Sparta nebude prodávat permanentky na jarní část sezony

14.01.2022 10:07 - Aktuality
Letná (© flickr.com)
 
Sparta nezahájí prodej permanentních vstupenek na jarní část sezony. Na vině je aktuální pandemická situace s koronavirem a omezení, která pro sportovní akce platí. Letenský klub informoval o rozhodnutí na svém webu.

"V této chvíli neexistuje žádná jistota v tom, kolik fanoušků bude moci v průběhu jara na stadion. Kdybychom nabízeli na jarní část sezony další permanentky, vnímal bych to jako trochu nefér chování vůči majitelům celoročních vstupenek. V závěru podzimu přišli o šanci chodit na zápasy, jakmile to bude možné, musejí to být právě oni, kterým vstup přednostně umožníme," řekl marketingový ředitel klubu Kamil Veselý.

Celoroční permanentní vstupenky má podle vyjádření klubu přibližně šest tisíc fanoušků. Všichni z nich mohli v průběhu podzimní části navštívit takřka všechny domácí ligové zápasy Sparty, kromě posledních dvou duelů s Libercem a Bohemians 1905. U nich již platila protipandemická opatření s omezenou kapacitou 1000 diváků a toto omezení je dál platné.

"Pokud by se situace s pandemií covid-19 v průběhu jara razantně zlepšila, uvažovali bychom například o prodeji vstupenek v balíčku na několik ligových zápasů. Nešlo by tedy o klasickou permanentku, ale o vstřícný krok k fanouškům, kteří by chtěli mít na dané duely své místo na stadionu jisté. Nicméně teď tato varianta není na pořadu dne," dodal ředitel komerčního úseku a člen představenstva Sparty Tomáš Křivda.

Fotbalová Sparta vstoupí do jarní části ligové sezony 5. února na hřišti Českých Budějovic, o týden později bude hostit Viktorii Plzeň.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2615
Komentáře (169 / 0 nových)
iamek
14.01.2022 10:51
#
Greny
14.01.2022 11:17
#
Žádný překvapení už během podzimu se vědělo že půjde nejspíše tam
Losinho
14.01.2022 11:28
#
milan78
14.01.2022 11:31
#
v předkole o LM opět madarský tým postupuje dál a to i díky 3 brankám bývalé budějovické opory
oli9
14.01.2022 12:42
#
mrtvej ofsajd
14.01.2022 11:52
#
Pro Budějky skvělej prodej.
Greny
14.01.2022 12:01
#
A ukazuje to že i Baník by dokázal toho Sora prodat přímo do ciziny za víc než 30
žrout
14.01.2022 12:11
#
Pokud se Sor vypracuje na tahouna celého týmu a bude nebývale produktivní s tím, že některé góly fakt dá vyloženě sám, tak to je potom reálné. Ale ne za situace, kdy ho tam dávají jako žolíka z lavičky.
Uwe háže buly
14.01.2022 13:10
#
Fodbalysta
14.01.2022 15:57
#
Si napsal naprosto spravne. Proto rikam znovu, ze 30mil. za Sora je absolutni ulet a nesmysl.
žrout
14.01.2022 16:01
#
No ne nutně, protože pokud si jsi jistý jeho potenciálem, pak musíš jednat hned teď. Jinak potom půjde za 60 třeba a jsi už bez šance.
soukup
14.01.2022 18:12
#
60M není pro Slavii zas taková překážka
Figi
14.01.2022 13:53
#
Za 35
mrtvej ofsajd
14.01.2022 16:41
#
Ale je to spíš vyjímečný. Navíc větší kluby a ze západu budou chtít hráče prověřený Evropou...Nicméně je dobře, že jdou do ligy prachy.
oli9
14.01.2022 12:42
#
Nechápu, že po něm nešla Slavie.. Radši tam budou mít Krmelce
RM1999
14.01.2022 13:06
#
Jak víš, že po něm nešla? Prostě vzal nabídku z objektivně lepšího klubu.
Losinho
14.01.2022 13:45
#
Brejkovej hráč.. pro Slavii není ideální
Mass
14.01.2022 14:47
#
A Schranze a Alijagiče.
oli9
14.01.2022 14:50
#
Alijagice dostane pár minut jako Musa...
Mass
15.01.2022 04:42
#
To je pravda že mohli nechát hrát Musu víc, ale Kuchta byl prostě o trochu lepší.
oli9
15.01.2022 10:49
#
Asi jo, ale v Musovi jsem viděl velký potenciál
ACSeRw!n
14.01.2022 14:58
#
20DollarsInMyPocket
14.01.2022 12:45
#
ACSeRw!n
14.01.2022 14:58
#
KingMaster13
14.01.2022 15:20
#
Naprosto top přestup pro Budějky, Horejš umí dělat fotbal
adalbertus
14.01.2022 10:59
#
Thomas7
14.01.2022 11:26
#
Witcher
14.01.2022 11:13
#
Tleskám českým mancaftum co dokáží prodat někoho přímo ven bez těch přestupních stanic v Praze
teebee8
14.01.2022 11:47
#
žrout
14.01.2022 12:15
#
Tak dokážou... co na tom mají dokazovat? Ty kluby na tom nic moc dělat nemůžou kromě toho, že budou dávat příležitost mladým talentům a ne furt recyklovat prověřené nekopy. Buď prostě mají zajímavé zboží, nebo nemají. A buď přijde zajímavá nabídka, nebo ne. Dynamo pro to nic moc samo za sebe udělat nemohlo.
Jinak imho prodej přes české top kluby je podle mě přínosnější pro český fotbal víc než když ho střelí někde do Ference apod. Ale je to na debatu.
mistr129
14.01.2022 14:56
#
nevím co je super na tom, že kvalitní hráči půjdou někam do prdele, místo aby pomohli Slavii nebo Spartě v Evropě a i zlepšovali úroveň F:L
Unikitty!
14.01.2022 15:45
#
žrout
14.01.2022 15:55
#
RuneSKS
14.01.2022 16:22
#
PISTOLERO
14.01.2022 17:00
#
Modi6
14.01.2022 18:01
#
Souhlasím. Přestup do pražských S by byl pro český fotbal určitě mnohem lepší než odchod do nějakého Ferencvároše
On i ten brejkový hráč se v mnoha zápasech zatraceně hodí!
ratusek
14.01.2022 20:02
#
Pomohli Slavii jako ve smyslu že mají ideálně dávat hráče zadarmo aby z toho Slavinka něco měla? A rovnou s ní automaticky prohrávat? Nechat si vyloučit v prvních deseti minutách dvs hráče?
mistr129
14.01.2022 20:07
#
Ti hráči by pomohli Slavii.
ratusek
14.01.2022 20:09
#
Ano ale to není vina klubu a hráč to má u prdele. Jemu jde o prachy. To jen Luftjarda si hraje na velkou rodinu
mistr129
15.01.2022 08:03
#
Vždyť já za to nikomu z nich nenadávám, ale nevím, proč by prodeji do zahraničí měl tleskat fanoušek. Tobě jako fanouškovi Baníku nic nepřinese, kdy jde Bassey do Ferencvarose
Puskas
15.01.2022 10:21
#
přinese, že bude soupeř oslaben a jiný nebude posílen.
HorajzmAmmann
15.01.2022 11:54
#
Ve výsledku mají pravdu. Kdyby byla Slavia, Sparta, MB, Jablonec atp lepší tak by Baníku stačilo 5. místo k pohárům -> pomohlo by to Baníku.
Dále reklama na naší ligu. Pokud všichni v pohárech vyhoří v předkole tak nám to taky moc nepomůže... proč by někdo něco kupoval z Baníku když hrajeme lopaťáckou ligu, která by teoreticky nestačila ani na skupinu EL?
Puskas
15.01.2022 12:09
#
To by ale na to ty týmy musely mít hráče, čehož by dosáhly vybrakováním jiných, které by šly výkonnostně hodně dolů. A řada takových, kteří by mohli hrát jinde, by se na plac v těch S a S nedostali. Jistě že by bylo ideální, kdyby měly naše týmy potenciál, že by nemuseli borci odcházet do Maďarska, Rumunska nebo Polska, ale prodávat do Prahy jen proto, aby se jim pomohlo hrát v pohárech, jak taky někdy zaznívá? Nemáme ani země potenciál na to, aby tolik našich mančaftů pravidelně hrálo v pohárech úspěšně, nemáme potenciál ani na to, abychom pravidelně postupovali na MS.
mistr129
15.01.2022 12:41
#
Jasný, ale myslím, že i pro Baník bude větším úspěchem třeba se občas umístit v konkurenci S+S+Plzně 2. nebo 3. a jednou za 15 let vyhrát titul, než kdyby tyhle 3 týmy v lize nebyli a Baník vyhrál 3x za 5 let v konkurenci Slovácka nebo Liberce
Puskas
15.01.2022 13:13
#
Titul je titul, jakkoli může mít některý pro někoho vyšší hodnotu. Nebýt v lize ty tři tebou jmenované týmy, budou tam jiné, s hráči, kteří by jinak hráli v těch třech, a jen nominálně bude ta liga slabší, hráči budou stejní.
mistr129
15.01.2022 13:21
#
No pokud ti hráči neodejdou do zahraničí právě, tak ano
Puskas
15.01.2022 14:04
#
Jo, ale ne všichni, myslím, že v současnosti je to v pohodě, část odejde do lepších tuzemských celků, další do ciziny.
mistr129
15.01.2022 14:15
#
Já neříkám, že je to špatný stav, jen že nevidím důvod radovat se z toho odchodu do ciziny.

Vezmu třeba basket, fandím týmu z vyššího středu tabulky (Pce), a Nymburk sice tu ligu dělá nudnou. Ale kdyby byl nějaký další aspoň 1-2 kvalitní tým na úrovni Nymburka, tak za mě fajn, že bude člověk moci koukat na lepší hráče na našich hřištích... i když to znamená, že místo 5. místa skončí můj tým 6. nebo 7.
Puskas
15.01.2022 15:32
#
Radovat ne, ale je dobře, že kluby jsou sebevědomější a dokážou prodávat ven samy. I to může být známka něčeho dobrého, třeba jen toho, že ty naše velké nebudou brát jako samozřejmost, že si koupí, koho budou chtít.
mistr129
15.01.2022 12:43
#
Viz třeba případ Atlética, myslím, že třeba titul z roku 2014, kdy Real i Barcelona patřily mezi naprostou špičku, si cení víc, než ten loňský.

Stejně tak "pohádka" Leicesteru má lepší příběh díky té konkurenci, kdyby hrál ligu jen proti Watfordům, Newcastlům nebo Evertonům, tak může mít titul klidně každou druhou sezonu a nikoho to nezajímá
Puskas
15.01.2022 13:15
#
I toto je relativní, v 90. letech bys do té party Newcastle asi nezařadil, v 80. zase Everton a ještě před 15 lety bys nepsal o Plzni.
Pepe1911
15.01.2022 12:38
#
ať jde Slavie doprdele, obě pražský SS vlastně
teebee8
17.01.2022 13:04
#
esesáčci
pingla
15.01.2022 10:34
#
"zlepšovali úroveň F:L"?
Jakože čím? Že se o titul budou rvát pouze pražská S + Plzeň a ostatní jim absolutně nebudou stíhat jak finančně tak herně? Zbytek ligy bude jen póvl, co bude krmit tyto tři kluby tím nejlepším, co mají
Puskas
15.01.2022 11:24
#
Navíc budou mnozí z nich leštit lavičku.
HorajzmAmmann
15.01.2022 11:51
#
Greny
15.01.2022 20:57
#
V čem takový odchod Sora pomůže Baníku?
mistr129
15.01.2022 22:56
#
Srovnávám odchod do zahraničí s odchodem do S+S. Ale pomůže mu třeba tak, že dostane prachy - kdyby to pro něj nebylo výhodné, tak to nepřijme
lichna.
15.01.2022 23:04
#
Ale rozhodně nám nepomůže, že jde zrovna k vám.
C.1922
15.01.2022 23:33
#
Finančně.
Greny
16.01.2022 12:30
#
Takhle : Bassey odejde do zahraničí Budejky dostanou peníze a hráč je pryc z ligy ..
Sor do Slavie dostanou prachy ale hráč zůstane v lize tudíž se opět udělá větší propast mezi SKS ACS a zbytkem ligy...
Vždyt Slavia už má snad zase 30-40 hráčů to je v podstatě jedna jedenáctka hráčů kterou vůbec nepotřebují
RuneSKS
17.01.2022 12:33
#
Jj to jsme tuto sezonu videli, jak jsme ty hráče nepotřebovali..
Cotton
17.01.2022 16:29
#
Axelrose
14.01.2022 15:06
#
Tak neprodává klub kvůli tomu, že by mu něco našel sám. Angažmá mu najde agent a klub pak vezme pro něj (rozuměj klub) nejlepší nabídku. A to ne z hlediska hráče, ale z hlediska financí.
A pak je samozřejmě na diskuzi, jestli je pro český fotbal lepší, když jdou takový hráči rovnou ven.
Nemyslím si, že mu dá Ferencvároš herně, v otázce rozvoje, etc. víc, než třeba Sparta, Slavia, Plzeň u nás.
Zas taková sláva to taky není, že jo.
Unikitty!
14.01.2022 15:45
#
ja ne, protoze to oslabuje ligu a bude pak pruser v evropskejch poharech
Cotton
17.01.2022 16:29
#
Do maďarský ligy jo, ale do top ligy se chodí jedině přes top trojku. Jako výjimky mě napadají Kliment a Skalák.
Thomas7
14.01.2022 11:24
#
ACSeRw!n
14.01.2022 14:58
#
Kepy_FCB
14.01.2022 15:25
#
Spartu chápu ale kovidisty ne když se vyprazdňují nemocnice...
teebee8
14.01.2022 15:46
#
ještě nemáme 1000% proočkovanost, jako třeba v portugalsku, možná proto si tam na stadionech v praze zřídili očkovací centra..
vonavka
14.01.2022 16:31
#
Fodbalysta
14.01.2022 15:59
#
Nerozumim tomu, proc se kluby nespoji i s hokejem a nezacnou do toho trochu vrtat. Nechat sedet 1000 lidi na stadionu pro 20k nebo 5k je absolutni zhovadilost. Davno melo byt dano procento kapacity, aby se ty kluby alespon trosku hojily na vstupnym. Neuveritelne si nechavaji srat na hlavu vsichni.
vonavka
14.01.2022 16:31
#
PISTOLERO
14.01.2022 17:01
#
Kepy_FCB
14.01.2022 19:49
#
prostě od žáří/října do května to teď tak bude navždy když nebude odpor, to je ten jejich novej normál s kterým tolik idiotů nemá problém
Fodbalysta
14.01.2022 19:57
#
Sere mě, jak nikdo nemá koule. Na co se tady volil nový předseda ? Kde vůbec je ? Žije ? Nebo jen pobírá plat a sedí na homeofficu. Vždyť o něm od zvolení kromě pár usmrknutí někde do novin není slyšet. Od čeho si pěstují v hokeji STBáka ? Když už tam takový člověk je, tak by měl mít sakra alespoň ostrý lokty a něco s tím dělat. Všichni fňukaj do novin, jak je to špatný, ale z kompetentních se nikdo nesejde, nespojí 2-3 velký sporty dohromady a něco nedělají.
vonavka
16.01.2022 10:24
#
Přesně.. hnus.
ratusek
14.01.2022 20:03
#
Covidistům to vyhovuje a baví je to.
Modi6
14.01.2022 17:59
#
37 milionů nejsou žádné luxusní peníze . Je to směšná částka, pár drobných za takového hráče . Je to útočník, střeled!!! Nechápu proč nepočkali a neprodali ho do movitějšího klubu než je Ferencvároš. Tedy někam na západ, nebo víc na východ.
Respektive to chápu. Za tyhle drobné prodávalo Dynamo vždy. Už když prodávali za 17 milionů Poborského na Žižkov, tak jsem si říkal, že se zbláznili.
Pokahontas
15.01.2022 15:20
#
V 94´byla ,,trochu" jiná cenová hladina,není-liž pravda ?
Kdyby to měl brát člověk podle cen lístků,tak ta byla oproti dnešku leckdy možná jen desetinová(v tomhle to bylo super,stejně jako stadiony převážně na stání-kde jsou ty časy...Samozřejmě to mělo své odvrácené stránky-mnohdy strašné terény zjara a na podzim kvůli absenci vyhřívání,celkově daleko větší zákulisní ovlivňování,nejen v důsledku absence VARu).
Puskas
15.01.2022 15:29
#
rekord byl Nečas za 23 mil.
ondrasch77
16.01.2022 19:19
#
Horváth za 28 mil. z Jablonce do Slavie.
Puskas
16.01.2022 19:31
#
To už ani nevím, ale v době Poboráka byl ten Nečsa, ne?
ACSeRw!n
20.01.2022 10:35
#
a co Dragisa Binic za 35 mega ?
Puskas
20.01.2022 11:35
#
Nevím, kolik stál, ale tam se nejednalo o přestup v rámci ligy.
Modi6
15.01.2022 17:09
#
Měli počkat a pak ho rovnou prodat ven samozřejmě. Každému kdo ho viděl muselo být jasné o jaký talent jde. A venku, v lepších ligách, bylo 17 mil. směšnou částkou. Však Slavia za něj dostal o kapánek peněz víc.
Kepy_FCB
14.01.2022 20:13
#
Pepe1911
15.01.2022 18:27
#
To je strašná prdel, jak na jednu stranu tenhle autoritám nevěříte, ale když se vám to hodí, tak jim můžete prdel
Kepy_FCB
15.01.2022 19:22
#
Sere tě že autorita řekla pravdu?
mistr129
15.01.2022 22:57
#
Petr325
16.01.2022 10:12
#
žrout
16.01.2022 23:28
#
iamek
14.01.2022 20:53
#
Sor nakonec prý do Slavie jde.
žrout
14.01.2022 20:54
#
Teď jsem to chtěl napsat, Sor do Slavie.
Puskas
14.01.2022 21:14
#
ach jo...
žrout
14.01.2022 22:40
#
Jsem si hned říkal, že toho Šína povolali na soustředění jako náhradu za odcházejícího Sora. To oficiální zdůvodnění kulhalo na obě nohy.
Banikovec7
14.01.2022 23:00
#
Jako ze to, ze chteli posetrit zranene hrace v pripravnem zapase je mene uveritelne, nez ze povolali stredniho zaloznika za kridlo?
HorajzmAmmann
14.01.2022 23:02
#
já mu to chtěl napsat taky, ale spíš to myslel tak, že je soustředění zaplacené pro určitý počet hráčů takže přjel asi jako náhrada za někoho, kdo odjede (?)

Teoreticky křídlo nepotřebujeme. I bez Sora jich máme snad 6
žrout
14.01.2022 23:08
#
Přesně tak jsem to myslel. A nedává smysl, pokud nikdo neodchází, přivézt na celé soustředění dodatečně jedno jméno jenom proto, abys prý mohl odehrát přátelák, kde o nic nejde. To bych pochopil v případě evropského poháru, ale fakt ne u přáteláku s Craiovou.
HorajzmAmmann
14.01.2022 23:13
#
je fakt, že kdyby se tam při nejhorším na těch 45 minut postavil Galásek se Smetanou aby si pár hráčů doléčilo zranění tak by se zase tolik nestalo Každopádně smysl to určitě dává jak píšeš ty no...
žrout
14.01.2022 23:04
#
Jakože budete tahat z Ostravy do Turecka 17letého kluka, protože nemáte s kým odehrát (vážně?) jeden úplně zbytečnej přátelák, který se nakonec stejně zrušil?
Co se týče postů, tak na křídlo můžete klidně přesunout třeba Kuzmu, ne? Co si vybavuju, tak tam hrával.
Banikovec7
15.01.2022 11:33
#
Tak nejedou dnes domu, takze by tam urcite nejel jen kvuli tomu, jelo tam 23 hracu do pole, tak nevim, co je tak neuveritelneho na tom, ze potrebovali jeste nekoho, kdyz se mely hrat 2 zapasy najednou, ten zapas byl zrusen az pozdeji, takze to s tim nema nic spolecneho. A kdyz by tam teda byl nejaky limit hracu na soustredeni a vcera tam podle fotek byli jeste oba, tak to asi spal chudak Sin na chodbe. A Kuzma je pro Smetanu klicovy na podhrotu.
žrout
15.01.2022 19:42
#
SIce byl ten přátelák odvolaný až po povolání Šína, ale pokud by tam jel jenom kvůli přáteláku, mohli to pak ještě zpětně stopnout a nechat ho v Ostravě. Vtipně celkem vyzní to, jak Smetana říká, že si příležitost na soustředění zasloužil. Nic proti, asi má pravdu, ten kluk má fakt talent, ale proč tam teda nejel rovnou se všemi ostatními od začátku, když teď to očividně problém není, aby přijel a zůstal? Nebo na to přišli až v průběhu soustředění, že si tam to místo vlastně zasloužil?
HorajzmAmmann
14.01.2022 22:45
#
jestli to klaplo tak jsem zvědavý za kolik a za koho.
30 mega, hráč/hráči + další procenta z prodeje je snad minimum teď.
Kepy_FCB
15.01.2022 07:35
#
Trev se raduje?
HorajzmAmmann
15.01.2022 07:45
#
Jestli to bude třeba za 35 , procenta plus nějaký hrac k tomu (Ekpai, Hromada, Takacs...) tak bych se radoval taky.

Ale byl bych spokojený i kdyby nakonec zůstal.... Těžko říct, pořád se nemůžu rozhodnout jestli to je dobře, špatně nebo jaký ten přestup vůbec je
KingMaster13
15.01.2022 08:04
#
Je to dobrý přestup, špatný přestup nebo vlastně jaký je to přestup? Jsem si hned vzpomněl na Ivánka Hele za mě je pro vás ten přestup lepší než pro nás ale já mu věřím že za 3 roky bude v Premier league
lichna.
15.01.2022 08:38
#
Jak dobrý prestup to byl se ukáže až podle toho, jak to vyjde v budoucnu no. U něj vazne tezko předpokládat, jak bude růst nebo stagnovat.
KingMaster13
15.01.2022 09:42
#
Baník na tom rozhodně neprodělá. Ztratit můžeme my když se nechytne ale jak píšu, já mu dost věřím Vy dostanete přes 30 mega, pokud jste na to kývli tak možná jste si vydupali třeba dalších 10 takže možná i 40? To se dozvíme za chvíli. Máte teď pěkný polštář pro nákup 2 rozdílových hráčů
HorajzmAmmann
15.01.2022 10:36
#
jako je fakt, že za ty prachy se dá pár na ligu kvalitních hráčů pořídit. Zatímco Slovácko bojuje o klíčové hráče a co do příchodů nic tak nám neodejde nikdo ze základu, máme prachy a ještě hráče.

Když se to řekne takhle tak to je slušný přestupák
KingMaster13
15.01.2022 10:49
#
Kepy_FCB
15.01.2022 10:34
#
Já taky vůbec nevím, absolutně si netroufnu v tomto případě ani tipovat, a to jsem v prognózách kariér docela úspěšný. Právě proto jsem se ptal na Treva, tem má skoro vždy úplně opačný odhad než bude skutečnost, jeho odhad (obráceně) by napověděl mnohé.
HorajzmAmmann
15.01.2022 08:52
#
Pořád mi je záhadou, proč nehrál v základu, proč ani jednou neodehrál více jak 75 minut. Ohledně taktiky atp tam přece musí něco být. A když už v základu nastoupil tak si nepamatuju, že by zahrál dobře. Všechny skvělé momenty měl až po střídání... A jestli by dorazil teoreticky někdo do základu a chytnul se tak by to mohla být pro nás výhra. Akorát úplně nevím kdo. Nejslabší místo v základu je asi Kuzma, ne herně, ale spíš věkem. Pak by mi dával smysl třeba Hromada, který by s Kaločem a Tetourem mohl být výborný. Nebo by musel Takacs vytlačit Svozila, ale to by mi bylo líto, protože Svozila jsem si dost oblíbil a podle mého se fakt rozehrál.

Nebo 45 bez náhrady a koupíme Vlkanovu, Tischlera a Ewertona
KingMaster13
15.01.2022 09:41
#
Má slabiny ale věřím Trpišákovi že pod ním vyletí. 2 přípravy s týmem a bude to dělo. Blbý je, že letos tu pořádnou přípravu s týmem mít nebude. Takže na jaře se možná bude trápit
ratusek
15.01.2022 09:55
#
Ekpai, Takács? To snad nemyslíš vážně.

Jsem solidně nasranej. nám se vydaří hráč a hned při první příležitosti jde pryč, navíc ktěm posranejm židům
KingMaster13
15.01.2022 10:00
#
Ekpaie chápu ale co máš proti Lacovi?
ratusek
15.01.2022 10:01
#
dyt se to tu říkalo několikrát. kupovat takovou skleněnku která odehraje kddž to jde dobře jeden zápas za měsíc, to fakt nepotřebujeme
KingMaster13
15.01.2022 10:04
#
Hele já si myslím že u nás nedává ty tréninkové zátěže. Když se podíváš na jeho předešlou kariéru tak v Bolce byl zraněný třeba jen jednou. Je na to náchylný ale upřímně já si myslím že až přestoupí jinam tak tolik zraněný nebude
SuperBanikovec
15.01.2022 11:36
#
No Smetana se netají tím že chce hrát podobný styl jako Trpiš, u nás mají ty tréninkové dávky taky pořádné.
HorajzmAmmann
15.01.2022 10:08
#
Tak Ekpai by nám dával smysl... křídlo za křídlo.
Ale s kvalitou jak na tom je to už nevím to bych lhal...
KingMaster13
15.01.2022 10:10
#
Jako chápu ale kvalitou to žádnej zázrak není Je teda mnohem lepší než jsem čekal od jeho příchodu ale i tak. Pro vás by to byl zbytečný průměrák. Laco vám zajistí s Lischkou nejlepší stoperskou dvojici v rámci ligy.
HorajzmAmmann
15.01.2022 10:13
#
ok.

A Laco jako def. záložník? Tam hrál taky ne?
KingMaster13
15.01.2022 10:19
#
A skvěle Na tom DM se mi možná líbil i více než na stoperu ale DM máte celkem pořešené ne?
HorajzmAmmann
15.01.2022 10:23
#
Jako jo, ale už jsem to řešil u Jánoše.
Podle mého ten tým s 2 def. záložníkama (s tím, že Kaloč by měl více ofenzivních úkolů) funguje o něco lépe. Dát vedle sebe Kaloče a Laca a nad ně Tetour. Stopeři Svozil,Lischka. Tak ty vole, co chceme víc. Na křídlech bude hrát Buchta, Azevedo a druhá strana Falta, Jaroň, Koncevoj. ... To je taky ok.

Ale to by zase znamenalo méně minut pro Boulu, který prý hraje taky dobře.
KingMaster13
15.01.2022 10:49
#
Tak to se přiznám se mi taky hodně líbí. Je super, že ten tým je dobře doplněný odchovanci Ještě sehnat nějaké dělo na pravé křídlo a časem asi golmana, protože Laštůvka je starší tak to bude fakt vypadat hodně dobře
HorajzmAmmann
15.01.2022 11:23
#
https://www.livesport.cz/zapas/nPGAbCdO/#prehled-zapasu/statistiky-zapasu/0

Jako když vidím ty statistiky... A to je ještě Šín, Harušťák, Jaroň a Smékal s A-týmem v Turecku.
KingMaster13
15.01.2022 11:24
#
To říkám za 2 roky už pro nás budete větší hrozba než Sparta
ratusek
15.01.2022 11:54
#
To nebudeme když nám to nejlepší mladé vykoupíte a my to hned po pár zápasech radši prodáme
HorajzmAmmann
15.01.2022 12:00
#
chápu, tohle je ale nabídka o které se prostě musí minimálně uvažovat.
Jako Brabec nevlastní Emirates Airline, ale ČSAD Havířov ... Jednou za čas (asi) nějaký prodej musí přijít. Bylo by fajn, kdyby Zio, Sor zůstal... ale Zio se chtěl posunout a nahrabat si prachy a teď mám zprávy, že se Sor celkem seknul a odejít chce.

Kdyby odešel Buchta, Kaloč, Almásí tak jsem možná nasraný víc....
ratusek
15.01.2022 13:41
#
Zio mi nevadí, naopak. Tam jsme měli náhradu a zasloužil si to.

Jo bylo mi jasný, jak kolem něj zakrouží posraná Slavia tak se sekne a bude tam chtít odejít. Takže pokud je to fakt 50míčů, tak dárkově zabalit.
HorajzmAmmann
15.01.2022 14:24
#
na facebooku asi 6 lidí napsalo, že 40 mega, Laco a 15%.
A není v sestavě, tak to je asi jasné.
ratusek
15.01.2022 14:34
#
tak asi dobrý. akorát nám několikrát vytrhl trn z prdele když ta hra stála za hovno. no uvidíme. mám smíšený pocity.
HorajzmAmmann
15.01.2022 14:37
#
ano - tohle je jediná věc, která bude hodně chybět. Když ta hra byla statická přišel Sor a dokázal to slušně rozhýbat.
Každopádně máme Arťoma, Faltu, Azeveda... tak snad oni do toho přinesou potřebnou rychlost, pohyb z lavičky. Nebo někdo jiný, za 40 mega už se dá slušně investovat.

Jinak na instagramu vystupoval z autobusu kulhající asi Sor? (?) Takže se zranil a přestup padá
HorajzmAmmann
15.01.2022 14:41
#
jinak přesně jak píšeš... smíšené pocity. Proto už chci mít jasno, ať to nemusím řešit a každé rozhodnutí mi udělá radost. Buď Brabec dostane slušné prachy nebo nám zůstane Sor.
Vše má svoje pro a proti.
KingMaster13
15.01.2022 15:22
#
Hráč z lavičky a ty děláš jako bychom vám brali Tetoura
HorajzmAmmann
15.01.2022 10:03
#

Vždyť hrál za MB vždycky výborně. Rozhodně nadstandartní ligový hráč.
KingMaster13
15.01.2022 10:05
#
I u nás když hrál tak nepamatuju nějaký jeho vysloveně slabý zápas
SuperBanikovec
15.01.2022 12:22
#
Dobře, ale proč teda u vás nehraje? Když říkáš že by s Lischkou byl nejlepší stoperska dvojice ligy. Upřímně když šel k nám před lety Janoš tak jsem si říkal že je škoda že k nám nejde raději Takacs, který odcházel do Slávie myslím půlrok po Janosovi, to už je ale hodně let..., u vás jak se dívám hrál minimálně, letos vůbec ne, takže tak dobrý asi nebude ne? Mi to jako dobrý obchod pro nás nepřipadá, kupovat nerozehrane polámané hračky a vzdávat se mladého talentu, který je schopný v mžiku otočit zápas. Čeho se týkala ta jeho věčná zranění?
KingMaster13
15.01.2022 15:20
#
Většinou drobná poranění a právě díky tomu nehrál. Jako ono když byl v nejlepší formě a polámal se tak vypadl ze sestavy a na DM se skvěle rozehrál Holeš, na stoperech Kúdela se Zimou. To je pak těžké se do té sestavy vrátit a jemu se ta zranění děla v nejhorších možných momentech. I teď jsem toho názoru že by se hodil, protože Kačaraba mě tolik nepřesvědčil
John Obi Mikel
15.01.2022 15:52
#
Taky si furt myslím, že je lepší než Kačaraba.
KingMaster13
15.01.2022 15:53
#
Snad se chytí Talovierov. Ne že by Kačaraba byl nějak tragickej ale je nemastnej, neslanej. A Ousou je furt hrozně mladej bez zkušeností a někdy taky udělá zkrat
John Obi Mikel
15.01.2022 15:55
#
Talovierov bude to samé jak Kačaraba, možná i horší. S Ousouem souhlas.
KingMaster13
15.01.2022 16:00
#
Já ho nechci soudit, minulou sezonu Budějovice zachraňoval, letos mi tak super nepřišel. Uvidíme
C.1922
15.01.2022 11:06
#
Ještě ani není u nás oficiálně a už mu internetové lopaty udělali na zádech terč. Neuvěřitelné
HorajzmAmmann
15.01.2022 19:06
#
experti na banicku mají jasno... bohužel
John Obi Mikel
15.01.2022 11:15
#
Banikovec7
15.01.2022 12:11
#
i ty zranění měl naprostou většinu ve Slavii, kde bývá zraněný každý druhý, u nás to může být jinak.
Mass
15.01.2022 19:32
#
Tak chce ho Smetana, neni to o tom, že by Slavia chtěla udat svýho věčně zraněnýho hráče někam jinam. Navíc v tý Bolce byl opravdu vynikající a pořád je mu jen 25.
Mass
15.01.2022 04:46
#
Kdes to četl?
HorajzmAmmann
15.01.2022 07:46
#
Na fans stránkách Slavie to berou jako hotovou věc. Plus Twitter
Losinho
15.01.2022 07:47
#
ratusek
15.01.2022 09:55
#
tak to at jdou do prdele
ACSeRw!n
15.01.2022 10:43
#
John Obi Mikel
15.01.2022 11:15
#
Sor je docela dobrý hráč, ale divil bych se, pokud by se u nás prosadil.
Coutinho10
15.01.2022 12:02
#
proč myslíš, že by se neměl prosadit ? ...když jsem ho párkrát viděl za Baník hlavně zkraje sezony, tak vypadal dost dobře...myslim si, že narozdíl třeba od Plavsice nebo Ekpaie ten přínos může bejt obrovskej a navíc kolem sebe bude mít pro jeho styl lepší spoluhráče, takže i on se ještě může posunout
John Obi Mikel
15.01.2022 12:25
#
Odehrál víc než poločas v lize jen 4x, celý zápas (respektive víc než 75 minut) dokonce ani jednou, tak bych byl opatrný. Navíc jeho největší přednost je rychlost a my do otevřených obran nehrajeme. Moc mu nevěřim, ale rád se nechám překvapit.
Coutinho10
15.01.2022 12:34
#
ok, tak uvidíme
SuperBanikovec
15.01.2022 12:42
#
Ať odehrál minut kolik odehrál, z lavičky vám udělá body. Až budete v pohárech nebo i v lize prohrávat tak přijde jeho čas a já bych se vsadil že pak my budeme litovat že jsme ho k vám pustili. On nikdy nebude hráč který odehraje 90 minut v kuse. Zato mu stačí minuta po vystřídání a je ho plné hřiště, nějaké rozkoukávání na hřišti to on nepotřebuje.
Coutinho10
15.01.2022 11:58
#
může z něho bejt dělo...docela mu věřim
John Obi Mikel
15.01.2022 11:12
#
OT: Na Tipsport lize je VAR a v Mol cupu není
ratusek
15.01.2022 11:57
#
To je jednoduchý. Vy Tipsport ligu nehrajete, tak tam Var být může. V mol cupu jsou notičky
RM1999
15.01.2022 12:33
#
Petr325
16.01.2022 10:16
#
Cotton
17.01.2022 16:33
#
Protože testují kalibrovanou čáru
Kepy_FCB
15.01.2022 14:59
#
Kepy_FCB
15.01.2022 16:25
#
Klíma gól měsíce
HorajzmAmmann
15.01.2022 15:00
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.