Jeden z nejlepších výkonů City pod mým vedením, řekl Guardiola

11.02.2019 10:50 - Aktuality
Pep Guardiola (© mcfc.co.uk)
 
Trenér Manchesteru City Pep Guardiola po nedělní drtivé výhře 6:0 nad Chelsea ve šlágru Premier League označil výkon svých svěřenců za jeden z nejlepších od doby, co v roce 2016 převzal tým. Španělský kouč věří, že obhájci titulu budou s Liverpoolem bojovat o anglický mistrovský primát do posledního kola.

"Ano, byl to jeden z nejlepších výkonů City pod mým vedením. Pomohly nám samozřejmě rychlé góly. Nebylo to jednoduché, protože jsme museli bránit hlouběji, než jsme zvyklí. Ale hráli jsme skvěle. Dát šest gólů Chelsea se nepovede každý den," řekl Guardiola.

Jeho svěřenci na konci ledna utrpěli šokující porážku 1:2 v Newcastlu, ale od té doby hrají jako vyměnění. Obhájci titulu doma porazili Arsenal, zvítězili na hřišti Evertonu a naposledy rozdrtili Chelsea.

"Po Newcastlu jsme si promluvili s každým hráčem. Podívali jsme se do zrcadla a řekli si realitu. Pak jsme pracovali a posunuli se dopředu. Jsem spokojený nejen s výhrou proti Chelsea, ale s celým náročným týdnem - výhrami nad Arsenalem a Evertonem," pochvaloval si Guardiola.

Hlavní hvězdou nedělního šlágru byl útočník Sergio Agüero, který dal tři góly a jedenáctým hattrickem vyrovnal rekord Premier League Alana Shearera. Zároveň je se 160 ligovými brankami nejlepším střelcem historie City.

"Jsem velmi šťastný za ty hattricky a rekordy. Myslím, že tohle byl asi jeden z nejlepších výkonů tohoto týmu. Odehráli jsme perfektní zápas a dosáhli na ještě lepší výsledek," pochvaloval si argentinský útočník.

City díky posledním třem výhrám zvýšili šance na obhajobu titulu. Po výhře nad Chelsea se dostali o skóre do čela tabulky před Liverpool, který má ale utkání k dobru stejně jako třetí Tottenham. Ten ztrácí pět bodů.

"Liverpool začal sezonu fantasticky. Má větší sbírku trofejí než my, takže pro nás znamená hodně, že jsme stále ve hře a teď v čele. Liverpool má o zápas méně, takže musíme počkat, jak budou hrát na Manchesteru United. Zbývá nám jedenáct zápasů a budeme zkoušet až do konce, abychom obhájili titul," dodal Guardiola.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 7087
Komentáře (292 / 0 nových)
Heresy
11.02.2019 10:53
#
dobra prace
since1880
11.02.2019 13:08
#
El Cid z City
11.02.2019 10:54
#
za zábavu,co nám poskytuje
Baronne
11.02.2019 10:57
#
Super no, nemoch ten výkon bejt třeba proti United nebo Liverpoolu . Jinak letos nemám tolik času Chelsea sledovat, to je Alonso celou sezónu tak příšernej? A Kepa chytí aspoň občas něco navíc prcek jeden?
kissak
11.02.2019 10:59
#
Leda tak rýmu.
Hokaido
11.02.2019 11:00
#
Alonso je zralý na lavičku už pár měsíců.
Kixi Syhimour
11.02.2019 11:00
#
Alonso byl dobrej v září. Jinak co jsem viděl Kepu tak to sic není de Gea, ale má potenciál a prostor pro zlepšení, tam váš teďka bota bota netlačí
alibagil
11.02.2019 11:12
#
Bota nás tam sice netlačí, ale je fakt, že navíc taky nic nechytí a ono je to někdy potřeba. Agüerovu střelu třeba mít mohl. Naproti tomu Ederson dva výborné zákroky, ne že by to na prohře něco změnilo, ale výsledek mohl být určitě normálnější.
D4ve
11.02.2019 11:47
#
Aguerovu strelu mohl mit? Ses zblaznil ne? Vsak to bylo tecovane.... to by nechytl ani DDG
Kixi Syhimour
11.02.2019 11:51
#
Asi myslil střelu Ilkaye
D4ve
11.02.2019 13:38
#
napsal Agueorovu strelu
Kixi Syhimour
11.02.2019 13:51
#
Chápu, myslil jsem ´, že se přepsal
alibagil
11.02.2019 12:26
#
Tak vzhledem k tomu, že si na ní sáhl, tak asi daleko od úspěšného zákroku nebyl, ne? V tomto případě je jeho problémem již mnohokrát citovaná výška, Courtois by to měl.
D4ve
11.02.2019 13:39
#
aha ty ses dobrej
alibagil
11.02.2019 13:52
#
Dík. Nebo chceš tvrdit, že bych těch 10 cm výškového rozdílu neznamenalo úspěšný zákrok?
hyper01
11.02.2019 16:05
#
Courtois by se jenom podíval, ani by si nesáhl
Barcafan10
11.02.2019 11:14
#
Sorry, ale Kepa je k smíchu, potenciál asi má, ale za tu cenu je to pro mě sranda. I když ho mám rád, nechci aby odchazel, tak ste nám mohli dát taky nesmyslných 40 mega za Cillesena, kterého se divím, že žádný velkoklub nechce, protože pokaždé když nastoupí je neuvěřitelný, nechci aby odchazel, ale už u nás byl dlouho a zaslouží si post jedničky a byl by lepší než Kepa.
cavenaghi
11.02.2019 22:44
#
Cillesen a velkoklub? I když s upadajícím celosvětovým fotbalem možná jo.
Kixi Syhimour
11.02.2019 11:01
#
Jinak nás už smetli 5:0 a United nemají dobré vzpomínky na 2011 (?), sic teda bez Pepka
C-M@ster
11.02.2019 11:07
#
Když měl Alonso po prvních čtyřech zápasech bilanci 1+5 (podle fanty), Hazard prohlásil:
"Sometimes, [he] is in front of me. I said to him once, 'Marcos, I think your first target is to defend, because you play left back', but this guy don't want to listen, he just wants to score goals."

Pak už bodoval jen dvakrát - naposled v 11. kole. To jste měli bilanci 8-3-0 a všechny zápasy, kde Alonso "bodoval" jste vyhráli.

Od té doby má 0+0.
Kixi Syhimour
11.02.2019 11:15
#
masina_LFC
11.02.2019 11:31
#
Hazard ho zničil
Baronne
11.02.2019 11:38
#
Zark
11.02.2019 12:25
#
co mu do toho ten trotl belgickej má vubec co kecat
spider_8
11.02.2019 13:58
#
Jako přístup k bránění ma porad stejný
Pinturicchio
11.02.2019 11:59
#
Proti Liverpoolu by to bylo super.
mato Kreator
11.02.2019 12:54
#
Bandita_Harry
11.02.2019 14:02
#
proti Liverpoolu by nevyhrali 6:0 , na to nemaju.... na to nikto nema momentalne
Malresi
11.02.2019 14:13
#
Pri vcerajsom vykone mozno 6:5
Bandita_Harry
11.02.2019 14:15
#
0:1
Malresi
11.02.2019 14:19
#
Pinturicchio
11.02.2019 15:11
#
Bandita_Harry
11.02.2019 19:18
#
radsej Liverpool-Juve 6:0
Momo9
11.02.2019 12:51
#
Nemoch! No vole.. protoze jim to ty tymy nedovolily.. co to sem chodi za retardy obcas...
Baronne
11.02.2019 13:07
#
Chápeš sarkasmus, to budeš asi taky dobrej trotl
Momo9
11.02.2019 14:51
#
Co na tom byl sarkasmus? Napsat nemoch je sarkasmus?
Baronne
11.02.2019 14:56
#
Jo tebe štve to nemoch? Tyvole, tak se z toho neposeru ne?
Azazelo RD
11.02.2019 13:12
#
On je nemochoucí.
pequeno
11.02.2019 14:53
#
pepek hodne prehani, minimalne 3 goly jim chelsea darovala, ta defenziva opravdu otresna...
tyhle kecy at si pepek necha pro starou...
Hokaido
11.02.2019 11:00
#
Poslední 4 zápasy má Chelsea výsledky 3:0, 4:0, 5:0 a 6:0. Dvě výhry, dvě prohry. Slušná raritka.
JM
11.02.2019 11:03
#
Totální fotbal.
Scorsesehö_öbočí
11.02.2019 11:09
#
Nechtěl bych teď být další na ředě
Spalovač šancí
11.02.2019 11:16
#
Anglická Příbram
salami
11.02.2019 13:58
#
*Boleslav
Frantszek
11.02.2019 12:50
#
Nebál bych se tam dát 0:2 od Arsenalu
kiwwi
11.02.2019 13:48
#
Chudáci Malmo ale potom sa už teším na vzájomný zápas
REPLIKATOR
11.02.2019 14:01
#
Swarley
11.02.2019 17:07
#
Mourinho se musí na dovolené obracet
prazakj
11.02.2019 11:08
#
Skvělý zápas, vůbec jsem to od kluků nečekal. Škoda těch ztrát v prosinci a lednu, letos to Liverpool už určitě dotáhne.
Busby babes
11.02.2019 11:20
#
hele, ten los je podobnej. Oba budou hrat jeste u nas. Oba pak maji doma Tottenham, Pool ma doma jeste Chelsea a hraje na Evertonu. V tuhle chvili mi prijde los City mirne lepsi.
Malresi
11.02.2019 11:25
#
Jenomze vy sa proti nam poserete a City sa poseru proti vam. Tam sa karta otoci definitivne.
kilobyte
11.02.2019 11:32
#
City teda věřím na OT více než Liverpoolu.
r.mrazik
11.02.2019 11:33
#
to bude opacne...proti liveru to ole namotivuje...
Malresi
11.02.2019 11:35
#
I bet, you wish that.
r.mrazik
11.02.2019 11:42
#
to muzes psat i cesky...
ale jo..verim,ze to Ole spravne zblazni
Malresi
11.02.2019 11:49
#
Ja viem. A docela vam i verim. Kedze Oleho mam rad, ani sa vam nebudem vysmievat ako obvykle. Konecne ste mi sympaticki.
r.mrazik
11.02.2019 11:50
#
Frantszek
11.02.2019 12:53
#
Pico, už jsem viděl hodně, ale sympatick"i".....
Malresi
11.02.2019 12:56
#
Nominativ plural blbecku?
Kixi Syhimour
11.02.2019 12:59
#
"sympatičtí" asi ses přepsal
Malresi
11.02.2019 13:00
#
Miesam SJ a ČJ..
Kixi Syhimour
11.02.2019 13:02
#
Ok
Ol!ver
11.02.2019 13:51
#
Nemiešaš, akurát ti chýba dĺžeň na konci slova sympatickí.
Malresi
11.02.2019 13:56
#
Mobil, no.
Ol!ver
11.02.2019 14:13
#
To je maličkosť .
Frantszek
11.02.2019 13:46
#
Přepsal ses a já jsem blbeček.
Malresi
11.02.2019 13:56
#
Ty si opravoval makke I, to je spravne. Jeden sympaticky hrac. Viaceri sympatickI hraci.
Frantszek
11.02.2019 14:57
#
Myslel jsem si, že Slovensky trochu umím, ale tohoto jevu jsem si nevšiml.
Vy máte opravdu při množném čísle na přídavné jméno koncovku "kí"?
Tak to potom sorry.
Malresi
11.02.2019 14:58
#
Ano. Moja chyba, ze miesam nase jazyky, takze za toho blbecka sa ospravedlnujem ja.
Ondiis
11.02.2019 16:42
#
*insert now kiss meme*
Ol!ver
12.02.2019 00:39
#
Nemiešaš
Ol!ver
11.02.2019 16:09
#
Nie koncovku "kí", mäkké i píšeme v prípade, že ide o prídavné meno v množnom čísle v nominatíve. Zvor pekný - jednotné číslo - tvrdé y, možné číslo - mäkké i. Koncovka "ki" nie je žiadny inštitút slovenského jazyka, zdá sa ti koncovkou preto, lebo inak skloňujeme.
Kixi Syhimour
11.02.2019 11:42
#
Uvidíme, příští kola dost možnâ určí kdo bude v pole position a který tým se bude dívat na 1. příčku z povzdálí.
r.mrazik
11.02.2019 11:50
#
hlavne at se na to da koukat
Busby babes
11.02.2019 11:44
#
jj, jako loni, kdy to bylo v 20. minute 2:0? uvidime, na ten zapas se tesim.
Kixi Syhimour
11.02.2019 11:45
#
o vám ani nic nejde tak co
Busby babes
11.02.2019 11:47
#
hrajem o top 4 a sanci dotahnout tottac. to druhy je samozrejme uz dost vzdalene, ale stejne. A proti vam mame vzdycky o co hrat.
Kixi Syhimour
11.02.2019 11:50
#
Spíš jsem to myslil tak, že to nebudete prožívat jako my. 4. místo už máte jisté, Chelsea ani Arsenal to neuhájí, ještě to bude tak o 6 bodů, tahle možná ztráta vám nemusí tolik vadit, kdežto u nás by to byla psychická pohroma
Busby babes
11.02.2019 12:04
#
tim spis by mohla byt nervozita na vasi strane.
Kixi Syhimour
11.02.2019 12:06
#
Však to říkám a vůbec to nepopírám
Diego2
11.02.2019 12:11
#
El Cid z City
11.02.2019 12:07
#
Vám může stačit i bod,ne?
Kixi Syhimour
11.02.2019 12:14
#
Z čistě teoriteckého hlediska ano, ostatně i ten bod by nebyl k zahození, ale z praktického hlediska jsou 3 body podstatné, protože každý bod je důležitý. Osobně vidím ale černý scénář, tedy prohru, nicméně hlavně něco vydolovat a neodjíždět s prázdnou.
El Cid z City
11.02.2019 12:27
#
Případná remíza vám "jenom" sebere možnost remizovat ve zbylých utkáních,v případě,že vy i city všechno vyhrajete.To ale nepředpokládám,oba 1-2x(spíš 2x) ztratíme, řekl bych,že pokud s united neprohrajete a pak ještě max jednou remizujete, máte titul skoto jistej. My ztratíme víc než dva body.Ten jeden bod z united může být klíčový.
Kixi Syhimour
11.02.2019 12:31
#
Uvidíme, vy jste chytli slinu , snad vám ji někdo vezme, nicméně osobně bych si tipl, že my budeme ztrácet ještě víc, jde ještě o vás. Hlavní je bodovat na OT, s tím souhlasím. Jinak sympatický a nezaujatý pohled na věc
El Cid z City
11.02.2019 12:38
#
A potkat se zase v LM, to by mělo ještě vetší grády.
vladis271
11.02.2019 18:19
#
ale kde. Musíme tam vyhrať. Teraz prechádzame cez miernu krízu, nemôžeme si dovoliť stratiť prvé miesto teraz, a ešte proti MU, to by bola katastrofa. Ono to je fakt blbé, ale my musíme na OT vyhrať.
El Cid z City
11.02.2019 18:25
#
Když remizujete,jste první.
Bandita_Harry
11.02.2019 19:20
#
ale uz nie tak moc
vladis271
11.02.2019 19:31
#
vlastne ešte hej.
petasino
11.02.2019 13:07
#
Proti Liverpoolu sme se snad nikdy neposrali s váma sme hráli vyrovnaně aji pod Mourinhem a to už něco říká to City je uplně jinej level a spíš z těch se poserem
Kixi Syhimour
11.02.2019 11:32
#
Ono tyto zápasy jsou v horizontu měsíce, takže se to rozsekané dost brzy, jinak City ale jdou do Selhurst Parku a mají Leicester
Busby babes
11.02.2019 11:45
#
hele jasne, muzou ztratit kdekoliv, ale to vy taky. Leicester letos neni tak silnej, bych rekl.

A CP? really? vim, ze obcas dokazi prekvapit, ale stejne...
Kixi Syhimour
11.02.2019 11:47
#
Tak musím něčím kontrovat , CP je silnej tým ale na druhé zaváhání už nevěřím, ještě mají Brighton venku
lexess
11.02.2019 11:58
#
Tak Citi prohrálo v Newcastlu... tyhlety prognózy
Busby babes
11.02.2019 12:05
#
vsak pisu, ze muzou ztratit kdekoliv.
lexess
11.02.2019 12:09
#
Tak zrovna Palace je jedinej tym, co u nich letos bodoval?
Busby babes
11.02.2019 12:37
#
tim spis jim to budou chtit vratit. vsadis na CP?
lexess
11.02.2019 13:17
#
co nefunguje bet365 v čr, tak nesázim
Horcmen
11.02.2019 15:12
#
v průběhu roku by mělo zase začít fungovat, btw
kilobyte
11.02.2019 12:09
#
Sami ten titul asi neudělají, tak hledají kdo jim pomůže.
Divik
11.02.2019 15:42
#
Leicester je silnej dost. Teď přehráli Tottenham.. nás přehráli pár kol zpátky.
prazakj
18.02.2019 07:57
#
Tak šance jsou vždycky, že jo. Jen by L'pool musel hrát jako loni a a ztrácet i u menších celků, což mu zatím jde letos omezovat na maximum. Naopak se u menších nedařilo City a tak to letos nevidím. L'pool si to obecně za tu snahu zaslouží.
since1880
11.02.2019 13:10
#
Co ma Liverpool dotahnout? Vsak uz zase nevedi jaka bije. Pevne verim, ze dame.
prazakj
18.02.2019 07:56
#
Uvidíme. Rád bych viděl City jednou i s quadruple, ale podle letošní sezóny to moc nevidím. Některý ty jejich výkony byly na ránu do hlavy.
technecium
11.02.2019 11:18
#
2021 zpátky k nám domů, pls

Někdo musí vybudovat tým po Messim
since1880
11.02.2019 13:11
#
za navrat
jacobT
11.02.2019 11:33
#
Takze v podstate najlepsi vykon City v historii...
since1880
11.02.2019 13:11
#
prazakj
18.02.2019 07:59
#
Nejlepší bylo otočení Agüerem s QPR, kdy sebrali titul Man Utd.
Spalovač šancí
11.02.2019 11:54
#
Byla to úplná nádhera. Totální rozdíl v systému hru (účinný repressing; rychlé kombinace po získání míče a jeho dostání na druhou stranu do volného prostoru; výměny pozic), díky čemuž vynikaly na straně City i invidiuální kvality. Naopak hráči Chelsea, přestože kvalitu mají, vypadali jak z okresního přeboru. Jejich jedinou taktikou směrem dopředu nakonec bylo, že Hazard prokličkuje přes 5 protihráčů.
...
Nejlepší na fotbalu City je chuť hráčů hrát to rychle a v neustálém pohybu. Když B. Silva přicházel, byl to typický portugalský hračička, který se rád schovával u lajny, kde si udělal na efekt 2-3 kličky a zasekávačky, poslal míč dozadu a šel se zase procházet někam mimo hru. Nyní běhá jak zajíc Duracell, tlačí se do zakončení/finálních přihrávek, snaží se řídit hru.
El Cid z City
11.02.2019 11:57
#
A neměl sebevědomí,prohrával souboje,nechápal kam si nabíhat,teď je z něj úplně jinej hráč.
Spalovač šancí
11.02.2019 12:26
#
Možná se mi to zdá, ale řekl bych, že před sezonou zhubnul (a posílil) a je to ve hře znát. A Gundogan taky přestal vypadat jak kebab
Kovi81
11.02.2019 12:34
#
Kdo ma z toho kadru Chelsea kvalitou srovnatelnou s City? Hazard, Kante, to je asi tak vsechno.
Svatej
11.02.2019 12:45
#
Prave dole zminenej Rudiger. Moc se o nem nemluvi, ale ze vsech stoperu ma zdaleka nejstabilnejsi dobrou vykonnost, jen to v tom hnusu docela dost casto zmizi.
Kixi Syhimour
11.02.2019 12:49
#
Bral bych ho k nám s radostí
Svatej
11.02.2019 12:52
#
Fuu, s Van Dijkem by to bylo strasne desivy kombo sily i rozehravky v obou dvou, to si ani nechci predstavovat
mikelinos
11.02.2019 13:07
#
nepřijde mi že by Rudiger vynikal v rozehrávce, naopak často dostává od soupeře více prostoru jak Luiz
vilp
11.02.2019 13:12
#
Však je podprůměr v rozehrávce.
vilp
11.02.2019 13:12
#
*průměr
Hokaido
11.02.2019 15:22
#
Svatej
11.02.2019 13:25
#
Luiz je v tom prirozene o dost lepsi, vsak je to taky jedina vec, ve ktera vyvazuje jeho obrovsky nedostatky a ve ktery je vyloženě svetovej, takze je snadny si toho nevsimnout. Vilp dost prehani, prumernej v tom rozhodne neni
vilp
11.02.2019 13:27
#
Určitě no. Dlouhý pasy mu vůbec nevychází, mezi linie hrát neumí, rychle zakládat útoky taky neumí, levačku moc nepoužívá... moc toho nezbývá, takže kvalita.
Svatej
11.02.2019 13:37
#
Vis, ze Rudiger je ten cernej a Cahill ten bilej, zejo?
vilp
11.02.2019 13:41
#
Vím, kdo je Rüdiger, nemusíš se bát, ale ty očividně sleduješ někoho jinýho.
Svatej
11.02.2019 13:44
#
Jsi presvedcivej.
vilp
11.02.2019 13:48
#
Přesvědčivá je rychlost a kvalita Chelsea při zakládání útoků už odzadu, kde i možná Kepa toho kolikrát směrem dopředu udělá víc než on a Jorginho, ale někomu to očividně nestačí.
Svatej
11.02.2019 13:53
#
Tak, ze Jorginho svoji praci dela mizerne, je tady jasny vicemene kazdymu. Ze Kepa, Luiz a (asi nebudu mluvit jen za sebe, kdyz reknu i Rudiger ) predstavuji s Hazardem veskerou kreativitu v tymu, vi taky kazdej. Ten tým ma obrovskou spostu slabin, ale fotbalove se aspon ta trojka vzadu nema za co stydet..
mikelinos
11.02.2019 14:50
#
Rudiger fakt ne to už mi tvořivejší přijde i Kanté
Svatej
11.02.2019 14:59
#
icka
11.02.2019 16:29
#
Rudiger je fakt prumer v rozehravce, nevim kde beres ten opak.
Kovi81
11.02.2019 14:15
#
Asi jo, ale i tak je otazka, jestli by se dostal do zakladu pres stopery City.
since1880
11.02.2019 13:11
#
nani92
11.02.2019 12:13
#
Forma bude ešte gradovať a nič ťa nezastaví
vladis271
11.02.2019 18:21
#
vy ich zastavíte. Nám dáte pekne 3 body.
nani92
11.02.2019 18:38
#
vieš ako to bude? presne naopak
Talker
11.02.2019 12:17
#
Posralo se, co se mohlo posrat v první půlhodině. Ale Citizens tomu šli prostě naproti - byli u míče první, nabíhali si do vápna na odražené míče a cpali se do zakončení. A všechno jim tam spadlo. A v tu chvíli bylo prostě po zápase.

Ať už Sarri přežije nebo ne, tak budeme potřebovat kompletně překopat kádr. Půlka hráčů tam prostě nemá co dělat, Barkley, Pedro, Willian, Giroud, Kovačič, Alonso, to jsou hráči přinejlepším na lavičku, když chceš hrát o titul. Jenže my tam pravidelně cpeme 3-4 do základu, takže se není moc co divit, že to tak dopadá. Navíc Sarri tvrdohlavě hraje svůj systém (kvůli kterému byl přiveden), což tomu taky vůbec nepomáhá. Zvlášť když ho všichni přečetli. On I Hazard tomu nepomáhá tím svým stylem "chci si fotbal užívat".

Teď buď bude mít Sarri koule a kompletně to překope (ať už systém nebo hráče) nebo se prostě na lavičce CFC léta nedočká. Ale nepůjde to lehce, na lavičce moc kvalitnějších variant nemá než zminované hráče. Leda by vsadil na RLC, Ampadua a CHO.
Svatej
11.02.2019 12:43
#
Jen jeste doplnim, jak strasne uhozenej pohled treneri na hrace maji.

Podat vcerejsi vykon Barkleyho, vykony Pedra nebo Williana nejakej mladej kluk byt v jedinym zapase, tak stravi do konce smlouvy na hostovackach. Misto toho, aby se takovej hrac nakopal do prdele a prodal, tak jim jeste prodluzujem smlouvu na ukor prave tech mladych. Za situaci na kridle a v zaloze si Sarri muze sam. První dve nejlepsi varianty (Kanteho s Hazardem) tam stavi, ale ty druhy dve nejlepsi ne.
Talker
11.02.2019 15:36
#
Já fakt nevím, jak se mdlé či trapné výkony zmíněných hráčů obhajují nebo jestli si jich vůbec všímá.
mesyas
11.02.2019 13:38
#
Ono se nic nestane, když začne nasazovat CHO, ammpaduho nebo loftuse. Ale uvidíš že příští zapas(nepočítám ten s Malmem) tak tam narve zase Williana a Kovu
Talker
11.02.2019 15:34
#
Buď ten radikální krok (vykopnutí slabých článků) udělá on nebo se prostě nedožije další sezony. Nevěřím, že těch 15 hráčů, které teď využívá nejvíce, zvládne na TOP4 nebo vyhrát EL. To by Higuain musel začít hrát jako v Neapoli a sázet gol za golem.

A pokud nedá TOP4 ani EL, tak prostě končí. To je podle mého jasné.
icemike
11.02.2019 19:05
#
Zrovna včera tam rozhodně měl být Kova místo Barkleyho, protože je víc defenzivní
Pipo123
11.02.2019 14:01
#
Nejak ste zaspali, pri pohľade na zostavu City kde je na každej pozícii TOP hráč tak tá vaša je docela slabá, polovica včerajšej zostavy sú hráči čo na Chelsea nemajú, alebo už majú najlepšie roky za sebou. Sarri bude potrebovať čas aby si priviedol svojich hráčov
Talker
11.02.2019 15:32
#
Tak s tím se nedá nesouhlasit.

Ono se prostě nepodařilo navázat na to, co předváděl Emenalo a ten scouting pod ním. Zatímco tehdy přišli Lukaku, KdB, Salah a další (dnes již world class hráči), tak ty další příchody těch mladých se nepovedly. Jinak Baba, Zouma, Miazga, Emerson, Barkley, Michy, Morata a vlastně i hráči z juniorky jako RLC, Chalobah, Aké, Musonda a další se prostě na tu úroveň nedostali a zůstali za očekáváními - jediný Rudiger se povedl z těch hráčů U-24. Ale to je prostě i na manažerech, že prostě šance dostalo jen minimum z nich.

Jinak to nevypadá ideálně no, ta kostra je taková všelijaká - prakticky Luiz-Rudiger-Kante-Hazard. Což je málo.
salami
11.02.2019 16:24
#
Ake mohl bejt druhej Azpilicueta, akorat nalevo, s tim jak zvladne oba posty by se mu dala najit i slusna porce minut, to jste ale neudelali. I ted by se mohl tocit s Alonsem podle soupere a i jako stoper se slusnou rozehravkou by se hodil. loftus zase zacal sbirat minuty mezi chlapama tak pozde, ze mu ted zkusenosti chybej a navic je furt zranenej. abrahamem pohrdate, to je pak tezky.
Talker
11.02.2019 17:00
#
Tak ono se na začlenování mladíků 20 let mrdalo, takže se není co divit. Nedávno jsem četl, že Christensen je první hráč z akademie od Terryho, který získal 50 startů v Ačku (tj v základu). Posledních pár let vychází z akademie hodně talentovaní kluci, ale jak se na to netlačilo dříve, tak stačily sladké řečičky manažerů - Mourinhovo "what a great day for academy", Conte se svým "začlenil jsem Pogbu, není pravda, že neumím pracovat s mladými", ale oba na to srali ve výsledku.

A vedení na to začíná tlačit - Sarri si řekl o náhradu za Cesca do středu pole a bylo mu řečeno, že tam má Ampadua.

Jinak Abrahamem nepohrdáme, ten nebyl zmíněn jako CHO, Ampadu a Mount z důvodu, že tam se stále čeká, jak to dopadne. Tohle jsou 4 největší želízka v ohni, která máme. A pak ještě Aina v Itálii, ale tam je nějaká klauzule.

Ale je to CFC, já vždycky doufám a nikdy to nevyjde. Pokud to odsere i Sarri tak doufám v koncepčního trenéra. Spíš ale čekám, že během 3-4 let přijde znova Mourek.
mesyas
11.02.2019 20:55
#
Vedení na to začíná tlačit, ale přivedli špatného trenéra. Sarri to má úplně na háku, jestli bude nastupovat nějaký "wonderkid" z akademie. On chce udělat úspěch a odejde.

Chelsea má pár zajímavých jmen. Aina, James, Mount, Abraham, Ampadu, CHO..loftuse už jako mladíka nepočítám. Všichni se samozřejmě neprosadějí, ale všichni tihle mají potenciál být opravdu TOP. Třeba Aina hraje v Turíně tak dobře, že ani nepocítili odchod Zappacosty. Reece James je o několik parníku nejlepší hráč Wiganu a my pravděpodobně koupíme v létě Hysaje(pokud tu Sarri vydrží), Ampadu si zahrál víc za reprezentaci než za Chelsea atd.

Ale poslední dobou vidím hodně příspěvku jakože "Chelsea už nemá peníze", to je pěkná blbost. Chelsea má peníze! Za poslední 2 roky utratila skoro 460mega za přestupy a v zákaladu hrajou 3 lidi-Rudi, Jotginho a Kepa. To už je snad na vyhazovam kdo skautoval ty hráče.
Talker
12.02.2019 10:36
#
Tak ono to je sice 460, ale když se mrkneš na příchody/odchody, tak za předchozí 4 roky to dá dokupy 70 mega utracených na přestupy. Což má kdejaký jiný klub.

Jinak jo, v tomhle jsme dementi. Nechali jsme si utýct Guardiolu, Kloppa, nevzali jsme Jardima atd - bylo tu několik možností, které dávají šance mladým a prostě jsme si vybrali vždy někoho jiného. Jsem zvědavý, jestli to změníme.
SIRBRANIKE
12.02.2019 02:10
#
Pedro na to má. Sa mi zdalo, že musí byt zúfalý. Jasne je to bojovník a bežec bez strely, ale tú víziu a fotbalové videnie má.
Talker
12.02.2019 10:14
#
Pedro byl výborný a řekl bych, že zakončení má slušné, ale on prostě v každém zápase stupidně ztrácí míče - buď vletí do soupeře s tím, že prostě není šance, že by neztratil míč nebo prostě posere přihrávku a nahraje to soupeři nebo se rozhodne stupidně jinak. Když se mu daří, tak je super, jenže i díky zraněním je to prostě strašně málo. Jako náhradník asi fajn, stejně jako všichni ostatní, které jsem vyjmenoval.
Svatej
11.02.2019 12:40
#
Rudiger sel prej jakonjedinej z tymu pred fanousky se omluvit. Dle vseho i ustal nejakou urazku a choval se jako chlap. Aspon jedno z mala pozitiv na prestupech poslednich let, Rudi se fakt vypracoval jak fotbalove, tak ve smyslu lidra. Super osobnost..
Kixi Syhimour
11.02.2019 12:40
#
Barcafan10
11.02.2019 12:51
#
Neumím si představit, že byste letos skončili v TOP 4. A to si myslím, že jestli vás porazi Emery, tak je to ostuda, kádr máte výrazně lepší než Arsenal a 6 místo za Emerym by byl totální propadák.
Svatej
11.02.2019 12:56
#
To si neumi predstavit nikdo z fandi CFC momentalne... Moje jedina vidina sance spociva v poražení tech slabsich tymu od 7. mista dolu a doufat v doatatek zavahani ostatnich, popripade se do LM dostat pres Evropskou ligu. Na porazeni nikoho kvalitniho Chelsea nema silu osobnosti, vuli, technickou ani taktickou výhodu.
Barcafan10
11.02.2019 13:24
#
A teď si vezmi, že si stěžujete na Jorginha, ale Torreira je úplně chudák v záloze Arsenalu, stezujete SI na Pedra s Willianem, ale Arsenal ani křídla v podstatě nemá. A co vymyslí, když nefunguje záloha ?? Pošlou velkého talenta anglického fotbalu a možné největší talent v týmu do Lipska. Vase vedení a vedení Arsenalu snad závidí o to, kdo vymysli větší blbost.
Barcafan10
11.02.2019 13:25
#
Závodí
Svatej
11.02.2019 13:34
#
Co k tomu mam rict

Jinak alenzsroven dodam, ze Arsenal ma zas naopak lepsi kraje obrany a o nekolik urovni hrotaky, na ktery uz nejakej patek trpime. Plus teda Willian a Pedro jsou horsi nez cokoliv z kridel Arsenalu..
Barcafan10
11.02.2019 13:42
#
Hele Pedro je super hráč na 20-30 minut, je to fajn parťák do kabiny, určitě udělá srandy a na unavenou obranu je pořád hodně dobrý. Willian je takový, asi chápu proč ho chtěl Valverde, směšný bylo kolik jsme nabízeli šle v té naší pomalejší hře na hromadu přihrávek by nebyl špatný.
gocii
11.02.2019 17:10
#
utok souhlas, ale kraje obrany? Bellerin je k.o. a napravo tak zbyl mladej záložník, starej lichtsteiner a jenko??? :D a nalevo nacho, po zranění hrající stopera a kolašinac, který neumí bránit :D
SIRBRANIKE
12.02.2019 02:15
#
Busby babes
11.02.2019 12:58
#
jj, vcera jsem cetl tohle:
Fair play to Antonio Rüdiger who came over to the Chelsea supporters to apologise and was abused by a ‘fan’ in the away section. Toni said, “I’ve come over to say sorry, stand in front of me if you‘ve something to say!” The ‘fan’ shut his mouth, Toni gave a kid his shirt .
Svatej
11.02.2019 13:02
#
Krasa, fakt aspon neco peknyho na tom vsem, co se stalo. Skoda, ze to mamvpicismus cely levy strany pekne vynulovává. Chtelo by to jeste pet takovych a na lavicku si muze sednout klidne Marina
icka
11.02.2019 16:31
#
Toni roste v lidra
Ondiis
11.02.2019 13:42
#
redyyz
11.02.2019 15:13
#
SIRBRANIKE
12.02.2019 02:14
#
A čo ten Sari? Prečo nepodal Pepovi ruku? Nejak som to potom nesledoval, nestíham, ale zaujíma ma to. Prebehlo tam niečo na vysvetlenie? Len bol nasraný, či?
Robin55
11.02.2019 12:47
#
Rudi čekal bych aspoň Azpiho z pozice kapitána
icemike
11.02.2019 19:07
#
Azpi je úplně mrtvý, už nemá sílu ani na gesta
since1880
11.02.2019 13:13
#
Prekrasny zapas, ale na prvni titul to nema, pripadne na prestrelku v LM s Monacem atd.. tech zapasu je cela rada, ale porazit Chelsea rozdilem sesti branek je bomba.
Titul urveme, protoze Liverpool zase nema ten zaverecny dech.
Kixi Syhimour
11.02.2019 13:52
#
Jsem tě měl vcelku rád , vemte si tu LM a vykašlete se toto
since1880
13.02.2019 10:25
#
Ja bych si vzal vsechno Premier League, FA Cup, League Cup a UEFA Champions League
Kixi Syhimour
13.02.2019 10:37
#
Kdo chce víc, nemá nic..... , vemte si poháry a ligu nechte na pokoji
since1880
14.02.2019 13:58
#
To byla legrace.

Za sebe pisi ligu a Fa Cup, zbytek se uvidi.
I kdyz vedeni jde dost o LM, liga je number one.
owny
11.02.2019 13:37
#
100. pro titul Spurs
DeformFCB
11.02.2019 13:57
#
C-M@ster
11.02.2019 14:00
#
Odejde po sezóně Eriksen a nahradí ho Maddison?
Counter
11.02.2019 14:00
#
Play-off dají, ale na titul to vypadá spíš na Bucks, Raptors nebo GSW.
Honza Matoušek
11.02.2019 15:02
#
Haha, spíš GSW, GSW, nebo GSW.
Counter
11.02.2019 18:03
#
Tak největší favorit jsou bezesporu, ale jestli je může někdo ohrozit, tak tihle dva.
Malresi
11.02.2019 22:02
#
Je mozne, ze by ich v kratkosobom horizonte mohli ohrozit Lakers?
Counter
12.02.2019 21:22
#
Já na NBA nejsem žádný expert... Letos by to byl zázrak, v dalších letech kdoví, netuším, jak to můžou poskládat.
REPLIKATOR
11.02.2019 14:01
#
lexess
11.02.2019 14:07
#
Pokud ne Liverpool, tak vy, to je jasný.
Hokaido
11.02.2019 14:07
#
FUN FACT: Když prehazis písmena ve slově titul, tak vznikne tulit. A to je jediný, co spolu můžete dělat, vy buzny slepičácký.
Achraf9
11.02.2019 14:12
#
Hahaha Niekto tu ma mindraky
imp
11.02.2019 14:15
#
Rarášek
11.02.2019 14:18
#
owny
11.02.2019 14:23
#
FUN FACT: Když prehazis písmena ve slově Hokaido, tak vznikne Masopust. Ty kokot.
Hokaido
11.02.2019 14:38
#
Ol!ver
11.02.2019 14:55
#
Nr.Nobody
11.02.2019 15:06
#
Mates_Matesović
11.02.2019 16:24
#
Kixi Syhimour
11.02.2019 16:42
#
mr.Silver
11.02.2019 17:01
#
Leo Rekordman
11.02.2019 17:59
#
Mates28
11.02.2019 18:54
#
icemike
11.02.2019 19:08
#
ZB 07
11.02.2019 19:14
#
Infi
11.02.2019 19:21
#
Ed_Hazard
11.02.2019 20:10
#
Tommy the Gunner
11.02.2019 23:31
#
TopinB
11.02.2019 23:49
#
kvasha16
12.02.2019 00:13
#
SIRBRANIKE
12.02.2019 02:16
#
ou
FUnk
12.02.2019 05:53
#
blade115
11.02.2019 14:24
#
pa3ce
11.02.2019 14:27
#
Mastný Chobot
11.02.2019 14:29
#
Coddy
11.02.2019 14:34
#
prokop
11.02.2019 14:38
#
Error
11.02.2019 14:47
#
krisa
11.02.2019 14:52
#
hefy
11.02.2019 14:55
#
Svatej
11.02.2019 15:00
#
bbbauch
11.02.2019 15:00
#
hona.kub
11.02.2019 15:06
#
r.mrazik
11.02.2019 15:08
#
Pinturicchio
11.02.2019 15:14
#
Kovi81
11.02.2019 15:17
#
tunkic
11.02.2019 15:23
#
gunner123
11.02.2019 16:23
#
icka
11.02.2019 16:32
#
fenixLFC
11.02.2019 16:42
#
Edgewalker
11.02.2019 16:46
#
Blasphemer
11.02.2019 16:47
#
irik
11.02.2019 16:55
#
Ondiis
11.02.2019 16:58
#
mr.Silver
11.02.2019 17:01
#
WTF
Cobra
11.02.2019 17:04
#
SixtoRodriguez
11.02.2019 17:05
#
Swarley
11.02.2019 17:09
#
JuveGrandeAmore <3
11.02.2019 17:46
#
Leo Rekordman
11.02.2019 17:59
#
Counter
11.02.2019 18:04
#
icemike
11.02.2019 19:08
#
ZB 07
11.02.2019 19:14
#
Infi
11.02.2019 19:21
#
Konspiracni teoretik
11.02.2019 19:32
#
REPLIKATOR
11.02.2019 19:38
#
t0mmy33MCFC
11.02.2019 20:06
#
Ed_Hazard
11.02.2019 20:10
#
duchnik
11.02.2019 22:14
#
Tommy the Gunner
11.02.2019 23:31
#
TopinB
11.02.2019 23:49
#
kvasha16
12.02.2019 00:14
#
SIRBRANIKE
12.02.2019 02:16
#
CHONG
11.02.2019 14:15
#
Ale Poche říkal...
Mastný Chobot
11.02.2019 14:29
#
To by len budovalo egoizmus v time, to nechces urcite
Kixi Syhimour
11.02.2019 16:42
#
Counter
11.02.2019 18:04
#
Mumloch
11.02.2019 18:14
#
icka
11.02.2019 16:32
#
SIRBRANIKE
12.02.2019 02:16
#
Pipo123
11.02.2019 13:57
#
City hralo pekne, ale hra Chelsea úplne odovzdaná, aj pritom prvom góle, totálne nesústredenie Alonsa, tie ďalšie góly tie docela komické. Som zvedavý či Sarri niečo zmení, v Neapole bolo o ňom známe že svoje kone nikdy neposadí a stačí mu 13 hráčov aby odohral sezónu. Lenže v Neapole takúto facku nikdy nedostal
REPLIKATOR
11.02.2019 14:01
#
Jeden z nejslabších soupeřů City.
Zenthuras
11.02.2019 14:06
#
Snad se Guardiola jednou vrátí do Barcelony. Mohl by přijít na Leovu poslední sezonu a v akademii nám najít novýho.
messinhovic
11.02.2019 14:22
#
druhej takovej nikde nebeha, leo byl, je a bude jeden..aspon myslim
Zenthuras
11.02.2019 14:35
#
To je jasný. Myslel jsem novýho hráče, který by ho aspoň trochu zastoupil. Hráč jako Leo tady už nikdy nebude a je mi ctí být součástí jeho éry.
krisa
11.02.2019 14:59
#
SIRBRANIKE
12.02.2019 02:17
#
stiflerovamama
11.02.2019 14:42
#
Človeku možno niekde v hĺbke duše, bolo United pod Mourinhom aj ľúto, že snami nebojujú o vrchné priečky a tie zápasy už nemajú také grády. A potom príde pár zápasov a človek vidí narastať to neskutočné ego ich fanúšikov, pomaly už idú na titul v LM, v PL majú najlepší káder atď, a ten pocit je preč. Chcelo by to poriadne ich vrátiť na zem a najlepšie už v zápase s nami.
Momo9
11.02.2019 14:53
#
To ze sme radi ze se to tak brutalne zvedlo znamena ze si myslime na titul?
stiflerovamama
11.02.2019 15:21
#
Nie, dokážem pochopiť, tú pozitívnejšiu atmosféru ale niektorí ľudia to preháňajú.
bbbauch
11.02.2019 15:01
#
Tyhle hovna zas
r.mrazik
11.02.2019 16:17
#
Konspiracni teoretik
11.02.2019 19:34
#
andkoo
11.02.2019 21:19
#
stifler nikdy nesklame
lexess
11.02.2019 15:02
#
Mnohem lepší je ego, který dostane po papuli v derby, než ego, který brání Mourinha, kterýmu se dřív smálo, jen proto, že "teď je náš".
13
11.02.2019 15:35
#
Nebylo, veškerý zmar pod Mourinhem jsem jim přál pěkně od srdce.
Luc-Luc
11.02.2019 15:48
#
iamek
11.02.2019 15:49
#
Už se těším až poprvé prohrajeme a budou tady komentáře jako : Já to říkal, že prohrajou. Jednou to prostě přijde
vladis271
11.02.2019 18:23
#
a kedy by bol lepší čas na 1. prehru než s nami?
Busby babes
18.02.2019 09:07
#
vsak to tady bylo 3 roky s Mourinhem.
kiwwi
11.02.2019 16:32
#
To ze mame lepší káder povedal Carragher ako prvý
Kixi Syhimour
11.02.2019 16:41
#
Jsem to říkal dřív
stiflerovamama
11.02.2019 18:20
#
Jamie toho bohužial niekedy dosť natrepe, hlavne, že do kombinovanej 11 stky zaradil až dvoch hráčov United.
fenixLFC
11.02.2019 16:43
#
tieto debilne kecy s nejakou lutostou alebo co
stiflerovamama
11.02.2019 18:21
#
Máš pravdu, neviem čo ma to napadlo, len nech sú čo najviac v riti
pingla
11.02.2019 17:08
#
vsak si uvedom, ze vase postaveni vubec neodpovida tomu, co predvadite a jste tam jen kvuli tomu, ze ostatni tymy na tom nejsou (nebyly) dobre a hloupe ztraci body snad vas i slepice predbehnou, at zase zalezete do kanalu
Kixi Syhimour
11.02.2019 17:33
#
jasně
Malresi
11.02.2019 22:05
#
Toto je dobry shit. Tim s jednoznacne najlepsou obranou, jednou prehrou a najproduktivnejsim hracomv lige je tam, kde je nahodou? Ty si dobre mimo. Dones mi ten smack.
pingla
11.02.2019 22:15
#
nejlepsi obranu ma jednoznacne Pep, o utoku netreba diskutovat (staci se podivat na skore). Aguero chyta slinu, ten je schopny prekonat i rekord Salaha a na vas taky dojde jen je potreba vas trosku uklidnit z te histerie
Malresi
11.02.2019 22:17
#
fenixLFC
11.02.2019 22:21
#
Ejzy
11.02.2019 18:12
#
prečo sa nechať ovplyvňovať názormi iných
nani92
11.02.2019 18:41
#
aby Youtuberi mali čo jesť
nani92
11.02.2019 18:40
#
a čo máme povedať? že máme 7 bodovy naskok na čele, ale favorit na titul je niekto iný? s totuto formou môžeme vyhrať čokolvek, aj LM
Konspiracni teoretik
11.02.2019 19:34
#
Líto mi je těch co fandí Loserpoolu a děkujeme ale nechceme..
REPLIKATOR
11.02.2019 19:38
#
Remt
11.02.2019 19:46
#
Kašli na tyhle řeči a buď rád, že liga teď s nimi bude zajímavější!:-)
Swarley
11.02.2019 22:18
#
Hovno jste vyhráli a budete mít starost o druhé, boží
Busby babes
18.02.2019 09:06
#
jeden rok jste dobry a uz tu brecis, ze zapasy s nama nemaj takove grady? Nevim, kdo tu ukazuje neskutecny ego.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.