Plzeň má druhý případ koronaviru, v pátek absolvuje další testy

20.08.2020, 22:35
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (107)

Přidat komentář
PlackaSKS

vyřadit z ligy a jedem dál

Reagovat
kilobyte

Letos už se vrátí kam patří.

Reagovat
PlackaSKS

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Blasphemer

jude slavije

Reagovat
Kluivert9

To by Slavie byla vyřazena jako první

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vyřadit oba a může se pokračovat v 16

Reagovat
smazaný uživatel

Už aby se na to komunisti vysrali

Reagovat
Elliasson

I když to mělo být myšleno jako vtip, tak tohle bych si odpustil.

Reagovat
PlackaSKS

Ale tohle by mě zajímalo, proč by sis to jako vtip odpustil?

Reagovat
Elliasson

- Našeho oblíbeného týmu se to týkalo taky;

- Koroňák je tak otravný, že jen máloco umí pobavit;

- Fandíme mistrovskému týmu, tak to chce trochu pokory.

- Z něčeho, co ovlivňuje zdraví lidí (já vím, neumírá se na to, ale spoustu lidí si zažilo dost srandy), se sranda dělá fakt obtížně.

Reagovat
PlackaSKS

Z tohohle mi přijde, že to bereš až moc vážně. S "nepokorou" tohle nemá nic společného, nemoc tam taky nikomu nepřeju. Nejde ani o vtip přímo spojenej s tou nemoci, pouze okrajově. Ze se to týkalo Slavie taky je mi úplně jedno a nevím proč by na tom mělo záležet. Nicméně respektuju, že každý považuje za vhodné něco jiného.

Reagovat
Modi6

To bude tedy letos liga A ne jen fotbalová

Tomu, aby nebyl nikdo z těch stovek lidí, kteří se kolem těch hráčů všech klubů musí motat, nakažený, nejde zabránit.

Reagovat
Greny

Pustí je vůbec do Nizozemska?

Reagovat
Blasphemer

No, kdyby ne, tak bychom měli vyhráno a mělo by se to kontumovat pro nás.

Reagovat
Blasphemer

Mluvím teda o situaci, kdy by byl problém na nizozemské straně. Pokud by nás nepustila naše hygiena, tak smůla.

Reagovat
Coutinho10

zajímavá úvaha

Reagovat
Greny

By toho majitele trefil šlak.. už jen jak přišli o přímou účast v LM.. a teď toto

Reagovat
Coutinho10

tjn...to by bylo double kombo

Reagovat
Kepy_FCB

klub z východu automaticky vinen a potrestán

Reagovat
kilobyte

Oni by určitě našli důvod, aby mohli dál poslat AZ.

Reagovat
Blasphemer

Jo, toho se taky bojím. A ne jen u Plzně, ale u všech týmů z ČR. Stačí se podívat na Slovan.

Reagovat
Losinho

My když dostaneme Kluž nebo podobný chcanky tak jsme v suchu. Prostě něco víc na východ, ale ne Rusko a Turecko

Reagovat
Puskas

Nechci rýpat, ale když dostanete chcanky, v suchu moc nebudete.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Greny

právě proto se ptám nebo by se možná hrálo v Plzni případně neutrální puda

Reagovat
Modi6

To budou nervy, pro ty, kteří fandí českým týmům, do poslední chvíle.

Reagovat
Losinho

Ukážou negativní testy a jsou v pohodě.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže Opava ať se raději připraví, že to někde na Vysočině nebo i dál můžou otáčet zpátky. Pokud nejeli dnes, to by pak byla dražší varianta delší cesty + placeného noclehu. Plus každopádně zbytečně dělaných a placených testů na své straně s čímž musejí počítat vždycky..... To samé se může stát i při event. druhém náhradním termínu ..... Jsem zvědav, jak dlouho tohle kluby finančně ustojí, když to bude vycházet blbě

Reagovat
Blasphemer

Opava už je na hotelu v Plzni.

Reagovat
LAM

Kvůli koronaviru měníme vše co bylo do téhle doby zcela normální.Doteď se medicína zajímala jeno lidi kteří byli nemocní,teď se hledají rádoby pozitivní na koronavirus

Škoda že se nedělají každému celkový testy,to by bylo najednou nemocí ale to by musel někdo přemejšlet.

Reagovat
smazaný uživatel

Co navrhujete, kapitáne? Promoříme, obětujme pětinu populace pro lepší budoucnost a ligu bez přerušení?

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud vyšel výstup, že pozitivní jde do karantény, negativní hrají, tak prostě hrajeme, pozitivní stojí. Ten pozitivní se k nim přece nepřipojil až v den, kdy mu byl zjištěn pozitivní test, v tomto případě rozhodně ne ..... Na co další test další den, když zbytek měl negativní ?

Jinak promořování probíhá od samého počátku, kdy se někde vyskytl ten virus ..........

Reagovat
Banikovec7

Ten co mu to nasli dnes, tak mel vcera negativni, tak asi na to.

Reagovat
smazaný uživatel

Bezva, takže potvrzení toho, že stavíme na testech s vysokou mírou nepřesnosti. což se ví od samého počátku.

Reagovat
smazaný uživatel

Inkubační doba... Něco si o tom přečti.

Reagovat
smazaný uživatel

jasně, zrovna na druhý den po prvním testu mu skončila inkubace ...... no to je mi smůla. Když někomu skončí inkubace hodinu před výkopem, tak budou reálně hrát třeba čtyři nakažení. A o nepřesnosti tohoto testování je známo obecně už dlouho..... To nekritizuji, něco přesnějšího by bylo reálně s ohledem na časové nutnosti prokazování neproveditelné (finanční stránku nemluvě), ale v tom případě ten sport a všechno, kde jsou lidi přímo odpískejme a nechme tohohle divadla, když chceš furt všude jistoty. Zkus použít rozum .....

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud uděláš test a je negativní, úplně v klidu se může stát, že během hodiny by si udělal druhej test, který už bude pozitivní.

Ano, není to tedy ideální, ale to riziko, že nastoupí nakažený hráč se o dost sníží.

Vem si, že když jedeš někam do zahraničí, tak musíš mít test max 3 dny starej.

Uděláš si test -> potkáš klidně 500 lidí a můžeš to chytit -> Ale jedeš do zahraničí, protože test máš negativní.

Důležité je si uvědomit, že lepší řešení prostě neexistuje...

Reagovat
Kiwi-21

Existuje prostě brát Covid jako chřipku a žít jako ptedtun6

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže to nemůžou zařídit lidi od fotbalu. Také bych rád podotkl, že ČR není ani zdaleka jedinou zemí, která Covid bere jako hrozbu.

Reagovat
Kiwi-21

Vím že ne což je docela blbý

Reagovat
smazaný uživatel

Je docela možné, že takové manévry jsou proto, že stav nula má pocházet z Číny. Kontroverzní země, komouši u vesla, z hlediska vlivu a síly dnes už před chátrajícími Státy, které jsou na "reset". Kontroverzní trn v oku velké části světa. Čert ví, ale myslím, že to roli hraje. Byla ptačí chřipka, prasečí chřipka, všechno s hrozbou umírání, panika, řešilo se Tamiflu (konkrétně nám pak nám toho zůstaly plné sklady za těžké prachy a likvidovalo se to nedávno potichu po expiraci, ale to je teď vedlejší, nebudu generál po bitvě). A nebyly roušky a to, co dnes.....Divné.

Lidi od fotbalu můžou říct: Vládo a odborníci, my hrát nebudeme. To je prostě neúnosné, po pár kolech v tom bude takový guláš (který navíc bude stát kluby velké prachy, což pro polovinu ligy je na hraně existence), že to budou otrávení všichni. K tomu aby si fanoušek přehazoval šichty nebo bral s předstihem volno (protože TV a změny termínů z tohoto důvodu) a nakonec se v den zápasu třikrát díval na web, jestli se fakt hraje a to nikoli z důvodů sněhu/deště/terénu. Vzdálenější nebo výjezďáci jedou z domu déle před výkopem a dozví se to třeba až v cíli, takže bral dovo zbytečně. Tohle dělat prostě nebudeme. Kor na základě testů, které nemají moc daleko k vypovídací hodnotě, kdy si hodíš korunou pro výsledek. Dopady rušení jsou plusminus takové a takové .......

A viděl bys, jak by "odborníci" byli najednou rozviklaní v kramflecích pod tlaky vlády, která by větřila problém ve volební přízni elektorátu. Přitom by měli být pevní, pokud je fakt problém a jde o život, tak si trvám na svém...... Pevní nejsou už teď. Už to není ani trapné. Kdyby Prymulomaďarům každého státu nešlo o nic jiného než o prachy, tak by dávno poslali vládu k čertu a nedávali do tohohle svoje jméno a pověst.. Buď až tak vážný problém je nebo není a pokud je, tak je skutečně pod medicínskou důstojnost (souhlas Žaloudík) dělat tyhle kočkopsy. Odborník se ctí a budovaným jménem do takového stavu svoje jméno potom nedá ......Prachsprostý pharmažoldák se na tom naopak pase.... Nikomu názor nevnucuji. Všechno dostává nemedicínsko-politicko-byznysový rozměr, bohužel

Reagovat
Kiwi-21

Souhlasím s každým slovem

Reagovat
smazaný uživatel

Smutná ukázka světa, který se totálně zbláznil nejen s virem .....

Reagovat
Kiwi-21

Jaká pětina populace?????

Vždyť to má podobná čísla jako chřipka a kdyby se v některých případech nepočítali i lidé co zemřely z covidem a neměl na ně žádný vliv tak ty čísla budou ještě menší

Reagovat
Hunt

Nemá to podobná čísla jako chřipka. Něco si o tom přečti nejdřív.

Reagovat
NataženýTříslo

Pro porovnání jsem vybral Itálii, která je obecně považována za nejhorší scénář možného průběhu epidemie.

Data týkající se chřipky jsou ze sezóny 2016/2017, novější jsem nedohledal. Příliš lišit se ale zřejmě nebudou. Obecně v Itálii ročně zemře okolo 10 000 lidí s diagnostikovanou chřipkou. V sezóně 2016/2017 to bylo poněkud více, a sice 18 000 výskytů.

Chřipka, roky 2016/2017, Itálie:

Počet obyvatel: 60 630 000

Diagnostikovaná chřipka: 553 410

Úmrtí v souvislosti s chřipkou: 18 000

Smrtnost: 3,25 %, Úmrtnost: 0,03 %

Koronavirus, roky 2019/2020 (stále probíhá), Itálie

Počet obyvatel: 60 500 000

Diagnostikovaná nákaza coronavirem: 110 574

Úmrtí v souvislosti s coronavirem: 13 155

Smrtnost: 11,90 %, Úmrtnost: 0,02 %

Závěrem se tedy dá říci, že koronavirus způsobuje více smrtí nakaženého než chřipka (3,66x), ale výrazně méně se šíří (cca 5x). Nutné je ale vzpomenout následující okolnosti, které podstatně statistiky ovlivňují, ale nelze je číselně zpracovat:

Pro menší závažnost koronaviru mluví argument, že v případě chřipky mají lidé již vytvořenou značnou imunitu a dostupnou vakcínu k očkování/léčení a přesto každoročně umírá tolik lidí, kolik umírá. Lze tedy předpokládat, že v budoucnu lidé budou mít s tímto typem koronaviru čím dál tím menší problémy.

Zde hraje také roli relativně malé množství nemocničních lůžek (2x méně než v ČR) a nárazová zatíženost a zahlcenost nemocničních zařízení v případě aktuální epidemie kdy nemocniční aparát využívají lidé z lehkými příznaky. Ať už ze strachu nebo z důvodu vládních opatření (vrácení se ze zahraničí).

Pro vyšší závažnost koronaviru mluví argument, že se jeho šíření výrazně omezilo vládními opatřeními. Proto jsem také vybral Itálii, která věc ze začátku nepodchycovala, aby se tento faktor co nejvíce eliminoval. V potaz je také potřeba vzít podstatný fakt, že tato pandemie stále neskončila a nakažených a zemřelých bude, snad již jen mírně, přibývat.

Zde hraje také roli náročnost onemocnění COVID19 na vybavenost nemocnic, která snižuje rychlost léčení a množství léčených pacientů s těžkým průběhem nemoci a tím zvyšuje úmrtnost.

Úmrtnost vypovídá o tom, kolik lidí v celé populaci zemře na danou diagnózu.

Smrtnost říká, jaké procento lidí z onemocněných na stejné onemocnění zemře.

Pro porovnání, v Česku ročně zemře cca 1500-2000 lidí s chřipkou (chřipka jako hlavní nebo vedlejší příčina smrti).

Toto jsem dával dohromady někdy po špičce v Itálii. Dnes je smrtnost koronaviru cca 2,5%. Což je spíše padesátina než pětina, a to by ještě každej člověk v populaci musel být nakažený. Nehledě na to, že mnoho případů nebylo zaznamenaných, protože s tím lidi ani nešli k doktorovi. Takže si myslím, že reálná smrtnost bude max 1 %.

Reagovat
Kepy_FCB

Jen je nechme ať se bojí...

Reagovat
dinss

Ještě bych tam teda dodal zdroje...

Reagovat
NataženýTříslo

Sorry, to jsem dělal z dobrého rozmaru s dobrým úmyslem objektivního zhodnocení a neměl jsem v úmyslu to odevzdávat na katedře sociálně-ekonomické demografie

Reagovat
dinss

Tak jsem to určitě nemyslel ale kdekdo tě teď může nařknout z toho, že sis to vycucal z prstu.

Reagovat
NataženýTříslo

Jasný, ale to je už jeho problém, já v tom mám jasno.

Nikoho nepřesvědčuji. Takový výzkum si může udělat každý.

Reagovat
dinss

Reagovat
forma

Reagovat
Hunt

Realna smrtnost se bude velmi tezko odhadovat, rada umrti zase nebyla v obdobi peaku vubec zaznamena, viz USA a Latinska Amerika. A jeste ta tva cisla jsou hadam tak za polovicni obdobi bezne chripkove sezony, takze porovnani neni uplne na stejne urovni. Jinak ale souhlas.

Jak ale spravne pises, vetsi problem nez smrtnost vidim u zaplneni nemocnic. Z tohohle hlediska by bylo tedy dulezite srovnani, jak se procentualne lisi pomer zavaznych onemocneni u chripku a covidu.

Muj predchozi komentar jsem psal hlavne proto, ze nechapu lidi, co porad pisou, ze to nic neni. Vsechny zeme, ktere to nebraly vazne, na to pozdeji dojely. Samozrejme, ze to chce v opatrenich najit nejakou rovnovahu, ale volny prubeh tomu dat nelze. Lide budou nadavat porad - kdyz jsou opatreni moc prisna, takze to je zbytecny a kdyz se na to vlady vykaslou, tak naopak nadavat, ze to podcenily (jako ve Spanelsku). U nas to jde ode zdi ke zdi.

Reagovat
NataženýTříslo

Když vezmeš fakt, že vir nezmizí, jen se s ním potřebujeme naučit žít (viz chřipka aj.), tak k promoření dříve než později dojde. A možná, že nakonec USA budou vítěz, protože to budou mít jako první za sebou

Reagovat
NataženýTříslo

Já osobně jsem pro jakousi formu řízeného promoření, jak to někdy hlásal Prymula, ideálně s podchyceným množstvím volných nemocničních lůžek. O vakcínách se raději bavit nechci.

Souhlasím ale, že politici to mají na jednu stranu těžké v tom, že ať udělají co udělají, vždycky je někdo pohaní. A tímto rýmem bych to zakončil.

Reagovat
Kiwi-21

Četl jsem o tom mnoho a až nebudou připisovat k úmrtím i případy co by jinde nepočítali, v USA neplatily farmaceutické firmy za to že je úmrtí covidem atd atd

Je to chřipka ze šíleným PR a delší inkubační dobou

Reagovat
sosna

Polovinu populace. A princeznu k tomu.

Reagovat
bobis21

To že nacházíme stovky pozitivních lidi bez příznaků je znakem toho, že promořování je dávno v plném proudu aniž by si panikáři všimli. Jiný způsob stejně není.

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
meno

,,jeno lidi kteří byli nemocní,teď se hledají rádoby pozitivní na koronavirus"

Říká ti něco slovo prevence?

Reagovat
Witcher

Proč nerozdělí ligu na dvě konference pozitivní a negativní? Na konci by se hrálo finále mezi nimi.akorat ta vadná půlka by nehrála Evropu

Reagovat
smazaný uživatel

Rovnou soutěž - Poslední zůstává. Kdo vydrží nejdéle, vyhrál.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Však už jsou v karanténě...

Reagovat
oli9

Vemte si 18 týmů, okolo každého týmu cca 50 lidí... To nebudou žádné jiné články než že se někde objevil covid.. A opět bezpriznakovy... Kdyby šla hygiena někam na náměstí a zastavila náhodných 100 lidí, tak jich najdou minimálně 5 pozitivních

Reagovat
db18

Už to vidím, Viktorka bude mít vše negativní, ale objeví se případ u Opavy

Reagovat
Fabregas@ole

Je to tak, že před každým ligovým kolem se v pátek nechává testovat všech 18 týmů?

Reagovat
db18

Původně se to myslím psalo, ale nevím jaká je skutečnost.

Reagovat
Fabregas@ole

Myslím, že to tak je.

"Oproti uplynulé sezoně došlo i ke zpřísnění hygienických opatření v manuálu LFA - každý celek se například bude muset před ligovými zápasy podrobit testu na koronavirus"

U vás se ví, který "nejmenovaný" hráč je nakažený? Nebo se to případně všichni dozvíme až v 17 hod ze základní sestavy, kdy bude v bráně všem "záhadou" Sváček?

Reagovat
db18

Jen jsem zaslechl drb, že jde o hráče na post, kde máme nejmenší možnosti.Z čehož mne vychází levý bek, a Hybš je mimo i tak, takže se teoreticky nemusí zjisti nic (a jinak by asi chytal Staněk)

Reagovat
Fabregas@ole

Ok, dík

Ono to může vypadat vtipně. Dneska Sparta po testování ohlásí jednoho nakaženého a zítra dojedou do štatlu bez Dočkala. Atd., atd....

Reagovat
Losinho

Ta si to zas schová na konec.

Reagovat
Banikovec7

Opavu uz testovali a vse ok.

Reagovat
Bex5

Neshani Liberec jeste nejaky hrace a event. cleny sirsiho realizaku?

Reagovat
db18

Že bychom tam poslali Hybše?

Reagovat
Bex5

Ten je nakazenej?

Reagovat
db18

Nevím, ale přišel od nich. Takhle se to dělá, ne?

Reagovat
monty25

Co je s Kayambou? Na livesportu píšou nemoc.

Reagovat
db18

Tak je to jasný...

Reagovat
monty25

Že by měl livesport až takový info?

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby měl Kayamba Covid tak by ho měl i Ba Loua a Beauguel, když většinu času tráví spolu

Reagovat
Greny

uz tri dny nepridal nic na instagram je to jasny

Reagovat
db18

To nepřidal skoro nikdo. Jenom Hybš měl postelovou fotku se ženou.

Reagovat
Kepy_FCB
Reagovat
smazaný uživatel

Je plně svéprávný a byznyspočty ovládá dobře ..... Kdyby měl zásady, dbal na své jméno a odborný respekt a byl přesvědčený o nebezpečí viru, tak to už dříve vládě hodil pod nohy a odešel. Včera udělal Babiš trotla nejen z Vojtěcha, ale i z něj. To, s čím vylezl Vojtěch pocházelo z dílny Maďarova slavného týmu, Vojtěch byl jen obvyklá figurka...... Včera to zase zneplatnili a udělali další hybrid. Být to o profesní cti a ne o pharmabyznysu, tak to doktor, co si buduje jméno, hodí tatarovi pod nohy a skončí v tom týmu. Nenechá ze sebe dělat profesního vola medicinským laikem-politikem.

Reagovat
Kepy_FCB

Souhlas,Maďar je stejnej šmejd jak ten tatar.

Reagovat
luismiksak

Tohle nemá cenu ani začínat.

Jsem zvedavej na kecy slintala Svobody.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě to někoho baví?

Reagovat
Coutinho10

a kdy v patek ? tady to zverejnovani o tom 1-2 hodiny pred vykopem, jestli se bude nebo nebude hrat je celkem na nic

Reagovat
Coutinho10

Slovan to sami

13:13 Slovan stále neví, zda bude hrát

Slovan Bratislava zatím stále nemá definitivní jistotu, že odehraje zápas 1. předkola Ligy mistrů na Faerských ostrovech proti Klaksvíku. Původně se mělo hrát ve středu, ale kvůli pozitivnímu testu na koronavirus, musel být duel odložen. Slovan poslal na ostrovy druhou výpravu složenou z hráčů áčka, kteří nebyli v první nominaci a dalších hráčů rezervy. U ve druhé výpravě se ale podle serveru nordlysid.fo objevil pozitivní případ. Slováci však výsledky nechtěli akceptovat, protože celá výprava byla negativně otestována na Slovensku. "Definitiva o osudu zápasu ještě nepadla, Mělo by se tak stát v průběhu tří nebo čtyř hodin. Domácí ale dělají vše pro to, aby se nehrálo," řekl pro slovenskou televizi ředitel Slovanu Ivan Kmotrík mladší. (spravy.sk)

Reagovat
monty25

Pro fanoušky, co to mají dál, je tohle dost na hovno.

Reagovat
Coutinho10

j tjn...jako pro ty, co na ten zapas chteji jit osobne je tohle dost blby

a i z pohledu Sazkafantasy, ze nevis, jestli tam muzes dat hrace Plzne pripadne Olonouce nebo radeji bez nich, ale jeste je trochu cas

Reagovat
monty25

Já tam mám šest Plzeňáků, takže snad hrát budou. Olomouc - Liberec je mi jedno, z toho zápasu tam nemám nikoho.

Reagovat
Coutinho10

j, ja to zatim neskladal, takze nedokazu rict, jestli nekoho z toho 2. zapasu tam dam, ale jako z Plzne bych to taky rad poskladal nejakym zpusobem

Reagovat
monty25

Teď už jenom čekám, jaká bude sestava Plzně, abych to případně ještě upravil. Potom už se soustředím na čtvrtfinále Ligy mistryň...

Reagovat
Coutinho10

j taky cekam na sestavu, ale fotbalove jsem byl vic zvedavej na Slovan Bratislava, ale koukam podle livesportu, ze zase odlozeno liga mistryn podle kurzu vypada, ze to bude podobne dramaticke jako Plzen s Opavou , ale je fakt, ze tam jsou kolikrat neocekavane momentky, takze i to muze bejt zajimavy

Reagovat
monty25

No, na Barcelonu původně vypsali kurz 1,75 a už je tam 1,18. V týmu Atlética prý bylo pět pozitivních na covid a nemohly trénovat, takže to možná bude kvůli tomu. Věřím, že Barca vyhraje a fandím jim, ale zase bych Atlético úplně nepodceňoval... Jinak jsem vsadil na ten zítřejší Lyon proti Bayernu, tam šel taky kurz dolů z 1,55 na 1,45. Lyon je tradičně největší favorit soutěže a podle mě to dopadne přesně opačně než u chlapů. Takže nejvyrovnanější čtvrtfinále bude nejspíš Arsenal - PSG.

Reagovat
Puskas

Tak to postihne zítra ty další...

Reagovat
Coutinho10

no, jsem na to hodne zvedavej celou dobu nic a najednou se ma zacit a hned 2 tymy byly s otaznikem a Olomouc vlastne porad jeste je

Reagovat
smazaný uživatel

No ještě bych počkal, zápas je až v 6, to se ještě může změnit

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele