Přidej na Netvibes
EuroFotbal on Facebook

Del Bosque: Když budeme hrát jako dnes, bude těžké nás porazit

30.06.2010 08:50 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2554
Komentáře (102 / 0 nových)
14titi
30.06.2010 08:52
#
Když budeš nechávat fabregase pořád jen na lávce,tak si tě najdu
Vincete z lesa!
Xavi
30.06.2010 08:55
#
To je fakt neuvěřitelny, lidská blbost je fakt nekonečná.
14titi
30.06.2010 08:58
#
No tak sere mě to.Nevim co víc by už měl dělat aby ho stavěl.Nebudu se tvářit jako nestranej nefanoušek arsenalu,ale dostává fakt málo prostoru!
Xavi
30.06.2010 09:00
#
Viděl jsi zápas proti Chile, kde Fabregas hrál něco kolem půl hodiny?
SunFells
30.06.2010 09:46
#
Myslíš tu půlhodinu, kdy si 4 hráči přihrávali na půlce bez jakéhokoliv zájmu předvést něco ve předu? Chápu proč Fabregas nehraje, ani mě to nijak nedrtí ..ale že vytáhneš zrovna takový "argument"
Xavi
30.06.2010 09:47
#
Kdo jiný měl tolik ztrát?
SunFells
30.06.2010 09:53
#
Statistiky ...Ono se dá celkem pochopit že když tam přijde jeden nabuzený náhradník a chce se předvést, tak ty ztráty budou ...Barcelonští se svou uspávanou na půli pole, když jde Chilanům o udržení stavu samozřejmě tolik ztrácet nebudou. Ale to je jedno, Cesc hrál hovno ...hrál hovno v zápase, kde dostal příležitost na půl hodiny a kde ostatní nejevili snahu něco hrát vepředu a to zkrátka není měřítko. Tahle sranda co teď hraje Španělsko navíc není pro něj a proto říkám, že chápu když ho kouč nestaví, kor když hraje na dva štíty.
Xavi
30.06.2010 10:06
#
Předpokládám, že MS není na úrovni okresního přeboru a když tam Fabregas přišel, tak měl nějaké taktické pokyny. Takže to že Španělsko hrálo na údržbu a Fabregas se tam přišel předvést a vymýšlet si co chce to asi těžko. Prostě kazil a kazil ty podle vás strašně jednoduché přihávky co by soudě dle místních komentářů dokázal tady každý druhý.
SunFells
30.06.2010 10:13
#
Do toho netahej mě, nic takového jsem nenapsal. Kazil a proč kazil jsem napsal výše ..on je prostě mnohem přímočařejší než Xavi, který na šampionátu hraje strašně přizdisráčsky (což mě u něj dost mrzí) a na nic si netroufne. Zatímco Cesc to prostě zkouší a Del Bosque ho tam mohl poslat s čímkoliv, hru by to nijak neovlivnilo ..a zase mu tolik nekřivdi, mimo ztrát vymyslel i dost nadějnou gólovou přihrávku.
afc
30.06.2010 09:00
#
pre Arsenal je to len dobre,ze tak malo hrava.Pekne si oddychne a v juni sa prida k predsezonnej priprave.
14titi
30.06.2010 09:04
#
Taky si třeba uvědomí,že by se ani v barceloně neprosadil přes ty dva,takže snad vezme rozum do hrsti a dodrží smlouvu s arsenalem
afc
30.06.2010 09:07
#
Wenger ho nepusti,takze rozum do hrsti by si mali vziat hlavne funkcionari Barcy.
jiri - fcb
30.06.2010 09:04
#
jeden z mála hráčů Barci, co bude opravdu oddychlej a svěží
jiri - fcb
30.06.2010 09:05
#
14titi
30.06.2010 09:02
#
Viděl,ale neznamená že když nedal gol,tak ho nemusí stavět.Jinak já jsem jenom vyjádřil co mě žere,ale neznamená to že kdybych byl trenér tak bych to nedělal stejně!Bylo to s nadsázkou!
Xavi
30.06.2010 09:04
#
Za tu půl hodinku přibližně, asi 11 ztrát... A ve španělském systému založeném právě na držení míče a přesných přihrávkách absolutně neakceptovatelné. Ikdyž to v každém systému...
jiri - fcb
30.06.2010 09:07
#
když se nad tím zamyslíš, tak vysněné Rosselovy posily hrají vcelku pod psa - Torres i Fabregas chtějí asi za každou cenu dokázat, že se jim do Barci nechce
Xavi
30.06.2010 09:09
#
Jn. ale tak Fernando je po zranění, tam by se to dalo pochopit.
14titi
30.06.2010 09:11
#
A fabredas ne?Zlomenina nohy ti nepřijde jako zanění?
Kily
30.06.2010 09:10
#
na druhou stranu kdyby to vyšlo, tak máte najednou dražší lavičku než základní sestavu
jiri - fcb
30.06.2010 09:42
#
no pozor. To zas asi ne. Hodně bude rozhodovat Ibra. Pokud bude hrát, nemá Čigy s Cescem na lavce šanci být dražší
14titi
30.06.2010 09:07
#
11 krát nedal gol?Njn ale je dost těžký nastoupit a hned hrát jak bůh.Možná by do toho házenkářskýho stylu vnesl něco novýho.Třeba střelbu.
Xavi
30.06.2010 09:08
#
Proboha 11 ztrát míče.
14titi
30.06.2010 09:09
#
To mi došlo jen jsem tě opravoval,protože já psal o golu!
Xavi
30.06.2010 09:14
#
Tak to je asi marny.
14titi
30.06.2010 09:16
#
Potřebuju si zvýšit sebevědomí před zkouškou
j_mrazik
30.06.2010 09:17
#
Tak přestaň nebo už nebudeš mít žádný.
j_mrazik
30.06.2010 09:17
#
I kdyby dal gola, tak těch ztrát tam bylo fakt hodně. Ale taky to vychází z toho, že on jedinej z tý záložní řady se taky snažil otočit směrem k soupeřově bráně a neustále to nevracel stoperům. Dalo by se říct, že jedinej chtěl hrát. O ostatních se to říct nedalo.
smazaný uživatel
30.06.2010 09:17
#
nejodpornější fotbal na MS, to mě víc bavilo Řecko než tohle
homeles8
30.06.2010 09:20
#
cubinho
30.06.2010 09:21
#
homeles8
30.06.2010 09:23
#
vždyť je to pravda. Jestli tě ten jejich fotbal baví, tak napiš, já s kamrádem zajedu a za 50,- se na nás můžeš dívat, jak si hodinu přihráváme po zemi. Máš to stejný, jako se dívat na španělsko.
Fernando_Torres
30.06.2010 09:31
#
Taky už mně to nebaví, kolikrát mohli centrovat do vápna, ale nee, oni to zaseknou a přihrajou zpátky stoperům...
homeles8
30.06.2010 09:40
#
centrovat a nebo i střílet občas mohli. Jak se mi líbili ty 3 střely na začátku, tak pak s tim přestali a hráli prostě Španělsko
Xavi
30.06.2010 09:42
#
Proč se nato teda pořád díváš a rychle musíš napsat do diskuse komentář o informační hodnotě nula. Jste fakt směšní, musíte mít prázdný život.
homeles8
30.06.2010 09:44
#
jo, já mam prázdný život.
homeles8
30.06.2010 09:25
#
dokonce live
KnoxXx
30.06.2010 09:24
#
Losinho
30.06.2010 10:03
#
smazaný uživatel
30.06.2010 13:00
#
kubys
30.06.2010 14:48
#
homeles8
30.06.2010 09:21
#
Jestli budete hrát jako včera, tak se dvat nebudu. Nuuudaaaaaaaaaa
Kily
30.06.2010 09:25
#
nedívej, beztak na tvoje komentáře nikdo není zvědavý a spousta lidí tady je už jenom ignoruje
homeles8
30.06.2010 09:28
#
Ale tahle hra Španělska je prostě hrozná. A s těma komentářema je mi to fuk.
Kily
30.06.2010 09:31
#
nj, tohle je onen klasický přístup, ono vůbec nezáleží na tom, že Portugalsko včera bylo naprosto tragické, ono je totiž hlavní hodnotit jenom Španěly a celkovou úroveň zápasu hodit na ně. Možná kdyby si Portugalsko uvědomilo, že stav 0:1 znamená vyřazení a zkusilo vyrovnat, tak by ten fotbal byl daleko lepší a pohlednější, ale o to v případě spousty anglických fanoušků vůbec nejde, špatné je Španělsko a tečka
Arbiter
30.06.2010 09:36
#
Kolik zápasů ze strany Španělů bylo pěkných na tomto mistráku? A kolik jich bylo nudných? A vždy je to vina těch soupeřů?
Kily
30.06.2010 09:47
#
tragický výkon proti Švýcarsku, slaboučký Honduras nehodnotim, nepřesvědčivý výkon proti Chile s tím, že v osmifinále šel výkon Španělska nahoru a kontrolovalo skoro celý zápas, ve kterém mu za soupeře byli tragičtí Portugalci. To, že se to nelíbí všem, vím a akceptuju, já tam taky vidim ještě dost chyb a především mi chybí větší přímočarost hlavně od Xaviho, ale jenom narážim na to, že pro některé přítomné je třeba za každou cenu bít Španěly bez ohledu na špatný výkon soupeře. Španělé si navíc včera dovolili dát gól a ve zbytku zápasu díky svým přihrávkám nepustili podprůměrného soupeře k ničemu
homeles8
30.06.2010 09:49
#
no právě, díky svým přihrávkám. Místo těch přihrávek mohli dát další góly.
Arbiter
30.06.2010 10:07
#
Ono ten pohled je opravdu individuální, ale Španělům se to otlouká o hlavu z jednoho jediného důvodu a to kvůli tomu, jak se vyjadřují španělští hráči, že se snaží za každou cenu hrát pohledný fotbal (což předvedli hlavně v zápase proti Chile).
homeles8
30.06.2010 09:39
#
Španělsko je mohlo a mělo porazit min. 3:0. No Španělsko nejni špatné, ale oni takhle hrajou furt, nejen proti Portugalsku (to bylo včera špatné).
jiri - fcb
30.06.2010 09:40
#
tak nějak to je
homeles8
30.06.2010 09:41
#
a já Anglii nefadim
Kily
30.06.2010 09:48
#
ok, tak jenom nesnášíš Barcelonu a tím pádem Španělsko, ono to vyjde na stejno
homeles8
30.06.2010 09:58
#
Proč bych měl nesnášet Španělsko. kvůli Barceloně? Španělskej nároďák je mi jedno ani mu nefandim, ale ani mi nevadí. To samý Portugalsko, proto jsem čekal hezčí zápas.
Kily
30.06.2010 10:05
#
mě ten zápas nakonec překvapil, protože jsem čekal ještě horší podívanou. Portugalci mají špatného trenéra a obrovské problémy s tím dát gól, není to prostě náhoda, že na MS ve třech zápasech neskórovali a v přípravě se jim dokonce povedlo nedat gól ani proti Kapverdám. Španělé taky zaostávají za tím, co předváděli v kvalifikaci, na druhou stranu se podle včerejšího zápasu dá usoudit, že i oni pochopili, jak dosáhnout úspěchu. Proč za každou cenu bavit diváky a riskovat vyrovnání, když mám nahráno a stačí mi jednoduše kontrolovat hru? Výsledek 1:0 je v konečném účtování stejný jako 5:0, prostě zaručuje postup a o ten jde především. Spousta jiných týmů se v podobném případě soustředí na pečlivou obranu, Španělé raději eliminují soupeře tím, že kontrolují hru, což včera bohatě stačilo
homeles8
30.06.2010 10:08
#
Za každou cenu ne, ale měli na to a fotbal je o tom, aby bavil To je jedno, byly i o dost nudnější zápasy. Škoda že dali ten gól, stejně nebyl bůhvíjakej a penalty by mě bavili víc. A klidně by mohlo postoupit Španělsko, ale bylo by to zábavnější a votomtoje.
homeles8
30.06.2010 10:11
#
nebo teda ještě lepší by bylo, kdyby POR vyrovnali a pak SPA postoupili na penalty.
Kily
30.06.2010 10:15
#
nj, fotbalu fandící fanoušek má v dnešních dnech už smůlu, za sympatie se trofeje nedávají. Španělsko bývalo jednou z instancí, které zaručovaly i pohlednou hru, dneska už tomu tak není. Podobně působí i Nizozemci, ani v případě Brazílie to není žádný ofenzivní koncert, na jaký jsme bývali zvyklí, k úspěchu dneska vede především dobrá defenzíva a tou si já v případě Španělů zase tak moc jistý nejsem. Třeba stoperská dvojice moc jistě nepůsobí, včera moc práce neměla a dá se očekávat, že podobně tomu bude i v zápase s defenzivně laděnou Paraguayí. Pokud Španělsko postoupí do semifinále, tak by se až tam ukázalo, jak na tom v defenzívě opravdu jsou
homeles8
30.06.2010 10:21
#
Tak Puyol mi přišel vždycky jistej a jinak se takhle odborně moc ve fotbale nevyzám, takže ti budu věřit . A moje osobní přání finále-Uraugay-Paraguay
Xavi
30.06.2010 09:38
#
Kaj
30.06.2010 09:27
#
Jasně. Radši si zkoukneš záznam anglické kopané a v rožku u toho budeš tiše onanovat. LOL
homeles8
30.06.2010 09:28
#
přesně tak
Al Capone
30.06.2010 09:35
#
proti tragickým Portugalckům se jim dobře hrálo, jsem na ně zvědavý až budou hrát proti opravdu silnému soupeři
Xavi
30.06.2010 09:41
#
A kdo je silný soupeř. Vždyť to už je osmifinále mistrovství světa.
Al Capone
30.06.2010 09:44
#
Portugalsko jím rozhodně nebylo, i když prohrávalo tak hrálo pořád stejně
Xavi
30.06.2010 09:46
#
Neodpověděl jsi na otázku. Jinak to co hraješ je vždycky z větší části dáno soupeřem. Portugalci na ně prostě neměli, ale né proto že by byli slabí. Nebo ti jako připadá že mají slabý tým jo?
Al Capone
30.06.2010 09:51
#
problém Portugalska je Queiroz
Pinturicchio
30.06.2010 09:44
#
Kam se každé čtyři roky podívají díky konstelaci hvězd i průměrné týmy, mimo jiné letošní POR
kubys
30.06.2010 14:51
#
Ty jsi úplně směšný, četl jsem tvé příspěvky i pod souhrnem, kde jsi jako jeden z mála nedokázal uznat, že to byl děs a že Portugalsko na to prostě nemělo. Jakmile Španělsko narazí na Němce nebo Argentinu, tak to bude o něčem jiném...
Xavi
01.07.2010 07:59
#
Co ti mám nato říct?
smazaný uživatel
30.06.2010 10:29
#
portugalsko hralo to na co malo. nemaju generaciu silneho stredu pola ako za figa ruia costu manicha..deca naturalizovali ako brazilcana ale aj ten uz je za zenitom a je to momentalne muzstvo bez playmakerov..cela muzstvo bolo ladene defenzivne, pepe, meireles, tiago, to su vsetko defenzivni hraci, pepe dokonca stoper, ako mali konkurovat xavimu ci iniestovi? :D..portugalci hrali to na co mali, tak ako mali poskladany tim a hrali nieco ako taliansky styl beton a brejky a kludne im to mohlo vyjst, mali slubne prilezitosti ( napr unik almeidu..)..Qeiros sa mi poydava viac ako Scolari, pretoze nejde o to ze scolari dosiel dalej ale oto ze quieros nemal na tychto MS jeden zly zapas..a mali velku smolu ze natrafili na spanielov, lebo ti podla mna maju jedineho ronocenneho konkurenta / Braziliu..argentina ma medzery / priemrna obrana a brankar a stred pola..
smazaný uživatel
30.06.2010 09:35
#
.....tych prihravok je az moc ....
14titi
30.06.2010 09:46
#
Presne tak iniesto,tak vystridej a pust tam fabregase,kterej snad vystreli na branu
smazaný uživatel
30.06.2010 09:56
#
tiez som prekvapeny ze Fabregas takmer nehra ..... ale pokial vyhravaju tak sotva bude menit zostavu V.D.B
14titi
30.06.2010 09:59
#
asi tak.Tenhle rozjetej stroj a 3bratry v barcelonskym triku asi jen tak nikdo nenarusi.
Pinturicchio
30.06.2010 09:38
#
Po těch pár dobrých zápasech se to MS zase propadlo do strašné nudy. A sledovat Španěle, když vedou, to je fakt zralé tak na vypíchnutí očí ... vlastních.
mesyas
30.06.2010 09:51
#
táhni del Bůčku
Al Capone
30.06.2010 09:52
#
Pinturicchio
30.06.2010 09:54
#
Del Bosque je sympaták a to ESP zrovna nemusím.
smazaný uživatel
30.06.2010 10:00
#
Má pravdu, že je bude težko někdo porážet... To jak dokáží udržet míč je neskutečný, některý kombinace (i když na půlce) byly fakt neskutečný. Už to vypadalo, že je Portugalci obklíčili a nemůžou míč udržet, ale oni si vždy najdou cestučku.
Možná trošku škoda, že hrají jen to, co jim stačí. Myslím, že kdyby hráli trochu víc na góly, tak by je přejeli vyšším rozdílem. I když chápu, že jde o MS a hrají radši na stoprocentní jistotu, ale pro nás u televize je to možná trochu škoda...
smazaný uživatel
30.06.2010 11:04
#
konečně názor a ne výlev ukřivděnýho fanouška Fabregase, Anglie, nebo bůh ví čeho ještě...
Losinho
30.06.2010 10:04
#
Mr.Jindros
30.06.2010 10:15
#
To, že už nejsou považovaný za největšího favorita, jim může jenom pomoct... stačí porazit Paraguay a jsou v semi, kde už se může stát cokoli. Mohli by to vyhrát, uvidíme.
cristiano.K.
30.06.2010 10:25
#
prý velmi dobrý výkon.......já bych to tak uplně neviděl...casilas dost nejistej, obrana žádná sláva a to je portugalci neprověřili,v záloze sice pěkné kombinace,ale pouze k vápnu,chybí jim přimočarost a dravost chilanů,centry ze stran a více se talčit do koncovky,ale i přesto se můžou stát mistry
Kily
30.06.2010 10:32
#
jj, souhlas, i když ono je otázkou, na koho centrovat do vápna. Vlastně tam je jenom nerozehraný Torres, druhý útočník Villa je pořád zašitý u levé lajny, jinak nikdo, naopak Portugalci měli ve vápně Alvese a Pepeho a jelikož hráli ze zabezpečené obrany, tak se centry jako ideální volba moc nejevily. Španělé mají při centrech šanci spíš při hře do otevřenější obrany, což proti nim ale asi jen tak někdo praktikovat nebude. Jedině nechat častěji hrát Llorenteho
Kily
30.06.2010 10:33
#
vedle Alvese tam vlastně byl Carvalho
cristiano.K.
30.06.2010 10:58
#
taky souhlasím....villa se zřejmě připravuje na angažmá v barce,kde bude hrát taky z leva a nutno říct,že se mi tam i líbí....torres sice není vzrůstem velký,ale má skvělý výskok a hlavou umí...jenže oni to španělé v první půli snad ani nevyzkoušeli centrovat...llorente včera ukázal,že má skvělý výběr místa jen ten gol nedal,bosque udělal s ním správný krok s ním hru oživil
Xavi
30.06.2010 10:58
#
Tak se podívej na ten balón, se kterým hrají, jak letí. Vždyť je to úplně nepřirozené. Větší zrůdu balón jsem neviděl. Že se s tím hraje MS je ostuda, akorát to dělá z brankářů voly.
Obrana žádná sláva? Vždyť jediný co Portugalci měli byla teč Puyola a to tam mají hvězdnou Krystýnu a i další hráči jsou dobří.
cristiano.K.
30.06.2010 11:10
#
ježiš vymlouvat se na míč s tím míčem jsou seznameni 2 měsíce,takže bez výmluv!!!!!! portugalci si nic nevytvořili to byly pološance zničeho spíš náhodné propadnutí balonu a španělům to dělalo starosti....jo dobří jsou,ale španělé jsou někde jinde a včera to bylo hodně vidět....simao-almeida se nemůžou rovnat villovi a torresovi....a ronaldo se nehne pro míč,když nemá jistotu,že ho získá...jen nafoukaná hvězda
Xavi
30.06.2010 11:16
#
Jestli nevidíš jak ten míč lítá, tak seš úplně mimo. Může se s ním seznamovat třeba dvacet let, ale létá úplně na hovno, z ničeho nic změní směr.
Al Capone
30.06.2010 11:20
#
ale to je jedno jak lítá, všichni mají stejné podmínky...
Xavi
30.06.2010 11:21
#
Však já neříkám, že má někdo výhodu a jiný né, ale prostě pro ty brankáře je to hrozně těžké, se dívejte jak to lítá, vždyť je to úplně hrozný balón.
smazaný uživatel
30.06.2010 12:52
#
A protože mají všichni golmani stejné podmínky (rozumněj špatné podmínky), tak mají potíže všichni...
A že měli dva měsíce na seznámení? To je pravda, ale taky si všimni, že si všichni celé ty dva měsíce stěžují. A nikoho to nezajímalo. Až během MS FIFA řekla, že je něco špatně a musí s tím do budoucna něco dělat a zapojit do vývoje i brankáře...
cristiano.K.
30.06.2010 13:24
#
debata o míči ano ty míče jsou tak dělaný schválně,lítá to hrozně,ale to je účel.Všichni chtějí,aby padalo víc goů,tak se to tak vyrábí je to logické. Určitě by bránkaři měli být první, kteří míče zhodnotí.....
smazaný uživatel
30.06.2010 13:01
#
Snad dojdou až do finále
DelPiero137
30.06.2010 13:02
#
Letosni MS je nejhorsi Sampionat vsech dob (Komercia, atmosfera na stadionoch, zle pocasie, zly rozhodcovia, zla lopta, slabe vykony hracov).
Keby tolko FIFA nevymyslala tolko a nechala hre volny priebeh, keby nerobila z vitazstva business otazku, muzstva by hrali uvolnenejsie a krajsie.
Takto ide kazdy za uspechom na ukor hry. Nikto nechce riskovat pohladnu hru a vyradenie, dokonca ani Brazilia!!!
smazaný uživatel
30.06.2010 13:34
#
a Chile ?
smazaný uživatel
30.06.2010 17:46
#
na titul tak ci tak nemeli....ale podivanou predvedli doposud nejlepsi
smazaný uživatel
30.06.2010 14:14
#
Tak Španělé nepředvedli ani jeden fotbalový zápas, který by nenudil, ve skupině jsem kromě Švýcarů prospal všechny jejich zápasy, s Hondurasem jsem usnul v 30 minutě a proti Chile v 50. a včera, kdyby nepadl gol Villy do 65 minuty tak taky zaspim.....Pro mě jsou Španělé jednoznačně jeden z nejnudnějších týmů(bohužel)...
kubys
30.06.2010 14:52
#
S fotbalem, kde se hýbe jen Ramos s Villou, opravdu proti silnějšímu mančaftu neuspějete...
smazaný uživatel
30.06.2010 18:12
#
100. pro Paraguay
smazaný uživatel
30.06.2010 18:47
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.