Moreno a Sturridge jakožto volní hráči opustí Liverpool

04.06.2019 20:59 - Aktuality
 
Liverpool má jasno o prvních změnách v kádru. Dres úřadujícího vítěze Ligy mistrů už nebudou oblékat obránce Alberto Moreno a jeho spoluhráč z útoku Daniel Sturridge...

Španělský mistr Evropy do 21 let z roku 2013 Moreno obléká dres Liverpoolu uplynulých pět let, kdy dorazil ze Sevilly. Zde si kromě jiného udělal jméno vítězstvím v Evropské lize.

První dvě sezóny nastupoval 26letý obránce pravidelně, následně ale o pozici v základní jedenáctce přišel a plnil jenom roli náhradníka. To platilo i letos, kdy odehrál pouze pět soutěžních vystoupení, načež už během sezóny prohlásil, že by se chtěl vrátit do Španělska.

Ještě o rok a půl déle oblékal liverpoolský dres Daniel Sturridge. Anglický kanonýr po svém příchodu patřil k hlavním tahounům Reds, když během prvních 43 ligových utkání vstřelil dvaatřicet gólů. Posléze ale devětadvacetiletý útočník i vinou zranění ze sestavy vypadl.

Bývalý hráč Manchesteru City a Chelsea tak během uplynulých sezón plnil zejména roli náhradníka, přednost dostávali Mohamed Salah, Sadio Mané, Roberto Firmino nebo Philippe Coutinho. Všechno tak nasvědčovalo tomu, že Sturridge nebude spokojený, a bude chtít odejít.

"Oba tady byli, když jsem přišel do Liverpoolu, a pomohli nám vytvořit fungující tým. Bez nich bychom v tuhle chvíli nebyli tam, kde jsme," prohlásil ke zmíněné dvojici manažer Jürgen Klopp.
Autor: Jiří Vojík / transfermarkt.de
Počet zobrazení: 8477
Komentáře (232 / 0 nových)
JessePinkman
04.06.2019 21:01
#
Díky za vše Danny
RadekVonCZE
04.06.2019 21:01
#
Kixi Syhimour
04.06.2019 21:06
#
Coutinho10
04.06.2019 21:09
#
Han střelil první
04.06.2019 21:24
#
REPLIKATOR
04.06.2019 21:32
#
Hafna
04.06.2019 21:35
#
Hafna
04.06.2019 21:35
#
smazaný uživatel
04.06.2019 21:45
#
avicii
04.06.2019 21:59
#
SCELO
04.06.2019 22:16
#
cristiano.K.
04.06.2019 22:49
#
Ol!ver
04.06.2019 22:55
#
Manik...
04.06.2019 23:22
#
Vosic
04.06.2019 23:55
#
Stan Smith
05.06.2019 00:10
#
R22
05.06.2019 08:00
#
Petr325
05.06.2019 08:09
#
redyyz
05.06.2019 09:46
#
hyper01
05.06.2019 12:47
#
smazaný uživatel
06.06.2019 10:04
#
♥LIVERPOOL - FC♥
06.06.2019 12:09
#
Bandita_Harry
04.06.2019 21:10
#
Vdaka obom, prajem im nejake dobre kluby kde si este tu LM zahraju a zabojuju aj o trofeje
Whitemedia
04.06.2019 21:11
#
Díky za vše Alberte
Bandita_Harry
04.06.2019 21:29
#
obchody medzi CFC a LFC su celkom caste, ci sa snim nelucis moc skoro
Whitemedia
04.06.2019 21:31
#
máme ban, takže jsem v klidu, vedení nemůže nakoupit kdejakého lempla, na kterého narazí
Bandita_Harry
04.06.2019 21:34
#
jaj vlastne fakt, skoda no som zvedavy ako sa s tym vysporiadate dufam ze dostanu priestor hraci z hostovani
REPLIKATOR
04.06.2019 21:33
#
Benzema
04.06.2019 21:28
#
Za nich náhrada Pepe (Lille), Sessegnon(Fulham) , plus Erikson (Tottenham) a som s prestupmi spokojný.
Whitemedia
04.06.2019 21:31
#
a vypni už ten FM
Bandita_Harry
04.06.2019 21:35
#
Benzema
04.06.2019 21:35
#
No len aby si nebol prekvapený
cink
04.06.2019 21:51
#
Kapřík
04.06.2019 23:24
#
Vosic
04.06.2019 23:56
#
frunkplz
05.06.2019 00:52
#
Vzhledem k tomu, že Klopp nemá omezený rozpočet, tak to je tak trochu FM a nic vypínat není potřeba
tnt03
05.06.2019 10:07
#
Blaza27
05.06.2019 11:31
#
Bandita_Harry
04.06.2019 21:38
#
skor ten Fekir alebo Fernandes, do Utoku mi napada len Werner a dat sancu Wisonovi a, Brewsterovi ktomu Origi a a do obrany netusim
Kixi Syhimour
04.06.2019 21:47
#
Proč by měl jít Eriksen do LFC?
smazaný uživatel
04.06.2019 21:50
#
Lepší tým ve všech ohledech?
Kixi Syhimour
04.06.2019 21:53
#
Chápu, ale to už se mi zdá reálnější ve španělských destinacích a pochybuju, že Levy ho pustí někam do Anglie
Acquanni
04.06.2019 23:03
#
No, v rámci Anglie by to byla šílená pálka aby to podepsal Levy, ani do Reálu by ho určitě nepustil levně
Benzema
04.06.2019 21:53
#
A prečo by nemohol ?
Kixi Syhimour
04.06.2019 21:55
#
Viz Sarrin a pochybuju, že by ho vůbec Klopp chtěl, nejeví se mi jako hráč pro něho + ve Španělsku má asi i větší šanci na trofeje
Benzema
04.06.2019 22:07
#
Tak ja som len čítal špekulácie o ňom a vedel by som si ho u nás predstaviť . Ale sám som zvedavý na nové posily . Sú aj nejaké reálne mena, či všetko na úrovni špekulácii ?
Kixi Syhimour
04.06.2019 22:12
#
Eriksen mi přijde fakt nereálný. Ale u nás je zatím ticho. Jako spekulace jsou zmíněný Pepe, Fernandes, Fekir, Werner a asi ještě nějací hráči.

Jako back up do obrany by měl fakt přijít, to souhlas. Do zálohy by stačil jeden super hráč, ale vracím se nám i Ox, takže posila. Pepe bude podle mě strašně drahej, Fernandese moc neznám, ale prej válí v Portugalsku, Werner by asi teky nebyl za hubičku. A moc nechápu to všeobecné nadšení u Fekira nic proti, ale tou lékařskou prohlídkou neprošel z nějakého důvod a nemyslím si, že by to bylo o ceně, to by Jurgen i vysypal si myslím.
avicii
04.06.2019 22:00
#
miesto Eriksona B.Fernandes a som super spokojny
Liquid
04.06.2019 21:29
#
Sturridge bude první co prostřídá všechny velké kluby v Anglii
Bandita_Harry
04.06.2019 21:32
#
este mu chyba Arsenal
Fesak
04.06.2019 21:37
#
skoda ze ten ma utok uz porieseny rad by som ho tam videl
Bandita_Harry
04.06.2019 21:45
#
zaklad ano ale alternativy moc nie a ktomu tam Welbeck konci, bohvie ci ho budu chciet ja by som mu to tiez prial no ma uz vek, plat este ktomu je aj skleneny, tipujem ale Aston Villu sice netusim co maju za kader a ci ten tym ma na to sa udrzat ci byt priemer alebo budu fackovaci panak no hrac ako on by im mohol pomoct kvalitou rozhodnut nejake zapasy...
vteco
04.06.2019 21:49
#
Aston Villa je dobrej tip, pravděpodobně jim odejde nejlepší střelec (T. Abraham), kterej je tam na hostovačcce z Chelsea, takže by se jim někdo jako Sturridge hodil.
Bandita_Harry
04.06.2019 21:55
#
vidis no mna to napadlo kvoli tomu ze je z Birminghamu a je odchovanec Aston Villy ak sa nemylim
Gerrard-8
04.06.2019 22:28
#
Odchovanec city ne?
Bandita_Harry
04.06.2019 23:33
#
ano aj kukal som to hral 4 roky za AV ako dieta
Gerrard-8
05.06.2019 06:58
#
Aha to sem nevěděl.
Acquanni
04.06.2019 23:04
#
Kdyby nebyl tak skleněný, tak bych ho bral
vteco
04.06.2019 21:47
#
Tak na 3. útočníka by se hodil, o tom žádná. Po odchodu Welbze tam je jen mladej Nketiah.
REPLIKATOR
04.06.2019 21:34
#
Sturridge
Moreno
Bandita_Harry
04.06.2019 21:38
#
troska ucty
♥LIVERPOOL - FC♥
04.06.2019 22:15
#
Vosic
04.06.2019 23:57
#
Hafna
04.06.2019 21:37
#
Sturridge Luxusní krádež z Chelsea, fakt díky za vše, jeden čas nas nejlepší útočník. Super i to gesto, ze jej poušti zdarma, ať se jde dal. Ještě lepší však bylo co jsme tehdy dokázali s Dannym Aggerem, ví vůbec někdo jak dopadl? Hraje ještě?
Hafna
04.06.2019 21:39
#
Tak už to čtu ze neslavně skončil
Bandita_Harry
04.06.2019 21:46
#
ukoncil karieru celkom skoro cca 2-3 sezony dozadu v Brondby
Hafna
04.06.2019 23:34
#
Jojo, šlo to asi mimo mě... Škoda, velký sympatak to je
Bandita_Harry
04.06.2019 23:37
#
Whitemedia
04.06.2019 22:03
#
Super krádež, ale čekal jsem od něj daleko víc
Ol!ver
04.06.2019 22:58
#
Ak by mal zdravie, aj by viac dokázal... Talentu má veľa...
Smreky
04.06.2019 21:39
#
Vďaka za všetko Danny! škoda toho slabého zdravia

Ale na sezónu s našlapaným útokom S+S+S (Sterling, Sturridge, Suarez) nezabudnem!
Frantszek
05.06.2019 09:06
#
ještě že se nehrálo na 2 útočníky
Bozz
04.06.2019 21:50
#
Moreno do Arsenalu? Co si pamatuju, tak je na tom podobne jak Kolasinac. Do 352 na LWB v pohode, ale do 442 tragedie
vladis271
04.06.2019 21:57
#
to nechceš fakt, ver mi.
Bandita_Harry
04.06.2019 22:00
#
nevies Lucas bol tiez stvany pes u nas a v Laziu sa mu dari a nieje jediny...
Kixi Syhimour
04.06.2019 22:02
#
Ten šel ale do jiné ligy, kompletně jiné ligy. Tohle je ta samá
Bozz
04.06.2019 22:04
#
No ja ne, ale Emery asi jo No money, no funny
Frantszek
05.06.2019 09:07
#
Muvíš o Arsenalu.
Vosic
04.06.2019 23:58
#
To je na tom Kolašinač tak špatně? Já myslel, že hrál dobře
Ondiis
05.06.2019 09:16
#
Neviděl jsi finále EL?
Vosic
05.06.2019 11:54
#
Viděl jsem to s Morenem
cejen13
05.06.2019 11:01
#
Bohžel je dost nekonzistetní. Střídá špatný zápasy se skvělýma, ale v součtu těch špatnejch letos bylo určitě víc.
vladis271
04.06.2019 21:59
#
Na LB môže zaskočiť aj Milner. Tomu asi bude ubývať minutáž v strede, ale na kraj je ešte platný. Jedine, že by sme za lacno priviedli čistokrvné LB ako backup, ale koho?
Za Studgea asi niekto príde. + plus Origi dostane novú zmluvu.
Kixi Syhimour
04.06.2019 22:02
#
Milner se mi tam poslední dobou moc nezamlouvá
avicii
04.06.2019 22:02
#
ak niekoho nevytiahneme s Bcka tak niekto prist musi..
frezi
04.06.2019 22:30
#
calvert lewin tam je, aj ked je este mlady
Bandita_Harry
04.06.2019 23:27
#
nemyslis Adama Lewisa ?
stiflerovamama
04.06.2019 22:51
#
Niekto písal, že čistokrvného hroťáka chcieť nebudeme, ale skôr takého variabilného ofenzívneho hráča, čomu by som aj veril, kedže sa zdá, že s Origim chceme predĺžiť plus Klopp sa už niekoľkokrát vyjadril na adresu Brewstera, že dostane šancu. Nevyzerá ani, že by sme chceli nejakú klasickú desiatku pri tom našom spôsobe hry, tam podľa mňa na toho ofenzívneho hráča zo zálohy Klopp počíta s Oxom a Keitom. Takže mne to do tej ofenzívy vychádza na krídlo a, že by sme nejaké kvalitné na doplnenie Salaha s Maném potrebovali. Dávalo by to zmysel aj v tom, že Salah s Maném často krát nastúpili aj na hrote a Firmino na podhrote, čiže nový hráč na krídlo by sa určite upotrebil viac než dosť. A tu mam nejakého tušáka a dúfam, že reálne ideme po Pepem.
Čo sa týka doplnenia obrany tam podľa mňa príde max jeden hráč. Dijk s Matipom a Gomezom sú podľa mňa istí na stopérovi, jedine ak by chcel odísť Lovren, tak je možnosť, že by sme chceli ďalšieho stopéra. U krajných obrancov to vidím na jedného hráča, ideál by bol taký čo by dokázal zahrať obe strany.
Podľa mňa moc nakupovať nebudeme, vidím to na dvoch, maximálne troch hráčov, plus teda ešte to asi bude chcieť aj novú brankársku dvojku.
stiflerovamama
04.06.2019 23:04
#
A keď nie čistokrvné krídlo, tak fakt hráča ako je napr. Bernardo. Moje mená z ktorých by som si vedel u nás niekoho predstaviť do tej ofenzívy tak Pepe, Felix, Chiesa, Maddison, Williams.
Ol!ver
04.06.2019 23:09
#
kto je ten Williams?

Ono, závisí aj od toho, či Klopp ráta s Oxom ako alternatívou na krídlo, ak áno, bral by som hráča typu Bernardo z ManCity, aj nie, možný je skôr príchod krídla. No, na ľavom krídle dokáže hrať aj Origi. Som zvedavý, či niekto príde. Alebo nepríde a dostane šancu Wilson.
Ol!ver
04.06.2019 23:10
#
Ak nie, možný"
stiflerovamama
04.06.2019 23:13
#
Iňaki z Bilbaa, pár krát sme sním už spomínaní boli. No je to ťažko u Kloppa predpokladať, on má proste rád keď je ten hráč variabilnejší, čiže podľa mňa trebárs Ox odohrá isté zápasy na krídle, a isté v zálohe.
Ol!ver
05.06.2019 13:05
#
Kapřík
04.06.2019 23:31
#
Wilson by fakt měl dostat šanci, ať to dopadne jakkoliv. Je to velký talent. Ale výše mě zaujal Maddison, tomu už pár měsíců přeju pořádný angažmá. A vám by se jeden schopnej anglán na podobnou pozici možná hodil.
Ol!ver
05.06.2019 13:13
#
No, neviem, či je Wilson až tak veľký talent, aby mal na tak ambiciózny klub, ako je LFC a či by priniesol niečo naviac... Jj, hráč ako Maddison by sa hodil, ale neviem, či on konkrétne, bol by veľmi drahý.
Ol!ver
05.06.2019 13:36
#
Každopádne Wilson si šancu minimálne v príprave zaslúži.
Rssa
05.06.2019 23:11
#
To nech posoudit Kloppa. Prece jen pripad Robinson mluvi za sebe.
Ol!ver
05.06.2019 23:54
#
Máš pravdu, no sú rozdiely medzi Robertsonom a Wilsonom, ak myslíš ich porovnanie... Uvidíme, no. Máme príjemné starosti, kľúčoví hráči by nemali odchádzať, a to je hlavné :).
deanmo
05.06.2019 08:05
#
Co ten de Ligt? Uz tomu nikto neveri?
Tom11
05.06.2019 09:41
#
Osobně bych jednomu většímu přestupu věřil, a potom doplnění kádru. Stoper? Bek? Křídlo? Nějaká alternativa do středu pole? Vážně bych se nedivil ničeu na zvýšení konkurence. Navíc pokud bude vedení chtít tlačit na city, je zase potřeba ten tým okysličit a udržet v něm hladovost po úspěchu.
avicii
04.06.2019 22:02
#
tie zranenia Dannyho strasne znicili, inak by sme v nom mali stale skveleho utocnika
Ol!ver
04.06.2019 22:57
#
tak tak. Škoda.
WhoisGeorge
04.06.2019 22:02
#
To mě mrzí, ale pro ně asi dobře
John Obi Mikel
04.06.2019 22:15
#
Po Morenovi pujdou United, Sturridge pujde dolejs, neco jako Southampton/Newcastle
Ejzy
04.06.2019 22:23
#
moreno uplne jasne navrat do la lugy
John Obi Mikel
04.06.2019 22:24
#
Barcička? Realek?
Greny
04.06.2019 22:39
#
Atleti?
Seydou Doumbia
05.06.2019 00:25
#
a přitom kvalitou maximálně na Gironu
Ol!ver
05.06.2019 12:34
#
Simeone takého nezodpovedného hráča v defenzíve určite nebude chcieť. Hodil by sa do tímu, ktorý hrá na wingbackov. V systéme 442 (a jeho variáciách) je slabší
Greny
05.06.2019 12:50
#
No ale zase bude zadarmo a Atleti mají v obraně výprodej takže na lávku úplně v pohodě si myslim
Ol!ver
05.06.2019 13:14
#
Ok
krisa
05.06.2019 08:32
#
a skončí ve Vyšehradu..
John Obi Mikel
05.06.2019 15:15
#
Kucka
05.06.2019 16:58
#
Betis
Frantszek
05.06.2019 09:08
#
Crystal Palace, West Ham
Johnny Bravo
05.06.2019 12:24
#
Vždyť by neposadil ani Younga
mimi_united
04.06.2019 22:27
#
Sturridge je neuveriteľne nesympatický hráč, tentokrát pre Liverpool dobrý krok
LFC.till.i.die
05.06.2019 11:33
#
6 times
Tom11
04.06.2019 22:39
#
Sturridge měl u Reds našlápnuto na dobrou kariéru a v jedné sezóně ukázal čeho je schopný. Bohužel víc si budeme pamatovat jeho častá zranění. Nicméně pro kluby ze středu tabulky může být k nezaplacení. Naopak Moreno nikdy asi nenaplnil to, s čím přicházel. V La lize hrál fantasticky, ale ani náznakem se k tomu nepřiblížil. Tak snad se mu povede resetovat kariéru.
cristiano.K.
04.06.2019 22:57
#
At Danny pujde kamkoliv mimo te prvni sestky, tak mu budu nekustecne fandit.

Tuhle sezonu uz to nebylo ono, presto ten uzasny gol proti CFC se jen tak nezapomene.
Whitemedia
04.06.2019 23:05
#
já ho zapomněl během dne
cristiano.K.
04.06.2019 23:04
#
Fajn na tom je, ze je nemusime ani nahrazovat teoreticky. Delat dvojku Robertsonovi na tech deset zapasu v sozone muze Milner. Orgi uz prebral pozici Sturridge + na kraje jsou tu Shakira,Ox a pak bych dal sanci Wilsonovi. Ox mozna se spis bude prat s Keitou, ale ten kraj by taky zvladnul.
blade115
04.06.2019 23:11
#
Tohle je hodně rozumný. Mané, Salah, Shaqiri + Ox/Wilson.
cristiano.K.
05.06.2019 08:12
#
u mě je problém, že dlouhodobě nevěřím Origimu, ale šanci si zaslouží. Navíc vždy může Klopp poslat na hrot Salaha a Shakiru dát na křídlo.
Frantszek
05.06.2019 09:09
#
Mám s Origim ten samý problém. každopádně teď trhal trny z paty slušně v LM.
Tom11
05.06.2019 10:01
#
Tak on ukázal, že umí být platným a proč mít prostě milion náhradníků. Za ním může dostat příležitost někdo z akademie. Pokud by se hrálo 4-3-3, tak nejspíš chybí křídlo, ale letos už se hezky začalo hrát to 4-3-2-1, takže v případě, že někdo vypadne, můžeme alternovat rozestavením.
cyppisek
05.06.2019 06:55
#
Wilson musi nejdriv ukazat, ze ma vubec na PL. At jde nekam hostovat, ale na to, aby hral dustujnou roli v tymu co chce hrat o titul proste prozatim nema.
Bandita_Harry
05.06.2019 08:00
#
Arnold tiez nebol na ziadnom hostovani a vypracoval sa
cristiano.K.
05.06.2019 08:14
#
výkony si o šanci rozhodně řekl, letní přípravu by u nás měl absolvovat a pak by se vidělo.
Pokud by měl přijít hráč na pomezí základu/lavičky (hrot/křídlo/AM) tak ho nemá smysl držet.
Pořád doufám ještě v odchod Lallany.
Gerrard-8
05.06.2019 08:54
#
Lallana snad půjde. Pro Saints by to mohla bejt furt fajn posila.
Ondiis
05.06.2019 09:18
#
Nešel k vám Ox právě proto, aby hrál CMko?
cristiano.K.
05.06.2019 23:00
#
šel k nám, aby posunul svojí hru na vyšší úroveň a do zranění se to dařilo. Však nikdo ho tam necpe nastálo, jen zkrátka tam může zaskočit.
Melda
05.06.2019 10:20
#
Harry si šanci zaslouží, já se na něj v "A" těším.
Ale na kraje obrany by to chtělo backup, když se nedejbože Robbo a nebo TAA zraní, tak jsme v loji...
Keita8
05.06.2019 10:59
#
Tak tak, treba nám náhradníkov na RB a LB. Millie a Joe sú polovičný na kraji a tým aj trpí naša hra.
Melda
05.06.2019 11:20
#
Přesně tak.
cristiano.K.
05.06.2019 23:01
#
ideál by byl back up, který umí zahrát na obou stranách obrany.
Zaschrona
05.06.2019 00:51
#
https://pbs.twimg.com/media/D8PQDwpWsAYuFAl.jpg

A zas. Nějaký fanda LFC to vyčistil, ale našel se zas další kretén.
Kyros MUFC / ACM
05.06.2019 07:05
#
cristiano.K.
05.06.2019 08:15
#
na dveře to stačilo napsat
smazaný uživatel
05.06.2019 12:28
#
To je hrozne obskurne oskliva budova.
Zaschrona
05.06.2019 14:39
#
Souhlasím, ničí jí ten nápis.
Ol!ver
05.06.2019 12:32
#
Horcmen
05.06.2019 08:07
#
Sturridge byl spojovaný s odchodem do Brisbane za Fowlerem, nějak to utichlo.
nani92
05.06.2019 10:26
#
jeden z najlepších ofenzívnoch obrancov historie ligy, snád pôjde niekde do Spanielska,aby neposilnil konkurenciu
dinss
05.06.2019 10:43
#
dinss
05.06.2019 10:44
#
Nedivil bych se kdyby přišel Sturridge k nám...
M0rb1D4S
05.06.2019 10:53
#
https://twitter.com/sjstandardsport/status/1136189887202451457

Rok do konce smlouvy nebo ne, Real to s Marinou lehké mít nebude.
RKBoy
05.06.2019 12:07
#
tá jej tvrdohlavost a dominantnost pri predajoch.. mnau.
hona.kub
05.06.2019 14:10
#
však to je dobře
Mastný Chobot
05.06.2019 12:02
#
Vraj ponuka z Číny 80m za Aubu.

Auba je top class, ale za také peniaze by som v našej momentálnej situácii asi neváhal a bral.
blade115
05.06.2019 12:09
#
Jediná věc, co vám tam fakt bezpodmínečně funguje, a ty bys ji rozjebal. Co jako budete dělat s 80 mega?
RKBoy
05.06.2019 12:12
#
tak s tým čo majú na prestupy teraz + toto by sa už niečo dalo robit.. načo sú im dva top hroty ked na nich nemá kto hrat a vytvárat im šance?
blade115
05.06.2019 12:16
#
Právěže teď toho moc nemají. A nějakého top hráče stejně na EL nenalákají. Radši nějaké dva menší nákupy a la Torreira a bude to určitě lepší, než se zbavit Auby. Vždyť kolikrát takhle dokázal nějaký klub vhodně utratit velké prachy za svoji hlavní hvězdu? Zpravidla z toho byl vždycky průser.
RKBoy
05.06.2019 12:24
#
nuž, záleží od toho aké má Emery plány a čo chce dosiahnut dalšiu sezonu.. dva menšie nákupy im vobec nemusia pomoct alebo vyjst a keby aj áno, nemyslím ,že to bude stačit na top4..Auba je delo, ale kolkokrát v tejto sezone bol úplne stratený, lebo nemal nikoho kto by mu dal ten potrebný impulz až na Lacu , ktorý ale tiež kolkokrát kvoli inému rozostaveniu musel sediet.. celkovo je to pre nich prekérna situácia v ktorej to hop alebo trop.
RKBoy
05.06.2019 12:24
#
v ktorej to je*
blade115
05.06.2019 12:58
#
Hm, tak prodejem Auby ale zhruba ty dva menší nákupy získají. 80 mega už prostě není žádná sláva. Podle mě by prostě skončili se dvěma průměráky místo jednoho top hráče. Vždyť takhle už uvažovalo hodně klubů a jak říkám, žádnému to úplně nevyšlo...
Gerrard-8
05.06.2019 14:19
#
Za Coutinha Dijk a Alisson vyšel. Výjimka potvrzující pravidlo.
blade115
05.06.2019 14:21
#
VVD přišel před Coutinhem. Alisson si myslím, že by vyšel i bez něj, ale dejme tomu.
Kixi Syhimour
05.06.2019 14:26
#
Ale to bylo všeobecně předpokládané, že pustíme Coutinha
blade115
05.06.2019 14:33
#
Takže kdyby ten jeho odchod krachl, tak byste Vrigila vraceli, nebo co jako?
Kixi Syhimour
05.06.2019 14:44
#
Ne, ale to je přeci jedno. Peníze jsme na to měli i tak, těch je dost, jen je majitelé nechtěli pustit. Tak předpokládám, žeje prodej Coutinha definitivně přesvědčil. Nicméně hlavní roli hrál ten nic moc půlrok, kdy Klopp obětoval půlku sezónu pro stopera.
blade115
05.06.2019 14:53
#
Kdyby to tak bylo, tak by podle mě s nákupem VVD počkali až po definitivním odchodu Coutinha. Jestli tvrdíš, že se prostě "spolehli" na to, že to vyjde, tak ok. Ale nezlob se, že já tomuhle věřit nebudu.
Kixi Syhimour
05.06.2019 14:56
#
Chápu
Nikikrew
05.06.2019 13:02
#
balance timu > nevyvazena obrana + utok
blade115
05.06.2019 13:07
#
Jednak si tím nejsem jistý, jednak prodej Auby ani v první řadě balanci týmu nezaručuje.
Nikikrew
05.06.2019 13:23
#
Tak my sa mozeme ucit najlepsie od Liverpoolu. Predali Suareza a Coutinha, investovali do postov kde to najviac porebovalia su tam kde su.
Podla mna Auba neodide a ani nechcem, ale ak by prisla takato lakava ponuka, malo by to vedenie prehodnotit.
Mimalu
05.06.2019 13:34
#
oba prodeje byly pro Liverpool víceméně vynucené a zrovna po prodeji Suareze to žádná velká hitparáda nebyla (a to v kontextu té doby dostal Liverpool víc než by jste dostali teď vy). Náhrada Coutinha se sice povedla, ale žádná jistota že by se něco takového mělo dařit pravidelně není.

V zásadě, sehnat hráče do obrany bude vždycky jednodušší než do útoku, slušnou obranu můžeš mít i s horšími hráči, slušný útok s horšími hráči neuděláš...
Nikikrew
05.06.2019 13:37
#
No u nas to teda neplati. Kolko hracov hralo v obrane a nikto z nich nebol ten lider, co by tim potiahol. Nasou hlavnou prioritou je lava obrana a STOPER, bez nich sa radsej ani do sezony neprihlasme.
V utoku mame stale Aubu ktory je podla mna platnejsi pre tim viac ako Auba
Mimalu
05.06.2019 13:58
#
já si teda myslím, že to platí u všech týmů že sehnat kvalitní hráče dopředu je podstatně složitější než ty dozadu. Navíc nevím kolik obránců v tomto okamžiku by bylo schopno vykompenzovat potenciální impotenci ve předu. Laca sice možná měl lepší rok než Auba, ale příští rok to může být klidně obráceně a kvality ve předu se prostě zbavovat nechceš
SCELO
05.06.2019 16:55
#
v utoku stale mame aubu, ktory je pre tym viac platnejsi ako auba ? reakcia mojho mozgu: ??????????????????????
Nikikrew
05.06.2019 19:58
#
tak tvoj mozog si mohol domysliet Lacazetteho ...
SCELO
05.06.2019 21:09
#
moj mozog je rad, ze zije, a ani sam nevie vlastne, ako je to mozne...
SCELO
05.06.2019 16:53
#
jednoznacne si napisal mudro o utoku, ale obranu s horsimi hracmi tiez nespravis - to je fakt, musis mat kvalitu aj v obrane, paradoxne, klub ktoremu fandim je tak trocha to co si napisal o tej obrane, lebo TAA je dozadu dost nevyrazny ale kezde je pokryty zvyskom tak sa da, inak povedane mozes mat max podla mna 1 z 4 - ktory je dozadu horsi....
blade115
05.06.2019 13:38
#
To si trochu hraješ s fakty. Liverpool to léto, co prodal Suareze, přivedl Balotelliho, Lallanu, Morena, Lovrena, Markoviče, Origiho a Cana. Takže spíš je to jeden z těch případů, co jsem uváděl výš. Coutinha nikdy nikým nenahradili, v létě pak akorát přišli Fabinho, Shaqiri a Alisson. Z nichž jen Alisson je opravdu pořádný tuning, ale přišel by asi nezávisle na prodeji Coutinha.

Hlavně to bylo už v době, kdy Liverpool měl LM. Vy nemáte, takže o to by bylo lákání nějakých pořádných posil horší.
Gerrard-8
05.06.2019 14:21
#
Fabinho je tuning teda pořádnej.
Kixi Syhimour
05.06.2019 14:30
#
A jak bys klasifikoval Fabinha?
blade115
05.06.2019 14:34
#
Je to dobrý hráč, ale šlo by to i bez něj. Taky to celý podzim Klopp dokazoval. Alisson je naproti tomu world class brankář, bez něj byste tu LM podle mě prostě nedali.
Kixi Syhimour
05.06.2019 14:45
#
To pochybuju, protože právě Fabinho narušil tu dinosauří zálohu a bez ní to bylo lepší v těch důležitých zápasech.
blade115
05.06.2019 14:58
#
Dobře, dejme tomu, přeci jen máš toho nakoukáno víc. Obecně bych ale řekl, že Alisson prostě udělal větší rozdíl v té bráně oproti Kariusovi než Fabinho oproti Wijnaldumovi.
Kixi Syhimour
05.06.2019 14:59
#
S tím souhlas
cristiano.K.
05.06.2019 23:03
#
přímá náhrada za Emreho
SCELO
05.06.2019 16:58
#
BLADE CO Si NAPISAL ? ze fabinho ani shaq su neni dost dobry, kamosko ja neviem ake zapasy ty pozeras ale zato, ze shaq nehrava neznamena, ze nie je dobra posila..... LFC zariadil vela bodov, s jeho pomocou vyhral LFC CL, ja nemozem za to ze ho klopp nestavia... a na fabinha hadam nemusim ani nic pisat, vdaka nemu to cele teraz stoji....
Kixi Syhimour
05.06.2019 14:29
#
Po Luisovi to byla katastrofa.
Mimalu
05.06.2019 13:10
#
nevyvážená obrana + útok > ekvivalentně špatná obrana + útok
prokop
05.06.2019 12:17
#
r.mrazik
05.06.2019 12:27
#
takze byste koupili nejaky levny prumeraky a prodali top hrot? to je tedy divny napad
krisa
05.06.2019 12:36
#
no nevím teda. Je jasné, že Arsenal potřebuje posílit na několika postech a 80 mega za Aubu by pořešilo možná 2(3) hráče. Ale zas bude chybět dělo do útoku. Navíc to vypadalo, že si docela rozuměl s Lacou a je otázka, jak moc by byl nadšený z toho, že se mění kvalita za kvantinu.
Mastný Chobot
05.06.2019 16:59
#
Ked si vezmem nas nedostatok penazi a potencialnu resale value nasich hracov, ktora je zalostne mala, tak odmietnut 80m za za chvilu 30 rocneho hraca mi nepride ako dobre rozhodnutie nech je akokolvek kvalitny
krisa
05.06.2019 17:42
#
Jako by byl v 30 jednou nohou v důchodu..minimálně 2-3 roky může v klidu hrát na té nejvyšší úrovni, což je zase pro mě lepší, než nakoupit několik průměráků
Nikikrew
05.06.2019 13:02
#
Fuha, tazko by som znasal jeho odhod ale ak by sme zato priviedli top1-2 obrancov, mozno by som to skusil
Busby babes
05.06.2019 13:21
#
me teda spis prijde, ze by tam auba hlavne nesel.
Kixi Syhimour
05.06.2019 14:30
#
djourou
05.06.2019 14:44
#
vraj mal blizko do cinu predtym ako sme ho kupili
Busby babes
05.06.2019 15:50
#
to pak budu dost prekvapenej. neprijde mi, ze by nemel ambice...
nani92
05.06.2019 14:08
#
posledný TOP class hráč čo k vám prišiel, lepší už nepríde a idete ho predať
Mastný Chobot
05.06.2019 16:56
#
Co z toho, ked zbytok timu stoji za picu? Radsej kupim troch hracov ako Toreira a budem dufat, ze za 3 roky s nimi mozeme hrat o titul, nez sledovat sice top Aubameyanga ale s Mavropanosom, Elnenym a Jenkinsonom
djourou
05.06.2019 14:55
#
sezony ako bola tato (aj ta minula) by mi vobec nechybali, nie je ani velmi na co spominat...
a na viac asi teraz vzhladom na peniaze a manazment - ktory nie je genialny, asi nemame...

navyse sa dost spekuluje ze niektori nasi top mladici chcu odchadzat...a to mame fakt asi najlepsiu generaciu aku si pamatam
ja by som im dal radsej hromadne sancu a pokusil sa vytvorit nieco specialne, hoci by sme zo zaciatku hrali stred/spodok tabulky....fandil by som tomu ovela viac


..................nketiah/akpom....
iwobi/saka....nelson./esr....nelson/amaechi
..........amn/guendouzi....esr/willock
tierney.....chambers/bielik...holding/sokratis...bellerin

skoda ze nic take neuvidime ani len v europskej lige/ligovom pohari
afc
05.06.2019 16:14
#
To je tak na zostup zostava. A ktorí sú to tí Top mladíci, ktorí možno odídu?
djourou
05.06.2019 21:21
#
daley-campbell (najvacsi anglicky rb talent) urcite, amaechi asi
afc
05.06.2019 21:50
#
Aké sú ich dôvody?
djourou
05.06.2019 23:32
#
vidia rychlejsiu cestu k prvemu timu a uspech sancha, nelsona v bundeslige
Trand
06.06.2019 19:27
#
100%, koupit za ty prachy Umtitiho a Ziyecha a ještě by nám možná zbylo. Ale to by k nám museli chtít.
Mastný Chobot
07.06.2019 07:37
#
gretzkybyldruhy
05.06.2019 12:06
#
Pustit Sturridge? Extrémní selhání ze strany Poolu. Ten kluk má na 40-50 golů v sezoně.
Johnny Bravo
05.06.2019 12:29
#
A proto dal víc jak 20 gólů za sezonu jenom jednou v životě
gretzkybyldruhy
05.06.2019 15:29
#
20 je málo? tady se pomalu po 12 golech hráčům staví socha.
Johnny Bravo
05.06.2019 15:34
#
Plácal jsi tady o 40
masina_LFC
05.06.2019 13:01
#
Johnny Bravo
05.06.2019 12:37
#
Tak Eriksen v podstatě potvrdil odchod od slepic. Tam asi připadá v úvahu jen Španělsko?
Busby babes
05.06.2019 12:57
#
no chce ho Real. Neco malo se psalo i o nas. Asi bude docela zalezet co ten Pogba...
prokop
05.06.2019 13:07
#
Busby babes
05.06.2019 13:19
#
prokop
05.06.2019 13:51
#
Opravdu myslíš, že by se vše mohlo sejít, aby Levy pustil hráče ke konkurentovi, aby United zaplatili za Eriksena nehoráznou pálku, aby hráč chtěl jít do momentálně horšího týmu? Už to s Levym je absolutně vyloučené.
Busby babes
05.06.2019 13:55
#
pokud bychom hledali nahradu za Pogbu, tak proc ne. Navic jsem psal, ze se neco malo psalo o nas, ne ze je to jistota.
prokop
05.06.2019 14:06
#
Swarley
05.06.2019 13:16
#
Bereme a Pogba zůstat
Kopac
05.06.2019 13:21
#
pogba nesmie z united odist
SCELO
05.06.2019 17:02
#
paradoxne pogba je podla mna hrac ktory sa nehodi do MU momentalne, ano cisla ma slusne, ale neviem ci dostatocne dokaze strhnut team ked je treba.....
Wazza228
05.06.2019 20:35
#
To v týmu neumí nikdo, tak proč nechat odejít jednoho z TOP hráčů týmu?
SCELO
05.06.2019 21:10
#
tak, toto si ludia mysleli aj o couthinovi a inych dalsich hracoch a da sa to....
Wazza228
06.06.2019 06:19
#
Liverpool dokázal Coutinha nahradit. My teď ale potřebujeme řešit úplně jiný posty, který už tak má Ed problém sjednat. Byla by samozřejmě hezká představa, že bychom ho nahradili třeba dvěma kvalitními hráči, ale realita by byla, že bychom hráli s Matičem, McTomem a dalšími hráči, kteří Pogbových kvalit v žádném případě nedosahují.Jako jo, když odejde, život jde dál a nějak to uhrajeme, ale jestli chceme dosahovat vyšší mety, tak bychom ho pouštět neměli.
SCELO
06.06.2019 16:21
#
to je tvoj nazor, ja samozrejme tiez verim tomu, ze pogba by hral lepsie keby mal okolo seba lepsich hracov, ale nikto nevie zatial koho MU privedie, pretoze tam je ten system scautovania a nejakej koncepcie divny
Johnny Bravo
05.06.2019 13:34
#
To by Levy nikdy nedopustil
Busby babes
05.06.2019 13:56
#
ale no tak. jedinej, koho k nam v poslednich letech nepustil byl Bale.a tam asi i spis proto, ze chtel hrac do Realu.
Johnny Bravo
05.06.2019 14:17
#
A kdy naposledy přestoupil hráč z Tot. do jiného týmu velké 6?
Busby babes
05.06.2019 14:27
#
treba Walker? ten byl asi poslednim.
Johnny Bravo
05.06.2019 14:29
#
Pravda na toho jsem si nevzpomněl.. ale i tak slepici prodávají hrozně málo hráčů konkurenci a když už, tak je to za hroznou pálku. Ale jako náhradu za Pogbu bych ho případně bral a prachy by byly
John Obi Mikel
05.06.2019 15:17
#
Toho vezme Real
hona.kub
05.06.2019 13:31
#
h8_sfatto
05.06.2019 18:20
#
Sturridge do Sparty ? už jsme tu měli šílenější věci, ale tenhle by měl stejnou motivaci jako Marc Janko
Kornovec
05.06.2019 22:27
#
Sezona 13/14 nezustane zapomenuta! skoda toho zraneni tehdy, pak na to byl Suarez sam. Uvidime kam pujde.Ze by Inter?
Bandita_Harry
09.06.2019 00:41
#
Aston Villa moj skromny tip
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.