Kapitán Ajaxu De Ligt označil vyřazení v LM za noční můru

09.05.2019 11:53 - Aktuality
Matthijs de Ligt (© ajax.nl)
 
Kapitán Ajaxu Matthijs de Ligt označil vyřazení v semifinále Ligy mistrů od Tottenhamu za noční můru. Amsterdamský tým i díky brance mladého obránce vedl ve dvojzápase už 3:0, ale londýnský tým ztrátu senzačně dotáhl a v šesté minutě nastavení rozhodl o postupu do finále elitní soutěže.

Ajax vyhrál úvodní zápas v Londýně 1:0 a výborně zahájil i středeční domácí odvetu. De Ligt už v páté minutě otevřel skóre hlavou z rohu a za půl hodiny přidal druhý gól Hakím Zijach. Jenže ve druhém poločase se vše otočilo. Lucas Moura nejprve mezi 55. a 59. minutou vyrovnal, těsně před koncem dokonal brazilský útočník hattrick a zmrazil Amsterdam Arenu.

"Jakoby se pod námi propadla země. Byli jsme tak blízko. Je to noční můra. Sen, který se hodně pokazil," řekl zklamaný De Ligt novinářům. "Zápas trval o pět sekund déle, než bylo potřeba," přidal devatenáctiletý stoper.

Litoval, že Ajax po změně stran nenavázal na dominantní první půli. "Hráli jsme dobře, všechno bylo podle nás. Ale nedokázali jsme stejný tlak udržet ve druhém poločase. Darovali jsme Tottenhamu hloupé góly. Byli jsme tak blízko finále...a pak míč skončil v brance. Neuvěřitelné," uvedl De Ligt.

Věří, že částečnou náplastí může být triumf v nizozemské lize, kterou Ajax dvě kola před koncem vede o skóre před PSV Eindhoven. Amsterodamské mužstvo už v neděli získalo domácí pohár.

"Samozřejmě po zápase bylo v šatně hrobové ticho. Ale jakkoliv je tohle vyřazení bolestné, tak jsme ušli fantastickou cestu a můžeme ji korunovat titulem v Eredivisie. Když se nám to povede, budu velmi hrdý. Také nám to pomůže zmírnit rány po Lize mistrů," konstatoval nizozemský reprezentant, o kterého se přetahují evropské velkokluby.

Těžko po semifinálové odvetě hledal slova i trenér Ajaxu Erik ten Hag. "Byli jsme hodně blízko a postup do finále jsme si opravdu zasloužili, ale ta poslední sekunda...," uvedl Ten Hag. "Kdyby Hakim Ziyech netrefil tyč, byl by to pro Spurs konec. Ale nemůžu nikoho vinit," doplnil kouč.

Nizozemský celek patřil k největším překvapením Ligy mistrů. V osmifinále překvapivě vyřadil obhájce trofeje Real Madrid a ve čtvrtfinále dalšího favorita Juventus s hvězdným útočníkem Cristianem Ronaldem. Na první finále od roku 1996 však Ajax nedosáhl. "Byla to úžasná sezona v Champions League a jako tým jsme ohromně vyrostli. Přesto se takové vyřazení těžko snáší," konstatoval Ten Hag.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5075
Komentáře (212 / 0 nových)
Nadržený šimpanz
09.05.2019 11:57
#
Třetí nejlepší stoper světa po Varanovi a Škriniarovi
kilobyte
09.05.2019 12:02
#
Škrtel?
TurboPlastik
09.05.2019 12:10
#
Ty seš komik
TheMally11
09.05.2019 12:15
#
prý že Škriniar
Achraf9
09.05.2019 12:22
#
neviem neviem no
pantondavo
09.05.2019 12:34
#
La Vecchia Signora
09.05.2019 12:35
#
To se měří nějakým šimpanzometrem?
lada.sp
09.05.2019 15:22
#
Salfovic
09.05.2019 15:26
#
To by byli nejlepší Pepé a Škrtel.
lada.sp
09.05.2019 16:36
#
Myslím že ve své době tímto měřením by kraloval Řepka
Člen_zlořádu
09.05.2019 13:16
#
Škriniar? Aha ok. Každý má právo na svůj hloupý názor
Neutron
09.05.2019 13:21
#
ono ani ten Varane tam nema co robit
20fredy20
09.05.2019 13:46
#
Skriniar je strasne precenovany , ale ak ratame tuto sezonu tak Varane je strasne slabucky , kazdy zapas hori ako papier.
crusty
09.05.2019 15:20
#
precenovany? Stavim sa ze si ho videl hrat maximalne v reprezentacii (kde po par nevydarenych zapasoch ho zacali "odbornici" povazovat za precenovaneho), lebo v Taliansku s prehladom patri medzi top hracov.
Reggie
09.05.2019 15:33
#
No mazal si ho na chleba Krmelec a to je neco . Tim spis, ze mate "druhou nejlepsi stoperskou dvojici na svete"
crusty
09.05.2019 15:36
#
Nevysiel mu zapas, urobil niekolko chyb. Ako keby sa to inym top stoperom nestalo.
Reggie
09.05.2019 15:41
#
Ja akorat popichuju, myslim si, ze v Italii jsou na neho fakt dobry reference.
Reggie
09.05.2019 15:42
#
Ale nutno dodat, ze mu teda hodne nevysly oba zapasy s nama a to uz nemusi byt nahoda. V klubu mu to jde asi lip.
crusty
09.05.2019 15:52
#
Ono to moze byt podobne ako s Hamsikom. Ten tiez nevedel zo zaciatku preniest svoje vykony z ITA do reprezentacie, za co bol tiez kritizovany a odbornikmi z poza klavesnice oznacovany za precenovaneho. Nasledne to ale prekonal a bol nasim pilierom.
crusty
09.05.2019 15:54
#
respektive este stale je
Reggie
09.05.2019 15:56
#
Urcite, porad ma dost casu. Takovejch hracu je vic. U nas si vzpomenu treba na Davida Jarolima, kterej byl mezi top zaloznikama v Bundeslize (urcity obdobi), ale v repre to nestalo za moc. Samozrejme je to jina situace, nez u Hamsika nebo Skriniara, protoze on nemel byt hlavni opora.
hulibrk
09.05.2019 14:06
#
jakubbosak
09.05.2019 14:25
#
trapný troll
salm0n
09.05.2019 12:01
#
Za 2 roky se ti to povede
Unique
09.05.2019 12:03
#
Je to obrovská škoda. Hrozně jsem to Ajaxu přál. Vypadnout gólem v 96 minutě je opravdu noční můra.
AjaxFans
09.05.2019 12:17
#
La Vecchia Signora
09.05.2019 12:35
#
mistr129
09.05.2019 12:50
#
Murena
09.05.2019 12:55
#
frankiefcb
09.05.2019 13:02
#
upřímně je mi jich líto.
Salfovic
09.05.2019 13:16
#
Je musí litovat snad všichni co nefandili Totáči
jáá
09.05.2019 13:23
#
frankiefcb
09.05.2019 13:43
#
já fandil Totáči a je mi jich líto. hráli moc pěkný fotbal.
fenixLFC
09.05.2019 13:52
#
jáá
09.05.2019 13:23
#
Je lepší dostat jednorázovou gólovou nakládačku než tohle
Unique
09.05.2019 13:27
#
Přesně tak, radši prohraju třeba 0:5 s vědomím, že soupeř byl mnohem lepší a zaslouženě vyhrál. Tohle je strašný.
jáá
09.05.2019 13:30
#
Přesně tak, tady si to člověk rozhodně říct nemůže a budu to ještě hodně dlouho trávit....
Unique
09.05.2019 13:39
#
To se ti nedivím.
Bandita_Harry
14.05.2019 20:52
#
takze si uplne zmiereny ze ste s Liverpoolom vypadli hej ?
SCELO
09.05.2019 13:48
#
Rudnevs
09.05.2019 14:28
#
Kluivert9
09.05.2019 15:07
#
* noční Moura
Pablos
09.05.2019 15:32
#
Stan Smith
10.05.2019 02:34
#
Bandita_Harry
14.05.2019 20:52
#
kardous
09.05.2019 21:23
#
Messi14
09.05.2019 12:09
#
tak hlavne druhy gol byl takovy darecek byt si to Lucas vykopal skillem, prvni a treti gol byli v obrane deravi

tak hlavne neprestupuj do Barcy, aby si neco vyhral
TheMally11
09.05.2019 12:16
#
pořád větší šance s Barcou než s Juventusem
Achraf9
09.05.2019 12:21
#
Messi14
09.05.2019 12:58
#
tak titul v lize ma vicemene jistej v obou, v poharech to je uz jina no
YoungPyo1882
09.05.2019 12:09
#
Snad vyhraje PSV ligu
9augi9
09.05.2019 12:33
#
Za toto nevyhráte finále!
YoungPyo1882
09.05.2019 12:41
#
Sadílek ano... Černý by asi žádnou cenu nedostal, že, když neodehrál snad skoro nic?
Liverpool F.C.
09.05.2019 12:11
#
Musí přestoupit do LFC a určitě se mu to povede.
ginepri
09.05.2019 12:17
#
Lucas noční Moura
Achraf9
09.05.2019 12:20
#
Fakt
09.05.2019 12:27
#
REPLIKATOR
09.05.2019 12:30
#
pantondavo
09.05.2019 12:33
#
bbbauch
09.05.2019 12:36
#
Luc-Luc
09.05.2019 12:39
#
El-Pistolero-68
09.05.2019 12:44
#
Vsadim gule
09.05.2019 12:44
#
fenixLFC
09.05.2019 12:46
#
frankiefcb
09.05.2019 13:02
#
Yanek
09.05.2019 13:28
#
JackDaniels.
09.05.2019 14:06
#
Rudnevs
09.05.2019 14:28
#
jenage
09.05.2019 14:47
#
Keboto
09.05.2019 15:22
#
Firkraag
09.05.2019 15:33
#
FUnk
09.05.2019 15:50
#
Rarášek
09.05.2019 16:04
#
Jerichoo
09.05.2019 16:26
#
vladis271
09.05.2019 16:29
#
SpecialOne
09.05.2019 16:34
#
Jaj, všichni vysmátí, hlavně, že to říkal včera už tolik kritizovaný Kisel.
20DollarsInMyPocket
09.05.2019 16:38
#
Infi
09.05.2019 17:19
#
Leo Rekordman
09.05.2019 17:34
#
Bayernista18
09.05.2019 18:02
#
Losinho
09.05.2019 18:09
#
Ross Geller
09.05.2019 18:30
#
icka
09.05.2019 18:31
#
waynemarkrooney
09.05.2019 22:59
#
Pharrell
10.05.2019 01:34
#
Luigi4
10.05.2019 11:51
#
czech_mira
09.05.2019 12:20
#
Spíš asi za noční M(o)uru, ne?
Milius
09.05.2019 12:22
#
Noční Moura!!
Každopádně díky za vyřazovací fázi ligy mistrů, lepší fotbal prostě nikde jinde nezažijeme..

https://miliussport.blogspot.com/2019/05/nikdy-se-nevzdavej.html
prokop
09.05.2019 12:25
#
co to je za teenagerský blog?
Bakary3
09.05.2019 12:39
#

Informace o odloučení od drahý polovičky, která asi odjela k babičce do vedlejší vesnice na jarňáky... víno s rumem při dokopný po skončení soutěže starších žáků...
Asi tak by to dle obsahu vycházelo.
Milius
09.05.2019 13:40
#
Nee, drahou polovičkou je ve skutečnosti moje babička a dokopná byla po poslednim zápase mladších žáků, za které hraju, přestože věkem patřím do přípravky..
Blbci...
lada.sp
09.05.2019 15:26
#
to jsou teda pěkný sračky, my za mlada ve starších žácích nejen na dokopný rozjížděli perník, ty bohatší koks a zapíjeli redbulem ty chudší rybízovkou s okenou..
Bakary3
09.05.2019 16:36
#
Asi prazak, vid?
To u nas uz muselo byt, kdyz mel nekdo trosku travy
Reggie
09.05.2019 12:23
#
Fakt jsem z toho dost zklamanej. Ne casto se stane, ze by LM vyhral tym, kterej hral v podstate nejlip a byl lepsi v obou zapasech s Realem a Juve, to uz je neco. S Bayernem ve skupine nevim, ale vysledky taky super, takze tam to mozna splnili taky.

Jak jsem smirenej s vypadnutim Barci, ikdyz me to samozrejme hodne sere, tak tam nebylo o cem, za ten vykon si zaslouzila Barca nafackovat a ne postoupit, tak u Ajaxu je to uplne jina pisnicka. Navic po vyprodeji jim muze zase trvat x let, nez se dostanou takhle blizko, jestli vubec. A hlavne je mi lito tech starsich borcu jako Schone, Tadic nebo Blind, protoze ti uz maji malou sanci neco takovyho zopakovat. Mladi kluci, kteri pujdou do top klubu maji v tomhle vyhodu.
Rybinho85
09.05.2019 12:30
#
A naopak by ti bylo líto třeba Llorise, Vertonghena a třeba Rose? Ti už taky nemají tolik šancí něco vyhrát na klubové úrovni.
IkerCasillas
09.05.2019 12:35
#
Ti hrají za Tottenham, takže tu šanci ani nemají
Reggie
09.05.2019 12:38
#
Nic proti Spurs, ale Ajax je mi proste o hodne bliz. Jinak chapu tvuj point, ale fandil jsem Ajaxu. Navic jde o to, ze za posledni roky Spurs v LM maji vysledky jinde nez Ajax, coz taky zohdlednuju u Barci, ktera je muj hlavni klub, ale precejenom se do finale muzou dostat pravdepodobneji nez Ajax, ikdyz to ted zrovna nevypada, uznavam
jáá
09.05.2019 13:26
#
fenixLFC
09.05.2019 12:47
#
nie
MichalKotukov
09.05.2019 12:24
#
Už vidím, jak je v předkole LM vyřadí nějakej Ludogorets nebo Bern.
krisa
09.05.2019 12:30
#
se klidně může stát, jestli prodají tak 3-4 hráče a že o ně zájem bude
REPLIKATOR
09.05.2019 12:30
#
oli9
09.05.2019 12:30
#
Fotbal je prostě nádherný i krutý... lepší semifinále než tyhle dvě jsme si snad nemohli přát pro fotbal
La Vecchia Signora
09.05.2019 12:37
#
To je pravda. Ač jsem fanoušek Juve, musím uznat, že ty hnusy co hrajeme třeba my, Atletico, Manu... je fakt úplně mimo
REPLIKATOR
09.05.2019 12:49
#
h8_sfatto
09.05.2019 13:09
#
za to finále bude stát pěkně za hovno,ale lepší než Chelsea Manchester nebo to co bude v EL
pantondavo
09.05.2019 12:34
#
Tak běž do Barcy, tam z toho chtěj udělat tradici
Stan Smith
10.05.2019 02:41
#
La Vecchia Signora
09.05.2019 12:34
#
Spíš Mouru, ne?

,,Postup v Lize Mistrů je jako masturbace.
Máte to pevně v rukou, ale stačí chvilka nepozornosti a proteče vám mezi prsty…´´
wyqinac
09.05.2019 12:36
#
Taky mi to vuci nim prislo az kruty, pral jsem jim to finale, ale to je proste fotbal
2miguel1
09.05.2019 12:41
#
tak a teraz sa poriadne nasrat a spolu s De Jongom a Erikom Hagom to buduci rok v Barcelone vyhrat.
Generalní Gladiator
09.05.2019 12:48
#
Kde zakotví příští rok?
Bandita_Harry
14.05.2019 20:58
#
v pristave
Abner
09.05.2019 12:48
#
Je škoda taký team ako Ajax rozpredať. Pred 50 rokmi Ajax hral prvýkrát finále PEM a prehral.Ak by ho vtedy rozpredali, nikdy by ten klub nedosiahol to, čo neskôr dosiahol.
Ak sa tí hráči rozutekajú, viacerí si na tú trofej nesiahnu...s Ajaxom o rok, dva by to možno dokázali.
Generalní Gladiator
09.05.2019 12:51
#
Nevěřím tomu,že by to dali.
Abner
09.05.2019 13:25
#
Možno dali, možno nedali.Real čakal 32 rokov na siedmy titul, MUFC už 11 rokov od posledného a bude to minimálne o rok dlhšie. Giganti ako PSG nebol ani v SF a City raz hrali SF.
Len si myslím, že vzhľadom na vekovú skladbu tých hráčov, na to aké skúsenosti už nabrali by to bolo reálne a považujem za chujovinu takéto mužstvo rozpredať.
Iste, z čisto ekonomického hľadiska, si to vedenie obháji vždy.
Muffi
09.05.2019 13:54
#
United nehráli finále PEZ/LM od 68 do 99.
20fredy20
09.05.2019 12:49
#
Preco nastavoval 5 min ? Bolo 5 striedani, ziadne osetrovanie , ajax okrem jedneho odkopu od brany nezdrzoval a cas 94:55 bola lopta v strede pola a nepisknul to
h8_sfatto
09.05.2019 13:08
#
už po tom rohu,kde byl golman se měl pískat konec
verv
09.05.2019 15:59
#
Kdyby v nastavení nestřídal Van de Beek asi minutu a Onana nezdržoval při odkopu, tak by to třeba po něm už píknul.
messinhovic
09.05.2019 13:23
#
jn to je fakt, barca live tam nastavil 3 min a to jenom provaleli hraci live 2x vic
technecium
09.05.2019 13:49
#
5 bylo na Barce
messinhovic
09.05.2019 13:49
#
aha ok
pantondavo
10.05.2019 07:14
#
To tak hreje u srdicka
jáá
09.05.2019 13:28
#
taky nevím za co se nastavovalo tolik....
Setwo
09.05.2019 15:48
#
to isté som si vravel aj ja... čakal som že nastaví max 4 min... ale tak mali hrať až do konca... predtým Onana odkopával od brány 40 sekúnd
Teoretik
09.05.2019 12:49
#
"Kdyby Hakim Ziyech netrefil tyč... Ale nemůžu nikoho vinit" borec
krisa
09.05.2019 13:07
#
učí se dobře, to nemohu říct
Luc-Luc
09.05.2019 12:51
#
Ajaxu je mi docela lito, i kdyz jsem si pral do finale spise Tottenham, protoze jsem mel z Ajaxu docela strach, ale druhy polocas uplne nesmyslne odesli, prenechali iniciativu Tottenhamu a misto, aby je dorazili, tak je nechali vyrovnat...pak zacli trochu hrat, byly tam nejaky golovy sance, a ten konec opet takticky naprosto nezvladnutej, minutu do konce nastaveni maji odkop od brany, brankar to celkem sikovne zrdzuje, ale pak to odevzdaji a nechaji si dat gol...castecne meli urcite smulu v tom zapase, ale spis to vidim na naprosty takticky selhani a podceneni soupere ve druhe puli, kazdopadne si porad stojim za tim, ze je Tottenham pro nas prijatelnejsi souper nez by byl Ajax, kterej dokazal prehrat bez problemu Juve i Real
Setwo
09.05.2019 15:59
#
súhlasím takmer so všetkým akurát keď som videl ako hrá Ajax v druhom polčase, tak som si ako súpera prial viac ich ako Tottenham, lebo bolo vidno, že pod tlakom doma sa im velmi zle hralo a kazili... s Tottenhamom to bude ovela viac taktickejsie, proti Ajaxu by to bolo krajšie predstavenie a prípadný neúspech by sa zvladal lahšie.. každopadne pozitivum je, že teraz bude LFC fandit viac ludi
j_mrazik
09.05.2019 12:51
#
V Arsenalu na stopera by se mi líbil.
Remt
09.05.2019 16:40
#
zájem o něj mají Barca, LFC, Juve, takže se neboj, že by se hrnul do Arsenalu
pantondavo
10.05.2019 07:16
#
gretzkybyldruhy
09.05.2019 12:51
#
Ten zmrd Shone to posral. Pomalej, nemoderní. Velká skoda.
La Vecchia Signora
09.05.2019 12:53
#
Škoda no, příští rok se nedostanou ani ze skupiny
h8_sfatto
09.05.2019 13:07
#
furt se podceňuje Ajax,ale stále i po výprodeji dokáže dělat výsledky,že ostatní žasnou (jako kdysi Valencie,ale ta to na dvě finále po výprodeji nedotáhla) takže ať si má anglická liga peněz kolik chce, efektivita je na straně rozumných germánů, viz. Kloppův vliv na Liverpool
pantondavo
10.05.2019 07:17
#
Kloppuv vliv na Liverpool a 300 mega k tomu
Ortega7
09.05.2019 13:04
#
Noční moura
h8_sfatto
09.05.2019 13:05
#
oni říkaj, jaká to byla kulišárna ten rohovej kop,ale dle mého názoru total za hranou fair play, když necháš druhej střídat zahravače a on si to rozmyslí....
krisa
09.05.2019 13:14
#


a už tuplem bylo nefér, že Origi střílel po bráně, když většina hráčů barcelony nebránila a ani Ter Stegen se nejdřív nedíval
h8_sfatto
09.05.2019 13:18
#
od toho tam je rozhodčí,aby pískal....ale včera zřejmě dostali dobře zaplaceno
krisa
09.05.2019 13:20
#
jezuskote
kiciN
09.05.2019 13:24
#
SCELO
09.05.2019 13:51
#
zaplatili sme mu 786,432€ aj s taxou, ale nikomu to nehovor!
krisa
09.05.2019 13:56
#
a to jen za ten roh, nebo je v tom i ten extra extra čas? Poslední gól padl snad v 95:05 a přitom nastavovat se mělo jen 5 minut.
Bandita_Harry
14.05.2019 21:08
#
fenixLFC
09.05.2019 13:56
#
Ed_Hazard
09.05.2019 19:08
#
danielfc
09.05.2019 13:17
#
podľa mňa je nefér. ked si pravák a nečakane vystrelíš lavou nohou a dáš gól. Vôbec by sa nemali robit klučky a zasekávačky, to je nefér. A aj penalty by sa malikopat tak, že brankárovi by mal strelec povedať, na ktorú stranu to kopne.Gól Panenku na ME v Belehrade?.... totálny podraz, rozhodca to mal nechat opakovať, úplne nefér kopnutá penalta....
Salfovic
09.05.2019 13:21
#
Tak fair-play to není, spíš pořádná vychcanost, ale nemám s tím problém
Placebo
09.05.2019 13:23
#
Tak ty buď rád, že jsi nezaregistroval ty triky s posunutím míče.
h8_sfatto
09.05.2019 13:41
#
oba vítězné góly v semifinále byly dílem rozhodčích....sice krásné dramatické zápasy,ale opět za každou cenu jako Barcelona - PSG , takže sice krásná otočka,ale opět naprosto mimo fair play, takže v rámci fair play 3:0 stále ještě nikdo neotočil
SixtoRodriguez
09.05.2019 16:20
#
pantondavo
10.05.2019 07:18
#
Aspirujes na dementa mesice a to je co rict ve zdejsi nabity konkurenci
Teoretik
09.05.2019 13:47
#
Kéžbychom v Barceloně uměli hrát takto jednoduchý fotbal. Přitom by to Cruyffovi udělalo takovou radost, protože říkával, že nejlepší a zároveň nejtěžší je hrát jednoduchý fotbal
fenixLFC
09.05.2019 13:56
#
SixtoRodriguez
09.05.2019 16:13
#
Je snad chyba Liverpoolu že Barcelona počas hry nesleduje loptu?
danielfc
09.05.2019 13:14
#
Finále Ligy majstrov 1.6.2019 bude priamy prenos na Markíze. Je to pravda?
Abner
09.05.2019 13:28
#
Na ČT sport tuším tiež...
sokar
09.05.2019 14:42
#
teoreticky je. Ešte pred začiatkom tohtoročnej sezony, ked bolo jasne že LM bude iba na Orange, som zachytil info, že jeden zápas sezóny (spravidla finále) musí byť dostupné aj pre voľne dostupný celoštátny kanál, kedže Markíza vlastní práva na highlighty tak zrejme má práva na finále. Osobne som predpokladal že to bude znovu na STV llebo je voľne dostupná aj cez anténu, kdežto markíza je na anténe platená
fenixLFC
09.05.2019 16:48
#
volne dostupny celostatny kanal je STV
pytlerLFC
09.05.2019 13:18
#
Škoda, přál jsem si finále s Ajaxem, protože prohrát ve finále s takovym sympatickým týmem by se mi zkousávalo líp než s Tottenhamem, takhle to prostě musíme urvat
jáá
09.05.2019 13:29
#
Ve finále je prostě musíte smáznout!
popltak
09.05.2019 13:20
#
Aspoň se bude dát na finále dívat, když Liverpool znásilnil tu trapnou Barcelonu a Tottenham jen potvrdil, kde se momentálně hraje nejlepší fotbal
pantondavo
10.05.2019 07:19
#
No v Londyne to fakt neni
popltak
10.05.2019 10:19
#
V Londýně je nejvíc top týmů, v Anglii nejlepší liga
pantondavo
10.05.2019 11:18
#
Jo, ja jsem bral nejlepsi jako nejhezsi a k tomu ma Londyn daleko i pres pocet top klubu.
The Krupy
09.05.2019 13:22
#
OT: According to SportMediaset Allegri is close to sign for PSG and consequently Antonio Conte is one step away from returning to Juventus. Nedved is the big supporter for the return of Conte. Antonio will probably sign a 3-year contract. (Sportmediaset) @Khaledalnouss2

POOOOOOOOOOOOOĎ Tondo
CHONG
09.05.2019 13:42
#
Zajímavé, jinak jaký je tvůj názor na váš současný kádr, je výrazně lepší než při prvním Conteho angažmá?
The Krupy
09.05.2019 14:06
#
Určite, Conte prichádzal k rozbitému tímu a po dvoch siedmych miestach v lige vyhral titul bez porážky s kádrom, ktorý na titul papierovo nemal ani zďaleka. Potom si to postupne začal dopĺňať podľa seba. Ak príde, som zvedavý na jeho vzťah s Ronaldom, povahovo sú to podobné typy, takže sa buď rozhádajú alebo budú BFF's
CHONG
09.05.2019 14:10
#
To je druhá věc na kterou jsem se chtěl zeptat, myslíš že by byl Conte schopný Ronalda úplně odstřelit?
The Krupy
09.05.2019 14:42
#
Ťažko povedať, ale myslím, že by sa s ním nesral
CHONG
09.05.2019 14:51
#
Tak ho koupíme zpátky
The Krupy
09.05.2019 15:14
#
drussbarb
09.05.2019 13:24
#
No nevím, jestli na krvácivé rány si pomůže zrovna u nás
kilobyte
09.05.2019 13:50
#
„Právě v tom byla chyba,“ analyzoval José Mourinho v televizním studiu příčiny kolapsu Ajaxu. „Pořád se drželi své filozofie a svého fotbalu, i po dvou inkasovaných gólech hráli stejně, jako by proti sobě měli Vitesse v nizozemské lize,“
Special one
Salfovic
09.05.2019 14:04
#
Kdyby ho Barca a Ajax najaly na tu odvetu, tak by postoupily s prstem v zadku.
La Vecchia Signora
09.05.2019 14:07
#
Ale lidi by byli z tý holomajzny s nulou střel a nulou rohů otrávený jak hadí zub
kilobyte
09.05.2019 14:52
#
Ale Messi a hráči Ajaxu by znechuceně skončili kariéry.
Tolstobik
09.05.2019 18:43
#
Special one musi do Barcelony
Visca el barca
09.05.2019 14:12
#
Culés pokud půjde do PSG Allegri. Brali by jste Tuchela? Já bych osobně chtěl Xaviho už teď
Generalní Gladiator
09.05.2019 14:17
#
Ne, ne.
marke7
09.05.2019 14:29
#
Xavi se stane trenérem až v éře "po Messim". Dříve podle mě určitě nepřijde.
Kluivert9
09.05.2019 15:09
#
Ne
ADM
09.05.2019 15:17
#
Určite by to chcelo energickejšieho kouča, ktorý by to dokázal preniesť aj na mužstvo, či je Tuchel správna voľba nedokážem posúdiť.
Reggie
09.05.2019 15:39
#
crusty
09.05.2019 15:30
#
Urcite nie a Xavi ma este cas.
Reggie
09.05.2019 15:40
#
Tuchela ne, mam jiny favority. Ja bych bral ten Haga (kdo dneska ne ) nebo a mozna i radsi Jardima, ale tezko rict, jak to ma v tom Monacu. Nemel jit zpatky a kdyby byl volnej, tak by to bylo super.
CHONG
09.05.2019 15:41
#
Mou
Klokanomet
09.05.2019 16:17
#
Někoho, kdo přinutí hráče běhat a presovat. Ale asi to nebude tak jednoduché, stačí si vzpomenout jaký fyzický fotbal hrál Valverde v Bilbau, ale k nám se mu to úplně přenést nepovedlo, což se nejvíc projeví v momentu, kdy tak hraje nějaký tým proti nám.
CHONG
09.05.2019 16:31
#
Copak, Valverde už si nevodí hatery?
Klokanomet
09.05.2019 16:37
#
Jistěže vodí. Tím příspěvkem naznačuju, že hrát určitý fotbal musí chtít především hráči. A že Valverdeho fotbal funguje skoro vždy, s výjimkou extrémně, běhavých, presujících týmů a těžko to může být náhoda (Leganés, Betis, Řím, Liverpool). A i kdyby nevodil hejtry, pořád stačí, že si vodí Real. Jestli zůstane, těš se v příští sezoně na další manitu.
CHONG
09.05.2019 16:38
#
A teď vážně, chtěl bys, aby zůstal i příští sezónu?
Klokanomet
09.05.2019 16:56
#
Podle mě zůstane a asi je to dobře. Vyhazovat trenéra po s předstihem vyhraném titulu, několika výhrách nad úhlavním rivalem a vypadnutí v semifinále LM proti jednomu z nejlepších týmů současnosti by bylo něco, co se snad ve špičkovém klubu ještě nestalo, nebo si aspoň na žádný takový případ nepamatuju Jde jenom o to, jakým způsobem se to stalo, protože tohle se fakt stát nemůže nikdy, ani kdyby všichni naši hráči hráli s jednou nohou. Podle mě je za tím slabá psychická odolnost nadpoloviční většiny hráčů a je otázka, co s tímto zrovna trenér může přímo na hřišti během 45 minut dělat (první poločas byl i přes brzký inkasovaný gól v rámci možností v pořádku, stačilo proměnit šance). Valverde je velice inteligentní trenér a fakt pochybuju, že nám na druhý poločas naordinoval to, co jsme hráli. A nepomohla by ani nějaká dvě místa v sestavě s jinými hráči, i střídající do toho zmaru zapadli. Jakmile jsme ucítili tlak, tak jsme se po druhém gólu naprosto rozpadli. Ti hráči to mají v nohách, ale ne v hlavě, stačí se podívat na Coutinha, nejextrémnější případ. Trenér připravuje taktiku, těžko po něm chtít, aby byl zároveň špičkovým psychologem pro celý tým.
LAM
09.05.2019 17:09
#
Samozřejmě že pokuď uděláme double a SF LM tak to bude skvělá sezona(teĎ hodně lidí je nas.anejch kvůli tomu že po prvnim SF už viděli teble),ale je potřeba se podívat jakym způsobem.
Hrajem většinou opravdu hnusnej fotbal i když ten tým má na to hrát daleko ofenzivnější fotbal kterej by nám určitě dobře seděl.
Je tu Arthur,přichází De Jong a asi nějakej další hráč místo Coutinha a my teď potřebujem trenéra kterej dokáže opět hrát kombinační fotbal a né se pořád spoléhat že to Messi zařídí sám.
Letošní sezonu budem moc nazvat úspěšnou jen kvli Messimu,on má parádní formu a skoro celej rok hraje úžasně,ale jakmile ten Top zápas nehraje,tak je vidět jak špatnej systém to je a jak ostatní nejsou schopný nahradit právě Messiho.

A horší fyzička je samozřejmě zásluha trenéra,protože on je s nima celej rok a má je připravit fyzicky právě na nejtěžší zápasy.Navíc je známej tim že hrajou pořád ti stejní hráči a práce s mladejma určitě nebude jeho specialita.
Už jen to že nechal pořád hrát tragickýho Coutinha a nenašel ani nějakou náhradu za Suareze kterej nedal 4roky v LM venku gol a celkově 2 za dvě sezony je hodně zarážející.Měl by poděkovat Leovi za to že jeho působení bylo úspěšný a jít o dům dál.

Jinak pokuď jde o příchody a odchody tak by se mě líbili kdyby odešel Coutinho,prodal se Gomes,asi Malcom a jeden z dvojice Rakitič Vidal.
Příchody De jong,De Light,Felix a nějakej hroťák kterej by se příští sezonu točil s Luisem a další dokázal hrát základ(tam ale nevim kdo přesně,protože je nemám nasledovaný).
Reggie
09.05.2019 17:50
#
Felix by byl sen, supertalent, kterej umi davat goly. Celkove me prijde podobnej trochu Messimu, asi neni tak rychlej, jako mladej Messi, ale jinak co se tyce ofenzivy, tak tam umi uplne vsechno. Btw dost me prekvapuje, ze dava dost golu hlavou.

A strasne by se mi libil Ziyech, ale nevim, jestli by si s Messim neprekazeli. Jedine pak dat Lea zpatky na false "9", v Ajaxu jim to celkem slo . Co se tyce toho hrota, tak nevim. Ale ja bych preferoval uz nekoho jako jednicku, coz by Luis asi spatne nesl, ale pokud by se tocili, tak neprivedem top hrace a pokud to bude jenom backup za Suareze, tak se to nikam neposune.
Hristo Stoichkov
09.05.2019 18:43
#
Ano, ačkoliv bych se i trochu bál, že přinese nějaký problémy. Ale jeho fotbal se mi líbí a určitě to je typ trenéra, co je náročný na sebe i všechny okolo. A přiznejme si, že podobný typ si hráči v Barce momentálně zaslouží.
Zenthuras
09.05.2019 15:04
#
Tak kdy ho Barcelona oznámí?
Zenthuras
09.05.2019 15:08
#
Gratuluji Liverpoolu k zisku LM. Naprosto zaslouženě!
fenixLFC
09.05.2019 16:51
#
Zenthuras
09.05.2019 17:24
#
Vy fandové Liverpoolu jste zvláštní. Soupeř vám pogratuluje a vy to berete jako urážku.
fenixLFC
09.05.2019 17:36
#
urazku? nie len facepalmujem nad takymito retardovanymi vyorkmi ze to mame v kapse
Zenthuras
09.05.2019 18:24
#
Tottenham porazíte.
BaggioRoberto
09.05.2019 15:39
#
Je to smutný, no. Jo a zrušte to pravidlo o gólech venku. Je ho blbost. Skoro vždycky je ten první zápas opatrnější.
LAM
09.05.2019 17:10
#
Doufám že ho přivedem.V něm vidim velkou budoucnost.
nani92
09.05.2019 17:49
#
Karma, za to, že si odmietol United, trapko
LAM
09.05.2019 17:49
#
Asi chce do týmu s větší perspektivou
nani92
09.05.2019 17:52
#
preto by mal ísť ku nám, mužstvá ktorým sa teraz darí postupne upadnú, my sme už tak na dne, že môžeme ísť len hore
Euphael
10.05.2019 00:36
#
budete nasledovat leeds vy mrdky
CHONG
09.05.2019 17:56
#
Ruku na srdce, pokud o něj má zájem Barcelona, Juventus, Bayern a Live, tak proč by měl chodit k vám?
CHONG
09.05.2019 18:03
#
Silný argument, ale holt mu asi jde i o tu sportovní stránku, no.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.