Gomes by si mohl zahrát ještě v této sezoně

07.11.2019 20:15 - Aktuality
André Gomes (© AFP)
 
Záložník Evertonu André Gomes by si podle manažera Marca Silvy mohl zahrát ještě v této sezoně. Portugalský fotbalista utrpěl ve víkendovém utkání s Tottenhamem vážné zranění kotníku, nicméně operace proběhla na výbornou a doba absence by nakonec nemusela být tak dlouhá.

"Všechno šlo opravdu dobře a můžeme doufat, že Andrého uvidíme znovu hrát ještě v této sezoně," prohlásil Silva. "V tuto chvíli není snadné určit nějaké konkrétní datum, kdy by se mohl vrátit. Nicméně zpětná vazba od našeho lékařského týmu nám říká, že návrat v této sezoně je možný," dodal manažer Evertonu.

První odhady Portugalcovy absence se hodně různily. Nejnižší ale hovořily o půlroční pauze, ty pesimističtější až o celém roce.

Gomes zranění utrpěl v souboji s Korejcem Son Heung-minem a obráncem Sergem Aurierem z Pobřeží slonoviny. Son, který byl ze zranění soupeře viditelně v šoku, viděl od rozhodčího červenou kartu. Opakované záběry však ukázaly, že za zranění Gomese nemohl ani Son, ani Aurier. V úterý také vedení Premier League červenou kartu pro Sona odvolalo.
Autor: Jiří Fišara / bbc.co.uk
Počet zobrazení: 3333
Související články
Komentáře (109 / 0 nových)
Nadržený šimpanz
07.11.2019 20:31
#
Hm, možná tak na paralympiádě
Kohout-NL
07.11.2019 20:32
#
Jachahahahaaa
Momo9
07.11.2019 21:35
#
To můžete jet jedním autem.
Mecikyknedliky
07.11.2019 21:56
#
jk
07.11.2019 23:38
#
fenixLFC
07.11.2019 23:56
#
Luigi4
08.11.2019 01:39
#
HalaMadrid_Flx
08.11.2019 07:45
#
FC Porto FC
08.11.2019 07:54
#
wyqinac
08.11.2019 09:36
#
Nikikrew
08.11.2019 09:45
#
Paddington
08.11.2019 11:58
#
Tommy the Gunner
08.11.2019 12:24
#
PP
08.11.2019 12:33
#
to je prasárna..
Johnny Bravo
08.11.2019 14:03
#
Ejzy
08.11.2019 14:44
#
pridam sa aj ja, kupim pakel piva
♥LIVERPOOL - FC♥
10.11.2019 00:05
#
Taky pojedu.
Momo9
10.11.2019 12:23
#
Myslel jsem si.
♥LIVERPOOL - FC♥
10.11.2019 17:42
#
Kohout-NL
07.11.2019 20:33
#
To by bylo super.
Whitemedia
07.11.2019 20:36
#
Nevěřím..
masina_LFC
07.11.2019 20:45
#
Simulant
nani92
07.11.2019 21:34
#
komu by to prospelo?
Hokaido
07.11.2019 22:16
#
Busby babes
07.11.2019 22:25
#
jak znovu? nikdy se to neprestalo dit. Vsak ty zpravy jak tam zachazi s temahle nebo Ujgury, to prichazi porad...
Mastný Chobot
08.11.2019 08:37
#
Hokaido
08.11.2019 08:50
#
To vím, už jsem to zaregistroval před pár lety. Ale když teď vidím záběry, které vypadají jako kolorované fotky z Dachau nebo Auschwitzu, tak mi to asi teprve došlo.
Busby babes
08.11.2019 09:22
#
jo takhle, no to chapu. Ono obecne to tam je dost sila, popisy jak politickym veznum odebiraji organy a tak. Taky je treba podezreni na to, ze takove ty vystavy bodies casto pochazi ty tela odtamtud.
PP
08.11.2019 11:49
#
ale tam to jiné být nemůže.. Mají tisíce let zažitou diktaturu. Kdo by to chtěl či měl měnit?
Busby babes
08.11.2019 11:52
#
evoluce, postupne zmeny a uvolnovani. Tohle: jinak to tam fungovat nemuze je zhoubnej pristup.
PP
08.11.2019 12:30
#
Že by se v tak historicky diktátorské zemi samo od sebe něco změnilo? Leda nějakou krizí nebo nějakým hnutím, ale zrovna Čína je ekonomická velmoc a skrz naskrz profízlovaná.. Musí být k tomu nachystaná společnost a šance.
Teoreticky zásah zvenku, ale ty příklady tohoto "řešení" nejsou zrovna šťastné - viz Blízký východ, Libye, Egypt, jižní Amerika, atd...
Busby babes
08.11.2019 12:34
#
tak ona tam roste velka stredni trida, kterou politiku nezajima a jejich pristup je: nechte nas na pokoji delat nas byznys a karieru. Takze by tam mohl byt cim dal tim mensi tlak na tu vladu pevny ruky, vetsi odpor k profizlovanosti a tak...
Busby babes
08.11.2019 12:34
#
proto jsem psal evoluce, ne revoluce. revoluce by nejspis znamenala miliony mrtvych.
RadekVonCZE
08.11.2019 06:42
#
Komunismus
Busby babes
08.11.2019 09:23
#
uprimne, soucasna cina nema s komunismem nic spolecneho. Jsou to proste zmrdi. Spis jedou kapitalismus v te nejcistsi podobe spojeny s diktatorskym principem jedne strany.
vodka
08.11.2019 10:07
#
Orbánův sen v podstatě...
Mastný Chobot
08.11.2019 10:08
#
No, má. Čínski komunisti si nechali všetky tie zlé stránky, ktoré sa prirodzene vyvinuli v každej komunistickej spoločnosti a dokonale ich využívajú. To, že tam je súkromné vlastníctvo a konzum, neznamená, že to nemá nič spoločné s komunizmom. Ideologicky a ekonomicky možno nie, ale praktikami je to "dokonalý" komunistický režim so všetkým, čo k tomu patrí.
Busby babes
08.11.2019 10:40
#
kdyz z komunismu odstranis ideologii, tak ti proste zustanou jen ty praktiky diktatorskych rezimu obecne. Represe opozice, koncentraky etc... Ale s komunismem uz nemaj nic spolecneho. Zadnou rovnostarskou spolecnost nejedou, ani se ji nesnazi dosahnout etc. Naopak, detska prace, podminky pro delniky casto naprosto sileny, zivotni prostredi neresi nebo spis dlouho neresili, ted se to lepsi a tak. Ma to daleko bliz kapitalismu nejakeho konce 19. stoleti.
Klokanomet
08.11.2019 10:58
#
Tohle typickému českému prvoplánovému antikomunistovi nevysvětlíš. Zlo pro něj a jemu podobné existuje jenom jedno.
Busby babes
08.11.2019 11:13
#
ja jsem taky ceskej antikomunista.
Klokanomet
08.11.2019 11:54
#
Ale racionálně uvažující. Vidět někoho v těchto případech se trochu zamyslet, je skoro zázrak.
Mastný Chobot
08.11.2019 12:37
#
áno, to, čo som načrtol nižšie, to je jasné zlo, to máš pravdu.
Mastný Chobot
08.11.2019 12:37
#
Vláda lúzy, násilné praktiky, hľadanie nepriateľa v radoch inteligencie/náboženstva/bohatých, prenasledovanie veriacich, centralizácia, obrovsky široký štátny aparát, pracovné tábory, potláčanie ľudských práv v obrovskej miere - to nie sú praktiky väčšiny kapitalistických spoločností, za to sú to praktiky drvivej väčšiny komunistických zriadení.

Nehovorím, že to má niečo spoločné s komunistickou "ideou", ale každý režim, ktorý túto "ideu" budoval, k týmto praktikám (alebo pomocou nich) dospel. Teda z môjho pohľadu možno povedať, že praktiky diktátorských režimov, ako píšeš ty, a komunistická ideológia spolu súvisia.
Busby babes
08.11.2019 13:12
#
to ano, jen to neplati i naopak. Btw v Cine fakt nevladne luza. Naopak, ti se tam maji nejhur, prave proto, ze to vubec rovnostarska spolecnost neni. Proste, ano, je to silenej diktatorskej rezim, ale soucasna cina nema s komunismem prakticky nic spolecneho.
Mastný Chobot
08.11.2019 14:23
#
Vláda lúzy v zmysle prenasledovania a potláčania inteligencie a toho, že čím menej kritického myslenia ukážeš, tým skôr urobíš kariéru. Proste moloch riadený vygumovanými robotmi.
Ol!ver
08.11.2019 15:34
#
Ol!ver
08.11.2019 15:34
#
Paddington
08.11.2019 12:01
#
Mas pravdu, aj ked nie uplne, lebo ludia, ktori zacali s myslienkami komunizmu ho nikdy nevideli v takejto podobe, v akej ho zacali v 20. storoci uplatnovat Rusi.
PP
08.11.2019 11:52
#
on ten komunismus v té čisté podobě je v podstatě utopie. Lidé nemůžou mít rovnostářskou společnost už ze své podstaty. Neboť vždycky budou existovat vůdci a následovníci. Teď čtu Machiavelliho Vladaře a už před pětisty lety naprosto přesně popsal chování vůdců a lidí.. a nezměnilo se to.
Golasso
08.11.2019 06:50
#
Čína komunisti . Zku*venci jedni.
Pinturicchio
08.11.2019 07:55
#
Kohout-NL
08.11.2019 07:46
#
Tak ještě že se náš pan prezident jezdí do Číny učit, jak stabilizovat společnost.
Hokaido
08.11.2019 08:51
#
Fakt jsme dementi, že si tuhle ostudu opakovaně zvolíme.
Luc-Luc
08.11.2019 09:12
#
kdo my, ja jsem ho nevolil
Salfovic
08.11.2019 09:27
#
Já volil Kodos.
Hokaido
08.11.2019 09:34
#
Já v těch prvních volbách ano.
PP
08.11.2019 11:45
#
doufám, že sis už nějakou lisknul.. Tam začal úpadek ČR = Zemanovou výhrou nad Schwarzenbergem..
Zaschrona
13.11.2019 16:13
#
Co tě k tomu tehdy vedlo? Já ho taky v druhém tehdy volil...
Hokaido
13.11.2019 16:23
#
Bylo mi 19 a o politice jsem nevěděl vůbec, ale vůbec nic. Tenkrát bylo hlavní asi to, že jsem úplně nesnášel verbální projev Karla a nechtěl jsem, aby nás takový člověk reprezentoval. Naopak Zeman byl v té době v dobrý kondici a mluvit on prostě umí... Ty jsi ho volil proč? Taky toho asi lituješ, viď?
Zaschrona
13.11.2019 20:03
#
No, zpětně docela jo, pokud jsem dokázal nějak Zemana brát a i akceptovat ty jeho mnohačetné hovadiny po většinu prvního období, vývoj cca posledních dvou let je u Zemana naprosto k pláči. Totální ztráta jakékoliv sebeúcty a jakkoliv byl vždy prolhaný tlučhuba, míra jeho arogance přesáhla jakoukoliv únosnou míru. Co mě ale štve vlastně nejvíc, to je to, že to zdravotně vůbec nedává a že v podstatě postupem času z Ovčáčka udělal svého viceprezidenta. Já mám pochopení pro ledacos a nevidím ho ve všem úplně špatně a dost chápu, proč je pro dost lidí lepší prezident než oblíbenec Prahy.

Tehdy jsem ho volil především proto, že nemám rád přílišný pragocentrismus a globalismus, vadila mi tehdejší vláda reprezentovaná jednou z hlavních tváří i právě Schwarzenbergem a Zeman prostě vypadal energičtěji a srozumitelněji. Ale jako zpětně nevím, jestli bych volil Miloše nebo Karla, kdyby mi tehdy nebylo stejně, jako tehdy tobě.
iamek
08.11.2019 08:12
#
Luc-Luc
08.11.2019 08:15
#
to je hnus, nechapu, ze treba fanouskum Slavie tohle nevadi..ale tak co, hlavne ze remiza na Camp Nou
jack_donaghy
08.11.2019 08:28
#
zase preco by im to vadit malo?
Luc-Luc
08.11.2019 09:13
#
tak tohle musi vadit kazdemu slusnemu cloveku
jack_donaghy
08.11.2019 09:27
#
Toto ide mimo fotbal. Samozrejme, ze to vadi kazdemu, ale Slavia ako klub s tym nic nema. Preto si myslim, ze fanusikov Slavie to nemusi znepokojovat o nic viac ako hocikoho ineho.
Luc-Luc
08.11.2019 10:29
#
jsou to spinave penize, buhvi na cem ta firma vydelava, a protoze vubec existuje, tak musi jit na ruku vladnoucimu rezimu...jinak teda ta kombinace cinskych napisu a rude hvezdy na dresu Slavie, to je posusnanicko
Tochal
08.11.2019 10:31
#
Kde na dresech Slavie je "rudá hvězda"?
Tochal
10.11.2019 03:38
#
???
jack_donaghy
08.11.2019 10:54
#
Sice som fanusik jednoduchych rieseni, avsak myslim, ze na tuto problematiku je nutny trocha komplexnejsi pohlad. Co by si povedal napr. na kupovanie vyrobkov Xioami alebo Huawei? Tiez cinske spolocnosti ktore existuju. Alebo este mozem byt zakaznikom firmy, ktora pouziva hardware od Huawei?
Co tym chcem naznacit, ze jednoducha uvaha typu: "Cina je zla. Spolocnost XY je cisnka. Spolupraca s XY je zla." nie je spravna a presna.
Luc-Luc
08.11.2019 12:10
#
to je to stejne, pokud nekomu vadi Cina nebude nakupovat u cinskych firem, pokud to jde (misto Huawei si koupim appel nebo samsung)...jina vec je, ze tam spousta zapadnich firem vyrabi celej produkt nebo aspon cast, nebo pouzivaji cinsky firmy jako subdodavatele nebo vozi z tama suroviny...to uz se neda nic delat bohuzel, to je globalizace
Salfovic
08.11.2019 09:14
#
To je fakt, copak s nějakými morálními zásadami, jde jen o úspěch a o prachy.
Hokaido
08.11.2019 09:33
#
jack_donaghy
08.11.2019 09:33
#
chapem spravne, ze to myslis takto(?): Cina robi zle veci. Teda nie je spravne spolupracovat s cisnkou spolocnostou. Spravne to chapem?
Busby babes
08.11.2019 09:23
#
tak co s tim maji delat, ze jo. A spouste to vadi.
Salfovic
08.11.2019 09:30
#
Dá se proti tomu alespoň nějak protestovat, ale faktem je, že většině to za ten úspěch stojí.
Luc-Luc
08.11.2019 10:27
#
ZJEV
08.11.2019 11:18
#
Jo jasne ted v jedne z nejlepsich er klubu, budou kazit atmosferu nejakymi protesty. Jeste proti tomu, ze v zemi jejich vlastnika jsou porusovany lidska prava.
mistr129
08.11.2019 12:48
#
Vadí mi, když lezou do řiti návštevou u prezidenta nebo Jardova prohlášení o Číně na tw, se samotným vlastnictvím problém nemám
Mastný Chobot
08.11.2019 08:38
#
Komunizmus je tá najhoršia ideológia, s ktorou kedy kto prišiel
Paddington
08.11.2019 12:05
#
Komunizmus, ktory pozname z 20. storocia urcite.
Klokanomet
08.11.2019 12:48
#
Heydricha na tebe! Oh wait, Slovenský štát...
Mastný Chobot
08.11.2019 14:24
#
Bráško, fakt neviem, čo sa mi snažíš povedať
SpartaOvenka
07.11.2019 23:35
#
33. kolo, 11.04.2020, Tottenham Hotspur - Everton FC

https://www.youtube.com/watch?v=WIWSd4w-D9g
Luc-Luc
08.11.2019 08:17
#
super drzim palce, ale moc tomu neverim...uvidime
Pigeon
08.11.2019 08:25
#
Ahoj. Na další zápas United s Brightonem budu poprvé v životě osobně. Ani nemusím říkat, jak moc se těším, nicméně jsem se chtěl zeptat, co byste doporučili, pokud ste už na zápase United na Old Trafford byli. Nějaké tipy co navštívit apod. Sobotu tam budeme mít volnou, takže pokud máte tipy i jaké památky vidět a co určitě navštívit, tak budu rád. Díky
29Februar
08.11.2019 08:38
#
čínsku štvrť sa oplatí navštíviť. Inak je to dosť nudné mesto
stiflerovamama
08.11.2019 08:55
#
Pár minút odtiaľ Liverpool.
Cartmanova máma
08.11.2019 08:56
#
více méně
29Februar
08.11.2019 08:59
#
par minút, asi tak 60-80 minút ty pár
Ondiis
08.11.2019 09:24
#
Však to je jak autem z centra Prahy do Průhonic
Luc-Luc
08.11.2019 09:11
#
nani92
08.11.2019 09:29
#
ked tam bude behať v drese United, tak zažije určite veľa atrakcií
t0mmy33MCFC
08.11.2019 10:13
#
ja myslim, ze to neni Ostrava ne?
Busby babes
08.11.2019 09:31
#
no prave.
Rarášek
08.11.2019 09:52
#
J0EL
08.11.2019 10:09
#
avicii
08.11.2019 10:50
#
Kixi Syhimour
08.11.2019 15:32
#
pingla
08.11.2019 17:43
#
nepotřebuje si kurvit zájezd výletem do Liverpoolu
♥LIVERPOOL - FC♥
10.11.2019 17:51
#
Busby babes
08.11.2019 09:28
#
Kousek od stadionu je Imperial war museum, vstup je zdarma na zakladni prohlidku a ted je tam pak specialni vystava o valce v Yemenu (zdravime City) a ta byla taky zadarmo. V centru pak je dobry Fotbalove museum nebo technicke. Hezka je cast okolo Deansgate, kde s emuzes projit okolo kanalu, kde je hodne restauraci nebo tak. V centru Cinska ctvrt, Castlefield, radnici nebo knihovnu. Jinak dobry je jit pred zapasem o par hodin driv ke stadionu na pivo do okolnich hospod. Ja vetsinou jdu do Hotel football hned naproti stadionu, maji dole bar pro fans United. Kousek dal je pak slavnej bar Bishops Blaze, ale tam to chce fakt par hodin predem jinak strasna fronta.
Pigeon
08.11.2019 09:44
#
Dík moc za info
t0mmy33MCFC
08.11.2019 10:10
#
ha diky ze ses na tuhle otazku zeptal a nemusim to delat ja pro muj vylet na City - Crystal palace , protoze me jako fan City by urcite nikdo neporadil, nebo poradili at jedu na Old Trafford, coz samozrejme se zajedu podivat
Johnny Bravo
08.11.2019 14:09
#
Určitě je dobrý vidět fotbalový muzeum, ale upřímně toho jinak ve městě moc neni. tedy co se památek týče, restaurací, barů, a hospod je tam dost pokud jedeš s klukama, nic jinýho ani nepotřebuješ, pokud jedeš s holkou, asi nebude úplně odvařená
Busby babes
08.11.2019 15:08
#
pro fanousky letectvi bych jeste dodal, ze na letisti maji Concorde.
PP
08.11.2019 12:33
#
Hmmm, tak to jsem zvědav.. Zlomenina je jedna věc, ale vazy a šlachy věc druhá. Jestli nastoupí v březnu či dubnu, tak to bude úspěch a štěstí.
Whitemedia
09.11.2019 04:58
#
Někdy v dubnu začne trénovat s míčem, pokud půjde vše co nejlépe, ale že by se ještě v téhle sezoně dostal do soutěžního zápasu.. prostě si myslím, že začne až v přípravě na další sezonu..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.