Ligový zápisník: Svět po Gadžim a musíme si promluvit o Slovácku

05.11.2019 00:38 - Názory a komentáře
Milan Petržela (© fcslovacko.cz)
 
Slavia i přes vypadnutí v poháru v lize pokračuje ve velkém stylu, navíc s dobrým pocitem, že Laco Takács svůj debut na stoperu zvládl. Sparta se pomalu zvedá z ligového průměru a Slovácko s Bohemkou odehráli zřejmě nejošklivější mač všech dob. Co se to ale děje v Budějovicích, že se jim tak daří?

Obránce Takács? Nebo záložník Takács? Tak se opravte, chlape!

Takács Laco.

Rána na solar. Famózní posila, která si srdce fanoušků získala rychleji, než by kdokoliv čekal, je mimo hru. David Hovorka si svými výkony jednoznačně říkal o základní sestavu na nadcházejícím mistrovství Evropy, místo toho ale bude reprezentační akci sledovat jen z pohovky. Slavia přišla o skvělého stopera a do akce musel defenzivní univerzál Laco Takács, pro kterého šlo o ostrou slávistickou premiéru.

A vedl si výtečně. Na svoji výšku je neobyčejně pohyblivý a rozumí si i s balonem, navíc zápas zvládl i rychlostně. Jasně, motorka Cagiva, podle které dostal Hovorka svou přezdívku, to tentokrát nebyla - na českou ligu se ale Laco Takács ukazuje jako nadstandardní stoper, se kterým se nemá Slavia vůbec čeho bát.

A vůbec, na českou ligu - neměl by stoper či defenzivní středopolař se slovenskými kořeny dostat příležitost i v Lize mistrů? My říkáme ano, neboť se nám zdá do rozehrávky proti presujícím soupeřům vhodnějším adeptem než Michal Frydrych. Ve dvojici s Ondřejem Kúdelou by to Takácsovi proti Barceloně či BVB mohlo svědčit.

Slavia hroťáka nehrotí

Slavia každopádně ukázala, že i s absencí skvělého hráče se dovede vyrovnat. Jedna otázka však stále zůstává. Co gólový útočník, Jindřichu? Stanislav Tecl se sice konečně dočkal zásahu, který mu ze srdce přejeme a doufáme, že mu dodá pro forvarda tolik potřebné sebevědomí, jeho výkon však sklidil rozporuplné reakce.

Jedni chválili jeho aktivitu, zaměstnávání stoperů Ostravy, dobré náběhy. Druzí však říkali Ano, nebylo to špatné, ale... útočník ve Slavii musí předvádět víc. Aktivně otravovat defenzivu soupeře je samozřejmostí, my od hroťáka nejlepšího českého mužstva očekáváme ofenzivní příspěvek, podíl na množství ofenzivních akcí. Standa je fajn kluk, ale neumí hrát zády k bráně, míč neudrží a když jednou výjimečně ano, tak ho ztratí.

Tak či tak, celá debata o tom, nakolik Tecl splňuje požadavky kladené na sešívanou útočnou jedničku, je vlastně zbytečná, neboť forvardem číslo jedna nyní je a také nadále bude. Trpišovský v něj má evidentně důvěru a je velmi pravděpodobné, že všechny důležité ligové i pohárové zápasy (minimálně do konce podzimu) bude hrát on. A není se čemu divit - je rychlý, je náběhový, a především - je to charakterově skvělý borec, poctivý, skromný, bez hvězdných manýrů. Zkrátka a dobře, Standa z Jindřichova Hradce, ideální hráč pro Trpišovského a Houšteckého.

Jo a protože jsme aktuální, tak dnešní zprávy: Tomáš Souček nikam nejde, ve smlouvě Tomáše Součka bude zvýšena výstupní klauzule. Na první pohled pro Slavii výborná zpráva, protože důležitějšího hráče momentálně vršovický celek nemá. Nabízím ale i jiný pohled.

Slavii čeká jaro, kdy bude velmi pravděpodobně hrát jen jednu soutěž. V té soutěži má Slavia jedenáctibodový náskok a na devadesát devět procent vyhraje mistrovský titul. Žádný Mol Cup, žádná Evropská liga. Pohoda a klídek. Kdy jindy si zvykat na realitu bez Součka, než právě nyní?

Ať už bude náhradou za vytáhlého středopolaře liberecký Oscar nebo nějaká jiná posila, teď je ideální čas na to ji vyzkoušet. Zkusit ji v akci a vidět, jestli je to k tomu. A pokud ne, tak sáhnout po jiném řešení. V létě už na to totiž nebude čas. Jestli Souček zmizí až po sezoně, i kvůli evropskému šampionátu se nový hráč dostane k týmu jen těsně před osudovým dvojzápasem, což bude opět čtvrté předkolo Ligy mistrů. Odehraje jen několik málo zápasů. Jasně, stopery tmavé pleti se také podařilo nahradit a koneckonců se Oscar už teď může s týmem sehrávat vedle Součka tak, jako to dělal Alex Král. Ale přesto, hráč s dvaadvacítkou na zádech je pro Slavii tak zásadní, že by si na hru bez něj měli sešívaní zvykat déle, než jen hrstku ligových zápasů před důležitým milníkem.

Třída i bída ze severu

Fotbaloví novináři by měli umět uznat chybu, tak jdeme na to. Když přišel do Sparty David Moberg Karlsson, myslel jsem, že to bude terno. Inteligentní hráč se zkušenostmi z Anglie, kde si nabil ústa, přicházející z módního severu. Vážně jsem si myslel, že letenský klub tímhle transferem získal skvělé a produktivní křídlo. Zatím to tak ale vůbec nevypadá a švédský záložník nastupuje za sparťanské béčko v ČFL, kde s Talem Ben Chaimem vytvořili zřejmě nejdražší třetiligovou křídelní dvojici na světě. Kde je problém? Těžko říct.

Druhého Seveřana v rudém dresu naopak musíme zmínit v dobrém. Andreas Vindheim do Sparty v květnu přišel a pak ho několik měsíců nikdo neviděl. Že to není novodobý Keyzer Söze, ale skutečný hráč, se tak ukazuje až v posledních pár týdnech. V neděli si poprvé v lize Vindheim zahrál v základu a rovnou se blýskl vítězným gólem.

A to vše z pozice pravého křídla. Na Spartě evidentně změnili taktiku - zatímco doteď dělali místní trenéři pravé obránce ze všeho, jen ne z pravých beků, teď na to jdou obráceně a naopak krajního obránce vysouvají výš. Ale proč ne, zatím to, zdá se, funguje.

Tím spíše, že současný pravý bek Michal Sáček to bude mít teď s návratem na původní post do zálohy docela těžké. Střed pole ve složení Trávník, Hašek, Kanga se rozehrál do dobré formy a vypadá to, že Václav Jílek konečně našel odpověď na otázku, jak má letenská říše středu vypadat.

Zajímavostí je, že jde vlastně tak trochu o návrat na začátek - v sestavě bez klasického defenzivního štítu Letenští sezonu zahajovali, jen na místě Martina Haška byl Michal Sáček. Přišla ale prohra se Slováckem a pak do akce dorazil slibně vypadající Ladislav Krejčí.

Následujících x zápasů tak Jílek hrál na klasické "déemko" a vše vyvrcholilo v utkáních se Zlínem a v derby se Slavií, kde na soupeře nasadil ultradefenzivní dvojici Mandjeck - Krejčí. Zejména zařazení Mandjecka do sestavy vyvolávalo trochu otázky. Ponechme stranou spory, které kamerunský fotbalista na Letné měl, je ale defenzivní středopolař ze staré školy někým, kdo by měl v ambiciózním českém týmu hrát v základní sestavě? Toť otázka.

Tak či tak, Sparta, zdá se, konečně ustálila sestavu a vede to i k bodům - tři výhry z posledních čtyř zápasů ukazují, že by snad Letenští mohli být na dobré cestě. Jistě, zápas v Opavě zejména ve druhém poločase nenabídl zrovna fotbalové hody, tři body z venku se ale počítají a po prohrách se Slavií a s Plzní už se zkrátka rudí hoši zvednout museli - jinak by také už příští sparťanské prohry nemusely být Jílkův problém.

Fanoušci si tak mohou dovolit malinko drobného optimismu. Stoperská dvojice se ustálila, letní posily se s výjimkou lidského memu Libora Kozáka jeví dobře a od začátku října tým inkasoval jediný gól. Sparta nabírá tempo a jakkoliv přehánění po výhře nad Opavou není namístě, tým vážně na Letné nemají špatný. Je načase ukázat to v praxi.

Migréna páteční noci

Páteční ligová předehrávka většinou bývá fialový humus a utkání proběhlého kola mezi Bohemians a Slováckem toho bylo nejkřišťálovějším důkazem. Fotbal se v pátek v podvečer do Ďolíčku nedostavil a diváci si v urputném boji našli fotbalových momentů pomálu. Třetí zápas na lavičce Klokanů to byl pro Luďka Klusáčka, který má tak zatím veskrze "bohemkovskou" bilanci 1-1-1. Žádná sláva, ale mohlo by to být i mnohem horší.

Na hodnocení změn je zatím brzy, ostatně má Klusáček k dispozici tentýž kádr bez produktivních útočníků a zraněného Vacka ve středu pole. Bohemians se zatím jeví o něco důraznější v osobních soubojích a méně času tráví kombinací na vlastní půlce. Jedinou do očí bijící změnou je tak ústup od hry na tři stopery, minimálně v domácích duelech. Na to, jaká Bohemka v éře po Haškovi vlastně bude, je ale brzy. Jen doufejme, že v budoucnu uvidíme co nejméně zápasů, jako byl tento.

Á propos, Slovácko, o tom si taky musíme promluvit. Pětadvacet bodů a čtvrté místo v tabulce? Tým Martina Svědíka příjemně překvapuje a Milan Petržela si asi sám nemyslel, že po nepříliš chtěném odchodu z Plzně zažije takhle příjemný podzim kariéry. Produktivní Zajíc, Kalabiška a Šašinka baví diváky a tým z Uherského Hradiště k funkční defenzivě přidal i solidní útok. Skupina o titul se vůbec nezdá býti nereálným cílem.

A samozřejmě Matouš Trmal. Každým dalším zápasem ukazuje, že jeho dobré výkony nejsou náhoda a my můžeme jen hádat, kdo z velké trojky na něj ukáže prstem. Slavia už se musí pomalu připravovat na odchod Ondřeje Koláře a je otázkou, jestli má odvahu udělat z mladého Markoviče jedničku. Ve Štruncových sadech Aleš Hruška také nemládne, a nebo se do hry o talentovaného gólmana opře i Sparta? Žhavější brankářské zboží v lize momentálně není.

Dynamo stoupá horejš

Čtyři výhry v řadě a posun na deváté místo v tabulce. České Budějovice září. Náhlý zázrak? Spíše štěstí, kterému se šlo dlouhodobě naproti. David Horejš na jihu praktikuje fotbal s ksichtem, který se systémově blíží hře vršovické Slavie (a trápí ho i stejné neduhy, především impotentní finální fáze a neproduktivní hrotový útočník). Na začátku sezony to příliš nevycházelo a cenné body proti Spartě či Jablonci přicházely vniveč, když jihočeský celek nedokázal porazit Opavu nebo Příbram.

Teď se ale Dynamu, paradoxně i přes odchod dosavadního tahouna Lukáše Provoda, daří skvěle. Svou zásluhu na tom nyní má i brankář Jaroslav Drobný. Jak zábavný fotbal dovede být - o jasnou jedničku Jindřicha Staňka se v létě intenzivně zajímala pražská Slavia a teď ho z brány vypudil čtyřicetiletý chlap.

"Když přišel, ptal jsem se ho, jestli chce jít do brány. Jeho reakce byla: A ty snad vidíš v lize lepšího brankáře, než jsem já?" usmíval se na tiskové konferenci po zápase v Teplicích trenér David Horejš.

To mimochodem ukazuje další stránku bývalého gólmana Herthy či Brém. Skvělý gólman, velký profík, ale také pořádný vtipálek a svéráz. Člověk, kterého stojí za to poslouchat, ať už jste fotbalový fanoušek nebo jeho mladší spoluhráč. Proto je velká škoda, že Drobný nechce už médiím poskytovat žádné rozhovory. Prý už všechno řekl.

A je to mrzuté, protože hráč s jeho životopisem, který poznal německou Bundesligu i bouřlivé Řecko a dvakrát mu jen těsně uteklo angažmá v Bayernu Mnichov, by měl čtenářům sakra co říct. Víc než leckteří fotbalisté, které sice na sociálních sítích či v televizních pořadech vídáme neustále, ale nenabídnou nic než fráze.

Snad ještě čtyřicetiletý veterán názor změní. S nejlepším brankářem v lize by přece rozhovory vycházet měly, nebo ne?
Autor: Jan Pikous
Počet zobrazení: 5946
Komentáře (125 / 0 nových)
RM1999
05.11.2019 00:48
#
Plzeňáci, komu teď budete fandit, když jde váš hype klub konečně do (_!_)? Spartě nebo slavii?
meno
05.11.2019 01:09
#
Budějkám
Y.N.W.A
05.11.2019 06:59
#
Hele, pripiskavani Plzni nesnasim a ze uz nebudou tam, kde byli ve svy nejlepsi dobe pred cca 8 lety, to je fakt.... Ale psát o tyto jejich neskutecny desetiletce, kterou zmenili fotbal u nas s modernim presibkem a ofenzivni snahou s cilem soupere prestrilet pod skvelym Vrbou, to bych jako hype nenazyval
Y.N.W.A
05.11.2019 07:01
#
*"psat o... jako o hypu, neni vubec na miste" nejak jsem nezvlad uddzet souvětí
Ruprecht
05.11.2019 08:04
#
kdyby jenom souvětí
Y.N.W.A
05.11.2019 09:05
#
dobře no, a pár překlepů... a moč... ale za myšlenkou, za tou si stojím... i když ani to stání není co bejvalo
VersaceChain
05.11.2019 15:13
#
podle me moc nevis co "hype" znamena
Ruprecht
05.11.2019 16:01
#
poz3n
05.11.2019 08:21
#
Slavii. Hraje pěkný a poctivý fotbal (minimálně nejhezčí u nás), skvěle v LM, má sympatického trenéra. Nějak si nedovedu představit, že tahle kombinace se v nejbližších letech objeví na Spartě.
Puskas
05.11.2019 08:27
#
Proč ne? Slávii zavřou na nějaký zápas LM stadion a ona ho odehraje na Letné.
poz3n
05.11.2019 08:30
#
To jedině. Každopádně letos je to fakt jen a jen o Slavii. Plzeň zmar, Sparta zmar, ostatní na to nemají už z principu. Slabota letos
Y.N.W.A
05.11.2019 09:07
#
já si to nedoved před pěti lety představit ani u Slavie... na druhou stranu na Spartě to bude skutečně až v době po Křetinském... sice prachy jsou, ale to je vše
Blasphemer
05.11.2019 09:06
#
Co? Není tě zespoda slyšet, pičo.
db18
06.11.2019 20:20
#
dinss
07.11.2019 21:03
#
AjaxFans
05.11.2019 17:48
#
Pony Slaystation
06.11.2019 15:27
#
předpověď č. 829 jak Plzeň půjde dolů. Od příslušníka toaletné to zahřeje
dinss
07.11.2019 21:04
#
Slovácku.
Sparta s námi bude hrát o sestup na Strahově. Křéťa bude stavět další hotýlek...
cr7sux
05.11.2019 01:36
#
S nejlepším brankářem v lize by přece rozhovory vycházet měly, nebo ne?
Stannis Baratheon
05.11.2019 02:14
#
Já měl za to, že Hovorka by EURO stihnout měl. Tak jak tedy?
Le Gunner
05.11.2019 07:50
#
I kdyby, základ hrát nejspíš nebude.
Losinho
05.11.2019 08:03
#
Dá se čekat, že k zápasům bude připraven někdy v květnu, když všechno půjde dobře. A že by hned jel na EURO..
salami
05.11.2019 10:41
#
6 mesicu je minimum, v repre nikdy nehral, to by musela bejt jeste mnohem vetsi krize na stoperu nez ted, aby tam vubec byla sance. A navic i pro nej by to byl zbytecnej risk. Mnohem lepsi bude, kdyz sezonu odpiska a pripravi se poradne na zacatek ty dalsi.
Losinho
05.11.2019 10:42
#
a o dva roky později bude v základu na Mundialu
RadekVonCZE
06.11.2019 00:26
#
alegre
05.11.2019 02:19
#
Dobre napsano!
John Obi Mikel
05.11.2019 06:32
#
Drobný je velký borec, navíc údajně i super kluk do kabiny.
John Obi Mikel
05.11.2019 06:34
#
Ještě by Piky mohl dodat, že Součka by na stoperu byla Škoda
haiv
05.11.2019 06:53
#
No já nevím, ale jaro bylo ze strany DMK dost solidní, takže bych byl možná s celkovým hodnocením trochu opatrnější, než jen že je to špatný. A u Vindheima je to zase hodnocení na ploše 3 zápasů. Kozák je pak kapitola sama pro sebe, když na něj všichni dávaj hejt, ale má dvakrát víc gólů než všichni čtyři hroťáci Slavie dohromady...
Kang & Kodos
05.11.2019 14:55
#
U DMK všichni na jaře viděli, že na to má. Co se s tim přes léto stalo, to je záhada. Kozák je sice hrozný kopyto a některý gify s nim budou patřit do zlatýho fondu, ale vyložená tragédie jako třeba Jusuf na Slavii to neni
John Obi Mikel
05.11.2019 16:42
#
Tak Jusuf zase tolik nehraje
r.mrazik
05.11.2019 18:53
#
No právě...
Dluznik
05.11.2019 07:25
#
ale nenabídnou nic než fraze...

zajimalo by me, jestli ma treba Libor Kozak neco na srdci
mayday
05.11.2019 07:30
#
Až včera večer jsem si pustil Dohráno a teda Drobný v Teplicích Jemu i Budějovicím ty výsledky přeju.
Mustang™
05.11.2019 07:31
#
Slavia přece může na jaře hrát EL.... Ale jinak s tím Součkem souhlasím. Může se zranit, může ztratit formu a kdy jindy trhnout 15M eur než teď...
Sheldon
05.11.2019 08:01
#
Vůbec se nemusí zranit, může se ještě zlepšit a ven jít za mnohem víc.Byla by kravina se ho za každou cenu zbavovat.Souček je náš klíčový hráč a vedení to moc dobře ví.
Mustang™
05.11.2019 08:13
#
To je pravda a jsem rád, že takový hráč hraje v Česku. Ale zápasy s Bohemkou, Příbramí nebo Opavou ho donekonečna posouvat dopředu nebudou...
cetto
05.11.2019 09:06
#
Za víc už nikdy v životě nepůjde. Ne z české ligy a ne v pětadvaceti letech. Už se tak nějak zapomíná, že Souček už není žádný mladík, není mu 19, ani 22... v únoru odbije pětadvacítka, to už je blíž k 30 než k 20 - půlka produktivní kariéry za ním. Jestli má Slavia vyinkasovat takovouto částku (což samo o sobě je podle mě utopie, reálná je max třetina), tak jedině teď.
Sheldon
05.11.2019 09:26
#
j_mrazik
05.11.2019 09:37
#
5 milionů eur za takového hráče? To ses posral, ne?
cetto
05.11.2019 10:18
#
Je to PĚTADVACETILETÝ hráč z ČESKÉ LIGY, který v životě NEHRÁL v zahraničí.
Sheldon
05.11.2019 10:30
#
Ty máš dost.Nemyslíš si o sobě, že jsi chytřejší než paska a celé vedení Slavie?
Spalovač šancí
05.11.2019 13:40
#
Zrovna nedávno hrál v Miláně ...
Losinho
05.11.2019 10:41
#
Podle mě ho klasicky zradila matika, třeba myslel trojnásobek.
Rarášek
05.11.2019 13:45
#
Taky si myslím, že je to moc.
Kaspar
05.11.2019 11:47
#
od 25 je bliz k 30 nez k 20? me to teda vychazi stejne
RM1999
05.11.2019 12:58
#
Až mu bude 25 let a 1 den, tak bude mít jen 4 roky a 364 dní do 30 a naopak 5 let a 1 den od 20. Cetto má jako vždy, když jde o matematiku, pravdu.
Klokanomet
05.11.2019 14:14
#
na ja, ale když bude přechodný rok, tak...
montolivo
05.11.2019 16:06
#
RM1999
05.11.2019 12:56
#
Měli ho prodat za 3 miliony do té Fiorentiny, zbytečně mu zbrzdili kariéru.
icemike
07.11.2019 22:51
#
Když něco neumíš, tak to nepoužívej. Ve tvém případě jsou to číslovky, matika a internet obecně
junglist
05.11.2019 07:36
#
"Žádný Mol Cup, žádná Evropská liga" , děláte si prdel? Tohle mě teda nadzvedlo. Jako vim, že ty šance jsou celkem mizivý, ale tohle si nesmíte jako profesionálové dovolit. To je jako kdyby komentátor při zápase v poločase řek, že tým prohrává dva nula a tedy prohrál. Tohle se prostě nedělá.
Ruprecht
05.11.2019 08:01
#
je to v rubrice -Názory a komentáře-
Puskas
05.11.2019 08:11
#
Však to uvozuje slůvkem "pravděpodobně".
ttopi
05.11.2019 08:59
#
Nopak. Tam je to napsáno správně (jak upozorňuje Puskas - slovíčkem pravděpodobně). Ty jsi z toho kontextu vytrhl jednu větu a na ní stavíš svůj negativní názor
Dealler
05.11.2019 13:08
#
Brečící slávista, to tady dlouho nebylo.
verv
05.11.2019 13:16
#
To by bylo na okamžitej vyhazov kvůli neomluvitelné neznalosti Csaplárovy pasti
John Obi Mikel
05.11.2019 16:44
#
salami
05.11.2019 14:25
#
icka
05.11.2019 18:49
#
dinss
07.11.2019 21:06
#
Vy už brečíte i nad článkama...
Petr325
05.11.2019 08:11
#
"...Střed pole ve složení Trávník, Hašek, Kanga se rozehrál do dobré formy..." - dobrá forma vypadá rozhodně jinak.
"...posily se s výjimkou lidského memu Libora Kozáka jeví dobře..." - ten neustálej hejt vůči Kozákovi opravdu nechápu...
Sheldon
05.11.2019 08:18
#
To já zase jo.To, co předváděl proti Zlínu by nedělal ani hráč z II.B třídy.Otřesný kopyto bez fotbalového myšlení.
VP85
06.11.2019 09:02
#
No máš pravdu, hráč z II. B třídy by to neudělal, neb 2. B třídu ve fotbalových soutěžích nenajdeš...
haiv
07.11.2019 09:58
#
Y.N.W.A
05.11.2019 09:09
#
na jednu stranu se mi to taky nelíbí, na něm je prostě deka, fotbalista to špatnej není a už se pomalu rozstřílel... ty krpy co předvádí, viditelný to bylo i u Kollera, prostě je to kolohnát... na druhou stranu, dobře se to prodává, teď to je v módě, takže tak... al bejt autorem, tak se těchto obratům vyhnu, je to dost laciný
Raylan
05.11.2019 09:45
#
Vždyť je to hroznej dřevák. Ikdyz pominu to šílený množství tutovek, co spálil, tak je hrozně pomalej, není schopnej dobře napadat a v 60. je tradičně fyzicky úplně v prdeli. Ve Spartě tak jako střídající hráč na nákopy na posledních 15 minut, maximálně.
mayday
05.11.2019 21:55
#
A ještě tak někomu loktem rozpůlit hlavu.
fabec1222
05.11.2019 08:18
#
Jan Daníček Pikous
cetto
05.11.2019 08:54
#
Kdo je sakra Keyzer Söze?
kilobyte
05.11.2019 10:26
#
Ďábel, který možná ani neexistuje.
Phreak71
05.11.2019 11:07
#
Týpek, co aby zlepšil svoji pověst, tak zastřelil svou manželku, děti a všechny nepřátele až na jednoho, aby to měl kdo říct světu... Je asi dobře, že nás Vindheim nepřekvapil
Kang & Kodos
05.11.2019 14:57
#
Defenzivní záložník Gencerbiligi
r.mrazik
05.11.2019 18:54
#
mayday
05.11.2019 21:56
#
Vole Kaiser Söze neznalost, to se nedá omluvit.
HalaMadrid_Flx
07.11.2019 10:24
#
He must learn.
cetto
05.11.2019 08:58
#
"A samozřejmě Matouš Trmal. Každým dalším zápasem ukazuje, že jeho dobré výkony nejsou náhoda a my můžeme jen hádat, kdo z velké trojky na něj ukáže prstem. Slavia už se musí pomalu připravovat na odchod Ondřeje Koláře a je otázkou, jestli má odvahu udělat z mladého Markoviče jedničku"

Měl jsem za to, že Slavia si jako náhradu přivedla Vantrubu...
cetto
05.11.2019 09:03
#
Jinak teda neproduktivní střelci jakožto jediná slabina našich nejlepších týmů, to už je takový kolorit. Občas se někdo zjeví, jako třeba Krměnčík 3 roky zpátky, o dalších pr let zpátky Bakoš...ale bud jeho forma po jedný sezoně zase upadne, a nebo ho "vyšleme" do zahraničí, kde se totálně zakope. Všichni víme, že máme dobrý golmany, ale hledání útočníka, to je zkrátka nekonečný problém, který se zatím našim klubům nedaří řešit.
Blasphemer
05.11.2019 09:13
#
Trmal by byl sen, ale juanům nemůžeme konkurovat. Když ho bude chtít Slavie, tak nemáme šanci. Měli jsme po něm jít hned, jak vystřelil nahoru, teď to bude boj... pokud ho teda vůbec budeme chtít.
meno
05.11.2019 09:36
#
Jestli po někom půjdeme, tak po Ngueyenovi nebo Staňkovi.
Blasphemer
05.11.2019 10:26
#
A k nim koupíte i Trmala, aby ho náhodou neměl někdo jinej.
meno
05.11.2019 12:02
#
Což to bychom mohli Pošleme ho pak do Libe na rozchytání
Blasphemer
05.11.2019 12:25
#
To by byl takovej klasickej libereckej obchod. Karl by vám draze osolil Nguyena a ještě by dostal zadarmo na hostování Trmala.
salami
05.11.2019 10:45
#
Kolar podle me v zime zustane a vy budete mit mozna posledni sanci ho klofnout.
mayday
05.11.2019 21:57
#
Plzeň měla koupit Heču, dokud byl k mání.
Blasphemer
06.11.2019 11:08
#
Jo, toho jsem taky chtěl.
HonzaBanik
05.11.2019 09:20
#
Doufám, že nominuje Lischku do repre a snad ne Kozáka, Kobra, Krmelec stačí, více záložníků raději. Když tak, tak bych nominoval jako třetího útočníka Toma Zajíce, zasloužil by si to a je jiný typ než ti dva výše.
Blasphemer
05.11.2019 09:23
#
Lischka a Zajíc v reprezentaci, no ty vole.
HonzaBanik
05.11.2019 09:37
#
Myslím, že mají solidní potenciál...
verv
05.11.2019 09:41
#
A proč by ne? U Lishky bych teda ještě počkal, ať se po té pauze ještě pořádně rozehraje a taky ať potvrdí tu formu ve více zápasech, ale určitě by se o něm mělo uvažovat do budoucna. No a Zajíc tam může jít z fleku hned, když může být v repre třeba Doležal.
haiv
07.11.2019 10:01
#
dinss
07.11.2019 21:07
#
John Obi Mikel
05.11.2019 16:45
#
John Obi Mikel
05.11.2019 16:46
#
Přidal bych Tomáše Vlčka.
HonzaBanik
05.11.2019 17:34
#
Jo, já jsem to pochopil až teď
haiv
07.11.2019 10:00
#
Puskas
05.11.2019 09:28
#
3. útočník bude Doležal.
HonzaBanik
05.11.2019 09:41
#
Prakticky stejný útočník jak Kobra s Krmelcem...Nevím, já bych zkusil něco trochu radikálnějšího, navíc, když ta šance, že by dva top útočníci do (snad) klíčového zápasu nemuseli zasáhnout, tak je hodně malá. V Bulharsku to snad bude už bez stresu a proč by nemohl dostat potom šanci zajímavý mladý kluk, jen proto že je ze Slovácka? Rusové nominovali na minulý sraz útočníka myslím někde ze Samary, vůbec ne z velkoklubů a to ty velkokluby mají v kádrech ruské útočníky...
verv
05.11.2019 09:42
#
Puskas
05.11.2019 09:43
#
Zajíc by tam za současné konstelace podle mne být mohl, ale píšu, co se stane. Budeme chtít hrát nátlakově, tak tam povolá tyto typy.
HonzaBanik
05.11.2019 11:18
#
Jo, ale když se podívám i mezi náhradníky a tam třeba Hejda a Lischka nikde, Kalas v nominaci, tak...Nevím, Šilhavka ve mě vyvolává hodně smíšené pocity. Já bych bral někoho odvážnějšího, ale to je i u Baníku prostě...Můj problém. Tak ať kluci, jak Lischka, tak Zajíc a samozřejmě i všichni ostatní makají a třeba někdy se dočkají. Samozřejmě, jak jsem psal několikrát, tak ať třeba Hložek je s lvíčaty, ale na Euro 2020 by byl v naší situaci velký luxus nepovolat tak zajímavého hráče, jsem zvědav...
HonzaBanik
05.11.2019 11:29
#
No a mezi náhradníky v útočnících jsou Chorý a taky Milan Škoda...To je pak těžké něco psát, když se díváš po takovém materiálu. Jeden je zákeřné hovado a druhý už za zenitem. Dalšími náhradníky, když nepočítám Schicka, tak jsou Doležal, Kozák a Necid, 29, 30 a 30 let...Trochu širší rozhled by to obecně chtělo, takový je můj názor.
Sheldon
05.11.2019 09:29
#
Kdo to je?zajíc?no ty kjávo....
verv
05.11.2019 09:32
#
Strašná slátanina Hovorka si říkal o sestavu na EURU, který je za třičtvrtě roku a ještě sme tam ani nepostoupili. Vindheima vynášet po jednoim zápase v základu, naopak u Karlssona ignorovat jeho velice dobrý jaro. A to kopání do Kozáka už je taky trapný a zoufale neoriginální, co by za ty jeho statistiky dala většina ostatních útočníků.
andrew96
05.11.2019 11:25
#
Kopání do Kozáka bylo fajn do prvního gólu v Boleslavi, od té doby už tak nebaví a jde spíš o dost rezavý kolovrátek.
haiv
07.11.2019 10:03
#
salami
05.11.2019 10:53
#
Ja naopak oproti negativnim komentarum s autorem temer ve vsem souhlasim, coz nebejva zvykem. Obzvlast teda pasaz se Souckem, pro Slavii uz asi idealnejsi prilezitost Suka prodat a zaroven mit tolik prostoru pro zapracovani nahrady bude jenom tezko. I kdyby se na krasne podaril postup do EL, tak co, musime se naucit fungovat i bez Suka tak jako tak a pri jeho somatotypu a pretezovani se stejne porad obavam nejakyho vaznejsiho zraneni. Zpohledu Suka chapu prestup azpo pripadnym Euru, ale cas mu neuprosne bezi a jestli ho nekdo opravdu chce, tak s nim bude dobre pracovat i v pripade zimniho prichodu.
andrew96
05.11.2019 11:17
#
andrew96
05.11.2019 11:22
#
K těm pátečním předehrávkám: Letos SFC-Baník, Baník-Slovácko, Dynamo-Slavia, Bohemka-Zlín, Slovácko-Liberec, Jablonec-Teplice. Všechno zajímavé zápasy, v ostatních případech o nic horší duely než víkendové.

S často apriori předkládaným tvrzením o pátečních holomajznách to nebude tak horké.
mayday
05.11.2019 22:01
#
Páteční predehravky jsem nikdy moc nesledoval, ale co jsem za poslední léta viděl, tak to většinou lahůdky (čti holomajzny) opravdu byly.
Gegenpressing
06.11.2019 14:23
#
Je to rozsireny mytus. Stejne jako Csaplarova past, nebo, ze cerna kocka pres cestu znamena smulu. Nebo, ze patek 13 je smolny. Patecni zapasy byvaji dobre i spatne. Tento byl ale otresny. Takze vydal za dva patky. Jinak ale ve vsech ligach, ktere se hrají v pátek vecer jsou dobre i spatne zapasy.
John Obi Mikel
06.11.2019 19:06
#
Každopádně mi přijde, že v pátek dost často píská Franěk.
Darth Weeder
05.11.2019 12:35
#
Pokud Trmal jednou odejde tak snad jeden z dvojice Slavia - Plzeň, hlavně ne žádné týmy typu Jablonec nebo Baník, tam by si poháry nikdy nezahrál.
ratusek
05.11.2019 13:19
#
My máme svoje kvalitnější golmany
Darth Weeder
05.11.2019 14:23
#
To asi ne
HonzaBanik
05.11.2019 17:37
#
Ano, třeba Baránek v devatenáctce je hodně nadějný a mimo to, Laštůvka s Budinským jsou hodně dobří ligoví brankáři. My musíme řešit jiné posty, brankář je v naší situaci to nejmenší. Užívejte si Trmala, dokud můžete
Sheldon
05.11.2019 17:51
#
Laštůvkovi je 37 let .S ním už počítat nemůžete
HonzaBanik
05.11.2019 18:39
#
Buchtovi je 39, Drobnému 40 U brankářů je věk posunutý. Má tu smlouvu do 30.6. 2021 a pokud se nestane něco vážného, tak to tady určitě dokončí.
AjaxFans
05.11.2019 17:50
#
Snad půjde ven a nezůstane v lize
Fairplay
05.11.2019 23:46
#
Na zamyšelném Petrželovi je cosi znepokojivého.
Banikovec7
06.11.2019 18:34
#
Promluvme si o tom, že dal gól Dvořák
John Obi Mikel
06.11.2019 19:04
#
Podle Livesportu je na lavičce Žizkova 43letý byvalý brankář Střížkova, který minule chytal silvestrovské derby za Slavii, Václav Winter.
Gegenpressing
06.11.2019 19:32
#
Je to on. Hraval za Strizkov
Sarrin
07.11.2019 23:02
#
Na fotografii Milana Petržely je cosi znepokojivého
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.