Koubek podepsal pětiletou smlouvu s Augsburgem

06.08.2019 09:18, aktualizováno 06.08.2019 09:25 - Aktuality
Tomáš Koubek (© fcaugsburg.de)
 
Brankář Tomáš Koubek přestoupil z Rennes do Augsburgu. Šestadvacetiletý český reprezentant podepsal s patnáctým celkem uplynulé sezony německé ligy pětiletou smlouvu. Klub o tom informoval na svém webu. Koubek se v týmu sejde s dvěma krajany Janem Morávkem a Markem Suchým, který do Augsburgu zamířil před měsícem z Basileje.

Koubek si vyzkouší druhé zahraniční angažmá. Do Rennes, kde v minulosti působil i Petr Čech, přestoupil před dvěma lety z pražské Sparty a hned si vydobyl pozici jedničky. V uplynulé sezoně skončil s týmem v domácí lize desátý a vyhrál s ním Francouzský pohár.

"Pro hodně lidí to může být překvapivý přestup. Zájem Augsburgu byl ale velký a to pro mě byla jedna ze základních motivací. Přístup lidí z Augsburgu mě přesvědčil, jak moc mě chtějí a jakou ve mě mají důvěru," uvedl Koubek v tiskové zprávě agentury Sport Invest, která ho zastupuje.

"Zájem Augsburgu od března vygradoval do velmi intenzivního jednání, které se podařilo dotáhnout k všestranné spokojenosti. Tomáše měl Augsburg od samého počátku na seznamu posil nejvýše ze všech možných variant, nicméně tím, že byl Tomáš zároveň i nejdražší variantou, byla jednání také nejsložitější a časově nejnáročnější. Pro Augsburg se jednalo o jednu z největších investic v historii klubu. Podmínky kontraktu svědčí o tom, jak hodně jsou o tomto kroku přesvědčeni," dodal hráčův agent Viktor Kolář.

Poslední zápas za Rennes Koubek odchytal v sobotu ve francouzském Superpoháru v Číně proti Paris St. Germain (1:2). "Je to pro mě složité, protože Rennes pro mě bylo skvělým místem pro začátek působení v zahraničí. Klub jsem si zamiloval, přestože jsem ve všech momentech necítil stoprocentní důvěru od všech lidí, kteří jsou pro chod klubu důležití. Lidé z klubu se loučili s tím, že jim budu chybět po sportovní, ale i po lidské stránce. Opustit ambiciózní klub hrající Evropskou ligu není snadné, ale na novou výzvu se těším," řekl.

Nabídka z německé ligy se podle něj nedala odmítnout. "Bundesliga je důvodem, proč jsem nyní tady. Věřím, že moje zkušenosti s velkými zápasy ve Francii mi pomohou. Začínáme pohárem a pak je další zápas hned na Dortmundu. Takže budu rovnou hozený do vody, ale věřím, že to dopadne dobře. Bundesliga je skvělá, velká soutěž, po Premier League druhá největší. Uspět v takové soutěži je pro mě výzvou," uvedl Koubek.

Těší se na české spoluhráče. "S Honzou Morávkem jsem ještě nemluvil, ale s Markem Suchým jsem v kontaktu. On je také rád, že přichází někdo, koho zná, s kým už trénoval a něco odehrál. Dal jsem i na jeho doporučení a informace od něj mi hodně pomohly. Je jen dobře pro reprezentaci a český fotbal, že jsme další dva, co přišli do těžké soutěže. Může to pomoct celému národnímu týmu, je to prospěšné ve všech aspektech," mínil Koubek.

V Augsburgu by měl být jedničkou, brankáři Gregoru Kobelovi skončilo hostování. "Zázemí klubu je na špičkové úrovni, lepší než v Rennes. A i to je dalším důvodem přesunu. Chci se dál zlepšovat a jsem rád, že poznám novou brankářskou školu. Neoddělitelné jsou i zkušenosti mimo fotbal. Já i dcery se budeme učit nový jazyk, novou kulturu. Ve Francii jsem si vzal hodně i z pohledu životního a věřím, že tady to bude také tak," dodal.

Velkou radost z Koubkova příchodu má i německý klub. "V Tomáši Koubkovi jsme získali mezinárodně zkušeného a velmi dobrého gólmana. Tomáš dokázal své kvality v národním týmu, Evropské lize i Ligue 1. Jsme si naprosto jistí, že skvěle zapadne do našeho mužstva a posílí nás," citovaly klubové stránky sportovního ředitele Stefana Reutera.

V reprezentačním A-týmu má Koubek na kontě devět zápasů. Vedle Rennes a Sparty v minulosti chytal také za Liberec a Hradec Králové, jehož je odchovancem.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6687
Komentáře (254 / 0 nových)
Losinho
06.08.2019 09:19
#
Dejvák
06.08.2019 09:20
#
Ten si pomohl za mě rozhodně posun k horšímu, nikoli někam výš ani alespoň na stejnou úroveň. Snad ho to někam po první sezoně vykopne výš.
db18
06.08.2019 09:45
#
V pohodě na stejné úrovni.
Cipinho
06.08.2019 10:48
#
a k tomu lepší liga
Messi14
06.08.2019 14:49
#
lepsi prachy, lepsi liga, lepsi lidi na stadionech (nejen lepsolidi, ale i jich tam je vic + fandi i kdyz se nedari), lepsi pece o hrace - pokud ma augsburg ambice a investice do zazemi a hracu se mu vyplati i ve vysledcich, tak perspektivne je nemecka preciznost lepsi varianta i sportovne pro nej - v horizontu nekolika malo let, pak nemusi byt EL utopie ani tam. + jako bonus tam ma ceske spoluhrace i protihrace. Tedy jako lakadlo to je celkove daleko vetsi.
JeséRodriguez
06.08.2019 14:52
#
Greny
06.08.2019 09:20
#
Tento přestup prostě nechapu
Muffi
06.08.2019 09:31
#
lepší liga a nejspíš tak o polovinu lepší plat.
atlee
06.08.2019 13:45
#
A bližšie domov
AnthonyR
06.08.2019 15:40
#
Možná Augsburg sehnal finance a budují něco většího...
Mancini
06.08.2019 23:15
#
Jo to i Sparta.
maras93
06.08.2019 09:21
#
Kde je ten přestup výš ? V Rennes to měl lepší, dle mého.
Euphael
06.08.2019 10:01
#
Nechces danit ve Francii....financne si skokove polepsi a sportovne si rozhodne nepohorsi.
Y.N.W.A
06.08.2019 09:22
#
jen by mě zajímalo, jakej zájem měl on a jakej jeho agent... přeci jen, když chytáte v Rennes, můžete hrát poháry, vyhrajete domácí pohár... zato v Augsburgu to bude o záchranu...
dave30
06.08.2019 10:55
#
Tady všichni dělají, jako by fotbalista byl nesvéprávný a nebo mu agent stál s pistolí u hlavy. Myslíš, že hráč podepíše něco, co by mělo být pro něho nevýhodné. Za mě - peníze, liga, zázemí - vše lepší. A že nebude hrát pohary? Schválně budu sledovat, kolik soupeřů v EL bude mit Rennes kvalitnějších, než jsou týmy z BL. Tady to vyzdvihování evropských pohárů na úkor kvality ligy mi začíná vadit. No a v neposlední řadě, gólman (a defenzivní hráči) vždy více zaujmou v horším týmu, než ve špičkovém (do těch špičkových častokrát vede cesta právě přes tyto slabší týmy).
Muffi
06.08.2019 11:04
#

ty poháry jsou tady strašná demence. Vloni ve skupině chytli Dynamo Kyjev, Astanu a Jablonec, což je neskutečné terno. Bylo super porovnat z hlediska jejich přístupu domácí zápas s Jabloncem a následný mač v lize, kdy dorazilo PSG. Jiná sestava, stadion plný a i atmosféra o dost lepší. Kvalitu soupeřů jim zachránilo až PO, kde dostali Betis a Arsenal ale mít třeba Betis ve skupině a vyletět první kolo s Kyjevem, tak je to za trest.
Dluznik
06.08.2019 13:21
#
Tak ono pohary obecne jsou demence. Urcite uspech v poharech neprebiji neuspech v lize.
Y.N.W.A
06.08.2019 13:42
#
ok, beru
dave30
06.08.2019 21:05
#
ok, klobouček.
risk je zisk
06.08.2019 13:42
#
to, ze vyhráli pohár byla úplná neschopnost PSG a velká halit Rennes.
Joey_Barton
06.08.2019 09:22
#
No na to že neumí chytat...
mxyzptllk
06.08.2019 09:24
#
Jde do horšího a ani moc nevěřím, že by v Augsburgu měl tolik peněz, že by ho to přemluvilo. Tenhle krok bych chápal, kdyby v Rennes nechytal, ale když byl jednička...
dave30
06.08.2019 10:58
#
Když jej klub vykoupí z platné smlouvy, tak na tom musel vydělat i Koubek i Rennes (agentura vydělá vždy). Jinak by to opravdu postrádalo smysl.
Kostomlat
06.08.2019 09:25
#
no, zajímalo by mě, co by se dělo, pokud by letos Augsburg sestoupil do druhé ligy, což se nedá úplně vyloučit. Odchod z Rennes do Augsburgu osobně nepovažuju za krok vpřed, ale úkrok stranou. I kvůli evropským pohárům, kvůli Bretani, blízkosti a určité spádovosti na sever do kolébky fotbalu Anglie nebo naopak na jih, mluvilo se o Portu....krásná angažmá u moře v teple, Vaclík by mohl vyprávět...Augsburg je podle mě štace úplně o ničem. Kdyby to byl aspoň klub typu Leverkusenu nebo dokonce Lipska či Dortmundu, ale mužstvo, který hraje každoročně o sestup...Osobně si myslím, že za jeho odchodem z Rennes budou i osobní, případně nefotbalové důvody. Loni ztratil na čas post jedničky, možná že se tam něco stalo. Těžko říct. Ale tento přesun mi z hlediska kariérního posunu nějak nesedí, narozdíl třeba od kroků Vaclíka.
Muffi
06.08.2019 09:34
#
Většina klubů v top ligách má dobré gólmany takže borec, co na chvíli ztratí pozici v Rennes nevypadá jako extra terno.
Kostomlat
06.08.2019 09:37
#
asi máš pravdu. To je taková ta uražená ješitnost. Na chvíli jste mě dali na lávku, tak já vám ukážu.,
Thadone
06.08.2019 09:38
#
AnthonyR
06.08.2019 15:42
#
Rennes angažovalo nějakýho mladýho gólmana z Remeše... Koubek asi nechtěl bojovat o post jedničky.
Sarrin
06.08.2019 09:26
#
Krok mimo, jenom aby si Kolář namastil kapsu
Kostomlat
06.08.2019 09:29
#
tím spíš, že Kolář to ještě komentoval arogantně slovy, že dva roky v Rennes jsou pro českého brankáře tak akorát a podobný hovna. Asi myslel Čecha, kterej ale po dvou letech v Rennes šel do Chelsea, ne do mužstva u spodku bundesligy
Y.N.W.A
06.08.2019 10:29
#
vnímám to stejně, ale já jsem proti agentům zaujatej...
haiv
06.08.2019 10:45
#
tak Koubek si asi taky namastí kapsu... přeci jen po tomle angažmá by měl dostat mnohem lepší smlouvu než při odchodu ze Sparty
Sarrin
06.08.2019 10:55
#
Určitě, lepší smlouvu by dostla při prodloužení i v Renens
lampas
06.08.2019 12:43
#
O tom to je. Rennes s ním třeba žádnou smlouvu prodlužovat nechtěli nebo ne v těch podmínkách, co nabízí Augsburg.
Diego2
06.08.2019 09:28
#
No ty vole na to jake bylo kolem toho halo a cely instagram je plny jeho fotek a rozlouceni tak jsem cekal nejaky vehlasnejsi klub nez Augsburg.
kilobyte
06.08.2019 09:29
#
Horší tým, ale lepší liga a bude to mít blíže do Česka.
Muffi
06.08.2019 09:40
#
Rennes sice patří k tomu lepšímu ve Francii ale takových klubů je tam víc(Toulouse, Etienne, Nice,Bordeaux) a mezi nimi a špičkou v podobě PSG, Lyonu, Monaka a OM je obrovský rozdíl a byť hrají poháry druhý rok po sobě, rozhodně to není žádná jistota.
Vyměnil klub lepšího středu tabulky v horší lize za klub horšího středu v lepší lize.
kilobyte
06.08.2019 09:48
#
Jako přímé porovnání Augsburgu a Rennes by vyšlo asi na stejno, ale s Rennes měl větší šanci na nějaký týmový úspěch.
Muffi
06.08.2019 10:06
#
ale hovnajz.
Všechny kluby ve Francii vyjma té první 4 jsou exportně orientované a jejich cílem není dostat se do EL, za kterou beztak dostanou pár šušňů ale ukázat a následně prodat své hráče. Proto Slavia postoupila přes Bordeaux, Lille to rozprodalo, i když bude hrát LM a Rennes je sice v EL druhý rok po sobě ale předtím tam byli naposledy v sezoně 11/12.
A trofeje vyhraje ve Francii jen tehdy, pokud to PSG fakt nepůjde.
kilobyte
06.08.2019 10:12
#
Tak loni vyhrál s Rennes pohár, to se mu a Augsburgem asi nepovede.
Muffi
06.08.2019 10:20
#
A Rennes se to povede zase kdy? Předtím to vyhráli v 71, za posledních 7 let byli jen jednou lepší než 8 a evropské poháry hráli 6x od roku 2000
Vždyť jejich ligové výsledky v posledních 10 letech jsou 10,5,9,8,9,12,13,6,6,9
Y.N.W.A
06.08.2019 10:31
#
no ty ligový výsledky Rennes jsou docela někde jinde než ligový výsledky Augsburgu... jako to srovnání dle mýho rozhodně nějak ve prospěch Augsburgu nevyznívá, jak tady některý poukazujou
Muffi
06.08.2019 10:55
#
Ale zase nejsou taková sláva, aby tu ynteligenti museli z Koubka dělat blbce a Kolářovu loutku. Nehledě na to, že tu všichni argumentují poháry, které jsou u Rennes spíš výjimka než pravidlo a dle výkonnosti v minulých letech je do konce Koubkova angažmá budou hrát maximálně jednou. Tušil jsi, jak často Rennes ty poháry hraje?
Vyměnil tým lepšího středu horší ligy za tým horšího středu lepší ligy. Poháry, kde si Rennes když budou mít štěstí užijí jeden dvojzápas s někým z Anglie jako loni, když ne, vypadnou s někým z východu, mu vykompenzuje vyšší kvalita ligy a riziko sestupu, které je u Augsurgu vyšší, byť se za těch 7 let v lize etablovali, mu vykompenzuje tak dvojnásobný plat.
Naprosto normální přestup, jen tady měli všichni velké oči a teď místo toho, aby přiznali svůj omyl, tak Koubkovi nadávají.
Y.N.W.A
06.08.2019 11:16
#
jestli má dvojnásobný plat, tak to chápu... jestli má Augsburg zajímavou koncepci, kterou mu vyložili, zároveň s ním počítaj na jedničku, tak to chápu... dojezdnost do Česka lepší, jasný ...ok
AnthonyR
06.08.2019 15:44
#
Pravda
Werkrider
06.08.2019 09:29
#
"Zázemí klubu je na špičkové úrovni, lepší než v Rennes. A i to je dalším důvodem přesunu."
db18
06.08.2019 09:46
#
VP85
06.08.2019 10:14
#
a všichni spekulují, jak si pohoršil...
dave30
06.08.2019 11:13
#
Jj, všichni to mají v Augsburgu prochozené a ví, že se tam koupou ve žlabu...
T7s
06.08.2019 12:14
#
tohle kladeni durazu na naky "zazemi".. podle me hrala velkou roli skutecnost, ze bude moct jezdit autem chlastat do Hradce
salami
06.08.2019 12:46
#
Souhlas, fakt by me zajimalo jak moc velkej a konkretne v cem je ten rozdil v zazemi, ze by nekomu stalo za to kvuli tomu menit klub. Vidim desitky dalsich duvodu, proc to udelal a chapu to, ale tohle mi prijde jako hovadina.
Dluznik
06.08.2019 13:23
#
Tak treba moznosti regenerace. To muze fotbalistovi prodlouzit karieru podle me i o nekolik let, a to uz si rozmyslis, jestli chces brat miliony kc do 33 nebo 36 let
VP85
06.08.2019 13:48
#
tak neuvádí jako jediný důvod zázemí.
Hokaido
06.08.2019 13:33
#
Do Mnichova jsem loni z Hradce jel a fakt to není na nějaký pravidelný ježdění, pořád je to strašně daleko.
Spalovač šancí
06.08.2019 14:09
#
A hlavně kolem Mnichova furt zasekaný
Spalovač šancí
06.08.2019 09:30
#
Přestup do lepší ligy, ale do rizikovějšího klubu. A bude to mít blíže domů
Kostomlat
06.08.2019 09:32
#
,,Je to pro mě složité, protože Rennes pro mě bylo skvělým místem pro začátek působení v zahraničí. Klub jsem si zamiloval, přestože jsem ve všech momentech necítil stoprocentní důvěru od všech lidí, kteří jsou pro chod klubu důležití."
A jsme u jádra pudla. K tomu asi i více peněz a lepší liga.
db18
06.08.2019 09:47
#
Kucka
06.08.2019 10:26
#
Dufan
06.08.2019 10:41
#
Selänne
06.08.2019 11:51
#
salami
06.08.2019 12:46
#
REPLIKATOR
06.08.2019 16:30
#
Coutinho10
07.08.2019 00:39
#
tak to beru
Losinho
06.08.2019 09:32
#
Porto by teda vypadalo o dost líp
db18
06.08.2019 09:47
#
Tam by ale asi byl jen dvojkou.
Losinho
06.08.2019 10:55
#
Tak bych zůstal no
db18
06.08.2019 12:00
#
To je ale Koubek no, který potřebuje cítit, že má důvěru. Navíc zázemí a peníze bude mít v Německu lepší.
Losinho
06.08.2019 13:04
#
Tak loni moc dobrý výkony nepředváděl a stejně zakončil sezónu jako jednička.. chápu i odchod, ale doufal bych v lepší adresu.
teebee8
06.08.2019 09:36
#
Bundesliga je skvělá, velká soutěž, po Premier League druhá největší. Uspět v takové soutěži je pro mě výzvou," uvedl Koubek.

Přesně, španělská sranda liga až na 3.-4. místě s italskou
kilobyte
06.08.2019 09:45
#
Ale už se na ní dotahuje druhá anglická.
teebee8
06.08.2019 10:19
#
na to, s jakou ven odcházel, docela klobouček, ten alibismus mu odpustím
dextroza_m
06.08.2019 10:25
#
>vyřazen z kádru<
06.08.2019 21:24
#
10
06.08.2019 09:38
#
to úplně bolí číst, jak si celej ten rozhovor lže do kapsy
db18
06.08.2019 09:48
#
Nevim, on je takový "nasírací" a vzhledem k tomu, že pozici jedničky občas ztratil, tak věřím, že chtěl pryč a je rád, že to je Augsburg, který ho chtěl už celé jaro.
Kostomlat
06.08.2019 09:51
#
já si myslím, že to tak nějak bude. On podle mě nepřekousl, že ho na podzim 2018 na chvíli posadili.
nood
06.08.2019 09:40
#
Polepšil si jak finančně tak i v rámci ligy, kdy Bundesliga je určitě o stupínek výš než Ligue 1.

Nicméně klub je pro mě trochu zklamáním, když koketoval s přestupem do Porta, kde by měl každoročně jisté evropské poháry, ktežto s Augsburgem to bude hra o záchranu, v lepším případě klidný střed.
Han střelil první
06.08.2019 09:42
#
Údajně čtvrtý nejdražší brankář v rámci Bundesligy. Jsem zvědavý. Jinak je to podruhé v historii, co budeme mít v Bundeslize dvě jedničky. Naposledy Blažek s Laštůvkou.
db18
06.08.2019 09:47
#
Tehdy byli tři.
Han střelil první
06.08.2019 09:56
#
já měl za to, že Hertha byla v 2. bundeslize
db18
06.08.2019 09:58
#
Nene... a jak spadli, tak Drobný šel do HSV
wyqinac
06.08.2019 09:43
#
Tak bude to mit aspon kousek domu, muze si sem dojet autem, coz se z Rennes asi moc udelat nedalo, ale jinak v tom moc jinou vyhodu nevidim nemecka teda urcite lepsi nez francouzska, to neni o cem, ale tak nejak doufam, ze to nebude jeho posledni zahranicni stace..
Dejl
06.08.2019 09:43
#
db18
06.08.2019 09:46
#
sima.vok
06.08.2019 09:47
#
Bundesliga > Ligue 1
Kixi Syhimour
06.08.2019 09:49
#
dontcallmeandre
06.08.2019 09:50
#
Nechápu ten hejt, jednoznačně si polepšil, bude hrát lepší zápasy, nabízí se přímé srovnání s Pavlenkou, takže je to lepší boj o místo v repre, bude brát víc peněz, bude to mít blíž domů. Na poháry sere pes, protože zápasy v Bundeslize se úrovní v pohodě vyrovnají zápasům v Evcropské lize. Spodek francouzské ligy je rozhodně horší než spodek ligy německé. Za mně super. Navíc věřím, že augsburg bude letos o ty poháry hrát taky.
verv
06.08.2019 10:40
#
LegaliseRape
06.08.2019 13:35
#
Ne asi. Augsburg v klidu muze byt patej.
Manny
06.08.2019 09:51
#
Za kolik cca?
db18
06.08.2019 09:54
#
6 - 8 mil. € a asi 400 tis. € má dostat Sparta.
fantomas
06.08.2019 09:55
#
Manny
06.08.2019 10:01
#
Hokaido
06.08.2019 13:34
#
4 mega, ne? Sparta má 10 %.
db18
06.08.2019 13:52
#
Já četl tohle... není to 10% ze zisku?
Hokaido
06.08.2019 13:34
#
I když to možná bude z rozdílu, takže můžeš mít pravdu.
db18
06.08.2019 09:57
#
Jestli teď FCA ještě udrží Maxe, tak budou mít super kádr.
andrew96
06.08.2019 10:33
#
lichna.
06.08.2019 09:58
#
Nechápu ten hate. Jasně, možná jde do horšího týmu, na druhou stranu si zahraje Bundesligu, což je rozhodně lepší soutěž než Ligue 1. A minimálně si vyzkouší další soutěž.
Juventus
06.08.2019 10:01
#
bože a to je přesně strop pro ty naše hvězdičky.Mainz,Duisburgy,Augsburgy a podobné...
db18
06.08.2019 10:04
#
Jo, blbec Vaclík šel v jeho letech do Basileje a posral si tím kariéru.
Cartmanova máma
06.08.2019 10:08
#
Pro ty naše hvězdičky, který jsou trojky v nároďáku
Rudnevs
06.08.2019 10:11
#
Duisburgy fakt ne...
Stannis Baratheon
06.08.2019 10:04
#
Rennes jednou uhaluzí postup do osmifinále LM... Jinak je to úplně průměrné francouzské mužstvo, ale průměr v Německu > průměr ve Francii.
Za mě v pohodě přestup, a budu s radostí sledovat zápasy Augsburgu.
king23
06.08.2019 10:13
#
2019 - 15. místo
2018 - 12. místo
2017 - 13. místo
2016 - 12. místo

To není průměrný klub ani s přimhouřenýma očima. Spíše dost podprůměrný...
db18
06.08.2019 10:18
#
2015. 5
2014. 8
king23
06.08.2019 10:23
#
A proč to sem píšeš?
Mají snad dvě lepší mista než 10. za posledních 100 let (od založení klubu) dokazovat něco jiného?
db18
06.08.2019 10:26
#
Protože si to tak hezky ustřihnul, aby to víc navádělo k tomu, že ten klub je podprůměrný... A 8-12 je klidný střed, tudíž průměr. V 6 sezonách teda 1 nadprůměrné umístění, 4x průměr, jednou lehký podprůměr a jednou skoro průser.
db18
06.08.2019 10:27
#
*3x průměr
king23
06.08.2019 10:37
#
Kdybych to chtěl ustřihnout tak, aby to navádělo k tomu, že klud je poprůměrný, tak tak uvedu sezonypřed rokem 2010, kdy nehráli vůec Bundesligu

V Bundeslize je pouze 18 týmů, takže cokoliv horšího než 9. místo je prostě poprůměr, ať si tady snažíš tvrdit cokoliv jiného. A ze stoleté historie klubu byli prostě lepší než 9 jenom dvakrát, to jsou fakta. Takže klub je silně podprůměrný.
dave30
06.08.2019 11:30
#
Pokud nesestoupíš, tak je to celkem jedno, jestli jsi 8., nebo první nesestupující. A pro něho (i Suchého) o to lepší, pokud se po nepovedené sezóně budou podílet na klidném středu tabulky (samozřejmě pouze přání, uvidíme). Samozřejmě pokud by sestoupili, tak to bude průser. Jak říkám, uvidíme, ale rozhodně to nevidím tak pesimisticky jako zdejší většina.
db18
06.08.2019 11:59
#
LegaliseRape
06.08.2019 13:39
#
Proc by ho melo zajimat, jak si vedli behem stolety historie? Podstatna je momentalni situace a Augsburg v klidu muze hrat pohary taky. Dovedu si predstavit o dost horsi angazma po tom, co ztratil angazma v Rennes, treba Rusko nebo Turecko. Jde do Bundesligy, tak co je za problem? O dost lepsi liga a muze se vychytat vys, az se dostane do top tymu.
Spalovač šancí
06.08.2019 14:10
#
A co je tedy průměr?
king23
06.08.2019 22:59
#
Vážně?
Vezmu nějaké rozumně časové období - třeba posledních 10 let. No a v Bundeslize je 18 týmu, takže čistě matematicky je to pouze klub, který byl v průměru na 9,5 místě. Ale řekněme 8.-11. je furt ok. Ale u Augsburgu je to 13,5 počítám
- li dobře. Ok?
salami
06.08.2019 12:49
#
Ono to bude i dost zavadejici samo o sobe, vzhledem k tomu jak bejva francouzska liga bodove vyrovnana muze to umisteni dost klamat.
verv
06.08.2019 10:57
#
Liquid
06.08.2019 10:04
#
ještě navíc 5tiletou smlouvu, titěrná šance dostat se do lepšího klubu
teebee8
06.08.2019 10:22
#
wtf?To jakože do velkýho klubu se přestupuje jen s dvouletou smlovou na jejím konci, zadarmo?Jestli se mu bude dařit, pro velký klub nebude problém augsburg vyplatit.
Largo
06.08.2019 10:30
#
db18
06.08.2019 10:33
#
iamek
06.08.2019 10:53
#
To je liquid
raduinho
06.08.2019 11:38
#
Liquid je pomalejší
Liquid
06.08.2019 11:56
#
on zas žádná superstar není, u 3letý smlouvy by po roce a něco mohli Augsburg tlačit aby o něj nepřišli zadarmo, takto může klidně za 3 roky tam chytat 2.bundesligu
stas87
06.08.2019 12:03
#
Tak to si vo EF nemyslím. FCA sa zachránilo s oveľa horším tímom v minulosti. A zvládli to aj vtedy, keď mali po jeseni len deväť bodov. Oni v tom vedia chodiť, a prestupovom poli sa im darí a môžu si pokojne hrať o to 10-12 miesto. Ak udrží v tomto okne Maxa, mohli by od začiatku byt daleko od baráže.
db18
06.08.2019 12:05
#
ShowMan
06.08.2019 13:43
#
liquid no tomu se to dá prominout
Largo
06.08.2019 10:30
#
T7s
06.08.2019 12:21
#
JeséRodriguez
06.08.2019 13:26
#
Mumloch
06.08.2019 10:06
#
Nuno čomes
06.08.2019 10:10
#
Takže budu rovnou hozený do vody, ale věřím, že to dopadne dobře. Bundesliga je skvělá, velká soutěž, po Premier League druhá největší.

OK
Jak se mu mohl zvednout plat oproti Francii nebo kolik bral tam?
db18
06.08.2019 10:17
#
Podle dostupných zdrojů ve Francii bral ročně 380 tis. € a průměrný plat u FCA je 640 tis. €, takže by měl mít minimálně dvojnásobek si myslím.
VP85
06.08.2019 10:30
#
a pak, že proč přestupuje.
db18
06.08.2019 10:20
#
ale s tou ligou teda ustřelil pěkně
Nuno čomes
06.08.2019 10:30
#
Tak dvojnásobek už je dost fajn. Lepší liga, ale i tak ustřelil jako
db18
06.08.2019 10:32
#
I když při určitém výkladu jí posadil na třetí místo (jen před serii A)
Davor27
06.08.2019 10:12
#
Pre Koubka jednoznačne posun k lepšiemu. V Augsburgu z neho urobia kľúčového hráča a bude len na ňom, aby sa presadil, ukázal a mohol ísť aj vyššie. Zázemie jasne lepšie ako vo Francúzsku, liga jasne lepšia, polepší si aj po finančnej stránke. Kluby sú kvalitou kádra na cca rovnakej úrovni, ale všetko ostatné hrá v prospech BL a Augsburgu. To, že si nezahrá EL určite nie je žiadna tragédia, keďže zápasy v BL sú na vyššej úrovni a dajú mu určite viac.
VP85
06.08.2019 10:28
#
verv
06.08.2019 10:58
#
JozkokozleJ
06.08.2019 13:04
#
Sarrin
06.08.2019 10:15
#
Teď jsem koukal na všechna měřítka jako hodnota kádru apod. je Rennes lepší
since1880
06.08.2019 10:15
#
Liga lepsi, ale tym na "horsi urovni" nez Stade Rennes...

Skoda, kdyz uz Nemecko tak spise - Lipsko, Bayer 04, Hoffenheim nebo Schalke.

Osobne by mi sedel v Anglii bud v Wolverhampton Wanderers nebo West Ham
db18
06.08.2019 10:19
#
Nikdo z těch 4 nehledá gólmana.
since1880
06.08.2019 10:21
#
Promin, Bundesligu sleduji okrajove. Jen by mi tam nevadil...
Bandita_Harry
06.08.2019 12:02
#
V FCA ti bude moc vadiť keď ju nesledujes?
since1880
06.08.2019 12:43
#
Ondiis
06.08.2019 13:15
#
twelwer
06.08.2019 15:36
#
Pride
06.08.2019 11:05
#
Wolves mají Portugalskou jedničku a West Ham skvělého Fabianskiho. Těm je nějakej Koubek těžce u prdele.
since1880
06.08.2019 12:43
#
salami
06.08.2019 12:52
#
Na druhou stranu West Ham pustil Adriana a Fabianskiho mam moc rad, ale uz neni nejmladsi, mohla by to bejt zajimava varianta, samozrejme za predpokladu ze by o nej stali, coz se nestalo
fenixLFC
06.08.2019 20:30
#
Tuard.MUTD
06.08.2019 10:16
#
Luc-Luc
06.08.2019 10:33
#
prestupuje do horsiho tymu i ligy, ale zase bude zit zatim v lepsi zemi a ma to bliz domu, platove si mozna polepsi, takze asi OK
Luc-Luc
06.08.2019 10:34
#
a nauci se nemecky, coz v nasem regionu neni taky k zahozeni
db18
06.08.2019 10:35
#
Horší ligy?
Luc-Luc
06.08.2019 10:37
#
jasne, se podivej, co v posledni dobe hraje a hralo ve Francii, na to se bundesliga nechyta
db18
06.08.2019 10:39
#
Kromě Neymara například kdo? Je tam PSG, ale ve zbytku ligy to je jinak...
Luc-Luc
06.08.2019 11:01
#
tak mimo PSG, kde mas paradni hrace a to bych i Neymara vynechal, tak v Monacu byl nedavno Bernardo Silva treba nebo ted odesli Ndombele a Pepe do Anglie, to jsou paradni hraci...
db18
06.08.2019 11:56
#
Takoví ale byli i v BL, jako třeba Sané, Dembele, Pulisic... (a stále jsou, když vezmu Sancha, Havertze...)
Bandita_Harry
06.08.2019 12:22
#
Lenže už tam niesu a dlhodobo tam hrať takí hráči nebudú... L1 sa na BL nikdy nechytala a ani sa nechytá, PSG sa aj pri svojich nákupoch Bayernu nemôže výsledkami rovnať FR tímy mali pár výstrelov ako Monako SF/LM 2017 alebo OM Finále EL 2018 ale to je za veľmi dlhú dobu všetko BL má tie výsledky dlhodobo lepšie a tých tímov majú kvalitnejších viac
Luc-Luc
06.08.2019 12:39
#
dlouhodobe je na tom BL lip, to je jasne, ale myslim si, ze momentalne to tak neni a pokud vydrzi sypat sejci do PSG, tak to muze francouzskou ligu slusne vytahnout
Pyroman
06.08.2019 13:04
#
Čistě podle paměti mám teda dojem, že výsledky BL a L1 klubů v Evropě za posledních pár sezón jsou docela srovnatelný, s výjimkou porovnání Bayern x PSG, kde to je o fungování těch samotných klubů, spíš než ligy. Nějaký rozdíl v kvalitě tam mezi oběma soutěžema možná je, ale rozhodně ne tak velký.
Bandita_Harry
06.08.2019 13:26
#
Velky nie ale ta spicka je oproti spicke L1 proste silnejsia
mistr129
06.08.2019 14:13
#
ratusek
06.08.2019 10:37
#
Proč smlouvu na 5 let když po 2 letech zase odejde?
haiv
06.08.2019 10:52
#
Zaplatili za něj na jejich poměry dost peněz a tak to potřebovali účetně rozložit na delší dobu
GajzkaMendyjeta
06.08.2019 10:40
#
KKT
Fesak
06.08.2019 10:42
#
Porto
Dufan
06.08.2019 10:46
#
Další důvod sledovat Bundesligu na francouzskou nasrat. jinak Augsburg je sympatický tým. Derby s Bayernem. Ať se daří.
Lemond Laws
06.08.2019 10:49
#
OT TIKI TAKA:
Viděli jste včera? Co tam převáděl Švancara.. To je takový buran, až to snad není možný. Já ho dřív měl rád, ale co teď předvádí, to je něco. Spolu s Uličnym, to je teda dvojka k debatě o fotbale...
dejdik
06.08.2019 12:06
#
nahodou je vtipnej a bavi me to s nim
Baronne
06.08.2019 13:22
#
Však Švancy je tam úplně vpohodě , jenom s těma černochama má trochu zmatek no
>vyřazen z kádru<
06.08.2019 21:33
#
tak si pust tele tele
RC
06.08.2019 10:49
#
Co na tom kdo nechápe nechapu ja, klub rozhodne neni horší! Ve Francii hraje jeden velkej zapas za sezónu s PSG , možná jeste s Lyonem, kdežto tady každý týden Schalke, Dortmund, Bayern...
Luc-Luc
06.08.2019 11:03
#
jo, ale zahrat si jednou proti Mbappemu s Cavanim a Neymarem > hrat desetkrat s Bayernem, Dortmundem a Shalke
LesGones
06.08.2019 11:11
#
Schalke? 5 rokov lepsi priemer v BL
Trapný diskutér
06.08.2019 12:05
#
dortmudna a schlake sou týmy na úrovni guingampu
Papra
06.08.2019 13:08
#
za propojení nicku a příspěvku
Hector17
06.08.2019 11:04
#
Stačí se podívat na jeho spoluhráče v Rennes a je jasné, že ho pravidelně okrádali. Nedivím se, že šel pryč.
Franz8
06.08.2019 11:08
#
Přečtěte si na bezfrazi.cz , jak je tam spokojený Honza Morávek, cituji: „rodinný klub“. Generální manažer s manželkou mě vytáhli do města do své oblíbené restaurace a já pochopil, o čem to tady bude. Otevřený, srdečný mančaft, kde se každý zná s každým, kde si vycházíme vstříc a táhneme za jeden provaz. Nejsou tu superhvězdy, ale šlapeme společně. Trošku jako moje milovaná Bohemka." A jak píšete výše, hrát BL ligu nebo PSG je velký rozdíl.
Didi
06.08.2019 11:34
#
Morávek
Koubek
Povahově jsou úplně jinde.
ratusek
06.08.2019 11:38
#
A už ho poslali domů?
stas87
06.08.2019 11:49
#
Odborníci čo ho kritizujú, tak majú určite zmapované Rennes aj Augsburg. Koubek evidentne nehľadal lepší klub po športovej stránke. Keby áno tak ponuku FCA odmietne. Má to ovela bližšie do CR, zázemie klubu lepšie ako vo Francúzsku, ako bonus krajania v tíme=lepšia aklimatizácia. Peniaze bude mág lepšie a pôst jednotky na začiatku tiež, vďaka sume za prestup aj vyššiu šancu, že ho podrží keď bude chytať na začiatku zle. Ak si toto Koubek všetko zrátal, potom sa mu ja osobne nečudujem. A stále lepšie byt jednotka v BL ako dvojka v Portugalsku.
db18
06.08.2019 11:53
#
Sarrin
06.08.2019 12:01
#
Jakou po dvou letech potřebuje aklimatizaci? Vždyť to je argument proti

Jinak ti tam zůstává jediný argument - zázemí což je mega subjektivní, protože čísla snad až na o tisícovku větší stadion, hovoří o opaku.
stas87
06.08.2019 12:10
#
Čože? Sak on v Nemecku nikdy nebol, Augsburg nepozná a od toho tam bude mat Moravka.
Tak trebárs Koubek nemusel byt spokojný so životom v Rennes a Augsburg sa mu zdal ako lepšie miesto pre život.
Sarrin
06.08.2019 13:07
#
Kurva ale proč by to měla být výhoda oproti setrvání v Rennes?

Třeba jo třeba ne, spekuluješ, argumenty nemáš žádné.
Bandita_Harry
06.08.2019 13:33
#
On by z Rennes odisiel tak ci tak zrejme z vlastnej vole, otazka je ci si teda prestupom polepsil alebo pohorsil... ta aklimatizaicia je zrejme lepsia ako keby isiel do ineho klubu jedine v com si oproti Rennes pohorsi je ligove postavenie klubu v tabulke a teda tie pohare co hra Rennes tuto sezonu, ale to je su drobne veci ktore sa o rok mozu zmenit
stas87
06.08.2019 13:48
#
Co to meleš vorechu? Nemecko je pre život dosť odlišná krajina ako Francúzsko. A v novej krajine a novom tíme je vždy lepšie, keď si môžeš porozprávať s krajanom. Umizni ti to rýchlejšie zapadnúť do kolektívu.

Tak aj malému decku je jasne, že sú to špekulácie. Koubek nikde nepovedal, že to v Rennes bolo zle. Len ja som sa zamyslel, prečo zvolil FCA a BL. Každopádne si na teba dám pozor a dobre si rozmyslím, či s tebou ešte niekedy budem debatovať.
Manny
06.08.2019 14:33
#
mspst pls, ty spekulujes uplne stejne
Sarrin
06.08.2019 15:02
#
Nauč se psát a pak se ozvi.
Trapný diskutér
06.08.2019 12:03
#
koubek evidentně nehledal nic, to je práce jeho vykutálenýho agenta chodce, stasinho..
salami
06.08.2019 12:55
#
Tak ty komenty jsou vyvolany hlavne tim, jak to podal jeho agent, kterej vytroubil, ze konci v Rennes a stejne jako Cech cejti, ze je po dvou letech cas se posunout dopredu. Koubkovi motivace chapu, mne ten prestup prijde v pohode, ale ze by to byl nejakej extra posun? To fakt ne.
andrew96
06.08.2019 14:09
#
božský John
06.08.2019 11:50
#
Vsichni tady delate, ze jde nekam uplne do haje a ze si pohorsi. Augsburg o nej stal od zimy lanaril ho. V praci pro vas preci taky je dulezity, jak k vam pristupujou a chcete cejtit, ze o vas stojej a duverujou vam. Jestli je na tyhle veci citlivejsi, tak se mu vubec nedivim., ze to vzal Kdyz k tomu pripoctem detaily, jakoze jde do lepsi ligy (byt horsiho tymu), ma to bliz domu, lepsi penize a cesky spoluhrace, tak za me neni vubec co resit.
db18
06.08.2019 11:53
#
One-Real
06.08.2019 11:59
#
Prestup z mnoha vypsanejch faktoru dobrej. Myslim ze k smichu je akorat to vyjadreni agenta, protoze ta jeho interpretace a reci o "posunu" by davaly smysl, kdyby slo prave o to Porto nebo podobne.
Trand
06.08.2019 16:54
#
salami
06.08.2019 12:56
#
Viz rekace na stase.
mistr129
06.08.2019 14:15
#
Trapný diskutér
06.08.2019 12:03
#
šmarja, to je šašour.. jasnej přestup pro agenta.. horší tým, horší liga, zaprdění v bundeslize, ze který už se nevyhrabe..
dave30
06.08.2019 12:12
#
Také bych se chtěl zahrabat v zaprděné bundezlize (a 99,99% našich fotbalistů také).
T7s
06.08.2019 12:07
#
pekne ho agent k tomu dotlacil rozhodne horsi tym nez Rennes
salaminoo
06.08.2019 12:38
#
příští velký přestup bude do Espanyolu nebo něco takového
Pasha
06.08.2019 12:41
#
Bundesliga > Ligue 1 all day, all night. Za mňa rozumný krok, nevidím na ňom nič zlé, za čo by sa mal niekto Koubkovi vysmievať.
honziss
06.08.2019 12:46
#
honziss
06.08.2019 12:45
#
Koukám, kolik je tady najednou odborníků na Bundesligu, ještě k tomu znalejch poměrů v Augsburgu. :)
Pablos
06.08.2019 12:49
#
to jsou znalci všeho
ratusek
06.08.2019 13:05
#
Insideři
Pipo123
06.08.2019 12:50
#
Tu sa dost riesi motivacia hraca, no nejak sa zabúda na fakt ze Rennes sa ho chcelo zbavit
Pyroman
06.08.2019 12:59
#
mickey mouse
06.08.2019 13:02
#
No chci vidět co bude dělat pokud Augsburgb sestoupí. Pokud necítil důvěru v Rennes tak přestup chápu, ale má teda na lepší klub.
Werkrider
06.08.2019 13:08
#
Ten výpočet toho jak si sa dostal k výsledku, že má na lepší klub než Augsburg by ma celkom zaujímal.
lichna.
06.08.2019 13:12
#
OT: Nelítam tak často, takže nemám tolik zkušeností s nákupem letenek. Potřebuju poradit, vyberu si let, pro dva a potřebuju tam zadat odbavené zavazadlo + sedadla.. Jedna možnost je vybrat pro oba cestující základní letenku a sedadlo a zavazadlo pak k tomu přidat dle libosti.

Co bych ale chtěl já je koupit pro mě tu lepší letenku, kdy mám odbavené zavazadlo a sedadlo už v ceně ( myslím, že je to levnější než to jednotlivě doplňovat) a pro druhého cestujícího jen ten základní balíček. To mi ale nejde. V okamžiku, kdy vyberu ten lepší, tak to automaticky označí pro oba. Nevíte jak na to? Musím to kupovat po jednotlivcích? Konkrétně jde o Smartwings.
T7s
06.08.2019 13:40
#
co by tady nektery pripady bez EF delali..
lichna.
06.08.2019 13:47
#
Radši mi poraď vole.
wyqinac
06.08.2019 13:49
#
a nevyjde nahodou teda lip vzit pro oba jen zakladni balicek a k tomu dokoupit jedno odbavene zavazadlo? Ja teda nevim jak to presne je, ja se vzdycky vejdu do prirucniho..
lichna.
06.08.2019 13:50
#
No já si právě myslím, že to lépe nevyjde. Aspoň dle toho co jsem na to koukal. Přišlo mi, že rozdíl mezi základním balíčkem a balíčkem s sedadlem a zavazadlem v ceně je menší, než cena za dokoupené sedadla a zavazadlo.
Hokaido
06.08.2019 14:08
#
Tyhle společnosti jsou strašně vychcany, zkusil bych smazat cookies atd. V podstatě dělat, že jsi na ty stránce poprvé.
wyqinac
06.08.2019 14:23
#
urcite vzdycky pomuze koukat na jejich stranky v anonymnim rezimu
wyqinac
06.08.2019 14:26
#
no je to otazka. Pokud ti to ale pak nenabizi jeden lepsi a jeden normalni a musel bys to delat zvlast, muze pak byt problem mit sedadla vedle sebe, kdyz to budou dva oddelene nakupy. navic treba u CSA, krome par vyhod, ktere moc nevyuzijes pokud neletas casto, tak rozdil mezi tou nejlevnejsi a lepsi tridou delat asi 600, a k ty levnejsi variante dokoupis zavazadlo za 650, takze tam je rozdil minimalni
LegaliseRape
06.08.2019 13:53
#
Let s batohem a penize za zavazadla dej na provoz ownysearche.
hraca
06.08.2019 14:29
#
Doporučuju nehrotit to zavazadlo. Fakt vzít pár triček a kalhoty. Na sedadlo se taky vyprdni. To nevydržíte pár hodin bez sebe?
To co ušetříš dej večer na baru a budeš mít příjemný večer
lichna.
06.08.2019 15:07
#
Na 12 dní to asi nevyjde.. Hlavně teda u ženy..
hraca
06.08.2019 15:56
#
Ok, tak nedá se nic dělat. Tak to doporučuji koupit letenku s již odbaveným zavazadlem (to bude asi něco jako priority) + si k tomu hodíš místenku. Stejně podle mě řešíš problémy malého rázu. Zas tak velký finanční rozdíl mezi tím není, takže vem to, co je pro tebe pak ve finále pohodlnější
Hokaido
06.08.2019 13:37
#
Ještě před deseti lety to byl špekáček a nechtěli ho v Hradci.
vader66
06.08.2019 13:37
#
Kdo ví, jaké jsou skutečné důvody. Třeba v Rennes necítil takovou důvěru, nebo rodina tam nebyla spokojená, těžko soudit
Kostomlat
06.08.2019 14:07
#
necítil důvěru podle mě, sám to říká.
vader66
06.08.2019 13:43
#
Brankáře máme fakt dobrý. U nich je výhoda, že nemusí umět tolik s balonem, stačí být vysokej, umět skákat a chytat a to přesně naši hráči splňují
ttopi
06.08.2019 13:50
#
Bože tady je odborníků

Koubek fakt není blbec s IQ houpacího koně, aby přestupoval, pokud by to byl na 100% přestup směrem dozadu, jak tu někteří vidí. Lidi se vlastně podívaj jen na to, kolikátej je klub v lize a jestli hraje evropské poháry, ale to Koubek samozřejmě taky ví
Rolf
06.08.2019 13:54
#
Koubek se stal absolutní jedničkou v Rennes až po zranění senegalského repre.brankáře,to pro
všechny ty "znalce".Zajímavé,že i on odešel,již před Koubkem.Francouzská liga není o nic horší,
ale ani lepší,v současnosti oproti německé,protože co má nohy trochu do o,vykoupí angláni.
Hodně si tam zachytá za tou dírou jménem Suchý-kapitánem reprezentace!!
Sarrin
06.08.2019 14:06
#
Francouzská liga je o třídu horší, než německá.
Rolf
06.08.2019 14:49
#
Kolik jsi toho viděl,že tak blábolíš.Bez francouzů by se neobešla anglická,ani španělská liga.
Jejich národní tým je spolu se španělským bezkonkurenční.Bundesliga klesá na úrovni.
Luc-Luc
06.08.2019 16:19
#
Pyroman
06.08.2019 21:18
#
Blitzblane
06.08.2019 14:04
#
takže augsburg letos sestup
PP
06.08.2019 14:06
#
Jako dobrý, pořád je to Bundesliga.. nicméně na to, jakou se z toho dělala pecka to je takové.. normál.
Sarrin
06.08.2019 14:11
#
Tak Komličenko do Lokomotivu za 3,5 ty vole to je málo....
HonzaBanik
06.08.2019 14:21
#
Parádní cena.
Sarrin
06.08.2019 14:31
#
No pro Lokomotiv
HonzaBanik
06.08.2019 14:52
#
A co bys chtěl? Když je mu 24, spoustu gólů dal z penalt, má velké technické nedostatky a hrál za lehce nadprůměrný tým z průměrné a nezajímavé ligy...
T7s
06.08.2019 15:12
#
dinss
06.08.2019 14:46
#
Pro Bolku ok. Stejně tu kanonádu už nezopakuje.
rtr
06.08.2019 14:22
#
prej přestup do jednoho z předních týmů
dinss
06.08.2019 14:46
#
Kde jsi to četl?
SixSense
06.08.2019 17:02
#
přestup do jednoho z předních týmů buducorocnej 2. bundesligy...
dinss
06.08.2019 14:46
#
Přestup ok, lepší liga a bude hrát proti kvalitnějším soupeřům. Přijde sice o EL ale zahraje si proti Bayernu, Dortmundu apod. V minulé sezoně hrál z těch lepších týmu v podstatě jen proti PSG.
REPLIKATOR
06.08.2019 16:31
#
cristiano.K.
06.08.2019 21:43
#
až na to vyjadření,že je BL druhá nejlepší liga to dává hlavu a patu. Zkrátka neměl jistotu jedničky, tak šel zkusit štěstí jinam
Werkrider
06.08.2019 23:11
#
Jakto? Bundesliga je najlepšia vo viacerých veciach. Napríklad návštevnosti? Alebo v počte gólov?
king23
11.08.2019 22:47
#

Když o lize prohlásím, že je nejlepší, tak zjevně mám na mysli sportovně/výsledkově a ne, že jsou tam největší návštěvy nebo třeba nejbarevnější dresy...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.