Vymyšlená penalta, videorozhodčí byl asi na kafi, řekl Hejkal

10.11.2019 22:47 - Aktuality
 
Teplický kouč Stanislav Hejkal tvrdil, že se Slavia dostala v 29. minutě dnešního duelu 16. ligového kola do vedení z vymyšlené penalty. Podle kouče Severočechů jeho svěřenec Petr Kodeš v souboji Petera Olayinku nezasáhl a nefauloval. Hejkal nechápal, proč hlavní sudí Ondřej Pechanec nešel přezkoumat situaci na video. Podle videorozhodčího Pavla Fraňka však šlo o jasný pokutový kop.

Olayinka si v 27. minutě obhodil Kodeše, po souboji upadl a Pechanec ihned odpískal penaltu. "Teď jsme na to koukali ze všech možných úhlů a já jsem záběr, že tam kontakt byl, nenašel. Nezazlívám rozhodčímu Pechancovi, že pískl penaltu. Vzhledem k postavení, jaké měl, se možná domníval, že Kodeš Olayinku zasáhl. Ale ptám se, proč se aspoň nad tím nepozastavili rozhodčí u videa?" řekl na tiskové konferenci Hejkal.

"Je 21. století, máme vyspělou technologii, máme VAR a ten už poněkolikáté neodhalil věc ve prospěch nebo neprospěch Teplic. Proč mu neřekli, pojď se na to podívat, je to v rovině možná ano, možná ne? To byli někde na kafi? Proč máme VAR? Nerozumím tomu, nebo možná ano," dodal.

Rozhodčí ale vůbec nepochybovali o tom, že se o penaltu jednalo. "Hlavní rozhodčí nařídil pokutový kop, my jsme tu situaci konzultovali. On nám to popsal a popsání korespondovalo s tím, co jsme viděli na obrazovce a tím pádem jsme potvrdili rozhodnutí - pokutový kop. Podle nás se jednalo o jasný pokutový kop," uvedl Franěk pro O2 TV.

"Asi měl jiné materiály než my. Koukali jsem i na televizní studio, na všechny dostupné záběry a tam kontakt nebyl vidět. Videorozhodčí řekne, že ano, tak je to asi odborník. Tak asi byla," řekl Hejkal ironicky.

Kodeš nevěděl, zda se Olayinky při zákroku dotkl. "Snažil jsem se odehrát balon, Olayinka tam šel šlapákem. Cítil jsem, že jsme hrál balon, možná i jeho nohu, ale bylo to hrozně rychlé, musím se na to podívat. Za mě si myslím, že je přísná, ale rozhodčí si ji asi obhájí," uvedl Kodeš.

"Penaltu jsem ze záznamu ještě neviděl. V reálu podle těch pohybů mi to přišlo jasné. Ani nebyly nějaké protesty, nikdo z teplických hráčů to nerozporoval. Já se k rozhodčím nevyjadřuji. Neudělal jsem to po poháru v Ostravě a neudělám to ani teď," řekl slávistický kouč Jindřich Trpišovský.

Teplické mrzelo, že sudí rozhodl spornou situaci v jejich neprospěch už poněkolikáté v sezoně. Výrazně je například poškodil při nedávné domácí remíze 1:1 se Spartou. "Nemám vůbec nic proti Slavii, hraje velmi dobře na mezinárodním poli. Jen mě mrzí, proč ten VAR nevyužijeme. Chtěl bych, aby jednou za půl roku rozhodl VAR v náš prospěch. Když jsou v tom Teplice, tak se to dlouho zkoumá a pak penalta není. Když je to proti Teplicím, tak se to ani nezkoumá. Hrajeme se Spartou a je proti nám gól po faulu Kayi, máme kopat dva pokutové kopy a nic. Chci jen spravedlnost," řekl Hejkal.

"Všichni v kabině říkají, že penalta nebyla. Já to neviděl. Ale je to furt stejné. Nevím, kolik mám karet a od pana Pechance mám tři žluté a jednu červenou. Už je to k smíchu. Já na něj sprostý nebyl, jen jsem říkal, ať se jde podívat na video. Řekl, že si byl stoprocentně jistý. To stejné je při standardce, když si lehne Stanciu bez ničeho a on řve na našeho hráče, že mu dá kartu. Tohle mě trochu štve. Slavia má takovou kvalitu, že nepotřebujeme pomoct," dodal teplický útočník Jakub Mareš.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2692
Komentáře (87 / 0 nových)
Blasphemer
10.11.2019 22:52
#
¯\_(ツ)_/¯
mistr129
10.11.2019 22:56
#
Když se snažíš postěžovat si na rozhodčí a sám tvůj hráč ti to posere

https://twitter.com/LudekMadl/status/1193634763040591885
John Obi Mikel
11.11.2019 06:54
#
Mumloch
11.11.2019 16:32
#
Spalovač šancí
10.11.2019 23:00
#
Cukroušek
10.11.2019 23:11
#
Zajimave, ze to nevyvovalo taky takove pohorseni a hysterii jako udalosti v Plzni... Sadek by si mel asi taky zalozit twitter a vybudovat si tam svuj kult
RM1999
10.11.2019 23:53
#
Teda slavii mám rád asi jako ebolu, ale fakt chceš srovnávat tuhle situaci s tím divadýlkem, co předvedl Proske v Plzni?
Losinho
11.11.2019 07:46
#
Asi to bude tím, že Olayinka tu svojí simulaci musel dořešit po zápase s doktorama
Cukroušek
11.11.2019 10:08
#
Zas nejaka kamera v plysakovi?...
Losinho
11.11.2019 10:24
#
Ne, tentokrát jí měl Olayinka přímo v tom svým pedo knírku.
dave30
11.11.2019 10:32
#
Zranit se můžeš i pri vlastním faulu. Nicméně ještě jsem ten zákrok neviděl, tak nemůžu soudit...
Losinho
11.11.2019 10:36
#
To ošetření bylo na místě, kde ho trefil Kodeš.
dave30
11.11.2019 20:03
#
Dobře, tak jinak. Zranit se můžeš (nebo tě někdo může zranit) i když sám fauluješ jako první. A když jsem to viděl před chvilkou ve zprávách na ČT1, tak jsem tam (nejen asi já) viděl šlapák Olaynky. Uvidíme, co zjistí komise rozhodčích (nejen v tomto zápasu).
Losinho
11.11.2019 20:14
#
Jo takhle, to mi nepřišlo, no. Ale je to takový subjektivní, každej si tam najde víceméně to svoje. Na komisi seru, to už pro mě není berná mince. Minimálně za posledních 10 let nikdy nebyla tak k smíchu.
dave30
11.11.2019 20:29
#
Tak ti nevím, co by mělo být subjektivního na rozhodnutí rozhodčího VAR. To by mělo být velice objektivní. Takže jestliže tam šlapák neviděl, tak tam nemohl být. Horší bude, jestliže ho tam uvidí komise rozhodčích (tím netvrdím, že ho tam uvidí). Jak říkáš, komiseje směšná.
Losinho
11.11.2019 21:44
#
Tak já ho tam nevidím, ty ho tam vidíš. Nedivil bych se, kdyby si k videu sedlo 10 rozhodčí a bylo z toho 5:5 co se týče názoru na tu situaci.
dave30
11.11.2019 21:58
#
Ano, my dva můžeme mít subjektivní názor. Ale rozhodčí VAR musí mít zcela jasný objektivní názor. Jinak tam je to video víš na co...
naheCZ
11.11.2019 09:03
#
Celkem nesrovnatelné. Teplice byli naprosto marné a v pohodě by jsme je porazili i bez té penalty. Za to Plzeň místo oslabení hrála přesilovku...
Blasphemer
11.11.2019 09:32
#
naheCZ
11.11.2019 09:56
#
Takže to tak není?
Blasphemer
11.11.2019 10:08
#
Směju se tý aroganci, že byste je v pohodě porazili. Dali jste jim dva góly úplně na konci, kdy už to museli otevřít, právě díky tomu, že dostali gól z penalty. Loni jste tam měli podobný problémy a třeba Plzeň je tam má pravidelně taky. Teplice doma prostě nejsou nikdy lehký, ať už jsou v tabulce jakkoliv nízko. Ale vy byste je vlastně porazili... tak to příště snad kontumujou předem, ať tam nemusíte vůbec jezdit.
Blasphemer
11.11.2019 10:10
#
Oprava: předloni, nikoliv loni. Loni jste je smetli.
Losinho
11.11.2019 10:25
#
Loni sedí, ale bylo to doma.
Bakary3
11.11.2019 10:20
#
Kang & Kodos
10.11.2019 18:55
#
Krásně pořešený. Místo 10 na 11 to z minuty bylo 11 na 10 a pak už nebylo o čem. Škoda, dobrej zápas to mohl bejt

Blasphemer
10.11.2019 19:05
#
Liberec byl dopředu zoufalej, takže pochybuju. Za tu půlhodinu, než šli do desíti, neměli krom toho přímáku nic. ........



Vlastně Liberec by ani v početní převaze neměl vůbec šanci.
Tak hoď ještě něco o aroganci, ať je sranda.
KoryVCF
11.11.2019 10:27
#
Blasphemer
11.11.2019 10:28
#
Vytrhávat věci z kontextu umíš, no. Ale tak hlavně, že máš zase pocit, žes to někomu na internetu nandal.
jackinho10
11.11.2019 10:35
#
Vsak ti to nandal, chapu ze se ti to blbe cte
Blasphemer
11.11.2019 10:38
#
Ten pocit mít může, no. Já s Kangem řešil atraktivitu a zajímavost utkání, ne výsledek. O tom tam řeč nebyla. Liberec by byl celej zápas zalezlej a nedalo by se na to dívat, což tam dále ve vlákně řešíme, ale to se Bakarymu samozřejmě nehodí. Třeba by i vyhráli, to je klidně možný, nikde to nerozporuju,
mistr129
11.11.2019 10:50
#
Jakože Liberec by proti deseti byl zalezlej?
Blasphemer
11.11.2019 10:55
#
U Hoftycha bych se nedivil.
trevorFCB
11.11.2019 10:44
#
Bakary3
11.11.2019 10:47
#
Nemyslím si, že by to bylo vytržený z kontextu, sice řešíte atraktivitu zápasu, ale Liberec jsi odepsal.
Přitom hrát najednou přesilovku 60 minut, to s tím zápasem může dost zatočit.
Navíc Kang psal o tom, že 10 Plzeň / 11 Libe mohl bejt dobrej zápas, Tys mu napsal, že by Libe stejně nic neukázal...

A rozhodně by to mělo větší vliv, než neodpískaná penalta pro SKS, bylo by 0:0 a hrálo se dál.
Takže arogantní mi teda přijde spíš to tvoje vyjádření.
Blasphemer
11.11.2019 10:54
#
Jo, řešíme atraktivitu, sám si to napsal. Takže si to vytrhnul z kontextu.

Samozřejmě to vliv mělo, na Liberec katastrofální. Ale oni tam přijeli evidentně bránit a hrát na brejky, s Hoftychem jinak proti silnějším ani nehrajou. A hráli by tak celej zápas. Takže pokud by nešli brzo do desíti a nedostali gól, tak by to byl humus fotbal, kde by se to mlelo ve středu pole a zajímavý by to pro diváka opravdu moc nebylo. Za tím si stojím.
Bakary3
11.11.2019 11:08
#
Nevytrhnul, nemyslím si.

Jo, Liberec by proti deseti byl zalezlej vzadu, no tak jo.
Outsider za stavu 1:1 jde do početní výhody... To by musela být nuda.
Tak snad bylo pro (hlavně plzeňskýho) diváka atraktivní, jak Plzeň dorazila odevzdanýho soupeře v deseti

Já si nestěžuju, ale tohle jsou hrozný kecy.
Blasphemer
11.11.2019 12:09
#
ok
Cukroušek
11.11.2019 13:04
#
muzajs
11.11.2019 19:47
#
naheCZ
11.11.2019 10:25
#
My ale hráli doma...
Blasphemer
11.11.2019 10:45
#
Myslel jsem, že venku. Ale třeba my s nima máme problémy i doma, no.
Dauda
11.11.2019 10:09
#
Z hlediska chyby rozhodčího je úplně irelevantní, jestli by tým vyhrál i tak. Co naopak je podstatný, je to, že u Slavie se jednalo o sporný moment, u Plzně to sporný nebylo ani trochu.
dave30
11.11.2019 10:05
#
Touto logikou je zbytečné momentálně proti Slavii cokoliv pískat. Protože hrají tak dobře, že porazí všechny i tak. Super!!!
Blasphemer
11.11.2019 10:08
#
naheCZ
11.11.2019 10:30
#
Zas to vyžeň do extrému no Navíc nechápu, že jste skoro všichni tak přesvědčení, že to faul nebyl.
dave30
11.11.2019 13:02
#
Já jsem nikde nepsal, jestli to byla penalta, nebo nebyla. Nemůžu najít video...
Nihilister
11.11.2019 10:46
#
Lof
11.11.2019 12:39
#
Kdo to nechce vidět, neuvidí. Nestačej ani statistiky zápasu, ani předvedená hra. Nečekaně se tu vyrojili Plísňáci a Poláci.
Cukroušek
11.11.2019 13:03
#
A taky nejaky lofas
martin1
12.11.2019 14:15
#
Co je tohle za argument
Mumloch
11.11.2019 16:33
#
Jak za vším hledá Tvrdíka…
Cukroušek
11.11.2019 17:14
#
Nene jen dementni ubrecene zidy jako ses ty
Mumloch
11.11.2019 17:54
#
Tak to pak jo.
monty25
10.11.2019 23:20
#
Po Spartě jsem nespokojenosti s výkonem rozhodčího rozuměl, protože tam Teplice kvůli tomu přišly o dva body. Ale dneska? Vždyť to byla jenom otázka času, kdy dá Slavia gól a kdyby ho nedala z penalty, tak ho dá z něčeho jinýho... Největším problémem Teplic zdaleka není trenér, ale Hejkal mě čím dál víc utvrzuje v tom, že na to osobnostně nemá. Už po Karviný se úplně zbytečně vymlouval na rozhodčího (pak strávil dva zápasy na tribuně). Po Budějovicích zase jmenovitě natře do novin několik hráčů a stejně je postaví. Naopak pro mě překvapivě nedal do základu Kučeru, kterýho zrovna nenatřel (ne teda, že by si to nezasloužil).

No a ty pozápasové rozhovory Kodeše a J. Mareše jsou taky perly. Kodeš na jednu stranu zpochybňuje penaltu a přitom říká: "Myslím si, že jsem hrál napůl balón, napůl jeho nohu." Mareš zase: "Necháme si dát góla z penalty, která opět nebyla..." A pak: "Já se přiznám, že jsem to jako úplně neviděl, ale v kabině se vlastně všichni baví o tom, že penalta nebyla."
https://www.youtube.com/watch?v=MGMC7mErx0k

Je fakt, že fandit Teplicím v poslední době není žádná velká radost, ale zase nepotřebuju mít pocit, že fandím úplným dementům...
OranžováKarkulka
11.11.2019 00:02
#
xhejl
11.11.2019 02:13
#
Já nevím, možná je to subjektivní pocit fanouška, ale přijde mi, že nás letos teda docela řežou. Víc než normálně...
Kocour Klapuška
11.11.2019 09:24
#
Sheldon
11.11.2019 06:18
#
Hejkalovi pořádnej flastr a Svěcenýmu ve studiu ty lži taky zatrhnout.To, co tam předvedl Holoubek nemá obdoby.Už chápu, že ho ze Sparty vyhodill.Ta penalta byla naprosto jasná.Šlapák to být nemohl, protože tam Oli nešel podrážkou napřed a hráč Teplic sám v rozhovoru přiznal, že ho zasáhl, tak nechápu, proč se to tak řeší.Asi potřebují odvrátit pozornost od zářezu v Plzni.
John Obi Mikel
11.11.2019 06:56
#
To tak když jeden přizná, že ho trefil a protestuje proti údajnému šlapáku a druhý se čertí, že hráč ho ani netrefil.
3M
11.11.2019 07:24
#
pan Rogoz, Nezmar, Chovanec a Berbr ty mrdky dobře natřel
Losinho
11.11.2019 07:48
#
Trenér přinejlepším na úrovni Hoftycha, i ten fotbal se tomu dost podobá.
Kocour Klapuška
11.11.2019 09:22
#
"Když jsou v tom Teplice, tak se to dlouho zkoumá a pak penalta není. Když je to proti Teplicím, tak se to ani nezkoumá. Hrajeme se Spartou a je proti nám gól po faulu Kayi, máme kopat dva pokutové kopy a nic. Chci jen spravedlnost," řekl Hejkal.

Kaya nefauloval, trapný
OndraSima
11.11.2019 10:05
#
Hejkal ukazuje, že se vyučil ve Spartě. Kvikot po zcela jasné penaltě, kterou přiznal sám jeho svěřenec faulující Olayinku...dobrý Bizzár. Stejně, jako sebranka pseudoodborníků na O2....
Sheldon
11.11.2019 10:51
#
messinhovic
11.11.2019 10:26
#
nekde video toho faulu?
dave30
11.11.2019 10:30
#
Dá se někde dohledat ten penaltový zákrok. Já jsem ho v žádném sestřihu nenašel. Nerad bych soudil, když neznám podrobnosti...
Sheldon
11.11.2019 10:48
#
Co asi tak chceš soudit, když se faulující hráč přiznal??
3M
11.11.2019 11:25
#
nedělej ze sebe debila
Sheldon
11.11.2019 11:47
#
dave30
11.11.2019 15:18
#
Je tak špatné, když si chci utvořit názor podle záznamu a ne podle někoho jiného?
Bakary3
11.11.2019 11:16
#
https://tv.isport.blesk.cz/video/6019592/sestrih-slavia-teplice-3-0-mistr-po-barce-povinne-vyhral-soucek-ma-gol-a-asistenci.html
čas 1:30

Vidím to jen tady, neviděl jsem ani dohráno, nic..
Takhle to vypadá, že Olayinka tam byl první, Kodeš o něm nevěděl a natřel ho - ikdyž to asi nebolelo tak, jak se Olej válel.
Z tohohle bych řekl, že byla.
3M
11.11.2019 11:34
#
frajer se ho nedotknul a negr padne jak podťatej! hlavně že Tvrdík blije na TW nesmysly
Bakary3
11.11.2019 11:46
#
Nevím, fakt jsem neviděl nic jinýho než tohle video.
Mám z toho ale pocit, že to je vyloženě nešikovnost Kodeše, kterej se napřáhnul jak blázen a vůbec nevěděl, co se mu děje za zádama.
3M
11.11.2019 11:52
#
https://imgur.com/OScOVig
vymyšlená penalta
Sheldon
11.11.2019 11:57
#
Vymyšlenej seš akorát ty.Takovej vůl nemůže existovat.jen tři lidi tvrděj, že to penalta nebyla.Holoubek, hejkal a ty, magore.
3M
11.11.2019 11:59
#
jo já zapomněl, zešikmený oči viděj jen to co vidět chtěj
Bakary3
11.11.2019 12:00
#
Tak teď jsi mě přesvědčil
Ale jestli o něčem, tak o opaku možná tak.
3M
11.11.2019 12:06
#
ok, věř si čemu chceš
Strojmír
11.11.2019 12:21
#
ttopi
11.11.2019 13:15
#
Mumloch
11.11.2019 16:35
#
Sheldon
11.11.2019 11:47
#
A ty mi příště piš, ať ze sebe nedělám debila, ty rouro Ty už totiž debil jseš.Kodešm řekne, že ho kopnul a ty budeš lhát, že se ho nedotkl a ještě nazveš Olayinku negrem.
3M
11.11.2019 11:53
#
jj Kodeš se přiznal a negr nesimuloval, nech toho ty převlečenej plzeňáku
frankiefcb
11.11.2019 12:31
#
tak ten váš hráč údajně potvrdil, že ho zasáhl.
dave30
11.11.2019 15:40
#
Jak z tohoto můžu něco usuzovat? Nepřiblížený záběr z hlavní tribuny... Kdyby tam řekli, že obránce zahrál rukou, tak tomu asi také uvěřím. Akce, která této bezprostředně předcházela je opakovná a to i z kmery za brankou? Proč tato ne? Když byl ten zákrok tak jasný, proč se někde neobjevý jasný záznam, který potvrdí verdikt rozhodčího a z Hejkala udělá šaška? Takže pořád nevím...
vanGomm
11.11.2019 11:01
#
Už se to tak nějak stává módou a ted nemyslím jpouze zápas Slavia-Teplice 3:0.Někteří lidé si prostě vždy najdou v zápase moment, na který se potom následně zaměří a tvrdí,že díky němu prohráli.I když ve finále je nakonec ta jejich prohra rozdílem třídy,nebo i dvou.Dalo by se to pouze pochopit,kdyby nějaký ten hodně sporný moment nastal npř. mezi 90-95.minutou a po celkem vyrovnaném průběhu.Ovšem u Teplic,kde byl docela problém dostat se vůbec na půlku Slavie je to celkem úsměvné.Navíc hráč Teplic ten faul v rozhovoru i tak nějak přiznal.Je ale docela klidně možné,jak napsal Sheldon,že se tím někdo snaží odvést pozornost od nevyloučení Hubníka v Plzni.Tuhle variantu s určitostí vyloučit totiž nelze.
mistr129
11.11.2019 11:08
#
Tak ty dvě poslední věty jsou nad slunce jasné
Mumloch
11.11.2019 16:36
#
Fakt má potřebu dělat ze sebe takovýho čuráka?
dave30
11.11.2019 20:11
#
Konečně jsem to viděl (zprávy na ČT1) a jako ču..ka ho nevidím (a asi nejen já).
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.