Šéf srbských chuligánů jde na tři roky a tři měsíce do vězení
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Srbský svaz se neodvolá proti kontumační prohře
12.11.2010, 17:51
Italové mají za nedohraný zápas se Srbskem výhru 3:0
29.10.2010, 19:42
Italové odmítají snahu Srbů o opakování nedohraného zápasu
18.10.2010, 17:53
Djuričič: Kdybychom Stojkoviče nechránili, fanoušci by ho zabili
18.10.2010, 17:25
V Janově 20 zraněných
13.10.2010, 16:32
Stojkovič se klepal strachy. Proč Srbové v Janově řádili?
13.10.2010, 09:31
Komentáře (160)
Přidat komentářbožátko neviňoučké
taky se o něho bojím, ve vězení mu narvou dýmovnici doprdele
chybu udělá,až se zvohne pro mýdlo
teraz bude vo vazeni velky bordel
IVAN SI KING! SERBIA!!!!
doufám, že je to vtip....
proc? obdivuju ho
pěkný vzor
jn mít za vzor někoho kdo má iq 13,7
podle videa je to ale na druhou stranu velmi zručný člověk
vsak prave, takovych lidi pracovitych co pracuji rukama si vic vazim nez tych kancelarskych krys
To do seba zapada, typ cloveka: človek zručný
ty si nepobral moc rozumu viď ?
tolik?
nebudu tu debatovat s impotentem
přímo do srdce!
přesně si to odhadl chce to víc takovejhle lidí do diskuzí
do měsíce je v srbsku občanská válka
Dost málo..
Nejaký video pls
IVAAAAAAAAAAAAAN!!!
http://www.youtube.com/watch?v=WZTW8jHH9Vs
jak lezl po tom plotě a pka na něm i seděl, tak bych vzal šutr a sundal bych ho
Nesundal...už bys měl dávno v gatích.
Ty určitě.
a kde bys ho tam vzal??
internet hůlygen
>age: 10 - 15, skills: like chuck norris< = internetovy hrdina
To je ten hrdina co se schovává v autobusu? Dobře mu tak
už jenom ta kukla nebo koneckonců kapuce na hlavě je odkaz na neskonale hrdinskou náturu
mrkni se na starší zápasy Crvene Zvezdy třeba proti Partizanu a uvidíš že tam klidně bude bez trička i kukly a to "VEČITÉ" derby v Srbsku je horší než ten zápas Itálie-Srbsko
1) nemám chuť na přehlídku topless kreténů
2) je mi celkem jedno, jestli kdysi kuklu neměl... tady ano
Dal bych mu vic, ale i tak celkem dobry
3 roky? a pak někdo zaživa upálí psa a dostane rok podmínku. směšné.
Jestli to myslíš tak, že měl dostat víc jak 3 roky tak .
3. roky je hodne, to u nas dostavaji lidi za vrazdu
a nééé?
No to opravdu ne. 3 roky je leda tak při neúmyslném zabití a to je ještě ten nejnižší trest.
tresty jsou adekvátní
Myslím, že to myslel přesně naopak
Zas bůhví, jak je to v Srbsku.
Aha, v Itálii.
myslim, že pro takového člověka by bylo větším trestem, kdyby dostal doživotní zákaz vstupu na fotbalové stadiony. Tahle dostane 3,5 a po roce a půl ho třeba pustí za dobrý chování
Dostane se třeba do sicilské basy a tam to bude mít fest tvrdé.
oni ho ale pošlou zpátky do Srbska
a tam bude za borca....
pro Delije možná ale pro Grobare ani náhodou...to ho tam zabijou
v srbsku je teď smír, takže spíš ne. i když těžko říct, jak to chodí v krimu
a pogřbí
Hmm, aby pak neměl od mafie vybavenej ve vězení parádní nocleh
Podľa mňa mu zrátali celý ten deň v Janove komplet za všetkých. Aj ten bordel v uliciach aj všetko okolo toho. No ale hold, sám si to vybral... A čo na to Sparta ? / resp. Baník, Spartak, Slovan,... /
3 roky pro takového bezmozka, nic moc.
Ako to bolo s napadnutim brankara? Neviem ci konkretne tento "Ivan" alebo niekto iny chceli zmasakrovat brankara ktory sa musel schvat do satne supera, takto nejak to bolo?
ty myslíš Stojkoviče před zápasem s Itálií? to byli fans Zvezdy, kteří mu neodpustili přestup do konkurenčního Partizanu.....a Bogdanov myslím byl taky u toho
??
je to děs
já už myslel že mi nevěříš s tím příspěvkem
:-(
Paráda, hlavně že nevyvázl úplně bez trestu, idiot..
přes 3 roky za tohle? Pochopil bych zákaz vstupu na stadión nebo podmínku(i když jich měl asi více, tak se to sečetlo), ale když to srovnám s tím, že někdo dostane jen takových 5-6 let za vraždu, že si náhodně vystřelil...Nevím no, ale když nikoho neohrozil na životě, možná tak životnost plexiskla či trávníku
Tak samozřejmě když to srovnáš s tím, že nějakej sfetovanej kripl bez papíru zabije autem matku s dítětem a dostane 5 nebo 6 let, tak je to šílenost...ale když to nebudeme poměřovat s podobnými absurdismy, tak si ten výmaz Bogdanov svůj trest zaslouží.
Hlavně jedním tím dělbuchem totálně znetvořili policistu.. Bylo štěstí, že se nestalo nic víc.
Navíc myslím, že se psalo, že to je recidivista, tak co s takovým kreténem jinýho než ho poslat do basy.
Taky si myslím, že je to úplně k smíchu, co vlastně udělal? Přeřezal síť a házel světlice, tohle se mělo vyřešit úplně jinak.
Ublížení na zdraví, vyhrožování smrtí, neoprávněné překročení hranic státu, vandalismus, pravděpodobně tam bude aji nějaké nedovolené ozbrojování. Když si to sečteš a přidáš k tomu recidivu, tak jsou tři roky ještě docela málo.
5 let akorát a doživotní zákaz vstupu na fotbal.
souhlas ale teď očekávej hon na čarodějnice a budou tě místní moralisti minimálně ukřižovat za toto hříšné prohlášení
tak já už jsem si tady zvykl, že jakékoli(s mírnou nadsázkou) antipopcorňácké komentáře mě poženou na ukřižování
Na jednu stranu se mi trest zdá vysoký. Ale když si vemu, že Santos Mirasierra dostal 3,5 roku za to, že odstrčil to policejní prase, aby nešlapalo po ležící dívce, tak je to je mírný trest.
hmm to su zas moralisti on ma v srbsku este jeden sud za vytrznosti v srbsku za vsetko co sa stalo v janove nemoze iba on ale kto chce psa byt hul si vzdycky najde zejo..hlavne ze usporiadatelia z toho vyviaznu bez trestov tak na co su potom turnikety a securitaci ked tam pusti takych ako je ivan?
Souhlasím. Docela by mě zajímalo, jaký trest by tito moralisti udělili tomu troubovi, co vběhl na hřiště v nějaké nižší anglické soutěži převlčený za Borata .
Doživotní zákaz vstupu do kina
Ve své době by to byl velmi přísný a adektávní trest, ale dneska bys ho spíš musel odstřihnout ot internetu.
ot internetu?
Nepochopitelný překlep a nebo projev naprosté debility . Bože...takovej kiks .
On měl zákaz?
Proč furt řešíte ten Janov? To vám nedochází že tenhle člověk žije aji mimo stadion a očividně si se zákonem moc hlavu neláme? Co třeba neoprávněný vstup do Itálie? Těžko říct jak to bylo s tím skrýváním, klidně mu mohli napařit třeba převaděčtctví. A jestli měl nějaký podmínečný trest, což asi měl, tak dostal trest natvrdo. Tady akorát všeci vidíjou že je to fanoušek co na stadionu nic neudělal.
Já si třeba nemyslím, že je Bogdanov svatoušek, který na stadionu nic neudělal. Při určitém úhlu pohledu se mi zdá jeho trest celkem nízký, když to srovnám například s marseillským Santosem. Ale je tu opět mnoho krvežíznivců, kteří principálně prosazují co nejtvrdší trest. Mimochodem nedávno jsem si přečetl zajímavý pohled na údálosti z Bělehradu, kde chuligáni Partizanu zabili Brice Tatona, ultrasáka z Toulouse. Musím říct, že po přečtení francouzské verze s tresty v podstatě souhlasím, přestože jsem je dřív pokládal za příliš tvrdé. Bylo to docela silný kafe, ta verze francouzských fanoušků.
Ale zase označovat termínem moralista každého, kdo volá po tvrdých trestech proti takovým rabiátům, to taky není zase čisté. Moralista, resp. to slovo dostalo posměšný, pejorativní význam, přitom jde o volání po spravedlivých trestech ve všech případech, nic falešného, "moralistického" bych v tom neviděl.
Dobrá, uznávám, že ne vždy je výraz moralista na místě. Ostatně přímo v tomto komentáři jsem použil výraz krvežíznivec .
To byl masakr, co udělali fans Partizanu těm francouzům a zvlášť tomuhle.
Četl jsi pohled francouzské strany?
Co se tam stalo? Respektive hrubé rysy znám, ale žádné podrobnosti.
Já jsem znal popis jen z hooligans.cz a z dalších médií. Verze na hooligans.cz byla taková, že chuligáni Partizanu napadli francouzské fanoušky, několik z nich zbili a Brice Taton v zoufalství skočil z vysoké terasy a na následky pádu a ztlučení zemřel. Francouzská verze je taková, že Brice zbili, odtáhli k římse té terasy a hodili dolů.
Já si ani nejsem jistý, jestli bych nahánění někoho s tímto výsledkem označil za neúmyslné zabití.. V tomto případě možná, možná ano. Nebo.. fakt nevím.
Já nevím jestli takový termín existuje, ale tu původní verzi jsem označoval za nepřímé zabití. Ale tohle je docela síla, jestli je to bylo opravdu tak, ani nechci vědět, co to bylo za svině, ti vrazi.
Tak to je vražda jak vyšitá. A je v podstatě jedno jestlli někoho zbiješ a shodíš ho dolů a nebo ho pod pohrůžkou dalšího bití donutíš skočit.
Je to vražda. Ale tak jak jsem si to přečetl nedávno je to ještě horší a ty tresty jsou adekvátní. Předtím jsem si přecejen myslel, že dostali až moc.
jj tresty tady byly adekvátní, to byla prostě vražda!
Tady šlo spíš o to, jak ho zabili. Za vraždu se zas tak často 40 let nedává.
jj chápu, myslel sem ten způsob zabití, ten je fakt nechutný a tresty adekvátní
Záleží na obhájci, jaké polehčující okolnosti najde, zda to bude bráno jako úkladná, plánovaná, vražda z nenávisti, zabití z nedbalosti atd.
Tož nevíš. Nedává se to u nás, v Srbsku třeba běžně. Nejhorší je, že tihle "lidi" se nejspíš ani necítíjou jako vrazi, ale jako fanoušci co to udělali pro svůj klub.
Teď čtu pořádně, co napsal Sancho. "Donutili skočit" - to jo, to je v podstatě vražda.
Ale původní verze byla, že před nimi utíkal a přitom spadl z nějaké zídky, ne? Nevím jak vy, já tam vidím trochu rozdíl.
Myslím, že ta verze na hooligans.cz byla taková, že ho sice neshodili dolů, že v podstatě skočil/spadl sám, ale proto, že to byla jediná úniková cesta před smrtí utlučením. Ostatně, můžem si to znovu přečíst .
To se mi nechce
četl sem jen to, co bylo na hools.cz. Jinak je teď ten pakt o neútočení mezi Partizanem a Deljie, jeden z důvodů jsou příliše vysoké tresty, jak pro Uroše, tak pro tuhle smetánku.
Tož principielně. Já su proti tomu, aby se násilí a bordel co se děje v den zápasu ve městě a nebo na stadioně posuzovalo podle jiných měřítek než v ostatní dny. Respektive aby fotbaloví fanoušci neměli u soudu jiné zacházení než lidi které fotbal taky nezajímá, ale páchající přestupky a trestné činy. Člověk s fotbalovou šálou který někoho zbije do bezvědomí, nemá mít jiné zacházení než člověk v montérkách, který někoho zbije do bezvědomí ve všední den. A Bogdanov toho má nejspíš na krku dost a dost aby šel sedět. Nějaký zrušený zápas a nebo přezezaná síť je jenom třešnička na dortu.
Ano. Stejná prává pro všechny. Ale v případě fotbalových fanoušků tomu tak leckdy není.
No není, ale upřímně si myslím, že spíš mají úlevy. Kdybys dneska někde na autobusové zastávce řádil jak řádíjou Sparťani u nás, tak se z toho tak lacino jako oni nedostaneš. Stejně tak s různým napadením a nebo braním šál.
Jak se to veme. Je pravda, že občas se děje bordel nebo násilnosti a obejde se to bez trestu. Buď jim to nemůžou prokázat, nebo v rámci vyjednávání s davem raději upustí od nějakého zásahu. Na druhou stranu jsou fanoušci zatýkáni za nicotné přestupky, dostávají několikaleté tresty za téměř nulové provinění, nebo jsou leckdy zatčeni a uvězněni jako naprosto nevinní.
To máš stejné jako když jsou protesty proti zasedání NATO, MMF, Světové bance a nebo Davosu. Pokud chceš někomu beztrestně rozbít hubu a zapálit si nějaké auto, tak stačí oblést palestinu a nebo fotbalovou šálu a být dost šikovný. Na druhou stranu, když máš smůlu, tak tě seberou jenom za tu "uniformu" chuligánů. Policie v tomhle uplatňuje "rasismus v praxi" - vypadá jako ti co dělajou problémy, tak je nejspíš děláš a zasloužíš si našu pozornost. Cigáni a ostatní by mohli vyprávět víc.
obléct
Vítej do spolku vyznavačů šílených chyb v tomto článku.
Zrovna v úterý pracuju u tak dementní klávesnice, že napíšu skoro cokoliv. Kór když mě pořád někdo otravuje.
Jenže s tou šálou to může být bráno jako skupinový útok nebo útok na základě jiného názoru, jestli mi rozumíš. Když bude žalobce chtít, tak to tak může klasifikovat. Stejně jako obecné ohrožení na masových akcích, tam je to asi!! taky něco jiného.
100. pre pyro!
http://www.pyrotechnik-legalisieren.de/blog/
http://www.pyrotechnik-ist-kein-verbrechen.at/
Němci a Rakušané jsou šikovní a ví jak na to .
Medialna masaz u nas je taka, ze kotol je plny idiotov (do znacnej casti za to mozu jednotlivci v tom kotli - a teda kotol samotny), preto u nas nazor kotlu nema taku vahu ako v Nemecku.
Hlavně to je tím, že rakouská a hlavně německá scéna je úplně jinde, než ta naše.
Tak!....Jsem rád, takový pipoši, co se neumí chovat nepatří na stadiony....
Tvoje věta v podstatě nedává smysl.
Ten trest je dost přemrštěnej. Přijde mi, že to schytal za všechny, jako vůdčí a nejvíce medializovaná osoba
Kolko by si navrhoval?
Nejsem právník, ale tak půl roku vězení a zákaz vstupu na území Itálie po dobu deseti let by myslim stačilo.
Kolko da dalsi? Da niekto viac?
Já jsem na rozpacích. Na jednu stranu se mi trest zdá vysoký, ale když to srovnám s tresty jiných fanoušků, tak si myslím, že je nízký. Pokud bych to měl posuzovat bez ohledu na jiné tresty, tak bych mu dal 6 měsíců až 1 rok, plus zákaz vstupu na italské území na 5-10 let, tedy podobný trest jak uváděl joshua. Ovšem hlava mi nebere, že za úmyslnou výtržnost, kterou chtěl fanoušek "vyjádřit" svůj politický názor dostane 3 roky a 3 měsíce. No a oproti tomu fanoušek, který se zastal ženy, po které bezohledně šlapal policista, dostane 3,5 roku za odstrčení policisty. A za něj se navíc postaliv klub, svaz, hráči a ultras z celé Evropy.
Podle mě byl stejnak v podmínce.
To je docela možný. Ale soudili ho v Itálii, ne? Nevím jak to chodí, když máš podmínku v Srbsku a pak udělá průser v Itálii. Každopádně moje sympatie Bogdanov rozhodně nemá, například oproti Santosovi.
Tak to by se na to nemělo vztahovat. Ale aji když těžko říct. Jestli na něho byl mezinárodní zatykač, překročil hranice, napadl policistu, odpor při zatýkání.... Klidně mohl být jeden soud za Itálii aji za srbsko.
Docela nechápu jak tady někdo může psát, že takovýho člověka obdivuje. Tenhle člověk nechodí na fotbal protože ho má rád nebo podpořit svůj klub, ale pouze dělat bordel. Kdo ho trošku zná, tak ví, že je to známej recidivista, takže bych mu dal klidně i 6 let, protože takovej člověk nepatří na stadion ani do městských ulic.
A to víš odkud, že nechodí na fotbal pro to, aby podpořil svůj klub? A pak, kdo tu psal, že Bogdanova obdivuje?
Někdo s nickem Davis hned z úvodu diskuze. Nebylo to mířený proti tobě. No někdo kdo jde na fotbal s kuklou a štípačkama mi nepřipadá jako fanda, co jde jenom podpořit svůj klub. Ostatně kvůli takovým kok*tům jako je tenhle jsou takové represe a s fanouškem se jedná jako s kriminálníkem. Jít se na fotbal poprat nebo tam ničit zařízení stadionu a potom si to obhajovat tím, že to dělám pro svůj klub je zoufalost.
Já jsem to na sebe ani nevztahoval. Tak zrovna na tenhle zápas nešel podpořit svůj klub (neslovíčkařím jenom proto, že to byla reprezentace ). Ale jinak bych řekl, že svůj klub podporva hodně, často a pořádně. To že je to trošku magor a má sklon k výtržnostem je věc jiná. Ten Davisův komentář považuji za stejně nictoný výkřik do tmy, jako kdyby tu někdo napsal Popravte ho!.
A o ty výtržnosti jde. Kdyby si radši domluvi místo a čas někdě na louce, kde nic nezničej a tam se porvali jak to třeba dělají něaký hools skupiny u nás. Takhle jenom poškodil srbský fotbal
Zvláštní, že u nás by je policajti buzerovali i tam.
Teď trošku pleteš jablka a hrušky dohromady. Rvačka s fanoušky soupeře je něco jiného, než třeba to, co předvedl Bogdanov v Janově. Ostatně Srbsku to co se týče rvaček chodí úplně jinak, než třeba u nás, nebo v některých zemích západní Evropy. Mimochodem Delije a Grobari, tedy hlavní fanoušvské skupiny v Srbsku, uzavřeli na jeden rok příměří, kvůli boji za práva fanoušků.
Myslim, ze nepletie jabka s hruskami. Ide mu o to, ze jedno ci druhe na futbal nepatri. Drviva vacsina ludi berie futbal ako sport, nie ako formu, kde mozno prejavovat svoje krajne nazory ...
Jj odbočil jsem. A jak to chodí v Srbsku jestli mě můžeš osvítit. Nic o tamní scéně nevim.
Já taky nejsem odborník na Srbsko. Ale je to tam mnohem divočejší a myslím, že nějakým rvačkám 10 na 10 do dvaceti let, by se vysmáli. Balkánci mají horkou krev . Na hooligans.cz si můžeš najít článek o historii Delije, měl by tam být i rozhovor s jejich kápem.
jj máš pravdu, tam ty domluvené střety prostě neexistují, mají horkou krev, narazí na sebe dvě skupiny a jdou do sebe, princip domluvených střetů je nemyslitelný!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele