Atlético Madrid má další posilu, angažovalo Hermosa

18.07.2019 14:52 - Aktuality
 
Mario Hermoso bude ve své kariéře pokračovat v Atléticu Madrid. To přivedlo odchovance městského rivala Realu z Espanyolu Barcelona, jenž může v součtu s možnými bonusy dostat až 30 milionů eur...

Madridský rodák na sebe poprvé upozornil na hostování ve druholigovém Realu Valladolid, ani to však jeho vyhlídky u Merengues nezlepšilo a před dvěma lety odešel do Espanyolu.

Hermoso se během předminulého ročníku začleňoval do sestavy, loni už patřil k důležitým hráčům a kromě jiného mu to vyneslo kvalifikační starty za Španělsko.

Těch by mělo do budoucna přibývat, neboť Hermoso kývl na nabídku Atlética Madrid, které za něho poslalo 25 milionů eur a dalších pět může následovat v bonusech. Barcelonský celek si navíc ponechal 20 % z dalšího prodeje, přičemž rovných 50 % momentálně putuje do mateřského Realu Madrid.

V pořadí čtvrtá letošní defenzivní posila Rojiblancos podepsala smlouvu do roku 2024. Včera dorazil Kieran Trippier (Tottenham) a již dříve Felipe (Porto) a mladý Brazilec Renan Lodi (Athletico Paranaense).
Autor: Jiří Vojík / transfermarkt.de
Počet zobrazení: 5069
Komentáře (161 / 0 nových)
Godbless
18.07.2019 15:05
#
Další posila, co prošla Realem.. Ještě Jamese a rovnou i Garetha ne?
Neyjrayx
18.07.2019 16:38
#
Tak jestli je v realu neumí využít tak proč ne, jsou to kvalitní fotbalisti jen je potřeba je správně rozvinout
dejdik
18.07.2019 15:05
#
Dobra posila. Videl jsem ho hrat a za ty prachy dobra koupe
misinho7
18.07.2019 15:09
#
Hermoso, Marcos, Morata a este James mozno
Godbless
18.07.2019 15:14
#
Atleti slušně posilují a přesto jsou celkově za tohle přestupové období v plusu cca 25 mil. euro.. To by toho Jamese mohli koupit..
darktemplar9999
18.07.2019 15:27
#
No sme v plusu víc :) http://prntscr.com/ogtctf Doufam, že ten james vyjde :)
Elliasson
18.07.2019 23:05
#
No... Je to druhý hráč s minulostí v Realu a toho se bojím.
darktemplar9999
18.07.2019 23:46
#
Neni posledný
Godbless
19.07.2019 08:29
#
Llorente, Morata, Hermoso. Na cestě James.
Elliasson
19.07.2019 11:01
#
U Hernosa mě to ani tolik nevadí...
Godbless
19.07.2019 11:04
#
pro mě byl překvapení Llorente.. měl možnost odejít takřka kamkoliv a on si vybral zrovna úhlavního rivala. V tom mě zklamal..
Elliasson
19.07.2019 11:34
#
To je fakt, ale na druhou stranu tam mohla hrát roli i rodina. Dědeček hrál za Atlético a taťka taky byl Atlet. V tom klukovi se něco zlomilo, přičiněním rodinou.
Godbless
19.07.2019 11:38
#
To pak chápu.
Elliasson
19.07.2019 12:35
#
Otázka je jak se objevil u Vás, že jo... Trochu zvláštní.
Godbless
19.07.2019 12:56
#
to jsem si taky říkal..
Alf14
19.07.2019 06:11
#
a dvojka v bráně další odchovanec Adán
smazaný uživatel
18.07.2019 15:32
#
Nějak rozhazujou
Kluivert9
18.07.2019 15:36
#
Ale pořád jsou dost v plusu...
JackDaniels.
18.07.2019 15:46
#
No neviem
darktemplar9999
18.07.2019 16:04
#
Sme v plusu jeste dostatek http://prntscr.com/ogtctf
JackDaniels.
18.07.2019 16:55
#
Largo
19.07.2019 08:00
#
ZoidyMe
19.07.2019 08:10
#
kks ten Joao tam totálne nezapadá. Som zvedavý ako dopadne.
darktemplar9999
19.07.2019 08:36
#
Dobre dopadne, preco by nemal? :) Nauci sa hrat aj dozadu a bude ok
Godbless
19.07.2019 11:05
#
Je to velký risk
Mass
18.07.2019 18:02
#
Ne, podívej se, koho všechno prodali.
monty25
18.07.2019 15:34
#
No ale zároveň taky Hermoso z Atlética odchází...
https://twitter.com/Jennihermoso/status/1146387180719419393
REPLIKATOR
18.07.2019 18:12
#
Co to je za hrůzu?
monty25
18.07.2019 18:17
#
Výborná fotbalistka, ty hrůzo.
Mrvinho
19.07.2019 00:12
#
On myslel ten dres.
j_mrazik
18.07.2019 22:00
#
Ona je fotbalistka, ne masturbační materiál.
Largo
19.07.2019 08:00
#
Juan Román Riquelme
18.07.2019 19:15
#
Vypada hezky
Mass
18.07.2019 21:24
#
Jeho ségra?
monty25
18.07.2019 22:07
#
Zřejmě jenom shoda jmen. Ale nejsem sám, kdo si toho všiml...
https://fanatic.esdiario.com/latidoalatido/un-hermoso-puente-aereo-en-el-horizonte-colchonero/
Elliasson
18.07.2019 23:06
#
Hodně jí sluší tetování.
monty25
20.07.2019 12:48
#
Ejzy
19.07.2019 04:04
#
Lujza filipová
Ed_Hazard
18.07.2019 15:46
#
Ja snad budem sledovat aj Atletov
CHONG
18.07.2019 16:04
#
Atleti posilují dobře a stává se z nich pro mě fakt zajímavý tým, na který jsem hodně zvědavý, de facto všichni hráči, které jsem opravdu nemusel jsou pryč a jestli ještě vyperou Costu a přivedou Jamese, tak jim snad budu skoro přát
Elliasson
18.07.2019 23:06
#
Obrana bude letos zajímavá.
smazaný uživatel
18.07.2019 15:59
#
Herrera neni posila?
Messiáš
18.07.2019 16:34
#
Jop.. a Joao Felix se Saponjicem
Messiáš
18.07.2019 16:57
#
omg, defenzivní. Příště si to přečtu pořádně
Kluivert9
18.07.2019 16:51
#
Defenzivní?
Fesak
18.07.2019 17:07
#
Atletico titul jak nic
Mass
18.07.2019 18:04
#
Bez Griezmanna, Godína a Rodriho? Než se náhrady chytnou, může to trvat, Joao Felix jako mladík může mít výkyvy formy.
celeb
18.07.2019 21:52
#
+Filipe Luis a Juanfran
Godbless
19.07.2019 10:10
#
Ty půjdou kam?
darktemplar9999
19.07.2019 10:28
#
Felipe asi do brazílie a juanfran nevím, obom skoncili smlouvy a su volnymi hracmi
Godbless
19.07.2019 10:29
#
Aha, tak to se divím, že už Filipe myslí na návrat do vlasti.
smazaný uživatel
18.07.2019 17:19
#
Mel jit misto Nacha, to je prumerak na stoperu, Hermoso je kvalitnejsi. Jako nahrada za Ramosa idealni.
imp
18.07.2019 17:46
#
Jono, Hermoso by byl urcite celej zhavej jit delat do Realu 3-4. stopera.
CHONG
18.07.2019 18:04
#
smazaný uživatel
18.07.2019 20:03
#
Nemusi byt 4 stoper. Ramos starne, sezona je dlouha, klidne muzou rotovat.
9augi9
18.07.2019 20:45
#
Jo Zizou určite bude rotovať "svojho" Ramosa.
smazaný uživatel
19.07.2019 01:18
#
A to jako Ramos nema podle tvy "logiky" narok na odpocinek? Nacho nebyl spolehlivy na stoperu.
romco45
19.07.2019 21:35
#
Preco by mal spanielsky reprezentant Hermoso cakat kym si Ramos raz mesiac vyberie odpocinek, ked moze hrat pravidelne.
9augi9
22.07.2019 20:04
#
Ty idiot, napísal som to preto, že Zidane svoje kone nerotuje.
Visca el barca
18.07.2019 17:20
#
Co ten Neymar? Ono je vážně možný, že by ho udělal šetřivý Juventus? Jako PSG se podle mě bude muset smířit s výměnou hráčů. K čemu jim bude hotovost a díra v sestavě?
Muffi
18.07.2019 17:46
#
A nebo se Neymar bude muset smířit s tím, že stráví zbytek kontraktu v PSG, protože ho nikdo nevyplatí. Tohle není normální klub, který musí hledět na každé euro, oni na něm klidně můžou demonstrovat svou sílu i za cenu ztráty 100 mega eur a i sám Neymar si rozmyslí trucovat, protože mladší nebude a další neprofesionalita mu rozhodně k angažmá jinde nepomůže.
patas92
18.07.2019 18:27
#
Nechat ho hnít na tribuně do konce smlouvy si nemůže dovolit ani PSG
Muffi
18.07.2019 18:55
#
Vážně se katarská vláda, která hraje velmi zajímavou hru se saudy, podělá z jednoho fotbalisty?
patas92
18.07.2019 19:13
#
Třeba nepodělá, ale není to moc dobrý signál pro budoucí fotbalisty, kteří budou rozmýšlet nad přestupem do PSG (samozřejmě uznávám, že tenhle případ je extrém). Co jak si postaví hlavu Mbappe?...Taky si myslím, že si to nemůžou moc dovolit z hlediska FFP, přece jenom to je 30M ročně nebo kolik.

Coutinho + Rakitic je asi joke, ale určitě si za něj nemůžou říkat víc, než za co ho přivedli. To je nesmysl. Pokud Barca nabídne něco aspoň trochu adekvátního, tak by to měli vzít.
SunFells
18.07.2019 19:22
#
Oni si za něj můžou říct cokoliv oni chtějí. A určitě si o něj naopak nebudou říkat méně než za kolik jej přivedli.
patas92
18.07.2019 19:22
#
Tak to ať si ho užijou, no
SunFells
18.07.2019 19:25
#
To oni chtějí, proto ho kupovali
Largo
19.07.2019 08:03
#
teenz
19.07.2019 09:37
#
valloire
20.07.2019 22:31
#
technecium
18.07.2019 19:22
#
Můžou se naprosto logicky říkat o víc, než za co přišel. Přestupová částka + plat + je to jejich tahoun a lídr do budoucna. Oni ho prodávat nechtějí. Barca ho chce kupovat. Oni mají plný právo chtít víc, než kolik za něj dali. A Barca je blbá, blbá, zasraně blbá, že nad tím vůbec přemýšlí.
patas92
18.07.2019 19:24
#
Lídr a tahoun do budoucna, který tam nechce hrát...Za rok se to stejné bude opakovat znova
technecium
18.07.2019 19:36
#
Nějak nechápu, proč by to, že on tam nechce hrát, mělo jakkoliv ovlivňovat jeho cenu. Cenu určuje klub, ne hráč.
ZoidyMe
19.07.2019 08:12
#
Lídr a tahoun v spojení s Mrdkou Neymarom. OK
celeb
18.07.2019 21:56
#
sme, no. Ale nemyslim, ze PSG je zas v tak dobrej pozicii. Neymar im prerasta cez hlavu, uz s nim viac krat rokovali a okrem rozosranej kabiny im moze velmi poskodit aj skrz FFP. Ak ho budu potrebovat nahradit, tak neviem, ako by to dokazali uhrat pred inspektormi.
vilp
18.07.2019 19:23
#
Protože už teď se chodí do PSG kvůli prestiži, šanci na LM skrz výborný výsledky v minulých letech, kvalitní lize a ne platům. Nějaký Neymar bude každýmu Paredesovi ukradený, protože ho nikdo nenutil, aby odešel z Barcelony, podepsal tam dlouhodobou smlouvu a pak vyplakával, i když mu tam od začátku lezli do prdele a ve všem vyhověli. Vzhledem k tomu, jak výborný jsou vztahy mezi vedením obou klubů, by byli dost blbí, kdyby vzali cokoliv pod 250, kór ještě ve formě hráčů, co u vás hrají hovno.
patas92
18.07.2019 19:30
#
Paredes tam může dělat co chce. Primární cíl PSG je vyhrát Ligu Mistrů a tu jim Paredes s Bernatem nevyhrajou
vilp
18.07.2019 19:36
#
Tak on se zase nějaký Top žoldák objeví, protože jiný typ hvězdy tam nepůjde, a tomu budou Neymarovy eskapády podle mě u zadku, když dostane svůj ranec. Jinak veřejnost na Neymara stejně nahlíží spíš jak na dementa, než že by ho ve "vězení" PSG litovala. A když ho šejk nepustí, tak jemu samotnýmu nezbude nic jinýho než makat, pokud chce ještě něco dokázat.
patas92
18.07.2019 19:46
#
Tak oni z top žoldáků musí složit mužstvo, protože jak Silva s Cavanim ukončí karieru a Mbappe odejde zadarmo do Realu, tak jim tam zbydou asi dva
technecium
18.07.2019 19:37
#
to Coutinho s Rakitičem taky ne. Ale Neymar by mohl. A proto za něj chtějí takový prachy.
patas92
18.07.2019 19:41
#
Coutinho s Rakiticem by to u zálohu složenou z Draxlera a Di Marii pozvedli o dva levely, ať to jsou sebevětší tragédi, například.
celeb
18.07.2019 21:59
#
Rakitic rozhodne nie je traged (aj ked mal lepsie sezony) a Couts bol pod Kloppom hviezda. On stale moze byt tahunom muzstva s najvyssimi ambiciami (ak sa da psychicky dokopy).
salami
19.07.2019 08:35
#
Coutinho sam tahnout tym neumi, je to sikovnej fotbalista, umi rozhodnout zapas, ale tahoun to nikdy nebyl, vdycky byl trosku ve stinu nekoho dalsiho. Na tahouna ma moc zapasu, kdy na hristi neni videt.
ZoidyMe
19.07.2019 10:05
#
rave
19.07.2019 12:37
#
Nějak ti do toho nezapadají jeho poslední dvě sezóny v Liverpoolu.
celeb
19.07.2019 16:41
#
ani posledne MS.
technecium
18.07.2019 19:37
#
Muffi
19.07.2019 09:25
#
i když vezmu v potaz všechny negativa toho klubu, kolik je lepších adres? Atleti, Real, Barca, United, City, LFC, CFC?,Spurs?, Juve, Bayern. To je 10 klubů, které nepoberou všechno, ze zbytku se tam hráči budou sami nabízet.
smazaný uživatel
18.07.2019 19:22
#
Myslím si, že PSG môže, ale v konečnom dôsledku by to bolo kontraproduktívne.
Nikto by nebol víťazom.
Ideálne sa mi javí jeho výmena za niekoho plus doplatok.
technecium
18.07.2019 19:23
#
Mně se jeví ideální, aby tam zůstal a obě strany si vypily kalich hořkosti až do dna. Barca ho nepotřebuje, nechápu, proč se nad tím vůbec uvažuje.
smazaný uživatel
18.07.2019 20:05
#
Tiež si myslím, že ho FCB nepotrebuje a nerozumiem tým "námluvám".
Kokesh
18.07.2019 19:43
#
A proč by měl jako hnut na tribuně? I Verratti zkoušel něco podobného...jestli si ani PSG nemůže dovolit ho nechat na tribuně, tak samozřejmě ani Neymar sám nemůže ztratit rok kariéry stavkovanim...
patas92
18.07.2019 19:57
#
Jo, to je pravda. Ale Francouzskou ligu vyhrajou i bez Neymara a LM nevyhrajou ani s ním...Pokud jím nevadí, že si tímhle budou dost možná procházet každý rok, tak ať si ho nechají. Já si zas nemyslím, že by na to Neymar záměrně sral, furt to bude jejich nejlepší hráč.
LAM
18.07.2019 20:54
#
Všechno se odvíjí podle toho co nabídnem,protože oni by ho za nějakou cenu i pustili.PSG mělo nedávno zájem o Coutinha a Rakitiče(pro nás ideální scénář)tak jim tyhle dva hráče nabídnem a k tomu 50mega.Dle mě by se to dohodnout dalo.
teenz
19.07.2019 09:40
#
Elliasson
18.07.2019 23:12
#
Proč myslíš, že nevyhrají LM s Neymarem?
rave
19.07.2019 12:41
#
Tipl bych si, že na základě jejich naprosto tragického působení v té soutěži.
Elliasson
19.07.2019 18:22
#
No jasně, ale loni Neymar proti United nehrál.
Muffi
18.07.2019 17:49
#
A Juve na to nevěřím vůbec. Už CR je stál spoustu peněz hlavně co se týče platu, k tomu deLigt, a nemají ani moc hráče, které by PSG akceptovalo, protože Dybala na výrazné snížení ceny stačit nebude.
To spíš United výměnou za Pogbu.
andycek1
19.07.2019 01:05
#
Juve je momentálne dosť bohaté, financie naňho nebudú problém
Muffi
19.07.2019 11:25
#
majitelé můžou mít peněz jako želez ale já to posuzoval z hlediska finanční síly klubu, která dle Delloitu a jejich každoročních zpráv není taková, aby to utáhla.
smazaný uživatel
18.07.2019 17:49
#
Výměna Coutinho-Neymar neklapne?
Muffi
18.07.2019 18:00
#
PSG ho se slevou nedá, nejspíš by chtěli couts+dembelé a možná k tomu peníze.
vilp
18.07.2019 18:43
#
Však je to k smíchu tyhle výměny Neymara za nechtěný hráče. Barcelona na takový přestup po výkupce Biebera nemůže mít prachy... stejně tak Real na Pogbu.
Muffi
18.07.2019 18:54
#

by mě zajímalo, jak to s Coutsem bude, protože to klidně může skončit jako James 2.0.
celeb
18.07.2019 22:04
#
obavam sa, ze ak sa ho nezbavime okamzite, tak James bude oproti nemu deal storocia. Ta cena bola skoro 2nasobna a nehra absolutne nic.
Godbless
19.07.2019 09:47
#
To by musel být šejk dement, aby to vzal..
Largo
19.07.2019 08:02
#
Šetřivý
Godbless
19.07.2019 08:34
#
Pokud zůstane, tak prohlásí, že je v Paříži šťastný a na odchod nikdy nepomyslel.. je to komediant. V opačném případě řekne, že byla chyba chodit do PSG..
Jordi Alba
18.07.2019 22:38
#
Cucurella teda ofiko v Getafe.
LAM
18.07.2019 22:41
#
lepší než ho nechat jít za 2mega.Jinak ale hrál v Eibaru hlavně křídlo a to dle mě rozhodlo,že ho nechcem na post LB.Pokuď přivedem Firpa,tak to vadit nebude.
Jordi Alba
18.07.2019 22:50
#
Tak dostaneme 6 + možná někdy drobný, pokud ho Getafe dobře prodá. Místo odchovance, kterej mohl doplňovat kádr koupíme Firpa za 30 za předpokladu, že nám dá Betis slevu. Nemluvím o tom, že Firpo je sice dobrej a chtěl sem ho do Barcelony, ale vypadá bejt docela i skleněnej.
LAM
18.07.2019 23:29
#
8+.Nezapomeň že jsme za něj dostali už dva od betisu a pak 4 zase dala Barca Betisu.Teď 10 od Getafe.
Firpa je jinej level a hlavně hraje LB,což Cucu nehrál.
Jordi Alba
18.07.2019 23:53
#
Wtf
patas92
18.07.2019 22:46
#
Já myslel že se kupoval zpátky, aby se na něm vydělalo. Tohle moc nechápu teda
alcantara
18.07.2019 22:51
#
To je zase deal Rakovina Bartomeu snad nikdy neskonci.
smazaný uživatel
19.07.2019 01:20
#
Vzdyt jste zatim slusne posilili, de Jong je dobrej hrac, Griezmann golovej.
jiri - fcb
19.07.2019 09:05
#
de Jong asi jo, ale nabídnout klausuli za Grieze by dokázala i cvičená opice.
ADM
19.07.2019 01:42
#
TO je zas obchod toto, tvl
CHONG
19.07.2019 08:51
#
Nemám ho vůbec nasledovaného, bude to fakt posila?
Godbless
19.07.2019 09:48
#
Bude a velká..
Jordi Alba
19.07.2019 09:50
#
Tak pro Getafe asi i jo, ale řekl bych, že víc pro něj byl dělanej ten styl Eibaru. Čekal sem dost od Amatha, ale ten je skleněnka.
jiri - fcb
19.07.2019 09:05
#
Máme pravděpodobně nejhorší vedení v historii fotbalu. Koupit ho za 4 a nechat ho jít na hostování s opcí 6 (!!!) mega ... To už není ani k smíchu.

Jak mohla být tahle eskadra idiotů zvolena do vedení? A to hned dvakrát?
alcantara
19.07.2019 09:27
#
Tomu chyba uz len to, aby sa v tak oktobri zrakvil. Este ho poziciame prakticky zadarmo zrovna curakom z Getafe Mam dost.
Kokesh
19.07.2019 10:33
#
Curakom z Getafe?
Jordi Alba
19.07.2019 11:09
#
valloire tu rozjel tenhle trend, nenaděláš nic.
valloire
20.07.2019 22:33
#
alcantara
19.07.2019 11:39
#
Nemam ich rad, odpust
smazaný uživatel
19.07.2019 11:11
#
Jo delate tam slusni blbosti trebars jak jste si dovolili nechat utect Kuba? Ten kluk na trenincich vypada hodne dobre a pokud se z neho stane velkej hrac tak to bude marketing jak prase.
alcantara
19.07.2019 11:38
#
Ked ta vedu nimandi, diletanti neschopni akejkolvek koncepcie, mozes to len pretrpiet Ich jedinou zachranou je priviest kazdy rok hviezdu na umlcanie verejnosti, co sa im celkom dari, karavana ide dalej.
messinhovic
19.07.2019 09:37
#
"nejhorší vedení v historii fotbalu" ta historie neni jen 20 let nazpet, vime?
valloire
20.07.2019 22:35
#
patas92
19.07.2019 09:42
#
Ta opce je prý povinná, takže to nakonec není tak špatný deal nejspíš.
jiri - fcb
19.07.2019 12:37
#
Není to špatný deal? "Vydělali" jsme 2 mega, což je v souvstažnosti na to, že jsme minimálně 2 mega ztratili v té minulé smlouvě o něm, úplně nic. Když připočteš náklady na jednání, tak jsme na něm určitě prodělali. Když už ho stahovali zpět, tak ho buď měli nechat v týmu, nebo ho měli prodat za 10+, spíš ještě víc.
patas92
19.07.2019 12:46
#
To by ale ho ale za 10+ někdo musel chtít, že jo.
RafteR
19.07.2019 10:46
#
sa uz clovek boji otvarat vobec webstranky novin a podobne. ked tam nie su sragory o neymarovi, tak tam najdes taketo delikatne jednohubky
Messiáš
19.07.2019 10:57
#
Je to špaténka, jediné co výhledově snad může být na tomto přestupu fajn je těch 40% z dalšího přestupu
blaugrana
19.07.2019 12:36
#
Nema na Barcu a nikdy mat nebude. Toto fnukanie za kazdym odchovancom, ktory na to nema uz je komicke. To iste bolo pri Montoyovi, Bojanovi, Jeffrenovi atd.
Azza
19.07.2019 00:21
#
blaugrana
19.07.2019 12:35
#
AM by este potrebovala tri posily do zalohy. Menovite Coutinho-Rakitic-Rafinha. 175 mega a su ich!
fenixLFC
19.07.2019 13:42
#
ti budu hrat zaklad u vas, preco by o nich malo mat atletico zaujem...
blaugrana
19.07.2019 14:48
#
V Barce bude hrar zaklad Arthur, De Jong a Harvetz.
LAM
19.07.2019 15:10
#

Jinak by se to dalo letos postavit asi takhle
Alba,Umtiti,Pique,Semedo-Sergio,De Jong,Arthur-Dembele,Griezmann,Messi

Ale Valverde takže:
Alba,Umtiti,Pique,Roberto-Sergio,Vidal,Rakitič-Griezmann,Suarez,Messi
blaugrana
19.07.2019 15:18
#
De Jong by si s Busom zavadzal si myslim a preto sa hodne obavam herneho vytazenia De Jonga. A ak ostane aj Rakitic, tak sa bojim este viac.
celeb
19.07.2019 19:43
#
Semedo do dalsej sezony MUSI byt 1. volbou na pravu stranu. Roberto uz davno narazil na svoj strop a posledne sezony je to vykonnostne viac regres ako stagnacia. V zalohe je to este markantnejsie, tam je doslova zly. Jemu z tej univerzalnosti ostala uz len povest. Jeho zlaty postupovy gol proti PSG ostane navzdy v pamati, ale to je moc malo na to, aby to vykupilo jeho vykony za posledne sezony. Navyse zabera miesto lepsim, nema tolko minut co by potreboval - mal by sa posunut niekam do PL, kym je o nho zaujem.
fenixLFC
19.07.2019 17:18
#
technecium
19.07.2019 18:45
#
Ne. U nás bude základ Raketa - Bus - Vidal (Roberto)
blaugrana
19.07.2019 19:23
#
95 % isty no.
Godbless
20.07.2019 10:50
#
Havertz?
blaugrana
20.07.2019 11:15
#
Kupi sa za love za Coutinha.
Godbless
20.07.2019 11:54
#
A z čeho přijde Neymar?
blaugrana
20.07.2019 12:22
#
Z úveru.
Godbless
20.07.2019 12:34
#
Ok. Sice za mě je to totálně zbytečný ho kupovat, ale to je věc vedení.
Godbless
20.07.2019 12:35
#
A samozřejmě nejde o můj názor, ale vidí to stejně i řada barcelonskych fanoušků.. Jak by se ro v případě Neymarova příchodu poskladalo?
blaugrana
20.07.2019 14:10
#
Jeho príchod by znamenal odchod Coutinha. Barca by šla neskutočne marketingovo hore a tie investované prachy by sa vrátili. Lenže aktuálne to vyzerá tak, že Barca chce len výmenu hráčov a neplatiť nič, čiže z toho asi nič nebude. Ale keby prišiel. Tak základ zrejme Neymar-Sua-Messi a rotovali by ich Griezz a Dembele. Malcom by tiez zrejme odisiel. Sua toci na 99 % poslednu sezonu, ciže by som v tom veľký problém nevidel.
Godbless
20.07.2019 14:15
#
Ale jde o to, že by se PSG neuspokojilo pouze s Coutinhem a doplatkem..
blaugrana
20.07.2019 14:18
#
Pise sa o kadejkaych kombinaciach. Podla mna nakoniec skonci v Juve.
celeb
19.07.2019 19:37
#
keby Rafinha nebol skleneny od toho stretu s Nainggolanom, tak moze hrat v zalohe aj u nas (a ovela lepsie nez Roberto).
Skoda, z tych dvoch sa mi (az na 1 sezonu) vzdy viac pacil Rafinha.
Gazdo
20.07.2019 07:10
#
blaugrana
20.07.2019 11:16
#
Keby nebol skleneny, tak je skvely squad player, ale takto je proste zbytocny bohuzial.
Eichel
20.07.2019 14:29
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.