Arteta si stěžoval po derby na sudí, podle Conteho by se měl věnovat spíš hře

13.05.2022 10:56 - Aktuality
Mikel Arteta (© AFP)
 
Manažer Arsenalu Mikel Arteta nemohl po prohraném čtvrtečním derby s Tottenhamem (0:3) přijít na jméno rozhodčímu Paulu Tierneymu. "Kanonýři" brzy prohrávali po penaltě Harryho Kanea a od 33. minuty hráli bez vyloučeného stopera Roba Holdinga. Kouč Tottenhamu Antonio Conte svému protějšku následně vzkázal, aby si méně stěžoval a více se věnoval hře.

Arsenal ztratil zápas během deseti minut prvního poločasu. Nejprve Soares fauloval ve vápně Son Hung-mina a následně korejského útočníka Holding dvakrát zastavil za cenu žluté karty. Ještě do poločasu navíc přidal další trefu Kane a ve druhé půli pojistku Son Hung-min.

"Mám dvě možnosti: buď budu lhát, nebo řeknu pravdu a budu na půl roku suspendován. Rád bych ale byl v pondělí proti Newcastlu na lavičce," citovala Artetu agentura Reuters. "Zeptejte se rozhodčího, ať přijde před kamery a vysvětlí to. Je to škoda, mohl to být nádherný zápas," dodal španělský kouč, který s Arsenalem usiluje o první umístění v elitní čtyřce od roku 2016.

"Kanonýři" mají dvě kola před koncem už jen bodový náskok právě na Tottenham. Conte doporučil svému kolegovi, aby se místo stížností radši věnoval těsnému souboji o poslední místo zajišťující účast v Lize mistrů.

"Mikel Arteta je velmi dobrý trenér, je stále na začátku kariéry. Ale stěžuje si opravdu hodně, měl by se spíš soustředit na svůj tým a na svou práci. Když musíte neustále poslouchat něčí nářky, nedělá to dobrý dojem," podotkl Conte, který uspěl hned ve svém premiérovém severolondýnském derby. To bylo původně na programu už v lednu, kvůli koronaviru v týmu Arsenalu ale bylo odloženo.

"Na to jsem nezapomněl. Arsenal si nechal odložit zápas, když měl jednoho pozitivního hráče, to bylo neuvěřitelné. Teď hrají v pondělí, zatímco my už v neděli v poledne. Také bychom mohli být nespokojení, ale nemůžete si pořád jen stěžovat," dodal Conte. Jeho svěřenci se v dalším kole představí proti Burnley a sezonu zakončí v Norwichi. Arsenal čeká kromě Newcastlu ještě doma Everton.
Autor: ČTK
Související články
Komentáře (266 / 0 nových)
jk
13.05.2022 11:00
#
Conte si Legoheada namazal na hřišti i před novináři.
Ragnar Lothbrok
13.05.2022 11:02
#
Jj zrovna Conte má v tomhle co mluvit no..
lofin9
13.05.2022 13:11
#
gratulujem k ďalšej trofeji, táto sa bude v tej preplnenej vitríne obzvlášť vynímať
Cobra
13.05.2022 13:22
#
Originální.
pantondavo
13.05.2022 21:56
#
Nizzie
13.05.2022 13:50
#
Aspoň z něčeho můžete mít radost, když už vám vítězství v derby je malé. Vy jste vážně atrapa klubu.
Ragnar Lothbrok
13.05.2022 14:37
#
Arnar Resmusonn
13.05.2022 11:09
#
Sudí pískal dobře. Holding se od začátku choval jak pičus. Songa tam objímal jak homokláda a je fajn , že mu to sudí spočítal.
O penaltě se dlouho ani nemluvilo , nebylo proč....
Stejně si ale myslím že do LM půjdou oba týmy. LFC vyhraje LM a tak půjde i číslo 5
Petrinho17
13.05.2022 11:13
#
No v tom máš ale zmätok. Lebo ak Liverpool výhra LM, tak sa poradie nijak posúvať nebude. Stále do LM postupujú len top 4.
Arnar Resmusonn
13.05.2022 11:54
#
U sta pičí, to jsem napsal koninu nevím nač jsem myslel.
Shottack
13.05.2022 14:42
#
Na sto pi..
Kevis
13.05.2022 11:14
#
Co to je za nesmysl? Jak by mohl jít do LM i číslo 5? To by musel být Liverpool mimo top 4 v PL...
Shevchenko
13.05.2022 11:38
#
Zephyr
13.05.2022 11:44
#
Taiger
13.05.2022 11:48
#
M0rb1D4S
13.05.2022 12:16
#
Ty vole, každý rok se najdou lidi, kteří prostě nedokážou pochopit ten systém o postupech do LM. A přitom je to každý rok stejné
ttopi
13.05.2022 13:30
#
OK. Kdy byl Liverpool v lize 10., bude hrát LM coby obhájce. Pokud skončí 2., bude hrát LM skrz ligu i jako obhájce. Pak tam ale 1 místo bude navíc. Když ho nedostane tým z Anglie, kdo to obsadí? Posunou se týmy z lig, které jsou v koeficientu za Anglií?
FUnk
13.05.2022 12:23
#
Manik...
13.05.2022 12:48
#
Profík se pozná.
janinho
13.05.2022 13:39
#
takze LFC skonci podla teba mimo top4?
Nizzie
13.05.2022 13:50
#
Arnar Resmusonn
13.05.2022 14:07
#
Tak už se mi nesmějte už jsem to pochopil co jsem napsal za kolosální pičovinu
oli9
14.05.2022 07:46
#
uznání chyby ale být za čuráka na EF
bandwagoner
13.05.2022 18:20
#
Nauč se pravidla... Patý tým půjde do LM automaticky, protože je Liverpool už ve finále. Pokud Liverpool vyhraje LM, tak půjde i šestý tým v tabulce. V případě, že Liverpool vyhraje o víc než 2 góly, tak půjde i sedmý tým
pantondavo
13.05.2022 21:58
#
Zark
13.05.2022 20:10
#
*přišel jsem si jako dvanáctý do tebe kopnout, přestože už tě za to ostatní zjebali*
fenixLFC
15.05.2022 22:58
#
Leon7
13.05.2022 11:09
#
Nvm na co si stěžuje penalta i vykartování Holdinga bylo v pořádku, ale PL by si už měla nastavit nějakej metr jak u faulů tak u VARu. Zápas Aston Villy s Liverpoolem byl celkem vyostřená řežba a nepadla tam jediná karta rozhodčí všechno pouštěl…
afc
13.05.2022 11:18
#
Penalta bola totálny výsmech a nie v poriadku.
Leon7
13.05.2022 11:23
#
Son by hrál hlavou do brány kdyby mu ten malej portugalec nevleťel do zad a neodstrčil ho.
afc
13.05.2022 11:29
#
Bol to súboj telo na telo a pri tej skrumáži nie je vôbec isté, či by trafil bránu a nie nejakého hráča.
Plněná paprika
13.05.2022 11:37
#
súboj telo na telo
afc
13.05.2022 13:15
#
No nie, Cedric ho ťahal a Son nemohol skórovať
FUnk
13.05.2022 12:24
#
janinho
13.05.2022 13:42
#
v podstate kazdy faul je hra telo na telo

penalta bola tak 60/40 ale sudi si ju v pohodicke obhaji. nebolo to ziadne kontroverzne rozhodnutie. a ta CK bola taka jasna, ze jediny na koho by mal Arteta picovat je ten jeho retard zo zakladu. taky zakrok so ZK urobi hrac ak ma mentalne akurat na okresni prebor a nie hrac Arsenalu.

vobec som nepochopil ten plac Artetu... jasne ze CK ovplyvnila zapas, ale bola nie 99% ale 100,00%.
Nizzie
13.05.2022 13:51
#
ČK dejme tomu, s přimhouřenýma oběma očima, ale penalta ani hovno. A to nemluvím o ČK pro Sona, a otočeném faulu před druhým gólem. A možná i o faulu Kanea před třetím gólem (ale tam se přiznám, neviděl jsem záznam, takže to beru jen z prvního dojmu a jistý si tím stoprocentně nejsem).
Plněná paprika
13.05.2022 13:54
#
Nizzie
13.05.2022 13:56
#
Owny pls, už si dej zpět jméno
jk
13.05.2022 15:24
#
Nakonec se dozvíme, že woolwich měl vyhrát 2:0.
Nizzie
13.05.2022 18:55
#
To by byl výplod hodný maximálně tvého kalibru.
janinho
13.05.2022 19:00
#
" ČK dejme tomu, s přimhouřenýma oběma očima" sorry, ale ty mas dost radsej fakt nic dalsie nepis chlapce

Eichel
13.05.2022 20:10
#
S prižmúrenými očami to by som bol strašne zvedavý, či by si takto hovoril, keby mu lakťom takto vrazí Son
Nizzie
13.05.2022 21:55
#
Vždyť mu loktem o pár minut dříve dal. A píšu o tom něco?
afc
13.05.2022 14:25
#
Keby ho stiahol, tak nepoviem ani pol slova. Ale toto bola proste trápna penalta a o žltej som nič nepísal a keď sme už pri tom, tak Son sa ešte skôr zahnal lakťom na Holdinga a samozrejme žltú nedostal. A Arteta plače preto, lebo toto bola jasná tlačenka zo strany Tierneyho.
janinho
13.05.2022 19:02
#
toto co predvadzas je fakt trapne. pritom mozete mat v <> lebo to stale mate vo svojich rukach ale pisat o tlacenke po tom co ste vcera predviedli... aspon ze fans idu vo vyslapanom chodnicku Artetu vidim ze Pep ho v City riadne vyskolil na podobne situacie
Zdechlina
13.05.2022 21:19
#
Smaž si Arsenal z oblíbených, děláš nám ostudu vole.
Eichel
13.05.2022 20:10
#
Blbos_Dlaha
13.05.2022 14:02
#
Kluivert9
13.05.2022 14:23
#
Gareth Bale 11
13.05.2022 15:19
#
Plněná paprika
13.05.2022 11:36
#
Blbos_Dlaha
13.05.2022 14:02
#
Hollo
17.05.2022 21:57
#
Saka hned na zaciatku filmoval penaltu a nebol tam vobec ziadny kontak , karma vas dobehla sraci tak vam treba :D
Golasso
13.05.2022 11:28
#
Penalta byla úplně směšná. Vyloučení Holdinga bylo správné, ale už jsem teda viděl citlivěji posouzené momenty ve velkých zápasech včetně horších loktů, za které dotyční nedostali ani kartu.

S tím metrem souhlasím. Rozhodčí v PL pískají strašně nevypočitatelně, pokaždé úplně jinak a pak to vede zbytečně ke kontroverzím. Vyčítej trenérům a hráčům, že jsou nasraní, když je v jednom zápase soupeř řeže a rozhodčí nic nevidí, aby pak o pár dní později písknul jejich hráči nějakou blbost.
Plněná paprika
13.05.2022 11:37
#
sergi
13.05.2022 13:25
#
Treba ozaj dodať, že tá penalta bola chujovina..
Zdechlina
13.05.2022 11:11
#
A co bylo podle něho jako špatně? Tvl kdyby radši proplesknul Holdinga
Plněná paprika
13.05.2022 11:12
#
Ostuda jak na hřišti, tak v rozhovorech. Tak ještě že mu prodloužili tu smlouvu.
sergi
13.05.2022 13:26
#
No od fanúšika sliepok to teda človek ozaj zobere...
Nizzie
13.05.2022 13:52
#
Má to od něj váhu, musí se s tím vyrovnávat celý život.
Seydou Doumbia
13.05.2022 14:26
#
To by v dnešní době neměl váhu od fanouška žádného týmu..na každý se něco najde
Nizzie
13.05.2022 13:56
#
Dejme tomu, že je to ostuda na hřišti i v rozhovorech. Ale pak nevím, co je to u slepic, když manažer vítězného týmu v derby řeší "brečení" protivníka a sám přitom brečí jak malej Jarda, kterému máma sebrala hračku.
FUnk
13.05.2022 14:03
#
musime vas dostat pod tlak
Recoba Inter
13.05.2022 11:13
#
Conte vždycky řekne to jak to je, a k tomu dovede podpořit druhé a snaží se poradit/pomoct... k tomu inteligentně pracovat s informacemi a týmem, před novináři, na trénincích, během zápasů... prostě všude. Pro mě absolutní 1. A to jsem si myslel, že u mě v oblibě Mourinha nikdo nepřekoná.
O.Giroud
13.05.2022 11:40
#
j Conte po remize s LFC a vyhrou v Arsenale nerobi cirkus tak je zrazu ok, ale to ze mal 2 zapasy ban za konfrontaciu s rozhodcom v Taliansku alebo trest od FA za Chelsea lebo Swansea dostala kop od brany to uz radsej si nikto nepamata vtedy tiez zauradovala jeho inteligencia
Recoba Inter
13.05.2022 12:01
#
Emoce do fotbalu patří Conte nikdy nic vyloženě ne*kurvil, že by se nějak moc rozvášnil a už vůbec nikomu neublížil... jen se pořád najde nějaký hnidopich a rýpal, co mu nepřeje, nebo pochybovač. Věřil bych, že mu dost lidí závidí úspěch i pozitivní zkušenosti. Lidi co mají velké charisma, to měli vždycky těžší skrz sympatie "běžných" lidí.
Golasso
13.05.2022 12:05
#
"Lidi co mají velké charisma, to měli vždycky těžší skrz sympatie "běžných" lidí."

Wut?
Recoba Inter
13.05.2022 12:11
#
Dost lidí ho nechápe a tak to bylo i myšleno :))
O.Giroud
13.05.2022 12:33
#
Ja mam Conteho rad, len sa mi moc nelubia tie jeho posledne vyjadrenia. Zrovna on by sa mohol trochu vzit do ostatnych lebo tiez nie je dokonaly a zazil si svoje problemy.
Recoba Inter
13.05.2022 13:53
#
S tím já i souhlasím, jenomže tady se jede i diplomacie, psychologie a taky trochu divadýlko pro veřejnost. Nebral bych to vše moc doslova.
Nizzie
13.05.2022 13:57
#
Ono je to ale fakt spíše k smíchu na něj, protože na jednu stranu vyčítá Artetovi, že by se měl soustředit na hru a "nebrečet", ale pak zase spustí brekot kolem odložení, Tobě to přijde normální? Po vyhraném derby?
Recoba Inter
13.05.2022 14:19
#
No někomu to může přijít jako pokrytectví v přímém přenosu. Ale podle mě to podal dobře. Nepříjde mi, že by si stěžoval. Chápu, že podporovatel Arsenalu na něm nebude chtít nechat suchou nit, když vás teď obral o důležité body ve vzájemném souboji a bude si hledat věci. Conte není bezkonfliktní člověk, takže kdo chce, své výhrady si proti němu najde snadno. Souvisí to s tím, že říká věci tak jak jsou, což někdo nerad a tady se opřel o fakta ohledně lednového zápasu, který Gunners odložili. Nedělal bych kolem toho hysterii, fakt ne.

A že vyhrál no a co... pokud neukopou LM na váš úkor, tak budou hodně nespokojení. Tlak je tam stejný jako u vás. Za poslední roky totiž Tottenham není menší klub než Arsenal. A teď si zase nadbíhám na vidle já
Nizzie
13.05.2022 14:28
#
První odstavec, jako sice říká možná věci tak jak jsou, ale rozhodně se tím neřídí, což tedy nevím, jestli není ještě horší, ale to nechme být.

Druhý odstavec, no, to je dost subjektivní, přiznám, že se hodně přiblížili a rozhodně nejsou již tím chudším sousedem. Jestli jsou však stejně velkým klubem jako my, na to jim dle mého názoru ještě něco schází.
O.Giroud
13.05.2022 13:59
#
Ved ono ma to aj prejde do tyzdna
Recoba Inter
13.05.2022 14:20
#
no jen aby
Nebelung
13.05.2022 13:15
#
Super "cenzura" toho slova
Agent z Melmacu
13.05.2022 11:21
#
Kedy sa Conte rozháda s vedením a odíde? Už toto leto, či až to ďalšie?
Rudy
13.05.2022 11:38
#
Uz je tam sezonu, ne? Takze behem druhe to prijde
AlvaroLorata
13.05.2022 11:58
#
Až mu jako posilu nepřivedou vysněného Tondu Baráka :)
Golasso
13.05.2022 11:21
#
Koukám, že pro Spurs je to odložení zápasu historická křivda na úrovni Mnichova . To se hluboko zapíše do slepičích análů a ještě vnuci jejich vnuků na to budou vzpomínat.

Co se týče Conteho, tak zametání před vlastním prahem taky nebude jeho oblíbená kratochvíle.

Btw: "Teď hrají v pondělí, zatímco my už v neděli v poledne. Také bychom mohli být nespokojení, ale nemůžete si pořád jen stěžovat" ... to mi připomíná mladou, ta by mi taky mohla vyčítat [vložte vyčtení konkrétní věci], ale dělat to rozhodně nebude!
Nizzie
13.05.2022 13:54
#
Je nějaký klub více pro smích, než oni? Samozřejmě jejich hejno napíše, že my, ale nevím, kdo tu po vyhraném derby řeší to, že my si stěžujeme na rozhodčího, Artetův účes a obhajují všechny kontroverzní situace více, než by slavili výhru. A bonbonek dostal génius Tonda, který vyčítá Artetovi že brečí, ještě ho nabádá, že si má vzít s ostatních manažerů něco (co on ví, třeba toto pochytil od Kloppa?) a pak tam plácne takový brekot kvůli odložení zápasu.
Gareth Bale 11
13.05.2022 15:23
#
Ty to tady vylozene zvladas, klasicky uz.
Nizzie
13.05.2022 15:25
#
Opět máš pravdu. jsem z vás úplně v depresi, vůbec z vás nakonec nemám jenom prdel..
Gareth Bale 11
13.05.2022 15:29
#
Nezapomen tu vse okomentovat a narvat tam sto vytlemenych smajliku, uplne znamka toho jak to davas.
Nizzie
13.05.2022 15:32
#
Co je ti po tom co komentuju? Smajlíky tam dávám, abyste to vy negrsmoti (jk, Cobra, Gareth a třeba i ty) pochopili.
Nizzie
13.05.2022 15:38
#
Vidíš, jsi tak jedinečný, že jsem tě musel zmínit dvakrát
bbbauch
13.05.2022 17:18
#
DeformFCB
16.05.2022 13:03
#
Elliasson
16.05.2022 19:52
#
Nejsem fanoušek ani jednoho, ale Tottenham 3, Arsenal 0.
Nizzie
16.05.2022 20:01
#
Ano, zápas jsem sledoval, a jak to souvisí s chováním zdejší komunity jejich fans a jejich pana trenéra na tiskovce?
Elliasson
17.05.2022 18:49
#
Zdejší komunita není ani jedno procento jejich globálních fanoušků a prostě ten tým Vás porazil. Taky nedělám z Realu Madrid nejvíc směšný tým, když porazí Atletico.
Nizzie
18.05.2022 06:28
#
Ani jedno z toho jsem netvrdil, a to, že z Realu po prohře neděláš nejvíc směšný tým je v pořádku, ale taky dost silně pochybuji, Real po výhře nad vámi řeší především to, jak se choval Simeone, nevyčitají mu, že brečí a sami brečí nad odložením zápasu dle tehdy platných pravidel (to, že hloupých je věc druhá). Výhru jim nikde ani trochu neberu.
Slavia10
13.05.2022 11:25
#
Když musíte pořád poslouchat něčí nářky, nedělá to dobrý dojem. Přesto kvůli tomu, tě Antonio po roce má každý tým plný zuby a nechce s tebou nic mít. Obdivuji tě jako trenéra na jednu stranu, Conte je špička v trénování, ale sám bych si ho jako majitel klubu k sobě nevzal, protože na ty jeho nálady po čase nikdo nemá nervy..
SunFells
13.05.2022 11:29
#
Že to říká zrovna baldie.
AlvaroLorata
13.05.2022 11:57
#
Jako fanda Chelsea bych si snad i přál, aby se do LM dostaly Slepičky na úkor 4rsenalu...
Whitemedia
13.05.2022 20:44
#
dobytku
TopinB
15.05.2022 15:30
#
Ranoth
13.05.2022 12:02
#
ale ved v PL place len Klopp
Mastný Chobot
13.05.2022 12:16
#
Od Soaresa to bolo hlúpe a Holding si o tú redku koledoval už aj bez toho zákerného lakťa, za ktorý ju dostal. Tým, čo môže za pokazený zápas (po xy-krát za posledné dva roky), je akurát tak hlúposť a nedisciplinovanosť našich hráčov.
FUnk
13.05.2022 12:30
#
v prvni radě proliskat cedrice, za tak stupidni faul a potom holdinga za to, ze chtel kartu od prvni minuty..
Frony
13.05.2022 13:04
#
Penalta sice z kategorie směšných, ale na to se nedá vymlouvat. Zápas pohřbil Holding ne rozhodčí, Arteta by se mohl občas radši zdržet komentáře než zbytečně brečet. United proti nám taky těžce zařezali, rozhodčí v Anglii jsou prostě dlouhodobě špatní, ale rozhodně ne zaujatí proti nám.
Golasso
13.05.2022 13:21
#
No, technicky vzato, Arteta se zdržel, i když jeho postoj je patrný.

Máš pravdu s tím, že rozhodčí v PL jsou marní, ale co s tím? Tady ta kultura, že kdo se ozve, je automaticky plačka, tomu taky moc nepomáhá.
sergi
13.05.2022 13:31
#
Rozhodcovia sú tragickí nie len v PL ale aj LaLige.. Rozhodcovia by mali byť tiež kontrolovaný a nie len akože.. spätne trestať po zlých rozhodnutiach, nehovorím, že im zobrať licencie ale nejako im klepnúť po prstoch je nutné už..
Golasso
13.05.2022 14:04
#
Frony
13.05.2022 13:36
#
On si ale stěžuje třeba i na těžký program. Přijde mi, že si stěžuje i na úplný pičoviny právě a to mě trochu mrzí.
S těma rozhodčíma se asi nic moc dělat nedá, leda by je začali tvrdě trestat, ale to by v Anglii neměl po měsíci kdo pískat.
Golasso
13.05.2022 14:09
#
Myslím si, že Arteta hlavně vytváří tlak na ligu a rozhodčí, abychom taky trochu ukazovali ostrý lokty a furt jen nenastavovali druhou tvář.
Frony
13.05.2022 14:16
#
Otázka jestli se to nakonec neotočí proti němu
Plněná paprika
13.05.2022 14:19
#
Super, tak to by si Lego mohl příště najít i zápas, kde bude kritika oprávněná...
Nikikrew
13.05.2022 14:31
#
Eichel
13.05.2022 20:19
#
Smiešna nebola, sú ďaleko smiešnejšie. Kontroverzná možno, viem si predstaviť, že by ju niekto neodpískal a bol by som s tým v pohode avšak určite to nebolo na 100% čisté a penalta z vody.
Frony
13.05.2022 22:45
#
Já teda směšnější hodně dlouho neviděl
rave
13.05.2022 13:15
#
On je takový frajer a nad věcí, že si nakonec musel poplakat taky.
afc
13.05.2022 13:18
#
Hlavne keby pískli takú penaltu proti nemu, tak by si videl ten cirkus.
sergi
13.05.2022 13:34
#
LyEX
13.05.2022 13:17
#
OT: Prečo sa už nerobí to zhrnutie kôl v PL ako tomu bolo kedysi, zostava kola, najlepšie góly a pod., celkom rád som to čítal.
Salfovic
13.05.2022 13:43
#
Asi jsi byl jedinej.
O.Giroud
13.05.2022 14:02
#
Ved tu mas zhrnutie kol v kocke
Ingimir
13.05.2022 14:29
#
myslíš toto? veď to stále pravidelne vychádza

https://www.eurofotbal.cz/tema/premier-league-v-kostce/
Front hell
13.05.2022 13:18
#
Arteta rozhodčí jsou v PL velmi špatní,ale aspoň jsou v tom konzistentní. Někdy dají, někdy vezmou. Spurs nám vrátili podzim i s úroky. Pořád to máme ve svých rukou, což né upřímně děsí
Front hell
13.05.2022 13:18
#
Nizzie
13.05.2022 13:48
#
Počkej, my jsme na podzim vyhráli s nějakými kontroverzními situacemi? To se mi nějak nezdá.
krisa
13.05.2022 13:39
#
jsem přesvědčen, že na tu penaltu by prskali fandové všech týmů, proti kterým by se foukla, a to včetně Tottenhamu. Obě žluté pro Holdinga bez debat, tady není o čem, je to dement. Ovšem při tom prvním faulu mu dal Son na zemi loket za jaký už jsem redku viděl. Stačilo, aby Holding předvedl stejné divadlo jako Son Teda nestačilo, to by mu musel urazit hlavu, aby Dean použil VAR ve prospěch Arsenalu
Cobra
13.05.2022 13:55
#
S tím loktem jste fakt směšní.
J0EL
13.05.2022 20:26
#
ani ne.
Plněná paprika
13.05.2022 14:00
#
Však ho tam Holding na zemi držel, to samo o sobě bylo na kartu... pro Holdinga. Prosím nevytvářej si vlastní realitu.
Nizzie
13.05.2022 14:02
#
FUnk
13.05.2022 14:04
#
ve stredu jste vynechali psychologa? Co ten kopanec od holdinga?
Jesfey
13.05.2022 14:16
#
Žádné silné ohnání to nebylo a obhájilo by se to tím, že ho Holding za tu ruku i držel.
John Obi Mikel
13.05.2022 15:22
#
Být tam simulant jako třeba Saka, Son dostane minimálně žlutou
Front hell
13.05.2022 20:41
#
Být t Tierney,tak dostane ještě 5 zápasů stop.
Gareth Bale 11
13.05.2022 15:26
#
Tak touhle logikou mel byt teda venku za to kopnuti na zemi do Sona.
Nizzie
13.05.2022 13:49
#
Můžou být slepice klub ještě více pro smích? Oni vyhrají derby, celkem nás přejedou (nebudu psát jak a do jaké míry to je jejich zásluha), a Conte stejně na tiskovce řeší Artetu, že brečí, a přitom vypustí takové hovno, při kterém taky brečí.
Zdechlina
13.05.2022 13:56
#
Ve finále brečí všichni.
Nizzie
13.05.2022 13:59
#
Přesně, ale od týmu, který prohrál, s několika kontroverzními situacemi, to asi lze trochu očekávat, ale od vítěze?
Zdechlina
13.05.2022 14:09
#
Ty, já tam nic kontroverzního neviděl. Holding s Cedrikem jsou dementi, Son je zákeřný vietcong, to ví všichni. A sudí jsou prostě slabí, ale pencka prostě jasná. Když jdeš takto ve vápně do hráče, dáváš sudímu záminku pískat. Úplně zbytečně
Nizzie
13.05.2022 15:27
#
Nevím, dle mě ne, to by bylo každý zápas dvacet penalt. Ale to je jedno, piskl ji, piskl. Tierney je typ rozhodčího, který chce být středem pozornosti, i dle jeho vystupováním, a včera se mu to před loučícím se učitelem Deanem se mu to skvěle podařilo.
Plněná paprika
13.05.2022 13:57
#
Vem si tabletku.
Nizzie
13.05.2022 13:58
#
A dál?
Salfovic
13.05.2022 14:09
#
Vem si něco na její zapití.
Nizzie
13.05.2022 14:29
#
Musíte na to být dva, abyste něco vymysleli co? A dál?
Cobra
13.05.2022 14:38
#
Spíš aby si to pochopil.
Nizzie
13.05.2022 15:20
#
A na to si přišel sám, nebo ti někdo pomohl?
jk
13.05.2022 15:26
#
Nizzie
13.05.2022 15:30
#
Jo tys mu pomohl, no tak to už jste komplet.. už chybí jen paprikový owny..
Cobra
13.05.2022 15:54
#
Paprikový owny
Freedo
13.05.2022 16:52
#
Dostal jsem chuť na plněný papriky
bbbauch
13.05.2022 17:21
#
fenixLFC
15.05.2022 23:42
#
f.guidolin
13.05.2022 22:26
#
FUnk
13.05.2022 14:06
#
napise nejvetsi nezvladajko po ownym...
Nizzie
13.05.2022 14:29
#
Jo, uplně nezvládám no. Vlastně jsem v těžkých depresích zrovna.
Blbos_Dlaha
13.05.2022 14:07
#
čože? Conte z tohoto celého vyšiel ako ultra cool head boss ako si malinkeho Mikela namazal v zápase aj na tiskovke. Spýtali sa ho na Artetu tak odpovedal a odpovedal výborne ako sa na tak skúseného a kvalitného manažéra patri.

Arteta na druhej strane pohorel na celej čiare a ešte sa aj totálne strapnil aj seba aj cely klub pred novinármi. Ukázal že na to ešte vôbec nedozrel a ja len dúfam ze to nepoznaci výkony mužstva aj v nasledujúcich zápasoch.

Arsenal to ma stále vo svojich rukách takéto úbohé vyplakavanie miesto toho pogratulovať súperovi že bol jasne lepší a makať ďalej to je úplne zbytočné...
afc
13.05.2022 14:30
#
V čom boli lepší? Veď do tej penalty, ktorá zmenila celý zápas nemali absolútne nič. Namazanie vypadá úplne inak.
Blbos_Dlaha
13.05.2022 15:08
#
Od začiatku:
1) Spurs pôsobili oveľa organizovanejsim dojmom a presnejšie kombinovali
2) Casto boli skôr pri lopte a vyhrávali súboje a hlavne nepotrebovali každú minútu fauloval ako idioti
3) Nemali šance ale mali miernu hernú prevahu ktorá v spojení s 1 a 2 vyústila do jasnej a zaslúženej červenej karty a penalty

Potom to už úplne prevalcoval. Ta lepšia pripravenosť na zápas fyzicky aj mentálne sa ukázala naplno a úplne zaslúžene vyhrali.

Arsenal sa bohužiaľ môže sťažovať iba na vlastný výkon a vlastne chyby. Snáď si to Mikel a hráči uvedomia a tie zvyšné 2 zápasy neposeru...
afc
13.05.2022 15:19
#
Zaslúžená penalta vypadá úplne inak, ale ok, nechám ťa v tom. Ja som zas videl, že sme ten zápas mali pod kontrolou a následne penalta zmenila celý zápas a Holdingova redka ten zápas ukončila.
Nizzie
13.05.2022 15:21
#
Ok
Nizzie
13.05.2022 14:33
#
To, že z toho vyšel jako ultra cool head boss je Tvůj názor, dle mě v této konkrétní věci ze sebe udělal idiota. Artetu si rozhodně včera namazal jak na hřišti, tak v rozhovoru, v této konkrétní věci však nikoliv. Toto prostě vůbec nezvládl.
Nizzie
13.05.2022 14:35
#
A i s tím výrazem "namazal" bych byl opatrný, do pecky, která dle mého názoru neměla být, to byl zápas naprosto vyrovnaný, a že by ho tedy nějak takticky předčil, se říct, nedá, což zase hovoří v Conteho neprospěch. Ale tak zase vzorek 30 minut je dost malý na to, tvrdit tak či onak. Pak už to nebylo o taktice, ale o síle vůle.
Golasso
13.05.2022 23:49
#
Jak že z toho Conte vyšel? Tvl, kdyby prohrály slepice a byla kolem toho kontroverze, tak Conte řve taky.

Ani tu výhru upřímně moc nezvládá. Z toho odložení zápasu dělá křivdu, jak kdybychom my mohli za to, že pravidla byla nastavená špatně. Relativně dost zápasů se odložilo, některé za kontroverzních okolností, ale jebat se bude jen do nás a Conte z toho ještě udělá slepičí Mnichov.

A tady to je co za kktinu : "Teď hrají v pondělí, zatímco my už v neděli v poledne. Také bychom mohli být nespokojení, ale nemůžete si pořád jen stěžovat" ?? To je fakt jak ženská, co ti s významným pohledem poví, že zrovna TUHLE KONKRÉTNÍ VĚC by ti mohla vyčíst, ale "neudělá to".
El Cid z City
14.05.2022 15:36
#
Slepičí Mnichov kurva,to je dobrý.
Nizzie
14.05.2022 17:50
#
J0EL
14.05.2022 18:02
#
Euphael
13.05.2022 14:13
#
Jaky ma smysl toto resit? Prohrali jsme zaslouzene protoze ma Holding vymrdano v palici. Arteta to musi prijmout a soustredit se na zbyvajici kola. Faktem je, ze Arteta pozapasovy rozhovor nezvadl nejlip a ocividne to svadel na rozhodciho. To, ze to Conte okomentoval je dusledek dotazujicich se novinaru, kteri potrebuji o necem psat.
Nizzie
13.05.2022 14:31
#
Nejde o to, že to komentoval. To, že to okomentoval a odpověděl na otázku je samozřejmě v naprostém pořádku. To, že jsme prohráli zaslouženě taky nepopírám, i když průběh byl takový, no dál už se k tomu nevracet. Ale to, že si stěžuje, že Arteta brečí, aby hned potom brečel taky ohledně lednového odložení, to je prostě k smíchu.
Gareth Bale 11
13.05.2022 15:26
#
Nizzie
13.05.2022 15:30
#
:-*
skorpikk
13.05.2022 14:12
#
Kohouti i Arsenal ještě mají záchranáře a jak Burnley, tak Everton budou kousat, těším se jak to dopadne. To dare is to do
Zdechlina
13.05.2022 14:15
#
Ámen
afc
13.05.2022 14:30
#
Eveton už v poslednom kole pôjde na ES na výlet.
Nikikrew
13.05.2022 14:43
#
akysi si isty
FUnk
13.05.2022 14:51
#
GrimeBaller98
13.05.2022 14:44
#
Son je šikmooká ubrečená a zákeřná kurvička
Blbos_Dlaha
13.05.2022 15:10
#
je famózny
Nizzie
13.05.2022 15:28
#
Nikikrew
13.05.2022 14:50
#
Hovori ten taliansky nervak? boze preco su ludia niekedy taki pokrytci
Plněná paprika
13.05.2022 14:55
#
Jkb
13.05.2022 16:12
#
Tierney pískal 13 utkání Arsenalu, 3 červené a 5 penalt, ten samej pán pískal 17 utkání slepic a odpískal proti nim 1 penaltu.
Očividně nestranný rozhodčí.
Je škoda, že takovým způsobem zasáhl do takového zápasu, ta atmosféra byla vynikající, oba týmy mají velkou kvalitu a mohl to být vynikající fotbal, měl to být vynikající fotbal a je opravdu ostuda jak těma rozhodnutíma ten zápas zničil.
Nizzie
13.05.2022 16:15
#
Ragnar Lothbrok
13.05.2022 16:25
#
Ten nejednotnej metr rozhodčích v PL je fakt neuvěřitelnej nicméně ty dvě žlutý tam nebylo o čem..
Jkb
13.05.2022 16:40
#
Já bych to asi tak nebral. Je to derby, jedno z největších v Anglii, má to být boj, rozhodčí do toho má zasahovat minimálně, jasný nesmí tam být zákeřnosti a tak, ale je to kontaktní sport, fyzická hra k tomu patří, klidně mu mohl dát ještě jednu šanci, nemusel ho hned vylučovat, to jsme viděli několikrát ale on rovnou tahal kartu a úplně ten zápas zabil.
Fakt se mělo rozhodovat na hřišti, každej fanoušek se na to těšil.
Golasso
13.05.2022 19:46
#
jk
13.05.2022 19:48
#
Bakary3
13.05.2022 20:01
#

Tvl, holding uz mel jeden zakrok u ty lajny na zlutou (kopnutí do zad jakoze pomijim..........), Pak mu zk uz dat musel, kdyz na sonovi visel asi 100 let.
A ze je takovy kokot, ze pak nekomu da loktem na rypak, tak to nema obdoby, to bylo samo o sobe na vylouceni.

A to zezacatku mel dostat zk gabriel, jak se ohnal po kulusevskim, to je absolutni nedisciplinovanost. Ok, kdyby to byla 90 minuta, neco si v zapase provedli, ale ten mental to udělá snad ve 4. minute.

Jako tady brecet je fakt totální nesmysl, protoze zejmena stoperi Arsenalu se ukazali jak uplny negramotny lopaty - a konkrétně u Holdinga me to dost mrzi.
bbbauch
13.05.2022 22:10
#
Hezky
Nikikrew
13.05.2022 22:13
#
jk
13.05.2022 23:05
#
Tommy the Gunner
14.05.2022 11:13
#
aragorn
14.05.2022 14:15
#
merlick
16.05.2022 09:06
#
DeformFCB
16.05.2022 13:07
#
Plněná paprika
13.05.2022 16:52
#
Jebe ti? Ten zápas nezničil rozhodčí, ale dementní zákroky vašich hráčů. Stejně tak vaše červené karty. Že jich pod Artetou máte zdaleka nejvíc ze všech týmů asi taky může Tierney a ne ti vaši dementi.

Arsenal have now received 13 Premier League red cards since Arteta became their manager in December 2019.

That is five reds more than any other team has collected during the same period.
Jkb
13.05.2022 16:58
#
Vidíš jak to krásně doplňuješ, pěkné od tebe. Když už jsi u těch červených tak třeba Xhaka dostal červenou za držení soupeře pod krkem po zásahu VAR, to samé Pépé proti Leedsu, to rozhodčí neviděl vůbec a VAR na to upozornil.
Trošku škoda, že včera VAR přehlédl jasný zákrok loktem Sona, to je ten dvojí metr.
Nizzie
13.05.2022 17:12
#
Tak u VARU byl Dean, PL to prostě chtěla udělat ještě zajímavé.
Plněná paprika
13.05.2022 17:27
#
Co máte furt s tím loktem, to ignorujete záměrně, že tomu předcházel faul Holdinga?
Jkb
13.05.2022 17:32
#
Faul Holdinga nikdo nezpochybňuje. Ale loktem do obličeje je prostě červená. https://twitter.com/Peterhoest/status/1524837140072386592
Jinak Xhaka byl taky faulovanej než chytil toho borce pod krkem a nikoho to nezajímalo. Toto je jasná červená a ty to víš.
Plněná paprika
13.05.2022 17:37
#
Za takovou blbost, v leže, kdy ho ještě drží. Prosím tě, nebuď absurdní.
Jkb
13.05.2022 17:45
#
Většinou za blbost bývá červená, Xhaka by ti o tom mohl dlouze vyprávět. Tady není o čem, naprosto jasná červená.
Plněná paprika
13.05.2022 17:50
#
Jo, proto to nekomentovali ani komentátoři, ani se to nikde na internetu neřešilo vyjma sociální bublinu fanoušků Arsenalu. Přiznej si, že jste včera prostě stáli za hovno a žádný rozhodčí za to nemůže, bude ti líp.
Gareth Bale 11
13.05.2022 17:52
#
A vis, ze teda mel byt uz predtim venku teda, za to kopnuti do Sona?
Jkb
13.05.2022 17:56
#
Za tohle? https://twitter.com/PravidVilla/status/1524924374175842323
Přijde ti to na stejné úrovni jako ten loket?
Gareth Bale 11
13.05.2022 18:10
#
Ano.
Jkb
13.05.2022 18:15
#
Mě se tam třeba nelíbí to koleno do zad, to nakopnutí mi nepřijde nijak silné nebo surové, to koleno je jasný úmysl, na druhou stranu nemyslím si, že by u toho použil nějakou sílu. Ten loket je útok na hlavu a použil sílu, za mě jasná červená.
jk
13.05.2022 23:40
#
A protože se jmenuje Holding může celou dobu Sona držet na zemi a vyprovokovat konflikt. Navíc z jiného úhlu se rozpadla i ta tvoje teorie o útoku silou loktem na hlavu ty detektive. https://bit.ly/3wv8BQJ
J0EL
14.05.2022 18:05
#
Ten laket je na cervenu s prehladom. Stacilo aby sa zacal valat po zemi. A ro ze ho Holding vyprovokoval na tom ako nieco meni? Co su to zas za jeble uvahy toto.
jk
14.05.2022 18:10
#
Tyvole tak to je s přehledem na červenou i to kopnutí do zad, Holdingův loket i penalta nad kterou tu všeci brečíte.
J0EL
14.05.2022 22:00
#
Samozrejme
jk
14.05.2022 22:04
#
SunFells
13.05.2022 18:32
#
Wow.
Nizzie
13.05.2022 18:57
#
Ty vole dneska máte formu
jk
13.05.2022 19:35
#
A tohle ti přijde na červenou pro Sona? Deluded fakt...
Jesfey
13.05.2022 19:31
#
Schválně zrychlené a vystřihnuté, pomáhat si editací....
fiGO232
13.05.2022 18:04
#
No ja ti neviem, či loket do tváre je jasná červená. Podľa pravidiel, pokiaľ je ten kontakt zanedbateľný, tak to nie je na červenú.
Jkb
13.05.2022 18:10
#
Já tam teda vidím, že použil sílu, nepřijde mi to zanedbatelný.
fiGO232
13.05.2022 18:48
#
Neviem či som použil najlepší preklad, ale v eng to je "negligible" , čo môžeš tiež preložiť ako "nepatrný" alebo "bezvýznamný". A tu to je potom na subjektivite človeka, ako posúdi tu silu ktorou sa Son ohnal po Holdingovi, či bola nepatrná, bezvýznamná...
bbbauch
13.05.2022 22:12
#
Tady porad ctu o loktu, ten souboj jsem v zapase nevidel, ale jakej loket? Dostal tak max ramenem a na hriste to fakt nepatri, ale u jsem teda tuhle sezonu videl v podobnym duchu vetsi nesportovni kalibry bez CK. Z tohle bych mu dal tak zlutou
Front hell
14.05.2022 08:43
#
Tak samo se dá napsat že už byly červené i za menší nesportovní prohřešky. Ale na to sere pes. Bylo to derby, rozhodčí pustil holdingovi kopnutí do zad tak pustil i tohle. A upřímně jsem rád že se po tomhle holding neválel a nehrál divadlo. Asi jediné pozitivum u něho v tom zápase
jk
13.05.2022 19:27
#
Ty seš retardovanej? Holding hrál jak dement a chyba je v Tierneym a Sonovi?
Pokud by jsi takhle chtěl posuzovat všechny konflikty na hřišti tak by ten Holding byl venku po deseti minutách co Sona kopnul do zad. Pak by šel ven znova za to judo a nakonec třetí redka za loket.
Nizzie
13.05.2022 19:37
#
Jkb
13.05.2022 19:56
#
Hele my se neznáme. Nechápu proč se mě pokoušíš nazvat retardovaným. Nic sprostého jsem v téhle diskuzi nepoužil, proč se mě pokoušíš nějak urážet? Proč do slušné diskuze taháš takové slova?
Ano chyba je v Tierneym a Son měl jít ven.
jk
13.05.2022 20:07
#
Ty bys měl jít ven, protože tu ostudu co jste včera předvedli furt nějak nemůžeš rozdýchat.
Jkb
13.05.2022 20:12
#
Venku jsem byl. Ostudu jsem neviděl od hráčů Arsenalu. Rozdýchával jsem to těžko, to je fakt, ale už pár hodin jsem v pohodě, dík za starost.
Nizzie
13.05.2022 21:59
#
On je trošku pomalejší, na něj musíš pozvolna. Ale dávej si bacha, za chvilku mu doběhne jeho banda kuřátek na pomoc.
Freedo
13.05.2022 16:56
#
Tohle je bez nějakého kontextu hrozně zavádějící. Třeba všechna ta rozhodnutí byla správná a prostě to tak vyplynulo z daných zápasů a stylu hry hráčů obou týmů.
Jkb
13.05.2022 17:02
#
Tak určitě. Chceš další čísla? Tierney pískal 14 utkání Chelsea a nařídil proti nim 4 penalty a dal 1 červenou, proti City 22 utkání a odpískal 6 penalt, proti United 18 utkání a 6 penalt.
To vůbec není divný, že z těchto průměrů slepice tak vybočují, taková náhodička a Arsenal samozřejmě nejtrestanější, taky náhodička.
Plněná paprika
13.05.2022 17:29
#
A samozřejmě za to může nějaká konspirace a ne to, že někdo hraje líp a někdo hůř.
Golasso
13.05.2022 19:46
#
Eichel
13.05.2022 20:25
#
A nemôže to byť aj kvôli tomu, že v tíme máte už roky hráčov náchylných na blikance? Davidov Luizov, Xhakov, Holdingov.. Tá štatistika nedokazuje to, čo ňou chceš povedať. Skús radšej povedať, ktoré z tých červených nemali byť, ktoré penalty nemali byť a podobne, vtedy by to dávalo zmysel. Ja som všetky tie zápasy arsenalu nevidel ale kľudne to mohol odpískať všetko dobre, to z tej statistiky proste nevyčítaš. Ak niekto fauluje viac, viac sa proti nemu píska. Zúžiť to na takúto štatistiku a z toho usudzovať veci... je to ako povedať, že oscarov za réžiu vyhráva oveľa viac mužov, takže to isto volia sexisti, lebo štatistika... a pri tom ignorovať, že to fakt mohol vyhrať vždy ten, kto aktuálne bol najlepší a zhodou okolností to skrátka mohli byť dokola muži.. tak ako pri tejto tvojej śtatistike.. kludne nemuseli Spurs v tých zápasoch vôbec faulovať a Arsenal áno, to proste štatistika takto osamote nijak nezohľadní.
Jkb
13.05.2022 20:41
#
Pro Holdinga to byla první červená za 137 utkání které odehrál za Arsenal, nevím jestli bych ho označil za náchylného, za mě spíše ne. Za posledních 12 let jsem neviděl asi 10 utkání a je prostě fakt, že se měří dvojím metrem.
Jen tak z hlavy letos, penalta na Odegaarda proti City, červená po otřesném zákroku McArthura na Saku, penalta po faulu Maguira na Tomiyasa, penalta po faulu na Saku od Kouyateho, Maného loket v Tierneyho obličeji, kopačka v obličeji Tomiyasa proti Evertonu, teď jsem si vzpoměl kopačka Vardyho v obličeji Mustafiho, šlapák na Xhaku od Fernandese, zlomená noha Torreiry to rozhodčí neposoudil ani jako faul, zákroky na Pépého od Cresswella a asi bych mohl chvilku pokračovat. Jo ještě neuznání branky Sokratise po tom co soupeř fauloval Chamberse, tomu nikdy nepochopím, loňská ruka Burnley metr od těla ve vápně, to by bylo na dlouho ještě.
Jinak oskaři se rozdávají za ženské role a mužské, tak netuším co jsi tím chtěl říct.
Golasso
13.05.2022 21:01
#
Eichel
13.05.2022 21:03
#
Za réžiu sa to ale nijak gendrovo nerozlišuje, preto je momentálne o tom diskusia, keďže štatisticky vyhrávajú túto kategóriu vačšinou muži, či to nedokazuje predpojatosť a podobne. Vychádzajú podobne ako ty zo štatistiky a odvodzujú z toho niečo, čo sama štatistika nehovorí.
V tomto tvojom druhom príspevku sa o tom môžme baviť skôr. Suchá štatistika o počte kariet a penált je proste sama o sebe nič nehovoriaca.
Jkb
14.05.2022 13:17
#
Sorry, špatně jsem to přečetl. Moje chyba, omlouvám se, máš pravdu.
Tommy the Gunner
14.05.2022 11:14
#
jk
13.05.2022 20:56
#
By mě zajímalo kde bereš ty statistiky. Podle TM proti vám Tierney v PL písknul i se včerejškem dvě pentle. Proti CP https://youtu.be/_l6irmQzPAA?t=77 a včera.
Pro woolwich písknul penalty 3.
Tommy the Gunner
14.05.2022 11:13
#
icemike
14.05.2022 13:02
#
Zničili jste si zápas sami, sudí za to nemůže
John Obi Mikel
13.05.2022 15:22
#
Leon7
13.05.2022 15:28
#
Je zajimavý, že když letí vysokej míč na dva hráče kdekoli mimo vápno a ten jeden co ví, že se k míči nedostane strčí toho druhýho je to v 99% faul, kterej rozhodčí pískne. Tady Soares strčil Sona, protože je malej a věděl, že se k míči nedostane a faul to není? Míč letěl na Sona a Soares ho strčil to nikdo nepopře a je úplně jedno jestli tohle někomu dřív prošlo. A jestli si dobře pamatuju tak Soaresuv trakař proti United zakončenej rukou byl taky jasná pencle možná by ten zápas dopadl úplně jinak kdyby zase neselhali rozhodčí a VAR. Rodriho jasná ruka na Evertoně je další perla…
Nizzie
13.05.2022 16:25
#
Nevím, takových strčení s podobnou intenzitou vidíš v zápase v každém souboji, a že by to byl pokaždé faul, i mimo vápno, se mi tedy rozhodně nezdá, spíše se takové lehké postrčení pouští, takže to tak jednoznačné, jak píšeš, určitě není.
Godbless
13.05.2022 16:12
#
Conte
Plněná paprika
13.05.2022 17:57
#
Bakary3
13.05.2022 20:03
#
To je neco tak hloupyho ten xhaka, ze je to az neuvěřitelný
oli9
14.05.2022 07:44
#
Albánec no. Tomu by slušelo prodávat pomeranče ekde u silnice v Albánii
merlick
16.05.2022 09:08
#
Ragnar Lothbrok
13.05.2022 20:35
#
Slepice vyhrály a ty tady fňukáš víc jak kdyby to bylo naopak ty vole..
Nizzie
13.05.2022 22:01
#
Frony
13.05.2022 22:48
#
To je přesně ten typ člověka, který kdyby Tottenham vyhrál titul tak by měl větší radost z toho, že Arsenal ho nevyhrál
Herry31
14.05.2022 10:24
#
Front hell
13.05.2022 21:24
#
bbbauch
13.05.2022 22:14
#
dement
pingla
14.05.2022 09:10
#
Edgar Davids
14.05.2022 09:14
#
jasnej utok hlavou na nechranenej loket, Xhaka by vylil Sona
John Obi Mikel
15.05.2022 12:47
#
Jollae
13.05.2022 21:31
#
Totálne nesympatický kokot...pojebaná lego postavička hrajúca na Guardiolu.
Nizzie
13.05.2022 22:01
#
Nebuď tak přísnej, když se koukáš do zrcadla.
Golasso
13.05.2022 23:27
#
Jak se hraje na Guardiolu?
emanuel habasko
13.05.2022 23:00
#
Son se tam těch loktů taky snažil pár rozdat. Těch soubojů na hraně tam s Holdingem bylo víc. Holding to dojebal. Ref to neměl vůbec pod kontrolou od začátku. Tierney je jeden z nejhorších. U VARu seděl snad Dean? …to už je bez komentáře.
Rothbard
13.05.2022 23:44
#
23:32 Dva hráči Man United měli konflikt
Čtvrteční trénink Manchesteru United byl ukončený dříve, než se předpokládalo, mezi dvěma hráči totiž mělo dojít k potyčce. Identita zmíněné dvojice není známa. (abola.pt)

O.Giroud
14.05.2022 00:30
#
Maguire a ten druhy?
jk
14.05.2022 00:32
#
Klokanomet
14.05.2022 01:48
#
Ronaldo
Ragnar Lothbrok
14.05.2022 15:02
#
John Obi Mikel
15.05.2022 12:47
#
PH8
14.05.2022 02:20
#
Greenwood a Wallwork bitka na cele.
Zwwarac239
16.05.2022 14:35
#
Pepe sa už našiel?
irik
16.05.2022 17:19
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.