Sparta získala talentovaného záložníka Krejčího z Brna

06.06.2019 18:20 - Aktuality
 
Sparta získala talentovaného záložníka Ladislava Krejčího z druholigového Brna. Dvacetiletý hráč s Pražany podle klubového webu podepsal čtyřletou smlouvu. Krejčí je třetí posilou Sparty pro novou sezonu po útočníkovi Liboru Kozákovi a norském krajním obránci Andreasi Vindheimovi.

Krejčí v první lize debutoval v říjnu 2016 právě proti Spartě. V nejvyšší soutěži celkem odehrál 24 zápasů, vstřelil jeden gól a přidal jednu asistenci. Ve Zbrojovce mladý středopolař pokračoval i po sestupu do druhé ligy, kde v minulé sezoně týmu pomohl třemi brankami ve 23 utkáních k třetímu místu a postupu do baráže. Tam Brno nestačilo na Příbram.

"Přestup do Sparty je pro mě velkým posunem v kariéře. Uvědomuji si sílu Sparty. Jsou tu hráči, kteří mají velkou kvalitu, a těším se, až s nimi budu na hřišti," řekl Krejčí, jehož starší jmenovec také ve Spartě působil a nyní hraje za Boloňu.

Od mládežnického reprezentanta si ve Spartě hodně slibují. "Je technicky velmi dobře vybavený. První dotek, přehled ve hře, dobré vyhodnocování herních situací patří k jeho silným stránkám. Vzhledem ke svému mládí se musí nadále hodně učit, bude si muset zvyknout na mnohem větší tempo hry, ale díky fyzickým a technickým předpokladům z něj může vyrůst velmi kvalitní hráč," uvedl sportovní ředitel pražského klubu Tomáš Rosický.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6158
Komentáře (262 / 0 nových)
Han střelil první
06.06.2019 18:24
#
Neměl jít náhodou do Plzně?
Blasphemer
06.06.2019 18:25
#
¯\_(ツ)_/¯
ratusek
06.06.2019 18:27
#
Však ještě půjde
Obr Koloděj
06.06.2019 19:39
#
To byl Láďa z Itálie
Han střelil první
06.06.2019 19:42
#
Nebyl, v zimě už to bylo údajně domluvené.
didosh
06.06.2019 21:29
#
Psalo se i o tom z Bologni...
db18
06.06.2019 22:36
#
Ano, ale nedotahlo se to.
pingla
07.06.2019 11:52
#
Vsak ma cas... Zjisti ze Sparta je nic a poleze po stejne trase jako Limba a spol
Kang & Kodos
06.06.2019 18:24
#
Zajímalo by mě, co stálo za tim, že Plzeň přitáhla za poslední rok tři CM v jeho věku, ale s nim to nakonec nedopadlo.
Jinak jsem za něj rád, pokud by nahradil Frýdka, byla by to paráda. I přes nízkej věk už tři roky hraje dospělej fotbal, což je fajn. Snad bude aspoň naskakovat z lavičky
maxem
06.06.2019 19:23
#
třeba ho Plzeň na rozdíl od Sparty POŘÁDNĚ vyskautovala a došla k přesvědčení, že je nikam neposune
Jirka3811
06.06.2019 19:47
#
Anebo než jezdit do Plzně přes Prahu tak radši šel do Prahy.
El-Pistolero-68
06.06.2019 19:49
#
Anebo neumí pít.
Jirka3811
06.06.2019 19:50
#
A fet mu nevoní
Greny
06.06.2019 20:20
#
Protože jste se dost unahlili velká chyba vaše i hrace
db18
06.06.2019 22:36
#
Podle mne se doslo k tomu, ze je potreba nekdo do zakladu a proto prisel Kalvach.
Klopp
06.06.2019 18:28
#
Good luck
dalmátské čufty
06.06.2019 18:35
#
tak je spatky
Pablos
06.06.2019 18:43
#
spatky do žkoly
Frank Lampard 8
06.06.2019 18:48
#
ondrasch77
06.06.2019 20:44
#
Ross Geller
06.06.2019 20:46
#
žkola šivota
Losinho
06.06.2019 21:02
#
ty mrtko
mistr129
06.06.2019 23:13
#
KingMaster13
06.06.2019 23:27
#
ondrvo
06.06.2019 18:36
#
Myslím, že to bude dobrej kauf
teďka bych ještě vzal nějakýho tvořivýho záložníka (Trávník? někdo ze zahraničí? Stanciu hostovačka?), protože jestli bude hra stát na zraněným Dočkalovi, Haškovi (forma nahoru dolu) Frýdkovi (lol) a Sáčkovi (cenim to posouvání balónu, ale klasickej tvůrce to teda taky neni), tak to může vypadat podobně jak na podzim
RadekVonCZE
06.06.2019 19:18
#
Určitě Trávník a Nica by Rosický mohl zkusit
TurboPlastik
06.06.2019 23:16
#
Mě ten Trávník nějak nebere. To jaro v Jablonci také neměl ideální
TheMally11
06.06.2019 18:39
#
Neznal jsem, ale RIP
bobis21
06.06.2019 19:29
#
Barcafan10
06.06.2019 18:42
#
Jako uznávám, že ty posily Sparty zatím vypadají dobře. Nejvíc jsem u Jilka zvědavý na jednu věc a u té jsem měl strach u Trpiše, když přicházel a to je šířka kádru, jestli dokáže se poradit s opravdu hodně širokým kádrem, vycházet se všemi a rotovat.
TurboPlastik
06.06.2019 23:17
#
Snad je to první posila, kterou Jílek opravdu chtěl
Stannis Baratheon
06.06.2019 18:44
#
Trochu mi ty nákupy připadají jako dělala Slavia ze začátku co přišli Číňani.
Pablos
06.06.2019 18:48
#
Já furt myslel, že mu je tak 18 a říkal jsem si fajn tak, proto asi z Brna moc chvály neproniká, ještě má čas ...a ono je mu 20 už. Jako jo furt je to málo...
soukup
06.06.2019 20:01
#
tak on nemá na hřišti úplně výraznou roli. Není ten typ hráče, co se podíváš na zápas a jde přes něj každá akce, má plno střel a podobně. Část jara hrál při zranění spoluhráčů dokonce stopera a pak se zranil sám
Rarášek
06.06.2019 18:49
#
kilobyte
06.06.2019 18:51
#
Láďa "neoffside" Krejčí
haiv
06.06.2019 18:55
#
Kyros MUFC / ACM
06.06.2019 19:00
#
Nu což, prachy na udržení našich hráčů prostě nejsou a asi ještě dlouho nebudou
RadekVonCZE
06.06.2019 19:21
#
Nita- Vindheim, (Posila), Uroš/Plechatý, Hanousek- Trávník?, Krejčí- DMK/Plavšić, Bořek/Kanga?/(Posila), Hložek- Drchal/Kozák/Tetteh
Raylan
06.06.2019 19:34
#
Ideálně: Nita - Vindheim, Posila, Posila, Hanousek - Posila, Kanga (Trávník) - Moberg, Bořek, Hložek - Kozak (Drchal)
repres47
06.06.2019 19:41
#
Idealne: Heča (??) - Vindheim (Wiesner), Madjeck (Plechatý), Panák (Costa), Hanousek (Civic) - Mara (Krejci), Sacek (Hasek) - DMK (Plavcic), Borek (Travnik), Hlozek (Frydek) - Kozak (Drchal, Tetteth
El-Pistolero-68
06.06.2019 19:52
#
Uzasne backupy za DMK a Hlozka.
repres47
06.06.2019 20:01
#
Neni moc z ceho brat, jedno kridlo by to jeste chtelo, ale pokud bude ve stredu Travnik a Borek zprava, tak to bude ok.
Mumloch
06.06.2019 19:52
#
Mandjeck
TurboPlastik
06.06.2019 23:20
#
Mandjeck není stoper, to už raději prohodit s Marou. Ale jinak ta tvoje sestava je dost unreal
Blaza27
07.06.2019 11:49
#
Mara taky není stoper, hrál tam jen pár zápasů z nouze.
TheMally11
06.06.2019 19:43
#
Kaya, Štetina
RadekVonCZE
06.06.2019 20:24
#
Ajooooooooooooo. Kááája ten se dokonce vrací
sima.vok
06.06.2019 19:48
#
na papíře to vypadá skvěle, ale stejně zas budou hrát tužku
Obr Koloděj
06.06.2019 19:41
#
Beztak se spletli, chtěli toho z Itálie
TheMally11
06.06.2019 20:42
#
nedivil bych se
Obr Koloděj
06.06.2019 19:42
#
Jinak dobrej kauf, asi nejvetsi talent u nas.
El-Pistolero-68
06.06.2019 19:53
#
Stannis Baratheon
06.06.2019 20:11
#
Mumloch
06.06.2019 19:57
#
Stannis Baratheon
06.06.2019 20:12
#
T7s
06.06.2019 20:00
#
Stannis Baratheon
06.06.2019 20:12
#
Han střelil první
06.06.2019 20:03
#
Stannis Baratheon
06.06.2019 20:12
#
HonzaBanik
06.06.2019 20:04
#
Stannis Baratheon
06.06.2019 20:07
#
mistr129
06.06.2019 20:07
#
Stannis Baratheon
06.06.2019 20:10
#
Belveder
06.06.2019 20:11
#
Ross Geller
06.06.2019 20:46
#
Baronne
06.06.2019 20:10
#
Tak si kokot
Stannis Baratheon
06.06.2019 20:11
#
Baronne
06.06.2019 20:12
#
Sorry, kokotoj po Pardubicku
Stannis Baratheon
06.06.2019 20:14
#
kokotoj je ve 3., 6. a 7. padě
Mumloch
06.06.2019 20:16
#
7. taky, jo?
Stannis Baratheon
06.06.2019 20:21
#
Ne, nevím co mi je lo, ten ne.
Baronne
06.06.2019 20:18
#
Snad mi nechceš tvrdit že takovej nechutnej patvar jako kokotoj má pravidla podle pádu
Stannis Baratheon
06.06.2019 20:20
#
Proč by ne? a spletl jsem to, jen ve 3. a 6.
Fakt
06.06.2019 20:06
#
Stannis Baratheon
06.06.2019 20:12
#
Strojmír
06.06.2019 20:13
#
Stannis Baratheon
06.06.2019 20:15
#
TheMally11
06.06.2019 20:42
#
Posledni Kovboj
06.06.2019 20:48
#
to se vzdycky najde jeden kreten, kterej to nepochopi
Obr Koloděj
06.06.2019 20:59
#
Han střelil první
06.06.2019 21:55
#
U něj mě to vůbec nepřekvapuje.
Posledni Kovboj
06.06.2019 22:01
#
jeste ze to neni clanek o Schickovi
Bex5
06.06.2019 23:09
#
KingMaster13
06.06.2019 23:28
#
HalaMadrid_Flx
07.06.2019 09:51
#
Ruprecht
07.06.2019 09:53
#
U něj mě to vůbec nepřekvapuje.
Briggus
06.06.2019 21:00
#
sima.vok
06.06.2019 21:24
#
REPLIKATOR
06.06.2019 21:58
#
icka
06.06.2019 21:59
#
TurboPlastik
06.06.2019 23:20
#
Fetuješ?
KingMaster13
06.06.2019 23:29
#
Godbless
07.06.2019 16:07
#
To asi ne..
Nr.Nobody
06.06.2019 20:13
#
Jako myslím, že kdybychom ho chtěli, tak je nas. Myslím, že ty mladý máme lepší.
Blasphemer
06.06.2019 20:24
#
Tak tenhle podle místních Brňáků hrál v poslední době stopera, což by pro nás nemuselo bejt úplně špatný... někoho si takhle "předkoupit".
Do středu zálohy bych ho ale taky neměnil za nikoho z těch našich (Janošek, Bucha atd.)
Greny
06.06.2019 20:30
#
Když to řeknu blbě pro nás je ten obchod výbornej... Nějakej cash dostaneme a nemusíme za něj hledat žádnou náhradu
Greny
06.06.2019 20:19
#
Špatná volba od hráče....myslím že bude rád že za dva tři roky bude hrát za nás na hostování... Fakt velká chyba
Stannis Baratheon
06.06.2019 20:24
#
Souhlas, měl to vzít ještě přes nějakou mezistanici, střed ligy, ale tohle pro něj bude šok a zas taková čísla v té druhé lize nemá.
Greny
06.06.2019 20:28
#
Ne vůbec neměl odcházet a měl hrát ještě rok u nás pak další rok buď v lize a nebo mezistanici a pak mohl být stoper extratřídy vzhledem k jeho rozehrávce, takhle skončí po přípravě v lepším případě v Liberci a bude z něj prumernej střední zaloznik
Kang & Kodos
06.06.2019 20:34
#
Mumloch
06.06.2019 20:37
#
Nr.Nobody
06.06.2019 20:44
#
To právě Martin neměl vůbec v plánu. Ale naopak, představit alternativu.
iamek
06.06.2019 20:46
#
Zase Jaroš. Já na FB muzu číst jakoukoliv diskuzi a tenhle člověk tam téměř vždy rozdává moudra.
El-Pistolero-68
06.06.2019 21:50
#
Je i na spartanskem FB casto.
db18
06.06.2019 22:37
#
mistr129
06.06.2019 23:14
#
KingMaster13
06.06.2019 23:31
#
frankiefcb
07.06.2019 08:07
#
Elliasson
07.06.2019 11:17
#
Náhodou, ty jeho příspěvky z Kataru jsou excelentní.
Ross Geller
06.06.2019 20:49
#
Toto jsou stránky o fotbale, tak si politický články strč do prdele.
sima.vok
06.06.2019 21:25
#
Napsal tam OT, tak si nestěžuj.
Blasphemer
06.06.2019 20:49
#
Jaroš je v pohodě. Myslím, že zrovna on nepojede jen antiBabiš program.

Na druhou stranu má podle mě pro normálního voliče nulový charisma. A podle toho, co jsem od něj slyšel/četl, se bude nejspíš ta jeho platforma snažit profilovat jako pravicová a (nejspíš) liberální strana. A tam žádný body Babišovi fakt nevezme.
Nr.Nobody
06.06.2019 20:53
#
Spíš ho zná jen ta +-10k FB komunita. On je dobrej chlap, ale poslední dobou už jen žije v ty bublin těch 10k a nevidí, že je to kratkozrake.
Blasphemer
06.06.2019 20:54
#
Asi tak, no.
Hokaido
06.06.2019 21:00
#
Pěkně napsáno.
Nr.Nobody
06.06.2019 20:54
#
A k tomu, kdo může vzít hlasy Babisovi, věřím že pondělí pomůže. Trikolora má určitě ten potenciál. Těším se, až do ní vystoupím. Konečně konzervativní věrohodně strana.
Blasphemer
06.06.2019 20:57
#
Cokoliv, kde se vyskytuje příjmení Klaus, pro mě teda není věrohodný ani trochu.
Civers
06.06.2019 21:07
#
A co na Vánoce, Santa Ti taky nevoní?
Blasphemer
06.06.2019 21:12
#
ondrasch77
06.06.2019 21:37
#
KingMaster13
06.06.2019 23:32
#
frankiefcb
07.06.2019 08:08
#
tak ten už vůbec
Kapřík
06.06.2019 21:45
#
Klaus Kinski a Nastasja Kinski. Skvělý herec a je ho dcera taková kost. To neděláš dobře...
Blasphemer
06.06.2019 21:49
#
On taky nedělal dobře, když jí zneužival. Nebo jo?
Nr.Nobody
07.06.2019 07:55
#
Záleží z jakého úhlu se na to koukáš.
ratusek
07.06.2019 07:58
#
Blasphemer
07.06.2019 08:19
#
ondrasch77
07.06.2019 09:12
#
Posledni Kovboj
07.06.2019 10:25
#
Bex5
07.06.2019 13:07
#
Josifek
09.06.2019 15:39
#
frankiefcb
07.06.2019 08:08
#
Josifek
09.06.2019 15:39
#
Kang & Kodos
06.06.2019 21:01
#
r.mrazik
06.06.2019 21:37
#
Nr.Nobody
07.06.2019 07:56
#
Je mi to úplně jedno.
C-M@ster
07.06.2019 11:15
#
Jakto? To není verze, které věří vaše strana?
Nr.Nobody
07.06.2019 11:35
#
Co to meles?
C-M@ster
07.06.2019 11:46
#
Trikolora je prorusky orientovaná strana, není?
Nr.Nobody
07.06.2019 11:55
#

Na tos prisel prosimte jak?
C-M@ster
07.06.2019 13:55
#
Politika VKml je jednoznačně provýchodně orientovaná, to není žádné tajemství.
A teď z ODS přechazejí k Trikoloře další prorusky orientovaní členové, takže očekávám, že ta strana bude taky taková. Nebo snad ne?
Zaschrona
07.06.2019 14:47
#
Čím je proboha politika VKml "jednoznačně provýchodně orientovaná?" Že nestraší Ruskem kde může, to přece neznamená, že je provýchodní...
Nr.Nobody
07.06.2019 15:25
#
"Politika VKml je jednoznačně provýchodně orientovaná, to není žádné tajemství."

To je samozrejme uplne blbost. A tim padem, s tebou nema nejmensi smysl resit cokoliv dalsiho.
C-M@ster
07.06.2019 22:12
#
Nebyl jsem na netu, sorac - viz meno a jeho odkazy.
C-M@ster
11.06.2019 11:35
#
https://pbs.twimg.com/media/D8v8f8bX4AEuB-6.jpg:large

Na tiskovce urážel malou Grétu... a jako z toho seznamu podporovatelů by mi stačil Hampl... dezinformátor, co v současné době šíří, že jsou lidi na demonstracích placeni.
Neustále se naváží do Havla... a je to jedna z největších pičí, co jsem u nás viděl.
Nr.Nobody
11.06.2019 12:25
#
Ale prosimte, ja sam primo pod tim statusem Zemana reaguju. Jsou to jen demagogicky lzi. Ti lide nemaji s hnutim nic spolecneho. Proste se prisli podivat, protoze tam maji zname. To je vse.

Presne takhle se vyrabeji fake news, proti kterym ty a tobe podobni tak bojuji. A ted je jenom siris.
C-M@ster
11.06.2019 12:58
#
Napsal jsem seznam podporovatelů a vyjádřil se k jednomu z nich, popiš co z toho je "fake news".

Já bych měl výstražně zvednutý obočí, kdyby takoví lidi podporovali stranu, kterou podporuju já sám...

Toto je podle mě taková typická zeď jednoho z podporovatelů Trikolory: https://twitter.com/citarnyknihy

Pro Rusko, proti USA, proti EU, proti ČT, proti demonstrace, pro Zeman, proti ODS, Pro Hampl, Pro Trikolora, proti Bakala, proti Havel, proti Merkelová.
Když si projedeš profily lidí, co tuto stránku lajkujou, sledujou, zjistíš, že se tam sdržuje tvrdé jádro budoucích voličů Trikolory, který uteče od SPD.

Ale to je můj pohled na ně... ty máš určitě řadu legitimních důvodů, proč VKml volit...
Mně třeba osobně na EU vadí, že se u nás vyberou peníze, ty se pošlou do EU, vrátí se sem do ČR větší objem peněz než odešel (což je super), ale ty si rozeberou různí Babišové a tak... takže na tom ve finále finančně tratíme.
Nr.Nobody
11.06.2019 13:54
#
Ne. Zkopiroval jsi sem post Daniela Zemana (z Zit Brno ), vcetne jeho komentare. Vetsina tech lidi nema s Hnutim nic spolecneho. Ten celej post je jen pokus vyvolat negativni emoce v lidech, kteri maji zajem Trikoloru volit. Plus schytat par palcu od sve bubliny.

https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/64352608_870068866689536_843328386326593536_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=9ac02d2fb9fd8fd3ea3d14fd68d573d3&oe=5D52743A

Pripada ti tohle jako podporovatel te strany?

Dalsi vec - to, ze jak ja, tak Breivik, mame radi Gladiatora, z toho spatnej film nedela. At se snazis sebevic.

Mne je uplne ukradeny, jak vypada zed nejakyho podporovatele. Jedine na cem zalezi je program strany. A ten nebude ani proruskej, ani proamerickej, ani prounijni, ale procesky.

Btw ona je najaka povinnost adorovat Havla?

Ta tvoje rovnice na konci neni uplna. EU vybere penize od clenskych zemi, vypise programy, na co muzeme zadat a my pak hledame, kam by se dalo investovat, aniz bys to realne potreboval. Dobre to vystihl David Grudl (slunickar a clen prazske kavarny - to pisu proto, abys me nemohl narknout, ze je to nekdo z meho politickeho spektra) u sebe na profilu -
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10219026422432233&set=a.1269272212648&type=3&theater

Kapito?
Nr.Nobody
11.06.2019 13:55
#
PS: A jeste po tom, co jsem Zemanovi napsal, ze siri akorat fakenews a ze cast z tech lidi ani Trikoloru nepodporuje, me zabanoval. Chce to nejakej dalsi komentar?
C-M@ster
11.06.2019 15:45
#
Ano, zkopiroval jsem jeho post, kde napsal, kdo všechno byl na rautu - což určitě není fake news, když napsal, že tam ti lidé byli, tak tam byli.

Jestli dovolíš, musím říct pár slov k Žít Brno, kterým se vysmíváš.
V podstatě se tu jela rétorika, že za všechno špatné mohli v Brně oni.
Já je nevolil ani nijak nepodporoval, ale za sebe musím říct, že jejich koalice s ANO a spol se mi v Brně líbila... měli mezinárodně oceňovaný sociální program pro začlenění bezdomovců zpátky do společnosti, jehož úspěšnost byla 95% a který ODS zrušila.

Vyčítala se jim (hlavně útoky od Brno autem) doprava, kterou ale paradoxně nemohli nijak ovlivnit - co jim bylo vyčítáno, nebylo v rámci kompetencí náměstka pro dopravu...
Nyní je na radnici Ods s podporou Brno autem a doprava je totožná, ne-li horší...

Pak se jim vytknula levicovost, chtěli přijmout 450 sirotků, což by město jako Brno zkrátka uneslo...

Sory, ale pokud někoho nazýváš "sluníčkářem" a "členem pražské kavárny", pak já ti můžu říkat nacista, hitlerovec a Putinovec... protože to je zkrátka stejně irelevantní nálepka za účelem snazšího pojmenování "nepřítele", proti kterýmu můžem brojit.

To s tím Breivikem je příklad jednoho člověka a jednoho filmu, což je trochu ad absurdum.
Pokud byste oba měli stejnej pohled na život, stejný hodnoty, stejný názor a ty stejný by kromě Breivika s výma sdílel i Muhammad Atta, Charles Manson, Putin, Ovčáček, Fritzl a Čikatilo, pak by ses znepokojovat měl.
Nr.Nobody
11.06.2019 15:58
#
Fake news to je, kdyz predestira, ze jde o podporovatele hnuti, coz nejde.

Co se tyce Zit Brni, to nebudu ani cist, to je mi uplne jedno.

Co se tyce oznaceni pragokavarnik a slunickar, tak jsi vubec nepochopil, proc jsem to napsal. Ne proto, abych ho urazil, ale proto, abych ti, jakozto cloveku, ktery ho nezna, ve zkratce naznacil, jake ma politicke nazory a ze rozhodne s nim nesouznim. A presto to, co napsal jako svuj status, krasne vystihuje dotacni politiku EU.

A ten konec to uz je uplna picovina. Ikdyby vsichni tebou vypsani meli radi stejnej film jako ja, tak to pro me, pro zhodnoceni toho filmu, nema zadnou hodnotu ani vliv. To je zhruba stejne, jako rikat, ze proto, ze zijes v Brne, tak musis byt debil. Muze to tak bejt a nemusi.
Nr.Nobody
12.06.2019 06:59
#
Ty jsi vážně hrozně hloupej.
C-M@ster
20.06.2019 17:51
#
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/vyznamenani-snemovna-general-pavel.A190620_121700_domaci_kop

Klausovi vadi Pavel, protoze kritizuje Rusko.
Jinak je to valecnej hrdina, kdyztak si ho vygoogli
Nr.Nobody
20.06.2019 17:52
#
Proč bych si ho googlil? Však je to vysněné kandidát na prezidenta kavárny. Ale co konkrétně dokázal, kromě další pnutí s Ruskem, to se asi nedozvíme.
Ruprecht
07.06.2019 17:36
#
Není to přehnané tvrdit, že jsou proruští? Navíc, není "dolar" Ukrajinec? Ten Rusy asi vyloženě nemusí nebo..? (jakože ruský imperialismus či jak to nazvat)
Neon
07.06.2019 12:08
#
Záleží, jaké barvy to budou a v jakém pořadí
db18
06.06.2019 22:39
#
na druhou stranu verim, ze Babise muze sundat prave Klaus... Ale uplnou radost z toho mit fakt nebudu.
Kepy_FCB
06.06.2019 22:44
#
Dokud bude Babis výrazně přidávat státním zaměstnancům a důchodcům nesunda ho nikdo
frankiefcb
07.06.2019 08:09
#
to je pořád dokolečka no.
Ruprecht
07.06.2019 10:11
#
Ruprecht
07.06.2019 10:11
#
mistr129
06.06.2019 23:17
#
Jako ačkoliv ji ani náhodou nebudu volit, budu jí přát, aby odfiltrovala voliče od ANO a SPD a do parlamentu se dostala... ale myslím, že se brzy rozeserou. Klause dobře vystihl Robejšek.
Ruprecht
07.06.2019 10:11
#
Co o něm Robejšek řekl?
Kang & Kodos
06.06.2019 21:00
#
Já proti němu nic nemám, ale když slyšim o nový "pravicový a liberální straně", tak mám osypky. Takovejch stran už tady je tři prdele.
meno
06.06.2019 22:21
#
TOPka a dál?
Kang & Kodos
06.06.2019 22:26
#
STAN, což je takovej jejich regionální klon, názorově je na tom podobně i KDU. Tyhle tři strany se od sebe opravdu zas tolik neliší. Akorát radši budou mít každá samostatně 4-6%, než aby spolu udělali třeba 12
Kepy_FCB
06.06.2019 22:28
#
A to je tři prdele?
Kang & Kodos
06.06.2019 22:36
#
jo
Klokanomet
06.06.2019 22:54
#
přesně tři, neumíš počítat?
meno
06.06.2019 22:39
#
KDU nejsou liberální. TOPka se Stanem půjde spolu. Takže máš furt jenom jednu.
frankiefcb
07.06.2019 08:09
#
KDU a liberální, ty vole.
db18
06.06.2019 22:39
#
Psal o pravicovych stranach...
meno
06.06.2019 23:09
#
Topka je pravice. To, že si u nás představujeme vše, co není Klaus jako levici je naše píčovina.
frankiefcb
07.06.2019 08:10
#
no, lae KDU je střed teda. Momentálně s Výborným spíše napravo.
Nr.Nobody
07.06.2019 09:16
#
Což je dobře. Bohužel tam jsou pořád lidi jako Svoboda nebo Šojdrová a proto je nikdy volit nemůžu.
frankiefcb
07.06.2019 09:22
#
Šojdrová je cajk. I když do EU jsem volil Zdechovského a Hayata.
Nr.Nobody
07.06.2019 09:24
#
Jj sirotčí hyena je fakt bomba.
frankiefcb
07.06.2019 09:25
#
sirotčí hyena?
Nr.Nobody
07.06.2019 09:43
#
Ano.
frankiefcb
07.06.2019 09:44
#
vůbec si neumí představit, co tohle má znamenat. To, že chtěla pomoci sirotkům, což je v pořádkům a mě tím hodně získala body. Tak nevím kvůli čemu je hyena?
Nr.Nobody
07.06.2019 09:52
#
Ne, nechtela nikomu pomoct. Chtela si akorat nahnat politicky body na neexistujicim problemu.
frankiefcb
07.06.2019 09:56
#
jakože neexistují sirotci?
Nr.Nobody
07.06.2019 10:02
#
Neexistujici problem.
frankiefcb
07.06.2019 10:05
#
nesouhlasím a nesouhlasím ani s označením hyena. Co jsem schopen akceptovat je že někdo nesouhlasí s příchodem sirotků pokud to má nějaké racionální opodstatnění. P.S: Nicméně můj hlas nedostala, jelikož tam byli pro mě silnější osobnosti. A teď čekám, jak se vyvrbí Výborný, Bělobrádka jsem si hodně oblíbil.
Nr.Nobody
07.06.2019 10:20
#
Ale tam nebyl zadnej problem. Zadni sirotci neexistovali. Bylo tam par mladych kolem 17 let a pak par vyrostku bez doprovodu, coz nejspou zadni sirotci. Ani nebyl z jejich strany zajem sem prijet nebo je sem poslat. Cely to byla jen vymyslena vec, aby se pripomnela pred volbama do EP.

Co se tyce osobnosti, tak Zdechovskyho bych samozrejme volil. Vyborny taky vypada skvele. Ale jak jsem psal, Svoboda a Sojdrova jsou naprostej lidskej odpad.
Posledni Kovboj
07.06.2019 10:26
#
Sorry, ze vam do toho vstupuju, ale o co jde s tema sirotkama? Jsem mimo obraz.
meno
07.06.2019 20:40
#
Přesně to chtěl udělat Zdechovský na rodině Michálkových. Šojdrová je žena na svém místě.
Elliasson
07.06.2019 11:25
#
Šojdrová není cajk... Pocházím ze stejného města jako ona a je to jeden z nejnesympatičtějších občanů mého města.
mistr129
06.06.2019 23:19
#
Právě, že žádná, leda co jsem viděl, tak ODA. KDU není liberální, STAN zase ne pravicový. S přihmouřenýma očima teda ta TOPka, ale tam pravicovost drží Kalousek a pár dalších, jinak to je něco mezi STANem a Pirátama, viz spojení se Zelenými.
meno
06.06.2019 23:38
#
Zelení pod Štěpánkem nejsou jako klasické zelené strany napříč ostatními státy. Je to míň pravicové než Zelení za Bursíka, ale rozhodně to není levice.
mistr129
06.06.2019 23:44
#
Nesouhlasím, Zelení už ze své podstaty a hlavních cílů levice jsou. To vedení je pro mě ok, Štěpánek mluví rozumně (ačkoliv s ním málokdy souhlasím, ale ty extrémisty v členské základně pořád mají.
Ruprecht
07.06.2019 10:15
#
Kang & Kodos
06.06.2019 23:41
#
KDU je podle mě v rámci možností (na křesťanskou stranu) liberální dost. STAN mám zafixovaný jako středopravičáky. Pro mě to jsou prostě i s topkou strany s poměrně podobnym programem a idejema, to je celý.
mistr129
06.06.2019 23:50
#
Mně to přijde právě naopak, když to srovnáš třeba s CDU nebo ÖVP. Většina jejich návrhů je konzervativních, některé konzervativní a odvolávající se na tradice až příliš (zákaz prodeje o svátcích).

Obecně jsou čeští lidovci dost široko rozevřeni nad spektrem (viz jejich současní europoslanci, Zdechovský vs Šojdrová), ale ten hlavní proud jsou v dnešní době Výborný, Jurečka, právě Zdechovský, a ti jsou určitě konzervativní.
Kang & Kodos
07.06.2019 00:00
#
Tak já to zase nechci srovnávat s Německem. Kdybys měl porovnat český strany s německýma, tak bych řekl, že ti z toho ty německý jako liberálnější vyjdou vždycky (socani, zelení, lidovci).
mistr129
07.06.2019 00:09
#
To je pravda, ale tak proti který lidovecký straně je KDU liberálnější?
frankiefcb
07.06.2019 08:11
#
Jako říct o KDU, že jsou liberální.
Kang & Kodos
07.06.2019 09:05
#
Nevim, možná bych od nich čekal prosazování inkvizice, křížových výprav (deus vult!) nebo exorcismu. Nebo jsem rád, že to nevede někdo jako Čunek.
frankiefcb
07.06.2019 09:12
#
Čunek je kokot, takový Klaus KDU. No, ale tak KDU stále drží linku tradiční rodiny. Proti homosexuální svazkům, proti potratům, proti adopci homosexuály, proti eutanázii. Založeno na podpoře mladých rodin, dětí anebo důchodců. To jsou hodně konzervativní hodnoty.
Ruprecht
07.06.2019 10:16
#
ondrasch77
07.06.2019 09:14
#
C-M@ster
06.06.2019 21:13
#
Já věřím, že ve volbách uspěje a osloví i voliče mimo top/stan/piráti/ods frakci ale i nějaký zleva od Babiše nebo nevoliče.
Blasphemer
06.06.2019 21:15
#
tomu ver
Kepy_FCB
06.06.2019 22:31
#
Slušný člověk na tohle jste byli hákliví...
mistr129
06.06.2019 23:13
#
Godbless
07.06.2019 16:10
#
Jet ANTIBabiš kampaň hraje nejvíce do not právě Andrejkovi..
Bakary3
06.06.2019 20:39
#
Vezme nekoho Jilek z Olomouce?
Divil bych se, ze by si nevzal Jemelku (treba za nej Radakovice..), divim se, ze se spekukuje o Travnikovi a on by nechtel Housku, ktery je pro me i lepsi.
A Kalvacha mozna o kousek nestihl, nez utekl do Plzne.
Kang & Kodos
06.06.2019 20:43
#
Taky je mi divný, že se o Jemelkovi nějak nemluví. Kdybych měl vzít ze Sigmy jednoho hráče, tak jeho. Třeba by to probralo i Uroše
Bakary3
06.06.2019 21:01
#
Taky bych rekl - 1. Jemelka, 2. Kalvach, 3. Houska, podle toho, na jaky posty Sparta potrebuje posily.

Ale Radakovicovi neverim, probral by ho leda tak, ze by za nej hasil, ale on na to Radakovic svou vlastni kvalitou nema.
To je hrac kvalitou na tehdejsi Zlin s Krocou a Koubskym, nic vic.
A ti byli proti tomuhle neohrabanci pani fotbalisti.
Kang & Kodos
06.06.2019 21:04
#
Ale hovno, kdyby byl tak špatnej, tak Sigma s nim v sestavě neudělá poháry. Pro mě je to přesně prototyp hráče, kterej na Spartu nemá spíš mentálně než herně. Jestli by mu něco mohlo pomoct, tak právě trenér a spoluhráč, pod kterým ukazoval svojí kvalitu
El-Pistolero-68
06.06.2019 21:52
#
Raylan
06.06.2019 21:57
#
Souhlas, hodně ho na začátku odpálila ta chyba proti Subotici a už se do toho nedostal
Bakary3
06.06.2019 22:02
#
Ale hovno
Pro me je to presne prototyp hrace, ktery vynikal ve fungujicim tymu. To je pro me na Spartu malo, kdyz to vezmu z druhy strany, tam by meli byt takovy, ktery ten fungujici tym udelaj.
A Sparta jako klub, ktery chce vetsinu zapasu kontrolovat, si muze dovolit hrace, kterej to nohama placa, jak kdyby behal na chudach?

On je pro me naprosto presnej ukazkovej priklad spatnyho skautingu Sparty, asi jen na zaklade nominaci do sestavy kola.
Staci ti ho videt jednou nazivo, reknes si ok, vysokej, nejaky souboje vyhraje, ale ta technika, pohyb, Olomouc mu slusi..
Josifek
09.06.2019 15:43
#
BaggioRoberto
07.06.2019 09:12
#
Radakovič je neohrabanej a to co udělal proti Subotivi... Takovej hráč nemá ve Spartě co dělat. Okamžitě poslat zpět do Olomouce a vzít Jemelku.
Josifek
09.06.2019 15:43
#
Radakovič je ryzí kopyto, ani taktickou vyspělost moc nemá, pro Spartu leda jako 4. stoper..navíc přeci jen v lize často hrajeme do plných a i stoper by měl umět trochu kopnout do balonu a konstruktivně rozehrát. On je fakt tak leda čistě do soubojů..
Mirek na tenisu
06.06.2019 21:37
#
Vidlička, Kroča, Koubský, Hubáček ....
El-Pistolero-68
06.06.2019 21:53
#
Dream team.
andrew96
07.06.2019 01:18
#
Já měl nejraději se Zbožínkem a Červenkou.
sosna
06.06.2019 22:01
#
TurboPlastik
06.06.2019 23:25
#
Koubsky ještě hraje někde?
OranžováKarkulka
07.06.2019 02:15
#
ve Svycarsku nejakou 5. ligu
Greny
06.06.2019 21:04
#
na druhou stranu proč by ho Sigma měla pouštět? Mají prachy za Kalvacha s Jílka.. vezmou Vaněčka, Kerbra stredaka na hostování případně Hořava nebo Látal třeba někoho sežene z Polska a jsou spokojeni
Kang & Kodos
06.06.2019 21:07
#
Protože prachů neni nikdy dost. Pár míčů za Jílka je fajn, ale v ročním rozpočtu to je spíš kapesný. Peníze za Jemelku, to už by mohlo bejt jiný kafe. Navíc Sigma má pořád hodně solidního Beneše, takže ta obrana by se jim ani bez Jemelky neměla úplně sesypat
Greny
06.06.2019 21:12
#
Úplně vidím toho Latala jak je nadsenej že nastoupí je bez defenzivního záložníka a ještě mu prodají stopera potom co zažil na SVK si myslím že tam bude mit nějaké záruky že třeba pulroku rok mu ten kádr udrzi
Kang & Kodos
06.06.2019 21:13
#
Dva hráči no. V Sigmě to jiný nebude. Když dostane Hořavu a nějakýho použitelnýho stopera, tak proč ne
Greny
06.06.2019 21:15
#
A z toho Krejčího chcete dělat fakt defenzivního záložníka?
Kang & Kodos
06.06.2019 21:22
#
Pravýho beka
Greny
06.06.2019 21:35
#
Backup za Zahustela?
joshua
06.06.2019 21:48
#
Proč bychom nedělali?
El-Pistolero-68
06.06.2019 21:53
#
On není DZ?
Greny
06.06.2019 22:45
#
Zahraje střed obrany a kdekoli ve středu zálohy ale na DZ mi přijde že všech pozic co umí nejhorší
El-Pistolero-68
06.06.2019 22:57
#
To je blbe, chce to nekoho, kdo posadi Frydka.
ratusek
07.06.2019 08:00
#
Máte Váchu
El-Pistolero-68
07.06.2019 15:44
#
Uwe háže buly
06.06.2019 21:54
#
Tak mohla by přijít výmena za Štetinu, o tom se snad i už spekulovalo.
El-Pistolero-68
06.06.2019 22:58
#
To by mohlo svedcit i Stetinovi. V Dukle byl dobry.
TurboPlastik
06.06.2019 23:25
#
Beneš je určitě lepší než celý Jemelka
ondrasch77
07.06.2019 09:21
#
JeséRodriguez
06.06.2019 21:40
#
TurboPlastik
06.06.2019 23:24
#
Beneš na jaře strčil Jemelku do prdele. To by si spíše vzal toho Beneše
Nadržený šimpanz
07.06.2019 07:24
#
Tak Sparta by se předně měla pokusit o Šípa,ještě větší talent jak Hložek
BaggioRoberto
07.06.2019 09:15
#
No nevim, jestli ho ČT pustí.
Ruprecht
07.06.2019 10:20
#
Je starej a je to třeba poslední šance ho zpeněžit.
El-Pistolero-68
07.06.2019 15:45
#
Blaza27
07.06.2019 13:16
#
Nějaký info o něm?
Losinho
06.06.2019 21:06
#
Vácha, Dočkal, Krejčí ve Spartě, omg je to tu zas
ratusek
06.06.2019 21:12
#
Frýdek a Zahustel taky
Losinho
06.06.2019 21:49
#
Tak dobrý
Posledni Kovboj
06.06.2019 22:03
#
BaggioRoberto
07.06.2019 09:20
#
Nita - Vindheim, Panák, Costa, Hanousek - Karlsson, Dočkal, Frýdek(Krejčí), Hložek - Kozák, Drchal (Teteh, Kadlec)
Ruprecht
07.06.2019 10:21
#
Záloha docela průchoďák, ne? Tyhle sestavy přeci nemohou v reálu fungovat...
Uwe háže buly
07.06.2019 17:21
#
V Realu jo ale ne, máš jinak pravdu.
Neon
07.06.2019 11:23
#
Tak prý Trávník přijde.
Blaza27
07.06.2019 13:17
#
Nevěřím že by Jílek hrál jen na dva CM. To by museli být oba neskutečně kvalitní a fyzicky nadupaný....
BaggioRoberto
07.06.2019 15:16
#
Dobře, tak ať ale hrajem 4-3-3. A neni to o počtu středních záložníků, ale o kvalitě. Já nevim, ale Frýdek, Hašek, Sáček, Kulhánek, Vácha, teď Krejčí, kdo z nich má kvalitou na Spartu, která chce vyhrát titul?
Uwe háže buly
07.06.2019 17:24
#
No, kdyby jsi propojil nejlepší vlastnosti z nich, tak ti vznikne super CM Jinak Hašek/Sáček jsou tak první volba na lavičku a Frýdek jedině v tý vrcholný formě co měl tenkrát.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.