Wenger: Zápas byl důkazem, že můžete hrát dobře a prohrát

03.10.2010, 21:55
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (228)

Přidat komentář
smazaný uživatel

hrat dobre nestaci

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

andreji nebud řiťolezec

Reagovat
smazaný uživatel

To je den teda dneska

Reagovat
fantomas

Šanci za šancí. Já nevim, já slyšel, že sme si v koncovce nic moc nevytvořili. Proč já mám zase tendence radši nevěřit Wengerovi než modrákum? Třeba proto, že to občas vypadá, jako by na tiskovkách za Wengera mluvil diktafon, nezávisle na situaci, nezávisle na výsledku, nezávisle na výkonu? Asi.

Reagovat
smazaný uživatel

Byli jsme lepší, ale ta koncovka byla žalostná. Nebyly to super tutovky, ale goly jsme dat mohli.

Kdyby nechybel Verma,Cesc a RvP tak by to taky vypadalo jinak.

Reagovat
herbage

Víš že s ním často nesouhlasím, ale dnes má Wenger pravdu. Zkrátka zápas blbec, kdy nám tam nic nepadlo, ale šance jsme měli. Modrákům vážně moc nevěř nebo si přečti diskusi z preview. Když jsme je druhou půli nepustili snad 20 minut přes půlku, tak měli v kalhotech bobky

Reagovat
smazaný uživatel

V poli hrál Arsenal dobře, ale ve vápně zas tolik ne. Šance nějaké byly, prohrát se rozhodně nemuselo, ale šance za šancí to teda nebyla...

Reagovat
Liquid

jasně šance za šancí, napiš sem tutovky, já viděl tak maximálně 2, v 1.minutě Koscielny a pak ta skrumáž před brankou kdy s balonem sebral tuším Ramirez Chamakha, který se zas párkrát pokusil vymodlit penaltu, zejména ten pád přes Čecha byl k pousmání, jinak ještě dobrou střelu Arshavin měl, ale z dálky a Čech jí s přehledem zlikvidoval, Chelsea v poli nebyla tak aktivní, ale vyložených šancí si vytvořila víc, Anelka obešel i brankáře ale netrefil o kousek prázdnou bránu, Drogba předtím napálil Fabianskiho, neuznaný gól, který platit měl, pokud beru jako tutovku Koscielnyho hlavičku, mohl bych brát i Essienovu, která ale byla z větší dálky, myslím, že i nestranný člověk by musel uznat, že z těch šancí Chelsea smrděl gól víc než z těch vašich

Reagovat
smazaný uživatel

ten gol platiti urcite nemel, blo to tesne (o stopu), ale offside to byl.. ale jinak mslim, ze chelsea vyhrala zaslouzene.. byli proste efektivnejsi..

Reagovat
smazaný uživatel

Takže Chelsea musela mít taky šancí za šancí, vždyť jsme vás přestříleli

Reagovat
smazaný uživatel

jo no...šance za šancí to fakt nebyly..spíš zase držení míče kolem šestnáctky.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebreč

Reagovat
smazaný uživatel

běž spat exote

Reagovat
smazaný uživatel

rosovi je už 30? já ho mám furt zafixovanýho jako 24 letýho mladíčka

Reagovat
smazaný uživatel

Si ho ještě pamatuju, jak hrál proti tomu realu v tý lize mistrů škoda toho zranění, mohl toho hodně dokázat

Reagovat
fantomas

Reagovat
herbage

Náš třetí nejstarší hráč

Reagovat
herbage

Dneska to o Fabregasovi nebylo, zkrátka Chelsea šla šťastně do vedení a pak se zatáhla. S tím něco udělat dokáže jen pár týmů na světě. Arsenalu se sice povedlo Chesle přišpendlit k vlastnímu vápnu, ale šancí bylo "pomálu" a druhý gól nás dorazil. S touhle ztrátou jsem tak nějak počítal, ale škoda bodů ze Sunderlandu a hlavně doma s WBA

Reagovat
smazaný uživatel

Hráli dobře, ale ne lépe než Chelsea, nikdo nemůže říct, že Chelsea vyhrála nezaslouženě.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

lépe než Chelsea určitě ne, Arsenal byl lepší nebo minimálně sejně dobrý

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně se nesesypat.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Napadl mě hned nadpis jedné slavné knížky Stephena Fostera, ale tak zlé to snad ještě neni.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Liga je dlouhá, ztrát bude mít Chelse ještě hodně a MU, Mancity či Tottenham jakbysmet. Nyní se hlavně soustředit na své výkony a nepodcenit soupeře, jako proti WBA. Dneska hráli naši dobře, ty góly vážně bránit nešly. Po repre pauze by se měli vrátit z marodky Cesc, Theo, Robin, Thomas a možná i Nick, takže bude zase veseleji. Do Vánoc stáhnem ztrátu na Chelsea a na jaře všem vytřem zrak

Reagovat
smazaný uživatel

... za optimismus

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Na rozdíl od vás my ty slabší soupeře porážíme a neprohráváme s nimi

Reagovat
smazaný uživatel

a mohl to být větší klepec, kdyby Anelka mířil přesněji

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby kdyby... kdyby nedal Drogba a Alex gol mohlo to skončit 0:0 ... kdyby dal Chamakh šance které měl mohlo to škončit 2:2 ... kdyby kdyby

Reagovat
homeles8

a kdyby kdyby všechno, tak je to 15:15

Reagovat
smazaný uživatel

Každý dotyk s míčem ovlivní celý zápas, kdyby dal gól Anelka, tak Chelsea žádný přímák nekope..

Reagovat
smazaný uživatel

rohem, faulem, autem, poločasem se to zase vrátí do zajetých kolejí ty trdlo

Reagovat
Liveral

To je spíš trošku na filosofickou debatu, ale myslim, že můžeme považovat za fakt, že kdyby dal Anelka gól, tak by Alexův přímák nebyl. A Chelsea by mohla stejně dobře vyhrát 5:0 jako 2:2 zremízovat....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Každý dotyk s míčem ovlivní celý zápas, kdyby dal gól Anelka, tak Chelsea žádný přímák nekope..

Reagovat
Godwinson

Doufám, že bude takovejch důkazů pro Arsenal ještě letos mnoho.

Reagovat
herbage

Zalez

Reagovat
fantomas

Nebuď takovej anti-arsenalovec pořád. Vždyť to ani nedává smysl, když si fanda francouzskýho fotbalu.

Reagovat
terry

Nech ho.

Reagovat
Godwinson

Pořád?

Já rozhodně nejsem anti, jen si rád rejpnu.

Reagovat
fantomas

Rejpeš ale děsně často poslední dobou.

Reagovat
Godwinson

To je možný, ale ne nijak zvlášť do Arsenalu ... ten Almunia se k tomu snad ani nepočítá.

Reagovat
fantomas

To je fakt, ten k Arsenalu vlastně nepatří...

Reagovat
Godwinson

Když ho občas vidim, řikám si to samé

Reagovat
fantomas

Ty si fakt šmejd...

Reagovat
Godwinson

Tak to zabolelo

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

držte hubu kanonýři

Reagovat
fantomas

:-*

Reagovat
homeles8

Takových zápasů už bylo a bude... (nejenom Arsenal...)

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal je holt tým důchodců, Arséne by to měl omladit

Reagovat
Bakary3

Arsenal má věkově složenej kádr jako většina mančaftů, žádnej extrém, ale na tvý bezduchý komentáře jsem už zvyklej.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bakary3

Nezlob se na mě, ale nevim, co ti na to mam říct.. Nebo jsou Sagna, Almunia, Rosický, Aršavin, Chamakh, Van Persie, Clichy.. nějaký mladíčci ? A další, jako Nasri, Fabregas, Walcott, Song, Bendtner, Vermaelen.. toho maj na svůj věk odkopáno až až.

Reagovat
smazaný uživatel

Ono jsi to nepochopil, bylo to prachobyčejné rejpnutí do Vašich řad. Většina lidí mluví o tom, jak jsou nezkušení a mlad hráčií v Arsenalu, proto jsem nahodil tu připomínku

Reagovat
Bakary3

No tak ty tvoje rejpance teda vůbec nechápu ..

Ale je to taková móda to furt omílat, i když to tak neni..

Reagovat
smazaný uživatel

Já vim že to tak není, ale když je tu článek o tomto "skvělém" manažerovi, který plně podporuje anglický fotbal, tak jsem to chtěl nadhodit na odlehčení atmosféry pro Goons po prohreném zápase.

Reagovat
Bakary3

Skvělej manažer bezesporu je, o tom se snad nemusí diskutovat..

A že plně podporuje anglickej fotbal, tenhle rejpaneček jsi vzal kde, to sis vymyslel, viď ?

Ale co, nebudu se hádat..

Reagovat
smazaný uživatel

Abych přesněji argumentoval, anglický styl fotbalu

Reagovat
Bakary3

A to je jako dobře, nebo špatně ? Pokud to myslíš jako kritiku, pak tuhle kritiku namiř klidně na Redknappa, sice to neni taková "házená", ale žádná bouchanda.

Reagovat
smazaný uživatel

Já to myslím tak, že Arséne by si měl uvědomit, že je to Anglie . Ale to není myšleno něják na poslední dobu, ale celkově tak to období 5 let nazpět. Počet angličanů, styl hry, agresivita, důraz, tvrdost. To všechno se z Arsenalu vytratilo z dob, kdy tam byli Dixon, Parlour, Adams a jim podobní. K tomu ty zranění, a stěžování Wengera na to, jak jsou všichni proti jeho hráčům agresivní v soubojích. A jak si stěžuje na malou ochranu jeho hráčů.

Reagovat
Bakary3

Ale jo, to máš pravdu

Dobrou

Reagovat
smazaný uživatel

měj se

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne sa nerozrev Wengerko ....

Reagovat
smazaný uživatel

Ten palec mal znamenať, že sa ideš špárať v nošteku? Najprv nadávaš na Wengera a potom mu dáš palec?

Reagovat
Paddy

Dneska jsem měl prvních dvacet minut obavy co bude, nakonec to pro nas dobre dopadlo a nemyslim ze by byl Arsenal nejak moc lepsi, spis to byla jeho klasicka hra a zase s nijakym vysledkem...

Reagovat
Mr.Jindros

Jsem zvědavý, kdy se zase dočkáme doby, kdy Arsenal bude mít šanci vyhrát titul.

Reagovat
herbage

Letos určitě má. MU je z formy, Mancity ani Tottneham na titul nemají, Liverpool bude hrát (ne)klidný střed tabulky a Chelsea má úzký kádr, takže zranění Drogby či Lamparda a potrápí je kde kdo

Reagovat
fantomas

A my sme co? My sme suprově vyvážený tým složený ze samých bohů či polobohů?

Reagovat
herbage

To ne, ale když udržíme formu, nepřibudou zranění a nepodceníme zápasy se soupeři z dolní poloviny tabulky, tak tu šanci na titul máme a ne zrovna malou. Předem bych nás z boje o titul nevylučoval, když je ještě 31 kol před náma a zápasy s MU, Chelsea a Mancity na ES ná ještě čekají

Reagovat
fantomas

To já taky ne, ale když už máš tak "střízlivej" pohled na rivaly, mohl bys ho mít i na nás.

Reagovat
terry

Reagovat
herbage

Ale to víš že mám, ale k zisku titulu je letos vážně vhodná příležitost a dokdu bude naděje, nic není ztraceno

Reagovat
smazaný uživatel

ostatní týmy z Big4 ale mají tu naději na zisk titulu mnohem větší než ten tvůj pseudoklub

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal je prý pseudoklub

Reagovat
fantomas

Doufám, že fandí Chelsea, aby to bylo ještě vtipnější.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle úrovně jeho komentů bych to i odhadoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Cyty Pyčo

Reagovat
fantomas

Ještě líp.

Reagovat
smazaný uživatel

si děláš srandu ??? City je totálně největší pseudoklub na světě !!! Na Arsenal nemáte a nikdy mít nebudete vy zbohatlíci

Reagovat
smazaný uživatel

uklidni se, City má mnohem lepší historii než nějaký Arsenal, má lepší hráče, lepší fanoušky, lepší stadion a když má ted trochu více peněz, tak je zoufalcům trnem v oku, závist je zlá vlastnost, za to nemůžu, že Usmanov do vás tolik nerve peněz

Reagovat
fantomas

A v čemže přesně máte lepší historii? V těch dvou titulech (proti 13 Arsenalu)? Jedný trofeji pro vítěze PVP (Arsenal ho jednou vyhrál, dvakrát byl neúspěšný ve finále PVP a jednou CHL)? Nebo čtyřech FA Cupech (10+2x CC)?

Reagovat
terry

Jenom dva.

Reagovat
fantomas

I Liverpool?

Reagovat
terry

Úzký kádr? Ano, možná není tak široký jako loni, ale je tam pořád spousta alternativ. A vy s těma vašema zraněníma ho máte stokrát užší.

Reagovat
herbage

Tak zraní se vám Lampard a jste naprosto marní, nedokážete udržet balón. A že se vymlouváte i na ztrátu Benayouna, který by stejně maximálně střídal, to už mi přijde přehnané. Jeden hráč základu se vám zraní a už máte výmluvy

Reagovat
terry

Já se vymlouvám? Kdyby byl Benayoun, bude hrát místo Lamparda. Navíc zas tak jalová ta záloha nebyla. Úvod nešel, ale pak se to celkem rozehrálo a když to stačí i na Arsenal, proti slabším soupeřům by s tím nebyl problém.

Reagovat
herbage

Nebyl jalová? Vždyť druhou půli vaše záloha vůbec nebyla u míče, jen bránila v bloku a když náhodou zachytila míč, tak jej nakopla někam dopředu na Drogbu. Zvedla se až po gólu Alexe, kdy bylo již o utkání rozhodnuto

Reagovat
terry

Šlo spíš o individuální výkony, ty byly na hodně vysoké úrovni. Ta záloha se musí v tomhle složení teprve sehrát. Nejsou zvyklí nastupovat vedle sebe tři defenzivní záložníci, někdo z nich musí tvořit a na to si musí zvykat. Ale po individuální stránce se mi to líbilo.

Reagovat
herbage

Tak odešli vám Deco s Ballackem, tak jste museli čekat, že dopředu ta myšlenka bude chybět. Jestli sjte jí čekali od Ramirése, tak jste tedy hodně naivní

Reagovat
terry

Kdo říká, že jsme to čekali? Já řikám, že když tam chybí Lampard (=kreativita), nebude to žádná hitparáda, ale když se to sehraje, půjde to.

Reagovat
herbage

Tak když chybí Lampard i Benayoun, není to skvělá příležitost pro nasazení vašeho wonderkida McEachrana? Vždyť Wenger se nebál nasadit Wilshera. Nebo nemá Carlo na to koule?

Reagovat
terry

Do takového zápasu? To se prostě nedělá. Navíc, jeho nemůžeš s Wilsherem srovnávat, ten už něco odkopal. McEachran teprve teď začíná.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže je tu ten fakt, že Chelsea nepotřebuje moc zálohu (=mít herní převahu) aby vyhrávala I když ta hra často vypadá bídně.

Reagovat
Usty

Podle tebe jsme jaloví, nedokážeme udržet balón a přesto vás jako již tradičně lehce volně porazíme, celkem smutný že?

Reagovat
herbage

"Lehce"? Další generál po bitvě nebo jsi neviděl zápas

Reagovat
terry

Ono to skutečně nebylo tak těžké vítězství. To, že jste byli o chlup lepším týmem na tom tolik nemění.

Reagovat
herbage

Jo, takhle vypadá pohodové vítězství očima fanouška Chelsea v průběhu zápasu:

Talkers

03.10.2010 18:30

Ne, Ramires s Essienem prostě tvořit nemůžou. A ani neuměj společně bránit s Mikelem, to je špatný, hodně špatný...

terry

03.10.2010 18:38

Ty vole, snad tohle přežijeme..

terry

03.10.2010 18:43

Tohle bude těžkejch deset minut. Musíme uklidnit hru a ještě jednou udeřit.

Talkers

03.10.2010 18:43

Doprdele já se na to vyseru... Takovýhle šlupky, to je neskutečný... šance za šancí na obou stranách, at už to skončí...

Reagovat
Godwinson

No, ty jsi ale srandista

Reagovat
terry

Ano. Na začátku, jak jsem říkal, to bylo hodně špatný, ale postupně si na to začali zvykat, po pár zápasech to půjde. Navíc to nahrazovali vysokou individuální kvalitou. S tím přežitím jsem myslel spíš v nadsázce, když přicházel Ferreira (paradoxně byl lepší než Ivanovič). No a s tou poslední desetiminutovkou? Bál jsem se, že vystupňujete tlak, ale místo toho nepřišlo až na Chamakhovu hlavičku vůbec nic.

Reagovat
miky10

co na tom nechápeš? prostě nervy fanoučků během zápasu, když jste nás mírně přehrávali, my potřebovali dát druhej gól...výhra to zas tak těžká nebyla, jedinou gólovku měl v úvodu Koscielny, my hráli jako vždy to, co potřebovali

Reagovat
herbage

"Mírně přehrávali" Vždyť jsem vás jeden čas nepustili skoro z vápna

Reagovat
fantomas

Nechej toho, však je znáš. Jak jednou vyhrajou své "derby", sou pány světa.

Reagovat
herbage

Tak zrovna terry se dá ještě považovat za rozumného

Reagovat
fantomas

...to se nevylučuje.

Reagovat
terry

A k čemu vám to bylo, když jste se nedokázali dostat do něj?

Reagovat
miky10

jak jsem napsal, jedinou šanci měl Koscielny hned v úvodu

Reagovat
herbage

Jedinou? A Chamakhova hlavička, která rohu předcházela byla jako co? Čech by na ní vůbec nestačil zareagovat. Pak Koscielnyho hlavička v záklanu, Aršavinova bomba do vinglu, kteoru kdyby Čech nevytáhnul, tak to byl gól kola. Dále Nasriho proháčkunutí se se střele těsně vedle tyče. V druhé půli Diabyho zblokovaná střela, kterou Terry na poslední chvíli zblokovla na roh. Díky teči málem zapadla Čechovi za záda. Chamakhova hlavička těsně vedle, Čech opět bez šance na reakci. Dále po Nasriho narážečce prostrčení na Chamakha, který pozdě reagoval, jinak to byl gól. Tohle mi zkrátka málo nepřijde, šancí jsme si vypracovali dost

Reagovat
miky10

mluvil sjem o vyložených šancích, což Koscielnyho hlavička z půl metru prostě je, nějaká zblokovaná střela nebo hlavička z vápna metr vedle ne...řikam, byli jste o něco lepší, my hráli co potřebovali = 2:0

Reagovat
miky10

no dobře, chvílema jste nás prostě přehrávali, to mírně jsem směřoval spíše k průběhu celého zápasu, ve kterém jste byli opravdu celkově o něco lepší herně. Chelsea nehraje žádnej nádhernej fotbal, ale účelnej, dá gól, když potřebuje, dá gól, když je přehrávána Arsenalem

Reagovat
smazaný uživatel

It ain't over 'till the fat lady sings.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Až přestanou kupovat jen mladé hráče.

Reagovat
Godwinson

Reagovat
Bakary3

A zas.. To je neštěstí..

Reagovat
fantomas

A to je zas jinej ale..

Reagovat
Bakary3

Tohle je ale k po...

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

už někdo řekl Wengerovi, že zápasy se rozhodují ve velkém vápně? ten tým, který tam má větší kvalitu, tak ten většinou vyhraje......což je případ asi i tohoto dnešního zápasu

Reagovat
smazaný uživatel

Ben Arfa ma zlomenou holenni i lytkovou kost a rano ho ceka operace. Zajimavy je, ze De Jong za svuj zakrok ani nevidel zlutou kartu...

Reagovat
smazaný uživatel

to je v prdeli

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Je nějaká šance ho přivést? Za 7,5mil (nebo kolik je to ve vysledku) je fakt zadarmo...

Reagovat
smazaný uživatel

Ta opce je automaticka na 5 mega v pripade, ze odehraje 25 zapasu. Takze tezko rict, co za nej bude Marseille pozadovat a jestli ho bude chtit Hughton udrzet

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl jsem ho hrát asi 3 minuty a už se mi zalíbil. Možná dobře, že ho nebudu mít na očích a nemusim si ho oblibovat

Reagovat
smazaný uživatel

Za 5 mega budu i tak chtit, aby zustal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bacha, je to lexess, nezapomen napsat neco s Routledgem!

Reagovat
smazaný uživatel

Mne stačí, že mi skoro zabehlo...ale hreje na srdci, hreje

Reagovat
smazaný uživatel

Jakej máš nastavenej alarm, když se někde objeví zmíněnej Ben Arfa?

Reagovat
smazaný uživatel

Nikde žiadny, náhoda. Ale žasnem...

Reagovat
smazaný uživatel

tak neni se čemu divit - jeho vyjádření do médií jsou jedny z nejlepších, jaký jsem od posily čet + vyhrál nám zápas v Goodison parku. A hlavně (toho sem se bál) nesobčí - aspoň co jsem viděl.

Reagovat
smazaný uživatel

Budem citovať klasika "já to říkal" Inak celkom presný opis mňa a Kovalchuka pred vyše pol rokom, takže chápem čo prežívaš....

Reagovat
smazaný uživatel

Přiznává se mi to líp, když ti pořád můžu kdykoli omlátit o hlavu Tiotého

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Prekvapuje ma no... ale tak čo je pravda, to je pravda. Nehovoril som aký bude, ale o tom aký bol a aby si od neho veľa nečakal. To je košer myslím Že hrá dobre je plus.

Reagovat
smazaný uživatel

Však jo. Všem nám jde ve výsledku o to, aby hráli Magpies co nejvejš v tabulce

Reagovat
fantomas

A ten klasik je Getzo, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle mě na PL štve.

Zákroky Essiena a Anelky, kdy šli kolíkama na lýtko a kotník hráčů AFC taky měly být žlutý.

Reagovat
terry

Jasně, Essien ho tak chtěl zašlápnout.

Reagovat
Counter

Nejde o to, že chtěl, ale že to udělal. Ten souboj se ani neodpískal...

Reagovat
smazaný uživatel

O to přeci nejde! Nechtěl, ale Diaby nemusel další 3 měsíce hrát, k tomu daleko opravdu nebylo. Dostal takovou nálož jako Messi od Ujfiho a jak to se probíralo.

A jak řiká Counter - nebyl to nakonec ani faul...!

Reagovat
terry

Delka absence?

Reagovat
smazaný uživatel

Zalezi na tom, jak dopadne operace. Odhaduj podle Ramseyho a dalsich, kterym se to prihodilo. Necekam, ze by hral driv jak v breznu a to jsem mozna jeste moc velkej optimista...

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby hrál Ben Arfa pod Wengerem, tak jsou tady už desíkty rozhořčených komentů od místních děcek, Wenger bublá jak papinák o tom jak jsou na jeho hráče všichni zlí a jak je ten anglický fotbal záludný a zfanatizovaný herbage vyhlásí na De Jonga Fatwu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak potom dikybohu, ze je to hrac Newcastlu.

Reagovat
smazaný uživatel

Hughton bublal víc jak papiňák po zápase.. to že ti to nikdo nenaservíruje pod nos, neznamená, že se to neděje

Reagovat
fantomas

Reagovat
vicinda07

Reagovat
smazaný uživatel

Chris nebublal kvuli tomuhle ale kvuli tem dvema stretum ve vapnech. O zakroku De Jonga pry jen rekl, at si kazdy udela obrazek sam, a ze podle nej to nebyl nutnej zakrok a De Jong si ho mohl odpustit.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu, akorát jsem četl článek, který říkal, že byl Chris pekne nakrklej, ale teď na ten pozápasovej rozhovor koukam a je úžasně klidnej. I když oproti obvyklým vyjádřením mluví mnohem rychlejš a s většim důrazem.

Reagovat
herbage

Někdo jiný je tu trošku mimo ty "kvaziklube"

Reagovat
smazaný uživatel

To je v hajzlu, nejhorší možná kombinace Byl ten De Jongův zákrok nějaká sprostota, nebo spíš neštastná záležitost?

Reagovat
smazaný uživatel

Arfa byl rychlejsi, nez De Jong predpokladal, cistej skluz do nohy, celkem ho zprasil Nemyslim si, ze ho takhle trefil umyslne, spis si pocinal neohrabane.

Reagovat
smazaný uživatel

tak o úmyslu se určitě mluvit nedá, ale ta noha se mu prohla fakt brutálně De Jong do toho šel jako magor, nicméně v 99% případů jeho zákroky končí čistým odebráním míče nebo obyčejným faulem, je to holt jeho styl hry...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja vim, taky ho z niceho nevinim.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Jak na to tak znovu koukam, pripada mi to jako nestastna nahoda. Nohu mu zlomil az tim zasahem kolena prave nohy do jeho leve.:

Reagovat
fantomas

Vypadá to i celkem "nevinně" no..

Reagovat
smazaný uživatel

Nicméně je to dokonalá ilustrace toho, kam se dnešní fotbal posunul - na samou hranici únosné tvrdosti..přijde mi, že podobných zranění čím dál víc přibývá

Reagovat
homeles8

Na Arsenalu je vidět, že má mladý a nezkušený hráče. Njn, Wankerovo děcka se nemůžou měřit s Chelsea kinderbanda Arsene je pedofil nebo co? Chudák Rosa, ten se cítí jak jejich fotr

Reagovat
smazaný uživatel

trapnější než trapnost sama

Reagovat
smazaný uživatel

k

Reagovat
smazaný uživatel

Zápas byl důkazem že bez gólů se vyhrát nedá.

Reagovat
REPLIKATOR

Co byste chtěli s tou trapnou Frantíkovskou obranou? Vždyť ti vaši stopeři jsou celýmu světu leda pro smích!

Reagovat
smazaný uživatel

Fandové Arsenalu musí mít na Drogbu pifku za to, jak je pořad sestřeluje

Reagovat
smazaný uživatel

Scumík Saša???

Reagovat
smazaný uživatel

Arbiter, těší mě

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyt říkám

Reagovat
herbage

Jinak ke každému zápasu Arsenalu v této sezóně(PL+LM+CC) nastoupili pouze Marouane Chamakh, Andrej Aršavin a Jack Wilshere. A právě Wilshere se 626ti odehranými minutami k nejvytíženějším hráčům kádru Naopak Robin van Persie neodehrál ani jedne celý zápas, ale pouhých 78 minut

Reagovat
smazaný uživatel

na to že to měl být náš nejlepší střelec

Reagovat
Didier Drogba

Chelsea (ten gól Alexe teda čumím) a Gunners přeju 2.flek

Reagovat
madridcan

Nadpis je taky akoby vzdy hrali na hovno a vyhrali

Reagovat
madridcan

skoro som porazku dostal ked som teraz videl faul de Jonga...To je primitivny psychopat.Dvakrat v tak kratkom casovom obdobi spravit take dve nechutnosti.To je neskutocne

Reagovat
smazaný uživatel

Podívej se na to několikrát znovu, klidně i zpomaleně..spíš nešťastná souhra okolností s tragickými následky než brutální zákrok...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
madridcan

ok je to mozne,ale akosi od toho zakroku na Xabiho ked Xabi mohol kludne zomriet si ho rad berem do huby

Reagovat
smazaný uživatel

Ve skutecnosti je to ale na DM hodne fair hrac, kterej odebira spoustu micu naprosto ciste. To, ze jednou nestastne nastavil nohu Xabimu (a ten dikybohu nezomrel ), z nej nedela zadny Bommelovsky prase

Reagovat
madridcan

jj to je mozne az tak ho nepoznam poviem pravdu.Ne fakt bez srandy viem,ze sa pisali take veci,ze to mohlo mat pre Xabiho zle nasledky.Neviem ci este najdem nejaky clanok.Asi v troch novinach som o tom cital...

Reagovat
smazaný uživatel

To nic ale nemění na tom, že De Jong vskutku není žádný primitivní psychopat...

Reagovat
madridcan
Reagovat
smazaný uživatel

Ty si myslíš že ten faul na Xabiho byl úmysl? Tohle byla spíš extrémní De Jongova nešikovnost, do té doby jsem od něj, na rozdíl od notorických psychopatů, nikdy nic podobného neviděl...

Reagovat
vodka

bohužel, první ale zahrál balon a nad korníkem ho trefil až skrčeným kolenem... bohužel pro ben arfu to dopadlo nejhůř, jak mohlo...

Reagovat
fantomas

Hm, to je asi jako vinit toho obránce, co jednou stíhal Cissého, z toho, že ho nenechal v klidu doběhnout k bráně a zakončit, ale místo toho se ho snažil obrat o míč. Přitom on se ho ani nemusel dotknout, stačilo jedno hloupý došlápnutí samotnýho Cissého a noha byla vejpůl. Podobnej případ tohleto.

Reagovat
vodka

Cisse měl zlomené obě kosti v noze dokonce 2x, že?

Reagovat
fantomas

Jj, podruhý po osmnácti měsících v repre...

Reagovat
smazaný uživatel

pred sezonou ma tu každy zvozil ked som napisal že fabregas je ich stavebny kamen a hrač ktory ich taha.. v tažkych zapasoch......stale si myslite že je pre arsenal lahko nahraditelny??

Reagovat
smazaný uživatel

kdo kdy psal, že je Fabregas pro nás lehce nahraditelný?

Reagovat
smazaný uživatel

fantomas,herbage...rosicky s nasrim a tym jednym mladym ho dokažu nahradiť...

Reagovat
fantomas

Že lehko sem nikdy neřekl. Jen že je nahraditelný.

Reagovat
FC Porto FC

Tak honem kuci z Arsenalu vypište nám kdo vám všechno chyběl možná hraje arsenal fotbal ale CHELSEA dává goly!!!!! Alex to krásně udělal. Chelsea is best

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal hraje dobre skoro porad, jen ty dulezite zapasy neumi vyhrat.

Reagovat
smazaný uživatel

To je pak na hovno

Reagovat
mike.84

když do hry upřednostnuješ kopyta a rosického, který tam za malou chvilku aspon něco vymyslel, tak se nediv.. fňuk fňuk... ikdyž arsenal byl lepší, chelsea byla aspon duraznější v utočne fazi a neměla až takové kiksy v zadu jako skilači

Reagovat
smazaný uživatel

"Na tiskovku se pochopitelně dostavil i Arsene Wenger, jenž zpochybnil regulérnost první branky, jelikož celá akce začala údajným Ramiresovým faulem."

Reagovat
mike.84

jn co bys čekal od tohodle frantíka, který si myslí, že celý fotbalový svět se proti němu spikl už někdy od roku 1996

Reagovat
smazaný uživatel

Nějak už jsem čekal jak to bude vypadat, tudíž se nemá ani smysl rozčilovat. Chelsea svým klasicky nudným a nezajímavým fotbalem dala šťastný gól. Fakt nechápu komu se ten jejich fotbal může líbit a fandit jim kvůli tomu. Nebo to jsou většinou takoví fanoušci, kteří sledují jenom výsledky, tudíž jim stačí radost z výhry? Pak už jenom s přehledem bránila nesmyslný a naivní fotbal Arsenalu. Vždyť proti nim stačí zabetonovat šestnáctku, Arsenalu pak nezbývá nic jiného než centrovat do vápna, kde je naděje na úspěch prakticky nulová, když je tam jediný hráč. Chamakh je sice výborný hlavičkář, ale co tam svede jeden hráč proti třem? Nechápu postavení Diabyho do základu, Denilson by ale rozhodně výhra nebyl, Song se mi od té doby, co si obarvil hlavu, zdá taky nějaký poloviční, stopery ani nekomentuju. Fabianski kupodivu už druhý zápas bez chyby. Děsím se, v kterém zápase si to všechno vybere. A nejhorší je, že obě branky vznikly ze školáckých chyb.

Reagovat
smazaný uživatel

obě branky ze školáckých chyb

Reagovat
smazaný uživatel

A ne? Neříkám, že to byla hlavní příčina, ale začalo to u nich. První byl po tom, co si myslím Song hrál s balónem, místo aby ho někam odehrál. Ztratil a za pár vteřin z toho byl gól. Druhý byl po tom, co Squilaci namazal Anelkovi, kterého musel Koscielny faulovat, a z přímáku to Alex trefil.

Reagovat
smazaný uživatel

a všechno vlastně začalo hvizdem rozhodčího...

Reagovat
j_mrazik

Ach jo.

Reagovat
smazaný uživatel

co se ti nelíbí?

Reagovat
j_mrazik

Vědět kdo jsi, tak prokleju i tvůj "original" nickname.

Reagovat
smazaný uživatel

v diskusi máš odpověď

Reagovat
j_mrazik

Já si říkal, že nemůžeš bejt tak hloupej, že prohraješ další sázku.

Pokud to bude takhle pokračovat, tak tipuju, že kvůli těm sázkám brzo přijdeš o nějaký prst.

Reagovat
smazaný uživatel

pche...Já se jsem v létě uzavřel dvě sázky a doufal, že aspoň jedna vyjde, nevyšla, c'est la vie

Reagovat
smazaný uživatel

hele, a proč zrovna legendární Iniesta?

Reagovat
$dolar$

Tak to je snad jasne, ne?

Semifinale LM, podmaznutej Ovrebro, konec zapasu, kdo daval gola?

Reagovat
smazaný uživatel

aha, díky. zapomněla jsem, že ono je to čukotkáře se*e dodnes.

Reagovat
smazaný uživatel

no ono mě to vůbec nesere, navíc Iniestu celkem uznávám, to, že mě to sere si myslí jen marty

Reagovat
smazaný uživatel

scumík saša

Reagovat
smazaný uživatel

Arbiter

Reagovat
$dolar$

Andres Iniesta

Reagovat
smazaný uživatel

200. pro Chelsea

Reagovat
smazaný uživatel

Tak kluci z Chelsea , přestat vypisovat a začít těžit ropu ať má Chelsea za co hrát

Reagovat
smazaný uživatel

už je to tady zase repre pauza ale možná pro nás dobře ať se dají naše opory do pořádku, hlavně Robinovy bych přál aby odehrál nějakou sezonu bez delšího zranění, jsem zvědavý jestli se vrátí po pauze, to samé Cesc, Vema a Theo...máme necelé 2 týdny, aby jsme se připravili na prokletý Birmingham, s něma prostě musíme

Reagovat
$dolar$

HA, konecne jsem prisel na to kdo je Legendary Iniesta

Reagovat
$dolar$

HA a ted jsem za vola, pac jsem necetl diskuzi, kde je i odpoved

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

je poznat že někteří zápas neviděli já ho neviděl celý viděl jsem od 65 minuty a připadlo mi to celkem vyrovnané trochu až zázrak Arsenalu který proti zkušeným týmům neumí moc zahrát, ale včerejšek to nebyl ten případ. Akroát jsem nechápal proč tam nedal Rosu dřív, jak přišel stal se nej hráčem na straně Gunners. akorát neměl spoluhráče technicky (podobně) šikovného protože když chtěl si narazit s Arshavinem, nebo songem či jiným hráčem tak se přihrávky nedočkal- opravdu rozhýbal obranu Chelsea - prostě měl tu odvahu tam jít. (5střel 6 centrů dobrých centrů, 2-3ztracené míče ale to se stane. a nyní má Wenger pravdu skvělý zápas s dobrým výkonem obou mužstev ale Chelsea dala 2 branky a Arsenal žádný to je jeediný rozdíl a ten se počítá. takže dávám

Reagovat
smazaný uživatel

Ale houby vyrovnany !!Z Premier League fandim Arsenalu ale ten vykon byl trapnej!!Doma proste nemuzu dostat od novacka 3 goly!jedinej kdo hral dobre byl Chamakh a Nasri jinak

Reagovat
smazaný uživatel

Kdybi tam byl cesc fabregas uplne jinak by se zapas odehraval

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele