Plzeň byla za minulou sezonu ve ztrátě 15 milionů korun

01.04.2014 19:55 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Komentáře (105 / 0 nových)
Neuro
01.04.2014 20:00
#
jak to je s tou přístavbou stadionu? platí město nebo taky viktorka nebo sponzoři?
valloire
01.04.2014 20:09
#
Viktorka
Neuro
01.04.2014 20:11
#
to tam teda sedí dobří experti.. ta rivalita se Spartou už je i ekonomická.. "stále lepší dluh než Sparta"
milan78
01.04.2014 20:01
#
njn ČR já na bráchu, brácha na mě
smazaný uživatel
01.04.2014 20:07
#
No tak, to je zhruba se jako Sparta... za 14 dní.
Mr.Mike
01.04.2014 20:09
#
a to tam nezapočítali ještě to uplácení
georgeo
01.04.2014 20:13
#
že by si to v Plzni špatně spočítali?
Andis
01.04.2014 20:15
#
Uplácet rozhodčí není zrovna levný
LP4ever
01.04.2014 20:19
#
I proto byla Sparta v minusu 190 mega.
F.Torres
01.04.2014 20:25
#
Krutá pravda
mojmira
01.04.2014 20:45
#
Hlavicz
01.04.2014 20:50
#
smazaný uživatel
01.04.2014 21:55
#
smazaný uživatel
01.04.2014 22:48
#
REPLIKATOR
02.04.2014 01:09
#
valloire
02.04.2014 01:35
#
smazaný uživatel
02.04.2014 02:15
#
Arsenalfan
02.04.2014 09:52
#
OTASi
02.04.2014 12:44
#
oli9
01.04.2014 20:23
#
smazaný uživatel
01.04.2014 20:25
#
oli9
01.04.2014 20:23
#
15 není moc ale i tak jsem myslel že bude Viktorka v +
Duff
01.04.2014 20:29
#
no trošku trapas, že nejsu schopni jako osmifinalista EL skončit aspo" na nule. managment bude buď plný amatérů nebo to všecko bude trošku ¨jinak¨...
Nr.Nobody
01.04.2014 20:35
#
Letos skoncime ve vyraznem plusu napriklad.
milan78
01.04.2014 20:45
#
toho bych se nebál
milan78
01.04.2014 20:45
#
smazaný uživatel
02.04.2014 08:33
#
ona ta EL neni zrovna vydelecna. A jelikoz byly uspechy jak v EL, tak v lize, tak hodne vypaltili na premiich. K tomu dost nakupu, takze pak to jde do cervenych cisel. Nekdy je treba vic investovat, aby se to pak vratilo.

Ono to plati i o Liberci, sice se pise, ze vydelali 77 mega, ale kdyz to zdani, kdyz vyplati premie a odectou se z toho naklady na tu EL, tak jsou skoro na nule
smazaný uživatel
01.04.2014 20:25
#
smazaný uživatel
01.04.2014 20:31
#
nevím, jestli si dobře vykládám ty smajlíky.. Ale máš tohle jako Sparťan zapotřebí? nebo musíš jen furt do někoho kopat?
smazaný uživatel
01.04.2014 20:34
#
ten magor je spartan? to si delas prdel
valloire
02.04.2014 01:27
#
no...je
F.Torres
01.04.2014 20:44
#
odhalil jsi ho správně
Kenneth
01.04.2014 20:37
#
Sparta prodelala 190 mio. Tak proc se tu smejes jak uplny tupec?
Bakary3
01.04.2014 20:41
#
Ne, že bych zrovna jeho chtěl obhajovat..., ale tohle argumentování "proč se směješ jako xxxxxx" je fakt hloupý..
smazaný uživatel
02.04.2014 08:34
#
neni
Duff
01.04.2014 20:26
#
zvláštní netvrdil vždycky Paclík že platy hráčů jsou řádově o desítky milionů nižší? hezky si nasrali do vlastního hnízda
Nr.Nobody
01.04.2014 20:34
#
A nejsou nebo co?
smazaný uživatel
01.04.2014 20:35
#
na druhou stranu.. a co je nám do toho? Já jsem rád, že se "nějáká" Plzeň objevila a člověk může konečně sledovat ambiciózní tým v evropských pohárech a může se radovat z úspěchu. a myslím si, že by skoro každý český fanoušek měl být. a Sancho a spol ať si svoje názory nechají, já jim je neberu. Ale nemyslím si, že je něco špatného na tom fandit ač rivalovi tak i "Čechovi" v Evropě. A Paclík by ty prachy stejně najebal do něčeho jiného, tak tady aspoň na to můžeme každý týden plivat. dobrý ne?
Nr.Nobody
01.04.2014 20:37
#
Zaprve Paclik tam nic najebat nemusel, protoze z predchozi sezony zustaly v klubu velke penize. Zadruhe letos budem zase ve velkym plusu a zatreti je nejvtipnejsi, kdyz se ztrate 15 mega smeje Spartan
Messier
01.04.2014 21:44
#
S tím posledním sis zřejmě spletl vlákno
Bex5
01.04.2014 21:54
#
good point
goodbay
02.04.2014 10:46
#
Tak zrovna ty ses pořád smál Spartě v jaké ohromné ztrátě je a že Viktorka žádnou ztrátu nemá a ejhle hrajete poháry a stejně tu ztrátu máte (byť podstatně menší). Sparta je nehrála, což dává logiku, že tu ztrátu má.
Nr.Nobody
02.04.2014 14:12
#
Boze, ale my zadnou ztratu nemame, jsme v ohromnym plusu, akorat za ten rok byl minus 15 mega, jinak mame na uctech spoustu penez navic..
goodbay
03.04.2014 11:59
#
Tzn. Ze jste ve ztrate
db18
03.04.2014 19:41
#
Ona je taky docela blbost, že se to zveřejňuje za rok a ne za sezonu...
Kiwi-21
01.04.2014 20:35
#
Tak ono většinu dělají odměny za postup do jarních fází,za titul + ty 2 věže na stadiónu měly platit taky oni a pokud si chtějí ty nej hráče udržet tak je jasný že náklady na mzdy stoupnou a je jedno zda se jedná o Plzeň,Spartu či velkokluby jako Real,MU,Barca,Bayern či další
smazaný uživatel
02.04.2014 08:36
#
Rozpocet je delany bez nakladu a prijmu v evropskych poharech, tam byva plusovy. Kdyz se ale postoupi do EL/LM, tak pak se zvednou prijmy ale i naklady, a cim vic se dari, tak tim vic se vypalati na odmenach. Ten rozdil ale udelaly ale ty obchody, kdy utratili docela dost na ceske pomery
smazaný uživatel
01.04.2014 20:27
#
Ani v tomto na Spartičku nemáte
smazaný uživatel
01.04.2014 20:29
#
Na to, jak vždy každý zvrací nad Sparťanskými výdaji ~300 mega a tvrdí, že ostatní daj max 80 mega, tak docela dobrý
smazaný uživatel
02.04.2014 08:38
#
fakt myslis, ze spartanske vydaje jsou jen 300M, kdyz jsou ve ztrate cca 200M posledni 4 sezony? Myslis, ze dokazou vygenerovat jen 100M prijem?
smazaný uživatel
02.04.2014 10:54
#
To jsem střelil od boku čísla, která procházela tiskem a všichni to hrozně žrali a smáli se, že ostatní můžou hrát to samý jako Sparta s 3x menším rozpočtem.
Kypřící prášek
01.04.2014 20:34
#
Ten provincni klub, jak nazyvaj zastupci klubu, se nejak rozjizdi
smazaný uživatel
01.04.2014 20:34
#
Nehrát 2 roky poháry, tak si Paclík může koupit další prádelny..
Nr.Nobody
01.04.2014 20:36
#
Nehrat pohary, tak jsou ty vydaje tak 4x nizsi. Skoda, ze si to ani neprectete.
twerp
01.04.2014 20:50
#
No ještě že účty na vašem hotelu počítá počítač a ne ty.
Wu-36-man
01.04.2014 20:53
#
smazaný uživatel
02.04.2014 08:40
#
rozpocet klubu je delany bez evropskych poharu, a je nastaven, aby byl plusovy. Kdyby FCVP nehrala pohary, tak nebude tolik nakupovat, to spis nejake hrace proda, a bude ve zisku jeste vetsim
Sosi
01.04.2014 20:36
#
Letos se zahojí...
Bakary3
01.04.2014 20:39
#
Tak to je neskutečný... S takovýma příjmama být ve ztrátě ?
Odměny 120 mega ? Proč ? I polovina by byla na cca 20 hráčů + 10 členů realizačního týmu až až...
Tohle prostě nepochopím, když vydělali tolik peněz , tak mají dát tolik odměn, aby aspoň vydělali, ale tohle je proti zdravýmu rozumu.
Posledni Kovboj
01.04.2014 20:43
#
zavolej mu to, dobra rada nad zlato
smazaný uživatel
01.04.2014 20:59
#
ty ztráty jsou ze sezony, kdy nehráli ligu mistrů, takže příjmy mají hlavně z prodeje hráčů, z Evropské Ligy a od sponzorů... kdyby hráčům nedali pořádné bonusy, dost by jich možná chtělo odejít a neuhráli by Ligu Mistrů za rok..
smazaný uživatel
01.04.2014 21:03
#
v letošní sezoně určitě ve ztrátě nebudou, když vydělali přes 300mega jen z Ligy mistrů, přes 100mega prodejem Daridy, pak si přičti dalších pár příjmů - odhaduju to na zisk minimálně 150milionů..
smazaný uživatel
02.04.2014 08:42
#
Zakladni plat je asi 30% toho, co si opravdu vydelaji. Tech zbylych 60% se pocita jako odmeny hracum za vyhry, plus tam jsou jeste odmeny za titul a postup do EL a dalsich fazi EL. Proto to je 120M, neni to tak, ze za titul a za ty postupy v EL dostali 120M
Jardin
02.04.2014 09:15
#
matematik
goodbay
02.04.2014 10:49
#
Taky jsem slyšel, že odměny budou cca 10% a jak tak koukám, tak jsou zhruba 40%
Wu-36-man
01.04.2014 20:43
#
Jeste tu nekdo bude psat o zazraku se 100 milionovym rozpoctem?
Nr.Nobody
01.04.2014 20:44
#
Ale ten rozpocet na zacatku sezony dela ca 110 milionu, ale samozrejme, ze s tim, jak a kam se postupuje, tak se navysuje az do tehle vysky.
Wu-36-man
01.04.2014 20:52
#
Ano,ale byla tu diskuze kde nekdo z vasich fans tvrdil,ze vubec,ze naklady Plzne nikdy nepujdou nad 100 milionu a ze Paclik neni blazen,aby vydal za sezonu treba 200 milionu...stejne tak se se mnou prel,ze naklady uspesnyho tymu nemusej nutne vyletet nahoru..pokud je klub uspesny,tak naklady leti raketove nahoru a dolu se vsak snizujou strasne spatne,takze klub po jedny nebo dvou neuspesnych sezonach zacina mit velky problem..Slavie je krasnej priklad a obavam se,ze Plzen bude casem resit ten samej problem...
db18
01.04.2014 20:55
#
Tohle je dobře nastavený v hokeji, kdy jak nejdeš do Play-off, tak hráči dostanou v následující sezoně o 25% nižší plat (a zvýší se zase až s postupem do PO)
Nr.Nobody
01.04.2014 21:05
#
No ale u Slavie byl problem, ze nastavily fixni plat moc vysoko a to uz nesnizi, ale kdyz u nas je vetsina penez v premiich, tak nic tezkyho na snizeni neni, protoze proste ty penize si nevykopou.
Talker
01.04.2014 21:42
#
Nevím, já tam vidím celkem slušné možnosti, jak osekat ten rozpočet a náklady - jak jsem psal níže, fixní náklady jsou nějakých 160 mil třeba. Pokud se osekají přestupy, nebude se postupovat v rámci EL/LM, nebude titul, tak to spadne pod 200 okamžitě.
Talker
01.04.2014 21:37
#
Hmm, základní rozpočet je nějakých 150 mega (140 mil režie, platy a daně a nějakých dejme tomu 20 mil bonusy v rámci odehraných zápasů, výher, golů, čistých kont atd).

Přestupy se hradily z částky, kterou vydělali loni. Logicky vydělali desítky nebo stovky milionů tu předchozí sezonu, tak je investovali v té následující (protože těžko je mohli proinvestovat v té sezoně, když jim ještě na kontě nepřistály). Letos v létě třeba tolik nenakupovali, protože ty zisky z předchozí sezony nebyly takové.

Většina bonusů bude vázána na trofeje (titul, pohár, postupy v Evropě), takže tam se to taky oseká.

Kdyby se do Evropy nedostali, nevyhráli titul a podobně, tak ten rozpočet opravdu bude těch 150-160 milionů.
Nr.Nobody
01.04.2014 22:21
#
A to je prave problem u Sparty, ze ta i v momente, kdy nehraje evropske pohary, ma rozpocet kolem 300 milionu..
smazaný uživatel
01.04.2014 23:39
#
před 2 týdny sem četl 80 milionů dokonce
smazaný uživatel
02.04.2014 08:54
#
100M to uz davno neni, je to na nejakych 120M, max 150M
smazaný uživatel
02.04.2014 10:56
#
max 335
goodbay
02.04.2014 11:02
#
V jednom rozhovoru Paclík říkal, že se rozpočet blíží ke 200M. Bylo to na idnes. Teď to ale nemůžu najít.
Bex5
01.04.2014 20:54
#
Prosím prosím, přestaňte se divit jako slabomyslní těm částkám v políčku hráčské odměny
Plzeň samosebou nemá, a ještě nějakou dobu nebude mít, celkovou základnu tak stabilní jako Sparta, mládež by také mohli ještě trochu podpořit (což by byla asi nejrozumější investice profitu z LM). Nicméně kdo si myslí, že v Plzni tak dlouho udrželi hráče jako Limberský, Rajtoral, Darida nebo svého času Petržela jen díky pozlátku s názvem "skvělá parta", nejspíš se mýlí. Po loňské EL vyhlásilo vedení odměny z EL ve výše 1/3 příjmu z pohárů! A tohle, nás - jelikož jsem Viktorián - odlišuje od týmů, které prodají Vaňka do Turecka za první vyšší částku na stole, Breznaníka do bůhvíjaký vymrzlý prdele za ještě vymrzlejší peníz, Rabušice v podstatě odevzdají svému agentovi a čau. Nebýt těchto prémií, z Plzně by v létě odešel Hořava do horšího týmu Bundesligy, Tecl nejspíš opět do Turecka, Wágner s Prochym asi do Polska nebo nevim. A Hrošovský by už v srpnu běhal ve Spartě, tfuj!
smazaný uživatel
01.04.2014 21:13
#
no s tou stabilitou bych si tak jistý nebyl, kdyby Sparta chvilku nehrála o titul, klesne jí průměrná návštěvnost určitě pod 5000 tisíc a kdyby se tam pleskala dýl, bude to ještě klesat.. a kolik vás třeba chodí na pohár? já byl teď na čtvrtfinále a bylo tam přes 6000lidí.. do mládeže investovali třeba i tím, že vybudovali tréninkové vyhřívané hřiště, pak mají peníze na to talenty déle udržet, což je velká výhoda(viz třeba u Pavla Nedvěda, který kdyby hrál v dnešní době, tak jde do evropských týmů z Plzně)..amatére.. jediný co vás odlišuje je hodně bohatej majitel, kterej vyhlašoval, když Spartu kupoval, že chce být top evropský tým a od té doby se ani do Ligy mistrů nedostal...
smazaný uživatel
01.04.2014 21:43
#
Bex5
01.04.2014 21:47
#
Ty jo, tak to mi hlava nebere. Já jsem z Plzně a fandím Plzni, Ty amatére, příště si prohlídni pořádně můj příspěvek i účet :-D Jsem hrdej na to, že jsem Viktorián a že jsem z Plzně, ale nebudu se dívat na všechno růžově jen kvůli klubový příslušnosti. Ta juniorka není tak tragická, ale pořád to není v lize top. Až bude top i juniorka, dorostenci, pak uznám, že se podařilo vybudovat opravdové zázemí. Ne, že by to znamenalo všechno, viz Olomouc jako neúspěšný tým s úžasnou líhní talentů. Nicméně souhlasím s Tebou, že DK je v podstatě i přes svůj majetek ve fotbalovém prostředí docela pro smích, investuje prachy do věcí, kterým nerozumí.
smazaný uživatel
01.04.2014 22:59
#
ta mládež je stejně spíš o tom, kolik hráčů se ti dostane do áčka a jaký to jsou hráči, než o tom, jaký jsou v tabulce - v tom si myslím, že Plzeň je v lize určitě mezi nejlepšími.. jinak tabulkově je na tom juniorka skoro jen o 3 body hůř než Sparta a v dorostu mají větší ztrátu, ale zase pár let zpátky, tak dorostenecký titul vyhráli plzeňácí.. to jsem rád, že jsi plzeňák.. a ještě bys se mnou mohl souhlasit s tím, že je důležité mít peníze na delší udržení těch talentů a taky jim mít co nabídnout ve smyslu, že je zabudujou do kvalitního týmu..
Bex5
02.04.2014 16:31
#
Asi to postavení v tabulce juniorky není přímoúměrný, nicméně o něčem to vypovídá. Nicméně plzeňští odchovanci se sice dostanou často až do GL (což tu budu považovat za úspěch), ale mnohdy v rámci jiných mančaftů, ne v Plzni samotné. V tomhle ohledu bych rád viděl toho Končala za dva roky v základu áčka, nicméně po shlédnutí pohárovky s Domažlicema ... nevím nevím, musí zabrat.
smazaný uživatel
02.04.2014 08:55
#
sparta mela navstavnost 5000 v prumeru ikdyz hrala o titul. Sice uz to je asi 8 let zpet, ale je tam videt, jak jsou ti jejich "fanousci" namlsani a nevdecny...
smazaný uživatel
01.04.2014 23:42
#
Co by Hořava jako chtěl dělat v bundeslize?
Bex5
01.04.2014 23:48
#
v nejhorším to samý, co tam právě dělá Kadlec
smazaný uživatel
02.04.2014 00:08
#
Tak Kadlec i když hrál hodně často hovno, tak byl v BL aspoň produktivní. Navíc sezonu před přestupem patřil mezi nejlepší hráče na svojem postu, Hořavu na jeho postu brzo zastíní i ten Hrošovský a kdyby byl zdravý, tak i Hanousek.. A to nemluvim o celoligové konkurenci, tam Hořava patří spíš do průměru.
Nr.Nobody
02.04.2014 00:11
#
Hele, prestan brat ty drogy, leze ti to na mozek. Horava patri v soucasnosti k nejlepsim hracum v lize vubec..
smazaný uživatel
02.04.2014 00:36
#
smazaný uživatel
02.04.2014 00:55
#
Ne asi kam se hrabe Hušbauer,Vácha a Ládínek Krejčí Hořava,Litsingi a Rybalka pak dlouho nic
smazaný uživatel
02.04.2014 08:57
#
co se divis komiku?
smazaný uživatel
02.04.2014 10:27
#
Že někdo tohle kopyto řadí mezi nejlepší hráče ligy..
OTASi
02.04.2014 12:53
#
Hořava a kopyto? Kolik jeho zápasů si za poslední dobu viděl? Hraje dost dobře, takovej Hušbauer ,,září" možná proti Příbrami apod., Hořava hraje výborně i proti Lyonu nebo Šachtaru. Nejlepší záložník Plzně a v naší lize momentálně taky není moc lepších hráčů, jestli vůbec
Corosian
04.04.2014 14:20
#
Proti Sparte taky vylozene zaril...Horava je dobrej ale lepsi nez Husbauer fakt neni
valloire
02.04.2014 01:34
#
OTASi
02.04.2014 12:50
#
Hořava je momentálně hodně vysoko, min. je na tom stejně jako třeba Hušbauer
Pony Slaystation
02.04.2014 09:11
#
Vzdy je lepsi priznat ztratu nez zisk, i kdyz mozna ve skutecnosti ztata neni, uz jste nekdy slyseli pojem ucetnictvi? ;)
smazaný uživatel
02.04.2014 09:42
#
Tyhle diskuze mě fascinují... Už jsem to tu říkal ikskrát - výsledky uzávěrky bez podrobností nic nevypovídají. A bez výkazu cashflow se nedá usuzovat na vůbec nic.
Pony Slaystation
02.04.2014 09:43
#
Aspon nekdo
smazaný uživatel
02.04.2014 09:52
#
No bavím se, jak se úspěšně šíří fáma, že ztráta je automaticky dluh, jak se nerozlišuje příjem a zisk, jak se zaměňuje výsledek hospodaření a rozpočet... Ale tak to je jedno. Na první pohled se spíš zdá, že Viktorka to hospodaření má asi zdravý, a druhej pohled není, tak proč se zalamovat.
twerp
02.04.2014 12:00
#
Nejhorší na tom je, že pár let zpět byla nějaká diskuze o financích ve fotbale s vysokoškolským učitelem, který se choval jako místní experti.
smazaný uživatel
02.04.2014 11:26
#
Čistě ze zvědavosti, jaký je přehled příjmů ? 90 mega z Evropský ligy a zbylých 230 vydělali v gambáč lize ?
twerp
02.04.2014 12:00
#
Sponzoři, prodej hráčů, tv práva atd. Za ligu to dělá jenom pár mega.
smazaný uživatel
02.04.2014 13:45
#
Práva s ligovými bonusy hodí tak max 20 mega. Pokud jsem na někoho nezapomněl, tak prodali akorát Petrželu, a ten šel zhruba za stejnou sumu, za kterou koupili Hejdu.
twerp
02.04.2014 15:03
#
Tak většina toho budou peníze od sponzorů.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.