Světové talenty: Ryo Miyaichi

03.07.2011 11:04 - Aktuality
 
Ryo Miyaichi sice zatím strávil v Evropě teprve půl roku, i přesto ale dokázal už řadu fanoušků svým fotbalovým uměním nadchnout. Kdekdo si tedy myslí, že má před sebou hvězdnou kariéru.

Tento teprve 18letý mladík je pro Japonsko doopravdy velkou nadějí. Jeho potenciál je ohromný, což si všichni moc dobře uvědomují. Vždyť o Miyaichim věděli skauti evropských celků už několik měsíců před jeho zimním příchodem do Arsenalu.

V londýnském velkoklubu ale Miyaichi příliš dlouho nepobyl. Ihned totiž zamířil na hostování do nizozemského Feyenoordu, kde se dokázal velmi rychle prosadit. Celkem nakonec odehrál dvanáct zápasů, přičemž pokaždé naskočil v základní sestavě, vstřelil tři branky a trenér Mario Been si jeho výkony pochvaloval.

Krátké angažmá v Eredivisie se tedy Miyaichimu doopravdy povedlo. Fanoušky si navíc dokázal získat také svým chováním. Po svém prvním domácím zápase proti Heraclesu se například hned čtyřikrát poklonil divákům na tribuně, kteří jej za to odměnili bouřlivým potleskem.

Miyaichi v Nizozemsku odehrál většinu zápasů na levém křídle. Od trenérů dostával především ofenzivní úkoly, takže byl určitě maximálně spokojený. Nejvíce zaujal bezpochyby svým nadšením pro hru, nikdy nic nevypustil a vždy se obětoval pro tým. Kromě výborné techniky se prezentoval i solidní rychlostí a ukázal, že umí také střílet góly.

Co říká pozorovatel...

Kvůli zákonům o udělování pracovního povolení si Miyaichi na svou šanci v Anglii bude muset asi nějakou dobu ještě počkat. Ovšem je stále velmi mladý a pár roků strávených třeba v Nizozemsku by mu mohlo v kariéře výrazně prospět.

Střela: 7 z 10
Přihrávka: 7 z 10
Bránění: 6 z 10
Rychlost: 8 z 10
Hlavičkování: 6 z 10
Předvídaní hry: 8 z 10
Nynější schopnosti: 7 z 10
Potenciální schopnosti: 10 z 10


Celkové hodnocení pozorovatele: 59/80

41-50 - Zaslouží si pozornost
51-60 - Velká naděje
61-70 - Je na dobré cestě na vrchol
71-80 - Současná extratřída


Vizitka

Jméno: Ryo Miyaichi.
Datum narození: 14. prosince 1992.
Místo narození: Okazaki, Japonsko.
Výška: 183 cm.
Váha: 73 kg.
Pozice: Útočník, záložník.
Klub: Arsenal FC.
Nynější cena: 4 milióny liber.
Potenciální cena: 40 miliónů liber.
Zajímavost: Nizozemský tisk mu dal přezdívku Ryodinho.
Autor: Tomáš Honajzer / skysports.com
Počet zobrazení: 11914
Související články
Komentáře (216 / 0 nových)
AjaxFans
03.07.2011 11:06
#
Fuj,to je ale hnusný dres
smazaný uživatel
03.07.2011 11:07
#
smazaný uživatel
03.07.2011 11:09
#
to je taky hnus
smazaný uživatel
03.07.2011 11:10
#
Manchester je hnus
smazaný uživatel
03.07.2011 11:11
#
spíš arsenal
Filipow
03.07.2011 11:11
#
Spíš Chelsea.
smazaný uživatel
03.07.2011 11:12
#
AjaxFans
03.07.2011 11:12
#
Filipow
03.07.2011 11:13
#
Já věděl, že ztichnete.
smazaný uživatel
03.07.2011 11:13
#
smazaný uživatel
03.07.2011 11:25
#
Arsenalove jsem četl jako "Analove"
smazaný uživatel
03.07.2011 11:35
#
smazaný uživatel
03.07.2011 11:57
#
To už je tvůj problém, že neumíš pořádně číst
smazaný uživatel
03.07.2011 23:09
#
MRJ
03.07.2011 12:07
#
Je vidět, na co myslíš.
smazaný uživatel
03.07.2011 13:14
#
A nebo co mě napadne, když vidím Arsenal
smazaný uživatel
03.07.2011 13:29
#
Ty ho nevidíš, ty si tak maximálně přečteš nadpis Arsenal na Eurofotbalu či na jiný stránce...
smazaný uživatel
03.07.2011 11:51
#
To bylo zbytečný?
smazaný uživatel
03.07.2011 16:22
#
Skôr ty si hnus!
smazaný uživatel
03.07.2011 13:28
#
Dejte bacha,tenhle typek utira Fergusonovi jeho priposrate trencle,takze hoven ma v rukavu vic nez dost!
hilarious
03.07.2011 12:38
#
tvůj nick je hnus
smazaný uživatel
03.07.2011 12:46
#
AjaxFans
03.07.2011 11:09
#
Jj,lepší
PlackaSKS
03.07.2011 11:09
#
Alf da Gama
03.07.2011 12:08
#
krásný dres
xxxAFCAxxx
03.07.2011 13:55
#
vass
03.07.2011 11:09
#
co jsem ho sledoval tak má na víc než "Velká naděje", přijde mi jak šikmooký Messi
Lorcan
03.07.2011 12:25
#
mastakillah
03.07.2011 11:14
#
Hodně velkej talent
SuperFrankie
03.07.2011 11:15
#
Kdyby radši zůstal ve Feynoordu.
smazaný uživatel
03.07.2011 15:04
#
Víš on tam hostuje
JAMESRODRIGUEZ
03.07.2011 11:17
#
hodil by se do dortmundu ke kagawovi..
SuperFrankie
03.07.2011 11:19
#
Ho ho ho to by byl kauf,ale Gunners by ho nepustili.
mesyas
03.07.2011 11:19
#
invaze banánů
smazaný uživatel
03.07.2011 11:25
#
Invaze rejže, ne? :-)) Ale nebuďme rasisty. Jedou nám to všichni natřou
mesyas
03.07.2011 12:05
#
rejže se mi nelíbí banánem můžu nadávat i černochovi
SunFells
03.07.2011 12:07
#
Právě že jenom černochovi, rasistická gumo.
mesyas
03.07.2011 12:08
#
proč se asiatovi vždycky když jim to řeknu tak se naštvou beru to podle obalu

a nejsem rasista bože banán nebo rýže normálka
Rssa
03.07.2011 12:09
#
Ty jsi hlavně kokot
vodka
03.07.2011 12:12
#
smazaný uživatel
03.07.2011 12:19
#
Hai
03.07.2011 13:40
#
Darth Vader
03.07.2011 13:44
#
Biozdenda
03.07.2011 14:38
#
frank
04.07.2011 13:38
#
SunFells
03.07.2011 12:10
#
eh?
mesyas
03.07.2011 12:27
#
bánán žlutá šlupka říkal jsi že to je nedávka pro černocha ale když řeknu banán asiatovi vždycky se naštve nevim proč když tvrdíš že to není nadávka
SunFells
03.07.2011 13:06
#
je to rasistická narážka, ale sotva na asiata ....leda, že by si ten asiat uvědomoval tvé vědomostní nedostatky a poznal jak jsi to myslel.
Kohout-NL
03.07.2011 13:15
#
Generaci Asiatů, kteří se narodili/od mala žijí v západním světě jsou z venčí stále asiaty(žlutí), ale uvnitř už jsou zápaďáci(bílí). Proto se jim říká banánové děti. Tím neobhajuju mesyase, právě naopak to spíš ukazuje jeho demenci, že ani neví co to znamená...
SunFells
03.07.2011 13:17
#
tak to čumím.
Kohout-NL
03.07.2011 13:19
#
teď nevím jestli je to ironie nebo to myslíš vážně, každopádně mesyas o tom asi ví hovno...
SunFells
03.07.2011 13:21
#
Není to ironie, překvapilo mě to.
Kohout-NL
03.07.2011 13:24
#
ok
SunFells
03.07.2011 13:18
#
A to je snad nějaké rasistické? Oni s tím označením nesouhlasí? ...Přece to není žádné přirovnání k opicím jako u afričanů.
Kohout-NL
03.07.2011 13:20
#
ne, já jsem neřekl že to je nadávka, to říká mesyas. Tohle je normálně používaný termín http://www.lidovky.cz/bananove-deti-v-ceske-dzungli-djn-/ln_domov.asp?c=A080328_144645_ln_domov_glu
SunFells
03.07.2011 13:23
#
šak já se jen ptám, neosočuju tě
Kohout-NL
03.07.2011 13:25
#
fajn, víš jak já už tady všude vidím ironii a útok...taková malá paranoia
SunFells
03.07.2011 13:33
#
vodka
03.07.2011 13:22
#
mesyas
03.07.2011 13:57
#
to jsem někde četl/viděl v nějakem článku banánové děťi= samé kecy, dobře ode dneška jim budu nazývat bambusákama pokud se ti to bud elíbit
Kohout-NL
04.07.2011 14:51
#
Líbilo by se mi kdyby podobní kreténi jako ty dostávali za tyhle sračky bany...
SunFells
03.07.2011 13:16
#
Navíc nevím jestli by si urazil asiata házením rýže, u těch banánů nejde o to, že se pěstují v Africe
mesyas
03.07.2011 13:59
#
až potkám nějakého asiata na ulivi řeknu mu rejžák/šikmáč/bambusák/ráskosník schválně na co se chytí nejvíc
Kaze
03.07.2011 14:17
#
Myslím že spíš chytne mačetu a uřízne ti ptáka a nakrmí tím kozy.
smazaný uživatel
06.10.2011 20:24
#
smazaný uživatel
03.07.2011 11:19
#
nevite kdo je to edi kavan? mel by hrat v arsenalu
smazaný uživatel
03.07.2011 21:26
#
Taky by mě to zajímalo, ten kluk je jak duch měl by být ročník 1994, čech, a měl by hrát v arsenalu. Na jejich stránkách o něm ale není ani zmínka a čeští trenéři ho vůbec neznají.. a ještě jedna indicie, do arsenalu měl přijít ze sparty někdy v minulém roce. To je vše co mi google vyčmuchal
Counter
03.07.2011 11:26
#
Prý je rychlý jako Theo, a s lepší technikou Jen ať ještě zůstane v Rotterdamu, fans si ho zamilovali a v tomhle mladém kádru mu to podle všeho vyhovuje.
Kaze
03.07.2011 11:29
#
Rychlejší sotva, ale techniku by mohl mít lepší.
AjaxFans
03.07.2011 11:34
#
Jaký Teho?
smazaný uživatel
03.07.2011 11:39
#
to je vůl...
smazaný uživatel
03.07.2011 11:39
#
AjaxFans
03.07.2011 11:41
#
Jsem přemýšlel o Jansenovi ty šuldo
smazaný uživatel
03.07.2011 13:41
#
radši nepřemýšlej
billl
03.07.2011 11:39
#
Walcott
smazaný uživatel
03.07.2011 11:39
#
Walcott Theo
B.toti
03.07.2011 11:41
#
Walcott
exse
03.07.2011 11:49
#
Gebre Selassie
smazaný uživatel
03.07.2011 11:52
#
smazaný uživatel
03.07.2011 13:32
#
Naprosto dokonale nam predstavujes uroven sve inteligence a mentalitu vasich radoby ajax fans
smazaný uživatel
03.07.2011 13:33
#
Naprosto dokonale nam predstavujes uroven sve inteligence a mentalitu vasich radoby arsenal fans
SunFells
03.07.2011 13:36
#
tak z toho bude slušnej vláček.
smazaný uživatel
03.07.2011 13:37
#
Naprosto dokonale nam predstavujes uroven sve inteligence a mentalitu vasich radoby united fans,kteri nesvedou vice,nez to okopirovat a pripadat si potom vtipny a srat se do veci do kterych jim nic neni.Ukazkovej "menčestrák"
smazaný uživatel
03.07.2011 13:40
#
Se jebete do zadecku jo,ze se tady zastavas svyho ajax homeboye?
Mastný Chobot
03.07.2011 13:41
#
omg, kašli na to, strápňuješ aj Gunners, ešte viac než ja.
smazaný uživatel
03.07.2011 13:48
#
Proc bych mel?Vzdyt je to sasek,co si tady akorat hraje na chytryho a kdyz se ho zeptam kdo je nejlepsi strelec United v historii bude muset najet na wiki a hazet tu pak rozumy...
smazaný uživatel
03.07.2011 13:41
#
tak vidím jakej seš kre*ten, tak mi to nedalo
smazaný uživatel
03.07.2011 13:49
#
U me je priznak kretenstvi to,ze se nekdo rozhodne fandit United a taky ti nerikam,ze jsi kreten...
Filip12
03.07.2011 13:59
#
-Pato-
04.07.2011 17:17
#
ten pravý se ozval
AjaxFans
03.07.2011 15:03
#
Co to meleš??Radši se jdi modlit,at vyhrajete nějakou trofej konečně
SunFells
03.07.2011 12:07
#
Je rychlý, ale jak Theo asi ne
Counter
03.07.2011 12:18
#
Pro všechny pochybovače - odsud jsem to porovnání s Walcottem čerpal: http://is.gd/eQxGHW
billl
03.07.2011 12:22
#
Theo za 10.30 co by asi dělal, kdyby si nevybral fotbal....jinak článek starý rok, tak teď je možná ještě rychlejší, to mu bylo čerstvě 18....
Counter
03.07.2011 12:27
#
Je to staré půl roku a ve článku se píše, že oba mohli přejít čistě na atletiku :)
vodka
03.07.2011 12:28
#
Onuoha ve 14 (!!!) měl 11. Bale taky...
Counter
03.07.2011 12:30
#
A? O těch se nezmiňuju, ani tady z Rya nedělám poloboha. Jen mi šlo o porovnání s Theem.
vodka
03.07.2011 12:31
#
jak kdybych chtěl někoho shazovat... to píšu jenom jako zajímavost... tady ta prchlivost a vztahovačnost je fakt nakažlivá...
Counter
03.07.2011 12:45
#
osobně bych psaní zajímavosti formuloval jinak. A i tak jsem přece nenapsal nic hrozného...
vodka
03.07.2011 13:21
#
nenapsal, to je pravda. jak formuloval jinak? mě akorát u toho Onuohy to strašně překvapilo, že takový čas byl schopný zaběhnout ve 14 letech (proto ty vykřičníky), kdy já sem měl stovku za nějakých 15-16.
SunFells
03.07.2011 13:12
#
No, takže o půl sekundy ...Titi byl za Theem na 40 metrech prej o 10 setin, takže na stovce by ten čas měl ještě lepší než Ryo.
Mastný Chobot
03.07.2011 13:15
#
Titi 188cm a bol rýchly jak antilopa. úžasný hráč, o ňom budem hovoriť vnúčatám.
billl
03.07.2011 11:29
#
Ryodinho.
belasy kkt
03.07.2011 12:10
#
OT: Swansea close on Barcelona B striker Jonathan Soriano. Soriano, 25, was the top-scorer in Spain's second tier last term with 26 goals, attracting interest from Wigan. The Spain Under-21 international scored 32 goals from 37 appearances in all competitions last season, prompting Italian side Udinese and French outfit Marseille to also show an interest. dost golovy
smazaný uživatel
03.07.2011 12:20
#
Sakra, jak já se na tu Swanseu těším.
smazaný uživatel
03.07.2011 12:26
#
Filip12
03.07.2011 12:20
#
časem bude mít i na Arsenal on a Usami búdúcnost samurajské reprezentace
smazaný uživatel
03.07.2011 12:36
#
tydýte
Filipow
03.07.2011 12:40
#
"Samurajská reprezentace" Nikdy nezklameš!
Virtuos
03.07.2011 12:44
#
budú mať smolu, keď utrpia hanbu
smazaný uživatel
03.07.2011 12:43
#
Sympatický mladý Japončík. V poslední době se jich začíná objevovat čím dál tím více. A roky práce japonských trenérů mládeže, roky ježdění do zahraničí a zkoumání taktiky vychovávání talentů od fotbalově nejvyspělejších zemí se vyplácí. Klobou dolů (paradoxně palec nahoru )
smazaný uživatel
03.07.2011 12:44
#
Hamšík je na prodej za 100 milionů eur
Přestupová sága okolo Marka Hamšíka přináší nové informace. Prezident Neapole Aurelio De Laurentiis by byl i ochoten slovenského záložníka prodat, zájemce ale v tom případě bude muset sáhnout hodně hluboko do své "peněženky"...
smazaný uživatel
03.07.2011 12:48
#
Asi mu chcou jeste pred odchodem udelat novy zuby aby nevypadal jak pavian
smazaný uživatel
03.07.2011 12:50
#
+ bonus neapol celá k hamšikoj
mesyas
03.07.2011 13:01
#
smazaný uživatel
03.07.2011 13:06
#
pavián si celý ty chceli by ste takého futbalistu v česku vy máte len kanoniera rosického
Mastný Chobot
03.07.2011 13:08
#
Hamšík nedokázal ani 1/10 z toho, čo Rosický, tak kľudni.
smazaný uživatel
03.07.2011 13:10
#
máme čechnína a další (hlavně mladíky no ) ale hamšík je žalud hold
smazaný uživatel
03.07.2011 12:54
#
ten ich prezident je podobny sasek jak prezident palerma a tiez si moze podat ruku s prezidentom Udinese ....oni snad maju nejake zidovske korene
zelda
03.07.2011 12:47
#
smazaný uživatel
03.07.2011 12:49
#
no to porovnanie z Walcottom ohladom rycholsti ...par mesiacov dozadu tu bolo video s nim, dal tam sprint cez cele ihrisko ala Bale, to by sa aj Walcott trochu zapotil ale ne, on je hoodne rychly
Mastný Chobot
03.07.2011 12:54
#
Konečne v tejto aknete aj nejaký hráč patriaci Arsenalu.
BohumilPrdko
03.07.2011 13:14
#
Už tu byl Wilshere a Vela.
Mastný Chobot
03.07.2011 13:15
#
tak som to buď nezachytil alebo som sem vtedy ešte nechodil.
smazaný uživatel
03.07.2011 13:16
#
Tak Walcott je rychlejší než Ryo :-) Ve sprintu by strčil do kapsy i Geretha :-) Bohužel, Bale je celkeově lepší hráč
Mastný Chobot
03.07.2011 13:17
#
no, neviem. Okolo Balea je obrovský mediálna bublina. Keby Arsenal začal hrať 4-4-2 s Robinom a Theom na hrote, tak si myslím, že Theo by výkonnostne explodoval a možno by mal aj viac gólov ako Robin.
SunFells
03.07.2011 13:19
#
Není
Kohout-NL
03.07.2011 13:23
#
tak fodbalovostí je každopádně výš. Walcott je supr hráč, ale připomíná mi spíš Lennona. Prostě jeho hlavní přednost je rychlost. Kolem Bale je opravdu velký Hype, ale zase bych ho kvůli tomu nezařazoval níž než patří. Je to daleko všestranější hráč oproti Walcottovi.
smazaný uživatel
03.07.2011 13:30
#
přesně tak no... Já věřím, že se Theo ještě může hodně zlepšit. Ostatně, už to ukázal tuhle sezonu, než přišlo zranění... ;-)
SunFells
03.07.2011 13:32
#
Ukázal to i tu předchozí sezónu, než přišlo zranění.
SunFells
03.07.2011 13:31
#
Dle mě každý má něco do sebe a řadím je zhruba na tu samou úroveň ....Oba maj celkem stejné vlastnosti, znatelněji se rozcházejí akorát v pasech a zakončení, přičemž každý dominuje v něčem jiném z toho. Navíc Theo zatím nenastupuje na své ideální pozici a ty zranění mu taky zrovna ve vývoji nepřispívaj.
smazaný uživatel
03.07.2011 13:35
#
hold celkem slušná reklama na akademii Southamptonu :-) Jsem zvědavej, jestli Wenger podepíše toho Chamberlaina. Neviděl si ho náhodou hrát??
SunFells
03.07.2011 13:40
#
Ještě ne, hrubas je ale myslím trochu sleduje, zeptej se jeho. Jinak ho tam prý považují za většího talenta než Walcotta, co jsem viděl pár videí, tak má určitě lepší dribling a techniku jak on.
Ale bude hodně drahý, do toho Wenger nepůjde.
smazaný uživatel
03.07.2011 13:45
#
no právě.... prý požadují odstupné ve výši 12 milionů liber, což je za 18 letého mladíka slušná páka. To neni způsob, jakým Arséne obchoduje :-) Ale jestli by byl i lepší než Theo, tak bych ho moc rád u nás viděl.
Mám obavy z toho, že nám nikdy vyfoukne Sambu i Cahilla :-(
SunFells
03.07.2011 13:48
#
Hlavně by byl pro Arsenal ještě nějakou tu sezónu nepoužitelný a za takového hráče vyhazovat téměř totéž, co za Gervinha, je blbost.
smazaný uživatel
03.07.2011 13:54
#
no, jsem zvědavej, jak letošní přestupové období dopadne... Jakej máš vůbec názor na případné odchody Cesca, Samira či Gaela?? Nevěřím, že by odešel i Robin nebo Theo, jak se někde nedávno objevilo... U Cesca prostě netušim, je to velmi kvalitní hráč a pochybuju o tom, že ho dokážeme nahradit. Při vší úctě k Jackovi a Aaronovi, pořád jim chybí tak kvalitní finální přihrávka..
Mastný Chobot
03.07.2011 13:58
#
Ak môžem aj ja:
Cesc - nemyslím si, že odíde, toto prestupové podľa mňa nie. Jeho odchod by bol obrovská strata a asi o 30% by sa znížili naše šance na titul. Je to náš kapitán, najlepší hráč, jeho finálna prihrávka a prínos pre tím je nenahraditeľná, rozhodne by mal ostať. To si uvedomuje aj Wenger.
Samir - vyzerá to tak, že mu sláva stúpla do hlavy, ak je pravda, že nechce podpísať. Ak chce len peniaze, tak ich asi dostane, jeho odchod by bola škoda, ale podľa mňa nie až tak výrazná. Doteraz sa mu podarila jedna sezóna, v zime nás ťahal, ale roky predtým bol len nenápadný člen zostavy pendlujúci medzi základom a šlapalo to aj bez neho.
Gael - jeho odchod by podľa mňa nebol na škodu. Hovorí sa, že je najväčší srdciar v tíme, bojuje ako lev, je to sympaťák, ale tie kiksy a minely sú veľmi, veľmi, veľmi zlé a časté. Jeho odchodu by som sa nebránil.
smazaný uživatel
03.07.2011 14:04
#
Tak to jsem rád, že máš podobný názor jako já. Navíc jestli od Barcelony nepřijde pořádná nabídka, tak se o Cescově odchodu ani diskutovat nemůže. Naposledy jsem dokonce četl, že chce Barca toto přestupové období zaplatit pouze 6 milionů a zbytek splácet :-) Samir byl letos jedním z nejlepších hráčů, bohužel druhá polovina sezonu se mu taky moc nepovedla. Navíc v době, kdy se lámal chleba, kde i jediný bod měnil pořádí v boji o titul se nikdo( kromě Robina či Jack) výrazně neprosadil, což je náš největší problém. Protože to samé bylo i před rokem, dvouma i třema. Můj názor je takovej, že právě to typické anglické srdce nám chybí a je třeba ho rychle najít. Doufám, že ho najdeme v Cahillovi nebo Bainesovi....
SunFells
03.07.2011 14:02
#
Cescův odchod by byl oslabením, ale nahradit by se dal. Buď by se přešlo na 442, kde by se zúžil střed zálohy na Songa s Wilsherem a Theovi by to dost přišlo vhod. Nebo se v té současné formaci Nasri přesune na Cescův flek, což je pro něj ostatně jeho nejideálnější pozice, kterou hrál i v Marseille. Také tam může hrát Arshavin, Rosa, Ramsey a Diaby. Vznikl by tím i prostor pro Gervinha nalevo. Z Nasriho odchodu bych měl větší obavu, protože ten v Arsenalu může vydržet celkem dlouho, pokud ty jednání o nové smlouvě nabudou úspěšného konce a byla by škoda o něj přijít, když je na něm konečně vidět nějaký progres.
A Gaelův odchod by nás nemusel vůbec mrzet, ačkoliv je to sympaťák.
Robin a Theo nikam nepůjdou
Mastný Chobot
03.07.2011 14:03
#
mám rád pestrofarebnosť názorov.
SunFells
03.07.2011 14:09
#
Ani ne. Já souhlasím, že Cescův odchod by na nás měl větší dopad než Samirův ....ale já Cesca neberu jako stálici, u něj je téměř jisté, že za sezónu či dvě prostě odejde. Nasri u nás může vydržet hodně dlouho, pokud teď podepíše ...a on toho playmakera zvládne. Plus by byl Arséne třeba příští rok ochotnější zainvestovat do Hazarda, když by teď dostal 45 mega Cesca .....dokud je ale nedostane, jakože letos pravděpodobně ne, tak se ani není o čem bavit.
smazaný uživatel
03.07.2011 14:09
#
Já nevim... Nasri na středu... vím, že to hrával v Marseille, ale mě tam moc nepřesvědčil. Možná jsem jedinej, ale mě se víc líbil na křídle Já doufám, že Rosa ještě promluví do boje o playmakera. Navíc, Rosa byl velmi dobrej i v rozestavení 442. Ale s tim Samirem nevim nevim, doufám, že máš pravdu :-)
SunFells
03.07.2011 14:11
#
Nasri je rozhodně nejlepší na středu. Hrál to v přípravě, hraje to v repre a vždy tam podával velmi kvalitní výkony ....Také jeho akce nakonec jdou většinou přes střed a ne z křídla. Navíc kvůli Theovi hraje křídlo levé, kde je celkem utopený a neustále se snaží jen o jednu kličku.
marty9637
03.07.2011 14:16
#
V repre?
SunFells
03.07.2011 14:21
#
Ano, aj v repre tam měl dobré zápasy, proti Anglii hrál třeba o třídu líp než zbytek hřiště. A dál to s někým, kdo považuje Diabyho za dřevo, nehodlám rozebírat. Na to teď nemám čas.
marty9637
03.07.2011 14:29
#
Tak jestli ty ho považuješ za fotbalistu, tak tady fakt není o čem... Střed hraje v repre Gourcuff s neotřesitelnou pozicí.
SunFells
03.07.2011 14:36
#
Ty žiješ ještě za Domenecha ne? Letos tam Nasri odehrál víc zápasů než Gourcuff, ty neotřesitelná pozice.
marty9637
03.07.2011 14:47
#
V přáteláku proti Chorvatsku a v kvalifikaci proti Bělorusku, když byl Gourcuff zraněnej. Jinak hrál pokaždé Gourcuff. Tak ono nestačí, že Diabyho považuješ za fotbalistu, ty ještě k tomu koukáš na zápasy Les Bleus v nějakým jiným vesmíru...
smazaný uživatel
03.07.2011 14:50
#
Diaby je velmi dobrý hráč... docela by mě zajímalo, jakému týmu fandíš ty...
marty9637
03.07.2011 14:55
#
Co má společnýho to, že Diaby není hráč pro reprezentaci a ani velkoklub, s tím, že bych fandil třeba Sagawa Express??
smazaný uživatel
03.07.2011 15:01
#
no jen by mě zajímalo, jací hráči nejsou podle tebe dřeva, jako je Diaby.....
SunFells
03.07.2011 14:56
#
+ proti Rumunsku, Gourcuff hrál až potom o pár dní později proti slabšímu Lucembursku, repre měli dvojzápasy. Dál právě proti té Anglii ...Gourcuff v kvalifikaci hrál jen ty dva duely s Lucemburskem, ten druhý společně s Nasrim, kde tuším Samir hrál toho ofenzivnějšího středopolaře. Podívej se na ty zápasy někdy, třeba i uvidíš jak Diaby hraje trubče. Nazdar
marty9637
03.07.2011 15:08
#
Já koukám skoro na každý zápas Francie.. jestli ty jsi někdy viděl defenzivnějšího Gourcuffa, tak ti upřímně gratuluju.. Já ho neviděl takhle nikdy ještě v žádným týmu po AC.

Blanc už několikrát řekl, že Gourcuff musí přidat, ale ví, že důvěra v něj se mu určitě vrátí.. To, že ho povolával do reprezentace bylo v novinách braný asi stejně jako když se kdysi do repre dostával Plašil. Ale Gourcuff stále hraje a stále hraje jen a jen středního ofenzivního záložníka.. Nasri hraje na křídle.
SunFells
03.07.2011 16:33
#
Meleš hovadiny, Nasri pod Blancem na křídle v kvalifikaci vůbec nehrál, pokaždé hrál ve středu ...možná, že v tom zápase s Lucemburskem byl hrál toho defenzivnějšího, nemyslím si to, ale už si to přesně nevybavím ...ale zbylé zápasy byl pokaždé na AM, v přáteláku proti Anglii taky. Nastoupil tam pod Blancem vícekrát než Gourcuff, tak mám vážné pochyby, že bys Francii nějak moc sledoval.
SunFells
03.07.2011 16:33
#
*hrál toho ...
marty9637
03.07.2011 16:40
#
Takže jsi viděl jen zápas s Anglií... Nebo si prostě jen pustíš stream a celou dobu koukáš na porno, protože Gourcuff hraje CAM, nikdy nehraje nic jinýho.. Nasri hraje falešný křídlo. Blanc už se několikrát vyjádřil, že je pro něj Gourcuff stavební kámen. Nejspíš budu věřit Blancovi, než tobě..
SunFells
03.07.2011 16:47
#
Já sleduju ty zápasy, ne prohlášení Blanca ....Takže se teď jen obracíš k tomu jedinému zápasu s Lucemburskem. Já nikde netvrdím, že Gourcuff hrál něco jiného, jen že jsem se domníval, že hrál defenzivněji než Nasri ten jediný zápas, kdy nastoupili spolu. Ale ta diskuze je o tom, že Nasri dostal pod Blancem víc příležitostí na AM (a opravdu na AM, zjisti si to hňupe, když to nerozeznáš ze hry) než Gourcuff.
A už na tebe seru chlapíčku, nezabiju odpoledne proti druhému herbage, který si bude dokola mlít to svoje zmatené.
marty9637
03.07.2011 17:07
#
Tak ty si dobrej zabiják.. Nasri dostal od Blanca víc příležitostí na AM než Gourcuff. Tohle mi tady chceš tvrdit a mě říkáš hňupe. Gourcuff pod Blancem hrál 385 minut a to byl na dva reprezentační srazy zraněný..
Podívej se na statistiky
http://soccernet.espn.go.com/player/_/id/41561/yoann-gourcuff?cc=5739
http://soccernet.espn.go.com/player/_/id/43531/samir-nasri?cc=5739

A ještě jednou říkám, že jestli jsi někdy viděl Gourcuffa hrát na křídle, nebo na některý defenzivnější pozici, tak žiješ někde v úplně jiný galaxii, kde možná i ten Diaby je fotbalista..
SunFells
03.07.2011 17:41
#
Tak se podívej ty debílku, Nasri odehrál pod Blancem Norsko, Chorvatsko, Bělorusko a Rumunsko od začátku a dva zápasy společně s Gourcuffem, jak se teď dívám - Lucembursko a Anglii ...vyjímaje toho Yoann odehrál od začátku ještě ten druhý s Lucemburskem a Brazílii. Tak si to můžeš spočítat. Nasri žádný z nich nenastoupil na křídle, minimálně ty 4 hrál na AM, pak ty dva co hráli oba možná teda na CM (je holt variabilnější no), ale v tom mači s Anglií to vypadalo, jako by spíše on hrál ofenzivněji, možná proto, že ten tvůj synek byl absolutně neviditelný. Gourcuff na křídle? Co ta zase plodíš za sračky?
marty9637
03.07.2011 17:55
#
Tak, že mi ty budeš říkat debílku, to jsme to dopracovali... Ty trubadůre, Gourcuff byl na dva reprezentační srazy zraněný.. Když k dispozici byl a hrálo se 4-2-3-1, tak hrál na AM on. Radši z toho vycouvám, tohle co tady předvádíš je hodně trapný. Když nevěříš mě, zeptej se někoho jinýho a nedělej tady ze sebe chytrýho po jednom zápase s Anglií, kde hrál právě Nasri na křídle !!!!! V rozestavení 4-2-3-1 nebo-li
Sagna, Rami, Mexés, Abidal-M´Vila, Valbuena-Nasri, Gourcuff, Malouda-Benzema
SunFells
03.07.2011 18:04
#
Tak si prohoď Nasriho s Valbuenou a budeš to mít v pořádku A ještě, že víš líp než já, co jsem viděl a co ne, bravo. Zbytek jsem napsal výš, ale jsem rád, že jsi mě utvrdil v tom, že diskutovat s tebou je naprosto zbytečný, příště nebudu tak hloupý, abych se tebou zabýval.
A Diaby je dřevo, Iniesta legenda a Neymar by ovládl Anglii jsi zapomněl napsat
marty9637
03.07.2011 18:06
#
billl
03.07.2011 14:17
#
Byla by to příjemná změna od toho našeho stereotypu a hlavně Theo by se posunul ještě o level výš.
Mastný Chobot
03.07.2011 14:18
#
Ja som z neho mal napríklad pocit, že si v tejto sezóne konečne, po roku a pol, zvykol na tom krídle a začal predvádzať to, pre čo sme ho kúpili a začal sa tým futbalom baviť. Hrá taký free role, kde môže robiť v podstate, čo chce a to mu, podľa mňa, na tom krídle vyhovuje a rád by som bol, keby mu to tam vyhovovalo aj ďalšiu sezónu.
smazaný uživatel
03.07.2011 14:19
#
no právě... ale když měl za úkol být ten nejtvořivější hráč, ten, na kterým ta hra vlastně sedí, tak mě prostě nepřesvědčil :-) Na levo se mi líbil nejvíc :-)
SunFells
03.07.2011 14:25
#
Právě ta free role mu dovoluje tvořit akce i ze středu. To pravé křídlo mu celkem i sedělo, naučil se na té pozici hrát, ale nalevo začal zase upadávat a druhou půlku sezóny neměl tak dobrou.
Mastný Chobot
03.07.2011 13:53
#
ty si fanúšik Arsenalu? Lebo som ťa tu ešte nezaregistroval.
Inak, Chamberlain sa mi zdá reálnejší ako Samba či Cahill, čo je vzhľadom na to, čo by Arsenal potreboval posilniť, dosť blbé.
smazaný uživatel
03.07.2011 13:56
#
Jsem :-) Já moc do diskuzí nechodím, ale asi začnu :-) Já jsem přestal číst komentáře od té doby, co se tady většina hráču Arsenalu, nebo i sám Wenger stali terčem posměchu a vždycky jsem se u toho tak nasral až jsem si řekl, že to nemá cenu :D
Mastný Chobot
03.07.2011 13:59
#
aj mňa to vnútorne vždy naštve, ale potom si z nich začnem robiť srandu a ono to ustúpi.
smazaný uživatel
03.07.2011 14:06
#
díky za radu... navíc nejvíc se většinou dělají srandu z Walcotta, což je můj nejoblíbenější hráč. A když všude čtu, jak kdejakej chytrák o něm píše, že je dřevo.... to mě tak neskutečně nasre, že se ani zklidnit nedokážu :-)
billl
03.07.2011 14:08
#
když se smějou Theovi, tak si vzpomenu na Balea.....
smazaný uživatel
03.07.2011 14:10
#
pomůže to jo?
billl
03.07.2011 14:12
#
tak po tom jak vyhrál tu cenu pro nejlepšího hráče, tak jo :-)
SunFells
03.07.2011 14:13
#
Co teprve my s Chobotem, když nám neustále haní oblíbeného Bendtnera
Mastný Chobot
03.07.2011 14:16
#
smazaný uživatel
03.07.2011 14:18
#
no, aspon že nemáš nejoblíbenějšího Denilsona :D
SunFells
03.07.2011 14:26
#
Já netvrdím, že Bendtner je můj nejoblíbenější, jen oblíbený
Counter
03.07.2011 16:28
#
SunFells
03.07.2011 14:05
#
Když si vezmeš jaké individua se obvykle vlastně smějí, tak tě to z míry ani vyvést nemusí
smazaný uživatel
03.07.2011 14:06
#
Liquid
03.07.2011 13:21
#
Že by synek Miyagiho ?
SunFells
03.07.2011 13:24
#
Ne, Miyaichiho.
smazaný uživatel
03.07.2011 13:24
#
100.pro mě
Mastný Chobot
03.07.2011 13:24
#
zaslúžiš si.
smazaný uživatel
03.07.2011 14:28
#
Čau může mi někdo vysvětlit proč Dortmund ani Lille nejsou v 1.koši když jsou mistři ligy
http://www.coen.wz.cz/ligamistru.htm
pospech11
03.07.2011 14:30
#
třeba se protože se počítají evropské koeficienty za poslední sezony
Mastný Chobot
03.07.2011 14:31
#
lebo sa to delí podľa nejakých koeficientov a bodov, asi.
smazaný uživatel
03.07.2011 14:31
#
jestli je to koeficientama jako např.Bayern má lepší koeficient než Dortmund tak je to dost nespravedlivý.
pospech11
03.07.2011 14:31
#
proč dyť bayern hrává pravidelně LM kdežto BVB se až v poslední době dostali zpět do Evropy
smazaný uživatel
03.07.2011 14:34
#
jj ja to beru podle aktualnich vysledku Dortmund jako mistr by měl byt v 1. a Bayern ve 4.,mně to tak přijde nespravedlivý
smazaný uživatel
03.07.2011 14:41
#
už jenom když hraje Bayern předkolo měl by být ve 4.No nedá se nic dělat když to mají podle koeficientů...
naheCZ
03.07.2011 14:55
#
zaryrej fanoušek Dortmundu? takhle se to už dělá roky a nikomu to nevadí. To má klub být ve 4. koši jen kvůli tomu, že se mu v lize nepovede jedna sezóna?
One-Real
03.07.2011 14:38
#
No když na to tak koukám tak se dá chytit pěkně smrtící skupina. např Real, AC, City a Dortmund
smazaný uživatel
03.07.2011 14:39
#
právě no
pospech11
03.07.2011 14:41
#
ale byla by to zajímavá skupina
smazaný uživatel
03.07.2011 14:44
#
jo no
smazaný uživatel
03.07.2011 14:45
#
Problémová pro favority.
Mastný Chobot
03.07.2011 14:45
#
to by Real nepostúpil.
smazaný uživatel
03.07.2011 14:49
#
celej 1.koš by měl potíže.
osobnostx
03.07.2011 15:11
#
Neboj, nahřáté a označené míčky rozhodnou že tomu bude jinak. Chudé týmy musí z kola ven.
smazaný uživatel
03.07.2011 15:17
#
AC v druhom kosi a Porto v prvom ...to by malo byt asi opacne
ACSMan
03.07.2011 15:55
#
fuj to Man city vůbec se mi v evropě nelíbí, těžkej nezvyk
Gerrard-8
03.07.2011 16:29
#
smazaný uživatel
03.07.2011 14:31
#
jj to sem si myslel
Shevchenko
03.07.2011 16:00
#
15:59 Aršavin v hledáčku Arsenalu
Darth Vader
03.07.2011 16:00
#
teď jsem to sem chtěl dát
Mastný Chobot
03.07.2011 18:00
#
ten nie, lenivé hovädo a ešte bude aj drahý.
SunFells
03.07.2011 18:05
#
smazaný uživatel
03.07.2011 17:16
#
Talent
niflheim
03.07.2011 17:31
#
200. za dobré jídlo
smazaný uživatel
03.07.2011 18:32
#
smazaný uživatel
03.07.2011 17:34
#
Přidejte se na FB do fan stránky Saints - Southampton FC - CZ/SK fansite
smazaný uživatel
03.07.2011 20:16
#
drž hubu
smazaný uživatel
03.07.2011 23:09
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.