Slavia by si o LM mohla znovu zahrát s Kluží, Sparta s Genkem, či Šachtarem

02.08.2021 12:26, aktualizováno 02.08.2021 12:58 - Aktuality
 
Slavisté si v případě postupu přes Ferencváros Budapešť zahrají ve 4. předkole Ligy mistrů s vítězem duelu mezi Young Boys Bern a Kluží, přes kterou přešli do skupiny předloni. Pokud Sparta ve 3. předkole vyřadí Monako, utká se v souboji o skupinu s lepším z dvojice Genk - Šachtar Doněck. Rozhodl o tom dnešní los ve švýcarském sídle UEFA v Nyonu.

Slavia by ve 4. předkole stejně jako proti Ferencvárosi začínala venku, Sparta podobně jako proti Monaku doma. První zápasy jsou na programu 17. a 18. srpna, odvety o týden později. Český šampion Slavia usiluje o historicky třetí postup do základní skupiny Ligy mistrů, Sparta se v hlavní fázi prestižní soutěže naposledy představila v sezoně 2005/06.

Oba české kluby v kvalifikaci Ligy mistrů už mají v této pohárové sezoně jistotu účasti ve skupině. Sparta díky postupu přes Rapid Vídeň v 2. předkole bude hrát minimálně skupinu Evropské ligy, Slavii přinejhorším čeká skupina nově vzniklé Evropské konferenční ligy.

Slavia má na Kluž velmi dobré vzpomínky. Pražané předloni rumunského šampiona ve 4. předkolo dvakrát porazili 1:0 a vybojovali druhý postup do skupinové fáze Ligy mistrů.

Favoritem dvojutkání 3. předkola je ale Bern, v jehož dresu v minulosti hrával český obránce Jan Lecjaks. S týmem Young Boys se v roce 2014 utkala ve skupině Evropské ligy Sparta. Doma Letenští zvítězili 3:1 a venku prohráli 0:2.

Bern hraje domácí zápasy na umělé trávě a v 2. předkole přešel po venkovní remíze 0:0 a domácí výhře 3:2 přes Slovan Bratislava. Kluž už hrála dvě předkola. Nejprve až po prodloužení vyřadila bosenský tým Borac Banja Luka a poté gibraltarského outsidera Lincoln Red Imps.

Favoritem souboje mezi Genkem a Šachtarem je ukrajinský celek, za který v minulosti hrával nynější kapitán Jablonce Tomáš Hübschman. Sparta na Doněck narazila v roce 2000 ve skupině Ligy mistrů - doma zvítězila 3:2 a venku prohrála 1:2.

I s Genkem, jehož barvy hájí bývalý slovenský hráč Plzně Patrik Hrošovský, už se Letenští utkali. V sezoně 2002/03 s ním vinou nižšího počtu branek vstřelených venku vypadli v kvalifikaci Ligy mistrů, od probíhajícího ročníku už toto pravidlo neplatí. Předloni belgický celek nestačil v Evropské lize na Slavii.

Genk i Šachtar, který v roce 2009 ovládl tehdejší Pohár UEFA, ve 3. předkole teprve vstoupí do kvalifikace. Oba týmy obsadily v uplynulé sezoně ve svých domácích soutěžích druhé místo.

Los 4. předkola Ligy mistrů (první utkání 17. a 18. srpna, odvety 24. a 25. srpna):

Mistrovská část:

Kluž/Young Boys Bern - Ferencváros Budapešť/Slavia Praha, Salcburk - Bröndby Kodaň, Malmö/Glasgow Rangers - Olympiakos Pireus (Vaclík)/Ludogorec Razgrad, Crvena zvezda Bělehrad/Šeriff Tiraspol - Dinamo Záhřeb/Legia Varšava (Pekhart).

Nemistrovská část:

Sparta Praha/Monako - Genk/Šachtar Doněck, Spartak Moskva (Král)/Benfica Lisabon - PSV Eindhoven (Sadílek)/Midtjylland.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4683
Komentáře (206 / 0 nových)
gulbis
02.08.2021 12:30
#
Škoda, že nás čeká Monaco, přes které se bude postupovat těžko. Protože proti Genku/Šachtaru bych nám celkem věřil. Tak uvidíme.

Slavii bude v případě postupu Bern sedět. Navíc Bernu dlouhodobě chybí Nsame a na jejich hře je to znát.
PH8
02.08.2021 12:50
#
Proti Šachtaru? To je podle mě z té čtveřice Sparta, Monaco, Gent, Šachtar favorit.
ACSeRw!n
02.08.2021 15:33
#
Selänne
02.08.2021 16:20
#
Wu-36-man
02.08.2021 17:40
#
Duff
02.08.2021 20:25
#
Pablos
02.08.2021 13:02
#
no Šachtar moc na pohodu není
žrout
02.08.2021 13:06
#
Šachťar je podle mě rozhodně na úrovni Monaka.
JacksLFC
02.08.2021 13:44
#
Podle me postoupite i pres Monaco a pak Sachtar bude o nekolik urovni vys jak Monaco, uvidime, kazdopadne Losy nic moc az na tu kasparinu v EKL
Uwe háže buly
02.08.2021 14:40
#
Já bych nám teda nejvíc věřil právě proti Monaku.
ACSPARTAPRAHA
02.08.2021 17:52
#
Cože? Šachtar je z těch všech jednoznačně nejlepší
KingMaster13
02.08.2021 12:32
#
Hlavně že to nejsou ty skotský mrdky, jinak mi to bylo celkem jedno. YBB celkem těžkej soupeř (předpokládám že Cluj klepnou) a asi nám LM nevyjde ale furt jsem za ně raději
RadekVonCZE
02.08.2021 12:33
#
John Obi Mikel
02.08.2021 12:39
#
gulbis
02.08.2021 12:43
#
"a asi nám LM nevyjde"

Tohle myšlení nechápu, však by Slavie byla favorit dvojzápasu.
KingMaster13
02.08.2021 12:45
#
Složením kádru a individuální kvalitou jsou na tom YBB lépe, zase herně by nám mohli vyhovovat. Rozhodně pokud postoupíme přes Ferencvaros tak budu fandit co to jen půjde a věřím že přes ně možné postoupit je ale raději jsem opatrný. Loni se podcenil Midtjyland a jak to dopadlo
žrout
02.08.2021 13:08
#
Zrovna ten Midt je loni celkem suverénně klepl, nemyslím si, že jsou nějak nepřekonatelní. Ani slabý Slovan s nimi teď v kvalifikaci nedostal nějaký randál. A nakonec to klidně může dopadnout jako předloni, kdy už všichni počítali automaticky se Celticem.
mistr129
02.08.2021 13:10
#
Ale doma, tam suverénně klepnul i Slavii
žrout
02.08.2021 13:13
#
Z tohoto srovnání tedy vychází Slavia s YBB podobně
Selänne
02.08.2021 13:24
#
Suverénně, jo? Slavia byla po většinu zápasu lepším týmem, měla i víc šancí. Nakonec to rozhodla opakovaná penalta 10 minut před koncem. Ten zápas si Slavia prohrála sama.
JacksLFC
02.08.2021 13:47
#
bohuzel, ale mas pravdu... Tam se tlacilo a jakmile dali tu penaltu znova, tak se to sesypalo a uz nebylo o co hrat.
JacksLFC
02.08.2021 13:46
#
zrovna Midtjyland nikdo nepodcenoval nebot se vedelo, ze je najety. Hlavne Ferenc je tezsi souper jak Kluz/YBB
bobis21
02.08.2021 13:06
#
Bern je podle mě právě jediný, proti komu Slavia favorit nebude. Ve všech ostatních bych to viděl minimálně 50:50.
mistr129
02.08.2021 13:09
#
U Fortuny kurz na postup do skupiny 2,13, přičemž 1,36 je na postup přes Ferencváros, takže tam je zatím Slavia favorit
smazaný uživatel
02.08.2021 13:35
#
krásnej kurz, sázejte za barák na skupinu
Freedo
02.08.2021 13:10
#
A to proč? Poslední sezóny jsme v pohárech došli dál.
bobis21
02.08.2021 13:15
#
Tak to záleží i na soupeři, potkat Ajax nebo Rangers ve stejném kole je docela rozdíl. Když si srovnám jejich a vaše zápasy s Leverkusenem minulý rok, zahráli mnohem lépe. Šanci máte, ale favorit pro mě bude spíše Bern.
Selänne
02.08.2021 13:27
#
Taky bys měl vědět, že když s nimi hrála Slavia tak Leverkusenu byl na první příčce v Bundeslize. Naopak Bern je chytl v totální krizi. On vůbec Bern ani neměl startovat v jarní fázi, protože k postupu přes Kluž ze skupiny jim pomohl neuvěřitelným zářezem rozhodčí.
bobis21
02.08.2021 13:40
#
BL sleduji ze zahraničních lig asi nejvíc, takže vím přesně jak na tom Leverkusen byl. Ale ten výkon Bernu byl proti nim opravdu skvělý.
Selänne
02.08.2021 14:10
#
To nerozporuju. YBB je klasický pohárový mužstvo, který každoročně hraje skupiny. Proti těmhle týmům je těžký hrát. Sice nemají takovou kvalitu, ale zase mají hromadu zkušeností. V klíčových chvílích se ti takový týmy psychicky nezhroutí.

Každopádně chytli Leverkusen ve výborný chvíli. Zatímco rozjetej Ajax je poslal do reality. Tam to byla kočka/myš.
žrout
02.08.2021 13:43
#
Pablos
02.08.2021 14:24
#
Pablos
02.08.2021 13:39
#
no já bych hlavně zohlednil to, že se Slavii herně moc nedaří většinou po přípravě mi příjde, je to takové nemastné neslané... rozjíždí se až déle.
mrtvej ofsajd
02.08.2021 13:42
#
žrout
02.08.2021 13:44
#

To je žel pravda, navíc do toho teď hodila vidle repre + ještě narušil přípravu Covid
JacksLFC
02.08.2021 13:48
#
jj chtelo by to jeste tak mesic pockat no, ale to nikoho nezajima a i pres nelibivej fotbal se postoupit musi
Pablos
02.08.2021 13:52
#
No to by bylo super klidně Ale to se povedlo jen s tou Klují.
Riviera Kid
02.08.2021 16:25
#
Později, kurva!
Mrvinho
02.08.2021 16:53
#
JacksLFC
03.08.2021 09:10
#
dyl !
Abner
02.08.2021 18:37
#
ACSeRw!n
02.08.2021 15:35
#
Slavie jasnej favorit.. nechapu co resite
JacksLFC
03.08.2021 09:10
#
proti Kluzi urcite, proti Bernu mozna taky. Proti ferencu ani ne
Losinho
02.08.2021 13:18
#
ratusek
02.08.2021 12:46
#
Tvl vždyt to jsou jednodušší soupeři všichni a hlavně už máte konečně utočníka (Kuchtu) nepočítám.
Miťulent byla vyjímka
O.Giroud
02.08.2021 12:49
#
ja by som sa teda viac bal Ferencvarosu nez niekoho z tejto dvojky. Necudoval by som sa keby YBB sa potrapi aj s Cluj. Wagner je fakt slabko
JacksLFC
02.08.2021 14:00
#
taky vidim cabajky jako tezsiho soupere, celkem jsem je loni sledoval a nikdo ze zakladu neodesel a jeste solidne posilili. Bude to zajimavy, snad ofenzivni dvojzapas
ACSeRw!n
02.08.2021 15:35
#
Stannis Baratheon
02.08.2021 12:50
#
smazaný uživatel
02.08.2021 13:35
#
lepší než CZ kvůli obtížnosti a než Rangers kvůli zdraví hráčů
Coutinho10
02.08.2021 20:21
#
nejdřív jsem se těch YBB hodně bál, ale docela se nadřeli proti Slovanu, tak by ta šance mohla být a nebo repete s Kluží
JacoBee
02.08.2021 12:35
#
Hele upřímně... Ať to jsou Skotové. Ten zápas by měl náboj jak finále LM :D
ACSPARTAPRAHA
02.08.2021 17:53
#
John Obi Mikel
02.08.2021 12:40
#
Tak zase Kluž.
Thomas7
02.08.2021 16:46
#
Nejdriv Madaři hele
ACSPARTAPRAHA
02.08.2021 17:54
#
Džon trošku zapoměl
eleven11
02.08.2021 18:03
#
V Kolozsvári žíje 60000 Magyarov!
John Obi Mikel
02.08.2021 19:14
#
Pravda.
Coutinho10
02.08.2021 20:22
#
bylo by to hezký zase zopakovat
ratusek
02.08.2021 12:44
#
Sakra. Chtěl jsem pro ně Rangers
KingMaster13
02.08.2021 12:45
#
ratusek
02.08.2021 12:47
#
No co. Byla by sranda a lehký postup
KingMaster13
02.08.2021 12:47
#
No postup by možná nebyl protože UEFA by jim pomáhala co by to šlo
JacksLFC
02.08.2021 14:01
#
nebud paranoidni, to se preci nedejeeeee (Kyjev vs SKS, Celtic vs Legia, ...)...
PaYaB
02.08.2021 14:23
#
Však si počkáme na tu mezinárodní arbitráž, z UEFA zas budou klauni.
RM1999
02.08.2021 14:23
#
W164
02.08.2021 12:47
#
Já měl za to, že Sparta končí s Monacem
Thomas7
02.08.2021 16:49
#
Je to pravdepodobny, ale i tak budou mit jistotu skupiny EL, což Slavia mit nebude, kdyz vylitnou s Madarama
dextroza_m
02.08.2021 12:48
#
Škoda toho Monaca, tohle by pak bylo hratelné. Ale Vrbič něco vymyslí.
žrout
02.08.2021 13:09
#
Proč si myslíš, že je Monako těžší než Šachťar?
dextroza_m
02.08.2021 14:59
#
Díval jsem se na soupisku a Sachtar mi přijde hratelnejsi, ale je to jen můj subjektivní pocit.
JacksLFC
02.08.2021 14:02
#
pres monaco postoupite. Sachtar je tezsi souper
dextroza_m
02.08.2021 14:57
#
Baník poháry nehraje
JacksLFC
03.08.2021 09:11
#
proc ne?
dextroza_m
03.08.2021 11:19
#
Nechceme nechat fanoušky cestovat po celé Evropě, když je ten covid..
ratusek
02.08.2021 12:48
#
Cením konzistentnost výpisu zápasů. Těším se na EL a EKL
bobis21
02.08.2021 13:07
#
Já myslím že teď už tam ten enter nedávají jen aby dostali tento koment
mrtvej ofsajd
02.08.2021 12:49
#
Pokud by SKs postoupila přes Ferens...a dostala Rangers, nechci si radši představit, co by se na obou stadionech dělo. Pokud by se odveta hrála v Edenu, mohl by myslím už Kamara hrát...Dobře, že jsme se jim vyhnuli. YBB je dobrej tým, ale je to hratelný...
žrout
02.08.2021 13:12
#
Kamara by hrát nemohl, má stopku na 4 zápasy. Kedel by mohl, jemu zbývají už jenom 3.
KingMaster13
02.08.2021 13:14
#
Kamara má 3
žrout
02.08.2021 13:18
#
Máš pravdu, Roofe má 4
JacksLFC
02.08.2021 14:03
#
ja bych si tam mile rad vyrazil se podivat na ty pisalky na vyjezd
mrtvej ofsajd
02.08.2021 15:11
#
to chápu, nicméně po domácím zápase by nám asi na delší dobu zavřeli stadion.
Kostomlat
02.08.2021 13:00
#
Sparta má cestu do CHL relativně schůdnou (pokud si uvědomíme, že jsme v nemistrovské části kvaldy. Kdo si pamatuje kvalifikaci o LM s Arsenalem a nabušeným Panathinaikosem, dá mi za pravdu).
Slavia to bude mít možná svým způsobem i těžší, protože se od ní bude postup očekávat. Popravdě si myslím, že klekne jjiž s Ferencvárošem. Ale rád se budu mýlit, přeji úspěch oběma.
king23
02.08.2021 13:04
#
Jenže s přihlédnutím k tomu, že Anglické, Španělské, Německé ani Italské kluby už předkola ligy mistrů nehrají, tak tu cestu do LM Sparta schůdnou fakt nemá. A Monako bych teda pasoval jako těžšího soupeře než (tehdejší) Panathinaikos.
verv
02.08.2021 13:08
#
Kostomlat
02.08.2021 13:10
#
Sparta loni hrála s mistrem z Lille relativně vyrovnané a dobré zápasy a nebýt sporných verdiktů rozhodčích, možná by i udělal nějaké body. Proč by mělo být Monaco silnější, tím spíše, že Sparta se za poslední dobu přece jen zlepšila?
Skutečně si myslím, že Sparta má na to Monaco vyřadit, dokonce si myslím, že je to pravděpodobné, a se Šachtarem to je 50:50. Výhodou je jistota základní skupiny EL a to, že nejsou všeobecně považování za favority, spíše outsidery.
king23
02.08.2021 13:14
#
Sparta byla loni rozhodně slabší než Lille, to bych fakt za vyrovnaná utkání neprohlašoval. Jasně, byly tam fáze v obou zápasech, kdy hrála Sparta vyrovnanou partii, ale že by v nějakém delším úseku Lille vyloženě přehrávali, to bych fakt neřekl. Samozřejmě Sparta měla tehdy smůlu, že Lille bylo v životní formě, což ostatně vyústilo v titul ve francouzské lize.
Nicméně ano,s tát se může všechno, Pokud se na Spartu usměje štěstí a tu červenou třeba dostane tentokrát Monako místo Sparty... ale zůstává-li realista, tak to vidím spíš na jednoznačný postup Monaka.
Kostomlat
02.08.2021 13:16
#
postup Monaka možná, ale troufám si tvrdit, že rozhodně nebude jednoznačný, Sparta je minimálně zle potrápí...
JacksLFC
02.08.2021 14:06
#
Ten zapas s Lille byl fail ze strany rozhodcich, ale na druhou stranu nemeli 10 golovek za zapas.
verv
02.08.2021 13:19
#
Já taky věřím, že postup je možnej. Akorát mi nepřijde, že by ta cesta byla nějak víc schůdná, než dřív. Ono tohle porovnávání na základě dvou rozdílnejch soupeřů ze stejné ligy, navíc se skoro ročním časovým odstupem, moc vypovídající není. A jak jsem psal, Monaco mělo na jaře velkou formu. Ale jak říkáš, výhoda je že Sparta už má vlastně svoje jistý a může hrát celkem v klidu. A taky, že pro Monaco je to první soutěžní zápas v sezóně.
verv
02.08.2021 13:19
#
nějak jsem se přehlídnul, myslel jsem, že to byla reakce na mě
Selänne
02.08.2021 13:28
#
6-2 na skóre, dvě prohry a asi deset zahozených tutovek ze strany Lille. Pod pojmem relativně vyrovnané zápasy si tedy představuju kapec něco jiného.
Bucky
02.08.2021 14:19
#
verv
02.08.2021 13:07
#
Tak zrovna Monaco je dost těžký, podle mě kvalitnější než tehdejší Panathinaikos. Na jaře prohráli snad jedinej zápas a ze středu tabulky se ještě stihli dostat do boje o titul.
Y.N.W.A
02.08.2021 13:44
#
tak tento formát se hraje už 12 let a Arsenaly tam nikdo potkat nemůže... Pana ano, podobně jako Plzeň nedávno třeba Olympiakos, ale to fakt nejsou těžší týmy než Monaco nebo Šachtar, proboha
žrout
02.08.2021 13:47
#
ACSPARTAPRAHA
02.08.2021 17:57
#
To s tebou teda nesouhlasím. Monaco, Benfica, Šachtar, PSV i Spartak jsou úplně někde jinde než Sparta
king23
02.08.2021 13:07
#
Sparta asi lepší los než aby šli případně na Benficu, ale tam je téměř jisté, že se přes Monako nedostanou.
Slavia zase nic moc, YBB je spíš favorit dvouutkání.

Tipuji, že letos bez LM, ale s trochou štěstí by jsme mohli mít 4 násobné zastoupení v pohárech (Jabka přestup do KL)
kilobyte
02.08.2021 13:15
#
Budeme rádi za 3.
Kostomlat
02.08.2021 13:17
#
Sparta asi EL
Slavia asi EL
Plzeň, Jablonec KL.
Mohlo by to vyjít. Ale i 3 by byli celkem úspěch
pedroLFC
02.08.2021 13:30
#
Sparta má EL už jistou
Kostomlat
02.08.2021 13:58
#
ale může být i LM
Freedo
02.08.2021 13:11
#
Hrozně jsem chtěl Rangers! Velký choreo na Kamaru atd.
smazaný uživatel
02.08.2021 15:02
#
Hrálo by se v Tróji.
ACSeRw!n
02.08.2021 15:36
#
Jiří z Poděbrad
02.08.2021 16:02
#
wyqinac
02.08.2021 16:38
#
ja radsi ne, bysme pak celou skupinu hrali pred prazdnym stadionem
mistr129
02.08.2021 13:12
#
Alkmaar
KingMaster13
02.08.2021 13:15
#
Stejně od Jablonce nikdo víc čekat nemohl. Ti když postoupí přes ten Celtic tak udělají pro ČR velkou službu protože půjdou do konferenční
PavlíčeQ
02.08.2021 13:20
#
Ve 4. předkole EL už je to jedno. Randers by samozřejmě bylo lepší, ale nedá se nic dělat. Hlavně ať ve 14.00 vyjde Tobol/Žilina, kdyby to náhodou proti Celticu nevyšlo
KingMaster13
02.08.2021 13:28
#
Ale věřím že vyjde.
smazaný uživatel
02.08.2021 13:36
#
už jen dostat se do 4. předkola EL by byl úspěch
Coutinho10
02.08.2021 20:23
#
naopak si myslim, že by přes ně Jablonec mohl jít, pokud postoupí přes Celtic....holanďani by jim mohli sedět stejně jako třeba Ajax před pár lety, kde je málem měli a i Plzeň málem Alkmaar vyřadila a když to Jablonec dá, tak pak Žilina a je to
Kostomlat
02.08.2021 13:14
#
Mimochodem, jestli se nepletu, postup Sparty přes Rapid byl prvním postupem jakéhokoli českého klubu v nemistrovské části kvalifikace o LM od doby, kdy byla zavedena
žrout
02.08.2021 13:20
#
Je to tak.Zároveň ale platí, že to byl suverénně nejslabší protivník za tu celou dobu nemistrovské části a suverénně nejslabší i z těch variant, které mohla Sparta letos dostat. Vzhledem k těmto okolnostem se až zbytečně trápila, ale jsem fakt rád, že postoupila. Potřebujou trochu budovat sebevědomí.
dontcallmeandre
02.08.2021 13:44
#
Je to tak, Sparta má dobrý kádr a pokud bude mít sebevědomí a nebude mít zraněné hráče, muže v pohárech i lize udělat určitě dobrý výsledek. Postup přes Rapid je pro spartu super, ta jistota skupiny EL jim může dát křídla i proti Monaku, Vrba předkola uměl.
JacksLFC
02.08.2021 14:09
#
Presne jak pises, Sparta byla ve 3 polocasech lepsi a ten Rapid byl tragickej. Meli fotbalove veci, ale treba ty kridla byli otresny. Ten opalenej na prave zaloze tam behal jak divej a vzdycky to posral
smazaný uživatel
02.08.2021 15:03
#
Perník.
Y.N.W.A
02.08.2021 13:46
#
to ano, ale poprvé byl českej tým ve druhým předkole, navíc nasazenej... ale jo, úspěch to je
Pablos
02.08.2021 13:46
#
ACSPARTAPRAHA
02.08.2021 17:59
#
Jasně, vždyť tahle větev kvalifikace je pro naše kluby šíleně těžká, takřka nemožná
božský John
02.08.2021 13:19
#
co to je zas za los vaclava havla tvl

Nejdriv nejaky Randers, pak Luhansk a na nas zbude Alkmaar? Achjo

Rikomescudi
02.08.2021 13:26
#
Los celkem dobrej. Hlavne at ted dame Ferenc. O EL by to pak bylo budto s Legii nebo Dinamem Zagreb
JacksLFC
02.08.2021 14:10
#
vtipny je, ze Ferenc je tezsi jak dvojice Kluz/YBB a kdyby se nepostoupilo, tak Legia x D.Zahreb je zrovna taky nelehkej orisek
Rikomescudi
02.08.2021 14:34
#
prave
Losinho
02.08.2021 15:14
#
Záhřeb klidnej postup a na nás zbydou Poláci, což fakt dát musíme.
Coutinho10
02.08.2021 20:25
#
j toto je celkem dost nepříjemný ...musíme dát Ferenc, protože ta dvojice pro EL v případě vypadnutí mi přijde o dost těžší
Mönchengladbach
02.08.2021 14:01
#
Strašná škoda, že se lidské odpady Kamara a Slippy Stýf neukáží v Česku.
JacksLFC
02.08.2021 14:13
#
Freedo
02.08.2021 14:06
#
Jestli spolu budou hrát Zvezda a Dinamo, tak ať už je NATO v pohotovosti, protože tam bude další válka
Kostomlat
02.08.2021 14:20
#
jj taky mě to napadlo
Elliasson
02.08.2021 23:51
#
cink
02.08.2021 14:15
#
Chápu dobře že jestli Slavia lostne s Ferencvaros tak jdou do konferenční ligy?
Kostomlat
02.08.2021 14:21
#
ne, mají pak ještě případně 4. předkolo EL s horším z dvojice Dinamo Záhřeb - Legia Varšava a až kdyby prosrali i toto, pak by spadli do KL.
božský John
02.08.2021 14:20
#
Pico joooooooo!
PavlíčeQ
02.08.2021 14:36
#
lampas
02.08.2021 14:22
#
Gratuluji Plzni a Jablonci, dobře si ten los ošéfovali. Tak to hlavně neposrat, letos velká naděje mít v pohárech čtyři týmy.
Selänne
02.08.2021 14:24
#
Plzeň má teda hodně zrádný los. Já bych je za favorita v tomhle zápase určitě nepovažoval.
JacksLFC
02.08.2021 14:29
#
si delas srandu ne? Lehci uz to nikdy mit asi ani nebude
Selänne
02.08.2021 14:48
#
Osijek má hodně zajímavé složený tým, jehož hlavní hvězdou je László Kleinheisler, který byl dost možná nejlepším Maďarem na EURU. Mezitím se jim povedlo podepsat natrvalo Ramóna Miéreze, který je vyšel snad na 3 miliony euro. Momentálně se jedná o druhý nejlepší chorvatský celek, který se od ostatních chorvatských celků liší hlavně skvělou taktickou připraveností. Jako fakt nevím, z čeho pramení tvůj optimismus.
Pablos
02.08.2021 14:54
#
Nechápu o čem se tu dohadujete. CSKA Sofia půjde dál
Selänne
02.08.2021 14:56
#
Hlavně aby postoupila Plzeň přes New Saints.
Pablos
02.08.2021 14:58
#
Tak to snad ani nemůže připadat v úvahu doufám
lampas
02.08.2021 14:42
#
Favorit určitě bude, ale jak koukám, tak Osijek loni i letos v lize celkem solidně doručuje. Na druhým místě měli loni náskok 16 bodů.
Pablos
02.08.2021 14:34
#
Jabka super los jo ?
Pablos
02.08.2021 14:36
#
jo ty už koukáš o patro níž na EKL
lampas
02.08.2021 14:40
#
žrout
02.08.2021 14:30
#
Je velká šance mít v KL 2 týmy, tak snad Jabka předvedou aspoň něco, protože nepostoupit přes tyhle týmy do KL by byla ostuda. To pak nemusí hrát o poháry už nikdy a Pelta to může rozprodat.
Co se týče Plzně, tak je strašná škoda, že mají tolik zranění. Snad Velšany dají, nikdo další se jim nezraní a za 2 týdny se jim už někdo vrátí z marodky. CSKA i Osijek jsou velmi hratelní.
JacksLFC
02.08.2021 14:30
#
Hlavne se neposrat z Ference a postoupit!!! Dvojzapas o EL s Legii nebo D.Zahreb by bylo taky zradny
Banikovec7
02.08.2021 14:31
#
Tak Jablonec buď Tobol anebo čobol.
Kostomlat
02.08.2021 14:51
#
mrtvej ofsajd
02.08.2021 14:57
#
frankiefcb
02.08.2021 15:01
#
John Obi Mikel
02.08.2021 15:04
#
žrout
02.08.2021 15:06
#
Selänne
02.08.2021 15:06
#
Pablos
02.08.2021 15:16
#
Rikomescudi
02.08.2021 15:17
#
Liquid
02.08.2021 15:32
#
jelikož s maďarským čobolem vypadli loni tak Rada bude určitě lamentovat
ACSeRw!n
02.08.2021 15:36
#
ZB 07
02.08.2021 15:47
#
Greny
02.08.2021 17:50
#
Byl jsi včera? Jak to vypadalo? Já jsem letos v prdeli .. na domácí zápasy se v podstatě nedostanu ... Neděle 20:00 to musel vymyslet magor s prominutim
Liquid
02.08.2021 18:07
#
zcela jistě to vymyslel Brňák
ZB 07
02.08.2021 19:12
#
Byl jsem. Nejdřív jsme teda stáli 40 minut ve frontě na lístky, protože otevřeli jen dvě pokladny, takže jsem došel až v 15. minutě. Herně takovej průměr, Opava tam poslala nějaký mladý kluky, ale místo toho, abychom je přejeli, tak jsme se trápili. Výhra asi nezasloužená, Berkovec nás neskutečně podržel.

Jinak lidí došlo vzhledem k opatřením (který nikdo nekontroloval) a času výkopu docela dost. Taky moc nechápu tyhle debilní termíny, ale snad mají vypočítaný, že v neděli večer jim dojde nejvíc lidí.
Jiří z Poděbrad
02.08.2021 16:02
#
smazaný uživatel
02.08.2021 16:25
#
Greny
02.08.2021 17:49
#
Coutinho10
02.08.2021 20:25
#
smazaný uživatel
02.08.2021 22:14
#
Tobol Kostelany
SpecialOne
02.08.2021 15:31
#
Slavia má těžší případné 4. předkolo EL než LM. Btw. cesta Plzně do KL mi přijde docela jako fraška.
Liquid
02.08.2021 15:44
#
Jako že je Bern slabší soupeř než Legie ?
smazaný uživatel
02.08.2021 16:10
#
Zkušeností mají na rozdávání a ještě umělka...
SpecialOne
02.08.2021 16:21
#
Já se teda obával spíše Dinama.
Liquid
02.08.2021 18:06
#
Dinamo dostanem pouze tehdy, pokud nepostoupí přes Legii, čemuž nevěřím a zároveň když mi padnem s Maďarama
SpecialOne
02.08.2021 18:14
#
Ajo, my bad
smazaný uživatel
02.08.2021 20:41
#
Jeho my bad.
John Obi Mikel
02.08.2021 19:15
#
meno
02.08.2021 21:16
#
Ano. Mnohem.
meno
02.08.2021 21:16
#
Počkat! Jsem opilej a čtu to blbě Bern je ofc silnější než Legie
PaYaB
02.08.2021 16:24
#
Legia je dlouhodobě v pohárech úplně mimo, to s Bernem vůbec nejde srovnávat.
Selänne
02.08.2021 17:30
#
KingMaster13
02.08.2021 22:37
#
Kush Baba
02.08.2021 16:17
#
Super los, Slavia má Ligu mistrů v kapse. Cluj je slabé, navíc ho vyklepli před dvěma roky a Bern by ji herně seděl, navíc bez Nsameho je v ofenzivě poloviční. Proti Slovanu trápení, teď v lize bezgólová remíza na domácí půdě.
Šance na postup:
Slavia 85:15 Cluj
Slavia 75:25 Bern
ACSPARTAPRAHA
02.08.2021 18:00
#
Přesně, máte to mnohem lehčí než ,,my,, A to jako fakt
dextroza_m
03.08.2021 11:21
#
A co Maďaři?
12janjde
02.08.2021 16:26
#
Zahraje si s mladými chlapci
Mass
02.08.2021 16:54
#
Tady nejseš na církevní seznamce..
Thomas7
02.08.2021 16:38
#
Nemuzou dostat Kluž nebo Young Boys, když nepostoupí přes Maďary
smazaný uživatel
02.08.2021 16:48
#
Hele postup přes Maďary je pro Slavii asi jako pro tebe postup do 2. třídy. Taky jsi to dokázal.
Thomas7
02.08.2021 16:50
#
To se uvidi ve stredu aby jsme jeste necumeli
smazaný uživatel
02.08.2021 16:58
#
Snad ne.
Kuchta
02.08.2021 17:54
#
Mně se líbí, jak jste poprvé po 5 letech (!!!) vyhráli jedno předkolo, a jste zase hrozně na hrušce

Užívejte si to, od 10. kola nejpozději zase budete akorát tak v boji o druhé místo
Thomas7
02.08.2021 21:18
#
Ano vyhrali, ale netvrdim, ze jsme na hruskach, naopak ja jsem pri zemi ale mame už aspon jistotu skupin EL pokud vylitnem narozdil od Slavie A pro nas vyrazeni s Monakem nebude takovy trapas, jako kdyby vypadla Slavka s Madarama My muzeme jen prekvapit, stejne jako to bylo minulou sezonu se Slavkou a Lestrem, Rangers atd. Hele radsi si starej o Arsenal, ten jde pomalu ale jiste do sracek
Beči
02.08.2021 17:38
#
Nic si nenalhávejme, na Monacu končíme. Cokoliv jiného by bylo pouze příjemné překvapení.
ACSPARTAPRAHA
02.08.2021 18:01
#
Bohužel ano
Elliasson
02.08.2021 23:49
#
Sice Slávista, ale nač ta skepse? Jste Sparťani a máte vítěznou mentalitu!
Beči
02.08.2021 23:54
#
To není skepse, jen reálné uvažování. Monaco je prostě o několik levelů jinde, než současná Sparta.
mrtvej ofsajd
03.08.2021 12:22
#
to byl Lecester taky a jak skončil...Monaco nebude rozehraný, šanci máte.
Messier
03.08.2021 08:21
#
Coutinho10
02.08.2021 20:28
#
nakonec los pro 4. předkolo LM beru...samozřejmě nejdřív je potřeba přejít přes Ferencvaros, ale pokud to zvládneme, tak buď YBB, které se dost nadřelo se Slovanem Bratislava, takže by se nám je mohlo podařit chytit v né top rozpoložení či formě a nebo Kluž, na kterou máme dobré vzpomínky, takže by se to mohlo zopakovat se stejným výsledkem jako posledně při postupu do LM....naopak v případě vypadnutí pro mě dost složitá dvojice Legie/Zagreb, takže musíme to potáhnout v LM
Elliasson
02.08.2021 23:48
#
Ale to potenciální přátelské derby Dinamo Záhřeb vs Crvena Zvezda bude masakrrrrrrrrr!
RM1999
03.08.2021 11:10
#
Tam to reálně vidím na diskvalifikaci obou týmů a postupové místo do skupiny UEFA přidělí Celticu.
mrtvej ofsajd
03.08.2021 12:22
#
vacin
03.08.2021 07:54
#
Pekhart rozhodne v 90. minute o postupu Legie a dostane Nobelovu cenu za mír
mrtvej ofsajd
03.08.2021 12:23
#
za fyziku
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.