Kouči Ščasnému hrozně děkuju, řekl Plechatý po ligovém debutu

11.02.2019 09:38 - Aktuality
Dominik Plechatý (© sparta.cz)
 
Ligovou premiéru v dresu Sparty navíc ozdobenou výhrou 1:0 a čistým kontem si v zápase proti Bohemians Praha 1905 užil Dominik Plechatý. Devatenáctiletý obránce, který strávil první polovinu sezony na hostování v druholigové Vlašimi, si svými výkony v zimní přípravě vysloužil důvěru trenéra Zdeňka Ščasného. Místo v základní sestavě ho nepřekvapilo a za příležitost byl hodně vděčný.

"V průběhu času jsem to tušil, jak trenér stavil sestavu a byl jsem za to velmi rád, že mi dal takovou šanci, navíc takhle mladému. Hrozně mu děkuju," řekl novinářům Plechatý.

"Pro mě je super, že mi dal šanci. V přípravě jsem ukázal, že jsem tam nechal všechno a tohle je taková odměna za tu práci," uvedl sparťanský odchovanec.

Vychutnal si i atmosféru, na Letnou zavítalo 11.625 diváků. "Na přípravné zápasy přijde pár lidí, ale tady je plný stadion. Šel jsem do toho s tím, že si to užiju. Vydařilo se a jsem za to rád," prohlásil Plechatý.

Z vydřené výhry na úvod jarní sezony měl radost stejně jako z čistého konta, ke kterému coby stoper pomohl. "Jelikož jsem naskočil takhle mladý a ještě jsem vůbec nečekal, že tady budu, tak to, že jsme to odehráli s nulou vzadu, je super. Že jsme dali gól, je jedině dobře. Tři body doma, takže velká spokojenost. Myslím si, že jsme tam každý nechali všechno a jsem za to rád," prohlásil Plechatý.

Jestli nastoupí i k příštímu ligovému utkání na hřišti Dukly, zatím neví. "To už necháme na trenérovi a uvidíme," podotkl Plechatý.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4086
Komentáře (146 / 0 nových)
Nr.Nobody
11.02.2019 09:39
#
*Panu Scasnemu a panu Rosickemu.
spider_8
11.02.2019 13:50
#
A panu doktoru Kretinskemu! Ten kluk vůbec netuší...
Ross Geller
11.02.2019 19:41
#
A panu Stramaccionimu, podle smlouvy je pořád ve Spartě.
r.mrazik
11.02.2019 09:44
#
bud rad,ze jsi prezil,mohl te zabit...ale snad si to chlapec uzil,opakovat se to uz nejspis nebude
madridcan
11.02.2019 09:51
#
To znie ako prihovor k niekomu, co mal nastupit k Salovi do vrtulnika...
madridcan
11.02.2019 09:56
#
*lietadla
r.mrazik
11.02.2019 09:58
#
nene...zdenda takhle lita a pada uz dlouho
Azazelo RD
11.02.2019 10:22
#
Akorát se díky bohu vždy najde.
Olen, Tomi Hohuluk
11.02.2019 20:08
#
no to teda zaplať Pán Bůůů
pingla
11.02.2019 16:59
#
ano, ligovy debut uz se vazne opakovat nebude
r.mrazik
11.02.2019 17:02
#
DeformFCB
11.02.2019 09:45
#
Víc a houšť dorostenců v základu.
Puskas
11.02.2019 10:03
#
Je otázka, jestli je tam bude dávat v případě série nevýher. To se obávám navázání na českou tradici nacpat tam zkušené hráče.
JeséRodriguez
11.02.2019 10:20
#
Ti dva jsou podle mě ideální, přece jen k sobě potřebují nějaké hráče, co maj něco odkopáno. Ale že včera dostal před Drchalem přednost Pulkrab coby střídající hráč je opravdu výsměch.
T7s
11.02.2019 10:24
#
prej mel Drchal virozu a nehral modelove utkani v tydnu a proto dostal prednost Pulkrab.. jestli to bylo dobry rozhodnuti, spatny rozhodnuti, nebo vubec jaky rozhodnuti, to uz je vec jina..
Lof
11.02.2019 12:28
#
DeformFCB
11.02.2019 13:53
#
JEFFINHO
11.02.2019 09:47
#
Sezona je v prdeli, tak bych se vůbec nezlobil kdyby Plechatý, Hložek, Sáček a Drchal měli místo v sestavě jisté (nebo aby Drchal bych alespoň útočník č. 2, protože nevím co se stalo s Pulkrabem, ale je uplně neviditelný, týmu neprospěšný)
Posledni Kovboj
11.02.2019 09:51
#
PISTOLERO
11.02.2019 10:07
#
T7s
11.02.2019 10:11
#
s Pulkrabem se nestalo nic, tragickej byl vzdycky.. nechapu, co takovej hrac dela ve Sparte, technika nula
Blasphemer
11.02.2019 10:17
#
Taková lopata typu Doležala, Poznara nebo Vaněčka. V průměrným týmu, kde ten útok na něm postaví a dostane maximální důvěru, mu to tam možná padat bude.
Ale v týmu, co chce vyhrávat tituly a hrát pravidelně Evropu, takovej hráč nemá co dělat.
JeséRodriguez
11.02.2019 10:24
#
Nr.Nobody
11.02.2019 10:29
#
Koller approves.
Blasphemer
11.02.2019 10:31
#
Chudák Dino.
T7s
11.02.2019 10:32
#
uklidni se..
Piky
11.02.2019 11:42
#
Až na to, že Koller není lopata. Na své parametry na tom byl technicky i fotbalově úplně výtečně.
Nr.Nobody
11.02.2019 11:48
#
Ale prosimte, to se az casem vyhral. Pulkrab ma podobnej potencial.
Aldeano
11.02.2019 14:33
#
mayday
11.02.2019 10:31
#
Úplně přesně řečeno
Uwe háže buly
11.02.2019 10:58
#
On má o dost lepší zakončení a lepší výběr místa/čich na góly, což před tímhle angažmá dokazoval..
T7s
11.02.2019 11:09
#
v tech atributech, co jsi vypsal, uz je ted Drchal davno pred nim, navic je mladsi a nezakopava o balon..
Uwe háže buly
11.02.2019 11:11
#
Já myslím oproti Vaněčkovi, Doležalovi atd. Drchal je samozřejmě jinde.
T7s
11.02.2019 11:11
#
aha..
Lof
11.02.2019 12:29
#
Klokanomet
11.02.2019 11:27
#
Schválně, za kolik let dá Drchal 12 gólů v jedné sezoně.
T7s
11.02.2019 11:35
#
Ok.
Klokanomet
11.02.2019 11:50
#
Nj, vlastně je to vládce nejdelší a nejzbytečnější zimní přípravy v Evropě Takže je samozřejmě před Pulkrabem, který už dokázal dát dokonce nějaké góly i na úrovni oficiálních zápasů.
T7s
11.02.2019 12:03
#
Jo.
Klokanomet
11.02.2019 12:34
#
Tal Ben Chaim approves
JeséRodriguez
11.02.2019 12:53
#
I v tý přípravě si krásně můžeš porovnat práci s míčem, rychlost, zarputilost, klid v zakončení, atd. Drchal opravdu vypadá jako fotbalista, Pulkrab je na tom prostě špatně a ve Spartě nemá co dělat. Že dal někdy nějakej gól v lize je přesně to, na co se v ČR hraje. Pořád se tady žije z minulosti a vlastně ti starší hráči maj na svým postu přednost, protože jsou vlastně zkušení a něco už odkopali. Pak hraje u nás na kraji obrany Zahustel, kterej má dokonce i start za repre, přitom neumí zpracovat balón...
Klokanomet
11.02.2019 13:15
#
Nesmysl za nesmyslem. Předchozí sezona je podle tebe žití z minulosti? Co je v tom případě třeba takový Kadlec? Přednost "zkušeným" a "starším" hráčům? Pulkrab ročník 1997, hráč jednadvacítky, který má za sebou v podstatě jenom jednu celou sezonu v lize, je fakt geniální příklad hráče, který dostává příležitost jenom kvůli zkušenostem
JeséRodriguez
11.02.2019 14:05
#
Tak jak můžeš říct, že není Drchal nad Pulkrabem. Viděl jsi Drchala vůbec někdy hrát? Ono vlastně možná stačí vidět hrát Pulkraba a je ti jasný, že je kdokoliv jinej lepší. Ale hlavně, že dal loni pár gólů.
Klokanomet
11.02.2019 14:13
#
Já nehájím Pulkraba, vůbec mě nezajímá, jenom mě nasraly tvoje chybné argumenty a navíc se bavím nad typicky sparťanským přeceňováním přípravy. Dobře si pamatuju, jak v té vaší slavné přípravě údajně zářil dřevák Ben Chaim a slibovali jste si od něho kdovíco. Potom nastoupil do soutěžního zápasu a byl horší než podprůměrná česká ligová křídla a to už je sakra umění
JeséRodriguez
11.02.2019 14:18
#
Zrovna Ben Chaima bych dřevákem nenazýval. V noze to má, má přímočarej styl, ne jak typický český křídla, ale tady se to do ligy moc nehodí. Je to i jiná mentalita, tady mu to nesedlo, ale rozhodně není špatnej fotbalista, jak se z něj dělá. Přípravu nikdo nepřeceňuje, liga, je určitě o něčem jiném, ale jestli jsi na ty zápasy koukal, tak musíš prostě uznat, že je Drchal hodně šikovnej a zarputilej hráč. Naopak Pulkrab je Spartě k ničemu, on by se fakt hodil třeba Páníkovi do Baníku. Ten má tyhle typy rád a umí je využít, jak tady někdo psal.
salami
11.02.2019 16:08
#
Tak Pulkrab je taky dost zarputilej a zrovna do zapasu s Bohemkou, ktera to hraje celkem od podlahy, bych ho na zaverecnej tlak nejspis poslal taky, protoze jestli v necem Pulkrab vynika, tak jsou to zavary a hra hlavou.
Rarášek
11.02.2019 14:31
#
Uwe háže buly
11.02.2019 16:43
#
Tak hlavně Pulkrab je úplně jinej typ hráče a i takovýhle silový hráči hranou třeba v top soutěžích, jen se musí správně využívat. Jako druhej/třetí útočník je super, jen se do toho musí dostat.
Hokaido
11.02.2019 11:05
#
Vůbec, Pulkrab je útočník typu Lafata. Z těch momentálních by se dal přirovnat k Piatekovi nebo Icardimu. Prostě potřebuje velkej servis do vápna, pak může být výbornej.
Uwe háže buly
11.02.2019 11:11
#
kilobyte
11.02.2019 11:28
#
Mě by zajímalo, jak se cítí, když o sobě asi ví, že potřebuje balóny do vápna aby něco předvedl a kouká se, jak z jedné strany Hanousek nedá jeden dobrý centr a z druhé Zahustel nedá ani jeden centr. To musí být strašný tam jít v takovém stavu.
Trapný diskutér
11.02.2019 11:48
#
zahustej nemá až tak hroznej centr, ale díky svý celkový kopytnatosti se vůbec nedostane do prostoru s pumlíčem na haxně, kde by to mohl uplatnit
verv
11.02.2019 12:04
#
zrovna včera tam těch centrů zkoušel docela dost, tak čtyřma trefil hned prvního protihráče a zbytek skončil někde v autu
kilobyte
11.02.2019 12:12
#
Včera to právě skoro vůbec nezkoušel. A prošel snad jen jeden a to ten před penaltou.
Mr.Mike
11.02.2019 15:08
#
A z jednoho byla penalta.. (centroval to on ne?)
verv
11.02.2019 15:27
#
jj ale to byl ten centr z kategorie "skončil někde v autu"
Blasphemer
11.02.2019 11:33
#
Vlastnost, kterou má Pulkrab společnou s Icardim nebo třeba s Lafatou je to, že je mimo vápno úplně k hovnu.
Pulkrab je navíc k hovnu i ve vápně. Neznám sice statistiku jeho efektivity, ale pochybuju, že se poměrem střela/gól alespoň blíží k Lafatovi, natož k Icardimu.
JeséRodriguez
11.02.2019 12:32
#
Pride
11.02.2019 12:54
#
Hokaido
11.02.2019 14:03
#
Však píšu typ. Icardiho jsem dal jako příklad, samozřejmě že Pulkrab je v samotným zakončení horší. Proto taky jeden hraje za Inter a druhej nehraje za Spartu.
Blasphemer
11.02.2019 14:21
#
Já si v první řadě při zmínce o těch dvou vybavím hlavně zabijáka, co potřebuje (s nadsázkou) na dva góly jednu šanci.
Tomu se Pulkrab docela blížil v Liberci, ale jak píšu výše, to je přesně ten průměrnej klub, kde je snažší vyniknout. Navíc byl v tý sezóně jeho jedinej přímej konkurent v boji o základ Voltr ( ), Potočný hrál většinou s ním v základní sestavě. Takže měl veškerou důvěru.
Proto to na mě nedělá dojem, protože takhle sezónu dokázali zahvězdit borci jako právě Doležal nebo Poznar. Do Sparty to zatím nepřenesl.
Jinak teda Pulkrab na mě působí strašně nefotbalově, kromě fyzický síly v něm nevidím nic nadprůměrnýho, ani ten výběr místa jako měl Lafata nebo třeba chladnokrevnost v zakončení. V naší lize to sice kolikrát stačí, ale ne v klubu jako Sparta, Slavia nebo Plzeň.
Kiwi-21
11.02.2019 15:12
#
Právě že kdyby ve Spartě byly schopní mu dát pořádně centry třeba jako Kovařík v Plzni tak věřím že muže ty góly v pohodě dávat a být za Komlichenkem 2. v tabulce střelců
Ale to by musel mít důvěru jako třeba Tetteh na začátku sezóny který hrál sice dobře ale zakončení měl naprosto tragické věřím že pokud by byl Pulkrab zdraví a hrál by ze Suboticou oba zápasy že s němy nevypadnete
Nr.Nobody
11.02.2019 11:34
#
DeformFCB
11.02.2019 13:53
#
Hokaido
11.02.2019 14:03
#
Co z toho není pravda?
DeformFCB
11.02.2019 14:08
#
Blasphemer 11.02.2019 11:33#
Kang & Kodos
11.02.2019 14:40
#
HorajzmAmmann
11.02.2019 13:12
#
bereme
Blasphemer
11.02.2019 13:58
#
U vás by deset gólů za sezónu dal. Páník má v oblibě tyhle silový kolohnáty a dokáže z nich vymáčknout maximum.
JeséRodriguez
11.02.2019 14:05
#
Kang & Kodos
11.02.2019 14:37
#
V Liberci dal loni tu desítku za půl roku. On holt potřebuje hlavně centry do vápna, zatimco Tetteh je komplexnější. A když ti má centrovat Hanousek, útočník Hložek nebo dokonce Zahustel, tak těch gólů asi moc nedáš.
Blasphemer
11.02.2019 14:47
#
No, právě. Tetteh ve vápně není o nic horší a navíc má i nějakou rychlost, techniku atd. A spoluhráče má samozřejmě úplně stejný jako Pulkrab.
Kang & Kodos
11.02.2019 14:50
#
A proto tady už dlouho nebude
Blasphemer
11.02.2019 14:53
#
To se dá očekávat.
HorajzmAmmann
11.02.2019 15:36
#
asi by se nám hodil do systému , místo Baroše s Kuzmanovičem. Ale na druhou stranu, nikdo od nás neumí pořádně odcentrovat. Holzer je nejlepší v trefování 1. protihráče
salami
11.02.2019 16:11
#
Na tomhle je krasne videt ten posun v cesky lize, nedavno jsme meli nedostatek hracu na kridlech/becich, co umej jeden na jednoho, ted uz neumej ani poradne nacentrovat, cest vyjimkam jako je Kovarik.
ratusek
11.02.2019 16:38
#

Ale i Kovaříkovi to dost často létá na tribunu
iamek
11.02.2019 10:20
#
JeséRodriguez
11.02.2019 10:24
#
Pride
11.02.2019 12:53
#
shitcool
11.02.2019 10:11
#
hromdopolice
11.02.2019 10:13
#
JeséRodriguez
11.02.2019 10:20
#
Puskas
11.02.2019 10:22
#
Vzhledem k novému hernímu systému ligy to je pořád otevřené.
dalimilhruby
11.02.2019 17:39
#
Pulkrab hru nikdy netvořil, byl vždycky závislej na výkonu ostatních, když hrál tým dobře, tak byl hvězda, když ale Sparta hraje tak jak hraje a nikdo mu nepřihraje, tak má smůlu, on není Messi ani Ronaldo, on potřebuje centr, dobrou nahrávku
Arthur Morgan
11.02.2019 09:52
#
Hlavně Frýdek ven
Posledni Kovboj
11.02.2019 10:01
#
Ja jsem uprimne do posledni chvile neveril, ze fakt nastoupi. Az kdyz jsem ho videl napsanyho pred zapasem, tak jsem uveril. Diky bohu za ty dary. Sezona je v pici, tak at se vykope, a ukaze, co v nem fakt je. Stejne tak ostatni. Po dlouhy dobe prvni krok od vedeni, kterej hodnotim fakt pozitivne.
shitcool
11.02.2019 10:11
#
Civers
11.02.2019 10:13
#
Přesně tak, taky jsem rád... I když nějaký chyby udělal, tak lepší když je dělá 19 letej kluk, kterej má šanci se zlepšovat než kopyto Radakovič..
JeséRodriguez
11.02.2019 10:25
#
JeséRodriguez
11.02.2019 10:25
#
Vosic
11.02.2019 10:32
#
Ščasný to nejspíš dostal nařízené zezhora a určitě to rád použije jako výmluvu při první ztrátě. Snad brzo půjde pryč. Hrát v tomhle těm hráčům stejně moc nepomůže. Hra nijak nefunguje, fanoušci jsou naštvaný. To jim bude ubližovat akorát. Jinak než výměnou to stejně dopadnout nemůže.
verv
11.02.2019 10:42
#
on to použil jako výmluvu už teď
Hokaido
11.02.2019 11:08
#
Asi by konečně měli mladí dostávat šance častěji. Je to Rosického zásluha. Ščasný zůstal jen kvůli tomu, že to Rosickemu slíbil. Údajně na jaře nejde ani tolik o výsledky, ale o herní tvar a právě zpracováním mladých hráčů.
Baronne
11.02.2019 12:16
#
Jenže oni se zapracujou, a ti kteří se chytnou a začnou hrát půl roku až rok dobře, tak jdou hned doprdele
Posledni Kovboj
11.02.2019 12:25
#
Takhle jsme za posledni dobu "propasli" akorat Schicka ne? Kterej byl mimoradnej talent. Ostatni si to svoje u nas podle me odehrajou, a kdyz odejdou, z akademie by je mel mit kdo nahradit.
Baronne
11.02.2019 13:09
#
Asi jo, je pravda, že ty hráče poslední dobou spíš kurvíme jinak, stylem, že u nás buď nehrajou, nebo hrajou špatně, pak přestoupí a jsou hvězdy
Posledni Kovboj
11.02.2019 13:34
#
Aldeano
11.02.2019 14:38
#
mayday
11.02.2019 14:07
#
Jenže Sparta potřebuje mít fungující mužstvo, aby se mohli kvalitně zapracovávat mladí. A ne opačně, že se mladí můžou zapracovat, protože sezóna je v hajzlu a mužstvo taky. Takhle může fungovat Slovácko nebo Teplice a vychovávat kluky.
Ale jestli se Sparta chce vrátit na špičku a bojovat o tituly, tak musí mít fungující mužstvo s hotovými hráči a mezi ně zapracovávat mladý.
A ne že mám vzadu všechno totální lopaty, tak to zkusím zahladit mladým klukem a uvidíme. On ten mladej kluk, když to vyjde, tak o něj bude hned zájem venku a Sparta co, zase to nebude vzadu zkonsolidovaný.
Sparta se dostala do situace, kdy to podle mě musí během jednoho dvou období opět totálně přebudovat, nakoupit hotový hráče, samozřejmě ne to co bylo, ale třeba Dočkal, zkusit přitáhnout hráče typu Pavelka, Čelůstka, něco takovýho.
Ono je sice pěkný stavět Plechatýho, Hložka, Drchala, samozřejmě. Ale Spartu jako klub to výš neposune.
Coddy
11.02.2019 14:29
#
Víceméně jo, ale evidentně se nedaří poslednich 10 let ten tým zkonsolidovat, proběhlo tam x vizí a zase není možné ty mladé nestavět vůbec. Pokud budou lepší než příchozí hráči, tak budou hrát. Těžko si aktuálně představit, že se vrátí ta léta, kde sparta válcovala, holt kapitál je v dalších 2 klubech a nikdo jim už neprodá, na koho si ukážou. Musí holt vlastní odchovance zapojit a proč nemít v sestavě 19 leté kluky v základu, vzdyt jsou to dospělí lidé proboha
mayday
11.02.2019 15:13
#
To určitě jo, jen to není cesta, jak se rychle dostat zpátky no, snad si rozumíme.
Aldeano
11.02.2019 14:37
#
F.Torres
11.02.2019 10:32
#
Na Dukle rupnou po jeho chybě a už si nekopne
Scorsesehö_öbočí
11.02.2019 11:16
#
Nevím jestli na Dukle, ale podle mě Impuls čeká na jedinou vetší chybu, a hned po ní ho odstřihne s odůvodněním, že mladí hráči na to prostě nemají
T7s
11.02.2019 11:20
#
ale hovno.. Scasny uz je ted jenom loutka a posloucha pokyny.. vi, ze po sezone konci
Uwe háže buly
11.02.2019 11:30
#
F.Torres
11.02.2019 12:48
#
v to můžete jen doufat a taky je otázka na jakém postu končí. Jestli se zase stáhne do ústraní a bude to tam šéfovat z povzdálí, tka zase budete tam, kde jste byli 2 roky zpět
dontcallmeandre
11.02.2019 15:13
#
Jj, na mě to taky působí tak, že sestavu určuje Rosický.
salami
11.02.2019 16:12
#
Jakej smysl by melo si nechavat trenera-loutku, kteryho vsichni spartani nesnasej?
T7s
11.02.2019 16:24
#
Podle me to smysl dava. Vzal se jako asistent Hornak, kterej se ted pul roku bude seznamovat s tymem a pak to prevezme. Myslel sem, ze tohle vsichni vedi.
salami
11.02.2019 16:49
#
A jako hlavni kouc by se seznamovat nemohl? Navic jako zamestnanec klubu by mohl mit o a-tymu docela solidni prehled i tak. Navic teda absolutne neverim tomu, ze clovek povahou Scasnyho bude delat loutku, to jste si vymysleli, abyste obhajili dalsi kokotsky rozhodnuti vedeni, ne?
ratusek
11.02.2019 16:40
#
jsem zvědavej, co za práci bude Zdenda vykonávat
CR 7
11.02.2019 17:45
#
Rybaření. Ve Spartě po tom co ho vyhodí určitě nezůstane. Myslel jsem, že to už je každému jasný. Jen teda nesouhlasím s tím, že je loutkou.
ratusek
11.02.2019 17:47
#
¨no a za 2 roky se vrátí při dalším projektu internacionalizace, protože české srdíčko fungovat nebude
kilobyte
11.02.2019 11:34
#
Měsíc jsem se těšil na začátek sezony a během jednoho zápasu mě to přešlo. Prostě nejlepší liga na světě. I když stojí totálně za hovno stejně se na ni těšíte.
Sheldon
11.02.2019 11:47
#
Jediný člověk v republice, který děkuje Ščasnému
IkerCasillas
11.02.2019 12:39
#
Ještě Potočný
HorajzmAmmann
11.02.2019 13:14
#
všichni děkujeme Ščasnému...
ratusek
11.02.2019 16:40
#
KingMaster13
11.02.2019 16:43
#
Mumloch
11.02.2019 18:19
#
IkerCasillas
12.02.2019 14:23
#
C-M@ster
11.02.2019 12:08
#
OT: Objeví se tu i článek ke Znojmu a sázkařské kauze?

Myslím samozřejmě až po článcích se Ščasným a Hanouskem.
adam95
11.02.2019 14:22
#
Dnes v Tiki Taka Franta z Mostu
Baronne
11.02.2019 14:45
#
S Leošem Nohou a Martinem Haškem, bude to hodně zajímavý
lampas
11.02.2019 16:45
#
Nic proti němu nemám, ale nemusejí ho cpát všude.
meno
11.02.2019 18:00
#
Poprvé
Nr.Nobody
11.02.2019 18:08
#
Blasphemer
11.02.2019 18:46
#
Ale zatím mě teda moc nesere.
KingMaster13
11.02.2019 21:23
#
db18
11.02.2019 22:04
#
frankiefcb
11.02.2019 23:07
#
Blasphemer
11.02.2019 18:48
#
Měla bejt reakce na lampase.
db18
11.02.2019 22:05
#
Přitom k tomu, aby sis rozuměl s cikánem se hodí mít černý humor.
r.mrazik
12.02.2019 15:17
#
obcas samotna jmena lidi urcuji,kdo jaky je...Zvolská...
HorajzmAmmann
11.02.2019 19:25
#
kdo to je?
Sylk
11.02.2019 18:41
#
HorajzmAmmann
11.02.2019 20:19
#
Hokaido
11.02.2019 20:35
#
Nemůžeš zkopírovat text, prosím? Díky tomu zasranymu premiu to nejde dočíst.
HorajzmAmmann
11.02.2019 20:38
#
neboj, taky bych to rád dočetl..
T7s
12.02.2019 11:23
#
to si nekdo plati?
Uwe háže buly
12.02.2019 12:08
#
Jo, nějakej idiot na spartaforever a pak nadával lidem do socek
HorajzmAmmann
11.02.2019 22:36
#
ten Luhový mele v tom dohránu strašný hovna ::spew:
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.