Gueye z PSG čelí podezření, že odmítl nastoupit kvůli duhovému číslu

17.05.2022 18:56, aktualizováno 17.05.2022 22:05 - Aktuality
Idrissa Gueye (© AFP)
 
Idrissa Gueye z Paris Saint-Germain čelí podezření, že vynechal ligový duel v Montpellieru kvůli duhovému číslu na dresu, kterým pařížský velkoklub projevil podporu LGBTQ komunitě. Senegalský záložník přitom s týmem k utkání odcestoval, podle kouče Mauricia Pochettina ale nakonec nehrál z osobních důvodů.

Organizace Rouge Direct, která bojuje proti homofobii ve sportu, žádá o vysvětlení jak klub, tak vedení francouzské ligy. "Homofobie není názor, je to zločin" upozornila organizace na twitteru.

Akce s duhovým číslem se ve vybraném kole francouzské ligy objevila i před rokem. Jak upozornil deník L'Équipe, Gueye ani tehdy nenastoupil, oficiálně kvůli zažívacím problémům. Podle informací agentury AP a rádia RMC ale bylo důvodem právě duhové číslu na dresu.

Gueyeho absenci zkritizovala i jedna z kandidátek v letošních prezidentských volbách Valérie Pecresseová. "Fotbalisté velkých klubů, a speciálně PSG, jsou pro lidi vzory. Mají povinnost jít příkladem. Odmítnutí připojit se k boji proti homofobii by se nemělo obejít bez potrestání," napsala politička na sociální sítě.

Politickou záležitostí se Gueyeho případ stal i v Senegalu, kde se hráče zastali. "Stojím za Idrissou Ganou Gueyem. Jeho náboženská víra musí být respektována," napsal na twitteru senegalský prezident Macky Sall.

V této západoafrické zemi, kde se 97,2 procenta obyvatel hlásí k islámu, jsou homosexuální vztahy považovány za zločin a mohou být trestány jedním až pěti lety ve vězení. "Není to homofob. Jen nechce, aby jeho image byla využita k propagaci homosexuality. Nechte ho být," uvedl bývalý senegalský premiér Abdoul Mbaye.
Autor: ČTK
Komentáře (267 / 0 nových)
bartlu
17.05.2022 18:58
#
co to je za pič*vinu? to že veřejně nepodporuje teplouše je zločin?

ten svět se v prdel obrací....zachvilku budeš muset aspoň jednou do měsíce vykouřit souseda, aby jsi nebyl náhodou homofob
esmuellert
17.05.2022 19:10
#
Woody Johnson
17.05.2022 19:40
#
Tady to podporování je už fakt moc, ale musí být dement, nenastoupit kvůli tomuhle.
PISTOLERO
17.05.2022 20:58
#
Naopak borec
ondrasch77
17.05.2022 22:19
#
Largo
18.05.2022 10:35
#
eibe
20.05.2022 12:20
#
Kadlitko
20.05.2022 15:24
#
Paolo88
18.05.2022 07:45
#
Ty jsi dement a ovce. Ma takove přesvědčení, nevim proc by to podporoval. Super ze si stoji za svým.
Largo
18.05.2022 10:35
#
exot12
18.05.2022 13:36
#
Podľa tohto názoru bude v pohode, ak ho budú rasovo urážať či diskriminovať.
Paolo88
18.05.2022 14:03
#
Nesmysl. On nikoho neurazil ani nediskriminoval. Proste se k tomu nechtěl vyjadřovat.
Woody Johnson
18.05.2022 17:02
#
Vůbec nevíš
mistr129
18.05.2022 15:42
#
Ovce je očividně Gueye, kdy kvůli své víře je slepě proti něčemu
Woody Johnson
18.05.2022 17:02
#
Paolo88
18.05.2022 19:00
#
Najednou se muzou tahat sracky do sportu :-). Klekani vadí ale podporovat a zvyhodnovat lesby a teplé je ok. Jeste budem podporovat borce co si urezal koule a vyhrál mistrovství v plavání žen. To dava smysl.
mistr129
18.05.2022 19:02
#
Jak jsou ty lesby a teplý zvýhodňovaní? Když bych teď zjistil, že jsem gay, v čem se mi zlepší život?
Gazdo
18.05.2022 19:46
#
Nebude po tebe manzelka cely zivot cosi chciet
smazaný uživatel
18.05.2022 20:12
#
Klekani vadi? Komu? Kdo to zakazuje? Vsak hraci City klekali 2 tydny zpatky v semifinale LM.
Paolo88
18.05.2022 20:56
#
Každému normálnímu. Napises white lives matter, a skoro jdes za to sedet. Black nevadí
Front hell
19.05.2022 12:29
#
Co je normalní človek, prosím tě?
Paolo88
20.05.2022 13:26
#
Normální je spatne slovo. Nicmene asi ten který je šťastný a nema potřebu se vyjadřovat, kritizovat, propagovat zivot jiných.
Nebelung
20.05.2022 13:42
#
Ty jsi ročník narození 88 nebo to má jiný smysl?
Paolo88
20.05.2022 13:53
#
Jejdaa, jisteze jiny smysl. Rikaji mi Eva Braunova s penisem.
Nebelung
20.05.2022 14:01
#
Jen mě zajímalo, jestli to zapadá do celkového kontextu tvých komentářů zde.
Paolo88
20.05.2022 14:05
#
Jistě všichni jsou ti zli. Dnešní doba je v pořádku. Black lives matter v pohodě, white lives matter=trest. Snad na každém životě záleží. A ze je nekdo muz a nechá si uriznout koule aby byl zena. Ok, at je kazdy takovy, ale proc to furt nekde cpát? A opravdu nesouhlasím aby takový muz zapasil v plavani na mistrovství proti zenam. Dneska je doba, kdy ma kazdy vseho plnou prdel a vymýšlejí blbosti.
Nebelung
20.05.2022 14:09
#
Ano, na každém životě záleží. A proto není třeba někde psát White lives matter nebo Black lives matter. Protože ti, kdo to píšou, se liší jen barvou kůže.
Ano, souhlasím, že ve sportu je to problém. Proto je nutné o tom diskutovat a hledat řešení. Nemůžeš těmto lidem zakázat vrcholový sport. Stejně tak je nemůžeš nutit, aby sportovali dál v mužské kategorii.
jsemdement
20.05.2022 19:47
#
Vsak vede uplne jednoducha cesta, at transgender souperi mezi sebou. A to ze jich moc neni? To mas jako nepopularni sporty... tam tech sportovcu a sportovkyn taky mnoho neni.

Jenze to takhle samozrejme nejde, musi se hledat respektive bojovat za hovadiny a jit tou slozitou cestou.
Nebelung
20.05.2022 21:58
#
Já jsem pro, ale nejsem si jistý, jestli je to v současné době společensky průchodné.
Cotton
20.05.2022 13:42
#
eibe
20.05.2022 12:20
#
Shevchenko
17.05.2022 21:25
#
Nebelung
17.05.2022 21:31
#
Radši už začni trénovat, ať je soused spokojený jako s tvou starou.
Bucky
20.05.2022 11:06
#
j_mrazik
17.05.2022 22:06
#
Tak to už máš splněno na dva měsíce dopředu, ne?
Nebelung
20.05.2022 13:42
#
ondrasch77
17.05.2022 22:18
#
fenixLFC
18.05.2022 00:02
#
Largo
18.05.2022 10:35
#
Bucky
20.05.2022 11:07
#
eibe
20.05.2022 12:20
#
Salfovic
17.05.2022 19:09
#
Homofobie není názor, je to zločin
mistr129
17.05.2022 19:12
#
jestli to tak je, tak je to blbec, ale ty vyjádření v článku
Remt
17.05.2022 19:22
#
Osobně mě třeba spousta těchto organizací taky sere. Třeba to má taky tak a proto vyjádřil názor.
mistr129
17.05.2022 19:30
#
Ať vyjadřuje, já bych nechtěl v týmu hráče, který odmítne nastoupit kvůli dresu - bez ohledu na názor na organizace
jsemdement
17.05.2022 19:31
#
Remt
17.05.2022 19:53
#
Já bych nechtěl být v týmu z ovcema, který na sebe oblečou symbol čehokoliv i když tomu třeba nevěří a mají k tomu odpor, jen aby se zalibily a nevzbudily povym
PISTOLERO
17.05.2022 20:58
#
Shevchenko
17.05.2022 21:25
#
Manny
17.05.2022 22:03
#
Remt
17.05.2022 22:04
#
?
Remt
17.05.2022 22:05
#
Nemáš právo s něčím nesouhlasit? Je to moderní, takže s tím musím souhlasit?
Manny
17.05.2022 22:19
#
Kdokoli kdo se ohání ovcema je debil, sorry
Remt
17.05.2022 22:46
#
Nemyslím si. V tomhle to docela sedí. Hráči mají nějaký smlouvy a určitě tam mají věci jako... Účastnit se týmových akci a tak... Ale zajímalo by mě zda tam mají i to zda se musí navlect do kdejake pi*oviny, kterou jim tým dá. Mě by toto třeba vadilo.
Bucky
20.05.2022 11:17
#
Ono je na tom "ovcování" vtipný hlavně to, že se ovcí v poslední době nazývají nejčastěji lidé, kteří se opírají o vědu, rozum a toleranci. Zatímco ti, kteří se zaštiťují nějakou "přirozeností", intuicí a nějakými pravěkými pudy se staví do role toho vysokého evolučního stupně člověka. Nazvat někoho ovcí, protože je jeho názor většinový je prostě úplná kravina a nejvíc se k ní uchylují lidé, kteří snad nikdy nevymysleli jediný argument, jen čekají na to, co jim jejich "vůdci" nacpou za argumenty.
Nebelung
20.05.2022 13:44
#
Remt
20.05.2022 16:58
#
Počkej ale to pretacis trochu to co jsem řekl respektive to co jsem tím myslel. Já neříkám že ten kdo má většinový názor je ovce. Já říkám jen to, že nevěřím tomu, že (v tomto případě) on je jediný komu to vadí. Nemusí se to líbit více lidem a pravděpodobně nelíbí, jen se nevyjádří. Ze strachu co by si o nich ostatní pomysleli? Lidé by neměli mít strach vyjádřit své názory.
celeb
17.05.2022 23:08
#
to povedz do oci bacovi s valachmi
vinetou
18.05.2022 12:26
#
ondrasch77
17.05.2022 22:20
#
fenixLFC
18.05.2022 00:03
#
Remt
18.05.2022 00:11
#
Doplníš to?
king23
18.05.2022 09:33
#
ADM
17.05.2022 19:17
#
čo ešte nebudeme riešiť
LyEX
17.05.2022 19:18
#
Jednoduché pravidlo nového sveta: a) človek je presvedčený, chce a prejaví solidaritu k LBT, nikto mu nič na to nehovorí, nikto mu ten dres nestrháva a nikto mu neukladá tresty, b) keď ty z vlastného presvedčenia bez nadavania na iných, si dres neoblecies, pretože nechceš a si oddaný nejakým svojim hodnotám bez násilia, alebo vulgarit, ale na druhej strane neurobíš to čo chcú ti s iným názorom, tak si zločinec, ktorý si zaslúži trest. Neexistuje fakt nikto vo svete kto sa nebude báť povedať nie tejto menšine, ktorá začala doslova udupavat väčšinu? Je to šialenstvo.
LyEX
17.05.2022 19:22
#
Ale čo ma najviac vytočilo na tomto článku nie sú ani tak tie názory zopár evidentne postihnutých osôb, ale to, že keď nepodporis tento trendy názor, tak radšej sa skryjes a nenastupis, leho ťa znesú zo sveta. Pekne sme to dopracovali.
themplow
17.05.2022 19:39
#
>začala doslova udupavat väčšinu
LGBT lidi udupávají většinu?

Sorry, ale jestli má někdo problém nastoupit jen kvůli duhovému číslu na dresu, tak je motiv zcela jasný...
A co se týče "svých hodnot", co přesně jsou tyto hodnoty, kromě právě averzí vůči těmto lidem? Nějak nechápu, proč by někdo, kdo s nimi problém nemá, nechtěl v jednom kole ligy nastoupit se symbolem solidarity pro tyto lidi...
HullCity
17.05.2022 19:44
#
"svých hodnot" ... Víra třeba? Muslimy nemusím, ale nějak sem nepostřehl, že by tito lidé ztratili právo na svůj nenásilný postoj jako v jeho případě.
LyEX
17.05.2022 19:48
#
To je presne ten nechápavý idiotik, že aj ty máš právo na nenasilny názor, prečo by nemohli hrať vedľa seba jeden v duhovom a druhý nie a tolerovať sa navzájom. Či podľa jeho logiky to musím podporiť, lebo ináč mám problém? Ja mám svoj názor a on svoj a rešpektujte sa navzájom, to neznamená že ho musíš podporiť, dôležité je ho nehanit a označovať za zločin, ak tak neurobis.
themplow
17.05.2022 19:56
#

V tom duhovém čísle nehrají pouze homosexuálové teda ale. Mělo to sloužit pouze jako gesto tolerance, a pokud měl přímo s tímto problém tak k těmto lidem moc tolerantní asi nebude, že ano :)
V tomto mi fakt přijde směšné, že je to otázka "názoru" a ne toho, že každý by měl mít právo se projevit a ne cítit hanbu za to, že je přitahován např. stejným pohlavím, to je vše co bylo cílem těchto duhových čísel, ne to, že by všichni, kdo v nich nastoupí museli být nutně gay
Gazdo
17.05.2022 20:22
#
Lenze to tu nikto netvrdi ze si teply ak nastupis v duhovom drese. Ale vela hnuti za LGBT a vselijake ine pismenka maju rozne poziadavky a mozno prave s tymi Gueye nesuhlasi ako napr adopcia deti parom rovnakeho pohlavia alebo podobne. Neviem ci je to pripad aj tejto “agentury” ale kym sa k tomu Gueye nevyjadri (asi ako ze nevyjadri) tak nevieme. Mozno ma naozaj vieru v islam a tym padom aj z vlastneho presvedcenia nepodporuje (to neznamena hned ze odsudzuje) tieto veci
moviestarzhollywoodu
17.05.2022 22:15
#
To si ty, Oli9? Truhlík.
themplow
17.05.2022 23:28
#
Nevím na koho narážíš, ani co se ti na tom komentáři nelíbilo, nemůžu tak sloužit sry
Kucka
18.05.2022 10:34
#
themplow
17.05.2022 19:52
#
>Muslimy nemusím
not surprised...

Když už se do toho tahá víra, tak teda většina náboženství má s LGBT lidmi vyloženě problém, ale na druhou stranu, i mezi LGBT lidmi jsou jistě věřící. V dnešní době už jen velmi málo lidí žije přesně podle kázání těchto náboženství, jenom si vybírají, co se jim hodí, takže konkrétně na víru bych to neházel.
Prostě si vybral, co se mu z toho hodí, a je to.
Má na to právo, ale na druhou stranu existuje zase právo pro ostatní, ho za jeho chování soudit, ať už morálně/zákonně. Zákonně v tomto případě samozřejmě ne, ale morálně určitě ano.
HullCity
17.05.2022 19:54
#
V dnešní době už jen velmi málo lidí žije přesně podle kázání těchto náboženství, jenom si vybírají, co se jim hodí, takže konkrétně na víru bych to neházel.

Takový člověk pak není věřící, navíc on to má 100% kvůli víře, stačí použít Google.
themplow
17.05.2022 20:02
#
Jo, takže v realitě není věřící nikdo, protože např. Bible asi v nových vydáních nevychází, nebo ano?

Kdo četl bibli a upřímně řekne, že podle ní žije, tak je asi trochu magor.
Např. pokud si muž vezme ženu a po svatbě zjistí, že není pannou, čeká ji velmi brutální smrt ukamenováním. Tak prosím, kolik žen je např. v Česku za rok ukamenováno? Kolik praktikujících křesťanů mělo sex před svatbou např.? To, že si z těchto textů tahá člověk jen to co chce, je v dnešní době víra.
Proto, pokud má někdo averzi vůči LGBT lidem, je klaun.
HullCity
17.05.2022 20:08
#
Máš vůbec ponětí o čem píšeš? Vždyť ty ani nevíš evidentně rozdíl mezi Starým a Novým zákonem a pro koho a kdy byly určeny! A zmůžeš se akorát na takový blábol, neuvěřitelné.
themplow
17.05.2022 20:12
#
Vzdělání, co se náboženství týče, mám celkem dostatečné. Moje pointa je stále stejná, tyto texty nejsou aktualizované, jak tedy podle nich může žít člověk v 21. století? Pokud máš problém s gay lidmi, je to tvůj "názor", ale pak se nelze divit, proč se některým lidem tvůj "názor" nelíbí a mají pak naopak problém s tebou
Gazdo
17.05.2022 20:25
#
V tom pripade ale ti ludia mozu mat nazor na mna alebo Gueyeho ale preco by sa mal za to hned trestat?
themplow
17.05.2022 20:29
#
Já neříkám o zákonných trestech ale vůbec nic. Za to jeho, ani nikoho jiného, nikdo zákonně trestat nemůže, pokud by někoho kvůli tomu napadl, pak ano, to by bylo jiné.
Pokud ale někoho nemám rád, nebo mám vůči němu nějaké předsudky, jenom kvůli tomu, kdo se mu líbí, je prostě klauniáda.
HullCity
17.05.2022 20:25
#
Nemáš, protože pak bys věděl, že neodsuzuji lidi, ale jejich chování se kterým prostě mám právo nesouhlasit a projevit tento nesouhlas, když by mi někdo cpal duhový dres jako gesto solidarity např., ale jinak ho nemám důvod projevovat, protože nemám právo JE soudit a nic mi do jejich stylu života není. Já dokonce i respektuji jejich právo na cokoli od soudu tu pak bude někdo jiný když jsi tak "vzdělaný", co se náboženství týče. Zajímavé, že tato skupina chce toleranci a přitom ji sama neumí projevit a naopak vyhledávají problém, kde není. Ale co, v pokrytecké době to je zřejmě normální.
themplow
17.05.2022 20:33
#
Ale vždyť on to právo má, ale na druhou stranu mají ostatní právo ho za to odsuzovat, ne před soudem, ale mezi sebou, a pokud má hrát za klub, který tyto projevy chce mít, bude se tomu muset přizpůsobit, nebo jít hold o dům dál.
Zaprvé teda nevím, zda je LGBT tak organizovaná skupina jak si myslíš a za druhé je v tomto případě těžké projevit toleranci, když se jedná o asi tu nejzákladnější pointu té organizace, ale ok.
HullCity
17.05.2022 20:37
#
Má, ale podívej jak se na to reaguje. Zločin, trestat...to ti přijde normální ty výrazy?
themplow
17.05.2022 20:49
#
Doslova jsem nikde o trestech nic nepsal...
To, že to řekne někdo během nějaké emotivní situace přece neznamená, že by to tak nutně muselo být, ne?
Že by měl být trestaný jen kvůli tomu, že nenastoupil je podle mě taky magoriáda, to by si měl vyřešit max klub.
Homofobní lidé jsou prostě weird, ale trestat by se měli max morálně
HullCity
17.05.2022 20:58
#
Nejde o tvůj názor, ale v článku zmíněné organizace a na jednoho z kandidátů na prezidenta. V tom už problém je. Myslet si, co za nás někdo uzná za "vhodné". PSG nepronásleduje muslimy a Guye nepronásleduji lidi z té komunity a necpe svůj postoj někomu jinému, tak nechápu proč se z toho dělá problém a cpou se do toho různý organizace a politici.
themplow
17.05.2022 21:08
#
Tak ale ten problém je přeci naprosto zřejmý ne? Plyne to přece z celého toho "každý si může vyjádřit názor", a když je názorem nějaká obecná pravda, nebo teda v tomto případě obecně podporované gesto vůči nějaké menšině, která to neměla, buďme upřímní, historicky úplně lehké, a někdo proti tomuto vystoupí, pak se nemůže nikdo divit, když to vyvolá nějaký humbuk...
Tiché protesty, jako ten Gueyeův, samozřejmě trestat nejdou, to by musel být nějaký vyšší level, např. vyhrožovaní..., ale podivovat se nad tím, že s ním mají lidé problém, to taky nejde.
HullCity
17.05.2022 21:17
#
Jsi první český SJW(social justice warrior) chlape...to bych tady nečekal. Nejde? Nebo co, čeká mě trest? Výsměch je mi ukradený a jistě i jemu, tady jde o to že mám problém s těmi tresty zločiny a jinými nesmysly od levičáků, kteří mají potřebu nutit cizím lidem svoje pocity, názory a svoje "pravdy" pod pohrůžkou trestů a nějaké údajné nezákonnosti. To už je teda pořádný extremismus...
themplow
17.05.2022 21:22
#
Já SJW opravdu nejsem, je sice hezké, že se mě snažíš škatulkovat, ale opravdu je tohle mimo :)
A můžu tě uklidnit, že pokud bych byl, tak bych jistě prvním nebyl :)
Znova teda asi po stodvacáté, já s tresty za to, že někdo nenastoupí k zápasu, nesouhlasím, to ať si řeší klub, tresty dávají smysl v případech, že by to byly např. výhružky vůči konkrétním lidem, nebo ještě hůř, přímo nějaké fyzické činy.
Škoda, že děláš závěry, bez toho, že bys mé odpovědi četl, unlucky.
moviestarzhollywoodu
17.05.2022 22:42
#
Veru, ty si Truhlík. Na koľkých českých fórach si registrovaný? Robíš to dobrovoľne, len tak z presvedčenia či pasie, alebo ťa na rôznu, podľa potreby, propagandu niekto zamestnáva?
Manny
17.05.2022 22:17
#
Btw proč ty nedokážeš tolerovat názor, se kterým nesouhlasí a musíš toho člověka ještě onalepkovat? (když máš plnou pusu tolerance)
moviestarzhollywoodu
17.05.2022 22:39
#
Čo sa vykrúcaš ako slizký úhor? A weird si ty, ty Truhlík, kedže nie si schopný písať ani v materinskom jazyku. Lebo musíš byť cool.
moviestarzhollywoodu
17.05.2022 22:36
#

Truhlík. Proste Truhlík.

On právo Má. Ale Ostatní majú právo ho odsudzovať. Takže vlastne je otázne či on to právo má, lebo ho odsúdia. Takže má právo zraziť opätky a zasalutovať. Tak si to myslel? Tak klasicky militantne ako má táto militantná organizácia s nejasným pozadím financovania vo zvyku? Môžete mať názor, ale ten náš.
Manny
17.05.2022 22:15
#
Ozvat se proti velmi netolerantnímu názoru je znak netolerance?
moviestarzhollywoodu
17.05.2022 22:28
#
Tak to aby sme aktualizovali aj Michelangelov Posledný Súd, alebo Dostojevského Zločin a trest, pretože sa pár retardom aktuálne nehodia do agendy. Truhlík. Hlavne, že máš vzdelanie čo sa týka náboženstva celkom dostatočné. Rozhodne ho však nechápeš, pretože ti uniká podstata, tzv. nevieš čítať medzi riadkami.
themplow
17.05.2022 23:30
#
Aha já jen interpretuju názor kolegy, že se lidé musí řídit kompletně celou svatou knihou pro to, aby mohli být považováni za věřící.
Panáček se dostal z fachy domů tak mi tady bude psát své bludy, jediný kdo nečte mezi řádky jsi tady ty.
Gazdo
17.05.2022 20:24
#
Tak Biblia je hlavne roman z ktoreho sa spravilo nabozenstvo. A je to teda fakt tazke citanie kedze je to dost stary roman precital som to cele raz zo zaujimavosti ale uz to nedam. Ale cirkev si na tom vystavala peknu akciovku to zas ano
Bastaron
18.05.2022 21:20
#
moviestarzhollywoodu
17.05.2022 22:19
#
Klauna máš medzi nohami, ty Truhlík.
supporter
17.05.2022 20:09
#
Pochybuju, ze pouziva Google s temi duhovymi pismeny
mistr129
17.05.2022 20:20
#
Jakože pokud někdo nežije podle nějakých nesmyslů, který random člověk kdysi napsal, tak není věřící?
LyEX
17.05.2022 19:59
#
Nadviažem na tvoj posledný odsek a rozviniem ho tak, že presne práve preto my morálne odsudzujeme ľudí, ktorí tento nenasilny prejav vlastného názoru považujú za zločin.
themplow
17.05.2022 20:05
#
Ale co to je za názor? Pokud proti těmto lidem má daný člověk averzi, je jasné, že to jen "názor" není.
Ještě by mě opravdu zajímalo, v čem nás, jako většinu, LGBT lidé udupávají?
jsemdement
17.05.2022 20:10
#
Napriklad tak, ze nemas moznost nenastoupit v neduhovem dresu .
themplow
17.05.2022 20:14
#
Co pokud by udělalo PSG na příští sezónu duhové venkovní dresy, to by se bál chudák nastoupit v každém venkovním zápase?
Gazdo
17.05.2022 20:27
#
Ty vole rozdiel je spravit duhovy dres kvoli sezone a rozdiel dat duhovy dres na jeden zapas kvoli podpore hnutia. Za duhovy dres na celu sezonu na podporu hnutia by klub fanusikovia rozdupali takze to sa asi nestane
themplow
17.05.2022 20:45
#
Byla to jen hypotetická otázka, jestli by opravdu nechtěl nastoupit v žádném venkovním zápase, jen kvůli tomu, jaký by měl dres.
Nepočítám s tím, že by to tak opravdu bylo...
moviestarzhollywoodu
17.05.2022 22:44
#
Si platený od príspevku, alebo od hodiny?
themplow
17.05.2022 23:33
#
ty jsi legit ukázkový volič volného bloku, zůstaň tam kde jsi
LyEX
17.05.2022 23:04
#
Točiš sa v kruhu a stále ti uchádza pointa toho čo píšeme, nedávam ti žiadne hypotetické situácie ani nič podobné, stále trepeš dookola to isté, že keď máš problém s podporou tejto skupiny tak tvoj názor asi nie je správny, čo je ukážkové správanie tejto skupiny, kedy sa vzopries a si ten zlý. Stále nechápeš, resp. nechceš pochopiť, že ty nemusíš podporovať čo ti kto povie a nakaže, nesprávne je teraz nadávať nato, že niekto si chce dať dúhový dres rovnako ako nadávať na niekoho kto si ho dať nechce. Je to úplne jednoduché. Nechce si ho dať preto, pretože to nepodporuje, ale ani to nehani, tak prečo po ňom hadzes kameňom, že to nechce podporiť, ale na druhej strane nemá problém s tým ak ty to urobíš? Nevidíš v tom žiadny problém? Lebo ak nie si obmedzený
themplow
17.05.2022 23:32
#
Nepodporuješ to protože nemáš rád gay lidi, to je celá ta pointa sorry ale jestli ti dělá problém navléknout si dres s "tupými" barevnými čísly, tak jediný "obmedzený" jsi tady ty, protože ses zasekl v době kamenné a nedokážeš žít s tím, že existují i lidé, kteří nejsou jako ty
Stay salty
LyEX
18.05.2022 06:45
#
Opäť dookola, obmedzenec, vyvodzujes si svoje závery, ktoré prezentujes ako hotovú vec, pritom gayovia sú mi ukradnutí, tak ako väčšine ľudí, nech si robia čo chcú, mňa to nezaujíma, preto tento nátlak "obleč si toto, urob len túto vec, šak to je blbosť a aspoň tým podporis vec, prečo to neurobíš ak ti to je jedno, a pod." je práve tým nadbytočným nátlakom, ktorý tvrdohlavo nechceš a nechceš vidieť. Tak to vezmem z iného uhla, a to tak, že ak by požiadali hráči aby Ligue 1 vyhradili kolo na podporu tradičnej rodiny a heterosexuality (pochopiteľne nenásilne ) rovnako nejakým dresom, páskou kde bude nejak vykreslený muž so ženou. Samozrejme podporiť takú tú rôznorodosť že sú ľudia aj heterosexuáli, bolo by to v poriadku však? Nemal by nikto kecy.
themplow
18.05.2022 09:23
#
Oh ano, pravda. Hetero lidé mají v naší společnosti opravdu velké problémy v každodenním životě, a proto je ta podpora velmi nutná. To co navrhuješ je úplně mimo, stejně tak jako např. straight pride pochody.
Účelem je ukázat, že LGBT komunita jsou úplně stejně lidi jako hetero a nemusí se za to stydět, ale co ti budu vysvětlovat, když si myslíš, že je potřeba vyjadřovat solidaritu hetero lidem
LyEX
18.05.2022 10:27
#
Cez viacero komentárov, ktoré boli dostatočne logické na pochopenie som dosiahol to čo som chcel, zatiaľ čo ja predkladám práve argumenty na vyjadrenie vlastného názoru, rovnako podpory vlastného názoru a nakoniec nezasahovanie do názoru iných, ty ideš po vzore tejto propagandistickej mašinérie, pri ktorej si myslíš, že pozitívna diskriminácia je správna cesta (podporu si zaslúžia len homosexuáli). Je to zlé a zvrátené. Týmto ukončujem debatu a verím, že v ďalšom podobnom článku budeš komentovať rovnako a nič si z tohto aj tak nevezmeš, škoda.
themplow
18.05.2022 10:33
#
Debatu klidně ukončeme, je jasné, že k ničemu nepovede.
Celá pointa ti přeletěla hlavu, nedá se nic.
Pokud si chceš dělat pochody za straight pride, klidně si je dělej, to ti já neberu
Jestli cítíš hrdost za to, že jsi asi v 95% většině populace a nejsi tak ničím v tomto ohledu výjimečný, tak prosím.
Názor ti nezměním, jenom škoda, že absolutně nechápeš pointu těchto gest.
čolo
18.05.2022 09:27
#
moviestarzhollywoodu
17.05.2022 22:17
#
Správne. S kadejakými agresívnymi a s nejasným pozadím financovania skupinami treba mať problém. Hlavne ak to začína na LGBT.
exot12
18.05.2022 13:44
#
Je viera a viera.
Mali sme tu pár náboženský fanatikov, ktorý sa odpálil, čo to vyhodili do vzduchu a zabili pár desiatok až stovky ľudí
Taktiež v niektorých moslimských krajinách nemá žena rovnaké postavenie ako muž. Je v poriadku schvaľovať takúto pošahanú vieru?

Takže ak tvrdíš, že má svoje “hodnoty” tak OK, nech sa vráti domov a vyznáva aj naďalej svoje hodnoty, ak chce byť súčaštou civilizovaného sveta, tak by sa mal prispôsobiť a nie si vyberať čo sa mu hodí.
mistr129
18.05.2022 15:43
#
Nebelung
20.05.2022 13:47
#
Remt
17.05.2022 20:33
#
Trochu si pleteš "mít problém s gayema" a mít problém s LGBT. V mém případě je to například tak, že mi nevadí žádný černoch, ale sere mě BLM a to jak se projevuje. A s BLM na dresech bych měl problém nastoupit. Sralo by mě to. Ne to že je to hnutí, který se o něco snaží. Vadí mi to jakym způsobem (čti nejhorším možným a pro mě neakceptovatelnym) se o to snaží
HullCity
17.05.2022 20:34
#
S
HullCity
17.05.2022 20:35
#
S tím BLM hezký příklad. Na černých životech zločinců tam záleželo, ale nedej bože nějaký černoch vlastnil nějaký krámek, který mu tahle pakáž spálila nebo i "jen" vyrabovala. To pak nezáleželo na ničem.
themplow
17.05.2022 20:51
#
Hele sorry, já se fakt nechci furt jen hádat a vím, že názor zrovna na BLM, budu jen těžko měnit, ale myslím si, že spousta těch lidí, co BLM podporují, zrovna tady to rabování a násilí, co bylo na těch protestech, taky odsuzují, protože to té identitě a veřejnému názoru BLM velice škodí.
themplow
17.05.2022 20:52
#
veřejnému názoru na BLM*
themplow
17.05.2022 20:40
#
OK, to beru, ale opravdu si myslím, že LGBT komunita není jenom jedna mega-skupina lidí, která by se na všem shodla, myslím si, že to samé platí i o BLM. LGBT prostě není nějaká strukturovaná organizace.
Najdou se tam radikálové? Ano, na 100%. Měla by se ale kvuli tomu přestat tato komunita podporovat? Samozřejmě že ne... Na tyto radikální členy, podobně jako všude jinde ve společnosti, by se mělo poukázat jako ja problémové lidi.
To, že se klub rozhodne vyjádřit podporu LGBT komunitě a to, že jeden z hráčů kvůli tomu odmítne nastoupit, jsou dva naprosto odlišné signály.
moviestarzhollywoodu
17.05.2022 22:50
#


Že nie je to štruktúrovaná organizácia. Je to štedro financovaná propaganda, ktorá má jasne dané úlohy a ciele. A takýto Truhlíci ako ty, buď tomu naletia, alebo sú to platení diskutéri.
themplow
17.05.2022 23:35
#
čemu jsem podle tebe měl jakoby naletět?
já členem komunity LGBT nejsem, ale dokážu akceptovat jiné lidi. A jak je vidno tak ty to nedokážeš
Jestli si myslíš, že lidi co jsou např. gay jsou součástí nějaké tajné sekty, kde se heteročlověk nedostane, tak jsi trochu mimo, což by i odpovídalo tvé inteligenci při psaní
trash
smazaný uživatel
18.05.2022 00:02
#
Pokud je to strukturovana organizace, tak kdo je teda reditelem LGBT? Kdo je vede?
Kokesh
18.05.2022 08:02
#
Určitě nějaký buzerant
Trand
18.05.2022 09:39
#
Soros
mistr129
18.05.2022 15:45
#
Nebelung
20.05.2022 13:48
#
fenixLFC
18.05.2022 00:10
#
Kucka
18.05.2022 10:34
#
Manny
17.05.2022 22:03
#
ondrasch77
17.05.2022 22:21
#
Largo
18.05.2022 10:37
#
Salfovic
17.05.2022 19:19
#
Příště by ho mohla na stadionu nějaká skupina teploušů vyhučet, ať je prdel.
Gazdo
17.05.2022 20:28
#
Fujky fujky Gueyko, taky hrozny si heš preč ty jeden
romeo351
17.05.2022 19:27
#
To vyjádření na konci je strašně nebezpečné pro lidskost jako takovou. Jako bych znovu četl Orwella
Gazdo
17.05.2022 20:29
#
Tak Francuzov treba brat s rezervou. Oni by najradsej za kazdy prehresok stavali pre dotycneho gilotinu, ak im zamestnavatel sam nezvysuje kazdy tyzden plat tak celostatny strajk a ak pride velky zajazd turistov tak vyvesaju biele vlajky. Kazdy narod ma nieco my slovaci napr strasne radi vsetko zavidime a nevieme dopriat inym
ondrasch77
17.05.2022 22:22
#
jsemdement
17.05.2022 19:33
#
Pri vyslovnosti jeho prijmeni je uplne jasny, ze ten si zazil prdele ve skole az az, takze se tam vyvinula urcita agrese, to je jasny na prvni dobrou .
Borec Mocný
20.05.2022 13:44
#
HullCity
17.05.2022 19:39
#
Je to muslim a v Senegalu jsou tito lidé navíc postaveni mimo zákon...také jsem si nevšiml, že by proti této skupině "lidí" nějak vystupoval, někoho ohrožoval atd. Na svůj názor/přesvědčení má právo. "Homofobie není názor, je to zločin"... jinými slovy, pokud nemyslíte jak my, jste zločinci. Pěkně jsem pokročili jako civilizace.
Seydou Doumbia
17.05.2022 19:55
#
bohužel posraná dnešní doba...pokud nepodporuješ kovid, ukrajinu, geje, lesby a další tak si prostě zločinec...
smetos
18.05.2022 13:25
#
Se vsim souhlasim krom te Ukrajiny. Chces mi snad tvrdit ze Rusko melo pravo zautocit?
Seydou Doumbia
18.05.2022 13:37
#
Ne, vim o tom picu tak jsem nestranny to je vse
mistr129
18.05.2022 15:48
#
1:0
18.05.2022 19:54
#
Pokud je někdo při jasný agresi tzv. nestranný, tak není nestranný ani trochu.
Imos
20.05.2022 12:09
#
eleven11
18.05.2022 13:45
#
Kedy má niekto "právo"zaútočiť?
celeb
18.05.2022 16:19
#
ked ma loptu/puk/...
Front hell
19.05.2022 12:30
#
Nebelung
20.05.2022 13:49
#
Nebelung
17.05.2022 21:36
#
Proč ty uvozovky u slova lidí?
ratusek
17.05.2022 19:50
#
LGBTQ komunita a to vyjádření té nacistické komunistky tomu všemu dává korunu
ondrasch77
17.05.2022 22:22
#
smazaný uživatel
17.05.2022 22:41
#
nacistická komunistka
FUnk
18.05.2022 07:35
#
to jsou veci co se tady clovek dočte po ránu
andrew96
18.05.2022 08:12
#

Rozkaz zněl jasně, hlavně plácnout nějakou blbost, která z citované učiní non grata.
bobis21
18.05.2022 08:49
#
Přesně vymletí jsou tihle internetoví hrdinové
Blasphemer
18.05.2022 09:59
#
Largo
18.05.2022 10:38
#
vinetou
18.05.2022 12:33
#

tvl. člověk se musí až stydět když tu čte ty politický názory některejch uživatelů.
Hyrax
18.05.2022 12:53
#
Cotton
20.05.2022 13:43
#
Nebelung
20.05.2022 13:50
#
C.1922
18.05.2022 13:25
#
Koukám, že si ostudu svou tupostí děláš napříč celým ef.
ratusek
18.05.2022 13:26
#
a já jsem rád, že jako stalker funguješ výborně
Bastaron
18.05.2022 23:43
#
Duff
17.05.2022 19:55
#
LGBTQBFLMPSVZ komunita si konečně všimnula že muslimové tak nijak jejich hodnoty nejen že nesdílejí ale ještě je třeba v řadě zemí i pronásledují tak teď ještě honem rychle vymyslet jak z toho obvinit bílého heterosexuálního muže a pořádne mu to nandat nějakým protestem v západním velkoměstu
HullCity
17.05.2022 19:58
#
Kámo, nezlob se na mě, ale toto teď budu používat i já: LGBTQBFLMPSVZ Dlouho mě taková blbost nerozesmála.
Salfovic
17.05.2022 20:09
#
Lepší je LGBTležatá osmička, ta bohužel není na klávesnici.
kilobyte
17.05.2022 22:24
#
Fenix
17.05.2022 20:32
#
Co si to ty zasraný buzny dovolujou co jako chtěj snad stačí, že je nevraždím
ondrasch77
17.05.2022 22:23
#
Jordi Alba
17.05.2022 22:39
#
REPLIKATOR
17.05.2022 22:57
#
Gazdo
18.05.2022 06:35
#
king23
18.05.2022 09:38
#
Explicitni_Euler
18.05.2022 11:45
#
PH8
18.05.2022 12:20
#
vinetou
18.05.2022 12:34
#
ratusek
18.05.2022 13:26
#
Cotton
20.05.2022 13:43
#
Euphael
20.05.2022 14:55
#
Cobra
20.05.2022 15:03
#
LeonardoUžoa
17.05.2022 21:10
#
Ale na boj proti rasismu by ho jistě užilo.
$dolar$
17.05.2022 21:51
#
Jezisi, at jdou buzeranti do prdele..
ondrasch77
17.05.2022 22:23
#
To oni rádi...
REPLIKATOR
17.05.2022 22:57
#
DreamTeam
17.05.2022 22:00
#
V pořádku. Organizace ať si vylíže prdel.
Realita
17.05.2022 23:31
#
To ona ráda...
SIRBRANIKE
18.05.2022 02:01
#
Detective
17.05.2022 22:07
#
Senzační, takže v Kataru za gay sex až 7 let a pro muslimy hrozí trest smrti, ale to je ok dokud budou do francouzskýho fotbalu sypat prachy a platit třeba Mbapeho. Ale běda když jeden blbeček nechce hrát v dresu s duhovym číslem, to bude zle. A že jakákoliv fobie, i když tak idiotská jako homofobie, může bejt zločin, to je do nebe volající debilita. Tohle fakt neni boj za práva gayů, ale snaha od pár organizací získat pozornost a moc.
Front hell
17.05.2022 22:46
#
moviestarzhollywoodu
17.05.2022 22:59
#
https://en.wikipedia.org/wiki/Val%C3%A9rie_P%C3%A9cresse

Opposed to the Taubira bill on same-sex marriage in France, Pécresse participated in various demonstrations opposing same-sex marriage and LGBT parenting between 2012 and 2013, notably led by La Manif pour tous.

Gueyeho absenci zkritizovala i jedna z kandidátek v letošních prezidentských volbách Valérie Pecresseová. "Fotbalisté velkých klubů, a speciálně PSG, jsou pro lidi vzory. Mají povinnost jít příkladem. Odmítnutí připojit se k boji proti homofobii by se nemělo obejít bez potrestání" napsala politička na sociální sítě.

???? Niečo tu nepasuje. Moja angličtina je biedna, zvládnem iba weird a cool, ale "opposed" mi evokuje opozitum, takže mi to vychádza, že bola proti. A zrazu chce vynášať súdy a trestať? Tu dačo nie je s kostolným poriadkom.

Ale aby sme tých buzíkov iba nehanili, niektorí sú docela schopní v muzike. https://www.youtube.com/watch?v=nZtdcMIR5do. Júúúúúúúúúúúúú mejk mi fíííííííííííl, máááááááááááty rííííííííííííííííl. Júúúúúúúúúúú, júúúúúúúú, júúúúúú.
Tywin Lannister
17.05.2022 23:04
#
Damy a pánové, ano, opět tu máme, tentokrat v barvě duhy, buzerantskou propagandu. Krásný příklad teto hyperkorektni doby, kde společensko politický nátlak za mohutný podpory prizivnickych levicackych, z daní dotovanych organizací a vselijaky aktivisticky pakaze tlačí nekoho do rozhodnutí, které je v naprostým rozporu s tvým přesvědčení. Po slušným odmitnuti si i presto automaticky škatulkován. A tito paraziti, banda fakin liberálně levičákych píc tě odsuzuje a chce pranyrovat. VY ZASRANY POKRYTECKY LIBERALNI KUNDY, JDETE DO PRDELE!!
Jordi Alba
17.05.2022 23:08
#
Proč vůbec někdo píše v půlce slovech háčky s čárkama a v druhý půlce už ne ?
Moje maličkost
17.05.2022 23:29
#
slovech si podejte ruce a jděte do prdele
Jordi Alba
17.05.2022 23:32
#
Tak já tu spisovně nijak nepíšu a klidně to přiznám, ale tohle dělá prostě hodně lidí, že půlka věty je s háčkama a půlka ne, tak se ptám.
Manny
18.05.2022 06:48
#
Může to být psaní na mobilu, půlku to opraví, půlku ne, občas to tak taky mám. Ale pravděpodobnějsi je, že je to dement soudě dle příspěvků
Jordi Alba
18.05.2022 10:33
#
Já tu píšu jenom na mobilu, ale tak třeba mu to tak fakt opravuje. To, že je dement se nehádám, ale fakt to vidím často, že část věty tak a druhá jinak.
bobis21
18.05.2022 08:47
#
"leličáckých"
Senegal má většinu své historie levicové vlády a homosexualita je tam trestný čin za který jdeš do vězení. Ale ty máš evidentně poškození mozku, takže nemá cenu se ti nic snažit vysvětlovat
mistr129
18.05.2022 15:53
#
Například kamarádovo přesvědčení je, že by měl každý den zabít aspoň 4 lidi a 2 psy... A TY POKRYTECKY LIBERALNI KUNDY ho odsuzují, i když jim to řekl naprosto šlušně.
Trand
17.05.2022 23:27
#
Solidní meltdown v komentářích
pobody's nerfect
17.05.2022 23:31
#
Já proti gayům absolutně nic nemám, mám i dobrého kámoše gaye, ale sakra jak je možné, že člověk nemůže vyjádřit svůj názor? Byť je to názor v opozici proti veřejně deklarovanému přesvědčení? To opravdu chceme takovou společnost, kde existuje jediný správný názor a vše ostatní se má tvrdě trestat? Naopak tohle mohli využít ve svůj prospěch a ukázat svou toleranci i vůči ostatním, když ji sami vyžadují vůči své komunitě.
SIRBRANIKE
18.05.2022 02:02
#
Nihilister
18.05.2022 06:55
#
FUnk
18.05.2022 07:40
#
10
18.05.2022 08:49
#
Může vyjádřit svůj názor, pokud teda jako názor považuješ to, že nemá rád gaye. Akorát pak musí počítat s tím, že za to ponese nějaký následky. To je normální. Klidně můžeš říct, že nemáš rád postižený děti, ale pak se nediv, že tě většina lidí odsoudí.
81Tomas
18.05.2022 09:28
#
Ano, lidi si o nem muzou myslet ze je homofob a idiot... Ale ty kecy o nejakych trestech? WTF?
10
18.05.2022 09:42
#
volá po tom nějaká politička, která honí body u posraných levičáků, to bych vůbec neřešil to, jak se k tomu postaví zaměstnavatel, je na něm...
bobis21
18.05.2022 10:51
#
Ano, pravicová konzervativní politička určitě honí body u levičáků, uhodl jsi to
Gedofrey
18.05.2022 13:22
#
10
18.05.2022 17:26
#
a to se vylučuje? nemám úplně iluze o současný evropský pravici, ale úplně v pohodě tě nechám v tom, že jsem udělal argumentační faul já
bobis21
18.05.2022 17:38
#
Ano. Tahle představa že každý kdo nechce střílet všechny LGBT je levičák je prostě nesmyslná. To že chci rovná práva pro všechny a rovné zacházení před zákonem ze mě opravdu levičáka nedělá.
king23
18.05.2022 09:41
#
Ty vole, co to je za volovinu? Jakože když odmítne nastoupit v duhové dresu, tak hned nemá rád gaye? Já fandím Reálu, ale kdyby mě někdo nutil chodit v jejich dresu do práce, tak bych taky odmítl.
10
18.05.2022 09:44
#
Talker
18.05.2022 14:10
#
To bys asi byl nasraný, kdybys měl hrát za Real.
10
18.05.2022 17:27
#
Má pravdu, že za pásem by to v dresu Realu bylo trošku nepatřičný. Ale firemní montérky si bere každý ráno.
Kucka
18.05.2022 10:37
#
RKBoy
18.05.2022 17:52
#
je rozdiel ked ho nejaká časť spoločnosti za jeho názor odsúdi a tým, požadovať od neho ospravedlnenie a hovoriť zločine.
RadekVonCZE
18.05.2022 12:44
#
Greny
17.05.2022 23:51
#
GjøvikFF
18.05.2022 09:47
#
Ulvang má pravdu. Příkladů dává třeba taková atletika více než dost - stejně dlouhé tratě pro muže i ženy včetně maratonu. Když se podíváš na Ski Classics, holky dávají celkem bezproblémově stejné trasy jako muži...Vasák, Birkebeiner, Marcialongu, Diagonellu... Ebba Andersson, která je normálně součástí klasického SP, naskočila do dvou závodů Ski Classics (50 a 54km v komplikovaném terénu) a oba vyhrála, přitom na takové trati není z SP zvyklá. Nevím, proč musí Ruska hned mluvit o jiné planetě.
smazaný uživatel
18.05.2022 02:50
#
Škoda každého komentáře...
děd-vševěd
18.05.2022 05:04
#
A co jako.
dantetomas
18.05.2022 06:16
#
Tak hlavne nech sa necerti, ak mu nahodou pocas zapasu k noham prileti banan. To tiez len niekto vyjadri nazor
AlvaroLorata
18.05.2022 08:32
#
Idrissa palec nahoru
Nikdo nás nebude nutit, koho nebo co máme podporovat.
bobis21
18.05.2022 08:52
#
Takže v jeho zemi se jde za homosexualitu do vězení, proti čemuž se on nikdy nijak nevyjádřil, ale místní diskutéři z toho stejně vytvoří že "on diskriminovat nechce", "je to jen názor" a chtějí "toleranci"?
A nakonec pak za všechno můžou "nacističtí komunisti". Ty vole že já to tu otvíral
doshcz
18.05.2022 12:13
#
RKBoy
18.05.2022 17:56
#
a od kedy je sa proti niečomu nevyjadriť zločin ty génius?
bobis21
18.05.2022 18:00
#
A můžeš mi prosím říct, kde něco takového zločinem nazývám?
RKBoy
18.05.2022 18:22
#
to je priama reakcia na článok v ktorom sa to píše a na ktorý reaguješ.
bobis21
18.05.2022 19:31
#
Takže jsem prostě to co mi tady podstrkuješ nikdy neřekl ani nenaznačil. Chápu
Nebelung
20.05.2022 13:57
#
Za okupace se u nás taky většina lidí nevyjadřovala. Stejně tak u vás za Tisa. V padesátých letech taky ne. Není to zločin z právního hlediska, ale může to být zločin z hlediska morálního.
Nihilister
18.05.2022 09:56
#
Jaký je postoj PSG? Jediný subjekt, kterému mohl reálně ublížit, neřekne ani slovo?
Mimalu
18.05.2022 10:47
#
Už z titulku bylo jasné, že tu bude fantastická diskuze. Nechci nikomu sahat do svědomí, to ať si každý udělá sám, ale úplně vidím u některých tu mentální gymnastiku kdyby zastával postoj, se kterým oni nesouzní. V situaci kdyby třeba odmítl podat ruku ženě protože mu to víra nedovoluje, tak ti samí ho budou posílat minimálně pryč z Evropy a že se má on přizpůsobit jinak tu nemá co dělat
Jan Horáček
18.05.2022 11:10
#
Dresy mají být celou sezónu stejné, před sezónou schválené a pokud na nich jsou nějaké komedie, tak má rozhodčí poslat hráče převléknout !
Lubinterista
18.05.2022 11:44
#
Kdyby na počátku byl Adam a Adam, tak jsme v prdeli
naheCZ
18.05.2022 12:18
#
Homofobie je zločin. Nechtít nastoupit s duhovým číslem není homofobie, jen spíš blbost kvůli tomu nenastoupit.
PH8
18.05.2022 12:21
#
Co má chudák asi tak dělat. V jeho rodné zemi je zločin to podpořit. Ve Francii je zločin to nepodpořit. Jeho jméno komentátoři čtou jakou Géj.
smazaný uživatel
18.05.2022 13:06
#
No tak urcite to neni jediny Senegalec v cely lize zejo a nevsiml jsem si, ze by s tim ostatni meli problem.
smetos
18.05.2022 13:29
#
To by byla takova hruza, kdyby mu dali dres v standartnich barvach? V lize mel nejlepsi nahravac taky jine cislo a nijak to nevadilo.
Talker
18.05.2022 14:08
#
Já to beru tak, že jsou to lidi, měli by mít stejná práva nehledě na barvu kůže, vyznání nebo sexuální orientaci.

Já třeba nevidím důvod chodit na Pride nebo si dávat duhovou profilovku nebo podobné věci, protože tak nějak předpokládám, že lidé ta práva už mají v současné společnosti. Což je možná můj ignorantský pohled, protože mám za to, že na měsíc si hodit duhovou profilovku a jít na nějaký pochod nemá smysl.

Nějak nevidím jediný důvod jim ta práva upírat, když se mě někdo zeptá, zda by měli mít možnost se brát, být v kolonce "partneři", být nazýváni rodina, mít právo adoptovat děti, tak to beru jako automatické ano.

Pokud ty problémy jsou reálné a opravdové, potom to je ale na tlaku na ty jednotlivé firmy/instituce, aby to udělaly, není potřeba s tím otravovat veřejnost. Stejně jako ti exctincion(?) jak blokovali dopravu v Praze a lehali si před auta.

Aktivismus mi dává smysl ve chvíli, kdy začne být systematicky pošlapována nějaká svoboda - tj třeba omezení potratů. Válka na Ukrajině.
Talker
18.05.2022 14:14
#
A vlastně samotná myšlenka - tyhle akce, kdy "masově podpoříme" nějaký movement se mi úplně nelíbí.

Já chápu, že je to pozitivní PR, ale asi bych to nechtěl mít nařízené "hele, tenhle měsíc podporujeme Ukrajinu, tak budeš mít číslo v barvách ukrajinské vlajky, následující měsíc v duhových barvách, protože LGBTQ+, následně něco musíme vymyslet pro BLM a tak dále"...
mistr129
18.05.2022 16:02
#
Tak tady jde právě o to, že máš prakticky celou sezonu klubem nařízené, jaký budeš mít dres, co na něm bude za sponzora apod
bobis21
18.05.2022 14:42
#
Tak je dodám, že třeba v ČR právě možnost brát se ani adoptovat děti nemají, takže tvůj předpoklad že ta práva už mají je chybný.
eleven11
18.05.2022 15:55
#
Naskytá sa otázka,prečo by tie práva mali mať.
bobis21
18.05.2022 15:58
#
Protože mají mít všichni úplně stejná práva. Jednodušší otázku jsem dlouho neviděl
Nebelung
20.05.2022 13:59
#
mistr129
18.05.2022 16:07
#
Ta by se naskýtala, kdyby u nás měl právo adoptovat jen pár muž-žena. Pak bych bral i nějaký argument typu, že dítě potřebuje mužský a ženský vzor nebo něco podobného.

Když ale může adoptovat i 1 člověk sám, tak jediný reálný efekt oproti možnosti homo adopcí pro dítě je, že bude vyrůstat se dvěma tatínky, ale v případě úmrtí jednoho ho šoupnou někam jinam, místo aby dál vyrůstal s tím druhým.
bobis21
18.05.2022 17:40
#
To je na tom to nejabsurdnější. Máš homosexuální pár. Když se jeden z nich uchází o adopci, je to úplně v pohodě. Když se ucházejí společně (což je prostě 100% lepší, už jen kvůli finančním možnostem a času který jsou schopni dítěti věnovat), jsou vyřazeni a nemůžou adoptovat. Pro to prostě neexistuje obhajoba.
eleven11
18.05.2022 18:14
#
Tak nech si každý adoptuje sám a potom budú mať dvoch chlapečkov k hraní
Talker
18.05.2022 19:31
#
Já nevím, jestli jsi jen nějaký pánbíčkářský slovák, kterého prcal do prdele na nedělní škole farář nebo trol.

Tohle je vždycky strašně těžký říct...
celeb
23.05.2022 11:23
#
mam pocit, ze na deti na adopciu sa caka v poradovniku a aj standardnym parom trva aj par rokov, kym sa k dietatu dostanu. Casto su to cigancata, postihnute deti, ...
Velmi pochybujem, ze single ma realnu sancu sa prihlasit a obratom dostane zrave modrooke blondate dieta.
bobis21
23.05.2022 11:28
#
Zájemců o adopci je mnohem méně než dětí k adopci. To že proces trvá dlouho neznamená, že je těch zájemců přebytek
Navíc se může jednat i o vlastní dítě jednoho z nich, u kterého se ale druhý nemůže stát rodičem.
celeb
23.05.2022 13:02
#
V súčasnosti je u nás oveľa viac žiadateľov o adopciu, ako detí, ktoré možno adoptovať. Situácia je teda skôr výhodná pre deti, pretože sa rozširuje výber najideálnejších náhradných rodičov.

Uchádzači sú zase v nevýhode, pretože väčšina z nich nebude uspokojená. Mnohokrát aj preto, že sa nedokážu prispôsobiť potrebám a nárokom zvereného dieťaťa.
Talker
18.05.2022 16:20
#
Nějak nechápu, že někdo může dát otázku "proč by ta práva měli mít", když je laťka nastavená stylem "kdokoliv se může vzít". To právo mají feťáci, alkoholici, rodiče, co zanedbávají (nebo dokonce i zneužívají) děti, berou se popáté, kriminálníci, máš právo se ožrat a vzít si někoho, koho jsi zrovna potkal, ve Vegas snad ještě ten den...

Já až tak moc gayů neznám, ale většina je relativně úspěšná, pracovitá, aktivní. Nevidím důvod, proč by neměli mít možnost dát domov dítěti, které ho potřebuje.
Talker
18.05.2022 16:22
#
https://www.youtube.com/watch?v=rW3P5AlcZD8&ab_channel=MATOMI

Jinak ještě takový "vedlejší" argument.
Imos
20.05.2022 12:19
#
Trand
18.05.2022 15:48
#
Jinak je teda vtipné, že zrovna jeho jméno se vyslovuje stejně jako gay.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.