Mistrovství Evropy - kvalifikace UEFA - Mistrovství Evropy - kvalifikace 2008

skupina D
11.10.2006 20:30 CET
1 : 1
(0:0)

Vzájemné zápasy

31.03.2004
Irsko
2:1
Česko
Přátelské zápasy
 
23.02.2000
Irsko
3:2
Česko
Přátelské zápasy
 
25.03.1998
Česko
2:1
Irsko
Přátelské zápasy
 
24.04.1996
Česko
2:0
Irsko
Přátelské zápasy
 
05.06.1994
Irsko
1:3
Česko
Přátelské zápasy
 

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Irsko - poslední zápasy

07.10.2006
Kypr
5:2
Irsko
ME - kvalifikace
Sk D
02.09.2006
Německo
1:0
Irsko
ME - kvalifikace
Sk D
16.08.2006
Irsko
0:4
Nizozemsko
Přátelské zápasy
 
24.05.2006
Irsko
0:1
Chile
Přátelské zápasy
 
01.03.2006
Irsko
3:0
Švédsko
Přátelské zápasy
 
12.10.2005
Irsko
0:0
Švýcarsko
MS - kvalifikace
Ev Sk 4
07.10.2006
Kypr
5:2
Irsko
Sk D
02.09.2006
Německo
1:0
Irsko
Sk D
11.10.2003
Švýcarsko
2:0
Irsko
Sk 10
06.09.2003
Irsko
1:1
Rusko
Sk 10
11.06.2003
Irsko
2:0
Gruzie
Sk 10
07.06.2003
Irsko
2:1
Albánie
Sk 10

Česko - poslední zápasy

07.10.2006
Česko
7:0
San Marino
ME - kvalifikace
Sk D
06.09.2006
Slovensko
0:3
Česko
ME - kvalifikace
Sk D
02.09.2006
Česko
2:1
Wales
ME - kvalifikace
Sk D
16.08.2006
Česko
1:3
Srbsko
Přátelské zápasy
 
22.06.2006
Česko
0:2
Itálie
Mistrovství světa
Sk E
17.06.2006
Česko
0:2
Ghana
Mistrovství světa
Sk E
07.10.2006
Česko
7:0
San Marino
Sk D
06.09.2006
Slovensko
0:3
Česko
Sk D
02.09.2006
Česko
2:1
Wales
Sk D
11.10.2003
Rakousko
2:3
Česko
Sk 3
10.09.2003
Česko
3:1
Nizozemsko
Sk 3
06.09.2003
Bělorusko
1:3
Česko
Sk 3

Mistrovství Evropy - kvalifikace - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Česko
3
3
0
0
12 : 1
9
2
Německo
2
2
0
0
14 : 0
6
3
Slovensko
3
2
0
1
11 : 5
6
4
Kypr
2
1
0
1
6 : 8
3
5
Irsko
2
0
0
2
2 : 6
0
6
Wales
2
0
0
2
2 : 7
0
7
San Marino
2
0
0
2
0 : 20
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Česko
2
2
0
0
9 : 1
6
2
Kypr
1
1
0
0
5 : 2
3
3
Slovensko
2
1
0
1
6 : 4
3
4
Německo
1
1
0
0
1 : 0
3
5
Irsko
0
0
0
0
0 : 0
0
6
Wales
1
0
0
1
1 : 5
0
7
San Marino
1
0
0
1
0 : 13
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Německo
1
1
0
0
13 : 0
3
2
Slovensko
1
1
0
0
5 : 1
3
3
Česko
1
1
0
0
3 : 0
3
4
Wales
1
0
0
1
1 : 2
0
5
Irsko
2
0
0
2
2 : 6
0
6
Kypr
1
0
0
1
1 : 6
0
7
San Marino
1
0
0
1
0 : 7
0

Komentáře (70)

Přidat komentář
Shevchenko

Irové zatím prohrávají na Kypru 4:2 snad proharjou a pak i s náma 1:2 (Keane-Koller,Sionko) Snad Sionko bude ne?

Reagovat
Marv

1:1

Reagovat
smazaný uživatel

sionko nebude

Reagovat
smazaný uživatel

doufám a zároven věřím ve výhru našich fotbalistů,hlavně po debaklu irů od kypru těch 1:2 by to skončit mohlo.

Reagovat
smazaný uživatel

0:2!! Koller, Rosicky

Reagovat
HOST*

neviete preco davaju na vas tak vysoky kurz 2.15 ? irsko nic nedokazalo zatial a myslia si ze proti cesku dokazu nieco ?

Reagovat
smazaný uživatel

Taky tomu nerozumím ale na Čechy jsem nedal ale myslím že vyhrajou 1:3 Duff- Koller Baroš Kováč

Reagovat
smazaný uživatel

strejda říkal,že klesnul kurz až na 1,50

Reagovat
HOST*

pretoze sa cechom v irsku na tom malom ihrisku nedari amozno ze preto ze nemozu vzdy vyhravat a mozno ze preto aby sa slovensko dotiahlo na nich

Reagovat
smazaný uživatel

nedotáhne

Reagovat
HOST*Boysi

Česi ich rozbiju O 3 až 4 goly Irom chybaju 6-8hraci debakel jak bejk

Reagovat
Marv

No tak takhle bych je urcite nepodcenoval..

Reagovat
HOST*cebík

snad z toho neudělají naši horor

Reagovat
HOST*

Vy snad nerozumíte fotbalu ale vubec.Irsko vyhraje 2-0,to snad ví i malej kluk.S Kyprem nás akorát oklamali.

Reagovat
HOST*Spartan

1:3

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm, remíza je pro nás výsledkem dobrým, ale hlavně také šťastným. První poločas se mi kupodivu docela líbil i Plašil, ale vzhledem k tomu, že v druhém ani nepotkal balon, tak jeho výkon hodnotím tradičně jako "nedostatečný pro národní tým". Když to vemu od branky, tak Čech klasicky zachytal vysoký standart, obrana hlavně ve svém středu dělala někdy zbytečné chyby, záloha průměr, v útoku Koller průměr a Baroš hrůza. největším tragédem zápasu je pro mě však "pan" Karel Bruckner, který se již tradičně po*ral a sázel tam na konci jednoho defenzivnějšího hráče za druhým. Už jenom chybělo avizované střídání Zd. Pospěcha, to bych už asi ani neměl sílu psát tento komentář. Nechápu, proč nestřídal špatného a hlavně nerozehraného Baroše např. Kuličem, který by 20 až 30 minut hravě zvládnul. Já jen věřím, že až se uzdraví Sionko(snad se mu bude alespoň trochu dařit přiblížit se ke "slovenskému" či "waleskému" výkonu), Plašil konečně zůstane na střídačce, ještě lépe by mi však bylo, kdyby zůstal v Monacu.

Reagovat
HOST*Kai-Yin

100% souhlas se vsim.

Reagovat
Jajinek

Souhlasim s Brucknerovou kritikou...nechapu proc nevystridal Kovace, byl uplne tragickej....nezastavoval utoky a neprihral pomalu ani na metr. Nechapu proc tam po Kollerove golu neposlal hned Jarolima misto Kovace a Kulice misto Baryho...irove byli nalomeni...ten zapas se pak dal mozna i vyhrat....zaloha Plasil-Polak-Rosa-Jarolim vypada daleko lip nez Polak-Kovac-Rosa-Grygera....ale Bruckner nic...on strida v 83 minute a brani remizu...

Pravdu mel ve studiu Pavel Kuka, kdyz se ho ptali proc sme se nedostali ke sve typicke kombinacni hre...odpovedel ze sme na hristi proste nemeli dost hracu do kombinace...protoze to po Kovacovi nebo Grygerovi opravdu chtit nemuzu....

Reagovat
smazaný uživatel

Já chválím Ujfiho za první půlku, Jiránka, Rosu a Dina za gól. Čech byl taky oporou, ale ty jeho nesmyslný výhozy

Tradičně tragický byl Plašil, Kováč, Bary a Janek (aspoň tu nohu tam mohl Duffovi dát ).

Reagovat
HOST*kofr

Když to vezmu po pořadě

Čech-vysoký standart(ocenil bych jeho zákrok hned na začátku zápasu)

Rozehnal se mi moc nelíbil-hlavně jeho skoro pravidelné nakopávání dopředu a na obraná fáze konci,kdy nedůsledně bránil Keana(naštěstí tu 99%šanci hlavou nedal).

Jiránek-působil na mne lépe než Rozehnal

Ujfaluši-pozice pravýho beka mu jde. Nejlepší hráč z obrany

Jankulovski-nic moc

Plašil-pořád stejná písnička,dozadu spolehlivý,vepředu neviditelný. Stálo by za to zkusit změnu hráče na tomto postu

Kováč-dneska se mi nelíbil

Polák- není to jeho post,prostě je to bijec dostředu,ale výkon nebyl špatný

Rosický-ze záložníků se mi líbil nejvíc

Koller--gol-to mluví za vše..ale jinak nemá cenu na něj pořád nakopávat balony

Baroš-z jeho strany utrápený výkon,prostě je z formy

Myslím,že do hry měl jít dříve Jarolím(místo Plašila)nebo Kulič místo Baroše...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*Luis

Naprostý souhlas, akorát já neuznávám Kováče- nikdy!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Kuwa, Sterdo, předběhls mě. Přesně tohle jsem měl namyšlený, že to napíšu .

Takže se to budu snažit jen doplnit: Čech - dobrý výkon, ten zásah nohou byl sice házenkářský, ale on takvýhle zákroky dělá rád a umí je - 6

Ujfaluši - dostal asi defenzivnější úkoly, takže tolik nepodporoval útok, společně s Plašilem vymazal Duffa - 6

Jiránek - nic moc, ale v té stopereské dvojici tragédů byl ten lepší - 4

Rozehnal - katastrofální výkon, už v první půli tam sekal pitchoviny, jednu za druhou a už v ten moment sem si říkal, že se to vymstí . A taky že jo. Ten gól šel přes něj, když nebyl schopnej přes svou kopytnatost odkopnout balon - 2

Jankul - už ztrácím jakoukoli naději, že se jednou vrátí do svojí formy. Prostě ho v AC zabili. Dozadu je sice lepší, ale dopředu nulovej. Včera (jestli se nepletu) nedal jedinec centr ... - 4

Plašil - včera k mému naprostému údivu patřil k nejlepším na place. Nakrával, vymýšlel, utíkal, bránil, ta narážečka na Baroše byla perfektní . V druhý půlce slabší, což ale zapříčinila Brucknerova připosraná taktika hrát na plichtu . V úhrnu mu dávám sedmičku

Rosa - asi nejlepší červenej na place, vymýšlel, pronikal, přihrával, bránil, tohle bych si od něho představoval - 8

Kováč - hm, já nevím, na stoperu se mi líbí víc, včera stejně jako celá naše hra nic moc - 4

Polák - kdo proboha poradil Klekímu dávat defenzivního mága Poláka na levý křídlo . On to prostě neumí, párkrát se pokusil o jakejs takejs průnik, ale většinou to na mě působilo dost srandovně . U lajny musí hrát hráč, kterej umí centrovat a tohle zůstalo Honzovi zapovězeno a ještě jsme ani nevyužili tu jeho střelu. Doufám, že to byl poslední experiment tohoto druhu. Honza má ode mě 3, ale není to jeho chyba, hrál to, co neumí

Koller - jeho forma jde znatelně do hayzlu . Kromě toho gólu jsem si moc nevšiml, že by něco udělal dobře, dokonce ani nevyhrával hlavu, což ale možná zapříčinilo to, že neměl pro koho tu hlavu vyhrát - 4

Baroš - katastrofa, tohle byl největší kašpar v červeným. Jeho výkon byl úplně šílenej. Svou tragédnost dokazoval po celej zápas, kdy furt držel balon a neomylně pronikal do třech soupeřů a ztrácel. Vrcholem byly ty dvě gólovky, co měl a zadrbal. Jednu po nádherný Plašilově narážečce a druhou, když byl 2 metry před gólmanem a neomylně ho trefil. Kdo napíše, že to byl fantastickej zákrok gólmana, tak nikdy nehrál fotbal. Z této pozice se to nedá chytit, to se musí blbě kopnout ... . Jeho "výkon" bych ohodnotil snad poprvý v historii mého hodnocení nulou. Já myslím, že právě jen tahle cifra vystihuje přínos tohoto hráče pro mužstvo. Příště tam chci vidět někoho jinýho, je jedno koho, každej tam zahraje aspoň něco navíc

A na závěr Klekí - další z jeho prokoučovanejch mačů . Zkurvil to už počáteční sestavou a rozestavením, kdy Poláka utopil na křídle, čemuž ještě teď tak trochu nemůžu uvěřit . A zkurvil to i neschopností zareagovat na vývoj zápasu, kdy nám začala dost brutálně ujíždět země pod nohama, Irčani nás dostávali pod tlak, náš tragédní střed obrany dělal chyby. Tomuhle všemu se dalo předejít jednoduchejma tahama a to vyhozením kašparoidního Baroše a nasazením Kaliče a stáhnutí úplně vyflusnutýho a stojícího Kollera, kterej byl v závěrečný dvacetiminutovce úplně na řiť a nasazením kohokoliv, třeba i Lafaty anebo Jarolíma a vysunutím Plašil. Náš pan trenér ty "vyřešil" stažením jednoho z nejlepších a to Plašila ... . Ještě bych zmínil, že Bruckner dělá stále stejnou chybu a tou je, že si v mužstvu vybere jednoho a na toho všechno hrajem. V posledních dvou letech tuhle funkci plnil Jenda Koller (všichni víme, jak jsme pak dopadli na MS ...) a teď je to zase taktika "všechno přes Rosu". Nechci nikomu nic špatnýmu přát, ale chtěl bych vidět, co bysme hráli, nemít Rosáka ...

Ještě nazávěr: včera jsme hráli proti Irskýmu "béčku", který nás naprosto jasně přehrálo a proti kterýmu jsme dost okatě ubetonovali plichtu. Ned tímhle by se Klikí měl zamyslet, jestli to takhle půjde dál. Podle mě ne. Včera jsme na výhru mohli mít, nebít trenérovi připosrané taktiky

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a ještě bych chtěl pochválit toho Irskýho zrzka se čtyřkou (tuším McShane se jmenoval). nedal Dinovi za celej zápas pokoj a, ač znatelně prťavější, ho normálně uskákal . Z něj by mohlo něco bejt

Reagovat
HOST*cracker

a gol šel přes něj a proti béčku? Tak to je hodně

Reagovat
smazaný uživatel

Začnu u toho gólu, který jsme dostali. Zachybovalo tam více hráčů, byla to i smůla, mě nejvíc naštval Čech tím riskantním výhozem (na vlastní půlku to lze jen do volného prostoru, to by snad mohl vědět) a poněkud laxnější Janek.

Ujfaluši s Plašilem vymazali prd, Duff hrál většinou na Jankulovského straně. K míči se moc nedostal, ale když už ho měl v nebezpečné blízkosti naší branky, tak Mára zkrátka nestíhal. Klidně z toho mohly být 3 góly.

Co se Plašila týče, tak jsem četl už asi sto názorů na tento zápas a ty jsi první, kdo ho pochválil . A to tak, že dost . Ale když vyčteš špatnou fyzičku Kollerovi, tak by ses mohl zastavit i u Plašila. To nebylo zdaleka poprvé, co po 70. minutě naprosto "odešel". Naposledy se mu to stalo na Slovensku. K tomu přičtu katastrofální podporu útoku (kdo jiný, když ne krajní záložníci?) a máme na světě další Plašilovo hrůzné představení v národním týmu. Trochu mi to připomíná situaci Raúla v Realu, drtivá většina fanoušků ho nechce, ale trenér pro něho vždycky místo najde.

Žany Polák mi jako levý záložník taky nesedí, ale on tam zase tak velký výběr nebyl. Oproti zápasu na Slovensku nám chyběl Sionko, který hrál na dvou postech zároveň - pravé křídlo i podhrotového hráče. Tím pádem mohl Polák ještě více zahustit střed, udělat práci pro Rosu a my měli vyhráno. Teď hráli 2 klasičtí útočníci a ten systém nebyl tak pružný.

Bary se trápil, což z velké části ovlivnila jeho nerozehranost, těch odskočených míčů bylo opravdu hodně. Ale hůl bych nad ním nelámal a už vůbec bych ho nevyřazoval ze sestavy. Vždyť příští zápas hrajeme až za nějakých 5-6 měsíců

Závěrem dodám, že se na tyhle tvoje příspěvky vždycky hrozně těším. To by bylo, aby se nenašel alespoň jeden tým (případně jezdec), kterému nefandíme oba dva

A ještě důkaz místo slibů, Jarda patřil opravdu k nejhorším (3000 hodnocení je myslím dost nato, aby se tomu dala přikládat nějaká váha ):

http://fotbal.idnes.cz/znamky.asp?id=152

Reagovat
smazaný uživatel

Na začátku se kaju, páč jsem ze sebe udělal debila s tím Duffem, což jsem si taky uvědomil, ale tak trochu jsem počítal s tím, že si toho nikdo moc nevšimne ... A on merengues ... Taky kdo jinej, že?

U toho gólu zachybovalo opravdu hráčů víc, ale jen Rozehnalovi šel ten balon krásně proti noze a stačilo do něj hrábnout, ať letí, kam letí.

Co se týče Plašila, tak mě jeho kritika po tomhle zápase překvapuje. Taky jsem už četl ohromné množství názorů, že zahrál bídně, ale to trochu přisuzuju k tomu, že on je nejkritizovanější muž vždy a teď si na něm lidi možná trochu vylejvají vztek . Mě se v tomhle zápase opravdově líbil.

Záměr z Polákem a jeho zabezpečením středu z levý strany jsem samo pochopil taky, ale když Karel viděl, že to nefunguje, tak to měl v půlce změnit, ne?

Omlouváš Baroše, že jeho bídnej výkon vyplývá z nerozehranosti, ale napiš mi pár zápasů v poslední době (tzn. 2 roky zpět), kdy zahrál minimálně průměrně. On je podle mě dlouhodobě katastrofickej. Když nepadá, jak šiška, tak běhá místo na bránu napříč hřištěm . Prostě od EURA 04 mu to nejde, to musí uznat každej. Viděl jsi některej ze zápasů Aston Villy? Já jo a musím uznat, že výkonnostní rozdíl mezi Barošem a Angelem je propastnej. Benitéz si asi ještě teď mne ruce, že se ho zbavil ... , ikdyž místo něj koupil dvoumetrový poleno, tak pořád zahraje líp a je prospěšnější, než Bary

Aby nevznikla mílka, tak já budu taky nejšťastnější, když Plašil vypadne z repre, protože jsou jeho výkony hlavně dopředu nulový, ale v tomhle zápase se mi prostě líbil. Asi se jenom kvůli jemu a jeho výkonu budu muset na tu naši hrůzu podívat ještě jednou a to ze záznamu. Buď bych se nechal přesvědčit, že hrál hofno, anebo bych se utvrdil, že hrál dobře a lidi si na něm vylejvaj zlost

Reagovat
smazaný uživatel

do prdele: mÝlka. Sakrafix, pardon

Reagovat
HOST*vincent

pláša byl fakt dobrej půlhodiny, ale pak jako když utne

Reagovat
smazaný uživatel

Bary: v Anglii nevím, tu tolik nesleduju, ale v repre proti San Marinu , Arménii (doma), Nizozemsku (oba dva), Norsku (oba dva), Itálii (MS), Finsku (doma), Andoře (oba dva) a Makedonii (doma).

Jedenáct zápasů, to jde, ne? Od Eura dal v nároďáku 7 gólů, což není až tak hrozné.

Reagovat
smazaný uživatel

V Premier League je poslední dva roky úplně tragický. V repre to ještě docela ujde, ale teď v Irsku to byla tragédie. Nicméně vyřazovat ho předem ze sestavy na příští zápas proti Němcům je hodně troufalé, zvlášť když je ten zápas až za půl roku a nikdo nemůže vědět, v jaké bude formě. Nicméně já doufám, že za měsíc v přáteláku dostane šanci víc hráčů, hlavně Bednář, snad i Matějovský a Kulič. Ale když se nad tím zamyslím, tak to zase bude Blažek v bráně, Pospěch v obraně, Sivok v záloze a Lafata v útoku.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak teď jsi mě dostal. Abych řekl pravdu, tak si ani nepamatuju, jestli jsme s těma soupeřema hráli, natož abych si pamatoval, jak v tom zápase hrál Baroš . Ale co si pamatuju, tak Barymu se v poslední době ať už v repre nebo v PL moc nedaří, ale co můžu říct na 100 %, tak v PL je na ručník

Reagovat
smazaný uživatel

Co se týče české repre, tak se v názorech docela dost shodujeme. Škoda, že seš rudej...

Reagovat
smazaný uživatel

ne, ne, škoda je, že ty jseš seshitec

Reagovat
smazaný uživatel

Vy jste divní oba

Reagovat
smazaný uživatel

Drž pisk, bobiku

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta, Brno, ... Takže držte pysk oba...

Reagovat
smazaný uživatel

Ho-rá-ci z Tře-bí-če, táhněte do **** HEJ HEJ

Reagovat
RMCF

Už není moc co dodat všchno bylo řečeno, zajímavý že u naší repre se téměř shodnem fanoušci všech klubu. Tak nasranej sem u fotbalu nebyl dlouho, Baroš byl hroznej traged nezpracoval pořádně jedinej balon furt mu odskakoval a když už ho měl náhodou pod kontrolou tak šel nesmyslně do třech hráčů...Pak taky už delší dobu mě štve absence krajních záložníků a včera to byl vrchol, kdy v podstatě hráli v záloze čtyři střeďáci, i ten Plašil není špatnej fotbalista, ale není to krajňas do 4-4-2 a po zápas dědek ještě prohlásí že dnes už krajní záložníci nejsou žádní lajnový hráči To se asi můžem definitivně rozloučit s krásnou kombinační hrou, když budou hrát na krajích defensivní záložníci a budem se bát irska...(tím nechci říct že by to byly nějaký nemehla)

Reagovat
HOST*Luis

tragéd zápasu- jednoznačně Kováč! Nemám ho rád, tak si na něj dávám pozor, takže on by měl zůstat někde na Sibiři!! Zhruba 75% věcí zkurvil!!

Reagovat
smazaný uživatel

Nečetl jsem předchozí příspěvky,takže kdybych něco opakoval tak mě omluvte.

Kováč ven-proč tam nedá Jarolíma?Bruckner ven..pokuď s tím něco neudělá.Obrana tragická,za tu dobu už je mohl něco naučit.Místo,aby jsme se o něco pokusili,tak tam pošle obránce za útočníka,soupeř nás zatlačí a je jen otázka času,kdy budou mít golový šance,taky jsme málem prohráli.

Reagovat
smazaný uživatel

máme deset bodů z 12 možných a ty bys někoho pořád vyhazoval....Běž vyhledat pomoc psychiatra.

Reagovat
HOST*Neversense

Taky s jakejma soupeřama,jestli se kvalifikujem,tak s touhle obranou u kvalitnějších soupeřů vyhoříme.Já vím,že psát do téhle sikuze je asi velmi těžká diagnoza. Kováč v reprezentaci nemá,co dělat. U Brucknura by se mohlo diskutovat,ale to beru.

Reagovat
smazaný uživatel

Kováč na reprezentaci stoprocentně má, že mu nevyšel jeden zápas, to přeci nikoho neopravňuje říkat, že tam nemá co dělat. Koho by si tam chtěl místo něho? V obraně se mi sice líbí víc, ale ve středu zálohy může být ještě hodně platný.

Reagovat
smazaný uživatel

Hned od začátku jsem byl pro Jarolíma,ten aspoň navíc umí tvořit.

Reagovat
smazaný uživatel

Ono jde hlavně o to, že před kvalifikací skoro všichni říkali, že je to docela těžká skupina a že s oslabeným kádrem budeme mít co dělat. Teď ztratíme první body (i když vzhledem k vývoji skupiny je to daleko větší ztráta pro Iry) a hned je to Brucknerova chyba a vyhazujete ho. Podívejte se na ten hráčský materiál a potom mluvte. Útočníci nemají formu, záložníci neumí tvořit a obránci jsou spíš dříči, kteří jednou den mají a jednou zase ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Já už jsem ho vyhazoval předtím,ale to jsem napsal po zápasu ještě ovlivněn vývojem a beru to pryč,ikdyž někdy ty jeho tahy nechápu.Je pravda,že nejsme žádná fotbalová velmoc a kvalitních hráčů tolik není.Ale i přesto si myslím,že některé slabší týmy mají obranu líp organizovanou než my.Jankulovsky,Ujafaluši a spol přece nejsou hráči úrovně naší ligy,mají na víc než na to,co předvádějí.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš sice recht, že kdyby mi někdo před kvaldou říkal, že po prvních čtyřech zápasech budeme mít 10 bodů, tak ho považuju za blázna. Je to prostě start skoro snovej, o tom žádná, ale prostě nemůžu zavírat oči před některejma Brucknerovejma přehmatama, dalo by se skoro říci pitchovinama. Nezlob se na mě, ale nastoupit v záloze se dvěma čistokrevnejma DM (Kováč, Polák), jedním křídlem, který je většinou dopředu jalový a jehož přednosti jsou hlavně ve hře dozadu (Plašil) a jedním CM (Rosa), kterej měl ještě k tomu dost defenzivních úkolů je kravina jako Brno ( ). Ale to není všechno, on Karel tyhle svoje chyby ještě umocnil tím, že ikdyž viděl, že to nefunguje, tak nijak nezareagoval, neprostřídal, neproházel posty, nerozdal jiný taktický noty, prostě nic. Další jeho trenérskou minelou bylo nasazení totálně jalovýho Baroše, u kterýho bylo vidět, že není ve formě, už po pár minutách. Jeho ponechání na place až do 82. minuty bych si dovolil označit za sabotáž. Další chybou bylo ponechání ve hře se trápícího a na trávníku se plácajícího Jendu Kollerovic. Tím, že jsme vepředu neměli jedinýho pohyblivýho hrota, se naše už tak nefunkční obrana dostala pod tlak. A stačilo tak málo a to, dát dopředu běhavýho Kuldu, kterej by je trochu zaměstnal a donutil myslet i dozadu. Tohleto jsou pro mě varovný sygnály, že Bruckner už "trochu" blbne. Zlob se na mě nebo ne.

Reagovat
smazaný uživatel

kuwa: sYgnály

Reagovat
smazaný uživatel

do pitche : sIgnály.

Ještě jednou: finální verze je sIgnály

Reagovat
smazaný uživatel

Zlob se na mě nebo ne, ale Baroš s Kollerem prokázali proti San Marinu lepší formu než Kulič s Lafatou, kterým to momentálně opravdu moc nejde. Taky je zajímavý, že skoro totožnou sestavu vybrali i čtenáři na idnes a teď brečí. Mohl tam dát Jarolíma místo Kováče, to je pravda, ale už nikdo ho nepochválí za nasazení Jiránka, který podle mě předvedl daleko lepší výkon, než jakého by byl schopný Grygera.

Bruckner nás dostane na třetí velký turnaj v řadě, to smekám, protože po MS tady půlka lidí odsoudilo nároďák pomalu navěky.

Reagovat
smazaný uživatel

Jiránek hraje v poslední době super, na takové výkony jsem od něj dříve nebyl zvyklý. Kováč podle mě měl být v základu, ale je pravda, že mu to moc nevyšlo. Já jsem ho ve své ideální sestavě před zápasem měl taky.

Reagovat
smazaný uživatel

Já taky, měl jsem zálohu bez Plašila, ale ten dostal víc hlasů než Kováč

Reagovat
smazaný uživatel

Když to vemeš objektivně, tak San Marino se snad ani nedá počítat. Mě nejde o to, aby byl Kulda v základu, ale jak už jsem psal před zápasem, vzhledem k tomu, že Bary není rozehraný, na celý zápas to fyzicky proti silným soupeřům zatím taky není, přál jsem si jeho vystřídání za Kuldu kolem 65. minuty, na unavenou irskou obranu by Kuličova rychlost určitě platila. Takhle se tam Bary jenom plácal a nebyl vůbec platný, nezpracoval přihrávku, hrál rukama( ) a do brejků se taky nedal použít.

Reagovat
smazaný uživatel

OK, deset bodů z dvanácti možných je super, na tom se zřejmě shodneme všichni. Mě vadí, že si hraje na nedotknutelného, na člověka, který nedělá chyby a takovou vlastnost nesnáším. Dále mě vadí, že to zase plácáme s 12 až 13 hráči, přijdou zranění a co? No nic, samozřejmě budeme brečet, jak je osud krutý. Dále mě vadí už docela ohraná věc - povolávání neschopných, po zranění a už vůbec ne ve formě hrajících hráčů viz Pospěch, Sivok atd. Další věc je, že podle mého názoru dostávají mladí málo šancí, např. Bednář hrál 20 minut se Srbskem, Rudi minulou sezonu nic, Jarošíka beru, jeho vztah k reprezentaci je takový, že tam podle mě nemá co dělat. Bruckner je velmi dobrý stratég, standartky má jedny z nejlepších na světě, ale reagovat na vývoj zápasu už mu očividně dělá problémy. Poslední věc, která mě asi vadí ze všecho nejvíc, je defenzivní taktika v Irsku. Takovou hru já prostě neuznávám, to byl jeden z nejtvrdších betonů, co jsem v poslední době viděl. Určitě jsem ještě na něco zapomněl.

Reagovat
smazaný uživatel

Čech, Ujfaluši, Jiránek, Grygera, Rozehnal, Jankulovski, Plašil, Jarolím, Kováč, Galásek, Sionko, Rosický, Štajner, Polák, Koller, Baroš, Lafata?, Kulič.

Jestli jsem na někoho nezapomněl, tak v pěti zápasech po MS dal docela velkou šanci osmnácti hráčům. Kromě Lafaty už všichni hráli v základu, když budu mít zítra čas, tak napíšu i počet minut. Rozhodně to nestojí na dvanácti plejerech...

Reagovat
smazaný uživatel

To bylo ale dost vynucené zraněními. Galásek-Kováč, Grygera-Jiránek, Baroš-Kulič a Lafata. Jarolím je navíc sporný, San Marino není soupeř... Jedna otázka: Myslíš, že kdyby nedošlo ke zraněním, že by dostali zmínění hráči alespoň poloviční šanci, co dostali teď?

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím si, že spíš ne, pro mě je ale důležitější, že ji dostali a přesto jsme na nejlepší cestě na Euro.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já jsem samozřejmě taky rád, že šanci dostala (kvůli zraněním) řada hráčů, je to jen dobře. Paradoxně se dá říct, že nám ty zranění pomohly, alespoň máme širší kádr, což se bude určitě hodit.

Reagovat
smazaný uživatel

A kdy jindy ti hráči mají dostat šanci, když ne v kvalifikaci kvůli zraněním? Na takovéto zkoušení má Bruckner ubohé dva přáteláky ročně. San Marino sice není soupeř, ale dobře udělal, že tam ty méně prověřené dal.

Reagovat
smazaný uživatel

Kováč na repre podle tebe nemá, podle mě jo. Nepovedl se mu zápas proti Irsku, proti Itálii zase byl skvělý. Ve Spartaku odvádí slušnou práci, patří k nejlepším hráčům. Tak teda nevím no.

Reagovat
HOST*Luis

Dejme tomu, že s tou Itálií mu to vyšlo, to byl ale jedinej zápas! Na stoperu je lepší, ale já se netajím tím, že ho nemám rád, tak sem asi hodně zaujatej, takže beru názor, ale pořád když ho sleduju, tak to procento přihrávek, zbytečných faulů, běhaní v jiných prostorech je dosti vysoké! Spolu s Jůnem ho řadím mezi dřeva repre ať se vám to líbí nebo ne. Jinak varianta za Kováče může být Jarošík, ikdyž hraje jenom v záloze

Reagovat
smazaný uživatel

Až Jarošík dostane rozum a hlavně chuť reprezentovat, tak se o tom můžeme bavit. S jeho přístupem je jeho povolávání úplně zbytečné.

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě by měl pravidelněji hrát v klubu...

Reagovat
smazaný uživatel

Což bude mít vzhledem ke konkurenci ve středu zálohy Celticu dost obtížné...

Reagovat
smazaný uživatel

Kováč je dobrej, včera mu to nesedlo, ale podle mě nebyl určitě nejhorší. Na to sme tam měli jiný jelita. Pokud ho chceš vyhodit, tak bys nám měl jedním dechem říct, koho by sis představoval povolat místo něho. Je to univerzál. Může hrát na DM i na stoperovi, kde mu to jde znatelně líp, což nám předvedl na MS proti Itálii. V tom zápase byl jeden z top 3 v našem týmu a mě jasně dokázal, že na to má a že se z tlakem dokáže vyrovnat.

Netvrdím, že sleduju ruskou ligu, to ani náhodou, ale viděl jsem zápasy Spartaku v QCHL proti Liberci a Kováč byl v obou králem středu pole a bylo na něm vidět ohromný sebevědomí, dokonce bych řekl, že dělal organizátora a big šéfa v jejich hře. Pořád někomu říkal, co a jak dělat, kam si stoupnout atd. Tímhle chci říct, že je asi dobrej, když mu svěří pozici šéfa ve špičkovým týmu ruský ligy a v týmu účastníka LM.

Pokud chceš hodnotit a vyhazovat hráče z týmu, neměly by v tom hrát ryli tvoje osobní sympatie a antipatie, pak zbytečně srážíš uměleckou hodnotu celýho příspěvku (ale zde se musím přiznat, že se taky mnohdy neumím ovládnout - v. Bommela jsem hodnotil špatně pořád a teď bych byl vcelku rád, kdyby se vrátil )

Reagovat
smazaný uživatel

když sem v diskusi proti san marinu řikal že je baroš k ničemu tak se to mnohým nelíbilo... psal jsem že je šašek a je to tak ... je to komediant kterého si Bruckner vydržuje (na karla tu taky nejsou kdovíjaké pochvaly) někdo psal že se před lety výkonostně breaknul ...to je přesné proti san marinu sou všichni borci...a kecum, že cití že se zlepšuje se musím smát... Proti San.M. ho hrozně zvedli komentátoři ( mimochodem totální zkurvysyni takhle ponižovat soupeře sem nikdy neslyšel chtělo semi brečet... a na zápas proti Irsku sem se upřímě těšil achtěl sem aby se dostali trojku a vzpamatovali se... jsou vyjímky čech rosa koller ajiní .....na ty se dá koukat ...

Reagovat
smazaný uživatel

Baros ponizoval supera ? Kde ? To by som si rad precital.

Reagovat
HOST*ital

Zřejmě myslel komentátory...

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=10012

Velmi zajímavý článek, až na malé výjimky to vyjadřuje můj názor.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele