Můžeme dojít až do finále, proč ne? prohlásil Traoré

15.03.2019 09:57 - Aktuality
Ibrahim Traoré (© slavia.cz)
 
Postup mezi nejlepších osm celků v Evropské lize vystřelil pražské Slavii Ibrahim Traoré. Třicetiletý záložník z Pobřeží Slonoviny v poslední minutě prodloužení dokonal obrat a rozhodl o vyřazení pětinásobného vítěze soutěže Sevilly. Podle Traorého může lídr české soutěže dojít až do finále.

"V soutěži zůstávají třeba Arsenal nebo Chelsea, uvidíme, koho dostaneme. Jsme připraveni na vše. Ale můžeme jít až do finále, proč ne? Je to možné, ne?" položil Traoré novinářům řečnickou otázku po triumfu 4:3 v prodloužení.

"Je to pro nás velký výsledek proti Seville, která je jedním z nejlepších klubů v Evropské lize. Všichni víme, že ji vyhrála pětkrát. Dnes byli všichni perfektní, všichni ze sebe vydali všechno. Teď jsme šťastní a těšíme se na další kolo," řekl Traoré, který v minulosti nastupoval i za Táborsko a Zlín.

Utkání za stavu 2:2 dospělo do nastaveného času, v němž Sevilla odskočila do vedení. Červenobílí museli v tu chvíli dvakrát skórovat. Traoré věřil, že se to může povést. "Říkal jsem si, že ještě není konec, že ještě nějaký čas zbývá. Nikdy nevíte, co se stane, pořád musíte hrát. A to, co se nám podařilo, je fantastické," uvedl.

Vyrovnání zařídil Mick van Buren a ve 119. minutě přišla Traorého chvíle. "Byl dlouhý míč do vápna, já ho dal Peterovi (Olayinkovi). Peter mi ho vrátil a já vystřelil, obránce pak míč tečoval a nakonec z toho byl gól. Bylo to fantastické, pro mě je to top," popsal rozhodující okamžik střelec gólu.

Za hrdinu se však nepovažoval. "Hrdinové jsou všichni, celý tým. Podívejte se třeba na Micka van Burena, seděl na lavičce, pak přišel na hřiště a dal do toho všechno. Jak říkám, hrdinové jsou všichni," konstatoval Traoré.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4613
Komentáře (260 / 0 nových)
Mumloch
15.03.2019 10:00
#
SchweiniToniKlose
15.03.2019 10:00
#
ClancyWiggum
15.03.2019 10:01
#
vteco
15.03.2019 10:02
#
Puskas
15.03.2019 10:02
#
Už si vybírají soupeře pro finále Superpoháru.
Mates28
15.03.2019 10:33
#
Nevim jestli je pro ně někdo z tý osmičky v LM dostatečně zajímavej.
Puskas
15.03.2019 10:35
#
Angličané.
Mates28
15.03.2019 10:36
#
No mezitim ale v EL vyřaděj Arsenal a Chelsea, takže budou Anglie přejedení a pak budou nasraní, že si nemůžou zahrát třeba proti Bayernu nebo Realu..prostě Slavia way
Klokanomet
15.03.2019 12:20
#
dave30
15.03.2019 12:16
#
A co teprve pro těch 8 Slavia?
ACSMan
15.03.2019 11:32
#
Chtěli jsme Atletico Madrid posteskl si Souček po vypadnutí Ujfalušiho Madridu.
David.Kotuzov
15.03.2019 10:02
#
Jasne a vas doma bude zitra snezit
Medico
15.03.2019 10:05
#
Koks je vsude.
Bakary3
15.03.2019 10:03
#

Co se mi na Slavii teď líbí nejvíc, je fakt ta soudržnost.
Někdo hraje víc, někdo míň, ale jak říkal Houštecký, fakt to vypadá, že si ty kluci navzájem přejou a na hřišti makaj jeden za druhýho.
Včera to bylo opravdu odmakaný na krev. v prodloužení Sevillu takhle přejet, klobouk dolů
Puskas
15.03.2019 10:05
#
Jo, ta týmovost je tam znát.
JeséRodriguez
15.03.2019 10:07
#
Mumloch
15.03.2019 10:07
#
Messi14
15.03.2019 10:10
#
odmakany a stesticko vybrany na rok dopredu , ale jo, zaslouzeny a gratulace
Bakary3
15.03.2019 10:26
#
Jako štěstíčko..
Slavia měla, Sevilla ne? Třeba Munir v obou zápasech to takhle trefí, to se taky nestane pokaždý..
Rozhodně to nebyla taková haluz jako proti Ajaxu, kde to byl var celej dvojzápas. Z toho dvojzápasu se Sevillou bylo hodně pasáží, kdy Slavia hrála naprosto vyrovnaně.
A co je pro mě cennější - ty obdržený goly většinou nebyly "vynucený", ale spíš individuální chyby (Souček první zápas, včera Kúdela s Kolářem..) nebo systémový při bránění rohu jako u Munira první zápas.
Zkrátka to nebylo tak, že by Slavia nebyla schopná to ubránit týmově, čehož jsem se bál, že to bude pěknej kolotoč. Individuální chyby se dají (nebo měly by) snáz odstranit.
D4ve
15.03.2019 11:29
#
pokud da Munir gol v obou zapasech, a takovy, jaky dal, tak to asi haluz uz nebude - urcite ne jako haluz odrazka gol Stocha a uz vubec ne haluz gol ramenem od Krale Kazdopadne jim ale gratuluju k postupu, vcera neskutecny zapas, nervy az do konce
lajka30
15.03.2019 11:39
#
PBLead
15.03.2019 11:55
#
Y.N.W.A
15.03.2019 11:32
#
Messi14
15.03.2019 13:05
#
u Munira to ale nebude nahoda, stejne ja nahodou neprosel Barcelonou..

zatimco odrazeny strely, ktery koncily za Vaclikem byly proste haluze nejvetsi a chudak proste nemel narok v podstate na zadnou strelu co za nim skoncila..

prvni zapas Stochova odrazena strela a gol stoleti od Krale, kterej se chtel jen schovat pred balonem a neschoval

druhej zapas vysla standardka, penalta, a opet dve prorvany strely, prvni mezi nohama kjaera a ta druha se mu jeste svezla po nartu..

nerikam, ze to neni zaslouzeny, ale jo je to kurv* stesticko
Kocour Klapuška
15.03.2019 10:31
#
Puskas
15.03.2019 12:13
#
Ono štěstí je zapotřebí i u vyrovnaných týmů, natož v takovém kvalitativním nepoměru.
KingMaster13
15.03.2019 10:50
#
muzajs
15.03.2019 11:26
#
r.mrazik
15.03.2019 10:04
#
hyper01
15.03.2019 10:04
#
Z tohoto kluka mám velkou radost, už ve Zlíně byl skvělý
EAG le grand amour
15.03.2019 10:05
#
Před 5 lety jsme s Ibrou v Táborsku dohadovali s tehdejším trenérem Frňkou smlouvu, tehdy ho nechtěl zaplatit. Chtěl bych vidět jeho výraz včera večer.
hyper01
15.03.2019 10:05
#
Blasphemer
15.03.2019 10:07
#
Tyhle příběhy mám hrozně rád.Jeden z důvodů, proč miluju fotbal.
Abner
15.03.2019 11:13
#
Posledni Kovboj
15.03.2019 12:10
#
Lof
15.03.2019 12:41
#
RadekVonCZE
15.03.2019 14:00
#
El Campeon
15.03.2019 10:08
#
haiv
15.03.2019 10:09
#
tak hlavně jestli má Táborsko prachy z dalších přestupů
EAG le grand amour
15.03.2019 10:52
#
nemyslím
Puskas
15.03.2019 10:10
#
On je pod Lacinou, ne?
EAG le grand amour
15.03.2019 10:39
#
Nemám tůšo, dneska už asi jo. Tenkrát jsme to domlouvali s trenérem a ředitelem. Já uměl francouzsky a Ibrovi jsem zařizoval věci, takže jsem překládal u podpisu.
Puskas
15.03.2019 11:05
#
Taková otázka - je zvykem chodit na tato jednání v triku, nebo hráči chodí v kvádru?
EAG le grand amour
15.03.2019 11:06
#
Bylo to na staďáku v bufáči, dost neformální.
meno
15.03.2019 14:14
#
Táborsko style
EAG le grand amour
15.03.2019 14:21
#
Liquid
15.03.2019 10:26
#
Sarrin
15.03.2019 10:39
#
Lacina Traore?
KingMaster13
15.03.2019 10:50
#
Posledni Kovboj
15.03.2019 12:09
#
JessePinkman
15.03.2019 16:03
#
lichna.
15.03.2019 16:52
#
Tak Frňka je tragéd no.
DeformFCB
15.03.2019 10:05
#
Ještě dál!
Ortega7
15.03.2019 10:07
#
Chceme českou ligu do Fify 20 !
8lampard8
15.03.2019 10:11
#
Coutinho10
15.03.2019 10:13
#
Lemond Laws
15.03.2019 10:13
#
Bohužel, letos bude na řadě 5.Švýcarská
mistr129
15.03.2019 10:16
#
ClancyWiggum
15.03.2019 10:17
#
ForgesoLFC
15.03.2019 10:39
#
Tak musíte všeci hlasovat jak se bude volit zase. Do 19 jsme skončili na 3 místě, všeci dávali čínskou po těch přestupech. Ale jako místo 3 německé tu naši dát mohli no. Aspoň že tam dali ty 3 kluby naše no, lepší než jen jak tam byla ta Sparta pořád dokola.
acabskej15
15.03.2019 10:42
#
Ono tomu dost pomohlo, že se Sparta sama aktivně snažila aby tam byla + Plzeň se tam dostala díky nové licenci EA na LM
Venny
15.03.2019 16:58
#
Plzeň se tam nedostali díky licenci na LM. Ta licence samotná nezaručovala to, že tam budou všechny týmy. Zvezda tam zrovna není, ačkoliv hrála skupinu.
Seydou Doumbia
15.03.2019 11:24
#
Zase kdo kromě čechů si tu českou ligu zahraje že...ty 3 týmy asi bohatě stačí pro širokou veřejnost...když si vezmeme, že tam vůbec není CZ Belehrad, FCSB. Ludogorertz. Bate, dlouhodobě tam chyběl Kyjev i Zahreb...
Venny
15.03.2019 16:57
#
To hlasování je na nějaký fan stránce. S EA samozřejmě nemá nic společnýho a nehledí na něj.
acabskej15
15.03.2019 10:40
#
taky nechápu že to nechtějí zaplatit, myslím že by to byl pro českou ligu další krok k popularizaci .... Bohužel to posral Pelta. V době, kdy česká liga ve Fifě byla, za ní chtěl velké peníze a během té doby, co tam není se situace otočila a muselo by se platit EA Sport.
Sir Ravealot
15.03.2019 10:43
#
Letos už to musí vyjít
acabskej15
15.03.2019 10:45
#
Jinak tady je odkaz na neofiko stránku, ze které EA dost čerpá, bohužel letos jsme úplně někde v džungli, každý rok jsme na tom byli lépe.

https://www.fifplay.com/fifa-20-leagues-vote/
naheCZ
15.03.2019 11:10
#
Takové odkazy máš sdílet hned, do dneska jsem na to nikde nenarazil a aktivně jsem to nehledal.
KingMaster13
15.03.2019 10:50
#
Mumloch
15.03.2019 10:51
#
El-Pistolero-68
15.03.2019 13:21
#
RadekVonCZE
15.03.2019 14:00
#
T7s
15.03.2019 17:28
#
Lemond Laws
15.03.2019 10:12
#
hashtag: RoadtoBaku
Coutinho10
15.03.2019 10:13
#
teoreticky možný je všechno, to má pravdu
SpecialOne
15.03.2019 10:15
#
Nic není nemožné, hlavně nedostat nějaký Vilarreal nebo Valencii, jak jsem vždy hlavně pro hratelnost, tak v této fázi už bych jim anglické týmy přál a nebo třeba Frankfurt
Qentinek
15.03.2019 10:21
#
Villareal či Valencia je to nejlepší co by mohli dostat.
Shot2
15.03.2019 11:17
#
Spalovač šancí
15.03.2019 11:23
#
po pravdě jo
Greny
15.03.2019 10:17
#
No jsem zvědav jak postaví Trpis zálohu do prvního čtvrtfinále.. Traoré, Ngadeu, Husbauer?
F.Torres
15.03.2019 10:22
#
Král je vykartovaný? Teoreticky může vysunout Kudelu a nechat africkou stoperskou dvojici, a nebo udělat Král-Traoré a přid nimi Miňo a křídla JZ a LM
Puskas
15.03.2019 10:24
#
Král? Souček, ale král snad ne.
F.Torres
15.03.2019 10:26
#
Právě na to narážím, že Greny ho opomenul
Greny
15.03.2019 10:39
#
Ty vole sry jsem myslel že hrozil stop Královi a on to byl Traore
Lib.city
15.03.2019 10:27
#
Husbauer na to nemá. Ten je rychlostně úplně mimo.
MichalKotukov
15.03.2019 10:52
#
Hušbauer určitě hrát nebude.
F.Torres
15.03.2019 10:55
#
to už radši tandem Oley-Mick na hrot s tím, že se jeden bude zatahovat a napadat rozehru
Atlético de Madrid
15.03.2019 10:17
#
Tak muzou dostat Villareal, ktery hraje o zachranu nebo Arsenal, ktery v play-off zrovna nezari..
F.Torres
15.03.2019 10:23
#
hratelný celky tam jsou pořád a minimálně ta myšlenka je krásná a vlastně proč ne...
insane
15.03.2019 10:53
#
Tak ale zase je treba vzit v uvahu, ze pro tyhle tymy je EL v tyhle fazi sezony jedina (ci snadnejsi) moznost dostat se do LM pro pristi rok.
Godbless
15.03.2019 10:19
#
https://youtu.be/Cu3PrczK-hE

Tyhle blázny na Staromáku..
Godbless
15.03.2019 10:20
#
13 500 tisíc mimochodem.. což je naprosto šílený.
DeformFCB
15.03.2019 10:45
#
13,5 mega je hodně.
Godbless
15.03.2019 10:56
#
wyqinac
15.03.2019 11:17
#
13 500 tisic = 13.5 milionu, jen ti to prepocital
Godbless
15.03.2019 11:21
#
3 hodiny spánku dělají divy..
Shot2
15.03.2019 11:18
#
13 500 tisíc
Godbless
15.03.2019 11:22
#
Losinho
15.03.2019 11:48
#
To je hodně tisíc
ClancyWiggum
15.03.2019 10:27
#
pěkný
hyper01
15.03.2019 10:38
#
Mates28
15.03.2019 10:41
#
Tohle asi Slavia fakt nechce, aby ji někdo zesměšnil tribunu sever
stas87
15.03.2019 10:53
#
Oni by sami vypredali Eden. V Bordeaux mali taktiez velky vyjazd.
KingMaster13
15.03.2019 11:01
#
Nás by k nim jelo taky pár tisíc
Marv
15.03.2019 11:52
#
Jinak s tím příšerným německým stylem oblékání a nekvalitními záběry to vypadá jak z konce 80. let
Mass
15.03.2019 14:03
#
F.Torres
15.03.2019 10:24
#
Krásná myšlenka, má pravdu. Proč se bát, pojďme si to užít a rozdat si to s top celky. Ten tým má svého ducha a když se vyřadí Sevilla, která byla dle mého názoru největší favorit, tak proč nevyřadit další celky.
BarteruACM
15.03.2019 10:25
#
Po včerejšku by Traore zaslouzil sochu pred stadionem Úžasnej výkon, celá záloha hrála dobře
Kocour Klapuška
15.03.2019 10:34
#
Já bych asi nejradši Benficu. Celkem hratelnej tým oproti tý velký trojici a zároveň atraktivní
Godbless
15.03.2019 11:10
#
Sleduješ ji trochu v Portugalské lize nebo si to jen myslíš?
Abner
15.03.2019 11:17
#
Ono to tak robia takmer všetci, že podvedome podceňuješ súperov z tzv. slabšej ligy.
Godbless
15.03.2019 11:23
#
Jasně, ale zrovna Benfika má teď skvělou formu.. přes ní cestu rozhodně nevidím..
Abner
15.03.2019 11:31
#
To skôr asi Valenciu...no ľahký súperi tam už nie sú.
Možno pre ostatných práve Slavia.
r.mrazik
15.03.2019 11:25
#
benfica hratelny tym? hehe
Miro Sparkus
15.03.2019 10:37
#
Proč by nemohli. Vše je možné. Limity, které si dáváme, jsou často pouze iluzí. Bylo by to fenomenální, ale i takové věci se stávají. Řecko 2004, Chorvatsko na posledním MS. Leicester v PL... proč by ne.
Beči
15.03.2019 10:53
#
fenixLFC
15.03.2019 10:40
#
jedno vitasztvo a uz podobne kecy vcera po vyhre reci ze je slavia kvalitenjsia nez inter, teraz ze mozu ist do finale...skromnost sama toto
scarp
15.03.2019 10:52
#
F.Torres
15.03.2019 10:55
#
že toto napíše zrovna slovák...
fenixLFC
15.03.2019 11:06
#
suvis nula bodov ale aspon debilna odpoved
F.Torres
15.03.2019 12:11
#
hodná vašemu národu a musím odpověď přizpůsobit úrovni diskutéra
fenixLFC
15.03.2019 12:29
#
takze vravis ze si dalsia nula ktora si nedostatok vlastnych uspechov kompenzuje priradovanim sa k nejakemu narodu?
F.Torres
15.03.2019 12:48
#
a to jsi vyčetl z čeho?
mickey mouse
15.03.2019 12:03
#
on nadává na všechno české
fenixLFC
15.03.2019 12:04
#
aj slovenske
penepi
15.03.2019 10:56
#
a preco by mali byt skromni?
Godbless
15.03.2019 10:59
#
Je dobré si věřit.. nemá cemu jít do zápasu s tím, že prohraju. Taktika vítězů..
Seydou Doumbia
15.03.2019 11:21
#
Že si musel zmínit zrovna Inter...ten by ted prohrál i s Českým Těšínem, kdyby tady přijeli...
Spalovač šancí
15.03.2019 11:26
#
Tak Inter je slabší než české top týmy, o tom snad nikdo příčetný nemůže pochybovat ...
fenixLFC
15.03.2019 12:04
#
cr7sux
15.03.2019 11:40
#
Bolí to hodně?
fenixLFC
15.03.2019 12:05
#
co? prehnane sebavedomie? ani nie, iba ma to zaraza
cr7sux
15.03.2019 15:55
#
jasný, tak měl říct "do finále se nemáme šanci dostat, k příštímu utkání asi nenastoupíme"
fenixLFC
15.03.2019 16:15
#
nie, mal sa sustredit na najblizsi zapas a nie po jednom zapase lietat v oblakoch ked musia vyradit dva zo siedmich timov ktore su o level vyssie aby sa tam dostali alebo si aspon pockat na zreb, takto je za idiota
cr7sux
15.03.2019 18:06
#
"Ale můžeme jít až do finále, proč ne? Je to možné, ne?"

hlavně, že ty za něj nejsi
meno
15.03.2019 14:28
#
Inter kdo?
Kluivert9
15.03.2019 17:14
#
Ty to dobře nedáváš
fenixLFC
15.03.2019 17:54
#
co ako? nos hore a precenovanie?
Kluivert9
15.03.2019 17:57
#
Že jste s klubovým fotbalem 100 let za opicema...
fenixLFC
15.03.2019 18:08
#
kto my?
patas92
15.03.2019 10:46
#
...Ale ať si to užívají
insane
15.03.2019 10:49
#
Neni to ani tak tim, ze jsrm Spartan, jako spis cinskym kapitalem a tim pritroublym lampasakem, kvuli cemu se mi Slavii preje i za danych okolnosti v poharech spatne... Kdyz se ale pres to prenesu, ti hraci podali fakt skvelej vykon, Slavii jsem mockrat nevidel, ale nikdy jsem nepochopil to vecny plivani na Soucka, pravda, neni to zadnej rychlik, nicmene mi prijde jako hodne spolehlivej hrac, kterej dokaze bejt ve spravnej cas na spravnym miste. Ale z koho jsem vyslovene nemohl (v pozitivnim slova smyslu) - tak z Krale. Tolik sebevedomi (a pritom zdravyho, spojenyho s velkou uspesnosti vsech hernich cinnosti) u ceskyho hrace nepamatuju, ani se mi nechce verit, ze jeste na podzim hral vTeplicich a jeste k tomu stopera, pri takovy technicky vybavenosti. K tomu se zda, ze fyzicky je na tom taky hodne dobre, z tech hracu, co hrali od zacatku, tam jako jeden z mala jeste nekdy v 75. minute lital jak blazen a nabizel se. Samozrejme, ze se toho muze hodne posrat, jak to dobre od nasich velkych nadeji zname, ale vubec bych se nedivil, kdyby se uz v lete pakoval za lepsim a do dvou let by se objevil Klido v PL. Fakt kloboucek.
mistr129
15.03.2019 10:50
#
Mimochodem, Česko a Německo jsou na tom momentálně stejně, co se týče klubů zbývajících v evropských pohárech A jsme jedna ze 7 zemí, které tam ještě někoho mají.
Beči
15.03.2019 10:53
#
Ono logicky vzato je to opravdu klidně možné Ano, takhle to zní jako klasické "silácké" řeči po vyhraném zápase, ale když vezmeme v potaz, co tam zbylo za soupeře, tak při příznivém losu by se to finále tak nereálné zdát nemuselo.
ClancyWiggum
15.03.2019 10:59
#
Mumloch
15.03.2019 11:01
#
Puskas
15.03.2019 11:07
#
Vsadim gule
15.03.2019 11:24
#
Tak ta byla fakt nechytatelna
Spalovač šancí
15.03.2019 11:27
#
A jak mu to dal ještě sežrat
Gedofrey
15.03.2019 12:00
#
If Brexit was a penalty
Posledni Kovboj
15.03.2019 12:13
#
T7s
15.03.2019 17:31
#
Posledni Kovboj
15.03.2019 12:13
#
wtf the fuck
salami
15.03.2019 11:06
#
Traore byl vcera neuveritelnej, pro me jasnej muz zapasu
PP
15.03.2019 11:14
#
takový Matuidi pro chudé..
meno
15.03.2019 14:33
#
Za mě o centimetr lepší Souček, ale Traoré si žije sen. Z tribuny do čtvrtfinále EL, po 3. nejlepším výkonu na hřišti? Sen.
Foogle
15.03.2019 11:13
#
Nevidím důvod, proč bychom se do toho finále nemohli dostat. Už před Sevillou jsem kamarádům říkal, že je to hratelné.
Vždyť v Česku od revoluce možná silnější klub nebyl. Co post, to reprezentant - ano, je to česká reprezentace, ale pořád je to reprezentace. I ta lavička je pohádková. Při troše štěstí a genialitě Trpišáka bych se dalším postupům vůbec nedivil.

Celkově se ta česká liga vlivem těch nových peněz zvedla - tři mančafty naprosto suprové, to nemusím asi ani říkat. A i ten zbytek ligy, kdyby se z toho měl udělat 4. klub (teoreticky), tak by tu EL hrál.

Lib.city
15.03.2019 11:20
#
Tak Jablonec ukázal, ze v ty EL se dá hrát sympatickej fotbal a není to žádná Bolka. Liberec je Liberec a Baník by mohl být za pár let schopnej v Evropě taky něco předvést + se navíc plánuje ta třetí Evropská soutěž.
r.mrazik
15.03.2019 11:26
#
Fantomasova sestra
15.03.2019 12:33
#
Zase bych nepřeháněl :) Do finále se tým dostane jedině v případě, že bude neobyčejně pokorný. Pocitvý. Pracovitý. A stejně tak jeho fanoušci. Nic neni nemožné, ale Slavie je papírově nejslabší, už v osmifinále asi byla. Ale hraje se na hřišti a já věřím, že Slavie ještě neřekla poslední slovo.
vanGomm
15.03.2019 11:14
#
Pokud by takto bojovali a měli i trochu toho nezbytného štěstí,tak by přes Villareal,Benficu a možná i Valencii postoupit možná mohli.Neapol,ale hlavně Chelsea a Arsenal tam už by to nešlo.I když zázraky se někdy dějí.Takže hodně bude záležet koho dostanou.
Beči
15.03.2019 11:47
#
Španělské duo ani Benfica nejsou silnější, než byla Sevilla, takže tam by ten postup byl dosti reálný. U Gunners, Chelsea a Neapole, tam už by se musel stát malý zázrak
dave30
15.03.2019 12:14
#
Postup by byl dosti reálný... To mi chceš říci, že Slavia přehrála Sevillu? Z toho dvojzápasu asi tak 20 minut v prodloužení (a to buď fyzicky, nebo to Španělé po tom gólu podcenili). Takže pojďme se zase postavit nohama na zem.
meno
15.03.2019 14:36
#
Kromě včerejších 15 minut, co nastali po vstřelení prvního gólu, byla Slavia ve dvojzápase vyrovnaná a ke konci je přehrávali.
dave30
15.03.2019 16:45
#
Ok
r.mrazik
15.03.2019 12:15
#
zazrak to byl uz ted
naheCZ
15.03.2019 11:18
#
Jinak i na Redditu má ten zápas parádní ohlas i náš výkon
wyqinac
15.03.2019 11:27
#
jojo taky uz jsem koukal
Fantomasova sestra
15.03.2019 12:33
#
odkazy? :)
meno
15.03.2019 14:42
#
Slavia pičo!!! :D
-where that Baník flair at?
--Here, pičo
salami
15.03.2019 11:20
#
Jinak ja si furt preju pri losu nekoho hratelnyho, Anglie muze prijit v semifinale Takze idealne Villarreal, kterej ma co delat, aby se udrzel v lize. Za nejakym zpusobem hratelny, mysleno ze existuje alespon nejaka sance, povazuju Eintracht a Valencii. A kdyby padla nahodou ta Anglie, tak urcite Arsenal, ten se herne dost trapi, i kdyz vysledky ma.
KingMaster13
15.03.2019 11:20
#
Nr.Nobody
15.03.2019 11:36
#
Mates28
15.03.2019 11:22
#
Ale jako proč ne..fotbal je z 90% o hlavách..psychika je prostě základ..všechny tyhle profi týmy prostě trénujou podobně..hlavní je nejít proti takovým soupeřům do zápasu předem posranej s tim, nedostat příděl..Slavie to potvrdila..
vanGomm
15.03.2019 11:28
#
Benfica to je můj tip pro soupeře Slavie pro ČF.
komby
15.03.2019 11:31
#
Přijde mi, že od doby co shodil ten komickej melír mu to najednou začalo jít..
Nr.Nobody
15.03.2019 11:36
#
Ten melir byl potrebnej. Vcera jsem se nekolikrat spletl jestli je to on, nebo Deli.
meno
15.03.2019 14:43
#
Pitomej totální fotbal, vůbec nedrží pozice a čert aby se v tom vyznal
PROrock
15.03.2019 11:34
#
super chlapi, pořád můžeme jen překvapit a musíme udělat maximum...bylo by dobré, se vyvarovat těch chyb, to nás stojí plno sil
Nr.Nobody
15.03.2019 11:37
#
Ja bych si hrozne pral, aby nas klub celou EL vyhral. Zajimalo by me, jestli a jakej vliv by to melo na nasi ligu.
r.mrazik
15.03.2019 11:41
#
zadnej
Liquid
15.03.2019 11:45
#
no určitě bychom přišli o Trpiše, je jen málo trenérů v naší lize co má na to, jít a uspět i v zahraničí, Vrba na to taky má, měl jen smůlu, že jeho zaměstnavatel přišel o kapitál
luismiksak
15.03.2019 11:46
#
No bylo by to krásný, ale radši se uklidnime...
Fantomasova sestra
15.03.2019 12:36
#
bylo by to pěkný, určitě by se naše prestiž zvýšila, protože by se dost lidí začalo trochu zajímat, jakto že vyhrál tým z nějaké české ligy... zatím je to dost daleko, ale tak slavie má kolem sebe jen 7 týmů a některé mají kolísavou formu
Mr.Mike
15.03.2019 11:37
#
No oba spanelske tymy by byli asi nejhorsi souperi pro Slavii.. Ale sance bude u kazdyho na postup
JohnczceekJO7
15.03.2019 11:39
#
No a teď si vemte, že pokud se tam fakt dostanou, tak jim bude fandit celej svět
Liquid
15.03.2019 11:39
#
tip LM
Tottenham - Ajax
Porto - Manchester United
Juventus - Liverpool
Manchester City - Barcelona
----------------
tip EL
Slavia - Chelsea
Neapol - Arsenal
Benfica - Frankfurt
Valencia - Villarreal
luismiksak
15.03.2019 11:45
#
Slavia - Frankfurt. Jasná zprava
Marv
15.03.2019 11:58
#
tip LM
Porto - Ajax
Liverpool - Barcelona
Manchester - Tottenham
Juventus - United
----------------
tip EL
Neapol - Chelsea
Benfica - Valencia
Arsenal - Villarreal
Frankfurt - Slavia
wyqinac
15.03.2019 12:18
#
ani jedna dvojka
Liquid
15.03.2019 13:02
#
byli nahřáté míčky a Julio Cesar vůbec nemíchal, jasná 4 postupujících
sima.vok
15.03.2019 15:01
#
EL ti vyšla naprosto přesně
Spalovač šancí
15.03.2019 11:40
#
Kouknul jsem na to ještě jednou v klídku a ten zápas je naprosto neuvěřitelný a přesně naopak oproti (téméř) všech předpokladů.

Slavia dostala hodně golů, což se očekávalo. Ale spíše to bylo kvůli individuálních chybách, než že by byla neustále pod tlakem.
Ale že naopak nastřílí 6 golů a vůbec že Sevillu přejede taktikou hrr vše dopředu, naopak napadlo asi jen Trpiše.
Mentální síla taky jednoznačně na straně Slavii. I přes nepříznivý vývoj (po druhém a hlavně třetím golu Sevilly) žádný stres, ale odhodlání zápas zvrátit na svou stranu, jako kdyby hráli pravidelně play-off pohárů a čelili takovým stavům běžně.
Český tým odrovná špičkové španělské mužstvo fyzicky: to asi musí být omyl.
Trpiš si Machína namazal na chleba. Třešičkou na jeho "výkonu" bylo střídání do druhé části prodloužení, kdy zareagoval na vyrovnávací gol a místo původně plánovaného Baluty tam šoupnul Frydrycha ke zvýšení fyzické síly do vápna.
Týmová soudržnost vypadá, že opravdu funguje - viz i utěšování právě Baluty, který se na hřiště nakonec nedostal.
Jenom by to chtělo dva MvB, jednoho od začátku a druhého na střídání.
luismiksak
15.03.2019 11:44
#
C-M@ster
15.03.2019 11:46
#
MvB?
C-M@ster
15.03.2019 11:47
#
Ajo, Mick van Buren...

Já přemejšlel, co to má být za pozici, něco jak je RWB, tak si říkám, co je MvB
haiv
15.03.2019 14:36
#
nepovedený MB čili lidové embéčko
r.mrazik
15.03.2019 12:17
#
vem si prvni zapas, kdy misto stastnych 2:2 to mohlo byt klidne 5:0
Spalovač šancí
15.03.2019 12:38
#
Ale taky třeba 0:2, kdyby Seville nedarovali ty dva goly jako na podnose
r.mrazik
15.03.2019 12:40
#
tyvoe...haluz goly slavie v prvnim zapase,mraky sanci sevilly,haluz gol v nastaveni v odvete,ale kecy jak kdyby to bylo vyrovnany...
ale to je fuk...pokracuj dal
Spalovač šancí
15.03.2019 12:48
#
Já ale přeci nerozporuji, že měla Sevilla dost šancí v 2. půlce prvního zápasu.
Ale ten dvojzápas vyrovnaný byl, jinak by se nedostal do prodloužení. 6 golů není jenom nějaká náhoda a haluz. To nebylo uautobusovaných dvakrát 0:0. Na vlastním hodnocení by nic nezměnilo, ani kdyby ten rozhodující gol nakonec nepadl.
...
Ostatně příspěvek nebyl o tom, že by Slavia Sevillu nějak přejela, ale že oproti papírovým předpokladům a vůbec všeobecným očekáváním, jak by šlo případně uspět, ten dvojzápas probíhal úplně naruby.
Mumloch
15.03.2019 17:16
#
dave30
15.03.2019 11:45
#
Již jsem to psal mnohokrát. V těchto dvojzápasech se může stát cokoliv. Když se sejde více faktorů (mimořádný výkon, podcenění, štěstí), může vyhrát i papírově slabší tým. A právě podcenění mají tyto top týmy tak nějak naprogramované. Určitě již mají objednané v Norimberku velbloudy, protože jedou do asijské pouště (něco jako Pražák, který jede na Moravu). Takže proč ne finále...
Black Jagir
15.03.2019 11:50
#
Kokeš je zlo.
AjaxFans
15.03.2019 11:53
#
MT: Máte link na losování?
Coutinho10
15.03.2019 11:55
#
ManUnited
15.03.2019 12:03
#
tam je furt biatlon
Coutinho10
15.03.2019 12:05
#
je to az od 13:00
ManUnited
15.03.2019 11:54
#
OT: Je ten los někde v TV nebo máte někdo odkaz na stream?
AjaxFans
15.03.2019 11:55
#
Minule jsem sledoval přímo na UEFE , ale nedaří se mi to dohledat
AjaxFans
15.03.2019 12:00
#
Díky
ManUnited
15.03.2019 12:06
#
na eurosportu v češtině
Coutinho10
15.03.2019 11:55
#
na ČT Sport
Mimalu
15.03.2019 12:00
#
LM + EL je na Eurosportu, na ČT je pak jenom EL
AjaxFans
15.03.2019 12:04
#
Přál bych si Barcelonu
AjaxFans
15.03.2019 12:13
#
Kurva Juventus jsem nechtěl
Coutinho10
15.03.2019 11:56
#
mayday
15.03.2019 11:57
#
Slávka má ten kádr opravdu skvěle poskládanej. Gólman slabší, ale zbytek týmu paráda. Jsou tam fotbalisti, jsou tam jezdiči, v podstatě jediný slabší posty jsou gólman a není tam moc vyloženě jednička na hrot. Do ČF přeju Valencii nebo Vilareal, protože na tyhle týmy bych Slávce celkem věřil a Arsenal může být klidně v semifinále.
mickey mouse
15.03.2019 12:05
#
Jako jo proč ne, ale týmy většinou končí po takovýhlech prohlášeních v dalším kole
Urs
15.03.2019 12:15
#
Já bych si přál popravdě Neapol nebo Arsenal či Chelsea, ale já prostě vidím, že dostanem Villareal
Coutinho10
15.03.2019 12:35
#
teď ten PL tým musí vyjít...i tý Neapoli bych se vyloženě nebránil, kdyby ty PL týmy bylo mimo možnost...Villarreal byl loni, tak to stačilo
Urs
15.03.2019 13:23
#
Dobře to dopadlo
Coutinho10
15.03.2019 13:26
#
yes, famozní a jsem i rád, že 1. zápas máme doma, takže neni riziko, že by odveta v Edenu byla rozhodnutá
Urs
15.03.2019 13:48
#
Jojo, ale opravdu Chelsea je podle mně hratelná, když letos celkem tápou, věřím, že je můžem potrápit. Šance tam každopádně je.
Coutinho10
15.03.2019 13:52
#
ja se trochu bojim, ze jsou silnejsi nez Arsenal a ze v ty EL to berou celkem zodpovedne, ale chteli jsme je, tak je mame a tesim se moc na tuto konfrontaci
Urs
15.03.2019 13:55
#
ttopi
15.03.2019 12:20
#
Juventus to má vymetený
Liverpool easy
Tottenham končí na City
Barcelona těžké, ale s United si poradí
Dr. Admess
15.03.2019 12:24
#
Zrovna Ajax má asi největší šanci. Ostatní jsou rozhodnuté.
ttopi
15.03.2019 12:27
#
Největší šanci z těch "nefavoritů" má podle mě Manchester. Teď se mu daří a hráčsky potenciál má. Ajax proti Juventusu má určitě menší šance na postup. Uvidíme již podle kurzů.
Dr. Admess
15.03.2019 12:57
#
Já se neřídím kurzama. Já se řídím tím, co jsem viděl a vidím.
vanGomm
15.03.2019 12:59
#
Na postup favoritů budou ale ty kurzy nízké v průměru tak 1,30
Dr. Admess
15.03.2019 13:01
#
A co s tím?
ttopi
15.03.2019 13:11
#
Aha. A podle čeho myslíš, že se dělají kurzy v těch stovkách sázkovek po celém světě?
Dr. Admess
15.03.2019 13:35
#


Seš mentál? To sice vím, ale to jako nemůžu mít jinej názor? To se jako musím řídit bookmakerama? Já tvrdím, že dle mě má Ajax větší šance na postup než United. Jestli to bereš nebo ne, to je mi jedno.
ttopi
15.03.2019 13:42
#
Můžeš mít názor. Ale zkus pochopit, že bookmakeři nejsou blbci a oni při sestavování kurzů berou v potaz úplně stejné věci, jako bereš ty. A mají k tomu spoustu podpůrných systémů. Jestli si myslíš, že celej svět stanoví špatně kurz a vznikne tím nějaká černá díra, na které každý vydělá, tak si to mysli. Ale není to tak
Dr. Admess
15.03.2019 13:52
#
Bookmakeři nejsou blbci? Wow. To by ses divil.
Dr. Admess
15.03.2019 13:54
#
Ale hlavně porovnáváš úplný sračky. Já netvrdím ani, že Ajax je snad favorit. Juve je favorit. Ale z těch čtyřech outsiderů dle mě má Ajax šanci největší. That's all. A bookmakeři se řídí tak, aby ojebali lidi.
ttopi
15.03.2019 13:55
#
Ale ne v tom smyslu, že by dali někomu vyšší kurz, než reálně má mít - to by byli sami proti sobě.

Já ti jen říkám, že kurz v 99,99% odráží realitu. A jestli Ajax bude mít ze všech nejvyšší kurz, znamená to, že se mu dávají nejmenší šance.

meno
15.03.2019 14:50
#
Tlak agentů
vanGomm
15.03.2019 12:30
#
Manchester City-Juventus a Barcelona-Liverpool,tak by podle předpokladů mělo vypadat SF,ale jak už to většinou bývá,tak jedno překvápení by tam mohlo být.Jinak by pak většina sázkařů vyhrála a to se mě nechce věřit
ttopi
15.03.2019 12:31
#
U 4 serií už není tak nereálné, aby postoupili všichni favorité. Já teda očekávám, že ta čtveřice, kterou zmiňuješ, postoupí.
Luc-Luc
15.03.2019 12:32
#
verim Ajaxu z tech outsideru, takze podle me Ajax - MCFC, LFC - Barcelona
JohnczceekJO7
15.03.2019 12:32
#
Tak tak, já popravdě doufám v nějaký překvápko s Tottáčem - sice nepravděpodobný, ale doufat můžu. Liverpool by to snad měl zvládnout, zbytek může být ošidný, ale nemyslím si, že třeba Juve se nechá Ajaxem přejet jak Real. Navíc kdyby náhodou ten první zápas prohráli, tak Ronaldo zase zapne turbo mód. Barca-United - pokud Ole zas neprokleje druhou stranu tak asi konec pro ně.
Luc-Luc
15.03.2019 12:31
#
doufam, ze si United nevycerpali vsechen luck v Parizi...bylo by skvele je dostat v SF, pokud teda neprekvapi Porto
JohnczceekJO7
15.03.2019 12:33
#
No nevím, mně by teda odpadly nervy
Fantomasova sestra
15.03.2019 12:31
#
Slavii nemusím, ale tomu týmu to přeju a Trpišovi také :)
cetto
15.03.2019 12:37
#
No jestli mi se na tom týmu něco líbí, tak fakt, že to konečně není tým, který by výsledky a dobrej fotbal uhrál jen taktickou vyspělostí a bojovností. Konečně máme český tým, který dokáže hrát dobře i v Evropě díky individuální kvalitě. Tu ukázal včera třeba i právě Traoré, ten jeho únik v poslední minutě byl chuťovka. Ale i Souček je vynikající fotbalista, který by se neztratil ani v týmu ze širší evropské špičky. Stoch má taky neskutečnou individuální kvalitu, Coufal je nejlepší bek v naší lize od dob Kadeřábka, Olayinka je na tom individuálně skvěle, potřebuje jen víc zkušeností, ale ten klid, který projevil při rozhodujícím golu, kdy 95% hráčů by to v tu chvíli napálilo do golmana se zavřenejma očima...Deli a Ngadeu mají parametry elitních stoperů Ligue 1.

Když to srovnám s Plzní před pár lety, tak prostě v tomto týmu vidím mnohem více fotbalovosti. Bakoš byl doklepávač (sice skvělej doklepávač, ale fotbalově špatnej), Petržela jen běžec, Jiráček těžil z obřího fyzického fondu a z toho, že dokázal bejt "všude"...Tu individuální kvalitu jsem viděl v podstatě jen u Horvátha, kterej ale měl věk fotbalového kmeta.
r.mrazik
15.03.2019 12:42
#
fakt se divim,ze tak uzasny hraci hrajou jen za slavii
cetto
15.03.2019 12:54
#
Ne na dlouho
r.mrazik
15.03.2019 12:57
#
prave...slysel jsem,ze tam byli skauti z PSG a Lyonu...kvuli tem stoperum
v MU taky potrebujeme prave kridlo a Soucek jako obrance? neskutecny kauf
cetto
15.03.2019 14:41
#
No vidíš, pak nechápu Tvou ironii v předchozím příspěvku.
r.mrazik
15.03.2019 14:43
#
vis,ze si delam porad srandu
salami
15.03.2019 13:27
#
Ja s tebou souhlasim teda jenom v naprostym minimu. Ja tam treba oproti Plzni vidim daleko min fotbalovosti. Z tech ofenzivnich hracu treba podle me zajimavej pro top ligy neni nikdo a ani se tomu neblizi. stoch uz ma svuj vek a v klicovejch zapasech podava dost spatny vykony, vcera za me nejslabsi na hristi. Olayinka ma naznaky, ale taky to neni hrac co by vycnival, navic mu svedci hlavne prostor. Za to ale mame extremne psychicky silnej tym a vyborne fyzicky pripravenej, nebal bych se to srovnat se svetovou spickou, ty hraci jsou na tom kondicne spickove. A co se tyce zajimavejch hracu pro cizinu, tak jsou to vsechno defenzivni posty. Deli je stoper pro spicku francouzsky ligy, Ngadeu ma minimalne na zaklad v PL,L1 taky. soucek s Kralem jsou taky velmi zajimavy a i Coufal by se uplatnil. boril nema finalni fazi, ale vcera byl vybornej. Ale abych se dostal k jadru. Ten uspech je prave diky mentalite, bojovnosti a takticky pripravenosti, fotbalove se to na Plzen ze zacatku a slavku pod Jarolimem nechyta.
haiv
15.03.2019 14:40
#
Takže sečteno podrtženo, kdyby Trpiš uměl jazyk, mohl by trénovat špičkový tým v zahraničí...
cetto
15.03.2019 14:55
#
NEvím, proč píšeš, že souhlasíš v minimu, když se neshodneme akorát v tom, že podle Tebe byla fotbalovější Plzen a podle mě je to Slavia. Z těch útočníků jsem taky vyjmenoval jen Olayinku s tím, že jsem tam napsal to velký "ALE". Na stoperech se shodujeme, Coufal a Souček taky, Krále jsem dokonce nezmínil, protože nerad hodnotím po pěti zápasech. Máš pravdu, že ten fotbal je extrémně fyzický, ale já prostě u těch hráčů vidím i ty technické dovednosti. Souček nebo Coufal mají fotbalovou kvalitu na to vydat se stejnou cestou jako Kadeřábek, Deli a Ngadeu mají kromě fyzičky taky perfektní fotbalové postavy, jsou silní, skvělí pozičně, dobří ve vzduchu, nedělají moc chyby a Deli je navíc schopen dát jednou za čas geniální přihrávku, Ngadeu zase jednou za čas projít půlku hřiště a vypálit neskutečnou pumelici do vinklu. Troufám si říci, že pro týmy z šírší francouzské špičky jako je Rennais nebo ASSE by byli velkými posilami. Olayinka je trochu horší Tetteh - Tetteh je produktivnější, takže je o ten krůček dál, ale oba vidím do budoucna v PL/La Lize/Ligue 1.
wyqinac
15.03.2019 13:21
#
to je jasny, kdyz vyprovodime chelsea tak semifinale s nekym z dvojice frankfurt benfica, to je jasny finale
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.