Kušnír by se mohl v Liberci stát náhradou za Gebre Selassieho

24.06.2012 18:02 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 8353
Komentáře (185 / 0 nových)
smazaný uživatel
24.06.2012 18:05
#
škoda ho... nebejt těch různých zranění, který prodělal, mohl hrát klidně v nějakým lepším zahraničním klubu...
Nowis
24.06.2012 18:48
#
tjn sezona než začal Chovanec stavět Podanyho za Zemana a než se Kušnir zranil tak to byla dobrá sezona jak pro Spartu tak i pro Kušnira, byl fakt dobrej na ty lajně, jak hrou dopředu tak i vzadu ale po zranění to nebylo už ono
Kenneth
24.06.2012 18:07
#
Lavička zatím zkurvil skoro vše, na co sáhl.
twerp
24.06.2012 18:09
#
Kušníra jsem měl rád, ale je mu 28, věčně zraněný a nějak se nedokáže dostat do formy. Takovému hráči bys chtěl platit několik miliónů za sezonu? Sparta bude muset šetřit a todle je docela logický krok.
smazaný uživatel
24.06.2012 18:18
#
Například?
koudak
24.06.2012 18:19
#
Prosím tě, je to Kenneth, že ti vůbec stojí za ty nervy.
smazaný uživatel
24.06.2012 18:20
#
Já z něj nervy nemám. Kenneth stejně na ten svůj negativismus jednou pojde, tak pak bude klid. Jen mě zajímá, co všechno podle něj Lavička zkurvil.
smazaný uživatel
24.06.2012 18:19
#
Lavička chce Kušníra. Ale on se urazil a chce odejít protože Hřebík ho sprostě urážel. Seřval ho jako psa. A korunoval to tím že mu řekl že není hoden nosit dres Sparty. A to vše před spoluhráči, kteří to slyšeli. Hřebík je prostě psycho.
smazaný uživatel
24.06.2012 18:48
#
A to jsi slyšel kde? Hřebíka znám osobně, je to přímej chlap a tohle by bezdůvodně neudělal...
marty9637
24.06.2012 21:05
#
smazaný uživatel
24.06.2012 19:41
#
Me by zajimalo jak by vypadalo tvoje idealni Sparta, jeste jsem te nevidel napsat nic pozitivniho.
smazaný uživatel
24.06.2012 18:08
#
odchody a příchody Sparty jsem nikdy nepochopil a asi nikdy nepochopím... tento přestup nebude výjimkou
smazaný uživatel
24.06.2012 18:11
#
pro spartu dobry prodej, pro liberec dobrej nakup
smazaný uživatel
24.06.2012 18:16
#
nejedná se o prodej, odejde jako volný hráč :)
goodbay
24.06.2012 18:16
#
uvidí se, každopádně pro Spartu to dobrý prodej moc není. Hráč v nejlepších letech a odchází zadarmo.
stavik
24.06.2012 18:12
#
Ta fotka k tomu článku dokonale pasuje.
Filip12
24.06.2012 18:18
#
dobrá náhražka
stavik
24.06.2012 18:18
#
Ale divím se tomu, že zrovna Lavička jej nechce. Pokud si to dobře pamatuju, tak to byl zrovna on, kdo si ho do Sparty dotáhl, a slyšel kvůli tomu ze všech stran kritiku.
exse
24.06.2012 18:26
#
Podle všeho ho Lavička chtěl, ale on už nechtěl být ve Spartě a my jsme mu prý nabídli lepší smlouvu.
smazaný uživatel
24.06.2012 18:27
#
Což není tak překvapivé, vzhledem k tomu, že k vám jde hrát základ. Zatímco u nás by o něj musel hodně bojovat (což by znamenalo snížení platu).
exse
24.06.2012 18:33
#
Těžko říct, předpokládám že ještě jednoho pravýho obránce přivedeme, nebo se o to alespoň pokusíme, takže konkurenci snad mít trochu bude. A co se týče pravých beků ve Spartě, tak to není taky žádná sláva, takže pokud by byl zdravotně v pořádku, tak by na základ myslet mohl.
smazaný uživatel
24.06.2012 18:36
#
Já neříkal, že by neměl na základ. V optimální formě by třeba posadil Gebre Selassieho na reprezentační lavičku . Ale k takové formě má zrovna teď hodně daleko.
REPLIKATOR
24.06.2012 18:24
#
Parádní "náhrada"
smazaný uživatel
24.06.2012 18:25
#
Jen se tak ptám: Tobě nevadí, že k vám jde sparťan?
REPLIKATOR
24.06.2012 18:27
#
Tak byl bych radši, kdyby nebyl Sparťan, ale na tento post moc jiných hráčů nepřipadalo v úvahu.
exse
24.06.2012 18:31
#
Uvidíme, každopádně většina talentů, kteří se ve Spartě neprosadili a odešli, tak jim odchod pomohl a stali se lepšími než ve Spartě. Ať už třeba Plzeňáci, nebo Kladrubský, takže bych ho nezatracoval, ikdyž z toho nejsu uplně nadšenej. Je to lepší než 19 letej hráč co má pár zápasů v druhé lize nebo Vidlička.
smazaný uživatel
24.06.2012 18:37
#
Kladrubský hraje ve Slovanu líp než ve Spartě? To ho tak pečlivě sleduješ, nebo jsi jen tak plácnul nazdařbůh jedno jméno?
exse
24.06.2012 18:40
#
Tak když do Slovanu přišel tak jsem ho párkrát viděl a hrál výborně, základ si udržel, takže počítám že se o moc nezhoršil. A vzhledem k tomu že ve Spartě nehrál pravidelně základ, tak předpokládám že teď hraje líp, protože hraje.
smazaný uživatel
24.06.2012 18:44
#
Ve Spartě byla mnohem větší konkurence na jeho post. Kucka, Vacek, Matějovský, vypsat musím i Huška...Kladrubský hrál ve Spartě dobře. A jak lze poznat i z komentářů zdejších sparťanů, tak s jeho odchodem nás celkem dost nesouhlasilo.
lajka30
24.06.2012 18:33
#
dokud hrál jako záložník tak byl dobrej ,ale jak ho dali na pravého obránce tak šel do kopru
joshua
24.06.2012 18:34
#
ani náhodou, jako bek se dostal i do repre
joshua
24.06.2012 18:33
#
Chybět mi nebude, nikdy jsem ho neměl rád. Je dobře, že nepřeplácíme hráče, kór takhle skleněný. Už nevěřim, že se dokáže vrátit do svojí nejlepší formy, kterou měl před pár lety.
smazaný uživatel
24.06.2012 18:34
#
smazaný uživatel
24.06.2012 18:45
#
Je to smutný že tým jako Sparta bude hrát s Vidličkou na pravým beku.
smazaný uživatel
24.06.2012 18:46
#
Už za nás hráli větší jantaři, takže bych z toho nedělal takovou tragédii. I když je fakt, že radostný pohled na Příbora není.
Rarášek
24.06.2012 18:48
#
Však on ješte někdo příjde,třeba Čorluku by nám teď určitě pustili.
smazaný uživatel
24.06.2012 18:48
#
To je ten dvoumetrovej kostitřas, co hrál/hraje za Tottenham?
Rarášek
24.06.2012 18:52
#
No,myslím,že hostuje v Bayeru či tam někde
smazaný uživatel
24.06.2012 18:53
#
Asi vím o koho jde. Takovej vysokej vykřápanej Hrvat. Pamatuju si ho jen z Fify a matně z chorvatské reprezentace.
smazaný uživatel
24.06.2012 19:10
#
no tak ten uz siel za slavenom bilicom do lokomotivu moskva neviem ale ci uz sa dohodli aj kluby,corluka s loko dohodnuty vraj je
Rarášek
24.06.2012 19:14
#
Tak on by stejně v životě nepřišel
hefy
24.06.2012 18:55
#
Čorluka by určitě šel do Sparty.
Rarášek
24.06.2012 18:59
#
Tak byl první volnej bek co mě napadl
smazaný uživatel
24.06.2012 18:49
#
lepsie ako mirko poledica
smazaný uživatel
24.06.2012 18:50
#
To byl kretén. A ještě si ten balkánskej dacan dovolil na mě písknout, abych mu kopnul balón .
smazaný uživatel
24.06.2012 19:44
#
SuperFrankie
24.06.2012 18:52
#
Ty vole.
lexess
24.06.2012 18:48
#
Když u vás mohl dělat primitiv Řepka kapitána, může u vás hrát už kdokoli
smazaný uživatel
24.06.2012 18:49
#
Jemu vadí Vidličkovy fotbalové kvality, ne povaha, inteligence apod.
smazaný uživatel
24.06.2012 18:55
#
super posila pro Liberec, on se tam prosadí, stejně jako se prosadili všichni hráči, kteří odešli ze sparty
smazaný uživatel
24.06.2012 18:57
#
Všichni, co odešli ze Sparty se prosadili, jo? Pacanda, Kalouda, Střeštík, Kuncl, Had...ti teď hrají nějakou hitparádu? A to jsem hledal jenom v Brně, těch co od nás odešli a neprosadili se je mnohem víc.
SuperFrankie
24.06.2012 18:57
#
Ty vole Had. Jen si to přečtu, tak se rozesměju.
smazaný uživatel
24.06.2012 19:42
#
Nikdy jsem nepochopil jak se misto behani plazil po leve lajne.
lexess
24.06.2012 18:59
#
Sparta ničí hráče, to je známé.
smazaný uživatel
24.06.2012 19:01
#
Zeus
24.06.2012 19:05
#
smazaný uživatel
24.06.2012 19:00
#
já jsem jenom čekal že zareaguješ ale reaguješ strašně podrážděně
smazaný uživatel
24.06.2012 19:01
#
Tak když napíšeš takovou blbost...tak se nediv, že reaguju. Krom toho moje podrážděná reakce vypadá trošku jinak. V tomto případě jsem tě jen vyvedl z omylu.
smazaný uživatel
24.06.2012 19:05
#
ty mě bavíš
smazaný uživatel
24.06.2012 19:23
#
Umíš taky diskutovat, nebo se konstantně chováš jako trouba?
smazaný uživatel
24.06.2012 22:18
#
nediskutuju o blbostech
smazaný uživatel
24.06.2012 22:21
#
No, ty je rovnou píšeš.
smazaný uživatel
25.06.2012 14:27
#
jako myslíš tyhle rádoby hvězdy, jo ? Oni by možná měli kvalitou na vyšší ligy, ale sláva jim moc až stoupla do hlavy... takže brňákama radši nereaguj, to je kapitola sama pro sebe
smazaný uživatel
25.06.2012 15:24
#
No, šli na ránu první. Nemusel jsem vypisovat jenom je, ale v archivu jsem je našel nejrychleji . Snad jediný Brňák, co u nás udělal slušnou kariéru byl Zdeněk Svoboda. Jinak se jim u nás moc nedaří.
smazaný uživatel
25.06.2012 15:33
#
jak u vás hraje Holek ? Ten je totiž, taky náš bývalej hráč
smazaný uživatel
25.06.2012 15:38
#
Alibisticky, schovává se před míčem. Je bázlivý. Ale v některých zápasech zahrál poměrně slušně. Když si bude věřit, tak bude platný. Zatím očekávání nenaplnil.
smazaný uživatel
25.06.2012 15:47
#
hold Holek, no... sice jeho odchodem do Ukrajiny se k nám dostali velké prachy, bohužel ani cent nešel do klubové kasy Za kolik jste ho zhruba získali ?
goodbay
25.06.2012 16:17
#
zadarmo, končila mu smlouva...
smazaný uživatel
24.06.2012 18:57
#
zrádce. ale na druhou stranu dobře, takový tragédy sparta nepotřebuje.
smazaný uživatel
24.06.2012 18:58
#
Zrádce? Spadl jsi z višně?
smazaný uživatel
24.06.2012 18:58
#
však to tady čtu, viz "Lavička chce Kušníra. Ale on se urazil a chce odejít"
smazaný uživatel
24.06.2012 19:01
#
Ale proč zrádce? Copak je Slovan náš nesmiřitelný rival? A kde čteš, že se Kušnír urazil?
smazaný uživatel
24.06.2012 19:02
#
psal to Typek
smazaný uživatel
24.06.2012 19:03
#
Zeus
24.06.2012 19:05
#
Rarášek
24.06.2012 19:06
#
JozkokozleJ
24.06.2012 19:15
#
AjaxFans
24.06.2012 19:45
#
z višně.Mě připoměls,že bych si měl udělat griotku
smazaný uživatel
24.06.2012 19:47
#
A seš si jistý, že se dělá z višní ?
AjaxFans
24.06.2012 19:51
#
Sicher
jiri - fcb
24.06.2012 19:00
#
Pro Spartu škoda. Pro Libe dobrá posila.
SuperFrankie
24.06.2012 19:02
#
Škoda? Vždyť poslední 2 roky buď promarodil nebo hrál strašně, jen ať si ho nechají.
jiri - fcb
24.06.2012 19:07
#
je to jeden z mála moderně hrajících beků u nás. Škoda ho pouštět.
smazaný uživatel
24.06.2012 19:40
#
To jo, ale casto delal hrubky dozadu, pripadal mi takovy laxnejsi nekdy.
rufus
24.06.2012 19:26
#
Pořád je to jeden z těch lepších pravých obránců v lize. Nám teď zůstal jen Vidlička. U Jánoše nečekám, že se prosadí rychle do áčka. Stejně tak jako u toho testovaného Coufala, nebo těch dvou cizinců, co by měli jet na soustředění. Prostě máme momentálně jediného použitelného hráče do základu na tuhle pozici a Liberec naopak přivádí náhradu za odcházejícího Gebreho..
smazaný uživatel
24.06.2012 19:03
#
Mylsím že mohli vzít radima Řezníka :) V Plzni na lavičce je ho škoda..
Zeus
24.06.2012 19:06
#
po tomto létě na lavičce nebude
goodbay
24.06.2012 19:06
#
goodbay
24.06.2012 19:06
#
no když odejde Rajtoral, tak se bude ještě hodit. O nabídky určitě František ted nouze mít nebude.
ChineSse
25.06.2012 10:40
#
Řezníka bysme vám těžko pustili...
smazaný uživatel
24.06.2012 19:06
#
hmm,zaujimave,pauschek nepride,kusnir prec,tak to ma sparta teda len vidlicku a toho frydka ze?
goodbay
24.06.2012 19:07
#
frýdek je na LB, na PB je Jánoš a možná Coufal
smazaný uživatel
24.06.2012 19:09
#
no vidis takze neustale kritizovany vidlicka a mlady hrac janos ktory to nemusi uniest...ja som to pisal uz na jesen ze prvorady ukol sparty ma byt najst krajnych bekov,teraz uz pochybujem ze sparta niekoho zozenie ktory okamzite naskoci do zakladu a chyti sa
slavik38
24.06.2012 19:15
#
a Frýdek je hlavně v Senici
smazaný uživatel
24.06.2012 19:39
#
RB musi prijit za kazdou cenu. Vcera byl na testech Coufal z Opavy, ale hral polocas a nevim jak. Vidlicka snad zaklad nebude, ale jako nahradnik je uplne v pohode.
adalbertus
24.06.2012 19:49
#
dobrý nick ,dobre ti tak
smazaný uživatel
24.06.2012 19:51
#
adalbertus
24.06.2012 19:57
#
ešte Trenčín do druhej ligy...
smazaný uživatel
24.06.2012 19:59
#
hej,ty mna sledujes ? zabudni,As sice pojde dole kedze odisli peltier a hlohovsky ale na stred tabulky to bude len aby DAC nezhnilo v 2.lige par rokov
adalbertus
24.06.2012 20:06
#
starý ahoj,dajaký dac u riti,trenčín iba v hokeji(za košicama samo),
smazaný uživatel
24.06.2012 20:09
#
ja fandim len futbalovemu trencinu,hokej mna nebere sakra ty nepodporujes jedinny specificky klub na sk?
adalbertus
24.06.2012 20:14
#
nie nie,mal by som?
smazaný uživatel
24.06.2012 20:18
#
tak moja chyba,povazoval som ta za ich fanusika stary prepac,mas nejaky klub na sk ktoremu prajes?
adalbertus
24.06.2012 20:26
#
takto,som od Moldavy takže Moldava,do školy som chodil do Lučenca takže Lučenec,kraj košický takže Košice,ale všeobecne vo sportu Slováci mám ich rád čo mám robit no
smazaný uživatel
24.06.2012 20:29
#
moldava? ja mam zasa kamosku od roznavy,z lucenca tu maka celkom dost ludi celkovo je tu v pisku 90% vychodniarov za slovensko
adalbertus
24.06.2012 20:43
#
však aj ja som od rv(jablonov ),
SuperFrankie
24.06.2012 20:15
#
Stasi?
adalbertus
24.06.2012 20:17
#
ten dopadl,vid
SuperFrankie
24.06.2012 20:20
#
Proč má tenhle nick?
adalbertus
24.06.2012 20:27
#
to játeda ne vím,ale von to řekne
smazaný uživatel
24.06.2012 20:37
#
pretoze som sa stavil s fantomasom a cristianom o to ze polsko postupi zo skupiny,s kazdym to mam na 2 tyzdne+s miccolim som sa stavil o to ze taliansko nepostupi zo skupiny
exse
24.06.2012 19:10
#
http://www.chovanecsport.cz/cs-novinky-plzen_odmitla_astronomickou_nabidku_z_ruska_na_daridu-1013

Nevím jestli už to tu bylo, ale každopádně je to hustý. Darida je snad ještě větší bublina než Kadlec a větší částku jim těžko někdo nabídne, stejně jako Spartě za Kadlece. Pro jejich hru zatím nemá takový význam a proto by ho za takový prachy měli hned pustit, náhradu by našli tak za šestinu toho.
stavik
24.06.2012 19:12
#
Sám jsi bublina, ale neboj, časem splaskneš.
exse
24.06.2012 19:19
#
Tak ten byl výbornej
stavik
24.06.2012 19:20
#
Mě jen serou podobné kecy. Podobně se nadávalo např. na Jankulovskiho, když jel taky v cca. 20 nečekaně na dospělé EURO.
exse
24.06.2012 19:30
#
Ale mě vůbec nejde o to jestli byl na ME nebo ne, udělala se kolem něho taková aura velkýho talenta, kterej určitě jednou bude základní kámen naší repre a přitom hraje průměrně a v lize bys našel několik hráčů, kteří mají jeho výkonnost, nebo jsou třeba i lepší.
stavik
24.06.2012 19:33
#
Povídej.
exse
24.06.2012 19:37
#
Hušbauer, Hanousek, Pavelka, Pospíšil, když beru jeho věkovou kategorii.
stavik
24.06.2012 19:43
#
Ale prosímtě.
cubinho
24.06.2012 19:51
#
Jsi vtipný.
exse
24.06.2012 20:09
#
Dík, pro tebe budou asi všichni inteligentní lidé vtipní že?
stavik
24.06.2012 20:11
#
Lidé, kteří jsou inteligentní (i když to o sobě říkáš jen ty), ale chovají se jak idioti, určitě.
exse
24.06.2012 20:22
#
Promiň ale píšeš nehorázný hovna bez jakýchkoliv argumentů, takže se nemá cenu s tebou vůbec o nečem bavit.
cubinho
24.06.2012 20:24
#
Dobře, tak teď použij argumenty a napiš, proč jsou Hanousek, Pospíšil a Pavelka lepší Darida, to chcu slyšet...
exse
24.06.2012 20:41
#
Jo tak proto píšeš takové blbosti, tys je ještě neviděl hrát jo? Takže zaprvé, vůbec jsem neřekl že jsou lepší, ale že jsou minimálně na stejné úrovni. Zadruhé je docela těžké vyjádřit proč je ten daný hráč lepší než druhý, lidé tyto věci vnímají poměrně dost subjektivě, ale jsou určité věci, které se dají statisticky vyjádřit a to třeba že Hušbauer dává více gólů, nebo že má 2x více odehraných zápasů. Hanousek a Pavelka mají více popřípadě stejne gólů a to i přesto že hráli v omnoho horších týmech. Dále kdyby existovala statistika úspěšnosti přihrávek, tak by ti hráči určitě nebyli horší než Darida, jenomže tohle už jsou věci, které se nedají doložit čísly a tak to záleží na individuálním vnímání těch hráčů a o tom jak moc je máš nasledované, předpokládám že ty je nemáš skoro vůbec, proto mi nevěříš že nejsou horší než on a proto tě nemám jak přesvědčit.
cubinho
24.06.2012 21:34
#
"Jo tak proto píšeš takové blbosti, tys je ještě neviděl hrát jo? "

Jaké blbosti jsem psal? Můj názor je takový, že si nemyslím, že výše zmínění jsou lepší než Darida. A řekl bych, že si to myslí cca 90 % přítomných. Takže tím, že mám jiný názor než ty, hned píšu blbosti, jo? Ok, ty jsi tady ten nejchytřejší člověk na světě, každý, kdo má jiný názor než ty, hned píše blbosti.
A ještě bych dodal, že Pospíšila jsem viděl 100% vícekrát než ty, Hušbauera sleduju už od doby, co hrál v Příbrami, pak jsem ho samozřejmě mockrát viděl i v Baníku, takže jsem samozřejmě tvrdil, že Sparťani udělali moc dobrý obchod, když ho kupovali podle mnohých jako no-name hráče. Pavelku s Hanouskem jsem viděl možná méněkrát (když tvrdíš, že je tak moc sleduješ).

"Takže zaprvé, vůbec jsem neřekl že jsou lepší, ale že jsou minimálně na stejné úrovni. "

A proto si napsal toto: "...přitom hraje průměrně a v lize bys našel několik hráčů, kteří mají jeho výkonnost, nebo jsou třeba i lepší. - Hušbauer, Hanousek, Pavelka, Pospíšil, když beru jeho věkovou kategorii." Takže lžeš... a rovnou řekni, kteří z nich jsou teda ti lepší?

"ale jsou určité věci, které se dají statisticky vyjádřit a to třeba že Hušbauer dává více gólů, nebo že má 2x více odehraných zápasů. Hanousek a Pavelka mají více popřípadě stejne gólů a to i přesto že hráli v omnoho horších týmech. "

Góly...ano, Benayoun dal taky více gólu než Rosický. Znamená to, že je lepší? Ne, samozřejmě...
Třeba Hušbauer se mi líbí moc, o něm jediném bych dokázal říct, že je na podobné výkonnostní úrovni jako Darida. Taky jsem psal, že bych si ho dokázal představit v širším kádru repre v dalším kvalifikačním cyklu.
Ale ten zbytek? Pavelka, který se zatím neprosadil ve Spartě a odehrál průměrné jaro na Slovácku? Pospíšil, ač jako Sigmák ho mám moc rád, tak bych si vážně ani netroufal říct, že je na stejné úrovni jako Darida. Věřím, že má taky na to, aby z něj byl výborný hráč, ale srovnávat ho teď s Daridou, který odehrál skvělé zápasy proti Schalke, byl nominován do reprezentace, měl výborné celé jaro v základu nejlepšího týmu ligy (s Libercem)...ne, vážně ne.
A když vytahuješ tu úžasnou statistiku odehraných zápasů, tak proč nepoužiješ třeba počet odehraných minut v evropských pohárech nebo v reprezentaci? Aha, toto se ti nehodí...
A ke zbytku se ani nevyjadřuju, protože zase dáváš najevo svou nadřazenost a snažíš se druhého jen ponížit tím, že vlastně nic neví...
Jen ještě k té statistice úspěšných přihrávek: tady si troufám s naprostou jistotou tvrdit, že ji má Darida nejlepší. Už jen proto, že hraje v Plzni a na jaké pozici tam hraje (oba víme, jakým stylem Plzeň hraje).
ntaci?

exse
24.06.2012 21:58
#
Kdybys takhle argumentoval hned a nesnažil se jenom zesměšňovat, tak by ta diskuze vypadala uplně jinak. Co se týče těch lepších hráčů než Darida, tak je to jednoznačně Hušbauer. Ostatní jsou na podobné úrovni jako on. Strašně moc dělá kvalita týmu ve kterém daný hráč hraje a jeho postavení v něm, v tomhle to má Darida oproti všem daleko snadnější, zaprvé tam nemá žádnou konkurenci na svůj post a zadruhé je to tým který šlape, hraje pohlednej fotbal a má kvalitního trenéra, který umí s hráči pracovat. Kdyby byl Darida ve Spartě, respektivě ve Slovácku, jako Pavelka, tak by zdaleka nebyl v repre a kdo ví jestli by hrál ligu. Jak už jsem psal, srovnávat kvalitu jednotlivých hráčů objektivně nejde, už jen proto že všichni nemají stejné podmínky. To srovnání co jsem psal nahoře je spíše srovnání jejich potenciální výkonnosti a tu mají podle mě všichni minimálně stejnou jako Darida, protože ten má nyní z nich daleko nejlepší podmínky a stejně je nijak extrémne nepřevyšuje, jestli vůbec.
ChineSse
25.06.2012 10:47
#
Aha. Darida nemá na svůj post konkurenci, ale Hušbauer, Hanousek nebo dokonce Pavelka jí maj, žejo ?
stavik
24.06.2012 20:42
#
Jaká hovna zase? Jediná hovna píšeš naopak ty - furt upozorňuješ, jak jsi inteligentní, zatím jsi přihodil pouze kupu argumentů svědčících o opaku (ale klidně hoď diplom z matfyzu). Píšeš jak je Darida jen a pouze bublinou, kde máš argument? Pišeš, kdo je lepší než Darida, argument?
exse
24.06.2012 21:17
#
Zato ty máš argumentů proč Darida není bublina, nebo proč ti ostatní jsou horší, plnou prdel.
stavik
24.06.2012 21:33
#
Jenomže ty jsi ten, kdo přinesl nějaký argument, tzn. ty bys jej měl obhájit nikoliv naopak. Pokud řeknu, že globální oteplování způsobuje kouzelník, tak já musím svůj argument obhájit, a až tehdy se stává platným, vice versa to skutečně nefunguje.
exse
24.06.2012 21:48
#
Jasně, takže když vzneseš kritiku vůči názoru někoho jiného, tak ji nemusíš obhájit, prostě máš pravdu. Navíc já jsem ti dal argumenty o kousek výše.
cubinho
24.06.2012 20:22
#
Jo a ještě je vtipné, jak vždycky vytahuješ inteligenci. Jako by sis myslel, že jsi jediný inteligentní člověk na světě
stavik
24.06.2012 20:35
#
stavik
24.06.2012 20:48
#
Přitom žádný důkaz o jeho údajné inteligenci neexistují.
stavik
24.06.2012 20:48
#
neexistuje...
SuperFrankie
24.06.2012 19:12
#
Kecy. Nic takovýho jim určitě nepřišlo, nevěřím, že by ho pak nepustili.
smazaný uživatel
24.06.2012 19:13
#
no nechcem ti brat iluzie ale za take ciastky ruske kluby kupuju brazilcov ci obecne juhoamericanov a nie nejakeho daridu samozrejme ze je to blbost,chovanec to len pustil do sveta aby o nom a tej jeho agenture vobec bolo pocut
exse
24.06.2012 19:18
#
Pochybuju že by si taková agentura dovolila na oficiální web dát takovou zprávu, kdyby nebyla pravdivá.
smazaný uživatel
24.06.2012 19:20
#
Bylo to z více zdrojů, ale nech je se vykecat...
smazaný uživatel
24.06.2012 19:22
#
no tak mi tie zdroje napis.....
smazaný uživatel
24.06.2012 19:13
#
rufus
24.06.2012 19:23
#
Proč to jen Chovancovi nevěřím..
stavik
24.06.2012 19:24
#
Btw. proč zrovna agent by lhal? Vlastně tím přiznává, že je neschopný idiot, když si neumí vydělat.
rufus
24.06.2012 19:27
#
Zrovna se mu hodí, aby se o Daridovi někdo dozvěděl.
smazaný uživatel
24.06.2012 19:58
#
Jaka bublina? Je to jeden z nejlepsich hracu v lize na svoji pozici,je mu 21 let. Zadna bublina kolem nej neni. Akorat tady ze sebe delas tim trollingem blba...
stavik
24.06.2012 20:00
#
To on dělat nemusí.
Gryphonheart
24.06.2012 21:20
#
No, viděl jsem ho několikrát v lize a nějak nevidím čím je tak výjimečný, i na ME byl ne proto, že je tak dobrej, ale protože bílkovi pasuje do toho jeho plzeň-systému.. takže chápu tu bublinu o které exse mluví, vidím ji taky. Svoje kvality bude nejenom v klubu muset teprve prokázat, pak se uvidí jestli a jak moc dobrej on vlastně je..
smazaný uživatel
24.06.2012 22:34
#
nic si z toho nedělej. Každej nemůže dělat fotbalový skauta. Třeba máš talent na něco jiného. Třeba umíš vařit.
Gryphonheart
24.06.2012 22:43
#
Aspoň umím mluvit a psát česky, to taky není zrovna málo. Někdo nevládne ani tím, a ještě se musí pravidelně ztrapňovat v diskusích pod články. Poznáváš se?
twerp
24.06.2012 22:52
#
Píše se před tím a čárka? Neber to nějak útočně, ale docela mě to zajímá:)
smazaný uživatel
24.06.2012 22:56
#
nie
Gryphonheart
24.06.2012 23:17
#
To možná tak někde na Slovensku, v češtině se píše ',' před 'a' zcela běžně. 'A' pouze spojuje dvě věty stejné úrovně, nic víc, nic míň. Vygoogli si to, jestli mi nevěříš.. Mimochodem, nebyl teď výraz 'googlovat' nebo možná 'googlit' přímo přidán do spisovné češtiny nebo tak něco? Zaslechl jsem něco v tom smyslu, nebo se o tom zatím alespoň uvažuje, ale tím už si opravdu jistý nejsem.
smazaný uživatel
24.06.2012 23:47
#
nejde o stupňování?
smazaný uživatel
24.06.2012 23:43
#
smazaný uživatel
24.06.2012 23:45
#
smazaný uživatel
24.06.2012 23:47
#
cubinho
25.06.2012 00:01
#
smazaný uživatel
24.06.2012 19:44
#
100. pre vsetkych balkancov v sparte
smazaný uživatel
24.06.2012 19:46
#
Pamic a Keric
adalbertus
24.06.2012 19:45
#
no konečně GL,nic lepšího neznám
smazaný uživatel
24.06.2012 19:54
#
nemáte nějaké informace o tom, kteří zahraniční hráči by s nimi měli být na tom soustředění v Rakousku?
smazaný uživatel
24.06.2012 20:12
#
Dočkal dva goly
j_mrazik
24.06.2012 20:15
#
Bývalý kvalitní fotbalista. V Liberci by mu to mohlo jít.
Wu-36-man
24.06.2012 21:23
#
Pravyho beka to chce nutne privest..ted v tom pripravnym zapase sedeli ve vipku 3 cernosi,takze je mozny,ze budem zkouset nejakou exotiku..kazdopadne Vidlicka pro me neni bek pro zaklad a Coufal tezko rict,kez by to byl objev,uplne spatne nevypadal..Reznika asi Plzen nepusti co?
slavik38
24.06.2012 21:46
#
nebyl to náhodou Kweuke, jeho brácha a Chigou? někde jsem četl že tam byli..
Wu-36-man
25.06.2012 06:12
#
Abych rekl pravdu tak nevim,Kweuke tam byl urcite..na ty zbyly tri jsem moc nevidel,ale spojil jsem si to se zahranicnima hracema,ktery byli avizovany...
goodbay
25.06.2012 09:01
#
druhy byl určitě jeho brácha
Wu-36-man
25.06.2012 10:00
#
A nehraje pravyho beka?
goodbay
25.06.2012 11:15
#
tak to nevím
rufus
25.06.2012 12:21
#
http://www.spartaforever.cz/images/fotoalbum/2572/0da8be442401def.jpg

Máš pravdu. Vedle Kweukeho to vypadá na jeho bráchu. Nad Kweukem sedí Chigou a toho posledního neznám..
smazaný uživatel
24.06.2012 23:35
#
Tenhle hráč je podle mě dost přeceňovanej ... Měl pěknou sezónu ve Spartě, to uznávám ... ale v jeho průnikách a práci bylo vidět že měl obrovské štěstí, měl prostě hvězdnou sezónu ve který hrál na 150% a kterou už nikdy nezopakuje
smazaný uživatel
25.06.2012 07:21
#
treti nejlepsi pravy obrance po Rajty a Gabre....
Nevite co s Vencou Kadlecem ani nebyl pripravni zapas proti Zizkove,uz Sparta s nim nepocita nebo co jeden nejoblibenejsi hrac z GL..
Wu-36-man
25.06.2012 08:54
#
Mel jeste nejaky lehci zraneni a misto zapasu na treninkovym hristi vyklusaval..na soustredeni v Rakousku uz bude..
rufus
25.06.2012 15:51
#
Takže na soustředění do Rakouska jedeme bez Pavelky, Hejdy a Zemana. Pavelka a Hejda nespíš půjdou na další hostování a u Zemana se uvidí, jestli ještě vůbec dostane šanci.
goodbay
25.06.2012 16:16
#
zrovna Hejda by si zasloužil být v kádru A-týmu. Když na stoperu nemáme kdoví jaké hráče.
rufus
25.06.2012 16:18
#
Ještě jsem si vzpomněl, že Hejda nehrál proti Žižkovu kvůli zranění. To by možná mohl být důvod, proč nejede do Rakouska. Podle mě je Hejda lepší než třeba takový Švejdík, který na soustředění jede..
smazaný uživatel
25.06.2012 16:20
#
Tak snad se uzdraví a připojí se k áčku. Myslím, že by si šanci zasloužil. Co se týče Zemana...ani jsem moc nečekal, že ho Lavička zařadí do a-týmu. Přece jen, Krejčí, Juhar a Kuba Podaný mu na levý kraj zálohy stačí.
rufus
25.06.2012 16:25
#
Zeman hlavně není ten typ člověka, který by se smířil s místem na lavičce. A na jeho místě máme Láďu, takže má Zeman smůlu. Mě v týmu chybět nebude, fotbalista to asi není špatný, ale v hlavě má vygumováno. Šanci dostal a nevyužil, teď může jít.
smazaný uživatel
25.06.2012 16:31
#
Přesně tak. Navíc v Rakousku díru do světa také neudělal, takže by v současném rozpoložení asi nebyl velkou posilou pro Spartu. A jestli zůstane v béčku...kdo ví? Asi by to ale nemělo cenu, pochybuju, že by v sobě našel chuť hrát třetí ligu.
rufus
25.06.2012 16:34
#
V béčku by zbytečně zabíral místo a myslím, že by ani nepodával adekvátní výkony. Nejlepším řešením asi bude jeho prodej.
smazaný uživatel
25.06.2012 16:42
#
Prodej...třeba armádě do guláše.
smazaný uživatel
25.06.2012 19:02
#
No tak na stopera mame teda Jarosika, Zapotocneho, Brabce a Svejdika, to se celkem da pokud prvni dva si vzpomenou na sve drivejsi vykony, Brabec nebude delat minely a Svejdik jako zaplata muze stacit, stejne se asi moc do hry nedostane.
rufus
25.06.2012 20:11
#
Na formě Jarošíka a Zápotočného, případně Brabce bude hodně záležet. Když by hrál Jarošík stejně dobře jako na začátku podzimu, byla by to velká paráda.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.