Pivarník se nechce pouštět do finančních dostihů se Slavií

04.01.2017 19:52 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3983
Související články
Komentáře (175 / 0 nových)
koudys2
04.01.2017 20:05
#
"Pro mě je hranice tak 12 až 15 milionů, a to za hotové hráče, kteří budou posilou" Ano, to přesně splňuje Janža.
patrikhm
05.01.2017 07:34
#
Pivarník by se ani už o nic pokoušet neměl. Z Machačkaly je volný Vrba, pane Šádku, co s tím uděláte?
Adalberto.Littleoak
04.01.2017 20:08
#
No co vám taky zbývá, než hledat volný hráče.. Penízky z LM si nalil Limba a spol. do obličeje a majitelé máte socku oproti Spartě a Slavii
twl
04.01.2017 20:08
#
Moje řeč peníze vyhazovat umí každej,ale vždy vyhraje koncepce!Proto každej říká že příští rok budeme hrát ve středu tabulky.... Vtip je v tom že to říkají 5let a už je to trapné....
Houdini
04.01.2017 20:14
#
Já bych nebyl takovej optimista, kádr i předváděná hra je rok od roku horší, že to pořád na ligu stačí jen svědčí o tom jak jsou ostatní pozadu, ale to už dlouho platit nemusí.
cetto
04.01.2017 20:16
#
Mi teda nepřijde moc koncepční hrát se stejnejma hráčema až do jejich čtyřicítky.. Oh, sorry, oni tam ted jsou supertalenti Baránek, Janža, Matějů, Hromada, Hrošovský, Suchan a Krmenčík. No, hodně štěstí v boji o záchranu
db18
04.01.2017 20:22
#
Škoda, že nefandíš nikomu v české lize, posledně mi tohle před sezonou psal uživatel "Chlupatá máma" a krásně se to vrací.
discarda
04.01.2017 20:36
#
Jako jak ? Že nehrajete o záchranu a oni jo ?
Chlupatá máma
04.01.2017 20:44
#
V době, kdy jsem to psal, jste se ještě nezbavili Koláře a Rajtorala. Postupně se zbavujete starejch hráčů, ale podle mě moc pomalu a nástupci nejsou tak kvalitní jako předchůdci. Nebo mi chceš tvrdit, že postupem času hrajete atraktivnější fotbal a kádr se zkvalitňuje?
db18
04.01.2017 20:49
#
Než v minulé sezoně? Ano.
Chlupatá máma
04.01.2017 21:03
#
Myslel jsem samozřejmě v průběhu týhle dekády... Posrali jste si to ale jenom vy sami, když jste naprosto nepochopitelně lpěli na doplňování mančaftu jenom z ČR a SR. Když už nakonec nějakej cizinec přišel, tak buď nedostal pořádně čuchnout nebo vyhořel. Skauting máte těžce na vyližprdel.
db18
04.01.2017 21:07
#
A kdo v těchto podmínkách nemá? Když už je nějaký hráč skautovaný, tak skauting obvykle provedla agentura... (a tak je tomu třeba i u Sparty).
A naopak na hráčích ze Slovenska a ČR se to postavilo krásně, což pak chválili i v zahraničí, když jsme se s tím dostávali do vyřazovacích bojů pohárů (a už tehdy a i předtím se snažili o příchod zahraničních hráčů, ale nedopadlo to dobře, i když tu kvalitu měli, jako třeba Adamov...), navíc s tím přišel největší historický úspěch, tak jaký posrání?
Chlupatá máma
04.01.2017 21:20
#
Skoro všichni v lize maj lepší bilanci výhodnejch přestupů ze zahraničí. Je mi jasný, že těžko bude v Česku druhý Porto s vypiplanym skautingem, ale zrovna Plzeň ho má na úrovni sotva ČFL.
db18
04.01.2017 21:27
#
Protože nepočítáš mezi cizince Slováky - což chápu, ale pak si musíš uvědomit, že je taky lepší přivést stejně kvalitního Slováka, který to tu bude mít snazší, než Gorkšse, Nivalda nebo Ngadeua...
uff
05.01.2017 10:03
#
Uwe háže buly
04.01.2017 20:34
#
Tak Hromada na to určitě má, stačí stabilizovat výkonnost, což přijde s věkem.. Matějů a Suchan taky talent mají. Ten zbytek je slabota no. Krmenčík má akorát štěstí, jinak je to podobnej kolohnát jak Rambo.
kilobyte
04.01.2017 20:41
#
Není Hromada na hostování?
discarda
04.01.2017 20:43
#
Je ,ale je tam opce. Zajimalo by me kolik ?
dinss
04.01.2017 21:06
#
Okolo 20 určitě.
hilarious
05.01.2017 11:45
#
5-7
[ACS]eRw!n
05.01.2017 14:00
#
obavam se, ze uz to je outdated
db18
04.01.2017 20:48
#
Krmenčík má spíš ještě smůlu...
Barcafan10
04.01.2017 21:31
#
Většinu jmen si napsal Dobře, ale nesouhlasím s Hromadou, ale ten zas půjde pryc, pokud bude držet sve výkony a Suchan není na poměry naší ligy špatný hráč v budoucnu
dinss
04.01.2017 21:34
#
Tak těžko říct jak to je ve smlouvě. Pokud máme výkupku a oni si ho nemůžou stáhnout tak tady zůstane.
db18
04.01.2017 21:36
#
Otázkou pak bude, jestli tu bude chtít zůstat i on. Do budoucna by se zase rád vrátil do Itálie a když ho osloví Sampdorie s tím, že by s ním počítali, tak by asi u nás nepodepsal.
dinss
04.01.2017 21:39
#
To je fakt. Ale aby se vracel někam kde mu nenechali čuchnout?
smazaný uživatel
04.01.2017 20:18
#
5 let jste teprve nahoře, takže to 5 let neříkají. Ovšem je jasný, že pokud nebudete do kádru investovat částky jako Sparta nebo Slávie, tak prostě nemáte šanci s nimi držet delší dobu krok.
db18
04.01.2017 20:22
#
Před 6 lety byl první titul a říkalo se to už minimálně na jaře před prvním titulem, ale ok...
dinss
04.01.2017 21:06
#
To je krávovina.
Irek
04.01.2017 20:09
#
Premrstene castky za prumerne/nadprumerne hrace opravdu nema smysl davat
Bobřík
04.01.2017 20:09
#
"Pro mě je hranice tak 12 až 15 milionů, a to za hotové hráče, kteří budou posilou. Částky jako 30 milionů v českých podmínkách určitě nemají smysl," dodal.

Tak si Plzeňáci užívej te poslední mistrovskou sezonu na dlouho dobu, s takovým přístupem se na vrchol už jen tak nedostanete.
Abstinence
04.01.2017 20:12
#
Vždyť se přesně tímhle stylem na vrchol před pár lety dostali a pořád se tam drží..
db18
04.01.2017 20:13
#
cetto
04.01.2017 20:17
#
Ta situace byla odlišná. Sparta hrála nejhorší fotbal v novodobý historii, Slavia byla po "krachu" a nebyl tu nikdo, kdo by byl ochoten/schopen zaplatit za jakýhokoliv fotbalistu víc jak 15 mega.
[ACS]eRw!n
04.01.2017 21:45
#
Bobřík
04.01.2017 20:24
#
Ale to jenom proto, že ani konkurence se nepouštěla do velkejch nákupů. Vždyť kdo před touhle sezonou stál víc než 30M KČ? Možná v dobách dřevních Vachoušek, Németh a Pacanda, ale to bylo ještě dlouho před tím, než se Plzeň vůbec ustálila v první lize. Posledních 5 let příchody Sparty a Plzně stály cca stejně (samozřejmě nepočítám letošní léto), o Slavii se snda vůbec nemusím zmiňovat.
Lorcan
04.01.2017 20:31
#
smazaný uživatel
04.01.2017 20:36
#
jenže polovinu toho kádru nabrali jako odložence ze Sparty
C-M@ster
05.01.2017 10:15
#
db18
04.01.2017 20:14
#
A vy zase nastupujete na vlak, který vás poslal na 7 let do hajzlu.
hefy
04.01.2017 20:23
#
Bobřík
04.01.2017 20:29
#
Však já jsem kritikem naší současný přestupový politiky, však to píšu skoro pod každý článek o nějakí naší posile. Samozřejmě, že není ideální mít v kádru 35 hráčů a za léto utratit 100M, ale zároveň pokud nejste ochotný bojovat o hráče se Spartou a Slavií, tak nemáte šanci v boji s nima o první místo. I když je docela paradoxní, že většina vašich "velkejch" nákupů tohodle typu, kdy jste o ně bojovali se Spartou, dopadla špatně, viz Kopic, Mahmutović nebo Tecl...
db18
04.01.2017 20:35
#
No právě, proto nemá smysl se o ně tahat...
dinss
04.01.2017 21:08
#
Jono, první velkej nákup sešívek za 35mega a je z toho Geňa.
Barcafan10
04.01.2017 21:37
#
Tak on snad první rok v Trenčíne měl taky špatný a neodehrál toho tolik a jako ano za 35 mega to není povedeny přestup, ale nedělejte z něj úplného trageda, který nemá vůbec na ligu rychlostne na tom není zle, v Česku je takový trend, Když se hráči nepovede půl roku je špatný
smazaný uživatel
04.01.2017 21:09
#
dinss
04.01.2017 21:10
#
Až to Čínu přestane bavit...
žrout
04.01.2017 20:14
#
Mluvil o české lize, proto se taky začali dívat víc do zahraničí, aby to kompenzovali. Nevidím v tom problém. Podle mě se na špici v pohodě udrží, ale získat další tituly? To vidím jako dost těžké v ještě víc sílící konkurenci z Prahy. S a S jsou ve finančních možnostech asi dost jinde bez ohledu na příjmy ze evropských pohárů.
BílíAndelDrcKo
04.01.2017 20:15
#
hefy
04.01.2017 20:24
#
V poho, poslední sezonu si užíváme už asi pět let.
gulbis
04.01.2017 20:31
#
Tak on to myslel tak, že dávat víc jak 12-15 mega za hráče z ligy je hloupost ne? A s tím naprosto souhlasím, větší cenu totiž ti hráči nemají.
Bobřík
04.01.2017 20:38
#
Nemají, s tím souhlasím. Já to pochopil tak, že to Pivarník myslí obecně, že je pro českej klub blbost dát za jakýhokoliv hráče 30M.
gulbis
04.01.2017 20:40
#
Je fakt, že z toho prohlášení nejde úplně poznat, jak to myslel....
žrout
04.01.2017 20:49
#
Aby pár dnů předtím koupili Janžu za 20 (který ani není hned do základu) a v létě si pořídili na hostování s opcí Kaceho, kde ta opce nemohla být pod 20 ani náhodou?
Bobřík
04.01.2017 20:54
#
Tak 20M a 30M je sakra rozdíl Ale máš pravdu, je pravděpodobnější, že to myslel tak jak říkáš.
dinss
04.01.2017 21:00
#
Tak si užívá a užívat si budeme. Za Kaceho byla výkupka minimálně 50mega, za Janža jsme dali 20, výkupka za Hromadu bude minimálně taky 20. Proč si z Prahy neudělat prdel a natáhnout ty částky ,který tomu neodpovídají?
dinss
04.01.2017 21:12
#
+ Zeman kterej byl taky minálně za 20.
db18
04.01.2017 21:16
#
Zeman měl stát kolem 5,5 milionů kč.
dinss
04.01.2017 21:22
#
To si děláš srandu? Pravda že v tý době když odcházel k nám měl hodnotu 500tisíc euro.
db18
04.01.2017 21:28
#
Hodnotu měl 750 tis. € A půlrok zpátky nabízela Slavia 100 tis. € a na to jim Sion teda ani neodpověděl... ale on snad měl nějakou výkupku nebo co.
dinss
04.01.2017 21:33
#
http://www.transfermarkt.com/martin-zeman/marktwertverlauf/spieler/62570 Máš pravdu...
Za 5,5 milionu takovýho hráče. Stejně mi to příjde divný že má výkupku na 5,5mega...
žrout
04.01.2017 20:10
#
Já to už docela chápu, proč o něj Slavia tak stojí a jsou ochotní zaplatit více než Plzeň. Tvrdík řekl, že chtějí mít osu týmu poskládanou z českých hráčů, ne být je klub zahraničních legionářů. Což je vzhledem k historii a tradici klubu pochopitelné a myslím, že i správné. Jenže u nás není zrovna moc hráčů mimo Spartu a Plzeň, na kterých by se dal začít stavět úspěšný a perspektivní tým pro tituly a Evropu. Naopak Sparta i Plzeň mají Čechů plno, ti spíš potřebují hledat zase v zahraničí. Sýkora jako jeden z mála by k tomu mohl mít potenciál a zároveň být okamžitě posilou. Nikdo jiný z ligy kromě TOP 3 mě zatím nenapadá.
Takže z tohoto pohledu je pro Slavii Sýkora důležitější než pro Plzeň, Spartu... Zahraniční hráči by pak měli svou kvalitou navazovat na kvalitní "české jádro" týmu a přinést kvalitu tam, kde jí v ČR moc nemáme.
A popravdě? Tahle filozofie se mi zamlouvá...
cetto
04.01.2017 20:19
#
Mi Sýkora přijde jako Kopic. Taková "posila" z nutnosti. Hráč, kterej se koupí, protože není koho jinýho koupit. Kvalitu v něm ale moc nevidím...
žrout
04.01.2017 20:22
#
já to viděl ze začátku podobně a moc jsem nerozuměl tomu, proč za ty peníze nekoupí rovnou někoho kvalitnějšího z ciziny. Teď už tomu rozumím... Nicméně myslím, že Sýkora a Kopic nejsou stejný příběh... nesuďme ještě před tím, než za Slavii vůbec nastoupí, to bych nechal nejdříve na léto
dinss
04.01.2017 21:01
#
Hlavně Kopic nebyl za 30...
žrout
04.01.2017 21:03
#
tak to mají aspoň něco se Sýkorou společného...
Bobřík
04.01.2017 20:34
#
Tak osu týmu českou máme - Pavlenka, Bílek, Hušbauer, Škoda. Kde bude hrát Sýkora, to fakt nechápu. Nepřijde mi kvalitnější než Bořil nebo Barák a na jinej post si ho přdstavit nedokážu.
žrout
04.01.2017 20:38
#
Lepší než Bořil být ani nemusí, protože nalevo bude hrát Flo, Bořil napravo. Navíc s ním počítají na křídlo (může hrát jak vpravo, tak vlevo), takže nemusí být ani lepší než Barák, Navíc Zmrhal je na odchodu.
db18
04.01.2017 20:40
#
Posadit Frydrycha by byla škoda...
Bobřík
04.01.2017 20:43
#
žrout
04.01.2017 20:47
#
Tak se uvidí, jestli je lepší Bořil, nebo Frydrych a ten lepší bude hrát. Přijde mi to jednoduché, ale Frydrych je primárně stoper, i když napravo nehrál vůbec špatně.
Bobřík
04.01.2017 20:52
#
Frydrych holt hude univerzální náhradník, bohužel. Bořil je asi lepší a stopeři musí být Bílek s Delim. Deli je nejlepší hráč ligy a Bílek je sice herníma schopnostma průměrnej, ale dokáže výborně organizovat obranu a jak to funguje bez něj jsme viděli v Talinnu.
žrout
04.01.2017 20:59
#
V Tallinu (a následně potom) jsme hlavně viděli, jak to všechno "fungovalo" pod Uhrinem
dinss
04.01.2017 21:09
#
Deli je nejlepší hráč ligy? Kde jsi to vzal ?
meno
04.01.2017 21:33
#
Ukaž mi lepšího na jeho post.
dinss
04.01.2017 21:38
#
''Deli je nejlepší hráč ligy...''
Na stoperu hraje slušně ale kolik toho má odkopáno v pohárech? Akorát si pamatuju jeho minelu s Rio Ave.
meno
05.01.2017 10:57
#
Tak ještě jednou. Ukaž mi lepšího stopera v lize než je Deli
vandertom
05.01.2017 12:14
#
Hubnik, Holek, Baranek, Beneš, Luftner, Zapotočny, Jugas, Kysela, Dreksa, Štětina...
Mada
05.01.2017 16:05
#
vandertom
05.01.2017 07:18
#
Cukroušek
04.01.2017 20:56
#
pawelFCB
04.01.2017 21:32
#
kilobyte
04.01.2017 20:13
#
Moc týmů co má strop 12-15 mega na posilu LM nehraje.
žrout
04.01.2017 20:16
#
on mluvil o posile z domácí ligy, ne obecně
kilobyte
04.01.2017 20:18
#
"V zahraničí je mnohem větší kvantita volných hráčů"
žrout
04.01.2017 20:20
#
přesně tak, proto říká, že nemá smysl dávat za české hráče z ligy víc než 12-15 mega
kilobyte
04.01.2017 20:24
#
Nejen z český ligy, ale celkově.
smazaný uživatel
04.01.2017 20:24
#
"Pro mě je hranice tak 12 až 15 milionů, a to za hotové hráče, kteří budou posilou."
žrout
04.01.2017 20:29
#
Já to chápal v kontextu přetahování se o Sýkoru, tudíž hráče z české ligy. Aspoň tak jsem to pochopil, tak nevím. Pokud se nepletu, tak pár dnů zpátky koupili Janžu za 20, takže by byl za debila, kdyby to myslel obecně
BílíAndelDrcKo
04.01.2017 20:20
#
ak posunieš interval na 1 mega eur vela takých tímov čo také penaiza platia a hraju LM tiež nepribudne....
Kang & Kodos
04.01.2017 20:14
#
V tom, že dávat za hráče z 1igy 30 mega je zbytečně moc, má pravdu. A utrácet tolik za zahaniční hráče je pro ně dost rizikový, když tam zatim všichni vyhořeli.
smazaný uživatel
04.01.2017 20:18
#
Stejný pakluby jako City a Chelsea
meno
04.01.2017 20:32
#
žrout
04.01.2017 20:18
#
Syrovátka z představenstva Slavie:

"Naše nabídka je adekvátní českému přestupovému trhu a odpovídá přestupům talentovaných reprezentantů do Slavie v minulosti. Rozhodně se ani přibližně nejedná o 30 milionů + další hráči. A už vůbec ne Tomáš Souček."
Kang & Kodos
04.01.2017 20:25
#
"odpovídá přestupům talentovaných reprezentantů do Slavie v minulosti"
Takže ho budou kupovat třikrát, tak jako Hlouška?
db18
04.01.2017 20:25
#
žrout
04.01.2017 20:32
#
přesně to tím chtěl říct, no...
Kang & Kodos
04.01.2017 20:37
#
Tak já nevim, "adekvátní českému přestupovému trhu" je tak 20 mega, protože v rámci ligy se za víc nechodí. S tim by je Karl poslal do prdele, pak by si je zavolal zpátky a poslal by je do prdele podruhý. Takže když už 20, tak to musí bejt minimálně dva hráči. Ale ne nějaký močky typu Voltr, ale kvalita.
Leda by se jim povedlo s Karlem vyjebat, a tomu nevěřim. Kór teď, když jsou kousek od sestupu.
db18
04.01.2017 20:40
#
Stejně s tím někdo brzy vyleze ven, protože vám Otava zajistil skvělý přehled o tom, kam přestupují vaši bývalí hráči a teď to má na starost tolik lidí, že se to snad nedá udržet pod pokličkou.
Briggus
04.01.2017 21:36
#
hlavně Sparta s tím předkupním právem musí vědět i detaily, aby to mohla případně přebít
db18
04.01.2017 21:38
#
Právě... Nebo se zas klasicky prokecne někdo ze Slavie, to by taky nebylo nic nového.
žrout
04.01.2017 20:41
#
"Rozhodně se ani přibližně nejedná o 30 milionů + další hráči."
Jakou konkrétní sumu + hráči dají, to fakt nevím. Jen předkládám fakta.
ondrasch77
04.01.2017 21:24
#
Miguel19
04.01.2017 20:27
#
Chtít Součka může jenom idiot.
žrout
04.01.2017 20:31
#
jenom idiot se ho může chtít před Eurem zbavovat
Miguel19
04.01.2017 20:37
#
No nevim. Na mezinárodní scéně se ještě více projeví, jaký je to kopyto..
žrout
04.01.2017 20:43
#
Když se to projeví a propadne, tak ho prodají. Jednoduché, ne?
KingMaster13
05.01.2017 01:05
#
Uwe háže buly
04.01.2017 20:44
#
Nebo někdo, kdo nemá žádnýho defenzivního záložníka.
Chlupatá máma
04.01.2017 20:51
#
Nevzpomínám si, že by v lize hrál někdo s tak ladnym až baletnim pohybem jako právě Souček.
hefy
04.01.2017 20:24
#
Sympatickej přístup.
GalaktickyPrezident
04.01.2017 20:24
#
Tak to je jasný, hráči si raději vyberou prestižní týmy s výbornou minulostí. U Plzně nemůžete vědět, kdy dojdou peníze a vrátí se tam kde byla před pár lety.
BílíAndelDrcKo
04.01.2017 20:27
#
Je blbost si mysliet že ak na vlastnom piesočku preplatíte hráčov tak to znamená cestu k úspechu. Globálne vo svete to platí ale v Česku? o tom pochybujem. Sympatickejšie, je hráčov relatívne nepreplácat, snažit s hlaadat futbalovejšie cesty. Je najednoduchšie buchnut po stole každe leto s 2 milionmi eur. Ale rozhodne to nie je zdravšie. Je mi divné, že vo svete to kritizuje (City,PSG predtým Chelsea) ale apikovat to na menšie merítko nevie, tam už je to asi ok... Nemám Pivárnika rád, ale povedal len správnu myšlienku. Česko ešte nie je pripravené na takúto cestu, treba íst trošku postupne... Hlavne Slávia...
Kang & Kodos
04.01.2017 20:34
#
Vždyť máme na to, jaký se u nás točí prachy, úplně senzační výsledky. V pohárech můžeme konkurovat týmům, který kupujou hráče za několik našich ročních rozpočtů a do léta neexistovalo, aby někdo přestupoval za víc než 20 mega. Už bylo načase to trochu zvednout, protože bez větších investic do kádru takový výsledky v Evropě nemusíme dělat dlouho. A když se nebudou kupovat dřeváci typu van Kessela, tak to je správná cesta.
žrout
04.01.2017 20:44
#
BílíAndelDrcKo
04.01.2017 20:47
#
Správna cesta je pokial na to máš. Ak na to máš tak je všetko v pohode. Sparta na to zjavne dlhodobo má. Pivarník si uvedomuje, že Plzen na to mat proste nemusí tak to nerobí a povedal rozumnu vec. Sám hovoríš že za menej penazí dokážu česke kluby v EU konkurovat bohatším. Prečo by to nemohla dokázat Plzen v rámci národnej úrovne?..... Len tu sa niekotrí vyvyšujú a posmievajú ako keby to bola chyba.

Ďalej, vôbec nieje prúser míňat velké peniaze. Otázka je či za tie peniaze dostaneš odpovedajúcu kvalitu. Nezdá sa mi že by toto českým klubom velmi vychádzalo v poslednej dobe. Ak aj na jeden drahý dobrý obchod pripadá jeden drahý zlý, tak to nie je dobre-
žrout
04.01.2017 20:51
#
ACS 1893
04.01.2017 20:58
#
Ano České kluby dokáží konkurovat bohatším týmům v Evropě, už by ale nedokázali stejným klubům konkurovat v lize, ve které by se, např. v Itálii ani neudrželi. Stejně tak Plzeň, pokud nebude do kádru investovat stejně jako Sparta a Slávie dlouhodobě jim v lize nemůže konkurovat.
BílíAndelDrcKo
04.01.2017 21:54
#
Tvoj názor, ja ho beriem, ale neviem či sa to dá 100 percentne povedat. Ty hovoríš, že nemôže podla mna by sa to dalo za istých okolností. Je to hodne individuálne. Príklad je napr. Liberec ktorý s absolutnym minimom v istých fázach dokázal byt konkurencie schopný.... Ale samozrejme to su neporovnatelne príklady.
Kang & Kodos
04.01.2017 21:14
#
Zatim se z těch tří "velkejch" nákupů dá jako jasnej provar hodnotit jenom Kessel. Ale zrovna Plzeň by na utrácení mít měla. Za posledních 6 let hrála 2x LM a letos díky totální haluzi udělali aspoň 4. předkolo, díky kterýmu vydělali na podzim víc než Sparta za 1. místo ve skupině EL.
meno
04.01.2017 21:44
#
Tak dali hodně peněz do zázemí
Kang & Kodos
04.01.2017 21:52
#
To taky. Potom dlouho nikoho neprodali ven za pořádnej balík. Ale zrovna letos udělali nějakejch 150 mega, za to by něco koupit mohli.
meno
05.01.2017 10:09
#
Za to zaplatili Albáncům Vuchovy dluhy
žrout
05.01.2017 14:05
#
Byla to první splátka v desetiročním splátkovém kalendáři
smazaný uživatel
04.01.2017 20:48
#
Blbost. České týmy musejí mnohem více investovat do kádrů. Oproti jiným evropským ligám jsme socky a to už vůbec nemluvím o ligách s kterými momentálně soupeříme v koeficientu. Když si vezmu poslední tři roky Sparty v Evropě a to včetně předkol, tak měla vždy suveréně nejlevnější kádr. I takovej Thun si může dovolit dražší hráče. Jediná výjimka je možná Sonder. O skupinách Evropský ligy ani nemluvím. I takovej Apoel měl 11 ,,Kadleců". A to je Sparta nejbohatší klub v Čechách.
žrout
04.01.2017 21:30
#
Přesně tak, hlavně Sparta a Slavia by se neměli bát investovat, když mají silné finanční zázemí. Na druhou stranu mi přijde logické, že Plzeň se chce držet víc u země, protože oni to finanční zázemí takové nemají. Můžou si tak vysokou úroveň dopřád hlavně díky tučným zásobám z pohárově vydařených ročníků, kde vydělali majlant. Ale taky musí myslet strategicky a být připraveni na to, že ne vždy se jim bude tak dařit. Poslední tři sezony to nebylo nic moc, i když letos si zase celkem vydělali díky hodně šťastné účasti v Play/Off LM.
BílíAndelDrcKo
04.01.2017 21:56
#
vyjadril som sa k podobnému názoru vyššie. Ak na to máš tak je to v pohode ale hlavná myšlienka sa venovala Plzni.
WinohradyGang-OG187
05.01.2017 19:33
#
pivarnik to vztahuje konkretne na ligu a konkretne na momentalni situaci ceskejch "fotbalistu" a s tim souhlasim. ale napriklad sykora sice nema hodnotu 30 mega ale zaroven nema hodnotu ani 10 15 mega. to by bylo smesny. jinak nevim proc zminujes slavii kdyz ta za zadnyho ligistu palku nedala a ani neda.
žrout
05.01.2017 23:54
#
FORZA GRIFONE
04.01.2017 20:27
#
Tak víc jak 15 si taky nemůžou dovolit,to by museli prodat tribunu At už tahle plíva zaleze do poloviny tabulky kam patří
hefy
04.01.2017 20:29
#
To musí bejt hrozně nepříjemný, když plíva, co patří do středu tabulky (a to jsi ještě milej) dáva Spartě v lize furt na prdel. :(
FORZA GRIFONE
04.01.2017 20:34
#
Mě je to docela u zadku,jen mě zaráží jak chodíte s rypákama nahoru,když jste udělali 4 tituly za 100let, takhle namachrovaně a arogantně se můžou chovat jen primitivové. Navíc ohánět se 6ti lety to je opravdu
Hyrax
04.01.2017 20:43
#
Ježiš
Nr.Nobody
05.01.2017 01:01
#
4 tituly za 100 let a nebo 4 tituly za poslednich 6 let. #perspektiva
vandertom
05.01.2017 07:22
#
Bex5
05.01.2017 15:47
#
smazaný uživatel
04.01.2017 20:32
#
žrout
04.01.2017 20:34
#
až jsem měl pocit, že jste zase jednou za 100 let byli lepší než Češi
FORZA GRIFONE
04.01.2017 20:35
#
až mám pocit,že co slovák to zamindrákovanej blb
20DollarsInMyPocket
04.01.2017 20:36
#
A proto do Československa vložil pomlčku
popltak
04.01.2017 20:48
#
Ty jsi piča
smazaný uživatel
04.01.2017 20:51
#
Strachová je Afričanka?
El Bunda :)
04.01.2017 20:57
#
Hungary
Hokaido
04.01.2017 21:31
#
Že nemáte svůj EF chápu, ale vy nemáte ani svoje zpravodajství?
Kang & Kodos
04.01.2017 21:48
#
Bylo zrušeno v roce 2012. Ministr informací to odůvodnil tak, že na Slovensku se stejně nic neděje.
Chim
04.01.2017 21:39
#
Každý slovák je mindrákář. Každý.
[ACS]eRw!n
04.01.2017 21:51
#
[ACS]eRw!n
04.01.2017 21:50
#
smazaný uživatel
04.01.2017 20:39
#
Prosím může mi nějaký Slávista zhodnotit výkony Van Kessela? Já jsem Slavii viděl hrát akorát v srpnu a tam Van Kessel hrál celkem dobře, byl aktivní a byl jeden z těch lepších slávistů. No ale teď čtu, že prý podává špatné výkony a má jít na hostování. Jak je možné, že se takhle zhoršil?
mistr129
04.01.2017 20:54
#
jestli jsi Slavii viděl v srpnu, tak jsi viděl prakticky všechny výkony Kessela
El Bunda :)
04.01.2017 21:06
#
Přivedl si ho Dušan, Šilhavýmu očividně absolutně nesedí, přetlak vepředu, aboslutně neodpovídá ceně 30 m v českých podmínkách i za čínský peníze, 1v1 dobrej ale nahrát, nacentrovat neumí.
HanzBP
04.01.2017 21:11
#
1v1 dobrej? Děláš si srandu? Vždyť ten borec neobejde ani kužel.
MichalKotukov
04.01.2017 21:20
#
1v1 dobrej
El Bunda :)
04.01.2017 21:35
#
Přišlo mi, že když dostal přihrávku, tak občas dokázal projít, ale poté už nic - ani kvalitně zakončit nebo nahrát, cokoliv..
dinss
04.01.2017 21:39
#
Dobrej na zametání před stadionem...
Euphael
04.01.2017 22:19
#
Je podle tebe realne, ze byste nam ho pujcili na jaro?
WinohradyGang-OG187
05.01.2017 20:12
#
gino je z holandsky fotbalovy skoly takze branit se mu nechce a ani to dost dobre neumi. byl vychovanej pro 4-3-3. neni to kridlo ale kridelni utocnik. za uhrina byl utopenej u lajny kde mu "excelentne" vypomahal mikula a tri ctvrte prihravek mu spoluhraci posilali vzduchem do souboje. kdyz uz se dostal k vapnu tak nemel komu prihrat a musel posilat centry vzduchem kery vazne neumi. jeden na jednoho rozhodne umi ale urcite ne ala neymar. prvni zapas s anderlechtem nekolikrat udelal vobrance ale proste nemel komu tak byl zase znova dokola nucenej centrovat. jak byl z prestupu do slavie nadsenej tak postupem casu se mu fotbal pod uhrinovym nakopavacim systemem znechutil a vyvrcholilo to v plzni kde rezignoval na sprinty a celkovej zapal do hry. nezlepsil se ani za silhavyho ale rohodne sanci ma. jak sem kdysi psal - ma na to bejt nejlepsi utocny kridlo v lize jenom musi zacit s pristupem a taky dostavat kvalitni passy. docela me dostava ten vysmech ze z deseti pokusu prejde hrace dvakrat ale ty cesky ligovy hvezdy to pro jistotu ani nezkousej. pokud je gino takzvanej drevak tak pak nevim co sou vostatni...
smazaný uživatel
05.01.2017 20:36
#
Díky za vyčerpávající zhodnocení.
KingMaster13
05.01.2017 21:22
#
Mě hlavně u něj vadil ten velkej nezájem o hru. Sprintovat jsem ho viděl jednou. Jinak ale souhlas dřevák to není. Je to možný, že mu to znechutil Uhrin ale proč svoje kvality pak neukázal Jardovi?
WinohradyGang-OG187
05.01.2017 21:58
#
tezkej nezajem vo hru. ja v tom vidim vic faktoru. v trencine hral prave 4-3-3 a rika se mi to tezce ale tehdejsi trencin byl herne vo parnik lepsi nez tehdejsi slavia. hralo se na nej a bera. do toho slabsi liga. ma jeden z nejvecich platu - kabina. plus taky ty debilci co mu komentujou fotky stylem "uz se nevracej"...
ja si myslim ze silhavymu svy fotbalovy schopnosti na treninku ukazal. vostatne sam silhavej rikal ze je dobrej a nevodepisuje ho ale chce vod nej proste daleko vic hlavne co se tyka pristupu. jak uz kdysi nekdo prohlasil - fotbal je z veciny vo hlave. gino dostal letenku na hainan tak doufam ze se probere. byla by skoda takovyho sympataka. kazdopadne jesli budem chtit hrat na dva utocniky tak bych mu dal sanci prave tam.
KingMaster13
10.01.2017 00:54
#
Taky bych ho tam rád viděl ale už takhle je tam Škodič, Muris a MVB chci aby taky dostával šance, Železník mi je taky sympatickej ale bohužel už se asi nevejde A to mluvím o rozestavení 442 které sice nefunguje ale nelíbí se mi že by v něm nejspíš hrál Barák na kraji
žrout
06.01.2017 00:00
#
$$CaptainKokotko
04.01.2017 20:40
#
Tady jsou hovna . Plzen si nemuze dovolit dat vic jak 15mega za hrace? Hlavne ze to pisou slavisti, kteri by bez ciny hrali o zachranu. A buhvi jak by Sparta fungovala bez Kretinskeho.
smazaný uživatel
04.01.2017 20:51
#
Co to je za argumenty proboha? Bůh vi, jak by... kteří by...
$$CaptainKokotko
04.01.2017 21:12
#
Plzen ty penize ma diky tomu, ze funguje dobre a ma uspechy. Slavie kupuje Sykoru za 30mega diky cinanum a slavisti se tu smeji Plzni Kretinsky dava do Sparty taky dost penez a tady se kreteni taky smeji Plzni, ze se ma vratit do stredu tabulky
SIRBRANIKE
05.01.2017 04:50
#
SIRBRANIKE
05.01.2017 04:50
#
smazaný uživatel
05.01.2017 22:04
#
Co se ti na tom nezdá? Vždyť to je strašný hovno, co napsal....
smazaný uživatel
04.01.2017 22:51
#
tos tu úroveň teda moc nepozvedl
[ACS]eRw!n
04.01.2017 21:43
#
no jo, vidlaci
REPLIKATOR
04.01.2017 22:23
#
KingMaster13
05.01.2017 01:01
#
Nechceš ale měl by jsi. Ten kádr co máš ti v Evropě stačit prostě nebude
smazaný uživatel
05.01.2017 10:04
#
ve slovenské jednadvacítce, která je hodně nadupaná.""
mario23
05.01.2017 17:08
#
Měli by se trochu plácnout přes kapsu a koupit pořádnýho hráče, kterej bude moct zahrát na křídle.
KingMaster13
05.01.2017 21:19
#
Přesně, zrovna v Plzni ty posily jsou potřeba. Sice ligu ten starej tým tak nějak dává ale do pohárů se to musí trochu oživit
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.