FAČR věří, že přerušení soutěží je jen na dva týdny

08.10.2020 18:17 - Aktuality
 
Fotbalová ČR věří, že přerušení soutěží kvůli zhoršené koronavirové situaci v zemi bude opravdu trvat jen dva týdny, jak dnes avizoval ministr zdravotnictví Roman Prymula. FAČR, která v Česku řídí amatérské soutěže od třetí ligy níže, považuje venkovní sport za nejlepší možnou prevenci proti nemocím a k udržení zdraví. Asociace je ráda, že mohou dál probíhat aspoň mezinárodní zápasy.

V Česku v posledních dnech přibývá nakažených nemocí covid-19 a Prymula dnes oznámil, že se na 14 dní přeruší všechny profesionální i amatérské soutěže. Do konce týdne se ještě mohou soutěže konat, a to bez diváků.

"Vedení asociace si v rámci nouzového stavu uvědomuje nebezpečí narůstajícího počtu pozitivně testovaných osob. Na druhou stranu stále věříme, že venkovní sport je za dodržení všech platných hygienických opatření stále tou nejlepší možnou prevencí k pevnému zdraví nás všech," uvedl v nahrávce pro média tiskový mluvčí FAČR Michal Jurman.

"V tomto duchu se také FAČR snaží dlouhodobě komunikovat se zástupci ministerstva zdravotnictví i Národní sportovní agentury a vysvětlovat důvody pro neuzavírání soutěží a tréninků klubů a hráčů výkonnostního fotbalu. Dnešní rozhodnutí vlády nezbývá než respektovat, zároveň ale doufáme, že bude časově omezeno jen na avizovanou dobu a budeme tak moci v soutěžích pod hlavičkou FAČR po této vynucené pauze následně pokračovat," dodal Jurman.

Za speciálního režimu se podle Prymuly budou moci konat pouze mezinárodní zápasy. "Co se týká výjimky pro konání mezistátních zápasů, za tu jsme rádi. Důležitou otázkou v této souvislosti samozřejmě ale zůstává, v jaké kondici do těchto utkání budou moci nastoupit hráčky a hráči z českých soutěží, pokud během následujících dnů a týdnů nebudou pravidelně herně vytěžovaní," poznamenal Jurman.

Profesionální soutěže v Česku, první a druhou ligu, řídí Ligová fotbalová asociace. Mezinárodní zápasy v době zastavení soutěží čekají zástupce v Evropské ligy, v 1. kole základních skupin 22. října se představí doma Sparta Praha a Liberec. Slavia nastoupí venku.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4739
Komentáře (248 / 0 nových)
fabec1222
08.10.2020 18:17
#
Věřit můžou, ale já bych to reálněji viděl, že se pak ještě dva týdny přidaj.
Liquid
08.10.2020 18:31
#
Patří jim to, to mají za to, že uměle přidali 18 tým ligy Brno, který tam navíc ukazuje, že tam nepatří. Liga se tímto tempem nedohraje, protože pak navazuje Euro a tím bude liga neregulérní.
luismiksak
08.10.2020 18:54
#
Euro je taky ohroženo
fabec1222
08.10.2020 19:57
#
Bude, ale bez diváků
bobis21
08.10.2020 20:03
#
Žádné takové, mám lístky
fabec1222
08.10.2020 20:07
#
Já je měl na Biatlon, tak jsem je převedl na další sezonu, a budu nejspíš převádět zase...
Liquid
08.10.2020 20:37
#
až ty lístky budeš moct použít, tak už česká elita nebude závodit
fabec1222
08.10.2020 20:44
#
To mi nevadi. Sleduju biatlon mnohem dyl, nez se dari nasim zavodnikum. Nepatrim k tem fans, kteri zacali sledovat az s Gabinou.
Liquid
08.10.2020 21:40
#
Anacron
09.10.2020 07:21
#
Normální zápasy v lize bez lidí jsou humus, ale Euro, MS a podobný velký akce napříč sportem bez fanoušků jsou úplně na palici a ztrácí to význam.
sima.vok
08.10.2020 20:47
#
To je ještě daleko. Navíc je to opravdu obrovská akce stejně jako OH. Tour de France taky museli odjet za každou cenu, protože bez ní by to ten sport nezvládl, něco podobného může být s Eurem.
Brkoslav
08.10.2020 19:19
#
Uměle se to nadstavilo kvůli těm dole. A 17 nebo 18 je jedno = stejný počet kol.
Liquid
08.10.2020 20:39
#
ale větší riziko rozšíření covidu a následných pauz což roste s každým klubem navíc - ostatně zrovna Brno tam několik coviďáků měli, byť se jim zápasy zatím neodkládali
12janjde
08.10.2020 22:07
#
Měli to dát na 19 a hrát 1kolově
pingla
08.10.2020 21:05
#
12janjde
08.10.2020 22:07
#
Měli tu skupinu o 11.-16.místo v klidu dohrát,nechápu,kam spěchali,když z těch příček do evropských pohárů nikdo postoupit nemoh?Tak proč nedohráli?
bobis21
08.10.2020 22:08
#
Protože by ty kluby riskovaly že sestoupí. Prostě si sestupující kluby odhlasovaly že nechtějí sestoupit.
12janjde
08.10.2020 22:23
#
Ale,tak to měli rozšířit aspoň na 19,aby neudělali podraz na ten 3.tým 2.ligy,coby normálně hrál baráž
12janjde
08.10.2020 22:05
#
Já to vidím aspoň na 200 let
Dalajlaminho
09.10.2020 01:49
#
Taky věřím, že Prymula ví, že přidá třeba i měsíc. Podzim, mlhy, deště a chladné počasí teprve začíná. Klasické chřipky taky teprve čekají. Po jaře je to jen med kolem huby. Covid tu je jen stejně jen pro ekonomickou krizi. A příští rok to jistě bude pokračovat. Na jaře jsem byl optimista, že ta píčovina rychle skončí. Ale když vidím, jak někdo potřebuje zničit ekonomiku ve světě, tak počítám, že příští rok to bude pokračovat a nezmizí to jen tak. Je to propracovaná šaškárna.
Kiwi-21
09.10.2020 09:08
#
Spejbl
08.10.2020 18:19
#
Slepá víra...
ratusek
08.10.2020 18:23
#
opět naprosto stupidní opatření. Vláda je prostě banda neschopných dementů. kdyby ta opatření aspoň dávala smysl
berliner
08.10.2020 23:55
#
Tohle rozhodnuti jsem ocekaval mnohem driv, byt s nim nesouhlasim
Liquid
08.10.2020 18:27
#
stačilo se podívat na zodpovědnost sparťanů v kotili s Jabloncem, Baníkovců se Slavií ale i Slavistů předtím v Edenu, rozestupy žádné a je logické, že se takto musel covid šířit, pokud to pak pustí po těch 14 dnech tak by to mělo být komplet bez fanoušků, maximálně VIPko s rozestupy
Pablos
08.10.2020 18:49
#
A co se na tom změní, když by to bylo rovnou teď bez fanoušků, proč stopka ? A největší proti Covid chování je jasně v nákupácích... jestli jim vadí, že se Covid šíří, ať řeší tohle ...naopak to neřeší a dělají vše proto, aby do těch nákupácích rvali těch lídí čím dál tím víc a víc.
Liquid
08.10.2020 18:56
#
co se na tom změní - no z logiky věci se do 3 týdnů u těch bez příznakových covidu zbavíš, když to nebudou tito lidi roznášet tak to sem pak maximálně přitáhne zas nějaký migrant, nebo cestovatel, ale ta masivní vlna tou blokádou může výrazně poklesnout, v Číně zavřeli všechno včetně prací, měst na 14 dní a výrazně si tím pomohli
ratusek
08.10.2020 18:56
#
a pak vše rozvolníš a zase za měsíc zavřeš a pořád dokola
Liquid
08.10.2020 19:04
#
od června do září i přes poměrně velké testování ti nemocní příliš nepřibývali přestože se konali koncerty, slavnosti atd, a přitom takový červenec byl teplotně dost možná ještě slabší než září, červen určitě
Pablos
08.10.2020 19:09
#
Jako tím chceš říct, že nejrizikovější byli např. v tomto případě fotbalisti jo ? Tím a co se na tom změní, jsem mířil přesně na to... co se změní, když nebudou pravidelně testovaný osoby hrát bez diváků teď a nebudou hrát bez diváků za 14 dní ? Takže netestuje se = nejsou nakažený, je to v cajku zvládáme to, testuje se = jsou nakažený alarm nezvládnou to nemocnice. Tohle mi chceš tvojí odpovědí vysvětlit, proč to z logiky věci nechápu ?
Pablos
08.10.2020 19:12
#
jo sorry, nebral jsem vůbec v potaz to s tím, že se vybuduje nějáké vákuum, že ta nemoc tu najednou nebude... to mi příjde úplně ujetý, i když věřím, že takové studie a teorie existují.
kilobyte
08.10.2020 19:27
#
Tyhle opatření to maximálně trochu zpomalí. Třeba zastavení první ligy bude mít minimální, možná dokonce nulový dopad.
Problém je, že zaspali s trasováním. Už v březnu tvrdili jak chtějí dosáhnout kapacity 20k testů a to se jim povedlo až teď po půl roce. Kdyby se jim podařilo zprovoznit tu chytrou karanténu, v takovém rozsahu, který odborníci požadovali a vláda slíbila, tak se to nemuselo takhle zvrtnout. Teď už s tím moc neudělají a budou jen zavírat a zakazovat. Protože když je denně 3k pozitivně testovaných (včera dokonce 5k), tak otestovat 20k lidí to trasování sotva pokryje. A to jsou ještě ve skluzu několik dní kvůli nedostatku lidí.
Ani bych se nedivil kdyby za dva týdny zavřeli všechno.
ratusek
08.10.2020 19:34
#
No zítra už na začátku bude šestka. A zs pátek už sedmička, desítku dáme doufám ve středu
Liquid
08.10.2020 20:34
#
jo s tímto s tebou i Pablosem i jihlavákem souhlasím, čisté zastavení protestované 1. a 2.fotbalové ligy když tam nebudou diváci nepřinese pravděpodobně do covid čísel žádnou nebo jen miniaturní změnu - čili jak píšu níže, pokračovat se klidně mohlo, ale asi "nechtěli stranit fotbalu"
oli9
08.10.2020 19:19
#
A co jako? U nás v práci 100 zaměstnanců... 35 marodi, 8 covid zbytek nešel na testy... A normálně jedem dal... Na 2,3 dny někdo lehne a pak přijde normálně dal.... Promorene je totálně... Polovina případů je ze zaměstnání
sima.vok
08.10.2020 20:20
#
Ano, bez fanoušků to beru. Ale proč přerušovat úplně, když jsou testy?
Liquid
08.10.2020 20:28
#
tak nevím zdali to má návaznost na ty další zaměstnance, správce hřišť, vrátné, hlídače, uklízečky, kravaťáky, maséry, kustody co se běžně jak v treninkových centrech tak uvnitř hal pohybují, ale jinak souhlasím, že klidně bez diváků se mohlo jet dál, tipuji, že nechtěli zas dělat vyjímku jen pro 1 sport, aby softbalisti, rugbysti nenadávali, že se straní fotbalu
sima.vok
08.10.2020 20:44
#
Tak je rozdíl mezi profíky a amatéry. Třeba hokejbalová extraliga testy nedělá, ale hokejová jo.
Kiwi-21
09.10.2020 09:11
#
Když ten 1 sport a jejich kluby investují peníze na to aby mohly dodržovat naprosto nesmyslné opatření a testují své hráče o 106
Tak by za výjimka být měla, nehledě na to že já bych nechal i lidi na stadionech atd
Luke123
08.10.2020 18:30
#
Žádná škoda, že se to přerušilo. Tu Berbrovskou šáškarnu by už ani neměli znovu rozbíhát.
r.mrazik
08.10.2020 18:36
#
Přerušit fotbal bylo dost divný, když kopačky jsou jedni z nejbezpečnějších skupin díky pravidelnému testování
bobis21
08.10.2020 18:38
#
Zrušení ligy ukázalo, že je úplně jedno jak moc opatření dodržuješ, stejně s tebou vláda vyjebe.
Draculas
08.10.2020 19:29
#
Tesat do kamene.
verv
09.10.2020 14:49
#
Rikomescudi
08.10.2020 18:41
#
Hodne naivni prohlaseni. Tomu neveri ani nejvetsi hlupak.
TheMally11
08.10.2020 18:46
#
Kvůli téhle komedii .... achjo ...
machna
08.10.2020 18:48
#
na to dohrání sezony bude potřeba hodně široký kádr , tak na to se těším , hlavně na ty chudáky jak budou pičovat , že hrát dva zápasy v týdnu je strašně moc , budou super výsledky , hlavně Brno, Opava, Příbram , Teplice
eL
08.10.2020 18:48
#
To jsem zvědav co bude dál.
Konvinho
08.10.2020 18:49
#
OT: je tady nějaký Brňák, který by mi popsal vztah Zbrojováků a Líšeňáků? Je tam nějaká nevraživost? Nebo naopak se snaží spolupracovat? Ví někdo? Díky.
ZB 07
08.10.2020 18:55
#
Když Líšeň hrála třetí ligu, tak to bylo lepší. Nevraživost je jenom mezi pár lidmi, já třeba chodím na oba týmy pravidelně. Co se týče spolupráce, tak ta se bohužel poslední dobou hodně zhoršila. Hlavně z naší strany se stala spousta nefér věcí, což vede k tomu, že někteří hráči odchází na hostování místo Líšně nově do Blanska či Prostějova.
Liquid
08.10.2020 18:58
#
minimálně část Líšeňáků má určitě vůči Zbrojovce nevraživost, viz vysmívající příspěvek na úvodní debakl Zbrojovky od Sparty a po tom co je loni sudí zařízl v obou vzájemných zápasech těchto lidí ještě přibylo
PaulinhoTheGunner
08.10.2020 20:10
#
Ta rivalita se za poslední roky přirozeně zvedla, vzestup Líšně a sestup Zbrojovky z nás udělal soupeře v rámci jedné soutěže, to tu nikdy nebylo. A vlastně se vůbec nedivím těm Líšeňákům, který teď Zbrojovku nemusí, sám se za nás stydím. Líšeň ve velmi skromných podmínkách se vyšplhala poctivou prací až na druholigový nadprůměr, Zbrojovka s údajným rozpočtem 90 mio postoupí z druhé ligy už podruhé administrativně a opět dělá v první lize akorát ostudu, přitom jsme vybrakovali postupně všechny nejlepší hráče z Líšně a nakonec přetáhli i trenéra Strašně trapná vizitka Bartoňka Ve zkratce myslím, že většina Zbrojováků má Líšeň ráda a fandí ji, zatímco fanoušci Líšně Zbrojovku už tolik ne a jak jsem psal, vůbec se jim nedivím.
Liquid
08.10.2020 20:35
#
schrnul si to naprosto přesně
Nebelung
09.10.2020 15:42
#
Od tak uznávaného uživatele bych čekal lepší pravopis. Chro chro.
Liquid
09.10.2020 16:32
#
holandský dialekt, příjmu opatření a na měsíc si nepustím zápas holandského týmu
Nebelung
09.10.2020 16:35
#
Zephyr
08.10.2020 21:19
#
mayday
09.10.2020 00:13
#
Vedení fotbalu ve Zbrojovce je už delší dobu obrovská ostuda, nic jinýho.
Doni77
09.10.2020 07:55
#
lampas
08.10.2020 19:03
#
Opatření ve stylu "uděláme něco, abychom mohli říct, že něco děláme". Co čekají od toho, že zakáží hrát dvaceti dvou chlapům, který jsou navíc před každým zápasem asi třikrát testovaný? Napřed hygienička popraví český nároďák, o měsíc ubožák Prymula celý český fotbal (a spolu s nimi velkou část podnikatelů). No snad to nakonec povede k tomu, že se za rok Babiš rozbrečí po volbách v televizi a Zeman se otráví plynem, než aby jednoho z dvojce Bartoš/Fiala musel jmenovat premiérem.
C-M@ster
08.10.2020 19:04
#
Holt na zvolení populistů, kterým dávají hlasy zejména důchodci a sportovní fanoušci doplatili nejvíc... důchodci a sportovní fanoušci.

To je ta nevýhoda demokracie.
bobis21
08.10.2020 19:08
#
Dvě otazky:
1. Kde bereš že ho volili sportovní fanoušci?
2. Jak já jeho vládu doplatili důchodci? Vždyť ti jsou naopak upláceni jak to jde na úkor všech ostatních.
C-M@ster
08.10.2020 19:12
#
1. Znalost prostředí.
2. Umře jich víc, než by muselo.
bobis21
08.10.2020 19:18
#
1. Tak to fakt neberu jako argument já asi neznám jediného člověka který sleduje sport a volí Babiše. Spíš sledují Ordinaci a Prostřeno.
2. Nemyslím si že na to má extra vliv, spíše jeho chování odserou zaměstnanci ve zdravotnictví, živnostníci a malí podnikatelé, děti (studenti) a jejich rodiče. Až za nimi s velkým odstupem možná někde důchodci.
Nebelung
09.10.2020 15:43
#
12janjde
09.10.2020 04:45
#
Podle názorů zdejších uživatelů,to vypadá,že 99% fotbalových fanoušků fandí stranám typu ODS,KDU-ČSL,STAN,TOP09,ČPS a podobným hovadinám
C-M@ster
09.10.2020 10:48
#
Zde chodí převážně gaučáci. Já beru za fanoušky ty, co chodí aktivně na stadiony a jezdí po výjezdech.
12janjde
09.10.2020 13:03
#
Ale,tak na tým ve své obci snad chodí každý,ne?
C-M@ster
09.10.2020 13:29
#
Ne.
12janjde
09.10.2020 17:12
#
Blbost,tomu nevěřím,že by tu byl někdo,kdo nikdy v životě nebyl na žádném fotbalovém utkání
C-M@ster
09.10.2020 17:40
#
To je velkej rozptyl.
Já píšu o tom, že lidi z EF převážně nechodí pravidelně na zápasy a ty tu píšeš o někom, kdo "v životě nebyl na žádném utkání".
V Brně máš plno lidí, co chodili třeba na každej zápas za Lužánky a od přesunu na Srbskou nikdy na fotbale nebyli... podle tvé logiky asi aktivní fanoušci, podle mě ne.
12janjde
09.10.2020 18:00
#
Tak na každý zápas nemůže chodit nikdo,musí být někdy nemocný nebo mít nějaký důležitější program atd.
C-M@ster
09.10.2020 21:15
#
lol
Aldeano
11.10.2020 01:29
#
Pablos
08.10.2020 19:18
#
jak jako sportovní fanoušci ? To je nějaká sorta lidí, vymezujících se od ostatních co nazákladě svého vztahu ke sportu se rozhoduje, komu to jako půjde u voleb hodit ? To asi rozhodují jiná kritéria né ?
ZB 07
08.10.2020 19:21
#
Sorry, ale zrovna ANO, Babiš a celkově levicové smýšlení fakt není typický pro sportovní fanoušky
kilobyte
08.10.2020 19:30
#
No Babiš je zkoušel oslovit skrz stavbu stadionů, jenže fanoušci už jsou na tyhle plané sliby zvyklý a neskočili mu na to.
C-M@ster
08.10.2020 19:58
#
Počítám tam i SPD, ČSSD a komunisty.
ZB 07
08.10.2020 20:08
#
Možná v tvrdých jádrech převažuje SPD, ale jinak je sportovní prostředí tak různorodý, že bych si fakt netroufnul tvrdit, že fanoušci volí převážně populisty.
C-M@ster
08.10.2020 20:08
#
Já jo.
bobis21
08.10.2020 20:10
#
Ta představa že fotbal sledují jen lidi co nedochodili učňák je fakt hrozně mimo.
ZB 07
08.10.2020 20:16
#
Nebelung
09.10.2020 15:43
#
Nr.Nobody
08.10.2020 20:22
#

To vizejo. Určitě by opozice zvládala situaci líp.
Blasphemer
08.10.2020 20:35
#
Hůř už to nejde.
Nr.Nobody
08.10.2020 20:42
#
Sorry, ale představ si piráty, ODS nebo Topku.. opravdu může být mnohem mnohem hůř.
Blasphemer
08.10.2020 20:44
#
ok
r.mrazik
08.10.2020 21:02
#
Zaschrona
09.10.2020 02:57
#
Didier Drogba
09.10.2020 09:24
#
jasny, jsou horsi veci, jak banda rudejch noku...oh wait
Kluivert9
09.10.2020 12:27
#
Zephyr
08.10.2020 21:39
#
Jsem přesvědčený o tom, že ODS v čele s věčným žvanilem Fialou by to posrala ještě víc. Možná bych jim to ale i přál. Rád bych toho šaška viděl, jak se vykrucuje a potí před kamerou, když by to šlo úplně do hajzlu.
Kluivert9
09.10.2020 12:27
#
ratusek
08.10.2020 20:36
#
C-M@ster
08.10.2020 20:38
#
Svou volbou jsi i ty zavinil smrt xy lidí Covidem, krev je i na tvejch rukou a palcuj si tu jak chceš.
ratusek
08.10.2020 20:41
#
Já jsem Ano ani socany rozhodně nevolil a komanče už vůbec ty troubo. A o tom, že opozice by na tom byla stejně dokládá prohlášení Fialy kde prvně vládu kritizuje za to že byla tvrdá opatčení, pak zase že měkká, pak že se rozvolnuje rychle, pak zase pomale, pak že roušky jsou nesmysl a ted Fiala přišel jako mesiáš s tím, že roušky nejsou vzdor Babišovi atd. No a co mlel Hřib o školách, aby to,pár minut na to změnil a přitom má na starosti jedno město a ne celý stát.
bobis21
08.10.2020 20:49
#
Hřib se s hygienou domluvil že se školy zavřou. Pak hygiena přišla s tím, že to vlastně udělat nemůže. To asi není úplně jeho chyba, když mu hygiena řekne že něco udělá a pak to neudělá ne?
ratusek
08.10.2020 20:52
#
No ale koresponduje to s tou šílenou komunikací vlády. Měl si to Hřib prvně vše zjistit
bobis21
08.10.2020 20:56
#
To že Babiš jeden den řekne že už něco nebude dělat a druhý den to udělá je teda trochu jiný level. To samé jeho tvrzení na jaře že všichni zdravotníci mají díky němu ochranné pomůcky ve chvíli kdy zdravotní sestry chodily v rouškách které jim lidi ušili a donesli.
ratusek
08.10.2020 20:57
#
Já neříkám, že Babiš je spása, ale ti zoufalci z opozice by nebyli o nic lepší
ZB 07
08.10.2020 21:00
#
To nemůžeš vědět. Naopak to, že jsme teď mezi nejhůř zasaženými státy na světě, je prostě neoddiskutovatelný a odpovědnost za to nese současná vláda.
ratusek
09.10.2020 05:53
#
A co měla vláda dělat? Vše nechat od března zavřené? Případně jen některé sektory? Nechala by ten sektor na holičkách? Na to nebyly prachy a nebudou, že je to z důvodu nesmyslného jizdného zadarmo, přebujelého státního aparátu, podporování nemakačenek, to je samozřejmě věc druhá
ZB 07
09.10.2020 09:11
#
Ne, vláda měla zajistit dostatečný trasování, testování a podmínky pro to, aby při druhý vlně (o jejímž příchodu mluvili odborníci už někdy od června) nezkolaboval zdravotnickej systém. Bohužel realita je taková, že hygiena posílá lidi do karantény s týdenním zpožděním (vlastní zkušenost), slavnou aplikaci eRouška 2.0 si stáhlo asi 6 % obyvatel a ještě ty opatření vyhlašujou způsobem, kterej je většině obyvatel pro smích. A fakt se těším, jak budou ty ekonomický ztráty kompenzovat, protože aktuálně zemi řídí epidemiolog, kterej má pocit, že lidem omezil akorát volnočasový aktivity a že spousta podniků druhou vlnu nepřežije, mu je tak nějak jedno.
ratusek
09.10.2020 09:20
#
Jo to souhlasím
Nebelung
09.10.2020 15:45
#
mayday
09.10.2020 00:16
#
Tak to je samozřejmě úděl/náplň opozice, kibicovat a poukazovat, co se dělá ve vládě špatně.
sosna
08.10.2020 20:43
#
Cukroušek
08.10.2020 20:46
#
Nr.Nobody
08.10.2020 20:47
#
C-M@ster
08.10.2020 20:37
#
Nn, z cca 150 vlád do česká zvládla nejhůř, takže jaká je pravděpodobnost, že by byla opozice horší.

Ale serme na opozici, řekněme, že Piráti by získali 51% ve volbách --> od začátku by se mrdalo na nějaký lezení do prdele Číně a naopak by se jelo podle Taiwanu, co má 0 novejch případů + by se ušetřily miliardy za děravý roušky + ekonomika by se nezavřela --> nejsme ostrov, takže řekněme, že by tu bylo tak 200 případů denně.

Nevím, jak seš na tom s matikou, jestli cetto 2.0 (podle tvých úvah bych se nedivil), ale 200 je podle mě míň jak 5500. Co podle tebe?
Nr.Nobody
08.10.2020 20:42
#
Zaprvé to cos napsal je naprostá demagogie. A zadruhé, jak znám naší opozici, tak ta pravděpodobnost je obří.
bobis21
08.10.2020 20:48
#
Zato Babiš je úžasný a dokonalý. Zlá opozice. Dobře si tě zpracoval.
Nr.Nobody
08.10.2020 20:54
#
Babiš je hroznej hlavně proto, že dal na průzkumy a všechna opatření v létě zrušil. Ale jsem si na milion procent jistej, že to samé by udělala ta opozice. Což je banda naprostých diletantů a amatérů.

Hlavně, žádná vláda, ať by tam byl kdokoliv, by to nezvládl dobře. Protože tu chybějí epidemické mechanismy. Kurva jakto že hygieny nemělo zpracované křížové scénáře pro případ epidemie? To je něco, co tady má bejt desítky let a akorát modernizovat. Něco co mělo nastoupit automaticky bez politiky, hned po začátku epidemie. Kde jsou ti trénování lidé na různých katastrofických scénářích? Nikde. Nikdo to nečekal. Ale kurva, i za tohle jsou ti lidé placení.
bobis21
08.10.2020 21:00
#
My je máme, ale podle naší legislativy to zatím ještě pořád není ani epidemie...
A jestli podle tebe není Babiš amatér a diletant tak jsi prostě dokonale zpracovaný materiál na základě průzkumů funguje celou dobu. Proto třeba v prvním období dělal přesný opak toho co měl v programu - prostě mu o rok později vyšlo že už je populární opak. Je to jen PR projekt na vysávání státních peněz existující díky lidem jako jsi ty.
Nr.Nobody
08.10.2020 21:01
#
Jako já? Co s tím mám společného?
Zephyr
08.10.2020 21:35
#
Všechny ty mechanismy prevence, o kterých mluvíš, existují. Akorát pouze na papíře (v lepším případě). nebo spíše jen v něčí hlavě Bohužel zrovna tohle je odvětví, které trvale je trvale podfinancované a upozaděné, protože politicky by si to v posledních letech (desetiletích) nikdo neobhájil. Ani vlády, ani různě uřvané opoziční strany, a hlavně ani občané by neskousli vrhání peněz do příprav na něco "co přece nikdy nenastane".

Tvrdit, že to tu mělo být už desítky let, je úsměvné (a s ohledem na dnešní stav i pravdivé), ale reálně by si třeba před deseti lety nikdo nevzal na triko nějakou modernizaci mechanismů prevence za desítky nebo stovky miliónů. Pro politiky by to byla kariérní sebevražda a pro občany u piva zas jen další tunel...

Jestli se toho dožijeme, tak třeba za třicet let uvidíme to samé - v hlavách lidí prevence (na jakoukoliv pohromu) se bude zanedbávat, peníze půjdou na akutnější problémy, a pak budou najednou všichni překvapení
Nr.Nobody
08.10.2020 21:42
#
Kiwi-21
09.10.2020 09:21
#
Tak nevím když v 95 roce jsme měli 1,1 milionů nemocných a 12 000 zemřelých s chřipkou
Tak tehdy se dal udělat opravdu nějaký epidemický plán
Protože tehdy se krom školních prázdnin a zákazu návštěv nemocnic nedělo vůbec nic
Tak pokud to nebylo varování v tom roce tak absolutně nechápu proč by se měl řešit covid za 30 let pokud tedy nenastane nějaká dramatická změna o které pochybuji

Uvidíme jak to bude no
Zephyr
09.10.2020 13:47
#
No hmatatelným výsledkem předešlých chřipkových epidemií je alespoň existence a dostupnost očkování proti sezónní chřipce. Že to občané nepodstupují, to je věc druhá Tak samo budeme mít brzo nějakou vakcínu na covid-19, ale v různých veřejných průzkumech jsem zaznamenal, že spousta lidí si to asi taky nehodlá nechat píchnout...
Kiwi-21
09.10.2020 13:54
#
Já také ne
Ne že bych byl proti vakcinám takovým
Ale nehodlám si sobě a nebo svým dětem dát nějakou rychlovakcínu a dělat ze sebe pokusné králíky
Normálně vakcína vzniká 5-10 let a postupně se upgraduje a opravdu nehodlám riskovat z nějakou ne pořádně ozkoušenou Beta verzi
Zephyr
09.10.2020 14:15
#
Však nikdo po tobě taky nechce, aby ses přihlásil do testování vakcíny. Ale žijeme ve vyspělém státě, takže ať už se k nám dostane cokoliv, bude to řádně otestováno a schváleno (tohle je nejspíš ale diskutabilní bod pro spoustu lidí ). Nehledě na to, že my určitě nebudeme ti, kdo s vakcínou přijde jako první, takže budeme mít spoustu informací o jejích účincích z jiných států.
ratusek
08.10.2020 20:43
#
Tvl roste to uplně všude opatření neopatření akorát nikdo nesjednotí metodu testování, metodu počítání mrtvých atd. Porovnávají se neporovnatelná data
Liquid
08.10.2020 20:39
#
sima.vok
08.10.2020 20:43
#
Teď na podzim určitě, na jaře nevím
kingfisher
08.10.2020 21:29
#
Ano, zvládla by ji líp Dolare. Protože ono to ani moc hůř už zvládat nejde. Navíc třeba zrovna Piráti z opozice dlouhodobě volají po opatřeních ve vztahu k datům. To vláda vůbec nedělá... Nemluvě o tom, že opozice volala po analyzování situace již v lednu, což vláda smetla ze stolu
Ne jako takovejhle nesmysl může k opozici vyplodit jen dokonale zpracovanej volič ANO/SPD a proto jsme tam kde jsme
Kiwi-21
09.10.2020 09:24
#
No ač SPD nemusím tak zrovna Okamura je teď jeden z mála co se opravdu ptá na data, kolik lidí by z těch zemřelých opravdu zemřelo i bez covidu, kolika zkrátil život, kolika ublížil atd atd,
oli9
08.10.2020 19:21
#
Jako já bral že fotbalová liga je jedna z nejběžnějších... Dělají jim pořád testy i všem okolo... Když je někdo pozitivní ihned do karantény... Tam je to hlidano... To mělo normálně fungovat dál... Divadla jela normál s diváky a tam testy nedělal nikdo...
Brkoslav
08.10.2020 19:28
#
Liga jela a dobře fungovala. Fotbalisti chodili na více testů, než pokusný morčata. Nechápu to.
kilobyte
08.10.2020 19:32
#
Snad jedině že by kupovali "špatné" testy od "nesprávných" firem.
Salfovic
08.10.2020 19:34
#
OT: Má teď Kvitová nějakého nabíječe? A ne, nemám zájem.
kilobyte
08.10.2020 19:54
#
Ona taky ne
sima.vok
08.10.2020 20:18
#
sima.vok
08.10.2020 20:43
#
Ne, ale chlapec udělal dobrou věc.
Cukroušek
08.10.2020 20:45
#
Z tech co se mu smali vyrostou stejni dementi jako je kepy.
REPLIKATOR
08.10.2020 20:56
#
Nr.Nobody
08.10.2020 21:07
#
bobis21
08.10.2020 21:02
#
Celodenní nošení je samozřejmě nesmysl, to ale neznamená že budeš nějak hejtovat kluka který udělal super věc a snažil se pomoci lidem ve svém okolí
sima.vok
08.10.2020 21:06
#
Nr.Nobody
08.10.2020 21:07
#
fabec1222
08.10.2020 21:02
#
Ty diskuze tam jsou jeste vyzivnejsi nez tady
Kiwi-21
09.10.2020 09:40
#
Jako gesto pěkné od chlapce
Ale ta matka musí být vyšinutá
Já mám děti ve školce ale pokud by byly ve školním tak bych naopak dělal vše pro to aby si tu zhovadilost nemusely dávat na pusu, místo nějaké podpory ať to šíji

Jak píšu od chlapce sympatické a naivní gesto, matka že ho v nahubkovaní podporuje místo toho aby ho chránila je bez rozumu
Kepy_FCB
09.10.2020 16:48
#
Pěkné gesto ale v nějaké skupině které ty hadry nevadí. Musel vnímat jak to spolužáky obtěžuje a přesto jim ten hnus nutil...

Ale možná je vše jinak. Včera byla na čt24 ta jeho máma, měl jsem pocit že jen chtěla prezentovat šicí umění svého syna kteý toho šije víc a chce se tím v budoucnu živit. Dost možná že ona událost ve škole je jen fikce a slouží jen pro publicitu
Kiwi-21
09.10.2020 16:57
#
Souhlasím
kilobyte
11.10.2020 10:32
#
Hrozná společnost ve které žijeme. V Číně by ho vzali v jakékoliv oděvní továrně, ale tady mu musí matka dělat reklamu v televizi a stejně práci nedostane.
fabec1222
08.10.2020 20:14
#
Zrovna spolupracuju s jedním studentem trenérské licence, a ten říkal, že 90% hráček spí se svým trenérem, tak třeba tak.
GabrielBatistuta
08.10.2020 21:58
#
Jestli to platí i pro fotbal, nebo hokej, tak to ten trenér musí být úplně vyždýmanej.
kilobyte
08.10.2020 22:58
#
Snad to neplatí i u chlapů.
Aldeano
11.10.2020 01:34
#
fabec1222
09.10.2020 09:41
#
Tak jsem se ti konkrétně zeptal dneska, prej jí taky fakt napouští její trenér, nějaký Vaněk
exse
08.10.2020 19:35
#
Nechápu na co čekaj, za týden budou umírat stovky lidí denně, ty opatření by měli být mnohem tvrdší, počínaje zavřením hospod. Na druhou stranu profesionální sport, kde se pravidelně testuje, je snad to poslední co dává smysl zavírat.
REPLIKATOR
08.10.2020 19:44
#
kilobyte
08.10.2020 19:58
#
Nechají dojet volby a v pondělí na to Babiš zaklekne.
Salfovic
08.10.2020 20:16
#
Stovky lidí denně, a není to málo, Antone Pavloviči ?
ratusek
08.10.2020 20:37
#
No snad tisícovky
exse
08.10.2020 20:42
#
Nr.Nobody
08.10.2020 20:23
#

Ale je dost možný, že za dva týdny udělají komplet lockdown.
ratusek
08.10.2020 20:37
#
To at jdou do prdele, ten stejně nic neřeší
exse
08.10.2020 20:42
#
To není možný, ale jistý. Lidi očividně nechápu exponenciální růst a to jak jsou ty čísly teď hrozný. Máme 2x více pozitivních na občana než měly státy v nejhorším bodě a to ještě při tom kdy je 20% pozitivních testů, takže ten reálnej počet nově nakažených každý den bude třeba okolo 20k. Už za týden budou plný nemocnice a umírat 100+ lidí denně a co bude za 2 týdny si ani nechcu představit.
ratusek
08.10.2020 20:45
#
No co, umírat budou tisícovky, možná i desetitisíce
Greny
08.10.2020 20:48
#
Já to ale nechápu... Všichni ví k čemu to směřuje...lockdown..tak proč ho už neudelali? Kdyby všechno zavřeli jak to stejně udělají tak ušetří čas sobě a lidem nervy
ZB 07
08.10.2020 20:51
#
To si taky říkám. Přijde mi, že to dávkujou postupně, abychom se na ten lockdown připravili, protože přece před 14 dny všem bylo úplně jasný, že se budou opatření spíš dál zpřísňovat.
Nr.Nobody
08.10.2020 20:50
#
Jenže ono je to možná jediná možná cesta, aby se vzpamatovali idioti a začali to brát vážně.
Kiwi-21
09.10.2020 09:44
#
Nejsi kamarád pana profesora Flégra?
r.mrazik
08.10.2020 21:04
#
Jo. Udělají...nic jim nezbude...však tu máme denně přírůstek jak tehdy v Itálii
Nr.Nobody
08.10.2020 21:11
#
Problem je, ze lidi opatreni nedodrzuji, to je pak tezky. Tady fakt pomuzou opravdu jen mrtvoly a pak se mnozi mozna chytnou za nos.
r.mrazik
08.10.2020 21:19
#
Je to přesně jak říkáš...i když většinou tedy co vidím, tak se to snaží dodržovat...možná je špatný obraz diskuze na netu, protože tam blejou vemena ala nechoďte se testovat a podobně...a sdílí to lidi,do kterých bys to neřekl
bobis21
08.10.2020 21:26
#
Já teda viděl úplné minimum lidí kteří to nedodržují. A většinou to byli důchodci...
r.mrazik
08.10.2020 21:31
#
Jo. To je taky fakt...
Nejvíc drsný lidi to mají pod nosem...těch je dost
Ale jinak se celkem drží...aspoň to, co vidím
bobis21
08.10.2020 21:37
#
A jo, máš pravdu. Lidí kteří to mají pod nosem potkávám dost.
GabrielBatistuta
08.10.2020 22:04
#
Nejlepší je, když má v TV roušku pod nosem člověk, který nabádá k dodržování pravidel.
r.mrazik
08.10.2020 22:32
#
Losinho
08.10.2020 22:40
#
Kdo to nedodržuje? Roušky má v MHD a obchodech úplně každej a že by se někde dělaly skupiny lidí, to jsem si teda fakt nevšiml.
Blasphemer
09.10.2020 07:41
#
verv
09.10.2020 14:56
#
Aldeano
11.10.2020 01:37
#
KingMaster13
11.10.2020 12:13
#
Blasphemer
09.10.2020 07:44
#
Nedodržuje? Já předpokládám, že jsme když jsme ze stejného města, tak asi vidíme to samé, ale evidentně ne. V supermarketu nemá roušku možná jeden vidlák ze sta. MHD sice nejezdím, ale když jedu kolem tramvaje/busu a nakouknu tam, tak to mají všichni. V hospodě si roušku většina lidí sundá až u stolu. Fakt nevím, kde vidíš nějaké větší nedodržování opatření, protože já to teda vidím opravdu ojediněle.
Kluivert9
09.10.2020 12:28
#
REPLIKATOR
08.10.2020 19:44
#
smůla
Kepy_FCB
08.10.2020 19:53
#
Přišla doba kovidí , co se jen tak nevidí...
Greny
08.10.2020 19:55
#
To je tak když se omezení vyhlašují ve středu s účinností od pondělí ale tento týden je výjimka a oznámí se v pátek protože je to dlouhodobý balíček na měsíc a déle... Aby se to pak oznámilo ve čtvrtek a platilo od pátku...

Každopádně jsem zvědav jak k tomu kluby přistoupí ..
Dobrovolně se nechali testovat i x krát v týdnu aby mohli hrát atd a teď toto... Asi je třeba zadat kompenzace od vlády v plné výši
bobis21
08.10.2020 20:03
#
To máš jak minulý tyden: ve středu Babiš řekl že do opatření zasahovat nebude a nechá to na Prymulovi, ve čtvrtek dopoledne Prymula navrhl nějaké opatření a ve čtvrtek večer Babiš řekl že to opatření nebude. A pak se diví že je lidé neberou vážně.
Kepy_FCB
08.10.2020 20:09
#
Však to byl jen návrh,né? Ale to je jedno, buďme rádi že toho kripla aspoň někdo trochu krotí, ten dostat neomezenou moc tak je to druhej Pol Pot nebo ještě horší...
Greny
08.10.2020 20:11
#
Navíc fotbal se mohl hrát klidně dál i s divákem.. fans kolikrát dodržovali pravidla jako zakryty obličej už několik let a akorát to všem vadilo
REPLIKATOR
08.10.2020 20:55
#
ZB 07
08.10.2020 20:57
#
kilobyte
08.10.2020 21:59
#
Všichni se mu smějete, ale on má na hlavě vytetovanou reklamu a nechtěl jí ukazovat v televizi zadarmo.
Euphael
09.10.2020 12:19
#
Liquid
09.10.2020 16:32
#
sima.vok
08.10.2020 20:19
#
A proč zakazujou profesionální soutěže, když všichni účastníci zápasu musí prvně projít testem? Tam je prakticky nemožné, aby tam pustili někoho pozitivího.
Greny
08.10.2020 20:19
#
Protože to padlo na hrací kostce
naheCZ
09.10.2020 06:48
#
Bylo mi hned jasný, co tam bude
Kepy_FCB
08.10.2020 20:21
#
aby lidi nechodili někam společně sledovat ligu
sima.vok
08.10.2020 20:42
#
Vždyť v hospodách se sedí max. po 4, ne?

Mohli dát O2 na měsíc zdarma, aby to všichni sledovali doma, akorát by to ty servery neutáhly
Kepy_FCB
08.10.2020 20:45
#
Jo, když přijede tv štáb
kilobyte
08.10.2020 22:00
#
Takže budou společně sledovat PL, LL, BL, SA, atd.
Spejbl
08.10.2020 22:17
#
Prymula zastaví i tyto ligy!
Sandstorm
08.10.2020 22:18
#
ratusek
08.10.2020 20:38
#
Losovali to z klobouku
Blasphemer
08.10.2020 20:39
#
REPLIKATOR
08.10.2020 20:55
#
KingMaster13
08.10.2020 23:39
#
Blasphemer
08.10.2020 20:39
#
Tak tomu fakt nerozumím. Když už nejdřív zakázali diváky, tak nevím, proč se nehraje bez nich. Jak už tu pár lidí napsalo, prostestovaní musí být všichni před zápasem, diváci by nebyli, tudíž riziko zvyšování přenosu naprosto žádné. O těch dalších opatřeních se můžeme bavit, i když o některých si taky myslím své, ale zakázat ligu je fakt kokotina na druhou.
ZB 07
08.10.2020 20:47
#
Nr.Nobody
08.10.2020 21:20
#
Tam jedinej argument je, ze nechteli, aby se lidi pocas zapasu schazeli v hospodach.
Blasphemer
08.10.2020 21:25
#
Hospody jsou prázdný. Ať už se fotbal hraje nebo ne.
Kiwi-21
09.10.2020 09:48
#
Ne všude
Blasphemer
09.10.2020 09:58
#
Tak zrovna ty "moje" hospody, kam chodím pravidelně, jsou teď opravdu prázdné. A promítání fotbalu tam lidi taky nenatáhne. A to mluvím většinou o podnicích v centru města, kde sis kolikrát bez rezervace neměl šanci, a teď si v pátek můžeš vybrat místo v poloprázdné hospodě.
Ale na vesnicích se třeba leje furt stejně.
Kiwi-21
09.10.2020 10:07
#
Karviná zrovna není vesnice
Ale chápu jak to myslíš
Já byl teď překvapený jak jsme šly se ženou a dětmi na 2 pivka že děti se pohoupou zaskáčou na trampolíně atd a vejdu dovnitř a úplně full hospoda a kouká na fotbal
Blasphemer
09.10.2020 10:19
#
Jo, Karviná už asi ne. Ale tady v Plzni je to fakt zabité. I na ty obědy, na které bys řekl, že ti lidi chodit nepřestanou, máš teď prázdno.
Kiwi-21
09.10.2020 10:36
#
Tady chodí trochu méně lidí ven ale ne zase o tolik a je to spíše počasím
Tady jsou lidi naopak lidi nasraní přecejen se o nás psalo jako o špíně, v Babišovích novinách jak kvůli nám nemohou ven, že nakažení budou na dolech se upozornilo od prvopočátku že budou nakažení nejvíce, hromada Pražaků chodilo nadávat na stránky Karviné atd atd

Sotva se opatření upustilo i u nás a ejhle problémy v Praze a doplatí na to celá ČR

Žádná omluva na ty co nadávaly na náš kraj a chtěly nás uzavřít, žádná sebereflexe či nadávání na sebe navzájem či osočovaní v médiích jako v našem případě

Já znám i lidi z Prahy co jsou ok tak nehážu všechny do 1 pytle, lidé okolo být to v jiném kraji to berou tak že se to prostě stalo ale jak je to v Praze a nic okolo nich tak jsou opravdu naštvaní k vzhledem k tomu očerňovaní,
Blasphemer
09.10.2020 10:39
#
Jo, tenkrát v létě to byl masakr. Jsem četl i nějaké případy, kdy přijel třeba borec s rodinou z Karviné k nám na Šumavu a oni ho vyhodili ze zaplaceného hotelu, aby jim tam nic nešířil.
Kiwi-21
09.10.2020 10:46
#
Jj přesně
Nejlepší vyhodily ale peníze za zálohu ani nechtěly vrátit a spousta lidí to muselo řešit přes policii

Když to člověk srovná s tím jak se dala do červené barvy Praha tak rozdíl v chování lidí je obrovský

Jinak nevím jaké máš zkušenosti z Doly ale tam bylo na 1000 000% jasný že i kdyby se všichni snažily sebevíc tak není možné dodržovat ty hygienické předpisy, to už je větší šance že tě uhodi blesk 2 krát do hodiny a nic se ti nestane
berliner
09.10.2020 00:00
#
Kdyz si vyhledas jeden z mych predchozich komentaru tak jsem psal ze to Babis udela Takze kdo mel pravdu, no ja
Müllered
08.10.2020 21:23
#
To je hodně naivní, za dva týdny to tu bude mnohem horší. Izrael s jejich karanténou má stále 4k za den. Já osobně počítám s celou zimou, tím jak se to budou státy snažit brzdit. Tak v dubnu by se to mohlo zase začít lepšit.
Sandstorm
08.10.2020 21:40
#
Už s tou chripeckou jdete někam a nechte lidi žít.
exse
08.10.2020 22:10
#
Nechte lidí žít
Sandstorm
08.10.2020 22:14
#
Do práce, nakoupit a domů opravdu není žití. To je na provaz.
exse
08.10.2020 23:00
#
Tak ono je to vtipný hlavně proto, že všechny ty opatření jsou dělaný proto aby lidi žili, tedy neumírali.
Sandstorm
08.10.2020 23:17
#
Asi si neumím představit, jak opatření např. zavřená fitka pomůže tomu aby lidi neumírali. To už je větší šance, že nějakému sporťákovi spadne činka na hlavu.
ratusek
09.10.2020 05:54
#
LAĎA_Z_MADRIDU
08.10.2020 23:41
#
Je potřeba zakázat umírání. Doufám, že Romeše to brzo napadne a každý, kdo umře bude viset.
Sandstorm
09.10.2020 00:04
#
Vypni si wifinu, šíří se po ní covid.
LAĎA_Z_MADRIDU
09.10.2020 00:19
#
Zavřel jsem se do sklepa a nevycházím z domu, tak mám 100% jistotu, že nic chytit nemůžu. Děkovat mi nemusíš, jen pilně plním nařízení blahodárného establishmentu
sosna
09.10.2020 08:15
#
ratusek
09.10.2020 05:57
#
Ta opatření jsou dělaná uplně stupidně. Proto to většinu lidí sere. Kdybychom to na začátku jak dementi nemuseli nosit venku v přírodě nebo sami v autě, tak by takový odpor nebyl.

A hlavně že lidi chtějí normálně žít, jak píše kolega, dokládá fakt, že snad na veškerých atrakcích atd je plno. Obchodáky jsou narvané k prasknutí, takže většina lidí má covid v piči
soukup
09.10.2020 08:12
#
Ale život přece není jen od toho, aby se člověk narodil, pracoval a pak jsme mohli spokojeně kouknout na statistiku, že v 85 letech umřel na něco jiného než na Covid, takže jeho život měl smysl.
V podstatě všechno co v životě děláme pro zábavu, tak v sobě nese nějaké riziko, že ze zraníme nebo zabijeme. Přestože kouření na světě ročně zabije podle odhadů asi 6 000 000 lidí, tak plno lidí dobrovolně kouří, protože to prostě dělají rádi, chutná jim to, atd. Zakázat navždy a úplně kouření by přitom bylo mnohem jednodušší než všechna covidová omezení.

Covid je zkrátka příliš malý strašák na to, aby byli lidi dlouhodobě ochotní žít bez sociálních kontaktů a zábavy, což dělá život životem. Čím dýl to potrvá, tím budou lidi apatičtější a méně disciplinovaní, zodpovědní budou jen na vrcholu velkých vln, jako je teď, ale krátkodobě.
Kiwi-21
09.10.2020 09:51
#
Naprostý souhlas
cubinho
09.10.2020 10:10
#
verv
09.10.2020 14:59
#
Sandstorm
09.10.2020 15:53
#
Nebelung
09.10.2020 16:03
#
20DollarsInMyPocket
09.10.2020 16:11
#
Liquid
09.10.2020 16:34
#
ZB 07
10.10.2020 00:20
#
KingMaster13
11.10.2020 12:13
#
Losinho
09.10.2020 09:27
#
On je rozdíl mezi životem a přežíváním.
Sandstorm
09.10.2020 15:53
#
Zaschrona
09.10.2020 02:58
#
Kluivert9
09.10.2020 12:30
#
12janjde
09.10.2020 04:48
#
Třeba to opravdu za 2 týdny zruší,ale na 99,9999% to během měsíce opět vrátí aspoň na dalšího půl roku
ratusek
09.10.2020 05:55
#
Sakra, čekal jsem, že tam za včera vyletí šestka, tak snad za dnešek
vanGomm
12.10.2020 13:48
#
Jo ono se to lekne a za 14 dní zmizí Když to v březnu začlo,tak se udělali opatření a na přelomu dubna-května to vypadalo nadějně.Vydrželo se to bohužel sotva 2 měsíce.Mělo se v tom pokračovat,jak říkal ten lékař po dobu 6,ale lépe 9 měsíců.Jenže přišlo léto a muselo se cestovat atd..Dalo se čekat,že to takto dopadne.Byznys je totiž nyní víc než zdraví.Teď jsme naopak ještě v horší situaci.A zase se musí zavádět opatření.Jak to ale může fungovat,když se udějují vyjímky.Dokonce i vyjímka má vyjímku A řešit porušování dokonce pouze domluvou?To přece nikam nevede.Je to stejné,jako kdyby se zlodějům stále jen domlouvalo,že krást se nemá.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.