Přidej na Netvibes
EuroFotbal on Facebook





Argentinský tisk: historická porážka, reprezentace byla k nepoznání

22.11.2022 16:22 - Aktuality
Argentinští fanoušci, ještě v dobré náladě (© AFP)
 
Argentinci utrpěli na úvod mistrovství světa šokující prohru 1:2 se Saúdskou Arábií a podle argentinského tisku byl výběr trenéra Lionela Scaloniho k nepoznání. Novináři označili porážku za historickou.

"Argentina uvízla v saúdskoarabské síti a utržila v Kataru historickou ránu," napsal na webu deník Clarín. "Národní tým na úvod světového šampionátu v Kataru zklamal," přidal list Crónica.

Jihoameričtí šampioni vstoupili do utkání skvěle a po penaltě Lionela Messiho, který se trefil jako pátý hráč v historii na čtvrtém MS, od desáté minuty vedli. Sálih Šahrí a Sálim Davsárí ale "slepenými" góly po změně stran duel otočili.

"Saúdská Arábie nastoupila do druhé půle ve velkém stylu, naopak Argentinci působili ospale. A za své chyby draze zaplatili," uvedla Crónica. "Reprezentace byla k nepoznání - nepřesná, nedůrazná, slabé individuální výkony... Ofenziva nefungovala, naši hráči byli snad milionkrát v ofsajdu. Scaloniho tým byl hodně daleko od nějakého dominantního výkonu proti slabému soupeři," přidal deník Diario Popular.

Argentina prohrála po 36 utkáních a přišla o šanci vyrovnat rekord Itálie. Velký favorit skupiny C si tak zkomplikoval boj o postup. "Série je pryč, teď bude muset tým poprvé v celém cyklu MS reagovat. Nestačil na nejslabšího soupeře ve skupině. A co teď?" napsal Clarín. "Situace se po dnešním výsledku dramaticky změnila. Argentina už nemá prostor pro další zaváhání," dodal Diario Popular.

Šanci na nápravu budou mít Jihoameričané v sobotu v zápase s Mexikem opět na stadionu v Lusailu. Saúdská Arábie se ve stejný den utká v Rajjánu s Polskem.

Autor: ČTK
Komentáře (98 / 0 nových)
Kily8
22.11.2022 16:36
#
1.polčas to vyzeralo na Argentínsku pohodičku, možno preto hrali tak ležérne. Saudovia hrali dobre v poli, ale ak by Messi pred prvým gólom tak hlúpo nestratil loptu, gól by nedali. Messi opať zlyhá na MS? Už po minulých MS mal problémy s Argentínskymi fanúšikmi. Ak by Argentína vypadla v skupine, tak roky by sa Messi v Argentíne nemohol ukázať.
AK-74
22.11.2022 17:47
#
Tak Messi má zatím jedno finále a o tom si může nechat většina fotbalistů jen zdát. Včetně toho, s kým je tam často poměřován (CR7). A je to třetí až čtvrtý největší úspěch na MS (finálovou účast z r. 1930 řadím vzhledem k systému i stáří na místo páté). Ať dopadne toto MS pro Argentinu jakkoliv. Messi dotáhl Argentinu k jednomu z největších úspěchů v historii argentinského fotbalu.
vladino10
22.11.2022 18:09
#
Ten futbalista, s ktorým je porovnávaný vyhral EURO - brutálne prestížny turnaj. Určite prestížnejší ako nejaká copa, kde sú každoročne 3-4 tímy s kvalitou to vyhrať.
A tiež, že by bol Leoš v Brazílii nejakým veľkým ťahúňom...to ako šiel na neuera a manu ho vychytal si budem pamätať ešte riadne dlho a rovnako aj argentínski fanúšikovia.
rominhoFCB
22.11.2022 18:12
#
Jediny skutocne silny tim, na ktory Portugalci na Eure narazili, bolo az Francuzi vo finale. A AJ proti tomu sa Ronaldo zranil.
AK-74
22.11.2022 18:35
#
Ronaldo byl spíš součástí týmu na Euru 16, než že by ho táhl. Ale když už někdo srovnává úspěchy, ne to, jaký měl na tom úspěchu vliv, tak to pak tak je. Ronaldo je mistr Evropy. Ale Messi má stříbro z MS a ať si říká kdo chce co chce, je to víc než titul z kontinentálního šampionátu.
AK-74
22.11.2022 18:33
#
Tak Messi na Euru nikdy hrát nebude, z pochopitelných důvodů, tak je jediným turnajem, kde je lze srovnávat, MS. A tam Messi dotáhl Argentinu do finále. Což se nepodařilo ani Ronaldovi, ani mnohým jiným velikánům světového fotbalu (Platini, Eusebio, van Basten), takže psát o opětovném selhání není na moc na místě, i když to selhání bude možná podruhé za sebou. Ale stříbro je stříbro, to je prostě úspěch a zrovna na MS 14 ten tým táhl Messi hodně.
rominhoFCB
22.11.2022 18:42
#
Naviac Messi sa na tych repre turnajoch stal castokrat najlepsim alebo najproduktivnejsim hracom.
AK-74
22.11.2022 19:00
#
Určitě. Ono se to těžko srovnává a když někdo začne z pozice fandy prvního nebo druhého tlačit argumenty, které mají podpořit, že ten jejich je tím lepším, tak je diskuze těžká. Messi ale finále z MS má, CR7 ne, navíc to je hlavně jeho úspěch. A kdyby tehdy Higuain trefil tu skoro tutovku, tak má možná už dávno titul.
vladino10
22.11.2022 19:59
#
Haló, Higuain dal v play off tých ms viac gólov ako celý Lionel čo mal vo finale tiež šancu a tiež ju spálil.
AK-74
22.11.2022 20:24
#
A co jako? Higuain měl tutovku, kterou nedal. Na MS, na kterém MS měl obrovský podíl na finále a fotbal je kolektivní sport, a ty góly taky mohou dávat jiní.

e dal Higuain o celé dva góly více ve vyřazovacích soubojích je asi tak stejně relevantní jako napsat, že Messi dal o dva góly více celkově (bez letošního MS).
vladino10
23.11.2022 09:10
#
Ty si napísal, že keby dal Higuain tu tutovku, tak ja som napísal, že keby ju nedal proti Belgicku tak nejaké finále ako riešiť nemusíš. Relevancia oboch argumentov je rovnaká (0)
Akurát je smiešne, že zodpovednosť za prehrane finále každý pripíše Gonzalovi napriek tomu, že nebyť jeho tak tam ani nie sú a napriek tomuz že Messi tam tiež pospaloval veľké šance
AK-74
23.11.2022 12:28
#
Ne, není stejná, protože jsem to psal v kontextu toho mistrovství, kde Messi udělal víc než dost a ten tým stál na něm, a mohli se přičinit i ostatní. Ve finále by tehdy Argentina bez Messiho nejspíš vůbec nebyla.

Nikomu jsem prohrané finále nepřipisoval, to je chybná interpretace textu.
vladino10
23.11.2022 13:15
#
Ok, tak potom upravujeme svoj komentár a hovorím, že keby Messi premenil svoju tutovku, tak ma titul MS. Bez higuaina by Argentína vo finále nejspis vubec nebyla.
Zizou
23.11.2022 13:30
#
Messiho šance nebyla tutovka, na výsledku mužstva se vždy podílí všichni hráči a porovnávání Messiho a Higuaina je prostě hloupost.
vladino10
24.11.2022 10:21
#
Proč to nebyla tutofka?
Zizou
24.11.2022 11:18
#
Nooo, beru zpět. Tutovka to byla možná jen proto, že v té situaci byl Messi. Jinak ani náhodou.
vladino10
24.11.2022 18:39
#
Takže zahodil tutovku. To gonzalo tie svoje v play off ms premenil.
Zizou
25.11.2022 08:08
#
Higuain proměnil jedinou v semi. Tu ve finále bohužel. A pokud by byl v té Messiho "tutovce" třeba ten Gonzalo, asi by si na ni ani nikdo nevzpomněl.
vladino10
25.11.2022 08:18
#
presne tak, lebo by sme to už nevolali tutovku, ale zlatým gólom.
Ale nekazme si deň a oslavujme - včera najväčší hráč histórie sveta a priľahlého vesmíru dal gól na piatom MS a ako pravý vodca doviedol tím k víťazstvu nad niekým, kto je o dva levely vyššie ako Saudská Arábia - siuuuuuu!!!!
Zizou
25.11.2022 11:29
#
Tak určitě. Počítám, že Higuain by se k té střele ani nedostal. No a nejhorší na té debatě Messi vs CR7 je, že když si fanatik do jednoho, tak absolutně srážíš genialitu toho druhého. Takže já tě nechám v tom tvém snu a svůj názor, i když jasný, si nechám pro sebe.
technecium
23.11.2022 15:35
#
Na cem jedes?
Kily8
22.11.2022 20:20
#
Ano, tu šancu, ako zahodil titul mu nezabudnú nielen argentínsky fanúšikovia, ale ani ja. Veľmi som vtedy chcel, aby Argentína vyhrala.
AK-74
22.11.2022 20:27
#
Hlavně měl dát Higuain.
vladino10
23.11.2022 13:16
#
prečo on a Messi nie?
Zizou
23.11.2022 11:50
#
rominhoFCB
22.11.2022 18:22
#
Zatialco bez Messiho mali Argentinian problem sa na zaverecny turnaj vobec kvalifikovat, tak Portugalci vyhral finale Eura I bez zraneneho Ronaldo.

Messi je z Barcelona prec druhu sezonu a druhu sezonu nice je schopna Barcelona postupit zo zakladnej skupiny.
Kundus
22.11.2022 18:30
#
Že vás to baví, furt odezdi ke zdi. Pro jednu skupinu je Messi nedotknutelný, pro druhou Ronaldo. Výsledek je ale takový, že je to kolektivní sport a oba jsou postradatelní
Front hell
22.11.2022 19:01
#
Klasické měření pindiku.
AK-74
22.11.2022 19:04
#
Měření pindíků, v některých kruzích známo jako hoškiáda.

https://www.youtube.com/watch?v=fJRuDEmBwdI
AK-74
22.11.2022 19:03
#
Ale zrovna to Euro, které se používá jako argument, proč CR7 něco vyhrál, je spíš argument proti. Protože CR7 tam odehrál dobře snad jediný zápas ve finále brzy odstoupil. Messi na MS 14 Argentinu když ne táhnul, tak měl na postupu do finále obrovský podíl. MS nevyhrál ani jeden z nich. Ronaldo nemá ani medaili. Messi má stříbro, ale pro jeho zem a asi i pro něj to je málo.
lampas
22.11.2022 19:36
#
Jo jo, když nějakého úspěchu dosáhla Argentina, tak jen díky Messimu. Zatímco když nějakého úspěchu dosáhlo Portugalsko, tak Ronaldovi navzdory
AK-74
22.11.2022 19:38
#
Nechtěl jsem to takhle natvrdo napsat, ale je to tak, no.
F.Torres
22.11.2022 22:07
#
Jasně. Messi v play off nedal ani gól. Ronaldo dál ve skupině 4. Nebýt jeho, tak ze skupiny ani nešli. Vy jste fakt hlavouni i a navzájem si ty kraviny palcujete
lampas
22.11.2022 22:17
#
Já to myslel ironicky, vždy jsem byl tým Ronaldo Na reprezentační úrovni se není vůbec o čem bavit, kdo je úspěšnější a byl pro svůj tým platnější. Ronaldo byl na každém turnaji tahoun týmu od EURA 04, Messi se z repre akcí tradičně vždy posral a to včetně toho MS 2014.
Kily8
22.11.2022 22:50
#
Petr20
23.11.2022 07:43
#
Messi má zlatý míč pro nejlepšího hráče World Cupu i Copa America, Ronaldo byl vždycky marný a jen čekal na příhrávky od spoluhráčů... Takže jak píšeš není se o čem bavit, Messi daleko úspěšnější a hlavně na individuální úrovni mnohem lepší hráč
drussbarb
23.11.2022 09:32
#
Zlaté EURO pro Ronalda, kde byl tahoun? Pro připomenutí, jak moc je pojem "prestižní" subjektivní
Portugalsko Island 1:1
Portugalsko Rakousko 0:0
Portugalsko Maďarsko 3:3
Portugalsko Chorvatsko 1:0 prodloužení
Portugalsko Polsko 2:1 po penaltách
Portugalsko Wales 2:0
Portugalsko Francie 1:0 prodloužení

Jinak, pokud si to pamatuju dobře, Ronaldo dal dvě branky Maďarsku ve skupině, to je vše, oproti němu Bale hrál opravdu fantasticky a sám dotáhnul Wales do semifinále
F.Torres
23.11.2022 10:52
#
Tak to si pamatuješ špatně. Nejprve si najdi spravna čísla a pak házejí moudra a nemistifikuj
drussbarb
23.11.2022 11:43
#
Tak mě oprav konkrétněji, dík
F.Torres
23.11.2022 12:26
#
Nemusím. Dva góly za turnaj určitě nedal. Tak nekecej
Petr20
23.11.2022 12:57
#
Ronaldo dal 3 goly. 2x se trefil ve skupině proti Maďarsku, kde Portugalsko postoupilo ze 3. místa. Třetí gol dal proti Walesu v semifinále, další přidal Nani a skončilo to 2:0. Finále víš jak odehrál Ronaldo. Nejlelpší střelec turnaje Griezmann 6 golů. Nejlepší hráč turnaje Bernardo Silva. Za Portugalsko měl 3 goly ještě Nani, takže Ronaldo opravdu nebyl tahounem, ale byl jen součástí vítězného týmu, a v tom turnaji nijak extra nezářil.
F.Torres
23.11.2022 13:43
#
Měl 3+3. Portugalsko dalo za turnaj 10 gólů. Jeden zápas nehrál. Řekl bych že byl sakra klíčový hráč. Takový čísla neměl Messi na žádným ms a to z něj děláte poloboha
technecium
23.11.2022 15:38
#
Messi 2014 4+1, podil na 63 % golu svého tymu
Roncek 2016 3+3, podil na 60 % golu svého tymu

F.Torres
23.11.2022 19:41
#
6>5 takže cus
drussbarb
23.11.2022 16:49
#
Tak se teda rozhodni, kdo je bůh a co je prestižní turnaj. Island, Rakousko, Maďarsko, Chorvatsko, Polsko, Wales, Francie.
F.Torres
23.11.2022 19:40
#
MŠ je turnaj evropských týmu a občas se přidá jižanská trojice. Euro je kvalitnější jak ms
drussbarb
24.11.2022 14:14
#
EURO je i podle mě kvalitnější a významnější trofej než Copa, o tom není sporu.
Ale zrovna Messi s tím moc neudělá, že? A zrovna argument kvalitnější soutěže je vtipný, když si ještě jednou zopakujeme, s kým Portugalsko na EURU hrálo: Island, Rakousko, Maďarsko, Chorvatsko, Polsko, Wales, Francie - v základní hrací době porazili jen Wales. Když to vidíš takhle napsané, jak můžeš furt dokola opakovat, co tu celou dobu píšeš? A znova zopakuju, na posledním EURU se v tuším 7 klíčových statistikách zobrazuje 7 různých hráčů, na Copě, kde Argentina vyhrála, se ve stejných statistikách zobrazuje jen Messi. Toto je další konkrétní argument o tom, kdo se jak podílel na vítězství svého týmu, co víc ještě potřebuješ?
Mimochodem kdyby Messi před léty začal reprezentovat místo Argentiny Španělsko, tak dnes má tituly z MS i EURA - bude to z něj dělat lepšího hráče?
AK-74
23.11.2022 12:23
#
Srovnávat hráče, kteří mohou na repre úrovni hrát proti sobě jen na MS, podle úspěchů na kontinentálních mistrovstvích je kokotina. Dělalo se to stejně jenom proto, aby Ronaldo mohl být srovnáván, protože z MS nemá nic. Na kontinentálních mistrovstvích je to +- stejné (jedno, že Messi má těch medailí víc), na MS je Messi úspěsnější, má stříbro. Že Messi táhnul pořádně Argentinu jen jednou je fakt, Ronaldo je v tomhle lepší, ale k čemu to je, když Portugalsko na MS nedotáhl k ničemu a Messi aspoň jednou? Messi je z pohledu repre úspěchů o fous lepší, ale na to, jací jsou to hráči, jsou to úspěchy i tak nic moc a Messi stejně potřebuje zlato, aby nebyl srovnáván s Maradonou a stříbro mu je dost možná u prdele.
vladino10
23.11.2022 13:17
#
euro je top konkurencia. Vidíš to aj na tom, že ms stále vyhrávajú európske krajiny a krajiny južnej ameriky pravidelne vypadaju pomerne skoro. Toto je dostatočne porovnanie týchto dvoch turnajov.
vladino10
23.11.2022 13:20
#
A iba dodám - podľa tvojej logiky sa Messi vôbec nemôže porovnávať s Miňom Stochom, lebo nehrali rovnaku ligu
Zizou
23.11.2022 11:51
#
tak určitě
AK-74
23.11.2022 12:33
#
Tak to je Ronaldo dost velký sráč, když jako tahoun neudělal na MS placku a věčně posraný Messi stříbro. To kdyby se Messi neposíral, tak má už minimálně tři zlata.

Si vybíráš to, co se ti hodí. Messi má stříbro a byla to hodně Messiho zásluha. Ronaldo nemá nic, ač je to tahoun. Na dalších MS to stálo od Messiho za pendrek. Ronaldo byl součástí zlatého týmu na ME, tenkrát mu to zrovna nešlo, ale to zlato má. Messi má titul ze svého kontinetálního mistrovství, které je považováno za méně kvalitní. Je to +- stejné, ale protože MS je nejvíc, tak Messi má o malý fous víc.
drussbarb
23.11.2022 16:50
#
A hlavně na Cope Messi ovládnul VŠECHNY statistiky, které si na EURU vybrali různí hráči
Kily8
22.11.2022 20:18
#
Ano, vačšina futbalistov si može finále MS len zdát, ale je veľa futbalistov a to sú legendy, ktorý získali titul, niektorý dokonca 2x a král futbalu 3x.
AK-74
22.11.2022 20:32
#
Na jednom titulu neměl Pelé prakticky žádný podíl a jeden by Brazílie nejspíš získala i bez něj, protože byli nabušení jako hovada. Možná oba. Ale to je kdyby, možná, spousta kopyt se stala mistry světa, protože byla v týmu, který vyhrál titul. Pflügler, Steiner, mistři světa z MS 90.
lofin9
22.11.2022 20:51
#
Este stale plati aj Mustafi > Messi
AK-74
22.11.2022 20:59
#
Z pohledu počtu titulů na MS ano.
John Obi Mikel
23.11.2022 08:04
#
Tou Copou si to jakž takž vyžehlil.
Zizou
23.11.2022 09:18
#
Messi hlúpo stratil loptu. Ty budeš asi nějaký fejsbukový odborníček, čo?
Benfica
22.11.2022 17:11
#
Toto im teda nepomoze
Fenix
22.11.2022 17:12
#
Tak to po čtyřech letech vypadá na další skupinové drama
AK-74
22.11.2022 19:13
#
A když se zadaří, tak možná repete s Francií. Jak jsem se na MS těšil, tak už teď mám jako fanda Argentiny nervy a Polsko - Mexiko jsem prožíval až do konce, protože 0:0 je ideální výsledek, aspoň teď.
Fenix
22.11.2022 19:22
#
Aspoň že ta plichta no...
drussbarb
23.11.2022 09:33
#
Taky jsem fandil remíze
Godbless
22.11.2022 17:33
#
Hodně jsem zvědavý, co udělá s Argentinci a jejich hlavou tahle porážka. Mexiko i Polsko jsou dost kvalitní soupeři na to, aby je obrali o body. Messi bude muset ukázat svou extratřídu
AK-74
22.11.2022 17:41
#
Na postup by mohly stačit i 4 body a Polsko bývá na MS v poslední době mdlé. Jestli Argentina zabere a bude hrát to, na co má, tak by klidně mohli vyhrát i dvakrát. Dneska S. Arábie hrála výborně a klidně by mohla ještě o body někoho obrat.
Že to je pro Argentinu průšvih a překvapení jako prase, o tom žádná.
Godbless
23.11.2022 11:52
#
Pomohla jim ta remíza Polska s Mexikem, myslím si, že to nakonec uhrajou..
Kily8
22.11.2022 17:47
#
Inak Messi hral na 4 MS. Dokázal dať niekedy na MS toľko gólov ako Robert Vittek(4) ktorý hral iba na 1 MS?
AK-74
22.11.2022 17:53
#
Ano, na MS 2014 vstřelil 4 góly.
F.Torres
22.11.2022 22:08
#
Frantík nasázel na 1 tuším 13. David Šuker 6
Zizou
23.11.2022 11:51
#
Další blbost
h8_sfatto
22.11.2022 17:49
#
morálka "západního světa" byla poražena již dávno před tímto utkáním, režim horší než v KLDR teď zařízl i modlu Messiho
Didi
22.11.2022 18:39
#
Je vůbec šance, že trenér Argentiny zamíchá sestavou a šanci dostane třeba Dybala?
Salfovic
22.11.2022 19:00
#
Otázkou je, jestli se z toho posrali nebo se na to vysrali.
RM1999
22.11.2022 19:38
#
1. poločas b, 2. poločas a
Andis
22.11.2022 19:28
#
Tak Argentina shořela jako celek, ale za stavu 1:2 ten Kdessiho klasický kamenný výraz a ploužení že se na rozehrávku, je přesně tak klasika kdy místo aby jako hvězda a údajný tahoun tým začal burcovat nasral se vzal za to tak čumí a čeká co se stane a když se týmu nedaří tak to odchodí.
Lemiux66
22.11.2022 19:33
#
Arsin s ceskym dabingem.
AK-74
22.11.2022 19:37
#
Měl tam pár vynikajících přihrávek, ze kterých nebyli ostatní schopni nic vytěžit. Si to pusť znovu. Na konci to Messi posral, když tam kličkoval jako zajíc, místo aby střílel. Ale těžko zrovna jemu něco vyčítat.
Andis
22.11.2022 19:40
#
Proto píšu jako celek, netvrdím že za to může on. Ale taková hvězda čekal bych větší emoce a burcování. Sem zvědavej jak se bude tvářit když sem jim tohle stane v play off.
eder
22.11.2022 19:32
#
Docela líto je mi Angela di Marii. Takový talentovaný fotbalista, a veškeré vyhlídky jeho týmu mu zkurwí jakýsi skřet chodec...
AK-74
22.11.2022 19:34
#
Skřet chodec mu poslal míč do šance tak, jak by nikdo jiný asi nedokázal,, ale Angelovi se míč zapletl mezi nohy, místo aby pořádně vystřelil.
RM1999
22.11.2022 19:39
#
Swarley
22.11.2022 19:51
#
No on je to kus dementa, toho bych zase az tak nelitoval
icka
22.11.2022 22:13
#
to je kazdy v manu, si nevyberes.
Kily8
22.11.2022 20:22
#
Hm, ťažko sa hrá, keď prehrávaš, potrebuješ pressovať a máš o jedného hráča menej, ktorý sa nezapája.
Lemiux66
23.11.2022 04:52
#
Tohle je hrozna blbost, vlastne az zbytecna demagogie. Nevim, jestli ses mladej, tak si ty zapasy jenom nevidel, ale byli i taci, se zlatem na krku, kteri na obranu srali vic nez Leos. A kecy vo tom, ze to moderni fotbal potrebuje jsou taky mimo. Proste bud mas toho jednoho navic do utoku nebo do obrany. Takhle to se zlatejma hnatama funguje.
AK-74
23.11.2022 12:46
#
To jsou takový poučky expertů ve studiu, tak to lidi opakují. Samozřejmě, že když ti hráči nemají co nabídnout, tak musí jak čuráci běhat od brány k bráně, ale proč by to měli Modrič nebo Messi a další dělat, když umějí rozhodovat zápasy? Navíc i ten Messi presuje, stačí na ty zápasy koukat. Dělá to i Ronaldo a spousta dalších hvězd, o kterých tihle pseudoznalci fotbalu opakují jako mantru, že na obranu a presing úplně serou.
Kily8
23.11.2022 15:09
#
Preboha človeče, ako možeš dať Modriča a Messiho do jednej myšlienky ohľadom behania. Si totálny analfabet? Prečo by mali Modrič a Messi behať… Jeden behá, druhý nebehá. Neymar behá, Messi nebehá. A teraz nemyslím, že Messi musí robit šmýkačky, ale on nabehá 5,5 km za zápas. To je polovica, čo iný hráči. Áno, čítal som rozbory, že to je zámer, že on má potom brutálnu výhodu, oproti hráčom, cez ktorých preniká, ktorí majú v nohách 3-násobok šprintov. Ale on hrá v strede pola špílmachra, ako Modrič a ten behá a maká pre tým a ako si aj sám písal dokáže byť rozdielový. Nechem to tu rozpisovať na dlho, ale problém je aj v tom, že Messi sa nedokázal presadiť ani cez Saudov, ktorí teda mali v nohách násobok km. Dokonca ešte hlúpo stratil, pred prvým gólom. Áno dostal ťažkú prihrávku, ale práve preto mal dávať z jednej a nie hlúpo sa točiť medzi 2 hráčov.
drussbarb
23.11.2022 16:52
#
Tak hodnoť běhání a hlavičkování jako bernou minci. Jinak třeba CR7 není moc dobře hodnocen v kategorii týmový výkon a uběhané kilometry. Jestli dokonce nepatří mezi nejhorší v PL
Zizou
23.11.2022 11:54
#
Mně je zas líto tebe, že z toho skřeta máš takový mindrák Tak snad se předvede Kristýnka co?
Kily8
23.11.2022 15:20
#
Prečo vy fanatickí zbožňovači Messiho, máte osobné útoky, beriete ako smrtelnú urážku, keď vášho boha niekto skritizuje a musíte tupým, debilným, primitívnym sposobom urážať niekoho kto vašu modlu skritizuje. Takže ja ti poviem na Messiho svoj úprimný názor, ktorý ale vy fanatici prehliadnete a budete ma urážať prečo nezbožňujem božika: Messiho považujem za top svetového hráča, vynikajúceho individuálne, jednu dobu, keď hrával v Barce na krídle, bol pre mňa absolútne najlepší na svete. Takže nie je to tak, že ho neznášam. Len nepatrím k fejsbukovej generácii, ktorá si myslí, zě futbal existuje odkedy sú skilss na youtube. Messimu vyčítam niečo, za čo ani nemože, akú úlohu, mu dali v Barce, že každá lota mala ísť cez neho, napriekt tomu, že bol statický v strede a preto som garantoval po Neymarovom odchode, že Barca s Messim nevyhrá LM a keď ano, tak nikdy nič nenapíšem o futbale. Naopak v PSG hrá teraz dobre, chválim ho. Samozrejme už nemá tie individuálne prieniký ako niekedy, ale ani nespomaluje hru, ako v Barcelone, lebo je len “jedna z 3 hviezd” a hrá pre kolektív, čo je zásluha aj trénera.
Zizou
23.11.2022 15:40
#
Tady jsem ale nereagoval na tebe, ty fejsbukár. A ty sračky, cos napsal teď, tu píšeš pořád dokola, vymysli už si něco nového bože. Mně je tvůj názor na Messiho ukradený, hraješ si na odborníka a pak napíšeš, že Messi ztratil loptu nějakým hloupým točením mezi dvěma hráči či co. A ještě napiš, že to byl vlastně jeho gól ne.
Messiáš
23.11.2022 21:51
#
Píšeš ten vyblitek úplně pod každej článek, kterej zminuje Argentinu jakýmkoliv způsobem. Prohra se Saudama je průser a ostuda celého týmu, Messiho nevyjímaje, ale udelat z něho strůjce prohry může akorát poloretard, fanatický Ronaldofil a tím jsem možnosti nejspíše vystřílel. Tu obhajující omáčku si nechej pro někoho jiného. Jinak všechny ty přívlastky z první části tvého příspěvku na tebe platí, ještě by se jich i pár našlo navíc.
technecium
22.11.2022 23:08
#
Posledni dva roky byla Argentina neuveritelna neksutecna masina, Messi hral nejlíp, co kdy v repre hral, prijde MS a na padne na ne deka, jako by se nic z toho nekonalo. Herni projev na minulem MS a tady naprosto neroznatelny. Neexistujici zaloha, Messi bud neviditelny na hrotu, nebo utopeny ve stredu pole, rozehrávka jedine nakop na prave kridlo na Di Mariu. Takticka tragedie.
pantondavo
23.11.2022 08:13
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.