Liberec posílili Hušek a Ukrajinec Rybalka

12.02.2013 12:50 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4370
Komentáře (108 / 0 nových)
SuperFrankie
12.02.2013 12:52
#
Miguel19
12.02.2013 12:54
#
smazaný uživatel
12.02.2013 12:54
#
"Posílili"
Liverpool_FC
12.02.2013 12:55
#
Ten Slovan je nekdy fakt k placi..
Posledni Kovboj
12.02.2013 12:56
#
Plzen sice taky postavila tym na expsartanech, ale tohle asi nevyjde.
Aldeano
12.02.2013 12:57
#
marty9637
12.02.2013 12:58
#
Řekl bych, že tam bude Hušek předvádět lepší výkony, než třeba Pavelka.. Pokud teda bude zdravej.
smazaný uživatel
12.02.2013 13:00
#
Liberec je pro mě fakt záhadnej klub. Malej stadion na kterej nechodí diváci, občas udělá titul a pak místo toho aby se snažil udržet na vrcholu tak se rozhodne všechny hráče prodat a začít znova. Kdyby měl ve vedení lidi který řídí Plzeň tak by na tom mohl být o dost líp.
marty9637
12.02.2013 13:03
#
S tou poslední větou nejde nesouhlasit, no..
SuperFrankie
12.02.2013 13:03
#
Aldeano
12.02.2013 13:22
#
smazaný uživatel
12.02.2013 13:02
#
Rybalka šibalka
Robbie
12.02.2013 13:03
#
mají aspon na toho Rybalka ovci ?
Zofka
12.02.2013 13:44
#
Co vím, tak bez ovce. Ten hráč má takový plat, že i když mu hradí jen zlomek jeho platu z Dynama (zbytek dál platí dynamo), tak patří i tak k nejlépe placeným v Liberci. Neměli by na něj jinak.
Robbie
12.02.2013 13:50
#
to fakt nikdy nepochopím, hostování bez ovce, kčemu je takový hráč který se zapracuje do systému bude předvádět super výkony a nakonci sezony zas odejde
smazaný uživatel
12.02.2013 13:04
#
Tento klub mi bude v žaludku ležet ještě hodně dlouho. Výhra Liberce loňského ročníku Gambrinus ligy bude český fotbal mrzet dalších 5-10 let, protože tento neschopný mančaft dokázal ve čtyřech zápasech prokurvit mnohaletou práci Sparty a Plzně v pohárech. Sebrat prachy za účast, rozprodat kádr a hrát hovno, pod Ještědem to dokázali v rekordním čase, gratulace
smazaný uživatel
12.02.2013 13:07
#
Když už používáš výrazu mnohaletá práce v pohárech, tak Viktorku P. nahraď Slavií.
marty9637
12.02.2013 13:07
#
smazaný uživatel
12.02.2013 13:22
#
ne píši plzen, protože mám na mysli poslední léta, ze kterých se koeficient počítá
smazaný uživatel
12.02.2013 13:26
#
Tak proč píšeš o mnohaleté práci?
smazaný uživatel
12.02.2013 16:15
#
aha
Robbie
12.02.2013 13:07
#
já bych to přirovnal k Montpellieru, Gebre a Breznaník měli vynikajicí formu z toho težili nejvíce, mě dostalo že Breznaníka prodali za směšnou cenu
A Seleção
12.02.2013 13:15
#
Z Gebreho jsme mohly vytezit taky mnohem vic.
Robbie
12.02.2013 13:21
#
mohli ? nejsem fanda Liberce, nikdy jsem nebyl a nikdy nebudu tak určitě, jenže Gebremu za rok končila smlouva
Robbie
12.02.2013 13:21
#
sorry, špatně jsem si to přečetl
smazaný uživatel
12.02.2013 13:09
#
již brzy poznáš exseho hněv! btw měli nejvíc bodů, tak vyhráli titul, tak co? málokdy viděný přímý souboj o titul v posledním kole se konal, bohužel plzeň neprokázala dostatek snahy a motivace, aby jej obhájila a nevstřelila jedinou branku, tak co?
smazaný uživatel
12.02.2013 13:24
#
co to meleš, viděls ten zápas Liberec - Plzen vubec? Já neříkám, že měl Liberec méně bodů, já říkám, že to bude český fotbal mrzet, tot vše
smazaný uživatel
12.02.2013 13:30
#
právěže viděl, držel jsem palce plzni, která bohužel už po 60. minutě působila značně odevzdaně
exse
12.02.2013 13:50
#
Já jsem v podstatě taky naštvaný že jsem vyhráli titul, ikdyž samozřejmě z jiného důvodu než tihle omezenci, kteří ví uplný hovno. Titul by měl být odrazoví můstek k dalšímu rozvoji a dalším úspěchům, ale to naše vedení takhle nevnímá a bere titul spíše jako cíl, než začátek. Ovšem na druhou stranu díky tomu jsme finančně stabilní a přes 10 let se pohybujeme na špici a jsme 3. v historické tabulce i přes to že máme dlouhodobě několikanásobně nižší rozpočet než Sparta či Slavia, takže se vedení nedají ubírat výsledky. Navíc za to jak jsme skončili v pohárech nemůžu jen vedení, ale taky z velké části smůla, většina klíčových hráčů byla v létě zraněných, a tak zaprvé neměli na začátku sezóny takovou výkonnost a zadruhé vázla sehranost. Nemluvě o tom že jsme s Kluží hráli oba zápasy velmi vyrovnaně a v Dněpru nás dělalo od postupu břevno.
JozkokozleJ
12.02.2013 19:44
#
Ty si azda nepamätas predosle dva tituly Liberca, ze si tak prekvapeny?
exse
12.02.2013 20:00
#
Co? Nějak nechápu pointu. Nikde nepíšu že jsem byl překvapený jak z titulu, tak z toho že jsme na to nenavázali. Pomatuju si druhý titul, při prvním jsem ještě Liberci nefandil.
JozkokozleJ
12.02.2013 21:44
#
Neprecital som pozorne tvoj prispevok. Len som sa divil, ze si ocakaval, ze sa Liberec/Karl vyda cestou, ze po titule nasype do klubu este viac penazi. Ja som bol popravde dost prekvapeny, ze dokazali udrzat kader, ked odisiel iba Gebre, naopak prisla (podla papierov) adekvatna a draha posila Kusnir + dalsi. O to viac ma prekvapuju niektori tunajsi blbeckovia (napr. Cristaldo_Barrencha), ked naznasaju Liberec kvoli tomu, ze sa nepresadili v Europe (dovody si popisal sprave). Pritom Liberec neoslabil kader a rozsiril. Zial nevyslo to... ale toto sa nestalo prvykrat ceskemu muzstvu, ze ho vyradili mansafty s nasobne vyssim rozpoctom..
A Seleção
12.02.2013 13:14
#
Jakozto liberecakovy se mi to tezko priznava ale je to tak... Nastesti nam tahle filozofie vychazi a jednou za tech 5 let se nam ten titul podari udelat.Zatim jsme meli stesti v tom,ze ti hraci kteri prisli po tech co se prodali po titulu se vetsinou chytnuli a stal se z toho kvalitni mancaft.
S nadsazkou bych slovan prirovnal v tomhle ohledu napriklad k Ajaxu.
frankiefcb
12.02.2013 13:24
#
Hraje se snad o titul doprdele ne. To jako ty týmy mají titul přenechat těm "lépe připraveným pro poháry". Mám rád LM a EL na druhou stranu s tou pohárovou posedlostí se jděte vycpat. Liberec byl lepší titul si zasloužil a konec.
smazaný uživatel
12.02.2013 13:25
#
Aldeano
12.02.2013 13:26
#
Přesně tak. A opačnej extrém je, když chtěl Liberec hráče od konkurence, protože by mohl hrát LM.
smazaný uživatel
12.02.2013 13:29
#
Jediní co má klub zajímat je vlastní úspěch.
smazaný uživatel
12.02.2013 13:29
#
Jediný
Han střelil první
14.02.2013 09:28
#
* jediné
REPLIKATOR
12.02.2013 13:30
#
smazaný uživatel
12.02.2013 16:16
#
blbost gl je předkolo EL a LM
soukup
12.02.2013 13:25
#
jéžiš to sou zas názory to by ta liga byla fakt parádní, kdyby měly být na špičce furt ty samý týmy jen kvůli tomu, aby sme podpořili koeficient, úplně by z toho sálalo napětí
smazaný uživatel
12.02.2013 13:26
#
další
soukup
12.02.2013 13:29
#
nemůžeme za to že seš magor
frankiefcb
12.02.2013 13:30
#
taky z té idiocie rodím.
smazaný uživatel
12.02.2013 13:33
#
Podle této teorie jste nám měli v roce 2004 pustit titul, protože jsme byli prokazatelně schopnějším týmem (i když, tehdy byli dva týmy v kvaldě na LM) s větším potenciálem uspět v pohárech. Ale za to se tu tolik neagitovalo .
trywii & TOTTENHAM
12.02.2013 16:04
#
Ty se propleskni.
SuperFrankie
12.02.2013 13:34
#
SuperFrankie
12.02.2013 13:35
#
Dycky když vidím jak něco napíšeš prostě si připomenu ten pokřik slovácka : BUDÍČEK SOUKUPE.
marty9637
12.02.2013 13:38
#
No, ale taky je dost velkej humus jen tak si vydělat na titulu a nic z toho sportovně netěžit. Podle mého není titul jen radost, ale taky zodpovědnost.
soukup
12.02.2013 14:40
#
tak když na tom vydělá, ale pak bude dva tři roky ve středu tabulky, tak je to svým způsobem trest. Sice si ho zvolili sami, ale tak je to jejich věc. Riskujou odliv fanoušků, sponzorů a může jim ten návrat trvat dýl než by si přáli
marty9637
12.02.2013 14:45
#
Jenže jako vítěz ligy nereprezentuje pouze sebe, ale i celou ligu.. Sice se tím možná potrestá sám, jenže tak či tak ta liga utrpěla.
soukup
12.02.2013 16:08
#
to je samozřejmě pravda. S první větou Cristalda koneckonců souhlasím, ať si to vyžerou, jen to kurvení mnohaleté práce a jak nás to bude za deset let mrzet už psát nemusel
smazaný uživatel
12.02.2013 14:13
#
se prober debilku!!!!!!a rekni mi jestly to nekdo dotahl v poharu dal nez liberec ty kokutku :D
Posledni Kovboj
12.02.2013 14:50
#
Wow.
centos
13.02.2013 12:35
#
Alons0
12.02.2013 13:08
#
Když tomu v Liberci říkají posily...
Zofka
12.02.2013 13:45
#
Já věřím, že když se Hušek nezraní, tak bude hrát jak z partesu.
bruchy
12.02.2013 13:11
#
si vzpomínám jak tu byl takový vtip, jestli v Liberci dělají nějaké stavební úpravy na stadionu že si povolali několik ukrajinců
adebayor18
12.02.2013 13:15
#
georgeo
12.02.2013 13:34
#
to byli na podzim s těmi Ukrajinci v Liberci tak spokojení, že si přivedli dalšího?
smazaný uživatel
12.02.2013 13:38
#
já myslím, že celkem kvalitní hráči. a drazí taky asi nebudou
exse
12.02.2013 13:55
#
Ono to bylo všechno trochu jinak. Původně jsme chtěli jen Ljulku, který hrál za ukrajinskou U21 a měl kvalitu, ale ''museli'' jsme k němu vzít ještě Morozenka, který je taky velký talent, ale dospělý fotbal mu ještě dělal problémy a Butenina, který se vůbec neprosadil. Ljulku si Dynamo teďka stáhlo pro své potřeby a ti ostatní nehráli, tak jsme je vrátili taky. Rybalku by měl být ještě o třídu lepší než tihle, chtěli jsme ho už taky v létě, ale Dynamo nám ho nechtělo dát, teď jsme to zkusili znovu a už na to kývli, navíc Honza Nezmar vyjednal novou podobu spolupráce, kde budem moci v budoucnu získat i lepší hráče, kteří sedí na lavičce nehrají uplně pravidelně v Dynamu.
Kenneth
12.02.2013 13:39
#
Po Spartě B (Plzen) máme Spartu C?
smazaný uživatel
12.02.2013 13:40
#
celkem ostuda, že B a C přehrávají v boji o titul A
smazaný uživatel
12.02.2013 13:42
#
smazaný uživatel
12.02.2013 13:53
#
Jo, Liberec je letos opravdu žhavý kandidát na titul...
smazaný uživatel
12.02.2013 14:40
#
Když si Plzeň ty zápasy platí.
smazaný uživatel
12.02.2013 14:43
#
ACSMan
12.02.2013 17:44
#
opakovaný vtip není vtipem
exse
12.02.2013 13:43
#
Je sranda kolik lidí se tady Slovanu směje. Hušek má starty za repre a v přípravě se jeví dobře, navíc na jeho postu může hrát Pavelka či Sackey, kteří mají taky kvalitu, takže bych se o střed zálohy nebál. Co se týče Rybalky, tak to je hráč, který by do naší ligy asi nikdy nešel, byl nejlepším střelcem poslední U21 a už nějakou dobu patří do kádru A týmu a pravděpodobně bude nejlépe placeným hráčem ligy, protože ikdyž platíme jen 1/6 jeho platu, tak pořád je to částku, kterou berou skoro nejlepší hráči ve Slovanu. Takže na naši ligu by to měla být velký posila. Problém je s tím, že ho nikdy nebudem mít šanci získat a je u nás v podstatě jen na rozehrání, takže je to poměrně zásach do koncepčnosti, ovšem na druhou stranu budem mít peníze z jeho dalšího přestupu, nebo i za starty v A týmu Kyjeva, takže z toho budem prifitovat jak herně, tak finančně.
smazaný uživatel
12.02.2013 13:47
#
proč byste měli mít z rybalka nějaké budoucí peníze?
exse
12.02.2013 13:51
#
Protože je Honza Nezmar schopný manažer.
Robbie
12.02.2013 13:54
#
jak jsem psal výše, to fakt nikdy nepochopím, hostování bez ovce, kčemu je takový hráč který se zapracuje do systému bude předvádět super výkony a nakonci sezony zas odejde, no dobře pokud přestoupí což bude tak 10 %
exse
12.02.2013 13:57
#
Zaprvé opce. Za druhé já taky o tom mám své pochybnosti, a ten zásah do koncepce je hodně velký, ovšem vedení zvážilo plusy i mínusy a plusy asi převážili, přece jen získáme na ligu nadstandartního hráče a zároveň ještě peníze.
Robbie
12.02.2013 14:03
#
takhle se žádnej český tým nikam nedostane, Liberec je momentálně na 9.místě a na EL ztrací 12 bodů což je skoro nemožné aby se tam dostali tudíž je to celkem zbytečné přivádět takového hráče, jestli z Rybalkem skončí pátý nebo bez Rybalka skončí šestý není rozdíl, neřeknu kdyby aspon byla šance na EL či LM ale tohle je celkem zbytečné když se mohl zapracovat hráč co je nastálo
cetto
12.02.2013 14:04
#
Jaký opce? Vždycky se říkalo, říká a bude říkat ovce
exse
12.02.2013 14:05
#
Doufám že si děláš srandu.
cetto
12.02.2013 14:08
#
Filipow
12.02.2013 15:50
#
a taky se říká hostování s obcí, že?
vlastik
12.02.2013 16:20
#
ne, říká se obcování s hosty
centos
13.02.2013 12:36
#
Obcování s ovcí.
smazaný uživatel
12.02.2013 13:56
#
A jak toho docílil, že vám Dynamo zaplatí za svého hráče, který je u vás na hostování?
exse
12.02.2013 14:00
#
Joo tak to je už kouzlo Honzi Nezmara. Jak to bude vypadat konkrétně nevím, určitě je jedna část z toho výchovné, které se musí platit podle UEFY, ale taky tam bude ještě něco mimo to, protože Honza psal že budem mít i peníze za jeho starty v A týmu Dynama, ovšem kolik % a jak velké částky to můžou být to netuším.
smazaný uživatel
12.02.2013 14:02
#
Neprzni tak krásný jméno . Hm...no je to zvláštní kšeft. Agent 007 odstartoval pěkně zostra.
cetto
12.02.2013 14:05
#
však to bude kdyžtak půl procento z přestupu...tím si Liberec vydělá na živobytí
exse
12.02.2013 14:08
#
Zatím odvádí opravdu skvělou práci, tolik věcí co on stihl za pár měsíců se ve Slovanu nepodařilo udělat za x let.
smazaný uživatel
12.02.2013 14:17
#
Odrazoví můstek, plusy převážili, kouzlo Honzi Nezmara... Ty vole, co vás v tom Liberci učí?
smazaný uživatel
12.02.2013 14:19
#
Jeho v Liberci nic neučili.
exse
12.02.2013 14:38
#
Juj Dneska mám den.
Raul07
12.02.2013 14:04
#
jakože mu potají do smlouvy vepíše klauzuli o procentech z dalšího přestupu?
Posledni Kovboj
12.02.2013 14:54
#
s Huskem na titul! Jeste chybi Tyce a Mira Penner (ahoj BJ).
božský John
12.02.2013 14:02
#
Jablonečák v Liberci
smazaný uživatel
12.02.2013 14:03
#
Jablonečák, který místo aby hrál za svůj klub v derby, utekl do Sparty.
božský John
12.02.2013 14:04
#
Tak on neni psychicky v pořádku od tý doby, co jsme ho nestřelili asi za 50 Celticu, tak se ani nedivim, že jednal tak jak jednal (šel do Sparty)
j_mrazik
12.02.2013 14:40
#
Takhle mu zničit kariéru...
kubys
12.02.2013 14:44
#
Zofka
12.02.2013 15:33
#
Přesně, nepustili ho Celticu, tak si vydupal přestup ...
djwenca
12.02.2013 14:49
#
Prej hostování s OVCÍ díky za zpříjemnění dnešního dne, dlouho jsem se tak nezasmál ale je to spíš smutné, že je to někdo schopný napsat....to je to samý, jako kdosi z mých spoluhráčů místo břevno říkal DŘEVNO
db18
12.02.2013 15:53
#
OT: Malakjan následuje Horu a na jaře bude hostovat v Budějicích...
Robbie
12.02.2013 15:55
#
to mu může pomoct
djwenca
12.02.2013 16:24
#
no nevim, jestli mu může pomoct hostování v klubu, kterej hraje o sestup.....spíš to chtělo nějakej klub, co hraje střed tabulky.....v těchto týmech to bývá křeč a tam je těžký vyniknout a upoutat pozornost...
db18
12.02.2013 16:29
#
tak Malakjan tu individuální kvalitu má a vyniknout by mu právě nemělo dělat potíže - navíc se aspoň dostane do zápasovýho rytmu, který by v klubu uprostřed tabulky dostat nemusel...
twerp
12.02.2013 16:32
#
Nebo to taky začne víc flákat, protože nebude mít motivaci.
widlak
12.02.2013 15:54
#
Tak jsem na Slovan zvědavý. Právě roznesli Botev Plovdiv 7:1. Ano, já vím, je to bulharský tým, ale je pátý v tabulce a přeci jen je to vysoké vítězství. No snad jim to vydrží i do ligy.
Jo a Hušek dával jednu branku
exse
12.02.2013 16:19
#
A to jsme hráli s nejméně zkušenou sestavou ze všech zápasů.
smazaný uživatel
12.02.2013 16:34
#
OT: Do Dynama přišel Malakjan na hostování
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.