Skuhravý po konci v Opavě střídá Drska na lavičce Dukly

07.09.2018 09:30, aktualizováno 07.09.2018 09:34 - Aktuality
Roman Skuhravý (© sfc.cz)
 
U fotbalistů Dukly skončil trenér Pavel Drsek. Na lavičce posledního týmu ligové tabulky ho nahradí Roman Skuhravý, který ve středu odešel z osobních důvodů od týmu Opavy. Ačkoli měl stále v Opavě platnou smlouvu, oba kluby se dohodly a Skuhravý povede už dnešní trénink na Julisce.

Třiačtyřicetiletý Skuhravý ukončil své angažmá v Opavě, kde byl od roku 2016, protože chce být blíže rodině, která žije v Jablonci. Do Prahy odtud může lépe dojíždět.

"Zkušený trenér by měl konsolidovat tým a pomoci Dukle ze sestupových vod, kde se po neúspěšném začátku sezony nachází," uvedla Dukla na svém webu.

Dukla chtěla přivést nového trenéra už v létě. Nakonec dostal důvěru do té doby asistent Drsek, pro kterého to byla první ligová zkušenost s rolí hlavního kouče. Pražanům se však vstup do sezony vůbec nepovedl a po sedmi kolech jsou bez bodu poslední.

Vedení klubu posílilo kádr o stopery Nikolu Raspopoviče a bývalého slovenského reprezentanta Jána Ďuricu, nyní vyměnilo i trenéra.

Skuhravý do Dukly se vrací, v sezoně 2014/15 vedl starší dorost dejvického klubu. Poté trénoval Varnsdorf a od roku 2016 působil v Opavě, s níž se v první sezoně probojoval do finále MOL Cupu a v minulém ročníku s týmem slavil postup do nejvyšší soutěže.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4046
Komentáře (246 / 0 nových)
salami
07.09.2018 09:33
#
Dává to smysl, Skuhravymu to v druhý lize šlo, bude mít šanci to potvrdit i s dalším tymem.
fabec1222
07.09.2018 09:33
#
A přijal to Skuhravý, nebo to za něj potvrdila jeho manželka?
stavik
07.09.2018 09:38
#
Syn se ve 2 ráno probudil se slzami v očích a slovy: "táto, vem to!".
REPLIKATOR
07.09.2018 09:40
#
HorajzmAmmann
07.09.2018 09:43
#
Blasphemer
07.09.2018 09:44
#
semínko_lásky
07.09.2018 09:45
#
Nechápu, proč se jeho rodina nechtěla přestěhovat do Opavy... Jablonec je v něčem více cool?
HorajzmAmmann
07.09.2018 09:46
#
kdo by se kurva z Jablonce do Opavy
HorajzmAmmann
07.09.2018 09:47
#
* stěhoval
Kang & Kodos
07.09.2018 09:50
#
Však ono obojí neni žádná sláva
semínko_lásky
07.09.2018 09:51
#
A proč ne? Odpověď nevypovídající... On tam neválel šunky, ale vydělával peníze.
Shevchenko
07.09.2018 09:53
#
Kdyby jsi napsal z Jablonce do Karviné tak bych to chápal, ale v čem je v tomhle Jablonec lepší? V Opavě aspoň není taková hnusná zima.
Puskas
07.09.2018 09:58
#
Opava je pěkné město.
Hokaido
07.09.2018 10:03
#
Shevchenko
07.09.2018 10:04
#
Jo však je, určitě hezčí než všechny ty města kolem Ostravy.
cubinho
07.09.2018 13:48
#
tomato
07.09.2018 11:22
#
KingMaster13
07.09.2018 12:17
#
mickey mouse
07.09.2018 14:24
#
M0rb1D4S
07.09.2018 10:25
#
To věčné navážení se do Karviné a přitom je Ostrava jenom naleštěná bída. Krom těch známějších míst je to jenom bordel a feťáky kde se člověk podívá.
Whitemedia
07.09.2018 10:52
#
Blasphemer
07.09.2018 10:53
#
iamek
07.09.2018 10:54
#
Shevchenko
07.09.2018 10:59
#
Já se někde bavím o Ostravě? Bydlím u F-M což je podle mě o dost hezčí město, Karviná na mě působí prostě odporně, tohle není žádné navážení, kdybych se chtěl navážet, tak si nevybírám města z našeho kraje. A btw. Ostrava má plno hnusných míst, ale i pěkných, určitě se mi jako celek líbí mnohem víc jak Karviná.
Han střelil první
07.09.2018 11:04
#
taky se mi Karviná nějak moc nelíbí, ale vedle Orlové je to stále Beverly Hills.
Skalda29
07.09.2018 12:36
#
Orlová není fajn
ladyboy arsenal
07.09.2018 18:29
#
Orlová Jednou jsem tama projížděl, stačilo Překonalo to aji Sokolov, kterej v mým soukromým žebříčku do té doby vedl
raduinho
07.09.2018 11:47
#
Ostrava je žumpa.
Scousers22
07.09.2018 10:01
#
A v Opavě si někdy byl nebo z ní děláš zaplivanou díru úmyslně?
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:05
#
byl no...
Scousers22
07.09.2018 10:10
#
A co je v ní tak zbliti krom Kateřinek?
Stannis Baratheon
07.09.2018 10:19
#
neřeš ho, je to pravděpodobně nějaký mrzáček. Já taky bydlím v městěčku o 2 tis. obyvatel, a žije se mi tu luxusně.
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:22
#
prostě mi příjde Jablonec/Liberec hezčí místo pro bydlení/práci než Opava a okolí. Tečka
semínko_lásky
07.09.2018 10:27
#
Hezky jsi to vysvětlil. Děkuji.
BaggioRoberto
07.09.2018 10:32
#
A byl jsi někdy v Jablonci?
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:36
#
bydlím minutu od Jablonci no...
semínko_lásky
07.09.2018 10:37
#
Tak nebuď zaujatý, ale objektivní.
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:41
#
myslím to naprosto vážně. To že má někdo jiný názor než ostatní znamená že není objektivní?
TurboPlastik
07.09.2018 10:43
#
A to je kde?
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:45
#
Harcov
TurboPlastik
07.09.2018 10:54
#
Koleje?
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:55
#
kousek pod. Na kolejích jsem byl, ale pak jsem se přestěhoval z Harrachova přímo do Liberce tak jsem s kolejí odešel, ale naštěstí jsem na Harcově zůstal.
kardous
07.09.2018 11:21
#
Tak na koleje se chodí chlastat že
TurboPlastik
07.09.2018 11:34
#
Tak tam snad funguje už jen Menza a Esko, legendární Zanzik je už nějaký čas zavřený
HorajzmAmmann
07.09.2018 11:46
#
ještě žito, ale tam se dá spíš najíst a kouknout na fotbal. Kromě zanziku by snad mělo fungovat všechno (i ty podniky přímo v kolejích)
TurboPlastik
07.09.2018 11:50
#
Jj, ty fungují, ale ty moc nepočítám, tam se mi nikdy moc nelíbilo, myslím, že se to jmenovalo vlak, slon atd. Hraješ fotbal závodně?
HorajzmAmmann
07.09.2018 12:19
#
Nehraju
Alan_Shearer
07.09.2018 13:04
#
Vlak uz par let nefunguje, presunul se na viadukt na Frantak, ale po chvili zmenil majitele a prejmenovali ho na Spot ... ted je to klub plnej smazek.
HorajzmAmmann
07.09.2018 13:19
#
vlak na těch kolejích byl ale celkem fajn (kdo má rád rock) Pak to myslím někdo vytopil (?) a přesunuli to jak říkáš do města...
Alan_Shearer
07.09.2018 13:44
#
Jo, byl fajn, hlavne kdyz jsem jeste patril mezi teenagery
Alan_Shearer
07.09.2018 13:03
#
Jeste funguje Had, ne? Ale tam to je o hovne. Ja na kolejich kalil par let zpatky fakt pravidelne, ale ted uz jsem tam nebyl dobry tri roky. Smutny je, ze ani ve meste neni poradne kde kalit, ale aspon tam jsou dobry bary.
HorajzmAmmann
07.09.2018 13:17
#
taky už moc nechodím pařit na koleje. Když jsem bydlel přímo na kolejích tak jo (hlavně středy) , ale ted mám partu na Smržovce takže občas kino nebo něco u kruháče v Jablonci na kraji města (nemůžu si vzpomenout na jméno) ale chodí tam spíš starší (je to tuším od 21 let) Ale přímo v Liberci nevím vůbec o ničem
Alan_Shearer
07.09.2018 13:47
#
V Liberci mas v budove divadla klub Jimmys, ten je celkem v pohode. Hrajou tam casto oldies songy, hodne tam chodej kalit ruzny maminky ... ale chodit tam pravidelne moc nejde. Pak jeste Topstar no, ale to je hrozna sracka Potom Bunkr u bazenu, tam bejvaj casto dobry koncerty. Jeste me napadaj asi tri takovy hudebni kluby, ale v zadnym z nich jsem nebyl, nicmene dobry jsou aspon hospody a bary v centru, hlavne kolem papiraku.
kardous
07.09.2018 13:00
#
Zanzik byl dobrej a do Eska se chodi stejne jen utery a stredy
Alan_Shearer
07.09.2018 13:05
#
Bydlis nekde U Terstu nebo kde?
HorajzmAmmann
07.09.2018 13:19
#
sluneční stráň
HorajzmAmmann
07.09.2018 13:20
#
takže ano
Alan_Shearer
07.09.2018 13:47
#
Jojo, tam to znam, bydlis asi 150 metru od myho dobryho kamose.
BaggioRoberto
07.09.2018 11:02
#
Já tě měl za Ostraváka. Liberec > Opava > Jablonec.
HorajzmAmmann
07.09.2018 11:05
#
Liberec > Jablonec > Ostrava > Opava
Stannis Baratheon
07.09.2018 10:33
#
nemyslím si, že by na území ČR byli nějaké závratně rozdíly v hospodářství a životní úrovní napříč kraji. Tudíž platí pravidlo, že se ti tu žije tak, jak si to uděláš, a je jedno jestli v Domažlicích, Třinci nebo Děčíně..
Blasphemer
07.09.2018 10:36
#
No, tak to pozor. To je zase úplná hloupost tohle tvrzení.
Stannis Baratheon
07.09.2018 10:52
#
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:37
#
řekni to někomu, kdo bydlí v Chomutově
Stannis Baratheon
07.09.2018 10:52
#
Pablos
08.09.2018 10:39
#
bydlím no... a to jsem se přestěhoval z Karlových Varů... a vůbec se mi tu nežije špatně v baráčku v klidné čtvrti ...nemůžu si stěžovat. Ono to, že se ti bude žít tak jak si to uděláš a je jedno kde není zase tak mimo a je to docela zásadní věc.
Vosic
07.09.2018 10:40
#
Tak se odstěhuj do Ústí, Chomutova,... . Docela to tam teď i dotují, takže na tom jen vyděláš. Dokonce jsem tam viděl panelák celý za pár chechtáků a máš to stejné jako kdekoliv jinde (prej)
Stannis Baratheon
07.09.2018 10:52
#
Scousers22
07.09.2018 10:41
#
Když už tady tak hezky srovnavas tak jak mi vysvětlíš že od doby kdy je dokončena nová cesta Ostrava-Opava ji berou lidi utokem a hledají si v ní bydlení protože v té tve díře nechcou vychovávat děti? (Sám jedné takové rodině pronajímám být po rodičích a nebyli jediní zájemci kteří se přihnali až z ostravy)
REPLIKATOR
07.09.2018 10:02
#
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:08
#
beru to tak, že dost lidí bydlících v Jablonci jezdí pracovat do Liberce, což je fajn. Ale Opava? Už jeno mto slovo Opava Navíc si postavíš barák a automaticky pojistit plot kolem baráku v Jablonci ti nic nehrozí, pokud nejsi Pelta. A z Jablonce za 4 minutky v Liberci. Z Opavy to do nejbližšího hezkého města (Ostravy) máš docela kus. No prostě mazec
chlup
07.09.2018 10:09
#
Komplex
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:09
#
drž hubu, gaučíku...
semínko_lásky
07.09.2018 10:11
#
Aha, tak už tomu rozumím. Doktor chocholoušek by jistě poradil.
Scousers22
07.09.2018 10:12
#
Aa jsme doma takže fanoušek Bahniku :D "hezkého města Ostravy" po tomhle úletu nemá cenu s tebou diskutovat
Kang & Kodos
07.09.2018 10:12
#
Opava je teda hezčí slovo než Ostrava.
Shevchenko
07.09.2018 10:14
#
to si měl napsat hned, že to píšeš jen z nenávisti k SFC. Mohli jsme si ušetřit zbytečnou debatu.
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:21
#
přece tady nebudeme ze sebe dělat čuráky. Už dlouho jsme tady hodný, trevor není, cukroušek se zklidnil a vzájemný zápas se blíží. Musíme to trošku rozjet.

Ale popravdě jsem to teda hlavně napsal kvůli tomu, že ten příspěvek je naprosto nesmyslný Viz Vosic

internet hoooligaaaans
Puskas
07.09.2018 10:25
#
A kam zmizel trevor? Nebo centos?
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:26
#
trevora to už přestalo bavit a centos nevim
Puskas
07.09.2018 10:45
#
To i celkem chápu, diskuse, ta normální, se tu stává stále více nedostatkovým zbožím, před těmi pár lety to bylo ještě jakž takž v pohodě, dnes na opačný názor místo argumentů většinou jen nadávky, výsměch, útoky.
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:48
#
pravda pravda.... ne že bych tomu dneska nepřidal Ale prostě tady i někdy píšu dost v nadsázce a dá se říct ironicky a lidi to i po 150 příspěvcích pořád nechápou a místo toho, aby se to mu zasmáli nebo to přešli tak na to reagujou podrážděně jak čuráci Takže tomu pak přidám a vypadá to takhle že jo...
fedor23
07.09.2018 10:54
#
Si vypatlaný baníkovec pokud se nemylím
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:55
#
souhlasím
chlup
07.09.2018 10:56
#
Ta diskuse tam šla neskutečně do hoven... samé honění palečků a biggrinů
chlup
07.09.2018 10:57
#
Trochu blbě jsem to napsal, mám na mysli českou sekci...
Cukroušek
07.09.2018 11:23
#
frankiefcb
07.09.2018 12:35
#
ladyboy arsenal
07.09.2018 18:34
#
Scousers22
07.09.2018 10:21
#
Plot=prasarna ale co víc jak se ti vaší "fans" co se ožrali jak zákon káže pochcavali v sadech na trávě a pak se hnali na normální lidi včetně žen, děti a důchodce tak až skákali sami fízlům do aut to byla taky ukázka intelektu chuligánů z bazaru
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:47
#
jo to zase jo..
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:23
#
* pracovně

on to myslel aby se přestěhovala rodina
Han střelil první
07.09.2018 10:48
#
Opava je úplně super město. Hrozné hovna píšeš, ale tak je mi jasné, že někdo musel převzít štafetový kolík od trevora a dělat tady z chacharů chuje.
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:57
#
Opava se mi nelíbí prostě - můžeš to tak vzít a pochopit nebo mi pořád bude někdo vnucovat že to je super město?
Han střelil první
07.09.2018 11:00
#
Nejde ten názor napsat normálně a ne urážlivě a nevtipně?
HorajzmAmmann
07.09.2018 11:02
#
ne
Han střelil první
07.09.2018 11:09
#
Aha, a chápeš, že ironie by měla být taky vkusná a ne za každou cenu urážlivá? Pak se nediv, že tě tady má plno lidí za blbce, což si myslím, že nejsi, ale když se tak chováš, tak se k nim bohužel řadíš.

Nevím, možná jsem se v poslední době několikrát špatně vysral, ale tohle to prvoplánové trollení už mi opravdu nepřijde vtipné.
HorajzmAmmann
07.09.2018 11:17
#
Hele když někdo nevkusně trollí tak to mám přejít a ne na to reagovat Opavu nebudu obhajovat nikdy, ať už město nebo klub. Jsem baníkovec a Opavu prostě nemusím. Respektuji Spartu, Opava mi nesedí fakt v ničem. Popravdě jsem nikoho neurazil a nenapsal nic proti nikomu, to jste začali až vy (je mi to teda upřímně u prdele) jenom si sáhněte do svědomí všichni. Stačila napsat reakce jako třeba Kang nebo Schevchenko Jenom se ukázalo, kdo to tady bere s nadsázkou a nedělá tady z toho 3. světovou
niflheim
07.09.2018 10:56
#
Ty jsi chudáček.
Slonky Terik
07.09.2018 11:04
#
Já v Opavě byl na víkend a docela se mi tam líbilo. Akorát všude samej beton. Vůbec nevim jak bych tam chodil se psem...
HorajzmAmmann
07.09.2018 11:05
#
a to je právě ono... Potřebuju lesy, stromy...
clovek1
10.09.2018 09:16
#
V městských sadech má uzemí své
HorajzmAmmann
07.09.2018 11:06
#
ale je asi pravda, což bych se musel omluvit, že jsem byl ve špatné části Opavy zrovna.
Slonky Terik
07.09.2018 11:17
#
Já byl na nějakým internatu a z okna jsem viděl vlakový nádraží
HorajzmAmmann
07.09.2018 11:20
#
a to bude v Jablonci určitě hezčí
Scousers22
07.09.2018 12:38
#
A další chyba Opava má jedno z nejhezčích nádraží v republice ..dokonce před 6 lety vyhrála soutěž o vůbec nejhezčí
HorajzmAmmann
07.09.2018 13:01
#
http://www.zelpage.cz/news_n/jablonec-vlamu.jpg

líbí se mi více... Možná nastejno. I vevnitř plus okolí
kubys
07.09.2018 12:57
#
Scousers22
07.09.2018 12:42
#
Sadrak, městské sady, okolí kolem Opavice a nemluvě o parku který se táhne od nádraží až po konec Horního náměstí :) a ještě abych nezapomněl tak okolí kolem zámku v Hradci nad Moravicí který je co by kamenem dohodil :) a hlavně tam nejsou žádné smahy ty mají svůj revír v Kateřinkách
Slonky Terik
07.09.2018 12:49
#
Hele já nevim v jaký části jsem byl. Ale z toho internátu jsem šel ve 24:00 jsem šel sehnat nějaký pivo a došel jsem po skoro hodině až k tomu nádraží( hodinu jsem sele, protože jsme byli v tlupě a namrdaný. Pivo jsme sehnali až v nějakým stánku se žrádlem, kde ta servírka byla na pěst
Alan_Shearer
07.09.2018 13:06
#
Mas Liberec hodne rad, co?
Abstinence
07.09.2018 17:52
#
Bydlel jsem v Opavě 4 roky a je to parádní město na život. Ani velké, ani malé. Když někam jdeš, tak jdeš pěkně parkem a má to pěknou atmosféru, navíc je tam skoro všechno, co člověk potřebuje a všechno je blízko. Zato Ostrava je gzblití.
andrew96
07.09.2018 11:20
#
cubinho
07.09.2018 13:48
#
Co děláš? Opava je moc hezké město.
Vosic
07.09.2018 09:56
#
Taky nechápu. Normálně vezmu desetiletého syna z města, kde se narodil a má všechny kamarády, na druhou stranu republiky. Manželka skončí v práci a bude si hledat jinou a s kamarádkami si může psát na facebooku. A když budou mít štěstí, tak tam možná i rok nebo dva ve městě vydrží a budou si moct najít nové kamarády a třeba i dostavět/dovybavit byt, než půjdou zase dál.
Greny
07.09.2018 09:57
#
na druhou stranu kdyz by dostal nabidku treba z Bundesligy ... resil by to stejne?
Sidand
07.09.2018 10:03
#
Vosic
07.09.2018 10:05
#
Nevidím mu do hlavy, tak nedokážu říct, jak by se rozhodl. Třeba Courtois byl v Londýně taky sám a taky se kvůli tomu vrátil. Navíc záleží kde v Bundeslize. Ono z Jablonce je třeba blíž do Berlína než do Opavy...
Han střelil první
07.09.2018 10:49
#
Courtois je vypočítavý parchat, toho bych za příklad zrovna nedával.
jenage
07.09.2018 12:39
#
Uvidíš jak ten bude z Madridu zase utíkat, až bude sedět celou sezónu.
Vosic
07.09.2018 12:49
#
Jo tak je jasný, že tam to byla komedie. Ale to, že tam byl sám, je fakt.
Blasphemer
07.09.2018 09:57
#
To je normální život sportovce/sportovního realizačního týmu.
Sidand
07.09.2018 10:03
#
Vosic
07.09.2018 10:06
#
Jo a v Africe umírají děti hlady, ale taky ho to asi tolik netrápí a jeho situaci neovlivní... Já nevím, proč se lidi furt koukají na ostatní... On to chce dělat jinak. Je pro něj nejdůležitější rodina a asi mu je jedno, že se takhle ostatní ob rok stěhují...
Blasphemer
07.09.2018 10:08
#
PlackaSKS
07.09.2018 10:12
#
Puskas
07.09.2018 10:13
#
Kór když už má roky.
Divik
07.09.2018 10:50
#
OnderCZ
07.09.2018 10:55
#
andrew96
07.09.2018 11:23
#
raduinho
07.09.2018 11:48
#
To Srandaspemer nepochopí
Mirdon
07.09.2018 13:47
#
mickey mouse
07.09.2018 14:30
#
TurboPlastik
07.09.2018 10:42
#
není to v Asii
ŠafarčíkjeBůh♥
07.09.2018 10:25
#
T7s
07.09.2018 17:00
#
El-Pistolero-68
07.09.2018 18:41
#
Y.N.W.A
07.09.2018 09:39
#
tak dojíždět z Jablonce do Opavy a na Duklu je ku*va rozdíl, jen si holt trochu postojí v Blance
widlak
07.09.2018 10:00
#
Jeho žena je Blanka?
Y.N.W.A
07.09.2018 10:08
#
no právě, že ne... ba dum tss
REPLIKATOR
07.09.2018 09:36
#
Blasphemer
07.09.2018 09:37
#
Snad se zeptal o dovolení i synátora.
čameleón
07.09.2018 09:40
#
To je komedie. Z úcty k Opavě to měl vzít až v zimě a ne dva dny po srdceryvných reportážích...nebo počkat např na nabídku Liberce. Takto bude podepsaný pod sestupy dvou týmů, dobré do CV
stavik
07.09.2018 09:44
#
Nezapomeň, že přímo sestupuje jen jeden. A tipuju, že po vzoru hokeje, si to v baráži prvoligová mužstva uhájí. Ten rozdíl je tam fakt výrazný, navíc letos v druhé lize není takový hegemon jako dříve my, Olmík nebo právě Opava.
Nr.Nobody
07.09.2018 09:47
#
Vy jste byli nejakej hegemon?
HorajzmAmmann
07.09.2018 09:49
#
že to napíše zrovna fanoušek Plzně, která postoupila do ligy ze 3. místa
Nr.Nobody
07.09.2018 09:51
#
Ja bych si taky netroufnul napsat, ze jsme byli hegemonem..
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:00
#
hegemon je možná silné slovo. Pravda je ale taková, že to doma bylo za 14 výher a jednu remízu. Celkově 2 prohry za 30 zápasů. 64 bodů prostě bylo super, jenom Olomouc byla ještě lepší.

Vzhledem k tý baráži tam nikdo tak silný jako třeba Baník (vzhledem i k fans, kdy přišlo na Znojmo poslední zápas o postup asi 13000 lidí) není.
Nr.Nobody
07.09.2018 10:05
#
Nevim, nepredstavuju si, ze by hegemon nemel jistej postup do posledniho kola.
Han střelil první
07.09.2018 10:52
#
na to měl Baník moc remíz, ale nutno říct, že v tom roce tam byly tři opravdu silné týmy a nakonec si toho černého petra vytáhla Opava.
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:59
#
ale zase na druhou stranu ty vzájemné zápasy TOP3 týmů mluví jasně I když v Opavě a vlastně i doma s Opavou měl Baník kurevskou kliku. Lepší nebyl
clovek1
10.09.2018 09:19
#
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:58
#
však píšu hemegon silné slovo...
Scousers22
07.09.2018 10:56
#
Tak on je celkem paradox že postup Opavu stál jediný Kayambuv gól co za celou sezónu dal a to zrovna v Opavě
stavik
07.09.2018 10:01
#
Ano, společně s tou Olomoucí a Opavou.
čameleón
07.09.2018 09:54
#
Pravda. Ale půjde přímo proti Opavě, to mi nepřijde fér. Jak bylo zmíněno, jen on ví co dělá. Pro mě je to dost přeceňovaný trenér, ale třeba se pletu.
HorajzmAmmann
07.09.2018 09:44
#
co by dělal v Liberci? Maséra?
TurboPlastik
07.09.2018 10:49
#
Tak snad nechceš pochybovat o tom, že Skuhravý je lepší než Zsolt?
HorajzmAmmann
07.09.2018 11:24
#
popravdě?
TurboPlastik
07.09.2018 11:35
#
Ano, popravdě
HorajzmAmmann
07.09.2018 11:40
#
Zatím nevím co si mám o Hornyakovi myslet, ale neprohrává a celkem dělá body. Viz s náma měli spíš vyhrát než prohrát a bodově by byl Slovan nad plán. Před sezonou ho tady pasoval každý na sestup. A Skuhravý nedokázal o moc víc. Asi brzo hodnotit oba trenéry v 1. lize u nás.

TurboPlastik
07.09.2018 11:48
#
Já myslím, že Hornyakovi nakonec složilo vedení velmi slušný kádr a porazil vlastně jen venku zoufalou Karvinou a vyhrál v Příbrami.Malinko sem čekal, že si Skuhravý chvilku na Slovan počká
salami
07.09.2018 13:37
#
Dukla neměla moc silnou pozici, nedivil bych se, kdyby sinechal do smlouvy dát, že v případě zájmu že severu Čech mu nebudou bránit v odchodu.
Vosic
07.09.2018 09:58
#
Proč by pořád měl chodit Jablonečák do Liberce? Zrovna on je docela srdcař a nemyslím si, že by tam chtěl. Vy jste Hušbauera nevydejchali do dnes, ale u ostatních vám to nějak nevadí očividně...
HorajzmAmmann
07.09.2018 10:01
#
"srdcař"
Vosic
07.09.2018 10:08
#
Jo, trénoval jiný klub, když na to v Jablonci ještě neměl. To hned není jablonecký srdcař Správný srdcař by si stáhl Football Manager a hrál tam za Jablonec X let, dokud by se z něj nestal dobrý trenér a nemohl jít trénovat zase Jablonec
TurboPlastik
07.09.2018 10:50
#
Já teda Hušbauera nevydejchal hlavně včera v repre. Ten kluk vůbec nemá na mezinárodní scénu. Zlatej Bořek
Vosic
07.09.2018 11:32
#
Zlatej Bořek je zraněnej ne?
TurboPlastik
07.09.2018 11:35
#
Jj, válí se ve vápně
PROrock
07.09.2018 09:43
#
Ten Drsek měl solidní startovací bilanci v roli hlavního trenéra...0-0-7, skóre 4-19 a 3 nebo 4 vlastní branky ... kdo se o něj teď popere ?

Co se týká přestupu Skuhravého, ze strany Dukly obrovská naděje a Skuhravého fakt nechci hodnotit, protože nejlépe on ví, proč k tomu došlo...nevím kolik let upřednostnil fotbal oproti rodině, nevím, zda se tam neodehrálo i něco víc, že přišel tento zlom...takže z části to dovedu pochopit a z té druhé části, mi tam visí ten otazník...myslím si, že rodina by měla být vždy na prvním místě a až pak teprve práce...ale myslím si, že to tu zbytečně lidé komentují a vůbec do té věci nevidí, jen jakési polemiky z médii
HorajzmAmmann
07.09.2018 09:45
#
Puskas
07.09.2018 09:46
#
Nr.Nobody
07.09.2018 09:52
#
Vosic
07.09.2018 09:59
#
mayday
07.09.2018 10:00
#
Taky jsem si říkal, první angažmá a 0-0-7 a vyhozen, docela krutý Šup do divize a od píky.
čameleón
07.09.2018 10:04
#
Ten asi dotrénoval no
Dan Gubić
07.09.2018 10:07
#
Tak čítam že SK Horní Měcholupy kupuje nejaký arabský magnát, možno šanca pre Drska vytiahnuť ich hore?
ŠafarčíkjeBůh♥
07.09.2018 10:27
#
Podle mě se bude prát s Kučerou o angažmá.. Ten to taky nerozjel ideálně..
TurboPlastik
07.09.2018 10:51
#
Myslím, že začnou trénovat spolu, jako rovnocenná dvojice
langosh
07.09.2018 14:09
#
Proti Kučerovi navíc hrajou výsledky po jeho odchodu. Uvidíme co Dukla.
kuqidzan
07.09.2018 12:50
#
Křetínský po dohodě se Zdendou Ščasným by o něj prej stáli
KingMaster13
07.09.2018 13:22
#
Mirdon
07.09.2018 13:51
#
Raul07
07.09.2018 21:02
#
Přitom stoper to byl výbornej ale to vlastně i Kučera no
Nr.Nobody
07.09.2018 09:45
#
Hodne nesmyslny tah z jeho strany.
HorajzmAmmann
07.09.2018 09:46
#
viz nahoře - jenom on ví proč to tak udělal. Asi to mělo nějaký smyslný důvod.
mayday
07.09.2018 10:01
#
Jako vzrušující, jo?
PlackaSKS
07.09.2018 10:13
#
Blasphemer
07.09.2018 09:48
#
Přitom teď měl díky médiím takovej hype, jakej si vůbec nezasloužil. Klidně si mohl chvíli počkat a využít to na získání lepšího angažmá... a místo toho skončí druhej den po nabídce od Dukly.
C-M@ster
07.09.2018 09:52
#
Tak pokud mu Opava neplatila...
salami
07.09.2018 09:56
#
ve smyslu příchodu do Dukl
mickey mouse
07.09.2018 14:32
#
Kang & Kodos
07.09.2018 09:51
#
Sorry, ale tohle je prasárna.
Blasphemer
07.09.2018 10:01
#
mayday
07.09.2018 10:06
#
Jesus Joaquin Saez
07.09.2018 10:11
#
monty25
07.09.2018 11:58
#
KingMaster13
07.09.2018 13:11
#
mickey mouse
07.09.2018 14:32
#
T7s
07.09.2018 17:03
#
Dan Gubić
07.09.2018 09:54
#
Čo ten Ivan Schranz? Je ako v Trnave - prudko talentovaný ale každý (náznak) koňara musí rozchádzať 2 týždne takže pre Skuhravého je nepoužiteľný?

Videl som záver jarnej sezóny, tam sa Ivan konečne rozbehol, neviem ako mu to ide dnes.
zelda
07.09.2018 10:07
#
meh...
Dan Gubić
07.09.2018 10:08
#
to je vše?
TurboPlastik
07.09.2018 10:52
#
Schranz patří v Dukle mezi ty lepší hráče
zelda
07.09.2018 16:31
#
jo, tak nějak...perfektně ho to totiž vystihuje

Ve všem průměr nebo podprůměr, nudnej projev....Snaha je, ale chybí zpracování, zakončení taky nic moc...sem tam se mu něco povede, ale spíš ho není ani moc vidět pokud se to k němu nějak neodrazí ve vápně
Slonky Terik
07.09.2018 09:57
#
Pěkně potrollil Skuhry Asi nikomu nedošlo, že tou rodinou myslí Duklu...
Scousers22
07.09.2018 10:05
#
Kalkulon tohle řešení je prostě nešťastné syn nesyn měl si to nechat na zimu už jen z nějaké loajality vždyť jak tvrdil v každém druhém článku Opava byla taky jeho dítě
chlup
07.09.2018 10:06
#
Mohl být pro tisíce lidí i po svém odchodu modlou, polobohem, místo toho odchází jako psanec. Paralela s Vrbou
falešnáforma
07.09.2018 11:13
#
Vrba neodcházel z Plzně ani od nároďáku jako psanec. Ve smlouvách měl výstupku někdo jí zaplatil tak šel pracovat za víc. Naopak si myslím že Vrba to za ostatní trenéry vrací všem těm zaměstnavatelům kteří se s tím vůbec nemažou.
iamek
07.09.2018 10:11
#
Krásně si Opa*u namazal na chleba
Scorsesehö_öbočí
07.09.2018 10:14
#
A trénovat bude přes Skype z Jablonce nebo mu syn dovolí jezdit hodinu do prahy?
Dan Gubić
07.09.2018 10:19
#
Nevyhodia 20 hráčov, radšej to zvalia na trénera.

Ale občas je tréner fakt slabý, má problém už v komunikácii s mančaftom v kabíne.

Pavla Drseka nepoznám ale údajne bol až príliš arogantný, zvlášť mladší hráči jeho náturu nebrali príliš dobre.

Skuhravý? V Dukle je toľko problémov že jedna zmena kauča veľa nepomôže. Konečne vypadnú, šak sa posledné roky v tej lige už len tak motali, a nepriniesli nič pozitívne. Dukla ven

BaggioRoberto
07.09.2018 10:24
#
Tak to je hodně ukvapené.
1.)Jde k přímé konkurenci Opavy = podraz.
2.)V Dukle si může akorát pokazit reputaci, ten kádr je příšernej, navíc v depresi.
3.)Celou sezonu se bude dřít jak blázen aby se klub bez fanoušků s podprůměrnými hráči zachránil na úkor klubu, jehož pozvednutím na ligovou úroveň strávil dva roky.
4.)Kdyby chvíli počkal, dostal by určitě nabídku od lepšího klubu (Liberec, Teplice, Boleslav a třeba i Sparta nebo repre).
čameleón
07.09.2018 10:28
#
Až na tu Spartu nebo repre souhlasím. Co dokázal? Postup z druhé ligy? Nechápu ten hype kolem něj...
BaggioRoberto
07.09.2018 10:35
#
Zrivna Sparta nebo repre by potřebovala moderního trenéra s jasným rukopisem a přímým jednáním. To je můj názor. Jasně takovou nabidku by nejspíš nedostal.
iamek
07.09.2018 10:47
#
Blasphemer
07.09.2018 10:52
#
BaggioRoberto
07.09.2018 11:14
#
Vy jste neskutečný. Člověk vám tady pojmenuje čtyři závažné důvody, proč je Skuhravého přesun na lavičku Dukly ukvapený a nerozumný a vy si z toho vytáhnete dvě jména v závorce, která nejsou myšlena úplně vážně a je tam řečeno třeba i, kdo ví co se honí Peltovi s Křetínským hlavou že jo.
čameleón
07.09.2018 12:40
#
V pohodě, já s tím skoro doslova souhlasím, jen že na tu repre a Spartu se ještě nedostal. Musí to potvrdit v lize s nějakým týmem, ideálně lepším a hrát o poháry. Jinak bych se pod to podepsal
20DollarsInMyPocket
07.09.2018 11:48
#
mayday
07.09.2018 11:07
#
Tady se taky nabízí, jestli se s Duklou nedomluvil ještě předtím, než požádal v Opavě o uvolnění.
Cukroušek
07.09.2018 11:22
#


No ty kravo, tady uz se lidem bude i diktovat, ktere mesto se jim ma libit.
HorajzmAmmann
07.09.2018 11:33
#


a místo argumentů proč člověk nemá pravdu sprcha nadávek. Evidentně by k tomu neměli co říct asi. Diskuze o hovně
ladyboy arsenal
07.09.2018 18:43
#
no tys jí taky moc nepřidal
HorajzmAmmann
08.09.2018 00:00
#
já nikomu nadávat nebo ho někam posílat fakt nezačal
AL-koholik
07.09.2018 11:24
#
blizi se doba kdy jeden trener bude trenovat vice tymu naraz, vytvori si objemny realizacni tym a v pohodli gauce bude udavat pokyny pres socialni site a telefon..... , za par let budou vsichni hlavni treneri tlusti a bude se cenzurovat, kdyz to nekdo rekne nahlas, zacnou poradat hrde pochody hlavnich tlustych treneru a nakonec budou dostavat evropske dotace pres neziskovky na podporu hubnuti...... , hezky vikend
Han střelil první
07.09.2018 13:36
#
taky občas fetuju.
ladyboy arsenal
07.09.2018 18:42
#
RM1999
07.09.2018 15:11
#
všichni trenéři by měli povinně vypadat jako Čuhel
HorajzmAmmann
07.09.2018 15:24
#
*Cuhelova
ladyboy arsenal
07.09.2018 18:42
#
Dan Gubić
07.09.2018 11:24
#
Konečne tento malý, nezajímavý klub jede ven.
tomato
07.09.2018 11:27
#
Že by si to Paukner rozmyslel a zase začal sypat?
Kang & Kodos
07.09.2018 11:37
#
Z druhý ligy už by to neprodal vůbec, co mu zbejvá
20DollarsInMyPocket
07.09.2018 11:52
#
Vždyť podle moravského patriota Koštuříka ze Sportu je to trenér pro Spartu
Blasphemer
07.09.2018 12:05
#
Spalovač šancí
07.09.2018 11:55
#
Tolik lidí mění práci z rodinných důvodů a u fotbalu to najednou vadí
monty25
07.09.2018 11:58
#
Cukroušek
07.09.2018 12:05
#
Hm, sezona kdy sme zkouseli Krauta na pravem beku.
Drumassacre
07.09.2018 11:59
#
hlavně, že nevzal spartu :)
Salfovic
07.09.2018 14:42
#
Tak ta začne hledat trenéra až tak v březnu.
Tom11
07.09.2018 12:10
#
Nejsem si jistý, že to v Dukle pozvedne, co sem viděl jejich hru, tak především dozadu je to vážně tragédie.
151bar151
07.09.2018 16:35
#

To je charakter, říkal, že chce být s rodinou v Jablonci a už zase bude rajzovat, teď do Prahy. Je to sice blíž, ale i tak. Nechápu.
Proč nevzali Kozla?
demeter
12.09.2018 20:15
#
Na to,že se dušoval,že Opava je jeho dítě tak z kabiny vymizel hodně rychle.
Trenér průměrný,člověk podprůměr.
demeter
12.09.2018 20:18
#
přeji mu sestup s Dujklou
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.