Obránce Frydrych odešel ze Slavie do Wisly Krakov

16.09.2020 22:27 - Aktuality
Michal Frydrych (© wisla.krakow.pl)
 
Obránce Michal Frydrych po pěti letech odchází ze Slavie. Třicetiletý fotbalista přestoupil do Wisly Krakov a s polským celkem podepsal tříletou smlouvu. Český úřadující ligový mistr o tom dnes informoval na svých internetových stránkách.

Frydrych přišel do Edenu v roce 2015 z Baníku Ostrava a za pražský celek odehrál 137 soutěžních zápasů a dal dvacet branek. Celkem má v nejvyšší soutěži na kontě 220 utkání a 17 gólů. Se Slavií získal tituly v letech 2017, 2019 a 2020 a zahrál si s ní i Ligu mistrů.

"Když jsem do Slavie přicházel, tak jsem chtěl zažít klubové úspěchy. Ani ve snu mě nenapadlo, že vyhrajeme tři tituly, dva poháry a zahrajeme si Ligu mistrů. Zažil jsem tu spoustu vypjatých zápasů, obrovských emocí a krásných okamžiků, na které budu vzpomínat. Slavii budu navždy přát jenom to nejlepší," uvedl na klubovém webu Frydrych.

Slavii, ve které byl služebně nejstarším hráčem, se rozhodl opustit kvůli většímu zápasovému vytížení. "Odcházím z toho důvodu, že jsem už nějakou dobu patřil mezi náhradníky. Chybělo mi pravidelné herní vytížení a emoce ze zápasů, kde se rvete na hřišti za tým," uvedl.

"Už mi to chybělo. Svou roli jsem ale přijal a jsem nesmírně rád, že jsem byl součástí všech týmů, které se tu sestavily," přidal Frydrych, kterého ocenil i trenér Slavie Jindřich Trpišovský. "Frýďa je jeden z mála hráčů, který tu zbyl z doby předtím, než jsme sem přišli my," prohlásil kouč.

"Ačkoliv poslední dobou nedostával už tolik prostoru, pro mě to byl nesmírně důležitý hráč. Bylo na něj vždy absolutní spolehnutí i ve vypjatých momentech. Když bylo potřeba, vždy svůj post skvěle zastal. Měl obrovské zkušenosti a mohli jsme se o něj opřít," přidal Trpišovský.

"Dostal tříletou nabídku ze zahraničí, navíc to bude mít blízko k rodišti. Měli jsme spolu dohodu, že když dostane zajímavou nabídku, tak mu nebudeme bránit odejít. Navíc mu v létě končila smlouva, dohodli jsme se tak na základě jeho přání. Já mu musím poděkovat za to, jak svoji roli plnil, nebyla vždy jednoduchá," dodal.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5808
Komentáře (227 / 0 nových)
Komix
16.09.2020 22:28
#
Jeden z nejpoctivějších a nejsympatičtějších hráčů, co ve Slavii pamatuju. Hodně štěstí, Frýďo!
John Obi Mikel
16.09.2020 22:39
#
KingMaster13
16.09.2020 22:42
#
20DollarsInMyPocket
16.09.2020 23:10
#
cristiano.K.
16.09.2020 23:25
#
cr7sux
16.09.2020 23:43
#
Witcher
17.09.2020 04:59
#
Toho moc nepamatuješ....
Bakary3
17.09.2020 07:18
#
velkej borec, preju mu jen to nejlepsi.
Baryss
17.09.2020 07:50
#
Dík Frýďo !
CR7>LM10
17.09.2020 10:18
#
SpartaOvenka
17.09.2020 10:20
#
ondrasch77
17.09.2020 11:00
#
Mada
17.09.2020 11:11
#
Lof
17.09.2020 12:41
#
sima.vok
17.09.2020 15:41
#
Mumloch
17.09.2020 17:03
#
Liquid
16.09.2020 22:30
#
a ještě velký za ty slova, že bude Slavii navždy přát, je tedy vidět, že v ČR je to pro něj klub číslo 1 - nikoliv jak se tu snažili Baníkovic naznačit, že je to velký chachar
WingBack
16.09.2020 23:45
#
Prosim te, jak ses dopracoval od „Slavii budu navždy přát jenom to nejlepší” k „je tedy vidět, že v ČR je to pro něj klub číslo 1”? Staci strucne, diky!
Spalovač šancí
17.09.2020 11:07
#
Jednoduše a rychle.
Bucky
17.09.2020 11:34
#
Bucky
17.09.2020 11:45
#
25 let života na Ostravsku vs. 5 let na Slavii a prohlášení "Slavii budu navždy přát jenom to nejlepší" - jasný Slávista.

Ve Slavii hrál, nerozchází se s ní ve špatném, tak co by měl říct? Smrt Slavii? To, že odchází právě do Krakova spíš naznačuje, že je doma na Ostravsku, protože to odtamtud bude mít domů blíž, než z Prahy. Otevřeně mluví o tom, jaký byl problém přejít do Slavie, jak si nemohl na Prahu zvyknout a nesedla mu, protože je to kluk s vesnice z Ostravska a to už dlouhou dobu žil v Ostravě, takže problém s městem fakt nemá.
salami
17.09.2020 12:01
#
To tady vsichni vedi, vceten Liquida, kterej jenom provokuje.
Tom11
17.09.2020 12:06
#
Vážně pochází z Ostravska? Pokud vím, tak je z Hustopeč nad Bečvou, potom hrál za Hranice až do 14. To není ani omylem Ostravsko.
bobis21
17.09.2020 12:28
#
Tak to je pořád oblast kde je Baník klub číslo 1
Tom11
17.09.2020 12:32
#
V žádném případě, když už tak Olomouc. Hranická Sigma má mnohem větší vazby na Olomouc než na Ostravu.
Liquid
17.09.2020 18:04
#
bobis21
17.09.2020 18:24
#
No v Hranicích jsem strávil docela dost času a o fanouškovi Olomouce jsem tam neslyšel.
Han střelil první
19.09.2020 19:36
#
No tak to rozhodně není pravda.
Mr.Mike
17.09.2020 19:57
#
Vsak mluvil o cesku
Mass
16.09.2020 22:33
#
Nejlepší náhradník, co kdy ve Slavii byl se vrací do Polska.
berliner
16.09.2020 22:36
#
Jak muze mit za Slavii 20 branek kdyz ma dohromady s Banikem 17 branek leda ze by ste zapocitali jeste naky goly v poharech
Mass
16.09.2020 22:39
#
Těch 20 bude i s pohárama, tam toho odehrál víc jak v lize.
berliner
16.09.2020 22:47
#
Diky za info ale myslel jsem si to
BaggioRoberto
17.09.2020 08:26
#
Ale stejně tam maj chybu. Pokud nelžou statistiky zde na eurofotbalu, tak dal ve Slavii 16 gólů (z toho 7 v poháru). Zbylých 8 ligových dal dříve v Baníku. Stejně na obránce super produktivita.
Mass
17.09.2020 08:43
#
Na slávistickejch stránkách má za Slavii 137 soutěžních utkání, 20 zápasů v Evropě, 16 gólů, 7 asistencí, 3 tituly, dva český poháry.
berliner
16.09.2020 22:41
#
Jinak ac fanda Cracovie preju ti v Polsku za Wislu hodne stesti ale ne ve vzajemnych zapasech, to budou derby s Jablonskym za Cracovii
Komix
16.09.2020 22:38
#
Přestupová politika Baníku je jedno velký lol. Tři roky nejsou schopný dotáhnout příchod osvědčený kvality a bejvalýho kapitána, kterej by k nim rád šel. Kvůli vlastní linkavosti jim uteče největší talent z regionu, kterej taky projevuje zájem do klubu jít.
Jako je dost možný, že se to po příchodu Grussmanna změní, ale je třeba si říct, že dvouletý působení Jankulovského byl velkej propadák.
bobis21
16.09.2020 22:59
#
Co to meleš za nesmysly? To že nás komunisti přeplatí není žádná liknavost
Kepy_FCB
16.09.2020 23:21
#
Wisla jsou komunisti?
bobis21
16.09.2020 23:30
#
Tvé chápání je opravdu bídné...
Kepy_FCB
16.09.2020 23:41
#
Mé chápání tebe
bobis21
16.09.2020 23:43
#
Ne, tvé chápání psaného textu. Až vyjdeš základu tak to třeba bude lepší.
Kepy_FCB
16.09.2020 23:48
#
Vole Frydrycha už komouši nechtěj tak proč by ho přepláceli? Pokud, dle tebe nejsou komouši i tihle pšoni. Polopaticky jak debilovi ti to musím podat
bobis21
17.09.2020 08:06
#
Liknavost ale zmiňoval u Lingra, ne u Frydrycha
Mass
17.09.2020 08:51
#
Taky bych řekl, že tim největšim talentem myslel Lingra. Btw narozdíl třeba Zimy nebo Matouška, Lingr pro Slavii nebyl zas tak drahý, psalo se o 12 milionech (nevim jaký má plat).
HonzaBanik
17.09.2020 09:18
#
Já mám problém označit Lingra ve 22 letech jako talenta...Je to stále hráč s velkým potenciálem prodeje, ale na ligu či aspoň v profi fotbale by obecně měli být tak stáří borci už relativně zkušenými, to Ondra splňuje. Zatím nejvíc prokázal svůj potenciál z podobně starých borců kolem 20 - 23 let v MS kraji, ale jako talenta bych označil fotbalistu do 18 let. Z MS kraje tedy Hrubý, Kukučka, Šmiga, Rataj či Wojatschke, 4 z 5 patří Baníku. Samozřejmě pouhý talent bez dřiny je k ničemu, Lingr v těchto letech nepatřil k top talentům v kraji. S Komixem souhlasím, že Frydrycha jsme měli řešit dříve, šance byla před 2 roky. Za 3 roky už pro nás může být příliš starý, hráče na max. 2 roky se nevyplatí dělat, tedy aspoň doufám, že se v Baníku ze svých chyb poučí. U Lingra se toho hodně napovídalo co se týče ceny nastavené Karvinou, myslím, že ho řešili dříve, ale pokud nastavili cenovku nad 15 miliony, tak prostě Baník nemá reálně šanci.
Mass
19.09.2020 12:37
#
Talent je schopnost něco dělat výjimčně dobře, nezáleží na věku.
Kiwi-21
17.09.2020 09:19
#
Určitě myslel Lingra ale tomu věřím že se ze svou povahou opravdu i ve Slavii prosadí narozdíl od Matouška
Komix
17.09.2020 11:31
#
Elliasson
16.09.2020 23:23
#
Myslím si, že za éry KSČM byl Baník úspěšnějším mančaftem než Slavia.
bobis21
16.09.2020 23:32
#
To je pěkné. A koho teď vlastní komunistický stát?
Freedo
17.09.2020 10:37
#
Slavia za Komančů musela změnit jméno a byla šikanovaná. Protěžovala se Dukla a Sparta. Zjisti si příště něco o historii, než začneš psát nesmysly.
Kepy_FCB
17.09.2020 10:38
#
Nejen Slavia ale spousta klubů musela změnit název, možná i většina.
Freedo
17.09.2020 10:54
#
Ano, ale v případě Slavie s tím ruku v ruce šlo i to, že řežim opravdu klubu nepřál, což se nedá říct třeba o Spartě, která taky měnila jméno. Komunisti a cinklý devadesátky jsou jediný dva důvody, proč mají víc titulů jak my a dělaj ze sebe nejúspěšnější klub. Holt někdo si vše musel vybojovat na hřišti a někdo v zákulisí.
Přehršel
17.09.2020 12:29
#
Freedo
17.09.2020 12:32
#
Vskutku přehršel argumentů, že?
bobis21
17.09.2020 11:19
#
Ano, před desítkami let. V současnosti je ale vlastněná komunistickým státem. To je na tom to nejsmutnější, že se desítky let chlubili tím že byli ten "nekomunistický" klub a teď to všechno zahodí.
Freedo
17.09.2020 12:02
#
Tak psalo se, že kdyby Číňani koupili klub o 2 týdny později, tak už zbankrotoval. Byla to složitá situace a v moment, kdy máš existenční potíže, tak jdou politický ideologie stranou.
Každopádně hodně lidem včetně mě Čína vadí. Kvůli režimu, co buduje koncentráky pro Ujgury a u nás provádí průmyslovou špionáž. Klub si berou jako rukojmí a když si Praha vyjedná smlouvu s Taipei, tak vyhrožují ukončením sponzoringu.
Určitě tedy nejsme komunistický klub a je důležitý se vůči tomu vymezovat.
bobis21
17.09.2020 12:26
#
Bohužel od velké části fanoušků vidím hlavně plnou podporu Tvrdíka a všech jeho kroků. Když bude velká část fanoušků proti tomu hnusu, budu jen rád. Já proti slavii nic nemám a sere mě že je z ní teď taková žumpa.
JacksLFC
17.09.2020 16:17
#
Co to meles, to ze nas vlstni cinani neni to stejny co se delo za komancu se Spartou. My si nekupujeme tituly politikou, ani si nekupujeme tituly penezma (nebot se nedeje to co delala sparta za Špageťáka) a to ty finance by na to byly, aby se nakupovali hraci za 5-10 mil €.
Elliasson
17.09.2020 12:29
#
Slavii vlastní SOUKROMÁ FIRMA ne stát. Ano, Čína je na jednu stranu komunistická zem, ale na druhou stranu, ten kapitalismus je tam tvrdší než v České republice. Jó, možná ty firmy mají trochu větší ke státu, to možná. Ale napsat, že Slavii vlastní "komunistický stát" je nesmysl a neznalost čínských poměrů.
kubys
17.09.2020 12:50
#
Akorát CITIC je státem vlastněný, takový drobný detail k té soukromé firmě.
bobis21
17.09.2020 12:51
#
Slavii ale vlastní státní firma ty znalče čínských poměrů.
Elliasson
17.09.2020 17:15
#
OuKej, děkuji za doplnění oběma. Ale tohle ze Slavie fakt nedělá komunistický klub.
Manny
17.09.2020 13:04
#
spis tvoje blaboly o soukromych firmach ukazuji na totalni neznalost cinskych pomeru
Elliasson
17.09.2020 17:14
#
Tak proč v Číně je může podnikat v podstatě kdokoliv? Když to vezmu na kolejová vozidla... Proč v Pekingu jezdí tramvaje Alstom? Proč se onehdá koupily vlaky o Siemensu? A to bylo v době, kdy čínské podniky by umožňovaly výrobu obdobných produktů? Čína je tvrdě kapitalistická.
bobis21
17.09.2020 17:28
#
To že je tam některým povoleno podnikat z toho nedělá kapitalismus.
Elliasson
17.09.2020 18:14
#
Nevím o firmě/živnostníkovi, který by nemohl podnikat v Číně. Jasně, pokud to je člověk výrazně proti režimu, pokud je to osoba stíhaná za trestné činy, tak chápu, že ne. Ale jinak je spoustu zahraničních a dokonce i amerických firem podnikající v Číně. A některé z nich ani nevyrábějí v Číně.

To je čistá demagogie od Tebe.
bobis21
17.09.2020 18:23
#
To je přesně ono, když nepodporuješ režim, nemůžeš podnikat. Takové omezení je s kapitalismem neslučitelné.
Elliasson
17.09.2020 18:28
#
Pravděpodobně si pleteš slova "kapitalismus" a "demokracie".
bobis21
17.09.2020 18:32
#
Ne, nepletu. Tohle nemá nic společného s demokracií. I demokraticky zvolená vláda může udělat takové omezení.
V kapitalismu by takové ekonomické rozhodnutí dělal každý sám (podnikat / pracovat / sedět na gauči). Pokud ho za tebe udělá vláda nebo ti některou z možností zakáže, není to kapitalismus.
Manny
17.09.2020 19:12
#
wtf? vzdyt jasne reaguju na blabol o soukrome firme citicu, tak co sem cpes nejake jine firmy.

jo a chci videt, jak kdokoli, kdo napise na blby net neco proti "kapitalistiskemu" rezimu ciny, bude tam moci svobodne podnikat.
Elliasson
17.09.2020 20:34
#
Za to, že jsem tvrdil, že CITIC není firma vlastněná státem, jsem se omluvil. Ale někteří mi píší, že v Číně není kapitalismus, není svoboda trhu, že tam nemůže podnikat každý... Ejhle, může.

Ano, je pravda, že Čína není demokratická země a že tam nemůže podnikat ten, který veřejně kritizuje vládu. Ale jinak na čínský trh může jakákoliv firma. I v našich končinách jsou lidé, kterým soud IČO nepřidělí. Kapitalismus neznamená "Jó, může podnikat každý, ať je to zločinec, zadluženec, bezdomovec, slibotechna"

Ano, vstup na čínský trh je regulovanější. Ano, pravdou je, že čínská vláda podporuje čínské podniky (například železniční výrobce CRRC dostává šílenou finanční injekci od státu). Ale jednoduše je pravda, že čínský spotřebitel má na výběr z mnoha výrobců ať už je to jakékoliv odvětví. Ať už Ti výrobci vyrábí v Číně nebo ne. To znamená slovo "kapitalismus".
Manny
17.09.2020 19:03
#
wtf? vzdyt jasne reaguju na blabol o soukrome firme citicu, tak co sem cpes nejake jine firmy.

jo a chci videt, jak kdokoli, kdo napise na blby net neco proti "kapitalistiskemu" rezimu ciny, bude tam moci svobodne podnikat.
pedrofcb
17.09.2020 13:41
#
Nevím, že by někdy byla nějaká éra KSČM.
Komix
16.09.2020 23:26
#
To ale není otázka posledního přestupáku. Talent, jako je Lingr, už měl bejt u vás nejpozději v zimě.
nebabisch
16.09.2020 23:47
#
Ty jsi hodně zamindrákovanej.
Kepy_FCB
16.09.2020 23:13
#
Třeba nechtěl hrát pod Kozlem- naprosto pochopitelné
El-Pistolero-68
17.09.2020 00:56
#
Baník teď má na stoperu Stronatiho, Pokorného a Svozila - kupovat ještě Frydrycha by byl zbytečný luxus. A dávat na beka by taky nebylo ideální.
HonzaBanik
17.09.2020 05:19
#
Na druhou stranu, mohl by se pustit Kaloč hostovat, takže bychom měli sice možná čtvrt roku 5 stoperů, ale jen jednoho DZ, rozhodně Jánoš nemusí odehrát všechno a Frýďa by byl jasnou variantou za něj. Myslím si, že by od říjnové repre přestávky mohli takhle v klidu daleko víc nacvičit systém na tři stopery ve 3-5-2, Pokorný - Frydrych - Stronati a mohlo by to Baníku dost rozvázat ruce v zimní pauze co se týče Ziova přestupu. 4 stopery chtějí a potřebují, mladí stopeři z béčka ještě na ligu nejsou zcela připraveni, takže posilu budou stejně hledat...Nemluvě o tom, že Baník potřebuje i zkušenější kluky, kteří k tomu klubu mají vztah a Frydrych byl daleko logičtější volbou než třeba Řezník. Za 3 roky v jeho 33 letech už to může být hraniční. Jestli klub tedy udělá ten tak kýžený postup do top 4 Česka, tak spíš nereálné. Mrzí mě to dost, ale vždycky mu budu kdekoliv přát, ať se mu daří a Wislu i když měli problémy, tak budu společně s Legií a Lechem vždy respektovat. Cestování autem jak z Brna do Ostravy je také mnohem příjemnější než 3 hoďky ve vlaku nebo 5 hodin na cestě, jak to teď 5 roků měl.
El-Pistolero-68
17.09.2020 14:40
#
Ok, máš o tom samozřejmě lepší přehled než já.

On celou dobu cestoval z Ovy do Phy, btw?
John Obi Mikel
16.09.2020 22:42
#
Sbohem a díky za všechno. Především pod titulem za Šilhavého je podepsán zlatým písmem. Avšak důležitou součástí týmu byl i poslední dva roky za éry Trpišáka. Poctivec, sympaťák a jeden z mých oblíbenců, hodně štěstí v Polsku!
standa91
16.09.2020 22:43
#
Frydrych Mazák jak se patří v Polsku bude úspěšný!!
jackinho10
16.09.2020 22:45
#
Díky Frýďo jde do krásného města a bude blízko doma
KingMaster13
16.09.2020 22:45
#
Díky moc za vše Frýďo a hodně štěstí do zbytku kariéry Odvedl jsi tu kus práce, pomohl jsi dostat náš milovaný klub opět nahoru tam kam patří a za to ti patří obrovské díky Obrovskej sympaťák ten kluk ale bohužel Slavia ho přerostla
PlackaSKS
17.09.2020 05:20
#
naheCZ
17.09.2020 06:32
#
Baryss
17.09.2020 15:13
#
Slavia ho přerostla .
Napsal jsi to pěkně, ale ten konec je megavýstižný !
Coutinho10
16.09.2020 22:46
#
tak o LM s Midtjyllandem....co jsem je viděl proti YBB, tak se poměrně bojim
KingMaster13
16.09.2020 22:48
#
Já bych se víc bál YBB, ty goly dali celkem šťastně a na Dány umíme. Rozhodně z nich nemám větší strach než z Kodaně Jako může se stát že nepostoupíme ale rozhodně na ně máme. A věřím tomu, že když k tomu nastoupíme 100% zodpovědně jako proti Kluži tak to dáme Spíš se bojím těch jiných okolností co by nám to mohli posrat
Coutinho10
16.09.2020 22:54
#
no jako dnes ukázali mega sílu, YBB mě hodně zklamali...když vemu Kodaň, tak ta byla víc silovější, šel z nich respekt, ale Midtjylland mi přijde víc komplexnější, takže až tak pozitivně to nevidim aspoň jsme je všichni viděli, tak bysme se měli dobře připravit
KingMaster13
16.09.2020 22:56
#
Právě že mi na ty silové týmy umíme hůře. Midtyljand mi přijde dost takovej fotbalovej a tyhle týmy když se nám daří tak si mažeme celkem na chleba Myslím si, že naše obrana si s jejich útoky poradí a nějaké goly jim dáme. Viděl bych to nějak takhle. 1:0 doma, 2:2 venku.
Coutinho10
16.09.2020 23:00
#
uvidíme, ale chtělo by to vyšší náskok otázka, jak bude vypadat stoperská dvojice taky...nějak to musíme urvat
KingMaster13
16.09.2020 23:15
#
Ty naše první zápasy jsou vždy opatrný a moc golů tam nepadá. Tudíž to ti mohu říct už takhle dopředu Takže reálně jestli vyhrajeme tak 1:0 maximálně, často jsme měli i remízy 0:0.
Coutinho10
16.09.2020 23:32
#
tak to je budeme muset přestřílet v odvetě
KingMaster13
17.09.2020 06:04
#
Ty předkola jsou většinou vždy opatrný
Mass
16.09.2020 23:15
#
To nám nepomůže, Dány tam ja jen dva.
KingMaster13
16.09.2020 23:18
#
Na Dány my Češi umíme Ten jejich styl nám celkem vyhovuje bych řekl. Jako rozhodně mám z nich respekt, mohli jsme chytit něco slabšího ale nejsem z nich ani nijak zvlášť posranej. Já si myslím že to bude větší pohoda jak loni s Kluží
Mass
16.09.2020 23:25
#
Koukal si na zápas s Bernem? Tenhle Midněco hraje jinej fotbal než Kodaň, je to daný tim, že sou tam Afričani a Brazilci, Dánové jen dva. I když teda zajímavý, že jejich trenér než nastoupil v Midněco tak dělal v Kodaňi asistenta.
KingMaster13
17.09.2020 06:04
#
Nám tyhle týmy sedí víc než defenzivní Kodaň.
veikko
17.09.2020 07:38
#
Mě by spíš zajímalo, na co jsi koukal ty, protože Dánové jsou tam 4, pak 2 Švédové, 2 Afričani, a po jednom Bulharovi, Australanovi a Brazilci.
Mass
17.09.2020 09:08
#
No dobře, jelikož sou Sisto, Sviatčenko a Scholz odchovanci dánských týmů, tak je budu počítat za Dány. Takže s Hansenem a Dryerem 5. 3 Brazilci- Paulinho, Evander a Brumaldo.
berliner
16.09.2020 22:50
#
Tak ten Bern me pekne nastval,pral jsem si aby do Prahy prijel Young Boys
Coutinho10
16.09.2020 22:57
#
bylo by to o dost atraktivnější, ale dnes bohužel propadli
cristiano.K.
16.09.2020 23:27
#
druhou půli hráli fakt dobře, ten třetí gol jako bych viděl Maného
Coutinho10
16.09.2020 23:30
#
jojo
naheCZ
17.09.2020 06:38
#
První poločas měli ale dost špatnej, spousta nepřesností. Ale druhej udělali přesně to, co bylo potřeba. Zvýšili tempo a YBB vůbec nevědělo. Už v prvním poločase, když Dáni napadali, tak s tím měli obrovské problémy. Mají tam několik šikovnejch hráčů, bude to potřeba uhlídat, ale věřím, že přes ně postoupíme.
Coutinho10
17.09.2020 08:39
#
jj, proto skoda, ze nebudeme hrat proti YBB, ale Jindra nas na ne pripravi, pro nej to neni prekvapeni a cekal, ze to takto dopadne
https://twitter.com/tomassyrovatka/status/1306328066164228097?s=19
ACSeRw!n
17.09.2020 15:28
#
koncite
messinhovic
16.09.2020 22:48
#
rakitic slavie
Bakary3
17.09.2020 07:20
#
Vubec
messinhovic
17.09.2020 11:44
#
no v poslednim roce moc nehral, a kdyz nastoupil patril k lepsim, ale zapomenout ty roky predtim?dyt to byla tragedie
Bakary3
17.09.2020 11:52
#
Tak tragédie to určitě nebyla, třeba v tý titulový sezoně byl skvělej, vlastně dokud hrál, než přišel Coufal.
Pak když naskočil, nezklamal, až asi na dva zápasy v loňský sezoně.
Tragédie určitě a ani náhodou ne.

A to označení "Rakitič Slavie", kterýho fans Barcy vyháněli a označovali za pijavici, už vůbec ne.
Všichni ho měli v oblibě.
messinhovic
17.09.2020 15:19
#
ok, asi sem zaujatej
HonzaBanik
16.09.2020 22:52
#
Sofa
16.09.2020 22:53
#
Kdo místo Tuchela? Allegri? Pochettino?
Sofa
16.09.2020 22:54
#
Tak oni nakonec dali gol
papanegra
16.09.2020 22:57
#
Slavie vykupuje ligu a pak to rozprodava do Polska.. GG, to české lize pomůže...
Spalovač šancí
16.09.2020 23:01
#
pouze došlo k uzavření kruhu
Cukroušek
16.09.2020 22:59
#
Komu ted budeme v Edenu fandit? At se dari, Chachare
Coutinho10
16.09.2020 23:02
#
Lingrovi ?
KingMaster13
16.09.2020 23:13
#
Euphael
16.09.2020 23:51
#
Spalovač šancí
16.09.2020 23:03
#
Když už se vám chce jezdit skoro přes celou republiku, tak můžete fandit třeba Bořilovi
bobis21
16.09.2020 23:09
#
Coufal je odchovanec, ale fandit mu teda nebudu.
HorajzmAmmann
16.09.2020 23:41
#
V Béčku je Fukala
REPLIKATOR
16.09.2020 23:08
#
Wisla Krakow už nekrachuje?
Kepy_FCB
16.09.2020 23:12
#
Ani Žilina
REPLIKATOR
16.09.2020 23:18
#
Covid půjčky je zachránily?
cr7sux
16.09.2020 23:49
#
Tak žilina jen vyjebala s kádrem
Elliasson
16.09.2020 23:24
#
Taky doufám, že ne, i když v Krakově preferuji trochu jiný klub.
Kepy_FCB
16.09.2020 23:27
#
Hutnik
didosh
16.09.2020 23:46
#
Nova Hut
Kepy_FCB
16.09.2020 23:49
#
Ispat?
Nr.Nobody
17.09.2020 07:47
#
Spejbl
Oliver Roland
16.09.2020 23:17
#
Kuba v kabině, kobiety ve městě a smog vsude kolem. skoro jak doma
meno
17.09.2020 05:32
#
Kanonýr
ratusek
17.09.2020 05:59
#
To je zase fail z naší strany
Zark
17.09.2020 07:27
#
to teda
Clichy
17.09.2020 07:39
#
Poctivý fotbalista ale nic více.Na Slavii pokud chce hrát o špici tabulky resp evrospské soutěže velmi málo.
Bohužel jen potvrzení že přestup Frydrycha do Slavie byl omyl.
Jaká byla častka za přestup do Polska?
Bakary3
17.09.2020 09:00
#
Dobrá blbost.
Na stoperu mohl být i dál spolehlivým náhradníkem.
A omyl to nebyl, byl to top přestup, zapomínáš, v jaký situaci do Slavie přicházel.
mayday
17.09.2020 09:55
#
Tak sám říká, že už ho nebaví jen zaskakovat a sedět na lavičce. A že fotbalově na top level technicky prostě neměl a nemá, to nemůže zpochybňovat ani skalní Slávista.
Bakary3
17.09.2020 10:17
#
Tak to chápu, že chce hrát víc, dyť je pořád mladej, na zranění nikdy nijak zvlášť netrpěl, ten může hrát ještě hodně dlouho.
Ano, technicky to není ono... Ale prostě roli spolehlivýho náhradníka na stopera by zastal v pohodě.
Momo9
17.09.2020 10:27
#
+ Produktivního.
Bakary3
17.09.2020 10:51
#
Momo9
17.09.2020 10:26
#
Za ty roky, co hrával víc, to určitě stálo. Vyhrál tři tituly, hrál EL a LM.. ty omyle.. I když ke konci byl míň vytíženej, tak podle mě lepší než např. táhnout Bolku do 1. předkola EL v nějaké Serepišti.
mayday
17.09.2020 13:13
#
O omylů jsem nic nepsal.
Momo9
17.09.2020 13:15
#
Nemluvím na tebe, byť tomu vše nasvědčuje.. sorry bro.
mayday
18.09.2020 06:18
#
Nr.Nobody
17.09.2020 07:44
#
Takže návrat domů.
Momo9
17.09.2020 10:27
#
Momo9
17.09.2020 10:27
#
Do nejlepšího slezskýho klubu.
Kepy_FCB
17.09.2020 10:31
#
Krakow je ale Halič
kubys
17.09.2020 12:13
#
Já bych teda řekl, že to je normálně Krakowsko/Malopolsko, Halič byla více na východ, jak je Jaroslaw a podobně, ale to je jedno.
Kepy_FCB
17.09.2020 14:41
#
https://en.wikipedia.org/wiki/Galicia_(Eastern_Europe)#/media/File:Map_of_the_Kingdom_of_Galicia,_1914.jpg

Záápad Haliče, Kr./Mal ano ale to už jsou útvary čistě polácké
kubys
17.09.2020 14:49
#
Hele k Haliči to bylo, připojeno snad až po druhém dělení Polska, historicky to Halič není.
Kepy_FCB
17.09.2020 15:48
#
ale Slezsko to nikdy nebylo?
kubys
17.09.2020 15:52
#
Minimálně nevím o tom, že by bylo.
Jolly Roger
17.09.2020 08:23
#
Velice sympatický hráč, ale čekal jsem od něj ve Slavii víc, myslím, že svůj potenciál nenaplnil a nestal se hvězdou a oporou. Mám pocit, že měl na víc než na roli sympatického náhradníka.
D4ve
17.09.2020 08:41
#
z Baniku nakonec seslo. Banik nema boby, nebo co? V posledni dobe mi to tak prijde
h8_sfatto
17.09.2020 08:42
#
v titulku by mělo být ... Jde ve stopách slavné Kobry či Odchází do bývalého Ondráškova klubu
teebee8
17.09.2020 08:44
#
vyměnil hvězdu červenou za gviazdu bialou.at se daří
Kepy_FCB
17.09.2020 08:48
#
tvl ta reklama na Zlatou masku tady zadavatel má lidi zajímající fotbal za totální dementy?

https://www.csfd.cz/film/825069-zlata-maska/komentare/

Bakary3
17.09.2020 09:01
#
Větší pi*ovinu jsem asi neviděl
Coutinho10
17.09.2020 16:51
#
nedalo mi to a pustil jsem si to a nejvic me pobavilo, jak tam tipovali Šmicera, ze je pod nejakou tou maskou
Bakary3
17.09.2020 17:39
#
To ten v ty masce zpíval reknete prdel?
Bakary3
17.09.2020 17:40
#
Nebo jako Smicu?
Coutinho10
17.09.2020 19:02
#
ted jsem te nepochopil, ale ve zkratce vzdy po tom dozpivani ta porota tipuje, kdo by tam mohl bejt a myslim, ze Prachař tipoval Šmícu
možná pak zkusim někde najít...jsem se musel smát
Blasphemer
17.09.2020 09:19
#
nejlepší pořad
Stannis Baratheon
17.09.2020 11:23
#
Není o čem
20DollarsInMyPocket
17.09.2020 10:07
#
Dík no, teď mám chuť se na to podívat. Tyhle bizarnosti mám rád
Kepy_FCB
17.09.2020 10:12
#
Co mě ale překvapilo že ten pořad není z USA či VB ale z východní Asie...
krisa
17.09.2020 10:18
#
vzhledem k obecné povaze asijských soutěží, tě vážně překvapilo že tenhle bizár je z Asie?
Kepy_FCB
17.09.2020 10:21
#
poslední roky přichází největší bizárnsti ze západu
C-M@ster
17.09.2020 11:13
#
Např?
Trapný diskutér
17.09.2020 11:30
#
tvoje tvář má ušní maz
Bakary3
17.09.2020 10:26
#
Taky mě překvapuje, že ho to překvapilo
EAG le grand amour
17.09.2020 15:53
#
Moderuje: Martin “Pyco” Rausch.

To je něco pro Baníkovce!
Losinho
17.09.2020 09:09
#
za Šilhavýho byl fajn a jako náhradník super i potom.. zklamáním pro mě byly jeho výkony na stoperu, kde jsem mu věřil víc a přitom když už, tak zahrál na pravém beku
Blasphemer
17.09.2020 09:18
#
Dost divný, že se nevrací do Baníku, na to bych si býval skoro vsadil. Ale za tři roky klidně ještě může, no.
salami
17.09.2020 09:38
#
Na jednu stranu mu to preju, at nekde jeste pravidelne hraje. Na druhou stranu odchazi dalsi hrac, co dokaze alternovat velmi kvalitne na dvou postech a je to super hrac pro nasi ligu (neco jako Pepa Husbauer). Prijde mi, ze je to trochu chyba to vsechno hrnout na evropsky souteze, je super ze Traore ale treba i Olayinka jsou schopny zahrat famozni zapasy v Evrope ve velkym tempu a rychlosti, ale pak kdyz prijedou do Opavy a Pardubic (do Dolicku), tak tam pobihaj jak splaseny kostata a nejsou schopny takovej tym prehrat.
meno
17.09.2020 11:36
#
Zrovna Ibra je skvělej jak s Barcou, tak s Příbramí
salami
17.09.2020 12:03
#
To teda nesouhlasim, v lize dlouhodobe hraje pod svoje moznosti. Jemu proste strasne sedi vysoky tempo hry. Proti Seville byl jak uplny zvire. Ale v lize je to takovy nemastny neslany. Taky ho Trpisovsky docela casto ze sestavy vynechava.
meno
17.09.2020 13:12
#
Víc než Ibra má pod Trpišem od sezony 18/19 jenom Kolář, Bořil, Coufal, Kúdela, Hušby, Souček a Olej. Tzn. 3x kapitáni, nejlepší gólman v lize, Terminátor, stoper č.1 a Olej
Losinho
17.09.2020 14:17
#
A to má často různý drobnější zranění nutno říct.
AjaxFans
17.09.2020 16:38
#
Nejlepší gólman v lize ?
meno
18.09.2020 07:10
#
Hušbauer
Momo9
17.09.2020 12:31
#
Ale na Olayinku to teda sedi.
meno
17.09.2020 13:07
#
Jo, Olej je super v Evropě a bude dobrej proti Spartě, Plzni a Budějkám. Zbytek je úplně zabitej
Losinho
17.09.2020 13:00
#
Má ty výkony dost nevyrovnaný. Olayinka je oproti tomu v lize na hovno skoro vždy.
Salfovic
17.09.2020 10:09
#
Proč se tu mrdá na zápasy předkol LM ?
Luftner s Lecjaksem včera zahvězdili
D4ve
17.09.2020 10:18
#
myslis ten haluzacky gol Lufnera kdy se mu balon odrazil od tycky do hlavy a byl z toho gol?
Salfovic
17.09.2020 10:25
#
Na to sere pes, jeho spoluhráči jinej nedali, a ten druhej rozhodující penaltu
cavenaghi
17.09.2020 10:29
#
Co se týče slátanců, tak dělají samé chyby a letos už žádný titul ani úspěch byť pseudo z loňska skvělý opěvovaný výkon v podobě posledního místa ve skupině LM nebude. Naprosto tristně se zbavili Škody, jistoty do útoku, kde tupec Tvrdík prohlásil, že se vrátí jako zahřívač kancelářských židlí. V záloze chybí Hušbauer a Frydrych byl také jistota. Osobně mi oslabení vůbec nevadí.
Bakary3
17.09.2020 10:52
#
ok
Losinho
17.09.2020 13:03
#
Jj zrovna Frydrych nás bude vyloženě stát titul.
El-Pistolero-68
17.09.2020 14:41
#
JacksLFC
17.09.2020 16:24
#
Davej pozor pri hodine jinak ti ucitel zabavi telefon do konce skolniho roku chlapce
Mourinho89
17.09.2020 10:50
#
dostal více peněz, má to 2hodky domu takže nebylo o čem. navíc Zio má podepsat vylepšený kontrakt takže baník ho nutně nepotřeboval, aby třeba přitlačil
gretzkybyldruhy
17.09.2020 12:06
#
Upřímně asi každý si myslel ze bude hrát tak za béčko a on přestoupí jako hvězda polské ligy. Hezky příběh skromného hocha.
C-M@ster
17.09.2020 12:45
#
OT: Podle mě teď ministerstvo rapidně sníží povolený návštěvy na fotbale.
Co čekáte od tiskovky vy?
Losinho
17.09.2020 13:02
#
Otevřený prostranství, bezpečný prostředí. Naopak tam nahnat všechny
C-M@ster
17.09.2020 13:12
#
Tak jen roušky ve školách a zavřený hospody od půlnoci.
To jsem čekal víc vzhledem k vývoji.
Greny
17.09.2020 13:33
#
Těm starším studentům by měli zařídit přísun cigaret na celý týden... K čemu roušky když před školou pak jedou kolovacku s cigarama nebo jointem
Losinho
17.09.2020 14:18
#
Teď museli řešit cirkusy a slepice
db18
17.09.2020 13:18
#
Nic... jen prázdný řeči. Omezí to až po volbách...
Greny
17.09.2020 13:26
#
Po volbách zavřou úplně vše s tím pocitam
Nr.Nobody
17.09.2020 14:11
#
Však tyhle volby jsou o ničem. To by platilo u parlamentních.
bobis21
17.09.2020 16:05
#
Pro ty kdo žijí z rozdělování dotací jsou poměrně klíčové, protože kraje mají na starosti velkou část té dotační agendy.
Greny
17.09.2020 13:26
#
3x R - rychle rezignuj retarde
El-Pistolero-68
17.09.2020 14:43
#
Hloupějšího ministra zdravotnictví, než je Vojtěch, nepamatuju.
C-M@ster
17.09.2020 14:45
#
Dělá, co mu řeknou Babišovi marketingoví poradci.
Bakary3
17.09.2020 14:49
#
no dyť
sima.vok
17.09.2020 15:44
#
To bude tím, že většinou člověk ani neví, kdo je ministr zdravotnictví. Vojtěch měl smůlu, že je v úřadu zrovna letos a pamatovat si ho bude každý.
El-Pistolero-68
17.09.2020 16:04
#
No hlavně to bude tím, jak každý den mění nařízení; člověk ani nevěří, že dokáže vymyslet ještě větší blbost - a on se vždycky překoná.
Greny
17.09.2020 16:25
#
Ale třeba ty roušky do škol... Já mít dítě tak je tam nepošlu někde cca 5-7 hodin v kuse v rousce.
Nejsem génius nemám na to školy ale proč dočasně nezruší výtvarka, tělocviku, hudebky atd... Nezkrati hodinu na 35 min a jedou základní předměty jako matika, cizí jazyk, čeština a každej den tam dodat třeba ten zeměpis dějepis atd..byli by tam o půlku méně času a furt by výuka nějak probíhala...
sima.vok
17.09.2020 16:51
#
Stejně jsou do měsíce tímhle tempem školy zavřený...

Každopádně roušky ve třídách jsou blbost, když jsou ty děcka stejně spolu každej den.
Losinho
17.09.2020 16:41
#
On nic nevymýšlí.. není to lékař a už vůbec ne epidemiolog.. jen podepisuje papíry
Losinho
17.09.2020 16:42
#
Spousta lidí si ho pamatuje i kvůli názorům na stav českýho zdravotnictví - počty zaměstnanců v nemocnicích atd.
Manny
17.09.2020 19:08
#
hm ne, trapnej byl od zacatku, kdy ho tam dosadil
meno
18.09.2020 07:14
#
Přitom do koronakrize byl jeden z těch lepších ministrů zdravotnictví. Jeho práce pro psychicky nemocné byla příkladná.
El-Pistolero-68
18.09.2020 11:09
#
Teď vypadá jeho práce jako práce psychicky nemocného.
meno
18.09.2020 11:30
#
Když máš za šéfa narcistního sociopata a on musí mít vždy poslední slovo ¯\_(ツ)_/¯
El-Pistolero-68
18.09.2020 14:09
#
Já bych to všechno neházel na Andyho, Vojtěch je taky pěkný blb.
Spalovač šancí
17.09.2020 18:14
#
Zakáží fandit
Football_couch
17.09.2020 19:02
#
Slavie je bez Součka poloviční, je to vidět už od jara. Letos titul nezíská.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.