Guardiola si přeje, aby "neuvěřitelný" Kompany v klubu zůstal

09.01.2019 10:19 - Aktuality
Vincent Kompany (© flickr.com)
 
Manažer Manchesteru City Pep Guardiola doufá, že střední obránce Vincent Kompany zůstane i nadále v jeho týmu. Belgickému obránci po této sezoně vyprší smlouva, Guardiola by však byl rád, kdyby ji prodloužil. Kompanyho označil za jednoho z nejlepších obránců, jaké během své kariéry potkal.

Kompanymu je 32 let a s Manchesterem City vyhrál tři tituly, tři Ligové poháry a jeden FA Cup. V poslední době jej ale až příliš často trápily nejrůznější zdravotní neduhy.

"To je také jeho jediný problém. Jeho zranění a fakt, že když hrajeme rychle dva zápasy za sebou, tak může hrát jen v jednom," prohlásil Guardiola.

Jinak už ale na svého svěřence pěl jenom samou chválu. "Je to náš kapitán a strávil v klubu 11 let. Všichni naši stopeři mají kvalitu, ale Vincent, to je něco speciálního. Jeho charisma, vítězná mentalita... A jediný Laporte má lepší levačku než on. Je zkrátka neuvěřitelný," řekl Guardiola a dodal, že by si moc přál, aby Kompany v klubu pokračoval i v příští sezoně.

"Je to jeden z nejlepších obránců, jaké jsem kdy ve fotbale viděl," míní Guardiola, který v trenérské kariéře vedl třeba Puyola, Piquého či Lahma.
Autor: Jiří Fišara / skysports.com
Počet zobrazení: 5439
Související články
Komentáře (241 / 0 nových)
ttopi
09.01.2019 10:37
#
Nemá někdo email na Yayu Toureho? Posl al bych mu to, ať si počte
Manik...
09.01.2019 10:38
#
OT: S tím Higuaínem si někdo dělá totální prd*l, ne? Co chce jako v PL dělat, tlusťoch.
Miguel19
09.01.2019 10:59
#
Já ho fakt nemusím. Nechci ho. Ale když vidím tu zoufalost od Moraty a Girouda, tak už je mi to i jedno..
Manik...
09.01.2019 11:09
#
Mně ne, protože to není zrovna progres. To můžou zůstat ti 2 šmatláci.
ClancyWiggum
09.01.2019 11:18
#
Mě taky přijde že to vyjde uplně nastejno. Posun žádnej.
r.mrazik
09.01.2019 11:24
#
ze je o mnoho vice golovy se bavit nemusime ne?
ClancyWiggum
09.01.2019 11:27
#
Bejvávalo.
Manik...
09.01.2019 11:44
#
Chandler_Bing
09.01.2019 11:29
#
Tak není prověřenej ligou. Morata byl v Itálii taky docela gólovej. Jako krátkodobá záplata jeho nákup možná dává smysl, ale koncepčně to je opět špatně.
ClancyWiggum
09.01.2019 11:34
#
Zbytečná záplata. Lepší by bylo počkat si na Cavaniho.
Chandler_Bing
09.01.2019 11:36
#
s tim naprosto souhlasim
r.mrazik
09.01.2019 12:23
#
na hostovani by spatny nebyl...lepsi nez morata
Busby babes
09.01.2019 11:34
#
leto 20 zapasu, 8 golu ve vsech soutezich. Morata 24 zapsu 9 golu. To vyjde tak nejak nastejno.
r.mrazik
09.01.2019 12:23
#
verim,ze ty sance,co morata zahazoval,tak on by je promenil
Infi
09.01.2019 15:46
#
Bavíte se stále o Higuainovi?
r.mrazik
09.01.2019 15:51
#
zacal byt uz marny?jv juve mu to jeste docela slo
Infi
09.01.2019 16:01
#
tak je pravda, že nějaké ty góly dá, ale to i Morata vzhledem k počtu minut, navíc si myslím, že Higuaín patří pořád mezi největší paliče
r.mrazik
09.01.2019 16:17
#
ale oproti moratovi to je sniper
Infi
09.01.2019 18:09
#
dobrá, ale bez zaměřovače
r.mrazik
09.01.2019 18:35
#
ClancyWiggum
09.01.2019 20:12
#
TheTopFootbaler
09.01.2019 20:51
#
Seydou Doumbia
11.01.2019 09:26
#
Poslední sezonu, kdy byl opravdu skvělý byla ta poslední v Neapoli.
r.mrazik
11.01.2019 10:05
#
a tu prvni v juve ne? 32 golu neni vubec marny...(24 v lize)
a ve druhe ma 23...16 liga a 5 LM...
to taky neni spatny...
Seydou Doumbia
12.01.2019 01:46
#
Tak jemu se hodně vyčítá to že proti velkým týmům je marný a tem menším sází branky takřka do prázdné brány ne? Pamatuji tu poslední sezonu v Neapoli a to šil ty góly s každé pozice.
Momo9
09.01.2019 14:45
#
Váhovej.
ClancyWiggum
09.01.2019 20:12
#
scheeza
09.01.2019 12:12
#
Já to stejně nechápu,podle všech odborníků ma Chelsea nejlepší akademii,co se výsledků týče a za posledních 20 let nehrál v A-týmu snad žádnej útočník z akademie co by se prosadil
guarrangaa
09.01.2019 11:35
#
Pokud je Morata fakt tak marnej, jak se tvrdi, tak by to nemusela byt spatna posila. V Realu, Neapoli i Juve hral Higuain vyborne. Kombinacni hru nekazil, vylozeny sance promenoval a casto i pridal gol z nejakyho prapodivnyho uhlu. Vzdyt mel 0,46 golu na zapas - to je v Italii fakt hodne. V AC se ted nedari zadnymu utocnikovi. Bacca, Kalinic, Silva, Higuain.. To nebude tema hracema.
A s tim, ze by byl „pomlaej tlustoch“ atd. nesouhlasim. Pokud Chelsea nema v planu hrat zandoura + protiutoky, tak je to paradni hrac.
Takze kdyby to bylo hostovani (s nepovinnou opci), tak proc ne? Verim, ze zrovna Sarri ho dokaze vyuzit!
Manik...
09.01.2019 11:45
#
Na hostovačku OK, ale na přestup ne.
Busby babes
09.01.2019 10:47
#
Pavard do Bayernu. Mozna skoda, ze jsem si ho nechali utect. Slusne RB.
pepinho2
09.01.2019 10:48
#
On je hlavně primárně CB. O to víc by se MU hodil.
Busby babes
09.01.2019 11:00
#
v narodaku hraje RB, ne? a i v lize ma letos tak pul na pul. 10 zapasu na RB, 14 na CB.
Reggie
09.01.2019 12:22
#
Jo, protoze na CB maj strasnej pretlak, kdyz LB hral na MS Lucas Hernandez, coz je taky stoper. Naopak na RB to takova slava neni.
tomasinho
09.01.2019 12:30
#
A taky hlavně proto, že Sidibe i Mendy byli po zraněních ne?
Reggie
09.01.2019 12:46
#
Urcite taky nebo spis mozna hlavne proto . Ale ani se to nevylucuje s tim, ze je na CB brutalni pretlak
Busby babes
09.01.2019 12:50
#
taky se to ale nevylucuje s tim, ze na RB umi zahrat.
Reggie
09.01.2019 12:52
#
Jasne, ale neni to rozhodne typicky RB a je primarne stoper
Momo9
09.01.2019 14:46
#
A toto se nevylucuje s cim prosim?
Frantszek
09.01.2019 18:33
#
Nezapomente splachnout
kardous
09.01.2019 11:28
#
jacobT
09.01.2019 11:53
#
Lutujes, ze ste si nechali utiect hraca, u ktoreho nepoznas ani jeho primarny post?
Busby babes
09.01.2019 12:03
#
jacobT
09.01.2019 12:08
#
Ved nic v zlom, len ma pobavilo to konstatovanie v spojitosti s naslednym uvdenim, ze sa jedna o RB.
Busby babes
09.01.2019 12:49
#
vsak tam letos odehral 10 zapasu. na CB 14. Aspon dle whoscored.
andrew96
09.01.2019 13:08
#
Tolik zápasů Stuttgart ani neodehrál, ne?
jacobT
09.01.2019 13:14
#
Odkial mas tych 10 zapasov navyse? Tuto sezonu nastupil k 14 zapasom a ku vsetkym na pozicii stopera.
jacobT
09.01.2019 13:16
#
Tak este som nasiel 2 zapasy v nemeckom pohari, tiez odohrane na CB.
jacobT
09.01.2019 13:17
#
Tak beriem spat. To mi tam ukazalo este z minulej sezony.
Busby babes
09.01.2019 13:19
#
bude to dohromady s repre.
jacobT
09.01.2019 13:26
#
Aha, tak to potom sedi, tam ho Deschamps stale vyuziva na RB. V kazdom pripade v klube nastupuje mimo CB len velmi sporadicky. Tuto sezonu vobec, ale minuly rocnik sa parkrat objavil na RB i DM.
Baronne
10.01.2019 14:10
#
Mastný Chobot
09.01.2019 12:31
#
*CB
Ingimir
10.01.2019 12:39
#
nemôže byť diskusia o Pavardovi bez toho aby v nej nebolo treba niekomu povedať že jeho primárny post je CB
Busby babes
10.01.2019 12:42
#
nastesti se naslo dost lidi ochotnych mi to vysvetlit. Dobri lide existuji.
Busby babes
09.01.2019 11:21
#
REPLIKATOR
09.01.2019 11:30
#
Prodaný
diastan
09.01.2019 11:32
#
Kefalín
09.01.2019 11:39
#
FDH
Elliasson
09.01.2019 11:44
#
Drama to vážně bylo kvůli bitce a kvůli Buttonovi.

Ale hokejově to byla nuda (viděl jsem poslední třetinu).
icka
09.01.2019 11:50
#
icka
09.01.2019 11:50
#
Snad jediny sympaticky hrac v City
ClancyWiggum
09.01.2019 11:54
#
Bernardo ještě.
Rybinho85
09.01.2019 11:54
#
Oba Silvové jsou sympaťáci.
Ondiis
09.01.2019 12:10
#
r.mrazik
09.01.2019 12:24
#
david jo...bernardo je placka
tomasinho
09.01.2019 12:30
#
S náma tam furt u rozhodčího vyplakával po každém písknutí.
r.mrazik
09.01.2019 12:33
#
jj,presne...stejna placka jak ander...nemam to vubec rad
Wat
09.01.2019 21:37
#
EL Gringo
09.01.2019 12:46
#
LM
09.01.2019 12:49
#
Cartmanova máma
09.01.2019 12:59
#
Divik
09.01.2019 13:29
#
mistr129
09.01.2019 16:47
#
icka
09.01.2019 19:39
#
cristiano.K.
10.01.2019 08:07
#
ClancyWiggum
09.01.2019 12:34
#
Infi
09.01.2019 15:46
#
Aguero, Laporte
mistr129
09.01.2019 16:47
#
Laporte, Stones, Mendy, Kevin, Kun
icka
09.01.2019 19:40
#
Nevim v jakem vesmiru muze byt pro nekoho Kun sympaticky.
TheTopFootbaler
09.01.2019 20:54
#
Ani Stones není dvakrát sympatický, ale v pohodě bych ho snesl.
Cipinho
10.01.2019 09:52
#
A proč by nemohl?
Scorsesehö_öbočí
09.01.2019 12:03
#
Dnes bez chyb
Kohout-NL
09.01.2019 12:20
#
We have now received a post-Christmas/New Year update from the contractors involved in the critical safety systems at our new stadium.

The past month has seen remedial works take place, software issues resolved and corrected safety equipment installations increase. Testing has also continued.

We are now liaising with the contractors and building control at Haringey Council to determine a schedule of commissioning, building test dates and building control sign-offs, along with formal test event dates.

Given the time required to deliver these and the test events, we can confirm that our Premier League matches against Watford (30 January), Newcastle United (2 February) and Leicester City (10 February) – and our Champions League match against Borussia Dortmund (13 February) – will take place at Wembley Stadium.

Should we continue to progress to the fifth round of the FA Cup and have a home draw, this too would be played at Wembley Stadium (weekend of 16/17 February).

In order to reduce the inconvenience to fans, the three Premier League matches will be refunded in one transaction and similarly all three games can be purchased together in one transaction. All three matches will be Category C pricing from the 2017/18 season. The 51,000 capacity cap will apply for these fixtures.

Daniel Levy, Chairman, said: “I should like to apologise to our fans and thank you for your continued patience. The response from those who attended the familiarisation event was great to hear and reinforced our commitment to deliver an exceptional matchday experience for everyone. We shall now seek clarity in respect of building test schedules and test event dates and provide further information on these in the next two to three weeks.”

Jestli tomu dobře rozumím, tak ta zpráva ohledně critical safety systems musela dopadnout pozitivně, když se jdou plánovat test eventy. Kua kéž by se to začátkem března povedlo otevřít.
Busby babes
09.01.2019 12:53
#
ja bych vas teda fakt nechal sezonu dohrat ve Wembley. Kvuli regulernosti souteze.
Kohout-NL
09.01.2019 13:01
#
Warnock tě nakazil?
Busby babes
09.01.2019 13:04
#
ani ne, kvuli tomuhle vam loni zatrhli to: ve Wembley jen velky zapasy, jinak na MK Dons nebo kde jste to chteli hrat. Tak mi prijde logicky v tom stejnem pokracovat.
FUnk
09.01.2019 13:29
#
ale to se hralo na dvou cizích stadionech a nejednalo se o navrat. To je trochu rozdil
Busby babes
09.01.2019 13:42
#
o to vetsi duvod to zatrhnout ted. Ten rozdil bude vetsi.

Jako je to jen teoreticka rovina, to je jasny, spis jde o ten princip, ale... hrali jste ve Wembley, teoreticky venkovni stadion s Wolves a prohrali. Na konci sezony budete hrat s Evertonem, kterej se muze v te dobe s Wolves pretahovat o misto v EL. A budete hrat uz doma. Z pohledu Evertonu meli Wolves jistou vyhodu, kdyz jste s nima nehrali na svem domacim stadionu...
Momodou#
09.01.2019 14:03
#
Kohout-NL
09.01.2019 14:05
#
A nebo jsme si na Wembley za ty dva roky zvykli a teď bude návrat na WHL nevýhoda. Nikdo to nedokáže říct. A jako mnohem větší význam může mít, že my budem hrát s City po návratu KdB nebo že s váma budem hrát až po vyhození Mourka. Stadion je jenom jeden z X faktorů, které se v průběhu sezony mění. Je to pičovina.
bbbauch
09.01.2019 14:11
#
Neni to picovina, taky bych vas tam nechal. Ze je dalsich x jinejch faktoru je irelevantni, ty se nedaj ovlivnit. Tohle se da ovlivnit a i kdyz neni jasny, jestli to pro tymy bude vyhoda nebo nevyhoda, hrat s vama na novym stadionu, tak to porad proste je nerovny.
Kohout-NL
09.01.2019 14:24
#
Jak nedaj ovlivnit? Můžem zakázat odvolávat manažery v průběhu sezóny, ne?
bbbauch
09.01.2019 14:38
#
jen pri prestupaku, klidne
Busby babes
09.01.2019 14:32
#
jak rikam, jde o princip. Kdyz vam to loni zatrhli prave kvuli regulernosti, a btw stejny argumenty se objevovaly i v diskuzi o tom, ze by La Liga mela jedno kolo v USA, tak bych to nepovolil ani ted. Meli jste to stihnout nebo si proste pockate az na pristi rok . Jinak i kdyz vam to povoli tak to nebude zadna tragedie, ale aspon by teda PL mohla byt konzistentni sama se sebou.
Kohout-NL
09.01.2019 15:13
#
Já ti nevím, mě přijde, že by to snad bylo na nějakou žalobu. Však FA nám pronajímá Wembley. Vždyť to je střet zájmů. Navíc, na Wembley rozhodně tratíme i v návštěvnosti, která je letos určitě slabší než vloni, fans toho mají pokrk. Nevím jak je to třeba s tržbama z občerstvení, jestli jdou nám nebo majiteli Wembley= FA. WHL má u sebe i nový nákupák, jehož tržby budou na fotbale taky závislé. To prostě nemůže projít.
Busby babes
09.01.2019 15:19
#
stejne tak by pak mohla byt nejaka arbitraz kvuli tomu, ze nekdo nepostoupi do poharu/spadne z PL a mohl by si stezovat na neregulernost souteze... ale nevim, jak to mate domluveny s PL.
Kohout-NL
09.01.2019 15:23
#
Mě to fakt přijde totálně za vlasy přitažené a ani situace v PD, ani naše žádost hrát částečně na MK Dons mi nepřipadá jako relevantní precedens. Je tolik faktorů které to ovlivňují, nevím proč by se zrovna z tohohle měl dělat takový problém. A pochybuju, že by teď FA začala něco takového vymýšlet, když bylo od začátku sezóny jasné, že k tomu přesunu dojde (pokud to stihneme- o čemž na začátku nikdo nepochyboval).
Busby babes
09.01.2019 15:59
#
uvidime. mela to byt jen poznamka na okraj.
bobis21
09.01.2019 14:01
#
"The 51,000 capacity cap will apply for these fixtures" - jaký je k tomuhle důvod?
Kohout-NL
09.01.2019 15:25
#
Protože na Newcastle 90 000 fanoušků nepřijde, tak se zavře top tier, aby nebyli fanoušci rozstrkaní po celém hledišti, ale vyplnily se pokud možno co nejhustěji první dva ochozy.
bobis21
09.01.2019 16:22
#
Dik já myslel že to je kvůli nějakému pravidlu. Pokud si myslí že víc neprodaji tak to smysl dává
Nikikrew
09.01.2019 23:02
#
Ja ti poviem kedy sa to otvorí.
NLD 2.3.2019
vladis271
09.01.2019 12:22
#
OT:

LOOooooooool beef Blaha vs ministerstvo zahraničných vecí. Toto je lepšie ako Rytmus vs Rakby
Malresi
09.01.2019 13:27
#
Blahove názory v drvivej väčšine nemusím, i keď niekedy sa zvykne trafiť úplne do bodky. Bez ohľadu na to sa MZV zachovalo totálne detinsky, amatérsky, nezvládačsky. Blaha expresívne vyjadril kritiku a MZV namiesto korektnej odpovede spustilo osobný útok. Dorazil ma opäť ten Soros. To každý, kto má iný názor ako proliberálni priteplenci je automaticky "ovca", ktorá verí, že všetko platí Soros? Fakt úbohé. A to som ešte pár rokov dozadu považoval MZV a Lajčáka za najschopnejšie ministerstvo a ministra. Kopec vecí v priebehu 2017 mi ale totálne otočilo pohľad.
Malresi
09.01.2019 13:28
#
*Samozrejme myslel som 2018
Mastný Chobot
09.01.2019 13:42
#
Blaha sa fakt nezvykne trafiť do bodky. Blaha je zakomplexovaná, agresívna a morálna žumpa
Malresi
09.01.2019 14:03
#
A to súdiš na základe čoho? Na základe jeho satyristického štýlu písania, anti USA postoju, anti liberálneho postoju alebo prečo vlastne? Ja sledujem statusy takmer všetkých politikov nášho spektra a čítať Blahu ma baví suverénne najviac. Jasné, sú tam aj žvásty a sračky, ale u koho nie?
vladis271
09.01.2019 14:59
#
*sú tam len žvásty a sračky...
Malresi
09.01.2019 15:23
#
Podľa teba.
jacobT
09.01.2019 16:48
#
Momo9
09.01.2019 14:49
#
zase tady ta levičácká hysterka
JuveGrandeAmore <3
09.01.2019 15:00
#
Ale Blaha je fakt zbytocny poslanec. Nazory ma povacsinou dementne a ked som ho videl par razy v TV vyjadrovat sa k urcitym veciam tak ten bol tak schopny vliezt do zadku a obhajovat tych svojich "vyvolenych" ze som chcel proste Takych politikov fakt nepotrebuje nikto.
Malresi
09.01.2019 15:24
#
No to môžeme povedať o Šebejovi napríklad tiež. Z bývalých politikov je to Dzurinda a Mikloš. Akurát títo páni lezú do riti na opačný smer. Sú preto lepší ako Blaha?
JuveGrandeAmore <3
09.01.2019 15:31
#
Sebej je tiez osobitny pripad a celkovo Most-Hid. Ja som Dzurindu ani Mikolsa nikdy nejak nepodporoval a nie to este nebodaj uznaval. My sme snad ani normalneho a slusneho zastupcu vo vrcholovej politike s nejakou vyraznou poziciou nemali- aspon ma nik aktualne nenapada, A neviem ja netvrdim ze je niekto lepsi atd. len hovorim ze je to zbytocny politik ktory vo vysledku dokopy nic nerobi skor iba skodi.
Malresi
09.01.2019 15:35
#
Aha, tak to sa potom v 90% tvojho príspevku zhodneme. Ak je zbytočný Blaha, tak sú zbytoční skoro všetci. Ale chápem ťa - reálne nepretlačí nič a iba tára.

Takto, ja by som Dzurindovi a Miklošovi kredit dal za to, že urobili nepopulárne, ale veľmi potrebné kroky k tomu, aby sa Slovensko z izolácie dostalo do EÚ a NATO. To, že sú to posluhovači USA a urobili by pre nich aj BJ svojim otcom, ktorý by nahrali na kameru - to je to, čo mi na nich vadilo. Samozrejme aj okrem toho, že sú chronickí klamári, ale opäť - kto z nich nie je?
JuveGrandeAmore <3
09.01.2019 15:52
#
Za to ze sme v EU im samozrejme kredit neupieram. To bolo pozitivne kedze nam to zlepsilo diplomaticku politicku aj ekonomicku poziciu- aspon si osobne myslim ze v tej dobe a situacii ktora bola teda nie bohvieaka nijake lepsie vychodisko nez smerovat k EU proste neexistovalo. Kde aktualne smeruje EU (veduce staty a aktualne elity) to uz je zase uplne ina tema takze tam sa nejdem stracat. Ale ako ludi alebo politikov ktorych by sme mali velebit to teda urcite nie. Mali aj dost negativneho.

A popravde ano ked to tak clovek sleduje tak ja osobne mam pocit ze su tam zbytocni takmer vsetci.
Malresi
09.01.2019 15:57
#
Presne tak, súhlasím aj s názorom na EÚ. Palec hore.
kiwwi
10.01.2019 00:26
#
Najlepšie to povedal Miloš... Blaha je vzdelaný za hranicu svojho intelektu

A takí sú najhorší, naštudovane ma veľa, ale jeho intelekt to nedokáže spracovať, resp. To spracuje úplne napicu, lenže to nedokáže rozoznať

Nevzdelany človek s jeho intelektom by bol aspoň niekde zalezeny a bol by ticho, ale tento je jak hlasna trúba
vladis271
10.01.2019 09:07
#
Cartmanova máma
10.01.2019 10:04
#
Mastný Chobot
09.01.2019 16:10
#
to ho vystihuje tiež, aj keď nie dostatočne imho
vladis271
09.01.2019 16:32
#
Momo9
09.01.2019 17:21
#
Takova sranda smarja, kluci bezte se cucat honem.
vladis271
09.01.2019 14:58
#
jacobT
09.01.2019 16:46
#
Cobra
09.01.2019 17:36
#
Nikikrew
09.01.2019 22:59
#
v škole musel byť šikanovany, inak si to vysvetliť neviem
vladino10
09.01.2019 14:55
#
Preto, lebo toho sorosa v každom statuse spomína on sám?
Ol!ver
09.01.2019 16:49
#
Písal o sorosovych mimovladkach - že sa ich ľudia podpísali pod petíciu kvôli prijatiu bezpečnos. stratégie, nie o tom, že strategiu vypracovali oni alebo Soros sám (ako to napísalo MZV) , tzn . argumentačný fail od MZV ako od obyčajného politika tajtrlika,. hlupáka. Primitivizmus, ktorému tlieskajú ľudia s jednoduchým a pohodlným zmýšľaním.
vladis271
09.01.2019 17:16
#
Ol!ver
09.01.2019 20:20
#
Čo je ti smiešne, chuju? Blaha je kokot jak rampa, ale nebudem obhajovať niekoho, kto sa zachová rovnako.
vladino10
09.01.2019 15:00
#
A ešte sa spýtam takto- je poslancom vládnej strany, pričinil sa nejako o to, aby smer pretlačil niečo z tých jeho statusov? Nie. Je v strane, ktorá robí totálny protiklad toho čo on píše a vôbec mu to nevadí..môj názor je asi taký, že ak by založil komunistickú stranu, tak by sa do parlamentu v živote nedostal, ale pokiaľ takto vypisuje statusy a je na niekoho kandidátke, tak.oslovi takýchto voličov a na prechod do parlamentu a živobytie mu to.staci..ale reálne z toho čo píše nepretlaci (ani to neskusi) nikdy nič..a keď Fico povie "hlasuj za lajcaka a za ministerstvo ktoré ti takto naložilo", tak statusovy rebel blaha zahlasuje
vladis271
09.01.2019 15:07
#
on je odporný karierista a oportunista. Novodobý Husák. Jasné, že sa snaží, ale každý ho posiela do riti. SMER vie, že na svoje kšefty potrebujú byť integrovaný v EU (čo nespochybňuje ani Blaha) a kvôli bezpečnosti zakotvený v EU. Neutralita je bláznovstvo. SMER by ťažko vysvetťoval svojim voličom, že kvôli neutralite teraz stúpne rozpočet na obranu z 800 mega ročne na 3-4 miliardy s tým, že by sa muselo ubrať v už zdevastovanom zdravotníctve, či iných rezortoch.

Jeho názor je osamotený aj v rámci strany. Tá stratégia by bola dávno schválena v parlamente, nebyť SNS, kde sa Danko zamiloval sám do seba ked ho začali pozývať do ruskej dumy. Dokonca by prešla ústavnou väčšinou.

On si mýli radikálne ľavicových voličov a ľavicových voličov, väčšina Smerákov sú ľavičiari a tým členstvo v NATO nevadí, pár z nich sú radikálni ľavičiari a tým to vadí a tých voličov kradne Blaha KSS, kam svojou mentálnou výbavou patrí, ale ako oportunista vie, že KSS by do parlamentu nikdy nepretlačil.
Malresi
09.01.2019 15:21
#
Blaha niekedy hovoril o tom, že by malo byť Slovensko neutrálne? Jeho názor je osamotený vrámci strany? Preto s výnimkou Mostu a tých pár šaškov z bývalej Siete boli všetci proti stratégii? Hlavne sa nikdy nemalo stať, aby bol Lajčák na dvoch kreslách naraz. Nemôže byť predsa možné, aby min. zahr. vecí bol zároveň aj vo vysokej funkcii v rámci medzinárodnej organizácie, to je proste blud. Jasné, že sa potom Lajčák postaví na hlavu. Jeho návrhom opovrhuje vláda štátu, z ktorého pochádza a ku ktorej de facto patrí a potom je vo svete a v rámci OSN za kokota.

Ešte k tomu Blahovi, do piče a ktorý politik reálne pretlačil niečo, čo sľúbil? Spomínam si na 2010, ako som sa tešil, že zlepenec nahradil červenú čvargu. Sĺubovali znižovanie daní a hahaha hohoho, daň zvýšili. Všetci sú to čuráci a nejaké rozdelenie v politickom spektre je absolútne bezpredmetné, keď sa budeme baviť o reálnych činoch. Všetci slúžia svojim oligarchom, či sú to modrí, zelení, červení alebo oranžoví. Politické spektrum môžeme rozdeliť len na základe ideológie samotných politikov, resp. strán. Reálne - v praxi sú to všetko sluhovia sponzorov a nie ľudí, tak ako by to malo byť.

Na záver by som pridal citát od Sokrata.

"Demokratické zřízení doplatí na to, že bude chtít vyhovět všem. Chudí budou chtít část majetku bohatých, a demokracie jim to dá. Mladí budou chtít práva starých, ženy budou chtít práva mužů a cizinci budou chtít práva občanů, a demokracie jim to dá. Zločinci budou chtít obsadit veřejné funkce, a demokracie jim to umožní. A až zločinci demokracii nakonec ovládnou, protože zločinci od přírody tíhnou po pozicích moci, vznikne tyranie horší, než dovede nejhorší monarchie anebo oligarchie."
vladis271
09.01.2019 15:29
#
vystúpenie z NATO znamená čo iné ako neutralitu? Kto bol proti stratégii? Ved bola jednomyselne schválená vládou aj všetkými ministrami za SMER. Ako aby asi potom vyzeralo hlasovanie v parlamente?....................hovorím o bezpečnostnej stratégii, je možné, že ty hovoríš o Marakéši............s Lajčákom a dvomi stoličkami s tebou súhlasím.
Malresi
09.01.2019 15:32
#
Vystúpenie z NATO ? Ospravedlňujem sa, ak som to nezachytil, ale tu sa snáď niekto okrem Kotlebovcov jasne vyjadril, že máme opustiť NATO a bol to Blaha? Tak to mi uniklo, ak je to pravda. Aha, prepáč - ja celý čas píšem o Marakéši. O akú bezpečnostnú stratégiu sa jedná? Veď tam ide vždy len o to isté - ostať v NATO, prijať čo nám nadiktujú a bodka.
Malresi
09.01.2019 15:40
#
Hm, no toto je vyjadrenie Ministerstva, ale máme link na samotného Blahu? Dnes dal status, kde by som vypichol len toto: "Len pripomínam, že som naprílad žiadal vyčiarknuť našu podporu východnému krídlu NATO,aby sme sa nezaväzovali k účasti na misiách NATO, žiadal som vyčiarknutie zbytočných protiruských provokácii a rovnako som požadoval, aby USA nebolo považované za osobitý pilier našej bezpečnosti."

Logicky, nie je proti NATO a nechce vystúpenie, ale kritizuje niektoré body a fakty. Napríkpad s týmto príspevkom ja osobne súhlasím.
vladino10
09.01.2019 15:39
#


Je fajn, že absolútne netušíš o čo ide, ale vieš, že Blaha sa trafil..
Malresi
09.01.2019 15:41
#
Príspevok vyššie vladinko
JuveGrandeAmore <3
09.01.2019 15:24
#
Aspon ten text co sa tyka toho postoju Blahu a smeru. Proste je to jebo s prepacenim inaksie moc nenadavam ale tito nasi politici to su naozaj cisti kok*ti bez hanby.
Mastný Chobot
09.01.2019 16:17
#
Jasné, že nič nepretlačil, lebo aj v Smere si uvedomujú, aký to je cholerický a nebezpečný psychopat s chorými myšlienkami. Keby sa presadzovali jeho názory, tak sme do 10 rokov zas na pokraji civilizovanej Európy. Jediný dôvod, prečo ho tam tolerujú, je, aby ich volili podobní cholerickí psychopati a komunisti. Ten človek je hanbou parlamentu a to, že je v európskom výbore, je výsmech.
vladino10
09.01.2019 16:38
#
natahaju tých pár voličov na nazbieranie ktorých blaha má potenciál, títo voliči sú spokojní lebo jeho jediná činnosť za všetky tie roky sú statusy a keď mu nakážu ako má hlasovať, tak blaha posluchne..ideálny idiot..
Ol!ver
09.01.2019 16:59
#
scholes18
09.01.2019 20:09
#
fenixLFC
09.01.2019 17:35
#
vacsim vysmechom uz je len mazurek vo vybore pre ludske prava
Davor27
09.01.2019 20:17
#
Melisko
09.01.2019 20:25
#
Prochazka/Jankovska kandidati na US
Ol!ver
09.01.2019 20:30
#
FICO!!!
Malresi
09.01.2019 17:37
#
Tak toto je dobré škatulkovanie. Keby som tu nechodil toľké roky, tak si pomyslím, že si ďalší proliberálny kokot, pre ktorého sú všetci ľudia iného alebo opačného názoru "cholerickí psychopati a komunisti". Fakt toto je veľmi nebezpečný fenomén tejto doby - z liberálov sa stávajú komunisti, z EÚ Sovietsky zväz and so on.

Pozri si príspevky Blahu - nie kvôli príspevkom samotným, ale kvôli komentárom. Sú tam mladí ľudia, starší ľudia, ženy, muži, robotníci, učitelia, ľudia z finančného segmentu, lekári, právnici.

Nie každý, kto nie je liberál je cholerický psychopat a komunista, ty kokot.
Mastný Chobot
09.01.2019 21:34
#
Hej, budem si čítať regulovanú diskusiu s fake profilmi. A napíš mi ešte raz, že som kokot, potom si to už určite vezmem k srdcu. Ver mi, že nie všetci sú pre mňa nebezpeční idioti, len Blaha a pár ďalších. Našťastie si to uvedomujú aj unho v strane.
Malresi
10.01.2019 07:48
#
Toto bude reakcia aj pre ďalších liberálov, ktorí komentovali pod tebou.

Tak ako sorry, ale ty nazveš cca 17 000 ľudí "cholerickými psychopatmi a komunistami" , pričom to nie je pravda ani len zďaleka a čuduješ sa mi, že ti nadám do kokotov? Kto iný, ak nie kokot, takéto niečo môže vypustiť z úst?

Fake profily? Dôkaz? Predpokladám, že nie pretože už by tu bol.

Opäť ďalšia vec, ktorú som nepriamo naznačil v príspevku vyššie - liberálom vyhovuje len ich pravda. Pokiaľ ich niekto konfrontuje s opačným názorom, okamžite vyletia ako šíp a chcú po tebe dôkazy svojich tvrdení, ale de facto (ako si to predviedol s alcantarom) keď vy vypustíte nejakú obludnú lož, tak vás ani len nenapadne jebnúť tu dôkaz, alebo prinajmenšom teóriu potvrdzujúcu vaše tvrdenie.

Naopak ja môžem kľudne nájsť príspevok, kedy si poslanci odklepli vyššie platy a Blahu všetci prispievatelia išli komentármi "zožrať za živa" a žobrali o vyjadrenie. Čuduj sa svete, asi na niektorý z "fake profilov" Blaha odpísal a nie raz - viedla sa tam diskusia o dobrých desiatkach komentárov. Takže asi toľko k tomu.

Aby som sa vyhranil trošku a boli sme v obraze - nie som Blahov fanúšik, nie som fanúšik Smeru, nie som ani fanúšik žiadnej strany z nášho politického spektra. Som len anti-liberál. Anti-liberál kvôli drvivej väčšine politikov, ktorí sa označujú za liberálov, kvôli trápnym kokotkom ako stránka Zomri, ľuďom ktorí ťa kvôli opačnému názoru označia napr. za "cholerického psychopata a komunistu" a kvôli fúre ďalších vecí. Na druhú stranu chápem, že napr. v rámci ekonomiky je liberalizmus, resp. sloboda podnikania a trhové resp. zmiešané hospodárstvo alfou a omegou pre úspech štátu.
vladis271
10.01.2019 09:10
#
ved Blaha sľúbil, že sa o tom zvyšovaní platov bude informovať a potom k tomu dá vyjadrenie. Už je to mesiac asi a Blaha rieši všetko iné ale vyjadrenie k tým platom nedal.
Malresi
10.01.2019 09:34
#
Akože nedal? Nenapísal samostatný príspevok, ale prostredníctvom komentárov sa vyjadril imo dostatočne. Počas hlasovania v parlamente nebol, tak trvalo pár dní kým sa ozval.

Je ale pekné, že si si vybral jediný môj argument, ktorý sa ako tak dal apochybniť.
alcantara
10.01.2019 11:24
#
Aky je ten tvoj opacny nazor, ked si proti vsetkym? Vies byt konkretny?

A co je Blaha, ked nie skurveny komunista? Ako bonus je zaroven clenom najoligarchistickej strany v kratkej historii Slovenska, vacsie popretie sameho seba asi tazko vymyslis. Za niektore jeho nazory by ho kludne mohli stihat paragrafom, ale na Slovensku sa zatial riesia len fasisti s ich pomylenymi nazormi, ale tak vdaka aspon za to.

Ten bolsevik maze ci blokuje vo velkom kriticke alebo konfrontacne otazky, dokazov je plny internet, sam mam podobne skusenosti, kamarati tiez A ci su vsetci jeho fanusikovia realne osoby? Uz len z obsahu tych textov vyplyva, ze tak tupi ludia na Slovensku byt nemozu. Teda mozu, dokonca aj su, ale v takom hojnom pocte by to bolo velmi smutne.
Malresi
10.01.2019 11:42
#
Ako vystudovany diplomat som alebo sa aspon snazim byt apoliticky. Najviac sympatizujem s rebelmi, ktori boli antisystemovi pocas doby v ktorej zili. Ako priklady by som uviedol Sturovcov, Stefanika, Dubceka, vo svete napr. Lincolna, JFK, Rommela, Solzenicyna, Salingera, Hellera, Bukowskeho.

Blaha je komunista, nepopieram. Mojej rodine komunisti velmi ublizili, zhabali majetok, podniky, skoro prinutili prastareho otca spachat samovrazdu. Ako mlady vyuceny moravak prisiel cca v 46tom na Liptov, postavil 3 pekarne a v priebehu 2 rokov sa zo sikovneho chudaka stal bohac, ktory si mohol postavit 3 dony za cash. Nakoniec po menovej reforme si nedovolil postavit ani jeden. Len za pomoci susedov a priatelov. Takze som silne antikomunisticky zalozeny rovnako ako silne antifasisticky zalozeny.

Neznasam extremy. Keby som sa predsalen mal charakterizovat, tak som ideovo mierne lavicovo orientovany so silnou podporou individualizmu v ekonomickej a nazorovej oblasti. Stat by nemal zasahovat do chodu ekonomiky, nemal by ale ani dopustit velke ekonomicke rozdiely medzi obyvatelmi. Mal by zabezpecit vsetky primarne hodnoty ako zdravotnictvo, stravu, strechu nad hlavou, ale nie na ukor sikovnych ludi. Az na detaily to najviac splnaju severske krajiny.

Maze a blokuje kriticke otazky? Ako to, ze ich pod kazdym jeho postom najdem habadej? Maze len hlupe resp. vulgarne komenty, s cim suhlasum. Fake profily tam fakt nie su, ak ano, poprosim dokaz.
vladino10
10.01.2019 11:46
#
Mastný Chobot
10.01.2019 11:50
#
fajnový úlet
alcantara
10.01.2019 14:18
#
Tak aspon, ze ty vies, ako funguje jeho profil, potom je vsetko v poriadku Diky za info, skor ma zaujimal ten Blaha, cim ta zruda moze trafit klinec po hlavicke, ale kaslat nanho, uz som tomu bolsevikovi venoval viac casu, ako si zasluzi.
Malresi
10.01.2019 17:01
#
alcantara
09.01.2019 22:52
#
ty vole, ty si teraz padol z Melmaku? Vsetky trosku kriticke komentare su mazane, nic ine tam nema, iba kvantum vymyslenych profilov "podporujucich" jeho chore myslienky. Taku cenzuru nema ani Kim v Korey
fenixLFC
09.01.2019 22:57
#
jj si potvrdil ako je to s tym neliberalom a choelrickym psychopatom
kiwwi
10.01.2019 00:29
#
Ty si solidny pacient ale stále nie väčší jak Blaha
Minister
09.01.2019 20:35
#
fenixLFC
09.01.2019 17:31
#
Frantszek
09.01.2019 18:39
#
Eurofotbal.cz
Frantszek
09.01.2019 18:39
#
Eurofotbal.cz
fenixLFC
09.01.2019 22:58
#
hm? mame vam ho poslat do ceska alebo co?
martakubis
09.01.2019 12:26
#
Yannick Carrasco (25) has been offered to Arsenal, who are searching for a winger. Player will have to take a pay cut. #AFC have a limited transfer budget. Carrasco willing to leave Dalian after one year in China
Carrasco chce do Evropy a nikdo jej kromě Gunners nechce
Mercury
09.01.2019 12:28
#
Dobre mu tak
Mastný Chobot
09.01.2019 12:33
#
Ešte AC.

Sa mi páči, že Carrasco s 200+k/w nám problém nerobí, ešte zaňho možno sme ochotní aj platiť nejakých 10+m, ale dať 250k/w Ramseymu, to nie. To je buď bullshit alebo sme ešte väčší kokoti.
Malresi
09.01.2019 13:31
#
Manny
09.01.2019 13:45
#
jakých 200+? ted tam bere 170 a mluvi se o pay cutu
Mastný Chobot
09.01.2019 13:53
#
ja som čítal, že má mať 10,5m ročne v librách = 202k/w. Keď aj vezme pay cut, tak menej než 170 to aj tak nebude + minimálne 10m bude fee.
Ondiis
09.01.2019 14:59
#
Křídlo potřebujeme víc než střeďáka, který nehraje. Bohužel
Busby babes
09.01.2019 12:51
#
Solskjær has identified Yannick Carrasco as a target - #mufc are ready to meet Ole's demands in this transfer window #mulive [calcio mercato]

please, my chcem kazdeho.
Cartmanova máma
09.01.2019 13:00
#
*všechny levý křídla
Busby babes
09.01.2019 13:03
#
ADM
09.01.2019 13:38
#
Ronaldo na ten post po odchode uvalil kliatbu
iamek
09.01.2019 14:32
#
U nás hrál pravé.
ADM
09.01.2019 14:39
#
No zo začiatku áno, ale potom určite lavé..
iamek
09.01.2019 14:45
#
Hmm ne.
Busby babes
09.01.2019 15:21
#
vzhledem k tomu, ze i jako jeho nahrada se bral Valencia, tak levy kridlo fakt nehral.
ADM
09.01.2019 15:23
#
Tvl, keď kukám štatistiky tak ozaj. A ja som bol presvedčený, že už minimálne tú poslednú sezónu u vás drtil na LW
ADM
09.01.2019 15:25
#
Ako vtedy som vás pravidelne sledoval aj kvôli CR, a aj toto video je také 50 na 50, často je tam na LW

https://www.youtube.com/watch?v=zCVhhA1sfvY
Busby babes
09.01.2019 16:00
#
tak on pak mel dost volno v pohybu, takze je mozny, ze se motal i vlevo.
ADM
09.01.2019 16:04
#
Aj v 06/07 je písaný na RW / RM, ale opäť, jeho najlepší výkon mi utkvel v tomto zápase a opäť LW / LM

https://www.youtube.com/watch?v=mBlI0xh0stc

Z toho vychádzalo moje presvedčenie, že hral nalavo ku koncu pôsobenia..
r.mrazik
09.01.2019 15:36
#
no....ne... nalevo hral minimalne...bud napravo,nebo utok
Swarley
09.01.2019 17:03
#
Tak Giggs určitě nehrál stopera, že jo...
r.mrazik
09.01.2019 17:23
#
asi tak
ClancyWiggum
09.01.2019 15:20
#
fenixLFC
09.01.2019 17:36
#
>vyřazen z kádru<
09.01.2019 22:12
#
Stannis Baratheon
09.01.2019 14:21
#
Neuvěřitelně přeceňovaný Kompany
PP
09.01.2019 17:55
#
chlap, který nastoupí po půlroce zranění a přesto je stále srovnatelný s drtivou většinou stoperů v lize.. Při déle trvajícím hraní je to dlouhodobě stoper TOP 3 v celé PL..
Medico
09.01.2019 18:15
#
Tak vzhledem k tomu, ze krome PL nic moc mezinarodne(LM,MS,EURO) nepredvedl, tak urcite by se dalo o tom uvazovat
Rozhodne kvalitu ma, ale na tech uplne TOP zapasu(mimo PL) neni uplne spickovy. Tady bych rekl, ze neni tezky zapasy zkousen a kdyz to prijde, tak drtive zapasu prohraje.(samozrejme nemusi byt jeho vinou, ale neni to tam). Prijde hrac typu Varane/Pique(po prestupu z MU do FCB) a davaji to neskutecne( i strasny kiksy), ale jsou tam kde jsou. Kompany si zalezl do pohodlny a komfortu v MCI.
Kohout-NL
10.01.2019 08:12
#
Svatej
10.01.2019 09:41
#
alcantara
09.01.2019 16:01
#
Wau, obhajovat Blahu, fakt sa najde clovek, ktori to robi. Uz som videl asi vsetko.
jacobT
09.01.2019 16:52
#
Ludska hlupost je, zial, nekonecna...
The Krupy
09.01.2019 17:43
#
potom sa nemožno čudovať, čo sa bastardov tu vládne
vladino10
09.01.2019 17:31
#
fenixLFC
09.01.2019 17:36
#
avicii
09.01.2019 18:51
#
to je fakt moc, pri malo politikoch mam az taku averziu
pa3ce
09.01.2019 19:29
#
Melisko
09.01.2019 20:21
#
''Bůh stvořil člověka, ale nedal si to patentovat, a tak to teď po něm může dělat kdejakej blbec.'' J.Werich
Melisko
09.01.2019 20:22
#
Aj ja som si myslel,ze som videl vsetko. A potom tvoja gramatika..
alcantara
09.01.2019 23:03
#
Stane sa, mal som tam povodne rozpisane mnozne cislo...niekedy si bol vtipnejsi
Melisko
09.01.2019 23:18
#
Na to ze som 5rokov po smrti, dobre ne? Achab..
Whitemedia
10.01.2019 03:43
#
Máte tam neskutečné legendy, o kterých jsem do teď nikdy neslyšel
Mastný Chobot
10.01.2019 08:31
#
ty múmia mumácka
Davor27
09.01.2019 20:23
#
Nie malá časť populácie by sa do krvi bila za zločincov ako Fico, Kali, samozvaný doktor kapitán Danko, Béla Luhár a podobné ľudské špiny a odpady. Nie je preto divu, že sa nájdu aj exempláre, ktoré budú obhajovať toho úchylného retardovaného pomätenca, ktorému by som bez váhania zaplatil jednosmernú letenku do Severnej Kórei s nádejou, že už neuvidím ten jeho odporný ksicht.
kvasha16
10.01.2019 06:44
#
Svatej
10.01.2019 09:43
#
Kali? Ted myslis toho raperra? Neco mi uniklo?
Malresi
10.01.2019 09:50
#
Kalinak
Svatej
10.01.2019 11:05
#
Ok, cejtim se jeste hloupejsi nez pred polozenim ty otazky.
Cobra
10.01.2019 13:09
#
Snad tě uklidní to, že si v tom nebyl sám.
alcantara
10.01.2019 10:57
#
Svatej
10.01.2019 11:05
#
Nepresnej termin
Minister
09.01.2019 20:37
#
Malresi
10.01.2019 09:52
#
Radšej sa vyjadri k môjmu príspevku vyššie zo 7:48.

Wau, fakt sa nájde človek, ktorý nevie rozlíšiť i/y na základe nom. singular alebo plural?
alcantara
10.01.2019 10:59
#
Vysvetlil som to vyssie, pri opravach prispevku sa to moze stat. Ale radsej urobit chybu z nepozornosti, ako obhajovat Blahu, to je uz vazna diagnoza
Malresi
10.01.2019 11:02
#
Uvádzať veci na pravú mieru na základe argumentov, podložených faktami = obhajoba? Ok, tak potom ho obhajujem. A som na to hrdý.
alcantara
10.01.2019 11:30
#
A co je fakt? Ved si napisal len vseobecne zvasty, ako vie Blaha trafit klinec po hlavicke, ze mas protinazor a pod. Ale nikto nevie, co to konkretne znamena.
Malresi
10.01.2019 11:43
#
Uz som napisal, co to znamena.
vladino10
10.01.2019 11:48
#
ty ideš dakoho poučovať o gramatike?

Malresi09.01.2019 14:03#
A to súdiš na základe čoho? Na základe jeho satyristického štýlu písania, anti USA postoju, anti liberálneho postoju alebo prečo vlastne? Ja sledujem statusy takmer všetkých politikov nášho spektra a čítať Blahu ma baví suverénne najviac. Jasné, sú tam aj žvásty a sračky, ale u koho nie?
[reagovat

Ty satyricke
Mastný Chobot
10.01.2019 11:51
#
Keby dedovi po menovej reforme neskrachovali 3 pekárne, tak sa toto nestane
Malresi
10.01.2019 11:55
#
Keby si sa viac venoval historii a nie urazaniu ludi, by si vedel, ze znarodnenie bolo 5 rokov skor ako meniva reforma.
Malresi
10.01.2019 11:52
#
Lebo vobec nie je rozdiel pomylit sa v cudzom slove, ako zakladnom pravidle gramatiky, ktore sa uci na ZŠ.
Mastný Chobot
10.01.2019 11:58
#
Keby si sa viac venoval štúdiu poslovenčených cudzích slov a nie opravovaniu alcantaru, tak nie si za kokota zas.
Malresi
10.01.2019 12:01
#
Aneb, ked som argumentacne zniceny, prejdeme na to najmenej podstatne, kde mam pravdu. Takto daleko zajdes Chobot.
Mastný Chobot
10.01.2019 12:34
#
A čo chceš riešiť viac? Pre teba Blaha nie je chumaj a nebezpečný idiot, pre 95 % ostatných ľudí tu je. Ja ti tu nejdem postovať odkazy na podporu toho, čo tvrdím, lebo sa mi nechce a ani nemám záujem hrabať sa v statusoch človeka, ktorý obhajuje komunistický režim a stál mu pikolík celý týždeň, čo bol za naše peniaze na Kube. Ja ťa o tom, čo si myslím, nepresvedčím, ty mňa tiež asi nie. Môžeme si vynadať do kokotov, ale to je tak jediné, čím jeden druhého obohatíme. Ešte ti poviem, že aj môj dedo mal pekáreň. Sranda, nie?
Malresi
10.01.2019 12:40
#
Co? Ved ja tvrdim od zaciatku, ze je chumaj a ze s nim nesympatizujem. Cele to vzniklo preto, lebo s par statusmi a nazormi, ktore nie su tak radikalne komunisticke, ale skor antiliberalne su mi blizke. Ja sa ti ospravedlnujem, sam som ten prispevok zacinal tym, ze ta tu dlho sledujem a rozum mas. Akurat sa nazorovo nezhodneme a neznasam skatulkovanie lebo tym boli znami prave komunisti a fasisti.

Really? A kde, ak sa mozem opytat?
Mastný Chobot
10.01.2019 13:03
#
Ja si nie som vedomý toho, že by som škatuľkoval. Ak považujem za chumaja a psychopata Blahu, tak mám za to, že aj niektorí jeho prívrženci, čo mu skladajú básničky pod statusmi, sú tiež - to je celkom logická úvaha, si myslím. Netvrdím, ani som to nikde nenapísal, pokiaľ viem, že sú takí všetci. Nejakému ľavičiarovi možno tá jeho póza, že je akože nad vecou alebo agresívna rétorika pasuje až tak, že prehliadne to, že je to absolútny kretén.
V Pezinku, ale to už bolo po tom, čo Paška kachličkoval.
Malresi
10.01.2019 13:41
#
Ok, dávam palec a môžeme skončiť.
vladino10
10.01.2019 14:48
#
Rozdiel je to, že on si nedovolil nikoho opravovať- ty opravujes a pritom robíš chyby tiež..a ak si niekto raz dovolí opravovať a smiať sa druhému za gramatiku, tak logicky od neho tak nejak očakávam, že on sám ju bude mať dokonalú
Malresi
10.01.2019 17:02
#
Ok. To uznávam a ospravedlňujem sa.
merlick
11.01.2019 15:18
#
Treba tyzdenny suhrn gramatickych chyb na ef
Gramatika je zivot totizto
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.