Zemřel Marián Čišovský. Ve 40 letech podlehl nemoci ALS

28.06.2020 10:50, aktualizováno 28.06.2020 17:44 - Aktuality
Marián Čišovský (© twitter.com)
 
Bývalý hráč Plzně Marián Čišovský ve 40 letech zemřel. Slovenský obránce a dvojnásobný vítěz české ligy bojoval od roku 2014 s nevyléčitelnou nemocí ALS, tedy amyotrofickou laterální sklerózou. O jeho úmrtí informoval plzeňský klub.

"Viktoriáni, dnes je ten nejsmutnější den. S těžkým srdcem musíme oznámit, že nás navždy opustil Marián Čišovský. Upřímnou soustrast celé viktoriánské rodině," uvedli Západočeši na twitteru.

"Smutná zpráva pro všechny z nás. Navždy nás opustil skvělý fotbalista, kamarád, manžel, táta a velký bojovník. V první řadě bych za celý klub, všechny jeho zaměstnance, hráče i trenéry chtěl vyjádřit upřímnou soustrast Mariánově rodině a všem nejbližším. Způsob, jakým bojoval až do poslední chvíle, je vzorem pro všechny, kteří musí bojovat s jakoukoli nemocí," uvedl v tiskové zprávě generální manažer klubu Adolf Šádek.

Viktoria uctila památku Čišovského v dnešním utkání s pražskou Spartou. Na stadionu v prostorách brány borců vzniklo pietní místo, kde fanoušci zapálili množství svíček. Plzeňští hráči měli na zádech místo své jmenovky Čišovského příjmení.

Čišovský do Plzně zamířil před devíti lety z rumunského Temešváru, předtím získal tři tituly na Slovensku. Za Viktorii odehrál v lize 64 zápasů a vstřelil 12 branek. Dvakrát se s ní představil v základní skupině Ligy mistrů. Nastupoval i za slovenský národní tým, v jehož dresu si připsal 15 startů. S reprezentací do 21 let se zúčastnil olympijských her v Sydney 2000.

Soutěžní zápas Čišovský naposledy odehrál v březnu 2014. Poté podstoupil operaci kolena, po níž se ještě pokoušel rozehrát s plzeňskou juniorkou, další plány ale zhatila zákeřná nemoc. Přesto Čišovský zůstal součástí plzeňského týmu a jeho číslo 28 bylo stále na soupisce.

"Odchází kamarád, bojovník. Je mi smutno, temno... Děkuju Ti za vše," uvedl na sociální síti bývalý plzeňský kapitán a nyní asistent trenéra Příbrami Pavel Horváth. "Zasáhlo mě to, protože to byl můj kamarád a není to nic příjemného," přidal po dnešním utkání nadstavby o záchranu v Opavě.

"Samozřejmě jsme věděli, že je těžce nemocný, ale ten konec je nepříjemný. Nejvíce samozřejmě pro rodinu," uvedl Horváth. "My jsme kamarádi a budeme se samozřejmě dál snažit pomáhat rodině a budeme na něj vždy vzpomínat jenom v dobrém," dodal.

"Číšo odpočívej v pokoji. Dnes odešel legendární obránce a fantastický člověk. Dohlídni tam na Rajtyho s Bizim. Naše obrana z roku 2011 byla neuvěřitelná a nemůžu uvěřit, že jsem tu zůstal úplně sám... Upřímnou soustrast rodině," přidal plzeňský bek David Limberský a připomněl, že tři ze čtyř obránců ze základní sestavy v roce 2011 již nežijí. František Rajtoral a David Bystroň v roce 2017 krátce po sobě spáchali sebevraždu.

Na úmrtí Čišovského zareagovaly prvoligové kluby včetně Sparty a Slavie. "S hlubokým smutkem jsme přijali zprávu o smrti Mariána Čišovského. S krutou nemocí bojoval statečně a odhodlaně, přesně tak, jak jsme ho znali i ze hřiště. Čest jeho památce. Upřímnou soustrast a hodně sil jeho rodině, spoluhráčům a fanouškům," napsala Sparta.

"Zpráva, která nás donutí uvědomit si, že jsou na světě důležitější věci než góly, rivalita a vzájemné zápasy. Slavia vyjadřuje upřímnou soustrast rodině i všem přátelům Mariána Čišovského," uvedla mistrovská Slavia.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 9957
Komentáře (264 / 0 nových)
REPLIKATOR
28.06.2020 10:51
#
db18
28.06.2020 10:53
#
odpočívej v pokoji
jaris7
28.06.2020 10:59
#
Bystroň, Rajtoral, Čišovský, manželka Koláře...
Tahle generace Plzně má bohužel smůlu..
TheMally11
28.06.2020 11:01
#
za desítky let budou další ... tragická generace
jaris7
28.06.2020 11:04
#
odpověděl sis sám - za desítky let.
Miroslav Kalousek
28.06.2020 11:03
#
zapomněl jsi na Limbovo auto.. květináče + záhony na KVIFF apod..
Miroslav Kalousek
28.06.2020 11:11
#
pak tady je xx hráčů, kterým angažmá na západě zabilo karieru...
Zark
28.06.2020 12:11
#
tak to je skoro u všech českých, ne jen u Plzně
Bakary3
28.06.2020 12:38
#
Jsi trapnej...
Vincent Vegan
01.07.2020 10:08
#
nauc se aspon svetove strany, kdyz uz se snazis o "vtipky"
Blasphemer
28.06.2020 11:00
#
Dnes to bude hodně smutný na fotbale.
Müllered
28.06.2020 11:00
#
Hrozná nemoc, asi nejlepší je to ukončit co nejdříve, dokud má ještě možnost.
Sheldon
28.06.2020 11:08
#
Každý vážně nemocný člověk si uchovává naději, že medicína pokročí a dokáží ho zachránit.Asi není lehké se zabít.
Miroslav Kalousek
28.06.2020 11:10
#
už "lék" existuje
muzajs
28.06.2020 11:29
#
Tentokrát souhlasím. Kvůli vlastní zkušenosti...
Darren Fletcher
28.06.2020 12:09
#
adalbertus
28.06.2020 12:11
#
REPLIKATOR
28.06.2020 12:30
#
AjaxFans
28.06.2020 13:10
#
KingMaster13
28.06.2020 17:59
#
Ruprecht
28.06.2020 23:09
#
GabrielBatistuta
28.06.2020 18:59
#
Každý ne. Jsou lidé, kteří to ukončí sami.
pantondavo
29.06.2020 17:20
#
Hlavně to není ani legální bohužel.
Gazdo
30.06.2020 12:33
#
sam sa zabit mozes akurat nemozes v niektorych statoch spachat eutanaziu (v podstate ta zabije niekto iny humannou a legalnou cestou) ale vyskocit z okna ti vazne nikto nezakaze
Studni
30.06.2020 13:32
#
pokud toho seš fyzický schopný jinak je pak ještě rozdíl v některých státech, kde je povolená eutanazie a někde asistovaná sebevražda, někde oboje a taky je otázka, jestli se dá o eutanazii mluvit jako o humánní, ale do týhle debaty se asi pouštět nechci
Gazdo
30.06.2020 14:33
#
Je fakt ze s jeho diagnozou sa proste musel zabit kym to este slo lebo potom uz je to v podstate v neskorsej faze nemozne. Tak eutanazia ako taka humanna asi nie je ja som osobne za to ze ked niekto chce zomriet ale nema na to bud odvahu alebo ako zrovna ludia s touto chorobou moznost tak by mu to malo byt umoznene predsa len je to jeho zivot. Druha vec je ze tu eutanaziu musi niekto vykonat takze v podstate je to zabitie ineho cloveka no
Erialdur
28.06.2020 11:00
#
Ten den bohužel asi přijít musel. Odpočívej v pokoji.
Kepy_FCB
28.06.2020 11:04
#
Covid-19 ???
Sheldon
28.06.2020 11:05
#
Debil?
VojtovaChelsea
28.06.2020 11:06
#
s covidem běž otravovat na novinky
Miroslav Kalousek
28.06.2020 11:08
#
tak může to být covid proč by ne? díky ALS ti ochabnou všechny svaly včetně plic.. a coviďák útočí na plíce.. takže to není úplně unreal
C-M@ster
28.06.2020 11:58
#
Já miluju Miroslava, on je chytrej on je hlava, vždy je napřed o kousek - můj milovaný...
Kepy_FCB
28.06.2020 12:47
#
Já už na něj taky změnil názor v posledních měsících...
king23
28.06.2020 19:19
#
jakože díky tomu, že je 7 let v opozici, tak toho málo zkurvil? Nebo proč jsi na něj změnil názor, vždyť mele furt ty stejně hovadiny. Stačí se mrknout na jeho fb, same prispevky o tom, co dělá spatne nekdo jiny (70% prispevku o babisovi a zemanovi), pritom, kdo ma alespon zaklady ekonomie a vzpomene si na to, co jako ministr predvadel, tak si musi rikat, ze ma neuveritelnou drzost ještě vystrkovat nos. To, že je teď u kormidla magor babis na celé věci nic nemění.
muzajs
28.06.2020 20:18
#
Mám základy ekonomie a Kalousek jako ministr vnitra přehnal restrikce, takže v době recese udělal sekeru asi 180 miliard v jednom roce. Kdyby ty restrikce nepřehnal, mohla bejt sekera třeba jen 150 miliard. Naproti tomu Babiš v době největšího ekonomického růstu a vlastně v z historicky největšího ekonomického výkonu, který nezažil nikdy žádný jiný premiér či ministr financí, neušetřil ani pětník. Obě situace jsou hodně nezávislé na politice naší vlády, ale obě situace je třeba nějak zvládnout. Když tedy budu se svými základy ekonomie porovnávat fiskální politiku za Kalouska a dnes, tak ten nenáviděnej Kalousek z toho pořád vychází jako king. On byl ostatně nejlepší ministr financí od dob Klause...
valloire
28.06.2020 21:33
#
muzajs
29.06.2020 00:14
#
Až se přestaneš smát, tak mi zdůvodni, co jsem napsal špatně... A klidně napiš nějaký čísla, já ti to vyhodnotím...
valloire
29.06.2020 06:45
#
jj, protože máš základy ekonomie...zloděj ty restrikce přehnal a nic nenastartoval, máte krátkou paměť
muzajs
29.06.2020 12:26
#
A on měl něco nastartovat? Teď vůbec nechápu, o čem mluvíš? Já o ničem takovým nemluvil... Snad jediný, co se tenkrát mělo rozjet, byla penzijní reforma. Která teda nestála za nic, takže vlastně nikdy nefungovala, na druhou stranu to zase skoro nic nestálo... Kalousek akorát měl podpořit nějaký investice, tam se dalo za recese něco ušetřit díky multiplikaci... Ale to je jedno, od roku cca 2000 je to tam stejně samej syčák... Akorát zrovna ten Kalousek nevyhazuje prachy tolik z okna...
valloire
29.06.2020 12:45
#
nastartovat sedá investicema...
pantondavo
29.06.2020 17:21
#
To je u nás sprostý slovo.
muzajs
29.06.2020 17:43
#
No tak jestli myslíš, že česká ekonomika v krizi kolem roku 2010 se dala zachránit nějakou investicí, tak to je hlubokej omyl, to by ta státní sekera tenkrát nebyla 180 miliard, ale násobně víc, a stejně by to nemělo takovej dopad. Investice do třeba do infrastruktury by sice tenkrát nebyly špatný, ale ty se opravdu neudělaly, v rámci restrikcí se šetřilo až moc. Ale to je to, co jsem psal hned na začátku. Ovšem že by investice fungovaly nějak zázračně, to taky ne, je to podpora a pokud ta podpora nebude podložená i odpovídajícím podnikatelským prostředím, tak se ty prachy vložený do iivestic moc nevyplatí. Ale to není přímo náš případ, i když i tam by se dala spousta věcí zlepšit.
r.mrazik
01.07.2020 10:33
#
valloire
01.07.2020 10:47
#
tak ne
r.mrazik
01.07.2020 14:42
#
no jo...jen ty prachy musis mit...v roce 2010 je stat nemel,protoze nebylo odkud je brat...banky byly v prdeli
valloire
01.07.2020 15:31
#
vezmeš si půjčku....to se tak dělá
r.mrazik
01.07.2020 16:55
#
kdyz banky nemaji penize,tak si vezmes pujcku od koho?
valloire
01.07.2020 17:41
#
oni neměli všechny banky peníze? to se mi nezdá
r.mrazik
01.07.2020 22:14
#
no nemeli...protoze sel financni trh kompletne cely dolu z toho,ze to prave bankeri zesrali
ted je ta situace totalne jina
valloire
02.07.2020 12:18
#
to nerozporuju, teď to byla mimořádná událost, nicméně peníze by se v klidu našli i tenkrát, akorát ministr financí měl jinej nápad
r.mrazik
02.07.2020 12:48
#
Nenašli....to není žádná hra
Kalousek to posral restrikcemi
valloire
02.07.2020 12:59
#
se tady stejně bavíme dokola o ničem...muzajs píše, že měl Kalousek podpořit nějaký investice, já že přehnal restrikce a těch investic mělo bejt víc a ty s jedním souhlas a s druhým ne...tak kdo má pravdu, jestli je nějaká?
r.mrazik
02.07.2020 13:52
#
na obou stranach a nevylucuje se to.....pravda je takova,ze ke konci uz prehnal restrikce,ale investovat v te dobe nemohl,protoze nemel prachy...

byla to jina doba...jednu noc prachy byly a pak se zjistilo,ze banky jsou zmrdi a cely to slo do kopru...prachy proste nebyly...
ted prachy byly,ale prisel virus...dobre zeme investuji (treba nemecko), u nas se podporujou zmrdi co vedou stat a jejich kamosi...nehelde na to,ze vlada ano a socanu si zadny polstar neudelala a tak jsme pul bilionu v pice
valloire
02.07.2020 14:06
#
tak v Německu prachy jsou vždycky, tam je to jednoduchý, u nás jich mohlo bejt víc, nicméně do toho nikdo stejně tak nevidí, takže ta debata je zbytečná...jedno je jasný, chemik je zloděj a nemá tam co dělat
r.mrazik
02.07.2020 14:07
#
rikat,ze do toho nikdo nevidi je hloupost...
valloire
02.07.2020 14:18
#
Není, každej si to myslí, nicméně není ve vládě a do detailů nevidí, ten by udělal tohle, ten zase tohle....na virus a to šílenství s tím spojený nikdo nebyl připravenej a kritizovat Babiše (v jeho případě jsem neutrální, za mě je to menší zlo a náhradu nevidím) je jednoduchý, zvládli jsme to dobře na začátku a u nás nic jako pandemie díky tomu nebylo. Teď holt bude sekera, očekávaná a to že se měla dělat větší rezerva...to čtu od Klause v 90.letech. Nikdo nikdy žádnou nedělal.
r.mrazik
02.07.2020 14:58
#
ono to neni slozityho si to vyhodnotit...preci jen zpetne se to da lehce
a tenhle pristup je smesnej

on je problem,ze roky hojnosti tu vetsinou vladli socani a ANO,kteri to cely rozdali a prozrali

nekritizovat babise je srandovni uplne,kdyz se clovek podiva zpetne,co delal a co nedelal a jakej to je zmrd...

nebojis se,ze te vyhodi na podzim z prace?
valloire
02.07.2020 20:43
#
Nebojím. Já mám práci celkem jistou, musel bych udělat nějakej průser typu přijít vožralej do práce či co. Zpětně je generál každej....Já si taky nedělám iliuze o Babišovi, vím jak nahrabal majetek. Ale tu koronu dal. Podívej na západ a USA s Ruskem, v porovnání s nimi jsme na tom skvěle.
r.mrazik
02.07.2020 20:47
#
Koronu nedal on ale lidi
A ne on, ale Prymula...a ne on ale kašpar Hamacek, kterej byl tyden za hrdinu a pak šel za klasicky dolů
Babiš byl za picu a zmrda jako celý svůj život
valloire
03.07.2020 12:55
#
no ale vede to a prosadil Prymulu...chápu celkem dobře co proti němu máš, ale radši on než nějakej hyperkorektní zmetek
r.mrazik
03.07.2020 13:06
#
co to je proboha zas za vykrik "hyperkorektni zmetek"...kdyz jde hlavne o to,aby ten volenej clovek dobre hospodaril s nasimi penezi...
dokud to lidi budou brat takhle,tak se nikam neposuneme

a iinak prymulu prosadil az tehdy,kdyz bylo vsem jasny,ze je totalni idiot a ze k prachum prisel protoze je kurva a ne,protoze je dobrej manazer
valloire
03.07.2020 14:19
#
hyperkorektní - pokrytecký všehoschopný...nikdy jsi neslyšel politická korektnost - neschopnost nazývat věci pravým jménem? z toho je mi zle - západ posledních desetiletí
r.mrazik
03.07.2020 14:33
#
nepochopils...nevadi
valloire
03.07.2020 14:40
#
ale pochopil, Babiš je blb, no ale má 30% a Fiala se může posrat...tak nějak je to v rovnováze
r.mrazik
03.07.2020 14:55
#
valloire
03.07.2020 15:24
#
nech si ten citron mrážo máme na tohle jinej názor no
r.mrazik
03.07.2020 15:29
#
sorry,ale to je proste debata k prdu...to neni o nazoru,to je o stylu...vykriky jak z facebooku Okamury,to fakt uz nedavam
valloire
03.07.2020 16:09
#
prej výkřiky...to je realita posledních let a jestli to nevidíš...
mistr129
28.06.2020 22:26
#
Ruprecht
28.06.2020 23:10
#
muzajs
29.06.2020 00:03
#
Kruci - ne jako ministr vnitra, ale jako ministr financí, samozřejmě...
Lamskej#RMCF
29.06.2020 00:11
#
Tohle je nemoc
Začalo to U Dubu
29.06.2020 09:12
#
Charakterově jsou to oba stejní parchanti, akorát fízl jede ve svých větších číslech. Opilec dodusil ekonomiku v době propadu, zvyšovali daně, což výslovně před volbami odmítali spolu s komikem Nečasem ..... Jeho reforma invalidních důchodů (on, jeho Drábek a dostatečný počet ku*ev, co to odhlasovali) uchystala mnohým zdravotně limitovaným peklo (ale sebereme těm, co mají malou schopnost se bránit a nemají na to peníze). Jakpak hlasoval tento ekonomický genius vždy při levárních ? Nákupy předražené armádní techniky, solární zlodějna, církevní restituce podle šíleného obsahu zákona ? Vědomé zadlužování "do zásoby" za údajně výhodných podmínek na trhu (ale kdo a jak vyčísloval, kde je hranice rentability - tzn. dnes se zadlužím za podmínek X a dobu Y, má to stát nějaký úrok. Porovnáno se situací, že se zadlužím později za podmínek Y méně výhodných, ale v souhrnu tam ten úrok neneskáče takový. pokud by to bylo na kratší dobu .... třeba). Prdlajs, jen umožnil emise zajímavých cenných papírů za slušný kupon na zkoupení svým kamarádům a jejich kamarádům porůznu z byznysu a dobře věděl, co zištně dělá ....... Kdy navrhoval otevření debaty o zákonu o vyrovnaném rozpočtu ? Nikdy .......pan pseudopravičák. Jak hlasoval o záležitostech v dřívějších dobách, kde Babiš měl přes lobbysty cinknuté zákonodárce v době, kdy nebyl v politice a spousta dnešních jeho kritiků ale pomáhala reálně k tomu, aby nám prase vyrostlo a za státní zbohatlo ? ....Přestaňme být furt ovce, co se musejí rozhodovat, jestli to hodí hovadu A nebo hovadu B. Pro oba stejný konec, jenže toho se nedožiju.
muzajs
29.06.2020 12:36
#
Ale tak to zase jo, je to taky parchant, ale z toho, co je v politice k dispozici, tak je to prostě přijatelnější parchant. A upřímně - já bych to strašně rád hodil někomu, kdo není hovado, jenže nemám komu. Takže potom mi zbejvá jen to menší hovado...
king23
29.06.2020 15:02
#
Tenhle tvůj příspěvek je úplně mimo. Stačí se kouknout na pravděpodobné ministry financí v normálních stranach:

ODS - Skopeček, dvojnásobný Ing. z ekonomie
Trikolora - Mach, doktorat z ekonomie nebo Sichtarova, celoživotní ekonomka a Ing. z ekonomie

A ty máš pocit, že musíš vybírat mezi chemikem a někým komu jde v první řadě o sebe. To fakt nechápu
muzajs
29.06.2020 17:58
#
No - konečně něco, o čem má smysl debatovat. Volím ODS - s drobnou výjimkou vždycky, jsem bývalý zakládající člen ODS ve Znojmě a svého času, když politika byla ještě politikou a ne politikařením a šmelinou, tak jsem byl i hodně aktivní. Ale ten rozměr je trošku širší, nelze se dívat jen na jednotlivý ministry, vždycky je potřeba se dívat na celou vládnoucí garnituru. Tady byla řeč o Kalouskovi a je mi líto, z tehdejší Nečasovy koalice se toho ministerstva financí zhostil ještě poměrně dobře. Jedinej, kdo by tenkrát asi byl lepší, tak byl Vlasta Tlustý, jenže ten bohužel lítal v průserech. No a současná ODS je sice pořád použitelná volba, ale ta strana pod Fialou nemá program, nemá myšlenku, nemá nosné téma. No a mladej Klaus - dost mu fandím, už jen z osobní známosti, jenže... A tohle jenže psát nebudu, nerad bych mu škodil.
king23
29.06.2020 18:41
#
Ok, působení Kalouska v Necasove vládě vidíme každý jinak, ale ve zbytku palec hore A jestli ses podílel i na tvorbě pravicové politiky na jihu moravy, tak i díky
muzajs
29.06.2020 18:59
#
No není moc za co děkovat, že bysme tady nějak zářili, to rozhodně ne... Ale snaha byla... Jen už je to pryč, dneska jsem už moc starej na aktivní politiku.
Kocour Klapuška
30.06.2020 14:26
#
Moc nechápu ten příklad trikolorou
Začalo to U Dubu
29.06.2020 16:41
#
I kdyby nic jiného, tak jeho fanatické hájení EU v dnešní zvrácené podobě je pro mě nepřijatelné. K čertu s nimi, s jeho úchylným havloidem Niedermayerem Štětinou, dalšími vlastizrádci, kteří by sem neváhali natahat ekonomické vyžírky a násilníky a jsou schopni hájit tuhle čtvrtou říši ...... Menší zlo u mě skončilo po volbách 2006, kdy tam byl našlápnut soudruh buřtík z RaJe se svým sexymozgom . Toho jsem rovněž nedával. Jenže se postupně ukázalo, že ono je to vlastně jedno. Že jim jde všem o jedno - jak vyje*at s ovčanem a poplatníkem, kdykoliv mu moct šáhnout do kapes a z volebního programu díkypaskvilním koalicím stejně vždycky zbude cár papíru (ten snese napsat všechno). Takže kdybych si skutečně nemohl vybrat, pak už jdu házet záměrně neplatný hlas...... Zeman nebo Drahoš ? Nas*at, ani jeden, přetržené oba lístky do obálky, ale jít to neplatně hodit, aby byla ovlivněna volební účast...... U tebe to vypadá na obavu "aby nepropadl hlas, ti malí se tam nedostanou, tak jdu volit takyzmetka" To je přesně to, co chtějí .Házel jsem Svobodným, i když jsem věděl, že se tam na 99% nedostanou. Po volbách ten hlas, který se obával o své propadnutí, stejně nakonec reálně propadl, protože soudruzi spáchali vždycky něco jiného, než slibovali a měsíc po volbách zas ovčana na 4 roky nepotřebují .....
Strojmír
29.06.2020 19:32
#
Kocour Klapuška
30.06.2020 14:28
#
r.mrazik
01.07.2020 10:34
#
king23
29.06.2020 14:40
#
Vzhledem k tomu, že absolutně nesouhlasim s filosofii, že když Babis je špatnej, tak to znamena, že Kalousek je king, tak to ani snad nemá smysl komentovat. Svět není černobílý. Ale dobrá zkusím to, sekera Kalouska jestli byla 180 nebo 150 je skoro jedno, ale celková fiskální politiky byla za něho úplně špatně. Zvyšovat daně v době ekonomické resece?? To mělo nastartovat ekonomiku jak? Díky němu jsme byli v recesi mnohem déle než okolní země a lidi na to dnes jaksi zapomínají. Kalousek je neschopný a Babis vsehoschopny, jedno horší než druhé. Ale jen proto ze Kalousek ted neni dlouho na ocich u me nijak nestoupl.
muzajs
29.06.2020 18:57
#
Tak předně - nejsem zastáncem Kalouska se vším všudy. Jen jsem porovnával různé situace na pozici ministra financí tehdy a teď. A v porovnání Kalousek-Babiš (potažmo Schillerová, ale to je vlastně Babiš) je ten Kalousek na to prostě královsky, z těch sraček, ve kterých tenkrát stát byl - a nebyla to vina naší vlády - tak to zase tolik nepodělal. Recese u nás později začala a později skončila, česká ekonomika je proexportní, závislá a skoro vždycky jde s určitým zpožděním za Německem a dalšími. Co se týče toho tolik kritizovaného zvyšování daní - změny v daních za Kalouska byly poměrně razantní, nicméně nešlo až tak o zvyšování daní (tenhle blábol vzniknul v souvislosti se superhrubou mzdou a jejím zdaněním, což třeba měla podle Kalouska bejt jen dočasná úprava, ovšem Sobotka s Babišem si odhlasovali, že z dočasné úpravy bude úprava trvalá a superhrubá se tak vlastně daní dodneška), třeba složená daňová kvóta se prakticky za dobu jeho ministrování nezměnila, na začátku totiž daně docela hodně snížil. Stejně tak třeba Den daňové svobody s výjimkou roku 2010 se nijak extra neposunul (tady teda dost vyhrává ten Babiš, protože po roce 2015 se to dost zkrátilo, ale to má jiný důvody, hlavně ekonomický boom). Jako abysme si rozuměli - ona ta politika není zrovna jednoduchá a já chápu, že zlatýho politika prostě neseženu. Ale když už tam někdo je, tak se ho snažím hodnotit globálně. A proto vždycky budu nějak uznávat Zemana jako posledního premiéra, kterej měl vizi - sice vizi, se kterou nesouhlasím, přesto vizi s hlavou a patou. Budu uznávat Stáníka Grosů jako ministra vnitra, protože dodělal projekt IZS po Rumlovi a IZS podle toho funguje dodneška a podle mě funguje poměrně dobře. Budu uznávat Tvrdíka, protože připravil přechod armády na profiarmádu. Budu uznávat Ježka za kupónovou privatizaci, přestože mu to potom Dlouhý a další zmrvili těma fondama. A budu uznávat spoustu dalších. A taky budu nesnášet toho samého Zemana ze jeho prezidentskou misi, která je opravdu odporná. Budu nesnášet Ambrozka za solární elektrárny - ano, toho Ambrozka, kterej seděl v Paroubkově vládě a kterej je původcem toho průseru s drahou elektřinou - i když teda Topolánek a potom Fischer se na to vybodli, když to mohli ještě spravit... A budu nesnášet Babiše, protože za celej svůj jsem nezažil tak odporně bezskrupulózního prolhaného zlodějského podvodníka. Jen prostě nechápu ten hon na Kalouska, protože přes všechny jeho průšvihy a renoncy a chlast je podle mě Kalousek spíš v tom lepším mediánu.
12janjde
04.07.2020 14:20
#
Co tady sereš nějakou ekonomii?Tady jsme na fotbalové stránce,takže nejúspěsnější fotbalový ročník byl jednoznačně 1980-1.na OH,3. na ME,takže je jasné,které straně by měl každý správný fotbalový fanoušek fandit,žádná ODS,TOP09 ani ANO2011,to určitě nebude
PP
28.06.2020 21:32
#
to mění a to zásadně.. I kdyby Kalouskovi přišili snad všechno co se o něm povídá, tak je stále břídil oproti Babišovi. Přitom nebyl nikdy ani obviněn, natož vyšetřován. A tady 30% debilů tleská prokazatelnému zloději a čiré katastrofě pro republiku v podobě Babiše. Absurdistán.
Kiwi-21
29.06.2020 02:08
#
Keboto
29.06.2020 09:33
#
king23
29.06.2020 14:50
#
Jenže ty nechápeš, že většina lidí neposuzuje politiky podle toho, jestli se dopustili něčeho nekalého nebo ne. Mnohem důležitější je, jak vedli tuto zem. Tj. Zlepsim něco v této zemi a pro sebe si něco prihraju je cennější než neudělám nic.
Takže moje zášť ke kalouskovi naprameni z toho, že bych si myslel, že by měl za něco sedět, nemyslím si, že by měl být z čehokoliv obviněn. Vadí mi, že díky jeho neschopností zaskrtil ekonomiku a na to jsme doplatili všichni - viz můj příspěvek výše.
A fakt odmítám ho srovnávat s Babisem, to je cesta do pekel. Ceska politika není jen Babis vs. Kalousek. Nevím, pro bychom nemohli mít ministra financí, který své práci pořádně rozumí, proč musíme volit mezi vystudovanym chemikem a velkopodnikatelem? Měli jsme profesora ekonomie Klause, že laťky bych s3 držel.
icka
30.06.2020 06:51
#
r.mrazik
01.07.2020 10:35
#
klaus tomu taky nasadil korunu...
icka
30.06.2020 06:50
#
Kocour Klapuška
30.06.2020 14:28
#
r.mrazik
01.07.2020 10:35
#
Ruprecht
28.06.2020 23:12
#
nemusíš toho člověka mít rád, ale když má někdo názory, které nějak popisují skutečnost, tak je třeba to uznat... a změnit názor, když je to "k lepšímu", to je taky velká věc
12janjde
04.07.2020 14:18
#
Lepší je ta,o panu prezidentovi
Losinho
28.06.2020 11:55
#
Kdyby ho měl, tak by oficiálně umřel na covid.
C-M@ster
28.06.2020 11:57
#
To není jistý. Vždycky to tak míchali "měl Covid a zároveň: XY pičovin"
Vzhledem k tomu, že ALS ovlivňuje dýchání, tak dostat Covid by pro něj mohlo být fatální, čili možná hloupě napsanej komentář, ale v podstatě nemusí být daleko od pravdy.
kilobyte
28.06.2020 14:20
#
Jen pokud by ho otestovali, ne? Ale stejně je asi jedno na co umřel.
masina_LFC
28.06.2020 11:08
#
Odpočívaj v pokoji Marián hrozná choroba
HonzaBanik
28.06.2020 11:16
#
Odpočívej v pokoji, Čišo.
Kluivert9
28.06.2020 11:16
#
Mumloch
28.06.2020 11:20
#
RadekVonCZE
28.06.2020 11:23
#
KnoxXx
28.06.2020 11:25
#
hawk
28.06.2020 11:28
#
Byl to dobrý hráč a jeden z těch hráčů Plzně, proti kterému jsem snad nikdy neměl co říci. Odpočívej v pokoji.
muzajs
28.06.2020 11:33
#
Poslední dny jsou pro Plzeň celkem smutné, ale zrovna takhle to vrcholit nemuselo... Upřímnou soustrast...
20DollarsInMyPocket
28.06.2020 11:34
#
To je šílený, že vlastně z té původní mistrovské sestavy z obrany zbyl už jen Limba? Pokud si vzpomínám správně, že hráli vzadu Rajtoral, Bystroň, Čišovský, Limberský...
lampas
28.06.2020 11:38
#
Čišovský přišel až v létě 2011 po titulu, pokud jde o titul 2013, tak tam už nebyl Bystroň.
20DollarsInMyPocket
28.06.2020 11:41
#
Beru zpět, teď jsem si to dohledal. Doopravdy takhle spolu hráli, ale pouze v sezóně 2012, kdy hráli LM.
diastan
28.06.2020 11:39
#
RIP
syraLFC
28.06.2020 11:40
#
lampas
28.06.2020 11:40
#
Držel se hodně dlouho, všechna čest. Z Plzně, která tehdy představovala absolutní předobraz ubohosti, zmrdství a bezcharakternosti byl jako jeden z mála opravdu slušný a sympatický. Škoda, že to dopadlo zrovna na něj...
Ragnar Lothbrok
28.06.2020 12:07
#
REPLIKATOR
28.06.2020 12:31
#
FORZAMILAN
28.06.2020 12:32
#
.....ubohost, zmrdství a bezcharakternost..........
JarousFCB
28.06.2020 12:44
#
ratusek
28.06.2020 12:54
#
Musím dát
Hokaido
28.06.2020 14:39
#
Liquid
28.06.2020 14:42
#
KingMaster13
28.06.2020 19:43
#
Kluivert9
28.06.2020 21:05
#
raduinho
28.06.2020 22:36
#
AjaxFans
28.06.2020 13:11
#
Kluivert9
28.06.2020 13:34
#
Tohle opravdu napíše fanoušek Sparty?
icka
28.06.2020 14:10
#
Ze tu reaguje fanousek barcy...
valloire
28.06.2020 21:34
#
děd-vševěd
28.06.2020 14:06
#
To bys přál jako někomu jinýmu jo? Já teda ne.
To jsi pěkný zmrd ty...
forma
28.06.2020 15:10
#
Bosko
28.06.2020 16:16
#
Já vždycky jen to nejhorší přeju (z osobních důvodů) všem, co sednou do auta vožralý. Takže v Plzni by se pár takových zmrdů našlo.

12janjde
04.07.2020 03:05
#
Ten poslední přeživší obránce,zrovna?
mistr129
28.06.2020 22:26
#
icka
28.06.2020 14:09
#
sima.vok
28.06.2020 14:15
#
Pony Slaystation
28.06.2020 14:23
#
Ale jo, podle sebe soudím tebe, mindráček se ukázal <3
Gareth Bale 11
28.06.2020 14:25
#
Han střelil první
28.06.2020 14:31
#
Ty musíš prostě urážet i tady.
Liquid
28.06.2020 14:41
#
já nerozumím těm lajkům od baníkovců, jihlavák, slovácko, Limba byl zm*d to jo, Rezek taky, ale že bych si vybavoval další, šmarjá hráči jako Bakoš, Ďuriš, Kolář, Rajtoral, gólmani a tehdy i Vrba to přeci žádní bezcharakterní zmrdi nebyli jak se to tu sparťan snaží naznačit
Han střelil první
28.06.2020 15:01
#
Tak Plzeň byla v té době suverénně nejlepší a uměla si to užít. Jasně, že to lidi sralo.
andrew96
28.06.2020 16:05
#
Ale řekl bych, že obecně či ve větší míře až později, při třetím titulu řekněme.
lampas
28.06.2020 15:01
#
Nejednalo se (a nejedná) jen hráče...
Liquid
28.06.2020 15:26
#
jasně ale jak Sparta tak i Slavia měla a má ve vedení taky zmrdy, čili ani v tomto mi Plzeň nepřijde, že by vybočovala, a pánové Karl a Pelta na severu Čech, také nemají zrovna dobrou pověst, jak prohnilá byla korupčnická Sigma taky víme
lampas
28.06.2020 15:38
#
Tak umřel bývalý hráč Plzně, nikoliv Sparty nebo Slovanu. Karl je zmrd, ale rozhodčí nám na ruku nechodí. Fanoušci a hráči Sparty ani Slavie se zase tak aktivně nepovyšují a nevysmívají soupeři, když mu padne v 88. minutě vítězná branka po metrovém ofsajdu za mlčení VARu. Jablonec je něco podobného jako Plzeň, když se hraje s nima, tak hned víš že je proti tobě 14 chlapů, ale tituly nevyhrávají, takže nemají s čím machrovat.
dinss
28.06.2020 21:53
#
Hokaido
28.06.2020 14:43
#
A ještě mu tuhle píčovinu opalcuje tolik lidí.
Manny
28.06.2020 17:36
#
Nihilister
28.06.2020 19:46
#
raduinho
28.06.2020 22:36
#
TheTopFootbaler
29.06.2020 21:22
#
Hokaido
28.06.2020 14:39
#
Blasphemer
28.06.2020 14:44
#
Absolutní předobraz ubohosti, zmrdství a bezcharakternosti jsi právě teď ukázal, no.
martin1
28.06.2020 16:00
#
Nejen on, ale i všichni, kteří mu dali
KingMaster13
28.06.2020 19:45
#
muzajs
28.06.2020 20:19
#
Kluivert9
28.06.2020 21:05
#
dinss
28.06.2020 21:53
#
mistr129
28.06.2020 22:26
#
raduinho
28.06.2020 22:36
#
Sonny_n7
01.07.2020 11:28
#
Hyrax
28.06.2020 16:07
#
dinss
28.06.2020 21:53
#
Že máš tu ''hrdost'' sem něco takového napsat. Tebe evidentně fotr mlátil hodně málo...
lampas
28.06.2020 22:46
#
Pravda bolí, já vím... Každopádně vůči nebožtíkovi mám svědomí čisté, nenapsal jsem proti němu ani jedno křivé slovo.
dinss
28.06.2020 22:47
#
icka
30.06.2020 06:52
#
♥LIVERPOOL - FC♥
01.07.2020 00:29
#
Ty jsi hroznej mindráček. Máš malý penis nebo co ti je?
ACSPARTAPRAHA
28.06.2020 11:47
#
Tahle nemoc je strašná, ví se o ní už skoro 150 let a stále na ní nejsou léky a nejde léčit.RIP
Radin
28.06.2020 11:50
#
Symbolizuje to rok 2020, kdy se skoro všem kolem dějí špatné věci atd. Do toho ten psychicky stres a nátlak, který přiživily média, plus samé zákazy ze strany státu. Tentokrát se může opravdu napsat, hrozný rok. Vědělo se jaká je to nemoc a její následky, přesto tenhle rok sedí přesně na zakončení všeho špatného. Ať odpočívá v pokoji, bojoval statečně
Manik...
28.06.2020 12:10
#
Joey_Barton
28.06.2020 12:23
#
RIP in peach
dolnocermak
28.06.2020 13:23
#
Beči
28.06.2020 14:47
#
Paolo88
28.06.2020 17:50
#
Tupý přesně jak Barton
Babacar:)
29.06.2020 13:50
#
♥LIVERPOOL - FC♥
28.06.2020 21:58
#
Za toto jsem dostal ban. Doufám, že admini mají stejný metr pro všechny.
Luc-Luc
28.06.2020 12:35
#
ach jo
janinho
28.06.2020 12:39
#
odpocivaj v pokoji Ciso. aspon ho uz nic neboli...
adoxx
28.06.2020 12:40
#
Hrozný, odpočívej v pokoji Číšo
JarousFCB
28.06.2020 12:45
#
Alespoň už má klid... Musí být hrozné s tím žít. odpočívej v pokoji
TurboPlastik
28.06.2020 12:50
#
Čest jeho památce
***Chelsea FC***
28.06.2020 13:00
#
Hokaido
28.06.2020 13:17
#
risk je zisk
28.06.2020 15:49
#
OTASi
28.06.2020 13:12
#
Čišo, díky za vše
Hokaido
28.06.2020 13:17
#
děd-vševěd
28.06.2020 13:26
#
Už se ztrácel před očima, už nebyl schopen ani pohybu. Je to pro něj i jeho rodinu obrovské osvobození. I když to osvobození bolí.
Je to hodně smutná zpráva, chuť měl ale někdy ani to nestačí, bohužel.
Y.N.W.A
28.06.2020 14:11
#
Začalo to U Dubu
28.06.2020 13:42
#
R.I.P.
Vzpomínám si na zápas na Bazalech,pondělní dohrávka (nevím jestli 2012 nebo 2013, trénoval Látal, hledat se mi nechce), Plzeň vedla 2-0 v půli, pak 3-0, nakonec snížení na 2-3, Kukec tam dával gól tuším hlavou !, rozhodčí na konci samozřejmě Plzeň chránil, tak přidal minutu a to ještě valnou část nastavení zabrala žlutá Kukecovi, zapisování ......pak honem útěk sudích do kabin ......
On tam dával po brejcích první dva góly v první půli. Říkal jsem si tehdy, hergot toho tak mít, jenže to už jsme to začínali lepit všelijak v klubu jako takovém ..... Pak se nám vyšvihl Baránek ...... Dnes Baránek už dříve nuceně skončil a Čišovský zemřel ....... Jak ty osudy jsou nevyzpytatelné .....
clovek1
28.06.2020 21:57
#
Já si ty jeho dva góly pamatuju, jeden byl po brejku nebo tresťnáku , kdy jsme bránili to zahráli dost naivně a stoper (Čišovský) si to myslím namířil k naší brance, naši jen sledovali jak běží, jakoby nevěřili, že stoper může sprintem doběhnout až tak daleko...z toho zbytku si pamatuju jen ty rozhodčí...
Papra
30.06.2020 13:47
#
sice to uplně nesouvisí, ale pobavilo mě to -
Chtěl jsem dohledat ten zápas o kterým mluvíš, až jsem se dostal k reportazi ze zapasu Plzen Sparta z první mistrovský sezóny a našel jsem tam tuhle věštbu :D

smazaný uživatel
12.03.2011 11:55
#
Jediný důvod, proč si přeju titul Sparty je, že je to v současnosti jediný český tým, který má potenciál na to, aby uhrál slušné výsledky v evropských pohárech. Co udělá Plzeň, pokud vyhraje titul? V létě rozprodá polovinu kádru, ve 2. předkole postoupí na penalty s nějakým maltským týmem a ve 3. předkole chytne Bragu nebo jí výkonnostně podobný tým, dostane 3:0 doma, 6:0 venku a český fotbal se nikam neposune.
delfin
28.06.2020 13:45
#
Siminju
28.06.2020 15:03
#
Neskutečná fyzička. Ten jeho sprint a zakončení? První gól levou a druhý pravou, jak správně řekl tuším Pepa Němec, tak nádherný zakončení od stopera :-)
delfin
28.06.2020 18:01
#
Jj mas pravdu, mam a vzdycky ho budu mit rad. Neuveritelnej hrac a skvela osobnost.
Začalo to U Dubu
28.06.2020 18:44
#
jo, to byl ten zápas. Částečně jsem se spletl, pamatoval jsem si, že tam padly dva góly hostů po brejku, ale nebyly to první dva, co on oba dával - ale druhý a třetí .....
clovek1
28.06.2020 22:01
#
Taky jsem ty jeho góly vnímal z tribuny jinak.
Kiwi-21
29.06.2020 02:14
#
Se mi zdá že i v předkolech mu to střílelo, hodně gólový stoper
Gedofrey
28.06.2020 13:52
#
RIP in peace
Han střelil první
28.06.2020 14:32
#
rest in peace in peace?!
MastourMascarelli
28.06.2020 19:26
#
vážne?
Kocour Klapuška
28.06.2020 20:50
#
Han střelil první
28.06.2020 22:57
#
Tradice se musí dodržovat
Beči
28.06.2020 14:47
#
Mass
28.06.2020 21:03
#
nejsi vtipný
skrepeace
28.06.2020 21:52
#
Modroočko
28.06.2020 13:57
#
Ach jaj
Filip12
28.06.2020 14:06
#
Dneska Plzeň vyhraje pro Mariana
Largo
28.06.2020 14:15
#
děd-vševěd
28.06.2020 14:23
#
Fakt je masakr, že z té obrany tu zůstal pouze Limba....tomu ještě zemřela manželka ....to je fakt hustý....
Liquid
28.06.2020 14:29
#
Limbovi ne ale Kolářovi
děd-vševěd
28.06.2020 15:35
#
jo, díky za opravu, to jsem popletl
♥LIVERPOOL - FC♥
01.07.2020 00:31
#
Nejsi vševěd evidentně.
Začalo to U Dubu
28.06.2020 14:33
#
Kolářovi, ne ? Limberský delší dobu s první ženou už nežil a relativně nedávno se brali s druhou manželkou, co dnes mají to relaxační studio nebo jak tomu říkají ......
děd-vševěd
28.06.2020 15:35
#
Civers
28.06.2020 17:39
#
Bordel
clovek1
28.06.2020 22:02
#
Tak tomu říkájí ostatní, ne oni.
Ruprecht
28.06.2020 23:16
#
Je to zvláštní ty osudy téhle party fotbalistů, kteří dosáhli velkých věcí na domácí scéně a ukázali se i v Evropě. Nedávno jsem si zrovna vzpomenul na Bystroně a Rajtorala, že je člověk vidí hrát fotbal a pak... zemřou. Kolik lidí v sobě má třeba zárodek nějaké nemoci a podcení prevenci a kolik lidí má v hlavě myšlenky na sebevraždu a nikdo jiný nic netuší.

Marian Čišovský byl ovšem opravdu sympatický hráč, apatii vůči Limbovi či Bakošovi chápu, tady asi nějaká přehnaná snaha o vtipnost není třeba.
Liquid
28.06.2020 14:37
#
jedna z těch nejhorších nemocí, proto mě dost udivoval ten všeobecný směr typu "Bojuj Číšo" když je předem jasný jak to dopadne a hlavně jemu samotnému to prodlužuje naprostý utrpení, čiže souhlasím hore s Müllerem, při této nemoci je lepší skon co nejdříve
ttopi
28.06.2020 15:37
#
Není. Jak už bylo také psáno výše, vždy je naděje, že se najednou objeví nový typ léčby. Dříve se umíralo i na nemoci, se kterými dnes lidé chodí do práce a k doktorovi ani nejdou.
Liquid
28.06.2020 17:43
#
v tomto případě strašně utopická, jako si myslet po 5.kole naší ligy, že tu ligu vyhraje Příbram
ttopi
28.06.2020 17:46
#
Ano, přesně tohle si každej říkal, když PL vedl Leicestr. Ten chlap měl taky děti a každej jediný den, o který je mohl vidět déle, byl pro všechny štěstím. Moc nechápu o co ti jde.
Liquid
28.06.2020 17:56
#
mě nejde o nic, názor mám totožný jako u Schumachera, než-li se léta trápit v bolestech a umírat jako troska a obtěžovat svoje okolí celodenní péčí, je časnější smrt fakticky vysvobozením
ttopi
28.06.2020 18:00
#
Tohle beru u lidí, kteří leží roky v nějakým vigilním koma, nebo jak se tomu říká, tuším že Saudek takto ležel a nevěděl o světě. Ale jak tohle souvisí s Čišovským? Předpokládám, že téměř do poslední chvíle byl schopnej vnímat a komunikovat, tak nechápu proč by měl být už roky po smrti jen proto, že se lék na 99,99% nenajde
Salfovic
28.06.2020 18:06
#
S tou komunikací bych to moc neviděl
Začalo to U Dubu
28.06.2020 18:54
#
no právě - jde o to, že pokud jsi schopen vnímat, tak vnímáš jak přestáváš být schopen zvládat vlastní tělo a elementární úkony a postupně mizíš .......... na psychiku záhul ..... Měl nějaký smysl - děti, manželka ...... Být třeba sám, bez dětí, pak chápu plně každého, kdo to chce mít za sebou co nejdřív ......
ttopi
28.06.2020 19:13
#
Obecně jo, ale tady se právě bavíme o člověku s dětmi. Každej den navíc dobrej, když to aspoň trochu jde.
anonym
28.06.2020 21:38
#
Kily8
30.06.2020 03:01
#
Liquid
28.06.2020 19:03
#
A kdy si viděl Čišovského naposledy, já tuším 2015 jak těžce s berlemi chodil. Pamatuji výpovědi dcery Grosse, jak už jeho svali nepřijímali ani potravu, celkově jak chřadnul...
ttopi
28.06.2020 19:15
#
No, je to dlouho, to je pravda. Ale stejně si myslím že doma asi věděl co se děje. Blbý jsou ty konečný fáze. Ale rozluč se s člověkem kterýho máš rád. To samé je u lidí kteří jsou nějal mentálně postiženi a jsou v ústavech. Když to řekneme natvrdo, tak tyhle existence jsou k ničemu - nic nepřinesou a stojí peníze...
clovek1
28.06.2020 22:05
#
Ze začátku štěstím určitě, ke konci nevím, naštěstí jsem to nezažil a snad ani nezažiju.
Y.N.W.A
29.06.2020 09:48
#
wwwx
28.06.2020 20:42
#
Jednou běžel v ČT hyde park o novém typu léčby na cystickou fibrózu. Stach to tenkrát prezentoval, že svitla naděje lidem, kteří bojují se smrtelnou nemocí. V průběhu pořadu pak hosté, lékaři a chemici, upřesňovli, že lék prolužuje o pár let život jen u pár podtypů, musí se nasadit v nejranějším dětství a v ČR bude nejdřív až vyprší patentová ochrana po 10 letech a nejspíš ani to ne, protože ho stejně pojišťovna nebude hradit. Tyhle naděje jsou často akorát k nasrání.
ttopi
28.06.2020 22:09
#
Joo. To nemá cenu řešit, akorát bych se zas nasral, jakej je celá pharmacy jen byznys.
Liquid
28.06.2020 22:28
#
Hokaido
28.06.2020 14:42
#
Zrovna včera jsem se dozvěděl, že ALS má jeden chlap z mého okolí, údajně to ví už půl roku a už teď se nepostaví na nohy... Tak jsem si u toho má Mariána vzpomněl. Fakt hrozná nemoc.
mirdagwutang
28.06.2020 15:51
#
Je to šílený, že prostě žiješ stím, že prostě doufáš denně , že někdo něco vymyslí aby tuhle nemoc porazil a prostě se ti vše krátí a ty víš, že umřeš...je to tady snad už 100let a furt nic tak jako rakovina no....
Začalo to U Dubu
28.06.2020 19:08
#
Kdybychom se aspoň furt nevzdalovali do pekel "od starého světa". Kvůli zisku a pohodlnosti jsme schopni sami sobě produkovat žrádlo plné chemie a jedů, konvenční drogerii taky plnou jedů ...... pharmabyznys do tebe rve reklamu na všemožné léky - návykovky, jedy v přídavných látkách ......roste spotřeba psychofarmak ....... očkuj se na kdeco všechno, přitom houby víme, jestli ti to třeba nezadá nnpř. a větší pravděpodobnost a urychhlení Alzheimera ......lobby ovládá svět
Lof
29.06.2020 13:15
#
Proto žiju tak, abych tohle nepodporoval. Naše kořeny jsou v přírodě a ne v betonových blocích dnešního přetechnizovaného světa. Čím víc lidí si tohle uvědomí, tím líp.
Inter Eterno Amore
28.06.2020 14:42
#
Odpočívaj v pokoj Čišo
Tuard.MUTD
28.06.2020 14:45
#
mirdagwutang
28.06.2020 15:51
#
R.I.P Číšo #28
risk je zisk
28.06.2020 15:56
#
Tady asi musí jít všechno stranou. Asi každý tušil, ze ten den přijde, ale nikdo si to nechtěl přiznat.
Tohle je hnusná a zkurvená nemoc.

Teď už budeš moci odpočívat v pokoji Číšo .
h8_sfatto
28.06.2020 16:58
#
zemřel hrdina z období, kdy se dobrému fotbalu v Plzni fandilo od Aše až po Michalovce, pravý československý fotbalista
TheTopFootbaler
28.06.2020 17:22
#
Ach jo, to je fakt příšerná nemoc. Takovouhle diagnózu si fakt nezaslouží nikdo a už vůbec ne takový v pohodě kluk... Snad má teď pokoj.
KingMaster13
28.06.2020 18:00
#
Odpočívej v pokoji Zrovna sympaťák
Ol!ver
28.06.2020 18:34
#
R.I.P.
r3
28.06.2020 20:42
#
R.I.P.
valloire
28.06.2020 21:35
#
O.Giroud
28.06.2020 21:54
#
pacilo sa mi ako aj s takou chorobou dokazal vtipkovat a v rozhovore spomenul, ze sa nachadza v sieni slavy Barcelony nech mu je zem lahka
PaulinhoTheGunner
28.06.2020 22:29
#
strašně smutné
Doni77
29.06.2020 07:48
#
Když přišel slavit titul, který udělala Viktoria pro něj, bylo to hodně emotivní. Čest jeho památce, odpočívej v pokoji.
Rezan
29.06.2020 09:35
#
RadistaCZ
30.06.2020 11:03
#
Upřímně, já mám tuto nemoc prakticky rok a půl. Diagnostikovali mi ji před 8 měsíci. Mám 23 let a ti, co si myslí, že je lepší sebevražda, tak jste fakt hrdinové, ale plně se do nás pacošů s ALS nevcítíte. Jasně, jsou na to občas myšlenky, ale při pomyšlení, že ostatní v tebe věří, pomáhají ti a ty by ses jim tak odvděčil? Miluju sport 8 let jsem pískal, dostal jsem se až do KP. 8 let jsem hrál hokej na nejvyšší mládežnické úrovni, amatérsky jsem hrál fotbal dalších 7 let a k tomu trénoval dorostence. Už to není jako dřív nepískám, ale snažím se pomoct mladým klukům a dělat delegáta, už netrénuji, ale kluky jen vedu na zápasech. Ale prostě nemyslíš na to, děláš co můžeš a když už nemůžeš, tak už se stejně sám nezabiješ, protože nemáš sílu na to udělat to. Jasně v poslední fázi bych asi volil eutanázii, ale ta není zde povolená, je to vysvobození pro okolí, ale dokud dokážeš udržet lžíci, tak na to nemyslíš.
LFC182
30.06.2020 12:37
#
kašli na ty jejich chytrý řeči. Nevzdávej to a bojuj!
RadistaCZ
30.06.2020 13:54
#
Díky!
Cukroušek
30.06.2020 16:18
#
Alan_Shearer
30.06.2020 16:57
#
db18
01.07.2020 07:02
#
Zaschrona
01.07.2020 16:26
#
Ol!ver
01.07.2020 20:56
#
Bakary3
30.06.2020 16:54
#
respekt...
Fodbalysta
30.06.2020 19:22
#
držím palce chlape
sima.vok
01.07.2020 08:21
#
Nevzdávej to, naděje umírá poslední
havrys99
01.07.2020 12:09
#
moc ti fandím
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.