Karviná získala na hostování útočníka Šašinku

11.07.2019 15:53 - Aktuality
Jakub Šašinka (© fcb.cz)
 
Karvinští těsně před startem nové ligové sezony dotáhli příchod ofenzivní posily. Na hostování z týmu slezského rivala Baníku Ostrava přišel útočník Jakub Šašinka, který vstřelil oba góly při výhře 2:0 v sobotní generálce proti Žiaru nad Hronom. Na tiskové konferenci před sezonou o tom informoval karvinský trenér František Straka.

Urostlý třiadvacetiletý Šašinka dosud v Ostravě tvořil dvojici se svým o dva a půl roku mladším bratrem a rovněž útočníkem Ondřejem. Jakub Šašinka má dosud na kontě v lize 50 utkání a tři vstřelené branky, všechny v dresu Baníku. V Karviné by měl pomoci zacelit mezeru po odchodu nejlepšího střelce útočníka Tomáše Wágnera.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4025
Komentáře (174 / 0 nových)
jakubbosak
11.07.2019 15:54
#
"V Karviné by měl pomoci zacelit mezeru po odchodu nejlepšího střelce útočníka Tomáše Wágnera." ... Těším se
Nr.Nobody
11.07.2019 15:54
#
Proti nam zahral hodne dobre. Verim, ze na to ma.
Kaspar
11.07.2019 16:00
#
nebylo by lepsi kdyby si Banik tohoto nechal a poslal pryc toho starsiho ? s timto se da aspon jeste pracovat ne ?
ShowMan
11.07.2019 16:01
#
vždyť kuba je ten starší a horší
Kaspar
11.07.2019 16:06
#
aha, ja mel celou dobu za to ze tomu druhymu uz je aspon 30
Puskas
11.07.2019 16:12
#
Asi to bral podle čísel - 31 a 19.
ShowMan
11.07.2019 16:12
#
bobis21
11.07.2019 16:01
#
Jakub je ten starší a méně fotbalový...
Han střelil první
11.07.2019 19:25
#
Mně přijde Jakub lepší než Ondra.
Cukroušek
11.07.2019 19:40
#
bobis21
11.07.2019 19:44
#
Tak když potřebuješ vyměnit žárovku tak asi lepší je...
lichna.
12.07.2019 09:40
#
Tak pak se už nedivím, že se neshodneme v pohledu na hráče..
ShowMan
11.07.2019 16:01
#
j ta tahle ten sestup je tutovka
bobis21
11.07.2019 16:01
#
Posila na závěry zápasů - nebude tam chodit z lavičky Kuba Šasinka
Cukroušek
11.07.2019 16:01
#
Dement ke zmrdum.
bobis21
11.07.2019 16:02
#
Dement? Fotbalista skvělý není, ale lidsky s ním problém nebyl ne? Nebo mi nějaká aféra unikla?
ShowMan
11.07.2019 16:03
#
vždyť i fetoval
bobis21
11.07.2019 16:06
#
Fakt? Asi stodolni efekt
ShowMan
11.07.2019 16:07
#
s ním se svezl i ultra mega alent szotkowski nebo jak se jmenoval
bobis21
11.07.2019 16:08
#
Toho je ale škoda, v mládežnických kategoriích vypadal dobře...
ShowMan
11.07.2019 16:10
#
však dal 30 golů v jedné sezoně
Kucka
11.07.2019 16:32
#
ten už fotbalu úplně nechal a jenom smaží?
ShowMan
11.07.2019 16:37
#
teď kope v petřkovicích, a co slyším tak nic moc
cr7sux
11.07.2019 16:50
#
Tak proč asi jde za Franzem
Zark
11.07.2019 17:35
#
máš link???
JarousFCB
11.07.2019 17:44
#
Dolar píše, že proti nim zahrál dobře... Náhoda?! Nemyslím si...
jednou
11.07.2019 19:40
#
No nemá dodělanou ani základku.
ShowMan
11.07.2019 16:03
#
ale zase jako proti petřkovicím se prosadit může navíc z karviný to na stodolní nebude daleko
ShowMan
11.07.2019 16:03
#
a když sončí jak fenin tak půjde rubat do dolů
Ol!ver
12.07.2019 10:26
#
Euphael
11.07.2019 16:26
#
tvuj fotr je zmrd, za to ze te neutrel do deky
Cukroušek
11.07.2019 16:55
#
mistr129
11.07.2019 17:37
#
Ale aspoň je normálně bílej
doshcz
11.07.2019 19:58
#
Blasphemer
11.07.2019 20:45
#
Poll Hamm
11.07.2019 21:16
#
Ani se nemusím dívat do oblíbených týmů a je mi jasné že si zpičeny banikovec
bobis21
11.07.2019 22:26
#
Tak ses právě projevil jako "zpičenec" sám
Poll Hamm
11.07.2019 22:48
#
Jedinej zpičenec je tady on ty a jeho další kamarádi z ostravy
bobis21
11.07.2019 22:57
#
Už to o tobě víme, nemusíš to dal potvrzovat...
Puskas
12.07.2019 08:54
#
Ahoj, kamaráde z Ostravy,
JarousFCB
11.07.2019 22:43
#
JarousFCB
11.07.2019 22:45
#
Taky bych nezvládal, kdyby vedení prodalo Wágnera a místo něj přitáhlo na hostování Kubu Šašinku
Poll Hamm
11.07.2019 22:51
#
Šašinka luxus. Klidně můże z 80% wágnera nahradit
PISTOLERO
12.07.2019 08:32
#
FruFru
12.07.2019 08:49
#
Viděl si ho hrát ligové zápasy?
trevorFCB
12.07.2019 04:33
#
Shevchenko
11.07.2019 16:05
#
ufff
20DollarsInMyPocket
11.07.2019 16:12
#
Nechce radši Karviná dát šanci nějakému mladíkovi, než přivádět na hostování divizního hráče?
cfc05
11.07.2019 16:21
#
Až po pěti kolech vyhodí Franze, tak tohle kopyto půjde do Karviné B - divize
cfc05
11.07.2019 16:20
#
Musí mít skvělého agenta, když ho udal v první lize

A nebo Ostrava musí platit aby ho někdo chtěl
EgonBůh
12.07.2019 14:18
#
Nekopa
JarousFCB
11.07.2019 16:28
#
Karviná se nechce znovu zachraňovat v lize až na poslední chvíli tak se holt nebude zachraňovat vůbec

Shevchenko
11.07.2019 16:42
#
Kixi Syhimour
11.07.2019 20:49
#
HonzaBanik
11.07.2019 16:33
#
Snad se mu tam bude dařit a všechny překvapí. Já ho lidsky mám rád a nemám agenty na Stodolní, abych dělal nějaké závěry, jak někteří...
Puskas
11.07.2019 16:35
#
On může fakt jen překvapit, bude jen na něm, jestli začne makat a své nedostatky nahradí bojovností a zápalem pro hru. Má poslední šanci.
HonzaBanik
11.07.2019 16:38
#
Doufejme, je to chachar tělem i duší
cetto
11.07.2019 16:51
#
Nemáš agenty na Stodolní, ale máš agenty u něj doma, že víš, že je to chachar tělem i duší
HonzaBanik
11.07.2019 17:03
#
Asi mu nechci nadávat do dementů, no...Nevím, co je lepší...Věřím, že je, připadá mi tak. Tahleta posedlost tím, že někteří hráči na Stodolní tráví snad 22 hodin denně už mě štvě...
SuperBanikovec
12.07.2019 07:41
#
mayday
12.07.2019 07:23
#
Hodně týmů v lize má vepředu bijce, co moc talentu nepobrali. Ale většina z nich aspoň trochu, tento borec prostě absolutně není fotbalista. A co jsem viděl Baník loni, tam se kolikrát ani bojovností nepřetrhl, ale možná jsem měl smůlu na zápasy. Každopádně když si ho člověk srovná s dalšíma kopytama typu Poznar, Doležal, Vaněček atd., tak tady ten hranol je ještě o dvě třídy níž.
HorajzmAmmann
11.07.2019 19:53
#
cetto
11.07.2019 16:51
#
A to je ten lepší nebo horší?
taws
11.07.2019 16:54
#
To bys měl vědět ne? Když ještě nedávno jsi byl fanoušek Baníku
trevorFCB
11.07.2019 17:14
#
Han střelil první
11.07.2019 19:28
#
Tak on měl Baník vedlejší, protože je z Ostravy, ne?
cetto
11.07.2019 20:42
#
Pato44
12.07.2019 00:43
#
Presne, ale nesleduje ho.
lichna.
12.07.2019 09:42
#
Tak minimálně si dovolil dělat hluboké analýzy Baníku. Pokud neví, jestli je to ten lepší nebo horší, tak pak nechápu, na co si tu hrál..
cetto
12.07.2019 10:30
#
Hluboké analýzy? Myslíš ty 3 věty, kde jsem napsal objektivní pravdu, že obrana Baníku je složena ze třicátníků za zenitem? Oukej..
lichna.
12.07.2019 14:05
#
Nevím co je větší lež, jestli tři věty nebo objektivní pravda. Zkusíš mi to spočítat?
cetto
11.07.2019 20:42
#
Já Baníku přeju, protože jsem z Ostravy, ale nesleduju ho.
Acquanni
12.07.2019 08:38
#
Mám to stejně, hold naše liga mě moc nebere
Ondiis
12.07.2019 10:22
#
Momo9
11.07.2019 17:07
#
To si mohli koupit rovnou dva metry smrku u lesnika.
Oliver Roland
11.07.2019 19:09
#
Na břevně zavěšený pytel, v obraně smrk v květináči a na hrotu kopyto od koně.
Fabregas@ole
12.07.2019 10:46
#
salm0n
11.07.2019 17:07
#
https://www.instagram.com/p/0pgfJphhSK/ já myslel, že jde do Dormundu
Momo9
12.07.2019 10:48
#
Jel tam pro fet.
Puskas
11.07.2019 17:23
#
Už se těším, až ho tam bude posílat 5 minut před koncem za stavu 2:1 pro Karvinou, aby zvrátil nerozhodný stav ve prospěch Karviné...
ShowMan
11.07.2019 17:29
#
četl jsem to do za stavu 2:1 pro Karvinou, a stačilo mi FAKE NEWS
adalbertus
11.07.2019 17:48
#
Stannis Baratheon
11.07.2019 18:26
#
To mi nějak nevychází
ratusek
11.07.2019 17:41
#
Zlatan Šašinkovič zaboduje
koudak
11.07.2019 18:52
#
A doufám, že až skončí hostování, tak nikoho nenapadne mu nabízet novou smlouvu a pěkně v prosinci 2020 nejpozději skončí

Opravdu hráč, který, absolutně nechápu jak, měl příležitosti v prvoligovém kádru a ještě po něm někdo další sáhne...
HonzaBanik
11.07.2019 19:09
#
Smlouvu mu prodloužili, jestli jsem dobře zaslechnul na besedě. Většinou se to dělá tak, že se prodlužuje smlouva o dobu hostování, takže minimálně do 31.12. 2021. Opci má tak vysokou, že kdyby ho Karviná koupila, tak by to byl pro ně prý nejdražší přestup v historii, takže čekám nějakých 10 mega, což oni nezaplatí ani hovno...
Pokud by se tedy ukázal dobře, tak ani tak bych ho zpátky v Baníku nechtěl, raději bych Karviné nabídnul, že si vezmeme Lingra za Šašinkovu opci a menší doplatek, např. 5 mil. + třeba zase nějakou hostovačku...
Mnohem reálnější ale je, že to bude zase provar...Přeju mu a Baníku ať ne, ale známe jeho zápasy, kondici, rychlost, výběr místa, timing...
koudak
11.07.2019 19:10
#
Euphael
11.07.2019 19:51
#
S tou vysi opci nemas pravdu.
HonzaBanik
11.07.2019 19:57
#
Brabcovy slova o velké výši opce, cena je jen má domněnka
Euphael
11.07.2019 20:33
#
Mozna rekl, ze opce je vysoka, ale rozhodne ji nedal do asociace s prestupovym rekordem mfk...to je bull Jane.
HonzaBanik
11.07.2019 20:40
#
Ty jsi tam byl?
Figi
11.07.2019 20:44
#
at ma opci jakou chce. odehraje sezonu a bude se pakovat. urcite nepripada v uvahu nejaka vymena a takove ty kecy. Wolf zadneho kvalitniho hrace do Baniku nepusti. vsechno chcou prodat za poradne penize jen do top tymu, nebo ven. Navic vim ze ti nasi hraci do Baniku proste chodit nechcou. tak to proste je. Radsi jdou smer Praha.
HonzaBanik
11.07.2019 20:49
#
Jo, takže Boleslav je top tým, jo? Aha
Euphael
11.07.2019 21:07
#
Je urcite vic top, nez banik. Nechytej za slovo pls Jane.
HonzaBanik
11.07.2019 21:10
#
A kolik hráčů vám ta top Boleslav dala, pane s podivným jménem?
Euphael
11.07.2019 21:12
#
WTF? Proc by nam davala hrace. V ramci prestupu k ni odesli nasi hraci za financni kompenzaci. Co to meles?

Proste hraci MFK nechcou chodit do Baniku, kdyz uz odchazi, tak zahranici nebo top klub v CR. Zeleny -> Jablonec, Panak -> Sparta, Wagner s Budinskym -> MB....to jsou priklady, abys byl trosku v obraze, nez zas placnes nejakou random vec Jane.
HonzaBanik
11.07.2019 21:14
#
Tabulkovou cenu za Budinského, kterému končila smlouva, tak super, hlavně že jste spokojeni 10 důvodů, proč je Jablonec s Boleslaví více "top" mi tu můžeš laskavě napsat?
Euphael
11.07.2019 21:21
#
10 duvodu nikoliv, ale postaci ti snad jeden objektivni. Zacina sezona 19/20, tedy konci jedna dekada. V teto, hral banik evropske pohary naposledy 10/11, ten pamatny dvojzapas s Mogilevem. Zatimco oba kluby hraly nekolikrat v evropskych poharech. A ted prosim te nepouzivej argument, ze skupinovou fazi hral Jablonec jen jednou, resp. MB ani jednou. Podstatne je, ze dosahuji v lize takovych vysledku, ktere jim zarucuji predkola. To svedci o kvalite.

Nemluve o tom, ze jste v teto dekade hrali 2 roky nizsi soutez. Historicky jste bezesporu uspesnejsi nez Bolka i Jablonec, ale historii ma slusivou i Leeds united a stejne je momentalne vic top klub napr. Wolves. Zaverem doplnim Jane, ze vzhledem k tvym prispevkum vim, ze nejsi hloupy, takze se prosim zamysli, jestli budes argumentovat vecne, anebo se nechas unest a zacnes se ohanet argumenty, ktere muzou byt pravdive, ale v mereni uspesnosti ti jsou prd platne.
trevorFCB
11.07.2019 21:28
#
Tak pro tentokrát jsme hráli druhou ligu dva roky, jo?
HonzaBanik
11.07.2019 21:31
#
Není objektivní a hráli jsme druhou ligu jen jednu sezónu, půlrok a půlrok, což se nebere jako dva roky, že jo, to můžu napsat, že jsme hráli první ligu každý rok...
Asi to s tebou nemá smysl, myslím, že se velmi brzy budete divit a pak si můžeš tu svou Boleslav a Jablonec označovat za topky jak chceš. Měj se jak chceš. Jinak stačí napsat: nenávidím Baník
Euphael
11.07.2019 21:36
#
moje chyba...hrali jste ligu jen rok v sezone 16/17, sry...

Nevim proc bych se mel divit. Ja bych byl radsi, kdyby banik hral pohary. Ja vam pral loni ve finale poharu i v lize, abyste tam sli radsi vy, nez Bolka. To, ze hovada jako cukrousek, trevor a jim podobni nenavidi mfk mi je celkem fuk. Vyhrazuju se proti nim, ne proti fcb.

Takze pokud se v nasledujicich letech budu divit, jak rikas, tak jsem jen rad. Momentalne je na tom fotbalove lepsi MB i Jablonec. To se nezlob Jane, ale jsou to fakta. A to jsem ani nezatahoval do toho jina objektivni kriteria jako reprezentanty, ktere v teto dekade jednotlive kluby vychovaly treba.

Euphael
11.07.2019 21:37
#
2. ligu*
HonzaBanik
11.07.2019 21:52
#
No, drtivou většinu nevychovali, oni mládež mají průměrnou, vždycky měli, my máme teď taky, ale lepší se to.
Hlavně Jabka jsem chválil dost, nabrali spoustu talentů všude možně a prodali je dál, super fotbal hráli, pro mě je jen zklamání, že některé jako Trávníka jen v rámci ligy.
Boleslav nevím, zvedli se s Komličenkem, ale jinak tak nějak pořád balancují, v Evropě v předkolech stabilně průšvihy na úrovni našeho s Mogilevem...Mě se ten klub nelíbí a nikdy nebude líbit, jsem proti němu silně zaujatý, nevidím tam nic jiného než peníze. Promiň.
Losinho
11.07.2019 22:13
#
Tak Boleslav má od postupu do ligy stabilně slušný výsledky, berou se tam solidní peníze a je to kousek od Prahy, pro spoustu hráčů je určitě větší lákadlo než Baník. Jablonec teď zase berou za člena top 6 řekněme, a to asi i přes ty výprodeje.. stejně dobrý jméno u hráčů má pořád i Liberec třeba.
HonzaBanik
11.07.2019 22:26
#
Od fanouška týmu s velkou fanouškovského základnou bych čekal spíš podporu, fotbal se hlavně hraje pro fanoušky, vy jste taky byli ve sračkách a bral jsem vás pořád jako zajímavější adresu než lokální kluby, i v sezóně 2013/14 Peníze jsou hezká a důležitá věc, stejně jako vzdálenost, beru, ale nemělo by to být to primární.
Jablonec se mi líbí tím, jak dokázal rozvíjet hráče v posledních sezónách, to je určitě lákadlo. Liberec mám z Čech nejraději, chybí mi tam ale trochu ta ambice pana Karla, respektive ty finance.
Losinho
11.07.2019 22:39
#
Jasně, ale snažím se to brát z pohledu hráče, a spoustě z nich je fanouškovská podpora někde.. neříkám, že to jsou o parník lepší adresy než momentálně Baník, ale dokážu pochopit, že může dostat Bolka/Jabka přednost.
HonzaBanik
11.07.2019 22:58
#
Chápu to a máš pravdu, je to fakt. Upřímně za sebe říkám, uznávám v Česku vás, Spartu a Baník, nikdy bych nefandil klubu, který nemá pořádnou fanouškovskou základnu, proto i v Německu Bayern, ve formuli 1 Ferrari a tak dále...Prostě ty emoce, ten tlak, ty očekávání, to nic nenahradí, aspoň tak to mám já z pohledu fanouška, takže nikdy nebudu úplně objektivní a z klubů jako Boleslav radost fakt mít nebudu. Tak to cítím, nejsem novinář, takže na to právo mám, ale samozřejmě nikdy nebudu chtít degradovat (v mých očích) menší kluby, když udělají úspěch, hrají super fotbal, mají skvělou mládež, konkrétně Jablonci jsem tady gratuloval skrze Ondrasche a jiných jablonečáků mnohokrát.
Tím bych to asi uzavřel, napsal jsem toho dnes až moc. Hezký večer.
Losinho
12.07.2019 08:00
#
ondrasch77
12.07.2019 09:38
#
Puskas
12.07.2019 09:54
#
Kiwi-21
11.07.2019 23:10
#
Kiwi-21
11.07.2019 23:19
#
trevorFCB
12.07.2019 05:03
#
Jsme hovada, že vás nenavidime a pak ti je to fuk.
Srandisto...
Banikovec7
11.07.2019 21:16
#
Proto Budinsky sam v rozhovoru ve Sportu priznaval, ze byl zklamany, ze loni prestup do Baniku nevysel.
trevorFCB
11.07.2019 21:19
#

Han střelil první
11.07.2019 21:19
#
HorajzmAmmann
11.07.2019 21:20
#
Euphael
11.07.2019 21:24
#
sry....spatne jsem se vyjadril. Prestupy mfk -> fcb jsou v soucasnosti prakticky nerealne diky vedeni obou klubu. To, ze by nekteri hraci hrali za banik, je nesmysl.
Figi
11.07.2019 21:26
#
no tak jasne. strasne zklamany. rozhovor snese vsechno. a.celou dobu bylo od nej jen slyset, jak uz se dva roky mluvi o jeho prestupu za Weberem a porad to nevychazia jak tam strasne chce.aby byl blize Praze.
Banikovec7
11.07.2019 21:51
#
Proste chtel co nejdriv od vas, kamkoliv.
icka
11.07.2019 23:12
#
lichna.
12.07.2019 09:43
#
V čem je jako více TOP?
lichna.
12.07.2019 09:43
#
Tak už nic, už jsem si to pročetl..
Figi
11.07.2019 21:13
#
Tam obrovskou roli hraje trener Weber. kdyby tam nebyl tak jeden z nich by tam nesel.
HonzaBanik
11.07.2019 21:17
#
Otázku trenéra chápu, jsou z Čech, chápu...Ale určitě to nikdo nemá nastaveno tak, že do Baníku nechtějí, to je prostě cypovina, stejně jako Wolf musí koukat jen po ceně a případné hráčské náhradě...Když i management Opavy to dělá tržně a to jsou náš opravdový rival, Kuzmu nám vůbec nemuselo prodat ani za ty 3 mega, že jo...
Euphael
11.07.2019 21:38
#
Samozrejme, ze je to cypovina. Polepsili by si financne i sportovne. Navic vetsina hracu bydli v Ostrave a ne v Karvine.
Han střelil první
11.07.2019 21:18
#
taky si myslím, že to je hlavně kvůli Webera, jinak by možná měl díky prostředí větší šanci Baník.
HonzaBanik
11.07.2019 20:53
#
A mimochodem kolik těch kvalitních hráčů v týmu máte? Ba Loua, který je věčně v Ostravě a Lingr, který je z kraje...Dreksa, který je z Olomouce, ale je skleněnka a tím to zatím bohužel pro vás končí, takže asi tak...Někdy se s tebou bavit dá, ale pak napíšeš takovou pakárnu ...
Figi
11.07.2019 21:21
#
nemyslim to zle, nebo tak ze zrovna nejsem fanda Baniku. Kolik tech hracu z Ka do Baniku prestoupilo? pokud nekdo v Ka tu kvalitu ma tak chce jit prosste jinam nez do Baniku i kdyz je zajem. Karvina to ma postavene tak ze ty kvalitni chce za draho prodat a Banik proste nechce za draho kupovat a nejaka klubova spoluprace na toto tema nefunguje. Takze pokud Ba loua, lingr a nevim.kdo se.jeste casem ukaze tak pujdou za draho jinam. Bohuzel i za cenu ze si tam nekopnou a v Baniku by hrali. Karvina x Banik pro ty hrace neni momentalne rozdil i.kdyz banik se snazi hrat nahore. a i proto ze ti hraci se pohybuji v Ka nebo Ostrave denne tak chcou z odsud pryc.
HonzaBanik
11.07.2019 21:33
#
Není rozdíl hrát o poháry a o záchranu. Aha Budoucnost ukáže, tak se moc těším.
Figi
11.07.2019 21:38
#
O ty pohary hral Banik az ted a ani se tam nedostal. az je bude opravdu hrat tak ta doba mozna prijde, ale to by musela fungovat klubova spoluprace. Karvina chce draze prodat ale banik draze nekupuje.
Figi
11.07.2019 21:35
#
Ze je Balua v ostrave a co ?ja ho potkavam denne na namesti v Ka. Lingr je z kraje ale kdyz se ho zeptas, zda by chtel hrat za Banik tak ti rekne ze by chtel nekam vyse nez o 30km dal k sousedum. Takova je realita.
Figi
11.07.2019 21:46
#
a stejne tady to nevyresime. zalezi to stejne na klubech a zrovna ty nase dva spolu v tomhle vubec nevychazeji. kazdy ma.dost jinou predstavu.
HonzaBanik
11.07.2019 21:46
#
Já ho jsem potkal na stadionu ve Vítkovicích, nejméně čtyřikrát a mám jeho Instagram, takže...V Karviné ho samozřejmě potkáš, když je tam skoro každý den na tréninku .
K tomu Lingrovi, kdyby byla Karviná 30 km od Prahy, tak taky nepůjde hrát do Sparty nebo Slavie ? Vzdálenost je přeci +, ne, logicky, má tu zázemí...Kdyby se objevila nabídka z Bohemky, tak tam přeci nepůjde jen kvůli tomu, že je to v Praze, která je nádherná, ale zase nemají podstatně vyšší sportovní ambice než vy, navíc by ho nezaplatili, to snad uznáš.
Jinak ambice jsou hezká věc, ale Ondra na top trojku nemá, jestli bude mít skvělá čísla v letošní sezóně, tak možná, ale i tak si to nemyslím, jestli jo a bude mít tu nabídku, tak je jasné, že tam půjde, ale jestli ne, tak...Budoucnost ukáže, tam uvidíme tu realitu.
trevorFCB
12.07.2019 04:38
#
A proto chtěl Lingr už toto léto k nám
trevorFCB
11.07.2019 21:04
#

Ty furt varis z vody.
Třeba ta dvojka, co utekla z Kacka, tak z nich máte almuznu.

A kdo ví, zda vám vubec Sparta dala těch 15 míčů za Filipa, když je stále out.
Kiwi-21
11.07.2019 23:06
#
To možná nechtějí ale u všech těch hráčů bych si tak jistý nebyl
Být mladý hráč taky bych jako Karviňák do OVy nešel jak by se hrála liga i v Karviné v současné době
Ale pokud se Baník dostane na úroveň MB, Jablonce (myslím 2-3 sezóny nahoře, ne jednou 5 po 10 letech) tak ani pro Karvinské hráče by to nemusel být špatný mezistupeň za lepsim
trevorFCB
11.07.2019 20:44
#
http://www.banicek.com/view.php?nazevclanku=setk&cisloclanku=2019070002

"Smlouvy
Kuba Šašinka prodloužil v Baníku, do Karviné jde hostovat, o případné opci se jedná, ale pokud bude, tak to bude nejdražší hráč Karviné."

...
trevorFCB
11.07.2019 20:24
#
Má pravdu.
Kiwi-21
11.07.2019 23:02
#
No to by byly v Karviné jebnutí kdyby vám daly Lingra za Šašinku a ještě doplacely
J.Šašinka dle mého nemá ani na FNL na 10-15 minut možná dobrý ale ne na stabilní základ.

Přesto co píšu o něm je až morbidní že věřím že těch 6-7 gólů bude schopný dát jak ho trefí do hlavy a nestihne uhnout
HonzaBanik
12.07.2019 00:12
#
Dopláceli bysme my, je to tam napsané. Celá tahle naprosto zbytečná diskuze je o tom, že máte Šašinku na hostování s opcí na přestup, pokud se mu bude dařit, tak Karviná nejspíš bude chtít s ním pokračovat, je možnost prodloužit to hostování, ale kvůli zajímavým hráčům jako Lingr nebo Ba Loua by se celý příběh mohl odvíjet trochu jinak...Ale to uvidíme za rok, teď to nevyřešíme ani my, ani vy. Btw. pokud přistane nabídka od Baníku na Lingra nebo Ba Louu ve větší výši než případně od Boleslavi nebo Jablonce a samozřejmě je to tak i u hráče, tak Wolf jako správný obchodník by měl přijmout tu nejvyšší a je jedno, jestli je z Baníku, Dolní Lutyně, Horní Bečvy, Aše...Taky to může udělat jako Brabec se Stronatim, tedy nabídka splňuje podmínky, ale pouštět ho nechceme, pokud to akceptuje hráč, tak žádný problém a jede se dál...Tobě jsem ještě odpověděl, bo jsi celkem fajn, ale už fakt víc psát k tomuto tématu nebudu. Ahoj.
Kiwi-21
12.07.2019 06:45
#
Jj cením si toho souhlasím z tím že pokud někoho budou prodávat tak je úplně jedno odkud přijde nabídka ale záleží pouze na částce
HorajzmAmmann
11.07.2019 19:53
#
HorajzmAmmann
11.07.2019 19:54
#
Kdy naposledy mel Banik na hostovani 3 hrace v 1. lize?

Snad se bude klukum darit... budu je sledovat
PlackaSKS
11.07.2019 21:12
#
zrovna šašinka už je jednou nohou v druhý...
Han střelil první
11.07.2019 21:17
#
Jinak takový protipól Šašinky. Martin Vician, co se i dva roky mihl v naší juniorce, se dostal na Harvard a bude hrát za jejich univerzitní tým
Bex5
11.07.2019 22:00
#
Losinho
11.07.2019 22:07
#
stas87
11.07.2019 23:05
#
Tak to mas fakt novinku...bolo to tu aj na EF konom maja.

http://www.fcpetrzalka.sk/serial-ocami-fanusika-na-otazky-odpoveda-martin-vician/
Han střelil první
11.07.2019 23:59
#
No já na to teď narazil, když jsem mu nastavoval kariéru v práci, tak jsem to tu hodil.
lichna.
12.07.2019 09:46
#
Ne každý pročítá všechny diskuse, tak zase klídek.
Kepy_FCB
12.07.2019 05:20
#
klub z Gibraltaru vs Legia z Polácka 0:0
Bakary3
12.07.2019 06:23
#
A to je mancaft z ty ligy, kde hraje Poznam stejne kvalitni jako Bruggy, ty Gibraltarci musi byt teda docela bombardaci
ratusek
12.07.2019 06:30
#
Niederkorn doufám že zopakují lonskou pohádku
Han střelil první
12.07.2019 10:31
#
nerozumíme fotbalu. Polsko je velmoc.
mayday
12.07.2019 07:25
#
Polácko jede no.
Losinho
12.07.2019 08:01
#
Ale my všichni tu hrozně podceňujeme polskou ligu, víš jak
Bakary3
12.07.2019 09:12
#
ondrasch77
12.07.2019 09:40
#
Bex5
12.07.2019 09:51
#
Han střelil první
12.07.2019 10:30
#
Momo9
12.07.2019 10:49
#
Včera jsem se díval na DAC vs. Cracovia. Atmosféra super, hřiště super, úroveň hry Divize E.
Losinho
12.07.2019 16:22
#
radši bych koukal na Ulici a o reklamách tam střílel Ordinaci
mistr129
12.07.2019 14:46
#
Cukroušek
12.07.2019 10:36
#
Delat nejake zavery z jednoho zapasu muzou jen zidi zcuchani cyklonem B a konfident Han.
Kiwi-21
12.07.2019 10:41
#
No kromě Piast Gliwice co překvapil v Borisově kde remizoval a měl převahu i když proti 10
Polské týmy nic moc a Slováci snad ještě hůř tam se může stát že ani jeden tým nepostoupi dal
DeformFCB
12.07.2019 10:49
#
Ty jsi taky slušně vypatlanej.

ban pls
Cukroušek
12.07.2019 11:08
#
A?
Bakary3
12.07.2019 11:22
#
Jo, promiň, přeložím - tím jsem myslel, že neděláme závěry z jednoho zápasu, ale z dlouhodobých výkonů a výsledků účastníků z obou srovnávaných lig v evropských pohárech.
Losinho
12.07.2019 16:20
#
Nedělej závěry z několika let
Kepy_FCB
12.07.2019 14:47
#
dyť to je rok co rok ty Dylino!
Poll Hamm
12.07.2019 11:32
#
Klasická 7egia. Eurowpierdol!!
Momo9
12.07.2019 11:14
#
Smazte ten clanek prosim nebo aspon fotku, toto je od pohledu takovy tupelo s dirou v brade ze to neni mozny. Jinak nic proti.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.