Obránce Břečka přestoupil z Jablonce do Kasimpasy

14.01.2020 12:47 - Aktuality
Tomáš Břečka (© kasimpasa.com.tr)
 
Obránce Tomáš Břečka přestoupil z Jablonce do turecké Kasimpasy, kde bude jeho spoluhráčem i reprezentační záložník David Pavelka. Pětadvacetiletý fotbalista podepsal se čtrnáctým celkem ligové tabulky smlouvu na tři a půl roku.

Stoper Břečka přišel do Jablonce v létě 2018 z mateřského Slovácka. V severočeském týmu odehrál 40 ligových utkání a vstřelil dva góly. Celkem v 98 zápasech nejvyšší soutěže zaznamenal tři branky a jednu asistenci.

"Přestup je překvapivý i pro mě. Nechtěl jsem vědět o potencionálních zájemcích o mé služby, abych měl čistou hlavu na přípravu. Nečekal jsem, že bych teď během zimy mohl někam přestoupit, natož do tak velkého zahraničního klubu. Přestup se nakonec uskutečnil během pár dní," řekl Břečka v rozhovoru pro agenturu Sport Invest, která ho zastupuje.

Pavelka mu Kasimpasu doporučil. "Ani jedna jeho odpověď nebyla negativní, všechno mi vychválil - jak tréninkové centrum, tak fungování klubu, Istanbul, městečko, ve kterém bydlí, zkrátka všechno, co se týče života v Istanbulu a v klubu. V přestupu hrál velkou roli, protože je samozřejmě velká výhoda jít do zahraničí, kde už působí nějaký Čech," uvedl Břečka, který má z obrovského Istanbulu trochu obavy.

"Jsem toho názoru, že na život ve velkoměstě se připravit nedá. Budu si muset až na místě zvykat na jinou kulturu i prostředí. Samozřejmě jsem se na to ptal Davida a říkal mi, že bydlí trochu za městem, takže se budu snažit sehnat bydlení co nejblíže jemu," dodal.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6302
Komentáře (258 / 0 nových)
Urs
14.01.2020 12:48
#
Nowis
14.01.2020 16:39
#
Aby to nebylo něco jako Hájek a Vitesse. Taky velký haluz a závěr pravdou jeden start v národním poháru
Plašilůvstrejc
14.01.2020 16:49
#
Hájkův čas teprv přijde. Trpělivost přináší růže.
PavlíčeQ
14.01.2020 12:50
#
Tohle je strašná haluz, pro mě jedna z největších tohoto přestupáku. Rok a půl jsem ho sledoval a přemýšlel nad tím, jestli je něco čím by vynikal. Svoje se si víceméně odehrál, ale nebylo tam nic navíc, čim by vyčníval jako třeba Hovorka, Pernica nebo Beneš.

Navíc pokud je pravda, že jde opravdu za 2 milióny euro, tak to z něj navíc dělá jeden z nejlepších transferů v historii Jablonce, šílenství prostě. Teď uvidíme, kdo přijde místo něj. Asi to bude opravdu ten Jeřábek. Mně by nevadil i třeba jeden z dvojice Štetina – Karafiát.
Petr325
14.01.2020 13:05
#
Štětina by byl asi dobrej deal pro obě strany - my se ho rádi zbavíme a u vás to bude top stoper ligy
PavlíčeQ
14.01.2020 13:35
#
Právě
verv
14.01.2020 15:43
#
ondrasch77
14.01.2020 13:11
#
Na začátku ročníku byl chvílema úplně hroznej...

Za ty prachy je to bomba. Doufám v Jeřábka..., čísla měl na podzim stejná jako Břečka, dlouhodobě je má dokonce lepší. Je o dva roky mladší než Štětina.
Karafiáta bych podepsal taky, nástup až v létě
PavlíčeQ
14.01.2020 13:39
#
Jeřábek by byl hlavně fajn z toho pohledu, že ho Teplice nesmyslně trestají a on by si stejně jako Krob polepšil

Jinak Břečkovi ten Istanbul přeju. Pěkný město, super kavárny, bary, restaurace, i několik pěkných parků. Pro fotbalistu bych řekl, že ideální
ondrasch77
14.01.2020 13:50
#
Kucka
14.01.2020 14:24
#
lajk
14.01.2020 16:26
#
Co se týče Jeřábka a Teplic nelze souhlasit. Proč Jeřábek nepřestoupí už teď a chce až v létě. Aby na úkor Teplic vydělat víc, třeba na přestupovém bonusu, takže se není co divit, že Teplice mu na oplátku situaci trochu ztíží.
dontcallmeandre
15.01.2020 12:27
#
Nicméně Teplice na tom nevydělají tak jako tak, Jeřábka platí, a navíc si kazí jméno u jiných fotbalistů
KingMaster13
14.01.2020 13:26
#
Jako za tohle tleskám
božský John
14.01.2020 13:50
#
Udajne pry Svozil, coz by nebyla spatna nahrada za malo penez
db18
14.01.2020 13:54
#
PavlíčeQ
14.01.2020 13:55
#
Na isportu psali, že za něj nechceme dát 7 mega. Ani se moc nedivim vzhledem k tomu, že mu bude letos už 27. Pro srovnání za 7 mega jsme koupili tenkrát Břečku, kterýmu bylo toho času 24.
ondrasch77
14.01.2020 14:05
#
Jeřábek by teď byl skoro za "pakatel"...
PavlíčeQ
14.01.2020 14:07
#
Jeřábek jo, ale já se vyjadřoval k tomu Svozilovi
skat
14.01.2020 14:24
#
tak nechce se vám dát 7 za svozila, ale shrábnout 50 (?) za Břečku, to joooo
Rob Roy
14.01.2020 14:38
#
PavlíčeQ
14.01.2020 14:48
#
My si teď v Jablonci musíme dobře rozmyslet každou investici a Peltovi se nedivim, že 7 mega za Svozila nechce dát.
skat
14.01.2020 14:50
#
jasně, jen mě to pobavilo v kontextu toho, co se vám povedlo inkasovat
ratusek
14.01.2020 18:00
#
Jak to máte vlatně s tím Štěpánkem? už je zdravý? bude hrávat?
ondrasch77
14.01.2020 18:39
#
Zatím dobrý..., proti Přibrami byl i docela vidět. Loni se zkurvil touhle dobou, takže dokud nenaskočí do ostrého utkání, tak bych nejásal...
PavlíčeQ
14.01.2020 18:51
#
V závěru podzimu už trénoval s týmem a teď proti Příbrami poprvý nastoupil do zápasu. Jestli zůstane v kádru i pro jarní část nebo půjde někam hostovat, bude asi dost záviset na jeho výkonnosti během přípravy a na tom, kdo na toho stopera přijde.
TurboPlastik
15.01.2020 01:33
#
Ta částka za Brecku je fajn, ale po Jabku koluje, že Pelta dluží cca 100mega Kretovi, takže bude muset asi něco poslat směr Letná
skat
15.01.2020 07:08
#
no dneska jsem četl výlev Vízka v novinách, a tvrdí tam, že hráči nedostali dva měsíce výplatu, že odešli sponzoři. O těch sponzorech vím, ale je to pravda s těma výplatama? Mě to příjde takový to hospodský, on mě tenkrát někde pomluvil, tak mu teď zasolím...
ondrasch77
15.01.2020 09:34
#
Za poslední týden prodloužili 3 hráči smlouvy, které jim končily na konci sezóny.
Tak si udělej obrázek sám...
skat
15.01.2020 10:20
#
Jasný, mě jen šlo si ujasnit si to. Přeci jen, kdyby to byla pravda, tak byste o tom něco zaslechli. O Vízkovi si myslím svoje....
ondrasch77
15.01.2020 11:43
#
Tak určitý finanční problémy FKJ má, ale takhle hrozný to fakt není
ondrasch77
15.01.2020 12:47
#
Jenže já nemám to přiblblý PREMIUM
Není možný to vyfotit a hodit do placu k přečtení?
skat
15.01.2020 12:52
#
jsem netušil, že i na tyhle hospodský plky mají prémium Já si dnes omylem koupil papírovej - asi erupce na slunci, nebo co - to víš -3 a mozek už odmítá rozumně uvažovat
ondrasch77
15.01.2020 13:01
#

Vyfotíš mi to, prosím?
skat
15.01.2020 13:14
#
pokusím se.....
PavlíčeQ
15.01.2020 13:59
#
Díky Jen klasický bláboly, nic novýho. S těmi výplatami to může být pravda, ale takhle to ve fotbale je. Málokde podle mě chodí výplata třeba 15. pravidelně každý měsíc. A jak už tu bylo zmíněno, kdyby to tu bylo opravdu tak špatný, tak hráči neprodlužují smlouvy "ve velkým".
skat
15.01.2020 14:15
#
u nás chodí výplaty včas
PavlíčeQ
15.01.2020 14:27
#
A to jsi někde četl nebo máš informace přímo od hráčů?
skat
15.01.2020 14:32
#
nespecifikovaný inside ...
PavlíčeQ
15.01.2020 14:35
#
ok
ondrasch77
15.01.2020 14:21
#
Díky, mrknu na to pak...
Ten titulek
PavlíčeQ
15.01.2020 14:26
#
Šokující titulek a v článku velký nic
skat
15.01.2020 14:32
#
prostě sport
ondrasch77
15.01.2020 15:58
#
Tak jsem si to přečetl...
Že byl Vízek vždycky trouba, to jsem věděl, ale tohle dával dohromady snad na silvestra...
Teď u mě klesnul ještě o level níž...
ondrasch77
15.01.2020 18:27
#
Jsem rád, že to Plukovník uvedl na pravou míru
"Já bohužel s Láďou dlouho nemluvil."

Více na https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2019-20/374328/rada-reaguje-na-vizka-uz-by-se-nekdo-zlobil-kdyby-nam-nechodily-vyplaty.html
Greny
15.01.2020 12:19
#
tak zalezi také co maji slíbene ze jo :) .. vezmi si hokejovy Chomutov :) taky tam byly problemy a hraci tam hrali dal, treba jim rekli ze do zacatku jara vse doplati pokud tam neco takoveho je ... rekl bych ze vysledky na jare ukazou jak to je
ondrasch77
15.01.2020 12:48
#
Jak říkáš, pravda se ukáže na jaře...
HonzaBanik
15.01.2020 09:59
#
Nemluvil náhodou o Vítkovicích?
skat
15.01.2020 10:18
#
právě, že mluvil o JBC. Přišlo mi to právě jako, že ho někdy Pelta někde pomluvil a on se mu teď mstí...... Jinak právě,že ve Vítkách odešli skoro všichni hráči, právě proto, že pokud nedostaneš 2měsíce výplatu, můžeš v klidu rozvázat smlouvu a jít jinam. A to mě právě u JBC nějak neštymovalo. I když samozřejmě, proč zůstávat v týmu co je předposlední ve FNL. V tom JBC by ten exodus nebyl tak veliký, i když by to tam bylo, tak, jak si to vybájil Vízek....
HonzaBanik
15.01.2020 10:39
#
Jak píše Ondrasch, to by nepodepsali smlouvu Považanec s Kubistou, nevím, kdo je ten třetí. Jsem si jistý, že téměř kdokoliv z kádru Jablonce má na to hrát první ligu i jinde a ten zájem o ně, kdyby se stali volnými hráči by byl obrovský, takže by neměli důvod zůstávat v Jbc bez výplat. Vízek si asi trochu víc přihnul...Nebylo by to poprvé, ani naposledy.
ondrasch77
15.01.2020 11:39
#
Třetí je gólman Vlasta Hrubý, zůstává i Pilík, kterému končila smlouva ke konci roku a zatím se ladí, co jak dál. A z hráčů, kterým končí smlouva za půl roku, tak zbývá doladit Kroba, Chramostu a Jovoviče. Hübschmann to bude řešit klasicky až po sezóně, jestli chce ještě rok přidat či ne.
skat
15.01.2020 12:09
#
Od Hrubého jsem kupoval přebalovák a Hübschmann - to je takový váš Baroš Nesnaží se vám Jovoviče vyfouknout Plzeň?
HonzaBanik
15.01.2020 12:23
#
Řekl bych, že Jovovič půjde určitě pryč, je tam přeci jen dost dlouho a má navíc, i taková Sparta by ho mohla chtít, mají na křídlech vyloženě nulovou konkurenci na to jaké mají ambice a jeden slovenský Hulk by mohl zase ze Sparty do Jablonce, když teď hledá Jbc toho stopera...
ondrasch77
15.01.2020 12:45
#
Gluščevič už ve Spartě jednoho koně má, ale je takovej polomrtvej To by chtělo ale asi výrazný doplatek nebo Plavšič + Štětina / Jovovič
Já ale stále doufám spíš v Jeřábka a Jovoviče do zahraničí...
skat
15.01.2020 12:50
#
Igor byl vždycky střelec - teda pokud to tam nemá ten jeho brácha ( Vladimir ? )
HonzaBanik
15.01.2020 13:16
#
Plavšič je zvláštní hráč, určitě skvěle rychlostně vybavený, postava je jak jeho předností (nízké těžiště, mrštnost), tak i slabinou (osobní souboje), má dobrou střelu, centry slušné...Ve Spartě si myslím, že má pořád své místo, ale pro něj by bylo nejlepší svým charakterem asi Holandsko a nějaký Alkmaar, v české soubojové lize bude vždy limitovaný.
skat
15.01.2020 13:23
#
přesně to je to, co si myslím - je to dobrý fotbalista ve špatné lize - proto taky nejsou žádní naši hráči do pole v ligách ve Španělsku, Portugalsku atd...
ondrasch77
15.01.2020 14:20
#
skat
15.01.2020 12:49
#
Myslíš, že dotáhnout toho Štětinu? Lepší než brát nám Karafiáta... ale ten má zase půl roku do konce smlouvy - nevím, jak Štětina. A v létě už tam jednou nohou byl... nevím, na čem se to pak seklo
HonzaBanik
15.01.2020 13:09
#
Tak k Radovi by mi docela seděl...Pořád si myslím, že kvalitu má, však ještě za Stramacioniho/Hapala ho vyhlásila kabina ACS za nejlepšího hráče sezóny. Má smlouvu jen do letošního léta.
Karafiátovi se otevřou možnosti v létě, teoreticky je možné, že by o něj mohli projevit zájem všechny kluby z top 3, i Boleslav, Jablonec a i my, kdyby jsme prodali někoho z dua Stronati/Pokorný, nějaké zahraničí...
ondrasch77
15.01.2020 12:41
#
Hübschmann zatím pokaždé o rok prodloužil, zatím je dobrej a stíhá, tak předpokládám, že v červnu prodlouží zas
Jovovič - je klidně možné, že někam přestoupí..., bylo by dobré, ale nejdřív prodloužit smlouvu Do Plzně snad ne, křídel mají dost a Gula se podle mého spíš nejdřív bude chtít seznámit s kádrem, případně dotáhnout nějakého svého oblíbence... Když už, tak doufám, že půjde ven...
skat
15.01.2020 12:48
#
dobré pro vás, pro něj, by bylo lepší, když by mu tu ušetřenou čásku na přestup nasypali jako podpisový bonus A s tím jít ven... to doufáme všichni v týmech druhého sledu, že půjdou naše opory ven a né do SSP ale ta hovada to ne a ne pochopit

Já myslím, že v Plzni to s příchodem Guly bude konečná pro spoustu zajímavých jmen jak pro vás,baník, bolku a když budou zadara, tak i pro nás
ondrasch77
15.01.2020 14:18
#
Já bych řekl, že Gula bude tahat spíš Slováky a cizince ze Slovenska / Balkánu...
db18
15.01.2020 14:27
#
Nejdřív se vytáhne někdo z mládeže, a pak si myslím, že začne úřadovat Psotka...
skat
15.01.2020 14:30
#
Gula je zvyklej pracovat pomalu s juniorkou - a na slovači v Trenčíně je to hodně provázaný s Holanďanama - tuším i majetkově, takže čekám, že ti hráči "druhého sledu" v Plzni asi poputujou dál - osobně si myslím, že upřednostní Beauguelem, zůstane tam Krmenčík. A k dispozici myslím budou Ekpai, Kayamba, Procházka, asi i Hubník - protože nevím, proč by si ho tam drželi, když mají Brabce, Hejdu a Pernicu....akorát jim dlouhodobě chybí kraje.... nevím jak to mají s mládežníkama, jestli mají někoho Kepl (?) ....Hezoučký, Gabriel - machruju, bylo o nich dnes ve sportu
ondrasch77
15.01.2020 14:42
#
Dneska jedeš pecky
skat
15.01.2020 14:54
#
No hlavně tam mělo být, že upřednostní Chorého před Beauguelem. Jinak se tu dneska rozběhla normální diskuze, do které se dokážu celkem zapojit... spousta věcí tu je v rovině - vy jste blbci, já jsem jedinej chytrej a to mě nebaví... A když u tu je rozumná diskuze, tak většinou tak klubově specializovaná, že si jí jen přečtu, a nemám co bych k tomu řekl. Když o tom nic nevím, tak ze sebe nechci dělat chytrolína, když o tom vím málo, nebo vůbec nic
ondrasch77
15.01.2020 15:40
#
já to nemyslel blbě...
Máš zkrátka dneska širokej záběr
PavlíčeQ
19.01.2020 16:44
#
Vsadil bych se, že Hübschman po konci sezóny ukončí kariéru. Když na podzim hrál, tak už to nebylo bůhvíco, závěr podzimu promarodil a teď v přípravě taky nehraje.
ondrasch77
20.01.2020 13:15
#
Což by bylo docela škoda...
Podle mě bude zásadní, jestli budeme hrát poháry.
PavlíčeQ
20.01.2020 13:58
#
Škoda by to byla, ale taky nemá smysl tu kariéru natahovat do nekonečna.
PavlíčeQ
20.01.2020 13:58
#
Nejlepší by bylo, kdyby se po konci sezóny obratem přesunul do managementu Jablonce
ondrasch77
20.01.2020 17:48
#
Počítám, že mu laso hodí Sparta...
Ale rok by ještě odkopat mohl
PavlíčeQ
21.01.2020 00:12
#
Hübschu musíme do managementu ulovit my. I když s tím Tsurikovem, na kterým se rovněž podílel, to moc nevyšlo
ondrasch77
21.01.2020 06:38
#
Uwe háže buly
14.01.2020 18:56
#
Tak Svozil mi přijde o něco málo lepší, než byl Břečka.
ondrasch77
14.01.2020 20:17
#
Za Svozila chce Opava 7 mil., navíc je už takřka dohodnutej v Baníku a v 27-ti letech je téměř neobchodovatelnej dál...
Uwe háže buly
14.01.2020 21:20
#
To jo, ale výkonnostně mi přijde o něco lepší jak Břečka v době, když šel k vám.
Rob Roy
15.01.2020 10:30
#
V září mu bylo 26. To je na stopera nic. Obchodovatelnej rozhodně je, když v Baníku rokáže výkonnost, tak za 2 roky klidně může do zahraničí.
ondrasch77
15.01.2020 11:42
#
Polsko nebo Kazachstán...
Na tom zrovna baťoh netrhneš...
dontcallmeandre
15.01.2020 12:30
#
Tak jestli koupíš za sedm, a prodáš za 12, ještě u tebe něco odkope a neproděláš.
ondrasch77
15.01.2020 12:45
#

Otázka je, zda pak v 28/29 prodáš za 12 mil..., podle mě spíš ne...
dontcallmeandre
15.01.2020 14:11
#
Když bude hrát v Baníku dobře , a baník jako celek bude hrát dobře, tak to není úplně sci-fi. Ale je tam samožřejmě hodně kdyby.
Mass
15.01.2020 13:32
#
TurboPlastik
14.01.2020 13:51
#
Jeřábek by raději bral zahraničí
ondrasch77
14.01.2020 14:05
#
A má nějaké nabídky ze zahraničí?
mayday
14.01.2020 15:16
#
Beztak leda tak Slovensko nebo spodek Maďarska.
♥LIVERPOOL - FC♥
14.01.2020 16:26
#
Stačilo napsat Maďarsko.
TheAdy
14.01.2020 16:36
#
skat
14.01.2020 14:22
#
Mě by třeba transfer Karafiáta k vám vadil celkem dost Jinak si myslím, že náhradu za něj máme nachystanou, ale prostě do JBC - to by se nemělo dít
ondrasch77
14.01.2020 14:35
#
Tak mu Karl musí nabídnout nějakou normální výplatu a ne obvyklou almužnu
skat
14.01.2020 14:39
#
nevím co by ještě chtěl, dostal i lustr místo podpisové prémie a troje náušnice, k tomu průměrnou mzdu, kterou má v kraji málokdo
PavlíčeQ
14.01.2020 15:45
#
JessePinkman
14.01.2020 16:26
#
ondrasch77
14.01.2020 18:37
#
tnt03
14.01.2020 14:58
#
Vnímám to stejně jako totální haluz nechápu to ale strašně jsem rád, že za takový prachy od nás jde zrovna hráč v obraně ze kterého (aspoň pro mě) nebyla dozadu cítit jistota. Přesně tři jména který jsi napsal tak to jsou stopeři, na které byl vždy a za každé situace spoleh. Tady jsem takovou jistotu nikdy necítil. Takže super deal

Ale přeju mu ať se mu daří. Přestože jsem z něj tu jistotu necítil tak jsem na něm viděl že makal a "rostl". Jinak jako náhrada... Jména co se tu píšou jsou si myslím ok. Ale já bych celkem rád třeba někoho z juniorky. Ta má přeci formu
Tom11
14.01.2020 15:17
#
Je pravda, že nebyl ničím výjimečný, na druhou stranu odehrál dá se říct sezónu dost konstantě. Nebylo tam moc výkonů, co by vybočovaly ani tak ani tak a možná to Kasimpasa zohlednila. Nicméně ta částka je naprosto skvělá za obránce, který je prostě v rámci ligy lehce nadprůměr a za zlomek ceny se dá pořídit adekvátní náhrada.
Jinak jako náhradu bych asi vyzkoušel Štětinu. Pořád sem přesvědčen, že je to v rámci ligy kvalitní obránce a klidně může za rok vyletět a jít někam ven.
PavlíčeQ
14.01.2020 15:40
#
Jasně, výkonnost měl víceméně konstantní. Taky píšu, že svoje si odehrál, ale po tom co jsem v Jablonci v poslední době zažil za stopery, tak ty představy a nároky mám taky trochu vyšší
Tom11
14.01.2020 16:17
#
Tak Jablonec měl poslední dobou na stopery štěstí, nicméně když Lischka šel marodit, tak mu nikdo nevěřil a on to zvládl. Po odchodu Hovorky byla otázka jak se popere s rolí lídra a zase nevyhořel. Docela věřím, že v Kasimpasi může hrát a klídně se může ještě vyprofilovat.
ondrasch77
14.01.2020 18:42
#
tnt03
14.01.2020 16:45
#
Andis
14.01.2020 12:50
#
Snad nesestoupí. Ale na kluka se usmálo štěstí, vydělá si
HonzaBanik
14.01.2020 12:57
#
Skvělý deal, jak pro Břečku, tak Jablonec
Petr325
14.01.2020 13:05
#
ondrasch77
14.01.2020 13:11
#
KingMaster13
14.01.2020 13:22
#
Momo9
14.01.2020 13:41
#
A co pro Kasimpasu?
KingMaster13
14.01.2020 13:44
#
Že by měli okamžitě propustit sportovního ředitele jestli jim tam dotáhl tohle
Momo9
14.01.2020 13:53
#
jn Sem ho nikdy nebral nejak moc vazne, jenom takovej borec do poctu. Trosku labilni na Turecko.. ale fakt nevim, vubec jsem ho nevnimal jak rikam..
Mumloch
14.01.2020 14:24
#
tnt03
14.01.2020 14:58
#
JessePinkman
14.01.2020 16:27
#
Kang & Kodos
14.01.2020 23:25
#
Rust Cohle
15.01.2020 09:18
#
Bex5
15.01.2020 15:41
#
martin1
14.01.2020 13:50
#
Petr Pavel
14.01.2020 13:58
#
a samozřejmě pro Slovácko
georgeo
14.01.2020 16:23
#
co z toho bude mít Slovácko?
ondrasch77
14.01.2020 18:43
#
Nějaký % výchovného...
shitcool
14.01.2020 14:31
#
tnt03
14.01.2020 14:58
#
Y.N.W.A
14.01.2020 13:01
#
v tom Turecku si házej lirou, koho koupěj?
czech_mira
14.01.2020 13:05
#
Skvělý přestup ať se v Istanbulu daří!
ACSMan
14.01.2020 13:08
#
Díky tomu, že letos nesněží jsme se vyvarovali tomuto.
Kiwi-21
14.01.2020 13:26
#
Hušbauer 2.bundesliga a ještě boj o záchranu a Brečka který už není úplný mladík a ničím extra nevyčnivá do Turecka no to je opravdu skvělý obchod pro Jablonec pokud se prodal za 2.mega euro
KingMaster13
14.01.2020 13:27
#
Tak asi nejlepší prodej ven v tomhle transferovém okně a pokud přijde za minimální prachy Jeřábek tak je to i dokonce upgrade pro Jablonec. Však když vedle Břečky hrál Váňa tak on byl ten horší
ondrasch77
14.01.2020 13:36
#
skat
14.01.2020 14:26
#
souhlas, pro JBC snovej přestup - z lejna bič. Jinak by mě zajímalo, čím ty Turky přesvědčili, aby za něj dali tolik.
Wendigo
14.01.2020 13:48
#
To je mág ten Viktor Kolář, že dotiahol takýto prestup
NO.96414
14.01.2020 14:01
#
''Ptal jsem se Pavelky'' možná zapomněl, že borec 13 utkání už po sobě nenastoupil
czech_mira
14.01.2020 14:11
#
To, že Pavelka, jinak jeden z pilířů sestavy Kasimpasy nenastupuje, má svůj důvod:
https://www.eurofotbal.cz/clanky/pavelka-utrpel-zlomeninu-cesky-a-bude-nejmene-pet-mesicu-mimo-hru-446510/
lubik
14.01.2020 14:12
#
Není náhodou ještě zraněný?
skat
14.01.2020 14:28
#
ano, bude rád, když se do konce ligy dostane na plac...
lubik
14.01.2020 14:45
#
Jo to jsem si myslel, bude rád, když něco odehraje, aby měl nějakou šanci na účast na EURO.
Blasphemer
14.01.2020 14:21
#
To zraněný hráči většinou dělaj. Že moc nenastupujou.
lichna.
14.01.2020 15:19
#
Corleone
15.01.2020 22:57
#
Corleone
15.01.2020 22:58
#
žrout
14.01.2020 14:24
#
Sice se jim smějem za toho Břečku, ale zas takoví volové v tom Turecku nejsou, aby stavěli do zápasu dlouhodobě zraněného hráče
ondrasch77
14.01.2020 14:35
#
KingMaster13
14.01.2020 14:38
#
8lampard8
14.01.2020 15:19
#
8lampard8
14.01.2020 15:19
#
Selänne
14.01.2020 22:26
#
hyper01
15.01.2020 18:14
#
Corleone
15.01.2020 22:57
#
dinss
14.01.2020 14:25
#
Troll
Momo9
14.01.2020 14:42
#
OT: Co ten Banik proti Karvine, jak to vypadalo?
Banikovec7
14.01.2020 15:56
#
Co tu otravuješ s Baníkem?
Momo9
14.01.2020 17:17
#
Hej ted si nedelam prdel, ale jak o tom furt melete, tak uz me to taky zaclo zajimat vsechno...
Banikovec7
14.01.2020 18:18
#
Wyrda
14.01.2020 17:56
#
Snazili se hrat porad po zemi a do kombinace. Ale ty vole tolik nepresnosti to je neco priserneho. Buchta na to acko ma v pohode. Mooc celkem taky ale je zbrkly. Celba na picu a Holzer taky. Herne byli lepsi nez Karvina ale ta finalni faze...
ratusek
14.01.2020 18:02
#
Protože pod Bobem nebyli zvyklí na to kombinovat a nezbavovat se hned balonů. bude to trvat a otázka je, jestli na to ti hráči hrát kombinačně vůbec mají
Wyrda
14.01.2020 18:08
#
Ale jo jisteze maji...jenom jde videt ze nemaji zavedene jeste zadn3 mechanismy. Dneska si to ve stredu davali pekne a karvina cas os casu jenom behala..no bohuzel to pak nedotahli do finale.
Tom11
14.01.2020 18:59
#
Já bych vůbec nesoudil přípravu. Ono to bude trvat, ale věřím, že se i výsledkově zvednou. Dle ohlasů fotbal je koukatelnější, to je pro tuto chvíli priorita.
Wyrda
14.01.2020 23:06
#
Koukatelnější to je, přípravu výsledkově hodnotit nechci. Uvidíme jestli se jim to povede za mesic natrenovat. A pak Slovácko sestřelí hatrickem Ondra Šaša!
TurboPlastik
15.01.2020 01:38
#
Tak proto možná Bob ten kombinační fotbal nehrál, když to hráči neuměli. Hmm?
Wyrda
15.01.2020 10:07
#
Bob je stará škola, ten by kombinačně nehral asi s Barcou
mistr129
15.01.2020 10:12
#
Cukroušek
15.01.2020 13:53
#
frankiefcb
15.01.2020 14:02
#
tak to měl asi stěm hráči trénovat ne.
mistr129
15.01.2020 14:08
#
Jako jo, ale on na to de facto neměl od začátku čas. Nejdříve se hrálo o záchranu, kde je hlavní to nějak ukopat. Když už se povedl loňský podzim, tak se pod ním začínala houpat židle (nebo už minimálně část fanoušků chtěla jeho odchod), takže si chtěl zase zachránit krk výsledky.
frankiefcb
15.01.2020 14:15
#
no to jsou hrozné výmluvy. Po záchraně měl na to prostor a naopak hra měl sestupnou tendeci. Já si upřímně stojím za tím, že Kučera je naučil hrát fotbal a neuměl je naučit bránit. Páník zkvalitnil obranu, ale zase odboural veškerou kreativitu. A to je prostě fakt.
Cukroušek
15.01.2020 15:44
#
Chudak Bob,mel na to jen 22 mesicu a 77 zapasu...
frankiefcb
16.01.2020 07:31
#
clovek1
16.01.2020 20:44
#
Pride
16.01.2020 19:58
#
Kučera Jeden z nejhorších trenérů co v Baníku byl. Ale hlavně, že se vám to hodí proti Pánikovi.
clovek1
16.01.2020 20:53
#
Frňka, Pulpit, Marko, Malura.
Pride
16.01.2020 21:03
#
a Kučera se řadí přímo vedle nich.
clovek1
17.01.2020 06:24
#
Pod Kučerou se na to často dalo dívat, jen body nebyly. U těch co jsem vypsal ani ta hra nebyla nic moc, u některých přímo hrozná. Minimálně poslední půlrok se tam řadil hlavně Pánik.
frankiefcb
17.01.2020 07:33
#
žrout
15.01.2020 10:28
#
Tak trenér je tam snad od toho, aby je něco naučil, ne?
Losinho
15.01.2020 14:52
#
cristiano.K.
15.01.2020 22:03
#
HonzaBanik
14.01.2020 19:19
#
Mě přijde Mooc celkem těžkopádný, dost mě baví Kaloč a Buchta taky. Celba se snaží, ale jinak Holzer se mi zdál, že hrál konečně s nějakým zaujetím, to je přeci jen posun. Celkově je fajn vidět, že se snaží všechno hrát po zemi, ale bude to chtít velkou trpělivost, cestu ale nastoupili správnou.
lichna.
14.01.2020 19:38
#
Souhlas, Holzerovi už alespoň nejde odepřít snaha..

Ale Buchtu bych určitě nechal v áčku, pokud bude takhle pokračovat.
Wyrda
14.01.2020 23:05
#
Tak samozřejmě to chce počkat ale u Buchty a vlastne ani Kaloče mi neprislo ze by hrali hur nez ostatní stredaci. Holzer mozna se zaujetim hral ale zamrdal taky co se dalo, pravda ze oproti Grancovi mu ten balon alespon tolik neprekazi. S tou hrou to samozřejmě nekritizuju a je jasne ze to chce čas. Jen to proste vypadalo vtipne kdyz si to tam desetkrat za sebou dali jak frajeri ale tu finalni prihravku zajebali
Momo9
14.01.2020 21:57
#
dinss
14.01.2020 14:49
#
Pro Břečku super přestup a vlastně i super pro Jablonec. Doufám, že se zachrání protože ty hráče co tam mají určitě mají na víc než dno jejich ligy.
ACSeRw!n
14.01.2020 15:10
#
stas87
14.01.2020 15:19
#
Dve mega? To je dosť. Nebudú v tom ale zarátané rôzne bonusy pre klub aj hráča?
♥LIVERPOOL - FC♥
14.01.2020 16:33
#
To si piš, že jsou zarátané.
dave30
14.01.2020 17:00
#
Bonusy pro hráče se do přestupové částky určitě nezahrnují. Samozřejmě, že ty 2 miliony jsou i s bonusy pro klub za odehrané zápasy, účast v pohárech atd. Myslím, že "na prkno" půjde tak půlka.
Chlupatá máma
14.01.2020 15:36
#
Největší WTF přestup v historii ligy. Proč chtěli takovýhle vemeno, co by mělo bejt rádo za jakoukoliv profi smlouvu, to nikdy nepochopim.
PavlíčeQ
14.01.2020 15:43
#
Když přišel do Jablonce, napsal jsi toto:

Chlupatá máma08.06.2018 15:31#
S takovejma srágorama to bude větší ostuda než s Betisem.

Ostuda se nekonala. Teď po dalším tvým výsměchu to nemůže dopadnout jinak, než že se v klidu prosadí a bude patřit mezi top stopery jejich ligy
Salfovic
14.01.2020 15:50
#
Si děláš záznamy
cetto
14.01.2020 15:53
#
Chlupatá máma
14.01.2020 15:59
#
Beztak na mě má celou složku.
dontcallmeandre
14.01.2020 16:10
#
tak podívat se na starší diskuze k tématu nění žádné umění
https://www.eurofotbal.cz/clanky/brecka-se-stal-prvni-letni-posilou-jablonce-400704/
ondrasch77
14.01.2020 18:46
#
Na některé místní dementy se to docela vyplatí...
Chlupatá máma
14.01.2020 15:59
#
Aspoň je vidět, že mam konzistentní názory. Zítra čekám Voltra v Besiktasi a Váchu ve Valencii.
Firkraag
14.01.2020 16:30
#
db18
15.01.2020 07:11
#
A půjde do repre.
kecipep
14.01.2020 15:46
#
Nevyniká, ale má neuvěřitelně konstantní vyšší standard. Skromný, pracovitý kluk. Procenta pro nás, tleskám!
AjaxFans
14.01.2020 16:11
#
Kolik máme procent?
kecipep
14.01.2020 16:14
#
tuším že 15-20, když odcházel (tehdy za slušnou sumu), tak jsem to věděl přesně.
I kdyby to bylo 10%, tak je to na naše poměry injekce jako kráva
AjaxFans
14.01.2020 16:39
#
To teda
Rarášek
14.01.2020 15:49
#
ACSeRw!n
14.01.2020 15:53
#
tyhle cisla sou fakt velkej vtip zase chtel bejt nekdo chytrej a pekne se mu to vratilo
Rarášek
14.01.2020 16:00
#
Já mám dost .
Rarášek
14.01.2020 16:06
#
A slavisti reagující tabulkou jsou taky kouzelný, to je jejich odpověď na všechno
Dauda
14.01.2020 16:34
#
Tak když to vezmu čistě obecně, tak zatím bylo porovnání 3 hráčů Sparty s hráči konkurence, přičemž hráči konkurence jsou obecně považování za top hráče v lize. A hráči Sparty z tohoto hodnocení vycházejí nad očekávání dobře. Pak je podle mě zcela na místě se ptát, kde vzniká ten bodový rozdíl v tabulce.
Rarášek
14.01.2020 16:36
#
Jako, je to úplně od věci reagovat na všechno, kde slavista vycháří hůř, tabulkou. To není otázka, co je kde spatně, to je nahánění si ega.
Dauda
14.01.2020 17:46
#
Takhle možná reaguj na ty výkřiky na Twitteru.
Rarášek
14.01.2020 17:56
#
To je marná diskuse, ale občas když je nuda ..
Stannis Baratheon
14.01.2020 16:52
#
Aha, tak nic...
Kuchta
14.01.2020 16:19
#
Typická ukázka, že fotbal není jen o číslech a statistikách
Greny
14.01.2020 16:37
#
Naprosty souhlas viz Slavie v LM ... Ve finále dva body a je jedno jak kdo hrál
Blasphemer
14.01.2020 17:10
#
ratusek
14.01.2020 18:02
#
sima.vok
14.01.2020 21:50
#
Selänne
14.01.2020 22:27
#
Mass
15.01.2020 13:50
#
A je i jedno proti komu hráli?
r3
16.01.2020 00:43
#
Kuchta
16.01.2020 10:13
#
Ano, 2 body jsou ta čísla Předváděné výkony byly rozhodně lepší než jejich bodové vyjádření, takže to plně potvrzuje moji tezi, že fotbal není jen o číslech a statistikách
Mass
15.01.2020 13:49
#
Kdy ty čísla vzali? Podle https://www.fortunaliga.cz/statistiky je Bořil lepší než Frýdek v odebraných a získaných míčích.
Stannis Baratheon
14.01.2020 16:51
#
Vidíš, začínáš být objektivní. Jen houšť.
Rarášek
14.01.2020 17:03
#
Ja jsem celou dobu, tak zas můžeš jít.
Momo9
14.01.2020 17:22
#
Tak to je vrchol deziluze. Dobre borci my zustaneme takhle tymove nahore a vy si vazte Frydka. (a Sacka!!!)
Rarášek
14.01.2020 17:31
#
Jj, to přesně dělám,
Mumloch
14.01.2020 18:22
#
Nějak dobrý na Frýdka. Ale je to hlavně tím, že je to ofenzivnější typ než Bořil.
Rarášek
14.01.2020 18:35
#
Jako úplně neskutečný na to jak vypadá na hřišti .

Jo, to určitě. Plus v tom mají kluci i započítaný čísla když hrál v záloze, ačkoliv paradoxně ty mu to dost kazej. Třeba úspěšnost přihrávek, když hrál v záloze měl kolem 60% ..
Mumloch
14.01.2020 18:37
#
salami
15.01.2020 20:26
#
Na tom neni nic paradoxniho, kazdej kdo ho nekdy videl hrat v zaloze asi tusi, ze tam dobry statistiky mit nemuze, skoda ze tam neni i procentualni uspesnost zpracovani mice.
Rarášek
15.01.2020 20:47
#
Jako čistě u něj jasný .. Ale když to vezmeš beze jmen, tak logicky bys řekl, že když se tam počítaj i čísla ze zálohy, že by to mělo udělat pozitivní rozdíl.
salami
16.01.2020 15:16
#
To si teda nemyslim ani tak. To by mohlo platit u nekoho jako Sacek, kdo je primarne zaloznik a jde na beka jako na druhou variantu. Pokud beres hrace zvyklyho hrat u lajny a das ho doprostred, tak nevidim duvod pro vylepsovani statistik. A beze jmen nota bene, kterej krajni bek by si podle tebe vylepsoval statistiky na DM?
Rarášek
16.01.2020 16:42
#
Tak Frýdek hrál i křídlo třeba, že
Mass
15.01.2020 13:55
#
Bořil dal gól Barceloně
Rarášek
15.01.2020 14:04
#
To bude plodná diskuse, koukám ..
Mumloch
15.01.2020 14:46
#
To jo no. I Kluži a obě akce pěkně náběhy ze své strany. Ale v lize mi přijde, že se víc soustředí na obranu, moc gólů nedává a ani centrů nemá nějak hodně. V LM se tam dost točil třeba s Olayinkou…
Oproti tomu u Frýdka je vidět, že je to původně záložník, protože víc střílí a tak. Ale celkově je o dost horší, hlavně co se týče bránění.
Losinho
15.01.2020 14:50
#
V lize se nedostává ani do šancí. Ani do náznaků šancí.

Ale směrem dozadu je to paráda.
Losinho
14.01.2020 18:53
#
Bielsista taky občas mele dobrý hovna, ale čísla slušný
db18
15.01.2020 07:13
#
Stačí vybrat správný statistiky, no.
mistr129
15.01.2020 10:14
#
Mass
15.01.2020 13:53
#
Jedinej ve Spartě kdo má špatný statistiky je asi trenér.
Sosi
14.01.2020 19:29
#
Mirek asi potřebuje na právníky
Coutinho10
14.01.2020 23:02
#
jestli ho doporucil Pavelka, jak se psalo na isportu, tak pokud tam Brecka neuspeje, tak tam Pavelku asi sezerou
Kaspar
15.01.2020 01:04
#
to muselo byt skvely doporuceni od hrace ktery ani nevedel ze nekdo takovy existuje ::biggrin: hej Davide chceme koupit jednoho obrance. A co ja s tim ? no je to tvuj krajan. Jo dobry aspon si budu mit s kym pokecat, Ok tak dik, berem ho
TurboPlastik
15.01.2020 01:43
#
Děláš čest svému nicku. Jen ti nad s chybí háček
dinss
15.01.2020 11:00
#
Uwe háže buly
15.01.2020 23:00
#
Je to jeho bývalý spoluhráč.
kbtk23
15.01.2020 01:02
#
Hodně sympatické vyjádření
ratusek
15.01.2020 10:34
#
sima.vok
15.01.2020 16:10
#
a 22. hrajem na Spartě
Kepy_FCB
15.01.2020 15:46
#
No to je teda pořádná injekce na vycinkané jaro
PavlíčeQ
16.01.2020 13:15
#
PavlíčeQ
15.01.2020 15:51
#
Břečka první zápas, jeho tým dostal za poločas 3 góly a Břečka v průběhu 2. půle vystřídán, úvod z říše snů
dave30
15.01.2020 16:36
#
Takto prostě začít nechceš...
ondrasch77
15.01.2020 18:14
#

Já hlavně nechápu, proč ho tam hned dávali..., četl jsem rozhovor s Pavelkou, který sám říkal, že si nemyslí, že by v poháru Břečka hrál, protože toho za poslední tři dny moc nenaspal...
Takže jestli ho chtěli odrovnat hned na startu, tak na tom docela zamakali
žrout
15.01.2020 20:11
#
db18
16.01.2020 07:06
#
dinss
16.01.2020 07:45
#
KingMaster13
16.01.2020 12:09
#
mayday
16.01.2020 17:13
#
Tam bude trenér asi taky myslivna
Coutinho10
15.01.2020 19:36
#
zajímalo by mě, jak velký měl podíl na gólech...zkusím pak najít

jinak Milan Škoda by taky mohl mít dnes premiéru proti Galatasaray...je na lavičce připravený a zatím to je 1:1 a začal 2. poločas, tak asi kouknu, pokud tam půjde
db18
16.01.2020 07:06
#
Z letadla rovnou na hřiště...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.