Mistrovství Evropy - kvalifikace UEFA - Mistrovství Evropy - kvalifikace 2008

skupina D
06.09.2006 20:15 CET
0 : 3
(0:2)

Vzájemné zápasy

21.08.2002
Česko
4:1
Slovensko
Přátelské zápasy
 
11.10.1997
Česko
3:0
Slovensko
MS - kvalifikace
Ev Sk 6
24.08.1997
Slovensko
2:1
Česko
MS - kvalifikace
Ev Sk 6
08.05.1995
Slovensko
1:1
Česko
Přátelské zápasy
 

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Slovensko - poslední zápasy

02.09.2006
Slovensko
6:1
Kypr
ME - kvalifikace
Sk D
15.08.2006
Slovensko
3:0
Malta
Přátelské zápasy
 
20.05.2006
Slovensko
1:1
Belgie
Přátelské zápasy
 
01.03.2006
Francie
1:2
Slovensko
Přátelské zápasy
 
16.11.2005
Slovensko
1:1
Španělsko
MS - kvalifikace
Ev Bar. 2.z
12.11.2005
Španělsko
5:1
Slovensko
MS - kvalifikace
Ev Bar. 1.z
02.09.2006
Slovensko
6:1
Kypr
Sk D
11.10.2003
Lichtenštejnsko
0:2
Slovensko
Sk 7
10.09.2003
Slovensko
1:1
Makedonie
Sk 7
11.06.2003
Anglie
2:1
Slovensko
Sk 7
07.06.2003
Slovensko
0:1
Turecko
Sk 7
02.04.2003
Slovensko
4:0
Lichtenštejnsko
Sk 7

Česko - poslední zápasy

02.09.2006
Česko
2:1
Wales
ME - kvalifikace
Sk D
16.08.2006
Česko
1:3
Srbsko
Přátelské zápasy
 
22.06.2006
Česko
0:2
Itálie
Mistrovství světa
Sk E
17.06.2006
Česko
0:2
Ghana
Mistrovství světa
Sk E
12.06.2006
USA
0:3
Česko
Mistrovství světa
Sk E
03.06.2006
Česko
3:0
Trinidad a T.
Přátelské zápasy
 
02.09.2006
Česko
2:1
Wales
Sk D
11.10.2003
Rakousko
2:3
Česko
Sk 3
10.09.2003
Česko
3:1
Nizozemsko
Sk 3
06.09.2003
Bělorusko
1:3
Česko
Sk 3
11.06.2003
Česko
5:0
Moldavsko
Sk 3
02.04.2003
Česko
4:0
Rakousko
Sk 3

Mistrovství Evropy - kvalifikace - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Slovensko
1
1
0
0
6 : 1
3
2
Česko
1
1
0
0
2 : 1
3
3
Německo
1
1
0
0
1 : 0
3
4
San Marino
0
0
0
0
0 : 0
0
5
Wales
1
0
0
1
1 : 2
0
6
Irsko
1
0
0
1
0 : 1
0
7
Kypr
1
0
0
1
1 : 6
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Slovensko
1
1
0
0
6 : 1
3
2
Česko
1
1
0
0
2 : 1
3
3
Německo
1
1
0
0
1 : 0
3
4
Kypr
0
0
0
0
0 : 0
0
Irsko
0
0
0
0
0 : 0
0
Wales
0
0
0
0
0 : 0
0
San Marino
0
0
0
0
0 : 0
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Německo
0
0
0
0
0 : 0
0
San Marino
0
0
0
0
0 : 0
0
Slovensko
0
0
0
0
0 : 0
0
Česko
0
0
0
0
0 : 0
0
5
Wales
1
0
0
1
1 : 2
0
6
Irsko
1
0
0
1
0 : 1
0
7
Kypr
1
0
0
1
1 : 6
0

Komentáře (176)

Přidat komentář
HOST*

3:0 (minimálne)

Reagovat
HOST*manu

dobre píšeš Slovensko hrá doma

Reagovat
smazaný uživatel

vidim to na bezbrankovou remizu

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle bude asi super zapas pro Cechy a Slovaky... zapas by podle me mel skoncit remizou, ale kdyz pan trener Bruckner udela nejake potrebne zmeny v nasi ( Ceske ) zaloze, tak si myslim ze Ceska reprezentace ma na to, aby porazila Slovensko 2:1. To je muj nazor.

Reagovat
Shevchenko

denzivní: Polák, ofenzivní: Rosický ... tam je to jasné. křídla: momentalně na to mají jen Plašil a Sionko, bohužel Brückner nedal šancí víc lidem, Plašil si zvykl, ale víc než průměr neudělá, Sionko se mi prti Ealesu i Srbům celkem líbil

Reagovat
Shevchenko

*defenzivní *proti *Walesu

Reagovat
smazaný uživatel

Cesko vyhraje 0:3. Slovaci na to nemaj.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Styď se za ty vykulený oči! Nakonec to tak dopadlo.

Reagovat
smazaný uživatel

A, sorry. Tys to psal až po zápase. Doufam, že přijmeš omluvu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne!

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak. 2 Koller a 1 Rosicky

Reagovat
HOST*

10:0 pro domaci

Reagovat
Shevchenko

(5.Mintál,13.Neméth,43.Jiránekvl.-49.Koller,52.Kulič,82.Lafata,85.Rosický)

Jděte si vsadit! Jestli nevěříte, tak si víte co!

Reagovat
HOST*

to si mozes ist vsadit iba ty,ale moc tam nedavaj.radsej si vsad na 3-1.

Reagovat
HOST*

SLOVENSKO to vyhra mame vacsie perspektivi rychlich mladikov a skusenej si stred pola brankari su na 50

Reagovat
HOST*kofr

..tak brankáři jsou na stejno,jo?

Reagovat
smazaný uživatel

Podla vykonov v poslednej kvalifikacii nie. Contofalsky bol lepsi. Co nam ukazu v tejto kvalifikacii, uvidime.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty kreténe. Že si ze Slovenska, tak to neznamená, že budeš jako debil řikat o svim golmanovy, že je lepší než Petr Čech. Kdyby jsi byl objektivní tak tohle nemohl říct. Ale chápu to, nevíš co říct, protože sám dobře víš jak slováci dnes dopadnou. 0:3

Reagovat
smazaný uživatel

DJ Mokro: Neviem sice na koho je miereny tvoj prispevok, ale i tak odpoviem.

Contofalsky bol v poslednej kvalifikaci jednoducho lepsi. S tym nic nenarobis. Je to proste pravda. Ci to potvrdi i v tejto kvalifikacii je uz otazne a spekulativne. Verim, ze ano a ak nie a Cech poda v kvalifikacii lepsie vykony, tak tu potom napisem, ze Cech bol lepsi v tejto kvalifikacii.

Mozno dnes dostaneme 0:3, mozno do dopadne inak. Jedno je iste. Bez urazky, ale styl , ktorym pises tie svoje prispevky, nesvedci o tom, zeby si mal vysoku inteligenciu, ci ako to nazvat. Problem mozno je niekde inde.

Diskutujem na forach s mnohymi cechmi a vacsina z tych, ktorych povazujem za rozumnejsich, by odsudila takych ako ty a je jedno, ci to je z ceskej alebo slovenskej strany.

Reagovat
HOST*kofr

Jsem čech a s tím o inteligenci souhlasím. Nedávat se snad nemusí.Každý má svj názor,i když ten s Čontofalským je myslý

Reagovat
HOST*kofr

mylný

Reagovat
smazaný uživatel

Preco by bol mylny ?

Reagovat
Radin

heh kde chytá Ćech a kde Ćontofalský

Reagovat
smazaný uživatel

Radin : V momente, ked ocakavam nejaky poriadny argument, tak sem das takuto volovinu.

Dam jednoduchy priklad. Beckham hraje spanielsku ligu, ktora je jedna z najlepsich na svete. Ribery hra ligu francuzsku, ktora je velice kvalitna, ale je horsia, ako la liga. No a napriek tomu pohybujem, ze bude niekto nieco namietat, ked poviem, ze Ribery hral na MS lepsie.

Tak co ? Pozri kde hraje Beckham a kde "len" Ribery. Mimochodom ja hovorim o jednom kvalifikacnom cykle, v ktorom bol Contofalsky lepsi. Kedze pochybujem, ze si videl slovenskych zapasov viac alebo rovnako ako ja tych ceskych, tak smola.

Reagovat
HOST*kofr

I když nepopírám kvality Čontofalskýho,tak k výkonům Čecha mu ještě něco schází...

Reagovat
smazaný uživatel

Ci mu nieco schadza do spickoveho golmana je mozno pravda, mozno nie. Ta kvalifkacia vyznieva v prospech Contofalskeho. Vid moju reakciu na Radina.

Reagovat
HOST*

Ale přece nemůžeš hodnotit kvality brankářů jen podle jedné kvalifikace, kde ani nehráli proti stejným soupeřům. Jsi manažerem klubu a vybíráš mezi Čechem a Čontofalským, kterého si vybereš?

Reagovat
smazaný uživatel

Ja hovorim cely cas o kvalifikacii, ktoru mal jednoducho Contofalsky lepsi. Ci celkova kariera Cecha je lepsia alebo horsia je zbytocne diskutovat.

"Podla vykonov v poslednej kvalifikacii nie. Contofalsky bol lepsi"

Reagovat
smazaný uživatel

To, ze hraje v lepsom klube automaticky neznamena, ze v kvalifikacii bol lepsi.

Reagovat
HOST*

Ale původně tato diskuze snad vznikla kvůli tvrzení, že Čech a Čontofalský jsou rovnocenní a to nemůžeš zhodnotit jen podle poslední kvalifikace. Nic o tom, ve kterém klubu kdo chytá, jsem nepsal...

Reagovat
smazaný uživatel

Nedavno som cital jednu diskusiu, kde sa snazil niekto porovnavat Reyesa a Baptistu. Kto z nich je lepsi. Podla mna to bola trocha nezmyselna diskusia, pretoze treba zvolit v prvom rade kriterium a iste vies preco.

Podla uplynulej kvalifikacie bol Contofalsky lepsi, to bolo moje kriterium. Ak mas ine a rozumne, tak ok. Rozhodne to, ze hra v lepsom tyme, ci jeho kariera je lepsia nestacilo nato, aby bol ci nebol lepsi ako Contofalsky. Podla toho co som ja sam videl, podla toho co som cital od vas Cechov ( s tym, ze mate vacsie kriteria na mna nechodte ), si myslim, ze ked poviem, ze Contofalsky mal kvalifikaciu lepsiu, mam pravdu.

Kazdopadne v mojom prispevku je jasne o com hovorim. "Mimochodom ja hovorim o jednom kvalifikacnom cykle, v ktorom bol Contofalsky lepsi." ke

Reagovat
smazaný uživatel

Verim, ze tu snad neni nikto taky, ktory by povedal, ze cela kariera tych dvoch vyznieva v prospech Contofalskeho. Kazdopadne si myslim, ze Contofalsky ma(mal) na daleko lepsi klub, v akom dnes hra.

Reagovat
smazaný uživatel

*naroky

Reagovat
HOST*

suchri skončí to 1:1

Reagovat
smazaný uživatel

Jdeme si s nevídanou lehkostí pro tři body. Slováci se zatím poráží sami. Zklamání, čekal jsem od nich víc...

Reagovat
smazaný uživatel

Gratulujem Cechom k zasluzenym trom bodom. Prehra ma sice mrzi, ale viac ma mrzi, ze sme prehrali sposobom, ktory som spominal. Ceska uvodna cielena pasivita, nasa "snaha" o aktivitu, rychly gol a psychika v prdeli.

Sklamany som aj z toho, ze sme nedokazali zahrat nas standart z minulej kvalifikacie. Zbytocna snaha o futbal, mali sme to hrat jednoduchsie a priamociarejsie. Na kratke prihravky nam to nikdy neslo, nikdy asi nepojde. Treba sa pozbierat a kvalifikacia ide dalej.

No a teraz nieco prijemnejsie.

Xaaaaavi.

Reagovat
smazaný uživatel

73' San Marino 0 - 11 Germany

Reagovat
smazaný uživatel

To bylo asi to jediné přijemné na tom zápase.

Reagovat
smazaný uživatel

Paráda. Tři body jsou doma a ani to moc nebolelo, vlastně vůbec.... SLováci mi vlastně ani nepřišli jako tým, který by nás portrápil, zkrátka neměli svůj den, borci hlavně Šebo se nějak přemotivovali, ty rozhovory "jsme momentálně lepší jak češi," si mohli nechat pro sebe. Jsem plně spokojen, Sionko byl super, odvolávám všechny hanlivé výrazy, které jsem kdy na jeho osobu řekl. Byl nezastavitelný. Pro mě spolu s Rosickým nejlepší hráč zápasu. Nejvíc mě potěšila třetí branka, to bylo něco krásného, jak Rosický zahrál kulišácky tu standratku na SIonka a ten to naservíroval Kollerovi.

Všechna čest Brucknerovi, před zápasem jsem si sice mumlal pod vousy "Proč tam ten starý frťala nepostavil Kuliče?". Vše bylo zapomenuto, další Brucknerův mistrovský tah.

Dokonce i obrana hrála bezchybně, snad jen ke konci docházely sílý a Hološko jaksik zlobil. Jinak nemám co vytknout. Slabší článek byl Galásek a Plašil, to teda musím říct, že nic moc nepředvedli. Plašil se mi dříve líbil, ale jak ho vidím ted, frajer se bojí předvést neco v souboji jeden na jednoho

A ten Štajner, to je bída, co ten klaun předvádí. Se snad ani nerozběhne, nebo co...

6 bodů na úvod kvalifikace, co víc si přát.

Reagovat
smazaný uživatel

Jedna technická: kolik těch vousů vlastně máš?

Reagovat
smazaný uživatel

Tři, než zafouká průvan...

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak..staci jedno slovo..Slovaci boli premotivovaní a vobec nam nesedela rola mierneho "favorita" (?) proti tímu ako Cesko.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak myslim ze sa rozhodlo uz v zaciatku zapasu...chyby v obrane a absolutna nedoraznost v 16/stke viedli ku golom.Dvojica Koller/Sionko=perfektny vykon.DIno klasika, gol a prihravka ale Sionko predvadzal snad zivotny zapas,,,2 goly dal,na treti prihral+ hafo unikov po kridle a skvelych prihravok.Po tretom gole som si spomenul na trenera, ked sme tuto standartnu situaciu nacvicovali a trener hovori:" Nechapem preco tak malo timov vyuziva tuto jednoduchu ale ucinnu moznost rozohrania standartky"

A mal pravdu, je to jednoduche a genialne.Totaolne ste slovensku obranu vyskolili.

Z obrany sa mi lubil snad len SKrtel, urcite ma velku buducnost a v istych fazach Durica, ked prehlavickovaval 2,02 metroveho "rozpravkoveho Honzu".Striedanie Hodura a Holoska vyustilo k tomu, ze zrhuba od 65.minutu sme si vytvorili tlak aj par sanci, skoda ze ziadna neskoncila golom.Predsa len 0:3 ....a tie 3 zlte karty, vsetky pre obrancov, to este mozemrzet.

Ale urcite ste boli lepsi, treba to uznat a zagratulovat Vam.

btw: na zapase bola perfetkna atmosfera, obdivujem ceskych fanusikov.

Reagovat
smazaný uživatel

a aby som nezabudol..pacila sa mi ferova hra,,hralo sa sice tvrdo ale nevidel som ani naznak simulacie ako u kolegov tmavsej pleti...

Reagovat
HOST*Luis

Jo bylo to férové a super atmoška, jednoznačná výhra. Zase aspoň vás to trochu profackuje a zvednete se a potrápíte germány a Iry, hlavu vzhůru!! Ještě není nic ztraceno!

Reagovat
smazaný uživatel

tak tak..snad sa vratime z5 na zem a proti skopcakom to uz bude o inom

Reagovat
smazaný uživatel

Někteří slovácí se s tím neserou

"Myslím si, že slovenskí futbalisti by mali prejsť dlhodobým psychickým liečením, pretože tak sa posrať po druhom góle a poskakovať tam ako deti čo čakajú že im niekto dospelý vráti loptu, tak to je na pováženie. Stačil mi prvý polčas na to aby som sa zasa mohol hambiť, že som Slovák. Keby človek aspoň nepočul tie predzápasové reči o našej nádeji a sile. Obyčajní profesionálni šupáci psychicky labilní a nie žiadny profici. Hamba. Národný štadión????????????????? Komu???????????????????? Národné psycho centrum na liečenie poškodených naivných mozgov treba postaviť. Fuj. --- To nieje len o futbale, pozri si hádzanú, hokej, basketbal, volejbal a čo len chceš vo všetkom sme šupáci a nielen šport, ale aj kultúra a veda, všetko je tu trápne a zahambujúce. ak to nevidíš tak tým úbožiačikom si ty. sorry"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hele svět nekončí prostě Češi jsou lepší

Reagovat
HOST*Adriano

je jasne ze v bohatsom state je viec sponzorov a bla bla,nejaku vedu by som z toho nerobil,ale par Cechov si mysli ze kvoli tomu im nejaky Slovak nenajebe

a k zapasu,sme vas nehali aby ste nerevali,SLOVENSKOOOOOOOOOOOOO!!!

Reagovat
smazaný uživatel

ty si teda idiot.

Reagovat
HOST*Adriano

ale nie az taky jak ty,proste napis s cim nesuhlasis

Reagovat
smazaný uživatel

Napriklad s tymi poslednymi dvomi riadkami.

Reagovat
HOST*Adriano

no a?ja zas nesuhlasim s tvojim prispevkom z 22:16:19 tiez s poslednymi 2 riadkami...

tak teda ti mam pisat ty si ale dementny ked si to myslis?sa uvedom

Reagovat
smazaný uživatel

Suhlasit samozrejme nemusis. To bol totiz futbalovy nazor, ktory moze mat kazdy clovek iny.

"a k zapasu,sme vas nehali aby ste nerevali,SLOVENSKOOOOOOOOOOOOO!!!"

Toto podla mna futbalovy nazor neni, i ked to tak mozno vyzera, je to taka primitvna poznamka, ci neuznanie kvalit supera, alebo ako to nazvat. Proste pre mna ubohost.

Reagovat
smazaný uživatel

Prosim ta pozri sa cosi sem napisal.Jediny kdo sa potrebuje uvedomit si ty.Robis akurat tak ostudu.

Reagovat
smazaný uživatel

tak tak

Reagovat
HOST*Adriano

a komu ju robim?podla mna zas robis hanbu ty pouzivanim ceskych slov ako OSTUDA

rominho:ak si to bral vazne tak si chudak ty,bolo to trapne OK ale ja len tak trepem,

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som to vazne nebral, pretoze viem, ze tomu ani ty neveris.Trapna je ta tvoja snaha o trepanie. . .

Reagovat
HOST*Adriano

moze byt,ale opravim ta nie je to snaha,nema to dovod

a dovolim si tvrdit ze o futbale viem viac ako ty a stam dokopy

Reagovat
smazaný uživatel

a co si tym chcel dokazat ?

to o tom futbale si nech, to ma nezaujima a nikto sa tu o tom ani nebavi. mas moznost sa tu prezentovat, tak nam nieco ukaz. Nemusi to byt zrovna dnes.

Reagovat
HOST*Adriano

tak este na toto odpoviem

nemam nejak chut sa prezentovat tam kde je kazdy 2.clanok o Reale a hned je tam x prispevkov,ak tu ale bude nejaka rozumna debata tak sa rad zapojim

Reagovat
smazaný uživatel

Ak su tvoje (ne)futbalove prispevky take, ake su, ake si nam zatial prezentoval, tak sa ani nesnaz.

"a k zapasu,sme vas nehali aby ste nerevali,SLOVENSKOOOOOOOOOOOOO!!!"

Reagovat
HOST*Adriano

" ty si teda idiot"

Reagovat
smazaný uživatel

Jo stale si to myslim, i ked forma, ktorou som to podal na verejnost je neslusna, co ma aj mrzi.

Inak looool. Ja tu mam popisane tisicky prispevkov o futbale i nefutbale. Ty si nam tu neprezentoval poriadne ani jeden, takze bud si svoje silne reci o lepsich nazoroch nech, alebo nech sa paci, zacni. Je logicke, ze kazdy si mozno o tych svojich nazoroch mysli len to najlepsie. Sam proti sebe asi nepojde, ze ?

Reagovat
smazaný uživatel

komu ju robis? No predsa nam, Slovakom.Si jediny kdo sem napisal prispevok ktory neni na urovni.

S tou "ostudou" nic nenarobim, slovicko hanba takmer nepozivam...ceske hranice su odo mna vzdusnou ciarou cca 10 km, musis to pochopit

Reagovat
HOST*Adriano

medzi prispevky na urovni radis aj tento? " ty si teda idiot" od romiho

mne je to lahostajne s tou ostudou,ale ty mi vytykas zbytocne veci co by ta nemusely trapit tak musim nieco odpovedat)ty korupcnik )

Reagovat
HOST*Adriano

a dufam zas ze to niekto vezme osobne,vazne a bude ma chytat za slovicka

Reagovat
smazaný uživatel

Ja stojim jednoznacne na strane stama. Staci uz len, ked si to ty priznas.

Reagovat
HOST*Adriano

podla mna je pochopitelne ked sa tu so stamom stretavate uz dlho ze tak nejak drzite spolu...

a k comu sa mam akoze priznat,ze som idiot?vraj to znamena ten co sa nezaujima o politiku takze aj moze byt

Reagovat
smazaný uživatel

"podla mna je pochopitelne ked sa tu so stamom stretavate uz dlho ze tak nejak drzite spolu... "

Myslim, ze ani stam a ani ja nikdy nepotvrdime, ze sme doteraz drzali niekedy spolu. Vymysli si nieco lepsie. Tento argument jednoducho nestaci.

Ono pardon, ty si sa vlastne priznal. "bolo to trapne OK ale ja len tak trepem". Takze vdaka, dal si mne i stamovi za pravdu.

Reagovat
HOST*Adriano

ze nestojis?a co toto "Ja stojim jednoznacne na strane stama. Staci uz len, ked si to ty priznas"

aspon ze vidim ten pardon

ano pan rominho a pan stam maju vzdy pravdu...

Reagovat
smazaný uživatel

Ci si tak nechapavy, alebo chapat jednoducho nechces, neviem, ale viem tolko, ze som doteraz so stamom nikdy netahal a to len z jedneho prosteho dovodu, ze fandi accku a s jeho futbalovymi nazormi vacsinou nesuhlasim.

"Si jediny kdo sem napisal prispevok ktory neni na urovni."

S touto vetou vsak naprosto suhlasim a tvoj argument, ze "podla mna je pochopitelne ked sa tu so stamom stretavate uz dlho ze tak nejak drzite spolu... " je jednpducho nezmyselny. Asi tym chces obhajit sam seba, ale bohuzial. Nevyslo to . So stamom som doteraz nikdy netahal a teraz s nim suhlasim preto, ze povedal pravdu a nie preto, ze by som snad tu s nim castejsie diskutoval. Omyl.

Reagovat
HOST*Adriano

a co?aj tak si stale myslim keby to napisal niekto noy s pre teba neznamym menom hned by si mu pisal ze je idiot.

a pisem ze si to MYSLIM a nemas sancu ma presvedcit o opaku tym tvojim oblubenym kopirovanim a pridanim smiles k tomu

Reagovat
smazaný uživatel

Slovo idiot a podobnu narazku pisem vynimocne, coz myslim, ze kazdy potvrdi. Tym ti to vsetko padaaa.

Ja ta presviedcat nechcem, ja verim, ze si natolko inteligentny a svoju ehmm blbost(pardon) si uvedomis sam. Vlastne ty si si to uz uvedomil, takze nevidim dovod to tu predlzovat.

"bolo to trapne OK ale ja len tak trepem"

Reagovat
HOST*Adriano

mne pripada ze sa citis ako nejaky boss co to tu ovlada a kazdy cita tvoje prispevky a zaobera sa nimi a bude ti ich potvrdzovat

Reagovat
smazaný uživatel

To je dobre, ze ti to tak pripada. Mam z toho velku radost. Kedze pre nasu diskusiu uz je to len offtopic, tak the end v tomto odstavci.

Reagovat
HOST*Adriano

OK,koniec,ale nemyslel som to tak ze ostatni ta tu beru za bossa,len ty sa zan pokladas

OT to bolo cele,mali sme to radsej cez ICQ ale ja som sa aj tak dobre bavil

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem na zaklade coho si myslis, ze sa zanho pokladam. Si evidentne mimo. Myslim, ze uz nevies co napisat, tak pises blbosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Po kazdej akcii nasleduje reakcia, takze ked splodis dementny prispevok, tak sa necuduj ze ti niekdo napise ze si idiot.

Reagovat
HOST*Adriano

OK,vidim ze to "ma" cenu co tu pisem,takze radsej idem...

Reagovat
smazaný uživatel

...spat.Dobru noc

Reagovat
smazaný uživatel

uff.To som zle napisal, vyzera to ako keby som ta posielal spat, ale idem spat ja.Len aby nedoslo k zbytocnym omylom.

Reagovat
HOST*Adriano

to hej,vyznelo to tak a uz som mal fajnu reakciu na to.No skoda

vidim rominho ze mas oblubu v kopirovani toho mojho prispevku tak si ho pozri este raz:"a k zapasu,sme vas nehali aby ste nerevali,SLOVENSKOOOOOOOOOOOOO!!!"

Reagovat
smazaný uživatel

Dam ti jednu radu. Daj si na 2 3 dni pauzu. Zmen si nick a potom sa vrat. Mozno to nikto nespozna a ak si naozaj taky uzasny znalec futbalu, tak si tu ziskas mozno i respekt.

Reagovat
HOST*Adriano

take rady si nehaj a nejde mi tu ani o ziaden respekt

to s tym ze viem z futbalu viac ako ty a stam dokopy bolo nieco ako podpichnutie po tvojom podpichnuti,tskze som to NEmyslel tak VAZNE

nepoznam ta,takze to co vies a co nevies o futbale ma netrapi

A asi by som mal pisat prispevky "extra vysvetlenie pre romiho nechapajuceho co znamena ktory smile!,ze

Reagovat
smazaný uživatel

Ty nejak casto popichujes. Niektori dokazu aj ine veci, ini len popichuju.

Inak ak je toto tvoj jediny a posledny argument, tak to hold koncim. Som rad, ze si to pochopil a sam si si priznal, ze trepes a si trapny.

Reagovat
HOST*xx

a zabudol si podotknut uz tvoju davno trapnu vetu: Len pokracuj dalej, ja sa na tom bavim

Reagovat
HOST*Adriano

nepopichujem casto,a ked ty vobec vypada to ze si maximalne suchy clovek..

tym samozrejme nevravim ze som nejaky extra showman

ano uz asi 4.krat pisem ze tento prispevok bol trapny-a k zapasu,sme vas nehali aby ste nerevali,SLOVENSKOOOOOOOOOOOOO!!!" a nemalo to ziaden svetoborny ucinok.A ak chces tak mi mozes dat ICQ a tam ti to mozem napisat este aj 10x a ty to mozes kopirovat a kopirovat...

Reagovat
smazaný uživatel

Co si mam mysliet o cloveku, ktoreho som tu este nevidel. Pride zrovna po zapase , zacne popichovat, provokovat. Ziadny futbalovy prispevok, ziadny futbalovy nazor a potom este silne reci o znalostiach futbalu ?

Reagovat
smazaný uživatel

Češi díky dvěma rychlým brankam vyhráli 0:3 a zaslouženě. Hráli líp ale na konec zápasu byli jako opařený slováci se dostavali k zakončení až na konec jinak krásný zápas móc hezký třetí gól.

Nechápu proč tam furt dává Štajnera takový vemeno on snad Brucknerovi plati aby hrál na co sáhne to zkazí ale Kája ho tam dáva nechápu proč?

Reagovat
HOST*azulgrana

Štajner potřebuje hrát. Dneska už neměl co zkazit, myslím, že proto šel na hřiště, aby si zvednul sebevědomí. O Kuličovi trenér nemusí přemýšlet, ten je momentálě ve formě a Lafata si užívá opojení být v repre (nic proti němu nemám). Asi kdyby o něco šlo, tak tam půjde Kulič, ale tak dal Bruckner velkoryse šanci Štajnerovi - si myslím

Reagovat
HOST*klasik

tak to je hustý...malej pesimista...

Reagovat
HOST*klasik

to bylo na ten projev zklamaneho slováka...

Reagovat
Radin

Slovákům opět nechyběla nadmutost a samostatnost v jejich názorech jak jsou aktuálně lepší .Připomíná mi to rozpad republiky,nezdálo se mi že byli utlačování,spíš mi připadá že to byla naše ´chudá´část a tak jsme na tom jen ku prospěchu.Jinak ne každej slovák je stejnej viz rominho a určitě aji další,ať tady,či v normal životě.Moje averze vůči všemu slovenskému je bohužel znát,ovšem nechci se opírat do nich.Co se týče zápasu jsem velice rád že se dneska zvedl Honza Koller a Libor Sionko dokázal všem kritikům,že když je den,tak se daří a jde to.Rosa je prostě myslitel se vším všudy.Je to super,ale jede se dál.Jeden povedenej zápas není vše,známe se přece,u nás je všechno možný .Omlouvám se za tak trochu politický a osobní názor.Jinak já se stydím za svou rodinu ze Slovenska,aji za matku

Reagovat
Radin

velice se omlouvám všem slušným lidem ze Slovenska,ale většina je většina:-(((.Každý z vás ví jestli patří mezi ty slušné sám a věřím že jich je tu dost a v normal životě snad taky

Reagovat
HOST*kofr

..... ...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak po tom včerejšku se to hodnotí daleko lépe, než po Walesu . Ale přesto začnu kritikou a to hned kritikou našeho mága na lavce. Kája sice perfektně stanovil taktiku na jednoho forwarda s podporou od Rosy a Sionka a to mu slouží ke cti. ALE: proč Honzu Kollerovic nevystřídal, když ten už od 60. minuty nemohl a plácal se tam kolem půlky jak lemra. Já Jendovi nic nevyčítám, vybojoval spousty soubojů a balonů, aproto byl prostě unavenej. Ale KB ho měl vystřídat a pustit tam natěšenýho Kuldu, kterej by tam Slovákům ještě pěkně zatopil. Útočník jeho typu na unavený beky - to by bylo úniků ... . Jenže Brückner nic a my jsme od tý 60. minuty hráli vlastně o deseti. Vždycky jsem se musel nasrat, když vzal Rosa balon, rozběhl se dopředu do brejku a najednou se zastavil, protože to prostě nebylo komu dát . Jak píšu, bejt tam v tu chvíli Kulda, tak běží sám na kasu. No a tak jsme museli balony odevzdávat a Slováci se dostávali do tlaku, z něhož měli asi 3 vcelku dobrý šance a jednu echt gólovku ...

Další, do koho se opřu, je Štajner . Jejdamane, ce tahle guma dělá v repre, to nechápu a nepochopím. Už několikátej zápas za sebou jeden z nejhorších na place a já si vlastně ani nevzpomenu zápas, kdy se mi tenhle nekopa líbil nebo něco předvedl. Já si nemůžu pomoct, ale on je prostě k ničemu a Karel ho pořád zve ...

A opět stejná písnička je Plašil. Musím uznat, že proti silnějšímu Slovensku (v porovnání s Walesem) více vynikly jeho defenzivní schopnosti a vůle se vracet a skluzovat. To je sice pěkný, ale v rozestavení se dvěma DM potřebujeme spíše ofenzovně laděného levasa než jeho . Opět za celej zápas dal dopředu JEDEN pas a ten byl ještě k tomu nepřesnej. Když si to chlapci tak vezmete, tak jsme hráli na 2 (!!!) čistě ofenzivní hráče (4 obránci, 2 DM, Plašil, tzn. třetí DM, Rosa, tzn. CM, Sionko a Koller) .... Prostě si myslím, že na Plašilově místě má hrát další čistě ofenzivní hráč typu Kuldy, Skácela nebo Pudila

No a teď chvála: obrana - hlavně střed byl geniální. Těch pár šancí nakonci bych jim ani zdaleka nevyčítal, páč ty byly způsobeny neschopností útoku udržet balony. Hlavně vypíchnu Jiránka, kterej hraje fakt ode zdi ke zdi. Jednou nejhorší hráč jednou jeden z top. Oproti tomu, jak hrál proti Walesu hrál včera o dvě třídy líp. Další, kdo má fakt formu, je Ujfaluši - jeho schopnost podpory útoku je neuvěřitelná a pro mě je z tohohle dvojzápasu asi nejpříjemnější překvapení. To, jak dokázal vygumovat Šventa, kterej si na něj nekopl - Pravého beka tímto považuju za vyřešený post .... Jankul nalevo nebyl nejhorší, ale furt to není ono. Prostě musí co nejrychleji vypadnout z ACM. Na něm je vidět, co s hráčem dělá sezení na lavce. Je to stín toho superofenzivního a centry vápno zaplavujícího Jankula zpřed dvou let .

Další chvála půjde na Galase a Poláka, kteří vygumovali Mintála . Fakt jsem si vůbec nevšiml, že nějaká hvězda Bundesligy hrála .

Jeníka jsem už chválil, taže můžu přejít k Muži zápasu - Liborovi Sionkovi. Ten byl FANTASTICKEJ A NEUVĚŘITELNEJ. Myslím, že všichni viděli, jak hrál, takže by nějaký popisy byly házení hráchu na zeď. Prostě manifiko . Jen dodám, že jeho výkon by se dal ohodnotit známkou nejvyšší, tzn. desítkou, tzn. životní výkon

Reagovat
exmafie

Pod tvým hodnocením bych se podepsal, ale příště trošku kratší Jinak nejvíc mě začíná srát Karel s Plašilem a Štajnerem, nechápu proč ignoruje Skácela... Ta obrana byla výborná, Ujfalušiho bych už na stopera nikdy nepouštěl, napravo je to úplně o něčem jiným a tím Kollerem máš asi taktéž pravdu... Jinak jsem někde zaslechl, že hlavními favority na postup jsme my, geršáci a bratia.. Nicméně euforii po porážce bezzubých Slováků bych odložil až po dobře odehraném zápase v Irsku, páč jestli je pro mně někdo favorit skupiny, tak jsou to právě Iři, v médiích nějak opomínaní

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak. Pozor na Irčany. Už jsem to psal u souhrnu skupiny, že bych se nezlobil, kdyby jsme postoupili společně s nima. Ale skopčáci jsou skopčáci - teď vyhráli venku 13:0

Reagovat
smazaný uživatel

Ale proti komu...

Reagovat
exmafie

No jo, ale se San Marino není soupeř, Němci si akorát vyplýtvali střelný prach Jinak pro San Marino je vždycky v kvalifikaci úspěch vstřelit gól

Reagovat
smazaný uživatel

Skácel na repre nemá....Vždyt jak tam hrál, tak se trápil i proti slaboučkým souperům.

Reagovat
smazaný uživatel

Místy to připomínalo mnou preferované 4-3-3, ale Plašil je tam trochu brzda , navíc mi připadá, že i jemu dost docházely síly. Z Ujfika mám taky radost. Grygerova alibistická souhra s Poborským plná špatných centrů a odevzdaných míčů je snad minulostí, Ujfi se tolik necpe k míči, ale když se jde 3 na 3, tak okamžitě spěchá dopředu přečíslit soupeře Klobouk dolů, tohle nepředvádí ani ve Fiorentině.

Reagovat
smazaný uživatel

4-3-3 mi to taky dost připomínalo, ale ten Plašil, to je prostě bída.. Včera mě hodně moc překvapil Jiránek, to jsem fakt nečekal.. Vzhledem k tomu, že Rudi se minimálně na rok zahrabal do druhý ligy, tak tam mimo Plašila není skoro žádné jiné řešení.. Jedině, že by se Grygera přesunul na levého obránce a a Jankul na křídlo, to by bylo super..Ujfi je napravo super, Sionko si na sebe ušil dost velký metr.. Souhlasim s fcbéčkem o Kollerovi, bylo na něm vidět, že už toho má dost, navíc na těžkém terénu to má z jeho postavou hodně těžké.. Taky bych se přimlouval za Kuliče, na unavenou obranu by Rosovy přihrávky a Kuličova rychlost určitě platily.. Ještě mi docela vadilo, že BRuckner nedá za rozhodnutého stavuš anci více hráčům, připomíná mi to jeho klasické hraní s 12 až 13 hráči.. Pak přijdou zranění a bude se moct jenom vymlouvat, že hráči nemají zkušenosti, ale právě v takovýhle rozhodnutých zápasech je nejjednodušší možnost, jak ty zkušenosti získat..

Reagovat
smazaný uživatel

Známky:

Čech 2 - Ujfaluši 1,5, Jiránek 2, Rozehnal 2,5, Jankulovski 2 - Sionko 1, Galásek 2,5, Rosický 1,5, Polák 2, Plašil 3 - Koller 2,5

Steve Bennet 1,5

Reagovat
HOST*klasik

výbornej rozhodčí, takovejch by mohlo behat víc po trávnicích... škoda, že už je tak starej

Reagovat
smazaný uživatel

Tipoval jsem, že vyhrajem (ČEŠI) 2:0, ale že si Slováci neškrtnou, tak to jsem nečekal. Je mi jich trochu líto, protože fanoušci od nich čekali pěknej fotbal, útočnej. Čekali, že budou dřít, jezdit poprdeli, bojovat, nevzdávat to. Bohužel, slovenský divák musel být pěkně naštvaný! Já byl velice spokojený

Reagovat
HOST*Kuboss

ja neviem naco som tam vlastne isiel,ved my sme vobec nemakali,nebehali,ani jedna doobra prihravka....gratulujem k vyhre,Cesko...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak máme po zápase, nevidel som ho síce, bol som v práci a výsledok hovorí o všetkom. Ja som čakal vyrovnaný duel, ale všetko bolo už rozhodnuté v hlavách hráčoch aj v hlave trénera. Bolo to asi o sebavedomí /aj bude/, ale aj o mentalite. My budeme asi vždy pokakaní keď hráme s Čechmi v hocijakom kolektívnom športe. A pokiaľ ide o tú mentalitu, tak ju máme rozdielnu ako česi. Viď príklad tréneri Galis a Bruckner : toho nášho beriem, rozumie futbalu, ale načo sa trtkal do politiky tak to nepochopím, nech radšej dopadne ako Šťastný... No a Bruckner? Tak ten celý jeho život bol futbal, je futbal, a bude futbal !!!!!! ::cool: Ale toto je len naozaj len jeden z príkladov...

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem rád, že jsme vrátili Slováky zpět na zem. Myslí si když porazí slabšího soupeře, že patří mezi elitu.

Sice tady příspěvky nepíšu často, ale tohle jsem si nemohl nechat ujít. Takové kecy celý týden SVK-Čr 3:0, Češi budou rádi za bod a takové mě dost vytáčeli. Nemám nic proti slovenskému národnímu týmu, ale včerasnepředvedli opravdu nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Narazam na tvoju druhu vetu. Kto kde pisal, ze si myslime, ze patrime medzi elitu ?

Reagovat
smazaný uživatel

nebudem si nic nalhávat, po Kypru jste po elitě pokoukávali, řikali jste, že máte nejlepší tým od rozdělení československa a že je načase o tom všechny přesvědčit. Nikdo samozrejmě nahlas o elitě nic neřikal, ale v duchu jste tam už byli (asi bohužel pro vás).

Reagovat
smazaný uživatel

To, ze mame asi najlepsi tym od rozdielenia ceskoslovenska je pravda. To, ze si snad niekto myslel, ze patrime medzi elitu, si mozes mysliet snad iba ty a tebe podobni. Pokial mas nejaky padny argument, tak ho napis. Domnenky ma nezaujimaju.

Reagovat
smazaný uživatel

stačilo si přečíst, co psal váš tisk.

Reagovat
smazaný uživatel

Daj sem nieco konkretne.

Reagovat
smazaný uživatel

Slováci poslali bratom varovanie

Zverenci Dušana Galisa sa tak postarali o najlepší vstup do kvalifikácie v samostatnej slovenskej histórii a najbližšiemu súperovi, ktorým bude v stredu 6. septembra opäť v Bratislave tím Česka, poslali varovný pozdrav.

Slováci potvrdili v zápase s Cyprom svoju vzostupnú formu z predchádzajúceho kvalifikačného cyklu MS 2006, ktorý zakončili historickou barážou so Španielskom. "Galisovci" už v prvom polčase vyzretým výkonom dokumentovali svoje ambície v náročnej kvalifikačnej skupine a v tomto kalendárnom roku zvíťazili už v treťom zo štyroch súbojov.....

Reagovat
smazaný uživatel

ASi som slepy, ale nevidim tam naprosto nic ohladom elity

Reagovat
smazaný uživatel

asi si nečet pořádně všechny ty moje reakce, já jasně psal (viz. první moje reakce), že to nahlas nikdo neřikal, ale prostě jste po tý elitě pokoukávali.

Reagovat
smazaný uživatel

CO to meles za kraviny ? Nikto nikdy nepovedal, ze nato mame, nikto nidky nepovedal, ze tam patrime. Teda ja som sa s tym nikdy nestretol. To, ze mame ambicie ist hore a dostat sa treba na ME je uplne neco ine, nez si mysliet, ze tam sme. Ja mam ambicie zarabat 100 000. Slovensko ma ambicie, ciele, dostat sa na ME.

Evidentne hladas nieco, cim by sa nas mohol pospinit. Zacinam sa s tym stretavat coraz castejsie a niektori spravia z nicoho vlastnymi nezmyselnymi uvahami to co si ty spravil teraz. Stoji to na zamyslenie.

P.S.:

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a aby bolo jasno. Spravili sme v minulej kvalifikaci pokrok, chcem ho potvrdit a este znasobit a zveladit nas "uspech" este viac. Preto mame ambicie a chut ist vyssie. Nikto sa vsak za elitu nepovazuje a je nezmyselne to tu vobec spominat. Takze zamysli sa nad tym, co si vsugerovavas, cim nas chces pospinit a hladat v nas nejakych nemoralistov a namyslenych prehanajucich idiotov. Uz mi toto spravanie od mnohych ludi lezie hore krkom. Ci nahodou problem neni na opacnej strane ako na tej slovenskej

Reagovat
smazaný uživatel

já že tímhlem chci pošpinit Slovensko , to si asi fakt děláš prdel ne

nemá to cenu, asi si sněd šalamounovo hovno.

Reagovat
smazaný uživatel

jo a jestli tě to fakt tolik naštvalo, tak se ti omlouvám, já to psal v tom smyslu, jako že vám ta vysoká výhra proti Kypru uškodila (je to jen můj názor), hráči si asi mysleli, že to bude lehčí. Není ale vyloučeno, že nám to až budete hrát u nás vrátíte.

Měj se a nebuď hned napruzený!

Reagovat
smazaný uživatel

Esteze si sa ospravedlnil.

Reagovat
HOST*

mne vytacis ty ceske "lvice" ... nevem kto v roku 2004 prehral s podpriemernymi Grekmi ... ked ste taky dobrii tak ste ich mali rozniest jak "lvicata" gazelu ....hahaaaa CESKO CESKO !!!

Reagovat
HOST*

Sklamanie.Ceský kompleks aj vo futbale aj v hokeji.Cesko vyuzilo každú chybu Galisovej obrany.Gól sme mohli dať.

Reagovat
smazaný uživatel

nemohli, protože v brance stál Čech

Reagovat
smazaný uživatel

Štajner je momentálně nejhorší fotbalista světa.

Reagovat
smazaný uživatel

A ty jsi jako lepší jo? Pošli něco na yotube, ať se vidí... Štajner není nejhorší na světě, ale včera byl rozhodně nejhorší na hřišti...

Reagovat
smazaný uživatel

Nechci se vnucovat, ale tohle jsem já:

www.youtube.com/watch?v=RVoEiq2aOsE

A pojďme všichni:

Till the roof comes off, till the lights go out

Till my legs give out, can’t shut my mouth

Tiro di Kaká... jóóóóóóó

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde odkaz, takže máš smůlu...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Stydím se, kajím se, sypu si popel na hlavu... kdyby byli všichni na tomto světě takoví jako yarda, žilo by se nám mnohem lépe...

www.youtube.com/watch?v=RVoEiq2aOsE&mode=related&search=

Reagovat
smazaný uživatel

ale jdou oba jmenované odkazy...

Reagovat
HOST*Brl

Prehra naozaj na uterák.

Ale videl som, že je to blbé už pri základnej zostave. Hlinka bol najslabší hráč aj proti Cypru. Nech preboha nikto nechce od Karhana a Valachoviča tvorbu hry. Nie sú to slabí hráči, ale oproti takému Rosickému a Polákovi boli včera smiešni. A a okrem toho totálne blbé striedanie Mareka Čecha. Sionko mohol dať po svojej strane ešte ďalšie dva góy. Galis zlikvidoval najlepšiu vec, ktorá fungovala v predchádzajúcich zápasoch - útok po ľavej strane. Švento bol náš najlepší hráč, ale toto nemohol stíhať.

Myslel som, že remízu uhrajú, ale výkon bol úbohý.

Reagovat
HOST*kofr

Souhlasím,myslím,že kdyby Slováci zvolili jinou taktiku a hlavně jiné složení založní řady(4-4-2),že by to bylo třeba o něčem jiným,i když je pravda,že dva goly do 20min složí i silnější soupeře než jsou Slováci..

Reagovat
HOST*

Reagovat
smazaný uživatel

na sestavu -- Čech - Grygera,Jiránek,Rozehnal,Ujfaluši-Jankulovksi(podmínka je,aby se dostal znovu do formy,to jedině asi odchodem z ACM)Polák(DM)Rosický Sinko(popřípadě Jarolím,když by to bylo potřeba techničtějšího hráče)-Baroš,Koller...

jinak souhlasím,chtělo by to jednou zkusit Skácela-zase-nemůžu si pomoct,ale jeho výkony v repre nejsou zas tak oslnivý,ale šanci bych mu dal.Plašil sice dobře brání,ale podpora útoku u něj není skro žádná)

Na lavce do obrany Kováče(popřípadě DM),Zápotočný, vím,chybí bek(zde by popřípadě byl stahnut Jankul či Jiránek)

záloha-Galasák(popřípadě Sivok nebo jarošík),Jarolím,Plašil ..utok Kulič Lafata...Stejně mne kádr přijde hodně úzky a některé varianty pan Bruckner nezkusí(jankula na zálohu),ale co myslíte vy??já myslím,že by to takhle klapalo dobře....

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych uvital všechno, co by vystrnadilo Plašila ze základu a tohle tvoje by šlo, ale místo Baroše ke Kollerovi Kaliče

Reagovat
smazaný uživatel

Kaliče? To bys tam ale musel dát spíš jednoho týpka ze Sparty, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

No Kalič je ze Slavie ( = Kalivoda ), ale ten do repre, no ehm...

Reagovat
smazaný uživatel

On myslel asi Kuliče a já Šimáka...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Kulič je(byl) taky kalič..

Reagovat
HOST*

Šimák je borec, dokázal porazit toho nejtěžsího protivníka, kterým nebyla Brazílie nebo Argentina, ale alkohol.

Reagovat
HOST*kofr

To jo,v současné formě bych tam taky dal Kuliče,ale jsem optimista a věřím,že se Bary i jankul do formy znova dostanou...

Reagovat
HOST*cracker

Vůbec, Baroš tam jasně patří (když je zdravej)

Reagovat
HOST*

Reagovat
HOST*marlowe

A co treba Smica. :) Ja bych to videl: Cech - Ujfalusi, Grygera/Jiranek, Jankulovski - Sionko/Jarolim, Polak, Rosicky, Smica - Koller, Baros/Kulic . S tim, ze by to chtelo vyzkouset Matejovskyho (kdyz to jde Kulicovi...) pro pripad, ze by nemoh Rosa.

Reagovat
HOST*Čech

Sem vám to řikal, Mamrdi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
HOST*

Výborný zápas ze strany Čechů, ale trochu mě mrzelo že jsme vyhráli jen 3:0, měli jsme se řídit podle přísloví :,,Kuj železo dokud je žhavé." a měli jsme jim naložit alespoň šestku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Byli jsme jasně lepší. Slováci neměli šanci. Myslím si, že Němci jsou spolu s námi favority skupiny a s ůctou ke Slovákům prohlašuji: Nepostoupí!!!

Reagovat
HOST*migrific

paradne boli tie vase ceske ulicky !!!! skoda ze ked ten nazov vznikol tak zo bolo este cesko-slovensko ale to necham tak, vy si setko privlastnite !!! a najlepsie jed ked ceski komentatori hovroia jak boli cesi majstri sveta a v zajkladnej zostave boli max 3 !!!!!!!!!!!!!! a dúfam ze tie vase "lvicta" vypadnu v prvom kole !!! a nevem de ste pisali na akej stranke ze 17-tka mala skpinu velmi tazku tak to je na zasmiatie ... Slovaci dali Slovicnom 5-1 a 4-0 a s Turkami remizovali 0-0 ale hlavne ze su to strasne tazky superi !!! Bosna by vas rozniesla !!! takze len tolko zo SLOVENSKA !!! szia

Reagovat
smazaný uživatel

pardon-překlep! úctou

Reagovat
HOST*Dejan

Češi vždy byli a budou jasně lepší než Slováci...Ale jednou nastane vyjímečná situace,že nás porazí,protože to jinak už není normální Česká republika je na tom lépe po všech stránkách-sportovně i ekonomicky.Kvalitnější ligy,lepší zázemí,stadiony atd. Reagovla bych na hodnocení na srovnání Petra Čecha a Kamila Čontofalského.Slovenský golman má velké kvality a P.Čech je jen jeden!Je společně s Buffonem nejlepší na světě. Skácel a Jarošík by měli být v reprezentaci,ještě se uzdraví Baroš a budeme zase velmi silní. Slováci mají šanci se porvat v dalších zápasech a ukázat,že na to mají postoupit na ME.nevěšte hlavy a vzhůru na namyšlený Němce a nebezpečný Iry.

Reagovat
HOST*taxi taxi

Skacel a jarosik maju mrtnu formu ... kde to vlastne hraju ? tiii by si nezahrali u nas v juniroskej repreznetacii ... bleeeee

Reagovat
HOST*

pořád se to opakuje, ale je to pravda

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak klobouk dolů před Rosickým...Co ten toho naběhal, neviděl jsem, že by ztratil lacino míč. Ve středu zálohy si mnohdy ze slovenských hráčů dělal loutky a (což u něj nebývalo tak často) získal v defenzívě hodně míču. Fantastický hráč, správný kapitán

Reagovat
HOST*Joe

Já byl na tom zápase a byl to vážně parádní zážitek. Neříkám že se Slováci nesnažili ale připadalo mi že si myslí že hrají přátelák. Naši fanoušci byli naprosto senzační a ti slovenští...3 gól a šli domů. No jo frajeři. Češi nejsou Kypr. Jinak Libor Sionko...omlouvám se, že jsem kdy řekl že je na hřišti jen do počtu. Je to borec (a o ostatních, to nemusím ani říkat. Díky hoši, jen tak dál.

Reagovat
HOST*

Někdy mi připadá,že naši fanoušci jsou slyšet více venku než doma,ale to bylo dáno i tou rivalitou Kolik jich tam vůbec bylo?odhaduji 5 tisíc,ne-li víc?

Reagovat
HOST*dudi

Reagovat
smazaný uživatel

A ty choť do piči...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Sterdo, zejtra je tiskovka a asi se oznámí oficiálně stavba stadionu, takže si připrav něco k pití, snad si virtuálně přiťuknem

Reagovat
smazaný uživatel

Tak teda už dneska, nějak mi ujel čas :D

Reagovat
smazaný uživatel

Tebe nestraší přítomnost iluzionisty LEŽky v tom projektu?

Já bych mu teda nevěřil ani pozdrav, takže se celkem divím, že kdykoliv něco tenhle strejda vypustí z huby, tak se chytneš

Zase to skončí u makety. Tentokráte to bude maketa č. 162

Reagovat
smazaný uživatel

Leška má prý táhnout...

Reagovat
smazaný uživatel

Právě, že né. Jde dělat vrchního manažera do tý firmy, co má stavět staďák. Tzn. bude dělat finanční průtokáč, což je kurewsky zajímavá funkce . Možná odtáhl ze slávie jen proto, že už není, co krást, tzv. vyschl zdroj

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zase moc strašíš. Leška jde dělat to, co umí/měl by umět - ekonomii. Je potřeba říct, že za všechny průsery z posledních let byla přisuzována vina jenom jemu, ale ve vedení nebyl sám. Jde do dceřiný firmy enicu, která bude dávat dokupy financování, sponzory atp, prostě jenom stadion, připravený to je, takže se nebojim, že by to nedopočítali ( holt na nás se Paroubek chodí jenom dívat, ale státní prachy cpe Sraltě... ).

Kdybys četl, co já sem tu psal o tom stadionu, tak sem po těch zprávách v Blesku, SPortu, eFotbalu atp. spíš klidnil Sterdu, teď už tomu i dost věřím, páč smlouva je oficiálně podepsána a 15. 9. se začíná. Má to mít něco málo přes 20k míst, má stát pod miliardu ( takže žádnejch 1,5mld a 130mega roční splátky ) a návratnost je 15 let.

Reagovat
smazaný uživatel

1. Reakce na Paruba a Spartu -

Parub-pablb je Slávista, takže nekal vodu ...

2. A teď ten staďák. Ležka je vychcánek a určitě se na tom (jestli se to teda bude stavět) pěkně napakuje, na to můžeš vzít jed

3. Připravený to je, to máš pravdu, připravenej projekt máte už od poloviny 80. let, takže nevím, proč zrovna teď věřit, že se to bude realizovat

4. Napsal jsi něco o 130 mio splátkách ročně, jak kdyby to byla kačka na žvejkačku. Můžeš mi říct, kde vezmete každej rok 130 mio (mimochodem, já už četl i 190 mio, ale beru tu menší částku ), když máte problém poslat 3 mega Zlínu za Hubáčka? Jenom podotknu, že máte roční rozpočet tuším 90 mega, takže kde vzít dvojnásobek na splátku staďáku a nekrást? Četl jsem o nějakejch hotelech a bytech, ale bude to opravdu stačit , aby to těch cca 150 mega vyneslo? Moji odpověď si domysli

Reagovat
smazaný uživatel

Právě, že těch 130 mega ročně byl tip efotbalu, jenže ti počítali se stavbou za 1,5 mld.. Jelikož by se to mělo postavit do 1 miliardy, tak by ta roční částka na splácení měla být menší..Už jsem dostkrát napsal, že teď tomu věřím jak nikdy předtím, tak to snad už vyjde..

Reagovat
smazaný uživatel

A navíc, ty jako Sparťan by ses se stadionem němel moc chlubit, všichni vědí, jak to tehdy s tou výstavbou bylo...

Reagovat
smazaný uživatel

A jak vůbec k Letné přišli, že

BTW Jiříku, s tim Paroubkem se nesměj, jestli se nedejbože to prasátko vrátí k talíři ( čti svině ke korytu ), tak vám odklepne miliardu, takže pomlč - na nás se vysral ( ne že by se ho kdo prosil ), vám rozdává ( i naše ) prachy, opravdu kovanej slávista...

A neznáš moc fakt - domluvený to nikdy nebylo, teď je prostě podepsaná smlouva, vyřízená povolení, splácaný financování. Hubáček je dávno zaplacenej, financování se Slavie, jako klubu SK Slavia Praha vlastně netýká, o to se stará E-Side property Limited s.r.o., potažmo její akcionáři - ENIC a spousta dalších, zasahuje do toho Praha 10, stavební firma. Ve stadionu budou restaurace, obchody, kluby.

Já miluju, jak se na netu vyvrbí spousta sparťánků s nulovejma ekonomickejma znalostma a začnou žvatlat ( FCB je ještě jeden z těch lepších... ). Musíte si uvědomit, že sám a bez půjčky dneska nikdo nic nepostaví, prachy do toho narve víc subjektů a věřte mi, že tam makaj lidi, kteří si pohlídaj, aby se jim to vyplatilo, jinak by nedali ani korunu.

Reagovat
HOST*Dejan

Kolik tam bylo českých fanoušků? Je pravda,že 7 tisíc???díky

Reagovat
HOST*

Uzdarví se Baroš,Šmicer,Grygera...Povolají Jarošíka a Skácela,kteří tam určitě patří a bude ještě mnohem silnější a zkurvený němce ztrčíme do kapsy

Reagovat
HOST*Petr Čech

byl to dobrý zápas slovensko mě málem dalo gol ale já sem se nenechal!!!2 nejhorší střeli byli jak vystrelil Dušan Švento a pak jak dal hlavičku Šebo

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele