De Ligt půjde do Anglie, nebo do Španělska, prozradil van der Sar

10.05.2019 12:02 - Aktuality
Matthijs De Ligt (© ajax.nl)
 
Nizozemský supertalent Matthijs de Ligt po sezoně takřka jistě opustí Ajax Amsterdam. Kam ale povedou jeho kroky, zatím není stoprocentně jasné. Výběr poněkud zúžil jeden z ředitelů Ajaxu Edwin van der Sar, který prozradil, že de Ligta čeká v budoucnu stěhování buď do Premier League nebo LaLigy.

Stále teprve devatenáctiletý de Ligt dovedl jako kapitán Ajax do semifinále Ligy mistrů, kde ale musel spolknout hodně hořkou pilulku po vyřazení Tottenhamem kvůli gólu z poslední minuty nastaveného času.

Každopádně po konci Ajaxu v milionářské soutěži se rozjely naplno diskuze o tom, za koho bude mladičká hvězda nastupovat v příštím ročníku. O de Ligta se zajímaly v posledních měsících takřka všechny velké kluby z celé Evropy.

Van der Sar však zúžil výběr na dvě země. "Bude to buď Anglie, nebo Španělsko," řekl bývalý vynikající brankář. Ze zástupu uchazečů o mladého obránce tak vyřadil například Paris Saint Germain, Juventus či Bayern Mnichov.

O hráče Ajaxu je ale po vynikajícím tažení, během nějž vyřadili Real Madrid či Juventus, celkem logicky velký zájem.

Frenkie de Jong už se upsal Barceloně. Vedle de Ligta pak zájemci krouží i kolem dalších hráčů jako Donnyho van de Beeka, Hakima Ziyecha a dalších. Stejně jako o trenéra Erika ten Haga.

"Změnu na trenérském postu určitě neplánujeme. To bych měl přes léto už příliš mnoho práce," vtipkoval van der Sar, který by nerad výrazně zasahoval i do hráčského kádru. "Nechceme prodávat příliš. Věříme, že maximálně odejdou dva nebo tři hráči, za které máme náhrady v našem mládežnickém sektoru," prohlásil van der Sar.
Autor: Jiří Fišara / skysports.com
Počet zobrazení: 7145
Související články
Komentáře (269 / 0 nových)
Liverpool F.C.
10.05.2019 12:04
#
Kéž by šel do LFC
Pony Slaystation
10.05.2019 13:31
#
REPLIKATOR
10.05.2019 13:33
#
Fakt
10.05.2019 13:36
#
Sm0ker
10.05.2019 14:37
#
Abner
10.05.2019 14:53
#
Stan Smith
10.05.2019 17:19
#
Achraf9
10.05.2019 17:21
#
Do MC alebo PSG(teraz tu bude na mna hatu ako cukru chlebe )
syraLFC
10.05.2019 18:30
#
syraLFC
10.05.2019 18:30
#
podle mě jsou asi 2 varianty, buď my nebo ho urve Barca...
Sm0ker
11.05.2019 09:26
#
Klopp říkal, že se letos nebude tolik utráce, jako loni, takže pochybuju, že za něj dáme 70 míčů :)
avicii
11.05.2019 10:17
#
Ross Geller
11.05.2019 13:47
#
*Realu Madrid
Coutinho10
11.05.2019 18:00
#
stiflerovamama
10.05.2019 12:08
#
V jeho hre je ešte dosť nedostatkov ale samozrejme to sa vyladí s vekom. Čo sa týka Anglicka, tak podľa mňa pripadá v úvahu len City, aj keď sa hovorila aj o nás, nepredpokladám, že dáme takú pálku za ďalšieho stopéra.
Busby babes
10.05.2019 12:11
#
byl by to sen, ale bohuzel jsme v takovych srackach, ze je to asi nerealny. A pokud by si i pres to vsechno vybral prave nas, pak bych asi zacal zpochybnovat jeho ambice a motivaci. Kazdopadne Ede, posli do Amstru cokoliv si reknou.
Swarley
10.05.2019 12:27
#
jistý základ, pěkný prachy...těžko budeme v současné chvíli konkurovat takové Barceloně, ale pokud chce hned od startu pravidelně hrávat, u nás má ty šance jednonzačně největší...
Busby babes
10.05.2019 12:33
#
to je jedine, na co bychom ho mohli nalakat, dle meho. jisty zaklad (ale nebude ho mit i treba v Poolu nebo Barce?) a moznost, ze se bude stavet novy, mozna mlady, tym, kde by mohl byt lidrem, protoze tohle je proste povahou kapitan, coz je pro me mozna ten hlavni duvod proc ho chci. Samozrejme penize mu dame velky, ale ty dostane v zasade vsude jinde taky. Kazdopadne doufam, ze se o nej aspon pokusime.
Swarley
10.05.2019 12:57
#
tak v Liverpoolu by ho nejspíš měl taky, v Barce nevím...
Uwe háže buly
10.05.2019 13:00
#
V Barce asi taky, rychle by se stal stoperem #1 a kolem něj by se točil Lenglet/Pique a ten mladej.
Swarley
10.05.2019 13:13
#
jako nabízí se to, ale pak by jim zase byl úplně na prd Umtiti...uvidíme, těch variant je hromada...
Jordi Alba
10.05.2019 18:22
#
To asi ne, když leští lavičku i Umtiti.
BrainBlender
10.05.2019 13:04
#
vedle van dijka? aaaaa ... united ho musi mit, jestli chteji byt zase nejlepsi
Swarley
10.05.2019 13:15
#
no to by byla nejspíš fakt super dvojka, ale prachy můžou některé kluby nabídnout větší...ale to už je na hráči, co preferuje...
Kixi Syhimour
10.05.2019 15:23
#
prokop
10.05.2019 14:08
#
seš hodně naivní, pokud si myslíš, že snad nejtalentovanější stoper současnosti by šel momentálně do United
Swarley
10.05.2019 14:09
#
kolikrát jsem tohle už četl a vždycky to byla sračka...
Kixi Syhimour
10.05.2019 15:24
#
Bohužel, pořád máte to jméno na posily i když jste v El, to by ty horší časy musily být delší
Swarley
10.05.2019 15:38
#
jméno rozhodně, ale samozřejmě pro spoustu hráčů jsou důlžitější prachy...není moc klubů, co může nabídnout víc peněz...
Kixi Syhimour
10.05.2019 15:41
#
2. Faktor, pravda + že jste v PL, jen tak to holt neopadne
kilobyte
10.05.2019 14:26
#
Snad mu Edwin dobře poradí.
Achraf9
10.05.2019 17:22
#
*Alebo inteligenciu
kardous
10.05.2019 17:28
#
kéž by, kéž by. Myslím si však, že Edwin ho bude tlačit do United, když tady chytal, což je pro nás taky malá výhoda.
Kang & Kodos
10.05.2019 12:26
#
To je vpravdě šokující informace
Busby babes
10.05.2019 12:33
#
no tak vyloucili Bayern a Juve.
Uwe háže buly
10.05.2019 13:05
#
Tak Bayern už má obranu vyřešenou.
Zenthuras
10.05.2019 13:27
#
Bayern si klasicky vyhlídne někoho z Bundes ligy, komu končí smlouva.
REPLIKATOR
10.05.2019 13:33
#
Uwe háže buly
10.05.2019 13:44
#
Hernandez 80m, Pavard 35m, Süle 25m..
Achraf9
10.05.2019 17:23
#
Sule bol zdarma
Uwe háže buly
11.05.2019 19:38
#
Rudý byl zdarma
Achraf9
10.05.2019 17:23
#
AjaxFans
10.05.2019 15:59
#
a psg
lukas.st
10.05.2019 12:34
#
Snáď City alebo Real.
CHONG
10.05.2019 12:54
#
My ho nepotřebujeme, musíme posílit úplně jiné posty.
misinho7
10.05.2019 12:55
#
je to skoda no ale v momenyalnej situacii je naozaj nepotrebny ale zas mat 4 top stoperov by nebolo zle
technecium
10.05.2019 12:56
#
Vždyť máte jen Ramose
pedroLFC
10.05.2019 12:58
#
Varane je taky skvělej
technecium
10.05.2019 12:59
#
Nenaplnil svůj potencial
pedroLFC
10.05.2019 13:00
#
Nemyslím si, ale ok. Každýho názor
misinho7
10.05.2019 13:26
#
nj urobi par chyb a uz nenaplnil svoj potencial... minuly rok vyhra MS kde podaval klucove vykony, v reale to iste sice tato sezona slabsia ale pedtym super...povazovani za jedneho z naj stoperov ale neva co by za taketo nenaplnenia potencionalu dali ostatni hraci
ZoidyMe
10.05.2019 13:47
#
Ramos ma ale už 33, jedno zranenie a už sa nemusí dať tak lahko dokopy.
mivoda
10.05.2019 17:11
#
To je jako napsat že třeba De Gea nenaplnil potenciál ono být v 25 letech 4x vítěz LM,1x vítěz MS mistr La ligy a ještě v pozici stopera klidně 10 let vrcholu před sebou když stopeři většinou zrajou s věkem ideálně tak 28 až 31 tenhle komentář se ti moc nepovedl
Zenthuras
10.05.2019 13:12
#
Ramos už se nedá považovat za úplně TOP stopera. Často dělá chyby a akorát to zakrývají ty jeho prasárny. Pro Real je přínosem jen jako kapitán. Z Realu je spíš TOP Varane a budoucí přestup Eder je nadějný. Nacho s Vallejem jsou slabší průměr a Ramos už je za vrcholem.
Robbie
10.05.2019 13:43
#
Varane je TOP ? To si ho asi hodne dlouho nevidel, po MS je totalne tragickej
Zenthuras
10.05.2019 13:56
#
Jako celej Real. On se zvedne.
misinho7
10.05.2019 14:32
#
kto nebol tragicky tuto sezonu? z tych hlavnych hracov... plus teraz to nebolo az take zle od neho
Lamskej#RMCF
10.05.2019 14:59
#
Jestli se Ramos nedá považovat za top tak to takový Lord Pique nemůže být nazýván ani stoperem
Zenthuras
10.05.2019 20:58
#
Piqué je už pár let lepší.
Medico
10.05.2019 16:02
#
Zrovna na CB potrebujete posilu, i RB i LB. Ale jak myslis no. Kupte Hazarda na ctvrfinale LM to bude dobry a 2-3.flek v lize.
misinho7
10.05.2019 17:36
#
RB? sak to mame obsadene luxusne... to je poseldna pozicia kde by trebalo posily..to iste aj LB ak zostane Marcelo a Requilion... a CB tiez nie je co riesit jedine ze odide Nacho... vymenoval si snad posty ktore nas najmenej trapia...
Medico
10.05.2019 21:01
#
Tak letosni obranu Vam asi stacilo, uvidime jak k tomu reknes pristi rok na tu obranu.
CHONG
10.05.2019 18:00
#
Na RB posilu fakt nepotřebujeme a na CB maximálně čtvrtého stopera, rozhodně ne někoho kalibru de Ligta.
Medico
10.05.2019 21:04
#
Ja ti to neberu. Muj pohled na sestavy, ale tam jsou 4 CB a vyhazel bych 2,5 z nich pryc. RB letos bylo straslive a neni tam zhola nic dobre a nezraneneho...
Jestli nechcete deLight a Varane jako budouci pilire, budiz je vam prano.
JessePinkman
10.05.2019 12:39
#
LFC s Van Dijkem
jjnovo
10.05.2019 12:45
#
jen naprostej blázen by kupoval De Ligta, když má v mančaftu Lovrena
R22
10.05.2019 13:07
#
spíš by nám byl zbytečný, když máme Gomeze, VVD + Gomez je super dvojka, Matip jako třetí stoper je taky hodně dobrý, de Ligta úplně nepotřebujeme
Remt
10.05.2019 13:25
#
jenže pokud se zase zraní, tak je třetí stoper Lovren a to není moc pozitivní Matip není špatný, ale dokázal bych si tam představit někoho lepšího
Kixi Syhimour
10.05.2019 15:26
#
Snomula
10.05.2019 13:57
#
Gomez je ideální dvojka, jelikož umí jak CB, tak RB a dát mu plnou zátěž a spoléhat na jeho zdraví je docela šílenost. Matip je super o tom žádná ale de Light by byl ještě o level lepší. Uvidí se co chce ale Klopp každopádně pro de Lighta je nesmírně důležité ať půjde kamkoliv aby hrával.
Busby babes
10.05.2019 14:06
#
v tohle docela doufam, ze budete sazet na Gomeze.
Kixi Syhimour
10.05.2019 15:25
#
proč?
Busby babes
10.05.2019 15:28
#
no, ze pak mame vetsi sanci na de ligta. Pokud koupite i De Ligta, tak si Gomez moc nekopne, ne?
Kixi Syhimour
10.05.2019 15:42
#
Samozřejmě, moc jsem to jen nepochopil . Gomez je vcelku fajn, ale Matip nehraje o nic hůř v poslední době, hlavně se zbavit Lovrena a nějakou alternativu do obrany, Gomez na RB hrát neumí, resp. mu to nejde
♥LIVERPOOL - FC♥
12.05.2019 21:14
#
K vám nepůjde. Než se to tam u vás uklidní a zformuje, tak to ještě potrvá dvě sezóny. A ještě k tomu bez LM? Moc bych si šance nedával.
belasy kkt
10.05.2019 14:33
#
Bol by zbytocny ale kvalitny backup urcite musi prist
fenixLFC
10.05.2019 15:39
#
fenixLFC
10.05.2019 15:39
#
na gomeza nemozes spoliehat, to proste nejde ke je zraneny rok a pol z dvoch sezon. radej zobrat ligta a mat vsetkych troch. takto sa nam zrani vvd a sme totalne v riti
R22
10.05.2019 16:07
#
Matip je naprosto dostačující trojka, a to i když se Gomez zraní dlouhodobě, viz tato sezona..spíš bych bral někoho jako čtyřku namísto Lovrena
fenixLFC
10.05.2019 17:19
#
matip je tiez dalsi IP hrac. tym z ej gomez furt zraneny tak je matip de facto dvojka co proste nie je dostatocne. s tym ze by prisiel de ligt by sme sa zbavili aj lovrena pretoze ten by sediet nechcel
Busby babes
10.05.2019 12:53
#
jo, tohodle se dost bojim...
Fesak
10.05.2019 15:20
#
dalsi stoper za 60-70 mega asi nehrozi, to by sa muselo najprv vsetko nepotrebne predat aj s Lovrenom a to uz bude De Ligt asi u niekoho podpisany
Remt
10.05.2019 16:25
#
prdlajs, budou love za LM, ne? tak to hned rozstřelíme a do dalších x let vystaráno
fenixLFC
10.05.2019 17:19
#
jj za LM by sme uz teraz mali mat nejakych 107 mega
Remt
10.05.2019 21:36
#
no tak vida, ještě zbyde
Fesak
10.05.2019 17:27
#
tak penize budou i za PL podla mna sa pojde skor po utocnikovi
Remt
10.05.2019 21:36
#
Má někdo odcházet? jinak si nedokážu představit, že by nějaký ostřílenej sniper přišel když je ve předu to silný trio, max nějakej mlaďoch, ne?
Fesak
10.05.2019 21:45
#
neviem ako teraz, ale ocakaval sa predaj Origiho a suskalo sa o zaujme Wernera
Remt
10.05.2019 21:48
#
nevěřím, že po těch několika golech, který pro nás letos byly velmi velmi důležitý - ted s Barcou, Everton, ted poslední zápas v lize atd. si ho Klopp nenechá jako žolíka, hele
Sm0ker
11.05.2019 09:27
#
Stejně je tam potřeba rozšíření podobným typem hráčů jako je Mane, nebo Salah, což by Werner splňoval, navíc by mohl hrát i na pozici Firmina, kterej si občas musí odpočinout.
Remt
11.05.2019 13:06
#
Ale nikdo z nich není takový kladivo jako je Origi do vápna. Hodně jsem na něj nadával ale když jsem viděl že i on (a to jsem ho považoval za obrovský kopyto) asi 2x prodribloval mezi 2-3 hráči.. + jeho přínos na konci zápasů kdy je potřeba dát gol a nakopavá se..

Takovýho hráče bych v týmu podržel protože už několikrát se ukázalo, že na konci zápasu kdy soupeř zavře obranu a brání v x lidech, nevíme jak na ně. Nejsme jak barca která to přes beton vyťuká až do kuchyně + kdo umí vystřelit zpoza vápna? téměř nikdo. V tu chvíli je hráč jako Origi nepostradatelnej
Uwe háže buly
10.05.2019 13:05
#
A klapalo by jim to? přijdou mi dost podobní ne.
pedroLFC
10.05.2019 13:09
#
V repre hrajou skvěle
technecium
10.05.2019 13:10
#
pedroLFC
10.05.2019 13:10
#
Uwe háže buly
10.05.2019 13:24
#
Ajo, to mi nedošlo oba jsou to takový ty prototypy velkých stoperů-lídrů.
technecium
10.05.2019 13:09
#
V Repre hrajou skvěle
jjnovo
10.05.2019 12:43
#
Všichni už stejně ví kam půjde.
Ed_Hazard
10.05.2019 12:49
#
A načo by vám bol? Veď tu každý týždeň ospevujete prakticky všetkých stoperov čo máte.
culé
10.05.2019 12:51
#
Tento nie
jjnovo
10.05.2019 13:02
#
Já tady nikoho neopěvuju a jelikož končí Vermaelen, určitě nezůstane Murillo, tak zbývá už jen Todibo, který asi půjde hostovat, stárnoucí Pikáč, Umtiti, Lenglet, takže tak no, k tomu by byl Barceloně
Zenthuras
10.05.2019 13:26
#
Umtiti se do formy od zranění nevrátil, Lenglet hraje první sezonu a Piqué je starý. Nutně ho nepotřebujeme, ale do budoucna se hodí skvěle. Navíc by se z jinýho TOP klubu špatně vykupoval. Nesmíme propástnout šanci. Ten kluk má potenciál předčit i takový legendy jako Maldini nebo Nista.
♥LIVERPOOL - FC♥
12.05.2019 21:15
#
Nenažranci...
jjnovo
15.05.2019 09:51
#
Mates28
10.05.2019 12:57
#
alcantara
10.05.2019 13:00
#
Tak potom len Liverpool alebo my. Chelsea nemoze, Tottenham take peniaze asi neda, do United a Arsenalu nema dovod ist, City ho nepotrebuje. V nas prospech hraju rozne veci, mohlo by to vyjst.
technecium
10.05.2019 13:02
#
My hlavně potřebujeme takovýto typ lídra jako sůl
Zenthuras
10.05.2019 13:23
#
Stačil by trenér, který probudí v hráčích jiskru.
♥LIVERPOOL - FC♥
12.05.2019 21:15
#
Máte Vermalena
Mates28
10.05.2019 13:04
#
Na 95 % to budete vy
AjaxFans
10.05.2019 16:00
#
-Carles-
10.05.2019 13:19
#
No ak namastíme kapsy agentovi tak príde, tam to podľa všetkého stojí iba na tom.
Uwe háže buly
10.05.2019 13:27
#
City ho nepotřebuje, ale muže po něm jít.
Detective
10.05.2019 14:56
#
Tak to bude zajímavý. Mně přijde, že toho víc mluví pro Liverpool. Faktor De Jong bohatě vyrovná Van Dijk, navíc stoperskej parťák z repre. Live se druhým finále po sobě začiná etablovat do naprostý špičky a navíc pod kým bys chtěl rozvíjet karieru? Klopp nebo Valverde, případně absolutní neznámá po něm.
Gerrard-8
10.05.2019 15:01
#
Z naší strany o něj bohužel nebude žádnej zájem..
Remt
10.05.2019 16:28
#
škoda, měl by být
Gerrard-8
10.05.2019 20:22
#
Ol!ver
10.05.2019 15:13
#
"City ho nepotrebuje."
Fesak
10.05.2019 15:22
#
ja neviem preco by do ManU nemal ist? stale je to klub s najviac followermi
technecium
10.05.2019 13:08
#
Ten kdyby šel do Liverpoolu, tak tu máme nového hegemona... To se nesmí stát
Uwe háže buly
10.05.2019 13:27
#
REPLIKATOR
10.05.2019 13:34
#
*musí stát
jany kozak
10.05.2019 13:52
#
EL Gringo
10.05.2019 13:54
#
Medico
10.05.2019 16:10
#
Strach je svine
Dr. Admess
10.05.2019 13:09
#
Já doufám, že půjde k nám, když už přijde i De Jong. Oba jsou furt mladí, bylo by pro ně dobré, aby šli spolu do ciziny, zvykalo by se jim na nové prostředí jistě lépe, než když by se každý odstěhoval sám X km daleko v tak mladém věku.
Snomula
10.05.2019 13:59
#
To není jak Sherri a Terri ze Simpsonů oni si zvyknou
Zenthuras
10.05.2019 13:21
#
Snad přijde do Barcelony. Pak by se mi líbil levý bek Grimaldo nebo Tierney a snad dopadne ten Griezmann.

Odejít by měl Rakitic, Denis, Rafinha, Vermaelen, Gomes, Umtiti (jen za dobrou nabídku) a Coutinho (jen v případě, že zůstane Valverde. Pod jiným trenérem by se mohl probudit.) Ti by mohli vyjít aspoň na 200 mega a pokrylo by to příchody.
Blaza27
10.05.2019 15:05
#
Grimalda jste kdysi pustili jako nepotřebného, nebo si ho s někým pletu?
Reggie
10.05.2019 15:20
#
Je to tak.
Zenthuras
11.05.2019 14:09
#
Nevím jestli nepotřebnýho, ale odcházel ještě z béčka. Teď hraje za Benficu a je hodně podobný Albovi. Jsem přesvědčenej, že má na to ho i nahradit.

Tierney hraje za Celtic a není moc známý. Poznal jsem ho přes Football Manager a tam je už první sezonu lepší než Alba. Ve skutečnosti ho mám nastudovanýho přes youtube a je skvělý ve Skotsku. Těžko říct, jak by hrál v lepší soutěži.
Achraf9
11.05.2019 19:53
#
Football manager a Youtube videa najlepsi skauting
Zenthuras
11.05.2019 20:23
#
FM je samozřejmě pro skauting blbost, ale z youtube se dá o hráči zjistit dost.
Achraf9
11.05.2019 21:49
#
No ked sa pozeras na videa s nazvami "top skills" co je teda 96% vsetkych videi na YT co sa tyka futbalistov na ihrisku
Zenthuras
11.05.2019 22:13
#
Spíš top okamžiky z jednotlivých zápasů.
Achraf9
11.05.2019 22:38
#
No ale vo videu ti ukazu top okamziky 3 ci 4 nastrihaju ti to do 6minutoveho videa ale neukazu ti tych vela veci co ten hrac spravil zle tu je ten problem
r3
14.05.2019 21:53
#
Tak cez FM, to uz ano
Godbless
10.05.2019 13:23
#
Pokud Anglie, tak jedině United.
Remt
10.05.2019 13:29
#
tak to si tipnu, že tam rozhodně ne, to by byl hloupej. Max kdyby mu to vtloukl do hlavy přiblblej agent, jinak LFC nebo Barca, nikam jinam
Zenthuras
10.05.2019 13:58
#
Raiola už tam dokopal Pogbu. Ten buřtík umí divy.
Remt
10.05.2019 14:20
#
jenže podle mě De light není tak blbej jako Pogba aby šel do takových sraček
Salfovic
10.05.2019 14:28
#
No, když má tohle za agenta.
Godbless
10.05.2019 18:01
#
United je logická varianta.. hledají stopera a on splňuje veškeré požadavky. S pár dalšími kvalitními nákupy by mohl Manchester zpět mezi elitu..
Zenthuras
11.05.2019 20:36
#
Celou jedenáctku za jedno přestupový období nevymění.
Godbless
11.05.2019 21:20
#
Všichni nejsou tragédní..
Zenthuras
12.05.2019 03:22
#
Ale ani to nejsou TOP hráči. Za ty se kdysi dali považovat Pogba, Alexis a De Gea. Alexis už je ztracenej a ti 2 taky dlouhodobě nepředvádí moc dobrý výkony.
REPLIKATOR
10.05.2019 13:35
#
Do Newcastlu podle mě nepůjde.
Godbless
10.05.2019 18:00
#
Ross Geller
11.05.2019 13:49
#
luismiksak
10.05.2019 13:24
#
Všichni jsme Halil...
Remt
10.05.2019 13:27
#
To prozradil něco co už nějakou chvíli všichni stejně vědí
icka
10.05.2019 13:33
#
VVD a de Light...to by pool mel vystarane
G ö t z e u s
10.05.2019 13:35
#
Premier League, v španielsku sa naučí akurát tak simulovať.
X-bano-X
10.05.2019 14:53
#
Tak ako Mane?
Sm0ker
10.05.2019 15:34
#
fňuk
G ö t z e u s
10.05.2019 16:00
#
Tak ako celá Barcelona a Real!
Zenthuras
11.05.2019 20:26
#
Od odchodu Ronalda se ve Španšlsku snížilo počet simulací o 90%. Mané samotný by to opět minimálně o polovinu navýšil. Když zvládne za dvojzápas s Barcelonou 20x simulovat, tak musí zvládnout aspoň tisícovku za sezonu.
G ö t z e u s
11.05.2019 22:13
#
Mané simuloval, to je pravda a čo potom predvádzal Dracula? Je úbohé obhajovať spôsob hry Barcelony a Španielskej ligy simulovaním Ronalda. Tých 90% je asi len tvoj pohlaď na vec resp. fanúšikov Barcelony.
X-bano-X
11.05.2019 22:43
#
Ale prosím ťa nadávate tu Barcelone do simulantov a Mane nasimuloval za ten dvojzápas toľko ako cela Barcelona dokopy. Si pozametajte pred vlastným prahom.
Remt
11.05.2019 23:28
#
To si ted delas jen prdel, že? chování hráčů Barcy např v prvním zápase bylo naprosto trapne, ba dokonce k smíchu! A to mám FCB hodně rád. Az mi bylo trapne za ne co tam předváděli za komedie. Meli dostat 2x 5:0 aby aspon vedeni pochopilo ze to tam chce razantní změny
X-bano-X
11.05.2019 23:34
#
Tak nic no
Zenthuras
12.05.2019 03:17
#
Z Barcelony tam akorát Suarez něco přidával, ostatní nesimulovali.
Remt
12.05.2019 14:27
#
Tak s tebou se nemam o cem bavit. Celý tým se tam chovali jak sasci jeden vedle druhého. Couts, Suarez nejvíc. Proti bývalemu týmu a takova ostuda
valloire
12.05.2019 11:37
#
Medico
10.05.2019 16:15
#
icka
10.05.2019 17:24
#
J.Defoe
10.05.2019 14:08
#
Barca by měla pořádně zainvestovat dřív než Messi výkonnostně odejde.. pak to bude těžký dohánět.
Kocour Klapuška
10.05.2019 14:21
#
Medico
10.05.2019 16:17
#
Tak 100mega za couts, 100mega za Dembele. To nebyli ani investice, ze ?
Bojis, ze prijde do LFC nebo City ? Stejne titul v pristi 3 letech nedate ani ve slepici snu.
Zenthuras
11.05.2019 20:35
#
Messiho výkonost není postavená na fyzičce. Ten bude hrát na svojí úrovni do konce kariéry.
J.Defoe
11.05.2019 20:50
#
což může být klidně za 3-4 roky...
Zenthuras
11.05.2019 21:33
#
Možná jo, možná bude hrát až do 40. Techniku věkem neztratíš a jak tady moho madridistů tvrdí, Messi toho moc nenaběhá a přesto drtí soupeře. Časem se natrvalo stáhne do zálohy a už nebude tolik nabíhat dopředu.
J.Defoe
11.05.2019 23:27
#
Původní komentář jsem myslel tak, že teď je ten správnej čas nakoupit mlaďochy, protože je teď ještě může potahat nejlepší fotbalista na světě... za ty 3-4 roky Messi už takhle produktivní nebude a z mlaďochů už budou relativně zkušení fotbalisté a pro změnu oni můžou potahat k úspěchům jeho a po jeho odchodu Barca nebude muset zmatečně nakupovat předražené hráče.
Zenthuras
12.05.2019 03:19
#
Góly bude dávat pořád. Chtělo by to přivést někoho, kdo dokáže taky rozhodovat velký zápasy v LM. Ani Messi nedokáže všechno rozhodnout sám.
valloire
12.05.2019 11:38
#
Messi toho ale moc nerozhoduje. Je to tak pětina zápasů.
Zenthuras
12.05.2019 13:15
#
Messi rozhoduje 99% zápasů, dědo. O parník víc než kdokoliv jiný.
CHONG
12.05.2019 14:23
#
Pod jiným článkem jsi psal, že ligu byste vyhráli i bez Messiho, jak byste to dokázali, když rozhoduje 99% zápasů?
Zenthuras
12.05.2019 15:40
#
Bylo mi jasný, že vybereš zrovna tenhle zápas a těch předchozích 5, který rozhodnul a byl za ně vždy oceněn jako player of the week nezmíníš, dědo.
valloire
12.05.2019 16:15
#
no ale on tenhle zápas rozhodl o vyřazení Barcelony.....je hezký, že každej rok se to opakuje a každej rok to nechápete
Zenthuras
12.05.2019 16:21
#
Každej rok ne, dědo. Tohle se stalo 2x a jen pod Valverdem. Aspoň nemusím koukat na tu bídu Realu, který má po sezoně už na Vánoce.
valloire
12.05.2019 16:25
#
poněkud ti vynechává paměť, to budou ty drogy
Zenthuras
12.05.2019 16:28
#
Já drogy neberu, dědo. To tobě vynechává paměť z té tvé stařecké demence. Ale není se čemu divit. Tvého věku se většina populace ani nedožije.
valloire
12.05.2019 16:29
#
Myslet si, že neberu drogy je známka pokročilé toxikace organizmu.
Zenthuras
12.05.2019 16:31
#
Aha, tak promiň, že jsem o tvém šňupání nevěděl. Běž si dát lepidlo, dědo.
Nr.Nobody
10.05.2019 14:15
#
Do Tottenhamu by se hodil.
AjaxFans
10.05.2019 16:02
#
n.a.s.r.a.t
G ö t z e u s
11.05.2019 22:14
#
Medico
10.05.2019 16:19
#
A koukat na prazdnou vitriny ?
Achraf9
10.05.2019 17:30
#
presne
Achraf9
10.05.2019 17:34
#
Čo vies mozno tam aj pojde
J.Defoe
11.05.2019 23:30
#
Levy by mu nabídl tak maximálně 110k liber týdně... Raiola mu v klidu sežene řadu dalších týmů, který mu nabídnou 180k+ a klučina si určitě Raiolu jako svýho agenta nevybral jen tak pro nic za nic.
Busby babes
10.05.2019 14:39
#
Just been told that Swansea City & Man Utd are haggling over the transfer fee for Daniel James ...

Swansea City want £15 million pounds while Ed Woodward insisting he wants to give them £50 million pounds

Ed_Hazard
10.05.2019 14:52
#
Johnny Bravo
10.05.2019 14:55
#

Jinak má ho někdo nasledovanýho? Já si tak řikám, že se budu fakt víc radovat z mladýho, dravýho hráče než z nějakýho Sancheze vol.2
Busby babes
10.05.2019 21:04
#
prej ma byt velmi rychlej, schopnej hrat na obou kridlech tusim. Jako vypada jako hrac, co by na to prave kridlo typove sedel. Je otazka, jestli ma i dostatecnou kvalitu.
fenixLFC
10.05.2019 15:42
#
TopinB
10.05.2019 16:44
#
Achraf9
10.05.2019 17:33
#
icemike
10.05.2019 20:46
#
Busby babes
10.05.2019 14:56
#
https://www.nytimes.com/2019/05/09/sports/champions-league-europe-restructuring.html?smid=nytcore-ios-share

podoba jak nektere kluby tlaci LM. 24 tymu jisty postup, skupiny po 8, mozne hraci dny i o vikendu etc... nic moc vyhlidka.
Gerrard-8
10.05.2019 15:03
#
Všechno mění akorát k horšímu..
fenixLFC
10.05.2019 15:44
#
zas taliani liga stoji za hovno, v europe nieco uhra semt am juventus. nikhoo nezaujimaju tak si upravia LM tak aby sa citili doleziti ale co cakat, najma juventus bol furt podvodnicky klub ktoremu bolo jedno ako pride k uspechu
Busby babes
10.05.2019 15:50
#
co jsem tak cetl, nejen v tomhle clanku, tak na to nejvic tlaci prave Juventus.
fenixLFC
10.05.2019 17:20
#
ved prave. kazdy clanok ktory o tom hovoril, nielen tento, tak vzdy je za tym juventus, ti to tlacia najviac a preto na nich aj vyssie prskam...
Detective
10.05.2019 17:34
#
Netlačí na to Juventus, ale Angelli a to z pozice předsedy Asociace evropských klubů. To že je i šéf Juve je fajn mediální zkratka, ale tady irelevantní. Protože v přetlačovaný mezi uefa a kluby zastupuje asociaci a upřímně hlavně zájmy všech těch nejbohatších velkoklubů.
Busby babes
10.05.2019 17:40
#
https://www.spiegel.de/international/world/football-documents-show-secret-plans-for-elite-league-of-top-clubs-a-1236447.html

tak urcite. hele chapu, fandis Juve, tak si nechces priznat, ze Agnelli na to tlaci kvuli Juve a vyuziva k tomu svoji pozici. Ale neni to jen on z Juve ale i dalsi cinovnici klubu to dost propaguji. Dalsim velky zastancem je pak Bayern.
Detective
10.05.2019 18:33
#
Odkaz je dlouhej, to si přečtu pozdějc. S přiznánim si problém nemám, ovšem moje pointa byla, že to není pouze Juve, ale i jiní. Já navíc věřím, že většinou za těmahle věcma stojí ten, pro koho to znamená největší zlepšení situace. Vzhledem k systému kvalifikace i přerozdělování peněz z LM má Juve teď fajn pozici a jsou jiní kteří na tom vydělají víc. Zbytek je zákulisí a nedělám si iluze, že se to někdy dozvím a vlastně to ani nechci vědět. Jinak já mám nejradši anglickej fotbal, ale k Juve mám osobní vazby přes rodinu.
fenixLFC
10.05.2019 19:13
#
nikto netvrdi ze to je iba juve ale ze juventus je najvacsi obhajca a propagator. a najviac zlepsenia to znamena prave pre juventus, ktoreho liga je nekonkurencieschopna. tym trpi aj juventus ktory ma nedostatok kvliatnych zapasov co dalej nepritahuje sponzorov. takze im je na hovno ze maju super kader lebo to ludi nezaujima a to ich sere. by chcel rovnake prachy ako v anglicku, hrat pravidelne proti kvalitnym timom tak si vymysli superligu ktora by mu priniesla dalsie prachy a pocit ze je mega dolezity. inymi slovami, najvacsie zlepsenie situacie to prinesie prave talianskym klubom a juve ako hegemonovi este viac.
Busby babes
10.05.2019 19:58
#
nikdy jsem nerikal, ze to je pouze Juve. Jen, ze na to nejvic tlaci. To je rozdil. Tech klubu je asi dvacet, co se o tom bavi, vcetne United.
Detective
10.05.2019 20:16
#
Jasně, kdo na to jak tlačí jsem dopodrobna neporovnával a je možný že nejvíc Juve.
fenixLFC
10.05.2019 19:08
#
The Krupy
10.05.2019 17:46
#
Calciopoli bolo s odstupom času označené ako unáhlené a vyšetrovateľ priznal obrovské chyby, napríklad aj to, že v rade ktorá rozhodovala o treste sedel jeden človek z Interu a skupina jeho priateľov, bolo porušených viacero práv klubu. Existuje o tom kopa materiálov. Inter zničil celý taliansky futbal, pravda vyplávala na povrch až po rokoch, keď boli niektoré veci zamlčané, dokonca sa zistilo, že Moratti a Fachetti z Interu takisto telefonovali s rozhodcami. Prečo asi dostal titul Inter a nie AS Rím? Keď sa Juve chcelo v roku 2015 obrátiť na civilný súd, FIFA pohrozila zastavením činnosti talianskej federácie a zákazom pôsobenia klubov v európskych súťažiach. Posratí predstavitelia federácie pribehli za vedením Juve s ponukou, že ak stiahnu žalobu, Calciopoli opäť "otvoria" a prešetria to poriadne.

Ja nikomu nekážem fandiť Juventusu,ale ak tu pravidelne chrlíš tieto sračky o korupčníkoch, zisti si kurva informácie. Karma síce zaúradovala a tie modročierne hovná sú opäť pod nami, zatiaľ čo my sme sa vďaka fantastickej práci vedenia opäť vyštverali na vrchol, no povesť klubu utrpela napriek faktom, vymenovaným vyššie. Ľudí totiž nezaujíma pravda, stačí im chytiť sa jednej veci a ovce už idú k sebe.

Zničený Juventus, potrestané AC Miláno, Lazio, Viola, Inter získal treble a nastala katastrofa, pretože stav ligy a tamojšieho futbalu už po tom škandále nebol nikdy rovnaký. Niečo podobné sa stalo v 80. rokoch s AC (to podľa teba nie sú korupčníci?), ale tam to tak bolo naozaj.

Ja netvrdím, že Juventus bol čistý ako ľalia, Moggi mal za ušam rovnako ako ďalší predstavitelia klubov ale v ITA už každý človek vie, že Calciopoli bola búda od Interu, ktorý chcel odstrihnúť najväčšiu konkurenciu, ktorú nevedel poraziť na ihrisku, ani inde. Svojim hráčom falšovali pasy, odpočúvali Vieriho, tých incidentov je tam až až. Samotný Vieri povedal, že neverí výsledkom CP a Juventus bol zdiskreditovaný. O niekoľko rokov sa ukázalo, že mal pravdu.

Možno som nemusel písať tak dlhý a zbytočný post, ale tieto hovná čítam neustále aj 13 rokov od toho osudného leta, čo ma ako fanúšika vytáča do nepríčetnosti, hlavne preto, že to nie je pravda.

A na záver, tiež by som mohol Liverpool nazvať bandou vraždiacich prasiat kvôli Heyselu, ale čo bolo, to bolo.
Kixi Syhimour
10.05.2019 18:45
#
Za Heysel nemáme odpovědnost pouze my.
Inter Eterno Amore
13.05.2019 19:49
#
aj za ten váš doping môže Inter, že ?
Zaschrona
11.05.2019 15:53
#
Za mě vlastně proč ne, pokud se to stane reálnou evropskou ligou, která bude zespoda otevřená a dá i třeba klubu typu Everton větší šanci se dostat do Evropy. A tedy pokud se zároveň s tím přidají i evropské poháry, které tímto krokem v podstatě zmizí. A taky vedle toho, že se zachovají národní ligy. Pak by to mohlo fungovat.
Dealler
10.05.2019 15:15
#
Nejvíc bychom ho potřebovali do Arsenalu. Ta obrana fakt hoří, ale to by muselo mít vedení Arsenalu nějaký ambice.
Kixi Syhimour
10.05.2019 15:22
#
nečekané
Abner
10.05.2019 15:39
#
Toto vyzerá na City. Peniaze nie sú problém, rešpektovaný tréner, leader mužstva na konci kariéry...
Kixi Syhimour
10.05.2019 15:43
#
Moc nevím, proč je místní vyřazují že seznamu
Abner
10.05.2019 15:49
#
Prianie je tam otcom myšlienky.
Nechcú aby tam prestúpil, lebo chcú aby prestúpil k nim.
Naivne si myslia, že Raiola číta tieto diskusie...
LFCfan10
10.05.2019 16:47
#
A ja som si myslel, že to tu agenti a tréneri fakt čítajú...
No čo, tak budem aspoň troliť, keď už sa tu neoplatí dávať rady.
Abner
10.05.2019 16:50
#
No oni niečo čítajú, ale asi to budú "tajmsy"...
AjaxFans
10.05.2019 16:10
#
Stejnak to bude Barcelona
Abner
10.05.2019 16:47
#
Ak myslíš...
V Barcelone si už pár hráčov tzv. "zazdilo" kariéru.
AjaxFans
10.05.2019 16:49
#
To nebude jeho případ.Ale Anglie silovou hrou by mu taky seděla
technecium
11.05.2019 10:33
#
Ale Holanďani to nebyli
fenixLFC
10.05.2019 17:24
#
okrem kompanyho boli aj reci o odchode otamendiho cim by im zostali dvaja stoperi. na druhu stranu ale ich prioritou bude nahrada fernandinha, na toho by sa mali najviac sustredit, preto by bolo celkom prekvapenie, ked ako prvy pride de ligt. plus cakam nakup beka namiesto mendyho a mozno aj niekodo do ofenzivy namiesto mahreza
Remt
10.05.2019 21:38
#
fernandinho kvuli věku? jinak ale předvádí letos dost kvalitní výkony, ne?
fenixLFC
10.05.2019 22:21
#
aj kvoli veku ale najma je to jedina pozicia ktoru nemaju poistenu. teda ked sa zrani tak ho nenahradia porovnatelne kvalitnym hracom. gundogan nim nie je
Golasso
10.05.2019 18:15
#
Po né úplně dlouhé úvaze jsem se rozhodl, že bych na výměnu za Mustafiho přistoupil
jiri - fcb
10.05.2019 18:49
#
Achraf9
10.05.2019 20:12
#
messinhovic
10.05.2019 20:28
#
rozumne
REPLIKATOR
10.05.2019 20:37
#
Remt
10.05.2019 21:37
#
+ ale tučnej doplatek ze strany Ajaxu, ne?
Mateo16
11.05.2019 11:47
#
Tak 6 odchod je na spadnutie. Reguilon odchadza a pride ten Mendy

Zatial Vallejo, Reguilon, Marcos, Ceballos, Bale, Mariano
LAM
11.05.2019 15:18
#
Reguilon,Marcos,Ceballos.Čekal jsem že se u vás prosaděj.
misinho7
11.05.2019 15:54
#
no minimalne prvy dvaja na to maju ale Zizu ma ocividne s nimi problem.. Requilon velmi dobre vykony to iste Marcos len skoda zraneni...velka skoda ich odchodu
misinho7
11.05.2019 15:54
#
no tak zatial to vyzera len na cistku lavicky chcelo by to ale zmenit aj nieco v zaklade
Kluivert9
11.05.2019 16:20
#
Zrovna LB potřebujete posílit úplně nejmíň, ne?
LAM
11.05.2019 16:38
#
Pokuď pustěj Reguilona tak teda.Marcelo už je hodně za svojema výkonama,hlavně do obrana to bejvá průchoďák a s dalšíma rokama to bude ještě horší.
Kluivert9
11.05.2019 16:44
#
To jo, ale teď mají na LB Marcela, Thea Hernandeze, Hakimiho, Reguilona... a jdou kupovat. pátého
Zenthuras
11.05.2019 20:28
#
Kdyby je spojili do jednoho, tak mají trochu horšího Albu.
CHONG
12.05.2019 13:55
#
Proti Liverpoolu byl super.
Zenthuras
12.05.2019 15:35
#
To je jeden zápas, šikmoočko.
CHONG
12.05.2019 15:39
#
Navíc v tom zápase o nic nešlo.
Zenthuras
12.05.2019 15:53
#
Nebýt Albových chyb, tak postoupíme. Do těch 2 rychlých gólů v 2. poločase to ještě bylo vyrovnaný.
CHONG
12.05.2019 15:55
#
Zenthuras
11.05.2019 20:27
#
Reguilon, Marcos a Ceballos by se v Realu dokázali prosadit. Je dobře, že se Real chce svých nejnadanějších hráčů zbavit.
XaviSimonsFCB
11.05.2019 19:29
#
Tak Barto vyjádřil Ernestovi absolutní podporu do další sezóny, Jeden připosranec větší než druhý. Tihle dva dotáhnou Barcu do sraček.
Achraf9
11.05.2019 19:59
#
Uz sa stalo
remeslnik
12.05.2019 18:31
#
Jestli Vv zůstane i příští sezonu, tak je jistota i Raka a možná i Coutse, tak bych se nedivil, kdyby Leo zdvihl kotvy a nabídl své služby třeba MC nebo třebas i PSG a velká většina culeés by to pochopila.
unoboss
11.05.2019 20:06
#
To je prostě kus dementa
Godbless
11.05.2019 22:16
#
Dobrá zpráva..
Remt
11.05.2019 23:31
#
Bud v klidu i když bude barca ve srackach tak v příštích sezónách si v La lize stejne neskrtete
Godbless
12.05.2019 08:57
#
Uvidíme..
Remt
12.05.2019 14:31
#
Vsadil bych na to vse co mám . V příštích 2-3 sezónách zkrátka dokud bude Messi na vrcholu, si vy neskrtnete. Pochybuji že z te bidy co tam ted u vás hraje se stane ze dne na den zázrak a začnete byt trochu konkurenceschopni.. to chvili trva
Godbless
12.05.2019 16:53
#
Pokud přijdou hvězdy typu Hazard, Pogba apod. tak budeme konkurenceschopní.
Remt
12.05.2019 17:28
#
jako já bych byl rád, LL by byla zábavnější, takhle je to nuda, vede to barca která sama o sobě hraje kulový
technecium
12.05.2019 08:15
#
Valverde je v podstatě jistota vítězství v lize
Godbless
12.05.2019 08:57
#
To by byl i Straka.
Remt
12.05.2019 14:33
#
A v podstatě jistota dalších let trapné hry a neúspěchu v Evropě, joo, to jako fanda Barcy fakt chceš Proste 2x a dost
ADM
12.05.2019 16:25
#
*Messi
Kluivert9
12.05.2019 13:34
#
ADM
11.05.2019 22:38
#
La Liga nepotrebuje preview?
♥LIVERPOOL - FC♥
12.05.2019 21:16
#
Snad se nezahrabe v lalize..
Kluivert9
13.05.2019 09:29
#
A kde se má zahrabat, v PL?
♥LIVERPOOL - FC♥
13.05.2019 15:02
#
V PL rostou hráči do krásy. Barcelona a Madrid hráče jenom ždímou. Není tam srdíčko, jen povinnost.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.