Trenér Kučera nahradil na lavičce Teplic odvolaného Hejkala

30.11.2020 18:28 - Aktuality
Radim Kučera (© fcvysocina.cz)
 
Novým trenérem Teplic se stal Radim Kučera. Na lavičce 15. celku prvoligové tabulky nahradil Stanislava Hejkala, který skončil po nedělní domácí porážce 0:1 s pražskou Spartou. Severočeský klub o tom informoval na svém webu.

Kučera při posledním angažmá vedl druholigovou Jihlavu, odkud odešel po minulé sezoně. V nejvyšší soutěži šestačtyřicetiletý kouč zatím působil v Ostravě od června 2017 do března 2018.

Teplický tým prohrál poslední čtyři ligové zápasy. V aktuálním ročníku "Skláři" v devíti kolech utrpěli sedm porážek, získali pouze šest bodů a jsou těsně nad sestupovým pásmem.

"Jsem rád, že mě Teplice oslovily a věřím, že posuneme mužstvo nahoru. Vím, že nás čeká těžší začátek vzhledem k losu i zraněním a nemocem. Budeme muset zmobilizovat všechny síly a udělat do zimy co nejvíce bodů, aby jaro nebylo v totální hektice," řekl Kučera pro klubový web Teplic.

Jeho novým asistentem bude Josef Dvorník, přichází také trenér brankářů Josef Hanzálek. V realizačním týmu nahradí Pavla Drska a Kamila Čontofalského. "Je to impuls i pro hráče tato obměna realizačního týmu, s Pepou Hanzálkem jsem působil ve Znojmě i v Jihlavě, takže znám jeho práci velmi dobře. Pepu Dvorníka znám ještě z hráčské kariéry, mám na něj velmi dobré reference, je to podobná krevní skupina a máme stejný pohled na fotbal," vysvětlil Kučera volbu nových spolupracovníků.

"Hledali jsme trenéra, který se nebojí vypjatých momentů a umí také dobře pracovat s mladými hráči. Ty navíc dobře zná i ze svého působení u reprezentační dvacítky, kde je na postu asistenta. Naším cílem je co nejrychlejší posun z pater tabulky, ve kterých se nyní nacházíme, ideálně do její horní poloviny," uvedl sportovní ředitel teplického klubu Štěpán Vachoušek.
Autor: ČTK, Jiří Fišara
Počet zobrazení: 3796
Komentáře (145 / 0 nových)
kbtk23
30.11.2020 18:31
#
Lol
lampas
30.11.2020 18:33
#
Ty Teplice někdo řízeně posílá doprdele, ne? Napřed tam nechají rok a půl přesluhovat naprostýho nýmanda a když ho vyrazí po takové době, kdy jsou celé lize pro smích, tak tam nainstalují tohohle šaška
Pride
30.11.2020 18:41
#
A kdo při smyslech by tam reálně šel? Bílek je poslal do prdele, Frťala jim taky nevyšel.
czechfant
30.11.2020 18:42
#
Fakt zkoušeli Frtalu od nás? Nebo jedna bába povídala
Pride
30.11.2020 18:45
#
Jeden iSport povídal
czechfant
30.11.2020 18:46
#
Už to čtu. Tak trochu doufám, že pokud tu ligu ukopem tak zůstane. Není ideální, ale od doby Kotala, tady konečně někdo děla koncepční práci.
Football_Geek
30.11.2020 18:48
#
Frtalu chteli uz delsi dobu, ale vzdy byl vázaný. A Hrwdec ho nechtel pustit. Psali taky, ze Frtala bydli v Teplicích, zna ten klub (konec koncu tam i hraval), a navic chodil i jako divak do ochozu. Frtala by tam asi pasoval, ale holt Hradec nepustil.
Han střelil první
01.12.2020 11:28
#
No vzhledem k tomu, co jsi napsal, v Teplicích asi jednou stejně skončí.
Football_Geek
01.12.2020 11:35
#
Az vyhodi Kučeru po sezone, tak tam pujde.
krupa1919
30.11.2020 18:33
#
Ajeje
czechfant
30.11.2020 18:40
#
Jako jít do Teplic je jako strkat hlavu do opratky, takže se ani nedivím že nikoho lepšího nesehnali.
Dimik8
30.11.2020 18:42
#
A jeje to jsem se bála ten nás dostane do druhý ligy
Amik
30.11.2020 18:43
#
Football_Geek
30.11.2020 18:44
#
Teplicky RIP. Ale snad si po sestupu mozna uvedomite chyby a začnete delat veci jinak. Vse zle je k necemu dobre
KingMaster13
30.11.2020 18:45
#
Tak jo no, měl jsem Teplice rád, rád jsem tam jezdil po Slávince to byl můj druhý nejoblíbenější klub ale tohle je RIP, konečná. Jednosměrná letenka o patýrko níž
Stannis Baratheon
30.11.2020 18:48
#
Zachrání se úplně v klidu.
Aldeano
30.11.2020 19:35
#
kiciN
30.11.2020 20:20
#
Liquid
30.11.2020 21:35
#
v klidu určitě ne, v klidu to neměli ani v minulé sezoně, mají jen kliku, že Opava, Brno, Příbram jsou na tom hůře a Baník skoro stejně jak oni
Kucka
01.12.2020 08:59
#
czechfant
30.11.2020 18:48
#
Ale jinak Teplice podle mě mám kádr na ligu v pohodě. Akorát to chce trenéra co to tam fakt dá do kupy. Psycholog motivator, s dobrým čichem na zimní doplnění.
Rothbard
30.11.2020 18:49
#
Kučera pls
veikko
30.11.2020 18:51
#
S tím kádrem bych to tak růžově neviděl, ale v konkurenci Zbrojovky, Opavy a úplně příšerné Příbrami to na záchranu je. Navíc je pořád ve hře i to, že Pardubice spadnou kvůli stadionu, nebo ne?
Uwe háže buly
30.11.2020 19:37
#
Heidenreich, Žitný, Kučera, Mareš, Řezníček, Mareček.. S tím se podle mě nechá hrát výš, jak 15. místo
veikko
30.11.2020 20:20
#
Dejme tomu, ale pořád je to jen 6 hráčů z 11 a ten zbytek jako Shejbal, Paradin, Grigar, Moulis apod. má stěží na ligu. Navíc ani ta šestice vyjmenovaných si nedrží nijak konstantní formu. Mareček předvádí přinejlepším průměrné ligové výkony. Ještě bych do toho výčtu kvalitních hráčů zařadil Trubače, ten se konečně začíná zvedat.
Stannis Baratheon
30.11.2020 21:16
#
A nejlepšího hráče jsi vynechal
Imos
30.11.2020 22:11
#
Ljevakovič! Fakt mu přeju těch 300 startů aby se stal jako první člen klubu legend jako cizinec (vyjma slováků)
Stannis Baratheon
30.11.2020 23:09
#
Trubač
ratusek
01.12.2020 07:01
#
Dyt proti Spartě byl uplně příšernej, ten dělal tolik chyb, jak kdybych se díval na dorostence, co hraje poprvé v lize
Imos
02.12.2020 16:21
#
stejně mu těch 300 přeju
ratusek
02.12.2020 17:21
#
jo to ano, ale nekoresponduje to s Kučerovým prohlášením, že chtějí do středu tabulky neboi výš
remeslnik
02.12.2020 19:20
#
Jestli neměl na mysli v české národní lize ?
ratusek
02.12.2020 20:16
#
doshcz
01.12.2020 11:22
#
Fortelný no
kecipep
30.11.2020 19:31
#
Kučera:,,Hold my beer!"
smazaný uživatel
30.11.2020 18:49
#
I druhá liga si zaslouží pěkné stadióny
Salfovic
30.11.2020 18:58
#
S jejich slavným trávníkem tam zapadnou.
Gelu28
30.11.2020 19:00
#
Ten jim tam chyběl.....Netrenér nikde pořádné výsledky neměl...NIKDE.
John Obi Mikel
30.11.2020 19:04
#
děd-vševěd
30.11.2020 19:07
#
Ostrava nula. Jihlava v druhé lize nula. Tak pojď zařídit sestup Teplicim
Tom11
30.11.2020 19:15
#
No taky to moc nechápu. Znojmo, Baník, Jihlava... Ani jeden tým pod ním neuměl bránit a pochybuji, že mají takovou kvalitu, aby soupeře přestříleli. Ovšem z druhé strany klobouk dolů, že tam Kučera jde. Horší adresa v tuhle chvíli v lize asi není.
Kepy_FCB
30.11.2020 22:02
#
když ho nikdo nechce tak musí
Amik
30.11.2020 22:08
#
Takovych Netreneru je v lize habadej , takze
ratusek
01.12.2020 07:02
#
Složenky se neptají, ted má jistý příjem na nějaký čas
sima.vok
30.11.2020 21:00
#
Jak nula? Jihlavu dovedl k baráži, kterou by nebýt rozhodčích vyhrál. Postoupit do ligy s týmem, kterej je bez peněz a vše, co může, prodává, by byl úspěch.
děd-vševěd
01.12.2020 20:47
#
Tak tehdy Jihlava měla silný kádr, to že to nehrál byl jeho velký neúspěch. Na rozhodčí se můžeš vymlouvat každý zápas, to je slaabota. A převedena hra za jeho působení kdekoliv, je hnus
sima.vok
01.12.2020 21:36
#
Nemůžeš se vymlouvat každý zápas, v baráži ale jo, tam to bylo jednoznačně ovlivněný.
děd-vševěd
02.12.2020 15:37
#
Tak si zhodnotime jeho výsledky v Teplicích.
bruchy
30.11.2020 19:08
#
V posledních letech snad nejzbytečnější tým v lize. Bez hráčů, bez ambic, bez fanoušků...
Amik
30.11.2020 19:15
#
Momo9
30.11.2020 19:27
#
Momo9
30.11.2020 19:29
#
Pritom tam maji treba Reznicka, Zivny je zajimavej.. ale nejak to nema zadnou tvar, jsou vsem uplne u prdele.. chtelo by to nejakou zajimavejsi tvar na trenerskej post a par nejakych zkusenych matadoru.. takhle to lepi Shejbalama a podobnyma nudnyma prumerakama kteri to vzdycky nejak ukopou na zachranu.. Driv tam byl aspon Verbir, Vachousek.. ted je tam hovno.
Liquid
30.11.2020 21:36
#
to cos vyjmenoval sedí pro Brno
soukup
01.12.2020 07:54
#
Už ani ten trolling ti nejde, sotva to sedí pro Brno, když Brno v posledních letech v lize nebylo
NANANANANANA GIROUD
01.12.2020 15:52
#
ratusek
02.12.2020 17:22
#
Witcher
01.12.2020 09:30
#
Takže jako Sralta akorát bez ty půl miliardový sekery
TheMally11
01.12.2020 11:00
#
jen mě zajímá, kde se zrovna v Teplicích vzal takový stadion
lajk
30.11.2020 19:36
#
Žádný trenér není jen úspěšný ( Vrbu vyhodili v Bulharsku, Hapala na Slovensku a Bílka v Kazachstánu...) anebo jen neúspěšný : Horváth to zvedá v Příbrami, Straka v Třinci. Hoftych skončil v Trnavě a teď září v Liberci, Nikoho nelze dopředu ani zatracovat, ani vychvalovat ( příklad Gula v Plzni )
Teplice potřebují naučit bránit, to by měl Kučera zvládnout, a taky trochu štěstí. To snad jednou přijde.
Teplice se zachránějí .
Tom11
30.11.2020 19:43
#
Zrovna jeho týmy měly největší problémy s obranou, a to i v 2. Lize.
Stannis Baratheon
30.11.2020 19:48
#
Tak to jsou Teplice, tým kde je celá obrana složená z ofenzivních hráčů, tým akorát pro něj.
soukup
30.11.2020 20:17
#
Horváth to zvedá v Příbrami? Ne že by to byla jeho vina, ale dyť jsou úplně zoufalí
Fodbalysta
30.11.2020 19:49
#
Teplice začínají připomínat Sigmu před pár lety. Tradiční, dříve úspěšný klub, který podniká jeden krok za druhým k cestě do 2. ligy. Kučera jim může krátkodobě pomoct(vyhrát pár zápasů), ale dlouhodobě to tam není o trenérovi.
Joey_Barton
30.11.2020 19:50
#
Teplice uz maji byt davno ve druhe lize...ten jejich fotbal nikoho nezajima
Aldeano
30.11.2020 21:34
#
Ale to bys mohl říct o polovině ligy.
rtr
30.11.2020 19:58
#
Ty vole letos asi spadnou....
HorajzmAmmann
30.11.2020 20:24
#
8. místo skore 101 : 135
Imos
30.11.2020 22:12
#
efjay
01.12.2020 10:20
#
efjay
01.12.2020 10:20
#
3M
30.11.2020 20:35
#
Tady se řeší jestli spadneme nebo ne
Pánové, ještě rok a půl a končíme stejně. AGC končí jako kasička a řízeně půjdem do divize.
Kluka budu holt brát do Modlan.
Amik
30.11.2020 20:37
#
3M
30.11.2020 20:45
#
Už to mělo bejt letos, ale Brusel dal ještě na dva roky výjimku a teď si při coroně drbou hlavu.
Aspoň jim to sundali o 10M.
Amik
30.11.2020 20:48
#
Hmmm aaa sakra
Salfovic
30.11.2020 20:50
#
Tak to ten stadion, už teď v dezolátním stavu, skončí jak ten v Drnovicích
3M
30.11.2020 20:54
#
On tam Třešňák udělá nějakej pěknej obchoďák
Amik
30.11.2020 21:02
#
jako Teplaky jsem nikdy nemusel,ale na CR pomery je stadion v Teplicich
HorajzmAmmann
30.11.2020 21:20
#
škoda, že nemá 4. tribunu, ale z ligy se mi líbí asi nejvíc.
Amik
30.11.2020 21:22
#
jo je fajny
andrew96
01.12.2020 11:44
#
Bez střechy měl taky své kouzlo: https://www.youtube.com/watch?v=Hinym6jLgx4
esmuellert
01.12.2020 15:31
#
Můj první zápas ♥
Kepy_FCB
30.11.2020 22:10
#
Nějaká šance být musí....

Mít tu moc tak nechám položit hokej v Litvínově a chemička by financovala FTK
3M
30.11.2020 22:16
#
Cheza je v prdeli snad ještě víc jak FKT, tam taky nejsou prachy. Loni se mluvilo teda dost reálně o jednorázové investici Orlenu na stadion, ale asi z toho nic nebude.
Se sportem tady v podkrušnohoří je to čím dál horší.
Kepy_FCB
30.11.2020 22:22
#
No budu vám přát ať se najde nějakej celoplošně působící sponzor bo severozápad jde do hoven
Han střelil první
01.12.2020 11:31
#
Budu držet palce, ať k tomu nedojde. Teplic by byla škoda.
sima.vok
30.11.2020 20:40
#
Bakary3
30.11.2020 20:42
#
Ze nezajimavej tym.. zbytecnej... jo, ale tech v lize je... to rozsireni na 18 je humac a i těch 16 je az az...
Amik
30.11.2020 20:46
#
souhlas
bruchy
30.11.2020 21:44
#
Někdo hraje o záchranu, někdo o poháry, někdo dává šanci mladým, někdo hraje koukatelný fotbal, někdo má atraktivní hráče, někdo má atmosféru.

U Teplic nevidím jediný takový důvod, proč si pustit jejich zápas.
3M
30.11.2020 22:17
#
Tak bež onanovat na Letnou a užívej si tu desetiletku ostudy za 4 miliardy
bourbon
01.12.2020 13:46
#
přesně řečeno
esmuellert
01.12.2020 15:41
#
HorajzmAmmann
30.11.2020 21:28
#
ty vole to jsou zase komenty tady Děláte jak kdyby místo Teplic čekalo dalších 5 klůbů na 1. ligu. A Teplice mají aspoň pořádný stadion, kam se vejde dost lidí a aspon na ty 2-3 zápasy v lize dojde dost lidí. Nebo když se Teplicím nedávno dařilo, chodilo na ligu nadprůměr. Bohužel nemají stadion o kapacitě 5 000 lidí jako Karviná, tak to holt na těch tribunách vypadá špatně, ale osobně Teplice beru jako stabilního člena naší ligy a určitě chci Teplice v lize.

A to jejich období Nivaldo, Litsingi, Mahmutovič bylo fajn. A teď špatný kádr taky nemají...
Aldeano
30.11.2020 21:39
#
rufus
30.11.2020 22:03
#

Přesně tak. Ve druhý lize jsou tak max 4 týmy, co by mohly hrát 1. ligu, ale žádný z nich není výrazně zajímavější než Teplice. A pro Teplice je velké plus stadion, i když prázdný vypadá dost smutně.
Liquid
01.12.2020 10:54
#
ale houby, poslední sezóny je to od Teplic tragédie, jak výkony tak kvalitou kádru, i ta Jihlava se oproti Teplicím nemusí stydět byť vypadla
bourbon
01.12.2020 15:49
#
píšeš nesmysly, zrovna Jihlava hraje totální sračku.
Liquid
01.12.2020 15:55
#
neberu co je teď ve 2.lize, ale ty roky kdy byla Jihlava v 1.lize
Blasphemer
30.11.2020 22:58
#
20DollarsInMyPocket
30.11.2020 23:02
#
KingMaster13
30.11.2020 23:19
#
run
30.11.2020 23:50
#
db18
01.12.2020 07:07
#
soukup
01.12.2020 07:55
#
meno
01.12.2020 09:01
#
Nechceš snad popřít, že hrajou posledních 5 let nic a nikoho nezajímají? Řeší odliv fanoušků, jestli je pravda s AGC, tak budou řešit sponozora a ještě furt se nevyrovnali s odchodem Hrdličky.
Ať si dají rok v druhý lize Vám i Olmíku to pomohlo
monty25
01.12.2020 10:12
#
meno
01.12.2020 13:20
#
Tak sorry, myslel jsem si, že to bylo dál v historii. To je ta sezona, kdy Červenka sestřelil Spartu?
monty25
01.12.2020 13:58
#
run
01.12.2020 10:20
#
miluju tyhle plky /klub co nikoho nezajímá/. kdyby tě zajímala fakta a nehonil sis jen triko /když píšeš že nehrajou 5 let nic/ tak víš že i když teď je to bída, tak třeba před třemi lety 16/17 byly Teplice páté. jo a klubový FB má 15000 followerů
Bakary3
01.12.2020 11:05
#
Jako jo, ale myslím, že Teplice působí asi nejen na mě jako "mrtvej klub", žádný velký ambice, jen si v klidu proplout prostředkem, posbírat, co se v lize namane, nějak to ukopat.

Mně by zajímalo, co by s ligou udělalo zúžení, jestli by to tyhle kluby "klidnýho středu" donutilo k trošku větší agresivitě na výkon.

V Teplákách bych asi jako salámista chtěl hrát - pohoda, asi jistý peníze, co řešit...
run
01.12.2020 12:48
#
já ten třetí pohled /mrtvej klub/ trochu chápu, ale co ty omílaný "ambice"? má smysl sám sebe dostávat pod tlak nějakýma vysokýma cílema, když víš, že reallita /většinou hlavně ekonomická/ tam není? kolik mančaftů je v tomhle směru ambiciozní /titul,poháry/ šest? osm? maximálně.ono je to hlavně o tom, že jinak se vyhlašujou ambiciozní cíle u klubů s jedním vlastníkem, kterej přitlačí do budgetu kdykoliv v roce a jinak u mančaftů, kde to lepí horko těžko před každou sezónou...prostě ambice jsou dneska hlavně o penězích...
Bakary3
01.12.2020 13:51
#
No nějaký ambice má asi jen S+S, Plzeň.... Jablonec a Liberec tak spíš "uvidíme, jak se nám to povede poskládat". Baník asi zatím taky ne.
Ostatní nějaký větší ambice nemají... Jo, máš pravdu.

Já nevím, jak ty Teplice odlišit třeba od Slovácka, Olomouce...., ale tak nějak mi ty týmy přijdou zajímavější.

Možná je to proto, že Teplice jsou pořád zažitý jako klub, co by měl o ty poháry bojovat - ta éra Verbíře, Kolomazníka, Saboua, Rady, Hunala, Diveckýho, Tesaříka, Horvátha, Voříška, Rezka... byla skvělá....

…….. přestože realita je už někde jinde.
Tom11
01.12.2020 13:44
#
Problém je, že týmů bez ambicí tam máš několik. A pokud se tohle má změnit, tak jediné řešení je vážně ligu zúžit na 12 týmů (22 kol) a potom ligu rozdělit (dalších 10 kol)
Otázkou ale zůstává, co by se stalo s kluby, které by to odnesly. Zrovna takové Teplice pokusby padly, tak by to klidně mohlo zlikvidovat.
Bakary3
01.12.2020 13:51
#
To riziko tam je... Ale liga, kde nemá nikdo nic jistý, by byla zajímavá a na naše podmínky bych řekl úplně logická.
Tom11
01.12.2020 14:10
#
To je téma na dlouhé diskuze. Slavie a Sparta mají jasný cíl, a těžko se bude měnit. Plzeň ho má sice taky, ale poslední 3 roky to nevychází a ta špička jim dost utíká. Zatímco u Sparty je reálná šance, že se zvednou, když se uzdraví klíčový hráči, v zimě třeba posílí, tak Plzeň moc tu perspektivu nemá. Pak tu máš Liberec a Jablonec, kteří hrají pravidelně nahoře, ale než Evropa je zajímá dobře prodat právě do Prahy. Baník sice má ambice, ale nemá spoustu věcí vyřešených a bez toho se prostě nehnou. No a pak tu máš skupinu týmů, jak sem výše četl Slovácko, Sigma, osobně bych přidal Zlín, Boleslav, Bohemku, kde ty výkony jsou dost nepředvídatelné. Nicméně tyhle týmy dávají šanci mladým, a kdyby došlo na zúžení bylo by to tak? Jako to je to co mě trápí. Tady se mladým moc šance nedává. A vlastně jsem rád, že Slávie ale i Sparta se v tom dost zlepšují.
Bakary3
01.12.2020 14:42
#
Jo, asi nemá moc cenu tu první část rozebírat, je to tak...

A k tý druhý - já bych tam dal na hulváta nějakou podmínku že každý zápas musí odehrát aspoň poločas třeba minimálně 1 hráč pod 20 a 3 pod 23, nebo tak něco... konečně by to bylo trošku zajímavý
Tom11
01.12.2020 14:45
#
Nevím zda to je vůbec možné, aby to nebylo diskriminační
bourbon
01.12.2020 15:57
#
a proč myslíš, že Liberec a Jablonec hrají nahoře? protože posbírají nechtěně hráče ze Sparty a Slávie, jinak by byli taky v hajzlu.
Tom11
01.12.2020 16:32
#
To je trend až poslední doby. Vem si pár let zpět nebrali hostovačky. Liberec ždímal solidně Spartu a draho jim prodával. Jablonec sbíral solidní hráče v lize. Bohužel Slávie ten trh úplně rozbombardovala.
meno
01.12.2020 13:49
#
Myslel jsem, že to bylo o rok dřív, tzn sezona 15/16 a to je už 5 let. 16/17 je zpátky 4 roky. Je úplně irelevantní, kolik mají fans na fb, taky sleduju kluby, co mě blíž nezajímají, ale zajímá mě liga jako celek. Relevantní jsou data návštěvnosti a opravdu, musím se upravit. Podle nich Teplice nezajímají nikoho už pěknou řádku let. Průměr návštěnosti od sezony 10/11 do ročníku 18/19 mají 4525 (hezká necelá čtvrtina stadionu), s nejvyšší průměrnou návštěvností 6994 v jejich nejlepší sezoně, ve sledovaném období, a to sezoně 13/14. Odchylka od průměru je 54,56 %. Nejhorší ze sledovaných sezona byla sezona 12/13, tzn. druhá nejhorší sezona ze sledovaného období (12. místo a 30 bodů), kdy průměrná návštěvnost byla 3536. Odchylka 21,86 %.
Mimochodem tyhle sezony jsou z pohledu naplnění stadionu 38,38 % u nejlepší a 18,41 % u nejhorší.

Chápu, že jsou Teplice v chudým kraji a že od lidí nemůžu čekat nějakou masivní participaci v kultuře, ale nezaplnit stadion, když hraješ o poháry ani z poloviny, to je k smíchu. Poslední sezona, kdy byly Tepláky důstajný, tedy 16/17 průměr nepřelezl 5000 a odchylka je tam necelých 7,5 %.
run
01.12.2020 14:25
#
sry ale tvoje argumentace pro mě kulhá na obě nohy. píšeš že Teplice nikoho nezajímají, ale followeři jsou pro tebe irelevantní. pro mě nejsou, jsou to potencionální diváci./většina/. říkáš, že podle statistik návštěvnosti nikoho nezajímají, přitom ty průměry je řadí podle počtu sezón někam mezi 6-8 místo. pořád porovnáváš ty absolutní čísla s kapacitou stadionu, což je podle mě argumentačně faul. a druhej je slovo Tepláky, což je pro Tepličáka urážlivý. jestli se teda chceme normálně bavit...
Tom11
01.12.2020 14:33
#
Souhlasím, že srovnávat návštěvnost s kapacitou stadionů není příliš dobrý argument. Ale naopak nesouhlasím s followers. Jsem follower několika klubů, ale nejsem potencionální divák.
run
01.12.2020 14:50
#
jasně, každý follower není potencionální divák, ale 15,000 je číslo který něco signalizuje. určitě ne nezájem.a když vezmu, že většina diváků budou asi followeři a díval jsem se na podobný oficiální fb. třeba Liberec nebo Bohemka mají kolem 20.000...
run
01.12.2020 14:55
#
hlavně tím chci říct, že hláška "ten klub nikoho nezajímá" je od autora spíš taková nabubřelá podpásovka, která má spíš ostatní "nasrat" každej klub někoho zajímá a každej klub občas spadne do srabu. hodně tu tohle čtu od Slávistů, který ještě před pár lety balancovali nad propastí. a nebo baníkovců, který do ní zahučeli. někdo má hold krátkou paměť
Tom11
01.12.2020 15:42
#
Já sem se koukl, třeba na poslední ročník, Teplice v domácí návštěvnosti 8. Venku to je, ale až 15. místo. Ale v počtu obyvatel je město 5. nejmenší. To ukazuje, že tam lidi docela chodí, otázkou zůstává poměr domácích fans a diváků.
meno
01.12.2020 15:07
#
Teplice - Tepláky
Pardubice - Pardubky
Strakonice - Straky
Litoměřice - Litky
Vidíš, co tu je za vzor?

Okamuru na fb sleduje o 50k lidí víc, než Babiše. Ve volbách získal zhruba 3x menší zisk. Sítě jsou irelevenatní.

V průměrech za sezonu jsou někde mezi 7 a 8 místem. Což je přesně ten šedivej průměr, kterej není ničím zajímavej a je úplně zbytečnej.
A argumentace velikostí kraje je validní, protože v Ústeckým máte cca 800k lidí. Dlouhodobě prvoligovej tým jenom 1, tak proč byste neměli plnit stadion aspoň z půlky? Aspoň těch 9k lidí?
KingMaster13
01.12.2020 16:01
#
Nám se říká Liťák Litky to jsem teda ještě neslyšel
ratusek
02.12.2020 17:24
#
ty jsi z Litek? Chodíš nebo chodíval si na Stadion?
KingMaster13
02.12.2020 18:08
#
Spíš chodíval :D Občas tam ještě zajdu, dokonce i do kotle jsem chodil Tam jsem poznal počátky ultras světa
ratusek
02.12.2020 20:15
#
run
01.12.2020 16:20
#
Tepláky vnímá urážlivě 9 z 10 fandů Teplic. zeptej se...9 tisíc? neblázni. kam chodí průměrně 9 tisíc. nikam
meno
01.12.2020 16:45
#
Sezóna 18/19 - My, Sparta, Baník a Plzeň na 9k
17/18 - My, Sparta, Plzeň
16/17 - My, Plzeň, Sparta
15/16 - Plzeň, Sparta, My
14/15 - Plzeň, Sparta
13/14 - Sparta, Plzeň
12/13 - Sparta, Plzeň
11/12 - Sparta
10/11 - Sparta (8,6k, zaokrouhluju na celý, ale pokud nekrouhlím, tak tohle je poslední sezona, kdy neměl někdo v lize průměr 9k a víc.)

meno
01.12.2020 15:10
#
loooool v sezoně 2005/06 měl větší průměrnou návštěvnost Most
HorajzmAmmann
01.12.2020 11:55
#
Baník by se zvedal i kdyby v 1. lize zůstal.
efjay
01.12.2020 10:21
#
doshcz
01.12.2020 11:26
#
adalbertus
01.12.2020 11:29
#
Verbíř...
Han střelil první
01.12.2020 11:32
#
sima.vok
01.12.2020 21:36
#
Kepy_FCB
30.11.2020 22:08
#


Plánovanej sestup sympatického klubu pojištěný naprosto trapným antitrenérem
Liquid
01.12.2020 10:52
#
TheMally11
01.12.2020 11:01
#
Kde vlastně vzaly Teplice takový stadion? Projektant musel udělat chybu s tou 1 na začátku kapacity
Grampking
01.12.2020 11:16
#
Řekl bych, že jim ho někdo postavil.
run
01.12.2020 12:39
#
bolševik byl vždycky tak trochu "megaloman". tenkrát to patřilo městu. v hlavách měli spartakiády a podobný píčoviny...ale pomalu 20tis kapacita pro tenkrát asi 40tis město byla jen pro fotbal hovadina...
Šukézní Dušan
03.12.2020 11:59
#
za komiků to bejvalo plný
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.