Neymar hattrickem rozhodl o výhře Brazílie a předstihl Ronalda

14.10.2020 09:27 - Aktuality
Neymar (© AFP)
 
Kanonýr Paris Saint Germain Neymar rozhodl hattrickem o výhře Brazílie v kvalifikaci mistrovství světa v Peru 4:2, dvakrát se trefil z penalty. Za národní tým dal ve 103 zápasech už 64 gólů a předstihl o dvě branky Ronalda. Lepší je jen legendární Pelé se 77 góly.

Brazilci museli v Limě po gólech Andrého Carrilla a Renata Tapii dvakrát dotahovat, nakonec ale Peru stejně jako v loňském finále Copy América zdolali. Druhý zápas kvalifikace v jihoamerické zóně CONMEBOL zvládla také Argentina, která zvítězila 2:1 v Bolívii. Ve vysoké nadmořské výšce v La Pazu uspěla poprvé od roku 2005.

Neymar po úspěšné první penaltě, kterou vyrovnal na 1:1, ukázal při oslavě devět prstů na počest svého vzoru Ronalda. Ten s devítkou na dresu nasbíral 62 gólů v 98 zápasech. Po dalším vyrovnání Richarlinsona proměnil Neymar druhý pokutový kop a v nastaveném čase zpečetil skóre z rychlého protiútoku. Znovu se přiblížil Pelému, kterému k rekordu stačilo 92 utkání.

"Každá generace má něco, není fér srovnávat. Co mohu říct, je, že Neymar je nepředvídatelný. Je to luk i šíp. Nahrává i zakončuje, jak dozrává, je čím dál lepší," chválil osmadvacetiletého útočníka reprezentační trenér Tite.

Lionel Messi vyšel tentokrát v dresu Argentiny gólově naprázdno, podle médií byl ale při prvním triumfu Argentinců v 3640 m nad mořem po patnácti letech jedním z nejlepších hráčů na hřišti. O branky vítězů se postarali legionáři z italské ligy Lautaro Martínez a Joaquin Correa.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3952
Komentáře (275 / 0 nových)
off-olda
14.10.2020 10:00
#
"Trapných" 13 golů na Pelého. To je prostě mazec.
thcecko
14.10.2020 10:09
#
až na to, že Pelé potřeboval na 77 golů jen 92 zápasů, tenhle má 64 za 103 zápasů. je jasné, že ho překoná v počtu gólů, ale to taky proto, že se teď hraje mnohem více mezistátních zápasů než když hrál Pelé. Jinak Pelé zůstane mazec a král.
off-olda
14.10.2020 10:14
#
Noa?
thcecko
14.10.2020 10:16
#
že těch ´trapných´ 13 gólů neznamená vůbec nic.
Gazdo
14.10.2020 10:29
#
no len druha vec je ze Pele hral proti chodiacim obranam... neda sa takto zrovnavat medzi generaciami s takym velkym casovym odstupom. Mozno by to Pele dokazal aj v dnesnej dobe a mozno by dopadol ako Robinho a naopak by mozno Neymar bol v Peleho dobe lepsi ako Pele alebo by si ani nekopol
Rezan
14.10.2020 10:45
#
No byla taková doba, ale peníze posunuly fotbal jinam. Dneska by i Pele trenoval a žil jinak, takže by dnes byl lepší hráč než tenkrát.
Colaps
14.10.2020 10:54
#
a mozna taky ne...
Baronne
14.10.2020 11:11
#
A nebo by to jeho tělo nezvládlo..
Rezan
14.10.2020 11:53
#
možná by ho dneska srazilo auto, protože tenkrát jich jezdilo míň
Baronne
14.10.2020 11:54
#
No každopádně nemůžeš vědět, že by byl lepší hráč než tenkrát, takže si ten facepalm dej za to jakou sračku si napsal.
Rezan
14.10.2020 11:59
#
sám jsi sračka a hulvát. Dej si facku.
Baronne
14.10.2020 12:00
#
Ale jdi ty kašpárku
jsemdement
14.10.2020 14:17
#
valloire
14.10.2020 14:30
#
 neuminis 
14.10.2020 14:59
#
možná by ho dneska zabil covid
Keeper117
14.10.2020 11:33
#
V dnešnej dobe by Pele a spol ani nehrali najvyššie súťaže ak by hrali tak ako vtedy keďže dnes je všetko rýchlejšie dynamickejšie atď ale musíme to porovnávať vzhľadom na tú dobu v ktorej obaja hrali/hrajú
 neuminis 
14.10.2020 11:50
#
chápeš že on tehdy chodil kopat na beton za barák přestože byl nejlepší hráč na světě? úroveň servisu, vědeckých poznatků, fyzioterapie, sportovního zázemí atd. je úplně někde jinde, kdyby měl dneska to co mají všichni tak by byl pořád nejlepší, jediné co je časem porovnatelné je talent a schopnost na maximum využít prostředí ve kterém se nacházíš, ať už je jakékoliv
Rezan
14.10.2020 11:52
#
Puskas
14.10.2020 11:52
#
Ne nadarmo byl zvolen sportovcem století.
patas92
14.10.2020 13:39
#
Sorry, ale tohle fakt nevíš. Existujou kvanta hráčů, kteří nenaplnili svůj potenciál jenom proto, že se jim nechtělo pořádně makat. Pelé mohl být něco podobného. Ronaldinho v Pelého době třeba mohl být lepším, než Pelé, protože se do té doby svým přístupem k fotbalu hodil víc.
valloire
14.10.2020 14:31
#
patas92
14.10.2020 14:40
#
valloire
14.10.2020 14:47
#
valloire
14.10.2020 14:31
#
jasná věc
mayday
14.10.2020 19:26
#
Přesně, podstatný je, že v tehdejších podmínkách byl nejlepší. Kdyby se se stejným talentem narodil dnes, pravděpodobně by se prosadil stejně.
Rezan
14.10.2020 11:56
#
tohle je smutný. Asi ti nemusím vysvětlovat, že přesně tohle poselství ten můj předešlý koment skrýval. ANo, pokud by hráli stejně jako dnes, tak by jim to nestačilo. Ale oni by tak nehráli. A o tom to celé je.
Keeper117
14.10.2020 13:32
#
Ale tí chlapci vtedy možno ani taký talent nemali a vynikali lebo ani ostatný netrénovali tak ako trénujú dnes presne ako píše Bola skôr to bolo proste ľahšie dnes je tých hráčov v tope strašne veľa vtedy ich toľko nebolo
Keeper117
14.10.2020 13:35
#
Na štýl futbalu a kvalitu konkurencie v tej dobe bol najlepší na svete ale dnes by to tak asi nebolo asi nevravím určite
Rezan
14.10.2020 16:01
#
Možno a možno ne, to už ale nezjistíš. Tak je tu (obecně bývalé hráče) nehaňte, že by se určitě neprosadili.
Expert Eurofotbalu
15.10.2020 04:25
#
Tak v té době je taky nehrály. Brazilská liga se nepočítá.
valloire
15.10.2020 17:34
#
Bola
14.10.2020 13:01
#
To je pěkné hovno teda. Dříve bylo daleko snazší vynikat. Dnes tě v pohodě vymaže ze hry třetí stoper posledního týmu tabulky.
valloire
14.10.2020 14:32
#
Bola
14.10.2020 16:39
#
Klidně se směj, osle stará, ale dříve bylo, ať chceš nebo ne, mnohem snadnější vynikat.
valloire
14.10.2020 19:52
#
ne nebylo cucáku
Bola
14.10.2020 20:53
#
Čeština byla dříve taky snazší, jak tak u tebe koukám.

Ano, bylo. Už hráči, kteří hráli před dvaceti lety, se vyjadřují, jak se jejich sport zdokonalil, zrychlil a je stále těžší se prosadit.

Pak je tu ale jeden pičus, který nechápe, že se lidé nesmějí s ním, ale jemu, co bude tvrdit opak.
valloire
14.10.2020 21:33
#
Zase Bola a jeho pravda. Bavíme se o době před x lety, kdy měli všichni určitou úroveň poplatnou době a Zico si to vodil. Nebylo snažší vynikat o nic víc nebo méně než dneska, kdy mají zase určitou úroveň poplatnou době a Messi si to vodí. Chápeš to nebo se lidé nesmějí s tebou, ale tobě gamblere?
Bola
14.10.2020 22:37
#
Ty vole, Ludvo, ty seš hlava

Ehm, ne.

On je rozdíl, když si jsou všichni rovni a když ti nejlepší pouze trénují, zatím co jejich soupeři jsou většinově v práci.

A vůbec, nehodlám se bavit se starým komoušem, za kterého bylo vše dříve lepší. Ženy byli hezčí, sport náročnější, videohry propracovanější a vůbec bylo celkově lépe.

Já ti nevím, ale asi dám více na legendy svých sportů, než na tebe.
valloire
15.10.2020 17:33
#
Fakt si myslíš, že v 60.letech chodili do práce hráči co hráli třeba na MS? To nechodili ani u nás. To je mi tě líto. Já určitě nejsem komouš, na tohle je tu spousta kandidátů, ani o tom neví, jenom proto že jsem v tý době žil. Ludvo
Expert Eurofotbalu
15.10.2020 04:22
#
To sice jo, ale zase teď fotbalu chybí osobnosti a individuality.
sima.vok
14.10.2020 12:21
#
Nedá se to srovnávat
valloire
14.10.2020 14:30
#
sám si chodící
thcecko
14.10.2020 10:17
#
to že dává góly v přátelácích co nic neznamenají nebo v kvalifikacích proti slabým týmům je opravdu mazec
off-olda
14.10.2020 10:34
#
Přesně.
insane
14.10.2020 10:39
#
Jojo, Pelé hrál jenom ty nejtěžší zápasy proti nejsilnějším týmům, v době, kdy i obránci slabších celků na hřišti nebyli spíš na ozdobu... Oh wait.
Durden Tyler
14.10.2020 10:49
#
Kdo ti nakecal ze se do ofiko statistik pocitaji pratelaky? a naopak nejvic "slabych" zemi predstavuje Evropa popr Afrika. Strilet goly takovemu Gibraltaru ci Lichnstejnsku bys zvladnul snad i ty a to plati i v pripade ze ses krypl na voziku ...
Anacron
14.10.2020 11:07
#
A kdo tobě nakecal, že se přáteláky do oficiálních repre statistik nepočítají?
thcecko
14.10.2020 12:22
#
tím jako myslíš, že Neymar hrál 103 zápasů na mistrovstvích světa a kvalifikacích, či Cocppa America, 103 zápasů bez přáteláků... To snad ani nemůžeš myslet vážně... Jinak jediný pořádný úspěch Brazílii za éru Neymara je loňská výhra na Copa America, kde Neymar vůbec nebyl, s ním nevyhráli nic...
Keeper117
14.10.2020 13:33
#
Ktovie ako by to dopadlo keby v 2014 hrali s Neymarom,Silvom atď
Durden Tyler
15.10.2020 03:04
#
Vzhledem k tomu ze Copa je co chvili a v nominaci je 10 zapasu, k tomu mel OH a nevim co jeste do ofiko statistik se nepocitaji a do tech mene ofiko se pocitaji jen ty kde bylo 3 a mene stridani na kazde strane .. viz goly vsech strelcu na planete .. kdyby se pocitali pratelaky meli by hraci jako Pele pres 3000 golu a vsecky mety dnesnich hracu by tak krapet pozbyly smyslu
Nr.Nobody
14.10.2020 10:33
#
valloire
14.10.2020 14:29
#
jasná věc
PP
14.10.2020 16:39
#
srovnáváte úplně jiný sport. Podívejte se na všechny sporty od tenisu, přes motorsport až po krasobruslení, jak se změnili.
thcecko
14.10.2020 10:14
#
další ukazatel opravdového pána je to, že Pelé dovedl Brazílii k 3 titulům mistra světa. Neymar tak max Olympiádu, to se ale mezi seniory nepočítá. a Konfederační pohár, který existoval pár let, za Pelého nebyl.
REPLIKATOR
14.10.2020 10:27
#
Nr.Nobody
14.10.2020 10:33
#
Sheldon
14.10.2020 10:35
#
Ani to není ukazatel, fotbal dnes je mnohem vyrovnanější. A Brazilci hrají v drtivé většině v Evropě, takže nemají čím překvapit. Tehdy to bylo úplně jiné, je to nesrovnatelné. Pelé by dnes třeba žádným králem nebyl.
Rezan
14.10.2020 10:44
#
Byl. Možná i on by byl jiný. K tomu talentu by se přidaly lepší tréninkové metody, možnosti životosprávy a pod. A byl by zase král, stejně jako tenkrát.
Puskas
14.10.2020 11:25
#
valloire
14.10.2020 14:32
#
technecium
14.10.2020 15:46
#
Pelé nebyl žádný geniální fotbalový talent. On měl akorát talent na to být vždy ve správnou chvíli na tom správném místě v tom správném týmu, který zrovna v tu dobu neměl konkurenci Bez svých spoluhráčů by nebyl nic podobně jako všichni ostatní.
Rezan
14.10.2020 16:02
#
takže takový Messi
valloire
14.10.2020 16:08
#
technecium
14.10.2020 17:53
#
Tak ten právě na hráče okolo sebe štěstí nemá. Jinak by nemusel celý život hrát s kopyty jako Peréz, Biglia, Higuain a podobná verbež.
valloire
14.10.2020 19:52
#
jo jasně
Rezan
14.10.2020 22:42
#
To si děláš srandu ne. Argentina neměla nikdy slabé družstvo,
technecium
15.10.2020 15:52
#
Měla
valloire
15.10.2020 17:29
#
valloire
15.10.2020 17:29
#
má pouze slabýho lídra
Expert Eurofotbalu
15.10.2020 04:23
#
Messi je pravý opak. Bez něj by nikde nebyli jeho spoluhráči.
valloire
14.10.2020 16:09
#
jo jasně
Sheldon
14.10.2020 17:49
#
Možná, možná a ještě jednou možná..Zbytečná debata.
bayern987
14.10.2020 10:45
#
Stannis Baratheon
14.10.2020 11:14
#
A co Copa?
John Obi Mikel
14.10.2020 11:53
#
Tu vyhráli bez něj
Stannis Baratheon
14.10.2020 12:56
#
Aha, tak na to jsem zapomněl úplně že tam nebyl
thcecko
14.10.2020 12:25
#
tam vůbec nebyl, když loni vyhráli, bez něj jim je líp.
Stannis Baratheon
14.10.2020 12:56
#
Aha
Zizou
14.10.2020 11:23
#
On tam hrál sám jo? Nebo ti jeho ostatní spoluhráči byli takoví dřeváci, že nestojí za zmínku? A to je tam dovedl jako i v Chile jo? No jo, legendy o Pelém... a Bivoj skolil žraloka.
valloire
14.10.2020 14:34
#
i v tom Chile jim vyhrál úvodní zápas s Mexikem...protže když dáš gol z hovna a asistenci, tak to je dle dnešních měřítek na jistýho hráče jasnej příklad, že to vyhrál on sám
Zizou
16.10.2020 08:13
#
Já se ale nedotazoval na nějaký nedůležitý úvodní zápas, který by bez problémů vyhráli i bez něj. A nechápu taky, proč sem taháš Kristýnu, navíc když on zrovínka z hovna moc gólů nedal a asistencí myslíš nejspíše asi jeho vyraženou střelu. Čili Pelé má teda přesně jakou zásluhu na tom prvenství na MS v Chile? Krom báchorek o tom, že to Brazilci určitě vyhráli pro něj a nebo že je celý turnaj v kabině jistě slovně podporoval, i když se vlastně vždycky bál obléct si kapitánskou pásku.
valloire
16.10.2020 09:20
#
Tak nedůležitý úvodní zápas jo? Oni ti Mexičani nebyli vůbec špatní a Španělé s nimi měli co dělat. Taky nemusela Brazílie postoupit, ta skupina byla smrtící. No a zlehčovat CR asistence může jenom cvok. On jich má v PO LM víc než Messi, to je dost podivný. A pak se divíš, že se někdo dovolí otřít o Lionela...
Zizou
16.10.2020 13:09
#
Jo nedůležitý úvodní zápas, ze kterého ty tady zase děláš finále jen proto, že tam hrál Pelé. Oni ti Mexičani by to celé jinak určitě vyhráli, kdyby proti nim nehrál Pelé co? Jo legendy o Pelém jsou super, jen absolutní hrstka uživatelů tady ho viděla naživo (pokud vůbec někdo), ale všichni jeho stoupenci, v čele s tebou, ví, že by byl nejlepší i teď. Jistě, ono to jde určitě porovnat a ty to umíš ze všech nejlíp. Má 3 tituly z MS v době kamenné a tím ta legenda končí. Dneska by si z tou rychlostí jejich driblinku nikdo ani neťukl. A jen pro jistotu. I pro mě je Pelé jednička, ale minulého století, kde se hrál ale totálně jiný fotbal než teď. No a já CR asistence nezpochybňuji, jen jsem dal jeden její přiklad. Ale to ty zase ohýbáš tu diskuzi tam, kam chceš. Že já tu zase psal.
valloire
16.10.2020 17:38
#
Už mě to nebaví furt psát, ale když má někdo supertalent, myšlení a čtení hry, prosadí se v jakýkoliv době ty vole. Fyzičku nadrtí kdejaký tupý tele. No a takhle si to můžeš krásně porovnat. I ta jeho rychlost driblinku jak říkáš, by byla větší asi. A u nikoho jsem neviděl takovej dribling.
Kdyby Pelé ten zápas nerozhodl a kdyby Španělé s velkým štěstím Mexičany neporazili, pak hrála Brazílie proti Španělům v čele s Puskásem, Gentem a pár nekopama z Barcelony o postup. Někdy je to tenký víme? Mexiko mohlo mít s klidem 5 bodů a postoupit.

Zizou
19.10.2020 09:45
#
Jasně no, supertalent ze 60. let se bez problémů prosadí i o 60 let později. Docela rád bych věděl, jak bys mě o tomhle chtěl přesvědčit. A věř, že tvůj názor nebo domněnky mají opravdu nulovou hodnotu. A zase mi to nedalo a mrknul jsem na to. Ne na Pelého, toho už mě opravdu nebaví sledovat. Zkusil jsem to tentokrát s góly Brazilců na MS 1982. Tohle chceš opravdu srovnávat s dnešním fotbalem? Ale běž. Ono Brazilci vždycky byli největší kouzelníci s míčem a já je taky obdivoval vždy se všech nejvíc. A vlastně pořád jsou pro mě top repre tým, když na tím tak přemýšlím. Ale proč myslíš, že dnes už tomu tak není a ta jejich pověstná samba už víceméně z jejich hry vymizela a nedokáží tak snadno cokoliv vyhrát a prosazovat se, jako tomu bylo v dřívějších dobách? (jen Neymar dokáže v dnešní době ještě udělat něco, co bych sambou nazval) No protože dneska už na to ve fotbale není čas a taky proto, že dneska už se i hlavně brání úplně jinačím stylem než dříve, kdy to vypadalo, že se nebránilo spíš vůbec. To opravdu nevidíš ty bránící hráče, jak vlastně nic nedělají a pohybují se úplně v nemožných pozicích? Já prostě můžu brát ohled na dobu a všechno s ní spojené. A taky dokážu uznat, že ten fotbal dříve byl třeba na oko i líbivější, protože bylo na všechno to útočení moře času a prostoru. Jenže jak mi proboha můžeš tvrdit, že by byl Pelé nejlepší i teď, kdy se tempo mistrů světa z roku 1970 rovná tempu okresního přeboru 2020?
valloire
19.10.2020 11:21
#
Hele ty nejsi úplně blbej že jo. Proto mi fascinuje že si myslíš, že tehdejšího Pelého bych přenesl do dneška a tvrdil, že by byl v pohodě. Už se to tu x krát psalo a nahoře to mám taky, Pelé narozený v roce 1990. Pelé s dnešním treninkem a medicínou. Fyzičku nadrtíš, talent ne. A jak se prosadil mezi hráči určitý úrovně, tak by se takhle prosadil i dneska. On nebyl labil jako někdo...
Ti bránící hráči vypadají jako kužele, ale to ti nedocvakává proč? Protože Pelé vole. Když to bylo tak snadný, proč to tenkrát nedělal každej útočník? No protože se nejmenoval Pelé.
A proč samba vymizela? No to je úplně jednoduchý. Brazilce zkurví Evropa. Dřív si to hráli doma, měli vlastní styl hry. Teď přijde v 18 do Evropy a jede...běhej, kopni, běhej, s tim míčem se nemazli. To je špatně. Navíc je v Evropě větší tlak a v Brazílii si ten talent dokázali vychovat bez většího tlaku. Může za to globalizace, kde se stírají rozdíly mezi styly. Z mýho pohledu, když jsem zažil Brazílii na MS pouze s hráči z domova, je to špatně. Další důvod je podobně jako u náš v hokeji, že mladí mají dneska víc lákadel, nejsou celej den s hadrákem na plácku jako Pelé a spol. a ta jejich technika tomu pak odpovídá.
Na závěr lehký vtip.
Ptají se Pelého, jak by dopadlo utkání mezi mistry světa ze 70 a Spartou.
1-0 pro Brazílii.
Proč 1-0?
Některým chlapcům už je 80 let redaktore...
Zizou
20.10.2020 08:18
#
Tohle jsou všechno jenom tvoje domněnky a žádná fakta. Pelé s dnešním tréninkem a medicínou blablabla… Je X dalších faktorů, které by to ovlivnili přesně naopak. A ani náhodou by Pelé narozený v roce 1990 neměl 3 tituly MS. No a ti bránící hráči stojí a nebo dělají všechno naopak, než se dělá dnes. Je to k smíchu. Dneska by Pelé tímhle stylem neobešel ani patník. Se sambou souhlasím, ale takhle se fotbal vyvinul, takže nějaká samba už dnes bohužel nestačí. Není na ni na tom hřišti čas. A co se vtipu týče, tak klidně by tam místo Sparty mohla být i Plzeň. Ale jinak je ten vtip samozřejmě blbost, Brazilci by dostali náklep i od Baníčku.
valloire
20.10.2020 11:07
#
Myslíš taky to, že se dneska obránce bojí dotknout Messiho? Dneska jsou víc chránění. A když si pustím Messiho akce, vypadá to podobně. Takže taky můžu říct, proč nic nedělají a nechají se obejít. Navíc a píšu to furt, pěší fotbal to byl od vápna k vápnu, pak už to byla regulerní divočina jako dnes. Baníček by sklidil.
Zizou
21.10.2020 10:41
#
Jediné s čím s tebou mohu souhlasit, že dnes jsou hráči více chráněni. To ano. Ale co se týče bránění hráčů samotných, tak to je už teď úplně jiný sport. No a Messi je na tuhle dobu prostě až tak dobrý, že obránci vypadají jako kdyby byli z 60. let.
valloire
21.10.2020 12:53
#
Stejně jako Pelé tehdy...
Zizou
21.10.2020 14:23
#
To jo, akorát on tam ty obránce z 60. let fakt měl.
valloire
21.10.2020 14:29
#
Facchetti, Schnellinger, Beckenbauer, Santamaria, Moore, Pluskal, Popluhár, Žečev...a bylo by po Messim.
Zizou
21.10.2020 14:51
#
No pokud by jej stihli vůbec nějak zasáhnout, když se to nepodařilo mnohým v této době. A představ si, že pro ně by byl Messi ještě 2x rychlejší Pelé.
valloire
21.10.2020 15:20
#
To těžko. Pelé běhal hodně rychle. Tenkrát. Kde bereš to přesvědčení, že tehdy běhali stovku za já nevim 13 sekund, to nevím. Ta rychlost se zas tak neliší. Liší se doba používání tý rychlosti, což souvisí s fyzičkou. Sprinteři v tý době běhali stovku okolo 10 sekund, dneska jsou o 1-2 desetiny rychlejší.
Zizou
22.10.2020 07:31
#
Pelé dělal všechno nejlíp, dokonce byl i nejlepší brankář. Legendy o něm to říkají. Pak zazvonil zvonec a pohádky už je dááááávno konec.
valloire
22.10.2020 15:31
#
To jsem nepsal na rozdíl od nějakýho pomatenýho cule, co psal, že Leoš může nastoupit na 6 pozicích a je nejlepčí. Viktor - uměl všechno dokonale. Masopust - ten umí všechno. Takže ano.
Puskas
14.10.2020 11:24
#
Ke dvěma, když už. Chile udělal Garincha.
Jolly Roger
14.10.2020 11:47
#
Pelé měl také štěstí na silné generace brazilských fotbalistů. MS 1962 Brazílie vyhrála v podstatě bez něj a nebylo to znát. V roce 1970 tam byli Tostao, Jairzinho, Gerson, Rivelino a další.
Tím ale nechci Pelého velikost snižovat, byl to fenomén.
John Obi Mikel
14.10.2020 11:55
#
Neymar má taky za sebou dobré fotbalisty, Copu 2019 vyhráli bez něj.
valloire
14.10.2020 14:35
#
No ono bez Pelého v NSR to už řádně drhlo.
Jolly Roger
14.10.2020 15:58
#
Rokem 1970 končí zlatá éra brazilského fotbalu. Další titul až 1994, ale to už nebyl tak hezký fotbal. I když rok 1982 to mohl změnit. Ale nestalo se.
valloire
14.10.2020 16:08
#
mayday
14.10.2020 19:29
#
'86 tuším hráli snad údajně nejhezčí fotbal, ale to by bylo spíš pro pamětníky. Někde snad dávali čtvrtfinále z toho mundialu a nějak úžasný mi to zas nepřišlo. Hlavně to byl ještě fotbal v chůzi skoro.
valloire
14.10.2020 19:54
#
82, 86 technika nadpozemská, tempo nižší než dneska, to je jasný, ale fotbal s velkým F. Řešení situací excelentní. Dneska to je kopni a běž jako blázen.
mayday
14.10.2020 20:08
#
Jak říkám, viděl jsem to a neuchvátilo mě to, ale souhlasím, že pro pamětníky, kteří zažili fotbal ještě i předtím, to asi nejhezčí fotbal byl.
valloire
14.10.2020 20:17
#
Jolly Roger
14.10.2020 20:33
#
1982. 1986 už to bylo trochu slabší. Trenér Csaplár to prohlásil za vrchol fotbalu a já s ním souhlasím. Pusťte si na youtube akce a góly Brazílie z MS 1982 -1986, já už potom nic lepšího neviděl.
Puskas
14.10.2020 22:49
#
sima.vok
14.10.2020 12:21
#
ACSeRw!n
14.10.2020 13:36
#
valloire
14.10.2020 14:32
#
Nr.Nobody
14.10.2020 10:33
#
patas92
14.10.2020 10:01
#
Král
Klegi
14.10.2020 10:09
#
Neymarldo
TheMally11
14.10.2020 10:39
#
Neymardinho
Beči
14.10.2020 10:53
#
Neymardinhrldo
protiproudu
14.10.2020 22:37
#
REPLIKATOR
14.10.2020 10:28
#
Stejně nikdy nebude Ronaldovi sahat ani po kotníky
Luke123
14.10.2020 13:49
#
No a ty nesaháš po kotníky ani jednomu.
jsemdement
14.10.2020 14:20
#
A ty treba zase jemu, ze jo .
REPLIKATOR
14.10.2020 14:56
#
valloire
14.10.2020 14:35
#
atlee
14.10.2020 21:16
#
Expert Eurofotbalu
15.10.2020 04:24
#
To je ale těžký, když je má tak nateklý.
icka
16.10.2020 17:42
#
Modroočko
14.10.2020 10:30
#
Peruánci pekní magori, takto nezvládnuť záver zápasu. Obe penalty skôr boli, pričom ten lakeť a dve červené v závere...mohli mať zo zápasu aspoň bod, keby boli dosciplinovaní a menej agresívni.
veikko
14.10.2020 11:37
#
Tak hlavně Zambrano měl ještě mnohem brutálnější loket proti Paraguayi, kde běžel přímo proti Almirónovi a bez milosti mu napálil loktem do obličeje. Nepochopitelně dostal i přes upozornění VAR jen žlutou. Tady už mu to neprošlo. Každopádně v hlavě to v pořádku úplně mít nebude...
Seydou Doumbia
14.10.2020 11:45
#
Co se dělo po 70. minutě? Tam jsem usnul, naštěstí jak koukám na výsledek. Ale Peruanci z hovna dali 2 goly a potom kosili a donutili rozhodčího pískat co pět sekund. To se jím naopak vedlo dobře, ale nezvládli to udržet do konce.
Modroočko
14.10.2020 11:47
#
Videl som len nejaké extended highlights, pretože som to zase nedal dlhšie než do pol jednej, takže asi máš o hre lepšiu predstavu než ja
Seydou Doumbia
14.10.2020 11:48
#
Nezvládáš moc ale podle livesportu vidím že redky byli až po penaltě tak si asi chtěli vybít zlost
veikko
14.10.2020 11:58
#
Pokud se radikálně Peru nezlepší, tak to nebude ani na baráž. Zatím je táhne Carrillo, který dal gól ze všeho, k čemu se za dva zápasy dostal. Chybí jim dost tvůrce hry, který by byl ve formě jako Cueva před dvěma lety. Yotún taky dokázal posílat krásné pasy za obranu. Jenže to už soupeři přečetli a zatím snad všechny góly Peru byly buď po střelách z dálky nebo po nedůrazech v obraně soupeře. Že by si nějaký gól sami vypracovali, to si nevzpomínám. Teoreticky by měl asi schopnosti tvořit hru Cristian Benavente, ale s ním Gareca moc nepočítá.
Jinak nejvíce mě včera asi pobavilo rozestavení Paraguaye, které v některých chvílích vypadalo asi jako 5-0-5. Moc to nefungovalo, no.
Seydou Doumbia
14.10.2020 20:37
#
Na MS se mi mimo jiné hodně líbil Flores a Cueva, ale ted asi jak píšeš oba z formy. 5-0-5? To jsem ještě neviděl 5-5-0 bych chápal
veikko
14.10.2020 20:43
#
Florese neuvolnil klub, Cueva je hrozně z formy.
To rozestavení bylo místy při zakládání útoku. 5 obránců nakopávalo na 5 útočníků a mezi nima byla fakt obrovská díra. Vešla se mezi ně prakticky celá venezuelská záloha.
Modroočko
14.10.2020 10:34
#
Inak Ekvádor včera veľmi pekný výkon, ale budú sa proste musieť naučiť hrať na súperovom ihrisku. Argentína v oboch doterajších zápasoch pôsobila ako prípravkári a predsa sa voči nej na nič nezmohli. Do boja o postup by ale mohli prehovoriť
veikko
14.10.2020 11:40
#
Ekvádor je vynikající. Hlavně jde vidět, jak moc se u mládeže zapracovalo na technice, třetí a čtvrtý gól byly krásné. Franco a Moisés Caicedo jsou hodně zajímaví hráči i pro evropské kluby. Argentina ty výsledky bude pořád takhle haluzit o gól, ale proti těm o něco slabším soupeřům by se mohl Ekvádor prosazovat i venku.
Modroočko
14.10.2020 11:45
#
Hej, na tom bude stáť a padať ich kvalifikácia. Plus bude záležať, či sú takéto výkony schopní podávať dlhodobo, lebo aj minulú kvalifikáciu vyhrali prvé štyri zápasy a potom to s nimi šlo prudko z kopca. Ja im fandím, aj keď mám pocit, že toto je mužstvo, ktoré sa pripravuje a herne dozreje až smerom k MS 2026.
veikko
14.10.2020 11:53
#
Pro mě jsou černým koněm kvalifikace už teď společně s Paraguayí, která mě mile překvapila. Venezuele to pod Peseirem zatím nejde a přijde mi, že se to ani moc nezlepší, zatím se mu nepodařilo vůbec vštípit týmu nějakou myšlenku a hrajou hrozně zpomaleně. Peru zatím sice dalo 4 góly, ale taky proměnili snad zatím každou šanci i pološanci, jakou měli, navíc mají jen bod. O Bolívii asi moc nemá cenu mluvit, ta si uhraje svých obligátních pár bodů. Chile zatím nepůsobí tak špatně, jak jsem možná čekal, ale z důležitých zápasů vytřískali jen jeden bod. O koho se začínám bát, je Uruguay. Ta teda hraje zatím hodně špatně a za last minute výhru proti Chile můžou být hodně rádi. Herně jim to ale nejde a ani obrana u nich zatím nepůsobí nijak zvlášť jistě. Argentina hraje hroznou bídu, ale ti to vždycky nakonec nějakým způsobem ukopou. Na druhou stranu může se to zdát jinak, ale neměla to Argentina zatím lehké, v Bolívii ztrácí body pravidelně a Ekvádor hraje dost agresivně a nepříjemně, takže šest bodů z těch dvou zápasů je pro ně docela úspěch.
Modroočko
14.10.2020 13:00
#
Tiež to vidím tak, že Venezuela momentálne nemá na postup, čo je veľká škoda, lebo tú generáciu majú celkom sľubnú. Uruguaj môže dosť doplatiť na to, že im starnú dvaja kľučoví ofenzívni hráči, ale myslím, si, že postup ešte stále dosiahnu, oveľa radšej by som videl, keby nepostúpila Argentína Čile niečo podobné ako Uruguaj, akurát že oni okrem Sancheza s Vidalom fakt nemajú ďalšieho špičkového hráča, ako oproti nim Uruguaj svoju mládež, od tých čakám dosť kolísavé a zostupné výkony.
Modroočko
14.10.2020 14:19
#
Btw, bude preview aj o mesiac? Veľmi dobre sa to číta a ocenil by som to aj k iným konfederáciám, keď sa kvalifikácia znova rozbehne. Len neviem, ako sú teraz na tom fantomas, domingo etc.
veikko
14.10.2020 18:39
#
Díky, pokusím se. Teď ještě na konci týdne nebo během týdne sepíšu ohlédnutí za prvními zápasy kvalifikace, tak uvidíme, jaký o to bude zájem.
mayday
14.10.2020 19:34
#
Uvidíme, já Paraguayi moc nevěřím. Uruguay je sice na tom podobně jako Chile, tzn. bude obměna jádra, ale tak nějak jsou na tom ještě furt líp, u Chile ty opory zestárly a za nima nějakou náhradu nevidím, Uruguay naopak mladší fotbalisty má.
Brazílie asi bez problémů, za nima si myslím budou nějak Kolumbie a Argentina, a pak bude boj Ekvádor - Uruguay - Chile - Peru. Venezuela Bolívie Paraguay si myslím to budou uzavírat.
veikko
14.10.2020 19:44
#
Uruguay s Chile bych úplně nesrovnával, v Chile fakt spousta hráčů přesluhovala, zatímco v Uruguayi jsou i ti starší hráči jako Godín nebo Suárez pořád světová špička (Godín už možná širší špička). Zbytek Uruguaye jsou naopak mladí a talentování borci jako Bentancur, Valverde, Rodríguez, Vina apod. Já bych spíš řekl, že už drhne Tabárezův styl, je to už starý pán a ta hra Uruguaye není taková, jaká by mohla být. S Paraguayí uvidíme, je to teprve začátek kvalifikace, ale rozhodně byla trefa do černého naturalizace Gastóna Giméneze, ten společně s Cubasem vytvořil konečně docela funkční střed hřiště. Ještě bych v příštích zápasech posadil Villasantiho, Almiróna dal na AM a může to být si myslím jen lepší. Já bych je nepodceňoval, navíc Antony Silva je fakt vynikající brankář, podle mě má imho Paraguay po Brazílii nejlepšího gólmana.
mayday
14.10.2020 19:50
#
Uvidíme, já je až tak neznám jako ostatní týmy, spíš očekávám v rámci dlouhodobých výsledků. Samozřejmě na přelomu tisíciletí byli asi třetí na kontinentu za Brazílii a Argentinou a nechce se mi věřit, že by najednou byli x let takhle dole bez ucházející generace, takže asi musí křivka zase nahoru. Ale uvidíme podle dalších výsledků.
Ta Uruguay ano, stále jsou ti starší hráči mezi nejlepšími, i když jsou to skoro starci, ale to se může taky zlomit během hodně krátké doby. Ale až to nastane, nebudou mít zdaleka takový problémy s přestavbou jako Chile. Ti taky můžou klidně teď 10 let končit v kvalifikaci na osmých místech apod.
veikko
14.10.2020 19:56
#
Je to tak. Nicméně to Chile bych nepodceňoval až tolik. Přece jen pořád tam mají hráče z mexické ligy, i jejich domácí liga je poměrně kvalitní. Rozhodně nelze očekávat, že to bude v příštích letech nějaká hitparáda jako dva tituly na Copě za sebou (ani juniorské týmy nemají nijak oslnivé výsledky), ale o tu baráž se třeba hned v příští kvalifikaci porvat můžou. Ostatně, je začátek kvalifikace, porvat se o to můžou i teď, není to žádná Bolívie.
mayday
14.10.2020 20:17
#
Jasný, Bolívie nejsou, furt tam tam Vidal, Sanchez a další jsou, takže výsledky mít nějaký si myslím budou. Ale na nějakej jistej postup už je moc nevidím.
Za mě Brazílie Argentina Kolumbie první tři fleky a zbytek se o to porve a ať postoupí lepší.
Seydou Doumbia
14.10.2020 21:13
#
Hraje se nějaká Copa do 21 let třeba? Nebo ktere jihoamerické celky sbírají medaile na mledeznickych MS? Moc ty turnaje nesleduji.
veikko
14.10.2020 21:36
#
Mají turnaj do 20 let, kvůli MS. Poslední dobou je na tom nejlépe Ekvádor, Uruguay, Venezuela a Argentina. Špatná není ani Kolumbie, naopak Brazílie na nějaký úspěch čeká už docela dlouho, jenže spíš jim to neklape týmově, individuality tam jsou.
Seydou Doumbia
14.10.2020 21:42
#
Díky tak u Brazílie to nic neznamená...ti jsou na tom podobně jako v Evropě Francie...rok co rok se odněkud vyrojí hromada nových peckových hráčů a většinu postu mají zdvojených, ztrojených podobně kvalitními hráči, bohužel teda
VersaceChain
14.10.2020 10:39
#
Neymar > Ronaldo
Rezan
14.10.2020 10:45
#
všichni Ronaldové do kopy
Alf14
14.10.2020 11:46
#
to snad nejde ani myslet vážně
Rezan
14.10.2020 11:57
#
Ne nejde. Se podívej komu fandí
Baronne
14.10.2020 12:00
#
Rezan
14.10.2020 12:07
#
Už jsi si dal tu facku?
Baronne
14.10.2020 12:10
#
Jen koukám, co za sračky tu předvádíš, budeš ještě pokračovat?
Rezan
14.10.2020 12:23
#
Je odporný, jak jsi nezdvořilý. Ale prominu ti to. Víš co je humor, vtip, sranda?
Phillipinho
14.10.2020 10:58
#
Neymar vykonnostne nejbliz Messimu co kdy byl. Myslim si, ze na konci roku 2021 bude uz on jednicka.
Ranoth
14.10.2020 11:07
#
Phillipinho
14.10.2020 12:26
#
Kdo je mu bliz?
Ranoth
14.10.2020 13:55
#
kto ? no samozrejme ze Lewandowski Neymar je jednicka akurat tak vo fintickach a zosmiesnovani superov to uznavam, ze nikto momentalne (okrem Messiho ) nema taku techniku ako on a samozrejme v simulovani je to tiez č.1 ale to je asi tak vsetko... ked ma prevziat zodpovednost a potahat muzstvo tak zhori ako papier, ako napr. tento rok v LM... Lewandowski je vtomto daleko daleko prednim
Gazdo
14.10.2020 16:26
#
Klokanomet
14.10.2020 11:24
#
To jako myslíš ty tři zápasy v lize a dva zápasy v repre, které v této sezoně zatím odehrál?
Phillipinho
14.10.2020 12:27
#
Videl si treba i jeho zapasy v LM? Jenom on a Messi dokazou mit takovej celkovej impact na hru svyho tymu.
Gazdo
14.10.2020 12:52
#
Zizou
14.10.2020 13:34
#
Sonny_n7
14.10.2020 13:45
#
Ano videl som ako bol vo finale proti Bayernu najhorsim hracom na ihrisku on nikdy nebude na urovni Ronalda alebo Messiho, nema to v hlave
Majk91
14.10.2020 13:55
#
pingla
14.10.2020 16:03
#
Neymar a Ronaldo, Messi je v rozhodujících zápasech LM k ničemu
Expert Eurofotbalu
15.10.2020 04:27
#
Takže ty desítky zápasů, co sám rozhodl se nepočítají? Počítají se jen ty jednotky, kde se mu nepodařilo skórovat, i když byl nejlepší na hřišti?
pingla
15.10.2020 08:05
#
Pokud porovnáváš dopad na tým proti soupeřům jako Eibar, La Coruna (proti kterým téměř vždy exceloval) s např. letošním Bayernem, kde šlo krásně vidět, jak se na všechny vysral, ačkoliv podle místních byl opěr nejlepší hráč Barci na place, tak už tady nechoď a běž komentovat třeba filmy
technecium
15.10.2020 22:46
#
Demente
Expert Eurofotbalu
18.10.2020 00:12
#
Ne, myslím Real, Atletico, Sevillu, United, Chelsea, Arsenal, City, Tottenham, Juventus, Inter, AC, Neapol, AS, Bayern, Dortmund, Leverkusen, PSG, Lyon, atd. Spoustu z nich zničil dokonce v době jejich největší slávy.
YNWA__MSN
14.10.2020 11:33
#
Musí odejít z PSG, aby něco takového dokázal
Dody10
14.10.2020 13:17
#
patas92
14.10.2020 11:50
#
Nr.Nobody
14.10.2020 12:00
#
Phillipinho
14.10.2020 12:28
#
Kdo je mu bliz?
technecium
14.10.2020 15:47
#
Prý Hazard
Manny
14.10.2020 12:52
#
Mne teda prisel silnejsi ihned pote, co se presunul do psg.. Po tech zranenich mi prisel slabší
bayern987
14.10.2020 13:32
#
Zizou
14.10.2020 13:34
#
Sonny_n7
14.10.2020 13:45
#
Majk91
14.10.2020 13:55
#
REPLIKATOR
14.10.2020 14:57
#
elbi.the.king
14.10.2020 11:40
#
Tak dříve, v období Pelého končili zápasy třeba 8:3 , to hovoří za vše.
cink
14.10.2020 13:15
#
Je tam 8:2
Rezan
14.10.2020 13:33
#
jsem to kvůli tobě prošel. A zrovna je to zápas kdy Pele neskoroval a není ani zahrnut do mezinárodních zápasů
cink
14.10.2020 18:05
#
Nice...
valloire
14.10.2020 14:37
#
REPLIKATOR
14.10.2020 14:57
#
TheMally11
14.10.2020 11:51
#
Tyhle statistiky postrádají smysl, když se teď třeba hrají turnaje, které se za Pelého nehrály a dalších hráčů, v Evropě třeba LN ...
kilobyte
14.10.2020 14:29
#
A ty různé poháry, které se hráli v jeho době, ale už nejsou?
valloire
14.10.2020 14:47
#
co třeba?
kilobyte
14.10.2020 16:48
#
Roca cup, Oswaldo Cruz Cup, O'Higgins Cup, Atlantic Cup a Taça das Nações. Pelé tam hrál 16 zápasů.
valloire
14.10.2020 19:56
#
Jenom nálepka na přátelák. Taky se to, že něco z toho vyhrál zas nijak nebere.
kilobyte
14.10.2020 20:37
#
A LN není nálepka na přáteláky? A vítězství v LN bere někdo vážně?
valloire
14.10.2020 20:44
#
To netvrdím...cokoliv jinýho než MS a ME se přece nebere. I tu Copu ti Brazilci nebrali nikdy vážně. Já se tu neoháním vítězstvím Ronalda v LN, ale ME, to je jiná.
kilobyte
14.10.2020 21:33
#
Tak se koukni na co jsem reagoval. Ty jsi to stočil úplně někam jinam.
valloire
15.10.2020 00:06
#
chtěl jsem vědět ty poháry, nic důležitýho
John Obi Mikel
14.10.2020 11:52
#
Kdyby to nebyl takový nesympaťák, tak bych mu i pogratuloval. Těch gólů dává skutečně dost
Rezan
14.10.2020 12:08
#
Tak tak
Al Capone
14.10.2020 11:59
#
Nejde mezi sebou srovnavat hrace z jine ery, ale jde srovnavat to co hrac znamenal pro jeho eru. A Pele s Ronaldem jsou mnohem vetsi hraci nez Neymar.
Rezan
14.10.2020 12:07
#
h8_sfatto
14.10.2020 12:30
#
tak o tom žádná, ale Neymar zase nemá kolem sebe takovej dream team jako měli oni
Sonny_n7
14.10.2020 13:45
#
valloire
14.10.2020 14:39
#
The Krupy
14.10.2020 14:43
#
REPLIKATOR
14.10.2020 14:58
#
HalaMadrid_Flx
14.10.2020 17:22
#
YNWA__MSN
14.10.2020 17:58
#
mayday
14.10.2020 19:35
#
icka
16.10.2020 17:45
#
veikko
14.10.2020 12:01
#
Asi nejsnazší hattrick, který kdy dal. Dva góly z penalt a jeden dorazil do prázdné brány od tyčky.
Rikomescudi
14.10.2020 12:03
#
na to se nikdo ptat nebude
veikko
14.10.2020 12:07
#
To bylo jen konstatování. Pro Brazílii je tahle kvalifikace prakticky jen laděním formy na MS. Tite jako trenér byl hodně dobrá volba.
Rikomescudi
14.10.2020 15:27
#
Mercury
14.10.2020 12:33
#
Neříkám se takové skladbě gólů hattrick ala Cristiano?
ttopi
14.10.2020 12:56
#
tap-in master
valloire
14.10.2020 14:42
#
Mercury
14.10.2020 17:16
#
Schvalne se podivej kolik hattricku CR zahrnuje aspon jeden gol z penalt a srovnej to s Messim. Asi budes prekvapen dedo
valloire
14.10.2020 19:58
#
To nevím. Zase vím, že když bylo potřeba, tu penaltu dal ve vypjatým zápase skoro vždy. Pozdní sněhová vločko.
Mercury
15.10.2020 15:58
#
o tom se prece ale vubec nebavime...tak neutikej od tematu, tady nejsi na Tomiove FB
valloire
15.10.2020 17:28
#
jsi zděšen?
YNWA__MSN
14.10.2020 17:59
#
penaldo už ani neumí kopat přímáky
ttopi
14.10.2020 12:55
#
Takovejch dal R7 spoustu
thcecko
14.10.2020 12:23
#
Jinak jediný pořádný úspěch Brazílie za éru Neymara je loňská výhra na Copa America, kde Neymar vůbec nebyl, s ním nevyhráli nic... S Pelém vyhrávali vše.
Luke123
14.10.2020 14:04
#
Neskutečné čísla v repre, 103 zápasů a 64 gólů. Srovnání s Pelem je blbost, protože oba hrají v úplně odlišné době, ale pojďme ho srovnat s hráči za posledních 20 let. Messi za 100 zápasů dal 46 gólů, CR7 - 37, Henry, Rooney - 44, Ibra - 50, Lewa - 55. Žádný hráč novodobé éry nemá v repre takové čísla jako Neymar, žádný. Sice zatím nemá trofeje, ale ty nemá ani Messi a hodně dalších skvělých hráčů. Až tam padne 78. gól, tak to bude něco co mu už nikdo nesmaže.
kilobyte
14.10.2020 14:35
#
Koller 91/55.
Rezan
14.10.2020 16:03
#
to jsi ho utřel
Greny
14.10.2020 16:24
#
A to Koller začínal v repre mnohem pozdeji
Luke123
14.10.2020 19:35
#
Proč by mě utřel? Naopak ta statistika Kollera nám ukazuje jaký je Neymar výjimečný hráč. Když si to zprůměruješ, tak oba mají cca 0,6 gólů na zápas, ale Koller byl devítka a Neymar je brazilská hračička, ten tvoří hru a ke gólům přidal i dost asistencí.
Rezan
14.10.2020 22:53
#
viděl jsi hrát Kollera? Ten jako fakt nehrál na sebe jako typická devítka, věřil bych tomu, že připravil pro spoluhráče víc gólů než Neymar
kilobyte
14.10.2020 23:14
#
A k tomu ještě dokázal i chytat.
valloire
15.10.2020 00:06
#
Luke123
15.10.2020 12:23
#
Věřit můžeš čemu chceš, ale Neymar má teď v repre 43 asistencí a Koller jen 10, pokud se nepletu.
Rezan
15.10.2020 17:21
#
Já myslel, že nahrál Barošovi na všechny jeho goly
valloire
15.10.2020 17:34
#
jo, protože za Kolera se to moc a moc evidovalo
veikko
14.10.2020 16:35
#
Jako je to trochu jiná úroveň, ale Ali Ashfaq z Malediv má 80/53 v reprezentaci, a to většinou nastupuje za tým, který je jasný outsider.
hokejista
14.10.2020 16:49
#
Hmm, to je malej div
kilobyte
14.10.2020 16:54
#
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_international_goals_scored_by_Ali_Ashfaq
Těch gólů proti jasným favoritům moc nemá. A často hrál v týmu, který byl jasný favorit. Výsledky jako 12:0, 9:1, 5:0, 5:1, 10:0, 8:2, 7:1.
veikko
14.10.2020 17:02
#
Vůbec bych netušil, že i tohle má na wikipedii stránku. Jako já jsem viděl asi tři zápasy, tehdy nějaký jihoasijský šampionát, a můžu ti říct, že ty výsledky jsou tak vysoké právě proto, že mají Ashfaqa. V podstatě na hřišti neexistoval nikdo jiný.
Rezan
14.10.2020 22:48
#
ještě Lukaku, Drogba, Kane má taky dobrej průměr,
Al Capone
14.10.2020 15:10
#
To sice nevezme, ale porad to je nic proti tomu dovest repre na vrchol. Podivej se na Bozskeho Diega. Za repre “jen” 34 golu a jaka je to legenda.
Luke123
14.10.2020 15:53
#
Tak samozřejmě, že vyhrát trofej je nejvíc, ale ne každému se to podaří. Myslím si, že Neymar dokáže vyhrát aspoň jednu Copu, MS asi bohužel ne, ale i tak bude mít za sebou super repre kariéru.
valloire
14.10.2020 16:13
#
Vyhrát trofej je na prd. Co se opravdu cení je počet driblinků za zápas.
NANANANANANA GIROUD
14.10.2020 17:27
#
veikko
14.10.2020 16:49
#
Toho Ronalda máš ale špatně, na přepočet to dělá nějakých 60-61 gólů na 100 zápasů. Takže pořád je to od Neymara sice výjimečný počin, ale rozhodně ne až tak obrovským rozdílem, jak píšeš.
Luke123
14.10.2020 19:40
#
Ronaldo dal v prvních 100 zápasech 37 gólů a pak za 66 zápasů 64 golů.
veikko
14.10.2020 19:45
#
Jo takto, no nicméně to ti ale ještě víc nabouralo to tvrzení, že nikdo kromě Neymara nic podobného v moderní době nedokázal.
Luke123
15.10.2020 12:17
#
Ne nenabouralo, téměř žádný hráč neměl v repre v prvních 100 zápasech takové statistiky jako Neymar a to je fakt.
veikko
15.10.2020 12:51
#
Já nepopírám, že je to výjimečný hráč, ale pořád je ten Ronaldův nebo i Daeiho počin přece jen úctyhodnější. Třeba Drogba má prakticky stejné statistiky jako Neymar. Chtěl jsem jen říct, že rozhodně není jediný na světě, kdo něco takového dokázal.
veikko
15.10.2020 13:04
#
*ještě Lukaku má ze špičky lepší gólový průměr (87/55). No a úplně nejbrutálnější statistiky má útočník SAE Ali Mabchút, který dal v 83 zápasech 63 gólů, to už je fakt šílená mašina.
valloire
15.10.2020 17:36
#
něco jako Pelé?
kilobyte
14.10.2020 16:59
#
Zase CR7 dal pak v dalších 65 zápasech 64 gólů. A to Neymar nedá, ten ani těch 65 zápasů už neodehraje.
valloire
14.10.2020 20:00
#
jiná liga
W164
14.10.2020 16:15
#
77 repre gólů je max. historie?
mayday
14.10.2020 19:39
#
V Brazílii jo, světově Iranec Daei nějakých 108.
Rezan
14.10.2020 22:54
#
To snad překoná Ronaldo, pak i Neymar a třeba Lukaku nebo ten kanaďan, co má průměr gol na zápas.
mayday
14.10.2020 23:05
#
Tak Ronaldo určitě. Ten navíc atakuje ještě jeden rekord, on, Pelé a Seeler jsou jediní hráči, kteří dali gól na čtyřech mundialech. Takže ten bude hrát ještě do roku 2022 v repre minimálně si myslím
Neymar ještě dost gólů přidá, ale že by byl dlouhověkej si moc nemyslím. Lukaku asi přidá taky dost.
Co se týče toho Kanaďana, tak to netuším vůbec, kdo to je
Reggie
15.10.2020 08:58
#
Jonathan David asi?
Rezan
15.10.2020 17:20
#
Jj. Ale nejsem si jist, že odehraje dost zápasu. Jenom přece, jestli bude hrát. Evropě, tak ho treba na přátelaky nebudou zvát, tak už to u nich bývá.
Reggie
15.10.2020 18:01
#
Má za sebou nejaky sezony v Belgii a ted je v Lille. Roste z neho stejne jako z Davise top hrac, kdyby ho nepovolavali, tak jsou blazni...
Rezan
16.10.2020 09:14
#
O to nejde. Na turnaje pojede, ale USA i Kanada dost často berou na přateláky hráče, kteří nemají v nároďáku jistou pozici a zkouší je (možná je to i termínech těch přáteláků). Jejich hvězdy často neodehrají tak moc zápasů
Reggie
16.10.2020 09:29
#
Aha, ok. O tom nic nevim. Tak aspon na kvalifikaci snad jezdit budou.
veikko
14.10.2020 22:50
#
Včera takový krásný fotbal a dneska člověk 90 minut čumí na to, jak Skoti brání v 9 lidech vápno a dokážou s tím vyhrát.
DelPiero137
15.10.2020 08:35
#
Ked uz, zaujimava je statistika kto dal kolko golov priatelskych zapasoch za A-cko :
Neymar - 42g
Messi - 37g
Suarez - 22g
Ronaldo - 17g
Lewandowski - 16g
Rezan
15.10.2020 17:18
#
Zajímavé.
technecium
15.10.2020 22:48
#
Jestli to nebude jinou formou kvalifikací na jednotlivých kontinentech
valloire
16.10.2020 09:21
#
ne to tím nebude
Rezan
16.10.2020 10:34
#
Ale jo, na MS mají podobně dlouhou, ale na Copu A GoldCup asi nemají žádnou a hrajou víc přáteláků.
valloire
16.10.2020 10:36
#
to je sice pravda, ale je jasný, že tím to nebude
DelPiero137
17.10.2020 09:42
#
Akoze kvalifikacia sa pocita do priatelskych zapasov? Asi nerozumiem
technecium
18.10.2020 18:39
#
Tak jsi hloupej
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.