Guardiola i přes velkou ztrátu stále věří v obhajobu titulu

07.10.2019 11:48 - Aktuality
Pep Guardiola (© mcfc.co.uk)
 
Zatímco v minulé sezoně fotbalisté Manchesteru City bojovali o titul až do posledního kola a nakonec anglickou ligu vyhráli o bod před Liverpoolem, nyní na vedoucího rivala ztrácejí po osmi kolech už osm bodů. Trenér Pep Guardiola je však přesvědčený, že jeho tým má stále šanci na obhajobu.

"Je to velký odstup. Liverpool z mnoha důvodů ještě neztratil body, ale nejde se na to dívat tak, že vedou s obrovským rozdílem. Ve hře je pořád hodně bodů," řekl Guardiola. "Navíc znám svoje hráče a jejich odhodlání je neuvěřitelné, takže věřím, že to můžou dokázat," dodal.

Manchester City v neděli nečekaně doma prohrál 0:2 s Wolverhamptonem a s 16 body je druhý. Guardiolův tým prožívá nejhorší vstup do ligy od ročníku 2013/14, kdy byl po osmi kolech rovněž se 16 body čtvrtý. Tehdy však Citzens ztráceli na první místo jen tři body a dokázali nakonec získat titul.

Stále tak mohou pomýšlet na třetí triumf v Premier League za sebou, což se naposledy povedlo Manchesteru United v roce 2009. "Většina týmů, které získají titul, ho v následující sezoně neobhájí," uvedl Guardiola, který ale věří, že jeho mužstvo není bez šance. "Rozhodnou výsledky. Je teprve říjen, takže nás čeká ještě dlouhá cesta. Oklepeme se z toho," prohlásil.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5131
Komentáře (228 / 0 nových)
Joey_Barton
07.10.2019 11:51
#
Doufám že ne ty zlatokope
Pharrell
07.10.2019 12:21
#
REPLIKATOR
07.10.2019 12:33
#
Kluivert9
07.10.2019 12:36
#
zlatan-legend
07.10.2019 12:44
#
I kdybyste měli na přestupy tolik peněz jako City, tak prostě nemáte trenéra, jako je Pep, který je dokáže velmi efektivně použít! A o tom to celé je . Nikdo nevidí už tu skvělou práci, kterou všude dokázal a v každém týmu absolutně dominoval
***Chelsea FC***
07.10.2019 12:50
#
S takovymi hraci nedominovat by byl ponekud extrem. Ale jinak souhlas - v Barcelone odvedl kus prace, prebiral ji ve spatnem stavu a dokazal z hracu vyzdimat maximum.
zlatan-legend
07.10.2019 12:56
#
No tak z hráčů maximum vyždímat opravdu umí. Stačí se podívat na Sterlinga před Pepkem a teď. Úplně někdo jinej...
since1880
08.10.2019 08:53
#
blade115
07.10.2019 13:23
#
Je fajn mít na paměti, že "takoví hráči" se z toho kádru City stali v drtivé většině případů právě díky práci Guardioly.
t0mmy33MCFC
07.10.2019 14:57
#
Luc-Luc
07.10.2019 15:12
#
to tezko, ti hraci by byli paradni vsude, taky neco stali
blade115
07.10.2019 15:19
#
Jasně no.
Cipinho
07.10.2019 15:28
#
JohnKoul
13.10.2019 00:49
#
YNWA__MSN
07.10.2019 14:57
#
To není pravda... Sterling normálně s věkem vyrostl... Už v Live hrál základ a jen jeho zakončení bylo strašné.Pep úplně zkurvil celej Bayern, hráli krásnej útočnej fotbal za Heynckese.A LM moc nedává naštěstí. Pep jenom utrácí šílený sumy a díky tomu má tak kvalitní kádr s polovičním rozpočtem by tak dobrej nebyl.Za tu dobu mimo Barcu je mi pořádně nesympatickej. A že zrovna někdo s nickem Zlatan ho tady bude takhle opevovat
Uwe háže buly
07.10.2019 15:16
#
S Bayernem hrál jednu dobu ještě lepší fotbal jak Heynckes, pak to přešlo postupně v takovou trochu nudu, ale zas byl jinde než všichni jeho nástupci.
negrles
08.10.2019 15:54
#
Nehrál no
BílíAndelDrcKo
07.10.2019 19:16
#
táto legenda o skurvení Bayernu
zlatan-legend
07.10.2019 21:53
#
Co to tady meles?! Pod Pepem hral Bayern nejlepsi fotbal. Vyndej hlavu ze zadku
YNWA__MSN
09.10.2019 00:38
#
Ty ses úplně mimo. Sezónu kdy Bayern sejmul Barcu celkově 7:0 asi nepamatuješ Pod Heynckesem 2x finále LM... Bundesliga bylo pro Bayern easy tutovka
zlatan-legend
09.10.2019 10:06
#
Co že? Tímhle komentářem akorát tak potvrzuješ to, co jsem napsal už výše ty vole
YNWA__MSN
09.10.2019 10:27
#
Ty ses absolutní mental. Pod Pepikem hráli hnusnou házenou a v LM byli neúspěšní.
zlatan-legend
09.10.2019 11:28
#
ty si vymaž Barcelonu s oblíbenejch, protože to je k blití to co tady prezentuješ.
Frantszek
09.10.2019 16:32
#
Cože? timhle komentářem potvrzuješ to, co píše borec nad tebou
zlatan-legend
08.10.2019 09:04
#
A ne, Sterling vyrostl s PEPKEM! Jinak by z něj byl maximálně další Sturridge
cristiano.K.
08.10.2019 23:43
#
zlatan-legend
09.10.2019 10:07
#
No, pravda. Nic jinýho
YNWA__MSN
09.10.2019 10:28
#
Hahahaha. Máš hodně krátkou paměť, že nepamatuješ útočné trio SSS
cristiano.K.
09.10.2019 19:55
#
Sturridge zničilo zranění a porovnáváš úplně jiné pozice, ty osle.
zlatan-legend
10.10.2019 07:47
#
Koukám, že tebe taky ničí zranění. Prvoku
since1880
08.10.2019 08:53
#
prokop
07.10.2019 13:26
#
pokrytče
RadekVonCZE
07.10.2019 14:28
#
since1880
08.10.2019 08:53
#
Al Capone
07.10.2019 11:55
#
Taky co má říct, je to sportovec a navíc pořád je to jen začátek. Nicméně Liverpoolu to strašně přeji.
pobody's nerfect
07.10.2019 11:57
#
Pro ně je hlavní cíl liga mistrů, hráči na ligu nebudou tak nažhaveni jako Liverpool, letos to už konečně vyjde
Fesak
07.10.2019 12:27
#
tak oni si vzdy uhraju skupiny a potom uz to je trapenie
Medico
07.10.2019 12:33
#
Jasne. Pep je specialista na Lm
zlatan-legend
07.10.2019 12:46
#
Přesně! Jen nezvdělanec a ignorant bude hanit práce Pepka, který celkově ovlivnil styl moderního fotbalu.
Medico
07.10.2019 14:00
#
Mam radsi original tj. Cruyffuv styl.
Abner
07.10.2019 14:47
#
Majk91
07.10.2019 15:00
#
A Pep tento štýl vyšperkoval do dokonalosti. Nevidel som lepší futbal ako predvádzala Barca v prvej sezóne pod Pepom. Potom prišla odvetná "stratégia" súperov, poskladať všetko pred šestnástku.
Hokaido
07.10.2019 12:54
#
Ne, to vážně není. Je to přesně naopak, Pep je specialista na ligu.
Filipow
07.10.2019 12:56
#
V lize je super-úspěšný, v Lize mistrů patří jen mezi nejúspěšnější na světě. Stačí mu jedna výhra a patří do TOP 4 v LM, to podle mě není špatné.
Hokaido
07.10.2019 13:07
#
Špatné to není, ale s těmi týmy, co měl, by to rozhodně nebyl žádný zázrak. Že vyhrál LM v Barceloně ob rok se stejným jádrem z něj nedělá specialistu.
Spalovač šancí
07.10.2019 13:44
#
Zase na druhou stranu LM je problematická v tom, že se hraje play-off a jeden nepovedený zápas zničí celou sezonu. A naopak s trochou štěstí se dá dokopat až k titulu (a to i opakovaně za sebou).
Kdyby se současný formát LM nahradil Superligou ve formátu klasické soutěže, měl by Pepek těch vítězství mnohem víc.
Medico
07.10.2019 14:10
#
LM je o konkretni vymereni sily jednotlive muzstva primo proti sobe.
Tam se nevztahuje zadne dalsi treti strana typu "tymy ze dna lize".
Navic jsou tam dvojzapasu a to musi potrvdit u o obou zapasu.
Loni LFC vs Barca, predtim Rim vs Barca.
Proste musis ten play off projit a ne NAHNAT body na slabsi...
Ten format, ktery LM ma je proste jedinecne bajecny az na skupiny.
A ikdyz skupiny se losuje podle vykonnostni kose, tak porad je tam moznost prekvapeni viz. Slavia vs Inter, Brugy vs Real atd.
Nemuzes prece kvuli Pepkovi predelat format souteze, aby bylo v jeho vyhode.
Spalovač šancí
07.10.2019 14:15
#
Já nechci nic předělávat. Jen upozorňuji, že v LM má "faktor štěstí" o něco vyšší význam než v lize. Pokud máš smůlu, že se ti zraní 3 klíčový hráči v jeden čas na jedno dvojutkání play-off LM, tak se to hůř kompenzuje na rozdíl od ligy.
Medico
07.10.2019 15:11
#
Faktor stesti neexistuje. Je to jenom o tom , jak si muzstvo pripravis a jsi ochoten tomu obetovat vsemu. Kdyz nedavas prednost LM, tak nikam dal nedojdes.
Predloni Valverde v sobotu nahnal celou zakladni sestavu proti slabsi soupere v PD, aby udelal naskok na Atletico.
Pak v utery dostal 4 goly od Rimanum.
Pepek byl nekolikkrat, tak blizko s Bayernem v LM a s City nic moc vykony v LM.

Fakt nesnasim, kdyz nekdo mluvi o faktory "stesti v fotbale", protoze zadne takove faktor neni. Kdyz orazitkujes drevno, tak to je tvoje neumeni, ze si tu drevno trefil.
O faktoru "stesti" pouzivaji jenom porazeny a hledajici vymluvy za svoje neschnopnosti.
Proste to vyhraj a je to. Konec pribehu.

Kdyz, ale tvoji vysledek neni vahou primeho konfrontace sveho soupere, tak je to spise mene vypovidajici srovnani sily.
Chces postoupit dale, tak ho proste porazis a hotovo.
Neresme body a dalsi kraviny typu stesti/smulu atpod.
Spalovač šancí
07.10.2019 15:36
#
Nemohu s tebou úplně souhlasit. Už jenom ten první koment. Co když je pro nějaký tým důležitější liga než LM? Jestliže trenér vyslyší priority fanoušků/vedení a upřednostní ligu, tak proč by měl automaticky být hodnocen zle, že nevítězí v LM?
Obdobně problematické je tvoje srovnání, pokud někdo bojuje do konce sezony v LM i v lize a chce vyhrát oboje a nemůže si dovolit v lize ztrácet. Na rozdíl od jiného (méně ambiciozního týmu), který ligu odpískal a soustředí se jen na LM.
...
S neproměňováním šancí souhlasím, tam to není o štěstí, ale o neumění.
Ale já nepsal o štěstí v zápasech, ale o stavu hráčského kádru a že v krátkodobém úseku, který je typický pro vyřazovací fázi, se jejich negativní dopad hůře koriguje než v dlouhodobé soutěži.
Medico
07.10.2019 16:04
#
Kdyz musi uprednostnit ligu nad LM o necem vypovida.
O stavu hracskem stavu musi zodpovidat trener, vcetne nacasovanim formu. Je vzdy o soucinnosti, ktere musi vychazet. Napr. vazne zraneni hraci v Arsenalu. Kdyby nemeli tolik vazne zraneni tech nadejinych talentu, tak by na to byli mnohem lepe.
Josifek
07.10.2019 14:25
#
Ta Superliga zní jako pěkně nudnej zápas

Prostě formát LM je jasně danej a kdyby byl jinej....je úplně bezpředmětná diskuze
Medico
07.10.2019 15:16
#
Presne tak. Hlavne bez play-off by tam nebyl ten naboj PRIME SROVNANI soupere.
Ted si koukni na bezne formatu ligu, kde existuji i nadstavbovy casti.
To je uz uplne brutalni sracku.
Josifek
09.10.2019 20:58
#
zlatan-legend
07.10.2019 14:13
#
No, pokud vyhrál LM dvakrát a patří tak mezi 20 trenérů na světě, kteří dosáhli totéž, opravdu se dá mluvit o specialistovi . Navíc je strašně jednoduchý říct od počítače, že to měl jednoduchý s týmem, který měl. Jenže on je výjimečný a bez něj by ten tým třeba taky nic nevyhrál . To mu nemůže nikdo upřít
Medico
07.10.2019 14:11
#
Vsak pisu "specialista". Co se ti na tom nelibi ?
***Chelsea FC***
07.10.2019 12:52
#
V LM nedojdou dal jak do semifinale ....
Medico
07.10.2019 15:22
#
Hlavne letos je LM po dlouhe dobe dost nabusene, protoze se sily docela prelevaji vyrovnane do kazde jednotlive narodni ligy.
Sice ty TOP tymy tam jsou vzdy, ale co se tyce hracske rozdily tam videt stale jsou. Letos se to, ale krasne vyrovnalo. Bude to velmi zajimavou jaro, ale i zakladni skupinu.
Unique
07.10.2019 12:00
#
OT: Mohl by mi někdo doporučit dobrý stránky na kterých se dá sledovat hokej? Hlavně naše liga. Díky.
ZJEV
07.10.2019 12:08
#
tipsport
Unique
07.10.2019 12:15
#
Nic jinýho kromě tipsportu asi není co ?
Vosic
07.10.2019 13:09
#
tripco
07.10.2019 12:52
#
NHLku pozeravam na 720pstreams
jack_donaghy
07.10.2019 12:00
#
Spravne hovori, je iba zacatek. Ostava este 30 kol. 8 bodov je super, ale momentalne to este znamena pramalo.
YNWA__MSN
07.10.2019 15:55
#
since1880
08.10.2019 08:54
#
lukas.st
07.10.2019 12:01
#
La Vecchia Signora
07.10.2019 12:03
#
Vždyť jo, Liverpool se zase tradičně podělá!
V prosinci si zajásá nad půltitulem a v květnu budou 2.
Bandita_Harry
16.10.2019 13:28
#
Nie nie
Dluznik
07.10.2019 12:06
#
Resit tohle na zacatku rijna
ttopi
07.10.2019 12:09
#
Tak ono se to nezdá, ale když vidíš formu Liverpoolu, tak ta ztráta 8 bodů není úplně malá.
Fesak
07.10.2019 12:28
#
tak este nie je odohrany ani jeden vzajomny zapas medzi nimi tam sa zas rozhodne ako aj minuly rok
zlatan-legend
07.10.2019 12:47
#
30 zápasů do konce = 90 bodů ve hře. Nechápu, že se někdo zabývá 8 body...
ttopi
07.10.2019 13:02
#
Tak se podívej jak dopadla liga loni. Každej bod je stejně důležitej.

Nechápu tuhle logiku, že když je začátek ligy, tak 8 bodů nic neznamená. To neznamená v případě, že ligu vede tým druhého sledu, u kterého víš, že odpadne. A ani City nebudou odteď vše vyhrávat. Mimochodem to, že někdo vyhraje stylem start-cíl se prostě stává, i v těch nejlepších ligách.
Dluznik
07.10.2019 13:19
#
Takze podle tebe je naskok 8b stejne vyznamny po 3.kole stejne jako po 35.?
pobody's nerfect
07.10.2019 13:30
#
to není, ale je významný náskok 8 bodů než žádný
ttopi
07.10.2019 14:19
#
Díky, že to někdo pochopil
Dluznik
07.10.2019 14:41
#
Ano ale o tom rec nebyla
zlatan-legend
07.10.2019 13:46
#
Oprava. Nechápu, že se někdo zabývá náskokem osmi bodů už po osmém kole. Při síle City. Liverpool bude ztrácet. Nikdo neříká, že to je zanedbatelný náskok, ale musí se brát v potaz síla City, který loni vyhrálo asi 16 zápasů v lize v řadě...
ttopi
07.10.2019 14:20
#
Tak se podívej, kolik teď vyhrál Liverpool zíúasů v řadě. Nevím, bavíme se tu o matematice. Ty vlastně říkáš, že kdyby začlo City ligu s -8 bodama, že to nic nemusí znamenat. Ano, nemusí, ale při síle Liverpoolu to může znamenat to, že City skončí 2.
ttopi
07.10.2019 14:23
#
L´pool má teď vlastně 17 ligových výher v řadě. Ta jejich sílá je teď +/- vyrovnaná, takže 8 bodů je dost, i teď, na začátku ligy.
zlatan-legend
07.10.2019 14:27
#
Není stejná . Ale to si povíme později
ttopi
07.10.2019 14:45
#
No helem já fandím City, takže budu rád, když se to otočí. Rozhodně ale 8 bodů nelze bagatelizovat. Je to prostě náskok, jako kdyby Djokovič začal zápas proti Federerovi a už prohrával 0:3.
Bandita_Harry
16.10.2019 13:35
#
Liverpool sa so stratou Alissona vyrovnal veľmi dobre, zato obrana city horí k tomu chýba aj Sane a vraj má problémy aj Aguero, Palác si doma uhra remízu
Fesak
07.10.2019 16:09
#
ale tak vacsina fans LFC sa drzi pri zemi mozno az na nejakych 2, kt. sa tu hraju na Brita od Slepic a vacsinou uz odovzdavaju titul lfc uzivatelia, kt. ani LFC nefandia
YNWA__MSN
07.10.2019 15:56
#
Zbývá 30 kol.....................
Frantszek
09.10.2019 16:35
#
o formě bych nemluvil. Řada zápasů uhrána s velkým štěstím. Klopýtnutí přijde, pokud Salah nezahodí ego. Přijdou zápasy, kdy bude jen pár šancí a on nenahraje do lepší pozice a bude z toho remízka sem, prohra tam. Rád se budu mýlit.......
zlatan-legend
07.10.2019 12:47
#
GajzkaMendyjeta
07.10.2019 12:26
#
Liverpool to v zimě rozprodá,ti hráči budou chtít udělat další krok a jít do atraktivnějšho klubu,City si to pohlídá
Beči
07.10.2019 12:42
#
Jaký klub je momentálně atraktivnější, ty trolle?
krisa
07.10.2019 12:48
#
Je Messi a Ronaldo a pak zbytek světa. No a je Real a Barcelona a pak zbytek světa
Mrvinho
07.10.2019 12:51
#
krisa
07.10.2019 12:52
#
jsem čekal, fanoušek kterého týmu se urazí a ozve první ale že zrovna AC
Dluznik
07.10.2019 13:21
#
Vsak se neurazil, jenom vysmal kokotine
Mrvinho
07.10.2019 13:21
#
Neymslel jsem to tak že by bylo AC lepší, poslední roky už vůbec ne . Ale určitě ne každej chce do Realu/Barcy.. To je prostě blbost.
mojmira
07.10.2019 13:02
#
Beči
07.10.2019 13:20
#
Mluvíš o té Barceloně, která loni dostala na Anfieldu vypráskáno 4:0? Nebo o tom Realu, který skončil už v osmifinále, po té, co dostal doma 4 branky?
technecium
07.10.2019 14:06
#
Ale furt jsou to daleko větší kluby než Liverpool.
fenixLFC
07.10.2019 14:10
#
The Krupy
07.10.2019 14:53
#
Kixi Syhimour
07.10.2019 15:16
#
ty jsi tak neuvěřitelně arogantní, fakt tě chci vidět až bude Barcelona v problémech, třeba získáš trochu pokory
technecium
07.10.2019 15:43
#
Na tom není nic arogantního, to je zcela objektivně měřitelná kategorie. Barca i Real mají výrazně vyšší rozpočty i výdaje na platy než Liverpool, mají mnohem větší stadiony i návštěvnost, mají několikanásobně víc fanoušků na sociálních sítích atd...
Kixi Syhimour
07.10.2019 15:47
#
Výdaje na platy? To snad spíš určuje, jak klub hospodaří.

Stadiony mají větší, to je jisté, ale jestli mají City větší stadion jako my, tak jsou větším klubem? +dávají i více na platech
A je tedy logické, že čím vyšší kapacity tím vyšší návštěvnost.


Ano mají více fanoušků, ale to jen v této době. By mě zajímalo kolik by Barcelona měla před 30 lety.
technecium
07.10.2019 16:45
#
Takže z toho, jaká byla bilance obou klubů před třiceti lety děláš bernou minci v tom, že Barcelona není větší klub než Liverpool? Myslel jsem, že zrovna ty máš rozum.
Kixi Syhimour
07.10.2019 16:49
#
Jednak jsem ti kompletně vyvrátil tvé žvásty a za druhé přeci nelze určovat velikost klubu na základě počtu fanoušků dnes, ale musí se počítat i s minulostí.
technecium
07.10.2019 16:53
#
Nic jsi mi nevyvrátil. Výdaje na platy ukazují ekonomickou sílu klubu a jeho možnosti na přestupovém poli. Velikost stadionu ukazuje na řadu faktorů - ekonomickou sílu klubu, historický vazby s městem a fanoušky atd. A btw, ano, myslím si, že City jsou větši klub než Liverpool. Stejně jako United.

A ty si myslíš, že Barcelona před rokem 1990 neexistovala jenom protože měla míň úspěchů? Touto optikou neexistuje Liverpool po roce 1990.
Kixi Syhimour
07.10.2019 16:59
#
Co to je s těma City, že jsou větší klub, co to je za žvásty? Sice má City dneska množství úspěchů, ale Liverpool je historicky jinde, znovu (zcela nesmyslně) uvažuješ jenom určité období (které se ti shodou okolností hodí)

Platy to ukazovat mohou, ale právě i ony ukazují hospodářství, pardon, že při přidělování platů uvažujeme . Ok, LFC neexistuje po roce 1990, vy ale neexistujete více před rokem 1990 .

Proč počítáš jenom výsledky z dnešní doby? Jakou relevanci to má? Brát výsledky z posledních 30 letech 127 let starého klubu. Snad vezmu celé historické období. Barcelona je dnes populární, protože má výsledky a Messiho. Liverpool byl takto populární, když vyhrával, to že se ti to teď hodí je věc jiná.
technecium
07.10.2019 17:07
#
Pro tebe je nejdůležitější historie, protože se ti to hodí, já bych tady mohl začít vytahovat vliv klubu na identitu regionu, ve kterým se nachází. Ukazuje to provázanost klubu se svým okolím. Taky hledisko.
Kixi Syhimour
07.10.2019 17:11
#
Tak stejná argumentace , tobě se hodí nepočítat historii, takže ji počítat nebudeš.


Já bych mohl vytáhnout, jak Liverpool utvářel (i další kluby samozřejmě) fotbalovou Anglii.
Abner
07.10.2019 18:58
#
Barcelona je špecifická v tom, že je vnímaná ako reprezentant Katalánska. V tomto ohľade nemá konkurenta.,lebo Espanyol je vnímaný ako "prošpanielsky". FCB je naozaj viac ako klub. Dokonca aj Baskovia majú dvoch "veľkých" a pár menších : Athletic a Real Sociedad, Eibar a Alavés. Takže ani jedného nevnímajú vyslovene tak, ako Katalánci Barcelonu.
technecium
07.10.2019 19:21
#
Giwdul
09.10.2019 13:06
#
Ano, a přesně to je eventuální důvod atraktivity toho klubu třeba pro takového Maného či Salaha... že je pro Katalánce víc než jen klub...
Abner
09.10.2019 20:10
#
Coutinho si to tiež myslel...a vytriezvel. Počet tých, čo ich Barcelona, povedané z nadsádzkou zničila , je nemalý. Len pár mien zo súčasnosti : Munir, Denis Suarez, Malcom a tiež spomínaný Coutinho.
fenixLFC
08.10.2019 03:49
#
ýdaje na platy ukazují ekonomickou sílu klubu
technecium
08.10.2019 05:10
#
Jop, hodně na platy dává jenom klub, který si to může dovolit
Whitemedia
07.10.2019 15:52
#
to on je, to souhlasí,ale v tomhle má pravdu
Kixi Syhimour
07.10.2019 16:00
#
Vadí mi tam slovíčko daleko, hlavně u Barcelony
Buddhista
07.10.2019 15:53
#
Barcelona se z toho ale po sezoně, dvou vykope. Stejně tak Real. Jsem zvědavý za kolik desítek let se zase povede Liverpoolu něco vyhrát.
Kixi Syhimour
07.10.2019 16:01
#
Však Barcelona se stala opravdovým evropským velkoklubem až při nástupu Messiho, tohle období se více blíží anomálii než tradici
pobody's nerfect
07.10.2019 16:06
#
do roku 1990 měli deset titulů v lize a nula v PMEZ, od té doby získali 16 titulů v PD a 5 v LM, uvidíme, jak to bude do budoucna
Kixi Syhimour
07.10.2019 16:09
#
tak nějak jsem to myslil
technecium
07.10.2019 16:47
#
A vy jste od roku 1990 nezískali ani jeden domácí titul a dvě ligy mistrů. To jako znamená, co jiného, než že Barcelona je větší klub než Liverpool?
Kixi Syhimour
07.10.2019 16:49
#
Že nelze opomenout historii? Že se nepočítá jenom toto tisíciletí? To třeba?
technecium
07.10.2019 16:56
#
Takže Janov je větší klub než AS Řím, protože kdysi dávno vyhrál spoustakrát Italskou ligu?

Dřívější úspěchy ti říkají něco o tradici klubu, ale ne o tom, jak je v současné době "velký".

A Liverpool to dneska dělá skoro nejlíp, jak to jde. Má obrovsky schopné lidi v managmentu a na tom klubu to je vidět. Ale proboha, do úrovně Barcy, Realu atd mu chybí furt hrozně moc.
Kixi Syhimour
07.10.2019 17:01
#
No, konečně jsem v jádru problému. Ty považuješ historické úspěchy za vedlejší na úkor doby dnešní. Tak to jde o to, jak už si daný termín vyložíš, pro mě je to nezanedbatelná záležitost. Velikost klubu podle mě MUSÍ určovat i historie.
technecium
07.10.2019 17:02
#
Je Janov větší klub než AS Řím?
Kixi Syhimour
07.10.2019 17:05
#
Historicky podobná úroveň.

V současnosti je na tom Řím lépe.
Kixi Syhimour
07.10.2019 17:03
#
Ale ano, v tomto tisíciletí má Liverpool opravdu co dohánět na Barcelonu a Real.
Buddhista
07.10.2019 18:55
#
I v minulém.
Giwdul
09.10.2019 13:21
#
Když bych vzal ty tvoje žvásty do důsledku, tak v současnosti, v tuto chvíli, je Liverpool jednoznačně větší tým než Barcelona. Je to obhájce LM (ve které dal mimochodem Barsičce čtyřku), letos má jednoznačně lepší formu a zatím i lepší výsledky v lize... Je to samozřejmě absurdní kritérium, ale tím se ti snažím říct jediné - přítomnost je pomíjivá. Pro tebe je ta jízda Barcelony v posledních deseti letech pořád součástí přítomnosti. Současnou velikost Barcy a Realu do značné míry definuje jejich ještě nedávná (a doufám, že už končící) dominance v Evropě + Ronaldo s Messim. V sedmdesátých či osmdesátých letech by nikoho ani nenapadlo říct, že je Barcelona zdaleka větší tým než Liverpool. Ano, v současnosti tomu tak je, jenže co je současnost? Čistě hypoteticky - skončí Messi, celé se jim to rozpadne, budou deset let ve sračkách, od kterého roku pak budeš tu jejich velikost počítat?
technecium
09.10.2019 15:09
#
Ty jsi fakt tupec, to snad není pravda, vždyť jsi ani nepřečetl, co jsem tady psal
Giwdul
09.10.2019 16:19
#
Máš na mysli ještě ty cinty o větším stadionu, anebo ty o City coby větším klubu než Liverpool? :D
technecium
09.10.2019 16:53
#
Oboje je fakt
Giwdul
09.10.2019 17:58
#
Lol. Vždyť City nejsou za těch 30 let Liverpoolu bez titulu (tedy období, kterým se proti Liverpoolu často argumentuje) ani úspěšnějším týmem (na počet trofejí). Úspěšnější jsou pouze v horizontu posledních sedmi let, ale ať vezmeš jakoukoli jinou éru či období, MC nikdy úspěšnějším týmem nebyli. Navíc své úspěchy zaznamenávají pouze v lize, v Evropě jsou naopak bez jediného finále LM více než marní. Navíc vůbec nezohledňuješ, že Liverpool byl po odchodu Beniteze nějakých sedm let v úplných sračkách a teprve poslední tři roky se vrací na vrchol. Jak může ani ne desetiletá konkurenceschopnost do té doby průměrného týmu převyšovat více nez stoletou tradici klubu s nepřeberným počtem úspěchů?
Ty s pojmem "současnost" pracuješ jen na základě toho, jak se ti to hodí - v případě Barsičky se ti hodí 30ti letá současnost, v případě City se ti samozřejmě hodí současnost posledních deseti let. Vezmu-li to na základě současnosti já, jsou City nejlepším týmem Anglie, Barcelona Španělska a Liverpool nejlepším týmem světa. Jediné, v čem City převyšují Liverpool, jsou prachy a to, že mají otázku v "I know".
Luc-Luc
07.10.2019 15:17
#
no jo, to nepochybne, uplni giganti...tak snad snad nebudou opet v CHL pro ostudu
technecium
07.10.2019 15:44
#
Tak se jednou Liverpoolu zadařilo. Kolikrát v řadě byl předtím ve čtvrtfinále?
Luc-Luc
07.10.2019 16:35
#
to se mi nechce hledat, ale cely jsme to vyhrali sestkrat
technecium
07.10.2019 16:49
#
Dvakrát jste tam byli. Barcelona byla ve čtvrtfinále dvanáctkrát za sebou. To mi nepřijde úplně na ostudu.
Luc-Luc
07.10.2019 17:21
#
no jo, tak ale Barcelona ma v La Lize v podstate jmisto v CHL jasny, takze se kvalifikuje snadno, kdezto v Anglii je tech kvalitnich tymu na 4 mista daleko vic
Buddhista
07.10.2019 15:52
#
O tom ani nikdo soudný nemůže pochybovat. To, co dokázaly tyto dva velkokluby, nedokázaly ani všechny zbylé kluby světa dohromady.
Gerrard-8
07.10.2019 16:01
#
Tak jsme si zapřeháněli
Kixi Syhimour
07.10.2019 16:02
#
Aaaa, Zenthuras
Svatej
07.10.2019 19:25
#
Gazdo
07.10.2019 21:10
#
Vobec. Zenthuras by nikdy neuznal ziadny uspech Realu
Medico
07.10.2019 14:20
#
Asi mluvi o te Barcelone co dostal predloni 4 : 1 na vylete v Rime
DrQQ
09.10.2019 19:34
#
Také nebolo!
Buddhista
07.10.2019 15:49
#
Jedna výhra historii nedělá. Až bude Liverpool celé století, rok co rok stabilně dominovat, tak se může z poloviny srovnávat s takovými giganty jako je Barcelona nebo Real. I když je Liverpool sympatický, tak je pořád proti těmto gigantům jenom velmi malý klub.
pobody's nerfect
07.10.2019 15:57
#
oproti Barceloně? má o jednu trofej z LM (PMEZ) více, celkově se šesti trofejemi je třetí nejúspěšnější tým historie, ačkoli beru to, že Barcelona získala všech 5 trofejí v průběhu posledních 30 let, za tu dobu Liverpool získal pouze 2, ale právě zrovna argumentovat celým stoletím je zrovna s ohledem na Bracelonu nesmysl, až do devadesátých let měla i v lize poměrně málo titulů
Buddhista
07.10.2019 18:54
#
Barcelona má za celou svou existenci 135 trofejí, z toho 75 před rokem 1990. To, že je posledních 30 let mimořádně úspěšná a má průměrně 2 tituly na sezonu neznamená, že před tím úspěšná nebyla. Co by Liverpool dal za to, kdyby měl aspoň polovinu trofejí. Chce to trošku přemýšlet.
Abner
07.10.2019 19:17
#
Nič by za to nedal. To sú argumenty. Liverpool hrá v Anglicku! A len tak mimochodom, Olympiacos ma vyše 40 domácich titulov. To mám položiť otázku, čo by za to dala Barcelona? V priamej konfrontácii v rovnakej súťaží sú na tom približne rovnako.
Gerrard-8
07.10.2019 16:02
#
vladis271
07.10.2019 18:33
#
Století, no ty kkt. :D
Svatej
07.10.2019 19:26
#
smaž si zase profil
M.Vaza
07.10.2019 12:44
#
Zní to tak, že je vykoupí City
Jinak je to nesmysl..
Gerrard-8
07.10.2019 14:29
#
MastourMascarelli
07.10.2019 16:25
#
Liquid
08.10.2019 06:59
#
since1880
08.10.2019 08:54
#
Hokaido
07.10.2019 12:35
#
Já si myslím, že za ztráty s Norwichem a Wolvesem může hlavně ztráta motivace. Vyhráli titul dvakrát za sebou, předloňskou sezónu se 100 body a 106 vstřelenými góly, což už je skoro nemožné překonat. Loni je ještě na vrcholu držel Liverpool, který na ně neustále vytvářel tlak a hnal je v každém zápase ke stoprocentnímu výkonu, a to i bez KdB. Letos se to podle mě zlomilo, ty nejlepší výkony budou přicházet v LM, ale Liverpool v lize už nedoženou, pokud ho nepostihne nějaká větší krize.
redyyz
07.10.2019 15:11
#
To neni strata motivacie, tam mali dva nepodarene zapasi. V anglicku je fotbal nabozenstvo a vyhra v lige je cenena najviac, kazdy tim ide na 120%
salami
07.10.2019 12:46
#
Neni na miste panikarit. Liverpool mel ted v poslednich zapasech celkem kliku a ztracet urcite bude, navic se musi spolehat na to, ze vydrzej sezonu bez vaznejsich zraneni. Mluvit ted o liverpoolskym titulu je blbost, i kdyz bych jim ho pral.
Giwdul
09.10.2019 13:23
#
Ztrácet ale bude také City..
Gunner14
07.10.2019 12:54
#
JessePinkman
07.10.2019 12:57
#
Ještě spousta zápasů. Náskok osmi bodů dokáže Liverpool promrdat jak nic.
fff
07.10.2019 13:22
#
Matip has been named as the @PFA Premier League Player of the Month for September.

avicii
07.10.2019 14:01
#
Gerrard-8
07.10.2019 14:30
#
RadekVonCZE
07.10.2019 14:30
#
Ol!ver
07.10.2019 15:48
#
Zelicko
07.10.2019 13:23
#
OT: Ahoj, píšu Bakalářskou práci na téma: Vnímání technologie VAR fanoušky
pražských fotbalových týmů. Mohl bych vás poprosit o vyplnění mého dotazníku? Díky moc!
https://www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku/vnimani-technologie-var-fano/
Omlouvám se všem těm, kteří to vyplnili za spam, nicméně potřebuji co největší počet odpovědí. Děkuji !
Busby babes
07.10.2019 13:25
#
1. Jaký pražský prvoligový fotbalový klub podporujete?
SK Slavia Praha
AC Sparta Praha
Bohemians Praha 1905

hmm, tak hned na prvni otazce to skonci. Ani jeden.
Zelicko
07.10.2019 13:50
#
Škoda . Kdybys znal nějakého tvého kámoše co fandím aspoň jednomu z nich budu moc rád za vyplnění.
Busby babes
07.10.2019 13:54
#
jelikoz jsem chtel VAR vyhejtit, tak jsem si jeden z tymu nakonec vybral.
lexess
07.10.2019 14:06
#
Svatej
07.10.2019 19:26
#
patas92
07.10.2019 13:25
#
Proč je to vztažené jen na pražáky?
Zelicko
07.10.2019 13:32
#
Ahoj. Je to jen pro ty fanousky podpurujici prazske tymu kvuli reprezentativnosti daneho vzorku. Nedokazal bych dostal hlasy od fanousku vsech 16 tymu nasi ligy...
Spalovač šancí
07.10.2019 13:46
#
A proč tam nemáš Duklu, Střížkov, Viktorku, Vyšehrad a Zličín?
Zelicko
07.10.2019 13:49
#
Dělám jen nejvyšší fotbalovou ligu. Je to z toho důvodu,že VAR se používá jenom tam a ne v nižších soutěží.
Busby babes
07.10.2019 13:53
#
protoze ve druhe lize se VAR nepouziva? (doufam teda)
Spalovač šancí
07.10.2019 14:01
#
A proč by na to nemohli mít názor?
Min. by byl alespoň nezaujatej ...
Busby babes
07.10.2019 14:12
#
tak ma tam i otazky na vnimani VAR na stadionu, takze dava smysl tyhle lidi vyloucit, rpotoze na stadionu, kde se VAR pouziva se nejspis moc nevyskytuji. A druha vec muze byt taky zpusob jakym pak chce data interpretovat...
Fairplay
07.10.2019 17:03
#
Zark
07.10.2019 13:57
#
daleko zajimavejsi by ta anketa byla, kdybys tam dal misto bohemky Plzen
Spalovač šancí
07.10.2019 14:02
#
Anebo Slovácko (oni mohou a my ne)
RM1999
07.10.2019 17:53
#
Proč? Bohemka má mnohem víc fanoušků než Plzeň. OK, 3/5 jsou feťáci, kteří se na webu moc nepohybují, ale i tak.
SpartaOvenka
07.10.2019 14:39
#
Filipow
07.10.2019 15:07
#
Máš to tam
since1880
08.10.2019 08:59
#
ty vo.e prvni otazka super, ale ja nepodporuji zadny tym v CZ "otazka povinna"
Abner
07.10.2019 14:54
#
V opačnom prípade by už bolo o titule rozhodnuté, takto nie.
S Leicestrom to bolo o chlp, So Salzburgom detto. Treba to vidieť reálne. Koniec je ešte ďaleko.
t0mmy33MCFC
07.10.2019 15:00
#
dle nekterych mozna jo, ale Pep i kdyz sme predlonskou sezonu jasne vedli tak byl opatrny, stejne tak jsem ja, dokud to neni jiste, nic neprohlasuji, o to vic me prekvapuje kolik fandu Liverpoolu rok co rok rikaji "this is our year", zvlaste kdyz vi jak to nakonec vzdy dopadlo ...
t0mmy33MCFC
07.10.2019 15:03
#
ale oni jsou proste zvlastni... urcite me tu zas vsichni napadnou s tim jak City nikdy nevyhraje LM, ale proc treba nikde nevidim fanousky Chelsea, kteri LM vyhrali - se tim porad chlubit a pripominat City ze oni jeste ne?
Gazdo
07.10.2019 21:13
#
Fans poolu (cest vynimkam) su este horsi ako mufani. Konecne po rokoch nieco vyhrali a uz im nie je rovno
Bandita_Harry
16.10.2019 13:38
#
eder
16.10.2019 20:28
#
Omyl. Dlouhodobě nejhorší fans tu má vyjma uvedených Mancs Barcelona, pak dlouho, dlouho nic a pak možná ropáci...
since1880
08.10.2019 08:58
#
Erdovec
07.10.2019 15:10
#
lol, to právě nikdo z normálních Liverpoolských fandů neříká, protože po letech utrpení ví, jak by jim to všichni omlátili o hlavu, kdyby to nevyšlo, naopak tady všichni fanoušci ostatních týmů tvrdí, že Liverpoolští něco prohlašují, ale skoro vůbec se to neděje
Gazdo
07.10.2019 21:13
#
Lenze normalnych fans Poolu je tu poskromnu (ano viem ze cules sa tiez nemaju cim chvalit)
Giwdul
09.10.2019 13:27
#
Přesně tak. Stačí si pročíst diskuze po odehrání kola, ve kterém Liverpool vyhraje a City ztratí. Všichni píšou o titulu pro Liverpool, jen ne fanoušci Liverpoolu.
Kixi Syhimour
07.10.2019 15:13
#
to tady nikdo kromě trollů nevyhlašuje
t0mmy33MCFC
07.10.2019 15:14
#
sorry borci ja jsem strasne ovlivnenej FB a Instagramem Premier League ktere taky dost ctu... ale jasne , tam je to samej africkej dement
Gerrard-8
07.10.2019 16:03
#
Kdo to tady vyhlašuje? Kdo tady furt píše o LM?
vladis271
07.10.2019 18:35
#
Preboha, to co je toto za diskusiu. Najprv sa sem nahrnu naplavy z PD a teraz ty zadelis toto. Omg
since1880
08.10.2019 08:57
#
Liquid
08.10.2019 07:00
#
přesně tak, navíc s LEI po výrazné pomoci rozhodčích
Bandita_Harry
16.10.2019 13:40
#
to bolo na tvoje zdravie
since1880
08.10.2019 08:57
#
leosniki
07.10.2019 15:03
#
Cityzens verím v tejto sezóne viac v Lige Majstrov ako v PL, vôbec by som sa nedivil keby si to v tejto sezóne s Liverpoolom vymenili. Liverpool PL a City LM
t0mmy33MCFC
07.10.2019 15:22
#
tak dejme tomu, ze to bych bral
MastourMascarelli
07.10.2019 16:31
#
since1880
08.10.2019 08:57
#
liga je priorita, ale ano LM nam chybi.
Luc-Luc
07.10.2019 15:28
#
je to jeste hodne daleko, ale pokud se nam vyhnou zraneni, tak bysme to meli zvladnout, ten tym je naslapnutej a sehranej, s obrovskou vuli vyhravat i ty zapasy, kde se herne moc nedari...vloni to bylo taky tak, ale tam City, bohuzel, neklopytli, kdyz bylo potreba...letos se mi zdaji zranitelnejsi hlavne ve stredu obrany, tak je potreba toho vyuzit a nahnat co nejvic bodu, protoze v zime urcite nekoho privedou a muzou dat cely jaro bez ztraty bodu...
Gerrard-8
07.10.2019 16:05
#
Třicet kol do konce přijde pár zranění, herní krize a může bejt před náma i Chelsea. Start luxusní ale nic to neznamená.
nani92
07.10.2019 16:43
#
Odstúp, ked to nezvládaš
RKBoy
07.10.2019 17:43
#
ty si bol vždy figúrka ,ale posledné 2 roky si zrelý na účast v Lego Movie.
since1880
08.10.2019 08:56
#
deb.l, deb.lem zustane...
vrabejka
07.10.2019 16:56
#
A proto na každé tiskovce říká jak ma LFC titul jistý
valloire
07.10.2019 18:45
#
Tabulka je jako v 80. letech. Takže se vše vrací do normálu.
Abner
07.10.2019 19:18
#
A tak je to dobre.
Gerrard-8
07.10.2019 19:43
#
Kéž by
Dluznik
07.10.2019 20:06
#
80.leta nikoho nezajimaji no
Gazdo
07.10.2019 21:15
#
Nahodou ja by som vrazdil za to aby som mohol zit v 80 rokoch
masina_LFC
07.10.2019 22:53
#
riadne by som siel na Live Aid
Gerrard-8
08.10.2019 06:37
#
since1880
08.10.2019 08:55
#
Nechci to opakovat, ale Liverpoolu dost casto (nekolik sezon) ke konci dochazi dech Opravdu je trosku brzo resit nejakou ztratu, protoze sezona je dlouha a velmi obtizna. Jak pisi Liverpoolu opet dojde dech...
Kixi Syhimour
09.10.2019 15:51
#
Vždyť jsme uhráli 2 finále LM (na konci sezóny), jedno vyhráli a v lize neztratili od začátku března.
since1880
14.10.2019 16:28
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.