Slavia v osmifinále Evropské ligy poměří síly se Sevillou

22.02.2019 13:30, aktualizováno 22.02.2019 15:42 - Aktuality
 
Slavisté se v osmifinále Evropské ligy utkají s pětinásobným vítězem soutěže Sevillou, za kterou chytá český reprezentační brankář Tomáš Vaclík. Rozhodl o tom dnešní los v Nyonu z rukou bývalého gólmana Sevilly Andrése Palopa.

První utkání je na programu 7. března ve Španělsku, odveta v Praze se bude hrát o týden později. Osmifinále nabídne i další atraktivní český souboj. Brankář Petr Čech se s Arsenalem představí proti svému bývalému klubu Rennes, za který chytá Tomáš Koubek.

"Jsme rádi, že jsme se vyhnuli některým týmům, které jsme si nepřáli. Řeknu upřímně, že osobně jsem si nepřál Salcburk, protože jsme s nimi byli na kempu a viděl jsem je každý den a je to skvělý tým a bylo by to strašně složité. Myslím si, že je to taková průměrná spokojenost," řekl trenér Slavie Jindřich Trpišovský, který si hodně přál konfrontaci s anglickým fotbalem nebo Interem Milán.

Sevilla, která je s pěti tituly nejúspěšnějším týmem Evropské ligy, už se v této sezoně utkala v předkole s jiným českým týmem Olomoucí. Oba zápasy vyhrála, a to 1:0 a 3:0. V roce 2013 dvakrát remizovala 1:1 s Libercem. Se Slavií si zahrála v roce 2007 v Lize mistrů a zvítězila 4:2 a 3:0. Celkem španělské celky neprohrály posledních 12 zápasů s českými týmy, naposledy Atlético Madrid podlehlo v roce 2012 Plzni.

Sevilla patří k hlavním favoritům na celkové vítězství. Evropskou ligu ovládla v posledních třech ročnících, do kterých zasáhla. Naposledy v roce 2016 ve finále porazila Liverpool. Loni vypadla ve čtvrtfinále Ligy mistrů. Z posledních 39 zápasů v Evropské lize prohrála jen čtyři. Naposledy ve 2. kole vyřadila Lazio Řím po výhrách 1:0 a 2:0. V této sezoně prohrála jen v Krasnodaru a v Lutychu. Doma vyhrála posledních 21 duelů v Evropské lize.

"Ať si ale nikdo nemyslí, že budeme mít na růžích ustláno, protože Slavia je tým s velkým potenciálem. Všichni soupeři jsou v této fázi soutěže těžcí, protože si postup zasloužili. Možná Slavia nemá takové jméno, ale třeba ve skupinové fázi za sebou nechala Bordeaux," řekl trenér Sevilly Pablo Machín. "Půjdeme si pro postup, ale musíme být opatrní. V české lize jsou všechny týmy nepříjemné, o čemž jsme se přesvědčili v případě Olomouce. A Slavia tu ligu vede," dodal.

Také Trpišovský očekává, že si španělský soupeř dá na Slavii pozor. "Podcenění asi žádné nebude po tom, co je honila Olomouc. Mají zkušenost s českým fotbalem. Je tam Tomáš Vaclík, kterého náš trenér gólmanů trénoval, já jsem ho také zažil. Ten určitě upozorní, že máme dobré hráče, protože je s nimi v nároďáku. Myslím si, že tady v té šestnáctce už nikdo nikoho nepodcení," uvedl kouč Slavie.

K hlavním postavám čtvrtého týmu španělské ligy kromě brankáře Vaclíka patří argentinský záložník Éver Banega, bývalý španělský reprezentant Jesús Navas, Pablo Sarabia, portugalský střelec André Silva nebo francouzský útočník Wissam Ben Yedder.

"Potkám se s Banegou, se kterým jsem hrál ve finále na mistrovství světa hráčů do 20 let v roce 2007. Vím, že nás čeká kvalitní mančaft, který to dokonce vyhrál třikrát za sebou, takže nic jednoduchého to nebude," řekl Ondřej Kúdela.

Pražané prošli na evropské scéně do osmifinále poprvé od roku 2003, kdy v Poháru UEFA vypadli s Beşiktaşem Istanbul. Maximem slávistů v pohárech je semifinále v Poháru UEFA v sezoně 1995/96.

Los potěšil brankáře Čecha, který se ve své poslední sezoně může vrátit do Rennes, kde v letech 2002 až 2004 strávil dvě sezony před přestupem do Anglie a odchytal 78 soutěžních zápasů. Pokud dostane šanci v brance Arsenalu, bude čelit jinému českému gólmanovi Koubkovi. Arsenal postoupil z pěti z posledních šesti pohárových soubojů s francouzskými týmy.

Dinamo Záhřeb, které vyřadilo Plzeň a jako jediné ještě může ohrozit 13. místo českých týmů v žebříčku UEFA podle koeficientu, se utká s Benficou Lisabon. Dojde také na dva španělsko-ruské duely. Krasnodar se utká s Valencií a Petrohrad s Villarrealem.

Zajímavostí je, že každý z osm týmů, které začnou osmifinále na domácím hřišti, v minulosti soutěž vyhrál. Arsenal a Dinamo Záhřeb ještě v době, kdy se jmenovala Veletržní pohár.

Los osmifinále Evropské ligy (7. a 14. března):

FC Sevilla (Vaclík) - Slavia Praha, Arsenal (Čech) - Rennes (Koubek), Chelsea - Dynamo Kyjev, Frankfurt - Inter Milán, Dinamo Záhřeb - Benfica Lisabon, Neapol - Salcburk, Valencie - Krasnodar, Petrohrad - Villarreal.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 7207
Komentáře (223 / 0 nových)
Whitemedia
22.02.2019 13:32
#
Doufal jsem, že alespoň v osmifinále už se nebudu nudit.. a najednou Kyjev..
Banger
22.02.2019 13:33
#
Daleko, nezajímavý a ještě nás za současné situace je snad schopný i vyřadit. To chceš.
Whitemedia
22.02.2019 13:34
#
Arsenal to má daleko lepší
Banger
22.02.2019 13:36
#
Souhlas. Rennes bych bral určitě raději než Kyjev. Ale jebat, je to poslední možná cesta do LM, takže pojďme.
La Vecchia Signora
22.02.2019 13:40
#
Tam hrál dřív Čech, ne?
Banger
22.02.2019 13:42
#
Ano, před Chelsea.
Tomas Bill
22.02.2019 14:04
#
Tvl vy jste experti!!!!!! Rennes bych nebral... ten je na vzestupu a jak ligu tak evropskou hraje v dobre pohodě..to sami souhlasím Kyjev, krasnodar, Petrohrad.. to jsou týmy se kterými umíme prohravat a nezajímavý... však proti Seville by nikdo neřekl ze bychom mohli postoupit, ale můžeme ukázat zda na to máme..!!!!!! SKS !!!!
Filipow
22.02.2019 14:13
#
Vždyť očividně mluví o Chelsea a Arsenalu.
ShowMan
22.02.2019 14:13
#
tak ono ruku na srdce v téhle fázi je snad každej soupeř pro slávku konečná
meno
22.02.2019 14:17
#
Inter, Záhřeb, Rennes, Zenit jsou horší než my
ShowMan
22.02.2019 14:18
#
když myslíš neberu ti to možná ten záhřeb. Zenit šlape jako hodinky Inter tam by maximálně msuel zahrát taková a italská lajdáckost, Rennes černej kůň o tom nevím co si mám myslet. To už možná ten Kyiv ještě by šel
meno
22.02.2019 14:26
#
Kyjev jsou zkurvení mafiáni Se Zenitem máme letos 2:1. Italové jsou v EL mizerní, viz Lazio, Neapol, Inter před lety, AC. Rennes mělo proti Jablonci štěstí, že nedokázali proměňovat šance, jinak by místo nich šli ze skupiny, protože fotbal hráli zdaleka nejlepší. Záhřeb by včera nepostoupil, pokud by chytal gólman a stopera místo Limberskýho hrál Procházka.
meno
22.02.2019 14:28
#
A to beru týmy, který jsou slabší než my, pokud započítám i týmy, proti kterým máme šanci na postup, jde o Neapol, Čukotku a s trochou štěstí bychom přešli i přes Arsenal.
Manny
22.02.2019 15:17
#
Kixi Syhimour
22.02.2019 15:34
#
Bastaron
22.02.2019 15:36
#
fenixLFC
22.02.2019 18:34
#
Neskutocne
meno
22.02.2019 19:02
#
Tak znova... Italové jsou v EL mizerní, jak se nejedná i LM, neberou to vážně. Rennes se ze skupiny dostalo se štěstím. Záhřeb je tým na úrovni naší TOP4 a jedinej opravdu vyčnívající hráč je Olmo. Se Zenitem máme letos 2:1. Chelsea měla nejlehčí skupinu EL, co jsem kdy viděl a ani v té nebyla 100%. S Malmö měla venku relativní potíže a pod Sarrim se houpe židle. Arsenal, nebýt smolného vlastního gólu v 4. minutě, by nejspíš vyhrál a postoupil, ale nebylo by to 3:0.
TheTopFootbaler
23.02.2019 16:29
#
Ale nechceš mi snad tvrdit, že byste dokázali přejít přes Chelsea, ne? Byste museli Hazarda minimálně ztrojit, a i tak by měl gól a asistenci. Higuaína by zastavoval kdo? A souboj Zmrhal vs. Azpilicueta bych taky chtěl vidět.
meno
23.02.2019 18:05
#
Jojo, určitě by hrál Hazard a Higuaín Čukotka by proti týmu postavila svoje nejlepší hráče, když musí zachraňovat ligu
TheTopFootbaler
23.02.2019 19:19
#
Chelsea Evropskou ligu potřebuje, aby se dostala do Ligy mistrů pro příští rok, protože ligu už nezachrání.
El Campeon
22.02.2019 19:35
#
To vám ale narostl hřebínek,po jednom zápase.Možná by jste v tomhle rozpoležení dali i Liverpool,Barcu nebo Atlético
meno
22.02.2019 20:17
#
Nope, koukám na to realisticky s kapkou optimismu.
muzajs
23.02.2019 08:24
#
Aha, tak sorry, ale na první pohled to vypadá, že jsi vyškolenej na Letné...
Duff
23.02.2019 14:22
#
každej z těch týmů by slávce dal minimálně trojku hned v prvním zápase a pak jen na půl plynu v pohodě hlídal náskok
meno
23.02.2019 15:40
#
Jj Arsenal, co prohrál s Bate. Italská Neapol, která nebere poháry vážně a Čukotka v rozkladu.
TheTopFootbaler
23.02.2019 16:26
#
Elliasson
22.02.2019 19:04
#
Zenit zrovna jako hodinky nešlape. Ale je možné, že je tato výhra nabudí. Navíc posílili vcelku dobře. Rakyckij je lepší než Mevlja a Azmoun je parádní náhrada za Kokorina.
Fantomasova sestra
22.02.2019 15:00
#
fenixLFC
22.02.2019 18:32
#
Bozz
22.02.2019 13:44
#
Pro nas snad nejlepsi mozny los
Euphael
22.02.2019 13:47
#
Bozz
22.02.2019 13:55
#
Zdravim do Darkova
klvana
22.02.2019 13:49
#
Fabregas@ole
22.02.2019 13:54
#
wyqinac
22.02.2019 13:37
#
no jestli vam budou davat fiky z ofsajdu jako nam, tak se budete jeste rozcilovat
mayday
22.02.2019 13:50
#
Chelsea i Arsenal musí pro EL udělat všechno, protože podle mě právě tyhle dva týmy budou mimo TOP4 v Anglii.
Jinak ten Kyjev je určitě nebezpečnej no, Arsenal má tohle kolo mnohem snazší.
Pablos
22.02.2019 15:27
#
tak koukej na to nejzajímavější co EL nabízí... Sevilla - Slavia
Elliasson
22.02.2019 19:01
#
Bude to trochu defenzivnější, ale vcelku zajímavý fotbal. Přeji Dynamu, ale nemyslím, že má šanci.
Barcafan10
22.02.2019 13:32
#
Frankfurt - Inter
Godbless
22.02.2019 20:10
#
Dobrej zápas to bude..
Malresi
23.02.2019 06:44
#
Jasna zalezitost pre Frankfurt momentalne
Godbless
23.02.2019 11:08
#
Tak jednoznačně bych to neviděl..
Malresi
23.02.2019 11:51
#
Nemyslím to tak, že ich Frankfurt sfúkne 2x 4:0 doma a von. Skôr tak, že proste forma hrá v ich prospech, zohratosť tímu a atmosféra taktiež. Ja si myslím, že Frankfurt si po tú remízku na San Siro dôjde podobne ako v Donecku a doma v pohode vyhrá. To je ale len môj názor, samozrejme.
Seydou Doumbia
23.02.2019 17:00
#
Kéžby to vyhrál.
Godbless
23.02.2019 17:01
#
Uvidíme. Čekám otevřenou bitvu.
Malresi
23.02.2019 17:03
#
Vzhľadom na Inter pod Spalom skôr zatvorenú, ale chápem. Je to jeden z tých vyrovnanejších dvojzápasov.
Pilsnersfaust
22.02.2019 13:32
#
nejspis nejsilnejsi mozny souper, treba sesivky prekvapi
ZB 07
22.02.2019 13:33
#
S největší pravděpodobností to je konečná, ale poměření sil se Sevillou bude určitě zajímavý. Pozitivem může bejt fakt, že se začíná venku, takže případná prohra o gól třeba furt nemusí znamenat katastrofu.
LP6
22.02.2019 13:33
#
Jak v tech tymech mame jen ty golmany
papanegra
22.02.2019 13:34
#
Bohužel, španělský soupeř znamená pro české týmy konec. Nejhorší možný soupeř.
PP
22.02.2019 13:38
#
je tak.. teoreticky silnější je snad jen Neapol.. škoda no.
cihi
22.02.2019 14:41
#
proti Italum se ceskym tymum dari, takze ani ne

tezsi by byl jen Arsenal a Chelsea, Sevilla je 3. v poradi

skoda, ze nevysel treba Frankfurt a kdyz uz Spanelove, tak mohla byt Valencia
J.Defoe
22.02.2019 18:59
#
Sevilla mi teda přijde minimálně v Evropský lize na úrovni nebo spíš nad Arsenalem a Chelsea...
sajty
22.02.2019 13:35
#
Rennes, další lucky los . Slávky je škoda, Sevilla bude nad síly.
klvana
22.02.2019 13:42
#
Souhlas. Jasný postup.
MatteoACM
22.02.2019 13:36
#
Tak to je úplně to nejhorší co jsme mohli dostat
20DollarsInMyPocket
22.02.2019 13:36
#
Takže taktika jak na Genk - pokopat
messinhovic
22.02.2019 13:48
#
akorat tihle v tom umej lip chodit, a v 20.min pulka tymu vyzlucena
Adhol
22.02.2019 13:36
#
Favorit je nad slunce jasnej, takže můžeme jen překvapit, což nám může vyhovovat, navíc odveta doma. I tak je ale tohle nejspíš konečná. Myslím, že se ale za předvedenou cestu Evropou v týhle sezóně vůbec nemusíme stydět a pokud Slavia přidá k osmifinále Evropský ligy ještě titul v lize i poháru, tak bych se tuhle sezónu nebál označit za nejlepší v novodobý historii a možná i jednu z nejlepších sezón Slavie vůbec. Jen tak dál věčná Slavie!
teebee8
22.02.2019 14:28
#
pokud se nepletu, tak s ní nedávno hrála olomouc a být trochu efektivnější, mohlo to dopadnout..
Adhol
22.02.2019 14:40
#
Doma Olomouc určitě vyhrát mohla, nicméně muselo by to tehdy být minimálně 3:0, jelikož ve Španělsku už byla Sevilla válec.
ManUnited
22.02.2019 13:37
#
Bohužel konečná, ale Záhřeb by proti Benfice snad taky neměl nic uhrát
stas87
22.02.2019 13:37
#
Dost by zreb pre SGE aj pre Salzburg. Snad aspon jeden postupi do stvrtfinale. Daleko by mohol ist Zenit konecne zasa po rokoch.
didosh
22.02.2019 15:57
#
Ta první věta...
lichna.
22.02.2019 16:36
#
Asi chtěl říct blby.
wyqinac
22.02.2019 13:38
#
4 cesky Golmani v EL ve dvou osmifinalovych soubojich, pekny
La Vecchia Signora
22.02.2019 13:38
#
Pěkně nalosovaný, vždycky jeden nýmand a druhý lepší
Shevchenko
22.02.2019 13:43
#
To by mě teda zajímalo, kdo v soubojích Frankfurt - Inter Milán, Neapol - Salcburk, Valencie - Krasnodar, Petrohrad - Villarreal je nýmand a druhý lepší.
Euphael
22.02.2019 13:49
#
s tou Neapolí si delas prdel ze?
Shevchenko
22.02.2019 13:52
#
Tak samozřejmě jsou papírově jasný favorit, ale díváš se někdy jak hraje Salzburg EL a jak to občas vypustí Neapol? Stačí se podívat třeba jen o rok zpátky. Vůbec bych se nedivil, kdyby RB postoupil v pohodě.
Euphael
22.02.2019 13:55
#
blbost...to je snad nejjasnejsi dvojzapas...pokud se ohanis historii, tak se podivej jak RB zvlada vyrazovaci zapasy v predkolech...i kdyby sla Neapol naproti vypadnuti, umyslne, tak stejne nevypadnou, jak je Salzburg neschopny
Shevchenko
22.02.2019 13:59
#
Aha Salzburg v EL neschopný opravdu není, žádný jiný tým v EL nevyhrává tolik zápasů co oni, předkolo LM do toho nepočítám, tam mají nějaký psychický blok. Minulý rok sejmuli jednoznačně Lazio. Neapol už vypadla tolikrát se slabšími soupeři, budu jim fandit, ale nic jednoznačného to fakt není.
Euphael
22.02.2019 14:00
#
Predkolo jsem pouzil analogicky, protoze predkolo se hraje stejnym systemem jako playoff - zapas doma + zapas venku...proste pres tu Neapol neprojdou, nerealne, to se vsadim o co chces...
Shevchenko
22.02.2019 14:01
#
Já se s tebou vsázet nebudu, taky jim věřím o něco víc, ale ze zkušenosti bych se vůbec nedivil, kdyby to zas nedali.
Allianz_Arena
22.02.2019 15:06
#
Nereálné Viděl si v poslední době Salzburg hrát? Oni se mohou měřit s kýmkoliv z těch 15 týmů, proti Neapoli to je úplně otevřené.
Rudnevs
22.02.2019 16:44
#
Elliasson
22.02.2019 19:10
#
A jak loni dopadl Salzburg s Laziem?
Euphael
24.02.2019 11:55
#
Uvedomujes si, ze Neapol je druhy nejlepsi tym italske ligy v horizontu poslednich nekolika let, zatimco Lazio nehralo LM pres deset let, ze jo?
Elliasson
24.02.2019 15:01
#
Uvědomuji si, že loni bylo Lazio silné.
didosh
22.02.2019 15:58
#
ClancyWiggum
22.02.2019 14:03
#
Ty jo, tohle napsat k týmu kterýmu loni o fous uniklo finále...
Euphael
22.02.2019 14:06
#
Nahodily ukaz...neni to tak davno, co ve finale prohral Dnepr...nekdy se uhaluzi
JohnczceekJO7
22.02.2019 14:26
#
Zrovna ten Salcburk fakt nahodilý úkaz není...
didosh
22.02.2019 15:59
#
kiciN
22.02.2019 14:25
#
Y.N.W.A
22.02.2019 15:08
#
adalbertus
22.02.2019 13:58
#
Fantomasova sestra
22.02.2019 15:02
#
Y.N.W.A
22.02.2019 15:08
#
mistr129
22.02.2019 15:38
#
Fakt
22.02.2019 14:33
#
Neapol bude ráda, když nedostane bura jako tenkrát s Plzní.
eleven11
22.02.2019 15:50
#
Sázková mafia!
klvana
22.02.2019 13:46
#
Souhlas, a největší nýmandi Arsenal a Chelsea...
Rišan
22.02.2019 14:48
#
To přeci vyplývá z nasazení! Toho si nevšimli ani jinak šikovní hoši z podcastu, když chtěli Rennes, ale ty nemohla Slávie dostat. Sevilla bude zkouška ohněm jež po bláznivém výsledku z Belgie ukáže skutečnou sílu týmu včetně trenéra.
Fakt
22.02.2019 14:54
#
Slavia mohla dostat kohokoliv. Žádný nasazení při losu rozhodovalo.
Y.N.W.A
22.02.2019 15:08
#
mimo jseš ty
Lord Beilish
22.02.2019 13:38
#
Slavia může alespoň postavit B-tým, aby pošetřila na ligu.
Scorsesehö_öbočí
22.02.2019 14:29
#
Slávia má jen dva A-týmy
T7s
22.02.2019 13:43
#
takze nastesti ctvrtfinale Sparty nevyrovnaj
Škiery93
22.02.2019 14:25
#
To ne no když má Slavie semifinále.. Sice Poháru UEFA ale to je v podstatě stejná úroveň když je to předchůdce EL...
Y.N.W.A
22.02.2019 15:10
#
tohle mi furt hlava nebere, jak skvěle vypadající tým (čtvrtfinále EL) dokázali během roku překopat do naprosto nekoncepčního patvaru, ze kterýho maj všichni prdel... snad už to teď bude lepší...
Mumloch
22.02.2019 16:20
#
Snad ne.
Elliasson
22.02.2019 19:12
#
Naštěstí? Já to Spartě zrovna přál.
Bozz
22.02.2019 13:44
#
Neapol-Salcburk a Frankfurt-Inter, pekne zajimave a vyrovnane zapasy. Jsem zvedavy, jestli to nebude pro Neapol velke sousto
Rudnevs
22.02.2019 16:46
#
Seba02
22.02.2019 18:31
#
Pokud budou hrát tak jak mají a nevyserou se na to, tak by problém být neměl. Dokážou zahrát proti nejsilnějším týmům suprově ale tady nevím jak se proti tomu postaví
winoladino
22.02.2019 13:47
#
peknej los tak snad si netrhnem ostudu
Tip: Sevilla, Arsenal, Chelsea, Frankfurt, Benfica, Salcburk, Valencia, Zenit
Přání: Sevilla, Arsenal, Kyjev, Inter, Benfica, Neapol, Valencia, Villarreal
winoladino
22.02.2019 13:50
#
ale to jsem spatne napsal s tou ostudou... na miste je spis: snad je nepodcenime!
king23
22.02.2019 13:53
#
Frankfurt to podle mě nedá, už teď měli na mále a v lize sedmej flek.
winoladino
22.02.2019 14:03
#
to je pravda, ale podle mne se proti nim nahecujou. Navic se jedna o Inter... a ten je, podobne jako AC Milan, znamej nicitel tiketu (neco jako Arsenal), takze je klidne moznost, ze by Frankfurt mohl hned ten domaci zapas urvat vyhrou vetsim rozdilem. Na ten by pak Inter doma hodne tezce odpovidal.
JohnczceekJO7
22.02.2019 14:27
#
Já bych je ještě neodepisoval
Elliasson
22.02.2019 19:13
#
Čím to, že teď se poslední kola nedaří? A jak hraje Quincy?
winoladino
23.02.2019 18:22
#
bohužel, nedokážeme udržet tempo a děláme opravdu zbytečné chyby. na hřišti to pak někteří dost hecujou, když se nedaří - Mesa, Sarabia… tuhle agresivitu to chce přeměnit na efektivitu. Promes se bohužel ve Španělsku nechytá. má svou kvalitu, to ano, ale na míči je zbrklej a dělá školácké chyby. do protiútoku má sice rychlost a hbitost, ale chybí mu myšlenka v rozhodující fázi.
Pyroman
22.02.2019 13:51
#
Slask už si plánuje dovolenou.
Elliasson
22.02.2019 19:14
#
T7s
26.02.2019 17:36
#
king23
22.02.2019 13:51
#
Jedna remíza bude maximum
95:5 pro Sevillu.
cihi
22.02.2019 14:38
#
TheTopFootbaler
23.02.2019 16:32
#
Spíš bych to viděl tak 80:20, přece jen Slávka fakt není zas tak marná.
Kostomlat
22.02.2019 13:52
#
no takže uvidíme. Los mi radost neudělal - Sevillu jsme už letos viděli s Olmikem a je to velice silný soupeř. Když už někoho silného, tak by byl ideální třeba Frankfurt, Villarreal nebo Inter. Nedá se svítit, každý fotbal začíná od stavu 0:0 a hrát se dá s každým. Pokud chytnou začátek prvního duelu a dovezou domů buď plichtu nebo třeba těsnou prohru, může být odveta ještě zajímavá. A pro českej fotbal jen dobře, když budeme hrát proti silným soupeřům.
Coutinho10
22.02.2019 13:53
#
nejtěžší možný, ale nedá se nic dělat ....každopádně zážitek to bude i tak
Mates28
22.02.2019 13:58
#
Ty pico, tak ja nevim.. slavisti chteli lepsiho nebo aspon zvucnejsiho soupere.. ted ho dostali, nekolikanasobnej nedávnej vitez cely souteze.. no vsude mozne se oak clovek docte, ze tem kokotum se to zase nelibi a ze je to nejhorsi moznej souper ... Krasnodar a Kyjev na vas priste, ubrecanci..
scihel
22.02.2019 14:10
#
Přesně, pár let zpátky nám hrozila maximálně Čáslav a teď budeme prskat nad Sevillou. No jejich boj, když si to nedokážou užít, že jsme po x letech takhle daleko. Ono i kdyby jsme chytili ten Arsenal, tak se bude taky prskat, že to už není ten Arsenal jako býval.
LFC & STEVEN 8
22.02.2019 14:02
#
FC Sevilla
Arsenal
Chelsea
Frankfurt
Benfica Lisabon
Salcburk
Valencie
Villarreal.
Rip
22.02.2019 14:05
#
Frankfurt - Inter bude nádherný výjezd
Losinho
22.02.2019 14:09
#
Špaténka. Snad v odvetě ještě bude o co hrát.
vanGomm
22.02.2019 14:10
#
Ano z těch 16 týmů je FC Sevila i v koeficientu klubů nejvýše (4.)Naopak nejhorší je Rennes (111.)Když by se dvojice určovaly podle těchto koeficientů,tedy 1-16,2-15,3-14 atd.Tak by osmifinále vypadalo následovně.
FC Sevilla-Rennes
Arsenal-Frankfurt
Neapol-Slavia Praha
Chelsea-Záhřeb
Petrohrad-Valencia
D.Kyjev-Inter Milan
Benfica-Krasnodar
Villareal-Salzburg
Když už se ty koeficienty vedou,tak by mohly posloužit i na tohle.Pořadí koef.se u klubů každý rok stejně mění a navíc se mění i složení postupujících,takže by žádný stereotip ohledně složení dvojic nehrozil
meno
22.02.2019 14:18
#
Scorsesehö_öbočí
22.02.2019 14:30
#
Ono je asi jedno, jestli Neapol nebo Sevilla
cihi
22.02.2019 14:37
#
Neni, nepamatuju, ze by Cesi vyradili Spanely

Proti Italum se jim naopak dari
Fantomasova sestra
22.02.2019 15:04
#
SIRBRANIKE
22.02.2019 16:43
#
Inamoto
22.02.2019 18:21
#
Na tom něco je. Naposledy Liberec Mallorcu v sezóně 2001/02. Už by byl čas to prolomit, ale tady to nějak nevidím
Pablos
22.02.2019 19:33
#
nebylo v té sezóně toho víc od Liberce ...i Vigo snad... nebo ?
mayday
23.02.2019 00:15
#
S Vigem dostala Slávka, dával góla tuším Mostovoj.
Pablos
23.02.2019 08:24
#
no 3:1 prohrál Liberec venku a 3:0 doma vyhrál ...to bylo s Vigem mám za to ...jen nevím jestli to bylo v té sezóně s tou Mallorcou ...ale mám za to, že jo.. páč se právě něják o tom dost mluvilo, že vyřazovali Španělské kluby jak na běžícím páse
mayday
23.02.2019 16:18
#
Mrkl jsem se a myslel jsem předkolo ligy mistrů 2003. Vigo - Slavia 3-0 a 0-2, Mostovoj dával gól ve Vigu a na Strahově pak dostal rudocha. Ale nestačilo to už.
Pablos
23.02.2019 16:23
#
jo takhle ty si to myslel jako ten poslední zápas co někdo od nás porazil španělskej klub já jen si chtěl ujistit, jestli si dobře pamatuju to tažení Liberce ...pak něják sejmuli totálně Lyon a vypadli až s Dortmundem 0:0 doma a 4:0 u nich ...mám za to.
mayday
23.02.2019 16:47
#
Ne, já jsem reagoval na to, žes psal o Liberci s Vigem a já jsem tě chtěl opravovat, že s Vigem hrála Slávka Liberec s Vigem jsem si nepamatoval.
Liberec sundal Lyon doma, respektive na Letné, 4-1, venku už si výsledek nepamatuju, ale postup. Jo, to bylo super tažení.
Pablos
23.02.2019 18:22
#
no mrkl jsem se teda na to... to tažení toho Liberce bylo takto: Slovan Bratislava, Celta Vigo, Mallorca, Lyon ..a konečná Dortmund
mayday
23.02.2019 19:11
#
Pěkný to bylo.
teebee8
22.02.2019 14:31
#
stereotípek
xjert02
22.02.2019 14:43
#
Duff
22.02.2019 16:20
#
Y.N.W.A
22.02.2019 15:11
#
bože to je hovadina
vanGomm
22.02.2019 15:40
#
Jen namátkou před mnoha lety jsem psal o zdržování ohledně malých domů.Za nějaký čas na ně došlo tím,že bránkáři je nesmí chytat rukama.Asi před 9 lety jsem se zmínil o zavedení videa do fotbalu.Tehdy mě bylo řečeno,video?Tak to je pěkná hovadina Utekl nějaký čas a video je na světě.Asi před 5 roky jsem napsal o zavedení čistého času ve fotbale.A mám takové tušení,že to do 5 let bude.Také říkám,že naše liga by měla mít 12 týmů a po 22.kolech ji rozdělit na 2 skupiny 1-6 a 7-12 i zde 2x každý s každým.Liga by měla tedy "jen" 32.kol.Bylo mě řečeno,že snížením počtu by se stížilo začlenování mladých hráčů do ligy.Je však v tomto ohledu zajímavé,že obrovský nárůst cizinců v naší lize těmto oponentům už nevadí.
Atlético de Madrid
22.02.2019 16:01
#
K tomu cistemu casu - je vtipne, ze kdyz se podivas, jak dlouho se ve fotbale realne hraje, tak je fotbalovy zapas v prumeru kratsi nez hokejovy. Z prvnich 32 zapasu lonskeho MS se jen v 5 pripadech realne hralo dele nez 60 minut a v zadnem se nehralo vice nez 65 minut.
https://fivethirtyeight.com/features/world-cup-stoppage-time-is-wildly-inaccurate/
vanGomm
22.02.2019 17:26
#
Pokud by se zavedl čistý čas,řekněme 2x30,nebo 2x35 min,tak věřím,že by se potom zápasy hrály bez zbytečných prodlev.Hráči by totiž velice brzy zjistili,že je jim zdržování k ničemu.Sočastné nastavování 1-2 minuty za 1.pol. a 3-5 mintut za 2. pol. je úplně pak o ničem,když se vlastně v těch zápasech minimálně 30 minut nehraje.
SIRBRANIKE
22.02.2019 16:43
#
Neon
22.02.2019 14:13
#
Snad udělají Čechovi v Rennes nějakou pořádnou slávu
smazaný uživatel
22.02.2019 14:15
#
a tu jsem právě nechtěl...anglii a španělé...ach jo...pro mě nezajímavé mužstvo a těžké
Elliasson
22.02.2019 19:19
#
Taky jsem si to říkal, ale Sevilla a nezajímavé mužstvo? No to vážně ne!
meno
22.02.2019 14:16
#
Snad Vaclík podrží českej fotbal a pustí bůra!
Teď vážně, proti Seville můžeme jenom překvapit, ale třeba se nám podaří vymazat Ben Yaddera jako Samatu Jinak Itálie v EL končí. Pro Čecha sympolické ukončení kariéry se zápasem v Rennes <3
Fantomasova sestra
22.02.2019 15:05
#
taky myslim, že Itálie konec, budou si myslet, že Salcburk a Frankfurt jsou hratelní soupeři, ale ti jim vypálej rybník, min. jeden z nich
meno
22.02.2019 15:07
#
Už to mám vsazeno, dokud jsou přehnaný kurzy
Rezan
22.02.2019 14:17
#
Vypadnou se Sevillou, to mě nasere 2x (jednak vypadne Slávka, druhak postoupí Sevilla). To bych raději nějaký sympaťáky, třeba Arsenal.
ShowMan
22.02.2019 14:23
#
to snad ne já doufám , že banter FC to vyhraje celý na rozlučku čechíňovi
cihi
22.02.2019 14:33
#
hodne spatnej los

Sevillu nemaji sanci vyradit, skoda ze nevysla ta Valencia o jeden tah driv
cihi
22.02.2019 14:38
#
Fraknfurt a Valencie by byl super, skoda
Puskas
22.02.2019 14:50
#
Ve všem je třeba hledat něco dobrého - mezi oběma zápasy s nimi hrajeme ligu, což by se mohlo snad podepsat na jejich výkonu.
jenage
22.02.2019 15:14
#
Tvl jsem si tu vetu musel precist petkrat za sebou a jeste se podivat na tve oblibene tymy, abych to pochopil.
Puskas
22.02.2019 16:14
#
Tím jsi měl začít.
P-forhill
22.02.2019 15:12
#
Sevilla nejtěžší soupeř, co mohli dostat. I Chelsea a Arsenal by bylo lepší zkusit. No nic. Míč je kulatej
Godwinson
22.02.2019 15:13
#
Neapol se Salzburgem je brutalni dvojice A Frankfurt s Interem taky hodne zajimavy.
SIRBRANIKE
22.02.2019 16:44
#
Mirdon
22.02.2019 15:14
#
Nebude to nic lehkého, ale jestli chce Slavia EL vyhrát, musí Sevillu stejně dřív či později vyřadit. Tak at to raději vyřídí dřív, a pak už si v pohodě dokráčí pro titul.
SIRBRANIKE
22.02.2019 16:45
#
Pesojen
22.02.2019 17:34
#
sima.vok
22.02.2019 17:53
#
Mass
22.02.2019 17:59
#
Achraf9
22.02.2019 21:10
#
mistr129
22.02.2019 21:26
#
Coutinho10
22.02.2019 21:33
#
jdeme pro treble
Mumloch
22.02.2019 22:04
#
ZB 07
22.02.2019 22:02
#
Mumloch
22.02.2019 22:04
#
Rosomák
22.02.2019 22:28
#
20DollarsInMyPocket
22.02.2019 23:09
#
KingMaster13
23.02.2019 10:07
#
REPLIKATOR
23.02.2019 10:44
#
salami
23.02.2019 13:02
#
Mateset
22.02.2019 16:01
#
Tak proč ne šance na postup malé ale plán stát se silným klubem třeba v te EL a občas se podívat do skupiny LM byyl slavie plán a tohle je víceméně Sevilla tak alspon uvidíme jakou cestu ten tým ušel zatím
SIRBRANIKE
22.02.2019 16:45
#
oli9
22.02.2019 16:10
#
Tak Sevilla je jasný favorit ale Slávka můž jen překvapit a dokázala,že hrát umí a silná je taky..
oli9
22.02.2019 16:13
#
Jinak Čechíno se rozloučí letos i tam kde rozjížděl světovou kariéru to mu líp ani vyjít nemohlo... jsem zvědavý co fanoušci Rennes jestli na něj vzpomenou
Pablos
22.02.2019 16:25
#
tak Rennes na běžícím pásu do TOP klubů asi hráče neprodukuje, tak by bylo dost smutný, kdyby na něj nevzpomněli
SIRBRANIKE
22.02.2019 16:57
#
Mna neprestane prekvapovat jak si myslíte, že tie atraktívne losi vychádzajú náhodne. Klopp odíde trénovat Live a pri 1. príležitosti nafasuje BVB, Drogba prestúpi do Turecka a mrd náhodou chytí Chelsea a mohol by som pokračovat ešte hodne dlho. Už sa preberte. Fife a Uefe ide len o peniaze. Čím atraktívnejší súper tak tým vačší získ. Sám Blatter priznal, že sa pri losovaní švindluje, ale tu sa to proste nechápe.

Posledné normálne čisté finále LM bolo Porto-Monaco. Uefa zistila, že zarobila niekolko násobne menej penazí než v predchádzajúcich rokoch. Notak sa im to nepáčilo a od vtedy podvádzajú pri losovaní.
winoladino
22.02.2019 17:06
#
to jsou ty zivotni nahody... ja jsem taky jednou 3 mesice hledal na strankach s pornem jedno video. byl jsem zoufalej a uz jsem na neho skoro zapomnel... a pak, posledni den v roce, pred oslavama Silvestra, kdy jsem si dal predsevzeti, ze od Novyho roku rezolutne koncim s pornem, mi tam samo vyjelo. A nerekl bych, ze to zpusobila nejaka vyssi moc...
SIRBRANIKE
22.02.2019 17:13
#
Pilsnersfaust
22.02.2019 18:08
#
drussbarb
23.02.2019 08:23
#
He, to se mi stalo taky,toto už náhoda být nemůže.
A jak skočilo tvé shledání? Jestli stejně jako moje, tak už fakt nevím...
winoladino
23.02.2019 18:17
#
bylo až nečekaně kouzelné a uvědomil jsem si díky němu, že nedokážu přestat
Posledni Kovboj
23.02.2019 16:43
#
afc
22.02.2019 18:27
#
Sa cudujem, ze Emery nedostal Sevillu, ked je to take vsetko podplatene podla teba.
Elliasson
22.02.2019 19:22
#
Neřekl bych. To by jinak například bylo finále El Clasico, což se do dnešního dne nestalo.
Manny
23.02.2019 09:50
#
jj uefa vydela miliardy na tom, ze se cech pojdede podivat do rennes
smazaný uživatel
22.02.2019 16:34
#
pro Čecha, vrací se na místo činu-obrovský kariérní vzestup, kde určitě bude bouřlivě přivítán
Mass
22.02.2019 17:12
#
Už jen to že se Slavia dostala mezi tyhle skvělý týmy je obrovskej úspěch. Los je snad nějtěžší, co šlo, i Arsenal a Chelsea by byli hratelnější. Sevilla má ve zvyku EL vyhrávat, takže nejspíš konečná.
SIRBRANIKE
22.02.2019 17:15
#
Ale bude to nastavené zrkadlo, tak snád vypadneme bez debaklu.
CHONG
22.02.2019 17:25
#
Jak je to na Edenu s lístky do sektoru hostí?
13
22.02.2019 17:27
#
Losinho
22.02.2019 17:32
#
didosh
22.02.2019 17:34
#
Myslím že tam bude jen Slask Wroclaw...
Elliasson
22.02.2019 19:24
#
Podle mě nebude vůbec otevřený. A tyhle věci se řeší přes oficiální fanklub.
mistr129
22.02.2019 21:29
#
didosh
22.02.2019 18:09
#
Chtěl jsem aby si to Slávka rozdala se Salzburg ...
Godbless
22.02.2019 20:14
#
Na ten by neměla..
Coutinho10
22.02.2019 21:34
#
v priprave stacilo
Nr.Nobody
22.02.2019 19:23
#
Nejhorsi moznej souper.
Elliasson
22.02.2019 19:25
#
Tipy na postup:

Arsenal Londýn
Chelsea Londýn
Eintracht Frankfurt
Red Bull Salzburg
Zenit Petrohrad
FK Krasnodar
FC Sevilla
Dinamo Záhřeb (letos černý kůň, co míchá pořádím)
Godbless
22.02.2019 20:42
#
Inter - Frankfurt bude bitva a nejen na hřišti. Jsem hodně zvědavý na výjezd Eintrachtu.. to zas bude kolem 5000 šílenců, jak v Římě
didosh
23.02.2019 18:59
#
Typuju daleko větší počet Turků v Miláně
Woyta
22.02.2019 20:52
#
Bozz
22.02.2019 23:18
#
Opravte si los v clanku. Arsenal podal zadost a zacina prvni zapas venku
Lexi Belle
22.02.2019 23:28
#
Ne, UEFA nechce dva zápasy v jeden den v jednom městě, a jelikož Chelsea vylosovali první, Arsenal se "musel" přizpůsobit.
Bozz
22.02.2019 23:33
#
Pry byl UEFE vyslan podnet i od AST, ze by Arsenal musel zacinat od 6 hodin odpoledne, coz by spousta fans v Londyne nestihla. A jelikoz nejde, aby zacli hrat ve stejny cas, tak se to prohodilo
Bozz
22.02.2019 23:34
#
Tohle tem chytrakum muselo byt snad jasne uz pred losem, ze se to muze stat
fenixLFC
23.02.2019 00:44
#
Bolo ale v momente ked moze hrat kazdy s kazdym to pri lose nemas ako spravit
stas87
23.02.2019 08:59
#
Pred par rokmi v predkole to bolo vyzrebovane tak, ze spolu mali hrat Slask-Sevilla a Jablonec-Betis. Do Polska som chcel ist pozriet ale UEFA rozhodla tak, ze v rovnaky den nemozu hrat dva mancafty z rovnakeho mesta. Takze Sevilla si to vymenila a orvy zapas hrala doma. No a v tomto tyzdni to tiez vychadzalo tak, ze Sevilla hrala doma odvetu s Laziom a Betis s Rennes. Takze Sevilla hrala v sredu od 19 pred CL a Betis vo stvrtok. Mozno to tak bude aj v tomto pripade, ak sa nedokazu dohodnut.
salami
23.02.2019 13:04
#
Škoda, že jsme pustili Mešanoviče s Jugasem, mohl zase Trpišák vytáhnout nějaký trumfy do odvety.
ŠTB_ERROR
23.02.2019 20:26
#
Slavie je vsechny rozje.e, to jeste budete cumět az sesivky nastoupi na finale. Kdo neveri ted, neopovazte se fandit slavii v budoucnu kdyz to bude rozjeti. Jezis Kristus vas za takovy hrich ztresta.
Marv
23.02.2019 21:59
#
S Neapoli rozhodně nejsilnější varianta..
Postupy: Sevilla, Arsenal, Dynamo, Eintracht, Benfica, Neapol, Valencia, Petrohrad.. I když nějaké překvapení určitě přijde
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.