Sedmnáctce na ME nepomůže Hložek, Sparta ho neuvolní

30.04.2019 15:54 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3234
Komentáře (78 / 0 nových)
Kang & Kodos
30.04.2019 16:06
#
Posledni Kovboj
30.04.2019 16:11
#
jeste by se tam zrakvil
PlackaSKS
30.04.2019 16:13
#
Pablos
30.04.2019 16:16
#
Pod U21 bych ho už ani nenasazoval celkově.
TheMally11
30.04.2019 16:24
#
Pablos
30.04.2019 16:26
#
konečně si své názory upravil jen na výsledné ztvárnění, toho co si chtěl napsat
Posledni Kovboj
30.04.2019 17:05
#
Puskas
30.04.2019 16:25
#
Jednoznačně, nastupuje mezi chlapy, byl by to zbytečný krok zpět.
JackDaniels.
30.04.2019 16:39
#
Do A muzstva s nim
Kiwi-21
30.04.2019 16:46
#
Ještě není pořádně za co do Áčka
Pablos
30.04.2019 16:51
#
a Frýdek např. za co ? nebo Zmrhal ?
Kiwi-21
30.04.2019 17:58
#
Frýdek a Zmrhal jsou sice omyly ale třeba i ten Zmrhal zatím předvedl více než Hložek.
Je mladý fandím mu a přeji si ať vyroste více a dostane se i do reprezentace ale teď neukázal zatím tolik aby to opravdu na repre bylo ale vy z něho chcete udělat asi dalšího Kadlece no
Pablos
30.04.2019 18:06
#
Předvedli, ale nepředvádějí ...pro mě je to víc začarovaný kruh, než dát čuchnout atmosféru 17letému klukovi ...nikdo neříká, ať přece hraje základ. A jestli to ten kluk nemusí unést, to je otázka pro ty co s ním pracují a coho znají ...což já přece nejsem a ani na mé názory nikdo dávat nebude.
Kiwi-21
30.04.2019 18:19
#
Jako chápu neříkám že jsem úplně proti němu v a nebo že musí hrát až bude starší ale v lize stále (až na věk) ještě nevyužívá ani výkony ani produktivitou (alespoň zatim) jede mi o věk když bude v lize vyčnívat a nebo zdatně konkurovat těm nejlepším ať je v repre i v 15 třeba budu jen rád ale zatím tomu tak není
Pablos
30.04.2019 18:43
#
Tak samosebou, že má takovou tu auru okolo sebe toho mládí a talentu, takže k němu prostě je člověk míň kritickej a i třeba né tolik objektivní.. tohle si jako někdy říkám, jestli ho neposuzuji moc růžově... no ale pak prostě mi vyjde hned to, když si vybavím, že tu nominaci má Frýdek (který tam je opravdu jen a jen jménem podle mého), což prostě ve výsledku ve mě vzbuzuje pocit... ale jo vlastně proč by né, proč by tam nemohl být.
Kiwi-21
30.04.2019 19:26
#
Tak Frýdek je omyl, to samé Hovorka jak byl v nominaci a tyhle omyly by měly vimizet
smazaný uživatel
30.04.2019 16:54
#
Ty vole, vždyť tam hrál Jugas, Frýdek, Zahustel nebo Zmrhal. Čím si to jako zasloužili tyhle polínka?
Raylan
30.04.2019 17:08
#
Úplně v pohodě.
smazaný uživatel
30.04.2019 20:03
#
urbis_
01.05.2019 07:32
#
To je největší problém české reprezentace. Nominuje se jen za zásluhy
Nr.Nobody
30.04.2019 17:11
#
Ty vrahu!
JackDaniels.
30.04.2019 17:39
#
:*
Lof
30.04.2019 17:32
#
PISTOLERO
30.04.2019 17:01
#
Rozumné
mistr129
30.04.2019 17:15
#
Dobré rozhodnutí, nadstavba mu dá víc
REPLIKATOR
30.04.2019 17:16
#
lampas
30.04.2019 17:16
#
Mohl vykopat MS. Spartě už stejně o nic nejde, takže škoda.
Inamoto
30.04.2019 18:26
#
sima.vok
30.04.2019 20:39
#
Kucka
01.05.2019 12:56
#
smazaný uživatel
01.05.2019 13:22
#
ratusek
30.04.2019 17:19
#
bude hrát za 2 roky v Ačku a vzhledem k tomu, že se to pořád bude rozšiřovat, tak si na vrcholné akci zahraje každej stát, takže ho to čeká ještě mockrát

Asi bude nasranej chvíli, ale pro něj je lepší hrát proti dospělým za A tým, víme jaké fiasko jsou juniorské ligy
PlackaSKS
30.04.2019 17:27
#
pro něj určitě, ale taky mohl pomoct těm dvaceti dalším co tam jsou.. neviděl bych to až tak jednoduše.
ratusek
30.04.2019 17:57
#
jako jasně, ale u mládežníků bych upřednostňoval jedince než tým.
Na tým se hraje až v A klubu i repre, když tam ten mladý jako kolečko zapadne
PlackaSKS
30.04.2019 18:37
#
jo, to asi jo. hráčů jako je on tu ted moc neběhá, tak je jasný, že má přednost. navíc já nedokážu posoudit jak moc by to těm ostatním reálně pomohlo v dalším vývoji... z pohledu slávisty bych byl radši kdyby jel
oli9
30.04.2019 17:35
#
Logický krok, on je prostě jinde než ti vrstevníci. Ty zápasy v nadstavbě mu daji daleko víc, proti nejlepším. Sám jsem zvědav kolikrát nastoupi v jednadvacítce než půjde k áčku
Greny
30.04.2019 17:36
#
Takže nejspíš bez tří nejlepších hráčů toho rocniku
Shevchenko
30.04.2019 17:48
#
Wojatscke tam je.
Shevchenko
30.04.2019 17:48
#
Teď by měl jít na přípravu do U21. A nebo do U19 a případně v létě na EURO?
HonzaBanik
30.04.2019 18:56
#
Suchopárek říkal v Dohránu plus, že ho zkusí oslovit...Podle mě je ale ME starších dorostenců na Hložka málo, drtivá většina těch nejkvalitnějších dorostenců už devatenáctku přeskakuje a jde rovnou do jednadvacítek, nebo rovnou do áčka. Můj názor je ten, že měl hrát na šampionátu sedmnáctek, kde opravdu hrají většinou ti nejlepší mladší dorostenci daných zemí a pomoci reprezentaci vykopat postup na MS, zabojovat o medaili...Ale to je věc Sparty, no...Já jsem rád, že se na šampionát dostal Wojatschke a i tak tam budou hrát další talentovaní kluci, nejsme bez šance.
naheCZ
30.04.2019 20:02
#
Tak ale proč na to EURO do 19 let nejet. Turnaj odehrát a pak na trvalo k 21/A.
HonzaBanik
30.04.2019 22:23
#
Ten turnaj zasáhne i část letní přípravy, jestli se nepletu, Hložek by ji měl absolvovat se Spartou celou, kluky z devatenáctky repre ani nezná...Nevím, nevím...Bude to na něm a na Spartě.
smazaný uživatel
30.04.2019 18:29
#
Viděl jsem ho jen parkrát a hrál velmi dobře.Navíc dokáže podat dobrý výkon a i když tým hraje mizerně.Pohybově je na tom výborně.
Inamoto
30.04.2019 18:32
#
Škoda, zvlášť když je to zároveň kvalifikace o MS. Sparta na mladé hráče dlouhodobě sere, místo aby jim dávala pravidelně šanci je spíš nutí odcházet a teď najednou je pro ní 16letý mladík klíčová opora, kterou nemůžou pustit. Ten klub si fakt sám se sebou neví rady
Kiwi-21
30.04.2019 18:41
#
Tak pokud nastupuje pravidelně je to v pořádku
Neřeknu kdyby nastoupil na 5.minut za celou nadstavbu ale když hraje v základu je kravina ho pouštět
kilobyte
30.04.2019 18:49
#
Tak Spartě se povede zapracovat mladíka do sestavy a v nejdůležitější části sezóny by měla poslat na bezvýznamný turnaj?
Inamoto
30.04.2019 23:43
#
O co ještě Sparta reálně hraje v té nadstavbě? Vzhledem k předchozím výsledkům bude pro ně zdaleka nejdůležitějším nadcházejícím zápasem pohárové finále, kde jim paradoxně Slavie může jakožto třetímu z ligy zajistit šanci na přímý postup do skupiny EL, aby se zase nemuseli trápit s nějakou Suboticou
kilobyte
01.05.2019 00:20
#
Náskok máme 6 bodů a ve hře je ještě 15. Tak je docela logický, že našeho důležitého hráče základní sestavy nepošleme na zbytečný turnaj.
Inamoto
01.05.2019 09:17
#
K udržení třetího místa bohatě postačí neprohrát doma s Jabloncem. Což je navíc zápas, na který už by byl Hložek s největší pravděpodobností tak jako tak zpátky.

Ale ono je to spíš o tom, co kdo bere jako méně významnou akci - mistrovství Evropy s reálnou možností kvalifikovat se na MS a nebo nadstavbu kapr ligy, kde ho soupeři akorát pokopou (a nebo v případě Slavie zesměšní). Docela by mě zajímalo, jak to má sám Hložek (upřímně v hlavě, bez nějaké povinné loajality ke klubu).
kilobyte
01.05.2019 11:26
#
Mistrovství Evropy do 17 let. To zase taková prestiž není. Koukni se do minulých týmu, kolik hráčů se z těch týmů prosadilo.
7kaka7
30.04.2019 18:51
#
Vždyť hraje základ téměř celý jaro navíc je zraněnej Plavšič, Pulkrab, Tetteh, Kadlec...co je na tomhle kroku bezradného?
r.mrazik
30.04.2019 19:35
#
Logika...
dave30
30.04.2019 19:34
#
Tento turnaj zajímá jen manažery, aby objevili něco nového. O Hlożkovi jiste už vědí, takže ať raději hraje mužský fotbal. Ten dorostenecký mu již nemá co dát. Takže za mě
r.mrazik
30.04.2019 19:36
#
smazaný uživatel
30.04.2019 20:03
#
exse
30.04.2019 21:01
#
To asi dává smysl. Snad ho pustí na U19.
mayday
30.04.2019 21:28
#
Nevím, tady ho mraky lidí cpe rovnou do áčka, ale já si myslím, že by to bylo spíš kontraproduktivní. Co zatím dokázal, dostal se do sestavy Sparty, která je v troskách, kdyby to tam šlapalo, tak takovou šanci v 16 hned nedostane.
Je skvělej fyzicky, tím ligu už hrát v pohodě může, ale furt se mu zatím odpouští slabší výkony, je kolem něj nadšení, že šestnáctiletej kluk hraje ligu apod.
Ono se řekne dobře, že na Slavii byl nejlepší Sparťan, jenže ani on zas tolik nepředvedl, akorát v tom marasmu Sparty vykoukl.
Dal nějakou branku v lize, ok, ale furt je to pro něj začátek, vždyť hrál pár zápasů.
Ať se prosadí do sestavy natrvalo, odehraje celej příští ročník, dává branky a uvidíme, jestli se v pořád tak mladým věku vyprofiluje jako tahoun. Ale dávat ho hned do áčka? To by bylo podle mě zbytečný a strašně by se šlo naproti tomu, aby se zkurvil.
Kiwi-21
30.04.2019 21:34
#
Naprosto souhlasím
Přehršel
30.04.2019 22:56
#
Scasny si praveze myslel, ze to slape na zacatku jara. O to je pusobivejsi, ze sance dostal.
mayday
30.04.2019 23:29
#
Já souhlasím, že je to obrovskej příslib, to je jasný. Akorát mám pocit, že zatím oslňuje spíš fyzicky než vyloženě fotbalem. Ne strašně mladej a cpát ho na sílu do repre si myslím, že mu může mnohem víc uškodit než přinést.
PlackaSKS
01.05.2019 03:12
#
mivoda
04.05.2019 14:39
#
Dovolím si nesouhlasit i když je pravda že toho extra moc neodehrál tak kvalita tam je.nemusel by být hned tahoun reprezentace ale minuty by dostávat mohl.klidně bych do reprezentace bral i Drchala a pravidelně Krále podívejte na věkový pruměr Anglie či Francie i Němci pochopily že musí okysličit kádr a to jejich hvězdy nebyli tak starý Holandsko staví nový a zjevně silný tým podívejme se na Ajax a jejich kinder výběr .Co se týče Hložka mohl by to být podobný případ jako Odoi v Anglii taky toho extra neodehrál ale své minuty dostane jinak nám hrozně ujede vlak a jestli tam má být mladej Hložek který ted hraje pravidelně a celkem ve formě nebo někdo starší kdo ve svém klubu ani nehraje je jedno.
Kiwi-21
04.05.2019 17:33
#
Drchal je doufám vtip?
Jako potenciál je ale nemá jisté místo ani ve Spartě
mivoda
04.05.2019 21:24
#
Proč vtip? Nikdo neříká že musí hrát celý zápasy a táhnout tým ale minuty a pozvánky dostávat muže. Kluci si musí zvyknout na mezinárodní uroven a rychlost hry a čím dřív to bude tím líp nebo jim zas mužeme do pětadvaceti říkat talenti a pak koukat že jim ujel vlak. kdž to funguje jinde a ve větších týmech jak píšu nahoře proč by to nemohlo fungovat u nás? Navíc myslím že na pozicích Hložka či Drchala v reprezentaci zrovna přetlak nemáme tak proč tam nezapracovat mladý kluky který by třeba ve dvaadvaceti mohli už být zkušený tahouni jako je to v jiných reprezentacích viz třeba Anglie,Francie či Nizozemsko.Ještě doufám že se příští rok ve Slavii prosadí Matoušek a ve Spartě dostane víc šancí Plechatý at co nejdřív fotbalově vyrostou. Jestli ti mohu dát špatný příklad s praxe zmíním jméno Christián Frýdek.Kluk co byl před dvěma roky zvolen mezi 50 největších talentu na světě třeba společně s Mbappém či Rashfordem dnes kope po hostováních druhou ligu zatím co výše jmenovaný jsou hvězdy v reprezentaci a ve velkoklubech to je takový smutný příklad jak se to dělá špatně.
smazaný uživatel
30.04.2019 22:58
#
Takže bude s bandou neschopných kopyt hrát nadstavbu, místo toho aby hrál ME
dave30
30.04.2019 23:39
#
Bude hrát mužský fotbal místo turnaje, který kromě manažerů nikoho nezajímá (proto ani kluby nemají povinnost hráče uvolňovat).
smazaný uživatel
07.05.2019 21:28
#
Vůbec tam vlastně nejsou skauti evropských týmů a nemohl by se dostat o krok dále.
dave30
07.05.2019 22:45
#
O hráči, který hraje v 16ti letech nejvyšší soutěž už ví většina manažerů v Evropě...
kilobyte
01.05.2019 00:39
#
Asi je lepší hrát s kopytami, kteří se tím živý, než se plácat na "ME" s dětmi, kde pro většinu z nich bude úspěch se fotbalem uživit.
urbis_
01.05.2019 07:33
#
Hráč, co se pomalu stává oporou týmu kvalit Sparty nemá v U17 co dělat.
urbis_
01.05.2019 07:37
#
Pokud Hložek nebude nominován do Ačka, bude to výsměch českému fotbalu. Jasná ukázka toho, že fotbal v česku není sport, ale nějaké bulvární divadlo, co si na sport hraje.
Losinho
01.05.2019 08:14
#
urbis_
01.05.2019 08:19
#
Jako vážně. Představte si, že by nějakému mladému sprinterovi řekli "hele, jsi nejrychlejší, ale ještě jsi nic nedokázal tak na OH nepojedeš". Takové uvažování ve sportu neexistuje. Reprezentovat mají ti nejlepší.
Losinho
01.05.2019 12:10
#
Obv by tam místo Zmrhala např. měl bejt, ale zas by mi přišla škoda, aby třeba celej sraz proseděl. Takže to euro by dávalo smysl.
Kiwi-21
01.05.2019 14:42
#
Zmrhal alespoň i když jednou za čas je produktivní je to příslib jeho čas přijde nejdříve ať se ukáže třeba v 21 a až se stane opravdu tahounem Sparty tak ať v repre je, teď je opravdu brzy
Losinho
01.05.2019 15:41
#
Zmrhal je už přes půl roku zralej na hostování někde ve Vlašimi.
insane
03.05.2019 10:44
#
Ja si to predstavil... A?

Vsak by to byl padnej argument. Jakoze ma bezpochyby nakroceno bejt mozna uplne nejlepsi a v dorosteneckym veku vykazuje hodne slibny vysledky, ale v realnym porovnani na ty starsi (i kdyz objektivne zdaleka ne tak talentovany) ztraci porad dve desetiny, tak si proste jeste chvili pocka a bude se zlepsovat, az treba za rok uz na nej ostatni budou ztracet desetinu. Co je na tom divnyho?
C-M@ster
03.05.2019 12:13
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.