Sportovní arbitrážní soud odložil Kúdelovu kauzu, zabývat se jí bude v dubnu

19.01.2022 11:28 - Aktuality
 
Sportovní arbitrážní soud (CAS) v Lausanne odložil na duben projednání kauzy fotbalisty pražské Slavie Ondřeje Kúdely. Původní termín byl stanoven na tento pátek 21. ledna, podle serveru Seznam Zprávy byl ale posunut na 11. dubna, kdy slyšení nebude muset probíhat on-line.

Čtyřiatřicetiletý stoper se k CAS odvolal v červnu poté, co od disciplinární komise Unie evropských fotbalových asociací (UEFA) dostal trest zákazu startu v deseti zápasech za údajnou rasistickou urážku záložníka Rangers Glena Kamary v březnové odvetě osmifinále Evropské ligy v Glasgow.

"Kvůli protipandemickým opatřením nabídl CAS on-line jednání v původním termínu 21. ledna, anebo odročení. Vzhledem k tomu, že je povoláno několik svědků včetně Glena Kamary, u něhož chceme provést křížový výslech, pro který je důležitá bezprostřední reakce, o niž bychom v on-line prostředí přišli, shodli jsme se s UEFA, že o on-line jednání nemáme zájem. A došlo tedy k odročení na duben," řekl serveru René Cienciala z advokátní kanceláře Urban & Hejduk, který Kúdelu ve sporu zastupuje.

Finský záložník Kamara, jehož rodina pochází ze Sierry Leone, po vypjaté osmifinálové odvetě v Glasgow obvinil Kúdelu z rasismu. Stoper Slavie nařčení popřel, přesto dostal od disciplinárky UEFA trest na deset zápasů.

Kamara obdržel třízápasový trest za napadení Kúdely v útrobách stadionu, jemuž přihlížel i tehdejší trenér Rangers Steven Gerrard. Slavia odvetu vyhrála 2:0 a po předchozí domácí remíze 1:1 postoupila do čtvrtfinále.

Kúdela po neúspěšném odvolání přišel o účast na letním mistrovství Evropy. Během podzimní části sezony byl zraněný a trest si už odpykal, přesto podle Ciencaly chce usilovat o očištění svého jména.

"Když jsme proces odvolání k CAS zahajovali, trest ještě zdaleka plně vykonán nebyl. A obvykle to u sportovní arbitráže probíhá rychleji. Ale můj klient využije u CAS svého práva na spravedlivý proces, ve kterém chce očistit své jméno od obvinění z rasismu, které je podle něj zcela nedůvodné," uvedl advokát.

Utkání Slavie v Glasgow provázela kromě pozápasové dohry i ostrá hra domácího celku v průběhu duelu. Rangers dohrávali bez dvou vyloučených fotbalistů, Kemar Roofe navíc bezohledným kopem do hlavy vážně zranil brankáře Ondřeje Koláře. Od té doby panují mezi českým a skotským fotbalem napjaté vztahy.

Ty se naposledy projevily po domácím duelu jiného pražského celku Sparty proti Rangers na konci září. Letenští měli na zápas 2. kola skupinové fáze Evropské ligy zavřený stadion kvůli rasistickému chování části příznivců vůči záložníkovi Monaka Aurélienu Tchouaménimu v srpnovém utkání 3. předkola Ligy mistrů. Díky výjimce UEFA ale mohlo do hlediště 10.879 dětí ve věku od šesti do 14 let s doprovodem. Jejich bučení a pískání doprovázelo každý Kamarův kontakt s míčem a vyvrcholilo ve druhém poločase, kdy byl záložník po druhé žluté kartě vyloučen.

Sparta utkání vyhrála 1:0, skotský klub si ale na chování diváků stěžoval a obrátil se kvůli tomu i na UEFA. Ta ale v říjnu uvedla, že Spartu za chování diváků trestat nebude.
Autor: ČTK
Související články
Komentáře (182 / 0 nových)
Hafna
19.01.2022 11:45
#
Rasismus! Nechtějí s Kamarou udělat křížový výslech online, protože není bílý!
vceradnesazitra
19.01.2022 11:47
#
Tak snad UEFA za to ukradené Euro dostane pořádnej flastr. Odsuzovat bez důkazů, to je jak ze středověku.
kan
19.01.2022 11:52
#
..pokud se ovšem nejedná o černocha, o jejichž lžích a křivých svědectvích máme všichni jasno důkaz nedůkaz
000
19.01.2022 11:57
#
U Vás doma možná jo, ale jinak by měl být standard že spravedlivý soudní proces bude veden bez ohledu na barvu pleti...... ....a to v tomto případě bohužel nenastalo.....
kan
19.01.2022 12:03
#
to by standard být jistě měl, ale převažující český názor na spravedlivý soudní proces je, že bílý nevinný/oběť, černý vinen/lhář.. jaká je pravda je úplně jedno
000
19.01.2022 12:22
#
V ČR soudnictví funguje rasově spravedlivě a měl by ses zamyslet a přestat tady zvracet nesymysly které slýcháváš u svých fašistických kamarádů.
kan
19.01.2022 12:38
#
píšu český "názor na spravedlivý soudní proces", ne "soudnictví"... Možná jsem to měl zúžit jen na EF, každopádně to, že je jasno v ten moment, kdy se podíváš na fotku je smutná pravda.
000
19.01.2022 12:44
#
Ne není vymyslel sis to....na základě svého neobjektivního pohledu sis vyfabuloval mizerný názor který vydáváš za pravdu.....ale můžeš mi to vyvrátit a poukázat na kauzu, kde byl černý hráč jasně v právu a valná většina diskutujících byla proti pouze protože je jiné barvy pleti.........píšeš nesmysly.....
Selänne
19.01.2022 12:02
#
Důkaz mají. Že je nejseš schopný akceptovat je přeci jenom tvoje věc.
000
19.01.2022 12:19
#
No právě že nemají to je ta kontroverze celé kauzy ale pokud chceš určitě nebude na škodu pokud nám tady ty důkazy nasdílíš
bobis21
19.01.2022 12:22
#
A proč ho teda už skoro rok skrývají? Stačí ho zveřejnit a je vše vyřešeno. No když se rok brání zveřejnění toho co "mají", moc důvěryhodně to nepůsobí.
Spalovač šancí
19.01.2022 12:32
#
Důkaz mají, lež jiného hráče Rangers
Losinho
19.01.2022 12:40
#
A můžeme ho vidět?
Kily
19.01.2022 12:41
#
ty důkazy jsou právě sporné, jelikož Kúdelu nakonec potrestali na základě na poslední chvíli získaných důkazů, které si UEFA nechala pro sebe a neposkytla je ani advokátní kanceláři. Nebo je možná poskytla, ale vypadaly tak důvěryhodně, že kancelář neváhala s odvoláním jinam. UEFA měla jenom jednu dlouhou větu, kterou právník pro jistotu několikrát upravil
Bianconero
19.01.2022 12:46
#
Důkaz musíš provést, pokud ho neprovedeš, nemáš nic a tím pádem je akt protiprávní.

Pokud bylo rozhodnuto, musí být zápis/rozhodnutí a v tom zápise/rozhodnutí musí být jasně uvedeno, čím byl důkaz proveden a na čem staví argumentaci, resp. odůvodnění, proč rozhodli, jak rozhodli.
vagneris
19.01.2022 13:04
#
Tohle platí v právním světě. UEFA ze sebe dělá soudce podle vlastních pravidel.
Bianconero
19.01.2022 13:06
#
Máš pravdu. UEFA má svá vlastní pravidla. Na štěstí mám jen zkušenost s právním světem a ne s UEFA.
Selänne
19.01.2022 12:53
#
Vždyť je úplně jasný jakou hru tu hraje advokátní kancelář. Ten jejich whataboutismus je úplně do očí bijící. A nejvtipnější je, že Kúdelu odsoudila samotná Slavia v momentě, kdy druhý den po incidentu vypustila do světa "you are a fucking guy"...
Bianconero
19.01.2022 12:42
#
Tvrzení proti tvrzení není důkaz.
Nebelung
19.01.2022 12:45
#
Ale je. Říká se tomu svědecká výpověď a zcela běžně se na základě toho rozhoduje.
bobis21
19.01.2022 12:47
#
Ale pokud máš dvě různé verze a nic co dalšího co by potvrzovalo nebo vyvracelo kteroukoliv z nich, nemůžeš prostě říct že jednu bereš a druhou ignoruješ.
Selänne
19.01.2022 12:54
#
Problém je, že pro Kedelovo nevinu nehraje nic. Jak jeho chování během incidentu, tak chování hráčů Rangers.
bobis21
19.01.2022 12:55
#
A pro opak taky nic.
Takže jak říkám, nemáme žádný důkaz, takže nemůže přijít ani žádný trest.
Puskas
19.01.2022 12:55
#
Reakce hráčů Rangers byla dána chováním Kamary.
Selänne
19.01.2022 12:58
#
Tak se na to podívej znovu. Ta reakce Kamary a jeho spoluhráče je okamžitá. Tohle není žádný nahraný divadlo. Já chápu, že je to těžký si to přiznat, ale pravda je taková, že tohle posral Kúdela. Vinit z toho kohokoliv jiného je k smíchu.
bobis21
19.01.2022 13:00
#
Vždyť sami po zápase říkali že tak reagovali až když jim Kamara řekl co "slyšel". To už je zase nějaká nová verze příběhu?
mistr129
20.01.2022 19:11
#
Puskas
19.01.2022 13:02
#
Spoluhráč reagoval až na Kamaru, který klidně mohl něco špatně slyšet nebo byl s nervy po vyřazení tak blbě, že ho popudilo i "obyčejné" nadávání. Plno hráčů reaguje na různé osobní útoky. V tom zápase se podobně vztekal Olayinka na kohosi z Rangers a určitě ne kvůli rasismu.
Selänne
19.01.2022 13:16
#
Ale no tak...
John Obi Mikel
19.01.2022 13:33
#
Cotton
19.01.2022 15:08
#
Co třeba to, že neumí anglicky? A že by to za tu vteřinu nestihl říct?
Selänne
19.01.2022 22:38
#
ACSeRw!n
19.01.2022 18:27
#
Nebelung
19.01.2022 13:36
#
A s tím je třeba se vypořádat. Navíc se nerozhoduje větišnou na základě jednoho nebo dvou důkazů. Já jen odporuji tomu, že tvrzení proti tvrzení není důkaz.
bobis21
19.01.2022 13:38
#
No samo o sobě opravdu není. Respektive ne dostatečný k tomu, aby mohl být udělán nějaký závěr.
db18
19.01.2022 13:42
#
A nemá to Kamara podložený ještě svědectvím svého spoluhráče?
bobis21
19.01.2022 13:46
#
Což je právě irelevantní. To že se dva kámoši dohodnou, že budou vypovídat stejně, má to nulovou přidanou hodnotu. Navíc i ten spoluhráč po zápase řekl že to neslyšel a reagoval až když mu to Kamara řekl. O pár týdnů později najednou slyšel všechno. Opravdu věrohodný důkazní materiál.
Puskas
19.01.2022 13:59
#
A pak se ještě opravoval, že to slyšel jinak.
Bianconero
19.01.2022 13:57
#
Spoluhráče, který nic neslyšel, ale z reakce Kamary usoudil, že šlo o rasismus. Opět. Dojmologie. Dojmy nikoho nezajímají a interpretace posunků a chování spoluhráče už vůbec ne.

Mně osobně je jedno, co Kúdela řekl, jde mi o to, že tu panuje nevraživost vůči někomu na základě ničeho 100% prokazatelného. A můžu mít Kúdelu rád nebo nerad jako hráče, ale měl bych si zachovat tvář a posuzovat jeho případ bez emocí.
Cotton
19.01.2022 15:09
#
Ano, ale ten prý už třikrát změnil svou výpověď
Nebelung
19.01.2022 13:56
#
Ale je v případě, kdy je provedeno jako svědecká výpověď. Vždyť celá koncepce sporných řízení stojí na tvrzení proti tvrzení a je pak na stranách, aby svá tvrzení podpořily dalšími důkazy.
Ale aby bylo jasno, opravdu si nemyslím, že lze jednoznačně říct, že má pravdu Kamara, nebo Kúdela. Otázkou je, zdali k tomu nelze přistupovat jako k civilnímu sporu a tedy nebude potřeba 100% přesvědčení o tom celém skutku, ale bude stačit menší. Ona by se pak ani ta často omílaná presumpce neviny nepoužila.
Bianconero
19.01.2022 13:59
#
Jenomže oni to ženou celé jako rasismus a jako trestný čin. Kdyby to bylo civilní řízení, tak je to poměrně jednoduchá záležitost. Jenomže z pozice civilního řízení by Kamarův právní nikdy nedosáhl trestů, kterých se domáhá.
Nebelung
19.01.2022 14:05
#
Ale to je druhá větev kauzy, na kterou jsem upřímně zapomněl. Nevím, jestli to vůbec vyšetřují, nebo to byly jen výkřiky do tmy. Naopak si ale myslím, že v případě trestního řízení by Kúdela měl větší šanci na úspěch. Přestože anglo-americký systém práva je v tomto dost nevyzpytatelný.
Bianconero
19.01.2022 14:14
#
Tak ona ta kauza v podstatě už jede jen po té disciplinární lince UEFA. Vše ostatní dá se říct vyšumělo. Je to poměrně velká fraška. Veskrze vše, o čem se tady napříč diskusí lidi baví, je bezpředmětný. Kúdela jen chce "očistit" svoje jméno a tím se celé to extempore jenom opět otevírá.
Nebelung
19.01.2022 14:24
#
Bianconero
19.01.2022 13:05
#
Svědecká výpověď musí mít nějakou důkazní hodnotu. S ohledem na vývoj událostí bych nevěřil ani jednomu, protože výpovědi obou stran nejsou 100% prokazatelné, pouze si je můžu interpretovat a věřit jedné či druhé. A protože ctíme presumpci neviny, není co řešit.
bobis21
19.01.2022 13:07
#
Nebelung
19.01.2022 13:38
#
Ale i tvrzení proti tvrzení má důkazní hodnotu. A je na soudu/orgánu, který rozhoduje, jak se s tím vypořádá. Reagoval jsem jen na tvůj komentář. Další okolnosti nehodnotím.
Bianconero
19.01.2022 13:51
#
Dobře, díky za komentář.
vagneris
19.01.2022 13:06
#
Ale ten svědek musí být důvěryhodný a neměnit 5x výpověď.
Nebelung
19.01.2022 13:41
#
Nikoliv, i svědecká výpověď nedůvěryhdoného svědka je důkaz a je na soudu, aby odůvodnil, proč jej za nedůvěryhodného považuje a jeho tvrzení tedy nemělo na jeho rozhodnutí vliv.
DonAndres
19.01.2022 12:54
#
To seš opravdu tak hloupej nebo jo?
ACSeRw!n
19.01.2022 13:03
#
oli9
19.01.2022 13:07
#
A můžu poprosit o ten důkaz? Nebo jen placas nesmysl z toho, žes někde četl že ten důkaz mají
db18
19.01.2022 13:29
#
vinetou
19.01.2022 13:30
#
Rikomescudi
19.01.2022 13:53
#
vagneris
19.01.2022 12:55
#
Největší problém je, že si UEFA hraje na soud, který není. Trestat může pouze za udělené karty podle pravidel fotbalu.
imp
19.01.2022 13:45
#
Lord Beilish
19.01.2022 12:55
#
Kúdela si zakryl ústa, úmyslně tak zničil hlavní důkaz.
db18
19.01.2022 13:31
#
což by asi stejně bylo těžké rozpoznat, jestli řekl
"fucking guy" nebo "fuck nigga"
Dufan
19.01.2022 14:06
#
fucking niigguy
db18
19.01.2022 14:16
#
Randy Marsh
000
19.01.2022 11:49
#
Hanba je že v případě očištění už to nikoho nebude zajímat a EURO mu nikdo nevrátí......měli tam naběhnout a aspoň jim rozbít držku.....
Selänne
19.01.2022 12:03
#
Neměl se chovat jako dement. Může si za to sám.
000
19.01.2022 12:06
#
Naopak....měl se chovat jako dement a opičák by měl frakturu čelisti
Selänne
19.01.2022 12:10
#
Teď už je pozdě tohle řešit, Ondřeji...
000
19.01.2022 12:23
#
Stále si můžeme vzít poučení do let budoucích
Selänne
19.01.2022 13:21
#
Tohle se nelíbí uživateli Pavel Řehák.
O.Giroud
19.01.2022 13:59
#
alebo Kudela no
000
19.01.2022 14:04
#
Tak Kudela byl napadený a nic mu se mu nestalo tak očividně černá síla...nic moc

hnilda
19.01.2022 12:25
#
Fakt tomu veříš, nebo jenom provokuješ? Protože pokud tomu věříš, tak jseš ztělesněním všeho, co je na týhle společnosti špatně.
verv
19.01.2022 12:30
#
Selänne
19.01.2022 12:56
#
Jako že věřím tomu, že šel rasisticky něco pošeptat do ouška a pak od incidentu radši utekl? To si nesmíš do hlavy něco furt vsugerovávat, pak třeba prozřeš.
bobis21
19.01.2022 13:01
#
Utekl před násilníky. To je racionální postup.
Puskas
19.01.2022 13:03
#
Ustupoval před dotírajícím Kamarou a jeho kámošem.
000
19.01.2022 13:13
#
Věřit iracionálně bez důkazů jenom proto abys měl opačný názor než všichni ostatní je hanba a asi by ses měl zamyslet z čeho pramení tvůj pocit méněcennosti, který se tady snažíš si léčit.

Toto přece není normální
Selänne
19.01.2022 13:20
#
Tohle je objektivní popis situace. Já přeci nemůžu za tvojí neochotu tohle akceptovat.
bobis21
19.01.2022 13:23
#
Objektivní na základě čeho? Je to nějaká tvá subjektivní víra. Ale tvé náboženství nemá s objektivním nic společného. Buď prokaž co přesně bylo řečeno, nebo to nenazývej objektivní.
Puskas
19.01.2022 13:24
#
Subjektivní, ne objektivní. Objektivní to bude až s důkazem.
Bianconero
19.01.2022 13:30
#
Tvoje používání jazyka dokazuje, že o objektivitu ani v nejmenším nejde. Pokud použiješ sdělení "šel rasisticky něco pošeptat do ouška", dáváš tomu dojmovou projekci svého subjektivního pohledu. Možná až se naučíš jazyk používat, tak budeš schopný lépe manipulovat a vnášet do věcí nejasný pohled a třeba i někoho zvikláš.
Selänne
19.01.2022 13:37
#
V pohodě. Můžeš se zkusit přihlásit v advokátní kanceláři zastupující Kúdelu. Můžeš ho z toho zkusit vykecat podobným způsobem. Jenom škoda, že se to nebude týkat samotné situace.
Bianconero
19.01.2022 13:49
#
Hráč Kúdela přistoupil k hráči Kamara, cosi mu v krátkém časovém sledu sdělil se zakrytými ústy, následně hráč Kúdela opět odstoupil a hráč Kamara reagoval pobouřením a argumentací s rasistickou urážkou. - To je objektivní popis tebou popisované situace.

Reaguji na tvůj pokus obhájit pojem objektivity, co a jestli Kúdela udělal nebo neudělal je mi celkem jedno. Každopádně prokazatelné důkazy nejsou. Kdyby byly, příslušné orgány by kolem nich nedělaly mlhu.
John Obi Mikel
19.01.2022 13:34
#
ACSeRw!n
19.01.2022 13:04
#
Azazelo RD
19.01.2022 15:23
#
Kdyby to rozhodovali 21. ledna, tak by ho mohli čestně donominovat na APN nějakému týmu, aby mu vynahradili EURO.
Toxic
19.01.2022 11:59
#
měl bys dát zmrazit sperma kdyby to přesunuli na rok 2500
Losinho
19.01.2022 12:41
#
Kúdelu už stejně čas netlačí, zato Kamara se musí potit až na prdeli
Selänne
19.01.2022 12:56
#
clinger
19.01.2022 13:15
#
ty jsi tak neuvěřitelně hloupý člověk
RM1999
19.01.2022 13:18
#
Tohle měl říct tenkrát Kúdela Kamarovi místo té opice a nemusel mít tyhle problémy.
clinger
19.01.2022 13:22
#
a co víme co mu řekl? a stejně nevím co tu furt někteří řeší. kdo viděl ten zápas celý a ne jen to šeptání jako ten hňup Selanne nemůže proti Kudelovi říct ani popel i kdyby Kamarovi do opic Kudela nadával. Protože hráčí Rangers se celý zápas chovali hůř než opice a cokoliv jiného!
lampas
19.01.2022 18:12
#
Tohle ale chátra typu Kamary beze taky jako rasismus, takže by divadlo kolem bylo stejné...
Selänne
19.01.2022 13:19
#
Cringe
junglist
19.01.2022 12:48
#
uděláme si schválně takovej malej průzkum veřejného mínění. kdo mu věří? řekl to s tou opicí nebo ne? pravdu se stejně nikdy nedovíme
řekl
neřekl
junglist
19.01.2022 12:49
#
bobis21
19.01.2022 12:51
#
Rozhodování o vinně a nevinně nemůže být založeno na víře, to je pointa celého problému. Je jedno jestli někomu chceš věřit nebo ne. Tato otázka je úplně irelevantní.
A to že rangers lhali o rasismu teď na spartě ukazuje, jak "nemožné" je aby o něm lhali i o pár měsíců dřív.
bobis21
19.01.2022 12:53
#
Díky autocorrect, teď vypadám jako dobrý češtin
Puskas
19.01.2022 12:55
#
Tehdy šlo o případnou lež jednoho hráče, resp. dvou, na Spartě o otevřenou lež klubu.
clinger
19.01.2022 13:22
#
junglist
19.01.2022 14:00
#
Proč by to mělo být irelevantní? Tady o něm nechce nikdo rozhodovat, jen mě zajímá co si lidi myslí. Důkaz neexistuje, pravdu ví jen Kudela a Kamara
Infi
19.01.2022 15:56
#
vždyť je to "malej průzkum" a ne soud, asi bych to úplně nehrotil
bobis21
19.01.2022 16:04
#
Já chtěl jen poukázat na to, že to vůbec není to, o čem diskuze o trestu pro Kúdelu je. Je to o tom, jestli má někdo být trestán bez důkazů nebo ne. Pak by mě zajímalo co ti kteří říkají že věří Kamarovi odpovídají na tuto otázku.
Infi
19.01.2022 16:19
#
Já bych řekl, že žádný normální člověk ti neřekne, že by měl být někdo potrestán bez důkazů. Tady tenhle případ je holt dost dementní dá se říct, za mě osobně si myslím, že Kúdela byl schopný v zápalu boje toto říct s tím, že si neuvědomil, co nastane potom. Ono, asi nikdo by to nečekal, kdybychom se s touhle hypotetickou otázkou setkali před zápasem. Ale jak sám píšeš, je to můj názor jenom a toto o vině a nevině nerozhoduje. To, že byl potrestán a to na základě buď slabých nebo veřejnosti nepřístupným důkazům, je už zas jiné téma do kterého bych se nerad pouštěl, protože mi tyto diskuze už docela stačily loni
kilobyte
19.01.2022 13:21
#
vinetou
19.01.2022 13:29
#
srandamač
19.01.2022 13:33
#
Dozvíme se v knize, kterou vydá po kariéře a vydělá na ní raketu
db18
19.01.2022 13:41
#
Cotton
19.01.2022 15:15
#
Kúdela řekl nějakou česko-anglickou blbost, Kamara slyšel monkey.
cr7sux
19.01.2022 17:11
#
raduinho
20.01.2022 20:41
#
ACSeRw!n
21.01.2022 11:30
#
to ti rekli u vas v hospode ?
Infi
19.01.2022 15:51
#
cr7sux
19.01.2022 17:11
#
OTASi
19.01.2022 19:39
#
vagneris
19.01.2022 12:53
#
Fucking offline!
ACSeRw!n
19.01.2022 13:01
#
snad se prokaze pravda a tenhle zmrd si uz nezahraje
clinger
19.01.2022 13:15
#
tobě rozkopat držku debile
callix
19.01.2022 13:34
#
vinetou
19.01.2022 13:29
#
db18
19.01.2022 13:31
#
clinger
19.01.2022 13:34
#
i ty?jak hluboko člověk ve své nenávisti může klesnout
db18
19.01.2022 13:40
#
*V naději, že se ukáže pravda. Stejně jako v případě Řeháka.
clinger
19.01.2022 13:46
#
ty pravdo jedna. Pravda je v tomto případě jediná a to že hráči Rangers neunesli vývoj zápasu a snažili se celý zápas o to někoho zranit (něco takového jsem v evropských pohárech snad ještě neviděl), vrcholilo to kopáním v přerušené hře do ležícího slávisty a JEDINÁ REAKCE slávistů byla to že Kudela šel něco pošeptat do ucha Kamarovi. Nesnížili se k surové hře ani k ničemu jinému. Jestli za tohle si Kudela zaslouží označení zm.d a konec ve fotbale co potom si zaslouží hráči Rangers? Trest smrti by byl málo...
vinetou
19.01.2022 13:47
#
jak hluboko člověk ve své nenávisti může klesnout
db18
19.01.2022 13:48
#
Blasphemer
19.01.2022 13:49
#
Rikomescudi
19.01.2022 13:57
#
O.Giroud
19.01.2022 14:00
#
clinger
19.01.2022 15:08
#
nepochopils,nevadí
Hyrax
19.01.2022 15:35
#
Infi
19.01.2022 15:58
#
how the turntables
Bianconero
19.01.2022 14:03
#
Možná by stálo za to se na některé věci vykašlat a netrvat si na pravdě. Spoustu věcí by to vyřešilo, ulehčilo a lidi by k sobě měli blíž.
Blasphemer
19.01.2022 13:46
#
stálo ti to vůbec za to,
vrazit jehlu do ruky,
zradit matku, zradit sebe
vykašlat se na kluky.
ratusek
19.01.2022 13:40
#
Kamara? Souhlas
clinger
19.01.2022 13:42
#
Kamara
19.01.2022 14:01
#
oli9
19.01.2022 13:09
#
Tak snad přijde i na toho zmrda Kamaru, také ho to chce potrestat... Gerrard už zdrhnul, takže za ním už nebude tak stát a v Anglii je to nebude zajímat
10adam
19.01.2022 13:41
#
Kedel měl držet hubu…já bych mu dal stopku na dvacet zápasů
db18
19.01.2022 13:43
#
důvod: demence
10adam
19.01.2022 13:45
#
Demence je důvod proč Kedel nedržel hubu? S tím souhlasím
db18
19.01.2022 13:47
#
RM1999
19.01.2022 16:11
#
Mass
19.01.2022 18:52
#
Soupeř ti kope do spoluhráče na zemi a ty mu ani nic neřekneš? A to všechno ve vypjatym zápase, kde se tě neustále snaží zranit a už ti poslali do nemocnice kamaráda? No s tebou bych teda nechtěl hrát.
Blasphemer
19.01.2022 13:50
#
Málokterá kauza je tak otravná jako tahle. A ono se to bude ještě prodlužovat do jara.
Trand
19.01.2022 14:28
#
Bianconero
19.01.2022 14:30
#
Babiš?
Covid?
Green deal?
Blasphemer
19.01.2022 14:45
#
A to souvisí s fotbalem jak? Kromě toho, že s tím retardi zasírají fóra i tady.
Bianconero
19.01.2022 15:03
#
"Málokterá kauza je tak otravná jako tahle."
h8_sfatto
19.01.2022 19:07
#
co je na green dealu otravnýho ?
Bianconero
19.01.2022 19:16
#
To, že se pořad mluví o tom, jak chceme zachránit planetu, ale jde jen o záchranu sebe sama. Tohle zkurvený pokrytectví je k zblití. Tahle planeta si s parazity, jakými lidi jsou, poradí hravě sama. A my opravdu nemáme nárok ovlivnit to, co se tady na planetě bude dít. Nejsme hybateli, jen se tu snažíme přežít, o nic víc nejde.
db18
19.01.2022 14:48
#
Ne.
Bianconero
19.01.2022 15:05
#
Zajímavý. Pro mě jsou ta tři uvedená témata daleko otravnější než Kúdela. Ale každého otravuje něco jiného.
db18
19.01.2022 18:21
#
Kúdela vs. Kamara otravuje taky především proto, jaká prkotina to oproti těm ostatním je.
Bianconero
19.01.2022 19:03
#
Babiše by měl někdo zabít, lidi by se našli. Covid by se měl přestat řešit, kdo chce, ať chcípne, za mě je to OK. Green deal je komunismus v zeleném. Hlavně jsou důležitější věci, než neustále strašení z médií. Kdyby se lidi odpojili a hlavně vypnuli televize, byl by klid největší.
db18
19.01.2022 19:58
#
Kdyby na ten covid chcípali doma a nezahlcovali nemocnice, tak by to bylo v cajku...
db18
19.01.2022 19:58
#
(ty co se proti němu nechtěj bránit)
Bianconero
19.01.2022 20:03
#
Kily
20.01.2022 09:00
#
u Babiše si jen zjistit, jak to bude s jeho dluhy a vrácením dotací, abychom tady v pondělí neoslavovali a v úterý nám nebylo sděleno, že to všechno budeme muset zaplatit
Bianconero
20.01.2022 10:10
#
No, pokud ho někdo neoddělá, tak bude příštím prezidentem.

A ono je jedno, jestli budeme za Babiše platit nebo ne. Jsou tu jiné věci, které nás pošlou do kopru a souvisí to dost úzce s green dealem a naší energetickou závislostí. V dluzích se budeme topit, ať se stane cokoliv. Jsme v řiti a čím dřív se s tím smíříme, tím lépe se s tím vypořádáme.
Kily
20.01.2022 11:07
#
s Babišem jako dalším prezidentem já už počítám, cca milion a čtvrt hlasů má jistých, něco mu přihraje Zeman a zbytek si zajistí sám díky covidu, ať už prosazováním povinného očkování, nebo na míru upraveným příběhem o tom, kterak s koncem jeho vlády začala čísla nakažených klesat a nahoru vyletěla až ve chvíli, kdy se začala angažovat nová vláda. Lidé, kterým tohle bude stačit, jsou ve všech kategoriích naší společnosti
Bianconero
20.01.2022 11:16
#
přímo na komoru
John Obi Mikel
20.01.2022 15:14
#
ACSeRw!n
19.01.2022 18:29
#
covid neni kauza
db18
19.01.2022 19:58
#
Bianconero
19.01.2022 20:06
#
Kauza je spor a já ve společnosti vidím spor mezi dvěma extrémními tábory, které dnes a denně řeší covid. Pro mě je covid tématem sporu, tedy kauzou.
frankiefcb
20.01.2022 08:15
#
kauza Kovid Máme tu pandemii a ono to je kauza.
Bianconero
20.01.2022 10:05
#
Covid je téma, které vyvolává řadu kauz (sporů) napříč společností. Zobecnění na strohé "kauza Covid" je zcela na místě. Ale chápu, Baník pyčo.
RM1999
19.01.2022 16:11
#
frankiefcb
20.01.2022 08:15
#
Kauza Novak.
Antijazvec
19.01.2022 13:50
#
To ako deti na Sparte rozzúrili britskú tlač bolo na popukanie. Hlavne tí chlapci s nápisom Team Kúdela. A niekto tu písal v diskusii že jeho syn ide na zápas a už ma inštrukcie na ktorého hráča má pískať. Inak, na druhý den som pozeral šport na CNN a bola to prvá správa o rasizme českých detí
Kamara
19.01.2022 14:07
#
co je na tom k smichu?
Kily
19.01.2022 14:09
#
zdar, Rikomescudi
Antijazvec
19.01.2022 14:23
#
Ahoj Afrofin, už si sa naučil po fínsky?
kbtk23
19.01.2022 18:05
#
Mass
19.01.2022 19:05
#
Tak CNN si jede tu marxisticko-progresivní Bernieho Sanderse agitku už dlouho. Doufám že se ještě nezapomnělo na to, jak zorganizovali "demonstraci" muslimských žen proti terorismu nebo jak tvrdili, že Putin má na Trumpa kompromitující osobní a finanční informace, přitom nikdy neřekli natož dokázali jaké.
h8_sfatto
19.01.2022 19:09
#
a česká verze je jen bolševicko-náckovská alá Miloš Zeman ...
Antijazvec
19.01.2022 20:28
#
Keby len to, je toho ovela ovela viac. Najlepšie je, ako teraz musia vyhadzovať redaktorov za sexuálne zločiny a ako sú prakticky pred krachom, lebo.ich vysielanie mi pripadá ako satira, ale oni to myslia vážne. Bernie je už minulosť, teraz fičí AOC.
h8_sfatto
19.01.2022 19:06
#
ať už ten tupej rasista se slovenskými či jinými východními kořeny raději ukončí kariéru, ostudy už bylo dost
torcida
19.01.2022 20:10
#
nadávaš mu za rasizmus a sám si rasista na druhú...
Antijazvec
19.01.2022 20:26
#
Bosák?
podnebný
20.01.2022 13:13
#
Kúdela se ani po vyhraném soudu do sestavy Slavie, tím méně do repre, nevrátí. Dlouhodobé zranění si vyžádá tvrdou dań stejně jako u Koláře. Slávie má teď hvězdy Mandouse a Kačarabu.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.