Slavii v Lize mistrů nechceme. Midtjylland očima bývalé opory

20.09.2020 23:34 - Rozhovory
 
Slavii čeká ve čtvrtém předkole Ligy mistrů FC Midtjylland, aktuální dánský mistr. Silné stránky a herní styl soupeře sešívaných pro Eurofotbal.cz přibližuje Tim Sparv, finský středopolař, který v klubu odehrál šest ročníků a ještě v minulé sezoně za něj nastupoval.

Jasně ovládli poslední ročník dánské ligy a teď je čeká Slavia. Midtjylland, to je soupeř, kterého musí Trpišovského hoši přemoct, aby se znovu po roce dostali do základní skupiny Ligy mistrů. Možná ne tak zvučné jméno, říkáte si. Nenechte se ale zmást: dánský tým chce do Champions League, má skvělou formu a Slavie se nebojí. Více o týmu přibližuje záložník Larisy Tim Sparv, který v klubu odkopal šest sezon.

Dá se čekat, jakým způsobem se budou dánští šampioni v Edenu i doma prezentovat. Stejně jako vždycky, změna není třeba. "Mají jasný herní styl. Jejich DNA je agresivní presink, také se více než jiné týmy zaměřují na standardní situace," líčí Tim Sparv, který za klub ještě před dvěma měsíci nastupoval. "Hodně běhají a mají rádi, když je hra dynamická. V poslední doba se ale tým vyvinul i stran držení míče. Díky několika zajímavým ofenzivním fotbalistům navíc teď celá hra má ještě novou dimenzi."

Když se podíváte na statistiky Midtjyllandu z poslední sezony dánské ligy, uchvátí vás nízké číslo v kolonce inkasovaných branek. Dobrá defenziva, to je pro dánského mistra základ. "Už déle jsou v defenzivě silní. V Midtjyllandu musí v obraně vypomáhat každý, nikomu není povoleno odpočinout si. Celkové složení defenzivní řady je solidní, mají zkušené stopery i gólmana, kteří působili i v dobrých ligách v cizině," vysvětluje bývalý záložník klubu.

Jednu věc mají oba týmy společnou - mladého trenéra. Brianu Priskemu, který se klubu ujal v minulé sezoně, je třiačtyřicet let. Dříve dělal asistenta a má za sebou i solidní hráčskou kariéru. Klub převzal jako prozatímní kouč, už ale zůstal natrvalo. "Brian Priske má všechny předpoklady být skvělým trenérem. Byl dobrým hráčem, což teď přenáší i do vedení týmu. Je starostlivý a hodně analyticky zaměřený. Zároveň hře dobře rozumí, má sebereflexi, je dobrý motivátor."

Slavii budou podle finského středopolaře dělat vrásky i ofenzivní esa dánského celku."Ofenzivně je hrozbou Pione Sisto, který se o mnoho gólů dokáže postarat úplně sám, bez cizí pomoci, od začátku až do konce. Těch zbraní mají ale víc." Sparv zároveň trochu vrací na zem ty slávistické fanoušky, kteří soupeře z Dánska vnímají jako snadný los a jasnou cestu do základní skupiny Champions League. Na severu to totiž vidí úplně stejně.

"Myslím, že jsou dost optimističtí. Já osobně to vidím padesát na padesát. Každopádně je to ale pro klub skvělá šance a příležitost se do Ligy mistrů konečně dostat. Myslím, že na to mají. Mají teď dobré momentum a v kádru hodně hráčů, kteří jsou na velmi vysoké úrovni."

Zda se bude radovat Slavia a nebo Midtjylland, napoví už úvodní duel, který v úterý hostí vršovický Eden.
Autor: Jan Pikous
Počet zobrazení: 17524
Komentáře (184 / 0 nových)
maxem
21.09.2020 00:03
#
nebude to lehké, ale postoupíme
Y.N.W.A
21.09.2020 11:40
#
...uvedl Tim Sparv
ACSeRw!n
21.09.2020 17:51
#
proc myslis, ze to nebude lehke ? malo sebevedomi ? Slavije ma vybornej kadr, ja necekam nic jinyho, nez dve jasny vitezstvi
smazaný uživatel
21.09.2020 01:22
#
S pokorou do LM.
Liquid
21.09.2020 05:05
#
s koronou do LM
lampas
21.09.2020 02:06
#
Hlavně doufám, že se zápas rozhodne na hřišti, a ne na základě šikany UEFY vůči tradiční bílé (východoevropské) Evropě, kterou reprezentuje Slavia.
smazaný uživatel
21.09.2020 02:41
#
Ibra, Olayinka, Oscar... Ústí hadr.
Kiwi-21
21.09.2020 03:54
#
Souhlasím hlavně ať se rozhodne na hřišti
Jen aby u nás nebyl Lockdown s nezrušily u nás všechny sportovní akce
h8_sfatto
21.09.2020 07:05
#
oxymoron
smazaný uživatel
21.09.2020 07:18
#
Na koroňáku neštymuje čím dál tím víc věcí a s tím fiaskem ministerstva zdravotnictví: roušky/respiratory to smrdí ještě víc. Kdyby situace byla vážně tak kritická tak se kluci ve vysoký hře chovají úplně jinak.
smazaný uživatel
21.09.2020 07:19
#
Pokud máte někdo známost ve zdravotnictví, tak je hodně zajímavá informace jak se prefabrikujou negativní čísla o koroňáku...
Blitzblane
21.09.2020 10:08
#
Muzes to rozepsat?
smazaný uživatel
21.09.2020 17:01
#
Co vím, tak ty jednodušší testy nejsou schopny rozeznat chřipku od covidu, protože nezjišťují přítomnost viru, ale jen následky v těle. Ty dražší testy už to umí, ale těmi se ve velkým netestuje.
Za druhý se do karty člověka co umře nepíše příčina smrti po patologickým ohledání, ale stačí že měl v těle covid, tzn. že když se týpek rozmázne na motorce a pozitivně ho otestovali na přitomnost covidu, tak se naférovku započítává do statistik jako oběť covidu...

A poslední věc, která není prefabrikace, ale jen manipulace s veřejným míněním je, že hospitalizovaných lidí na příčiny covidu jsou jen nějaký 3-4% pozitivně testovaných, takže nemocných teď reálně neleží ani 300. Většina lidí už má totiž vypěstovanou imunitu a covid u těch, kteří mají pozitivní test nikdy nepropukne... s tím jaký jsou už reálný čísla a průběhy se dá už opravdu uznat, že covid není tak agresivní jako každoroční chřipkový epidemie
Kiwi-21
21.09.2020 17:18
#
smazaný uživatel
21.09.2020 19:16
#
A vlastně osobně by mě to taky zajímalo, protože tuhle informaci nemám, kolik je v ČR reálně úmrtí zapříčiněných covidem. Myslím že to jsou jednotky, max. desítky jednotek.

Zvláštní je že se dokonce i někteří nezaujatí virologové nezávisle shodují že jde o zvláštní situaci kdy už existuje neskutečně rychle společenská imunita přičemž by se měla vytvořit pomaleji a že podobný průběh je spíš typický pro uměle upravovrný virus. Nicméně to jsou už věci kterým hloubkově nerozumím, takže k ním mám logicky odstup.

Čemu rozumím, tak tomu že se autority chovají zvláštně. Podepisují se v těchto těžkých časech divný zákony a pečou se divný obchody... proto jsem schopný uvažovat o tom, že na covidu je něco za oponou skrytý a že se mají věci jinak než se tvrdí.
Kiwi-21
21.09.2020 21:49
#
icka
21.09.2020 22:00
#
No je to o hysterii. Znama dela v nemocnici a kazdy den prijdou desitky lidi s deckem co ma rymu a potahuje nos a zacnou brecet a rvat, ze jim umira dite. Takze jsou dny co jim treba cele oddeleni zaberou decka s rymou
smazaný uživatel
22.09.2020 12:46
#
Je to úplně na hlavu postavený...
PP
22.09.2020 11:58
#
uzavírat celou společnost kvůli covidu je prostě debilita. Nemocnice, domovy důchodců, proč ne, ale toto je demence, která bude mít v konečném důsledku mnohem větší dopad na celé lidstvo.
smazaný uživatel
22.09.2020 13:02
#
jako v tomhle případě taky jednoznačně souhlasím, nějakým způsobem ty kritický oblasti vošéfovat, ale zastavit celej svět? Kvůli čemu?
Působí to na mě, že po ptačí a prasečí chřipce nad kterou vlastně všichni mávli rukou, byť se "všichni seriózní vědci" celé světa jednoznačně shodli že půjde o nezastavitelnou a brutální epidemii pro celé lidstvo rozhodli jisté skupiny že chřipka zní moc fádně tak to zkusí s něčím exostičtějším a hurá vyhráli Coronaviry.
Nejsem milovník šílených konspiračních teorií, ale když se vám jedna z nich děje vlastně přímo před očima tak to člověka začne přirozeně srát. Před 10 lety to začala po internetu lítat jedna taková teorie, že je plán vypuštění viru na celým světě pro šíření strachu a naprostý kontroly společnosti. Velká skupina lidí, povětšinou to jsou ti samí co momentálně nejvíc vyšilují z coroňáku, nebo ti, co z něj prosperují, tvrdili že to je jen nesmysl co by z toho kdo měl a že je každej kdo věří v podobný konspirační teorie nemocnej... a 10 let a ono se to vážně už se to děje.
Godbless
22.09.2020 10:45
#
Každý má jiný zkušenosti s Covidem. Znám spoustu lidí z okruhu rodiny, kteří Covid prodělali a říkali, že to bylo to nejhorší, co zažili. Silné bolesti, vysoké teploty, nemohli se ani postavit na vlastní nohy. U každého to má jiný průběh a je hloupost to na jednu stranu příliš zlehčovat a na druhou z toho šílet. Ale souhlasím, že ty statistiky jsou směšné a dost často zmanipulované.
Kiwi-21
22.09.2020 11:08
#
To co popisuješ je ale klasická chřipka
Godbless
22.09.2020 11:28
#
Však ono to má stejné příznaky jako chřipka, jediný rozdíl byl v tom, že si člověk zašel na test a zjistil, že je pozitivní.
PP
22.09.2020 11:55
#
žena měla loni chřipku a 3 týdny nebyla schopná vstát z postele.. Nicméně jsem si nevšiml, že by se u chřipky s x-násobným počtem případů uzavírala celá společnost a hroutila ekonomika.
Kiwi-21
22.09.2020 12:03
#
Přesně nedávno jsem četl že v 95 bylo v ČR 1,1 milionů nemocných a 12 000 zemřelých a nedělalo se takové haló jak teď s covidem a proti tomuto je covid naprostý chudáček
To samé ve Francii pokud se nepletu v 97 mezi 4-6 milióny nemocných
A stejně jak u nás jen krátce chřipkové prázdniny a zákaz návštěv v nemocnicích nic víc
PP
22.09.2020 12:31
#
tak tak.. Holt strach je snad nejlepší pro ovládání a manipulaci lidí. A ještě jsi vlastně ty za špatného a hajzla a neohleduplného člověka, když jsi proti těmto nařízením = pičovinám.
Godbless
22.09.2020 12:38
#
Největší rozdíl mezi Covidem a chřipkou je v počtu nakžených. Covid se šíří mnohonásobně rychleji než chřipka.
smazaný uživatel
22.09.2020 12:43
#
Hele dost možná jsme s manželkou taky coroňák prodělali ještě chvilku před prvním lockdownem, taky jsme měli teploty, všechno nás bolelo jak prase a strašně těžko se nám dýchalo, vyjít schody byla úplná smrt (nejsme úplný špekouni, docela sprotujeme ), ale nejspíš to byla jen chřipka. Čímž chci říct, že pro nás i před coroňákem bylo normální nechodit mezi lidi když jsme nemocný abych nikoho zbytečně nenakazili dál a je jedno jestli to je koroňák nebo chřipka... byl bych rád kdyby se lidi naučili nosit roušku dobrovolně když se cítí špatně. To je asi to nejlepší co by se z týhle šílenosti mohlo stát

Já to fakt nechci zlehčovat, ale chřipka už teď má mnohem horší čísla. Ve svý podstatě já chřipku nehodnotím výš ani níž než chřipku a chřipka se podle mě v posledních letech trochu zbytečně zlehčovala.
smazaný uživatel
22.09.2020 12:44
#
ve svý podstatě já coroňák nehodnotím výš*....
Godbless
22.09.2020 12:48
#
Já jsem Covid nejspíš taky prodělal, kdy jsem se vracel na konci ledna z derby v Římě, 1č dnů jsem byl raději doma a následně ukázalo, že ta epidemie propukla v Itálii. S rouškama mám stejný názor, lidé by měli být více ohleduplný ke svému okolí, ať už se jedná o chřipku nebo obyčejný nachlazení. Ale každopádně jsem zaujal postoj, že by se celá tahle situace neměla podceňovat, jako to někteří lidé dělají. Nikdo z nás není odborníkem, ale přitom na ty odborníky většina z nás neustále plive. Na západě zaujali úplně stejný postoj ke Covidu, takže se není, co divit, že se to u nás také zpřísnilo.
smazaný uživatel
22.09.2020 13:27
#
Určitě jsem pro to, že by se situace neměla v žádným případě podcenit... pořád jde o virus, který není moc dobrý dál šířit a je jedno jaká je pravada o jeho původu
Stejně tak je kolem toho ale až moc velký bláznoství, který nutí určitou část lidí se chovat jako kreténi a dělat pravý opak. Místo toho aby si lidi co se necítí dobře tu roušku vzali tak nějak automaticky nebo nechodili ven, tak už to neřeší a radši to ještě bojkotují. Ze všeho nejvíc mě sere, že je vyhlášený nouzový stav a ty čuráci hrajou pořád trapný politický divadýlka místo toho, aby spolupracovali a věci vyřešili pořádně. Pořád žiju v přesvědčení že premiér ručí za celou vládu. Jeden ministr zdravotnictví byla totální magořina o který věděl každej a teď druhej má střet zájmů. Je to špatně.
Godbless
22.09.2020 13:37
#
Souhlasím se vším. Pro mě od začátku bylo nepochopitelný, že se na konkrétním postupu nedokážou shodnout odborníci. Jedni jsou pro roušku, opatření apod. a druzí ne. Tohle byl největší problém od samého začátku, který vyvolal to šílenství a rozdělil společnost prakticky na dvě strany. Teď žijeme v totálním chaosu, který se bude neustále stupňovat a bohužel každý jednotlivý opatření má své úskalí..
smazaný uživatel
22.09.2020 14:22
#
tak tak... prostě stanovit jasný kritéria. Teď měl být čas někoho kdo zahodí svou osobní pýchu a vezme zodpovědnost na svoje bedra a hlavně bude morálním lídrem, který sjednotí společnost. To je dle mýho zase jasný post prezidenta, kterýho bohužel defacto už nemáme. Je to nevděčné práce, vždy se najde velká skupina lidí která nebude souhlasit a bude nespokojená... nicméně od toho post prezidenta existuje.
Nejvíc mě znepokojuje že nikdo takový tu na tenhle post není, nebo o něm nevím.
Klause jsem neměl rád, ale respektoval jsem ho. Havel si zase zažil dobu kdy se národ sjednotil. Zeman už stát rozdělil. Nejhorší je, že se ale nedivím že se tam dostal když neexistoval vhodnější protikandidát.
Člověk by ani tu politiku nechtěl řešit. Ve svý podstatě ať si mají ty příjmy, důchody a všechny benefity. Ať to jsou blbečci. Ať si tam pečou obchody, ale ať se postarají o lidi a ať nám to tady funguje... většina lidí ani po ničem jiným netouží. Ať má pracující člověk možnost sociálních jistot jako zaměstnanec a možnosti a příležitosti se volně realizovat pokud jde o podnikavýho člověka. Kdyby Jestli Zeman rozdělil stát, jaké 6 rozdělil... tak nemám ani slova pro tu menažranou sviňskou zmiji co dělá premiéra a který je málo že je Forbesem zařazeny mezi 100 nejbohatších lidí světa.
Nechápu jak může ministr financí/premiér vlády vlastnit řetězce ve všech myslitelných odvětvích když má k ruce EET díky který má jasný přehled kde se co kupuje a kdo má kde jaký obraty. Osobně znám člověka který byl donucen byrokratickou šikanou prodat svoje prosperující řeznictví v 10.000 městě a samozřejmě shodou okolností se zrovínka nabídli Kostelecký uzeniny. Věcí začnou bejt v hajzlu když tě jakákoliv autorita donutí zříct se věci který buduješ celej život.
KingMaster13
21.09.2020 07:21
#
Y.N.W.A
21.09.2020 11:41
#
předloni to byl diktát pro změnu ze strany tradičně bílého (východoevropského) Dynama Kyjev... tak už se, vy konspirátoři, rozhodněte
PH8
21.09.2020 12:31
#
Prostě nás ty kurvy mocenský zase poškoděj! Jsme bílí, jsme ateisti, nejsme komunisti, nejsme nacisti a máme jakékoli verze fobií si zrovna usmyslíme! Proto se nás bojí. Ani naše židovská hvězda nás už neochrání
Kocour Klapuška
21.09.2020 12:23
#
fenixLFC
21.09.2020 12:23
#
insane
21.09.2020 15:14
#
Mass
21.09.2020 15:30
#
To je k nasrání, české země sou tisíc let (volnou) součástí Německa, tedy střední Evropy, pak nás na dvacet let obsadí Východ, tak sme najednou Evropa východní?
eleven11
22.09.2020 12:34
#
Durden Tyler
21.09.2020 08:16
#
Sice v zaverecne casti dostali vic porazek a vice golu jak za celou predchozi 24. kolovou cast ale maji skvelou formu .. btw beru ze uz ligu meli temer vyhranou stejne jako Slavia tak jim moc o vysledky neslo .. zajimave je ze vetsinu bodu ztraceli doma zatim co venku byli temer 100%
veikko
21.09.2020 08:48
#
Určitě to bude hodně silný protivník, ale pobavilo mě vychválení obrany Midtjyllandu, že dostávají málo gólů. Dostávají, ale až se v Dánsku podívají na obdržené góly Slavie, tak teprve uvidí, jak vypadá konsolidovaná defenziva.
mesyas
21.09.2020 09:09
#
Time, závidím ti tvoji slečnu.
FC Porto FC
21.09.2020 10:07
#
To je kdo
Džeko55
21.09.2020 10:40
#
Jitka Nováčková, česká miss
Mass
21.09.2020 15:49
#
Že by jí Pikous znal?
KingMaster13
21.09.2020 09:28
#
Nikdo jim kvality nebere, nebude to nic lehkého ale dle toho vyjádření mi přijde že Slávii dost podceňují Rozhodně mohli dostat těžší soupeře ale na to, že ve skupinách pohárů byli jen jednou tak si docela ten týpek vyskakuje
JackDaniels.
21.09.2020 10:15
#
Ja to vidím 50:50, Midtjylland valcuje ligu, jej hráči naberajú mohutne na cene vďaka vynikajúcim výkonom, vhodné doplnili káder... Bude to zaujímavé a teším sa
KingMaster13
21.09.2020 13:10
#
Já si myslím, že favoritem jsme my lehkým. Viděl bych to třeba 65:35 pro nás nicméně je jasné že Dáni jsou dobří a nesmí se podcenit. Mi šlo jen o ten článek, kde to vypadá jak kdyby byli jasnej favorit.
Stannis Baratheon
21.09.2020 14:27
#
Ano, letos jedna prohra a jedna ušmudlaná výhra 1:0 nad slaboučkým Lyngby.
Brkoslav
21.09.2020 16:01
#
Si to přečti a uvidíš, že titultk je dost zavádějící a záměrně provokativní.
assat666
21.09.2020 09:44
#
Nikdo není zvědavý na slavné prohry a naběhané km.
muzajs
21.09.2020 14:07
#
Já jo...
jackinho10
21.09.2020 09:53
#
Neni treba nic menit, hraji porad stejne... A to je prave ten rozdil, ktery si myslim, ze bude rohodovat. Trpis dokaze tym dokonale pripravit na soupere, ukazat prednosti a nedostatky, verim, ze to zvladnou i tentokrat
Blitzblane
21.09.2020 10:07
#
Piska to ten silenej turek Cakir, takze to muze dopadnout opravdu jakkoliv.
L'OL
21.09.2020 10:55
#
Y.N.W.A
21.09.2020 11:43
#
a doprčic
TheTopFootbaler
21.09.2020 14:24
#
TheTopFootbaler
21.09.2020 14:25
#
Ale aspoň nehrozí, že bude někomu nadržovat. Ten týpek chce prostě z každého zápasu udělat jenom maximální chaos a nasrat obě dvě strany.
Blitzblane
23.09.2020 18:32
#
meno
21.09.2020 10:31
#
Podle popisku to vypadá, že mají velmi podobný hryl sty, takže asi budou rozhodovat zkušenosti jak kádru, tak trenérské a tam jasně vedeme my
Manny
21.09.2020 12:11
#
hryl sty? To jsi dislektik nebo narazka na pozapomenutý legendarni prerek tusim karocha? Jestli druha moznost,tak cením
meno
21.09.2020 12:39
#
Druhá možnost a byl to Jiří Hölzel
negrles
24.09.2020 06:14
#
bartes
21.09.2020 10:36
#
ten článek je podobně černobílý jako sebeočišťování Haška . Až teda na tu 1 větu, že to je 50:50.
Snad oba týmy naplní řeči a bude to sympatický fotbal a ne žádná vyčkávaná na 1 gól.
Blasphemer
21.09.2020 10:37
#
Slavii v Lize mistrů nechceme.

db18
21.09.2020 10:48
#
ratusek
21.09.2020 11:01
#
Adalberto.Littleoak
21.09.2020 11:15
#
martin1
21.09.2020 11:29
#
Mr.Mike
21.09.2020 11:43
#
Y.N.W.A
21.09.2020 11:44
#
je fakt, že v EL by mohli koeficientu pomoct víc
Kiwi-21
21.09.2020 12:00
#
Nemyslím jen za postup mají 4 body pokud by tam byl alespoň jeden hratelný soupeř tak by mohly byt místo mít a cca i těch 7 bodů v LM získat a to v EL nenahrabou

Ale pokud nový MZ bude Prymula myslím že je to fuk a zápasy se ani neodehrají a nejspíše ne ani nejbližší ligové kolo
Y.N.W.A
21.09.2020 12:16
#
já vím, ty 4 body jsou 4 body... v LM by pak musela udělat třetí místo ale( což záleží na losu, kvalitu na to má), aby to nahradilo tu EL, kdy by měla uhrát cca 8 bodů a postup (ale jasný, ani to nastat nemusí)...

Prymula chce zavírat dost, ale snad se to týká zatím jen diváků, není důvod rušit sport - to se neděje ani v Evropě, je zájem normálně fungovat, což právě znamená něco jiného omezit (například srocování na tribuně Sever - jako sorry, ale když lidi takto dodržujou pravidla, tak to moc nepřidá)
Kiwi-21
21.09.2020 14:19
#
le mého názoru je úplně jedno zda jsou lidi mezi sebou, mají či nemají nahubky atd
Mělo by se žít jako před covidem ono to tu zůstane stejně napořád

Ale k fotbalu teď nevím jaké jsou body za výhru a remízu v EL ale nikde není psané že v EL udělají ve skupině třeba 14 bodů a naopak třeba i v té EL udělají 8 a bude větší průšvih než bez LM
Y.N.W.A
21.09.2020 14:23
#
aha
smazaný uživatel
21.09.2020 12:13
#
KnoxXx
21.09.2020 12:19
#
PH8
21.09.2020 12:33
#
Ale co koeficient?
smazaný uživatel
21.09.2020 13:30
#
Ale chcete.
Losinho
21.09.2020 13:55
#
My vám ukážeme maratóny.
Jackalman
21.09.2020 14:30
#
Beztak si budeš u televizoru okusovat nehty, aby Slavia vyhrála. Tak že sebe nedělej.
Nadržený šimpanz
21.09.2020 15:20
#
Nesnášim Slavii
wyqinac
21.09.2020 16:30
#
ty jo spartani a plzenaci si navzajem pohonili
Kocour Klapuška
21.09.2020 16:58
#
ACSPARTAPRAHA
21.09.2020 17:46
#
no jako vy vždycky, když hrajeme
wyqinac
21.09.2020 17:51
#
ja vam treba v poharech pral i pres tu bidu, co jste posledni dve sezony predvadeli.
ACSPARTAPRAHA
21.09.2020 18:01
#
Tak já to mám stejný, v pohárech fandím vždycky našim týmům. Ať je to kdokoliv a jakkoliv mě nesympatický. Takhle by to měl mít podle mě nastavený každý.....Já tady nevidím nikoho ať už z našeho nebo Plzeňskýho tábora, kdo by vám vyloženě nepřál...........Samozřejmě, když budete hrát tužku, tak se vám budeme posmívat, ale to je něco jinýho
Kocour Klapuška
21.09.2020 19:28
#
Ja Sparte vzdycky vylozene nepreju
Losinho
22.09.2020 12:53
#
ale kdyžtak jsem si vždycky říkal, že aspoň ti zmrdi budou mít míň sil na ligu
jiricek8
21.09.2020 19:42
#
2 sezony? ta ruda chatra udelala jednu povedenou poharovou sezonu za poslednich 20 let...
ACSPARTAPRAHA
21.09.2020 19:57
#
co to meleš za píčoviny ty dilino
icka
21.09.2020 22:00
#
Dobrej blabol.
ACSeRw!n
21.09.2020 17:52
#
rufus
21.09.2020 20:27
#
negrles
24.09.2020 06:14
#
Mönchengladbach
21.09.2020 10:37
#
Bude to chtít doma uhrát alespoň 2:0.
Momo9
21.09.2020 10:47
#
Píská to Cakir, z toho vůbec nejsem nadšenej kurva. Ten si vždycky jeden ze dvou klubů vybere nedá jim absolutně prostor nic vytvořit.. a mám takovej dojem že čechy nemusí.
L'OL
21.09.2020 10:55
#
Tak pískal nás v Kluzi, tam to bylo v poho
Y.N.W.A
21.09.2020 11:44
#
jenom proto, že Rumuny nemusí asi ještě víc
Sir Ravealot
21.09.2020 14:52
#
Brkoslav
21.09.2020 16:23
#
Tak Kluž kopala penaltu. Nebo ne ? Už nevím jakou.
smazaný uživatel
22.09.2020 10:34
#
Olayinka fauloval venku.
Dealler
21.09.2020 11:01
#
Nezbývá než doufat, že to Dánově dají a slátanci vylítnou jak průjem.
L'OL
21.09.2020 11:10
#
Ťuťu
PH8
21.09.2020 12:37
#
Midtjylland není Hacken ani Malmo.
Dealler
21.09.2020 13:59
#
Slavia není Sparta ani Plzeň.
SIRBRANIKE
21.09.2020 14:36
#
Brkoslav
21.09.2020 16:07
#
Midtjylland nedávno s Malmo vypadnul.

skunk295
21.09.2020 11:24
#
Těžko říct, co od tohohle zápasu čekat, protože tyhle dva týmy si vzájemně nebudou vůbec sedět. Oba většinou spoléhají na to, že svoje soupeře uběhají, unaví a fyzicky předčí a vážně nedokážu říct, který tým v tomhle bude mít navrch. Slavia má výhodu v podobě toho, že ten svůj styl má ozkoušený v evropských podmínkách, Midtjylland ještě ne.

Před rokem touhle dobou bych věřil určitě Slavii, ale pod Priskem se Midtjylland hodně takticky posunul, našel ideální formaci a způsob hry, což předtím trochu chybělo. Na druhou stranu stačí ubránit trio Evander-Sisto-Dreyer a kreativita vepředu je potom v podstatě nulová, protože ostatní záložníci/útočníci jsou na tom dobře spíš fyzicky než technicky.

Můj tip je, že Slavia doma vyhraje 1:0 a venku uhraje remízu 0:0/1:1. Moc gólů padat nebude, bude to hodně opatrný a rozhodnou individuální chyby.
veikko
21.09.2020 11:36
#
Že to bude hodně opatrné souhlasím. Midtjyllandu se zatím hodně daří v předkolech LM, kde soupeře předčili, ale v lize to není žádná sláva, prohra se Sonderjyske a teď těsná výhra nad Lyngby, což jsou dva týmy, u kterých se asi po loňské sezóně nečeká nic jiného než maximálně střed tabulky. Slavia je nesmí podcenit, ale myslím si, že je díky zkušenostem nejen z pohárů, ale i z reprezantace, favoritem.
skunk295
21.09.2020 12:50
#
Proti Sonderjyske to byl hodně nepovedený výkon, ale proti Lyngby to klidně mohlo skončit 4:0 a nikdo by se nemohl divit, navíc šetřili některé opory. U Midtjyllandu (bohužel pro Slavii) s důležitostí zápasu roste výkon, což ukázaly letos předkola a v minulé sezóny zápasy proti Kodani, kdy je i venku dokázali herně výrazně přehrát. Budu přát Slavii, nechtěl sem ale, aby se tyhle dva týmy potkaly, protože v LM jsem chtěl oba
veikko
21.09.2020 13:09
#
Teď jsem koukal na sestřih Midtjyllandu proti YBB a teda co tam ten rozhodčí předváděl, to byla komedie. Nejdřív nepískl Midtjyllandu penaltu za ruku ve vápně, pak naopak uznal první gól po faulu na bránícího hráče, druhému předcházelo celkem jasné zpracování Dreyera rukou a potom zase měl úplně 100% vyloučit Fassnachta z YBB za skluz zezadu na Dreyera. Bože a my si stěžujeme u nás na rozhodčí, když písknou spornou penaltu.
skunk295
21.09.2020 13:19
#
Jo, naštěstí ten zápas skončil tak, jak by asi měl skončit i bez chyb rozhodčího, ale hlavně teda za ten skluz Fassnachta sem fakt nechápal, že nevytáhl červenou. Bez šance hrát míč, po odehrání, zezadu... Akorát štěstí, že Dreyer zrovna zvedal nohu a nešlo mu to tím pádem na stojnou, to jinak vonělo sádrou.
meno
21.09.2020 12:07
#
Doma 4:1 a venku 1:0 pro nás
KingMaster13
21.09.2020 13:07
#
Kucka
21.09.2020 17:18
#
OTASi
21.09.2020 11:30
#
Z hlediska FC koeficient by byla lepší účast v EL, kde by slavie uhrála rozhodně víc než v LM, viz poslední rok. Navíc loni byla Slavie silnější, Souček bude na evropský scéně dost chybět. Nicméně myslim že Dány přejedou jako loni Rumuny
martin1
21.09.2020 11:43
#
Koeficient není dobrý, musí se vylepšit, v EL je šance na více bodů.
Mr.Mike
21.09.2020 11:44
#
Tak idealka je aspon to 3. misto ve skupine Lm a pak v evropsky treba ctvrtfinale
Losinho
21.09.2020 13:57
#
Bez Součka imho naprostý sci-fi.
meno
21.09.2020 15:16
#
Úplně v pohodě i bez Součka
fantomas
21.09.2020 12:00
#
Meh, koeficient v EL ať nahrávají Sparta a Plzeň, Slavia si sama jede vlastní ligu a musí rozhodně mířit výš - bejt "druhym Šachtarem" a každym rokem se účastnit v základní fázi Ligy mistrů.
Kocour Klapuška
21.09.2020 13:29
#
Kucka
21.09.2020 17:19
#
Kiwi-21
21.09.2020 12:03
#
Nezapomínej že za postup do LM jsou 4 body tedy 0,8 a pokud by měli hratelnou skupinu tak 3 místo můžou dát v pohodě z cca 7.body a hrát na jaře v EL a to by bylo více bodů než hrát přímo v EL
Pak otázka aby se vůbec hrálo
smazaný uživatel
21.09.2020 12:29
#
Sice jsem taky fanoušek FC Koeficient, ale postup do LM a pokus tam uhrát slušné výsledky bych cenil daleko výše. Někdy je toho taktizování už moc
Kiwi-21
21.09.2020 14:20
#
A
Kocour Klapuška
21.09.2020 16:09
#
FC Koeficient
Andis
21.09.2020 12:11
#
v EL určitě získá víc než v LM byť tam sou 4 za postup. Ale v EL Slávie může vyhrávat hlavně i s lepšími soupeři co na EL běžně dlabou. V LM zase budou rádi za pár remíz. S trochou štěstí ukopnou výhru. Zase tak skvělý tým to není. Ale ty Dány to musí dát, favorizují je docela hodně i sázkovky. Slávie má navíc obecně štěstí, už loni soupeř Kluž, letos taky mohlo být hůř byl tam Salzburg Olympiakos ale Celtic jim zachránil prdel tím že vypadl. Takže i kdyby to měl být nějaký hodně vyrovnaný tak Slávii tam určitě něco zase propadne.
KingMaster13
21.09.2020 13:08
#
Celtic nám pomáhá opakovaně, loni díky jejich vypadnutí jsme šli na hratelnou Kluž
Lemond Laws
21.09.2020 12:16
#
OT: Tak tu máme plukovníka Prymulu. Já ani nevím, co tetď čekat... A večer má AB zase novoroční projev.
db18
21.09.2020 12:23
#
Zavřít se doma a nevycházet.
Kocour Klapuška
21.09.2020 12:49
#
Dobry kolo bl fanty
db18
21.09.2020 12:50
#
absolutně nechápu, co jsem tam tipoval, přitom tikety mi přes víkend vyšly všechny. (i Lipsko atd...)
db18
21.09.2020 12:51
#
(aspoň v druhé BL jsem druhý s 11 body... )
Kepy_FCB
21.09.2020 12:58
#
očekávané ale stejně k R.I.P.život v Česku

mimochodem v německu už mají běžně nějakej pátek testy ze slin, výrazně levnější, ty přes Prymuli neprojdou že
Kepy_FCB
21.09.2020 13:00
#
Na chebské zdrávce stávka žáků i učitelů proti omezování dýchání, jsem zvědav zda nějaké celostátní medium bude informovat
smazaný uživatel
21.09.2020 15:47
#
Omezování dýchání?
Bayernista18
22.09.2020 11:59
#
Nechceš doufám tvrdit, že se v roušce dejchá stejně jako bez ní, že ne?
smazaný uživatel
22.09.2020 15:30
#
Chci. Nemluvím teď o lidech s dýchacími problémy, u těch je to možné, ale to je jen zlomek lidí. U normálních lidí se dýchá naprosto v pořádku, i když ji máš na sobě několik hodin v kuse.
Bayernista18
22.09.2020 17:26
#
Škoda slov...
Salfovic
21.09.2020 13:29
#
Ráno nasadit plynovou masku, do práce, domů, sundat plynovou masku.
kilobyte
21.09.2020 15:53
#
Já bych ji radši nesundával.
db18
21.09.2020 14:20
#
smazaný uživatel
21.09.2020 15:48
#
Ale to by náhodou byla celkem sranda
kilobyte
21.09.2020 16:00
#
Chudák Plavšic, ten už by neměl šanci si zahrát. Ten by se jen kutálel. Ale zase vidět v tom Štetinu odstavovat útočníky na tribunu by stálo za to. Snad se dá co nejdřív dohromady.
smazaný uživatel
22.09.2020 16:28
#
Kocour Klapuška
21.09.2020 16:08
#
Nebelung
21.09.2020 17:33
#
Brkoslav
21.09.2020 18:03
#
Golman by to měl blbý.
Godbless
22.09.2020 11:51
#
Já očekávám, že bude mít spory s Babišem. Prymula klidně ekonomiku omezí "na úkor zdraví", ale Babiš bude silně proti, takže to povede jen ke sporům. Vloží se do toho strejda Honza v roláku, a bude si hrát zase na spasitele.
Lof
21.09.2020 12:19
#
Kecy v kleci. Sfouknem vás jak svíčku.
PH8
21.09.2020 12:39
#
Jak by to mohl být dobrý tým, když to ani neumím vyslovit?
Fakt
21.09.2020 13:15
#
Chci vydělávat 100- 200 $ za hodinu praci z domova. Nevíte někdo o něčem?
HalaMadrid_Flx
21.09.2020 13:26
#
Fakt?
Fakt
21.09.2020 13:38
#
HalaMadrid_Flx
21.09.2020 14:14
#
smazaný uživatel
21.09.2020 15:16
#
Kocour Klapuška
21.09.2020 16:08
#
shitcool
21.09.2020 16:35
#
Neon
21.09.2020 17:42
#
RadekVonCZE
21.09.2020 20:57
#
Ted Clubber Lang
22.09.2020 09:32
#
KingMaster13
22.09.2020 10:42
#
ZB 07
22.09.2020 11:27
#
Lemond Laws
21.09.2020 14:36
#
Nedívej se na moje stories, pokud nechceš masturbovat <3
smazaný uživatel
21.09.2020 14:40
#
"Adam Vojtěch, neděle 20. 9. 2020"
Joe.Cole
21.09.2020 14:41
#
Pokud jsi žena mezi 18-35 lety, tak si kup webkameru. Jinak mě nic nenapadá.
kilobyte
21.09.2020 15:54
#
A jestli je chlap, tak ať se přestěhuje do Německa a nastavuje němcům.
Witcher
21.09.2020 16:12
#
to už moc nejede
Kocour Klapuška
21.09.2020 16:08
#
haha
ACSeRw!n
21.09.2020 17:53
#
forbesy
smazaný uživatel
21.09.2020 19:28
#
Ludvíku?
Sofa
22.09.2020 11:59
#
Velka sranda tvl
Godbless
22.09.2020 11:51
#
Aukro
Sofa
21.09.2020 13:18
#
Slavia postoupi. Nedokazu si představit, ze by nepostoupila. To uz by se spis vrátil Vojtěch opet do kresla ministra zdravotnictví.
Kocour Klapuška
21.09.2020 13:30
#
kilobyte
21.09.2020 15:56
#
Postoupí zásluhou Babiše a všichni fanoušci českého fotbalu by tedy měli dát Babišovi hlas. Tedy jeho zaměstnancům.
Rikomescudi
21.09.2020 13:30
#
Midtjylland? Vsak ani Champions League nikdy nehrali, takovej tym tam nechceme
icka
21.09.2020 22:01
#
To moc na dansky tym nevypada. Snad se tam Slavia prokouse.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.