Při čtvrtém gólu jsme bránili jako děti, prohlásil útočník Suárez

08.05.2019 17:57 - Aktuality
 
Hráčům Barcelony Luisi Suárezovi a Philippemu Coutinhovi návrat na stadion bývalého zaměstnavatele Liverpoolu zhořkl. Po prohře 0:4 v semifinálové odvetě Ligy mistrů Katalánci vypadli, přestože úvodní duel vyhráli 3:0. Suárez nechápal, jak se barcelonská defenziva mohla dopustit takových chyb.

"Je neuvěřitelné, že my, Barcelona, inkasujeme dvakrát během dvou minut. Při čtvrtém gólu jsme bránili jako děti," řekl novinářům dvaatřicetiletý uruguayský útočník, jehož příznivci "Reds" stejně jako Coutinha vypískali.

Domácí otevřeli skóre v sedmé minutě zásluhou Divocka Origiho. Po přestávce se v 54. a 56. minutě trefil Georginio Wijnaldum. Kuriózním způsobem padla postupová branka. Obránce Trent Alexander-Arnold nečekaně rozehrál rohový kop, když si všiml nepozornosti hráčů Barcelony, kteří přestali hrát. Dvacetiletý Angličan našel ve vápně Origiho, který střelou z první rozhodl.

"Musíme se omluvit za svůj přístup a uvědomit si, že se na nás sesype kritika. Hodně nás to štve, trpíme. Jsme lidé a cítíme bolest," uvedl Suárez, který v prvním souboji vstřelil úvodní branku.

"Blaugranas" v předešlém ročníku prestižní soutěže vypadli ve čtvrtfinále poté, co AS Řím doma přehráli 4:1, ale na Olympijském stadionu prohráli 0:3.

"Musíme být sebekritičtí ohledně toho, co se stalo. Už je to podruhé. Nemůžeme se dva roky po sobě dopustit stejných chyb. Musíme si to vyhodnotit a zamyslet se nad spoustou věcí," konstatoval Suárez.

Dres Liverpoolu oblékal v letech 2011 až 2014 a ve 133 zápasech nastřílel 82 gólů. Šestadvacetiletý Brazilec Coutinho hrál za "Reds" mezi roky 2013 až 2018 a ve 201 utkáních se radoval z 54 branek.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5541
Komentáře (254 / 0 nových)
Anacron
08.05.2019 18:01
#
Ty jsi byl jak dítě od první minuty ty potrate
RadekVonCZE
08.05.2019 18:34
#
Ty drž hubu radši s tím tvým Reálem
messi80
08.05.2019 18:45
#
Dement a čo tie vaše prasacke legendy?ako Ramos a Pepe?suarez je oproti nim svätý
Reggie
08.05.2019 19:28
#
Toho nech bejt, tenhle sasek mi tady minule tvrdil, ze Ramos nepatri mezi nejvetsi spiny fotbalu . Kam samozrejme patri i Suarez, aby bylo jasno.
Anacron
08.05.2019 19:43
#
Prosím tě tohle jsem nepsal, psal jsem že Suarez a Neymar jsou top a až po nich jsou ti další, včetně Ramoska třeba
messi80
08.05.2019 19:57
#
Tak si potom dement ako som napísal..Pepe a Ramos sú snáď najväčší prasaci futbalovej histórie
CHONG
08.05.2019 19:58
#
Anacron
08.05.2019 20:24
#
Jžš vem si prášek Maďare
cink
09.05.2019 03:29
#
Nefandim ani realu ani Barceloně ale Suarez je horší špína a charakter než ramos určitě a asi než pepe
messi80
09.05.2019 06:25
#
A konkrétne kvôli.comu?napríklad v porovnaní s pepem?ten.nesimuloval?suarez niekedy dokopal hráča na zemi ako Pepe?
Godbless
09.05.2019 07:55
#
Suarez ho rovnou sežral..
Reggie
09.05.2019 09:51
#
To je mi nahodicka, ze zrovna hrac Barci a bejvalej hrac Barci jsou v tomhle top (coz nepopiram), ale ultrakokot Ramos tam nepatri . A v podstate jsi ted napsal to, co jsem ja napsal pred tim nebo snad ne? Byla rec o tech cca 5-ti nejvetsich dementech a tam podle tebe proste Ramos nepatri, coz je absolutni sracka
Anacron
09.05.2019 13:18
#
Nebudem to znovu rozebírat ne jinak je mi vážně jedno kde ten hráč hraje.
Reggie
09.05.2019 13:31
#
No ok
KillSwitch
09.05.2019 10:48
#
jeden z najnesympatickejsich hracov futbalu
Mumloch
08.05.2019 18:01
#
Jj
JohnczceekJO7
08.05.2019 18:01
#
Hroznej nesympaťák se z něho stal. Je pravda, že se choval podobně i v Liverpoolu, ale samozřejmě ho nešlo mít nerad, když to dělal pro tým. Nicméně jsem doufal, že aspoň v zápase proti klubu, ve kterém odehrál velmi slušné roky, se nebude chovat jak uplný zmetek.
Beči
08.05.2019 18:16
#
Přesně tak. To jak slavil svůj gól na Camp Nou proti nám - chtělo se mi z něj zvracet. Vím, že není povinnost neslavit gól proti bývalému týmu, ale ukazuje to na hráčův charakter. Jak jsem ho v Liverpoolu bral, protože ačkoliv vždycky to byl zákeřný hráč, tak vždycky makal pro tým, tak teď jsem na něj vyloženě alergický.
Medico
08.05.2019 20:52
#
Vsak on makal pro svuj tym
lexess
08.05.2019 18:21
#
Nesympaťák to byl už v Ajaxu...
Kokesh
08.05.2019 18:26
#


Hnusak, co uz nema kam klesnout.
messi80
08.05.2019 18:46
#
A ako sa choval fabinho ,Mane a Robertom ti nevadí?
Dron
08.05.2019 18:54
#
fenixLFC
08.05.2019 19:05
#
messi80
08.05.2019 19:22
#
A nie je to tak?Mane simuloval rovnako ako suarez ak nie viac...a robertson ?keby to spravil suarez čo spravil on messimu tak je u vás najväčší kokot...ale nevadilo vám to keď dával góly za vas
icka
09.05.2019 11:48
#
mistr129
08.05.2019 19:54
#
REPLIKATOR
08.05.2019 20:10
#
Ed_Hazard
08.05.2019 20:40
#
EL Gringo
08.05.2019 20:32
#
Ed_Hazard
08.05.2019 20:41
#
A taký Trent, čo nešportovo rozohral loptu do nepripravenej Barcelonskej obrany. No toto sa teda NE-RO-BÍ
messi80
08.05.2019 21:36
#
Nehraj sa na chytraka o trentovi nikto nič nehovorí...Liverpool postúpil zaslúžene ,všetci nadave na valverdeho.len nechápem koľko ľudí sa tu vytešuje a pritom nie je fanúšikom lfc.byt fanúšik Madrid túto sezónu sa moc nesmejem
Lamskej#RMCF
08.05.2019 23:43
#
Jenže my tu bídu čekali a jdeme přes přestavbu po odchodu krále, která trošku bolí a bolet bude.. Jenže vám jak odejde Messi bude úplně nahraní a nevím co si počnete
Ed_Hazard
09.05.2019 19:02
#
Ako dlho by ti potrvalo rozkliknúť si môj nick a pozrieť sa do obľúbených klubov?
Rezan
09.05.2019 11:53
#
.. tohle se dětem nedělá ..
bradecek
08.05.2019 23:21
#
icka
09.05.2019 11:48
#
Ragazzo d'oro
09.05.2019 15:54
#
LokoLFC
08.05.2019 18:05
#
Neskutečný, co hrál Coutinho. Z naší strany parádní přestup za ty prachy.
Kluivert9
08.05.2019 18:17
#
Tak v Liverpoolu by byl dál za boha.
lexess
08.05.2019 18:20
#
Byl, protože ho uměli využít. Coutinho je emočně labilní, proto i v Interu to za moc nestálo, v Liverpoolu dostal ohromnou důvěru a nelitovali.
Kluivert9
08.05.2019 18:21
#
Souhlas.
Snomula
08.05.2019 18:24
#
Především v Liverpoolu hrál záložníka, dostával se do hry, rozehrával a oni ho staví na křídlo, to je blbost neskutečná, kazí ho Barca
messi80
08.05.2019 18:46
#
Nie Barca ale valverde
SCELO
08.05.2019 18:47
#
aj v LFC hral zvycajne na kridle...
Snomula
08.05.2019 18:57
#
V jakém Liverpoolu? hrával zálohu, vodil míče a běhal dle potřeby a né čisté křídlo
fenixLFC
08.05.2019 19:06
#
nie nehral, maximalne ten posledny pol rok. inak hral z laveho kridla cely cas. si pamatam ze som tu pindal ze ho stavaju do zalohy a namiesto zaloznika kupuju maneho a potom salaha
Mecikyknedliky
08.05.2019 19:28
#
Klokanomet
08.05.2019 20:09
#
REPLIKATOR
08.05.2019 20:12
#
Ol!ver
09.05.2019 00:37
#
V sezóne 13/14 hrával LCM
Bandita_Harry
16.05.2019 10:05
#
Hokaido
09.05.2019 08:12
#
Ale hrál křídlo ve 433, ne ve 442, což je obrovskej rozdíl. Valverde je matlák.
celeb
08.05.2019 18:52
#
hrava aj v zalohe, kde je rovnako marny. Akurat je tam ovela nebezpecnejsi, lebo velmi casto straca nezmyselne lopty a potom sa nevracia. Takisto jeho napadanie je len symbolicke. On je psychicky uplne v prdeli. Sanci dostal za ten rok pol mega a fanuskom uz tecu nervy. Napriek tomu ho ten kkt Valverde nasadi do najdolezitejsieho zapasu sezony, este k tomu toho labila posle na Anfield, kde ma problem aj Sterling pri bucani fans.
Snomula
08.05.2019 18:59
#
V tom případě chyba Valverdeho. Takto, Coutinho uspěl v Evropě pouze v Liverpoolu a zásadní co a jak hrál...dostával skoro všechny míče, měl jasnou pozici rozehrávače, vodil míče a útoky chodily pře něj. On potřebuje být někde kde bude číslem 1 , musí být vůdcem týmu. To v Barce nemá, nebyl to chytrý přestup a přeji mu aby odešel jinam
celeb
08.05.2019 22:01
#
takto - on ani v tom Liverpoole nebol konzistentny. Pamatam si dlhe diskusie na EF, preco ma zas vypadky formy, ci ma hravat viac v predu, ci zozadu, ake rozostavenie mu vyhovuje a v ktorom je zbytocny...
Valverdne spravil kvantum chyb a to uz pred tymto zapasom ho velka cast fans neznasala, lebo jeho hra bola casto nepozeratelna, akurat mal v lige (a CdR) uspech. Lenze ked sa niekto pozrie na to, kolko bodov sme tento rok v lige stratili a v akej hroznej forme bol Real aj Atletico, tak ta liga zas az taka vyhra nie je. Na rozdiel od lonskeho vypadnutia v Rime sme mali vyrazne lepsie muzstvo a boli sme odpocinuti, hraci 2x vynechali ligu, pred odvetou s MU aj teraz. Oproti minulemu roku sa nam konecne rozohral Semedo na bekovi (ktoreho Valverde povolal az za stavu 3:0 - 25 minut pred koncom. Artur Melo je nas najlepsi zaloznik, co sa tyka drzania lopty a hrania pod tlakom (nakolko Busq siel hodne nadol). A prave kvoli upadku Busqa je nepochopitelne, preco sme vobec nastupili vo formate 4-3-3. Jednoducho na 4-3-3 musis mat 3 vybornych zaloznikov - specialne proti LFC doma. Namiesto toho tam siel Couts ...
Valverde skoncil - vrati sa zas niekde do Celty, Betisu ci Bilbaa - kedze to je jeho maximum - tym timom moze nieco dat. U nas zabil 2 roky Messimu.
Ed_Hazard
08.05.2019 18:31
#
REPLIKATOR
08.05.2019 20:10
#
eder
08.05.2019 18:07
#
Proč vlastně Suárez a Coutinho odcházeli z LFC za horším? Nebo snad byli "odejiti" pro nedostatečnou výkonnost?
kilobyte
08.05.2019 18:09
#
Tak Suarez to měl jako léčbu kousání a Coutinho Liverpoolu nechybí.
LAM
08.05.2019 18:11
#
Suarez odešel do Barcelony kde vyhrál 4xligu 1xLM a k tomu ještě pár dalších trofejí.Kolik jich za tu dobu vyhrál Live?Nic?
Kincl
08.05.2019 18:12
#
Pochop ho ta euforie píše hov*na :D
Beči
08.05.2019 18:18
#
Těžko říct. Dnes je to v celku jedno, Couts by si dnes u nás přes Maného nekopl.
lexess
08.05.2019 18:19
#
Suarez sel za lepsim. Coutinho tezko rict. Kazdopadne hrat s Messim je velky lakadlo + jihoamericani vzdy radsi pujdou do Spanelska nez jinam.
eder
08.05.2019 18:20
#
Já vím - kvůli teplu. Já ale hledal racionální důvody.
Y.N.W.A
09.05.2019 10:58
#
ZoidyMe
08.05.2019 18:38
#
zabudol vol ze telatom bol. Co vyhral Live od prestupov Suareza a Coutinha ?
Zenthuras
08.05.2019 18:40
#
Odešli, aby něco vyhráli. Už je nebavilo hrát za tak skvělý klub bez trofejí.
fenixLFC
08.05.2019 19:08
#
suarez siel hlavne za priatelkou/manzelkou. to ze tam skonci bolo jasne uz ked siel kvoli nej do europy, do groningenu. coutinho chcel trofeje. plus tym ze su obaja juhoamericania tak ich to taha do spanielska
LAM
08.05.2019 18:09
#
Obrana předvedla nejhorší zápas v sezoně,skvělý načasování

Jinak ale Luis v LM taky jedna velká tragedie.Za dva roky v ní dal 2 goly Když má podobnej počet šancí jako Leo kterej jich dal asi 20.
Letos ofenzivní trojka Messi,Suarez,Coutinho-12,1,2 takže je jasný kde je problém.

Nejhorší je že i přes to když Messi zahrál parádně první zápas a vyhrálo se 3:0,tak i tak ten tým není schopnej postup nějak ukopat

Jednoznačně Valverde pryč a s nim i Coutinho.Koupit pořádnou devítku která se bude s Luisem točit a bude schopná v budoucnu hrát základ a určitě i dvojku na LB,aby Alba nemusel hrát vše.
Najít trenéra kterej bude schopnej opět naučit tým hrát pěknej fotbal a využít potenciál hráčů co tu hrajou.
Jinak snad dáme i ten CDR.Double i tak tak byla velmi dobrá sezona a Valverde by mohl odejít se ctí.


Jinak pokuď prodáme Coutinha,Gomese a asi odejde i Malcom,tak by jsme mohli zkusit toho Felixe kterej vypadá hodně dobře a ještě najít tu devítku,ale tam ani nevim kdo by byl ideální
Thoth
08.05.2019 18:12
#
Kto miesto Valverdeho ?
LAM
08.05.2019 18:14
#
Tak lepší fotbal budem hrát snad s každym.Je tu Arthur,přijde De Jong a Puiq je velkej talent.Musí to bejt někdo kdo chce hrát ofenzivnější fotbal.
Kluivert9
08.05.2019 18:20
#
Třeba: Guardiola, Klopp, Ten Hag, Setien... bez pořadí.
Thoth
08.05.2019 18:37
#
Docela pekny futbal hral Laurent Blanc. A je mi sympaticky i po ludskej stranke. Vysledky by mohli byt sice este lepsie, ale ono by si to v Barcelone mozno sadlo.
mistr129
08.05.2019 19:54
#
XaviSimonsFCB
08.05.2019 19:22
#
Buď dokážou přivést Ten Haga nebo jinak Setien. Nikdo jiný snad ani nepřichází v úvahu.
TurboPlastik
08.05.2019 20:57
#
Ten Hag zatím zazářil v jediné sezóně. Něco podobného, jako Bosz a následně v BVB pohořel
Filipow
09.05.2019 12:32
#
Z Ten Haga jsem trošku víc nadšenej než jen z Ajaxu, přece jen byl několik let pod Guardiolou a myslím, že hodně toho od něj pochytl. Dal bych mu šanci v Barceloně.
kilobyte
08.05.2019 18:15
#
Suarez půlku zápasu stojí v offsidu a pak zazdí tutovku, Coutinha by o míč připravilo i batole. Messi by neměl být kapitán. Přijde mi, že ostatní hráči si myslí, že góly můžou dávat jen kapitáni.
Beči
08.05.2019 18:19
#
Být vámi, jdu na postu devítky určitě po Maxi Gómezovi z Celty. Velmi talentovaný hráč.
Salfovic
08.05.2019 18:38
#
Lacazette by mohl být dobrej kauf.
messi80
08.05.2019 18:49
#
Ja mám Rakitica rád,odviedol tu dobre služby,ale podľa mňa je ešte dôležitejšie aby odišiel on ako coutinho.rakiyic jednoducho v súčasnosti už barce nič nedáva.predat!
XaviSimonsFCB
08.05.2019 19:25
#
Jaké točení s Luisem. I ten ať už jde, nemá co dát a dělá jen ostudu. Je utrpení se dívat na ty jeho grimasy a válení se po zemi. Ani Ronaldo tak nepřehrává jak on.
V útoku je naprosto jalový.
Acquanni
09.05.2019 03:55
#
Me u Suareze přijde nejšílenější ta jeho extrémní lenost, kdy si klidně stojí třetinu zápasů v ofsajdu. Byt fanoušek Barcelony, tak by mi lezl neskutečně na nervy. Má to v noze i v hlavě (fotbalově) dáno jako málokdo, ale s tímhle je šílený.
Lamskej#RMCF
08.05.2019 23:48
#
Ta vaše naivita vážně nezná mezí
Kincl
08.05.2019 18:15
#
Nevím v případě Barcelony bych šáhl po nějakém jiném trenérovi a hlavně útočníkovi který by ještě něco mohl okoukat od Messiho věčně hrát asi nebude
Zenthuras
08.05.2019 18:43
#
V Messiho podání to vypadá tak jednoduše, ale když to zkusíš sám, tak si akorát rozbiješ hubu.
lexess
08.05.2019 18:18
#
Kdybys proměnil svojí tutovku, tak LFC ani 4 góly nepomohly.
Snomula
08.05.2019 18:27
#
je neuvěřitelné že Suaréz se chová v 32 letech jak totální píčus! Prominte mi to oslovení , nikdy to nebyl extra sympaták, v poho a tak nějak jsem ho bral ale on byl jednoznačně největší šašek za dvojzápas. Choval se arogantně, provokoval, simuloval uplně profesionálně a respekt k soupeřům nulovýl Trapné chování, trapný výkon a osobně doufám že ho Barca v létě vyhodí, ať táhne do řiti
Kokesh
08.05.2019 18:35
#
Ja jsem osobne moc nikdy nechapal, ze si nekdo neumi po zapase podat s dalsim hracem ruku...ale s nim si to dokazu predstavit jako s nikym jinym.
Zenthuras
08.05.2019 18:42
#
A tenhle hráč šel po zápase do kabiny Liverpoolu a poblahopřál jim k postupu. Strašný sráč.
Kokesh
08.05.2019 18:47
#
Jeste muze treba prispet na charitu, tim se totiz vsechny jeho odpornosti kterych je schopen vymizikuji.
Zenthuras
08.05.2019 18:50
#
Odpornosti je silný slovo. Hraje tvrdě a přidavá faulům na něj ten jeho řev, ale neprasí protihráče jako spousta jiných zmrdů.
Kokesh
08.05.2019 19:06
#
Ty mas fakt svuj svet.
pampeliska.ultras
08.05.2019 19:11
#
Nejspíš disponuje kvalitním kokeshem.
Mecikyknedliky
08.05.2019 19:31
#
Ehm, nemáš eště?
Reggie
08.05.2019 19:34
#
Zenthuras
08.05.2019 18:41
#
Mané byl mnohem horší. Ten za dvojzápas snad 20x simuloval. To jsem neviděl od odchodu Ronalda.
Snomula
08.05.2019 18:54
#
Prostě jste do tohoto tématu musel přidat Ronalda machr o zápasu na Nou Camp kde každý kontakt hráči Barcy přihrávali nepíšete raději že
Zenthuras
08.05.2019 18:55
#
Barcelona nic nepřihravala. Liverpool hodně prasil, hlavně Fabinho. Ten měl jít včera 2x ven.
pedroLFC
08.05.2019 19:53
#
pantondavo
09.05.2019 00:04
#
4x!!!
fenixLFC
08.05.2019 19:09
#
aj keby simuluje 90 minut nonstop tak to nevyrovna tie messiho ,,neymarovske'' kotrmelce v prvom zapase
Zenthuras
08.05.2019 19:17
#
Co to meleš? Messi nikdy nesimuloval. On radši zavrávorá a běží dál.
pampeliska.ultras
08.05.2019 19:27
#
https://www.youtube.com/watch?v=_rC6DihRtRw - proč se Cantona po zákroku Vinnieho Jonese ihned zvedl a neudělal kotrmelec navíc?

Proč Neymar, Messi nebo Salah musí dělat víc otoček než je nezbytně nutné i po zákrocích, které se nedají srovnávat s 80. či 90. roky? A pozor, nerozporuji, že to byl faul... jde jenom o divadlo poté.
messi80
08.05.2019 19:31
#
Ale ide o to že Messi to spraví raz za 5 rokov .a ty ho dokážeš porovnávať s neymarom?
Gerrard-8
08.05.2019 19:35
#
kde ho srovnava s neymarem?
messi80
08.05.2019 19:44
#
Pýtal sa prečo Neymar,Messi a salah pridávajú kotrmelce...pritom Messi to spravil prvý krát po neviem akom čase ,naozaj si nespomínam.ale tu ide o to že tie kotrmelce nic neznamenajú,tak proste spraví o kotrmelec viac a čo?mňa ďaleko viac vytáča keď niekto vyhráva a po bežnom ,súboji leží minútu na zemi ako napr. Včera fabinho...mimochodom to je suverénne najnesympatickejsi hráč liverpoolu,proste úplný kokot správaním...áno ako aj suarez..
messi80
08.05.2019 19:24
#
Chlapče ty si na úrovni takého valloira ...čo tu splietas to že pridal nejaké kotrmelce po nezmyselnom ataku milnera?to chces porovnávať s manem ktorý bez preháňania filmoval 10 krát za dvojzápas?
Gerrard-8
08.05.2019 19:36
#
hodne nezvladas
fenixLFC
08.05.2019 19:38
#
takze pridat nejake kotrmelce je uplne v pohode, vobec to nie je teatralne, vobec to nie je nieco za co ste sa neymarovi vysmievali pre mna to je stokrat horsie a trapnejsie nez hocico co spravil mane
messi80
08.05.2019 19:46
#
Lenže za to nemôže byť ani penalta ani noc iné a presne to si Mane nespočetne krát za dvojzápas pýtal...dokonca aj bez kontaktu ..mňa len zaráža ťa neobjektívnosť...som fanúšik barcy 19 rokov,a dokážem uznať keď sa nejaký hráč správa napiču( Neymar,suarez,niekedy Alba) atď...ale proste ty vidíš len hráčov barcy a na svojich si nevšimne s nič zle
fenixLFC
08.05.2019 19:53
#
na svojich si nevšimne s nič zle to vravis teda tomu pravemu
messi80
08.05.2019 20:07
#
Tak inak by si prijal gratulácie od takmer každého fanúšika barcy k zasluzenemu postupu a nevypisoval blbosti...a keď už chces tak si všimnem aj správanie vyššie spomenutých hráčov nie len suareza....
Stepan95
08.05.2019 19:40
#
Ed_Hazard
08.05.2019 20:43
#
bradecek
08.05.2019 23:22
#
MamadouSakho
08.05.2019 18:48
#
Chapu delat cokoliv pro tym. Ale co predvadel on... To kopani do Robertsona, porad simulace, urazenecke gesta. Messi strili na branku a on se tam vzteka, ze mu nenahral. Ten by Messimu tam mel libat rit kazdy den za ty vsechny asistence a celkove za cele pusobeni v Barcelone. At uz tahne nekam a najde se nekdo s charakterem a kvalitama. Luis uz musi odejit.
messi80
08.05.2019 18:50
#
Písal si toto aj keď dával góly za Liverpool?lebo choval sa rovnako ako teraz ,plus ešte kusal
Snomula
08.05.2019 18:53
#
Ne nechoval se stejně, byl prudič ale v mezích, stejně jako v Ajaxu předtím. Každopádně toto je nad rámec
messi80
08.05.2019 19:25
#
Takže kusanie je v pohode ale to čo robil včera už nie ?
MatL13
08.05.2019 18:55
#
Pravděpodobně jeden z nejlepších útočníků za poslední dekádu ale tím co předvádí na hřišti se neskutečně shazuje
Barcafan10
08.05.2019 19:00
#
Přitom to nechápu, ale na hřišti se fakt chová kolikrát jako úplný debil, ale v osobním životě je prý dost v pohodě a je s ním sranda.
Snomula
08.05.2019 19:06
#
To se taky někdy stává. Nejenom v fotbalu ale i v dalších sportech.
Ve.te.ala.mierda
08.05.2019 22:40
#
Pravé jsi vyjmenoval důvody proč má perfektní “mindset” aby hrál za Barcelonu, spis než vyhodit by mohli jmenovat trenérem mládeže
KillSwitch
09.05.2019 10:50
#
RadekVonCZE
08.05.2019 18:37
#
OT: Co je zač ten Ludovit Reis, co jde z Groningenu do Barcy?
Shot2
08.05.2019 18:48
#
Jediný co vím, že je původem Slovák (matka nebo otec), ale má Nizozemské občanství.
db18
08.05.2019 19:10
#
Matka i otec - před narozením Ludovita odešli z Košic do Haarlemu. Občanství má i slovenské, ale Slovensko odmítl reprezentovat, protože Nizozemsko má lepší repre. (nicméně si to může ještě rozmyslet do doby, než nastoupí poprvé za áčko).
Zenthuras
08.05.2019 20:48
#
V životopise má, že hrál za Barcelonu, takže za Slovensko má základ jistý nehledě na výkony.
db18
08.05.2019 21:06
#
Myslíš Nizozemsko, ne?
Zenthuras
08.05.2019 21:07
#
Bude mít, špatně jsem se vyjádřil.
Lamskej#RMCF
08.05.2019 23:52
#
Spíš mi řekni kdy si se dobře vyjádřil gumo
RadekVonCZE
08.05.2019 21:13
#
ADM
08.05.2019 18:42
#
Tak ty si ten posledny, ktory by mal po vcerajsku nieco kritizovat
MamadouSakho
08.05.2019 18:44
#
Dlouhodobe Barcelona venku predvadi vybuchy. At uz herni nebo vysledkovy.
Jako fanousek FCB jsem zklamany, ale komu jinemu to prat, nez Liverpoolu. Stradne sympaticky tym. Pusobi jako tym od Kloppa az po posledniho nahradnika. Neskutecny, co predvadi Klopp. Barcelona uz potrebuje trochu okyslicit, zmenit styl hry. Tohle uz proste nestaci. Faktor Messi nebude naporad. A co pak???
Zenthuras
08.05.2019 18:47
#
Jestli měl vůbec platit. Určitě byl ale minimálně nesportovní.
fenixLFC
08.05.2019 19:11
#
to si vypocujem preco by mal byt neplatny a nesportovy lopta stala kde mala a ziadne pravidla porusene neboli. a nesportove to je asi tak ako priamak rozhorany na rychlo vas problem ze ste nesustredeni a myslite si ze vsetci budu cakat dokial sa velke barcelone uraci pripravit
pampeliska.ultras
08.05.2019 19:18
#
S tímto souhlasím a platí viz níže... spíše pranýřovat Messiho za to, že si míč posunul před přímákem blíže k brance v prvním zápase... především díky tomu vstřelil ten nádherný gól.
Zenthuras
08.05.2019 19:19
#
Měl počkat, až rozhodčí rozehraje hru.
Gerrard-8
08.05.2019 19:25
#
SixtoRodriguez
08.05.2019 19:26
#
pampeliska.ultras
08.05.2019 19:30
#
U něho je problém, že nikdy v životě nedělal aktivně nějaký sport. Pak je ten deficit schopnosti pochopit určité souvislosti značně vělký.
SixtoRodriguez
08.05.2019 19:38
#
On je celý mimo jestli sleduješ čo zvykne písať. : Ide o to že sa viem uplne cítiť do tej situácie z pohladu Barcelony, lebo presne za to čo urobili nám trenér furt pičuje (ignoráciu lopty keď sa odpíska, nesústredenosť a pod. )
Zenthuras
08.05.2019 20:25
#
Hrál jsem fotbal, dělal aikido a stále dělám MMA.
Generalní Gladiator
08.05.2019 20:28
#
Praha?Kam chodíš?
Zenthuras
08.05.2019 20:32
#
Na MMA v Praze. Fotbal a aikido jsem dělal do 3. ročníku na střední, když jsem ještě bydlel v Hradci Králové.
Generalní Gladiator
08.05.2019 20:34
#
Východočech, tak to nejsi ty
pampeliska.ultras
08.05.2019 20:44
#
Tak v tom případě:

1) Buď jsi troll
2) Vymýšlíš si
3) nedokážeš používat logické uvažování

Spíš se přikláním k tomu, že jsi žádný sport nikdy nedělal, protože pokud dělal, jsi neuvěřitelný hlupák.

Ale těžko říct, je to svým způsobem vlastně jedno. Jelikož ať řekneš cokoli, tak se to nedá brát moc vážně. Dokonce i když řekneš něco relativně normálního, tak se to pak již nedá brát příliš vážně a působí to značně pofidérně.
Zenthuras
08.05.2019 21:00
#
Mezi hlupákem a géniem je jen tenká hranice, pampelišáku.
CHONG
08.05.2019 21:21
#
To jo, ale ty jsi ten hlupák.
Zenthuras
08.05.2019 21:51
#
Proti tobě jsem hotovej Einstein, šikmoočko.
CHONG
08.05.2019 21:53
#
Ty jsi jenom hotovej.
Zenthuras
08.05.2019 22:03
#
A ty jsi zase Chao Cheng Chong Nguyen a prodáváš nudle.
CHONG
08.05.2019 22:07
#
Teď jsi mě zničil.
Zenthuras
08.05.2019 22:16
#
Promiň, dej si nudle a běž spát.
CHONG
08.05.2019 22:18
#
Kouknu na fotbal, vylupu tvou nafukovací pannu a půjdu.
Zenthuras
08.05.2019 22:28
#
Nezapomeň ji pak vypustit a vrátit!
CHONG
08.05.2019 22:29
#
To se rozumí samo sebou.
Ed_Hazard
08.05.2019 20:44
#
bradecek
08.05.2019 23:24
#
fenixLFC
08.05.2019 19:31
#
Mecikyknedliky
08.05.2019 19:34
#
Vhazovani v utocnem pasmu?
Stepan95
08.05.2019 19:39
#
lajka30
08.05.2019 19:15
#
pampeliska.ultras
08.05.2019 19:16
#
To nemůžeš takto brát. Kdybychom šli do podstaty, tak by neměl platit ani Messiho gól z přímáku z prvního zápasu proti Liverpoolu, kdy si Leo posunul míč o značný kus blíž k brance do ideální vzdálenosti. To by podle tvé logiky též nemusel ten gól platit.

Jak říkali ve studiu tiki taka minulý týden..... chytrost hráče. V případě Arnolda rovněž chytrost hráče... on navíc o Messiho neporušil pravidla. Jestli se dá uvažovat o morálnosti hráče Liverpoolu ... může být. Na druhou stranu není jeho problém, že se protihráči s výjimkou Piqueho nekoncentrují. Karma tyto věci vrací, tentokrát vrátila hned v rámci dvojzápasu.
Acquanni
09.05.2019 04:04
#
Kixi Syhimour
08.05.2019 19:32
#
pokrytec
CHONG
08.05.2019 19:35
#
Parádní trolling
pantondavo
09.05.2019 00:05
#
Jo, teď mu to konečně věřim, tohle bylo povedený
pedroLFC
08.05.2019 20:02
#
do píči, tak tohle je nejvíc
H.N.T.
08.05.2019 20:16
#
Wau
HalaMadrid_Flx
08.05.2019 20:35
#
Ed_Hazard
08.05.2019 20:43
#
Tak predsa sa jeden našiel
bradecek
08.05.2019 23:23
#
pantondavo
09.05.2019 00:04
#
KillSwitch
09.05.2019 10:57
#
T7s
09.05.2019 13:26
#
MatL13
08.05.2019 18:52
#
Mně se líbí jak už se spekuluje o tom kdo nahradí Valverdeho, nakonec to skončí tak že tu bude i další sezónu a bude hrát tu samou sracku v záloze s Rakiticem, Busquetsem a okleštěným Vidalem
Kluivert9
08.05.2019 18:59
#
... v LM dostávat venku náklady a divit se, že to zase nevyšlo.
ADM
08.05.2019 19:07
#
Zdroje zo Spanielska hovoria o tom, ze Coutinho definitivne skoncil a ohladom Ernesta zasadne vedenie
MatL13
08.05.2019 19:19
#
Zajímalo by mě jestli místo Coutse přivedeme náhradu nebo Dembele s Malcolmem dostanou důvěru.
XaviSimonsFCB
08.05.2019 19:30
#
To ať si rozhodne nový trenér.
XaviSimonsFCB
08.05.2019 19:28
#
To nemůže ustát.
Škoda, že alespoň už nejsou spekulace ohledně Luisovy a Raketovy budoucnosti. Ti tu jsou taky druhou sezonu navíc.
Fesak
09.05.2019 02:44
#
zraneny chrbat?
db18
08.05.2019 19:11
#
Vidala pošlete na víkend do Turína vyméct bordely. Pak se vrátí jako hráč v top formě.
Zenthuras
08.05.2019 20:46
#
Vidal včera hrál hned po Messim nejlépe z Barcelony.
Dandy28
08.05.2019 19:20
#
zdroj marca.com Real Madrid will offer PSG 280 million euros for Mbappe, breaking the transfer record set by Neymar's move to the French club - 222 million euros. The French striker has been requested specifically by Zidane, who hopes Hazard and Pogba will also join the club.

jsem zvědav jestli se z toho něco Realu povede a kdyby vše, bylo by to zajimavý příští sezonu
XaviSimonsFCB
08.05.2019 19:31
#
Ti jsou regulérně jebnutí na palici dát tolik peněz. Za to si postavím komplet novou vítěznou sestavu.
CHONG
08.05.2019 19:33
#
Tak se předveď
XaviSimonsFCB
08.05.2019 19:38
#
Ceny podle transfermarktu?
CHONG
08.05.2019 19:43
#
Ty současnému trhu asi úplně odpovídat nebudou...
XaviSimonsFCB
08.05.2019 19:47
#
Tak to potom je těžko.
Třeba tam celá sestava Ajaxu, která nastoupila proti Totáči má cenu 335mil euro.
Nejdražší z nich jsou momentálně De Jong a De Ligt po 70. Je hloupost dát za jednoho hráče 280. To nemůže být už ani výhodné z marketingového hlediska.
CHONG
08.05.2019 19:52
#
Blbost to možná je, ale nic to nemění na tom, že na dnešním zkurveném trhu prostě za 280 mega nepostavíš komplet novou vítěznou sestavu ani omylem, budeš rád za tři čtyři hráče.
XaviSimonsFCB
08.05.2019 20:02
#
Dá se postavit. Stačí hledat. Umtiti stál 25, Stegen 12, Arthur 31, Rakitic 18 - jenom Barca. Takhle bys dokázal sestavit celou 11.
Na co má Real skauty, když stejně jdou po těch nejvíce zprofanovaných hráčích.
JohnczceekJO7
08.05.2019 20:26
#
Ty si to představuješ jak Hurvínek válku.
XaviSimonsFCB
08.05.2019 20:29
#
V Ajaxu taky a podívej, kde jsou.
JohnczceekJO7
08.05.2019 20:41
#
Srovnáváš hrušky a jabka.
Spalovač šancí
08.05.2019 21:17
#
Nejde to poskládat za jedno přestupové období, ale poskládat to za relativně menší peníze rozhodně jde.
JohnczceekJO7
08.05.2019 21:34
#
Jenže o to právě jde, Real určitě nechce čekat dvě-tři sezóny na to, až se ti “hrací za méně peněz” rozehrají. Chtějí výsledky okamžitě, a taková věc si žádá hráče kteří jsou zavedení a mají určitou kvalitu. Takovou jedenáctku prostě za málo peněz nepostavíš.
Spalovač šancí
08.05.2019 21:46
#
Jenže ani hráči za velké prachy negarantují, že hned od začátku pojedou na plný potenciál. A pokud hlavním parametrem výběru je hvězdnost hráče, o to větší provar to může být.
JohnczceekJO7
08.05.2019 22:17
#
Dobře, ale to samé můžeš říct i o těch nehvězdných hráčích, u nich taky nikdo negarantuje jejich výkonnost. To už se můžeme rovnou bavit o tom, že těch faktorů, které vedou k úspěchu je tolik, že jenom samotní hráči nestačí.
pantondavo
09.05.2019 00:06
#
Umtiti
messi80
08.05.2019 20:08
#
No rltaky AJAX ju postavil za oveľa menej
Godbless
09.05.2019 08:02
#
Sestavu co by dokázala vyhrát LM za 280 nepostavíš.. ale souhlasím, že 280 je mega přestřel. A plat bude taky obrovský. Radši Hazarda a Eriksena než Mbappeho za takový nesmyslný peníze.
vladino10
08.05.2019 20:58
#
Hrot by bol Kevin Prince Boateng (zadarmo), v zálohe Juan Mata tiež zdarma, arturo vidal stal tiež pár supov.. Šlo by to, jeden klub to ukazuje v praxi
mistr129
08.05.2019 19:57
#
Paráda, hlavně když nekoupí Hazarda s Neymarem
Scousers22
08.05.2019 19:31
#
We've conquered all of Europe
We're never gonna stop
Zajimalo kolik titulu by Barca vyhrala kdyby hrala v nejkvalitnejsi soutezi sveta ne v te sracicce co ted
Zenthuras
08.05.2019 20:40
#
Stejně, jelikož v nejlepší soutěži už hraje.
Dratenik
08.05.2019 19:33
#
Tak volný trenér je Andrea Stramaccioni,má plno zkušeností vedl i slavnou Spartu.
lada.sp
08.05.2019 19:47
#
Josifek
08.05.2019 19:54
#
Prase líný, co odevzdaně a bez zápalu či snahy odchodí druhý poločas za takového vývoje, jsem zvědavý, co za závěry ze svého včerejšího výkonu vývodil / vyvodí....
Kily
08.05.2019 20:06
#
Suárez je asi jediný, kdo má za to, že Barcelona včera při čtvrtém gólu vůbec bránila
Zenthuras
08.05.2019 20:43
#
Hráči normálně při pozastavený hře nebrání a čekají než ji rozhodčí rozehraje. Kolikrát jsem viděl, jak Barcelona rychle rozehrála a šla do slibný šance, když to rozhodčí písknul a muselo se rozehrát znovu až řekne.
pedroLFC
08.05.2019 20:47
#
Kily
08.05.2019 20:51
#
takhle to funguje ve chvíli, kdy tu hru přeruší sám rozhodčí tím, že odpíská nějaký prohřešek. Pokud je hra přerušena na základě toho, že míč opustí hrací plochu, odkládá rozhodčí rozehrávku v případech, že některý z týmů střídá, na hřišti jsou dva míče nebo na trávníku zůstane ležet zraněný hráč, ale nikdy ne kvůli tomu, že bránící tým není zkonsolidován, nebo na to bránění vyloženě kašle
Ed_Hazard
08.05.2019 21:15
#
Ani sa nesnaž, nemá to cenu.
Kily
08.05.2019 21:17
#
já vím
Y.N.W.A
09.05.2019 11:02
#
messinhovic
08.05.2019 21:58
#
vsak po tom hned stridal malcom raketu, mel prerusit hru
Kily
08.05.2019 22:13
#
Malcom měl hrát místo Coutinha a Rakitić sedět doma, případně na tribuně, tohle nebyla chyba rozhodčího, ale trenéra
Josifek
09.05.2019 09:32
#
U něj člověk fakt kolikrát ani neví, jeslti jen trapně trollí, nebo to myslí vážně. Buď jak buď, diskuze s tímto zhulencem je bezpředmětná...

Škoda dalšího nadějného programátora, kterého zničily drogy
valloire
09.05.2019 11:14
#
SCELO
09.05.2019 17:53
#
vladino10
08.05.2019 20:55
#
db18
08.05.2019 21:05
#
Ed_Hazard
08.05.2019 21:14
#
fenixLFC
08.05.2019 21:24
#
Kixi Syhimour
08.05.2019 21:28
#
Mecikyknedliky
08.05.2019 22:06
#
tunkic
08.05.2019 22:15
#
mistr129
09.05.2019 00:01
#
pantondavo
09.05.2019 00:07
#
Víš, že dvakrát trollit stejný téma v jednom topicu je už moc, žejo? Teď to vypadá, že to myslíš vážně a jen tu trapnost svádíš na trolling
valloire
09.05.2019 11:15
#
on nepočkal, až se klauni řádně připraví, hajzl jeden
Josifek
09.05.2019 11:34
#
Kdyby to udělal Messi, tak je to další projev jeho geniality a razítko na to, že dostane GB
valloire
09.05.2019 20:43
#
Jenom GB? Nejlepší hráč všech dob.
Josifek
09.05.2019 21:09
#
Tak zase co si budeme povídat, já lepšího hráče asi nezažil
valloire
09.05.2019 21:52
#
pravdu díš hombre, já také ne
icka
09.05.2019 11:50
#
db18
08.05.2019 21:05
#
Rudnevs
08.05.2019 20:18
#
Ale ako pochvala za to, že ten gól proti bývalému klubu naozaj neoslavoval...
JohnczceekJO7
08.05.2019 20:27
#
Dodržel slovo
Když nedáš gól nemáš co oslavovat (clever black man gif inserted)
Mr.Mike
09.05.2019 00:01
#
Spis nebranili
Angelonewarrior
09.05.2019 00:07
#
tato sezona je vtip. a zdaleka nielen co sa tyka fotbalu.
pantondavo
09.05.2019 00:08
#
Jen trpte, nic jinýho si za ten zápas nezasloužíte
♥LIVERPOOL - FC♥
09.05.2019 07:53
#
Je to banda děcek!
Thoth
09.05.2019 10:41
#
KillSwitch
09.05.2019 10:54
#
Nechápem ako môžu byť fanúšikovia Barci takí zaujatí na svojich hráčov. To čo predvádza Suaréz je hanbou futbalu. A vy sa vždy len ohradíte a čo Ramos, Pepe? Troška sebareflexie by nezaškodilo.
messi80
09.05.2019 12:08
#
Šak o to ide ,že my to uznávame ,ale tu sa to píše ako by takí hráči boli len u nás ,takže tá sebareflexia by mohla byť aj pri iných kluboch
Generalní Gladiator
09.05.2019 18:46
#
suarez je na pěst,není zápas,aby to vod nás nezaznělo, málo nebo mám přidat?
Thoth
09.05.2019 12:30
#
Zenthuras
09.05.2019 16:44
#
Thoth
09.05.2019 16:57
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.