Kandidáty pro Chelsea jsou prý Zidane a Lampard

20.02.2019 08:21, aktualizováno 20.02.2019 12:00 - Aktuality
 
Londýnská Chelsea sice potvrdila ve funkci manažera Maurizia Sarriho, ale pomalu už se připravuje na alternativu, že italského stratéga od mužstva odvolá. Kandidáty na post šéfa lavičky by v takovém případě podle SkySports byli Zinedine Zidane nebo Frank Lampard.

Sarri se dostal do problémů po posledních nevydařených výsledcích mužstva. Tlak se vystupňoval po debaklu 0:6 na půdě Manchesteru City, což byla pro Chelsea třetí porážka ze čtyř posledních ligových zápasů. Naposledy Chelsea o víkendu vypadla z FA Cupu po domácí prohře s Manchesterem United.

Před Sarrim teď leží dva důležité zápasy, pro které podle médií ještě dostal důvěru. Odveta Evropské ligy s Malmö a finále Ligového poháru proti Manchesteru City ve Wembley.

Pokud by se opakovaly průšvihy z poslední doby, Sarri by na lavičce s největší pravděpodobností skončil. Dočasným manažerem by podle SkySports potom byl jmenován Gianfranco Zola.

Kandidáty na trvalé převzetí Chelsea by ale byli daleko spíš bývalý kouč Realu Madrid Zinedine Zidane, který je bez práce od letního konce v královském klubu po třetím triumfu v Lize mistrů za sebou, a jiná hráčská ikona Chelsea Frank Lampard, jenž momentálně ve druhé lize vede Derby County.
Autor: Jiří Fišara / skysports.com
Počet zobrazení: 6701
Komentáře (230 / 0 nových)
dinss
20.02.2019 12:02
#
Lamparda bych nechal v Derby než fakt udělá nějaký úspěch. Zidana bych v současný době bral asi nejvíc. Navíc by kvůli němu mohl zůstat i Eden.
Mateo16
20.02.2019 12:07
#
Pre ZZ karieru je Chelsea bozk smrti.
technecium
20.02.2019 12:08
#
Ed_Hazard
20.02.2019 13:28
#
xjert02
21.02.2019 01:15
#
marsoun
20.02.2019 12:10
#
Frankie by byl super, ale až za pár let. Ještě to chce nabrat zkušenosti. A jít do Chelsea kde se trenéři točí jak na běžícím páse? Frankieho radši na dlouhodobou koncepční práci, ale to by tam museli změnit myšlení.
Cechino
20.02.2019 12:48
#
ShowMan
20.02.2019 12:11
#
Byl bych zvědav jak ZIZI by zatrénoval navíc pokud odejde Hazard tak Chelsea bude příští sezonu za BANTER FC. Jedna věc je mít nejlepší tým spolu s nejlepším hráčem na hřišti. A druhá věc je, mít tam Zappacostu s Jorginhem
Proto ZIZIHO jsem nidky k nám nechtěl mi potřebujeme trenéra co dokáže z hráčů vytřískat radost k fotbalu a to Ole je a taky Poche
Eternal Flame
20.02.2019 12:44
#
Četl jsem, že kdyby měl ZZ trénovat Chelsea, tak požaduje, aby podrželi Hazarda v týmu a k tomu chce ještě 200mil. liber na přestupy.
Barcafan10
20.02.2019 12:48
#
No ale on dokonce chce mít hlavní slovo v přestupech a to u Chelsea neexistuje. On by totiž mohl vybrat kvalitní a ještě levnější hráče.
Scorsesehö_öbočí
20.02.2019 12:53
#
Vrchol drzosti, fakt
Kixi Syhimour
20.02.2019 16:16
#
ShowMan
20.02.2019 13:01
#
přesně tak i samotný Sarri je pouze loutka vedení, v Chelsea není problém v trenérech, ale v představenstvu samozřejmě jako fanoušek jiného klubu mě těší jak se to s chelsea sype přeci jen bohužel jsou volná pouze 4 místa. Ale snad to s příchodem té 3 evropské soutěže změní. Přeci jen bych raději viděl zápasy leversksuen chelsea než maribor sporting. I znovu vidět banter FC proti Bayernu by bylo bomba. A možná by teďkom david nad goliášem vyhrál
advokat
20.02.2019 20:04
#
Prekvapilo ma, že Sari išiel do Chelsea. On je na výstavbu kádri na svoj kombinačný a pekný futbal, to potrebuje čas (ako v Neapole) a ten v Chelsea nenájde nik. Trénerov tam vyhadzujú hneď.
Eternal Flame
20.02.2019 13:09
#
Právě proto si nastavil takovéto požadavky. Třeba by tu výzvu i přijal, jen nechce být zezačátku v takové pozici, kvůli které odešel z Realu.
Busby babes
20.02.2019 13:53
#
hele on rozhodoval o prestupech v Realu? tam to ma pod palcem hlavne florentino, ne?
vacin
20.02.2019 15:17
#
Tak tam v podstatě žádný přestupy nebyly
Busby babes
20.02.2019 15:20
#
Morata, Hernandez, Danilo, Kovacic a pak par mensich. tihle jmenovani sli nad 30 mega eur.
vacin
20.02.2019 15:28
#
Já to zapomněl dát do uvozovek, jasně že nějaký byly, ale když se na ty jména podíváš, tak nebyl tam nikdo o kom bys řekl, že je to okamžitě hráč do základu a nikdo z nich se tam ani neprosadil a to ti dává asi i odpověď na tvoji původní otázku, že to asi fakt nebyl výběr Zidana.
Busby babes
20.02.2019 16:05
#
no prave. vsak to taky ode me byla reakce na tohle: "On by totiž mohl vybrat kvalitní a ještě levnější hráče." Ale tezko teda rict, zda to nebyla ironie...

Pokud nebyla, tak nevim, na zaklade ceho by se to dalo u ZZ posoudit. O prestupech nerozhodoval a vetsina z tech hracu, ktera za dobu, kdy byl v realu, prisla, se neprosadila.
vacin
20.02.2019 16:13
#
Jj podle mě se fakt nedá posoudit jestli by Zidane dokázal ten tým sestavit respektive změnit, kdyby měl volnou ruku každopádně v Realu to ani prokázat nemohl.
Busby babes
20.02.2019 16:19
#
presne tak. proto mi prislo divny, ze na to nekdo poukazuje jako na nejakou kvalitu, kterou by mel mit. Mozna, ze to dokaze, ale zatim neni jak to posoudit.
Ross Geller
20.02.2019 17:46
#
To chtěl mít i v Realu a to mu Peréz zatrhl, a tak skončil.
Godwinson
20.02.2019 12:12
#
Lamparda bych tam videl rad, ale vubec bych mu to nepral. Zidane by zase neprezil moc dlouho.
Whitemedia
20.02.2019 12:16
#
Oba by byli blázni, kdyby do toho šli
Josifek
20.02.2019 13:24
#
Kornovec
20.02.2019 12:23
#
Jestli Sarri dokonci tuto sezonu, tak je to dukaz, ze v Chelsea se neco meni. Kazdy trener pred nim, pokud v teto fazi sezony nebyly vysledky, byl odvolan.
Tom11
20.02.2019 18:17
#
Já ám Sarriho rád. V Neapoli hrál s týmem fakt krásný fotbal, ale bohužel nikdy nedokázal dosáhnout žádného výsledku, protože absolutně neumí reágovat na krize. On tvrdí, že má plán B, ale nechce ho použít. Alonso je totálně z formy, Kanté nehraje na svém postu a podobných přešlapů je tam fakt mnoho. Ale stále se nic moc nemění. Pokud Sarri má zůstat, tak by měl ukázat, že je pružný a něco změnit. Jinak se obávám, že v rámci PL by nebyl nikde úspěšný. Sezóna je tam dlouhá a soupeři vyrovnaní,
valloire
20.02.2019 12:25
#
Zizu tak jedině do Juventusu.
Kornovec
20.02.2019 12:30
#
Juventus nema potrebu odvolavat kouce (Max je asi nejlepsi italsky trener soucasnosti). Ale Zizou a Serie A proste dava smysl. Takze Inter? Co by na to rekli fanousci Juve? Fanousci Interu by delali ohnostroje
valloire
20.02.2019 13:06
#
si počká
Seba02
20.02.2019 13:09
#
Psalo se nebo mi to někdo říkal nevím už, že pokud se letos neudělá LM tak Juve půjde po Zidanovi a ani bych se nedivil kdyby to byla pravda
Doni77
20.02.2019 15:18
#
V čem by Zidane posunul současný Inter dál než Spaletti?
Kornovec
20.02.2019 15:32
#
to bychom prave videli. anebo AC, nic proti rimskym klubum, velmi obdivuji AS i Lazio, ale Milan jen Milan. Mozna spis i to AC, pri sledovani LFC - Bayern, jsem si vcera uvedomil, ze je to vlastne nejuspesnejsi italsky klub na mezinarodni scene a to o parnik. A celkove druhy nejuspesnejsi klub po Realu. Uz se nemuzu dockat AC zase v LM, snad to klapne uz letos
Doni77
20.02.2019 16:14
#
No spíš jde o to, že jsi psal jak by fandové Interu měli dělat ohňostroje příchodem Zidaneho. Tak mě jen zajímá v čem by nás o tolik posunul oproti Spalettimu.
Kornovec
20.02.2019 16:29
#
tak on ma tu sbirku trofeji z Realu. ty bys nebyl rad, kdybyste skoncili 5. letos a on prisel v lete,jo?
Doni77
20.02.2019 17:37
#
Takhle bychom se vůbec nikam neposunuli, takže ne. Já prostě nevěřím, že je tak kvalitní, aby současný Inter zvedl někam dál, než Spaletti. A sbírkou trofejí bych se zrovna po Realu moc neoháněl ...
misinho7
20.02.2019 12:28
#
snad tam Zizu nepojde
Tomik111
20.02.2019 12:28
#
Hodně by mě zajímalo, jak by si ZZ poradil s Chelsea, ale nevím, jestli bude mít koule na takovou výzvu.
mayday
20.02.2019 12:31
#
Tak to by mě zajímalo taky. Přece jen pro řadu fanoušků nebyl ten Real moc měřítko, i přes ty neskutečný úspěchy. Chelsea by byla malinko větší výzva.
Kornovec
20.02.2019 12:44
#
nesouhlasim. ZZ vyhral v jednom roce La Ligu i Ligu mistru, to pred nim v Realu nedokazal nikdo desitky let. I kdyby vyhral jen ty dva pohary, tak je absolutne top trener historie Realu.
mayday
20.02.2019 12:47
#
Měl tam obrovský úspěchy, ale mě (je to jen můj názor) úplně nepřesvědčil. Měl k dispozici top kádr s většinou lidí v nejlepších letech a ty jízdy ligou mistrů mi občas přišly celkem se štěstím. Několik odvet s momentálním postupem a místo nějaké taktiky naprostej hurá fotbal, kdy mohli úplně v klidu i vypadnout. Uvidíme, já jsem právě zvědavej, co předvede v jiným klubu.
ShowMan
20.02.2019 13:02
#
mě taky ne něco jako u Pepka prostě zatím trénuje týmy co mají k dispozici všechno co si umane. Navíc v Bayernu ani nesplnil to co měl tam se s ligou počítalo, ale v LM měl velmi směšné úspěchy. Možná to není případ ZIZIHO, ale to ukáže až čas, ale v chelsea to funguje jinak než jinde tam má trenér až poslední slovo
vacin
20.02.2019 15:39
#
Co se týká té LM pod Zidanem, tak ano trochu štěstí tam bylo, ale ten tým byl, co se týká vyřazovací části vždycky perfektně připravenej a hlavně perfektně zvládali úvodní zápasy. Ono se zapomíná nebo nezmiňuje jedna věc, ale během všech 3 sezón držel postupovej výsledek v odvetě proti Realu jenom Wolfsburg a to 17 minut...
>vyřazen z kádru<
20.02.2019 19:42
#
>vyřazen z kádru<
20.02.2019 19:41
#
Napr. doslova vydupal ze zeme Casemira, vsichni mu to vycitali, ze proc hraje..dovedl Varaneho. A ze ma nejaky stastny postupy, to tak proste v tehle dvojzapasech je
Tomik111
21.02.2019 09:55
#
Právěže všichni vyčítali Benítezovi, že Casemiro nehraje. Nasazení Caseho pod ZZ byl logický krok, který by udělal každý svéprávný trenér.
>vyřazen z kádru<
21.02.2019 15:38
#
prave ze mu to bylo vycitany, Case nehral podl nekterych odborniku dobre, aji tady sem cetl ze je Zizou kokot (a to po par mesicich) ze furt hraje. A pritom sem nekde slysel,ze kdyz Zidane skladal sestavu, tak jako jedina jistota je na tabuli Casemiro a zbytek doskladava k nemu..a to mluvim o Casemirovi pred 3 rokama
Tomik111
22.02.2019 09:28
#
Nevím no, hádat se nebudu, ale myslím, že to většina lidí kvitovala, protože jsme za Beniteze hráli bez DM, což byl průser. Nebo hrál tam Kroos, kterej klasický DM není.
Tomik111
20.02.2019 12:58
#
ZZ je pro Real po těch úspěších mimo hráčské legendy i trenérskou legendou, ale neznamená to, že se mu to samé povede v Chelsea a je tedy risk tam teď chodit a zničit si renomé. Jak dobrý trenér opravdu je, se ukáže, až uspěje i jinde (podobně jako Pepek). Bohužel si nemyslím, že se mu to povede v Chelsea. Dle mého by pro něj byl nejlepší mezikrok (znovu jako u Pepka) v podobě Juve či Bayernu a poté až třeba Chelsea. Poté by už snad mohl dostat chuť k návratu do Madridu. To stejný očekávám u Pepka (znovu) po štaci v MC, že se vráti do Barcelony.
Medico
20.02.2019 14:22
#
A co udelal Pepek krome ligovy titul a ligkvy pohary mimo Barcelonu? Bayern dostal v do ruky jako TOP tym, ktery mel zivnost dalsi 4 roky na vrchol a maximum byl ligovy titul. A v MCI utracel miliardy aby z toho byl "ligovy titul" a zatim letos druhy v lize ...
Ale zase kazdy si meri podle toho co se mu hodi no.
Tomik111
20.02.2019 14:34
#
Mně je jedno, co vyhrál kromě ligy. Já se tu bavím o ZZ a říkám, že pro jeho renomé by bylo lepší zkusit mezikrok (něco lehčího na tituly) jako Juve či Bayern a pak může zkusit Premier League. Jestli tě napadne někdo jiný, kdo se vynořil z béčka do áčka a vyhrál s ním takřka vše a pak šel do světa budovat úspěch, tak si ho klidně dosaď za mnou jmenovaného Pepka.
Medico
21.02.2019 16:27
#
Jako jit do sveta do dobre pripravene tymu po odchodu z Barcelonu je neco jineho, nez Zidane do Chelsea po odchodu z Realu. T
Ty jsi me nechopil, ze Pepek mel lepsi moznosti nez Zidane tedka po odchodu z Realu. Jit do Chelsea ted je hotove nestesti, vzdyt ta nakoupena ropna skvrna pomalu splaskava a neni na cem stavet. Odesel brankar, stoperi jsou mimo, zaloha krome Kante jsou dost prumerne a Hazard chce do RM.
Jinak receno, v podstate se shodneme, ze Zidane do Chelsea radeji ne
Kixi Syhimour
21.02.2019 14:15
#
1., LFC má o zápas méně, ale stejnak ten titul vyhraje, za posledních 10 let nikdo neobhájil v PL titul, jemu se to letos povede, bohužel
Medico
21.02.2019 16:30
#
Po tech letech by si LFC zaslouzil titul. Bohuzel proste prachama neprebijes vetsi prachy. Kdyz vidim lavicku a moznosti, tak je mi smutne, ze uz se neda delat v PL fotbal za dob SAF/Wenger i za dob kdy LFC vyhralo LM nad ACM. Ale drzim palce LFC, ackoliv take mam podobne pohled jako ty na souboj o titul v PL.
mesyas
20.02.2019 13:39
#
Chelsea pro něj bude větší výzva, neberu to z pohledu trofejí, ale z pohledu toho, že tu bude mít 3x horší kádr, naladove hráče nebo příšernou ženskou ve vedení. Jestli přežije v momentální situaci aspoň 2 roky tak je to obrovský úspěch
Medico
21.02.2019 16:38
#
Je jedna pravidla u manazeru dulezitejsi nez nad ostatnich. Manazer ridi spravne nastavene system a ne lidi. Takze z pohledu manazerskeho bych do takoveho systemu nesel ani za nic.
Na druhou stranu jsou tu krizove manazeri typu Mourinho, kdy prijdou a zavedou zmenu v systemu a zase odejdou o dum dal. Tem tyhle vyzvy nikdy vadit nebude.
Zidane neni ten druhy typ manazera, aspon v Realu na takove budovani kadru nedostal prostoru kvuli vedenim a jit do Chelsea to zkouset je blbost, tam se mu ti hraci nepohrnou lehce jako do RM/FCB/Juve atd...
Nejvhodnejsi klub se ted po vcerejsku se zda byt Juve a pak PSG.
Barcafan10
20.02.2019 12:46
#
Jo no, posadí Jorginha, vrátí Kanteho na jeho pozici, dá do základu RBL a Odoie, Emersona, posadí Williana a Alonsa a začne hned získávat body.
Ranoth
20.02.2019 13:00
#
ZZ si trufne tak na juventus alebo psg inde by si len pokazil slusne rozbehnutu trenersku karieru
janinho
20.02.2019 12:54
#
len nie zizou. ak ZZ pojde do chelsea tak hazard predlzi a perez bude dalej zivit ten svoj uchylny sen o neymarovi
ShowMan
20.02.2019 13:03
#
já si myslím i kdyby zizi přišel tak hazard odejde on už hodněkrát zdůraznil, že je čas na novou etapu
janinho
20.02.2019 13:48
#
na hazardovom mieste uz ukazem perezovi velkeho fakaca. to nie je snad ani mozne ako sa mu roky ponuka a perez furt len s tym neymarom strasi. minule leto mal uz konecne vymenit balea za hazarda, teraz som to bral prakticky ako hotovu vec a oni ti napisu ze perezov ciel c.1 je neymar? Flo, job tvoju mat uz dpc...
CHONG
20.02.2019 13:50
#
Podle mě je jedno, jestli ZZ přijde nebo ne, já mám takový pocit, že Pérez o Hazarda prostě nestojí a chce si za každou cenu jít pro Neymara.
janinho
20.02.2019 14:21
#
sak to je uz viacmenej jasne. hazard bol 1 z dovodov preco sa podla mna rozkmotril perez so zidanom. hazard a navas/curtois.

aby to neskoncilo tak, ze perez posle do pariza 300 mil. za neymara, psg kupi za 100 mil. hazarda a ja sa radej dalsie 3 roky nepozriem na ziadnu diskusiu na EF, lebo by sme boli za najvacsich kktov na svete. ja som sice zastancom, ze fandim klubu a nie jednotlivcom a fandim v dobrych aj zlych casoch, ale posledne roky perez velmi silno skusa moju trpezlivost. len nech pokracuje a skonci s priemernymi navstevami okolo 40 tisic z coho bude tretina turistov.
Kixi Syhimour
21.02.2019 14:17
#
+ přidal bych konec Ronalda
janinho
21.02.2019 14:22
#
ktovie kedy sa ten CR rozhodol, ale Zizou vraj uz vo februari/marci vraj vedel ze skonci (ci vyhra LM alebo nie). CR uz po finale LM vedel ze chce ist prec, to je uz jasne a urcite mas pravdu ze aj to ze Zidane konci muselo mat na neho vplyv.

aj ked perez v mnohych veciach patri medzi najlepsich prezidentov na svete, tak cela vina v tomto pripade lezi na jeho pleciach. lebo ak nejaky trener vyhra za 2 a pol roka 3 krat LM, tak jednoducho MUSI dostat hlavne slovo pri vybere posil a hracov na predaj. so Solarim alebo Lopeteguim co zatial dokazali uplne hovno cvicit moze, ale Zizou uz mal za sebou velke vysledky a na hracov mal obrovsky vplyv. toto Perez posral na celej ciare.
vilp
20.02.2019 14:28
#
Kde pořád bereš, že chce za každou cenu Neymara? Však je kolem něj naprosto ticho, loni touhle dobou na AS, Marce a dalších jely desítky článků a anket, teď nic. Ten přestup je passé a Flo to podle mě naopak moc dobře ví.
CHONG
20.02.2019 14:46
#
Největší ticho je vždy těsně před bouří.
vilp
20.02.2019 14:48
#
U takhle velkých přestupů určitě ne.
CHONG
20.02.2019 15:11
#
Obávám se, že budeš v létě nepříjemně překvapen.
vilp
20.02.2019 15:18
#
Nebudu, protože vím, jak to chodí a tady akorát vaříš z vody. Loni to na Florentinův tah na bránu vypadalo mnohem víc, ale i tak jsem byl v klidu, protože tam má Neymar smlouvu do 2022, což vlastně definuje pravděpodobnost celého přestupu. 0 %.
CHONG
20.02.2019 15:25
#
OK, tak to je jiná, když víš, jak to chodí.
vilp
20.02.2019 15:28
#
Stejně jako se sílou našeho útoku před začátkem sezony.
CHONG
20.02.2019 15:33
#
Myslíš, jak všichni tvrdili, že náš útok stojí za hovno?
blade115
20.02.2019 16:36
#
>vyřazen z kádru<
20.02.2019 19:46
#
ShowMan
20.02.2019 14:28
#
tohle to nepochopím pro mě neymar není ani v TOP 10 jo jak byl v barce ze začátku tak byl dost dobrej potom nehoráznej pokles formy co vidím co dává v ligue 1 za goly, že to doklepává do prázdný více se válí než hraje. To už raději z PSG bych i za méně koupil mbappého
misinho7
20.02.2019 15:00
#
tak o kvalite Neymara sa snad bavit nemusime ... ze nie je v Top 10 je podla mna riadna blbost..kvalitativne je proste za dvojkou Cris a Messi .. podla mna o tom niet pochyb, len je to namysleny fracek co simulue a tym padom degraduje svoju hru
ShowMan
20.02.2019 15:16
#
možná byl top 3 jak jsem spal jak přišel do barcy ale od té doby ani technicky je velmi průměrný v současné formě bohužel když selže rozum selže i tělo
Reggie
20.02.2019 16:19
#
mistr129
20.02.2019 17:08
#
mayday
20.02.2019 19:19
#
Je to kokot, ale talentem je možná i nejlepší na světě.
Reggie
20.02.2019 16:19
#
Coze? Jeden ze dvou, maximalne 3 nejlepsich hracu sveta neni v TOP 10?
mistr129
20.02.2019 17:08
#
Muffi
20.02.2019 14:51
#
A není problém v něčem jiném? Pomalu dva roky se spekuluje o novém hrotu a nic, náhrada za Ronalda nic, Modrič má jít do Interu, navíc stárne, to samé Marcelo. A přestupy? Poslední opravdu velký byl James 4,5 roku zpátky, pak spíš mladší hráči než uvažované hvězdy Icardi nebo Lewa.
Josifek
20.02.2019 15:09
#
Podle mě snad rozhodne to, že je teď relativně ekonomicky příhodná konstelace na angažování Hazarda...to jediný mě uklidňuje a naplňuje nadějí, že to "dobře dopadne"
vilp
20.02.2019 15:13
#
https://www.marca.com/futbol/real-madrid/2019/02/20/5c6c460be5fdea02718b45b8.html

Taky bude záležet na tomhle a trofejích na konci sezony podle mě. Momentálně tomu dávám tak 20 %.
Josifek
20.02.2019 16:11
#
Já neumět španělsky a do translatoru se mi to moc házet nechce, můžeš mi shrnout pointu, at se nemusím jen domýšlet?
vilp
20.02.2019 21:51
#
Že Bale zklamal jako lídr, že navíc podle výkonů a systému nasazování Solariho skončí na lávce a že se nejspíš bude uvažovat o jeho prodeji.
vilp
20.02.2019 21:55
#
A 86 % z cca 73 tisíc lidí, co hlasovali na Marce, by ho prodalo btw.
Gareth Bale 11
20.02.2019 12:55
#
Ani jeden by tam teď chodit neměl teda. Zidane už nějaký jméno jako trenér má, tak by přežil i případný propadák asi, ale Lampardovo by to mohlo být poslední.
owny
20.02.2019 12:57
#
Mourinho ne?
prokop
20.02.2019 13:53
#
půjde k vám, až poche uteče k účkám
>vyřazen z kádru<
20.02.2019 19:48
#
to bych ani jim nepral
Talker
20.02.2019 13:21
#
S přístupem, jaký Sarri má, tak nemůže dožít léta. Do ledna to ještě nějak šlo, ale teď je to zápas co zápas horší. Nevěřím, že bude schopný změnit něco natolik, aby to fungovalo.

Do konce sezony pravděpodobně Zola, kdy to může minimálně nakopnout samotná změna a v létě hledat znova. Lampard i Zidane jsou zajímavé volby, ale Zidane by byl blázen, kdyby to vzal - ten kádr se hodí z větší části prakticky jen Sarrimu a to jen díky těm dvěma příchodům Jorginha a Higuaina. Kdokoliv jiný se jich zbaví.

Potřebujem někoho, kdo nebude připosraný stavět mladší hráče, zbaví se průměráků jako je Willian, Pedro, Barkley a případně také Kovačiče, Alonsa a Jorginha, pokud se mu nepodaří s nima pracovat.

Kdokoliv přijde, bude to mít kurva těžký, prakticky je funkční jen obrana (a ta ani ne celá) a před nimi Kante a Hazard. S tím se těžko vymýšlí zázraky.
Josifek
20.02.2019 13:23
#
Tak sympatický člověk jako Zizou u tak nesympatickýho klubu? Tam by pro mě bylo hodně těžký mu fandit Ale nemůžu si pomoci, tam mi prostě nesedí. V rámci Anglie bych si ho dovedl představit nejlépe jako náhradu za Pepka v City. Nebo možná i u Spurs či v Arsenalu, takový change madridistů v létě Poche do Realu a za něj Zizou by se mi vlastně docela líbil

Ale já tak nějak čekám, že Chelsea půjde spíš cestou, která se teď v poslední době párkrát docela vyvedla. Tzn. spíš už ten Lamps..
Ed_Hazard
20.02.2019 13:25
#
Mam pocit ze ak to bude ZZ, tak to bude ostuda. Vsetci predsa vieme, ze Real potrebuje na lavicke taťku, psychologa a cloveka s menom. Teda atributy, co nie su v ziadnom inom klube na svete take podstatne Ako trenerovi som mu nikdy neveril. Ale ako trenerovi Realu vzdy
mesyas
20.02.2019 13:35
#
S nynějším kadrem by zázrak neudelal ani guardiola
ttopi
20.02.2019 14:35
#
To je jenom o objektivním zhodnocení. Pokud má vedení Chelsea rozum, nebude považovat za úspěch jen to, že nový trenér najednou vyhraje PL.Musejí si dát reálné cíle a podle nich to pak hodnotit.
Talker
20.02.2019 14:49
#
Ale letos není cílem titul, protože to by už byl Sarri tak 2 měsíce out. Cílem je LM a na to to prostě nevypadá.

K tomu se ještě očekává, aby se ten tým zlepšoval a ti hráči se zlepšovali. Přitom nejlepší fotbal se hrálo prvních pár měsíců, od té doby to jde z kopce a drží to jen Hazard nad hladinou.

Prostě Sarri to nezvládá, progres tam vidět absolutně není, spíš naopak se to propadá více a více a není z toho úniku, protože Sarri není schopný (či ochotný) s tím něco dělat. A to je prostě neakceptovatelné.
Josifek
20.02.2019 15:16
#
Sarri to poslední týdny moc nedává, ale ani ten kádr už není dle mého v rámci Anglie TOP.

City, Liverpool a Tottenham mají lepší hráče a jejich kádry jsou i už nějak srovnané, mají určitý herní projev, který jim vtiskli trenéři, kteří tam už nějakou chvíli jsou..

United mají taky lepší kádr a po tom, co odešel ten šašek jim to i začalo docela šlapat - nebýt té velké ztráty, co nabral Mourinho, tak už ani tu LM letos nemáte na dostřel.

Podle mě umístnění na 5. - 6. místě po boku Arsenalu tak nějak odpovídá tomu, na co Chelsea aktuálně (celkově vzato) má.
Talker
20.02.2019 15:39
#
Největší průser je, že Sarri nemá šajna, co má dělat. Změnit nic nechce, vše tvrdohlavě odmítá. Neví, kde je problém a sám to říká - jen ví, že nějaký problém je.

Ono když se na to koukneš, tak Jorginho, kterého si přivedl, tak je fackovacím panákem v PL. Higuain, který to měl táhnout v ofenzivě nedoběhne míč. On si za to trošku může i sám, že 2 posily, které si přivedl, hrají hovno. Možná se Higuain rozjede, ale nějak to nečekám, že to potáhne.

Navíc práce s kádrem nulová - zlepšil se pod ním na podzim Hazard (který už odpadává), Luiz (který také v posledních týdnech není tak jistý) a jediné, co umí, je rotovat Kova/Barkley a Willian/Pedro. Na CHO se kompletně vysral, přitom Wiillian a Pedro by si zasloužili přeřazení do juniorky. Kdyby vyzkoušel Williana na AM, tak jsem si taky jistý, že tam zahraje lépe než ti dva matláci.

Josifek
20.02.2019 16:15
#
Joo, Jorginho by pro mě byl spíš tak backup než hráč do základu týmu, co chce usilovat v PL o LM. A Pipita už je asi lehce za zenitem, do PL je pro něj problém asi i rychlost. Ale tak jako záskok, co přišel v zimě, by si snad svoje ještě odehrát mohl.

Každopádně že se v tom Sarri plácá, to je vidět. I když na druhou stranu si myslím, že málokdo by se v tom ted u vás neplácal..
Talker
20.02.2019 17:28
#
Tak tyhle hráče si ale vybral jmenovitě Sarri, oba si je protlačil. Navíc upřednostnoval Jorginha oproti Fabregasovi, ten pak odešel. Tohle je kompletně na něm.

Ono plácali by se asi všichni. Ale prostě Sarri odmítá dělat změny, odmítá to jakkoliv řešit, neví, jak z toho ven. Nechutně se to podobá Mourkově třetí sezoně, kdy dělal úplně to samé - stavěl stejnou sestavu, i když půlka hráčů vypadala jako by měla být v champu.
mesyas
20.02.2019 21:22
#
Dovolil bych si opravit na to, že Luiz není v posledních "tak jistý", on je přímo k pláči. U něj je to těžké, dokáže zahrát fantastický zápas, ale pak dalších 5 hraje jak postižený. Sarri zas nechce dát šanci Christensenovi. Na začátku sezony se nám dařilo, protože Hazard hrál božský, teď zase spadl do toho svého standartu a výsledky prostě nejsou. K tomu Willian, Pedro, Alonso, který už ani neumí útočit...Barkley a Kovačič jsou hráči tak maximálně na lavičku. Sarri to má těžké, ale sám si to ještě víc komplikuje svou tvrdohlavostí. Rozchod bude nejlepší volbou.
Fantomasova sestra
20.02.2019 15:42
#
Chelsea papírově nemá na to, aby byla v TOP 4 v Anglii, ten kádr je kromě Hazarda a pár hráčů slabý a za zenitem
Talker
20.02.2019 15:44
#
Ten kádr je na úrovni MU a Arsenalu. Tj 4.-6. místo.
Josifek
20.02.2019 16:16
#
Mně teda příjde MUaktuálně kádrem o trochu lepší než Arsenal / Chelsea, i když u vás ten obraz hodně vylepšuje dvojice Kante - Hazard
Kovi81
20.02.2019 16:42
#
MU ma urcite silnejsi kadr, minimalne na papire.
Talker
20.02.2019 17:25
#
Já s tím úplně nesouhlasím. Tohle je hodně i o formě. Ty kádry jsou podle mého srovnatelné a záleží, který manažer z toho vytříská víc.

Matič a Herrera jsou pěkný příklad - na podzim pod Mourkem pomalu nevypadali jako fotbalisté, teď vytvořili s Pogbou skvělou zálohu. Kdežto Jorginho vypadal první měsíce výborně a postupně odpadl. Ole odvádí skvělou práci, kdežto jak to Sarri hodně slušně rozjel, tak to dosral.
Josifek
20.02.2019 18:14
#
Tak určitě je to o tom, jak s hráči pracuje manažer a jakou mají formu. Ale tímhle pohledem nejsem já moc zatížen, protože vás či MU vidím fakt jen párkrát do roka

A když si přečtu ta jména na papíře, tak bez ohledu na nějakou formu hráčů mi hráči MU přijdou jako o trochu silnější kádr.
Talker
20.02.2019 21:38
#
Tak ona ta jména nic moc neznamenají.

Takový Moses a Alonso byli špičkovými wingbacky pod Contem, pod Sarrim nepoužitelní. Pedro byl v titulových sezonách výbornej. Sice kazil, ale dával goly a byl nebezpečný. Po těch zraněních to není ono. Kovačič je k hovnu, ale pokud by se posunul na jinou pozici (třeba doublepivot s Kantem), tak by mohl být taky dobrý.

Na papíře vypadá možná kádr united líp, ale na papíře to nic neznamená, ukázaná platí.
Johnny Bravo
20.02.2019 16:17
#
Jako sorry, ale kádr na úrovni MU to teda neni... I Arsenal má co se ofenzivy týče ten kádr prostě lepší. Chelsea je oneman team
fenixLFC
20.02.2019 17:15
#
lenze defenzivne je chelsea svetelnu milu nad tymi babrakmi z obrany arsenalu. arsenal ma fakt lepsi len ten utok
r.mrazik
20.02.2019 17:48
#
bych rekl,ze tedy kadr mame kvalitnejsi...a nebyt tam ten picus,tak bychom byli bodove na tom taky lepe
Talker
20.02.2019 18:02
#
Neříkám že stejný, ale srovnatelný. Ono záleží i na tom herním systému, kdy Pogba konečně vypadá jako TOP fotbalista na jaře. Takový Guardiola by podle mého z Williana udělal skvělé CM, bohužel u nás skončí na křídle (a snad skončí v létě).
r.mrazik
20.02.2019 18:06
#
mozna...ale ono jde i o kvalitu daneho materialu
a tam mi prijde,ze to mame ted lepsi jak modraci

jasny,na zacatku sezony to vypadalo presne opacne,takze se uvidi sezonu pristi
Whitemedia
20.02.2019 14:57
#
Titul by po něm nikdo nechtěl, jde o kvalifikaci do příštího ročníku LM a těch cest je několik a kádr na to máme..
Abner
20.02.2019 13:36
#
V prvom rade sa musí niečo zmeniť vo vedení.
Nie je predsa možné, aby čakali na Sarriho ako na spasenie a po 3/4 roku hľadali zas. Buď mali o Sarrim iba iluzórne predstavy a nevedeli a nezistili si, čo je zač, alebo neviem...
Ako vidíme na príklade MUFC, veci sa síce dajú zmeniť rýchlo, akoby šibnutím čarovného prútika, ale to klub prevzala jedna z legiend.
Preto u mňa Zidane nie, skôr Lampard...
Luftwaffle
20.02.2019 13:38
#
Na Lamparda brzy, pokud vůbec kdy, Zidane by byl jen další výstřel naslepo, navíc dost možná do kolene. Jednou se ve rozhodli dát šanci úplně jinému stylu fotbalu, tak ať Sarriho podrží. Výprask od Bournemouthu byl průšvih, bohužel. Citi ukázali, že jsou prostě jinde a ukázali v plné nahotě nedostatky, hlavně taktické, u určitých hráčů. Ale třeba takový zápas s MU byl prostě jen smolný, United vyhráli takovým až mourinhovským stylem, kdy jim tam prostě vyšly dvě akce a o víc už se nesnažili.
Chápu samozřejmě, že je to hořká pilulka pro fanoušky Chelsea, ale unáhlovat se ke skandování fuck Sarriball a podobné je nesmysl. Ještě na začátku sezony byli všichni udivení, jak šlo vše tak rychle a jaký pěkný fotbal Chelsea hraje. Je ale vidět, že počáteční nadšení opadá a ukazuje se, že před Chelsea je ještě spousta práce. Tak by se na to taky mělo pohlížet - jako na něco v procesu. Rozumím Sarrimu, když říkal, že je vše pomalé - přesně to jde v zápasech vidět. Chelsea se snaží přesunout těžiště hry na soupeřovu půlku, ale zatím nedokázala vymyslet, co ve finální fázi. Řešení jsou pomalá a nepřekvapivá. Je sice super mít Hazarda, na druhou stranu řešení "nahrajeme mu to a on přejde přes dva/nechá se zfaulovat/něco vymyslí" je nešťastné. Naopak, mnohdy je to jeho zdlouhavé vedení míče spíš na škodu, v tu chvíli všichni stojí a to je nejdál tomu, co Sarri od hráčů opravdu chce.
Ve vedení se rozhodli pro tuhle cestu, která prostě neslibovala instantní úspěch, tak ať teď nepanikaří a nevymýšlí takovéhle očividně nepromyšlené změny. Sezona až dvě ukáže, jestli má Chelsea vůbec kdy na to být týmem s jasným projevem a nějakou koncepcí. Pokud Sarri dostane čas a nedopadne to, pak ať si manažery střídají co půl roku, do té doby ale prostě trpělivost.
Luftwaffle
20.02.2019 13:43
#
*jednou se ve vedení
Muffi
20.02.2019 14:02
#
čas je jedna věc, ale taky si ho každý musí zasloužit. Nemůžeš ho tam držet 3 roky s tím, že se výsledky časem dostaví, na konci první sezony musí být vidět pokrok a musí ukázat, že si dokáže přivádět správné hráče.
Klopp v první sezoně LFC prohrál dvě finále a nekvalifikovali jsme se do pohárů, ale ve většině zápasů byl vidět směr, kterým chce jít a tažení v EL ukázalo, že daná cesta může být úspěšná. Sarri má oproti němu výhodu v tom, že měl k dispozici letní přestupák a přípravu a k úspěšné sezoně mu stačí být nejlepší z tria MU, Arsenal a CFC.
Talker
20.02.2019 14:35
#
Ale tady nejde o instantní úspěch.

Nejhorší na tom ale je, že prostě Sarri s tím nedělá vůbec nic. V prosinci alespon zkoušel dávat Hazarda na hrot a byla tam snaha s tím něco dělat, ale momentálně se neděje ani to - prostě jediné změny jsou Kovačič/Barkley, kdy je vidět, že ani jeden nemá na to být na CAM v základu a Pedro/Willian na křídle, kde jsou oba taky tragičtí. Kdyby zkoušel zapracovávat mladé nebo zkusil třeba posadit Kovačiče níže a na jeho místo dal Williana, případně zkusil něco jiného, tak by se to akceptovat dalo. Ale Sarri prostě očividně není schopný to měnit.

Někteří hráči (Pedro, Willian, Barkley, Alonso) by si za své výkony zasloužili být přeřazeni do juniorky nebo posazeni na tribunu. Kdyby podali CHO nebo Ampadu, tak se řekne, že jsou mladí a nemají na to, ale tihle hráči prostě zahrajou 4 zápasy napřesdržku a stejně hrajou dále, aby zahráli jeden fajn zápas, který jim dá další dobu hájení.

A tohle jsou důvody, proč se mluví o vyhození - ne, že hrajeme o 4. místo a taháme za kratší provaz. Ale že Sarri neví co s tím a ještě veřejně řekne, že neví co s tím. A ani nic nezkusí změnit.
Luftwaffle
20.02.2019 16:46
#
Rozumím, samozřejmě nehájím vše, co dělá, jen tvrdím, že některé věci prostě čas potřebují. Nepochybně jde ale na jeho vrub. že protěžuje hráče jako Wilian a Alonso, kteří při aktuální formě mají leštit lavičku a na jejich místo by se měli posuout dravější Emerson a Hudson-Odoi.

Tak nějak jsem překousnul, že posunul Kanteho mimo DM pozici, protože chápu, že prostě chce hrát s "kreativnějším" Jorginhem (ač ten je tedy poslední dobou taky mimo).

Sám se kdysi odkazoval na to, že i Guardiola mu radil, že v první sezoně potřebuje rotovat co nejmíň, aby si ti hrající hráči zvykli na styl hry, ale rozhodně by měl zohledňovat i formu, nemůže točit tytéž hráče, i když hrají týdny tužku. Pokud by ale vedení Chelsea uvažovalo o tom, že přivedou Zidaneho a dají mu takový rozpočet na přestupy, tak tvrdím, že tu sumu mají dát Sarrimu, který by si ty správné hráče dokázal vytipovat. Přijde mi nepochopitelné manažerovi na přestupy nedat a jeho nástupci pak ano. Totéž v bleděmodrém předvedli s Contem.
Talker
20.02.2019 17:53
#
Jenže jít all in se Sarrim mi přijde velký risk. On ten fotbal je extrémně čitelný na Anglii, on neumí inovovat a zkoušet něco jiného. Takový Jorginho je hráč, kterého nevyužije každý manažer a těch bude více, takže je otázka, jestli do toho jít právě s ním.

U Conteho by to dávalo větší smysl, on potřebuje čistě jen kvalitu a dokáže se přizpůsobit kádru. Podobně Guardiola a další. Ale Sarri prostě nehodlá nic měnit a je otázka, jestli by to neslo v Anglii výsledky. To fakt to radši dát někomu jinému, než zrovna Sarrimu
Busby babes
20.02.2019 13:56
#
hehe, aspon si uzije spekulace o Zizou nekdo jinej. K nam se nijak nehnal, jednim z velkych argumentu pro nej mela byt neznalost jazyka. Po odchodu z Realu rekl, ze si chce odpocinout od toho tlaku a pak by sel do klubu, ktery z tech anglickych vytvari na managery asi nejvetsi tlak na vysledky a to hned?
icemike
20.02.2019 16:00
#
Však zrovna u Chelsea angličtinu nepotřebuje
Dron
20.02.2019 13:58
#
Chelsea si trenéra jako je Zidane nezaslouží. Navíc by byl sám blázen, kdyby tam teď šel.
CHONG
20.02.2019 14:00
#
ZZ v Chelsea zní docela zajímavě, každopádně pořád doufám, že půjde do Juve a Max půjde k nám.
OT: Piquému konečně definitivně jeblo
Busby babes
20.02.2019 14:21
#
co provedl?
janinho
20.02.2019 14:23
#
co ten krasavec zase vypotil?
CHONG
20.02.2019 14:49
#
Ta pravda spočívá v čem, v tom skandálním zápase proti Atléticu, na kterém nic skandálního nebylo nebo v tom, že o pláči hovoří ta největší fňukna v současném fotbale?
Jinak hudební vkus nic moc
Remt
20.02.2019 14:55
#
hudební vkus je klasika
janinho
20.02.2019 14:50
#
boze to je kus kokota... co akoze sa mu nepaci jebovi na zapase s atleticom??? ten chlapec je strateny pripad. on ked bude prezidentom barcelony tak tie clasicos budu vypatejsie jak keby zoze pichal do oka celemu trenerskemu timu fcb
valloire
20.02.2019 15:03
#
tak nepáči sa mu, že jsme vyhráli
valloire
20.02.2019 15:03
#
měl by zatleskat Tebasovi
LuckyCharlie
20.02.2019 15:30
#
bílýbalet.cz aneb "Od nás .. pro nás"
CHONG
20.02.2019 15:35
#
Tahle reakce by měla relevanci, kdyby se jednalo o komentář, jako když tam svého času byl článek "Proč vždycky my", ale vzhledem k tomu, že se jedná o vyjádření Piquého, tak je to celkem jedno, ne?
Achraf9
20.02.2019 14:24
#
Piquemu ?
mato Kreator
20.02.2019 16:37
#
ttopi
20.02.2019 14:33
#
Pro Zidaneho by to bylo angažmá s velkým A. Buď by se potvrdilo, co si spousta lidí myslí. Tedy že když nemá kádr typu Real Madrid z posledních let, kterej by podobný úspěchy udělal i se Ščasným, není tak dobrým trenérem. Nebo by se naopak ukázalo, že jeho vliv na výkon je mnohem vyšší, než se mohlo zdát. Chelsea v současném stavu je ideální na to, aby se ukázalo, kde je pravda.

A nemyslím to špatně vůči němu. Měl jsemho rád jako hráče a fandím mu i jako trenérovi
Talker
20.02.2019 14:38
#
Úplně stejně se mluvilo o Guardiolovi, že by to s Messim a spol dokázal každý. Kupodivu ho v Barceloně nikdo nenapodobil ani zdaleka, stejně jako nikdo nenapodobí Zidaneho v Realu a nepovedlo se to ani jeho předchůdcům.

CFC má momentálně kádr na 4.-6. místo spolu s Arsenalem a MU. To, že by se mu angažmá u nás nepovedlo by nedokázalo nic.
ttopi
20.02.2019 14:46
#
Jenže Guardiola i v dalších angažmá ukazuje, že je vítězný typ a umí si tým nastavit k obrazu svému. A je jedno, že měl vždy kvalitní kádr. Kvalitní kádr vedlo už mnoho trenérů a z nejrůznějších důvodů nedosáhli na nic (moc hvězd, neustání tlaku, atd). Čili u Guardioly se dá s klidem prohlásit, že je vyjímečným trenérem. Zidane to musí prokázat ještě v jiném angažmá, než v Realu, kde měl opravdu vyjímečnou generaci, která byla zrovna v těch nejlepších letech. Tím jeho zásluhy nesnižuji, ale zkrátka chce to nějaké razítko, třeba právě angažmá v jiné zemi, v jiném týmu, v jiném systému. Tak hodně štěstí ZZ
Busby babes
20.02.2019 14:54
#
nic proti Pepkovi, ale v Bayernu vyhrava skoro kazdej, je to nejlepsi tym v lize, dlouhodobe ma nejlepsi kadr a financne je nejsilnejsi. City ma taky nadstandardni podminky v ramci PL, takze to neni tak jednoduchy, ale zas si taky dokoupil koho chtel, ze jo.
ttopi
20.02.2019 14:57
#
Však jo. Ale znovu opakuju. Trenérů, kteří měli k dispozici "velký kádr" a nepotvrdili to, bylo již mnoho. V tom je taky Pepkovo umění si určité věci vyjednat a zařídit. Prostě o něj byl zájem, tak si diktoval. A vyhrával. Kdo by na to neměl, toho by Bayern s takovými požadavky poslal do hajzlu
Talker
20.02.2019 15:29
#
Ty píšeš o tom, že by s Realem vyhrával i Ščasný, ale to stejné se dá říct i o všech klubech, které vedl Guardiola.

Navíc on sice přinesl domácí tituly (což je pro Bayern samozřejmost a Citizens měli první sezonu pod ním jeden ze dvou nejlepších týmů a loni a letos nejlepší), ale v Evropě pravidelně selhával a tu LM prostě těm klubům (zatím) nepřinesl. S Bayernem nedal ani finále, se Citizens ani to semifinále.

Je to špičkový kouč, to samozřejmě, úspěchy zaručuje, ale prostě nenavázal na ty evropské trofeje.
ttopi
21.02.2019 06:57
#
Dá se to říct, ale Guardiola to dokázal ve více klubech, více soutěžích a to už náhoda nebude. To by ani Ščasný nedokázal, tomu věř
Melda
21.02.2019 07:52
#
V první sezóně v PL byl snad třetí ne až když "doplnil kádr" tak to začalo šlapat.
Fantomasova sestra
20.02.2019 15:45
#
Talker
20.02.2019 14:59
#
Tak Guardiola měl nejsilnější kádr jak v Německu, tak i teď v Anglii. Navíc té vyjímečnosti se tam nepřibližuje, v LM skončil s Bayernem v semifinále, se Citizens nebral v první sezoně žádnou trofej a v LM se nedostal ani do semifinále.

To je asi jako kdyby Zidane šel do Juventusu, Bayernu, PSG nebo Citizens a potvrdil svojí extratřídu ligovými tituly. Zidane by ukázal koule, kdyby přišel k nám - byl by to mnohem náročnější job, my máme prostě kádr na 4. místo, potřebujeme zoufale obměnit půlku kádru. To Guardiola nezažil.
Busby babes
20.02.2019 15:12
#
Fantomasova sestra
20.02.2019 15:46
#
valloire
20.02.2019 16:39
#
jasná věc
valloire
20.02.2019 15:06
#
Ten válec v LM udělal on. Nebo si myslíš, že by to udělal i Benitez po kterým to vzal? No a jsem rád, že to tak vidíš to razítko. Hodí se i na Messiho ne?
Reggie
20.02.2019 16:30
#
Premyslis nekdy i o necem jinym, nez o Messim? Sorry, ale obcas uz je to skoro smutny. Ted mi samozrejme napises, ze je smutny nebo vtipny, jak ho tady vybarvujeme jako nejlepsiho v historii a bla bla bla, proto to "uvadis na pravou miru", ale tohle uz neni normalni.
valloire
20.02.2019 16:38
#
promiň, nahrávka byla dokonalá
Fantomasova sestra
20.02.2019 15:45
#
ttopi
20.02.2019 14:48
#
A nejde mi o to, zda skončí 4.-6., nebo 2., nebo 8. - to je moc krátkozraké. Jde spíš o to, jak moc by byl vidět jeho vliv na výkon týmu (správný systém nastavený dle dostupných hráčů, motivace, tréninkové metody,...). Je spousta věcé, které mohou být již velmi rychle vidět.
Godwinson
20.02.2019 14:53
#
Vsak to tak v podstate je. Kdyz to tu ctu, tak napr. Valverde je nekompetentni srac a Barcelona si to v pohode dava. A to uz se ten tym snu dost promenil
scheeza
20.02.2019 16:54
#
CFC ma kadr na 4-6 misto spolu s ARS a MU? :D
Busby babes
20.02.2019 14:52
#
"Chelsea v současném stavu je ideální na to, aby se ukázalo, kde je pravda."

jo no, klub, kde v poslednich letech vyhoreli zkuseni manageri, kteri meli za sebou uspechy jinde jako Mourinho nebo Conte, tak je urcite idealni na tohle hodnoceni... protoze i kdyby Zidane pohorel, tak to pri soucasnem stavu Chelsea neznamena vubec nic.

Navic, co znamena pohorel? nevyhral titul? Nedal top 4?
ttopi
20.02.2019 14:55
#
Jenže Mourinho ani Conte neměli bezprostředně před angažmá v Chelsea tak gigantické úspěchy, jako ZZ v Realu. Já jen píšu to, co se okolo ZZ i tady na EF hodně psalo. Pro někoho je to vyjímečný trenér, který měl na úspěších Reali lví podíl, pro jiného jen strojvedoucí dobře nastavené mašiny jménem Real Madrid.
spider_8
20.02.2019 19:40
#
Conte vyhořel? Titul s 92 body a následující rok výhra v FA cupu?
Busby babes
20.02.2019 19:43
#
nemyslel jsem vysledkove. Ale proste v te druhe sezone u vas neuspel a rozesli jste se s nim, asi se rozhadal s lidma v klubu etc...
icemike
20.02.2019 21:12
#
Protože mu naslibovali hory doly a on přišel drinkwater
Busby babes
20.02.2019 22:03
#
coz presne podporuje muj point, ze i pripadnej neuspech Zidana by nedokazoval nic, protoze prostredi v Chelsea je hodne slozity posledni leta.
valloire
20.02.2019 15:04
#
bože
r3
20.02.2019 22:56
#
Medico
20.02.2019 14:53
#
Zidane pujde bud do PSG nebo Juve. Zaprve je tu cekaci lhutu 1/2 roku. Obe mustvo cekaji na titul v LM a Zidane LM zvladal docela s prehledem. Rozpocet i hrace ma k dispozici na urovni Realu, kdyz zacal trenovat.
V Chelsea by se zakopal a pokud Hazard odejde v lete, tak asi tezko tam pujde trenovat. Hlavne by musel nakupovat, coz zase oddaluje cas na uspechu a zisk tiulu atd....
M0rb1D4S
20.02.2019 15:10
#
Pro vyšší dobro by se nám měl obloukem vyhýbat každý do doby, než se najme sportovní ředitel, místo vševládkyně Mariny. S ní to nemá smysl.
Malresi
20.02.2019 15:55
#
Obaja su podobne typy trenerov, i ked v prospech ZZ hovoria skusenosti a trofeje.

Za mna ale Zizou a Frankie

Pre CFC je Frankie ten pravy, ako bol ZZ pre RM.
Whitemedia
20.02.2019 16:46
#
další pravý na to, aby si ho Marina povodila
Malresi
20.02.2019 17:51
#
Nebolo by namieste radšej vykopnúť ju?
Tchn69
20.02.2019 18:41
#
Stačilo by ak by stratila právomoci v rámci prestupov lebo z ekonomického hľadiska posunula klub výrazne vpred či už vyjednaním naozaj dobrých sponzorských zmlúv a tiež tým ako dobre dokáže predávať hráčov.
Molos
20.02.2019 18:48
#
což je k hovnu když ty příjmy pak budeme utrácet za poplatky ze zrušení smluv trenérů...
Mimalu
20.02.2019 19:02
#
pokud má doopravdy vliv na sportovní stránku, tak ano. Ale nezní to moc pravděpodobně...
Whitemedia
20.02.2019 19:33
#
s Romanem spolupracuje už léta a asi budou i přátelé.. ale ona dokud se držela toho, co jí jde, tak nikomu nevadila, problém nastal, že dostávala více a více moci a teď tam tomu pomalu všemu šéfuje..
Mimalu
20.02.2019 20:06
#
což je pořád dost velká spekulace, co se tak nějak ví je to, že tam byla dosazena za účelem ukočírovat finance klubu. Ať už je to z důvodu že Abrova finanční situace není taková jako v minulosti nebo původně plánovaného nové stánku, na přestupovém trhu by jsme byli umírnění tak jako tak.

Přestupy stály za nic před jejím příchodem, v průběhu jejího působení kdy jsme měli sportovního ředitele i po jeho odchodu...
lexess
20.02.2019 18:31
#
The Premier League grounds have been ranked in order of best atmosphere.

1-10:

1. St. James' Park
2. Anfield
3. Selhurst Park
4. Amex
5. Stamford Bridge
6. St Mary's
7. Molineux
8. The John Smith's Stadium
9. Craven Cottage
10. King Power Stadium


lexess
20.02.2019 18:32
#
konečně trofej, další zas za 50 let
Molos
20.02.2019 18:47
#
Amex
icemike
20.02.2019 18:50
#
Stamford Silence Bridge?
Whitemedia
20.02.2019 19:34
#
asi hodnotili zrovna v momentě, kdy tam frčel fuck Sarriball
Busby babes
20.02.2019 19:33
#
kdo a na zaklade ceho to hodnotil?
lexess
21.02.2019 08:22
#
bet365, na základě čeho netuším.. ale řekl bych nějaký hlukový limity, protože je tam i nepostavený stadion Spurs na posledním místě
icemike
21.02.2019 09:04
#
I to staveniště je někdy hlasitější jak SB
Busby babes
21.02.2019 09:15
#
ok. protoze treba Anfield: You never walk alone... 90 minut ticha... You never walk alone...
Divik
21.02.2019 09:21
#
Vždyť to není pravda. Byl jsem tam a je to bullshit. Ikdyž na druhou stranu je fakt, že až tak dobrá (jak se říká) atmosfera tam bývá jen na některé zápasy.
Kowe
21.02.2019 10:28
#
přesně
Anacron
20.02.2019 19:12
#
Neříkám, že by s Chelsea vyhrál každou trofej, ale ty kecy že měl v Realu jednoduchou pozici a top tým jsou mimo. Stačí se podívat jak to vypadalo před jeho nástupem ke kormidlu i po jeho odstoupení.
smazaný uživatel
20.02.2019 19:46
#
Krásně se zde dokresluje mentalita některých lidí, aneb úspěch se očekává vždy a co když přijde neúspěch? Potom je čas na řádný lynč! ZZ dosáhl neuvěřitelného úspěchu. Ano, několikrát jim přálo štěstí, ale to člověk k úspěchu také potřebuje. Stejně o něm ale lidi pochybují....
bbbauch
20.02.2019 20:44
#
Wenger in
Greny
20.02.2019 20:46
#
proč ne ? do konce sezony ... ctvrtej flek v suchym
John Obi Mikel
20.02.2019 22:10
#
Grant
Talker
20.02.2019 23:10
#
To by bylo skvělý Kde je tomu klučinovi konec, jeden z mých největších oblíbenců.
Busby babes
21.02.2019 09:21
#
v Indii.
_matty_
20.02.2019 23:49
#
Kdo by mohl přijít pod ZZ? vůbec mě nenapadá někdo, o koho by měl zajem...

jinak problém bude taky trochu jinde, Zappacosta, Cahill, Luiz, Alonso, Drinkwater, Barkley, Kovačič ( počítám základ, sedět by nechtěl) Pedro, Willian na Chelsea prostě nemají....nebo přesněji porovnejme to se City, Livs...
iamek
21.02.2019 00:34
#
Pogba vs Bailly na insta
Busby babes
21.02.2019 09:17
#
a Martial se zas omlouva snoubecne. Ten fakt neudrzi pero v kalhotech. hlavne, ze v lete brecel jak family first.
r.mrazik
21.02.2019 10:37
#
ty dnesni kopacky jsou desny attention whores...
Busby babes
21.02.2019 10:54
#
no on asi za nejakou takovou attention whore dochazel. ale tak aspon jede podle stejneho musteru. Dite s jednou, ta porodi, zacne se doma starat o decko, tak zacne pichat jinou... Tu soucasnou by to nemelo prekvapit.
r.mrazik
21.02.2019 11:06
#
tak penez na rozsirovani svyho genofondu ma dost...horsi je to u skakacu,co na to nemaj ani prachy
iamek
21.02.2019 12:06
#
. Přitom vypadá jako nevinatko
lexess
21.02.2019 08:30
#
OT: Leeds afera. Muzete mi vysvetlit, co je spatne na tom, ze klub posila lidi na trenink souperu, aby se podivali, co chystaj?
icemike
21.02.2019 09:02
#
Etika
icka
21.02.2019 10:30
#
internet exploler?
Busby babes
21.02.2019 10:55
#
presne. ani ten typek nebyl na stadionu, ale vedle.
lexess
21.02.2019 16:23
#
pokud chci mít tajnou taktiku, tak prostě uzavřu tréninky, žejo vtipný.. špionáž je naprosto legitimní v mých očích, dokud neporušuješ zákony nebo nějaký pravidla přeci
Busby babes
21.02.2019 16:32
#
tak to oni ais nemeli otevrenej trenink. ale proste nemaji uzavrenou treninkovou plochu, nebo nemaj okolo ni nejaky vysoky ploty, takze tam je videt z okoli.
icemike
21.02.2019 09:03
#
Me tak napadlo, když Sané nemá základ a sluší mu modrá... Sané - Abraham - Pulišič nezní zas tak špatně....
blade115
21.02.2019 10:58
#
Willian - Giroud - Pedro zase zní jako realita.
icemike
21.02.2019 11:10
#
:
Golasso
21.02.2019 12:06
#
Busby babes
21.02.2019 16:10
#
TopinB
21.02.2019 18:10
#
Kixi Syhimour
21.02.2019 14:44
#
určitě bude odcházet z MCFC
nani92
21.02.2019 11:04
#
Sterling rasista
Kohout-NL
21.02.2019 11:06
#
https://cartilagefreecaptain.sbnation.com/2019/2/20/18232807/tottenham-hotspur-transfer-news-rumors-nabil-bentaleb-schalke-mauricio-pochettino-spurs

Hrozná škoda, že nebyl trochu trpělivější. Teď by hrál dost pravděpodobně základ. Bentaleb-Wnks by byla luxusní středová dvojka odchovanců s potenciálem do budoucna.
Cobra
21.02.2019 15:57
#
Do budoucna možná, nyní by to byla dvojka průměrných - lehce nadprůměrných střeďáků. Jsem rád že odešel, už kvůli Sissokovi, který teď válí.
Oliver Roland
21.02.2019 11:06
#
Icardi do United za Lukakua
stiflerovamama
21.02.2019 11:10
#
Doklepávač za doklepaváča
nani92
21.02.2019 16:29
#
Recoba Inter
21.02.2019 20:33
#
Jo no, to by vzhledem k tomu jací idioti u nás vládnou odpovídalo...
Fesak
22.02.2019 08:07
#
zeby jeho zena chcela ist zit do zaprdeneho Manchesteru?
Recoba Inter
21.02.2019 20:32
#
Pokud bude chytrej, počká si na Juventus...
Svatej
21.02.2019 21:10
#
Tohle by prohraly obe strany. Zizu by si naprosto zbytecne zkurvil povest, protoze by stoprocentne vyhorel a Chelsea by nebyla za vetsi sasky jenom kvuli tomu, ze uz jsou na vlastnim maximu a neni se kam posouvat.
Godbless
22.02.2019 18:34
#
Bylo by to v pohodě kdyby si mohl přivést nějaké hráče. Ale to na pár sezon není u Chelsea možný..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.