Sparta se ohradila proti výrokům šéfa Slavie Tvrdíka

11.03.2019, 13:56
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (189)

Přidat komentář
Pablos

to bude velmi výživná diskuze

Reagovat
Josifek

Tvrdik je ubrecena nastrcena figurka a šašek, jeho slova a konspiracni teorie nejde brat moc vážně..

Reagovat
PlackaSKS

když vynechám nastrčenou figurku, tak to tam můžeš aplikovat na kohokoli. třeba na kabelu... vždyt se všichni navzájem obvinuji ze spolupráce s místopředsedou svazu... ale zase twitterová válka bude aspon prdel

Reagovat
Josifek

Joo, tak jasný, těch šašků je tam víc..

Reagovat
smazaný uživatel

Dva dementi, ktery s Berbrem spolupracujou oba, se budou hadat pres socialni site.

Reagovat
smazaný uživatel

co derby je za chvíli musí navnadit atmosféru

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Co třeba se podívat na to, kdo koho volil? Plzeň i Sparta Berbra, Slavia byla jednoznačně proti němu.

Reagovat
žrout

Snad nečekáš, že budou fandové Sparty (Plzně) psát na základě faktů (čest výjimkám)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Blasphemer

A od tý doby se nic nezměnilo.

Reagovat
smazaný uživatel

A copak se změnilo? Rozveď nám to…

Reagovat
Blasphemer

Napsalo se o tom toho dost, tak nevim, co tady zkoušíš. To nesleduješ dění kolem vlastního klubu nebo jenom provokuješ?

Reagovat
smazaný uživatel

Tvrdík teď respektuje výsledek hlasování a už proti Berbrovi nebrojí. Kdyby ale byly teď zase volby, jsem si jistý, že by preference Sparty, Plzně a Slavie zůstaly od minula stejné.

Reagovat
Blasphemer

No, takže se asi jenom něco změnilo, viď?

Reagovat
smazaný uživatel

V těch preferencích ale podle mě ne, takže bych prostě nedával Spartu a Slavii v tomhle nastejno.

Reagovat
Dru Zeree

Hodně toho napsali pisálci v ISpartě, ale stranický tisk se nepočítá

Reagovat
smazaný uživatel

Zdravíme Honzu Nezmara.

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

ze ma tenhle pitomec potrebu ke vsemu se v mediich vyjadrovat

skoda,ze CEFC nezkrachovalo,mohl byt od nej pokoj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Petr325

By nepomohlo...tohohle matlu vyhodíš dveřma a vrátí se ti oknem...

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mohli by zkusit návrh Járy Cimrmana, tedy opačný postup. Vyhodíš oknem a pokud je dostatečně vysoko, tak se dveřma nevrátí.

Reagovat
Mada

Reagovat
C-M@ster

Však v podstatě jo...

Ale Čína se snaží mít dobrej mediální obraz u nás a nemohla nechat Slavii padnout, to by byla antireklama jak hrom.

Reagovat
smazaný uživatel

A vysledkem toho jednani je tech 20 penalt Slavie? Tak Tvrdik evidentne umi..

Reagovat
Kocour Klapuška

Tak vzhledem k tomu, že na všech zápasech Slavie je video, tak se není o čem bavit. Zavádějící a nesmyslný argument

Reagovat
smazaný uživatel

Prave proto je to jeste daleko smutnejsi. Driv jsme si mohli myslet, ze rozhodci to nevidel, nebo je debil. Ted, kdyz je video, tak je zcela jasny, ze je to podmazly. Ale jim to nevadi, ukazujou to lidem v televizi a smejou se jim do ksichtu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole, penalta = je to podmázlý??? Jediná sporná byla ta ze včerejška, ty ťunťo.

Reagovat
smazaný uživatel

Včerejší spíš ano, ale dost vás tady říká, že ne, takže se mohu mýlit.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě spíš ne, ale bylo to sporné. Tím spíš nechápu, kde vidí dolar těch dvacet, co jsme je kopali neprávem.

Reagovat
smazaný uživatel

Tím spíš nechápu, KDE VIDÍ DOLAR TĚCH DVACET, když jsme jich kopali 14.

Reagovat
smazaný uživatel

tak nám tady rozveď, kolik těch penalt se nemělo pískat (u tý včerejší se přikláním spíš že neměla, ale dalo se to pískat).

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vsechny ty po drzeni ve vapne byly smesny. Protoze na druhy strane bylo stejnych situaci nekolik, at uz vcera, nebo proti nam, nebo defakto v kazdym zapase a nepiskaji se.

Reagovat
smazaný uživatel

A vy se smějete Baníku, jak má blbý fanoušky…

Reagovat
žrout

Reagovat
ratusek

no o tom držení má konkrétně pravdu. Na jedné straně se píská, na druhé ne

Reagovat
smazaný uživatel

Tvoje vlhká představa.

Reagovat
ratusek

Ale hovno. Ten dvojí metr je evidentní

Reagovat
žrout

Ne není. A jenom to potvrzuje fakt, že pořád obecně pindáte o nějakém všudypřítomném držení, ale nejste schopní dát relevantní příklad. A aby toho nebylo málo, tak si potom někdo myslí, že vzájemné držení útočíka s obráncem je to samé, jako když obránce útočníka zezadu obejme, aby nemohl nic dělat, nebo stáhne za dres, a tak se nadává, že se to nepíská, když to přece taky bylo "držení" a vymýšlí se neexistující kauzy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ratusek

podívej se jak Frýďa objímal našeho hráče, nevím koho. Prostě jste silnej pes po letech, tak se vám připískává. co je na tom k nepochopení tvl?

já vím, jste častěji ve vápně, tak se vám pískne víc penalt a blablabla

Reagovat
žrout

můžeš mi poslat tu konkrétní situaci, ať se na to můžu podívat? Nebo aspoň kde to najdu? díky

Reagovat
andrew96

Tyhle konspiračky neomrzí.

Reagovat
smazaný uživatel

stále čekám na nějaký konkrétní příklady kromě včerejška. Mluvis o minimálně deseti, takže určitě vědět budeš.

Reagovat
Kocour Klapuška

A o čem přesně mluvíš? Kdy na základě videa byla odpískána penalta, která penaltou být neměla?

Reagovat
Greny

včera

Reagovat
žrout

Sám Laštůvka přiznal, že tam byl pozdě (mj. při odpískání se ani nerozčiloval), viděl to rozhodčí a potvrdil VAR, ale někteří budou furt pindat. Neuvěřitelný

Reagovat
pingla

Reagovat
mistr129

Reagovat
ratusek

o to nejde, jde o to, že na druhé straně totéž nepískl i s VARem

Reagovat
žrout

Nepískl, protože Diop začal padat ještě před tím, než se ho Kolář vůbec dotkl, stačí se podívat na zpomalený záběr.

Reagovat
Greny

tak Kolář tam byl taky pozde ze jo :)

Reagovat
žrout

Jo, pozdě tam byl. Kdyby Diop měl něco v hlavě a nepadal ještě před tím, než se ho Kolář vůbec dotkl, tak by mu to třeba taky odpískali. Blbost Diopa, že to chtěl nasimulovat, protože prostě jenom stačilo si počkat a nechat se faulovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Z tech 20 minimalne polovina. Ale ani o to tolik nejde. Problem je, ze se piskaji naprosto smesny drzeni ve vapne, kdyz je potreba pomoct a naprosto stejny situace na druhy strane hriste se ani nezkoumaji.

Reagovat
žrout

Reagovat
JeséRodriguez

S tím problémem souhlas.

Reagovat
KingMaster13

Hele, kámo..... jsem připraven s tebou normálně diskutovat, když ty budeš taky normálně bez emocí. Takže těch 20 penalt si str ty víš kam, kopali jsme jich 14!!! A já ti to řeknu takhle. Uznávám, že jich bylo několik sporných a že 3-4, spíše 4 se kopat neměli. Ale tvrdit, že správně pro nás byli jen 2 to je prostě blbost. 9 jich určo bylo písknutých dobře, pak ta 1 taky spíše jo a 4 spíše ne nebo rozohodně ne (Bohemka, včera Baník, v Opavě a s Boleslaví), pak ještě 1 sporná byla proti Teplicím ale tu bych foukl dle svého názoru. Jako rozhodně je to k nasrání když je VAR a stejně to blbě foukají. Zase ale netvrď tu, že se tu děje nějaká calciopole

Reagovat
smazaný uživatel

Tech 20 proto, ze uz pocitam do konce ligy. Bez nadstavby, tam bude jeste nekolik..

Ale jinak v pohode, klidne jich mejte 9, nebo 12, nebo 15, ale at se stejny situace piskaji na opacne strane. A to se nedeje. Vcera se vam pisknul Olayinka, kdyz na druhy strane Diop byl naprosto zretelenejsi faul. Drzeni ve vapne od Frydrycha to same co se vam pisklo kolo predtim. Proti nam dalsi drzeni ve vapne, nic se nepiskalo. A v kazdym zapase jsou situace, kdy vam se to piskne, ale souperovi ne. To je to, co me sere.

Reagovat
Losinho

Naprosto zřetelnější faul

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, strasnej vyraz

Reagovat
Losinho

No hlavně bullshit

Reagovat
Kocour Klapuška

Reagovat
Losinho

Ta simulace Diopa vážně nebyl faul, ani v porovnání s Olayinkou.

Reagovat
Kocour Klapuška

Nr.Nobody11.03.2019 14:36#

Vsak ja nikde nepisu, ze by se nam ublizovalo.

.........

Nr.Nobody11.03.2019 14:49#

Proti nam dalsi drzeni ve vapne, nic se nepiskalo. A v kazdym zapase jsou situace, kdy vam se to piskne, ale souperovi ne. To je to, co me sere.

Reagovat
smazaný uživatel

A ja rikam, ze se nam ublizilo? Pokud vim, tak jsme vyhrali. Jen jsem vypsal nejaky posledni situace co mam jeste v hlave. Ale je to kazdy kolo.

Reagovat
Kocour Klapuška

To si děláš srandu, ne? Tak když asi píšeš, že se Plzni měla pískat penalta a nepískala, tak to není ublížení? A je uplně jedno, jestli Plzeň vyhrála, nebo ne

Reagovat
smazaný uživatel

Jezisi slo o priklad. Je mi to jedno, klidne si tuhle situaci skrtni, dalsich 20 stejnych mas v jinych zapasech.

Reagovat
Losinho

Aha. Tak my včera tu penaltu nedali a stejně jsme vyhráli, takže se nám přece nepomohlo

Reagovat
Kocour Klapuška

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
KingMaster13

Nemůžeš vědět jaké ty penalty budou. Co když proti Spartě bude penalta typu, že Frýdek přeláme Kudelovi na dvakrát kost? Ty tu už dopředu tvrdíš, že budeme mít 20 penalt a z toho 18 vymyšlených, což je prostě blbost. Už takhle jich bylo 10 fouknutých dobře. Jinak jo, souhlasím s tebou, že to co se píská silnějším týmům, se slabším nepíská a věř, že z toho taky nejsem odvařenej

Reagovat
Spalovač šancí

Opravdu ten Frydrych byl úplně stejné držení jako týden předtím? Tam Masopust běžel směrem k bráně, včera to bylo zády/bokem k bráně ve stoji. Když už, tak včerejší zákrok Frydrycha byl obdobný jako držení van Burena v domácím zápase proti Genku.

Reagovat
lichna.

Hele já bych včera nepiskal nic. Ale pokud tady budeš psát, že ten Diop byl jasnější, tak tě nikdo nemůže brát vážně..

Reagovat
žrout

Sorry, teď nemám čas koukat na ty další "sporný" penalty, ale proti Teplicím byla naprosto jasná a pokud tvrdíš, že ta proti Bohemce nebyla, tak si raději přečti pravidla svým vyjádřením to nakonec korunoval i Krch, když si prý myslel, že Masopust "jenom" nebude moct běžet, a nečekal, že spadne

Co se týče Baníku, tak po zápase i Laštůvka přiznal, že v tom souboji byl pozdě, tak já už nevím, co se teda má a nemá pískat, když to přizná brankář, vidí to rozhodčí a potvrdí to ještě VAR. Navíc se při odpískání ani Laštůvka nevztekal, schválně jsem se na něho hned při odpískání zaměřil a bylo vidět, že ví, že fauloval.

Tu v Opavě a s Boleslaví si teď hned nevybavuju.

Reagovat
smazaný uživatel

Teď jsem se koukal na ty penalty a ta proti Boleslavi byla úplně jasná, Deli byl zezadu stažen za dres, když k němu letěl míč To samé obě proti Opavě, nevím ani kterous myslel. Tu proti Bohemce bych asi taky spíš písknul než ne, i přesto, že tam byl ten brejk a gól. A k včerejší situaci - složité na posouzení (i sám Laštůvka řekl, že byla), ale já bych ji nepískl. Nemyslím si ani, že by Olayinka simuloval, ale prostě ztratil rovnováhu a spadl na Laštůvku.

Reagovat
KingMaster13

U Opavy jsem měl namysli tu penaltu u nich v závěru utkání jak kopal Stoch a nedal. No a Bohemka byla minimálně dost přísná. U Baníku se mi zase nelíbilo, že podobnej kontakt byl i na druhý straně a nefoukla se, tudíž bych jí nefoukl. Nicméně jestli máme ze 14 penalt takové 4 spornější tak to je dobré číslo furt

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, to souhlas.

Reagovat
žrout

Ty máš dobře dost správně odpískané penalty, za celý ročník možná tak 1-2 ne 100% neoddiskutovatelné, ale rozhodně písknutelné, ale ty tady budeš mlít sračky o podmázlém VARu, díky kterému má Slavie penalty. U některých už to je fakt diagnóza...

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasim s tebou. Spravne odpiskany penalty byly tak 1-2 za cely rocfnik. Z tech 20 nebo kolika. Je to smutny.

Reagovat
Kocour Klapuška

Můžeš svoje tvrzením něčím podložit?

Reagovat
žrout

Jistě že nemůže, je jenom nemocnej a ještě k tomu Viktorka schytala o víkendu debakl, takže dost nepříjemná kombinace. Pro objektivní diskuzi naprosto nepoužitelnej

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel.

Reagovat
žrout

Kámo ty máš dost

Reagovat
Kocour Klapuška

Já jsem nikdy nepochopil, jak u slávistů (kdy v jedné době to bylo velmi časté), tak u sparťanů nebo Plzně, kde se v lidech bere ta srabácká a poníženecká uplakanost, postavena na argumentu, že všichni jsou proti nám, těm všem ostatním jiní nadržují a my jsme ti, kteří snaší to utrpní narozdíl od těch, kteří jsou zvýhodňování. Nevím, jestli je tohle typická lidská vlastnost, nebo jen česká. Každopádně je to neštěstí číst pořád tyhle slabošské kydy..

Reagovat
smazaný uživatel

Vsak ja nikde nepisu, ze by se nam ublizovalo. Pisu, ze se pomaha Slavii a ze je smutne, ze i presto, ze to vsichni vidi v tv, tak se nam vysmivaji a delaji to snad jeste ve vetsim poctu.

Reagovat
Kocour Klapuška

Tak někdo pomáhá konkurentovi, ergo mě ubližuje, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to je mozna tvuj pristup. Mne to nevadi ve spojitosti s nama, mne to vadi, ze se to vubec deje. A hlavne proto, ze jsem si od VARu sliboval, ze to skonci. A ono je to jeste daleko horsi, nez predtim.

Reagovat
Kocour Klapuška

VAR má spoustu vad a podle mě by se ve fotbale neměl používat, používá se necitlivě, příliš často, zdržuje tu hru a je to otrava, ale nespočítáš na prstech jedný ruky situace, kdy by bylo na základě VARu nespravedlivě odpískána penalta.

A samozřejmě, jeho používání může být tendenční, někdy se to použije a někdy jindy ne, ale když už se to použije, bývá to posouzeno správně.

Reagovat
KingMaster13

VAR je správnej ale řídí ho nekompetentní lidi, minulé jaro to celkem fungovalo dobře, jinak by třeba takovej Královec totálně zesral derby. Otázka je proč došlo v létě k výměně komise rozhodčích a proč je to od té doby tak na pytel, tam bude zakopanej pes

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasim, ze loni mi jeste prislo, ze to fungovat bude.

Reagovat
KingMaster13

Právě a na podzim to ještě dejme tomu taky fungovalo ale už tam byly vidět škraloupy a tohle jaro už je to totální šílenost. A tohle není náhoda, někdo se to video snaží buď zničit a nebo je snaha zdiskreditovat třeba dobré jméno klubu, něco tam v tom prostě nehraje

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, ja uz to psal. Bud se to fakt plati ve velkym. A nebo se to snazi zdiskreditovat, aby se od toho uplne upustilo.

Reagovat
KingMaster13

Aby se vrátilo k těm starejm praktikám, že to rozhodčí neviděl apod To co se děje mi nepřijde normální. Pískají každou blbost a vyhodnocují špatně i na základě videa. Buď fakt máme tragédy rozhodčí nebo nevim no

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

Vy Plzeňáci jste chudáci ...Kolik penalt jste měli sporných vy x let .. jeden rok Slávie jde na Titul a už brečíte .. Prostě slávie letos je fotbalově jinde než Vy .. Sudí pro ni od léta 2010 odpískali 42 pokutových kopů, což je za tu dobu nejvíc ze všech. (plzeň)

Reagovat
Blasphemer

Jenom lidi, co tomu rozumí asi víc než místní diskutéři (Příhoda, Hrubeš atd.) by alespoň některý z těch penalt nepískali.

Reagovat
Blasphemer

A dokonce i ten blb Šmicer a ta sešívka včera ve studiu na O2... ať to máme vyvážený i z týhle stránky.

Reagovat
KingMaster13

Tak Šmicer je objektivní, ačkoli je to srdcař. To si myslím, že na něm musí ocenit prostě všichni

Reagovat
ratusek

nééé, pokrytecká mrdka a na tom trvám

Reagovat
KingMaster13

triggered

Reagovat
lichna.

Jj dneska v Tiki Taka to dokázal.

Reagovat
KingMaster13

No....dneska mi moc nepomohl

Reagovat
Losinho

Příhoda s tím, co po videu odpískal Spartě na Slovácku, by měl držet hubu

Reagovat
Blasphemer

Sorry, ale to už můžu rovnou pužít argument:"A kolik si toho za léto odpískal ty?"

Reagovat
Kocour Klapuška

Reagovat
Losinho

Tak jinak. VAR má opravovat jen naprosto neoddiskutovatelný pochybení - o tom často mluví především Hrubeš a stejně to viděl i Příhoda.

Oproti tomu komise rozhodčích říká, že jsou podobný situace s protokolem VAR a že má Hrubeš zastaralý informace.

Ví teda vlastně někdo, jak vůbec má momentálně VAR fungovat?

Reagovat
Blasphemer

Ale ochotný ty nový informace doložit nejsou, že jo. A když je k tomu Hrubeš vyzve, tak z toho vzejde akorát nějakej neoficiální telefonát, kdy jeden Jaryn volal jinýmu Jarynovi a veřejnost ví zase hovno.Jenom se dál kopou penalty.

Reagovat
Losinho

A vůbec nechci vidět, jaký prasárny se budou dít ve druhý a třetí skupině. ČFL hadr.

Reagovat
KingMaster13

Ono i v boji o titul se to bude pěkně řezat

Reagovat
Losinho

Jakmile budeme mít náskok tak začne rovina

Reagovat
ratusek

Reagovat
Blasphemer

Ta rozšířená ČFL s béčkama ligových týmů bude asi velká divočina, no. Sám jsem na to zvědavej.

Reagovat
ratusek

tam se to hlavně ke konci bude pouštět ve velkém

Reagovat
žrout

Stačí se podívat, jak se VAR používá v LM viz PSG vs. MU nebo Porto vs. Roma (a UEFA to chválí), a je jasný, že jsou ty protokoly k využití VAR někde dále, než tomu bylo za Hrubeše. A ta rozhodnutí v naší lize a v LM jsou typologicky jasně v zákrytu. Ale to chce trošku vnímat souvislosti a ne hned za vším hledat konspiraci

Reagovat
Blasphemer

O VAR mi ale v první řadě vůbec nejde.

Reagovat
žrout

Chápu, že ti asi vadí lidi kolem toho apod. Ale pak se tady nadává na VAR, který se prostě používá správně.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Losinho

Ještě fromik a pro 11. března máme splněno.

Reagovat
Losinho

Bojuj, Jaroslave

Reagovat
smazaný uživatel

Jedno je jisté, Sparta i Plzeň kopala při volbách za Berbra a spol. Jediná Slavia s Teplicemi bojovali proti němu.

Reagovat
Gareth Bale 11

Reagovat
taws

To je sice hezký, že ho nevolili...ale teď chodí nezmar na kafíčko s berbrem a rogozem

Reagovat
Greny

Reagovat
Josifek

Reagovat
Spalovač šancí

Jenže to chodil i před příchodem do Slavie (min. tedy s tím Rogozem).

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak, ať se směješ, nebo ne.

Reagovat
kilobyte

A koho chtěli místo Berbra?

Reagovat
Black Jagir

Jie Ťien-minga

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Toho prince.

Reagovat
kilobyte

Ještě Dukla hlasovala proti, ale ta už se asi mezi prvoligisty nepočítá.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Salfovic

A Berbr a jeho rozhodčí teď Slávii za trest krutě řežou

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Greny

OT : Kvůli výtržnostem na zápase Sparty s Plzní svolal ministr vnitra Jan Hamáček na příští týden expertní skupinu, která se zabývá násilím na stadionech.

Reagovat
Salfovic

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
ratusek

Aspoň v tom nefigurujeme konečně my ale expertní skupina, to zase bude nějaké super opatření

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

To je hroznej kokot

Reagovat
Detective

Tak on se sešel s Křetínským a myslel si, že jde o schůzku na úrovni majitelů? To mu ještě nikdo neřekl , že ten klub neni jeho?

Reagovat
Dru Zeree

Však Sparta Křéťovi také dlouhé roky nepatřila, i když se za jejího majitele vydával.

Reagovat
kilobyte

A stěžoval si, že na schůzku na úrovni majitelů nejsou jen majitelé.

Reagovat
Dru Zeree

To nevím . Ale ten svár se vede kvůli něčemu jinému

Reagovat
kilobyte

"Měl jsem představu, že půjde o schůzku na úrovni majitelů, nakonec se jí vedle pana Křetínského účastnil i Dušan Svoboda a jako host tam přišel pan (Adolf) Šádek, generální ředitel Viktorie Plzeň,"

Reagovat
Dru Zeree

Tam šlo spíše o to, co se na té schůzce upeklo a proč pak Sparta podpořila Berbra

Reagovat
kilobyte

Tak ale stěžuje si i na tohle. Mě naopak přijde logické, když chce jednat o složení výkonného výboru, že na schůzce nebude jen majitel a zástupci toho výboru. Na té schůzce se asi nic neupeklo, když Berbr nakonec neměl ani protikandidáta.

Navíc v tom rozhovoru si stěžuje i na to, že dostali ultimátum od FAČRu, že buď bude zápas s Brazílií v Edenu nebo Německu.

Dále tam mluví neustále o střetu zájmů, ale to že majitel Slavie je sponzor ligy mu nevadí.

Prostě je to neuvěřitelná plačka.

Reagovat
Dru Zeree

A to vážně nevidíš, že Svoboda je ve střetu zájmu?

Reagovat
kilobyte

1. Víš vůbec co tam má na starosti nebo jaké má pravomoce?

2. Je tam za první a druhou ligu. Nevím koho by sis tam představoval, aby to nebyl střet zájmu.

Reagovat
ratusek

a sponzor i repre

Reagovat
kilobyte

Ještě že rozhodčí nemají sponzora.

Reagovat
ratusek

Reagovat
Salfovic

I teď by mělo mít majoritu JaT.

Reagovat
smazaný uživatel

Slavie je čistá jak lilie a rozhodčí ji řežou jak řešeto. Kolikrát jenom včera upadli ve vápně a nic se nepískalo, to je hrůza. Tvrdík by měl zase něco duchaplnýho napsat.

Reagovat
smazaný uživatel

✔️

Reagovat
Dru Zeree

63:18

35:21

A co by vám tak asi pískali, když se do toho vápna nepodíváte jak je zápas dlouhej

Reagovat
Losinho

Hotovo tak zase zítra, draku

Reagovat
Mata

Reagovat
ratusek

Tvrdík je stejně srandovní. Na jednu stranu dělá, že bojuje proti zavedeným dinosaurům a starým praktikám, ale na straně druhé mu ten systém, jak je teď, náramně vyhovuje a tváří se, že je proti němu

Reagovat
r.mrazik

bureš style...

Reagovat
smazaný uživatel

A kde říká, že mu vyhovuje?

Reagovat
ratusek

Bude snad protestovat proti něčemu, díky čemu je první, pískají se mu penalty, na druhé straně se nepískají a od vstupu číňanů vidí rozhodčí Slavii v jiném světle?

Reagovat
smazaný uživatel

Jasan…

Reagovat
ratusek

Reagovat
Salfovic

To je marný, to je marný, to je marný.

Reagovat
db18

a stejně má taky dohodu s Berbrem a paktuje se s Rogozem...

Reagovat
smazaný uživatel

politik, no

Reagovat
smazaný uživatel

A může za to Kalousek

Reagovat
andrew96

A co konkrétně mu vyhovuje?

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem po dlouhe dobe v diskuzi na EF a opet me udivuje, ze ma nekdo nervy a ochotu obetovat volnej cas pro diskuzi s Mr. Nobody. Uplnej nymand.

Reagovat
smazaný uživatel

No není tady sám takovej, to je to nejhorší…

Reagovat
smazaný uživatel

poprvý a naposled. Já myslel, že je to jen tou hořkostí ze soboty, ale zdá se, že to je dlouhodobý...

Reagovat
Spalovač šancí

Po Křetínského kabele se uzavřela dohoda o neútočení mezi Plzní a spartou, což Křetinskému nepochopitelně stačilo (anebo mu to dokonce tak vyhovuje?). Příchod Číňanů narušil domluvené pořádky a evidentně to vyvolává na svazu pnutí. Částečně tomu ulehčilo osamostatnění ligy, ale dokud do ní bude svaz zasahovat - zejména přes rozhodčí, které má pod svoji kontrolou, nebude to lepší. Tvrdík je blbec, že všechno řeší veřejně, ale na druhou stranu je zřejmé, že to není křivák (jenom hloupý naiva, což může být paradoxně v některých situacích horší). Křetínský je blbec, že kašle na společenský rozměr vlastnictví sparty a jde mu jen o business, přestože si je moc dobře vědom, že etické normy jsou v jeho businessu dost podstatné. A takových nechopitelných paradoxů sparta vs. hlavní business je u něho více.

Za takové nesourodé situace vedení klubů si Berbr může hrát bez jakékoliv efektivního odporu svoje hry, viz naprosto nesmyslné rozprášení komise rozhodčích, dosazení loutky Chovance, návrat starých struktur a ověřených kádrů, nesmysly kolem VAR.

...

A drtivá většina fanoušků, ale i funkcionářů jenom křičí, jak jim se ubližuje a těm druhým se tlačí kára, přestože to objektivně není pravda. Téměř nikdo není schopen sebereflexe a říct, že jsou vinni primárně oni a že kvůli vlastní neochotě/neschopnosti se domluvit tak na současném stavu tratí všichni na úkor úzké skupiny zákulisních šíbrů.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele