Guardiola litoval, že City nedalo gól, stále věří v postup

10.04.2019 11:24 - Aktuality
 
Hráči Manchesteru City sice v úterním úvodním čtvrtfinále Ligy mistrů na stadionu Tottenhamu prohráli 0:1, trenér Pep Guardiola je však přesvědčený, že za týden v domácí odvetě mohou stav otočit a postoupit do semifinále.

Úřadující vítěz Premier League k tomu však bude potřebovat ukončit nepříznivou sérii s anglickými soupeři, které v evropských pohárech nedokázal porazit v pěti posledních zápasech. V minulé sezoně City nezvládlo čtvrtfinále s Liverpoolem a po porážkách 0:3 a 1:2 vypadlo.

Podle Guardioly je však teď jeho tým v odlišné pozici. "Tehdy to bylo mnohem horší. Teď jsme soupeři dovolili jen pár šancí ze standardních situací a protiútoků, jinak jsme zápas kontrolovali," uvedl španělský kouč, jehož tým proti Tottenhamu zaznamenal první ztrátu v posledních 15 zápasech.

Guardiola litoval pouze toho, že City převahu neproměnilo v alespoň jednu branku. Nemělo k ní daleko, jenže Sergio Agüero v prvním poločase nařízenou penaltu neproměnil. Domácí brankář Hugo Lloris střelu argentinského reprezentanta chytil a zlikvidoval tak třetí pokutový kop za sebou.

"Když nehrajeme dobře, tak to řeknu. Ale dnes ten pocit nemám. Soupeř má ve zvyku hodně napadat, ale my jsme mu to nedovolili, především ve druhém poločase, kdy se hodně hrálo u jejich vápna. Ale teď nemáme čas myslet na Tottenham, čeká nás další ligový zápas," prohlásil Guardiola.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3186
Komentáře (120 / 0 nových)
LFCfan10
10.04.2019 11:27
#
mohli ich poraziť radšej v PL
pequeno
10.04.2019 13:12
#
city nikdy nevyhraje ligu mistru.
aguero by se mohl vic zajimat o osobni rozvoj, talent ma sice jako prase
ale jako spravnej argentinec hlavu ma slabou :D
city bude top v anglii ale v lm to bude vzdy bida.
tady tottenham postoupi dal.
hodne zajimavy zapas bude united barcelona
since1880
10.04.2019 14:08
#
predcasne uvahy z vestici koule jsou top !
pequeno
10.04.2019 14:17
#
na to nemusim mit vestici kouli ani tvoje male koule
since1880
12.04.2019 08:35
#
Hmm, zcesna reakce.
pequeno
18.04.2019 04:13
#
co jsem rikal, nepostoupilo city. kokoti dva nevedomi ocasove
since1880
23.04.2019 09:28
#
I tak to preci nikdy dopredu nejde rict! Pokud tedy naprikald ten tym nehraje ve spatne forme nebo ma hodne zraneni atd.
Rosomák
10.04.2019 11:30
#
Jak to teď vidíte se šancemi na postup? Podle mě 50 na 50.
Spalovač šancí
10.04.2019 11:31
#
51:49
patas92
10.04.2019 11:33
#
60:40 ve prospěch Slepic. 0:1 je na hovno výsledek pro City
KingMaster13
10.04.2019 12:10
#
Acquanni
10.04.2019 16:32
#
Skončit to 2:1 tak bych to viděl obráceně, takhle souhlasím, prohrát 0:1 ještě s tím jak to Spurs zavírali už i doma bude problém, musejí rychle dát, jinak skončí u házené bez výsledku jako včera.
teebee8
10.04.2019 11:34
#
já to vidím spíš 40:60 pro spurs, proti city hraje jak nepříznivá bilance proti ENG týmům, tak celková mizérie v pohárové evropě. Jako bonus vidím ještě zaváhání City v lize-klasika-stay positive.
Sky_blues
10.04.2019 12:25
#
Nepříznivá bilance proti ENG týmům... tohle byl pátej zápas, kdyby jich bylo 10 a všechny prohráli, ale 5? :D To není argument, jestli jsi na to včera koukal, tak s tou sestavou co měli hráli stejně líp než Tottenham. Jen to tam prostě nespadlo... Není to jak loni proti Liver poolu, kdy si s nima dělali v prvním zápase co chtěli...
David143
10.04.2019 12:29
#
Hráli lip než Spurs myslíš tím jak si přihravali na vlastním vápně a na polovině hřiště ?
Cobra
10.04.2019 16:05
#
"Jen to tam prostě nespadl" Vždyť kromě penalty si nevybavím žádné výraznější ohrožení Hugovi brány.
teebee8
10.04.2019 16:58
#
Já city fandím, a včera jsem se díval. Nezlob se na mě, ale tohle nebyl výkon hodný postupu. Zbabělý, bez nasazení, bez nápadu(dva sterlingovo průniky nepočítám). Sestavu jsem absolutně nechápal, nevím na co šetřil Kevina s Leroyem..?Delphovi bych dopřál zase delší pauzu, a na beka bych ho hodil zase až v nějákým mega důležitém zápase. Na to, jaký je Pep kouč, to včera hrubě podcenil, o střídání v poslední minutě nemluvě.
Sky_blues
13.04.2019 15:56
#
Jo, proto jsem psal "se sestavou co měli". Sestava byla hrozná a střídání taky... já Pepa v LM vůbec nechápu. Hráli mdle, ale myslím, že to je právě tou sestavou... Sane misto Mahreze, hrát 4-1-4-1 a Tottenham půjde do kopru.. Ale i tak si nemyslím, že by byli Spurs lepší... jen dali gól z ničeho
Salfovic
10.04.2019 11:41
#
Šede na šede.
pantondavo
10.04.2019 12:37
#
City má rozhodně větší šanci postoupit, jako ostatně proti 99 % týmům, proti kterým v aktuální formě nastoupí.
Anacron
10.04.2019 12:46
#
Tak včera tuhle formu opravdu nepotvrdili.
pantondavo
10.04.2019 12:49
#
Není každej den posvícení, v odvěte jim můžou dát 3:0 do poločasu…
Wendigo
10.04.2019 13:23
#
Napriek včerajšiemu výsledku to vidím 60:40 v prospech City... Pri tej kvalite čo majú na súpiske si postup podľa mňa doma ustrážia. Kohúti by im pri zranení Kanea mohli zatopiť jedine v prípade, ak Pochettino postaví na hrot Heung-min Sona a Lucas pôjde od začiatku na krídlo... aj tak si to však myslím, že to na City na ich domácej pôde nebude stačiť.
since1880
10.04.2019 14:09
#
City ma urcite vetsi sanci. 80:20 kadrove a s formou jsme na tom lip. vcera proste smula penalty a vaseho golu.
technecium
10.04.2019 11:37
#
City musí, kdo chce vidět semifinále Tottenham - Juventus?
pedroLFC
10.04.2019 11:39
#
Tottenham - Ajax
technecium
10.04.2019 11:40
#
To je samozřejmě už lepší varianta
Stepan95
10.04.2019 12:19
#
djourou
10.04.2019 12:40
#
to by bolo krasne
Kohout-NL
10.04.2019 18:10
#
Co ty jsi za goonera?
callix
10.04.2019 11:39
#
Free_player
10.04.2019 12:10
#
to asi nikdo, ale Spurs - Ajax bych si dal
technecium
10.04.2019 12:17
#
To je samozřejmě už lepší varianta
mistr129
10.04.2019 12:10
#
fenixLFC
10.04.2019 12:16
#
Stepan95
10.04.2019 12:19
#
Určitě lepší než City-Juventus
technecium
10.04.2019 12:24
#
A co je jako na Tottenhamu zajímavýho? Jejich nejlepší hráč je do konce sezóny out a zbytek jsou provinční hráči do ligy. Já chci v semifinále LM vidět totální světovou špičku a to jsou v současnosti 4 týmy - City, Liverpool, Juventus a Barcelona.
owny
10.04.2019 12:26
#
aaronramsey
10.04.2019 12:28
#
zbytek jsou provinční hráči do ligy odbornik na fotbal opet nezklamal
technecium
10.04.2019 12:38
#
A v kterým z těch 4 týmů by hráli lidi jako Rose, Winks, Alli nebo Sissoko?
owny
10.04.2019 13:09
#
omg, taky můžu napsat, že ve Spurs by si nekopli např. Ederson, Delph, Mangala, Laporte, Gundogan, Mahrez, Aguero, protože na ty pozice mají Spurs srovnatelné nebo lepší hráče, ale neudělám to
technecium
10.04.2019 13:21
#
Napsat to klidně můžeš, ale pravda to nebude
owny
10.04.2019 13:23
#
možná, každopádně ta tvoje blbost taky ne
Wendigo
10.04.2019 13:37
#
Laporte, Mahrez a Agüero by si určite kopli, nakoľko na ich pozície nemajú Spurs určite kvalitnejších hráčov než sú oni. Povedané matematickou rečou to vidím asi takto:
Laporte > Alderweireld
Mahrez > Moura
Agüero > Kane...
popravde možno okrem Barcelony a s privretými očami možno PSG v plnej sile si momentálne neviem vybaviť žiadny iný svetový futbalový tím, v ktorom by Agüero nemal na základ...
technecium
10.04.2019 13:40
#
Kixi Syhimour
10.04.2019 17:29
#
Je lepší jak Luis
Wendigo
11.04.2019 07:47
#
Ktorého Luisa myslíš, kanibala? Ten keď má svoj deň, tak dokáže neskutočne zahviezdiť, podľa mňa sú so Sergiom kvalitatívne tak na rovnakej úrovni, obaja hroťáci par excellence.
technecium
12.04.2019 09:10
#
ale do Barcelony se Aguero nehodí
Kixi Syhimour
12.04.2019 14:42
#
Neříkám že ne
mul
10.04.2019 14:09
#
tak Aguero > Kane ...Mahrez urcite lepsi z lavicky ako Lucas alebo Lamela
Wendigo
11.04.2019 07:52
#
Lamela je podľa mňa momentálne ešte o level nižšie než Lucas... ten chlap mal počas kariéry dve vydarené sezóny čo na 27 ročného futbalistu nie je ktovieaká vizitka.
David143
10.04.2019 12:28
#
frankiefcb
10.04.2019 12:29
#
callix
10.04.2019 12:30
#
pantondavo
10.04.2019 12:35
#
Jako asi bych je tolik neodepisoval (byť světová špička to není), ale je to nesympatickej tým, takže souhlas
technecium
10.04.2019 12:40
#
FUnk
12.04.2019 08:24
#
Nr.Nobody
10.04.2019 12:32
#
Nikdo. Ale každej chce vidět Spurs - Ajax.
Mr.Jindros
10.04.2019 12:34
#
Myslím, že by tě statistika sledovanosti rychle vyvedla z omylu.
Fantomasova sestra
10.04.2019 13:00
#
To ano, ale to jen kvůli počtu fanoušků slavnějších úspěšnějších celků. Nestranní fandové by to uvítali :)
since1880
10.04.2019 14:10
#
Fantomasova sestra
10.04.2019 15:10
#
no co, citizens a juventus nejsou mezi nestrannými fandy mezi nejoblíbenějšími :) zvykej si
Acquanni
10.04.2019 16:38
#
Tak Juve je z těch 4 týmů nestranně rozhodně nejatraktivnějším a nejznámějším klubem. Místní "nestranné" fanoušky bych tolik nebral, protože málokdy jsou opravdu nestranní. Jinak ze včerejška mám celkem rád jen Liverpool a stejně jsem koukal na Spurs se City, atraktivnější zápas i když to nebyl zrovna top zápas nakonec. City-Ju entus je rozhodně mnohem lepší kombinace než Spurs-Ajax
since1880
12.04.2019 08:36
#
To to meles...
kilobyte
10.04.2019 12:35
#
Já ne. Já chci United - Liverpool.
pantondavo
10.04.2019 12:42
#
City - Ajax by bylo mnohem lepší.
since1880
10.04.2019 14:10
#
To dame
Ross Geller
10.04.2019 18:01
#
Zajímavá bude druhá dvojice, Porto - Manchester United.
Bandita_Harry
10.04.2019 20:39
#
Josifek
10.04.2019 19:10
#
Jáááá
D4ve
10.04.2019 11:48
#
Dobre mu tak, cumi jak chuj a misto toho aby stridal v 70. minute tak tam posle Saneho s KdB az v 89. minute Doufam ze vypadnou, ikdyz si myslim, ze je City doma rozjebe, jako je zvykem. Ale snad se mylim
Wendigo
10.04.2019 12:38
#
To máš pravdu, spomínané striedania mali prísť omnoho skôr, nie až v samotnom závere. City majú potrebný ofenzívny potenciál, Guardiola teda mohol reagovať podstatne skôr, než v 89. minúte. Citeľne tam včera chýbal aj Bernardo Silva, ten však vraj nebol zdravotne úplne fit.
Hristo Stoichkov
10.04.2019 11:50
#
Včerejší zápas byl typickou ukázkou, proč jsou pro mě City až čtvrtým favoritem letošní Ligy mistrů. Pep posedlý absolutní kontrolou hry, to už je jeho tradice ve venkovních zápasech LM. Co na tom, že to dlouhodobě nefunguje. Neuvěřitelně pasivní a defenzivní výkon, pouze s tím rozdílem, že Pep i k bránění používá míč. Navíc je na City znát, že z podobných zápasů nemají zkušenosti a chybí jim vůdce, který by je takovým zápasem protáhnul. Když se k tomu přidají některý prazvláštní tahy sloužící k “překvapení” soupeře, je z toho podobný utrpení. Na Spurs to asi bude stačit, ale proti Juventusu už bych jim nevěřil. Může mi někdo vysvětlit, z jakých důvodů je Walker považován za špičku na svým postu?
Pony Slaystation
10.04.2019 11:52
#
Prej rychle běhá a to na wingbacka stačí...
Hlavicz
10.04.2019 12:12
#
Naprostej souhlas.
Hra City naprosto profesorská v negativním slova smyslu bohužel. Nutno asi podotknout, že Spurs hodně strhla atmosféra domácího prostředí.
technecium
10.04.2019 12:23
#
Pep prostě vsadil na to, že to rozhodnou doma a že v současný době je pro ně důležitější zápas na Crystal Palace. Tomu taky odpovídala sestava a ten systém na dvě DM s Gundoganem a Fernandinhem, před kterýma hrál samotný Silva spojku s útokem. To se ukázalo jako naprosto impotentní a zřídkakdy se dostávali do kombinace dál než za půlkou, ale na 0:0, pro který si podle mě přijel, by to v 90 % případů stačilo. Obecně to je možné brát jako logický důsledek toho, že loni se jim stejný přístup jako v lize vymstil a proto se to rozhodl hrát se zataženou ruční brzdou.
Hristo Stoichkov
10.04.2019 12:34
#
Tomu bych rád věřil, pokud by se to u něj tak často neopakovalo. On je prostě v těchto zápasech posedlý absolutní kontrolou hru, což je jasně kontraproduktivní. A nechce se mi věřit tomu, že v neděli a ve středu bude hrát ve stejný sestavě, tedy plný palbě. Leda za předpokladu, že to proti Palace dokážou včas rozhodnout a pošetřit síly.
Bakary3
10.04.2019 12:50
#
vladino10
10.04.2019 12:57
#
since1880
10.04.2019 14:11
#
Josifek
10.04.2019 19:25
#
vladino10
10.04.2019 12:57
#
Dody10
10.04.2019 15:46
#
Josifek
10.04.2019 19:25
#


Walker je strašný jelito, to už jsem si kolikrát myslel na MS třeba. V Anglii aspoň těží z fyzických dispozic...

Jinak souhlas. Já se nejvíc podivuju nad tím, že Pep nevidí včerejšek jako špatný výkon. On si snad myslí, že si tam zasloužili aspon plichtit. Přitom byli naprosto pasivní a i když s velkým držením míče, tak spíš jen za účelem sebrání prostoru být nebezpečný pro Spurs.
jizka
10.04.2019 11:52
#
v odvete zariskujou a daj jim 3 fiky jen byli ted priposrani
Mr.Mike
10.04.2019 12:05
#
jj,3:2 jim bude stejně k prdu
SpecialOne
10.04.2019 12:09
#
Jestli nasadí plnou palbu s KDB a Bernardem a někým jiným než Delphem na LB, tak to zvládnou.
Wendigo
10.04.2019 12:47
#
Mendy je už vraj fit, takže na LB snáď bude hrať on namiesto nepresvedčivého Delpha. Tiež si myslím, že Bernardo je na RW momentálne lepšou voľbou než Mahrez (ak bude dovtedy pravdaže 100% zdravý). Ak budú City v plnej sile, tak v odvete by si doma postup podľa mňa mali uhrať bez väčších problémov.
Acquanni
10.04.2019 16:41
#
Mahrez aspoň zkoušel dávat míče častěji do vápna, za mě teda včera lepší než Sterling, který chtěl pořád motat někoho a jelikož neměl moc prostor na náběhy, tak to byla vlastně celá jeho hra včera a stejně pak většinou vrátil balón dál od brány. Jenže když si toho vápna nejde pořádný počet hráčů tak co z toho.
Mercury
10.04.2019 12:17
#
To pozdni stridani Saneho a KdB pro me bylo absolutne nepochopitelne.
Wendigo
10.04.2019 13:09
#
Striedania to boli podľa mňa dobré a logické, mali len tú chybu, že mali prísť o nejakých 25 minút skôr...
Wendigo
10.04.2019 13:10
#
Sorry, prehliadol som to slovíčko "pozdní", takže je jasné ako si to myslel...
Mercury
10.04.2019 13:36
#
gretzkybyldruhy
10.04.2019 12:21
#
Opět nabádal své hráče k likvidační hře. Duo Fernadinho a Delph ukázalo několikanásobnou fyzickou likvidaci
kilobyte
10.04.2019 12:34
#
Přitom ještě loni vyplakával, jak je v lize okopávají.
eibe
10.04.2019 12:44
#
bože..
Manny
10.04.2019 12:47
#
delph?
gretzkybyldruhy
10.04.2019 13:24
#
Ten španělskej pták
fenixLFC
10.04.2019 14:12
#
t0mmy33MCFC
10.04.2019 16:30
#
jasne, Delph... takze kdyby se Kane rozbehl a kopl ho do hlavy a pritom si zlomil kotnik tak stejne ho zlikvidoval Delph
diastan
10.04.2019 20:03
#
since1880
12.04.2019 08:38
#
Josifek
10.04.2019 19:11
#
Fernandinho je strašnej zmrd
r.mrazik
10.04.2019 13:21
#
stejne je zajimave,jak to city zerou...chapu,ze po kazde ztrate mice ho bud chteji zpatky a nebo zfaulovat...
ale fotbal to je desnej z tehle stranky..
krisa
10.04.2019 13:59
#
https://www.sport.cz/fotbal/premier-league/clanek/1092096-trauma-citizens-pokracuje-nekdy-je-prohra-0-1-lepsi-nez-bezgolova-remiza-utesuje-se-guardiola.html#hp-artcl

„Výsledek není nejlepší, ale někdy je lepší prohrát v pohárech 0:1 než uhrát bezgólovou remízu" Guardiolova past
ttopi
10.04.2019 14:06
#
Myslí to tak, že pak je příprava v hlavách hráčů na odvetu vážnější. Ne že by tady hrozilo nějaké podcenění, to určitě ne, ale někdy tě nepříznivý výsledek vybičuje k lepšímu výkonu. Prostě je to tak.

krisa
10.04.2019 14:10
#
jistě, někdy tomu tak jistě je....a někdy je na houno, že jsi první zápas prohrál 0:1 místo plichty 0:0 jsou to prostě jen takové cancy, ovšem budu si tomu říkat pepkova past..nebo pepkova výhra
ttopi
10.04.2019 14:12
#
Kdyby to bylo 0:0, nemusí se doma nikam hnát. Takhle prohráli a budou muset od začátku aktivněji. Nebudou hrát samozřejmě hurá fotbal, ale v tomto případě mi taky přijde, že je lepší, že budou muset hrát více dopředu, protože taková hra jim sedí. Je to paradoxní, ale možná že takhle mají větší šanci postoupit, než kdyby to včera bylo 0:0, nebo 1:1. Ale kdo ví, je to jen kdyby.
krisa
10.04.2019 14:19
#
sorry ale to je sice strašně hezké, že se budou muset hned hnát dopředu, jenže když dá tottenham góla (což je v jeho silách), musí dát tři. To je samozřejmě úplně v pohodě v jejich silách taky ale prostě ty kecy, že to nakonec může být jejich výhoda, beru spíš jako jen motivační kecy pro tým, než že by to skutečně měla reálná výhoda být.
Atlético de Madrid
10.04.2019 14:48
#
A treneri na tiskovkach snad rikaji nejake objektivni realne informace? Rikaji to, co je pro ne nejlepsi v danou chvili rict.
krisa
10.04.2019 14:50
#
a dyť jo, já jen tak pindám
since1880
10.04.2019 14:12
#
Josifek
10.04.2019 19:20
#
"Teď jsme soupeři dovolili jen pár šancí ze standardních situací a protiútoků, jinak jsme zápas kontrolovali,"

"Když nehrajeme dobře, tak to řeknu. Ale dnes ten pocit nemám."



Pepku Pepku, na to že jsi spjat se samozvaným víc než klupem tě mám celkem rád, ale myslel jsem, že máš sebereflexi rozvinutější na to, jak si libuješ v hloubání. Včera jste hráli mizerně, zápas jste rozhodně nekontrolovali, i když je fakt, že na to, že Spurs měli po většinu zápasu herní převahu (nezaměňovat s bezúčelným držením míče mimo nebezpečné prostory, které má účel spíš zabranit soupeři v útočení, než jej ohrozit..)

Navíc ten výkon City byl včera strašně pasivní, taktika znechutit hru Kaneovi bohužel vyšel a ten zmrd Fernandinho ani nebyl vyloučen..

Viděl jsem horší výkony, stačí vzpomenout nás proti Ajaxu, ale jestli si Pepek maluje tuhle sračku (jak herně, tak výsledkově) jako výkon, který nebyl špatný, tak to není dobrý základ pro nějaký posun vpřed. Je sice pořád klidně možný, že doma to prostě urvou, ale kéž by se jim ten včerejšek vymstil...navíc ten kádr moc sympatický taky nemají
t0mmy33MCFC
11.04.2019 21:26
#
no hlavne ze ty ses top sympatak podle komentu
Josifek
12.04.2019 06:52
#
Porad etsi nez vas prumerny hráč
since1880
12.04.2019 08:39
#
::
Kohout-NL
10.04.2019 21:08
#
FUnk
12.04.2019 08:44
#
TOP
Momo9
10.04.2019 22:44
#
Martial super hrac.. pro Newcastle.
Momo9
10.04.2019 22:44
#
*
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.