Stoper Lischka napodruhé přestoupil z Jablonce do Sparty

20.06.2019 16:22 - Aktuality
 
David Lischka přestoupil z Jablonce do Sparty, s níž podepsal tříletou smlouvu. Kluby o tom informovaly na svých webech. Jednadvacetiletý obránce měl na Letnou zamířit už v lednu, zdravotní prohlídka však u něho objevila problémy se srdcem a z transferu tak sešlo.

Lischka v únoru podstoupil čtyřhodinovou kardiochirurgickou plastiku aortální chlopně. Na konci dubna se vrátil k tréninku a 26. května v závěrečném kole nadstavby proti Liberci naskočil do hry na poslední minutu.

"Musím říct, že jsem strašně šťastný, že jsem po půl roce zase zpátky na Spartě a že to všechno dopadlo. Už před operací jsem snil o tom, že se k tomuhle přestupu jednou vrátíme, i když jsem se v té době snažil dělat hlavně postupné krůčky. Fyzicky jsem teď stoprocentně připravený," citoval Lischku sparťanský web.

"David Lischka prokázal v posledních měsících mimořádnou mentální sílu. To, že nakonec podepisuje smlouvu ve Spartě, si musel opravdu vybojovat. Myslím tím vybojovat jiným, ještě mnohem náročnějším způsobem než ostatní kluci," řekl klubový ředitel Tomáš Rosický.

"Obléknout sparťanský dres pro něj byl sen a stálo mu za to nevzdat se a projevit velkou odvahu. A hráče, kteří se za žádné situace nevzdávají, chceme ve Spartě mít," uvedl bývalý hráč Dortmundu či Arsenalu.

"Jsme přesvědčeni nejen o jeho charakterových a osobnostních kvalitách, ale také o fotbalových dovednostech. Davidovy výkony v podzimní části sezony v Jablonci totiž byly velmi dobré. Proto jsme o něj usilovali už v zimě. Od nás teď dostane čas, aby se mohl dostat zpět do formy, ve které byl ještě před půl rokem," prohlásil Rosický.

Lischka přestoupil do Jablonce z Hlučína v roce 2015. Po hostováních v Ostravě, Varnsdorfu a Karviné si vybojoval místo v základní sestavě. Na podzim si se Severočechy zahrál premiérově základní skupinu Evropské ligy. V březnu byl zvolen Talentem roku. V nejvyšší soutěži odehrál 40 zápasů, v nichž vstřelil čtyři branky.

"Na Jablonec budu vzpomínat jenom v dobrém. Přestoupil jsem sem z Hlučína v sedmnácti letech a zažil jsem tady toho hrozně moc. Rok 2018 pak byl pro mou kariéru zlomový. Moc jsem si poslední rok užil a všem bych za to chtěl poděkovat. Moc děkuji spoluhráčům, realizačnímu týmu a klubu, že mi dali tu možnost hrát tady za Jablonec," prohlásil Lischka pro jablonecký web.

"Povedlo se nám spousta věcí a moc jsem si to užil. A díky tomu všemu přišla nabídka jít do Sparty. Je to pro mě velká výzva a taky čest být v takovém klubu, jako je Sparta," dodal.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6367
Komentáře (215 / 0 nových)
T7s
20.06.2019 16:28
#
vubec ho neznam, ale horsi nez Stetka nebo Radakovic bejt snad nemuze, takze vitej
ondrasch77
20.06.2019 18:15
#
Tím jen prokazuješ, že tvoje fotbalové znalosti jsou naprosto nulové... Čekám na tvou analýzu vztahů Řecka a Makedonie
Obr Koloděj
21.06.2019 13:49
#
maxem
23.06.2019 21:55
#
myslíš Severní Makedonie?
stas87
21.06.2019 07:18
#
skat
21.06.2019 10:05
#
to je smutný konstatování .....
icka
21.06.2019 13:17
#
Obr Koloděj
21.06.2019 13:49
#
only1nekka
20.06.2019 16:28
#
Škoda, že vyletěl až tak pozdě, mohl se z pozice odchovance prosadit u nás.
HonzaBanik
20.06.2019 16:38
#
Vyletěl pozdě? Když mu bude v srpnu teprve 22...Spíš se opět v plné nahotě ukázala debilnost našeho bývalého vedení, kdy kluk z Hlučína v 17 místo do Baníku odejde do klubu na druhém konci republiky...Věřím, že to teď je a bude jiné, i když třeba odchod mladého pravého beka Fukaly z FM do Liberce mě vůbec netěší...
ondrasch77
20.06.2019 18:16
#
dinss
21.06.2019 09:22
#
Ten Fukala bude hodně dobrej...Ještě je v Prostějově Píchal. V něm by taky něco mohlo být.
skat
21.06.2019 10:11
#
Píchal se dost zasekl ne... četl jsem o něm nějaký rozhovor, že se mu přestalo dařit. Ale je pořád hodně mladej.. jestli mu bude letos 19 (?), tak by už se měl posunout trošku výš. Nota bene, jestli Prostějov bude zase hrát o sestup ve FNL....
dinss
21.06.2019 11:24
#
Já jsem ho teda nikdy neviděl pořádně hrát ale vím, že druhou ligu hraje snad uz od 17..
skat
21.06.2019 12:07
#
nakouknul v 16ti, pravidelněji od 17..... tady je ten článek, co jsem před 1/2rokem četl https://www.idnes.cz/fotbal/domaci-souteze/david-pichal-prostejov-fotbal.A181229_095604_fot_dsouteze_par
HonzaBanik
21.06.2019 10:11
#
O Píchalovi jsem neslyšel, díky za tip, kouknu. S Fukalou čekám klasiku, odehraje ve Slovanu celou sezónu, bude patřit k nejlepším a za min. 20 mega do něj půjdete vy, Sparta nebo Slavia
HonzaBanik
21.06.2019 10:16
#
Ten vypadá taky hodně dobře Útočné návyky mu můžou jednoznačně pomoci v tom být moderním krajním bekem...Takového hráče by mělo FCB podepsat na dlouhodobou smlouvu a nechat ještě rok hostovat, potom ve dvojici s Celou by to mohlo být super...Bohužel ale spíš čekám, že prodlouží smlouvu Pazderovi...
Raylan
20.06.2019 16:28
#
Vítej. Věřím, že ve vedení ví, co dělají
Pyroman
20.06.2019 16:35
#
Všechny posily hotový prakticky na začátku přípravy, většina i dává smysl, jsem zneklidněnej.
Y.N.W.A
20.06.2019 17:05
#
Trvalo to, ale konecne se Sparte po dvou ztracenejch letech povedlo trochu premyslet
Jirka3811
21.06.2019 09:07
#
Ikdyž to vidim stejně tak snad to mládenci nezakřiknem.
Ferguson6
20.06.2019 16:36
#
Lischka napoprvé... napodruhé... prodáno!
ondrasch77
20.06.2019 18:16
#
Tentokrát s výraznou slevou...
Kang & Kodos
20.06.2019 19:34
#
Bodejť, jsme mu možná zachránili život
ondrasch77
20.06.2019 19:34
#
Zark
20.06.2019 20:23
#
no počkej, dyt jde do sparty..
Posledni Kovboj
20.06.2019 20:50
#
no prave, jit do Plzne uz se dneska normalne hraci bojej
dinss
21.06.2019 09:23
#
Nikdo kromě tebe to asi nechápe..
Posledni Kovboj
21.06.2019 14:11
#
no tak proto to vysvetluju
ondrasch77
21.06.2019 15:55
#
Hele sorry, ale já to taky nepochopil...
Posledni Kovboj
21.06.2019 15:57
#
ondrasch77
21.06.2019 16:03
#
Netlem se a vysvětli mi, co si tím chtěl říct...
Posledni Kovboj
21.06.2019 17:49
#
zas tak vtipny to fakt neni. Spis smutny. Ale Cisovsky, Bystron, Rajtoral....
ondrasch77
21.06.2019 17:56
#
Jo takhle... tak Čišovského je mi líto, nemoc si nevybírá...
Ale Bystroň, Rajtoral - když nedokážeš zvládnout vlastní já....
Petr325
20.06.2019 22:00
#
risk je zisk
20.06.2019 22:48
#
tnt03
20.06.2019 19:47
#
Obr Koloděj
20.06.2019 16:41
#
Co ten Panák? Ten se mel uzdravit mnohem dřív. Zkuste ho taky hodit na léčení do Jablonce
r.mrazik
20.06.2019 16:44
#
ten sel opet na operaci ne?
Greny
20.06.2019 16:46
#
Prej je mimo do konce kalendářního roku
TopPlayers
20.06.2019 16:48
#
jo, a Bořek s Pulkrabem taky
Raylan
20.06.2019 17:21
#
Ty by právě na tom měli byt o něco lépe. Do konce kalendářního roku by měl byt mimo Drchal a Panák.
dejvikker
20.06.2019 18:14
#
Uwe háže buly
20.06.2019 18:36
#
Hector17
20.06.2019 16:44
#
Srdeční problémy nebo přestup do Sparty. Obojí v podstatě znamená konec kariéry.
Johndear
20.06.2019 17:50
#
meknindo zahranici a do repre co znamená být ve Sparte...poměrem vůči jiným klubům mnohem úspěšnější kariéry...takže dosti trapná poznámka...
Rarášek
20.06.2019 16:50
#
Josip Brekalo před startem nadcházející sezóny opustí Wolfsburg. Mladý chorvatský křídelník má sice s automobilovým klubem smlouvu do roku 2023, ovšem není spokojený s herním vytížením.

Tome jednej!!!
RadekVonCZE
20.06.2019 17:03
#
Bude mít vysoký platový požadavky a bude drahej, ale byl by super
dinss
21.06.2019 09:24
#
Stannis Baratheon
20.06.2019 16:53
#
Opravdu je to tak dobrý, aby zachránil tu stoperskiu bídu ve Spartě? Viděl jsem ho jen v pár zápasech, ale v žádném nijak neoslnil.

Když vezmu v potaz i to srdíčko, tak nechápu že nezkusili radši toho Jemelku nebo Svozila.
Zark
20.06.2019 20:25
#
Rosa si tam fakt skládá lazaret
hilarious
20.06.2019 22:39
#
Taky jsem úplně nepochopil, čím Rosu oslnil, vybavuju si spíš jeho kiksy
PavlíčeQ
20.06.2019 17:01
#
Tohle byl snad už poslední odchod, teď vyladit ještě nějaký ty příchody (Holík?, Douděra?, Yunis?) a můžeme začít ladit sestavu na další sezónu.
ondrasch77
20.06.2019 18:19
#
Co tohle?
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2019-20/365118/teplice-odmitly-10-5-milionu-chtel-jsem-do-jablonce-mrzi-horu.html
Podle mě přijde, jen šroubují cenu... V TP prohlašovali, že chtějí jen hráče, kteří za ně chtějí hrát a to svým prohlášením Hora popřel, takže počítám, že je za 12 mil. do týdne u nás
PavlíčeQ
20.06.2019 18:55
#
Jo už jsem to dával pod Budinskýho Uvidíme, počítám spíš s tím, že nepřijde. Spíš bych přivedl ještě jednoho stopera - vzhledem k tomu, že Štěpánek furt není ready, tak máme k dispozici jen Břečku a Jugase na hostovačku.
ondrasch77
20.06.2019 19:11
#
Vím, bral jsem to od shora...
Já naopak počítám s jeho příchodem, je to radův kůň, navíc tím, že propálil, že k nám chce, tak nasral Šmejkala, který prohlašoval, že se domluvili (regionální klub, bla bla bla), takže bych to viděl tak, že Míra míč přidá a Hora je tu.
Co se stoperů týče, tak podle mě přijde ještě někdo na hostovačku z S+S po přípravě, případně Vojta (vím, že to není úplně jeho flek)...
PavlíčeQ
20.06.2019 19:19
#
Bral bych radši někoho nastálo než zase nějakou hostovačku. Třeba ten Svozil furt nezměnil působiště, nebo ten Kružliak, o kterým se taky mluvilo.
ondrasch77
20.06.2019 19:31
#
Kružliak je podle mě fake, to si někdo vycucal z prstu...
O Svozilovi se mluvilo / psalo, údajně byl jednou nohou v Baníku, podle jeho agenta to zas vypadalo, že něco míň než Jablonec nepřipadá v úvahu... U něj bude asi problém, že má v SFC smlouvu ještě na dva roky a Opava si asi řekla baťoh, když teď do Baníku pouští hromadně hráče zadarmo...
Nr.Nobody
20.06.2019 22:06
#
Smejkal už tam dávno není.
ondrasch77
21.06.2019 07:43
#
pravda, teď je tam jinej, výraznější trenér
Obr Koloděj
21.06.2019 13:51
#
Obr Koloděj
21.06.2019 13:51
#
El-Pistolero-68
20.06.2019 17:02
#
Vypada na 38. Ale to bude asi tim vysokym celem hlavne. Tak snad bude srdicko v pohode.
TheMally11
20.06.2019 19:29
#
má falešný rodný list, ve skutečnosti mu je 43
ondrvo
20.06.2019 17:22
#
Napodruhý vítej
Raul07
20.06.2019 17:38
#
Podobnej start jako Hovorka ale šanci určitě dostane, snad to nebude přešlap a příští sezónu hostovačka v Bohemce..
Johndear
20.06.2019 17:52
#
Tak riziko tam je určitě když není v laufu, podobě jako Panák, ale jsou mladí tak věřím ze to zvládnou...
Raul07
20.06.2019 17:57
#
Snad jo. Zrovna Lischka může podle mě jenom překvapit, žádnej přehnanej hype
REPLIKATOR
20.06.2019 18:18
#
Než ho pošlou domů...
žrout
20.06.2019 18:55
#
OT: jenom pro ty, co se vysmívali Tvrdíkovi, když mluvil o nabídkách na Součka, které splnily avizované požadavky:

„Od začátku bylo jasné, že budeme jednat pouze s kluby z TOP pěti lig. Z ostatních destinací by mohli platit, co by chtěli, Tomáš by nešel,“ naráží hráčův manažer například na dřívější nabídky ze Spartaku Moskva nebo Fenerbahce Istanbul. „Z těch TOP pěti soutěží přišly dvě odpovídající nabídky, ze Serie A a bundesligy, ale ty zase nesplňovaly jiné naše kritérium, a sice sportovní. Chtěli jsme pouze ty kluby, které hrají Champions League nebo Evropskou ligu,“ doplnil Paska
Nadržený šimpanz
20.06.2019 19:04
#
Připadá mi, že ze Součka dělaj kandidáta na zlatej míč a superhráče. Špatnej neni, ale narozdíl od Rosy v roce 2000 nemá mezinárodní zkušenosti z LM nebo EURA, jeho cena je tak 4-5milionu eur. Takovýhle hráču v TOP 5 hraje spousta, natož těch nej týmech. Když bude mít štěstí tak to vidim na kariéru jako Darida, solidní klub z dobrý soutěže, ale špičce daleko
žrout
20.06.2019 19:19
#
Porovnávat ho s cenou za Rosického je nesmysl, od té doby se ty ceny možná zněkolikanásobily. Dneska za 10-15 mega Eur přestupuje kdejaký průměrák. V r. 2000 to byla ještě hodně velká pálka. Dneska už ne...
Nadržený šimpanz
20.06.2019 19:23
#
Hm tak ceny se zvýšili, ale to neznamená že odchod z naší ligy do ciziny za 100 mega je nějakej normál. Před 15 lety za tu cenu pouštěla hráče Sparta po zkušenostech z LM, ale ze Slavie tu cenu má fakt jen ten Souček, ale fakt těsně. No a ještě Ngadeu, ale to je cizinec, ošlehanej repre.
žrout
20.06.2019 19:30
#
Jasně, naše liga a celkově ČR hráči teď nemaji moc dobré renomé, to dělá hodně. Navíc tady není tým v pozici Sparty na přelomu tisíciletí. Řeknu to takhle. Kdyby dneska Sparta byla tam, kde tehdy, a Rosa by měl zase 20 a zazářil by v lize a LM jako tehdy (+ k tomu přidáme lepší renomé českých hráčů z té doby), tak ho podle mě dneska prodají za 30. Stačí se podívat, za kolik má jít takový Dani Olmo ze Záhřebu a jemu podobní.
Nadržený šimpanz
20.06.2019 19:54
#
Souhlas, škoda že Sparta není ligomistrovskej klub, cena Hložka by byla asi ukrutná, když by zazářil
Raylan
20.06.2019 19:31
#
No jo, ale pravda je, že se na to chce koukat trochu realisticky. Když vynechám ty top týmy, se vší úctou k Součkovi, tak radši koupi hráče z průměrnyho týmu, kterej je prověřen ligou, viz třeba Krunic do AC, kterej stal 8 mega. Nevěřím moc tomu, ze by ho nejakej tým, co bude hrát poháry z top 5 ligy koupil za ty peníze, s výjimkou možná Francie, ale tam zas není taková kvalita. Jestli chce fakt hrát top ligu, tak nevim proč to nezkusit a nejit do týmu ze středu, s tim, že se muže třeba za dva roky posunout.
žrout
20.06.2019 19:33
#
Popravdě mě taky překvapilo to kritérium týmu, který letos musí hrát poháry. Spíš bych když už chápal přestup do týmu, který má tu ambici a zázemí, aby je pravidelněji hrál. Takových je mnohem víc. Že nechce hrát o střed tabulky, to chápu, ale tohle je přehnaný...
Mumloch
20.06.2019 19:35
#
Raylan
20.06.2019 19:44
#
iamek
20.06.2019 19:48
#
Lof
20.06.2019 20:27
#
Ono kdo ví, jak to celý vůbec bylo... Myslím, že v tom důležitou roli hraje i rodina a překvapuje mě, že jsem nikde dosud tento dle mého důležitý argument nezahlédl při tom haló, které se kolem něho strhlo.
Suk je správňák a určitě bere velké ohledy na rodinu. Třeba se partnerce s malou taky moc nechtělo do cizího prostředí a odtrhnout se od příbuzenstva. A pokud to nebyla pro Suka opravdu top nabídka v kontextu všech věcí, které zvažoval a ve Slávii dostane takhle nasypáno, no tak tady je výsledek.
PlackaSKS
20.06.2019 21:48
#
ona ho dost podporuje a šla by s nim v zásadě kamkoli. souček má ted ale velkou vidinu ligy mistrů a tu by v zahraničí momentálně nehrát, takový týmy ho nechtěly. proto ještě aspon ten půlrok zkusí a pak klidně i někam kde lm/el jistotou nebude.
Lof
20.06.2019 21:53
#
Aha, OK
Blasphemer
20.06.2019 21:56
#
Podobně to měl loni Hrošovský, kterej mohl jít do Serie A, samozřejmě bez pohárů, ale dal přednost Lize Mistrů v Plzni.
Ale je tam teda drobnej rozdíl v tom, že Patrik měl tu LM jistou na sto procent, kdežto Souček si jí zahrát nakonec se Slavií zahrát nemusí, no.
PlackaSKS
20.06.2019 22:01
#
jasný, proto dostal 50 mega. to pak riskneš i když to vůbec jisté není.
Blasphemer
20.06.2019 22:09
#
Tak jasně. Já bych za padesát mega riskoval i horší věci než to, že si nezahraju LM.
PlackaSKS
20.06.2019 22:11
#
ruku bych si uřízl a doufal, že doroste!
PlackaSKS
20.06.2019 21:47
#
a nemůže to bejt náhodou proto, že když zůstane ve Slavii, tak má evropu jistou? tim pádem, aby se mu přestup vyplatil, tak by ji musel hrát i tam, jinak si klidně rok počká?
El-Pistolero-68
20.06.2019 22:24
#
Kang & Kodos
20.06.2019 23:07
#
Mně teda přijde lepší hrát pořádnou ligu, klidně i bez pohárů, než přes tejden poháry, a víkendy jezdit do Budějovic, Zlína nebo Karviný. Slavii chápu, prostě chtěj udělat LM. Součka už míň
PlackaSKS
20.06.2019 23:18
#
tak ví, že takovou šanci na lm už nikdy mít nemusí. zatimco zahraniční ligu si nejspíš kopne... já to chápu, obzvlášť s tim co mu nasypali. další faktor je i jeho malá. sice ne rozhodující, ale taky to pomohlo, aby zůstal, než bude malinko větší.
Kang & Kodos
20.06.2019 23:33
#
Kang & Kodos23.05.2019 22:48#
Ale když řekneš, že ti lidi odsud zapíjeli dítě, tak ho dostaneš do péče bez boje
[reagovat]
PlackaSKS23.05.2019 23:07#
třeba se tu navíc i nějakej soudce najde...
[reagovat]
PlackaSKS23.05.2019 23:19#
Jo tys nemyslel psa.. Malou nechám ženě. Moc práce

Podívejme se na otce roku...
PlackaSKS
20.06.2019 23:41
#
každej má jinej přístup, no... každopádně příspěvky by měly samy mizet po pár hodinách...
KingMaster13
20.06.2019 23:49
#
lichna.
21.06.2019 09:30
#
_Blind_
21.06.2019 10:55
#
Bex5
21.06.2019 11:16
#
Nebelung
21.06.2019 14:22
#
ondrasch77
21.06.2019 15:56
#
mistr129
21.06.2019 16:04
#
Whitemedia
21.06.2019 01:45
#
Nějaký problém s výletem do Zlína?
Spalovač šancí
21.06.2019 11:16
#
Ale v lize zase má spartu
RadekVonCZE
20.06.2019 22:27
#
ondrasch77
20.06.2019 19:32
#
dinss
21.06.2019 09:25
#
meno
20.06.2019 19:14
#
Takže Souček může jít jen a pouze do:
Barcelony, Atlética, Realu, Valencie, Sevilly, Getafe, City, Liverpoolu, Chelsea, Tottenhamu, Arsenalu, United, Wolves, Bayernu, Dortmundu, Lipska, Leverkusenu, Mgladbachu, Wolfsburgu, Frankfurtu, Juve, Neapolu, Atalanty, Interu, Lazia, AS, AC, PSG, Lille, Lyonu, Rennes, St. Étienne, Štrasburku.
Když se vyškrataj týmy, na které zatím nemá a týmy, které ho nezaplatí tak zbývá kdo? Frankfurt, Wolves, Lipsko, Atalanta?
Greny
20.06.2019 19:19
#
Z toho vyskrtni Wolves protože ti ho nepotřebují
Lipsko posiluje tak nějak po svém
Tak zbývaji nějaké dva kluby...

Akorát ztratí rok dva a pak půjde do nějakýho týmu co hraje střed tabulky... Přitom kdyby tam šel hned za rok dva pokud by tam hrál tak jak ve Slavii by ho nějakej ten velkoklub koupil ale prostě přímo z Česka nemá nárok odejít do takovýho klubu
žrout
20.06.2019 19:25
#
Z BL bych možná klidně přidal i ty ostatní kromě Bayernu a Dortmundu. Pokud byl ochotný zaplatit ty peníze někdo ze středu tabulky, tak potom asi není důvod, aby je nezaplatili i ti, co hrajou poháry. A že by neměl výkonnostně na Leverkusen, Gladbach nebo Wolfsburg, to bych neřekl. Ještě se spekulovalo o AC, ale tam je to asi hodně nepravděpodobné i kvůli financím. Lazio nevím, jeslti by dalo tolik peněz, ale možné to je. Výkonnostně by na ně podle mě stačit mohl, není to žádný top klub. Francouzi mimo PSG a Lyonu by to asi nezaplatili, ale sportovně by na ně měl. Getafe a celkově PD by asi pro něho nebyla, není tak technicky zdatný (můj názor).
TheMally11
20.06.2019 19:33
#
na PD hlavně není simulant... PD je uplakaná liga
žrout
20.06.2019 19:34
#
RadekVonCZE
20.06.2019 22:29
#
Josifek
20.06.2019 22:37
#
Nebrec ty nulo
icka
21.06.2019 14:26
#
Obr Koloděj
21.06.2019 13:53
#
Tom11
21.06.2019 03:39
#
Bundesliga je hlavně obrovsky vyrovnaná. Klub, který letos poháry nehraje, neznamená, že je nebude hrát za rok. To je docela rozdíl například od Anglie, Španělska či Itálie, kde se točí plus mínus stejné týmy.
Od Součka mi to připadá tedy dost kratkozraké. Zatímco Slavie si champions league nemusí nikdy zahrát, tak v rámci německa by hrál těžké zápasy víkend co vikend. Tady riskuje pouze zranění, které by ho mohlo zastavit. Ve větších lize by i v průměrném týmu mohl růst a nějaký přestup do top klubu si vykopat.
Blasphemer
21.06.2019 08:10
#
Spalovač šancí
21.06.2019 11:17
#
V zahraničí, v těžkých zápasech téměř každý týden, riskuje zranění, které by ho mohlo zastavit
Tom11
21.06.2019 15:00
#
Jistě, ale už venku bude. Což v praxi může znamenat, že i po zranění dostane čuchnout, kdežtok po zranění ho asi nikdo z českého rybníču nekoupí.
db18
21.06.2019 10:20
#
Jenže Bayer a Gladbach mají CDM mraky...
Mönchengladbach
20.06.2019 20:45
#
Gladbášek je jasná volba.
Shevchenko
20.06.2019 21:11
#
Tak Štrasburk možná
Blasphemer
20.06.2019 21:14
#
Momentálně vůbec nehrozí, že by někdo z ČR šel rovnou do takovýho klubu. Bohužel mají naši hráči teď takovou pozici, že musí nejdřív přes nějakou přestupní stanici. Top tým si je jen tak nevytáhne.
Stačí se podívat na ty poslední "komety". Schick začínal v Janově, Krejčí Bologna, Schick Janov., Barák Udinese... Kadeřábek šel do Hofe, když hráli div ne o záchranu. Jedinej Darida šel do Freiburgu, když udělali Evropu, ale on už tam zažil následně ten sešup dolů a sestup do druhý ligy.
Navíc Součkovi už není dvacet, takže tím míň je pro nějakej klub zajímavej. Tohle je od Pasky strašně směšný prohlášení.
dinss
21.06.2019 09:28
#
Souček si zvolil tu jednodušší cestu. Radši dostane prachy od sesivek, kde má svoje jistý, než aby se šel ukázat do průměrného klubu v top 5 a pak šel hore.
Uwe háže buly
22.06.2019 10:13
#
Těžko by šel už pak někam nahoru. Když už za něj průměrný klub vysolí 10 a více mega, tak ho pak prodá jedině za násobek týhle ceny a když vemeš v potaz to, že už "neni nejmladší" a že nějakou dobu bude i v tom průměrným klubu (minimálně rok) tak je to fakt nepravděpodobný.
dinss
22.06.2019 16:28
#
Proč by ne? Není to nemožný.
Jenže si sám tu cestu zablokoval.
db18
21.06.2019 10:19
#
Ještě škrtneš kluby, které za hráče nedají 15 milionů a zůstanou ti Lipsko a Wolves...
meno
21.06.2019 13:50
#
Těch 15 má až od 1.1.2020.
Kang & Kodos
20.06.2019 19:35
#
Tak jestli Paska nekecá, tak se můžeme smát dál
žrout
20.06.2019 19:43
#
Od kdy se na Spartě smějete tomu, že je SKS sportovně i ekonomicky parník před váma a to až tak, že si může dovolit domítnout i takovéhle nabídky a udržet si svého klíčového hráče?
Kang & Kodos
20.06.2019 19:47
#
Asi od tý doby, kdy slávisti začali používat jako argumenty podobný off topic píčoviny, jako teď ty.
žrout
20.06.2019 20:09
#
Jestli je tohle off topic, tak mi pak teda vysvětli, čemu se smějete
Kang & Kodos
20.06.2019 23:31
#
Mně to teda přijde celkem zřejmý, ale budiž.
Máme tři podmínky. Tým z TOP 5 lig, tým hrající poháry a týmy, který by za něj mohli dát 15 mega. Anglii a Španělsko rovnou přeskočím řečnickou otázkou "co by tam asi kurva dělal?" a jdu dál.
Francie - tam se to tak točí, že brát tým podle toho, jestli hraje poháry, je stupidní, viz poslední dvě sezony Lille a Monaka. A taky proč by za 15 kupovali Součka, když na DM jsou ve Francii zástupy fyzicky nabušenejch černejch kluků? Bez šance
Itálie - dobře, teoreticky možná Atalanta. Pokud by tim chtěla překonat svůj přestupovej rekord. Za hráče z český ligy? Asi ne
Zbejvá Německo. Asi jediná země, kam by reálně mohl. Zatim byla nabídka z Kolína, kterej se letos vrátil do ligy. To má k pohárům celkem daleko. Týmy od 4. do 7. místa by možná mohly mít zájem, pokud na DM nehraje někdo lepší, nebo za lepší peníze neseženou někoho jinýho, kdo může nabídnout víc než pár sezon v o třídu horší lize.

V součtu mi vychází, že se díky nerealistickejm požadavkům můžu smát, protože takhle by se ho nikdy nezbavili. Jestli ho chtějí podržet pro LM, tak proč ne. Jestli je důvod takovej, jako uváděl Paska, tak hodně štěstí.
krisa
21.06.2019 05:52
#
HandPump
21.06.2019 07:27
#
wjillm
21.06.2019 07:30
#
Mně spíš příjde, že se mu do toho zahraničí nechce, proto nastavili takové (nereálné) podmínky. Peníze dostal slušné, nic moc neriskuje a asi nemá takové ambice. Taková velká ryba v malém rybníčku. Anebo chybí soudnost ohledně jeho možnostech a schopnostech.
ondrasch77
21.06.2019 07:44
#
r.mrazik
21.06.2019 09:14
#
žrout
21.06.2019 09:25
#
Do posledního odstavce souhlas, realisticky asi nejpravděpodobněji Bundesliga, Serie A taky není úplně mimo. Jak jsem psal dříve, to kriterium evr. pohárů je podle mě přehnané.
Ale nedává smysl, čemu se chceš furt smát. Možná jsi to nepochopil, ale oni se ho zbavit nechcou. Pro ně je priorita ho udržet. Takže buď ho udrží kvůli sportovním cílům, nebo na něm vydělají dobré peníze. Pro ne win-win situace. Navíc Souček za každou cenu nikam přestupvat nechce.
Jako zhodnocení z tvý strany celkem v pohodě, ale ten "smích" působí hodně nuceně, protože se přece musíme smát všemu, co udělá Tvrdík. Nehledě na to, že pod jeho vedením šla Slavia neskutečně nahoru a má neoddiskutovatelné výsledky.
čameleón
21.06.2019 10:11
#
Mě teda o moc zajímavější přijde Alex Král než Souček. Jak tu psali výše, ty nároky jsou úplně mimo. Tyto týmy hledají úplně jiné hráče, prověřené a ne borce z české ligy, tak to je. Jediná cesta je jít přes tým ze středu tabulky a když bude dobrý, tak za dva roky může jít výš, ale neuvědomuje si, že čím později půjde tak tím hůř. Kdo pak koupí 29ti letého borce? Já když už, tak bych šel po Královi...
Blasphemer
21.06.2019 10:14
#
Král snad půjde ven co nejdřív.
ondrasch77
21.06.2019 15:58
#
Nepůjde, bude to mít nastavený podobně jako Souček... Tvrdík nechce nechat někoho odejít...
Blasphemer
21.06.2019 15:59
#
Jemu bych teď aktuálně z ligy věřil nejvíc. Na prosazení se někde venku. To by byla hrozná škoda, kdyby ho Slavia taky předržovala.
ondrasch77
21.06.2019 16:08
#
Vždyť je to tam s každým Škodovka chtěla dva roky zpátky do Číny vydělat milióny, zatrhl to, trochu mu přidali, k nový smlouvě podpisovej bonus. Utekly dva roky, Škodovka na lavičce, peněz půlku a za Slavii si kopne leda v Mol cupu... To samé Zmrhal, měl o něj zájem (tuším) Wolfsburg, nikam ho nepustili a ve Slavii teď už taky skoro nehraje... Stejně dopadne Coufal, Souček i Král... Předržování hráčů je strašná píčovina, podle měto těm klukům akorát dojebe kariéry...
Blasphemer
21.06.2019 16:12
#
O Škodovi vím. O Zmrhalovi tohle slyším prvně. Coufal taky vypadá, že má smůlu, protože už by byl nejspíš podepsanej. Nakonec nepustí určitě ani tohio Ngadeua z nějakýho důvodu.
Poslední, koho pustili do lepšího byl kdo? Pavlenka s Barákem?
ondrasch77
21.06.2019 16:43
#
O Zmrhalovi se spekulovalo..., nevím jestli dostal oficiální nabídku, ale mluvilo se o BL (tuším Wolfsburg, možná Werder) a Tvrdík - Zmrhal toto přestupové období nikam nejde, možná příští, na a Zmrhla se postupně vytrácí ze sestavy a už ho nikdo nechce...
Taky byl Tvrdílk pěkně nasranej, když jim s tou výstupní doložkou frknul Lüfner do Kodaně
dinss
22.06.2019 16:33
#
Luftner, Barák a Pavlenka...
dinss
22.06.2019 16:35
#
Protože vymrdanec Tvrdík. Megaloman co všem všechno naslibuje a pak ty kluci dopadají takhle. O Zmrhala měli zájem Brémy.
Matoušek se tam akorát zahrabe.
ondrasch77
22.06.2019 19:14
#
Tak u vás je to dost podobné... Krmelec měl jít za 300 míčů, Šádek řekl, pak se zranil, teď ta aféra s tou bouračkou, ten už taky nikam nepřestoupí...
Jsem zvědav, jak vymrdáte s Hrošovským
dinss
23.06.2019 14:07
#
Ale hovno.
V čem se Hrošovský posune, když půjde do Gentu? Absolutně nikam.
Krmelec MĚL jít ale nic oficiálního na něj za 300 asi nepřišlo. Jen ty Brugy za 80 ( ) když byl zraněný. V čem je teda posun jít do Belgie? Všichni mnou jmenování hráči mohli jít hrát do Německa a NE Belgie.
ondrasch77
23.06.2019 18:50
#
Tak Belgie je v evrop. koeficientu 8. narozdíl od ČR, z Belgie se přestupuje do Anglie, Španělska, Německa...., ta liga má zkrátka vyšší úroveň...
doshcz
24.06.2019 13:41
#
o Krále bych se nebál, ten je na to nastavenej od mlada že bude hrát v Evropě, při první lepší nabídce veme roha, můj tip je příští léto
ondrasch77
24.06.2019 17:08
#
Pokud má smlouvu bez výstupní doložky, tak sotva...
doshcz
24.06.2019 18:14
#
tak bude trucovat
ondrasch77
24.06.2019 18:16
#
Jako Souček?
dinss
21.06.2019 09:30
#
jsou tam naprosto mimo realitu
čameleón
21.06.2019 10:07
#
Muffi
21.06.2019 11:21
#
mě by zajímalo, o kolik dražší by byl v porovnán se součkem takový Cyprien z Nice.
clovek1
21.06.2019 12:20
#
dinss
21.06.2019 09:29
#
Mumloch
20.06.2019 19:58
#
Shevchenko
20.06.2019 21:14
#
Blasphemer
20.06.2019 20:59
#
„Z těch TOP pěti soutěží přišly dvě odpovídající nabídky, ze Serie A a bundesligy, ale ty zase nesplňovaly jiné naše kritérium, a sice sportovní. Chtěli jsme pouze ty kluby, které hrají Champions League nebo Evropskou ligu,“ doplnil Paska

V takovejch klubech na hráče z český ligy vyloženě čekaj.
dinss
21.06.2019 09:30
#
A hlavně za cenu pres 10mega.
Losinho
20.06.2019 21:05
#
Paskovi bych věřil ještě míň než Tvrdíkovi.
Shevchenko
20.06.2019 21:12
#
Paska to je takový mamrd.
kilobyte
20.06.2019 22:50
#
Takže nabídky chodí skoro od všech, ale vždy nesplní jedno z mnoha kritérií. Aby to nedopadlo tak, že jednou přestoupí do Turecka bez LM a EL maximálně za 10 mega.
Nuno čomes
21.06.2019 00:36
#
dinss
21.06.2019 09:26
#
To nemůže nikdo myslet vážně.
T7s
21.06.2019 12:37
#
Chtěli jsme pouze ty kluby, které hrají Champions League nebo Evropskou ligu,“ doplnil Paska


co tam jedou?
žrout
21.06.2019 13:51
#
Tak asi se mu nechce za každou cenu pryč, tak si nastavil kritéria hodně vysoko a půjde ze Slavie jenom v případě hodně lukrativní nabídky. Jestli mu to takhle vyhovuje, tak proč ne.
Coutinho10
23.06.2019 19:00
#
ted je specialni prilezitost ta LM...v zime to bude urcite jine
Obr Koloděj
21.06.2019 13:54
#
TVL Pasko
Greny
20.06.2019 19:12
#
Tak ten se do zahraničí s takovou nepodívá... Jediné ho prodat do AC ale ta částka je podle mě na ně moc vysoka
Greny
20.06.2019 19:12
#
Reakce na žrouta*
ondrasch77
20.06.2019 19:33
#
FiX
20.06.2019 19:28
#
Srdcař
Civers
20.06.2019 19:52
#
Skleněnej Nor, Trávník s urvanym kolenem, poslepovanej Kozák a teď ještě Kardiak..jako na papíře ty posily vypadají slušně, ale počítám, že po pěti kolech se sejdou tak v Motole
TheMally11
20.06.2019 20:50
#
Bex5
21.06.2019 11:17
#
clovek1
21.06.2019 12:20
#
Obr Koloděj
21.06.2019 13:54
#
Lof
21.06.2019 19:36
#
Euphael
20.06.2019 20:02
#
OT: Muze mi nekdo ze slavistu popsat Stropka? Stoper z vasi akademie, zajimalo by me,co od neho cekat.
Pride
20.06.2019 20:17
#
Další Baníkovec do Sparty.
HonzaBanik
20.06.2019 20:29
#
Nikdy nebyl baníkovec...
Pride
20.06.2019 20:30
#
A kdo to byl, když chodil 9 let na šoupalku a hrál za baník?
HonzaBanik
20.06.2019 20:37
#
Být baníkovec a působit v Baníku v mládí je trochu něco jiného...David se nenarodil s tím modrobílým srdíčkem, aspoň na mě ten dojem nedělá, dle jeho vyjádření o Spartě...Ať je to jak chce, tak typický baníkovec ti do Sparty nikdy nejde...
Samozřejmě mu to nevyčítám, jen píšu, jaký na to mám já pohled.
Blasphemer
20.06.2019 21:19
#
Jojo, takovejch typickejch Baníkovců už bylo.
HonzaBanik
20.06.2019 21:30
#
Sorry, ale Mireček Matušovičů je prostě retard a Holzer je si myslím spíš baníkovec, ale měl a má stále hodně věcí pomotaných v hlavě, asi je to možná i tím Havířovem...
Pro DL bylo snem jít do Sparty...Já mu to neberu, ale buď to jen hraje, aby zapůsobil na ACS fans, čemuž nevěřím, protože je to charakterově hodně dobrý kluk, nebo což je reálnější, prostě v Hlučíně vyrůstal a byl v mládeži tam, kde to mladí fotbalisti z MS kraje mohou nejvýš dotáhnout a to do FCB, ale v hlavě nikdy neměl Baník nastavený jako prioritu v Česku, prostě to tak necítil...
Tom11
21.06.2019 03:29
#
Zajímavé, že se vždycky ví jaký má hráč charakter. Dle mého se s ním prostě v Baníku nepočítalo, tak šel jinam, kde cítil šanci hrát. Bohužel pro Baník opět nevyhodnotil dobře situaci a přišel o zajímavého hráče. Nicméně, že se narodíš v nějakém regionu, neznamená, že tvým vysněným klubem nemůže být jiný.
HonzaBanik
21.06.2019 05:48
#
Překvapivě jsem to psal nahoře...Jasně, že může být vysněným klubem někdo jiný, ale Sparta je prostě rival...O to jde, nebo máme založit družbu? S odkazem na Baryho, Svěrkyho, Lukeše a ostatní bych termín baníkovec fakt zacházel opatrněji. To je celé.
HonzaBanik
21.06.2019 05:49
#
* s termínem baníkovec
Tom11
21.06.2019 15:01
#
Pro tenhle typ hráčů se obecně používá píš srdcař.
AjaxFans
20.06.2019 21:39
#
Zark
20.06.2019 21:50
#
trevor?
Pride
20.06.2019 22:30
#
?
hilarious
20.06.2019 22:41
#
Však ono stačí, aby někdo jen projel Ostravou a hned je Banikovec
Pride
20.06.2019 23:58
#
Ty kokote. On v baníku vyrostl.
Zark
21.06.2019 06:31
#
icka
21.06.2019 15:59
#
Kiko12
20.06.2019 20:52
#
Od doby co to dělá Rosa, tak začíná váznout diskuze
Banikovec7
20.06.2019 22:12
#
Pockej az zacne liga.
Slonky Terik
20.06.2019 22:26
#
"Obléknout sparťanský dres pro něj byl sen a stálo mu za to nevzdat se a projevit velkou odvahu. A hráče, kteří se za žádné situace nevzdávají, chceme ve Spartě mít," uvedl bývalý hráč Dortmundu či Arsenalu.

To řekl Rosa hezky, i když se mu to tak trošku hodilo do krámu...
žrout
20.06.2019 22:44
#
Ščasný taky projevil velkou odvahu, když pravidelně nasazoval Zahustela, ale ve Spartě už není...
Ale jinak to opravdu hezky řekl, o tom žádná.
Limba je borec
21.06.2019 10:36
#
OT: Proč Olympia Radotín nebo Litoměřice nepřihlásili ČFL?
Obr Koloděj
21.06.2019 13:55
#
Litoměřice jdou snad až do kraje. Šušká se, že problém budou peníze.
KingMaster13
21.06.2019 14:41
#
To my snad ani raději neříkej, že zase půjdou do prdele Ty vole zázemí možná i na druhou ligu ale hrát se tu bude kraj
Obr Koloděj
21.06.2019 18:42
#
https://litomericky.denik.cz/fotbal-cfl-msfl/zatim-vim-ze-do-noveho-rocniku-jsme-prihlaseni-mlzi-v-litomericku-20190617.html

https://www.efotbal.cz/clanek-200143-Vice-tymu-navrat-becek-Takhle-vypada-slozeni-CFL-a-MSFL-pro-pristi-sezonu.html

https://www.facebook.com/fklitomericko/

Nevím, je to takové zvláštní. V komentářích všichni píšou o krachu, klub ještě nic nevydal a odpovídá, ať počkáme na článek. Někdo mi říkal, že kraj. Ale když klub odloží oslavu 100 let na dobu neurčitou, tak je asi něco špatně...
Obr Koloděj
22.06.2019 10:19
#
Tak dnes mi známý říkal, že je čeká dokonce 1.A třída
KingMaster13
22.06.2019 11:54
#
Jako já vím, že tam nebylo vše košér ale něco takového jsem fakt nečekal. Ono už to, že odešel z vedení srdcař Radek Bania bylo divný a to zrušení 100 let oslav taky. Nicméně nemyslel jsem si, že to bude až tak zlé. Jinak na tom fb jsem to četl a tam mi ten fb účet přišel docela v klidu Ty vole, to je až nedůstojný aby takové město hrálo 1. A třídu
Obr Koloděj
22.06.2019 14:02
#
1. A třídu tenhle rok hrála také Roudnice a Děčín
KingMaster13
22.06.2019 14:06
#
Já vím ale i tak. Ta Roudnice měla skoro stejnej příběh jak ty Litoměřice
Obr Koloděj
22.06.2019 14:15
#
grumpa
22.06.2019 23:41
#
Bania na své FB stránce jasně říká, že nechce, aby mu o vývoji jeho dětí vyprávěla manželka, ale že si to chce hezky prožít z první ruky Takže táta na plný úvazek.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.