Varane: Nechci se bavit o své další budoucnosti

22.03.2019 13:30 - Aktuality
Raphaël Varane (© realmadrid.com)
 
Stránky především španělských deníků letos hodně plní Real Madrid. Dlouho se psalo o špatných výkonech a výsledcích Bílého baletu a nyní na sebe pozornost přesměroval Raphaël Varane. Francouzský obránce podle některých zpráv zvažuje odchod z hlavního města, veřejně se na toto téma ovšem vyjadřovat nechce...

"Nechci se bavit o své další budoucnosti. Nejsem tím, kdo by se na toto téma měl vyjadřovat veřejně," odkázal světový šampion z loňského roku novináře na svého agenta.

Varane za měsíc oslaví 26. narozeniny a v Realu mu běží smlouva ještě na další tři roky. Do kádru přišel v roce 2011 za pouhých deset milionů z RC Lens a klubu se tato investice vyplatila, fotbalista podává kvalitní výkony a přispěl ke čtyřem triumfům v Lize mistrů, vedle toho se spoluhráči vybojoval dva španělské tituly.

Letos Real obhájil triumf na mistrovství světa klubů a k tomu další trofej zřejmě nepřidá. Jeho pouť domácím pohárem skončila v semifinále, v osmifinále Ligy mistrů mu vystavil stopku Ajax a růžová není ani situace v LaLize. Deset kol před koncem je třetí, na vedoucí Barcelonu ztrácí už propastných dvanáct bodů.

V Realu došlo v průběhu uplynulého roku k několika trenérským rošádám. Po loňském ligovém ročníku skončil Znedine Zidane, úspěch následně neslavil Julen Lopetegui a nedávno byl odvolán rovněž jeho nástupce Santiago Solari. K týmu se nakonec vrátil Zidane, jemuž může Varane částečně vděčit za velké úspěchy, byl to totiž právě někdejší skvělý záložník, kdo obránce vedení Realu před necelými osmi roky doporučil.

"Devět měsíců není dlouhá doba. Je to jako kdyby to bylo včera. Vážím si ho jako člověka i jako trenéra. Pro mě osobně byl velmi důležitý," chválí Varane svého staronového kouče.
Autor: Tomáš Pavlík / onefootball.com
Počet zobrazení: 4410
Komentáře (236 / 0 nových)
La Vecchia Signora
22.03.2019 13:38
#
Já taky ne...
ttopi
22.03.2019 13:52
#
Vím, že je to ohrané, ale článek o tom, že se někdo o ničem nechce bavit. To je na klasickou expressku
Tomik111
22.03.2019 13:58
#
Josifek
22.03.2019 14:01
#

Tady je to fakt článek s nulovou informační hodnotou..
F.Torres
22.03.2019 14:05
#
tak je repre pauza, takže okurkiáda
Euphael
22.03.2019 14:11
#
Vsak pockej, az Pikous publikuje clanek s Vozabalem
Whitemedia
22.03.2019 14:12
#
Pořád raději tohle, než těch milion článků o repre zápasu ČR s Anglií, kdy nás ČTK informuje i o tom, jak si naši reprezentanti rozebírali Anglii na videu
Kily
22.03.2019 14:26
#
už to tu je zmíněné, repre pauza je vždycky okurkové období, informační hodnota je tady hodně malá, s tím souhlasím, ale snažím se vybrat něco alespoň částečně zajímavé a trochu rozmělnit články především o naší reprezentaci
IkerCasillas
22.03.2019 14:38
#
The Krupy
22.03.2019 17:00
#
Keboto
22.03.2019 18:25
#
Fairplay
23.03.2019 10:30
#
Godbless
22.03.2019 14:28
#
Jen další článek, kde se bude porovnávat kdo je lepší Messi vs Ronaldo..
ttopi
22.03.2019 14:32
#
Messi > Ronaldo
Rarášek
22.03.2019 14:34
#
Ten byl dobrej.
Zenthuras
24.03.2019 01:53
#
Přitom taková blbost. S Messim se nemůže srovnávat NIKDO.
Spalovač šancí
22.03.2019 14:06
#
No future
r.mrazik
22.03.2019 14:10
#
mozna by se mel Pogba inspirovat
Medico
22.03.2019 18:42
#
Pogba je pokemon. A ten se necha chytit pri jakekoliv vhodne prilezitost...
ForgesoLFC
22.03.2019 14:54
#
Do LFC s VvD nejlepší stoperská dvojice na světě!!!
Lamskej#RMCF
22.03.2019 14:55
#
No kdybychom jej vážně prodali, četl jsem zvěsti o De lightovi.. Toho sice chce celá Evropa ale kdo ví.. Ráda by za míň než 110 určitě nešel.. ještě jsem četl koketovani Realu s Škriniarem, ale to snad není pravda
Lamskej#RMCF
22.03.2019 14:56
#
*Rafa.. Ty slovíčka na telefonu lítají jak chtějí
Raul=Real
22.03.2019 15:43
#
Este LigHt ti uletel
Godbless
22.03.2019 15:04
#
REAL MADRID TARGET MBAPPE

Kylian Mbappe is Real Madrid's primary transfer target this summer, according to AS.
dextroza_m
22.03.2019 16:35
#
Co na to šejk?
Godbless
22.03.2019 17:08
#
Hele mluvil jsem s nim včera a prý v pořádku.
Medico
22.03.2019 18:43
#
Sejk se pomsti a koupi Benzemu ...
dextroza_m
26.03.2019 20:31
#
Ja si porad rikal, co by mohl udelat Jedine koupit SB a prejmenovat PSG training stadium, ale zakernost s Benzemou je uplne jinde..
Medico
26.03.2019 22:37
#
To je vyssi level i na sejka
dextroza_m
26.03.2019 22:42
#
Ross Geller
23.03.2019 11:14
#
Ten z McDonaldu? Prej si křestním říká milk a příjmením šejk.
dextroza_m
26.03.2019 20:32
#
Tak v zivote jsem se vic nesmal, tebe je jen na internetu skoda..
Ross Geller
26.03.2019 21:07
#
Díky, ale větší ambice nemám.
dextroza_m
26.03.2019 21:14
#
škoda
dextroza_m
26.03.2019 21:46
#
Godbless
22.03.2019 15:09
#
https://t.co/8pmdUMY4GE

Brali byste ho Madridisti?
valloire
22.03.2019 15:36
#
CHONG
22.03.2019 16:14
#
Za mě ne.
meno
22.03.2019 17:01
#
Jo
Ross Geller
23.03.2019 11:14
#
Ne, v žádném případě!
T7s
23.03.2019 19:11
#
vubec
Whitemedia
22.03.2019 15:26
#
#RealMadrid goalkeeper Thibaut Courtois: „Spanish press want to kill me, but I'm still one of the best“

on pořád hledá větší a větší dno
Hristo Stoichkov
22.03.2019 15:36
#
Rssa
22.03.2019 15:47
#
S ním bude ještě zábava. Jsem rad, ze není v žádném týmu kterému přeju
Magic player
22.03.2019 15:50
#
Pokud tomuhle sam veri, jsem zvedavy jak bude prekousavat, ze sedi za Keylorem.
Z toho jeste bude strasny bordel a kdovi co vynese z kabiny...
CHONG
22.03.2019 16:01
#
Hrozně se těším na jeho ksicht, až bude leštit prkno i proti Huesce.
Mateo16
22.03.2019 16:12
#
Ked som to teraz zbadal skoro dekel dofuklo

Clovek ho na 1 zapas posadi a uz jebe sracky
Salfovic
22.03.2019 16:16
#
Včera to opět potvrdil
Medico
22.03.2019 18:46
#
Uz zase tu belgickou mrdk*
Fairplay
23.03.2019 10:32
#
zbavit se tohohle pi.cuse bude dřina
Ross Geller
23.03.2019 11:15
#
To víš, když ho k nám přivedl pičus Peréz...
CHONG
22.03.2019 16:16
#
Tak podle Marcy by mohl být Icardi k mání dokonce za 50 mega, chceme ho?
Mateo16
22.03.2019 16:18
#
Za 50 hej ale preco ho Inter chce strelit za 50 mega ? Robi pekny bordel
CHONG
22.03.2019 16:20
#
On asi ani ne, spíš manželka
Ed_Hazard
22.03.2019 16:31
#
Tak ma vykupku nastavenu na 110M ne? 50M Interu a 60 za odstranenie tej carodejnice, tak nejak bude zniet dohoda.
Generalní Gladiator
22.03.2019 16:21
#
Evidentně ho nechcete,jinak by byl už dávno váš..ale za 50 na jednu sezonu, pak střelit za 100, proč ne.
misinho7
22.03.2019 16:34
#
bez vahania
Whitemedia
22.03.2019 16:49
#
a jako bonus dostanete ještě čubku Wandu, která si najde nějakého spoluhráče Icardiho a ojebe ho.. Courtois už v tom má praxi, takže tam to bude ideální.. to nejde nevzít
Hristo Stoichkov
22.03.2019 17:20
#
CHONG
22.03.2019 18:24
#
A Icardi pak ušopleska sejme, za mě ideál
Anacron
22.03.2019 17:26
#
Nechtěl jsem ho ale kdyby to bylo za 50 tak určitě jo. Moc velký výběr není. I kdyby se neprosadil tak ho za těch 50 zase někdo koupí.
Rssa
22.03.2019 17:30
#
V dnešním světě cen pochybuji, že zrovna on půjde.za 59. ZO je spíš jen okurka od Marcy
Josifek
22.03.2019 20:09
#
Já ho chci už dýl, za podobné peníze by ani nebylo nad čím váhat.
>vyřazen z kádru<
22.03.2019 21:29
#
Na Real nema
T7s
23.03.2019 19:11
#
Zenthuras
24.03.2019 01:59
#
Momentálně na Real má kdejaký kopyto.
>vyřazen z kádru<
24.03.2019 08:10
#
Jenze tohle kopyto si o sobe mysli jakej to neni velkej hrac a okoli ho v tom utvrzuje
Anacron
22.03.2019 17:33
#
Z facebooku:
Mbappe a jeho údajné požadavky na Real.
1. Chce být nejlépe placeným hráčem Realu.
2. Chce číslo 7 nebo 10.
3. Nechce, aby přišel Neymar.

Kdyby to byla pravda tak 2 a 3 určitě ale ta 1 to ať jde do prdele.

technecium
22.03.2019 18:00
#
Tak byl by vaše jasně největší hvězda
Anacron
22.03.2019 18:16
#
No a co. Ale v 20 letech si diktovat že musí být nejlépe placeným hráčem Realu Madrid? To ať si zkouší někde u šejků. Ale znovu říkám pokud je to pravda. Ale nedivil bych se tomu, když se tenkrát říkalo že dal přednost PSG taky kvůli platu.
Cartmanova máma
22.03.2019 18:24
#
Tím spíš to dává smysl, když by byl vaše největší hvězda už ve 20 letech...
cr7sux
23.03.2019 16:18
#
Hristo Stoichkov
22.03.2019 18:17
#
Jestli ho budete chtít, tak ho musíte přeplatit. S tím zařazením do platový struktury už jste to jednou zkoušeli a poslal vás k šípku. Další pokus bude ještě mnohem nákladnější.
Ed_Hazard
22.03.2019 18:31
#
Mnohem nákladnejší..

Myslíš že po 1-2 sezónach by nežiadal o zvýšenie toho už astronomického platu? V Reale by urobil väčšiu dieru do sveta, bol by viac na očiach, možno by vyhral nejakú LM. Myslím, že by to vyšlo viac menej narovnako..
technecium
22.03.2019 18:35
#
Dělá další krok v kariéře, PSG přerostl, tak očekává, že připlatíte. On k vám nemusí, v PSG má trofeje jistý, to vy ho chcete
Ed_Hazard
22.03.2019 19:42
#
Aké trofeje? Liga a pohár prinajlepšom?
Elliasson
22.03.2019 20:14
#
Liga Mistrů. Ten tým nemůže mít smůlu věčně.
Anacron
22.03.2019 20:27
#
To co předvádí ale není o smůle. To je čistá neschopnost a labilita.
Magic player
22.03.2019 20:33
#
Tohle neni o smule, bud ses vitez, nebo ses posera. Oni jsou poserove.
valloire
22.03.2019 23:55
#
Zenthuras
24.03.2019 02:01
#
Aspoň něco narozdíl od Realu, který si s VAR už neškrtne.
Hristo Stoichkov
22.03.2019 19:16
#
Samozřejmě žádal, s tím se musí počítat. Ale pořád by to bylo jednodušší, než konkurovat dalším nabídkám, který bude mít. Po něm půjdou všichni a bude to pekelně drahý.
SIRBRANIKE
23.03.2019 08:42
#
Godbless
23.03.2019 11:04
#
Pokud mu jde o prachy tak půjde do Anglie.. Menší daně. Takovej United by ho zaplatil
Ed_Hazard
22.03.2019 18:29
#
Určite aktuálne požiadavky? Či v dobe kedy odchádzal z Monaka?
Whitemedia
22.03.2019 18:41
#
je to z facebooku, takže určitě aktuální
CHONG
22.03.2019 18:29
#
Když může být nejlíp placeným hráčem golfista, tak klidně i Mbappe.
Anacron
22.03.2019 18:34
#
Jo to klidně může proti tomu v podstatě nic extra nemám, ale mě jde o ten přístup že je to jeho podmínka.
CHONG
22.03.2019 18:41
#
Ví, že je o něj zájem, tak si diktuje no, tak se svět točí.
SIRBRANIKE
23.03.2019 08:42
#
Anacron
22.03.2019 19:27
#
ale zase ten už se Španělsky snad nemusí učit
Ed_Hazard
22.03.2019 19:45
#
Stepan95
22.03.2019 20:04
#
XaviSimonsFCB
22.03.2019 21:56
#
ADM
22.03.2019 22:45
#
T7s
23.03.2019 19:14
#
Zenthuras
24.03.2019 02:02
#
Je Bale lepší golfista nebo fotbalista?
patas92
22.03.2019 18:43
#
Z facebooku
Anacron
22.03.2019 18:47
#
No tím jsem chtěl dát jasně najevo důvěryhodnost této informace
Willian
22.03.2019 18:47
#
Whitemedia
22.03.2019 19:13
#
Kixi Syhimour
22.03.2019 19:33
#
Mateo16
22.03.2019 18:50
#
Teraz neviem ma vyssiu relevanciu ci takeho Fake news alebo Fake taxi alebo Fake hospital
Anacron
22.03.2019 18:54
#
Určitě Fake hospital
>vyřazen z kádru<
22.03.2019 21:32
#
to bude urcite pravda
Godbless
23.03.2019 11:02
#
Po Ronaldovi byla velká platová díra než byl druhý Bale. Takže i ta 1 by se dala v pohodě splnit..
MiChaEl
22.03.2019 22:19
#
boryland
22.03.2019 22:27
#
Prumernej obrance noo,Leverkusen vic ne.........
Bandita_Harry
23.03.2019 16:38
#
aha
Hristo Stoichkov
22.03.2019 22:47
#
bayern987
22.03.2019 23:25
#
patas92
23.03.2019 08:32
#
V nastavení, za stavu 4:1, proti Moldavsku
DrQQ
23.03.2019 08:49
#
Kvalifikačná skúška na Real. :-)
technecium
23.03.2019 09:02
#
Zapadl by do Realu
Holoubek
23.03.2019 09:38
#
Myslím, že Real si s Barcelonou nemá co vyčítat jak po stránce rozhodčích tak po stránce simulací. Oboum týmům někdy rozhodčí pomohl, někdy uškodil, v obouch týmech byly a i jsou simulace. Takže pokud by tímhle zapadl do Realu, tak by uplně stejně zapadl do Barcelony.
Zenthuras
24.03.2019 02:04
#
Real "vyhrál" LM 3x v řadě jen díky rozhodčím. Barcelona jim může hodně vyčítat.
valloire
23.03.2019 10:15
#
tohle se ale učí v Barce na treninku
Godbless
23.03.2019 11:00
#
Zapadl Nejlepší hráči hrají v nejlepším týmu..
technecium
23.03.2019 12:20
#
Jj, jako třeba Bale
Godbless
24.03.2019 18:04
#
Jako Coutinho
Anacron
23.03.2019 09:21
#
To je mentál
Godbless
23.03.2019 11:00
#
Od toho Neymara to rychle chytil..
T7s
23.03.2019 19:14
#
dela to casto no.. jako vsichni velky hraci
valloire
22.03.2019 23:58
#
Shot2
23.03.2019 00:20
#
To Ronaldo se proti Ukrajině předvedl co?
valloire
23.03.2019 00:46
#
prohráli s Vejprnicema?
fefo
23.03.2019 08:03
#
Pripravny vs kvalifikacia
valloire
23.03.2019 10:14
#
indyjáni vs. Ševčenko boys
smazaný uživatel
23.03.2019 15:28
#
Rozhodně indiani
valloire
23.03.2019 15:41
#
znáš nějakýho?
Gazdo
23.03.2019 15:49
#
Pele
smazaný uživatel
23.03.2019 16:00
#
Inču-čuna třeba
valloire
23.03.2019 16:05
#
z Venezuely hoší
smazaný uživatel
23.03.2019 16:42
#
Rondóóóón
Hristo Stoichkov
23.03.2019 18:18
#
Však se indiáni udáví syrečkama a bude od nich klid
valloire
23.03.2019 18:42
#
technecium
24.03.2019 01:09
#
Shot2
23.03.2019 11:35
#
Já zapoměl že Ukrajina je špička Evropy. Ještě že tam toho Ronalda měli a zařídil jim remízu 0:0.
valloire
23.03.2019 12:00
#
furt lepší než 1-3 ne?
Shot2
23.03.2019 12:10
#
Takže rozdíl byl spíš v obraně ne? Plus jak tu někdo psal jedno byl přátelský zápas druhý byla kvalifikace na ME. Takže mi řekni v čem byl výkon Messiho horší než Ronalda?
valloire
23.03.2019 12:16
#
Messi jako kapitán dokázal dovést při návratu svůj tým k porážce s týpkama co nemají co jíst a neví, kdo je hlava státu. Super
Shot2
23.03.2019 12:18
#
Jo takže Portugalsko remizovalo 0:0 s Ukrajinou jen díky Ronaldovo vůdcovským schopnostem.
valloire
23.03.2019 13:46
#
ty srovnáváš
technecium
23.03.2019 12:30
#
Dědo, tohle je i pod tvoji úroveň
Ed_Hazard
23.03.2019 13:46
#
technecium
23.03.2019 09:02
#
Lídr hrál zraněný
Ed_Hazard
23.03.2019 09:32
#
valloire
23.03.2019 10:13
#
Hristo Stoichkov
23.03.2019 10:54
#
Asi 60 minut jsem měl možnost vidět a ta Argentina je něco absolutně otřesnýho, tam jsou kopáči na úrovni naší repre.
Shot2
23.03.2019 11:20
#
Zápas jsem bohužel neviděl, ale i ze sestřihu to bylo otřesný.
valloire
23.03.2019 11:21
#
Lautaro
Zenthuras
24.03.2019 02:07
#
A to si představ tu Messiho nesmírnou kvalitu, když jen díky němu dokážou konkurovat top týmům. S ním jsou o 5 tříd lepší.
valloire
24.03.2019 10:56
#
Venezuela se směje.
Zenthuras
24.03.2019 12:12
#
Ukrajina ještě víc, dědo.
valloire
24.03.2019 14:06
#
si idiot a ještě zase vyhulenej
Zenthuras
24.03.2019 17:22
#
Opět máš problém s definicí vyhulenosti, dědo. Škodí ti to.
valloire
24.03.2019 17:24
#
definice vyhulenosti je Zenthuras
Zenthuras
24.03.2019 17:36
#
Definice stařecké senility a nevědomosti je dědek valloire.
valloire
24.03.2019 20:15
#
přejdi zase na Messiblabla
Zenthuras
24.03.2019 21:37
#
O Messim píšu fakty, dědo. To ty píšeš neustále nějaký bludy, dědo.
valloire
24.03.2019 21:41
#
1-3 jsou fakta. O parník horší statistiky v PO LM jsou fakta. Ani jeden jedinej šmudla v PO MS jsou fakta. Skvělý statistiky v lize jsou fakta. Jenže LM a MS jsou největší soutěže a to je fakt. Blábole.
Zenthuras
24.03.2019 22:39
#
Zase jsi úplně mimo, děde nevěde.
Vyrovnané statistiky v LM jsou fakta. Ani jeden jedinej šmudla v PO MS jsou fakta. O parník horší statistiky v lize jsou fakta. O parník méně trofejí jsou fakta. Ani jedna účast ve finále MS jsou fakta. Ani jedna cena pro nejlepšího hráče MS jsou fakta. Ani jeden hattrick v el clasicu jsou fakta. O parník méně gólů za rekordní kalendářní rok jsou fakta. Mnohem horší fotbalové schopnosti jsou fakta. Jenže LL, LM a MS jsou největší soutěže a to je fakt.
Blábole.
valloire
25.03.2019 15:58
#
PO LM...nauč se číst, tam je Leoš značně pozadu
Zenthuras
25.03.2019 17:28
#
Méně zápasů, dědo. Na zápas je na tom dokonce i trochu líp. Goal ratio 0,82 vs 0,75 mluví za vše. Ronaldo je o 2 roky starší, tedy má víc zápasů, tedy víc času na gól. Na to, že má o 35 zápasů víc a jen o 17 vstřelených gólů víc je ve prospěch FOTBALOVÉHO BOHA, dědo.
valloire
25.03.2019 18:12
#
Že jsi jako většina cules tupej, to vim. Jsi naprostá špička. Ale doprdele znova : PO LM...nauč se číst, tam je Leoš značně pozadu. Spočítej si to sám, nehodlám vás furt vodit za ručičku děcka.
Zenthuras
25.03.2019 18:32
#
Je důležitý celek, dědo. Ne vytržený malý kus, aby se ti to hodilo, dědo. Nemluvě o těch vymyšlených gólech, dědo. A to, že každý není šedesátník jako ty, dědo neznamená, že je děcko, dědo. Jinak spočítaný to mám dobře, dědo. Jsi moc starý a tvá senilita a stařecká demence tě značně omezuje v myšlení, dědo.
valloire
26.03.2019 10:53
#
počítat umíš jako cetto vyhulenče
Zenthuras
26.03.2019 11:47
#
108/131 = 0,82 po zaokrouhlení, vyhulený dědku.
125/166 = 0,75 po zaokrouhlení, vyhulený dědku.

Ty neumíš počítat ani jako cetto, vyhulený dědku.
valloire
26.03.2019 11:51
#
takže patrně ještě neumíš ani číst, jsi jak cikán
Zenthuras
26.03.2019 12:06
#
Furt lepší být jak cikán než vypadat jak přiblblý dědek se základkou podle té fotky, co jsi tu dával.
valloire
26.03.2019 12:08
#
patrně ti drogy zatemnili voči....jinak jak jsem již psal, kvalifikace nezájem, tam si LM honí triko na Plzni, zkus si spočítat playoff, pak se zamysli a skoč z mostu
Zenthuras
26.03.2019 12:16
#
Playoff nezájem, tam si Penaldo honí triko na Wolfsburgu. Zkus si spočítat velký zápasy, zamysli se a skoč z mostu, dědo.
valloire
26.03.2019 12:17
#
a Leo na Leverkusenu
Zenthuras
26.03.2019 12:25
#
Leo si nejvíc gólú nahnal na týmech z PL, dědo. Tedy United, Arsenal, City, Tottenham a Liverpool. Ronaldo si to naopak každou sezonu honí na nějakých Malmo ve skupině a v PO dá jednou hattrick nějakýmu lepšímu tymu z formy a zbylých 6 zápasů jede na čistý konta, dědo.
valloire
26.03.2019 12:40
#
ono i trolit se musí umět
Zenthuras
26.03.2019 12:42
#
Tohle zrovna je jeden z mých faktických příspěvků, který ti přinesou informační znalosti, dědo.
valloire
26.03.2019 12:45
#
Ty tvoje fakta vaří z vody. Tohle nejde vyhrát, Leo v PO je proti. A mně to nic nepřinese, neboť, jak známo, vim fšechno.
Zenthuras
26.03.2019 12:50
#
Jak známo, nevíš nic. Jsi jen starý znuděný děda v domově důchodců, jehož vrstevníci jsou už dávno po smrti a nemáš s kým trávit čas.
Jinak je rozdíl odehrát v PO dvojnásobek zápasů, navíc s jistotou v podobě rozhodčího. Kromě toho Leoš má lepší vykony, jelikož jeho hra není postavená na doklepávání míče z metru do odkryté branky.
valloire
26.03.2019 12:56
#
Proto ho dobrovolně trávim s tebou Furt tu předvádíš svou nekonečnou hloupost. Položím ti pár otázek. Proč odehrál Leo o polovinu míň zápasů dle tebe? Je to vůbec pravda? Proč jeho lepčí výkony dle tebe nevedou k ničemu poslední roky? Víš, že existuje průměr na zápas? Proč tolik golů jako Král nedá nikdo jinej, když je to taaaak snadný? Proč zas hulíš?
smazaný uživatel
23.03.2019 15:27
#
A viděl jsi vůbec ten zápas? To co je v Argentině teďka jsou mrdky, co by byli i u nás na lávce
T7s
23.03.2019 19:15
#
valloire
23.03.2019 10:35
#
Hristo Stoichkov
23.03.2019 10:48
#
Pěkný rozhovor.

“Je to vůbec vaše nejcennější trofej?
V reprezentaci ano, ale možná ještě víc si vážím toho, co se nám podařilo v Kaiserslauternu. Dvakrát jsme vyhráli bundesligu (1991 a 1998), což nebyla otázka jednoho povedeného měsíce nebo snad štěstí.”
valloire
23.03.2019 11:20
#
Kaiserslautern není Barcelona....a nebyl.
Hristo Stoichkov
23.03.2019 13:02
#
Samozřejmě že ne, stejně jako Česko není Německo. Co říkáš na to, že ligová soutěž není otázkou jednoho povedenýho měsíce nebo snad štěstí? Tvrdí to i Zizou, tak už to snad musí být pravda, ne?
valloire
23.03.2019 13:50
#
Jak sis tohle vybral.... Vyhrát ligu s Lauternem je těžký. Co je na tom k nepochopení? Není to stejný jako vyhrát s Barcelonou, která si koupí kohokoliv na světě.
technecium
23.03.2019 12:19
#
Rudnevs
23.03.2019 11:23
#
Super rozhovor! Veľmi zaujímavo rozpráva...

Taktiež som sympatizant s Kaiserslauternom, známe mi je i meno právnika Schickhardta, ktorý kedysi Lauternu zachraňoval licenciu. Je škoda, kam sa až 1. FCK dostalo, bohužiaľ to začalo už po zisku titulu v roku 1998.

A určite by to pochopili i (niektorí) mladí. Ja trebárs mám futbal z tých čias rád...
valloire
23.03.2019 11:32
#
On tam naráží na ty Vítkovice s Portem....Tehdy by Porto naložilo každýmu. Já měl společnej s Kadlecem těch 120 korun žoldu, pak se naše cesty rozešly
Rudnevs
23.03.2019 11:55
#
Jj, ja viem, bývali doby, kedy boli kvôli obmedzenému počtu cudzincov silné kluby z krajin ako Portugalsko, Holandsko a podobne, teraz je Porto len prestupná stanica do Premier League. Bolo to vtedy vyrovnanejšie a keď mal klub silnú generáciu, tak to mohol dotiahnúť ďaleko. Teraz keď má klub silnú generáciu, tak všeci proste odídu. Až na výnimky sa hierarchia klubov nemení, posúvajú sa len hráči.

S tým pravidlom o počte cuzincov to bol jeden zaujímavý prípad práve v Kaiserslauterne. V BL mohli byť v zostave len traja hráči z krajin mimo Európy. Rehhagel omylom poslal do hry ďalšieho a následne to zakamuflovali tak, že Ramzy predstieral zranenie, aby bol vystriedaný. Ballack si na striedačke musel zakrývať tvár dresom, aby nebolo vidno, jak sa smeje.
valloire
23.03.2019 12:13
#
Tehdy to byl daleko víc sport a silných klubů bylo víc. Dneska už si Barcelona podepisuje s Ajaxem smlouvu o "spolupráci" a dělá si z něj farmu. A to když měl Ajax už 3 výhry v PMEZ, tak Barcelona tolikrát PMEZ ani nehrála. 2-3 cizinci na tým plus domácí hráči byli podle mě ideál. Ven odcházeli jenom opravdové hvězdy a týmy z jiných zemí byli konkurenceschopnější. Dneska se nůžky rozevřely až moc.
Kokesh
23.03.2019 12:36
#
Vždyť je to jen spekulace, pro mě na úrovni katalánského Blesku. Pro Ajax to nemá žádné výhody, spíš naopak. To je nesmysl už od první chvíle...
Shot2
23.03.2019 12:50
#
Jak to pro ně nemá výhody? Barcelona bude mít výsadní postavení při koupi jejich talentů. (pořád bude muset ty miliony platit) a Ajax si zas bude moct z La Masie a B týmu Barcelony stahovat hráče, kteří by v Ačku Barcelony šanci nedostali. Výhoda pro oba týmy. Oba týmy jedou na stejné filozofii, takže adaptace hráčů nebude problém. Takže Ajax dostane prachy za hráče + si bude stahovat talenty z Barcelony.
Kokesh
23.03.2019 12:57
#
Kdo stojí o talenty z La Masie?

Ten klub jede na prodeji a profitovani hráčů, které si většinou výchova a najednou se bude starat o nechtěne decka z jiné akademie?

Kolik těch talentu Barca kromě De Jonga za poslední roky od Ajaxu koupila?
Shot2
23.03.2019 13:13
#
Kolik těch talentu Barcelona v poslední době koupila? Proto se snad chce dohodnout ta spolupráce ne?
Barcelona jim bude posílat talenty z akademie na které si ukážou a Ajax zase bude přednostně prodávat Barceloně. Řekněme že Barcelona bude platit Ajaxu za přechod hráčů do dospělého fotbalu. Ajax za svoje hráče pořád bude inkasoval miliony. Jen v případném prodeji dají přednost Barceloně.
V konečném důsledku to může znamenat. Že Ajax tich hvězd díky doplnění z Barcelony bude vychovávat ještě víc než teď a z toho mu povedou ještě větší prachy. A Barcelona bude mít zajištěno, že i toho hráče co pošlou Ajaxu pak nekoupí třeba PSG, ale že dá Ajax přednost jim. Celkově by ta spolupráce hodně pomohla oboum klubům. I v hledání tich talentů po světě by si hodně pomohli jelikož oba kluby mají obrovské akademie. Nevím jak to má Ajax, ale třeba Barcelona je má po celém světě.

A kdo stojí o talenty z La Masie? Kdyby sis o tom něco zjistil, tak bys věděl, že poslední roky vykupují ostatní týmy La Masii jak na běžícím páse a posílají je do svých akademií. To se naštěstí poslední dobou uklidnilo.
Shot2
23.03.2019 13:32
#
Nepíšu, že to tak bude, ale jak by to v nejlepším případě mohlo dopadnout. A nepřijde mi, že by to pro Ajax bylo nějak závažně nevhodné.
Hristo Stoichkov
23.03.2019 13:39
#
Zní to hezky, ale v reálu si to stejně moc neumím představit, Ajax je velmi hrdý klub. Jasně, může se dojednat pár hráčů, ale nestavěl bych to do pozice toho, že nám budou rozehrávat hráče, který si pak vezmeme zpátky, to je pro velkoklub velikosti Ajaxu velmi ponižující.
valloire
23.03.2019 13:52
#
Shot2
23.03.2019 14:37
#
Já to spíš bral tak, že by si je za nějakou částku koupili a případně pokud by je Barcelona chtěla pak zpátky, tak by měla předkupní právo.
valloire
23.03.2019 13:51
#
Co? Vrazíte jim neperspektivní odložený hráče a koupíte si jejich nejlepší hráče, když budete chtít. To je prostě farma.
Shot2
23.03.2019 14:38
#
Ne kdy budeme chtít. Ale Barcelona by měla přednost před ostatními velkokluby. Nemyslel jsem to tak, že by Barcelona přišla, chceme tohohle hráče a nazdar.
Hristo Stoichkov
23.03.2019 13:09
#
Je to spíš taková “dohoda”, nemá žádný výrazný zásah, spíš se jedná o to, že mezi členy vedení panují přátelský vztahy a možná si obě strany chtějí potvrdit, že jsou v rámci této spolupráce spokojeni. Barca je vděčná za přístup u přestupu Frenkieho a momentálně i Matthijse a tudíž asi chce Ajaxu oplátkou něco nabídnout. Ale souhlasím s tím, že Ajax nemá důvod Barce rozehrávat hráče formou hostování nebo směšných zpětných klauzulí.
Kokesh
23.03.2019 13:25
#
Muffi
23.03.2019 16:13
#
s limitem na cizince to bylo docela vtipné. Každá země měla jinou uprávu a UEFA to vyřešila limitem 3 až docela pozdě. VFB Stuttgart tak díky Daumově chybě přišel o postup do LM v 92 nebo 3, když tam poslal při střídání čtvrtého, AC dalo Barce čtverec ve finále 94 i když mu dva nebo tři cizinci stáli právěk kvůli limitu.
Godbless
23.03.2019 11:07
#
Real Madrid are preparing to smash their club record for a teenager to land Brazilian whizkid Reinier Jesus as they are ready to pay Flamengo his £60.5m release clause.
Gazdo
23.03.2019 15:55
#
zas?
Godbless
24.03.2019 18:05
#
Bohužel
2miguel1
23.03.2019 15:09
#
Lionel Messi se včera vrátil do argentinské reprezentace a nejednalo se o úspěšný návrat. Jeho tým prohrál 1:3 s Venezuelou, útočník Barcelony si navíc poranil tříslo a přijde o další přátelský duel proti Maroku. Podle prvních zpráv se nejedná o nic vážného a Messi bude za týden připraven na barcelonské derby proti Espanyolu. (espnfc.com)


Messi je zraneny uz dlho, musime to nejak dat ale aj tak!!
Shot2
23.03.2019 15:12
#
S těmi třísly má problém už dlouho
valloire
23.03.2019 15:42
#
https://youtu.be/wCW8oKC1i9w?t=795

DNA Barcelony. To se dědí.
messinhovic
23.03.2019 16:54
#
jj tebe kdyby takhle nakopnul do drzky tak asi skaces radosti 2 metry vysoko
Hristo Stoichkov
23.03.2019 17:18
#
Jestli myslíš Johana, tak ten je samozřejmě nositelem našeho DNA
unoboss
23.03.2019 17:20
#
Bacha, teď tě nařkne, že nic nevíš, protože u nás nehrál to co v Ajaxu.
valloire
23.03.2019 18:44
#
on ale ví, na rozdíl od někoho
unoboss
23.03.2019 18:50
#
Od někoho kdo toho ví daleko víc než ty?
valloire
23.03.2019 19:39
#
takový člověk neexistuje
unoboss
23.03.2019 19:46
#
Ale ano
valloire
23.03.2019 19:59
#
to je nemožné
Zenthuras
24.03.2019 02:12
#
Ty toho víš o fotbale jako Sheldon Cooper o lidských vztazích, dědo.
unoboss
23.03.2019 17:18
#
Vždyt ho tam trefil kolíkama do obličeje joudo.
Ed_Hazard
23.03.2019 17:29
#
19:42

A že CR je teplý. Im tam homoši behali už v sedemdesiatych rokoch
valloire
23.03.2019 19:42
#
Vítězství Drtivé vítězství Škody Plzeň.
Miguel19
23.03.2019 20:03
#
blaugrana
23.03.2019 20:26
#
https://youtu.be/sJ7LOY8Cq0U Neskutocne sa chopil sance a hra famozne. Samu je tiez skvely, ale tie jeho zdravotne lapalie su celkom caste. Ak pride De Ligt, tak by stalo za zvazenie v pripade dobrej ponuky Samuela predat.
Klokanomet
23.03.2019 23:00
#
Občas udělá zbytečnou chybu, ale celkově se hodně zlepšuje
DrQQ
24.03.2019 08:49
#
Tvrdý, odolný, pracovitý, skromný, sympatický.
Generalní Gladiator
24.03.2019 10:27
#
ve vápně se mi hodně líbí,pozičně je tam skvělý, výtečný ve vzduchu, problémy má v poli při protiútocích soupeře, rychlost ho limituje
blaugrana
24.03.2019 10:34
#
Vzhladom na to, ako vysoko v Barce stoperi hraju, tak by malo s rychlostou problem vela stoperov.
Generalní Gladiator
24.03.2019 10:39
#
proto tolik obdivuju van dijka,kterej snad nemá žádnou slabinu, koulibaliho nemám tolik načtenýho,jak by zvládl práci s míčem
Shot2
24.03.2019 10:48
#
Vedle Piqueho není tolik vidět, ale přitom má každý zápas kvantum dobrých zákroků. Aspoň nebude mít Umtiti ten návrat jednoduchý. Ke konci minule sezóny měl začal pěkně štvát, jak pořád padal a dostával se zbytečně pod tlak.
technecium
24.03.2019 12:07
#
valloire
24.03.2019 14:07
#
tak padal no....to tam dělaj fšichni ne?
blaugrana
24.03.2019 10:39
#
Cile zrejme v lete odide. Je to skvely golman a obrovsky sympatak. Vo vela kluboch by bol "1". Vedenie mu snad nebude robit problem a pusti ho za nejakych 35.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.