Nantes pohrozilo soudem kvůli splátkám za zmizelého Salu

07.02.2019 11:18 - Aktuality
Emiliano Sala (© twitter.com)
 
Francouzský klub Nantes pohrozil Cardiffu soudem, pokud nezaplatí za přestup argentinského útočníka Emiliana Saly, který před dvěma týdny zmizel při letecké nehodě v Lamanšském průlivu. Velšský celek by měl napoprvé zaplatit 5,27 milionu liber a celkem ve splátkách během tří let 15 milionů liber.

Sala spolu s pilotem Davidem Ibbotsonem zmizeli 21. ledna nedaleko jednoho z Normanských ostrovů. Při pátrání, které ve veřejné sbírce podpořili mimo jiné Diego Maradona nebo Lionel Messi, byl před pár dny nalezen vrak letadla. Uvnitř bylo jedno tělo, které zatím nebylo identifikováno.

O možném soudu v případě zpožděných splátek promluvil v rozhovoru pro deník L'Équipe předseda Cardiffu Mehmet Dalman. Francouzský klub údajně pohrozil soudem, pokud do deseti dnů neobdrží první splátku. Podle britských médií má Cardiff v úmyslu dohodu dodržet, pouze však chce počkat, až bude vyšetřování nehody řádně uzavřeno.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6793
Komentáře (232 / 0 nových)
Jameson
07.02.2019 11:31
#
V Cardiffe sú retardovani?
Mustang™
07.02.2019 12:47
#
čti až do konce
Coddy
07.02.2019 13:53
#
Co má společné vyšetřování s tím, že byl přestup uzavřen?
Roteiro
08.02.2019 03:04
#
Přesně tak, vůbec nic. Jenom nechtějí cvakat araby zku.....
Jameson
07.02.2019 14:14
#
A keď nenájdu jeho telo a prípad teda riadne neuzavru, tak Cardiff bude stále čakať?
Busby babes
07.02.2019 14:46
#
konec vysetrovani nerovna se nalezeni tela.
Jameson
07.02.2019 15:16
#
Čo mi to sem pcháš?
Busby babes
07.02.2019 15:29
#
"A keď nenájdu jeho telo a prípad teda riadne neuzavru"
Jameson
07.02.2019 16:15
#
Ok
JackDaniels.
07.02.2019 15:43
#
Calm down bro
pequeno
07.02.2019 19:20
#
ze nantes neni trapne sasci. pravne asi oukej ale lidsky logicky wtf nechat si zaplatit 44 mega behem 3 let za hrace ktereho proti strana dostane max na obrazku
cink
07.02.2019 23:58
#
Cetto?
Roteiro
08.02.2019 03:06
#
Ty se radši vrať na první stupeň procvičit si algebru.
Manny
07.02.2019 20:45
#
bbbauch
07.02.2019 21:40
#
Arthur Morgan
07.02.2019 11:31
#
Asi čekají solidaritu, že jim to odpustí.. ale prostě špatná investice no..
Dabkooo
07.02.2019 12:28
#
spíš čekají že se ještě najde...
DieFohlenBMG
07.02.2019 13:44
#
A kdyby se našel, tak by to platit nemuseli ?
Coddy
07.02.2019 13:55
#
C-M@ster
07.02.2019 13:59
#
Kdyby se našlo tělo, dostanou love od pojišťovny, ne?
ttopi
07.02.2019 13:59
#
Museli. Taky nevím, o co vlastně jde. Peníze na to mít připravené v Cardiffu museli.
Abner
07.02.2019 13:17
#
Nie špatná investícia. V tomto prípade udalosť vis maior.
HC Nižnij Novgorod
07.02.2019 11:33
#
Stále věřím, že se nějakým způsobem dostal na nějakej ostrov a čeká na pomoc, naděje umírá poslední ! ♥
Momo9
07.02.2019 11:34
#
A to jeho telo co?
HC Nižnij Novgorod
07.02.2019 11:35
#
Psali tělo jednoho z těch dvou, druhého nenašli
RC
07.02.2019 11:41
#
To jako chcete tvrdit ze pilotovo zivot ma menší váhu? Jako chces rict větu jako : treba to byl ten pilot?? To snad ne?!
Pan Jablíčko
07.02.2019 11:41
#
pilotovo.......tenhle "gramatickej" hnus se šíří jak rakovina....
Y.N.W.A
07.02.2019 11:45
#
to není gramatickej hnus, to je normální jihočeský a západočeský nářečí... žes ho teď ve svým životě poznal, neznamená, že "se to teď šíří"
Pan Jablíčko
07.02.2019 11:47
#
je to špatně, neidiomatické....ale tak klidně vypadejte jak blbci co neumí jazyk
RC
07.02.2019 11:49
#
Tak urcite tu bude někomu záležet na zkurven* gramatice, kdyz se tu bavíme o lidských životech? Navic komu zalezi na gramatice? Jsem někde v praci kde musím mluvit spisovné nebo co? Intelektuály mají holky asi nejradši
Pan Jablíčko
07.02.2019 11:51
#
Já na gramatiku většinou seru taky, ale ty vole........z tohodle patvaru mě bolí oči
kaaspis
07.02.2019 12:00
#
Cechino
07.02.2019 14:19
#
tady nejde o žádné intelektuály ale musí se to dát číst
sitmin
07.02.2019 13:52
#
Blbci ČÁRKA
Coddy
07.02.2019 13:56
#
Coddy
07.02.2019 13:56
#
ne sem ne
krisa
07.02.2019 11:48
#
tak "normální" není ani omylem je to hrozný patvar. Já jsem třeba z Třince a taky to sem nestřílím po našem, to by jste se teprv posrali.
Xaviercreus
07.02.2019 12:01
#
To „by jsme“ se fakt posrali, no
Matys5557
07.02.2019 13:30
#
Mumloch
07.02.2019 14:17
#
Blasphemer
07.02.2019 16:43
#
Duff
07.02.2019 20:03
#
C-M@ster
07.02.2019 14:02
#
aSIbybyLIraDIkdyBYSnaNEreaGOvalTAKto
fenixLFC
07.02.2019 11:51
#
PBLead
07.02.2019 11:56
#
strašný humus
JessePinkman
07.02.2019 13:13
#
Manny
07.02.2019 13:25
#
siri se to.
havrys99
07.02.2019 13:53
#
Kovi81
07.02.2019 11:48
#
C-M@ster
07.02.2019 13:59
#
Lord Jiráček
07.02.2019 11:44
#
pilotovo tělo
Lord Jiráček
07.02.2019 11:44
#
život*
HC Nižnij Novgorod
07.02.2019 11:49
#
Nechci nic tvrdit, jen, že našli tělo jen jednoho, tak věřím, že ten druhý stále žije. Ať už to bude Sala nebo pilot.
RC
07.02.2019 11:50
#
ttopi
07.02.2019 11:52
#
Našli jedno tělo ve vraku. Nejspíš bylo nějak upevněno. To druhé pravděpodobně uplavalo. Jako jestli dává někomu nález jednoho těla naději, že ten druhý žije, tak to je dost naivní
teebee8
07.02.2019 16:24
#
věř, že když narazíš rychlostí cca 200km/h(v lepším případě) do hladiny rozbouřeného moře, nestihneš z letadla vystoupit, nestihneš si vysléct oblečení, a pokud už nebudeš po smrti, budeš dost pravděpodobně v bezvědomí. A v bezvědomí se špatně plave, ne tak v oblečení
Jandak
07.02.2019 12:23
#
Vis co pilot nestal tolik money .. Bych se vsadil ze kdyby se Sala nasel.. (zivy) tak si na pilota nikdo ani nevzpomene.
Zark
07.02.2019 13:11
#
"pilotovo" bych ještě zkousnul, ok, jsi kokot.. ale jebnout tam 3x slovo jako? Ty budeš asi dobrá hysterka.
mxyzptllk
07.02.2019 13:17
#
„pilotovo život“ ... Kdyby to aspoň bylo kratší než ten správný tvar, ale ono je to dokonce delší! To prostě nepochopím...
T7s
07.02.2019 12:39
#
Frantszek
07.02.2019 13:33
#
On věří v duši
smazaný uživatel
07.02.2019 11:38
#
Y.N.W.A
07.02.2019 11:47
#
bylo by to pěkný, ale tohle bohužel není dobrodružnej film, ale realita, ve který to vypadá prakticky jistě na nejhorší scénář... ale jo, proč nevěřit
mayday
07.02.2019 11:47
#
Ehm, jakej ostrov? V La Manche je ostrovů jen pár, to už by se asi vědělo, kdyby tam byl. Že by čekal na nějakým skalisku, to si asi nelze myslet.
widlak
07.02.2019 12:35
#
Je mrtvý. Všichni jsou mrtví, Dejve.
Rob Roy
07.02.2019 12:54
#
2001?
Matys5557
07.02.2019 13:31
#
Peterson ale ne, že jo?
Radin
07.02.2019 13:55
#
Ne, ten je na Butlerově farmě
junglist
07.02.2019 13:39
#
i Kočanská? Neřikej mi že Kočanská taky...
prokop
07.02.2019 13:45
#
tím ostrovem myslíš třeba Britský?
RM1999
07.02.2019 14:37
#
Souhlas, La Manche je plný nezmapovaných pustých ostrovů, je jen otázka času, než ho na jednom z nich najdou
eleven11
07.02.2019 19:54
#
A predsa umiera!
madridcan
07.02.2019 11:43
#
Takze aj Nantes je morbidne a chce to po častiach
ratusek
07.02.2019 11:58
#
Medico
07.02.2019 12:40
#
havrys99
07.02.2019 13:53
#
Coddy
07.02.2019 13:57
#
RM1999
07.02.2019 14:39
#
ttopi
07.02.2019 11:49
#
Popravdě řečeno pokud by tam nepřestoupil, dnes by žil (na 99,99%). Nantes tedy nemůže přijít o hráče, který by bez přestupu hrál a dával za ně góly. Spíš jed o to, jaké jsou vlastně podmínky obchodu, jestli tam bylo striktně uvedeno datum, od kterého je hráč "majetkem" Cardiffu. Někde jsem četl, že se k tomu vyjadřovali sportovní právnící a nebyli si úplně jisti. Údajně ale pokud již pózoval v barvách Cardffu a byla podepsaná smlouva mezi kluby, byl oficiálně vlastněn Cardiffem. Nantes tedy peníze požaduje oprávněně nejspíš.
Lifted
07.02.2019 11:56
#
Tak pokud je smlouva podepsaná od obou stran tak není co řešit.
ttopi
07.02.2019 11:59
#
To taky není úplně pravda. Když něco koupíš a je potřeba někde zaregistrovat práva (registr, cokoliv), tak už máš většinou zaplaceno, ale o převod pouze požádáno/běží lhůta, takže ještě úplně majitelem nejsi. Ale jak říkám, to byly jen takový spekulace, nevím přesně, jak systémově funguje koupě hráče, ale asi to nebude stejný jako koupě auta.
cetto
07.02.2019 12:34
#
jaaaj však toto není vůbec na diskusi. Smlouva musí být platná a účinná. Platná je projevem vůle a účinnost je v ní definována (v 99 % případů). Většinou to bývá podpisem, ale může to být klidně datem registrace nebo splněním všech povinností strany nabyvatele. Ale podstatné je, že toto je ve smlouvě nadefinováno, takže žádné spory ohledně toho, kdo byl v době nehody majitelem Saly, existovat nemohou.
ttopi
07.02.2019 12:47
#
Asi mohou, když jsem někde četl, že byli osloveni právníci se specializací na sport a ti určité pochybnosti o momentu, kdy je hráč oficiálně majetkem kupujícího týmu, měli.

Ale já jsem jen fanoušek, vůbec do toho nevidím
cetto
07.02.2019 13:06
#
V médiích se objeví kde co...ale zrovna tohle je blbost :) Peníze náleží Nantes a druhá věc potom je vyplácení pojistného, ale tady už to může být definováno všelijak.
RM1999
07.02.2019 14:43
#
Pokud je smlouva zaregistrovaná na UEFA, tak je Sala majetkem Cardiffu a ten by měl zaplatit, pokud tedy ze strany Nantes nedošlo k porušení dodacích podmínek (např. doručení v jednom kuse), ale myslím, že v Cardiffu už objednané zboží (tehdy neporušené) převzali, takže asi budou mít smůlu.
♥LIVERPOOL - FC♥
14.02.2019 21:02
#
CHONG by to mohl vědět. Nějak se mu asi nechce.
celeb
07.02.2019 11:55
#
Zbytocny cirkus okolo toho. Cardiff potrebuje peniaze od poistovne, ta zas uvolni peniaze, az ked bude vysetrovanie uzavrete a Sala oficialne oznaceny za mrtveho. Ako debili teraz vyzeraju v Nantes, tuto hrozbu sudom si mohli odpustit.
ttopi
07.02.2019 11:58
#
Jenže když si koupíš auto a shoří ti dřív, než předáš prodejci peníze, tak ho taky nebued zajímat, že čekáš na pojišťovnu.

Cardiff ty peníze má. To, že Sala ještě není oficiálně prohlášený za mrtvýho je irelevantní, to ať se Cardiff řeší s pojišťovnou, ale Nantes jako prodejce s tím nemá nic společnýho.
celeb
07.02.2019 12:02
#
Vsak ano, to sa nikto nehada (aj ked nevieme ako presne boli stanovene terminy 1. platby a splatok), ale predsa len sa stala tragedia a moc sympatii tymto neziskaju.
ttopi
07.02.2019 12:05
#
Chápu. Ale čistě hypoteticky, Salovo tělo se třeba ještě půl roku nemusí najít a pak Nantes peníze nedostane, protože se čeká, až to pojišťovna uzná? Asi ne.

Podmínky plateb nevíme, ale dá se předpokládat, že by asi nehrozili soudem za něco, co by neměli podloženo smlouvou
celeb
07.02.2019 12:17
#
To urcite nie. Telo sa ani nemusi najst a po urcitej dobe ho automaticky oznacia za mrtveho. Hlavne za takychto podmienok - havaria lietadla nad morom, lokalizovany vrak s telom (povedzme, ze pilota).
Ako Cardiff by to mal zaplatit co najskor, ale aj tak to nevyzera dobre, ked sa zacnu kratko po tragedii medzi sebou verejne napadat (medializovana hrozba sudom).
ttopi
07.02.2019 12:29
#
To jo, to souhlasím. Nicméně není reálný důvod pro to, aby se třeba splátky odložily. Cardiff peníze na přestup má. Je to smutný, co se stalo, ale nemělo by to mít vliv na toto.
mr.Silver
07.02.2019 13:07
#
Boze, clovek neni vec, nekupujes hrace, ale proste s nim podepisujes smlouvu, a tym, ve kterem hral, dostane odstupne za drivejsi uvolneni. Clovek neni vec, takze vsechny tyto argumenty typu shoreni auta jsou uplne mimo.

Jsem zvedav jakou meli uzavrenou pojistku a jake byly jeji podminky, 20 mega na jednoho hrace, je podle me celkem hodne. Cardiff na teto smutne udalosti imho celkem prodela.
fenixLFC
07.02.2019 13:11
#
sympatiami ucty nezaplatis...
verv
07.02.2019 11:58
#
ratusek
07.02.2019 11:59
#
A co když ho unesli krabí lidi? A stane se jejich pánem? Bude i pak považován za mrtvého?
celeb
07.02.2019 12:03
#
Pre Cardiff ano.
exot12
07.02.2019 12:47
#
To čo si napísal je úplne mimo! Cardiff nemôže čakať na peniaze z poisťovne. Ak by sa tragédia nestala, tak by to museli zaplatiť a peniaze z poisťovne by nemali! Teda ak nemali v záujme nejaký poistný podvod
SixSense
07.02.2019 19:59
#
imp
07.02.2019 12:56
#
Dekuju. Konecne nekdo normalni.
Busby babes
07.02.2019 12:58
#
no ani ne, vzhledem k tomu, ze pise uplnou blbost.
Coddy
07.02.2019 13:58
#
Busby babes
07.02.2019 12:58
#
takhle to ale nefunguje nikdy. Nejdriv zaplatis ze svyho a pak teprve chces penize po pojistovne. I ty pojistovne musis predlozit, ze ti vznikla skoda. Dokud nezaplati, tak pojistovna ani nema duvod jim neco davat.
mr.Silver
07.02.2019 13:10
#
Ani ne, pokud je Nantes bude zalovat, tak do procesu stejne vstoupi pojistovna. Skoda je evidentni, ted pouze jde o to, jestli se smluvni podminky budou na tuto smluvni udalost vztahovat, popripade na jakou sumu bylo pojisteni uzavreno.
Busby babes
07.02.2019 13:26
#
no vsak prave. Pojistovna pak rekne, ze jim da jen 2 mega, rpotoze.. tam neni zadnej duvod proc by Nantes melo cekat na to, az to pojistovna vyresi. To je problem Cardiffu, ne?
mr.Silver
07.02.2019 14:45
#
Vsak je, ale podle me i tak budou cekat na pojistovnu, teda ja bych to tak udelal, kdybych byl advokatem Cardiffu. Sorry, moje pravnicka cestina je na otreane urovni, tak to nedokazu podrobne vysvetlil.

Pokud pojistovna vyplati pouze cast penez, tak bude asi Cardiff zalovat osobu zodpovednou za pad letadla, coz bude ale sakra tezke dokazat.

Cardiff na tom proste prodela, pokud byly smluvni podminky pojistky na hovno. Ciste hipoteticky, neverim, ze jim pojistovna zaplati celou cast, ta jejich pojistka musela byt uzavrena v den prestupu -> Cardiff zaplatil tedy pojistovne max prvni splatku pojisteni, tady moc nevidim sanci na to, ze meli nastavene pro tyto pripady vyplatu castky, ktera odpovida skode.
Detective
07.02.2019 16:08
#
Jak jsi napsal vyse, hrac neni vec takze ho nemuzes koupit. Cardiff platil za prevod hracskych prav, k tomu doslo a hrac byl v tom momente zpusobilý. Smoluva podepsana a naplnena ze strany Nantes. Nic dalsiho je nemusi a asi ani nebude zajimat. Cardiff ted musi zdokumentovat skodu a pokud jsou pojisteny, narokovat proplaceni pojistky. A pak uz se muze soudit skoro kdokoliv s kymkoliv, ze mu zpusobil ujmu, tam uz se meze fantazii nekladou. A to uplne vynechavam, ze Sala uz v Cardiffu byl a sam se rozhodl jeste se zaletet na otocku rozloucit s prateli v Nantes.
Svatej
07.02.2019 12:42
#
Nejzajimavejsi by bylo, kdyby se ukazalo, ze se nalezlo jen telo pilota a Sala se po Crusoovsku nejak dostal do civilizace. Reakce vsech stran by byla prima na sledovani.
Busby babes
07.02.2019 12:46
#
ty jo, to by byl fakt zazrak. uz jen vzhledem k tomu kdy a kde spadli. za 5 - 10 minut ses zmrzlej, za dalsich par hodin te zabije ta slana voda, pokud teda predtim vycerpanim nepujdes ke dnu.

Kdysi jsem cetl o chlapikovi, kterej doplaval par km nekde na floride, v lete, po ztroskotani tusim lode. Trvalo mu to par hodin a taky se doktori divili, ze prezil tak dlouho v te slane vode, kdyz uz pominuli tu namahu. Ale to byl nejakej ex SEAL.
Svatej
07.02.2019 13:05
#
Wow, to je taky slusnej narez

Tak ze spravnych kalhot si clovek v podstate muze udelat zachranej kruh okolo hlavy, ale s tim zbytkem bych si taky nevedel rady, leda ze by nejaky z tech sedacek, ktery nasli u pobrezi, byly schopny plavat na hladine a on se nechal unaset proudem, ale ani se nedovedu predstavit, jak by to i tak mohl prezit, jen by se mi fakt libil ten pribeh.

Hlavne sice v Nantes nedelaji nic, na co nemaji narok, ale o to vic by me jejich reakce potom zajimala
Busby babes
07.02.2019 13:09
#
tak i kdyby prezil, tak Nantes by to v tomhle financnim ohledu melo byt fuk. oni dostali zaplaceno a jedinej kdo by profitoval, krome ziveho Saly, by byl Cardiff, kterej by mel zpatky hrace. Teda pokud by byl zdravej samozrejme.
Svatej
07.02.2019 13:41
#
Jup, spis mi to prislo zabavny z jinyho, nez tohohle pohledu. Pri predstave, ze takhle nekam prestupuju, ztratim se, svet truchli, moje telo se jeste ani nestihne "najit" a muj byvaly klub uz soudne vymaha penize, tak bych byl trochu zarazenej, i navzdory tomu, ze neudělali nic spatnyho ..
Hokaido
07.02.2019 14:38
#
jedinej kdo by profitoval, krome ziveho Saly, by byl Cardiff

Tohle mě vážně rozesmálo.
Busby babes
07.02.2019 14:45
#
jo, taky jsem si rikal, ze ta formulace je vtipna. Ale nechtel jsem na nej zapomenout.
krisa
07.02.2019 14:52
#
to je jako Mládkova pohádka O Sněhurce: Oba mladí lidé z toho měli ohromnou radost, hlavně Sněhurka už s tím ňák nepočítala, že by si ještě někdy žila..
LegaliseRape
07.02.2019 15:45
#
Jak te muze zabit slana voda? Pokud ji nepijes teda.
Busby babes
07.02.2019 16:53
#
primarne to bude tim pitim, protoze pri dlouhodobem pobytu tu zizen mit budes. Ale predpokladal jsem, ze i skrz kuzi se ti ta sul do tela dostava no.
LegaliseRape
07.02.2019 17:37
#
O ty kuzi dost pochybuju. To by musela byt hrozne dlouha doba, aby to melo vetsi dopady.
Busby babes
07.02.2019 20:14
#
ten clanek nemuzu najit, takze je mozny, ze si to blbe pamatuju. ale jinak jo, slo o hodiny.
LegaliseRape
07.02.2019 21:06
#
Tak jestli to jsou hodiny, tak to je docela kratka doba. Ja bych cekal treba tyden. I kdyz tak dlouho zas ve vode neprezijes.
db18
07.02.2019 13:14
#
A Cardiff by se dostal do potíží kvůli pojistnému podvodu.
krupa1919
07.02.2019 12:58
#
Zdravím,
mohl bych se zeptat,zda by mi někdo rozumně vysvětlil, proč Nantes požaduje po Cardiffu peníze? Vždyť Cardiff zaplatil francouzskému klubu peníze za hráče, proč tedy po nich požadují peníze další? Nebo Cardiff za něj ještě nezaplatil a Nantes ty peníze chtějí i tak? - tohle bych pochopil.. Díky za případnou reakci a #noHate pls
Busby babes
07.02.2019 12:59
#
Cardiff jeste nezaplatil. Maji nejaky splatkovy kalendar a ted se blizi prvni splatka. Nebo uz je po terminu prvni splatky.
PlackaSKS
07.02.2019 13:24
#
ono je to tak nějak přímo na začátku článku...
Matys5557
07.02.2019 13:41
#
Ono totiž nejde doslova o peníze za hráče. Není to klasická kupní smlouva, jako když si kupuješ rohlík. Člověk ani nemůže být předmětem koupě.
Nevím přesně, jak bývají takové smlouvy nastavené, ale pokud Nantes splnilo svůj závazek a přestup byl formálně dotažený, stal se tedy hráčem Cardiffu. Cardiffu tak vznikla povinnost uhradit sjednanou částku (samozřejmě detaily smlouvy neznám). :-)
ttopi
07.02.2019 13:41
#
Nezplatil. Dokonce je to rozdělený ve splátkách asi na 3 roky. Ještě je tam zajímavé, že 50% peněz náleží Bordeaux, kde Sala předtím hrál. Teď je otázka. jestli je ten systém takový, že Bordeaux má dostat peníze z každé zaplacené faktury, nebo zda je musí od Nantes dostat, ikdyby Cardiff do Nantes neposlal ani ň
kissak
07.02.2019 13:53
#
Každopádně tento případ je velkým precedentem pro všechny kluby na světě.
Od teď budou všichni do smluv zahrnovat i opce o fyzickém výskytu hráče v klubu.
ttopi
07.02.2019 14:00
#
On už tam ale fyzicky byl, takže by to stejně nepomolo.
kissak
07.02.2019 14:04
#
Jasně, myslel jsem něco v tom smyslu. Třeba hráčův první odehraný zápas pod novým majitelem.
ttopi
07.02.2019 14:14
#
Nedává to moc smysl. Hráč dorazí na zápas a zabije ho hozenej kámen z hlediště. Co pak? Prodávající utře?
Coddy
07.02.2019 14:21
#
SixSense
07.02.2019 20:03
#
Presne. je to uplna blbost.
Coddy
07.02.2019 14:09
#
wtf a čemu to pomůže? Ten hráč prostě přestoupil, cardif ho zaregistroval a nantes nemusí zajímat, jestli šel na trénink v cardiffu, odjel na dovolenou na hawai nebo šel na polévku na nádrží, prostě chtějí svoje peníze za hráče a cardiff jim je nesmyslně nechce poslat. Co má doprdele společného jejich pojistka u pojistovny a nantes?

Ve francouzsko - britskem sporu bych čekal, ze ti kokoti budou francouzi a ne naopak
kissak
07.02.2019 14:21
#
Cardiff, ale neřekl že jim ty peníze nezaplatí.
ttopi
07.02.2019 14:23
#
Cardiff prý žádá o odložení. Ale přitom není proč. Ať je Sala živý, nebo mrtvý, Nantes peníze stejně dostane. Fakt není žádný důvod to nezaplatit dle původní domluvy.
kissak
07.02.2019 14:29
#
Smlouva je podepsaná a tak není důvod nezaplatit což v Cardiffu i potvrdili. Jen chtějí počkat až se případ ofiko uzavře.
imp
07.02.2019 14:39
#
Ale samozrejme ze je proc. Sala mozna jeste lezi na dne more a Nantes uz chce prachy. Asi jsem teda kreten, ale myslim si, ze odlozeni nez se vsechno doresi nebo aspon opadne sok z ty tragedie, je tak nejak zakladnim projevem nejaky lidskosti a soucitu s tezkou situaci, ve ktery vsichni zainteresovany jsou.
Malresi
07.02.2019 16:13
#
celeb
07.02.2019 20:09
#
ttopi
08.02.2019 09:26
#
Tu lidskost chápu, ale tady se neřeší, jestli budou platit, nebo ne. Platit budou, ať to dopadne jakkoliv, takže skutečně důvod k odložení platby prostě neexistuje. Pochopil bych, kdyby vůbec existovala varianta, že Cardiff nebude muset platit, pak ano, ať se počká. Ale takhle je to zbytečný.

krisa
07.02.2019 14:56
#
nebo budou kluby hráče prodávat s doložkou EXW
exot12
07.02.2019 15:07
#
A v čom je ten precedens? Zmluva bola podpísaná, hráč prestúpil, ale nenastúpil. Z pohľadu klubu je ako keby sa zranil na tréningu a už nikdy viac nehral.
TheNewPinkFloyd
07.02.2019 15:07
#
Nantes - hyeny
UK-77'
07.02.2019 21:46
#
adam95
07.02.2019 15:45
#
Malresi
07.02.2019 16:12
#
Not a single player has dribbled past Virgil Van Dijk in either Champions League or Premier League this season. Brick wall.

Najlepšia kúpa do obrany za posledných 30 rokov?
t0mmy33MCFC
07.02.2019 17:12
#
nevim presne co berou jako dribble past, ciste jen klickou obejit? ale pokud vim tak sejmul Saneho na penaltu v prvnim zapase s City?
t0mmy33MCFC
07.02.2019 17:14
#
no ted jsem si to nasel a on ho spis dobihal teda asi, tak ok
Malresi
07.02.2019 17:35
#
Sané neprešiel cez VVD, ten bol posledná brzda i keď v tom priestore spravil somarinu a mal ho nechat strielať.
SunFells
07.02.2019 18:05
#
Nikdy nepochopím, jak tehdy mohl Kanea tak snadno pustit.
Malresi
07.02.2019 18:25
#
Kanea? Kedy? S tottáčom sme hrali iba raz 1-2 a to dal gol Lamela.
Kohout-NL
07.02.2019 19:33
#
To byl jeste u Saints.
Malresi
07.02.2019 21:31
#
Jo to jo.
PROrock
07.02.2019 16:34
#
Když jsem ten nadpis viděl na novinky.cz, říkal jsem si, doufám, že na EF už ten článek nebude...
A jsem zklamán, myslím si, že tohle už nemá s fotbalem, v této fázi, nic společného...
Slepičák
07.02.2019 18:02
#
Už stačilo, tři z posledních čtyř článků jsou o Salovi.
PROrock
07.02.2019 20:52
#
Svatej
07.02.2019 17:35
#
Hmmm instagram Chelsea prave zverejnil fotku Hazarda. Uz se pekne rozjizdej konspiracky
nani92
07.02.2019 18:22
#
Most-Had
J0EL
07.02.2019 19:00
#
toto uz je solidny bananistan u nas co sa deje.
Muffi
07.02.2019 19:46
#
budete tu mít taky diskuzi k volbám? Rád bych si přečetl i komentáře z lidu.
JuveGrandeAmore <3
07.02.2019 20:08
#
Mame tam vo vlade rovnakych kktov a zlodejov ako vy. U nas uz sa to ani nesnazia skryvat. Asi tak.
J0EL
07.02.2019 20:14
#
Mame vacsich. Mam pocit, ze kazdym dnom a kazdou kauzou prerazame nove dno. A najviac ma serie to, ze uz sa s tymi kradezami ani neskryvaju.
Muffi
07.02.2019 20:29
#
takže babiše a zemana jako bratrskou pomoc ke zlepšení situace na slovensku by jste mile rádi přijali?
Mumloch
07.02.2019 20:39
#
by jsou!
J0EL
07.02.2019 21:50
#
Babis je aj tak nas
EXoRcIsT
07.02.2019 20:09
#
coraz viac zacinam uvazovat ze sa zo slovenska odstahujem lebo toto neni normalne co sa tu deje hlavne ze clovek plati dane vsetko ale na oplatku dostane holy chuj a ked sa dacoho dozaduje tak sa mu vysmeju do ksichtu
Ejzy
07.02.2019 20:26
#
ja tiez rozmyslam ze ked chytim nejaku prax po skole tam sa poberiem prec. Ked si predstavim, co vsetko ma tu caka, pri mojich planoch s podnikanim a podobne
Ejzy
07.02.2019 20:28
#
lebo ked sa taketo veci dokazu diat v 21. storoci v krajine EU
C-M@ster
07.02.2019 20:42
#
A co se na Slovensku děje s volbama?
Máš odkaz, kde je to přehledně vypsáno? U nás se o tom neinformuje... nijak. A koukám na hokej, tak nebudu zapínat ČT24
Ejzy
07.02.2019 21:30
#
najnovšie napríklad sa bude voliť nový ústavný sudca. Ako kandidát sa uchádzal aj Fico, ale nespĺňal základne podmienky o dĺžke praxe po štúdiu. Úplne elementárna vec, ktorá by vyradila zo hry asi každého okrem neho. Dnes ho ústavnoprávny výbor vyhlásil za právoplatného kandidáta.

Proste pravidlá tu neplatia pre všetkých rovnako.
C-M@ster
07.02.2019 21:34
#
No ale reálně by ho stejně musel jmenovat KIska, ne?
Ejzy
07.02.2019 21:48
#
ano
C-M@ster
07.02.2019 21:56
#
A ten by řekl "Fico nemá 15 let praxe, odmítám", nebo by ho jmenoval po návrhu?
J0EL
07.02.2019 21:58
#
Vie dole.
J0EL
07.02.2019 21:58
#
Ano aj nie. Pretoze parlament si este musi zvolit 18 kandidatov a z noch ma vymenovat Kiska 9. Problem ale je ten ze v polovici februara konci mandat sucasnym sudcom. Takze parlament sa musi zhodnut na 18 spolocnych kandidatoch, ktorych posle pred Kisku, inak budeme bez funkcneho ustavneho sudu. A tu je ten hacik. Parlament sa nemusi dohodnut na kandidatoch a moze to natahovat az do kym sa skonci aj Kiskov mandat prezidenta, kedze Kiska by Fica nevymenoval.

A tu prichadza ceresnicka. Kedze Kiska v juni uz nebude prezidentom tak tato pravomoc (menovanie ustavnych sudcov) pripadne kapitanovi Dankovi, a to ze je to oberkokot, nemusim vraviet. Ten Fica vymenuje bez problemov a mame 12 rokov zlodeja a mafiana na ustavnom sude s imunitou. Danko ani ta smeracka banda tym padom nepojdu sediet nikdy. A my budeme zit "stastne" az kym nezomrieme.
Svatej
07.02.2019 22:53
#
wow, ja fakt nevim, kdo je na tom z nasich dvou statu v tomhle ohledu hur
kiwwi
08.02.2019 02:39
#
momentalne vy, pretoze mate premiera a prezidenta, ktori si navzajom myju ruky - my ich mame v naprostej opozicii
Svatej
08.02.2019 07:39
#
Zaschrona
08.02.2019 00:43
#
No, není nad hloupě vymyšlené ústavní systémy, si můžeme podat ruce... Bohužel to není o konkrétních lidech, nebýt to Fico s Dankem, byli by to dva jiní, jen otázka času, než by k téhle kličce došlo...
kiwwi
08.02.2019 02:38
#
>A tu prichadza ceresnicka. Kedze Kiska v juni uz nebude prezidentom tak tato pravomoc (menovanie ustavnych sudcov) pripadne kapitanovi Dankovi

co to trepes...po Kiskovi pride iny prezident a bude rozhodovat ten...SMER sa spolieha, ze na prezidenta pretlacia svojho kandidate Sefcovica a ten Fica vymenuje...ak nevyhra Sefcovic, tak sa Fico ustavnym sudcom nestane (jedine zeby este Harabin, ale to by uz nebol Fico na ustavnom sude ten najvacsi problem)

rovnovaha vykonnej, zakonodarnej a sudnej moci je u nas zatial v poriadku, ale ak by sa stal prezidentom Sefcovic a Fico po case predsedom ustavneho sudu, tak by boli vsetky tri zlozky v rukach jednej strany, co by bola naprosta katastrofa

So Sefcovicom ako takym by nemal problem skoro nikto, je to spickovy diplomat a velmi mudry a rozhladeny clovek...problem je to, co som napisal vyssie. Bojim sa toho, ze ludia na SVK o tom nebudu dostatocne premyslat ... aku taku nadej mi davaju uplynule volby do VUC a samosprav, kde SMER totalne vyhorel a pravica brala takmer vsetko podstatne
J0EL
08.02.2019 07:37
#
V lete by sa mal ujať funkcie nový prezident, a to zložením sľubu do rúk predsedu Ústavného súdu. Kameňom úrazu však je, že jeho predsedníčka Ivetta Macejková končí spolu s ďalšími 8 ústavnými sudcami v polovici februára. V praxi by to znamenalo, že novozvolený prezident by nemohol začať vykonávať svoje kompetencie a nemohol by zvoliť ani sudcov a predsedu Ústavného súdu.

Nastuduj si to najprv
Mastný Chobot
08.02.2019 08:51
#
Ústavnosť volieb musí odobriť Ústavný súd, rovnako prezident skladá sľub do rúk predsedovi ÚS. Kým sa to nestane, tak novozvolený prezident nemôže vykonávať svoje právomoci - takto znie asi najlogickejší výklad Ústavy. Čiže ak nemáš funkčný ÚS, podľa všetkého nedokážeš spraviť žiadne voľby. Čo potom? No, asi Danko.
kiwwi
08.02.2019 16:34
#
No je tam aj ďalšia možnosť... Ze prezident vymenuje len toľko sudcov, aby ústavný súd mohol fungovať v minimálnom režime... Bude mať za sebou ústavu, ktorá mu určuje, že nesmie byť ohrozené fungovanie štátu

No a zvyšok už poriesi nový prezident

Ako neni to ideálna situácia, ale imho pokiaľ sa nestane prezidentom Sefcovic, tak sa Fico na ústavný súd nedostane
Zaschrona
08.02.2019 00:40
#
No, tak ale pečlivě vybírat, ono to zas není, že by to ve většině zemí světa to bylo nějaké lepší, ba naopak...
Nikikrew
07.02.2019 21:33
#
Treba počkať do nasledujúcich volieb ci sa niečo zmení. Ak nie tiež nie si v tom sám. Mam toho plne zuby
Mateo16
07.02.2019 22:59
#
Bud rad este za Smer. To co robi Dankova SNS ci LSNS to je fakt zverstvo. Najsmutnejsie a najviac na grcanie su tie Dankove prehlasenia o Urbanovi a proruske onanovacky to uz je na mna moc

Jak buduce volby nevyhra SAS alebo OLANO tak to je v p.. a som zvedavy na Spolu a PS
fenixLFC
08.02.2019 00:43
#
a to sa nestane, na slovensku je prijebanych kokotov co pocuju na narodne sracky strasne vela. a okrem toho kopec takych ktorym staci slubit vsetko zadarmo a na to budu pocut. uplne vytreta krajina bez buducnosti kde kazdy kto nahliada na to tak ze pozera do buducnosti je povazovany za slnieckara a prijebaneho....fkat take zaoslatejsie a nekutivovanejsie cesko
Mastný Chobot
08.02.2019 08:53
#
Sme to dopracovali, keď našou nádejou má byť pseudostrana s bláznom na čele

(teraz hádajte, či hovorím o SaS alebo o OľaNO)
J0EL
08.02.2019 09:06
#
Sulik nie je blazon ani nahodou. Je to odbornik. Matovic, zavisi ako sa na to pozeras ale je pravda, ze takeho stekajuceho psa ktory upozorni na lazdy preslap koalicie, tam proste chces mat.
Mastný Chobot
08.02.2019 09:44
#
Zas by som to s tou Sulíkovou odbornosťou nepreháňal. To, že sa naučí pár poučiek od Keynesa a Friedmanna, z neho v mojich očiach nejakého uznávaného odborníka nerobí, aj keď určite nemá v hlave nasraté, a v porovnaní s inými ľuďmi v parlamente, je to určite kapacita. A k tomu, či to je blázon - je to oportunista a pragmatik, ale fakt si nemyslím, že by on mohol byť spásou tejto krajiny.
J0EL
08.02.2019 10:01
#
Aktualne tam nic lepsie nie je. To je proste fakt. Takze ak nie on, potom kto?
Mateo16
08.02.2019 09:10
#
Jasne ze hovoris o Olano

Tak co kradnut nebude penazi ma dost a aj keby kradol Sulik nema problem potopit vladu. Otocit sa svojim volicom neotoci pretoze priklad Bela a Prochadzku vidi dostatocne.

Takze jediny velky problem je ze sa Sulik, Matovic, Hlina + dalsie koalicie na nicom nedohodnu. Ale to bol zrovna Matovic ktory tie 3 strany spajal.

Bohuzial nic ine tam v politike neni
J0EL
08.02.2019 09:14
#
Uvidime este ako sa rozhodne Kiska. Aj to moze zamiesat karty.
Lacko_Boh
07.02.2019 20:18
#
SsssssssssssssssSSSSSssssssssssssssssssSSSSSSSSSSS
C-M@ster
07.02.2019 20:48
#
kvasha16
09.02.2019 00:12
#
fenixLFC
07.02.2019 20:41
#
Jen dva týmy v historii Premier League měly horší bilanci ze standardních situací než Everton Marca Silvy.

Watford Marca Silvy a Hull Marca Silvy.
icemike
07.02.2019 21:43
#
ClancyWiggum
07.02.2019 21:56
#
Euphael
07.02.2019 22:23
#
Svatej
07.02.2019 22:51
#
Busby babes
07.02.2019 22:56
#
Cobra
08.02.2019 00:25
#
Zaschrona
08.02.2019 00:44
#
Brands by mu měl povinně sehnat trenéra standardek nebo ho může rovnou vyhodit...
fenixLFC
08.02.2019 00:49
#
pocuva vedenie ktore mu kaze prehravat takze flek ma isty
Zaschrona
08.02.2019 01:42
#
To zas kolují mezi fandy LFC nějaké fake news?
bbbauch
08.02.2019 08:16
#
niflheim
08.02.2019 06:54
#
kvasha16
09.02.2019 00:17
#
Kixi Syhimour
09.02.2019 15:28
#
Busby babes
07.02.2019 22:56
#
Most Premier League goals by Academy graduates 2018/19

Manchester United 22
Arsenal 3
Chelsea 3
Liverpool 1
Manchester City 0
icemike
08.02.2019 00:56
#
Spurs nic?
RKBoy
08.02.2019 03:22
#
tí pracujú v KFC.
EXoRcIsT
08.02.2019 13:14
#
15 sa mi zda
werwolf
08.02.2019 08:16
#
Slepičák
08.02.2019 08:21
#
Kixi Syhimour
09.02.2019 15:28
#
Busby babes
08.02.2019 00:05
#
https://www.bbc.com/news/uk-wales-47166633

Tak to telo, co vylovili, byl Sala.
Zaschrona
08.02.2019 00:45
#
adam95
08.02.2019 07:10
#
RIP
Mastný Chobot
08.02.2019 08:59
#
OT: chaloši, čo hovoríte na prezidentských kandidátov zatiaľ?

Pozrel som si jednu debatu a nejaké dialógy/videá a musím povedať, že asi o 50 svetelných rokov najlepšou kandidátkou mi príde Čaputová - a to nehovorím preto, že je strýkova susedka. Dovolím si tvrdiť z toho, čo som videl, že tak dobrého kandidáta na prezidenta sme tu ešte nemali - je vzdelaná, inteligentná, má zdravé názory a hlavne hovorí priamo, jasne, neskrýva sa za žiadne frázy a klišé a nebojí sa byť aj ofenzívna (jak naložila Harabinovi bolo skvelé). Oproti tomu Mistrík mi príde okrem toho, že je úplne o ničom imidžom aj prezentovaním sa, ako úplný alibista, čo je vlastnosť, ktorú u politika neznášam asi najviac.
Mateo16
08.02.2019 09:30
#
Caputova ma ale jeden problem, cieli na zlu cielovku na Slovensku o ktoru este bojuje s Mistrikom

Cieli na intelingtnych ludi a bohuzial na slovensku je proste o mnoho viac dementov ako normalne vzdelanych ludi. To je velky problem. Minule som isiel vo vlaku a pan vedla mna vytiahol knihu o Harabinovi alebo este lepsie dalsi si na smartphone pozeral Harabina na youtube
fenixLFC
08.02.2019 15:22
#
Plus este jeden zasadny problem pre nevzdelanych- je zena. A pravy slovak kdesi z krcmy si nenecha kecat od zenskej ked tej svojej po 4 borovickach da po papuli.
Keita8
08.02.2019 09:33
#
Jej reklamy na YouTube sú viacej otravné ako Vallové a je podporovaná ľavicovým PS, ale asi jej to tiež hodím.
pa3ce
08.02.2019 09:51
#
Hej aj ja to vidím podobne, len ja mám osobne taký menší problém, že je právnička a v našej politike platí rovnica čo právnik to kokot Takže mám k tomu trochu nedoveru. Plus nie som vobec fanúšikom PS, takže aj to mi mierne vadí. Každopádne by som bol najradšej keby sa jeden z tých dvoch (Čaputová, Mistrík) vzdal boja v prospech toho druhého nech si navzájom neberú hlasy, keď už bojujú o rovnakého voliča. A tam je práve vidím ten kameň úrazu, práve Čaputová teraz povedala, že sa nevzdá v prospech Mistríka len preto, že bude mať vyššie preferencie. A ja sa pýtam pre čo iné by si sa v jeho prospech mala vzdať? Ako ak sa opozícia nezhodne na jednotnom kandidátovi, a tí dvaja si navzájom pokradnú hlasy a vyvrcholí to Šefčovičom či nebodaj Harabinom ako prezidentom tak nech idú do piče ozaj Každopádne je pravda, že na mňa Mistrík vobec neposobí tak dobre ako by som si predstavoval.
Mastný Chobot
08.02.2019 09:56
#
Ja verím a dúfam v to, že za 2-3 týždne po 2-3 debatách sa o tomto nebudeme musieť baviť, lebo Čaputová už bude mať viac/rovnako percent ako Mistrík. Neverím tomu, že Mistrík si udrží tak vysoké preferencie s tým, ako pôsobí, on ťaží hlavne z podpory opozície. Ale verím, že po debatách, v ktorých bude Čaputová skvelá určite, kopa ľudí prejde od Mistríka k nej.
pa3ce
08.02.2019 10:15
#
To kludne može nastať a vtedy zas budem dúfať, že Mistrík vyjadrí podporu Čaputovej. Ale uvidíme, ja ešte Mistríka neodpisujem, ale potrebuje sa v tých debatách výrazne zlepšiť a vyjadriť jasné názory na určité veci.
alcantara
08.02.2019 10:15
#
V 1-2 debatach sa mi pacila ovela viac, ako Mistrik. Mohlo by sa to ukazat aj v preferenciach. Slusna vzdelana zena s agendou, ktorej sa neda prakticky nic vytknut. Aj Harakterovi nalozila, ked bolo treba. Je to prilis dobry kandidat, Slovensko nie je schopne takeho zvolit Negativom je podla mna aj jej nepoznanost, vacsina vychodu mozno ani teraz netusi, kto to je.
EXoRcIsT
08.02.2019 13:13
#
caputovu by som chcel radsej v parlamente
kiwwi
08.02.2019 16:21
#
Z toho co som zatiaľ videl, jednoznačne Caputova... Ta si všetkých dáva v diskusiách s prstom v nose
nani92
09.02.2019 09:44
#
Dobrá Milfka, ale asi to hodím Daňoví
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.