Everton má další posilu, z Monaka si vypůjčil obránce Sidibého

07.08.2019 22:25 - Aktuality
 
Z francouzské ligy do anglické se stěhuje Djibril Sidibé. Obránce a mistr světa z loňského roku letos nebude hájit barvy AS Monaco, místo toho odešel na hostování do Evertonu...

Sidibé koncem července oslavil 27. narozeniny a součástí jeho hostování v Goodison Parku je rovněž opce na trvalý přestup. Knížecí celek by podle některých zpráv mohl celkem dostat patnáct milionů liber.

"Měl jsem velkou radost, když jsem slyšel, že o mém angažování uvažuje historický a velký klub jako Everton. Bylo to pro mě velmi snadné, nemusel jsem se dlouho rozhodovat. Everton nakupuje hráče s cílem vyhrávat trofeje a hrát ty nejdůležitější zápasy. Mám obrovskou motivaci, chci Evertonu pomoci k dosažení jeho cílů a zároveň chci dosáhnout svých cílů," nechal se Sidibé slyšet po podpisu smlouvy.

Sidibé je šestou letní posilou Evertonu, už před ním do kabiny Toffees přišli Jonas Lössl, André Gomes, Fabian Delph, Jean-Philippe Gbamin a Moise Kean.

AS Monaco se na odchod svého hráče připravilo už včera, kdy z Montpellieru přišel Ruben Aguilar.
Autor: Tomáš Pavlík / evertonfc.com
Počet zobrazení: 4755
Komentáře (209 / 0 nových)
avicii
07.08.2019 22:36
#
Hmm ďalšia dobrá posila pre Everton
De Likt
08.08.2019 09:39
#
skvělá, tento borec měl skončit v mnohem více top klubu
KarlVonBanhof
08.08.2019 14:54
#
presne....jako everton vypada pred startem ligy na cernyho kone do top 4
De Likt
09.08.2019 13:34
#
souhlas, kraje Sidibe Digne top, Kean sniper, paráda..ale na černýho koně bych viděl i takový West Ham, Cardoso, Haller a Ajeti je hodně zvednou
Kluivert9
07.08.2019 22:37
#
mithro
07.08.2019 22:38
#
no krasne nas vsetci predbehli, Edo na pana ziadna panika
ShowMan
07.08.2019 22:40
#
Edo v klidu na lávce jeho dvorní panáček Ole takže mu ani téct do bot nebude
Fesak
07.08.2019 22:45
#
zajtra to rozjede neboj
Sandstorm
07.08.2019 22:48
#
Zejtra uz není čas něco velkyho rozjíždět.
ShowMan
07.08.2019 22:48
#
rozjede to no někde v baru možná snad aspoň TOP 10 ať není ostuda
mithro
07.08.2019 22:53
#
rozjede. potvrdi sa lukaku, par briefengov o tom ako hrozne sa snazili ale bohuzial.
SunFells
07.08.2019 23:01
#
Nějaké sponzorství ještě ohlásí
ShowMan
07.08.2019 23:03
#
jak jsem psal někde jinde v zadu na trenýrkách. Chystám se naštěstí na ASton Villu tak ta prohra s nima by mi nevadila
iamek
07.08.2019 23:42
#
Já mám lístky na Crystal. Snad to skončí aspoň 1:0
Counter
08.08.2019 00:17
#
A že Maguire zařídil víc interakcí na TikToku než Hazard
Paddington
07.08.2019 22:56
#
Pritom stačí jedno cm a ten prestupak by bol super...ti nema vysvetlenie, ze neposilnili zalohu, strašný trapas
Paddington
07.08.2019 22:56
#
*to
Sandstorm
07.08.2019 22:57
#
ShowMan
07.08.2019 23:00
#
nepřijde nikdo borci opravdu nikdo
celeb
08.08.2019 01:53
#
Ak ti staci 1 cm aby to bolo super, tak su na to zevraj rozne maste a tabletky ...
Remt
08.08.2019 06:21
#
Nebo si na nej muze veset zavazi
mithro
08.08.2019 07:50
#
prave, nakupy fajn ale hrozne to kazi, ze stale mame plno hracov, ktori sa niekde skryvaju a nehraju plus stred zalohy je otrasny, ked to porovname s konkurenciou
Zaschrona
07.08.2019 22:42
#
Za mě dobře vyřešeno. Coleman má už dlouho potřebnou reálnou konkurenci, Sidibé dostal šanci se posunout nahoru a pokud uspěje, dostane přestup nastálo, mezitím Kenny na hostování bez opce má šanci se vyhrát v Schalke. Navíc, co je pozitivní, tak Sidibé může pokrýt i levého beka, na zdraví Bainese už se nedá spolehnout. Když sečtu ušetření na platu Bainese, prodej Robinsona, Gallowaye a hostovačku do konce smlouvy Garbutta, tak jestli se zbavíme někam Martiny, tak nás to dohromady nic nestálo a ještě ušetříme na platech. Kraje obrany by byly pořešené fajn, teď ještě ten zbytek...
rojal
07.08.2019 22:46
#
Čo myslíš, trhneme world record za Akého? , keď už sme chceli tak moc Zahu a Doucoreho , tak môže byť aj Aké nie ?
Zaschrona
07.08.2019 23:16
#
Určitě ne, by byla úplná hovadina, to je tak dvojnásobek ceny srovnatelného stopera z kontinentu. Však ani není žádná taková spekulace, ne? Za mě, když už máme takové prachy, tak bych zkusil dotáhnout toho Zahu a Iwobiho a pak k tomu splašit nějakého stopera klidně zas na hostování, na víc snad prachy mít ani nemůžeme, ale nemám moc tušení koho. Ideální by byl někdo z toho přetlaku v PSG, úplný sen by byl Kimpembe nebo aspoň Kehrer, ale reálně asi někoho na poslední chvíli od United, podle mě třeba Rojo zas tak špatný není a dostat ho jen na hostování, ideálně s opcí, tak by se to dalo s tím posílením všude jinde přežít. Tomori s odchodem Luize asi padl, ale velká ztráta jeho nepříchod za mě teda není.

Horší bude, když neklapne Zaha, snad má Brands nějaký trumf v klobouku. Iwobiho bych bral tak jako tak, ale jen on by taky byl docela zklamání, musí přijít nějaký pořádnější stoper a ideálně jak křídlo, tak i střední záložník.
RonaldinhoCFC
07.08.2019 23:36
#
Digne už není jednička?
Zaschrona
07.08.2019 23:57
#
Samozřejmě je, až jsem ho zapomněl vůbec zmínit.

Navíc samozřejmě LB pokryje i případně Delph, vpravo zas Holgate, pokud neodejde, případně tam hrál v přípravě dost i Mirallas, který taky teoreticky může zůstat. Pokryto nejlíp za strašně dlouho.
Slepičák
07.08.2019 22:43
#
Gunner14
07.08.2019 22:57
#
Tierneyyyy. Raul je bůh
Heisenberg
07.08.2019 22:58
#
The only positive about signing Luiz is having him and Guendozi together on the field and then having another Gibbs/Ox incident of mistaken identity.

6:0 na 100. zápas good ebening.
Mates_Matesović
07.08.2019 23:07
#
Provided agreement finalised between Tottenham & Fulham overnight, Ryan Sessegnon’s medical anticipated for early morning. Key #THFC target and as reported on eve of window opening (bbc.co.uk/sport/football…) Poch sees him initially on left wing before dropping back long term #FFC

Super, takže zítra bez nervů snad.
Zaschrona
07.08.2019 23:18
#
No hurá, na levém beku by byla Sessegnona škoda.
blade115
07.08.2019 23:32
#
Uff, jsem dnes nadraftoval Rose.
Cobra
08.08.2019 12:18
#
Gareth Bale 11
07.08.2019 23:13
#
Everton super přestupák, klobouk dolů. Dle mého pomalu začínají budovat tým, který by se mohl připojit k té šestce.
Busby babes
07.08.2019 23:36
#
The money United should've had to spend this summer:

- money refused Mourinho last summer
- budget for this summer
- money saved by appointing Ole
- money from selling Fellaini and Lukaku
- wages saved on Valencia and Herrera

It's not good.

jj, ale holt si muzeme dovolit koupit na koho si Ole ukaze. Obranu jsme si vyresili dobre. Ale ze zalohy nam odesli dva hraci a nikdo neprisel a z utoku nam odesel nejlepsi strelec poslednich dvou sezon a 42 golu. A nikdo neprisel. V situaci, kdy se snazime dohnat kluby pred nama.
Godwinson
07.08.2019 23:38
#
Někdo přijde, takhle to nemůžou nechat, ten tým od zálohy nahorů je dost strašnej. Navíc Lukaku půjde, s tímhle hrát sezónu by byla téměř jistota, že Pogba příšto rok půjde za kamarádem
nani92
07.08.2019 23:44
#
To určite nie, Pogba už zistím,že na zábavu je Lukaku fajn, ale hrať s ním už dobrovoľne nepôjde
Busby babes
07.08.2019 23:48
#
utok je dobrej. ale zaloha je slaba. Pokud Fred nepredvede poradnej vykonnostni skok. Nebo Perreira.
mithro
08.08.2019 07:59
#
hrac, ktory radsej ide na druhu svadbu po tragickej sezone ziadny skok nepredvedie. to by som bol fakt v soku.
Busby babes
07.08.2019 23:50
#
btw a co si ma Pogba rikat ted? kdyz v zaloze bude mit Matice, kterej na to nema a dva mlady kluky z akademie z nichz na to ma mozna jeden. Dva zkuseni zaloznici odesli a nikdo neprisel... takhle prote nevypada klub, kterej ma ambice na to utocit na tituly. Takze se mu vubec nedivim, ze chce pryc. Kariera je kratka.
Godwinson
07.08.2019 23:57
#
Však proto by bylo třeba se ještě na trhu nějak vytáhnout, tím spíš, když za Lukaka přijde takovej kotel Problém je, že třeba Dybala nechtěl, no ... to je taky smutný, takový hráče je třeba
Busby babes
08.08.2019 00:01
#
vsak Dybala je spis hrac do utoku. Nevim, ale hraci jako Tielemans, Neves, Maddison meli byt minimalne na nasem listu a ani tuk o nich. Prej sjem zkouseli Nevese s Ajaxu akorat...
Godwinson
08.08.2019 00:03
#
Hlavně je to top hráč, což třeba Tielemans ... no, nevím, ale je mladej, zase by se posunul. Proč ne Uvidíme, čas ještě nějaký je
celeb
08.08.2019 02:00
#
Dybala je vam momentalne nakkt. Na to, aby ste ho dokazali vyuzit potrebujete funkcnu zalohu, ktoru zatial nemate. Maggie je fajn kupa, ale stale nemate kvalitnych bekov. A ak odide Lukaku, tak potrebujete hrot + spolahlive CM a bekov. S tymto squadom nemate znova ani na B4. Stale tam nie je ani kvalitny zaklad, nehovoriac o kvalitnej lavicke, bez ktorej sa tim utociaci na titul (cez MCFC/LFC...Spurs) jednoducho nezaobide.
Busby babes
08.08.2019 08:47
#
Shaw a AWB nejsou kvalitni beci? No ja nevim, zrovna krajni beky ted mame vyreseny solidne. plus Dalot.
Kapřík
08.08.2019 13:03
#
iamek
08.08.2019 00:00
#
Souhlas. Ten tým potřeboval minimálně jednoho stredaka i když byl v týmu Herrera. Herrera odešel, tak jsem si říkal jak dva střední zaloznici přijdou a ejhle? Nic. S takovou zalohou bude obrana pořad pod tlakem a je úplně jedno, ze se dobre posilila.
Busby babes
08.08.2019 00:27
#
ale i tak se budu tesit. Doufejme, ze se Pogba nezrani, zahrajou si v prubehu mlady, budem hrat odvaznejsi moderni fotbal... Scott by mohl udelat jeste vykonnostni posun, Garner treba v prubehu sezony dostane poradnou sanci v EL... Harry si to osefuje vzadu. Treba to pujde...
Infernoqt
08.08.2019 00:41
#
Counter
08.08.2019 00:37
#
vodka
08.08.2019 09:15
#
jenže kde máš tu jistotu, že ten, kdo přijde, k něčemu bude. Když je k hovnu fred za 50 mega, tak se to úplně stejně může stát taky.

Za mě je hlavní, že se nastaví zase nějaká vize, směřování klubu, do kterého pak ti hráči budou chtít chodit. Je fakt, že momentálně to všechno stojí jenom na tváři a práci Oleho, ale lepší než nic.
Busby babes
08.08.2019 09:26
#
no jistotu nemam. vsak me v tom primarne sere to, ze se zas ukazalo, ze vedeni nema nejakej dlouhodobej plan.Odejde Luakku, vedeli jsme, ze se to stane dva mesice. A neni rozjednana nahrada a dneska rano se vedeni vzbudi a zjisti, ze by teda asi byla dobra nahrada?

Herrera odesel, to vime 4 mesice. Fella 6 mesicu. A neni rozjednanej nikdo? strasny.
mithro
08.08.2019 09:27
#
este, ze sme nasli toho DOF...oh wait.

otazka je, co bude, ked v zime budeme okolo 6. miesta a Olemu daju padaka. znovu to iste koliecko?
Busby babes
08.08.2019 11:44
#
jj, DOF netreba...
vodka
08.08.2019 09:45
#
Náhrada za Lukakua prostě není potřeba. Herrera ok, ale OGS očividně věří Perreirovi s Fredem...
Busby babes
08.08.2019 10:09
#
neni, ale dle zprav z rana si vedeni mysli, ze je. a zacina to resit dneska... tomu druhemu pak moc neverim. Jen neni Mourinho aby to verejne daval najevo a tak o nich rika takove to: letos budou muset poradne pridat...
vodka
08.08.2019 10:24
#
ohledně toho Perreiry to tak bude, protože jak rozhovory Oleho, tak i ten rozhovor s Perreirou tak jednoznačně vyzníval.
Busby babes
08.08.2019 10:43
#
jak rikam, Ole nerekne nic, co by toho hrace srazilo, ne verejne. a Pererira pak asi tezko rekne: jo, Ole mi rikal, ze jsem drevak... Takze v tomhle bych to zas tolik nebral. Spis myslim, ze mu nic jineho nezbyva... Ale uvidime, treba prekvapi, ale ja mu teda moc neverim.
Busby babes
08.08.2019 09:26
#
takze je otazka... jestli nejaka vize je nebo jsem jen trefili dobre ted tu obranu...
sunakashi
08.08.2019 10:46
#
ikzektly
mithro
08.08.2019 07:56
#
Pogba na 99per buducu sezonu odide.
Counter
08.08.2019 00:37
#
Uvidíme, jestli ještě něco nevykouzlíte zítra.

Od Moyesova konce utrácíte hodně, po ManCity nejvíc v Anglii, takže mi takovéhle nářky přijdou zvláštní - např. ušetřené peníze za jmenování Oleho má být co? Vždyť naopak vyhazov Mourinha vyšel téměř na 20 mega

Ale je fakt, že jestli za Herreru a Lukakua nikdo nepřijde, bude to pro mě překvapení.
Busby babes
08.08.2019 08:35
#
to, ze Pochettino byl tenkrat favorit a stal by daleko vic. Tak je to myslene.
Fenri
08.08.2019 08:53
#
Counter
08.08.2019 11:41
#
Jako ok, ale považovat tohle za "ušetřené peníze, které se měly nalít do přestupů"?
Busby babes
08.08.2019 11:43
#
spis je to takova ukazka neochoty majitelu nejak moc investovat... toho Pochettina docela jeli jako hlavniho kandidata a vedelo se, ze Levy si tak 50 rekne. A stejne se dlouho psalo, ze jiny kandidat prakticky neni. Az pak Ole udelal tu snuru zapasu, postoupil pres PSG, tak se to zmenilo...

proste hele, jsme treti nejbohatsi klub sveta a posledni dve sezony utratil vic penez klub, kterej akorat postoupil z Champsu...
Counter
08.08.2019 12:36
#
Fulham/Villa utratili víc než skoro každý na světě. Pokud už nikoho nekoupíte, tak budete mít utraceno kolik, tak 120 mega.? Liverpool má za téže období net spend asi 100 mega, Manchester City to samé, Spurs (asi) to samé, s případným odchodem Eriksena méně, Chelsea ještě míň. Jediní my jsme to teď rozjeli ve velkém na splátky.

To je těžko - když člověk vidí, jak se většina příchozích posil ani nemůže chytnout a jsou to jen vyhozené peníze, tak nemá cenu je rozhazovat za každou cenu dále. Skoro se nabízí říct, že by bylo lepší nejprve investovat do klubové struktury a mít propracovaný scouting/být schopný vybrané hráče přitáhnout, ale to se tady bohužel setká jen s opakovaným výsměchem
Busby babes
08.08.2019 13:11
#
69 z lonska, 70 z letoska, del net spend. cca +- nejaky drobny. pokud jeste odejde Rojo a Darmian tak mozna i mene.

plus ale odesel Herrera a Valencia zadarmo, coz timhle treba nezachytis. Valencia by sel i tak za drobny, ale Herrera je na tomhle trhu hrac okolo 40 mega.

Proc s opakovanym vysmechecm, kdyz je to neco, na co nadavame dlouhodobe vsichni? Ze ta rozhodnuti nema delat Woodward, coz ale dela a majitelum je to fuk, protoze Woodward jim pomaha tahat prachy z klubu a to jim staci.

A pak tu obtyden posloucham, jak si United muzou koupit koho chteji... kdyz vic nez my utraci pulka premier league, kdyz to mirne prezenu.
Counter
08.08.2019 14:27
#
Tak tady řešíme, kolik utrácíte. Pro tohle období bude lepší počkat na konec přestupáku, ale dlouhodobě utrácí víc než vy jenom ManCity.
Busby babes
08.08.2019 14:31
#
jasne, ale kdyz vidis tohle:


Simon Stone
@sistoney67
·
2h
Man Utd not completely given up on signings but not looking likely at this stage.

Tak uz tak nejak nadavat muzes. Privest aspon jednoho poradneho zaloznika, tak to je od klubu statement, ze to s tim dohanenim mysli vazne. Ale my ne no. a tim nemyslim, ze si meli dneska vzpomenout a privest Rakitice (skoro to i cekam. ) ale ze se jednalo prakticky jen o tom Longstaffovi. Jako by to byl jedinej zalzonik na svete...
Counter
08.08.2019 14:34
#
S tím záložníkem to nechápu no, uvidíme, co Edo zabriefuje novinářům po deadlinu
Busby babes
08.08.2019 14:38
#
ja doufam, ze bude drzet hubu a pujde se nekam schovat pred davem.
Busby babes
08.08.2019 08:38
#
jinak je to druhe leto po sobe, kdy proste vedeni neinvestuje nic moc. Loni to bylo v situaci, kdy jsme skoncili druzi a mohli jsme mit sanci na to dotahnout se na City nebo se jim proste aspon priblizit. A nic. Taky ta sezona podle toho dopadla. A ted zase. Teda pokud dneska neprekvapi samozrejme.
mithro
08.08.2019 08:42
#
hlavne je to stale bez koncepcie, takze penize sa minaju ale vacsinou na ...
rozdavaju sa kontrakty, potom sa nevedia zbavit hracov, ta supiska je dost velka, nedajboze sa zhori prvy zapas v nedelu, to bude zabavy
Busby babes
08.08.2019 08:46
#
to bych uplne nerekl. Aspon hraci, co zatim prisli, tak proste prisli dobre. Aspon tohle leto. Jen mam strach, ze nikdo neprijde nebo ze naopak prijde nekdo, koho vubec nepotrebujeme.
Dawon
08.08.2019 08:52
#
To at uz radsi fakt neprijde nikdo, nez zas nejaky traged, ktery se za rok prida k tem nasim neprodejnym zbytecnym hracum
Busby babes
08.08.2019 08:55
#
to souhlasim.

Ale uz ctu jak zkousime Mandzukice... protoze to, ze odejde Lukaku je desny prekvapeni s kterym v klubu NIKDO nepocital. A to v momente, kdy jeho nahrada by absolutne nemela byt prioritou.
mithro
08.08.2019 09:20
#
pozri sa ako riesia posily konkurencia. to je uplne iny lvl ako nase motanie.

nakupy dobre, vsetky tri, spokojnost ale nic to nemeni na tom, ze neodisli hraci, ktori mali odist, zaloha je jedno zranenie od pruseru a utok uvidime, ak sa chytia tak dobre, ak nie, tak dalsi pruser, moze tie lukakove goly chybat.

Busby babes
08.08.2019 09:29
#
tak hraci porad jeste odejit mohou. cekam ze aspon Darmian pujde a mozna Rojo nekam ven. Smalling nebo Jones asi nebudou chtit jit ven.
Paddington
08.08.2019 09:29
#
Ta zaloha je proste pruser s Pogbom alebo bez, neverim tomu, ze takto ideme do sezony.
Dawon
08.08.2019 09:31
#
Zaloha je obri pruser i bez zraneni A kdyby nedejboze posel Pogba, tak je to zaloha na urovni tymu hrajiciho o zachranu bohuzel
mithro
08.08.2019 09:39
#
no hlavne niekde nie je napisane, ze Pogba do konca augusta nebude skusat este to iste co Lukaku.
Dawon
08.08.2019 10:06
#
Tak to uz by ale bylo blaznovstvi ho prodat pri nemoznosti nakoupit nahradu...jakkoliv by pak byl nasrany a nespokojeny, tak porad by byl o tri parniky nas nejlepsi CM
Busby babes
08.08.2019 08:46
#
prodluzovani kontraktu bylo ale debilni. zvlast u Smallinga, Roja a Jonese nebo Pereiry.
kiwwi
08.08.2019 09:44
#
a to este nezabudaj, ze sme 80m minuli zle lebo mali ist na mladez a scouting...
Busby babes
08.08.2019 10:08
#
samozrejme, meli jsme ho koupit uz z Hullu.
Counter
08.08.2019 11:43
#
Liverpool to třeba takhle s Robertsonem udělal a nedopadlo to nejhůř.
Busby babes
08.08.2019 11:45
#
jj a VVD taky mohli koupit uz ze Celtiku, ale pockali az bude stat raketu... Nebo Allisona mohli kupovat uz z Brazilie, City mohlo koupit KDB uz z Genku nebo odkud etc etc...
Counter
08.08.2019 12:42
#
Samozřejmě. Rozdíl je v tom, že LFC už potřebovalo doplnit jen poslední dílky skládačky poté, co x let za sebou nakupovali "levně" a s rozmyslem - Firmino, Salah a Mané přišli dohromady za nějakých 105 mega, což je prostě majstrštyk, nemluvě o tom Robertsonovi. A taky uměli prodávat, viz Coutinho, Ings, Solanke ad. Jinými slovy, měli to dlouhodobě vymyšlené a s omezeným rozpočtem vykouzlili postupně během několika let jeden z nejlepších týmů PL v moderní historii, který zároveň vyhrál LM. MU nemá vymyšlené nic, důležitější jsou sponzoři a počet twitterových reakcí na Alexisovo piano.
Counter
08.08.2019 11:43
#
Nick Harris si to myslí no.
Busby babes
08.08.2019 11:48
#
no..
Maybe it's naive but wouldn't a club of Man Utd's stature, wealth and pedigree be better off (long-term) investing £80m in youth development and global scouting than buying a player who (probably) isn't going to be THE game-changer in competitive terms?

ehm, tak do mladych a jejich developmentu investujeme docela hodne a malokterej tym na svete ma takovy vysledky. A scouting taky nemame uplne malej. Jen ten decision making pak neni nejlepsi. vsak treba ty hvezdy Ajaxu jsem meli vyskautovane uz kdyz jim bylo 15, napriklad.

a taky tam pise.
(And this definitely isn't anti-Maguire. I really like him, as a player and grounded individual.)


Counter
08.08.2019 12:48
#
Však jo. Já jsem to sem zkopíroval do diskuze a napsal, že s celým tím threadem souhlasím. Přišlo mi to jako dobrá myšlenka nejen v souvislosti s MU, ale celkově s aktuálními přestupovými částkami, které Maguire aktuálně zaštiťuje jako zářný příklad. Je to dobrý hráč za přepálenou částku, kterou se nabízí utratit rozumněji - dle mého legitimní shout do pléna.

Že si to kiwwi vezme jako další zaslepený osobní útok na MU už bohužel neovlivním.
Pariston Hill
08.08.2019 12:03
#
montolivo
08.08.2019 00:46
#
Everton letos posiluje naprosto skvěle. Uvidíme, snad se jim bude již konečně dařit.
iamek
08.08.2019 00:48
#
Kris Voakes: ,,Manchester United dal jasne najavo, že záujem o Bruna Fernandesa bol informatívny a všetky ostatné správy boli nafúknuté jeho agentom v portugalských médiách.“

Di Marzio: ,,Manchester United súhlasil s ponukou 73.9 milióna libier + 10 miliónov libier v bonusoch. Lukaku dorazí do Milana zajtra, aby podstúpil zdravotnú prehliadku a dokončil prestup.“

Nějak moc ne?
Counter
08.08.2019 01:06
#
https://twitter.com/DiMarzio/status/1159154713310453760

Jako překládat z italštiny do slovenštiny to nemusí být vždy jednoduché, ale přidat na částce hezkých pár milionů a zaměnit eura za libry je i tak majstrštyk.
Zaschrona
08.08.2019 02:52
#
Tottenham have reached an agreement with Fulham to sign England U21 left-back Ryan Sessegnon for £25m with #THFC midfielder Josh Onomah joining #FFC as part of the deal. Hearing proposed signing of Real Betis midfielder Giovani Lo Celso likely to be loan with an obligation to buy. There are £5m worth of performance-based add-ons in the Sessegnon deal that could see the final fee paid to Fulham by Tottenham rise to £30m.

Ornstein. Naprostá hitparáda, jestli takhle Spurs budou moci koupit i Dybalu.
Gareth Bale 11
08.08.2019 02:56
#
hlavne se pise jeste o nejakym pravym bekovi.
Mates_Matesović
08.08.2019 07:00
#
Atal?
Paddington
08.08.2019 07:05
#
Záloha na urovni Burnley, ale od rana naháňať Mandzukica, uznanie pre Eda
vrabejka
08.08.2019 08:26
#
No kde máte ten deadline já už ho dávno mám.
avicii
08.08.2019 08:50
#
Fesak
08.08.2019 09:45
#
nieco nove ohladom LFC?
Rybinho85
08.08.2019 08:41
#
Tak Sessegnon a Lo Celso snad hotovo. K nim Hysaj a bude to snový přestupák.
werwolf
08.08.2019 09:06
#
Ježiš, len ten Hysaj nie. Je to priemerak. Neapol ho chcel práve nahradiť Trippierom. RB nepríde, je to fakt. O nikom sa nespekuluje. Ani ma nenapadá, kto by bol voľný. Snáď sa Aurier raz dá dokopy a začne hrať.
Rybinho85
08.08.2019 09:19
#
Hysaj je možná průměrák, ale raději tam uvidím jeho než to co máme. Aurier furt mimo, KWP neumí bránit a Foyth na beku je jistota penalty v každém druhém zápasu.
Rybinho85
08.08.2019 09:23
#
Navíc Hysaj chce odejít, proto ho chtěli nahradit. Chtěl hol Simeone, nejspíš Poche, chtěl ho Inter. Dle mého by to byl rozhodně upgrade od našich RB.
kissak
08.08.2019 08:44
#
Dnes je tedy deadline day?
vrabejka
08.08.2019 08:47
#
Jj 18.00 konec.
kissak
08.08.2019 10:24
#
díky
Sandstorm
08.08.2019 08:55
#
"There's speculation about additions, and by doing this quickly United have time to do that, but I'm led to believe it's unlikely. At this stage, both Mario Mandzukic and Inaki Williams are unlikely, but I was told yesterday that United are working on a couple of things.

"Things can happen on deadline day, but I know Ole Gunnar Solskjaer is delighted with his additions, and some of the youngsters coming through like Mason Greenwood, who made a great impression on tour."

James Cooper
Nikikrew
08.08.2019 08:59
#
Tak Tierneyho a Luiza už potvrdil aj Ornstein
Tierney paráda, Luiz
Mastný Chobot
08.08.2019 08:59
#
Arsenal have reached an agreement with Chelsea to sign centre-back David Luiz for £8m. 32yo Brazil international will sign a 2yr contract. Deal for Celtic left-back Kieran Tierney 5yrs, fee £25m. Medicals today ahead of putting pen to paper before 5pm deadline #AFC #CFC #CelticFc

Luiz v podstate kus za kus za Kosa. Ale nemám z toho radosť. Tierney potešil veľmi.
Gunner14
08.08.2019 09:10
#
Za 8mega tak to už se na to hned dívá líp.
Gunner14
08.08.2019 09:12
#
A ještě k tomu smlouva na 2 roky Je krásná změna mít konečně ve vedení schopné lidi Raul a spol
jacobT
08.08.2019 09:19
#
Aspon, ze je to za 8 mega. Este by to ale chcelo, aby Spurs nevysiel ten Dybala.
Nikikrew
08.08.2019 09:45
#
Cobra
08.08.2019 12:22
#
Heisenberg
08.08.2019 09:21
#
Zaplatí se na mopech.
djourou
08.08.2019 09:22
#
8 nie je take hrozne..ale radsej ako luiza a salibu by som bral jedneho upamecana
jacobT
08.08.2019 09:30
#
Tak to ocividne aj vedenie, ale dat za Upamecana 90-100 m eur by bolo prilis.
djourou
08.08.2019 10:19
#
tak vedenie ocividne nie, kedze sme od zaciatku riesili salibu a upamecana zacali den pred deadlinom
jacobT
08.08.2019 10:33
#
Den pred deadlinom sme na neho podali ponuku, to ze sa o tom nepisalo skor, nemusi nutne znamenat, ze sme ho nesledovali/nezvazovali uz aj predtym. A sorry, ja som si nevsimol, ze spominas aj Salibu, reagoval som iba na Luiza a Upamecana. No v tej cene za Salibu a Upamecana je obrovsky rozdiel, takze je celkom logicke preco sme isli na zaciatku radsej po Salibovi ako Upamecanovi.
djourou
08.08.2019 10:39
#
chapem, ale zase saliba je doost velky risk, za muzov ma odkopanych len zopar zapasov, za tu sezonu sa moze zrakvit alebo ukazat ako flop..upamecano by bol ovela vacsia istota, a ked sme sa o neho snazili aj po salibovi, myslim ze bez salibu by bola sanca o dost vacsia..proste si myslim ze priorita mohol byt on..

ale pisem to len tak, prestupak aj tak samozrejme skvely
jacobT
08.08.2019 10:44
#
Mozno ano, netusim, ktory z nich je lepsi, ani jedneho som hrat nevidel. Ale asi treba brat do uvahy aj tu financnu situaciu, za Salibu sme z tohtorocneho budgetu zaplatili len nejakych 5m, u Upamecana by ta suma bola urcite vyssia. Ale presne ako pises, prestupak skvely a keby nam niekto v juni povedal koho podpiseme, tak sme v siedmom nebi a ani nas nenapadne uvazovat nad Upamecanom a podobne.
djourou
08.08.2019 10:48
#
Counter
08.08.2019 11:47
#
O Upamecanovi se psalo už před začátkem přestupáku, zájem tam byl dlouhodobý. A kdybychom jej přivedli za nějakých 70+ mega liber, neměl bych z toho ani omylem větší radost než ze Saliby, je to přepálená částka. Obzvláště jestli mu končí smlouva za dva roky, bude lepší se o něj znova pokusit za rok.
SunFells
08.08.2019 12:51
#
Nikdy neřešíš hráče 1 den před deadlinem, ten zájem a kontakt začíná o x měsíců dřív.
Bozz
08.08.2019 09:27
#
8 mega a smlouva ideal na 2 roky
Fesak
08.08.2019 09:45
#
32 uz? ale za 8 pohoda
Mimalu
08.08.2019 10:07
#
pokud je těch 8 mega pravda, tak je dost těžký fail ze strany Chelsea, Arsenal tím nemá de facto co ztratit
bandwagoner
08.08.2019 11:28
#
Me se tenhle pristup libi, pokud u nas hrat nechce, tak at odejde. Jen teda v kontextu posilovani rivala je to trosku demence.
TopinB
08.08.2019 12:47
#
Counter
08.08.2019 11:44
#
8 mega a dvouletá smlouva je dobré kombo.
Higi
08.08.2019 09:08
#
Tierney, Kolasinac
Sokratis, Luiz, Holding, Chambers, Monreal
Bellerin, Maitland-Niles

Počítám, že Mustafi půjde... no uvidíme... vůbec nemůžeme vědět co očekávat, jak kdo zahraje... Luiz? Nemám páru, Chambers jestli na to má? Holding po zranění, Bellerin po zranění, Tierney? No jsem zvědav
Mastný Chobot
08.08.2019 09:13
#
na LB aj RB máme 3 hráčov (+ Nacho a Chambers), čiže kvantitatívne sme na tom ok, ak nás nestihne nejaká pliaga. Otázne je, či tam je kvalita. Kola ani AMN v štvorčlennej obrane nie sú dobrí, čiže musíme dúfať, že Bellerín a Tierney sa vrátia po zraneniach a už nikdy sa nezrania zas. Holding by sa mal tiež vrátiť minimálne v takej forme, v akej odišiel.
jacobT
08.08.2019 09:18
#
Mustafi by vraj este dnes mohol prestupit do L1. Ale dokym to nepotvrdi Ornstein, nejdem si robit zbytocne nadeje.
FFA
08.08.2019 09:42
#
Ja si myslim, ze mozeme byt spokojni.

V zlozeni Bellerin - Sokratis - Luiz - Tierney to vyzera dobre. Nie je to TOP obrana ale oproti minulej sezone to snad bude lepsie. Budeme vyhravat 5:4, co uz
Paddington
08.08.2019 09:15
#
Tottenham da finale LM a kupi Lo Celsa, Ndombeleho a Dybalu, este skor nez by predali Eriksena..United? pohodicka, odide Fella, Herrera, Lukaku a nahrada? Llorente, bombaaa
mithro
08.08.2019 09:18
#
co spurs ale aj arsenal slusne posiluje a bez nejakych problemov. to sa musim len smiat, ked to uz vidim, co tam mota nas Edo popritom, uplny amaterizmus.
JollyJoker77
08.08.2019 09:18
#
Ľudia je ten Dybala vôbec reálny ci to sú len kačice?
jacobT
08.08.2019 09:20
#
Potvrdil to Ornstein, takze bohuzial velmi realne.
JollyJoker77
08.08.2019 09:21
#
Diky za odpoveď ale čo urobí juve keď lukakku ide do Interu v kúpia icardiho?
Gunner14
08.08.2019 09:23
#
Mastný Chobot
08.08.2019 09:24
#
Spurs sú favoritom na titul. Bohužiaľ. Top top robota od nich, ak im to dnes všetko vyjde.
mithro
08.08.2019 09:26
#
zialbohu chvalabohu
Godbless
08.08.2019 09:33
#
Určitě nejsou favoritem..
Mastný Chobot
08.08.2019 09:36
#
Pre mňa hej, tá bojovnosť a chtíč ukončiť ten trophy drought bude to, čo ich bude deliť od City/Liverpoolu, si myslím
Godbless
08.08.2019 09:40
#
A Liverpool nechce zlomit prokletí? Spurs mají skvělé mužstvo, ale než si to všechno sedne.. Liverpool vs City mezi nima bude bitva o titul.
Mastný Chobot
08.08.2019 09:46
#
Liverpool určite bude chcieť tieť, ale ten predsa len vyhral LM a navyše ich kvalita nie je vyššia než bude mať Tottenham. Od TAA a Robertsona ťažko pôjde očakávať rovnaká sezóna, od Maného detto.
fff
08.08.2019 09:48
#
Preco by od nich nesla ocakavat rovnaka sezona?
Mastný Chobot
08.08.2019 09:49
#
Mané bude vypľutý a TAA s Robertsonom hrali tak perfektne, že si proste myslím, že tam bude nejaký prepad formy
fff
08.08.2019 09:53
#
O tu nasu utocnu trojku sa nebojim a o Maneho uz vobec. TAA bude este lepsi, sak chalan ma estelen 20 rokov a Robbo si svoje v pohodicke odohra zas.

Mozme debatovat, ako na zahra zaloha, ci svoje vykony udrzi a zopakuje Matip, ci zahra Hendo a Wijnaldum, ci sa chyti Keita a Ox. Ale prave TAA, Robbo a utok... Tam sa podla mna fakt nemame coho bat.
fff
08.08.2019 09:53
#
tu nasu utocnu trojku sa nebojim a o Maneho uz vobec. TAA bude este lepsi, sak chalan ma estelen 20 rokov a Robbo si svoje v pohodicke odohra zas.

Mozme debatovat, ako na zahra zaloha, ci svoje vykony udrzi a zopakuje Matip, ci zahra Hendo a Wijnaldum, ci sa chyti Keita a Ox. Ale prave TAA, Robbo a utok... Tam sa podla mna fakt nemame coho bat.
Godbless
08.08.2019 09:49
#
Tvůj názor.. za mě ale rozhodně vyšší kvalitu než Liverpool nemají.
fff
08.08.2019 09:49
#
Preco by od nich nesla ocakavat lepsia sezona? Vsetko mladi resp relativne mladi hraci, hrajuci v osvedcenom a odskusanom systeme, zohrati... Ked tak sa od nich praveze da ocakavat porovnatelna ci lepaia sezona. Urcite skor nez to mozno ocakavat od novych hracov v lige.
Dawon
08.08.2019 09:50
#
Tam spis vidim problem v tom, ze ten kadr je hrozne uzky a zapasu letos pravdepodobne budou mit jeste vic nez loni...do toho cela ta ofenzivni trojka v lete hrala za repre, takze asi nebudou uplne idealne odpocati...rek bych, ze tam je bohuzel dost velka sance, ze na tohle v prubehu sezony dojedou

Ale City jsou oproti Spurs porad o parnik vetsi favorit na titul, bylo by dost naivni si myslet cokoliv jineho.
djourou
08.08.2019 10:25
#
Seydou Doumbia
08.08.2019 15:42
#
Na druhou stranu v Tottenhamu určitě není cíl uhrát LM ani skončit v lize třetí nebo druhý. Ten tým musí mít ambice jít na titul a cokoli jiného je pro ně zklamání. Jsou ted v tom mezistupínku, kdy prostě na titul to ještě úplně není, ale s ničím jiným spokojení být nemůžou.
Godbless
08.08.2019 17:15
#
To je úplně jedno na čem jsou. Ale reagoval jsem na to, že jsou podle Mastnýho favorit.
Seydou Doumbia
08.08.2019 18:32
#
Třetí největší favorit.
Godbless
08.08.2019 21:02
#
Podle něj největší. A větší než Liverpool.
Gunner14
08.08.2019 09:33
#
FFA
08.08.2019 09:43
#
City a Liverpool su pred nimi. Bude to zase to iste ako minuly rok. Teda s tym rozdielom, ze Arsenal bude 4.
PanAu
08.08.2019 11:02
#

Takže Kohouti 5. Místo ?
Nikikrew
08.08.2019 09:43
#
Ti to klasicky poseru, takze toho sa neobavam. Ale TOP4 daju asi s prehladom
fff
08.08.2019 09:45
#
Favorit? Zas pomaly .

MC jednoznacne favorit, za nimi LFC a Spurs kde sa ukaze podla toho ako nak vydrzi zdravie a ako sa u Spurs chytia posily.
Mastný Chobot
08.08.2019 09:48
#
Uvidíme, ja City na titul tento rok už neverím. Psychika je silná vec vo vrcholovom športe a po 2 vyhraných rokoch po sebe si myslím, že tento rok sa dostaví pocit uspokojenia.
Kixi Syhimour
08.08.2019 09:49
#
a my to zase prošvihneme
fff
08.08.2019 09:54
#
Pep v dlhodobej sutaz... S tym kadrom, kde nahradil jeho snad najvacsiu slabinu a sice pripadnu absenciu Fernandinha... Pre mna su najvacsi favorit uplne bez pochyb.
Heisenberg
08.08.2019 09:57
#
Souhlas s tím, že nebudou tolik nabuzení jako Live a zejména Spurs, na druhou stranu kvalita jejich kádru zaručuje, že bodově půjdou určitě nad 80, pravděpodobně se budou motat kolem 90. Pep má sice nedostatky v pohárech, ale jako ligový trenér snad až na první sezonu City nikde nezklamal, vždyť i poslední sezonu v Barce měl 91 bodů
Kixi Syhimour
08.08.2019 09:58
#
Nicméně to by Spurs museli podepsat fakt všechny
Fesak
08.08.2019 09:46
#
to vyzera az moc dobre, skoncia za Arsenalom
Fesak
08.08.2019 09:47
#
ale jeden z poharov by uz mali konecne dat
Kixi Syhimour
08.08.2019 09:48
#
djourou
08.08.2019 10:22
#
icemike
08.08.2019 11:30
#
Counter
08.08.2019 11:51
#
Nah, propast od ManCity je pořád velká. Ale posílili naprosto úžasně, s takovou je nepředběhneme.
nani92
08.08.2019 09:32
#
100. Pre Oleho čistku..Fellaini, Herrera, Lukaku, Valencia
Grahf
08.08.2019 09:35
#
ty si taký EF Blaha
Bandita_Harry
08.08.2019 09:41
#
Cistka je fajn, young si zahrá aj CM
Dawon
08.08.2019 09:44
#
Vidis, to je napad! Ona je beztak skoda, ze na beku se tolik do hry nemuze zapojit, kdyby to dirigoval ze stredu, tak by to bylo mnohem lepsi
ShowMan
08.08.2019 10:11
#
to je panečku čistka
fff
08.08.2019 09:38
#
Tottenham close to reaching agreement to sign Juventus forward Paulo Dybala. Deal not done but clubs hopeful. #THFC stepped up interest after their pursuit of Sporting Lisbon midfielder Bruno Fernandes ended over fee & Man Utd’s proposed move for Dybala was called off #JUVE #MUFC

Tombele ci jak sa vola, Lo Celso, Dybala aj Sessegnon?

Spurs su jak my pred rokom po prehratom finale LM. Snad nebudu mat podobne uspensu nasledujucu sezonu.

MC a Spurs budu velmi silni, my snad udrzime uroven, Arsenal sa podla mna dostane pred MU aj Chelsea.
djourou
08.08.2019 10:18
#
djourou
08.08.2019 10:24
#
cisto podla prestupaku mi pride ze top 4 bude tuto sezonu dost jednoznacna. ALE uvidime napr. ako s tym vynikajucim kadrom u nas nalozi unai, je dost mozne ze budeme hrat aj tak sracku a sustredit sa na EL
Ondiis
08.08.2019 11:19
#
O víkendu prohra s Newcastlem a budeme mluvit jinak
Counter
08.08.2019 11:53
#
Zas jako zapracovat do sestavy čtyři nové posily nebude easy peasy, může trvat, než si to sedne. Plus další hráči se teprve vrátí po zranění.
avicii
08.08.2019 12:20
#
ja si myslilm ze my udrzime top 4 ale o titul to budu City a Spurs..do top 4 este Arsenal, ten by sa tam mohol prestrielat, Chelsea a MU 5 a 6 miesto ..
Kixi Syhimour
08.08.2019 12:52
#
jenom United čekám na pátém. Jinak to vidím na 3. místo, jeden z dvojice Arsenal, Spurs nás předběhne, ale třeba i oba
avicii
08.08.2019 13:19
#
To som myslel bez poradia, tak ze sa o to podelia, tiež vidím United na 5 miesto..
Bandita_Harry
08.08.2019 09:46
#
Neviem ci sa mi to zdá ale Everton buduje neskutočný tím neviem odkiaľ berú všetky tie prachy ďalšia vec toto je dosť kvalitný bek ktorý zahrá obe strany s je k dispozícii na hosťovanie to by bol ideál hráč pre susedov
eibe
08.08.2019 09:48
#
Jak to vypadá s tim Coutinhem?
FFA
08.08.2019 09:52
#
,,Počítame s ním. Neviem, čo všetko sa ešte môže stať, ale momentálne je stav taký, že je s nami. Uvidíme, či cez víkend odohrá aspoň pár minút," uviedol boss Barcelony ohľadom Coutinha
eibe
08.08.2019 10:39
#
tak bych si ho přál, aby se ukázal v Arsenalu
kiwwi
08.08.2019 09:56
#
Rob Dawson on Twitter: Everton one of a few clubs interested in signing Marcos Rojo today. United also open to offers for Matteo Darmian but can sell to a foreign club until Sep. 2.

pod mi hop
mithro
08.08.2019 10:01
#
ShowMan
08.08.2019 10:10
#
tvl aby ještě neodešlo tak 6 hráčů a 4 nepřišli s takovouhle
niflheim
08.08.2019 10:18
#
iamek
08.08.2019 11:35
#
Omg prosím
Mastný Chobot
08.08.2019 10:28
#
Arsenal striker Eddie Nketiah will sign for Leeds on a season-long loan after their director of football Victor Orta made an ‘impressive late pitch to sell’ the Bielsa vision & convince the youngster to turn down Bristol City, Swansea & Fortuna Düsseldorf.

som zvedavý, čo s ním Bielsa porobí teda
Liveral
08.08.2019 10:46
#
Snad bude hrat no, v Bristolu by byl asi jednička, tady se bude muset o místo porvat s Bamfordem. Ale v Champu je těch zápasů hodně + při troše štěstí Leeds udělá pár kol v pohárech
djourou
08.08.2019 10:46
#
skvela volba
jacobT
08.08.2019 10:49
#
Tesim sa, to si ten Leeds obcas aj kuknem.
TaylorAFC
08.08.2019 11:37
#
Snad se pořádně ukáže.
Counter
08.08.2019 11:53
#
billl
08.08.2019 16:13
#
Keita8
08.08.2019 11:41
#
Keď už sa Klopp rozhodol že nebude riešiť našu najväčšiu slabinu, náhradníkov na RB a LB, tak snáď to nebude v prípade zranenia TAA/Robertsona lepiť Gomezom, Milnerom alebo aj Hendom a dá šancu mladíkom.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.